Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Bossie schreef op maandag 19 december 2016 @ 13:20:
[...]

Het klinkt mij voornamelijk als luiheid in de oren, het lijkt erop dat de variabelen tijdens het laden van de game gelocked worden een reload na een wijzigingen zou niet moeilijk moeten zijn.

lijkt me sterk dat dit dusdanig lang duurt dat het de game vertraagd, maar deze discussie hebben we al eerder gehad ;)
Ik ben het met je eens.

Ik ben verder erg benieuwd wat voor acties EA gaat doen rond kerst. Duidelijk is tot op heden dat ze de markt niet echt willen laten crashen. Met kerst en TOTY voor de boeg mogen ze wel wat uit de kast toveren aan acties om dit te gaan voorkomen/beperken.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

MrMistral schreef op maandag 19 december 2016 @ 13:23:
[...]

Hehe... das nogal klote :')

Heb echt de meest frustrerende WL achter de rug. Stond gisterochtend op 1 win uit 10, in de loop van de ochtend/ begin middag naar 14 uit 26 gegaan. Eind vd middag in 3 potjes naar 17 uit 29.

Ik was er eigk helemaal klaar mee dus toen dacht ik: even voor het slapen dat laatste potje zodat ik in gold 3 kom. Duurde serieus tot half 3 om op 18 te komen :') (zal ook een groot gedeelte concentratiegebrek geweest zijn hoor). Vervolgens nog 3 gewonnen en in Gold 2 geëindigd. Maar ben niet van plan dit elk weekend te gaan doen haha! Gelukkig vrij vandaag :)

Er vallen mij trouwens een paar dingen op, ben benieuwd of jullie dit ook herkennen (geldt voor beide partijen).
Goals vallen bij mij opvallend vaak heel makkelijk:
- meteen na rust;
- nadat iemand gewisseld heeft;
- nadat iemand gepauzeerd heeft.

Heb ook een nieuwe irritante manier van spelen gezien. Met een Martial of Sterling via de zijlijn langs de achterlijn L2 dribbelen (denk ik) om vervolgens een onhoudbare strakke voorzet te geven die resulteert in een eigen goal of ingetikt wordt.

Ik vraag mij ook af: hoe verdedigen jullie die 'leunteams'? Die mensen die constant met de rug naar jouw goal spelen, tegen je aanleunen en zo speler voor speler richting je goal kruipen. Ik krijg ze niet van de bal af 8)7 .
Strakke voorzet vanaf de achterlijn werkt goed. Helaas kom ik door mijn manier van spelen zelden via de achterlijn.

Leunteams kun je aanpakken door "taammate contain" of te wel je houdt hem met 1 speler bezig door druk te zetten met een teamgenoot terwijl je zelf vanaf de andere kant komt inglijden op kniehoogte *O*

• PetrCech_3
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 11-11 06:30
Even één woord: Aubameyang! <3 Wat een geweldenaar!

• MyUtd4Life
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 21:59
PetrCech_3 schreef op maandag 19 december 2016 @ 14:25:
Even één woord: Aubameyang! <3 Wat een geweldenaar!
Aubameyang is een naam en dus geen woord. Het bijpassende woord is pace :+ :9

FIFA Benelux Administrator

• PetrCech_3
MyUtd4Life schreef op maandag 19 december 2016 @ 14:28:
[...]

Aubameyang is een naam en dus geen woord. Het bijpassende woord is pace :+ :9
Sorry... Iets met enthousiasme. 4 potten, 9 doelpunten. Geweldig! Twijfelde gisterenavond om hem te kopen, maar wat is hij zijn coins nu al meer dan waard zeg. Wauw!

• MyUtd4Life
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 21:59
PetrCech_3 schreef op maandag 19 december 2016 @ 14:31:
[...]

Sorry... Iets met enthousiasme. 4 potten, 9 doelpunten. Geweldig! Twijfelde gisterenavond om hem te kopen, maar wat is hij zijn coins nu al meer dan waard zeg. Wauw!
Haha, was maar beetje aan het dollen :P
Wat voor team gebruik je hem in?

FIFA Benelux Administrator

• PetrCech_3
MyUtd4Life schreef op maandag 19 december 2016 @ 14:34:
[...]

Haha, was maar beetje aan het dollen :P
Wat voor team gebruik je hem in?
https://www.futbin.com/17/squad/759543

Coins zijn nu letterlijk 0.
Wil op den duur Muller -> Marchisio, Sanches -> Vidal. Maarja... Dan zijn we alweer een tijdje verder gok ik. Voorlopig tevreden met dit team!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 25-11 16:33
Deze week toch weer proberen om me te plaatsen voor weekend league. Niet dat ik veel tijd heb om te spelen met kerst, maar het zit wel dwars dat ik me nog nooit geplaatst heb :p

Wil 1 of 2 teams gaan maken. Heb veel 433 varianten gespeeld, omdat ik toch het idee hebt dat het kan werken. Vaak de finale gehaald maar omdat ik de zenuwen niet goed onder controle heb, verlies ik altijd.

Bundesliga met Vidal, Sanchez, Lewa en Robben? Of toch Serie A met Dybala? Of Frans met Pogba en Lacazette? Wil ook mijn tegenstander niet teveel op scherp zetten als hij een te duur team ziet..

Wie post de meest kansrijke squad?
Lekkerboeie86 schreef op maandag 19 december 2016 @ 14:52:
Deze week toch weer proberen om me te plaatsen voor weekend league. Niet dat ik veel tijd heb om te spelen met kerst, maar het zit wel dwars dat ik me nog nooit geplaatst heb :p

Wil 1 of 2 teams gaan maken. Heb veel 433 varianten gespeeld, omdat ik toch het idee hebt dat het kan werken. Vaak de finale gehaald maar omdat ik de zenuwen niet goed onder controle heb, verlies ik altijd.

