Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

bbblije schreef op zondag 18 december 2016 @ 09:09:
Die SBC's zijn er echt op gericht de rijkere spelers wat armer te maken. Voor iedere challenge heb je meerdere TOTW spelers nodig en ratings van top spelers...
Fekir en De Marcos zijn inderdaad krankzinnig. Defoe is op zich wel een leuke aangezien je geen belachelijke rating hebt. Misschien dat ik die nog wel ga doen aangezien ik toch een untradeable TOTW heb.
Verwijderd schreef op zaterdag 17 december 2016 @ 21:26:
[...]

Wel een zekerheidje. Staat naast 2 vandaag op 10 in de laatste 9 potjes.

Iemand ervaring met brozovic? Is nu 75k (was 110k eergisteren). Overweeg een aankoop gezien zijn longshots en stamina.
Ik gebruik hem. Scoorde bij mij in een wedstrijd eerst een eigen doelpunt en maakte het later goed door er ook aan de andere kant 1 in te leggen. Zijn longshots zijn goed maar volgens mij kun je vanaf sommige plekken met iedereen ze er in krijgen.

Mijne is first owner dus ik hou hem hoe dan ook. Geen idee of hij voor andere mensen ook goed speelt. Zijn passing is wel goed waardoor hij perfect naast Pjanic kan staan :)

• MrMistral
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 25-11 09:09
Verwijderd schreef op zondag 18 december 2016 @ 10:08:
[...]

Fekir en De Marcos zijn inderdaad krankzinnig. Defoe is op zich wel een leuke aangezien je geen belachelijke rating hebt. Misschien dat ik die nog wel ga doen aangezien ik toch een untradeable TOTW heb.

[...]
Ik gebruik hem. Scoorde bij mij in een wedstrijd eerst een eigen doelpunt en maakte het later goed door er ook aan de andere kant 1 in te leggen. Zijn longshots zijn goed maar volgens mij kun je vanaf sommige plekken met iedereen ze er in krijgen.

Mijne is first owner dus ik hou hem hoe dan ook. Geen idee of hij voor andere mensen ook goed speelt. Zijn passing is wel goed waardoor hij perfect naast Pjanic kan staan :)
Ja, ik wil hem eigk halen voor op de cam als vervanging van Giovinco. Maar dan moet je wel wat brengen aangezien Gio heel belangrijk is voor mijn team. Aan z'n stats te zien moet hij het kunnen doen :)

PSN: MrMistral

Verwijderd

MrMistral schreef op zondag 18 december 2016 @ 10:14:
[...]

Ja, ik wil hem eigk halen voor op de cam als vervanging van Giovinco. Maar dan moet je wel wat brengen aangezien Gio heel belangrijk is voor mijn team. Aan z'n stats te zien moet hij het kunnen doen :)
Dat is natuurlijk lastig om te zeggen aangezien ik Pjanic sowieso al op de CAM positie heb omdat hij iets zwakker is wat betreft fysiek. Sowieso is het lastig om te zeggen of een speler goed is of niet omdat veel mensen anders spelen. Persoonlijk kan ik bijvoorbeeld niet goed overweg met lompe spitsen, omdat ik ze te traag vind roteren om maar een voorbeeld te geven.
Verwijderd schreef op zondag 18 december 2016 @ 10:30:
[...]

Dat is natuurlijk lastig om te zeggen aangezien ik Pjanic sowieso al op de CAM positie heb omdat hij iets zwakker is wat betreft fysiek. Sowieso is het lastig om te zeggen of een speler goed is of niet omdat veel mensen anders spelen. Persoonlijk kan ik bijvoorbeeld niet goed overweg met lompe spitsen, omdat ik ze te traag vind roteren om maar een voorbeeld te geven.
Higuain anyone ;)

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Verwijderd

Werkt totaal niet voor mij. Heb al moeite met Diego Costa en gebruik hem nu vooral voor het afschermen in de 16 waarna ik de bal kan afleggen of weg kan draaien.
Verwijderd schreef op zondag 18 december 2016 @ 11:12:
[...]

Werkt totaal niet voor mij. Heb al moeite met Diego Costa en gebruik hem nu vooral voor het afschermen in de 16 waarna ik de bal kan afleggen of weg kan draaien.
Yep, precies hetzelfde voor mij vandaar dat ik hem als voorbeeld noemde.

Ik heb nu dit team, gisteren door een foutje 100k verspild in de webapp en daardoor een NIF kante ipv 84 kante.
https://www.futbin.com/17/squad/217229

Later vandaag nog even wat spelen eatwsssn testen in 4321/433/4231? om te zijn hoe ik het maximale uit Gundogan kan halen om vervolgens de voetbal zondag af te sluiten met City - Arsenal :)

Echter kan ik spelen met formaties/tactics, het voornaamste probleem dat ik momenteel heb is dat passing te vaak mis gaat en daardoor de tegenstander de bal weer terug geef.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• Protax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 24-11 20:13
Gisteravond, veel geprobeerd en sinds ik ben geswitched naar 4-3-1-2 lijkt het weer te gaan lopen.
Nu zit ik echt in dubio, gezien ik eigenlijk ook nog wel eens de stap wil maken naar een hybrid met Serie A en BPL spelers.

Dit is wat ik speelde, en deze spelers heb ik allemaal nog:
http://www.futhead.com/17/squads/1182975/

En zo heb ik gisteravond gespeeld:
http://www.futhead.com/17/squads/3207964/

Twijfel nu wat ik met mijn wingers moet doen, en hoe ik mijn team moet invullen.
Ik ben nog al zoekende, en morgen vind ik iets anders weer beter :P

Gerucht gaat dat Dembele vandaag een SBC krijgt, dat zou wel de ideale verbindende speler zijn in mijn droom elftal ;)

• DjangoBangahri
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 06-12-2020
Ik heb meer dan 150 wedstrijden met dybala gespeeld en heb sinds kort de SIF higuain, maar die bevalt me toch goed. Ik duw verdedigers makkelijk aan de kant waardoor je er soms makkelijk voorbij loopt en hij heeft echt een neusje voor de goal.

Verwachten jullie dat de prijs van if Vardy gaat stijgen als die uit totw gaat?

Verwijderd

Bossie schreef op zondag 18 december 2016 @ 11:24:
[...]

Yep, precies hetzelfde voor mij vandaar dat ik hem als voorbeeld noemde.

