Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Bjorn89 schreef op donderdag 29 december 2016 @ 13:29:
[...]

Ik heb net even gekeken, de helft van de Toulouse spelers staan niet eens op de market. |:(
Kijk ook tegen het einde van de sbc, dan worden ze vaak door handelaren gedumpt

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

• El Profesor
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 21-11 20:23
Best team heb je daar Nachtapotheker. Hebben jullie allen 1 sterk team? Ik speel met 2 teams in 1 team zodat ik wedstrijd na wedstrijd kan spelen zonder dat ik herstel kaartjes moet gebruiken. Hoe doen jullie dit precies?

I like how you keep the mouse running...

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10:36
Exodus FC schreef op donderdag 29 december 2016 @ 13:59:
Best team heb je daar Nachtapotheker. Hebben jullie allen 1 sterk team? Ik speel met 2 teams in 1 team zodat ik wedstrijd na wedstrijd kan spelen zonder dat ik herstel kaartjes moet gebruiken. Hoe doen jullie dit precies?
Ik speel ook met 2 teams, naast het Serie A team heb ik nog een BL team. https://www.futbin.com/17/squad/155610

• Nipje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 21-10 15:41
pelidee schreef op donderdag 29 december 2016 @ 11:48:
[...]

Je hebt denk ik ook al gelezen om in de catalogus coin boosters te kopen. Je krijgt dan meer munten per wedstrijd. Altijd handig als je begint.
Inderdaad gelezen maar ik was nog niet helemaal zeker of die coin boosters nou de beste investering is in de catalogus. Blijkbaar wel dus :). Thanks!

Nog een actieve PSN speler welke ik hier in mijn friends mag gooien mocht ik wat beginnersvraagjes hebben? :)

• Bjorn89
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23-03 12:21
Ik speel met 1 team momenteel, ik heb genoeg spelers om te rouleren (85-90 stamina wissel ik ze). Alleen de de manier waarop ik speel de laatste tijd zorgt ervoor dat ik vaak nog 94-95 stamina over heb.
Kan je makkelijk 2 wedstrijden met dezelfde spelers spelen en dan wisselen.

Ik speel eigenlijk al sinds release met maar 1 team, dit jaar een ligue 1 team.

Ben niet zo van het wisselen(Fifa 16 spaans 15 engels).

[ Voor 18% gewijzigd door Bjorn89 op 29-12-2016 14:18 ]

Aangezien de fitness kaarten schreeuwend duur zijn speel ik met 2 teams die redelijk gelijkwaardig zijn. Voordeel is dat je met meer soorten spelers kunt spelen.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

• pelidee
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
Bean77 schreef op donderdag 29 december 2016 @ 14:17:
[...]

Aangezien de fitness kaarten schreeuwend duur zijn speel ik met 2 teams die redelijk gelijkwaardig zijn. Voordeel is dat je met meer soorten spelers kunt spelen.
Vandaag weer een hoop op de kop kunnen tikken voor 950/1000. van het Weekend gaan ze weer weg voor 1700/1800 ;)

• El Profesor
pelidee schreef op donderdag 29 december 2016 @ 14:20:
[...]

Vandaag weer een hoop op de kop kunnen tikken voor 950/1000. van het Weekend gaan ze weer weg voor 1700/1800 ;)
Tips?

• pelidee
  • Niet online
Gewoon kijken wat de markt doet. Vanmorgen gingen de conditiekaarten voor 1100 nu kopen.
Dus als je zoekt naar alle gouden conditie items, kan je daar 950 of 1000 per stuk bieden. Als er niemand anders op zit te jagen haal je er een x aantal binnen.

Ik koop er gelijk zo'n 150-200 en zet die dan weer te koop. In het weekend worden ze altijd weggekocht ivm de Weekend League. Maak je toch een lekkere profit op.

Verwijderd

Bjorn89 schreef op donderdag 29 december 2016 @ 13:25:
[...]

De grotere clubs zijn vrij makkelijk, maar de kleinere clubs zijn moeilijk omdat ze vaak Zilveren of Bronzen spelers hebben die makkelijk voor 2-5k over de toonbank gaan(t.ov 600-1200 gouden). Dit op de PC.

Ik heb nu de volgende klaar

• Lille OSC
• ASSE
• Stade Renais
  • Angers SCO
  • AS Monaco
  • Asse
  • PSG
  • Toulouse (vraag maar niet hoeveel het gekost heeft :'))
De overige zijn volgens mij allemaal redelijk goedkoop en ik kreeg nog Ben Arfa wat de pijn iets verzacht.

Als ik zo kijk kost die hele SBC mij nog zo'n 235.65k als ik naar de actuele prijzen van Futbin kijk.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 29-12-2016 14:44 ]

• Daiov97
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 21-11 21:49
Tradeable IF SBC doe ik niet vaker dan één keer, Omar Al Soma ;(
Daimen schreef op donderdag 29 december 2016 @ 14:42:
Tradeable IF SBC doe ik niet vaker dan één keer, Omar Al Soma ;(
Op zich wel een goede kaart. Alleen onmogelijk om een team rond te maken.

Verwijderd

[...]

Gisteravond, 's nachts na 0:00 heb ik er in 15 minuten zo'n 30 bij elkaar gesprokkeld. Zeker de helft voor maar 150/200. Gemiddeld denk dat ik 400/500 per kaart betaald heb. Als er veel op de markt zijn kun je ze goedkoop scoren.

• pelidee
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 29 december 2016 @ 14:57:
[...]

Gisteravond, 's nachts na 0:00 heb ik er in 15 minuten zo'n 30 bij elkaar gesprokkeld. Zeker de helft voor maar 150/200. Gemiddeld denk dat ik 400/500 per kaart betaald heb. Als er veel op de markt zijn kun je ze goedkoop scoren.
Ja precies zijn nog betere prijzen, alleen lig ik dan vaak al op 1 oor haha.

• JJoosterman
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 02-11 19:04
Begin van de week 4 x Javier Martinez gekocht, (2200/2400 coins) en nog een paar 84 rated spelers. Die investering betaald zich nu weer uit. :)
Mijn idee was eerst 2x totw 15 untradeable te doen en daarna totw tradeable.. Kreeg ik dus Thiago. Die wil ik dus niet kwijt. De 2de was Al Soma. Tof, 84 rating. Nu zit ik dus te twijfelen.. Nog een 3de doen, in de hoop op een speler die ik kan gebruiken voor de tradeable challenge, of het niet doen en Al Soma gebruiken voor een andere squad challenge in de toekomst?
8)7 SIF Hazard is binnen

• ind0mi
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06-10-2023

ind0mi

PSN: DexFaya

(jarig!)
Nopez, coins afgetikt.