Bundesliga met Vidal, Sanchez, Lewa en Robben? Of toch Serie A met Dybala? Of Frans met Pogba en Lacazette? Wil ook mijn tegenstander niet teveel op scherp zetten als hij een te duur team ziet..

Wie post de meest kansrijke squad?
Met welk budget? :+

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Verwijderd

higuain - dybala pfff wat goed

• Lekkerboeie86
Tja ik heb 2.8 miljoen coins.. Maar gaat nergens over om daar 1 team van te maken. Laten we zeggen 1 Miljoen coins voor 1 squad. Maar als je daar overheen gaat geen probleem.

• pelidee
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
Lekkerboeie86 schreef op maandag 19 december 2016 @ 14:56:
[...]

Tja ik heb 2.8 miljoen coins.. Maar gaat nergens over om daar 1 team van te maken. Laten we zeggen 1 Miljoen coins voor 1 squad. Maar als je daar overheen gaat geen probleem.
Zou juist een 2,8 miljoen squad maken.
Mooi toch, de echte toppers halen ;)

Verwijderd

pelidee schreef op maandag 19 december 2016 @ 15:03:
[...]

Zou juist een 2,8 miljoen squad maken.
Mooi toch, de echte toppers halen ;)
Afbeeldingslocatie: https://www.crewsolutions.nl/wp-content/uploads/Toppers-2015.jpg

De echte toppers zou ik nu nog niet halen :+ Zou sowieso wat achter de hand houden mocht je nog willen upgraden.

• Protax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 24-11 20:13
Iemand de nieuwe Hiquain kaart al getest?
Zou dan Immobile moeten vervangen in dit team:

http://www.futhead.com/17/squads/3207964/

Twijfel, of hij bij mij past :)

• pelidee
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 19 december 2016 @ 15:06:
[...]

[afbeelding]

De echte toppers zou ik nu nog niet halen :+ Zou sowieso wat achter de hand houden mocht je nog willen upgraden.
Het is toch om te gierennnnnnn 8)7
Lekkerboeie86 schreef op maandag 19 december 2016 @ 14:56:
[...]

Een Serie A achterhoede met BPL spelers. Rechtsvoor moet je nog maar kijken wat je zelf een prettige speler vindt. Shaqiri vind ik zelf wel fijn ipv een Willian. Maar ieder zijn keuze/smaak.
https://www.futbin.com/17/squad/759985

• Lekkerboeie86
Bean77 schreef op maandag 19 december 2016 @ 15:23:
[...]

Een Serie A achterhoede met BPL spelers. Rechtsvoor moet je nog maar kijken wat je zelf een prettige speler vindt. Shaqiri vind ik zelf wel fijn ipv een Willian. Maar ieder zijn keuze/smaak.
https://www.futbin.com/17/squad/759985
Die is wel gaaf zeg! Zou je niet Toure kiezen voor Eriksen? Om wat meer physiek te hebben op het middenveld? Sowieso bedankt voor dit team!
Lekkerboeie86 schreef op maandag 19 december 2016 @ 15:38:
[...]

Die is wel gaaf zeg! Zou je niet Toure kiezen voor Eriksen? Om wat meer physiek te hebben op het middenveld? Sowieso bedankt voor dit team!
Squad van 1.3 miljoen. Dit zou ik op dit moment halen.

https://www.futbin.com/17/squad/760305

• DjangoBangahri
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 06-12-2020
Protax schreef op maandag 19 december 2016 @ 15:14:
Iemand de nieuwe Hiquain kaart al getest?
Zou dan Immobile moeten vervangen in dit team:

Twijfel, of hij bij mij past :)
Ik zelf speelde 4-3-3 (4) met dybala in de spits voor meer dan 150 wedstrijden, en heb nu de weekend league gespeeld met de huidige totw higuain en ik vond hem verassend goed.

Erg balvast, schiet erg veel ballen erin en hij staat vaak op de goede plaats.
Toevallig ook al een omhaal gescoord vanuit een corner met hem 😎.

• Protax
DjangoBangahri schreef op maandag 19 december 2016 @ 15:57:
[...]

Ik zelf speelde 4-3-3 (4) met dybala in de spits voor meer dan 150 wedstrijden, en heb nu de weekend league gespeeld met de huidige totw higuain en ik vond hem verassend goed.

Erg balvast, schiet erg veel ballen erin en hij staat vaak op de goede plaats.
Toevallig ook al een omhaal gescoord vanuit een corner met hem 😎.
Vraag mezelf af of de Serie A wel geschikte spitsen heeft voor mij.
Ik had voor de grap Benteke gekocht, en dat was wel een verademing qua power.
Maar misschien moet ik het gewoon proberen, Immobile is echt hopeloos geworden voor mij.

Verwijderd

Protax schreef op maandag 19 december 2016 @ 16:04:
[...]

Vraag mezelf af of de Serie A wel geschikte spitsen heeft voor mij.
Ik had voor de grap Benteke gekocht, en dat was wel een verademing qua power.
Maar misschien moet ik het gewoon proberen, Immobile is echt hopeloos geworden voor mij.
Dybala is 1 van de meest klinische spitsen in het spel kan ik je vertellen. Daarnaast heeft het ook een veel sterker middenveld dan de PL.
Lekkerboeie86 schreef op maandag 19 december 2016 @ 15:38:
[...]

Ik heb Eriksen nodig voor Walker op voldoende chem te krijgen.
Toure heb ik wel aan gedacht als CAM. Paar potjes met hem als CAM gespeeld en daar deed die het wel goed. Maar te weinig om hem echt te kunnen beoordelen.

Edit: Nog een 2e squad om mee af te wisselen.
https://www.futbin.com/17/squad/760799

[ Voor 8% gewijzigd door Bean77 op 19-12-2016 16:24 ]

Verwijderd

Raar spel is dit. In divisie 6 win ik niks. Plaats me wel moeiteloos voor de weekend league. Ga niet spelen ivm kerst maar wou qualification weer eens proberen. Snap er niks van. Lijkt wel alsof betere spelers meer ruimte achterin laten.