Ik heb nu dit team, gisteren door een foutje 100k verspild in de webapp en daardoor een NIF kante ipv 84 kante.
https://www.futbin.com/17/squad/217229

Later vandaag nog even wat spelen eatwsssn testen in 4321/433/4231? om te zijn hoe ik het maximale uit Gundogan kan halen om vervolgens de voetbal zondag af te sluiten met City - Arsenal :)

Echter kan ik spelen met formaties/tactics, het voornaamste probleem dat ik momenteel heb is dat passing te vaak mis gaat en daardoor de tegenstander de bal weer terug geef.
Volgens mij hebben ze echt wat gedaan aan de passing. Ik merkte het gisteren al maar zie mijn spelers met een lage passing (custom tactics) soms geen driehoekjes vormen wat eerder wel gebeurde.

Ik heb nu het volgende: https://www.futbin.com/17/squad/742826 . Wat ik veel doe nu is veel onderlinge passing tussen de fullback, middenvelder en CAM om ruimte te maken voor de spits omdat op een gegeven moment de formatie van de tegenstander helemaal aan gort gespeeld wordt. Hierdoor krijg je de ruimte die je nodig hebt voor een iets lompere spits.

Valt mij nu ook op dat de lompe spitsen totaal geen longshots kunnen nemen 8)7
DjangoBangahri schreef op zondag 18 december 2016 @ 11:51:
[...]

Ik heb meer dan 150 wedstrijden met dybala gespeeld en heb sinds kort de SIF higuain, maar die bevalt me toch goed. Ik duw verdedigers makkelijk aan de kant waardoor je er soms makkelijk voorbij loopt en hij heeft echt een neusje voor de goal.

Ik zou eerst de normale Vardy halen. Hij heeft high/high waardoor hij niet altijd staat waar jij wilt dat hij staat. Als je nog items kon ruilen dan mocht je mijne hebben aangezien ik er niks mee ga doen en hem niet kan verkopen :P
Protax schreef op zondag 18 december 2016 @ 11:39:
Gerucht gaat dat Dembele vandaag een SBC krijgt, dat zou wel de ideale verbindende speler zijn in mijn droom elftal ;)
Reken er maar op dat je ook minimaal een 86 rated team moet inleveren.

Edit:
Zat trouwens nog even te kijken en ze kunnen ook Dele Alli (ook Spurs) een kaart geven de 20e. Dit is iets toegankelijker voor mensen gok ik. Geen idee of ze spelers uit hetzelfde team een SBC kaart geven.

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 18-12-2016 12:12 ]

Protax schreef op zondag 18 december 2016 @ 11:39:
Gisteravond, veel geprobeerd en sinds ik ben geswitched naar 4-3-1-2 lijkt het weer te gaan lopen.
Nu zit ik echt in dubio, gezien ik eigenlijk ook nog wel eens de stap wil maken naar een hybrid met Serie A en BPL spelers.

Dit is wat ik speelde, en deze spelers heb ik allemaal nog:
http://www.futhead.com/17/squads/1182975/

En zo heb ik gisteravond gespeeld:
http://www.futhead.com/17/squads/3207964/

Twijfel nu wat ik met mijn wingers moet doen, en hoe ik mijn team moet invullen.
Ik ben nog al zoekende, en morgen vind ik iets anders weer beter :P

4312 is mijn anti-formatie als ik 4321 speel lijkt het, omdat de tegenstander heel narrow staat worden mijn spelers verdedigend ook in een kleine ruimte gepushed waardoor ik in de omschakeling veel tijd nodig heb voordat ik de breedte in kan.

Daarnaast is het verdedigend ook lastig want deze formatie word natuurlijk gespeeld met twee spitsen die vaak beide tries to beat defensive line hebben met 90+ pace (musa, vardy, remy). De echte trollteams hebben natuurlijk alle drie waarbij bvb Remy als Cam speelt :X

Ik zou het eens kunnen proberen met Hazard/Sanchez als ST en Gundo erachter.

Moussa Dembele voor de SBC ?

• Protax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 24-11 20:13
Bossie schreef op zondag 18 december 2016 @ 12:13:
[...]

4312 is mijn anti-formatie als ik 4321 speel lijkt het, omdat de tegenstander heel narrow staat worden mijn spelers verdedigend ook in een kleine ruimte gepushed waardoor ik in de omschakeling veel tijd nodig heb voordat ik de breedte in kan.

Daarnaast is het verdedigend ook lastig want deze formatie word natuurlijk gespeeld met twee spitsen die vaak beide tries to beat defensive line hebben met 90+ pace (musa, vardy, remy). De echte trollteams hebben natuurlijk alle drie waarbij bvb Remy als Cam speelt :X

Ik zou het eens kunnen proberen met Hazard/Sanchez als ST en Gundo erachter.

Moussa Dembele voor de SBC ?
Ja, is het gerucht op het EA forum en Reddit. En Modric zit er vandaag ook bij!
Wat betreft de 4312, zou erg graag Vardy / Benteke eens samen willen proberen :)

Zoiets:
http://www.futhead.com/17/squads/3209647/

[ Voor 6% gewijzigd door Protax op 18-12-2016 12:40 ]

• Jamesl
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 22:16
Voor de geïnteresseerden: er staan weer fifa 17 bundels in de PS store. 65 euro voor FIFA + 8000 punten of 55 euro voor FIFA + 3000 punten!

Met beetje geluk kan je dan voor 25 euro 8000 punten kopen ;)

• Luncatic12
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 16-07 15:43
Ronaldo weer in TOTW! Kan niet anders na zijn hatrick in finale van WK clubs, nu weer als buitenspeler

Verwijderd

Luncatic12 schreef op zondag 18 december 2016 @ 13:46:
Ronaldo weer in TOTW! Kan niet anders na zijn hatrick in finale van WK clubs, nu weer als buitenspeler
Lijkt mij heel sterk tegen een matige club. Daarnaast is er heel weinig ruimte meer voor IFs voor Ronaldo zijn kaart. Er zijn sowieso 2 gereserveerd voor TOTY en TOTS en dan blijft er dus 1 over.

• MrMistral
DjangoBangahri schreef op zondag 18 december 2016 @ 11:51:
[...]

Geen idee hoe Higuain speelt, maar heb sinds een paar dagen Dybala en ik ben echt verliefd <3
Verwijderd schreef op zondag 18 december 2016 @ 11:57:
[...]

Volgens mij hebben ze echt wat gedaan aan de passing. Ik merkte het gisteren al maar zie mijn spelers met een lage passing (custom tactics) soms geen driehoekjes vormen wat eerder wel gebeurde.
Ja dit herken ik ook. Of het zit tussen onze oren...

Trouwens vandaag eindelijk normaal kunnen spelen. Sta nu op 14 uit 26, dus dat betekent 13 van de afgelopen 16 gewonnen. Dat lijkt er meer op :) Vanavond moet het dan hopelijk wel lukken op in ieder geval gold te halen. Ik vreesde al het ergste gisteren.