Nu bezig met 2e aanwinst, zou er eigenlijk niet aan moeten beginnen met de komende toty, maar goed. Sommige kaarten kunnen op een gegeven moment niet heel veel beter meer worden.

• DjangoBangahri
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 06-12-2020
pelidee schreef op donderdag 29 december 2016 @ 14:31:
Gewoon kijken wat de markt doet. Vanmorgen gingen de conditiekaarten voor 1100 nu kopen.
Dus als je zoekt naar alle gouden conditie items, kan je daar 950 of 1000 per stuk bieden. Als er niemand anders op zit te jagen haal je er een x aantal binnen.

Ik koop er gelijk zo'n 150-200 en zet die dan weer te koop. In het weekend worden ze altijd weggekocht ivm de Weekend League. Maak je toch een lekkere profit op.
Toevallig heb ik dat vanmorgen ook gedaan, maar op een gegeven moment zegt ie; er is een fout op getreden. Iemand anders heeft een hoger bod uitgebracht.

Maakt alleen niet uit op wat je bied hij zegt t altijd.
DjangoBangahri schreef op donderdag 29 december 2016 @ 16:13:
[...]

Toevallig heb ik dat vanmorgen ook gedaan, maar op een gegeven moment zegt ie; er is een fout op getreden. Iemand anders heeft een hoger bod uitgebracht.

Maakt alleen niet uit op wat je bied hij zegt t altijd.
Dan ben je te intensief aan het bieden en is het een soort anti bot actie van EA ofzo. Hoogst irritant. Meestal na een tijdje kan je weer bieden.

• El Profesor
Bean77 schreef op donderdag 29 december 2016 @ 16:14:
[...]

Dan ben je te intensief aan het bieden en is het een soort anti bot actie van EA ofzo. Hoogst irritant. Meestal na een tijdje kan je weer bieden.
Klopt, ik had dat ook. Kon na een uurtje weer handelen. Toen ging ik direct weer aan de lopende band kopen en verkopen en toen kon ik 24 uur niets doen. Als je account het met een uur weer doet zou ik maar even rustig aan doen.

SIF Pogba is ook binnen.

Iemand tips voor een chem kaartje voor sif Hazard en Pogba. Denk zelf aan een hawk en Maestro kaart.

In mijn verdediging heb ik Koscielny en Smalling staan. Ik ben aan het kijken naar IF Azpilicueta en IF David Luiz. Azpilicueta heeft wel goede stats, m/m moet ook nog wel lukken, maar is wel erg klein.
David Luiz heeft weer h/m workrates......
Iemand de gouden tip?

Edit: IF Luiz maar gehaald om te testen.

[ Voor 7% gewijzigd door Bean77 op 29-12-2016 16:35 ]

• To easy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 25-11 15:43
Bean77 schreef op donderdag 29 december 2016 @ 16:26:
SIF Pogba is ook binnen.

Iemand tips voor een chem kaartje voor sif Hazard en Pogba. Denk zelf aan een hawk en Maestro kaart.

In mijn verdediging heb ik Koscielny en Smalling staan. Ik ben aan het kijken naar IF Azpilicueta en IF David Luiz. Azpilicueta heeft wel goede stats, m/m moet ook nog wel lukken, maar is wel erg klein.
David Luiz heeft weer h/m workrates......
Iemand de gouden tip?

Edit: IF Luiz maar gehaald om te testen.
Zo dan rijke tatta ff pogba en hazard afgetikt haha.

Shaw? Maar dat is de goedkoopste optie. Anders die 84 rated liverpool speler die een inform heeft ofzo als links back?

• MyUtd4Life
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 25-11 21:59
Zozo Bean, je pakt nogal uit. Vind je dat niet zonde om voor de TOTY-crash al zoveel coins uit te geven?
Ik ben ook wel benieuwd hoe die spelers spelen, dus zou je graag uitnodigen om paar potjes te spelen tegen mijn twee teams van <50k.

FIFA Benelux Administrator

• To easy
MyUtd4Life schreef op donderdag 29 december 2016 @ 16:40:
Zozo Bean, je pakt nogal uit. Vind je dat niet zonde om voor de TOTY-crash al zoveel coins uit te geven?
Ik ben ook wel benieuwd hoe die spelers spelen, dus zou je graag uitnodigen om paar potjes te spelen tegen mijn twee teams van <50k.
Denk dat die ze volgende wel met ietsjes winst kan door verkopen!

Verwijderd

To easy schreef op donderdag 29 december 2016 @ 17:19:
[...]

Spelers zijn veel te duur. Kijk maar naar de laatste Sanchez. Is ook niet in prijs gestegen.
To easy schreef op donderdag 29 december 2016 @ 17:19:
[...]

Op dat soort bedragen hakt de EA tax er natuurlijk wel iets harder in.

Ik ben meer nieuwsgierig naar de reviews van de nachtapotheker mbt Mertens en Brozo aangezien ik in een soortgelijke formatie speel, maar toch net ff iets anders :)

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• To easy
Oja die EA tax... helemaal vergeten!
To easy schreef op donderdag 29 december 2016 @ 16:37:
[...]

Zo dan rijke tatta ff pogba en hazard afgetikt haha.

Shaw? Maar dat is de goedkoopste optie. Anders die 84 rated liverpool speler die een inform heeft ofzo als links back?
Dit is mijn team nu: https://www.futbin.com/17/squad/564066
1e potje gelijk 5-0 gewonnen met Son in de hoofdrol (echt een goede speler en goede afmaker ook).
2e potje nipt verloren met 2 kopgoals tegen. Eens in de gaten houden of dat een uitzondering is of dat het een terugkerend iets wordt.
MyUtd4Life schreef op donderdag 29 december 2016 @ 16:40:
Voorheen waren de TOTS doorgaans beter dan de TOTY. Dus de TOTY kaarten zullen beter zijn dan de huidige IF's, maar niet "los" gaan vermoed ik. Als je kijkt naar de ratings van bepaalde kaarten met een chem kaart erop, dan kunnen ze op bepaalde gebieden al niet eens meer beter worden. Dus dan is een TOTY kaart verhoudingsgewijs weer best duur.