Heb Brovozic nu als cm met Dybala als cam. Ga die laatste in de spits gooien en Brovozic wat meer laten schieten denk ik. 3 pogingen op afstand, 3 vol in de kruising. :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 19 december 2016 @ 16:25:
Raar spel is dit. In divisie 6 win ik niks. Plaats me wel moeiteloos voor de weekend league. Ga niet spelen ivm kerst maar wou qualification weer eens proberen. Snap er niks van. Lijkt wel alsof betere spelers meer ruimte achterin laten.

Heb Brovozic nu als cm met Dybala als cam. Ga die laatste in de spits gooien en Brovozic wat meer laten schieten denk ik. 3 pogingen op afstand, 3 vol in de kruising. :)
Betere spelers doen ook moeite om het spel te spelen, in plaats van kansloos afwachten op fouten.

• Protax
Verwijderd schreef op maandag 19 december 2016 @ 16:05:
[...]

Dybala is 1 van de meest klinische spitsen in het spel kan ik je vertellen. Daarnaast heeft het ook een veel sterker middenveld dan de PL.
Ja, ben ook erg tevreden over hem (maar voor de rest is er niet veel soeps in de Serie A).

Misschien dat IF van Mertens van de week een leuke kaart is om Dybala mee te linken?
Overigens verwachten ze van Dybala de 21st een SBC kaart, dat is misschien wel interessant.

Ga Higuain ook wel even proberen, als het niet bevalt snel verkopen en dan hopen op Mertens (al lijkt me die te licht voor een spits positie).
Protax schreef op maandag 19 december 2016 @ 16:38:
[...]

Ja, ben ook erg tevreden over hem (maar voor de rest is er niet veel soeps in de Serie A).

Misschien dat IF van Mertens van de week een leuke kaart is om Dybala mee te linken?
Overigens verwachten ze van Dybala de 21st een SBC kaart, dat is misschien wel interessant.

Ga Higuain ook wel even proberen, als het niet bevalt snel verkopen en dan hopen op Mertens (al lijkt me die te licht voor een spits positie).
Ik heb Mertens TOTGS, Dybala en Salah IF vanmiddag gehaald, ik laat het je nog wel weten of het een leuke combi is. Al ben ik zelf niet zo'n fan van de overgehypte Dybala.

• Protax
Bean77 schreef op maandag 19 december 2016 @ 16:40:
[...]

Ik heb Mertens TOTGS, Dybala en Salah IF vanmiddag gehaald, ik laat het je nog wel weten of het een leuke combi is. Al ben ik zelf niet zo'n fan van de overgehypte Dybala.
Ik heb TOTGS Mertens en Salah IF vanmiddag verkocht, want ik ben afgestapt van 4321.
Hopelijk heb ik de juiste keuze gemaakt :)

• scrappy.doo
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 22:26
Speel sinds kort ook Fifa 17, maar ondanks dat mijn pc, core i5 6500, 16 gb ram en GTX 970 de game dik en dik moet kunnen draaien gaat het af en toe in slowmotion. Mijn FPS blijven wel stabiel op 60 als ik max 60 instel of anders blijven ze er dik boven, maar het gaat allemaal heeeeeeeel-trraaaaaggg. Nog vervelender is dat de game af en toe bevriest (ook online) en alleen een ALT-F4 lijkt dan nog te helpen. Alles staat dan stil, geluid loopt nog, maar de game reageert niet meer op input.
Klinkt dit bekend of wat de *** is er aan de hand?

Verwijderd

Protax schreef op maandag 19 december 2016 @ 16:38:
[...]

Kleine spits is prima naar mijn mening. Daarnaast heeft Mertens high/low workrates wat hem geschikt maakt als spits. Ik zit nog even te kijken of ik na woensdag niet zijn spits ga halen i.v.m. een mogelijke upgrade als hij zo krankzinnig blijft spelen.

Een Dybala SBC wordt toch rete duur. Als je nu al kijkt naar zijn normale prijs en zijn IF dan kun je er vanuit gaan dat je ook voor deze SBC een 88 rated team mag inleveren. Daarnaast zit je er wel aan vast als je het doet omdat je er 0 voor terug krijgt.

• Lekkerboeie86
Vissert schreef op maandag 19 december 2016 @ 15:56:
[...]

Squad van 1.3 miljoen. Dit zou ik op dit moment halen.

https://www.futbin.com/17/squad/760305
Ook erg vet! Maar hiermee zal je de tegenstander zeker op scherp zetten. Wil het liefst niet al te hoge verwachtingen scheppen bij de tegenstander.

• To easy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 25-11 15:43
Lekkerboeie86 schreef op maandag 19 december 2016 @ 16:53:
[...]

Ook erg vet! Maar hiermee zal je de tegenstander zeker op scherp zetten. Wil het liefst niet al te hoge verwachtingen scheppen bij de tegenstander.
Haha als ik tegen zo'n team moet zou ik idd hoge verwachtingen krijgen ;)
Daar haal je een tegenstander ook mee uit zijn spel. Tegenstander wordt nerveus en durft misschien minder risico te nemen.
Lekkerboeie86 schreef op maandag 19 december 2016 @ 16:53:
[...]

Bah, zou haast meteen terug switchen naar een Serie-A team.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Verwijderd

Bossie schreef op maandag 19 december 2016 @ 18:06:
[...]

Bah, zou haast meteen terug switchen naar een Serie-A team.
Pjanic, Hamsik, Brozovic en Nainggolan op het middenveld *O* <3

Edit:
http://www.futhead.com/17...hamsik/?chemType=finisher
http://www.futhead.com/17...pjanic/?chemType=finisher
http://www.futhead.com/17...nggolan/?chemType=maestro
http://www.futhead.com/17...rozovic/?chemType=maestro

Oftewel 4 keer 99 longshot :')

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 19-12-2016 18:15 ]

Protax schreef op maandag 19 december 2016 @ 16:42:
[...]