• To easy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 25-11 15:43
Jesus hij mocht er wel 10 scoren tegen die jappen dan verdiende hij miss een totw, maar nu echt niet idd!

• To easy
Bossie schreef op zondag 18 december 2016 @ 07:08:
[...]

Mocht het Zlatan worden, dan heeft hij alsnog slechte workrates.
Overigens vind ik med/low niet echt bij hem passen als je hem ziet spelen bij Man-United.
Voor mij werken die workrates prima. Ik speel dan ook met 2 spitsen en als ik er een sturrigde of auba naast zet is het een perfecte duo!

• daboytim
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14-10-2024
Deze week voor het eerst weekend league, vrijdag alles gespeeld want de vrouw en de kids waren kerstshoppen en ik was vrij :). Eerste 30 potjes ging ok, 17 gewonnen. Daarna in de laatste 10 potjes geen goal meer kunnen maken helaas. Waarschijnlijk moeheid, 40 potjes fifa in een weekend/ dag is wel een beetje overdreven haha :).

Maarja toch een keer gedaan en denk dat dit ook de enige keer was deze fifa. 40 potjes fifa in 1 weekend is veel te veel als je nog iets anders wilt doen. Ben er vrijdag van 11u 's ochtends tot 4u 's nachts mee bezig geweest (met wat pauzes tussendoor). Wel weer leuk zo'n hele dag gamen haha.
daboytim schreef op zondag 18 december 2016 @ 13:54:
Deze week voor het eerst weekend league, vrijdag alles gespeeld want de vrouw en de kids waren kerstshoppen en ik was vrij :). Eerste 30 potjes ging ok, 17 gewonnen. Daarna in de laatste 10 potjes geen goal meer kunnen maken helaas. Waarschijnlijk moeheid, 40 potjes fifa in een weekend/ dag is wel een beetje overdreven haha :).

Maarja toch een keer gedaan en denk dat dit ook de enige keer was deze fifa. 40 potjes fifa in 1 weekend is veel te veel als je nog iets anders wilt doen. Ben er vrijdag van 11u 's ochtends tot 4u 's nachts mee bezig geweest (met wat pauzes tussendoor). Wel weer leuk zo'n hele dag gamen haha.
Hoeveel tijd mee bezig geweest? 10-12 uur ofzo?
Ik speel af en toe een potje om te zien hoe mijn team tactics werken etc. Echt grappig om te zien hoe bepaalde mensen al gefrustreerd raken als je ff 1x of 2x pauze drukt om wat te drinken te pakken. Iedereen heeft zon haast
Luncatic12 schreef op zondag 18 december 2016 @ 13:46:
Ben benieuwd.

Zojuist SBC Defoe gehaald. Heb zijn untradable IF maar ingeruild. Ik denk niet eens dat ik met hem ga spelen, maar misschien leuk in een toekomstige SBC waar je SBC spelers moet inruilen ofzo.

[ Voor 54% gewijzigd door Bean77 op 18-12-2016 13:59 ]

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

• daboytim
  • Laatst online: 14-10-2024
Bean77 schreef op zondag 18 december 2016 @ 13:55:
[...]

Hoeveel tijd mee bezig geweest? 10-12 uur ofzo?
Ik speel af en toe een potje om te zien hoe mijn team tactics werken etc. Echt grappig om te zien hoe bepaalde mensen al gefrustreerd raken als je ff 1x of 2x pauze drukt om wat te drinken te pakken. Iedereen heeft zon haast
Ja denk in totaal zoiets:

10-11 u
14:00 tot 19:00
21:00 tot 23:00
00:00 tot 4:00

12u totaal dus. Wilde stoppen als ik gold had gehaald, maar dat is dus nooit gelukt :).
To easy schreef op zondag 18 december 2016 @ 13:51:
[...]

Voor mij werken die workrates prima. Ik speel dan ook met 2 spitsen en als ik er een sturrigde of auba naast zet is het een perfecte duo!
Een spits voor mij, dat zou het grote verschil wel zijn, hoewel hij in mijn huidige 4321 ook wel zou kunnen werken als F9 aangezien de buitenspelers hierbij ruimte maken/gaten trekken.

Verwijderd

MrMistral schreef op zondag 18 december 2016 @ 13:49:
[...]

Geen idee hoe Higuain speelt, maar heb sinds een paar dagen Dybala en ik ben echt verliefd <3

[...]

Ja dit herken ik ook. Of het zit tussen onze oren...

Trouwens vandaag eindelijk normaal kunnen spelen. Sta nu op 14 uit 26, dus dat betekent 13 van de afgelopen 16 gewonnen. Dat lijkt er meer op :) Vanavond moet het dan hopelijk wel lukken op in ieder geval gold te halen. Ik vreesde al het ergste gisteren.
Het lijkt mij heel sterk aangezien duizenden mensen hierover klagen. Je moet echt wel een geestelijke beperking (no offence) hebben als je de niet lopende spelers, vreemde passing en noem het maar op niet ziet. Dit geldt natuurlijk ook dat spelers opeens goddelijk spelen en alles mee zit. Ik mag dan wel niet de beste Fifa speler zijn maar voel mij soms wel flink genaaid door het spel :')

Succes met WL :P

• To easy
Bossie schreef op zondag 18 december 2016 @ 14:05:
[...]

Een spits voor mij, dat zou het grote verschil wel zijn, hoewel hij in mijn huidige 4321 ook wel zou kunnen werken als F9 aangezien de buitenspelers hierbij ruimte maken/gaten trekken.
Ja precies bij zo'n type spits moet je gewoon wat snelle spelers er om heen zetten dan werkt het al een stuk beter. Maar ik heb het idee dat je deze fifa sws alleen maar tegen snelle spitsen moet. Ik zie Zlatan, Costa, Higuan, Lewa etc amper eigenlijk. Zijn sommige ook wel duur natuurlijk maar dan nog. Pace is belangrijker dan we dachten naar de overstap van fifa16 na fifa17.
To easy schreef op zondag 18 december 2016 @ 14:07:
[...]

Ja precies bij zo'n type spits moet je gewoon wat snelle spelers er om heen zetten dan werkt het al een stuk beter. Maar ik heb het idee dat je deze fifa sws alleen maar tegen snelle spitsen moet. Ik zie Zlatan, Costa, Higuan, Lewa etc amper eigenlijk. Zijn sommige ook wel duur natuurlijk maar dan nog. Pace is belangrijker dan we dachten naar de overstap van fifa16 na fifa17.
Klopt alleen zijn verdedigers wat op gemaakt op een aantal vlakken om pace minder effectief te maken.
Helaas zijn er een aantal methodes die ingame veel gebruikt worden maar op het veld simpelweg een vrije trap zijn :)

Het vasthouden is nog irritanter, omdat dit vaak tot balverlies leid omdat de aanvaller uit balans raakt en vertraagt of zijn schot/pas hierdoor beïnvloed word. Bij balverlies is het helemaal raar aangezien het spel doorgaat en de scheids bij de volgende spelonderbreking alsnog geel aan de verdediger geeft, oftewel het word wel gedetecteerd maar er word niet ingegrepen ...

daboytim schreef op zondag 18 december 2016 @ 14:01:
[...]