Dank je wel voor de uitnodiging maar ik pas wel op. Jij maakt dit team (mij dus als speler) al in met een 10k team ;)
To easy schreef op donderdag 29 december 2016 @ 17:25:
Oja die EA tax... helemaal vergeten!
Blijft koffiedik kijken. Feit is dat niemand er maar iets over kan zeggen. Dus op voorhand uitspraken doen zou niet bijster slim zijn. Ronaldo had ik ook niet destijds verwacht dat hij op dit niveau zou liggen.
Ik verwacht, maar puur speculatie, is dat bepaalde topspelers hun waarde wel zullen behouden. Daar zorgt EA wel voor zo lijkt het tot op heden. (1,1mln en 1,370mln zijn ook weer niet super onredelijke prijzen met spelers met deze stats overigens).

[ Voor 17% gewijzigd door Bean77 op 29-12-2016 17:29 ]

• MyUtd4Life
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 25-11 21:59
Bean77 schreef op donderdag 29 december 2016 @ 17:26:
[...]

Voorheen waren de TOTS doorgaans beter dan de TOTY. Dus de TOTY kaarten zullen beter zijn dan de huidige IF's, maar niet "los" gaan vermoed ik. Als je kijkt naar de ratings van bepaalde kaarten met een chem kaart erop, dan kunnen ze op bepaalde gebieden al niet eens meer beter worden. Dus dan is een TOTY kaart verhoudingsgewijs weer best duur.

Dank je wel voor de uitnodiging maar ik pas wel op. Jij maakt dit team (mij dus als speler) al in met een 10k team ;)
TOTY is altijd beter dan TOTS geweest, zowel qua ratings als marktcrash. Het is alleen moeilijk te voorspellen wat dat dit jaar voor effect op de markt heeft met de SBCs. Wellicht dat crash minder erg is dan afgelopen jaren, maar weet zeker dat prijzen weer gaan dalen voor spelers als Higuain etc. Kans dat 84/85 rated spelers die nu niet veel kosten wat omhoog gaan is misschien aanwezig, hoewel je voor SBC TOTY wel hele hoge requirements zal hebben.

Nou, dat weet ik zo net nog niet hoor. Dit jaar gaat het toch wat minder soepel dan voorgaande jaren, maar wie weet op een ander moment dan ;)

FIFA Benelux Administrator

MyUtd4Life schreef op donderdag 29 december 2016 @ 17:32:
[...]

TOTY is altijd beter dan TOTS geweest, zowel qua ratings als marktcrash. Het is alleen moeilijk te voorspellen wat dat dit jaar voor effect op de markt heeft met de SBCs. Wellicht dat crash minder erg is dan afgelopen jaren, maar weet zeker dat prijzen weer gaan dalen voor spelers als Higuain etc. Kans dat 84/85 rated spelers die nu niet veel kosten wat omhoog gaan is misschien aanwezig, hoewel je voor SBC TOTY wel hele hoge requirements zal hebben.

Nou, dat weet ik zo net nog niet hoor. Dit jaar gaat het toch wat minder soepel dan voorgaande jaren, maar wie weet op een ander moment dan ;)
Het blijft lastig inschatten. EA trekt heel wat coins en veel spelers uit de markt met die SBC's. Het lijkt erop dat dit een bepaalde schaarste in de hand werkt, wat een opdrijvend effect heeft. Al dan niet in combinatie met het aanpassen van de mogelijkheid dat je een topspeler uit een pakje haalt (pure speculatie van mijn kant). Anyway, we gaan het zien. 1,1mln voor Hazard vind ik wel erg goed geprijsd in vergelijking met Aguero en Sanchez.

• DjangoBangahri
[...]

De eerste paar al verkocht voor 1800 en ondertussen koop ik er nog voor 1100 haha
DjangoBangahri schreef op donderdag 29 december 2016 @ 18:49:
[...]

De eerste paar al verkocht voor 1800 en ondertussen koop ik er nog voor 1100 haha
Dat is lekker verdienen ;)

Ondertussen zijn we hier IF Aguero volledig vergeten. Wat een super speler is SIF Hazard in de spits. Letterlijk ongrijpbaar.... hmm niet helemaal gelet op onderstaande vid. Maar snel, wendbaar, draait weg bij verdedigers. Echt heel erg goed deze Hazard. Ik ga nog geen uitspraken doen of het de beste spits ooit is waarmee ik heb gespeeld, maar hij is wel een kanshebber. Ik wil eerst meer potjes gedaan hebben.

Hij is dus wel grijpbaar. Weer in de extra tijd van de extra tijd. Ik denk dat het ondertussen geen geluk meer is in blessuretijd, maar een echte kwaliteit van mij 8)

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=t6fns6SbOIk]

• JJoosterman
Ooooh crap.. Voor de 3de x untradeable totw challenge gedaan, kreeg ik dus een 2de Thiago... Op de ps4 kan ik niks doen in het menu, behalve de speler weg te gooien.. Ik kan dat menu niet eens verlaten dus heb ik het spel afgesloten. Wie heeft hier de gouden oplossing? Ik zit nu te wachten totdat het inloggen op de mobiele app weer werkt. Zodat ik misschien vanuit daar de tradeable uit kan voeren met Thiago. (Ik weet niet of dat zo werkt?)

Iemand hier die dit al een keer eerder heeft meegemaakt?

[ Voor 3% gewijzigd door JJoosterman op 29-12-2016 18:57 ]

JJoosterman schreef op donderdag 29 december 2016 @ 18:56:
Ooooh crap.. Voor de 3de x untradeable totw challenge gedaan, kreeg ik dus een 2de Thiago... Op de ps4 kan ik niks doen in het menu, behalve de speler weg te gooien.. Ik kan dat menu niet eens verlaten dus heb ik het spel afgesloten. Wie heeft hier de gouden oplossing? Ik zit nu te wachten totdat het inloggen op de mobiele app weer werkt. Zodat ik misschien vanuit daar de tradeable uit kan voeren met Thiago. (Ik weet niet of dat zo werkt?)

Gratis weg doen, je kan geen 2 untradables in je club hebben.
Je kan hem wel ruilen met een speler die je wel kunt verkopen in je club.

[ Voor 5% gewijzigd door Bean77 op 29-12-2016 18:58 ]

• DjangoBangahri
Je kan er wel ff 1tje op je transferlijst zetten volgens mij en die andere dan inruilen bij een sbc?