Ik heb TOTGS Mertens en Salah IF vanmiddag verkocht, want ik ben afgestapt van 4321.
Hopelijk heb ik de juiste keuze gemaakt :)
4321 vind ik nog steeds de beste opstelling in fifa17. Nog voor de 433-4 en 41212. Maar goed ieder zijn stijl en zijn formatie.
Vanavond maar eens een aantal potjes spelen in mijn vernieuwde fitness team.
Ook mijn 1e team maar eens upgraden.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Bossie schreef op maandag 19 december 2016 @ 18:29:
[...]

Marchisio als sub is ook niet slecht :)
Ik ga hier maar eens mee beginnen.
https://www.futbin.com/17/squad/705239

Weet je zeker dat je geen calcio team terug wilt kopen?? >:)

• Protax
Bean77 schreef op maandag 19 december 2016 @ 18:24:
[...]

4321 vind ik nog steeds de beste opstelling in fifa17. Nog voor de 433-4 en 41212. Maar goed ieder zijn stijl en zijn formatie.
Vanavond maar eens een aantal potjes spelen in mijn vernieuwde fitness team.
Ook mijn 1e team maar eens upgraden.
Heb je die spelers dan gehaald voor je fitness team? Of voor je main?
Protax schreef op maandag 19 december 2016 @ 18:34:
[...]

Heb je die spelers dan gehaald voor je fitness team? Of voor je main?
Officieel fitness team, maar ik denk dat je dat team zo niet meer kunt noemen.

• Protax
Bean77 schreef op maandag 19 december 2016 @ 18:38:
[...]

Officieel fitness team, maar ik denk dat je dat team zo niet meer kunt noemen.
Ik had dat ook, maar heb het fitness team verkocht, en er een goedkoop team voor teruggehaald.
Ik heb dit nu dit:

En een cheap Serie A team, als fitness team.

Blijf overigens twijfelen over de formatie, 4321 had ik het meeste succes mee... En plots liep het niet meer.
Wat ik op de EA forums lees, halen de meeste mensen het meeste succes met 4312.

Lastig! O-)
Bean77 schreef op maandag 19 december 2016 @ 18:33:
[...]

Ik ga hier maar eens mee beginnen.
https://www.futbin.com/17/squad/705239

Weet je zeker dat je geen calcio team terug wilt kopen?? >:)
Misschien wel, aangezien ik anders sowieso verlies heb met evt TOTW Ibra.
o0, 4312 met alle vier top middenvelders en een eventuele mertens ST naast Dybala :X

[ Voor 11% gewijzigd door Bossie op 19-12-2016 18:48 ]

• Protax
Bossie schreef op maandag 19 december 2016 @ 18:45:
[...]

Zit er veel verschil tussen BPL en Calcio A, dit jaar?

Focus me vanaf het begin al op Calcio A, en heb gister Benteke en de Bruyne even getest (die voelde allebei super aan).
Zat te denken om misschien de switch te maken, maar ik vind de Calcio A spelers een stuk "leuker". En dan met name de verdedigers en middenvelders.
Protax schreef op maandag 19 december 2016 @ 18:42:
[...]

Ik had dat ook, maar heb het fitness team verkocht, en er een goedkoop team voor teruggehaald.
Ik heb dit nu dit:

En een cheap Serie A team, als fitness team.

Blijf overigens twijfelen over de formatie, 4321 had ik het meeste succes mee... En plots liep het niet meer.
Wat ik op de EA forums lees, halen de meeste mensen het meeste succes met 4312.

Lastig! O-)
Gewoon vasthouden aan de formatie die je wilt spelen. Al dat wisselen lacht EA alleen maar van met de 5% tax die ze vangen.
Wisselen maakt geen bal uit, ik speel fifa17 veel consistenter dan fifa16 nu ik bij 1 tactiek blijf.
Bossie schreef op maandag 19 december 2016 @ 18:45:
[...]

o0, 4312 met alle vier top middenvelders en een eventuele mertens ST naast Dybala :X
Haha ik zet alvast een kookwekker, over een uur heb je weer een calcio team ;)
Protax schreef op maandag 19 december 2016 @ 18:50:
[...]

Zit er veel verschil tussen BPL en Calcio A, dit jaar?

Focus me vanaf het begin al op Calcio A, en heb gister Benteke en de Bruyne even getest (die voelde allebei super aan).
Zat te denken om misschien de switch te maken, maar ik vind de Calcio A spelers een stuk "leuker". En dan met name de verdedigers en middenvelders.
BPL en laliga zijn de topcompetities. Andere competities als calcio, ligue1 en bundesliga worden doorgaans als goedkopere variant gezien waar je toch met "beperkte" coins toch een leuk team op de been kan brengen.

Verwijderd

https://www.futbin.com/17/squad/763062
Wat vinden jullie hier van?
Ik zou TOTGS Dembele gebruiken dan overrated en te dure Reus. Ik zou Alaba halen, en kijken of je een betere optie dan de Rossi (bijv Marchisio) kan neerzetten.
Keeper vind ik niks, maar dat is puur gevoel, zelf 0,0 ervaring mee, dus ben benieuwd ;)

• UrbanWoodz
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 24-11 14:32
Ben maar eens begonnen met Ultimate Team op de Xbox One... :P

Dit is mijn huidige team: http://www.futhead.com/17/squads/3248209/

Het speelt lekker. Higuain is echt geweldig! Heeft in 15 wedstrijden 35 keer het net weten te vinden. 8)

:)

UrbanWoodz schreef op maandag 19 december 2016 @ 20:01:
Ben maar eens begonnen met Ultimate Team op de Xbox One... :P

Dit is mijn huidige team: http://www.futhead.com/17/squads/3248209/

Het speelt lekker. Higuain is echt geweldig! Heeft in 15 wedstrijden 35 keer het net weten te vinden. 8)
Dan word het tijd dat je naar je eigen niveau promoveert :D

• UrbanWoodz
Bossie schreef op maandag 19 december 2016 @ 20:10:
[...]

