Fekir en De Marcos zijn inderdaad krankzinnig. Defoe is op zich wel een leuke aangezien je geen belachelijke rating hebt. Misschien dat ik die nog wel ga doen aangezien ik toch een untradeable TOTW heb.bbblije schreef op zondag 18 december 2016 @ 09:09:
Die SBC's zijn er echt op gericht de rijkere spelers wat armer te maken. Voor iedere challenge heb je meerdere TOTW spelers nodig en ratings van top spelers...
Ik gebruik hem. Scoorde bij mij in een wedstrijd eerst een eigen doelpunt en maakte het later goed door er ook aan de andere kant 1 in te leggen. Zijn longshots zijn goed maar volgens mij kun je vanaf sommige plekken met iedereen ze er in krijgen.Verwijderd schreef op zaterdag 17 december 2016 @ 21:26:
[...]
Wel een zekerheidje. Staat naast 2 vandaag op 10 in de laatste 9 potjes.
Iemand ervaring met brozovic? Is nu 75k (was 110k eergisteren). Overweeg een aankoop gezien zijn longshots en stamina.
Mijne is first owner dus ik hou hem hoe dan ook. Geen idee of hij voor andere mensen ook goed speelt. Zijn passing is wel goed waardoor hij perfect naast Pjanic kan staan