• DjangoBangahri
Bean77 schreef op donderdag 29 december 2016 @ 18:56:
[...]

Dat is lekker verdienen ;)

Ondertussen zijn we hier IF Aguero volledig vergeten. Wat een super speler is SIF Hazard in de spits. Letterlijk ongrijpbaar.... hmm niet helemaal gelet op onderstaande vid. Maar snel, wendbaar, draait weg bij verdedigers. Echt heel erg goed deze Hazard. Ik ga nog geen uitspraken doen of het de beste spits ooit is waarmee ik heb gespeeld, maar hij is wel een kanshebber. Ik wil eerst meer potjes gedaan hebben.

Hij is dus wel grijpbaar. Weer in de extra tijd van de extra tijd. Ik denk dat het ondertussen geen geluk meer is in blessuretijd, maar een echte kwaliteit van mij 8)

[video]
Hoe kan het eigenlijk dat jij zo'n balk hebt bij het penalty schieten? Bij mij is dat niet

• JJoosterman
Bean77 schreef op donderdag 29 december 2016 @ 18:58:
[...]

Gratis weg doen, je kan geen 2 untradables in je club hebben.
Je kan hem wel ruilen met een speler die je wel kunt verkopen in je club.
Het probleem is, ik heb 2 spelers nodig van totw om de challenge te doen, en nu deze gratis wegdoen zou erg zuur zijn. Ik kan de app gelukkig nu wel inkomen. Dus nu de eerste Thiago in de squad challenge wegdoen, en daarna de ander accepteren.

• JJoosterman
DjangoBangahri schreef op donderdag 29 december 2016 @ 19:04:
Je kan er wel ff 1tje op je transferlijst zetten volgens mij en die andere dan inruilen bij een sbc?
Helaas, beide zijn untradeable. Dus kunnen niet op de transferlijst. Ik kan nu wel gelukkig de app in. Dus vanuit daar de challenge maar doen.
DjangoBangahri schreef op donderdag 29 december 2016 @ 19:07:
[...]

Hoe kan het eigenlijk dat jij zo'n balk hebt bij het penalty schieten? Bij mij is dat niet
Dat krijg je als je een noob bent en geen penalties kunt nemen. Dan krijg je hulp van EA ;)

Heeft met instellingen te maken, jij kan die balk ook hebben in ieder geval. Weet ff niet wat je moet doen met je controller om die balk te krijgen.
JJoosterman schreef op donderdag 29 december 2016 @ 19:08:
[...]

Het probleem is, ik heb 2 spelers nodig van totw om de challenge te doen, en nu deze gratis wegdoen zou erg zuur zijn. Ik kan de app gelukkig nu wel inkomen. Dus nu de eerste Thiago in de squad challenge wegdoen, en daarna de ander accepteren.
Ik hoop dat het gaat werken, maar je kan geen 2 gelijke spelers tegelijk in je database hebben.

• JJoosterman
Bean77 schreef op donderdag 29 december 2016 @ 19:10:
[...]

Dat krijg je als je een noob bent en geen penalties kunt nemen. Dan krijg je hulp van EA ;)

Heeft met instellingen te maken, jij kan die balk ook hebben in ieder geval. Weet ff niet wat je moet doen met je controller om die balk te krijgen.

[...]

Ik hoop dat het gaat werken, maar je kan geen 2 gelijke spelers tegelijk in je database hebben.
Dat weet ik. Al geeft de Companion App mij nog wel ruimte om wat te kunnen doen. Thiago staat daar nog steeds onder niet toegewezen items.

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 10:43
JJoosterman schreef op donderdag 29 december 2016 @ 18:56:

Je PS4 afsluiten en in de app verder gaan. Daar kan je een van de twee in de SBC gebruiken. Eenmaal gebruikt voor de SBC kan je vervolgens de andere Thiago gebruiken, zonder het voor saus te discarden.

• JJoosterman
chengbondkwok schreef op donderdag 29 december 2016 @ 19:14:
[...]

Je PS4 afsluiten en in de app verder gaan. Daar kan je een van de twee in de SBC gebruiken. Eenmaal gebruikt voor de SBC kan je vervolgens de andere Thiago gebruiken, zonder het voor saus te discarden.
Sweet. :)
Bean77 schreef op donderdag 29 december 2016 @ 19:10:
[...]

Staats zelfs in het scherm, rechtsbovenin doel aan/uit

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• DjangoBangahri
2 nieuwe sbcs van de eredivisie en de Russian league

• Protax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10:26
Twijfel, moet mijn fitness team nog steeds kopen.
Maar is dit wel het moment met al die SBC's? Prijzen zijn volgens mij akelig hoog.

• Nachtapotheker

• chengbondkwok
DjangoBangahri schreef op donderdag 29 december 2016 @ 19:39:
2 nieuwe sbcs van de eredivisie en de Russian league
Wauw, ik was begin deze week begonnen met het kopen van de teams. Ik heb alle teams compleet behalve Ajax, PSV, Feyenoord, Twente, AZ en Groningen. Eens kijken of ik ze zelf ga doen, of dat ik de spelers ga verkopen :)

• Protax
chengbondkwok schreef op donderdag 29 december 2016 @ 20:56:
[...]

Wauw, ik was begin deze week begonnen met het kopen van de teams. Ik heb alle teams compleet behalve Ajax, PSV, Feyenoord, Twente, AZ en Groningen. Eens kijken of ik ze zelf ga doen, of dat ik de spelers ga verkopen :)
Lol verkopen! Wat moet je met een SBC Luuk de Jong? :)

• chengbondkwok
Protax schreef op donderdag 29 december 2016 @ 21:00:
[...]

Lol verkopen! Wat moet je met een SBC Luuk de Jong? :)
True, al zou het wel passen bij mijn NL IF team.

Ik had alles bijgehouden qua aankopen:
https://docs.google.com/s...0SQKoxc/edit?usp=drivesdk

• DjangoBangahri
chengbondkwok schreef op donderdag 29 december 2016 @ 21:04:
[...]

True, al zou het wel passen bij mijn NL IF team.

Ik had alles bijgehouden qua aankopen:
https://docs.google.com/s...0SQKoxc/edit?usp=drivesdk
Nice, lekker goedkoop.

Voor al die pakketjes en de 22,5 k zou ik alles inleveren :)

• chengbondkwok
DjangoBangahri schreef op donderdag 29 december 2016 @ 21:09:
[...]