Dan word het tijd dat je naar je eigen niveau promoveert :D
Ben ik hard mee bezig. Op dit moment in divisie 5. Alle wedstrijden vanaf divisie 10 ongeslagen! :)

Verwijderd

Wat raden jullie dan eigenlijk aan van team?
Budget: +- 800k

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 19 december 2016 @ 21:42:
Wat raden jullie dan eigenlijk aan van team?
Budget: +- 800k
Je kunt beter vertellen hoe je speelt en wat voor formatie het moet zijn. Je aanpassen aan een formatie kan soms lastig zijn. Ook met goede spelers.

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 19 december 2016 @ 21:49:
[...]

Je kunt beter vertellen hoe je speelt en wat voor formatie het moet zijn. Je aanpassen aan een formatie kan soms lastig zijn. Ook met goede spelers.
Dus ik heb graag 2 spitsen (41212-2) of 4321.
Sterkte in het middenveld met redelijke pace, Centrale verdedigers geen high attacking, Mag 1 sterke spits zijn (ook voor kopduels) en een snelle. Dat is het zowat denkik alvast bedankt!

• DjangoBangahri
Ik lees vaak op reddit dat mensen berichten van en naar de tegenstander sturen. Kan dat ook op ps4?

Wat me ook opvalt is dat je maar heel weinig Duitse teams ziet, terwijl je er toch wat leuks van kan maken. Bijv deze:
https://www.futbin.com/17/squad/766291

[ Voor 45% gewijzigd door DjangoBangahri op 19-12-2016 22:31 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 19 december 2016 @ 21:55:
[...]

Dus ik heb graag 2 spitsen (41212-2) of 4321.
Sterkte in het middenveld met redelijke pace, Centrale verdedigers geen high attacking, Mag 1 sterke spits zijn (ook voor kopduels) en een snelle. Dat is het zowat denkik alvast bedankt!
https://www.futbin.com/17/squad/766542

Weet niet of SIF Icardi beter is dan Higuain maar dat is denk ik een persoonlijke voorkeur. Ik gebruik Medel met een shadow kaart al bijna 200 wedstrijden en hij werkt prima voor mij (rete snel en kan een hele wedstrijd rennen). Florenzi, Alex Sandro, Pjanic ook meer dan 150 wedstrijden gebruikt en zonder problemen. Upgrades kun je zelf wel uitvoeren. Ik gebruik de OTW versie van Pjanic maar ik neem aan dat de normale ook prima speelt.
DjangoBangahri schreef op maandag 19 december 2016 @ 21:56:
Ik lees vaak op reddit dat mensen berichten van en naar de tegenstander sturen. Kan dat ook op ps4?

Wat me ook opvalt is dat je maar heel weinig Duitse teams ziet, terwijl je er toch wat leuks van kan maken. Bijv deze:
https://www.futbin.com/17/squad/766291
Als je op je voortgang klikt van je seizoen kun je de namen zien van de spelers waar je als laatst tegen hebt gespeeld. Daarnaast kun je de naam zien tijdens de matchmaking of aan het einde van de wedstrijd.

• To easy
Natuurlijk speel je keer WL met de gedachte omdat het kan (Ga dit weekend niet spelen ivm kerst) win je easy 4x op een rij en mag je weer eens WL spelen. *#^%@# spel is het ook haha.

• To easy
UrbanWoodz schreef op maandag 19 december 2016 @ 20:14:
[...]

Ben ik hard mee bezig. Op dit moment in divisie 5. Alle wedstrijden vanaf divisie 10 ongeslagen! :)
Hoe begin je met zo'n duur team dan haha?

• Casual Ruud
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 05:22
Helaas werkt dat laatste niet in WL kwalificatie anders had ene Pascal met vvmeerhout een lief berichtje gehad. Door 2 toevalstreffers maakte hij 2-1 en dan heel de wedstrijd PtB en kaarten pakken en tijd rekken bij de vlag.
In de 90e 3+ min een kluts eigen goal door Begovic en daarna in de verlenging schoot ik direct een pingel binnen. Die ragequit was priceless.

Uit mijn pakje ook nog Leno en dus WL ticket te houden. Lekker avondje zo hoor :)

• Luncatic12
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 16-07 15:43
OTW Mane houden of verkopen?

• DjangoBangahri
Verwijderd schreef op maandag 19 december 2016 @ 22:53:
[...]

[...]
Als je op je voortgang klikt van je seizoen kun je de namen zien van de spelers waar je als laatst tegen hebt gespeeld. Daarnaast kun je de naam zien tijdens de matchmaking of aan het einde van de wedstrijd.
Ah oké ik dacht dat dat de naam van de EA ID was. Vroeg het me al af :) thnx

• UrbanWoodz
To easy schreef op maandag 19 december 2016 @ 23:05:
[...]

Hoe begin je met zo'n duur team dan haha?
Had heel veel geluk met mijn pakketjes. Alles verkocht, en daar heb ik mijn team mee gemaakt. :)

Soms word ik wel een beetje moedeloos van dit spel, dan heb je steeds de betere kansen maar dan raak je meermaals paal/lat etc en mis je de makkelijkste kansen met Ibra/Hazard.

Maar dan heeft de tegenstander Musa, die dan in 5-10 minuten eerst van 20 meter in de kruising schiet, dan van 25meter en vervolgens van 30meter ... |:( |:(

• Casual Ruud
Ik zou er op gokken dat hij in totw komt. Kans is wel groot omdat die otw's wel een voorkeursbehandeling lijken te krijgen. Samen met Ibra en heel misschien CR zou dat EA zeker niet slecht uitkomen.