Ja denk in totaal zoiets:

10-11 u
14:00 tot 19:00
21:00 tot 23:00
00:00 tot 4:00

12u totaal dus. Wilde stoppen als ik gold had gehaald, maar dat is dus nooit gelukt :).
Dan heb je echt redelijk continu zitten spelen. Dat heb ik er dus echt niet voor over in een vrij weekend. En dan moet je maar afwachten wat er in de packs zitten en als je pech hebt dan is het met deze prijzen nog relatief weinig waard ook.
Maar ja, als je alleen thuis bent kan het ook eens een keertje he. :)

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 20:23

lasharor

7 december 2004

Ben nog altijd me best aan het doen met mijn eerste WL. Momenteel nog 11 potjes over om 2 keer te winnen en GOLD 3 te halen. Hopelijk gaat het lukken want dat kwalificeren via die tournaments is stiekem best wel moeilijk :')
Hoe koop je overigens een Hunter kaartje ?
Of is het simpelweg wachten tot een tijdstip dat alles niet ge-insta-buyed voordat een er eentje kan klikken :x

lasharor schreef op zondag 18 december 2016 @ 14:43:
Ben nog altijd me best aan het doen met mijn eerste WL. Momenteel nog 11 potjes over om 2 keer te winnen en GOLD 3 te halen. Hopelijk gaat het lukken want dat kwalificeren via die tournaments is stiekem best wel moeilijk :')
Vooral rustig blijven en geduld hebben, tegenstander maakt ook vanzelf fouten.

Verwijderd

Bossie schreef op zondag 18 december 2016 @ 14:44:
Hoe koop je overigens een Hunter kaartje ?
Of is het simpelweg wachten tot een tijdstip dat alles niet ge-insta-buyed voordat een er eentje kan klikken :x
Je hebt soms momenten dat er opeens 20 op de markt staan.

• Thomas18GT
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 20-11 11:14
Gisteren een verschrikkelijk potje gespeeld. Kom na 5 minuten met 1-0 achter en had een gelijkspel nodig voor het kampioenschap. Tegenstander op parkeer de bus. In de 30e minuut valt de 1-1 binnen en hij blijft ptb spelen, waarschijnlijk ook een gelijkspel nodig. Vanaf de 31e minuut dus 100% balbezit omdat hij toch niet kwam :+
Thomas18GT schreef op zondag 18 december 2016 @ 14:55:
Gisteren een verschrikkelijk potje gespeeld. Kom na 5 minuten met 1-0 achter en had een gelijkspel nodig voor het kampioenschap. Tegenstander op parkeer de bus. In de 30e minuut valt de 1-1 binnen en hij blijft ptb spelen, waarschijnlijk ook een gelijkspel nodig. Vanaf de 31e minuut dus 100% balbezit omdat hij toch niet kwam :+
lol dat zijn dan wel saaie, maar ook makkelijke wedstrijden.

Net nog potje WL gespeeld en ik irriteer me ook wel wat aan hoe slecht keepers kunnen zijn. Mijn 2-0 was overigens een bal die ook weer in de rebound bij de keeper bleef liggen en ik gelukkig kon intikken. Maar deze 3-1 laat ook zien dat keepers op een slecht ingeschoten schot nog blunderen. Werd overigens 4-1.

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=muCsv0eNLSU]

• 3xH
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 01-01-2023

3xH

lasharor schreef op zondag 18 december 2016 @ 14:43:
Hier hetzelfde, nog 2 potjes nodig voor gold 3 en 10 wedstrijden over. Begon lekker op vrijdag met 7 wins na 9 wedstrijden, om vervolgens op de zaterdag de 1e 4 wedstrijden te verliezen. Het zit me ook niet echt mee, vooral veel vreemde goals tegen en mijn speler mist van 3 meter afstand.
Doe de Mertens TOTGS maar weer in de verkoop, de kleine dribbel dwerg heeft nu twee wedstrijden op rij een hattrick gescored :)

Bossie schreef op zondag 18 december 2016 @ 15:56:
Doe de Mertens TOTGS maar weer in de verkoop, de kleine dribbel dwerg heeft nu twee wedstrijden op rij een hattrick gescored :)
Mertens op links en Insigne op rechts ;)

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 00:59

Royz

Kleurenblind!!

oeps fifa17 generiek geen fut

[ Voor 95% gewijzigd door Royz op 18-12-2016 16:06 ]

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Verwijderd

Eigen doelpunt krijgen en uiteindelijk winnen met penalties :+ Standaard potje Fifa hehe

• Ambianz
  • Laatst online: 25-11 15:17
Wat denken jullie van de ligue 1 inmiddels? Begint zo langzaam aan toch een interessante competitie te worden in mijn ogen.

Vooral spelers als Lemar IF en Bernardo Silva SIF en Sidibe TOTGS en hopelijk vanaf woensdag Balo SIF lijken toch hele goeie kaarten voor heel weinig (20k bin deze week geweest)
Ambianz schreef op zondag 18 december 2016 @ 16:33:
Wat denken jullie van de ligue 1 inmiddels? Begint zo langzaam aan toch een interessante competitie te worden in mijn ogen.

Vooral spelers als Lemar IF en Bernardo Silva SIF en Sidibe TOTGS en hopelijk vanaf woensdag Balo SIF lijken toch hele goeie kaarten voor heel weinig (20k bin deze week geweest)
Ligue 1 / compleet Frans team is altijd al erg interessant geweest, alleen erg onderbelicht.

Relatief goedkoop en ook erg goede spelers. Zeker als je van wat fysiek houdt is het een leuke optie.

• Ambianz
Bean77 schreef op zondag 18 december 2016 @ 16:38:
[...]

Ligue 1 / compleet Frans team is altijd al erg interessant geweest, alleen erg onderbelicht.

Relatief goedkoop en ook erg goede spelers. Zeker als je van wat fysiek houdt is het een leuke optie.
Heb even wat gepuzzeld en op dit uitgekomen:
https://www.futbin.com/17/squad/745568

Prijzen vertekenen wat door de SBC's, zal straks wel weer dalen naar rond de 150k

Verwijderd

Bean77 schreef op zondag 18 december 2016 @ 15:57:
[...]