Nice, lekker goedkoop.

Voor al die pakketjes en de 22,5 k zou ik alles inleveren :)
Probleem is dat de andere teams wel duurder worden (met name FC Groningen, Twente en AZ die voornamelijk uit zilveren spelers) bestaan. En de pakketjes zijn redelijk matig voor mijn gevoel, maar kan het mishebben.

• El Profesor
Ondertussen de zoektocht weten in te korten tot 2 spitsen, het wordt Vardy of Costa. Met beide paar potjes met normale teams gespeeld. Vardy is wat sneller en wendbaarder. Costa betere positionering en afronding, zijn snelheid viel me ook niet tegen.

Iemand hier die met beide gespeeld heeft? Of Costa in zijn team?

• Jamesl
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 25-11 22:16
pelidee schreef op donderdag 29 december 2016 @ 14:31:

Doe je dit elk weekend? En werkt dat ook? ;p
Wat voor winst maak je daar gemiddeld op per weekend dan?

[ Voor 4% gewijzigd door Jamesl op 29-12-2016 21:45 ]

• Jamesl
chengbondkwok schreef op donderdag 29 december 2016 @ 20:56:
[...]

Verdomme ik wist dat dit eraan zat te komen, zei het nog tegen vriend van me.
Heb net PSV/Feyenoord spelers ingeruild :p
Ik had moeten inkopen :\

Edit: aaaaaah ik kan mezelf wel voor me kop slaan. ik had echt heel Feyenoord en PSV ingeleverd voor die stomme gouden inlever ding :(

[ Voor 12% gewijzigd door Jamesl op 29-12-2016 21:52 ]

• DjangoBangahri
Ik had zelf juist psv ajax en feyenoord, de rest niet. Maar die pakketten zijn ook niet zo.

Bij de Russische heb ik de 4 grootste gedaan.

Zo ook bij de andere sbcs, allemaal een paar variërend van 3 tot 6 stuks.

Alleen de Belgische heb ik helemaal gedaan, maar daar heb ik eigenlijk spijt van. Die was veel te duur

• Jamesl
Best wel gestoord dit: https://www.futbin.com/17/compare/15594/15559
Mertens is zowat even goed als Hazard

Verwijderd

En Mertens is dankzij zijn lage rating eerder verzekerd van een upgrade ;) Zo zie je ook maar wat een betere investering is.
Heerlijk zo'n avond waar werkelijk elke bal erin vliegt.

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=a-YFkwvxOyk]

En SIF Hazard..... poeh..... ik ga een statement maken. Van alle spitsen waarmee ik in fifa16 en fifa17 heb gespeeld (en dat zijn er nogal wat) is deze by far de beste van allemaal. Wat een ongelofelijke speler!

• Jamesl
Verwijderd schreef op donderdag 29 december 2016 @ 23:07:
[...]

En Mertens is dankzij zijn lage rating eerder verzekerd van een upgrade ;) Zo zie je ook maar wat een betere investering is.
Laten we het hopen :), hoop dat ie 89 rated wordt :)

• Protax
Damn, in divisie 5 aangekomen met de PS.
Dit wordt nu wel lastig, ben al twee keer compleet afgemaakt... Mijn verdediging, ik moet iets verkeerds doen :S

• Bakkertje_01
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 09:54
Protax schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 00:34:
Damn, in divisie 5 aangekomen met de PS.
Dit wordt nu wel lastig, ben al twee keer compleet afgemaakt... Mijn verdediging, ik moet iets verkeerds doen :S
Ik laat de verdediging altijd over aan de a.i., en loop alle gaten dicht met mijn cvm en cm's. En pak ook daar vaak de bal mee af. 😀

• Protax
Bakkertje_01 schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 00:41:
[...]

Ik laat de verdediging altijd over aan de a.i., en loop alle gaten dicht met mijn cvm en cm's. En pak ook daar vaak de bal mee af. 😀
Ik heb geen idee wat ik doe, ging lekker... Maar nu in divisie 5 lijkt het wel een gatenkaas.
Protax schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 00:44:
[...]

Ik heb geen idee wat ik doe, ging lekker... Maar nu in divisie 5 lijkt het wel een gatenkaas.
Verdedigender spelen en meer geduld in je opbouw?
Merendeel van mijn tegengoals komen door eigen fouten waarna spelers uit positie zijn.

Als de ai loopt de *** tijdens je opbouw en alles traag maakt, of je passing opeens steeds uit de richting is, dan het vooral heel veilig en simpel houden.

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 25-11 20:23

lasharor

7 december 2004

Bean77 schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 00:04:
Heerlijk zo'n avond waar werkelijk elke bal erin vliegt.

[video]

En SIF Hazard..... poeh..... ik ga een statement maken. Van alle spitsen waarmee ik in fifa16 en fifa17 heb gespeeld (en dat zijn er nogal wat) is deze by far de beste van allemaal. Wat een ongelofelijke speler!
Lucky goal en dan dabben :') Doe gewoon normaal en skip die onzin allemaal. :/
lasharor schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 00:54:
[...]

Sowieso, ik schiet niet eens van dat soort posities.

lasharor schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 00:54:
[...]

Lucky, natuurlijk pure skill ;)
En tsja dabben. Als ik mijn vogeltjesdans doe ofzo dan mag dat ook hier niet op het forum. Eigenlijk heb ik nooit een compliment gekregen hoe ik mijn doelpunten vier ;) :+

Maar stiekem zat hij er toch wel lekker in he? 8)

p.s. potje ervoor: YouTube: FIFA 17_20161229232201
Sorry weer dabben en weer geluk ;)

[ Voor 13% gewijzigd door Bean77 op 30-12-2016 01:09 ]

• lasharor
  • Laatst online: 25-11 20:23

lasharor

7 december 2004

Bean77 schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 01:06:
[...]

Lucky, natuurlijk pure skill ;)
En tsja dabben. Als ik mijn vogeltjesdans doe ofzo dan mag dat ook hier niet op het forum. Eigenlijk heb ik nooit een compliment gekregen hoe ik mijn doelpunten vier ;) :+

Maar stiekem zat hij er toch wel lekker in he? 8)

p.s. potje ervoor: YouTube: FIFA 17_20161229232201
Sorry weer dabben en weer geluk ;)
Jaja hij zat wel lekker. :P

Heb dat ook wel relatief vaak (niet van zover) als je gewoon rechtdoor blijft lopen kan je hem redelijk eenvoudig de verre hoek inschieten. Probeer dat eigenlijk altijd wanneer ik de kans heb. Of hij gaat er in of de keeper kan hem niet vasthouden waardoor die bal mooi blijft liggen in het strafschopgebied.