• RonaldMuijs
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 22-06-2023
Bossie schreef op maandag 19 december 2016 @ 23:24:
Soms word ik wel een beetje moedeloos van dit spel, dan heb je steeds de betere kansen maar dan raak je meermaals paal/lat etc en mis je de makkelijkste kansen met Ibra/Hazard.

Maar dan heeft de tegenstander Musa, die dan in 5-10 minuten eerst van 20 meter in de kruising schiet, dan van 25meter en vervolgens van 30meter ... |:( |:(
Zo herkenbaar, had nog 4 potjes in divisie 4 en stond op 15 punten, had nog 2x winst nodig voor kampioenschap. Wat denk je, 3x tegen musa en een mega team. 2 punten uit de laatste 4 en dus blijven we lekker hangen in divisie 4.

Overigens zie ik op dit forum veel mensen met serie A teams, wat is de beste variant voor 75k? Liefst 41212(2) of 4321 formatie

• UrbanWoodz
https://www.futbin.com/17/squad/768415

Op welke console speel je? Als je op Xbox speelt, kan je er namelijk spelers nog vervangen door betere :)

Verwijderd

http://www.futhead.com/comments/d/27969136/

SBC Kurzawa ziet er uit als een leuke super sub. Aangezien ik Movember Dahoud nog in mijn club heb kon ik hem zonder al te veel moeite halen met een rare gold Duits team.
DjangoBangahri schreef op maandag 19 december 2016 @ 23:11:
[...]

Ah oké ik dacht dat dat de naam van de EA ID was. Vroeg het me al af :) thnx
Sowieso voor en na de wedstrijd zie je de psn naam van de speler.

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 24-11 15:13
Helaas helaas, gisteren niet gelukt.

1e poging, 1e ronde er uit.
2e poging, halve finale er uit, tegen een team met griezmann en meer van dat soort zooi.
3e poging, finale gehaald tegen een team van 84 rating, hij was gewoon beter helaas. 3-0 achter nog met 3 verdedigers achter in terug gekomen binnen 5 minuten tot 3-2, maar de 3-3 viel niet.

2.5 uur weggegooid, echt zonde. Had beter mijn tijd aan mijn vrouw kunnen besteden. Zo hatelijk dit, heb zelfs mijn controller door de kamer gegooid, wat ik normaal nooit doe.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• DjangoBangahri
Verwijderd schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 06:27:
http://www.futhead.com/comments/d/27969136/

SBC Kurzawa ziet er uit als een leuke super sub. Aangezien ik Movember Dahoud nog in mijn club heb kon ik hem zonder al te veel moeite halen met een rare gold Duits team.

[...]

Sowieso voor en na de wedstrijd zie je de psn naam van de speler.
Inderdaad een leuke speler die voor weinig gehaald kan worden.
Ik heb gauw een movember demsley gekocht en de rest met premier league spelers aangevuld.

Verwijderd

DjangoBangahri schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 07:02:
[...]

Inderdaad een leuke speler die voor weinig gehaald kan worden.
Ik heb gauw een movember demsley gekocht en de rest met premier league spelers aangevuld.
Als je ook kijkt naar wat er nog kan komen: http://imgur.com/a/Piopu

Dear enige die nog een beetje goedkoop kan zijn is Ziyech omdat het geen interessante League is. Eder zou misschien ook nog kunnen maar er zijn vele malen betere vleugelspelers.

• RonaldMuijs
UrbanWoodz schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 01:49:
https://www.futbin.com/17/squad/768415

Op welke console speel je? Als je op Xbox speelt, kan je er namelijk spelers nog vervangen door betere :)
Yes xbox, dus bijna nog 30k over

• DjangoBangahri
Verwijderd schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 07:17:
[...]

Als je ook kijkt naar wat er nog kan komen: http://imgur.com/a/Piopu

Dear enige die nog een beetje goedkoop kan zijn is Ziyech omdat het geen interessante League is. Eder zou misschien ook nog kunnen maar er zijn vele malen betere vleugelspelers.
Klopt inderdaad.
Er zitten nog wel een paar leuke tussen.
Zou leuk zijn als florenzi er een krijgt en niet te duur is.
Mars18 schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 06:57:
Helaas helaas, gisteren niet gelukt.

1e poging, 1e ronde er uit.
2e poging, halve finale er uit, tegen een team met griezmann en meer van dat soort zooi.
3e poging, finale gehaald tegen een team van 84 rating, hij was gewoon beter helaas. 3-0 achter nog met 3 verdedigers achter in terug gekomen binnen 5 minuten tot 3-2, maar de 3-3 viel niet.

2.5 uur weggegooid, echt zonde. Had beter mijn tijd aan mijn vrouw kunnen besteden. Zo hatelijk dit, heb zelfs mijn controller door de kamer gegooid, wat ik normaal nooit doe.
Tsja in de weekend league ben je 10-15 uur kwijt aan frustraties, nu slechts 2,5 uur.

In het algemeen speel ik veel beter als ik meer ontspannen ben en minder gefocused/gestressed op een resultaat.

Gisterenavond ook mijn 1e team weer aangevuld met wat spelers, dus daar kunnen we mee verder.
TOTGS Mertens maakt nog geen onuitwisbare indruk. Leuke speler, maar nog ongelukkig in de afronding.

Bean77 schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 08:03:
[...]
Gisterenavond ook mijn 1e team weer aangevuld met wat spelers, dus daar kunnen we mee verder.
TOTGS Mertens maakt nog geen onuitwisbare indruk. Leuke speler, maar nog ongelukkig in de afronding.
user error :>

Wel apart dat ik gisteren in div3 aan een div1 speler werd gematched. Ik speelde met mijn goedkope fitness team op de counter. Hij heeft geen kans gehad met zijn team van 1.5 miljoen. Kreeg meteen gefrustreerde berichten :+

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 24-11 15:13
Vissert schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 08:51:
Wel apart dat ik gisteren in div3 aan een div1 speler werd gematched. Ik speelde met mijn goedkope fitness team op de counter. Hij heeft geen kans gehad met zijn team van 1.5 miljoen. Kreeg meteen gefrustreerde berichten :+
Hoe weet je dat het een div 1 speler was? :)

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Verwijderd

Vissert schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 08:51:
Divisies is gewoon een poule waar je in terecht komt.
  • 10 - 8
  • 7 - 4
  • 3 - 1
Daarom is het voor sommige mensen ook makkelijker om in de hogere divisies wedstrijden te winnen :+
Mars18 schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 08:55:
[...]