Mertens op links en Insigne op rechts ;)
Hij speelde spits
Dan ga ik helemaal balen dat ik mijn Serie - A team heb verkocht als er idd een TOTW voor hem komt :X
Zijn CF was onbetaalbaar door POTM Hazard.

Wie had je dan op rechts? Candreva?
Hoe doet je dat dan met chem met en insigne en mertens?

Verwijderd

Ik zit aan Mertens TOTGS te denken voor mijn opgepimpte Calcio squad. Vanmiddag 4 keer gescoord, dus hij zal wel in TOTW komen. Welke positie zal hij krijgen denken jullie? Ik wil hem als LV halen.

• MrMistral
Verwijderd schreef op zondag 18 december 2016 @ 14:06:
[...]

Het lijkt mij heel sterk aangezien duizenden mensen hierover klagen. Je moet echt wel een geestelijke beperking (no offence) hebben als je de niet lopende spelers, vreemde passing en noem het maar op niet ziet. Dit geldt natuurlijk ook dat spelers opeens goddelijk spelen en alles mee zit. Ik mag dan wel niet de beste Fifa speler zijn maar voel mij soms wel flink genaaid door het spel :')

Succes met WL :P
Daar heb je natuurlijk helemaal gelijk in.

Thnx :)

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:12
Hopelijk in de as. Lijkt me de ideale CAM.

• Justin2000
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 25-11 10:54
Bean77 schreef op zondag 18 december 2016 @ 16:38:
[...]

True :D
https://www.futbin.com/17/squad/635091

PV opbrengst

Precies, leuk team. Er is zoveel goede keus ook. Alleen heb ik Di maria normaal wel als RW of RF spelen. Daar komt die beter tot zijn recht vind ik.

Sane maakt de gelijkmaker bij City - Arsenal, zijn OTW is meteen van 45k tot 89k gestegen lol.
* Bossie was net ff iets te langzaam

[ Voor 6% gewijzigd door Bossie op 18-12-2016 18:17 ]

Bossie schreef op zondag 18 december 2016 @ 18:17:
Sane maakt de gelijkmaker bij City - Arsenal, zijn OTW is meteen van 45k tot 89k gestegen lol.
De markt gaat idd realtime met de BPL.
Vind ik ook wel leuk om de wedstrijden te kijken met mijn webapp aan ;)

• MyUtd4Life
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 21:59
Hebben jullie nog IFs in club? Ik zit erover te denken om mijn Belotti IF te verkopen aangezien die verdubbeld in waarde is, vanwege die requirements voor SBCs.

FIFA Benelux Administrator

• To easy
Bossie schreef op zondag 18 december 2016 @ 18:17:
Zo had ik zoiets maar geweten. Fijn geld verdienen zo!

Verwijderd

To easy schreef op zondag 18 december 2016 @ 18:52:
[...]

Zo had ik zoiets maar geweten. Fijn geld verdienen zo!
Niet dat hij een IF krijgt voor een enkel doelpunt na een dramatische pot maar het is wel lekker geld verdienen ja.

• To easy
Verwijderd schreef op zondag 18 december 2016 @ 18:54:
[...]

Niet dat hij een IF krijgt voor een enkel doelpunt na een dramatische pot maar het is wel lekker geld verdienen ja.
Ja ik bedoel dat ook als je er meteen bij bent en het ziet en gewoon een paar otw haalt en een uur later ze weer verkoopt voor bijna het dubbele.

Verwijderd

To easy schreef op zondag 18 december 2016 @ 18:55:
[...]

Ja ik bedoel dat ook als je er meteen bij bent en het ziet en gewoon een paar otw haalt en een uur later ze weer verkoopt voor bijna het dubbele.
Klopt. Blijf die market krankzinnig vinden. Hopelijk scoort Mane morgen om dan vervolgens weer een aantal tegen doelpunten te krijgen ;w

https://www.futbin.com/17/compare/15106/15182

Neem aan dat het dan ook gelijkwaardig wordt aan IF Walcott zijn kaart.
MyUtd4Life schreef op zondag 18 december 2016 @ 18:43:
Hebben jullie nog IFs in club? Ik zit erover te denken om mijn Belotti IF te verkopen aangezien die verdubbeld in waarde is, vanwege die requirements voor SBCs.
Alleen brozovic IF voor de fun, maar verder geen enkele IF.
Misschien handig om met verkoop te wachten tot kerst? Ik verwacht nog wel wat EA SBC waarvoor IF's nodig zijn. Hopelijk stijgen ze dan nog meer in een overspannen markt.

• Daiov97
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 21-11 21:49
Ik heb ook aantal discard ifs, waaronder Hilton, Benaglio, Suso enz. Zal ze denk ik ook pas over week verkopen, omdat ze toch wel benodigd blijven!

• lasharor

lasharor

7 december 2004

Zo, uiteindelijk met dit team de 18 potjes gewonnen in de WL: https://www.easports.com/...Id=dUalFYRcnMqfb:FFA17PS4

Ben wel tevreden. De standaard BPL defensie die iedereen lijkt te hebben doet het prima. Gundogan en Toure zorgen zowel aanvallen als verdedigend voor veel gevaar.

Kane en Sturrige zijn ook best wel goed. Als Kane een beetje ruimte krijgt schiet die echt abnormaal die ballen in de goal. Alleen heb ik meer goals met Sturrige gemaakt. Die is wat sneller en speel ik daarom wat vaker aan.

• Thomas18GT
Wauw ik heb Vardy eens geprobeerd ipv de door mij geliefde Musa.. 12 goals in 5 wedstrijden in divisie 2 _/-\o_

• DjangoBangahri
Welke upgrades zouden jullie uitvoeren aan mijn team? Heb ca. 600k te besteden.
Ik twijfel zelf tussen deze drie:
- Wachten voor SBCS en TOTY
- investeren in sif mertens als linksbuiten, ik vind insigne wel aardig, maar omdat hij zo klein en licht is mis ik toch wat body. Bij mertens is dat toch wat minder. En florenzi upgraden naar zijn IF.
- Naingolann upgraden maar dan is alles op...
- of?...

https://www.futbin.com/17/squad/750745

Bonaventura heeft positiewijziging gehad naar CAM en wissel ik af met hamsik.