Als ik dan scoor begin in als een gek op r1,r2,l1,l2 te drukken zodat ik alle replays skip. Snap dat bij sommige mensen ook niet. Je merkt in de eerste paar minuten al dat die andere persoon beter is ga je alsnog dom lopen dabben. Skip gewoon zodat je bij die andere goals ook geen onzin moet aanzien.

Die goal andere goal zou ik nog niet eens proberen. Zo uit de draai schieten gaat er met "gewone" spelers toch nooit in.

[ Voor 4% gewijzigd door lasharor op 30-12-2016 01:21 ]

lasharor schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 01:20:
[...]

Jaja hij zat wel lekker. :P

Heb dat ook wel relatief vaak (niet van zover) als je gewoon rechtdoor blijft lopen kan je hem redelijk eenvoudig de verre hoek inschieten. Probeer dat eigenlijk altijd wanneer ik de kans heb. Of hij gaat er in of de keeper kan hem niet vasthouden waardoor die bal mooi blijft liggen in het strafschopgebied.

Als ik dan scoor begin in als een gek op r1,r2,l1,l2 te drukken zodat ik alle replays skip. Snap dat bij sommige mensen ook niet. Je merkt in de eerste paar minuten al dat die andere persoon beter is ga je alsnog dom lopen dabben. Skip gewoon zodat je bij die andere goals ook geen onzin moet aanzien.

Die goal andere goal zou ik nog niet eens proberen. Zo uit de draai schieten gaat er met "gewone" spelers toch nooit in.
Die 2e (via de link) is trouwens vreemder. In een halve draai van zo'n afstand erin is pas lucky. Was trouwens de 50ste van SBC Son in dienst van de club. Je kan lelijkere doelpunten maken als 50ste goal ;)

Ik snap nooit spelers die met tiki taka tot de doellijn haast willen uitspelen. Dat doe ik ook wel eens, maar wat variatie maakt je meer onvoorspelbaar. Af en toe een long shot, pass through ballen, rond spelen rond de 16. Het maakt voor de tegenstander lastiger in te schatten wat je gaat doen.
Al die juich dingen vind ik onzin overigens. Wat mij betreft haalt EA ze er morgen uit.

[ Voor 3% gewijzigd door Bean77 op 30-12-2016 01:36 ]

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16-11 03:32

Turfschipper

Hup NAC

Vette goal, liet me denken aan die goal van V. bronckhorst tegen uruguay.

Verwijderd

Turfschipper schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 02:42:
Vette goal, liet me denken aan die goal van V. bronckhorst tegen uruguay.
Precies dat!

• 3xH
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 01-01-2023

3xH

Bean77 schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 01:28:

Al die juich dingen vind ik onzin overigens. Wat mij betreft haalt EA ze er morgen uit.
Als je het echt onzin vind moet je het zelf niet doen. Nu blijkt uit elk filmpje wat je post dat je het zelf elke keer doet en ook nodig vind om replays te bekijken. Dus beetje hypocriet om te zeggen dat je het onzin vindt.

• bbblije
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10-11 21:10

bbblije

Riiiiight

3xH schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 09:42:
[...]

Als je het echt onzin vind moet je het zelf niet doen. Nu blijkt uit elk filmpje wat je post dat je het zelf elke keer doet en ook nodig vind om replays te bekijken. Dus beetje hypocriet om te zeggen dat je het onzin vindt.
Ik vind replays kijken ook niet vervelend hoor. Even een momentje om de concentratie terug te pakken, zowel bij een voor of tegen doelpunt.
Ik had gisteren ook even een "Beantje"

YouTube: Brozovic

En deze bug is ook wel komisch. Candreva wou de bal niet afstaan bij een ingooi en neemt de bal mee in de hand :P

YouTube: Fifa bug

[ Voor 14% gewijzigd door Vissert op 30-12-2016 10:01 ]

3xH schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 09:42:
[...]

Ik spam hier geen filmpjes en post alleen mooie/bijzondere doelpunten. En dat zijn de doelpunten die ik wel bekijk en bewaar. Lelijke goals skip ik vaak eerder door. Replays nakijken kan je leren hoe een goal ontstaat, en daar kan je altijd van leren. Er zijn mensen die het luck goals vinden, maar dat is natuurlijk niet zo. Het zijn eerder glitch doelpunten. Dus als je de omstandigheden bekijkt en analyseert dan kan je dit mogelijk vaker gebruiken. Want dat is wel het manco van fifa.
Vissert schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 10:00:

En deze bug is ook wel komisch. Candreva wou de bal niet afstaan bij een ingooi en neemt de bal mee in de hand :P

Lekkere goal van brozovic! Dat deed die nou nooit bij mij ;)

[ Voor 22% gewijzigd door Bean77 op 30-12-2016 10:13 ]

• MrMistral
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 25-11 09:09
Vissert schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 10:00:

Dit vind ik niet zo gek hoor met Brozo :) Zit er lekker in!

PSN: MrMistral

• JanVanHaaren
  • Laatst online: 24-11 18:07
Jamesl schreef op donderdag 29 december 2016 @ 21:45:
Doe je dit elk weekend? En werkt dat ook? ;p
Wat voor winst maak je daar gemiddeld op per weekend dan?
Ik heb in een week of drie circa 350.000 munten verdiend door conditiekaarten te verhandelen. Ik verdien iedere week meer en meer aangezien mijn budget om mee te investeren steeds toeneemt.

[ Voor 13% gewijzigd door JanVanHaaren op 30-12-2016 10:37 ]

• Nachtapotheker
@Vissert: Zeker lekkere goal van Brozovic, bij mij staat ie sinds gisteren op CAM en schoot er 1 van iets dichter bij in de kruising.
Ik ben er nog niet uit of ik Brozovic of Bonaventura op CAM fijner vind. Brozovic is gevaarlijker met schoten en steekballen, maar Bonaventura is wat meer 'aanwezig' bij het opbouwen (meer loopacties).