Hoe weet je dat het een div 1 speler was? :)
Haha hij was gefrustreerd en zat te bitchen dat ik alleen in div1 kon komen door ptb te spelen. Waarop ik oprecht vroeg of hij in div1 zat. En hij reageerde droog van "Jij niet?" :+

Verwijderd

Ik had nog iets op Reddit gevonden waar ik mij wel in kan vinden wat betreft het vreemd aanvoelen van spelers en waarom het de ene wedstrijd (of moment) compleet anders kan aanvoelen.

https://www.reddit.com/r/.../?st=iwx8oh7d&sh=d656108d

Hier wat quotes voor als je te lui bent om het te lezen (:P):
Every button pressed by A has a slight artificially induced delay of 50ms by EA to allow B enough time to react. On Bs screen, he sees a game which reacts more or less when he presses a button. On As screen, he sees every action with a slight 50ms delay. He feels like he is being scripted against and his players aren't moving as quickly as he is pressing buttons. The games feels "sluggish" and players seem like they are "walking through mud".
In FIFA, since it's 1 v 1, the game needs to balance a lot more in favor of one party than the other. This leads to unfair games for the guy with lower latency.
Further, in FIFA, 10 other AI players need to autonomously react. If you have lesser ping to the servers, not only is input lag added to hinder the movement of the player you control, but there is a lag added for all the other 10 players as well. Your CPU AI may react correctly in time, but the lag added makes it seem like the entire team is reacting a bit slowly.
FIFA hides the acceptable latency form you by not showing the raw latency numbers while matchmaking. The only reason they would do this is because they know that they are matching you up with high ping opponents sometimes and don't want you to back out. If this were implemented, you know that most people will back out of games with latencies > say 50ms. In some parts of the world, this is find as these people can find plenty of games with low latency. Not so good for a large portion of the world however. Hell you can't even ping the East Coast of the US from the West Coast in under 50ms so this will result in a lot of people playing a lot less FIFA because they are not able to find opponents with good ping. In fact, on xbox, I have tried many different hacks to figure out the latency to my opponent, but EA seems to be using clever techniques to purposefully hide this number.
How do pros overcome this? By reading the opponent. There are two things in almost all competitive online games that great players need: Mastery of game mechanics, and mastery of decision making. Pros will rarely make mistakes on the ball, and, they are extremely good, not just at reacting to the opponents moves, but also in predicting the opponent. Assuming you have good mastery over game mechanics, the quicker you are able to predict your opponent, the better you will play. The only way to fight through lag comp, is to predict your opponent at a faster pace than the lag comp slows you down. FIFA is therefore highly skill based in a prediction based environment and a reaction based style is not rewarded because of lag comp.

• Casual Ruud
Die Kurzawa SBC is wel interessant omdat ik nog een nontradable Ledley heb.

Heeft iemand hem al uitgeprobeerd?

• Protax
Casual Ruud schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 11:00:

Schijnt supergoed te zijn, al heb ik geen Frans team (ga ik heb toch completen).
Ik heb echter problemen met mijn app, kan het team niet indienen... :S

Verwijderd

Casual Ruud schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 11:00:

Ik heb hem wel gehaald aangezien het een super allround kaart is. Daarnaast kun je hem ook in een PL team kwijt door hem te linken aan aan Koscielny en Kante of Zouma en Coquelin als je iets minder te besteden hebt.

Ik had het vanmorgen al gepost maar met een shadow kaart zou hij moeten spelen als een 90 rated LB wat in theorie wel leuk is: http://www.futhead.com/comments/d/27969136/

Afbeeldingslocatie: https://i.gyazo.com/190ac9b86919b16e10774bf16ec9169d.png
87 sprintsnelheid en alle verdedigende stats hoger dan 90 maakt hem ook als CDM ideaal later in de wedstrijd gok ik.
Protax schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 11:03:
[...]

Schijnt supergoed te zijn, al heb ik geen Frans team (ga ik heb toch completen).
Ik heb echter problemen met mijn app, kan het team niet indienen... :S
Wissel eens 2 spelers van positie en zet ze daarna weer terug ;)

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 20-12-2016 11:19 ]

• Protax
Snap er niets van, lukt me niet om hem in te dienen:

Afbeeldingslocatie: https://5-t.imgbox.com/XuYCtJdO.jpg

Zie ik iets over het hoofd?

• ind0mi
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06-10-2023

ind0mi

PSN: DexFaya

(jarig!)
Protax schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 11:25:

[afbeelding]

welke van de 5 staat nog open?

• Protax
ind0mi schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 11:41:
[...]

welke van de 5 staat nog open?
Precies 10 spelers Zeldzaam, heb dit team gekopieerd van Futhead.

Verwijderd

Protax schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 11:25:

[afbeelding]

Keepert is non rare ;)

• Protax
Tel toch 10 rares? Moet dus 1 non rare bij zitten.

• Ambianz
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 25-11 15:17
Iemand al kurzawa sbc gedaan? Moet je nu totw + movember kaart inleveren?

• RonaldMuijs
Protax schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 11:47:
[...]

Vriend van me had er ook last van, bij hem deed die het nadat die de keeper van plek had gewisseld met een veldspeler.

Verwijderd

Protax schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 11:47:
[...]