[ Voor 3% gewijzigd door DjangoBangahri op 18-12-2016 21:52 ]

DjangoBangahri schreef op zondag 18 december 2016 @ 21:51:
Welke upgrades zouden jullie uitvoeren aan mijn team? Heb ca. 600k te besteden.
Ik twijfel zelf tussen deze drie:
- Wachten voor SBCS en TOTY
- investeren in sif mertens als linksbuiten, ik vind insigne wel aardig, maar omdat hij zo klein en licht is mis ik toch wat body. Bij mertens is dat toch wat minder. En florenzi upgraden naar zijn IF.
- Naingolann upgraden maar dan is alles op...
- of?...

https://www.futbin.com/17/squad/750745

Bonaventura heeft positiewijziging gehad naar CAM en wissel ik af met hamsik.
Ik zou met Mertens sowieso ff wachten tot woensdag ivm grote kans op een nieuwe TOTW kaart.
https://www.reddit.com/r/...rtens_and_winter_upgrade/

[ Voor 5% gewijzigd door Bossie op 18-12-2016 22:03 ]

• DjangoBangahri
Zou mertens dan naar 87 rating gaan?

Verwijderd

Hamsik zijn IF is misschien nog wel een kleine investering. Strong link met zowel Insigne als straks de 2e spits IF van Mertens.

• MrMistral
Thomas18GT schreef op zondag 18 december 2016 @ 21:47:
Wauw ik heb Vardy eens geprobeerd ipv de door mij geliefde Musa.. 12 goals in 5 wedstrijden in divisie 2 _/-\o_
Nice! Wat maakt 'm zo goed?

Verwijderd

MrMistral schreef op zondag 18 december 2016 @ 22:21:
[...]

Pace gok ik. 3* skillmoves en high/high is niet bepaald super voor een spits.

Edit:
Ik heb hem zelf ook.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 18-12-2016 22:30 ]

Verwijderd schreef op zondag 18 december 2016 @ 22:30:
[...]

Edit:
Ik heb hem zelf ook.
Pace, Stamina, Aggression en tries to beat defensive line voor Vardy, wil hem zelf ook nog hebben als sub :)

Thomas18GT schreef op zondag 18 december 2016 @ 21:47:
:o :o :o
Dat is niet verkeerd.
Ik kom hem wel eens tegen, maar eerlijk gezegd maakt hij nooit echt indruk bij mij.

• klavan88
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 22-05-2021
M'n laatste WL wedstrijd zit er op, elite 3 bereikt met nog 1 match over :). Zaterdag slecht gespeeld (13/20), vandaag stukken beter (16/19) :D.

• DjangoBangahri
Ik heb gold 3 gehaald in mijn 2e weekend league, 18 uit 37 wedstrijden.

• Jamesl
Gasten! Welk team moet ik halen?
https://www.futbin.com/17/squad/751952 optie 1

https://www.futbin.com/17/squad/751956 optie 2

Ik neig naar optie 1 want: iets goedkoper (ik heb IF kante wel al als untradeable)
en wat meer lengte op middenveld, daarnaast lijkt James mij beter dan Ben Arfa maar beiden nooit gebruikt.

Maar optie 2 heeft wel een betere keeper en Griezmann > Benzema

Wat denken jullie?

edit: ik zal met optie 1 ook gelijk dat team kunnen halen, bij optie 2 moet ik voor sommige spelers ff wat andere inzetten (bv. Zouma i.p.v. Koscielny) want ik heb een 900K :p

[ Voor 20% gewijzigd door Jamesl op 18-12-2016 23:14 ]

• Thomas18GT
MrMistral schreef op zondag 18 december 2016 @ 22:21:
[...]

Waarschijnlijk inderdaad wat Bossie zegt. Ik heb veel spitsen uitgeprobeerd, Suarez, Griezmann, Aubameyang, Costa SIF maar Musa doet het bij mij gewoon beter op de een of andere manier. Vardy lijkt het nog beter te doen tot nu, misschien zijn IF maar eens oppikken :)
Verwijderd schreef op zondag 18 december 2016 @ 22:30:
[...]

Edit:
Ik heb hem zelf ook.
Tsja, ik ga met mijn spits toch geen trucs doen, die moet de ballen binnen rammen en thats it. Juist zijn H/H zorgt er volgens mij voor dat de verdediging geen vat op hem (en Musa met dezelfde workrates) krijgt.

Verder met een Hunter kaart ook hele aardige shooting stats ;)

• Ambianz
Weet iemand precies hoe ratings berekend en gegeven worden? Als ik bijv een 87 Benzema vergelijk met een 81 Fekir dan wint Fekir bijna alles op shooting na. De SBC kaart van Fekir is zelfs op alle fronten beter maar toch 3 algemeen rated lager.

Kort gezegd: geeft zo'n getal als 87 nou precies de "mate van kwaliteit" weer of niet?

• Jamesl
Ambianz schreef op zondag 18 december 2016 @ 23:34:
Weet iemand precies hoe ratings berekend en gegeven worden? Als ik bijv een 87 Benzema vergelijk met een 81 Fekir dan wint Fekir bijna alles op shooting na. De SBC kaart van Fekir is zelfs op alle fronten beter maar toch 3 algemeen rated lager.

Kort gezegd: geeft zo'n getal als 87 nou precies de "mate van kwaliteit" weer of niet?
Je geeft het zelf al aan, alles behalve shooting en die stat is het belangrijkste als spits en dan vooral finishing en positioning.
Daarnaast is de normale kaart van Fekir een RW en heeft hele andere 'eisen' dan een spits, daar zal passing en dribbel belangrijker zijn

• To easy

Kijk je dan via ingame naar de 6 verschillende stats of via futbin bijvoorbeeld naar alle 30 verschillende stats?

• Thomas18GT

Er is ook status in die rating meegenomen. Daarnaast is het vergelijken van een spits met een rw ook niet helemaal eerlijk natuurlijk. Voor een spits zijn andere stats belangrijk dan voor een rw. Juist de shooting geeft een spits een hogere rating.

• Ambianz
Ja ik snap jullie punt inderdaad. Kan helaas de totale stats van sbc fekir niet zien, die wel een spits is maar toch veel hogere (bruikbare) stats heeft dan benzema op het oog.

Verklaart dan ook dat LM bolasie algemeen een lage rating heeft maar wel heel goede stats: zijn passing is laag voor een buitenspeler (voorzetten)

Feit is dus wel dat het belangrijker is om verder te kijken. Een bolasie en fekir kunnen natuurlijk bruikbaarder/beter zijn dan een hazard en benzema in jouw systeem en spelopvatting

• Eriko1
  • Laatst online: 23-11 01:04
Jamesl schreef op zondag 18 december 2016 @ 23:12:
Gasten! Welk team moet ik halen?
https://www.futbin.com/17/squad/751952 optie 1

https://www.futbin.com/17/squad/751956 optie 2

Ik neig naar optie 1 want: iets goedkoper (ik heb IF kante wel al als untradeable)
en wat meer lengte op middenveld, daarnaast lijkt James mij beter dan Ben Arfa maar beiden nooit gebruikt.