Wat betreft TIF Mertens, heerlijke dribbelaar, nog geen goal mee gemaakt, maar wel een hele serie assists op 16-meterbaas SIF Immobile. Door de wendbaarheid van Mertens trekt hij steeds 2 man mee, waardoor er meer ruimte ontstaat voor anderen om de scoren. Wat betreft strength wordt hij soms wel makkelijk van de bal gezet, maar hij valt nooit om en is heel snel weer in balans. Dus je kunt vaak heel snel de bal weer terugpakken om vervolgens de ruimte in te duiken.
Helaas speelde ik hoofdzakelijk tegen PTB teams gisteren, dus ik heb Mertens nog niet optimaal kunnen testen als doelpuntenmaker. Later meer :P

• silvi0
  • Laatst online: 05-06 23:02
JanVanHaaren schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 10:35:
[...]

Ik heb in een week of drie circa 350.000 munten verdiend door conditiekaarten te verhandelen. Ik verdien iedere week meer en meer aangezien mijn budget om mee te investeren steeds toeneemt.
Bedankt voor je tip :) Ik ben ook maar eens begonnen met handelen..

Nu leuk Eredivisie spelers goedkoop binnen harken :)

• Nipje
Is er een PS4 speler online die mij een klein duwtje in de goede richting zou willen geven wat betreft het verkopen van spelers in FUT? Ik ben een beginner en heb een aantal kerst packs gekocht (nu dus flink wat gold spelers). Ik heb alleen veel moeite met te beslissen welke spelers te verkopen. Ik weet in ieder geval wel dat ik voor een Premier League team ga, wat het verkopen wellicht al iets makkelijker maakt. Het de munten natuurlijk nodig om mijn eerste squad te kopen.. alvast dank! :)

Verwijderd

Nipje schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 10:53:
Is er een PS4 speler online die mij een klein duwtje in de goede richting zou willen geven wat betreft het verkopen van spelers in FUT? Ik ben een beginner en heb een aantal kerst packs gekocht (nu dus flink wat gold spelers). Ik heb alleen veel moeite met te beslissen welke spelers te verkopen. Ik weet in ieder geval wel dat ik voor een Premier League team ga, wat het verkopen wellicht al iets makkelijker maakt. Het de munten natuurlijk nodig om mijn eerste squad te kopen.. alvast dank! :)
Kopen en verkopen gok ik? Op https://www.futbin.com/ kun je "actuele" prijzen vinden van veel spelers en kun je ook een team bouwen. Hierdoor krijg je een een idee wat spelers ongeveer kosten op de market. Wat ik zelf doe is een lijst bijhouden van bepaalde spelers die nog enige waarde hebben (als je een account aanmaakt kun je dit terugvinden naast het vergrootglas).

https://www.futbin.com/analysis is op zich ook een handige tool om een overzicht te krijgen van je basis 11.

1. Ga naar de web app en selecteer een team.
2. Druk op share (https://i.gyazo.com/f49c64a044724586dd16d1f52fad69c3.png)
3. Klik vervolgens op share squad URL (https://gyazo.com/ed1a70dd8ac35b08c0f0be05d2133d37)
4. Copy to clipboard en plak deze URL vervolgens in de bovenstaande link (https://www.futbin.com/analysis)

• silvi0
Kijk op futbin.com wat je spelers waard zijn. Als je ze snel kwijt wil kan je ze op de transfermarkt zetten gelijk aan de "buy now" prijs.

• Nipje
Verwijderd schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 11:05:
[...]

Kopen en verkopen gok ik? Op https://www.futbin.com/ kun je "actuele" prijzen vinden van veel spelers en kun je ook een team bouwen. Hierdoor krijg je een een idee wat spelers ongeveer kosten op de market. Wat ik zelf doe is een lijst bijhouden van bepaalde spelers die nog enige waarde hebben (als je een account aanmaakt kun je dit terugvinden naast het vergrootglas).

https://www.futbin.com/analysis is op zich ook een handige tool om een overzicht te krijgen van je basis 11.

1. Ga naar de web app en selecteer een team.
2. Druk op share (https://i.gyazo.com/f49c64a044724586dd16d1f52fad69c3.png)
3. Klik vervolgens op share squad URL (https://gyazo.com/ed1a70dd8ac35b08c0f0be05d2133d37)
4. Copy to clipboard en plak deze URL vervolgens in de bovenstaande link (https://www.futbin.com/analysis)
Dank voor de info! Erg nuttige informatie, ik ga direct eens kijken.
silvi0 schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 11:05:
[...]

Kijk op futbin.com wat je spelers waard zijn. Als je ze snel kwijt wil kan je ze op de transfermarkt zetten gelijk aan de "buy now" prijs.
Het punt is dat ik bang ben goede spelers weg te doen. Of zijn alle spelers onder een bepaald bedrag en elke ik momenteel niet gebruikt gewoon altijd toe aan een verkoop? :P

• silvi0
Nipje schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 11:09:
[...]

Dank voor de info! Erg nuttige informatie, ik ga direct eens kijken.

[...]

Het punt is dat ik bang ben goede spelers weg te doen. Of zijn alle spelers onder een bepaald bedrag en elke ik momenteel niet gebruikt gewoon altijd toe aan een verkoop? :P
Als je geld nodig hebt zou ik gewoon kijken welke spelers je niet gebruikt en deze te koop zetten. Als je ze te goedkoop op de transferlijst zet wordt er vanzelf op geboden..
Probeer ook een squad samen te stellen dat haalbaar is en daarna toekomstige verbeteringen daarvan. Dan heb je ook een focus waar je naartoe kunt gaan.

De premier league is wel een populaire league. In elke positie wel goede en betaalbare opties.

• Nipje
Bean77 schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 11:58:
[...]

Probeer ook een squad samen te stellen dat haalbaar is en daarna toekomstige verbeteringen daarvan. Dan heb je ook een focus waar je naartoe kunt gaan.

De premier league is wel een populaire league. In elke positie wel goede en betaalbare opties.
Dit is mijn plan voor nu inderdaad, ik begin met een low budget 442 team en ga daarna mijn opstelling / spelers langzaam wat verbeteren :). Dit heb ik nu voor ogen (ook maar gevonden op het internet hoor):

https://www.futbin.com/17/squad/119143

Gevonden in een mooie FUT 17 Premier League guide:
http://www.fifauteam.com/...er-league-squad-guide/#12

Lijkt mij zo prima om mee te starten toch?
Nipje schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 12:15:
[...]