Maar optie 2 heeft wel een betere keeper en Griezmann > Benzema

Wat denken jullie?

edit: ik zal met optie 1 ook gelijk dat team kunnen halen, bij optie 2 moet ik voor sommige spelers ff wat andere inzetten (bv. Zouma i.p.v. Koscielny) want ik heb een 900K :p
Ik zou zelf niet voor Griezeman gaan!.. heb hem gehad, ook naast Suarez. Maar ik vond het niks, veel te ligt en je zet um zo van de bal, heb hem omgeruild voor TOGS Aduriz, moet nog mee spelen overigens.

• Ambianz
Thomas18GT schreef op zondag 18 december 2016 @ 23:37:
[...]

Er is ook status in die rating meegenomen.
Is dit zo ja? Want status is in principe niks waard

• MrMistral
Thomas18GT schreef op zondag 18 december 2016 @ 23:15:
[...]

Waarschijnlijk inderdaad wat Bossie zegt. Ik heb veel spitsen uitgeprobeerd, Suarez, Griezmann, Aubameyang, Costa SIF maar Musa doet het bij mij gewoon beter op de een of andere manier. Vardy lijkt het nog beter te doen tot nu, misschien zijn IF maar eens oppikken :)

[...]

Tsja, ik ga met mijn spits toch geen trucs doen, die moet de ballen binnen rammen en thats it. Juist zijn H/H zorgt er volgens mij voor dat de verdediging geen vat op hem (en Musa met dezelfde workrates) krijgt.

Verder met een Hunter kaart ook hele aardige shooting stats ;)
Interesting! Benieuwd of ie na een tijdje nog zo bevalt :)

• Thomas18GT
Ambianz schreef op zondag 18 december 2016 @ 23:53:
[...]

Is dit zo ja? Want status is in principe niks waard
Dat is waar, de ratings zijn naar ik lees gebaseerd op 9000 "meningen/oordelen". Hierin kan de competitie waarin iemand speelt al van invloed zijn op de rating van de speler volgens deze bron:

https://www.google.nl/amp...es-fifa-17-player-ratings

Zonder een officieel statement van EA is het veel giswerk volgens mij :+

• Justin2000
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 25-11 10:54
Bean77 schreef op zondag 18 december 2016 @ 18:02:
[...]

Precies, leuk team. Er is zoveel goede keus ook. Alleen heb ik Di maria normaal wel als RW of RF spelen. Daar komt die beter tot zijn recht vind ik.
Klopt vindt hem ook goed spelen in de rol van rechtsvoor. (4-3-3(4)

PV opbrengst

Leuke BPL SBC's vandaag, kan ze beide wel gebruiken :)

Hopelijk zijn de requirements een beetje in verhouding met de ratings van de rewards.

• RonaldMuijs
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 22-06-2023
Bossie schreef op maandag 19 december 2016 @ 08:58:
Leuke BPL SBC's vandaag, kan ze beide wel gebruiken :)

Hopelijk zijn de requirements een beetje in verhouding met de ratings van de rewards.
Ik vind die van Rashford weer te hoog voor een niet-verhandelbare speler. Ik had eigenlijk gehoopt op een Emre Can vandaag, maar helaas. Dembele is leuk maar heb er de coins niet voor.

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 24-11 15:13
Vanavond maar weer proberen voor de weekend league.
Met deze opstelling https://www.futbin.com/17/squad/756396

Sterling, ik ben benieuwd.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• RonaldMuijs
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 22-06-2023
Mars18 schreef op maandag 19 december 2016 @ 09:53:

Zijn er nog specifieke eisen dit weekend? En voor de dagelijkse toernooien?

• Mars18
RonaldMuijs schreef op maandag 19 december 2016 @ 09:56:
[...]

Nee helemaal niks

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

RonaldMuijs schreef op maandag 19 december 2016 @ 09:56:
[...]

Komende week helemaal niks!

Daily Knockout (Opens Sunday Dec 18th 11pm PT / Monday Dec 19th 2am EST / 7am UK)
No Requirements
Rewards: Gold Pack + 500 coins
Daily Knockout (Opens Tuesday Dec 20th 11pm PT / Wednesday Dec 21st 2am EST / 7am UK)
No Requirements
Rewards: 2,000 coins
Weekend League (Opens Thursday Dec 22nd 11pm PT / Friday Dec 23rd 2am EST / 7am UK)
No Requirements

Ik heb SBC Sterling en dat is toch wel een echte baas hoor.

SBC Dembele twijfel ik nog. Denk dat er TOTY's gaan komen die beter zijn en waarschijnlijk ook goedkoper gezien de eisen. Weet iemand zijn stamina rating?

Maandag pakjes waren weinig bijzonders. Wel IF Roger, maar die is niks waard zowat :(

Sterling staat in deze formatie op 2 chem he. Dat is -5 op alle stats.

Afbeeldingslocatie: https://puu.sh/sUsHr/4808adcf88.jpg

• Mars18
Vissert schreef op maandag 19 december 2016 @ 10:05:
[...]

Sterling staat in deze formatie op 2 chem he. Dat is -5 op alle stats.

[afbeelding]
Hmm, dan kan ik hem beter de 2e helft laten invallen op die plek?

Mars18 schreef op maandag 19 december 2016 @ 10:08:
[...]

Hmm, dan kan ik hem beter de 2e helft laten invallen op die plek?
Jep tenzij hij al loyalty heeft of een andere manager? Bij 3 chem is alles maar -1 en bij 4 chem is het (ongeveer ) gelijk.

• Mars18
Vissert schreef op maandag 19 december 2016 @ 10:09:
[...]

Jep tenzij hij al loyalty heeft of een andere manager? Bij 3 chem is alles maar -1 en bij 4 chem is het (ongeveer ) gelijk.
Ik heb guardiola op de bank.

Bean77 schreef op maandag 19 december 2016 @ 10:03:
[...]

Ik heb SBC Sterling en dat is toch wel een echte baas hoor.

SBC Dembele twijfel ik nog. Denk dat er TOTY's gaan komen die beter zijn en waarschijnlijk ook goedkoper gezien de eisen. Weet iemand zijn stamina rating?

Maandag pakjes waren weinig bijzonders. Wel IF Roger, maar die is niks waard zowat :(
https://www.futbin.com/17/compare/15549/294

+2 Stamina ivm zijn normale kaartje, de passing increase is leuk, maar de extra stats gaan voornamelijk naar shooting maar had liever deze boost bij zijn def gezien wat ook logischer zou zijn voor een CDM kaartje.

De SBC eisen zijn totaal niet aligned met de rewards lol, ik sla deze even over :X

btw bean, deze niets voor jouw?
http://i.imgur.com/bVZG1Jw.png

[ Voor 4% gewijzigd door Bossie op 19-12-2016 12:34 ]

• lasharor

lasharor

7 december 2004

Dacht dat het een ragequit was :')

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=wmW0IbeyU14]

• pelidee
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
Weekend league ging prima, uiteindelijk 25/40 (Gold 1) gehaald.
Benzema ingeruild voor Suarez. Maakt er gelijk 4 in zijn eerste 5 wedstrijden.
Hopelijk dat er donderdag wat leuks uit de paketten komt.

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Dat verliezen van de verbinding met die ea servers heb ik gewoon na elk potje.

Elke keer druk ik op R3 om weer verbinding te maken...blijft vreemd.

Vorige keer had ik een quitter nadat ik in de 90ste minuut volkomen terecht een penalty meekreeg. Gast quitte en omdat het 0-0 stond kreeg ik geen punten.

Burp

• Fischerr
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 19-06-2021
Thomas18GT schreef op maandag 19 december 2016 @ 04:02:
[...]

Dat is waar, de ratings zijn naar ik lees gebaseerd op 9000 "meningen/oordelen". Hierin kan de competitie waarin iemand speelt al van invloed zijn op de rating van de speler volgens deze bron:

https://www.google.nl/amp...es-fifa-17-player-ratings

Zonder een officieel statement van EA is het veel giswerk volgens mij :+
Ik heb zelf ook input gegeven aan de stats voor wat eredivisie spelers een tijdje terug, dus ik weet hoe dat systeem werkt. Het gemiddelde van een speler heeft niets te maken met status, het is simpelweg een formule (voor elke positie op het spel anders) waarmee het gemiddelde berekend wordt. Daarom kan een speler met weinig goede kaart stats zoals Müller (zijn hoogste stat is 83) toch nog zeer hoog gemiddeld zijn, omdat zijn finishing en positionering uitstekend zijn en die zeer zwaar meewegen in de berekening voor zijn positie. Voor speciale kaartje zoals Fekir werkt het weer anders, omdat zoals gezegd zijn positie is veranderd. Voor in vorms wordt het gemiddelde gewoon bepaald door EA zelf, zo geven ze hoge kaartjes doorgaans een +1 kaart, ook al zouden ze misschien meer verdienen als je kijkt naar de stat upgrades. Fekir heeft de volgende in-game rating (gekopieerd van futhead):

In-Game Rating "Fékir 84"
- LW: 85
- LF: 86
- ST: 83
- CF: 86
- RF: 86
- RW: 85
- LM: 85
- CAM: 86
- CM: 79
- CDM: 63
- RM: 85
- LWB: 64
- LB: 60
- CB: 54
- RB: 60
- RWB: 64

Chem.Style "Hunter"
- CF: 88
- ST: 89
- CAM: 88
- CM: 80

Dus eigenlijk is hij op spits veel minder gerate dan benzema, wat alles te maken zal hebben met zijn 83 finishing, vergeleken met Benzema's 88.
Dat is wel ff koelbloedig afmaken zeg _/-\o_

Bossie schreef op maandag 19 december 2016 @ 12:23:
[...]

https://www.futbin.com/17/compare/15549/294

+2 Stamina ivm zijn normale kaartje, de passing increase is leuk, maar de extra stats gaan voornamelijk naar shooting maar had liever deze boost bij zijn def gezien wat ook logischer zou zijn voor een CDM kaartje.

De SBC eisen zijn totaal niet aligned met de rewards lol, ik sla deze even over :X

btw bean, deze niets voor jouw?
http://i.imgur.com/bVZG1Jw.png
Hmmm, niet goed genoeg om de investering te rechtvaardigen vind ik.

Ik bewaar dat plaatje in ieder geval. Een ander variant had ik ook gezien, maar vind Ramsey wat minder als je er toppers wilt neerzetten. Maar kan hem ook na minuut 1 wisselen. Al vind ik het vreemd dat EA deze "bug" nog niet gefixed heeft. Zo moeilijk lijkt mij het niet om na elke wissel/wijziging automatisch een herberekening te maken van de nieuwe waardes.

Bean77 schreef op maandag 19 december 2016 @ 13:10:
[...]

Hmmm, niet goed genoeg om de investering te rechtvaardigen vind ik.

Ik bewaar dat plaatje in ieder geval. Een ander variant had ik ook gezien, maar vind Ramsey wat minder als je er toppers wilt neerzetten. Maar kan hem ook na minuut 1 wisselen. Al vind ik het vreemd dat EA deze "bug" nog niet gefixed heeft. Zo moeilijk lijkt mij het niet om na elke wissel/wijziging automatisch een herberekening te maken van de nieuwe waardes.
Het klinkt mij voornamelijk als luiheid in de oren, het lijkt erop dat de variabelen tijdens het laden van de game gelocked worden een reload na een wijzigingen zou niet moeilijk moeten zijn.

lijkt me sterk dat dit dusdanig lang duurt dat het de game vertraagd, maar deze discussie hebben we al eerder gehad ;)

• MrMistral
Hehe... das nogal klote :')

Heb echt de meest frustrerende WL achter de rug. Stond gisterochtend op 1 win uit 10, in de loop van de ochtend/ begin middag naar 14 uit 26 gegaan. Eind vd middag in 3 potjes naar 17 uit 29.

Ik was er eigk helemaal klaar mee dus toen dacht ik: even voor het slapen dat laatste potje zodat ik in gold 3 kom. Duurde serieus tot half 3 om op 18 te komen :') (zal ook een groot gedeelte concentratiegebrek geweest zijn hoor). Vervolgens nog 3 gewonnen en in Gold 2 geëindigd. Maar ben niet van plan dit elk weekend te gaan doen haha! Gelukkig vrij vandaag :)

Er vallen mij trouwens een paar dingen op, ben benieuwd of jullie dit ook herkennen (geldt voor beide partijen).
Goals vallen bij mij opvallend vaak heel makkelijk:
- meteen na rust;
- nadat iemand gewisseld heeft;
- nadat iemand gepauzeerd heeft.

Heb ook een nieuwe irritante manier van spelen gezien. Met een Martial of Sterling via de zijlijn langs de achterlijn L2 dribbelen (denk ik) om vervolgens een onhoudbare strakke voorzet te geven die resulteert in een eigen goal of ingetikt wordt.

Ik vraag mij ook af: hoe verdedigen jullie die 'leunteams'? Die mensen die constant met de rug naar jouw goal spelen, tegen je aanleunen en zo speler voor speler richting je goal kruipen. Ik krijg ze niet van de bal af 8)7 .

Pagina: 1 ... 71 ... 190 Laatste

Let op:
Let op: handelen in coins is door EA niet toegestaan. Het is dan ook niet toegestaan dit in dit topic te bespreken.