Dit is mijn plan voor nu inderdaad, ik begin met een low budget 433 team en ga daarna mijn opstelling / spelers langzaam wat verbeteren :). Dit heb ik nu voor ogen (ook maar gevonden op het internet hoor):

https://www.futbin.com/17/squad/119143

Gevonden in een mooie FUT 17 Premier League guide:
http://www.fifauteam.com/...er-league-squad-guide/#12

Lijkt mij zo prima om mee te starten toch?
Voor een cheap BPL is dit denk ik een goed vertrekpunt icm een 433 team. Eventueel kan je een defensievere variant van de 433 pakken als je merkt dat je defensief meer nodig hebt. Alle coins die je meer hebt kan je kijken om de posities verder te verbeteren.

https://www.futbin.com/17/squad/917054

[ Voor 7% gewijzigd door Bean77 op 30-12-2016 12:27 ]

• Nipje
Bean77 schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 12:23:
[...]

Voor een cheap BPL is dit denk ik een goed vertrekpunt icm een 433 team. Eventueel kan je een defensievere variant van de 433 pakken als je merkt dat je defensief meer nodig hebt. Alle coins die je meer hebt kan je kijken om de posities verder te verbeteren.

https://www.futbin.com/17/squad/917054
De link welke ik plaatste was 442 trouwens. Je stelt dus voor om er nog een 433 team bij te pakken? Dank voor de informatie zover :).
Nipje schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 12:29:
[...]

De link welke ik plaatste was 442 trouwens. Je stelt dus voor om er nog een 433 team bij te pakken? Dank voor de informatie zover :).
Je schreef dat je zelf voor een 433 team wilde gaan. Zag je link van een 442 team, maar heb een team gemaakt zoals je schreef in 433.
433 is wel een prettige formatie, temeer dat je meerdere varianten heb waarmee je kan experimenteren. Is 433-4 te aanvallend, dan kan je met hetzelfde team naar de 2 of 3 variant gaan.

• Nipje
Bean77 schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 12:32:
[...]

Je schreef dat je zelf voor een 433 team wilde gaan. Zag je link van een 442 team, maar heb een team gemaakt zoals je schreef in 433.
433 is wel een prettige formatie, temeer dat je meerdere varianten heb waarmee je kan experimenteren. Is 433-4 te aanvallend, dan kan je met hetzelfde team naar de 2 of 3 variant gaan.
Inderdaad een foutje in mijn verhaal, ik wou naar het 442 team gaan werken welke ik plaatste. Je maakt echter een goed punt en wellicht is het wel verstandiger 433 te gaan spelen. Ik ga dus eens aan de slag met het door jou gewijzigde team, dank daarvoor!!
Nipje schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 12:35:
[...]

Inderdaad een foutje in mijn verhaal, ik wou naar het 442 team gaan werken welke ik plaatste. Je maakt echter een goed punt en wellicht is het wel verstandiger 433 te gaan spelen. Ik ga dus eens aan de slag met het door jou gewijzigde team, dank daarvoor!!
Als je nog vragen hebt, post het hier dan altijd even. Soms kan een filmpje ook wel handig zijn als je een goed voorbeeld hebt.

Laatst een discussie hier of SIF Hazard wel slim was ivm de kosten. Op dit moment obv minimale BIN 40k winst! Natuurlijk heb ik daar niks aan, maar om aan te geven dat het een goede investering tot nu toe is.

• silvi0
Wat mij opviel is dat Luuk de Jong veel te hoog rated is? 84?

Hier een vergelijking met een andere 84 speler:

https://www.futbin.com/17/compare/15615/15546

Verwijderd

silvi0 schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 13:50:
Wat mij opviel is dat Luuk de Jong veel te hoog rated is? 84?

Hier een vergelijking met een andere 84 speler:

https://www.futbin.com/17/compare/15615/15546
Smolov heeft ook +5 gekregen. Denk dat anders daar mensen wel over gingen zeuren. Gelukkig kun je 100k voor die SBC wel beter investeren dan een shit Eredivisie speler.

• silvi0
Verwijderd schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 13:55:
[...]
Smolov heeft ook +5 gekregen. Denk dat anders daar mensen wel over gingen zeuren. Gelukkig kun je 100k voor die SBC wel beter investeren dan een shit Eredivisie speler.
Ja idd :) De SBC van de Eredivisie is helaas zonde van je munten..

• Justin2000
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 25-11 10:54
Komen if spelers alleen uit pakjes van wl? Heb nog nooit in uit een andere pakje gekregen

PV opbrengst

• silvi0
Justin2000 schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 14:17:
Komen if spelers alleen uit pakjes van wl? Heb nog nooit in uit een andere pakje gekregen
Nee die komen ook uit andere pakketjes. Alleen zijn ze zeldzaam dus is de kans altijd klein :)

• Hoodlum77
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 02-07 10:18
Best tevreden met de sbc eredivisie. Heb 10 challenges gedaan en uit de packs Martial, Lukaku, Douglas Costa en nog een paar 83 rated spelers. Heb toch al bijna 100k verdiend eraan.

• krosis
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 05-11 10:44
Worden er ook wel eens nieuwe kaarten toegevoegd aan FUT? Ik speel het liefst (ook al is het best een uitdaging) met een volledig NEC team maar bijvoorbeeld Ferdi Kadioglu zit niet in FUT.. :(

Edit: in career mode zit hij trouwens wel

[ Voor 10% gewijzigd door krosis op 30-12-2016 14:36 ]

• Jamesl
Ik zweer het je als ik nog 1X tegen Bailly en Smalling moet dan doe ik mezelf wat aan.
Word zo schijtziek van die standaard BPL teams. Gebrek aan creativiteit much.

• ErnstMid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 20-11 16:13

ErnstMid

Xbox GT: Capitalbully

Hoodlum77 schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 14:29:
Best tevreden met de sbc eredivisie. Heb 10 challenges gedaan en uit de packs Martial, Lukaku, Douglas Costa en nog een paar 83 rated spelers. Heb toch al bijna 100k verdiend eraan.
Lang niet gek, ik gooi al m'n spelers de transfermarkt op :) op naar vidal!
Pagina: 1 ... 81 ... 190 Laatste

Let op:
Let op: handelen in coins is door EA niet toegestaan. Het is dan ook niet toegestaan dit in dit topic te bespreken.