Je moet 11 gouden rares hebben (inclusief de IF dus maar dat is altijd een rare). Zo heb ik mijne opgelost: http://imgur.com/a/aEUUJ

• Protax
RonaldMuijs schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 11:49:
[...]

Vriend van me had er ook last van, bij hem deed die het nadat die de keeper van plek had gewisseld met een veldspeler.
Gelukt! Thanks :)
Haha nee hoor gewoon scripted en het kwam natuurlijk door de lag (niet door mij want ik heb natuurlijk de perfecte verbinding) >:) :+

Moet zeggen dat Mertens en Salah wel dribbelbazen zijn. Deze Mertens had de tweelingbroer van Insigne kunnen zijn.

Dit is overigens mijn nieuwe 1e team https://www.futbin.com/17/squad/564066
Daarbij heb ik de Bruyne nog op de bank die kan invallen als een middenvelder moe is. Vreemd genoeg is SBC Payet opeens wel erg vaak man van de wedstrijd met de concurrentie op de bank.

Bean77 schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 12:01:
[...]

Haha nee hoor gewoon scripted en het kwam natuurlijk door de lag (niet door mij want ik heb natuurlijk de perfecte verbinding) >:) :+

Moet zeggen dat Mertens en Salah wel dribbelbazen zijn. Deze Mertens had de tweelingbroer van Insigne kunnen zijn.

Dit is overigens mijn nieuwe 1e team https://www.futbin.com/17/squad/564066
Daarbij heb ik de Bruyne nog op de bank die kan invallen als een middenvelder moe is. Vreemd genoeg is SBC Payet opeens wel erg vaak man van de wedstrijd met de concurrentie op de bank.
Tja, ik heb inmiddels alweer 10 wedstrijden met Mo-Ibra, hoewel hij vrijwel altijd 8+ ratings krijgt na afloop lukt het me niet om met hem te scoren (0 goals in 10 lol).

Ik wacht ff TOTW voordat ik een beslissing neem over Mertens :)

Bossie schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 12:16:
[...]

Tja, ik heb inmiddels alweer 10 wedstrijden met Mo-Ibra, hoewel hij vrijwel altijd 8+ ratings krijgt na afloop lukt het me niet om met hem te scoren (0 goals in 10 lol).

Ligt er aan of je deze wedstrijden hebt gewonnen of niet :P Ik speelde 4-1-2-1-2 met Immobile en Insigne voorin. Die zorgde voor dusdanig veel afleiding dat mijn CAM topscoorder was.

Lijkt mij dat Ibra wel een paar verdedigers bezig houdt.
Vissert schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 12:20:
[...]

Ligt er aan of je deze wedstrijden hebt gewonnen of niet :P Ik speelde 4-1-2-1-2 met Immobile en Insigne voorin. Die zorgde voor dusdanig veel afleiding dat mijn CAM topscoorder was.

Yep, ik laat hem inzakken en mijn andere spelers bedienen, met als gevolg dat hij vaak beide CB's bezig houd :)

Bossie schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 12:16:
[...]

Ach doelpunt ratios van mijn spelers lopen hulpeloos achter het gemiddelde van andere tweakers hier. Eigenlijk staat ik mij daar ook niet blind op. Een speler speelt lekker of niet. En als die lekker speelt levert die een toegevoegde waarde en hoort hij in het team te staan.
Vissert schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 12:20:
[...]

Immobile voor afleiding zorgen? :o Ik vind het een beperkte speler, maar misschien wel de beste optie na Dybala (die ik ook niet al te best vind). Denk dat calcio gewoon een goede hybrid competitie is met een spits uit een andere competitie.

Bean77 schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 12:33:
[...]

Ach doelpunt ratios van mijn spelers lopen hulpeloos achter het gemiddelde van andere tweakers hier. Eigenlijk staat ik mij daar ook niet blind op. Een speler speelt lekker of niet. En als die lekker speelt levert die een toegevoegde waarde en hoort hij in het team te staan.
[...]

Immobile voor afleiding zorgen? :o Ik vind het een beperkte speler, maar misschien wel de beste optie na Dybala (die ik ook niet al te best vind). Denk dat calcio gewoon een goede hybrid competitie is met een spits uit een andere competitie.
Zeker. Ook in een 4-3-2-1 formatie valt een IF Insigne en SIF Immobile meer op dan een Candreva van 1k. Standaard als je een IF ziet voorin dan hou je die in de gaten want het is een IF :9
Vissert schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 12:40:
[...]

Zeker. Ook in een 4-3-2-1 formatie valt een IF Insigne en SIF Immobile meer op dan een Candreva van 1k. Standaard als je een IF ziet voorin dan hou je die in de gaten want het is een IF :9
Ibra is bij ook letterlijk een target man, die krijgt echt bizar veel overtredingen te verduren, hetzelfde voor het hakken op hazard.

• Protax
Bean77 schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 12:33:
[...]

[...]

Welke spits zou jij dan aanraden? Ik blijf ook gewoon moeite hebben met de Calcio spitsen...
De rest van mijn team ben ik super tevreden over!

[ Voor 3% gewijzigd door Protax op 20-12-2016 13:51 ]

• MrMistral
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 25-11 09:09
Verwijderd schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 09:38:
Ik had nog iets op Reddit gevonden waar ik mij wel in kan vinden wat betreft het vreemd aanvoelen van spelers en waarom het de ene wedstrijd (of moment) compleet anders kan aanvoelen.

https://www.reddit.com/r/.../?st=iwx8oh7d&sh=d656108d

Hier wat quotes voor als je te lui bent om het te lezen (:P):

[...]

[...]

[...]

[...]

[...]
Is wel echt een lezenswaardige reddit post! Denk dat dit zeker onderdeel is van het probleem :)

PSN: MrMistral

Protax schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 13:46:
[...]

Welke spits zou jij dan aanraden? Ik blijf ook gewoon moeite hebben met de Calcio spitsen...
De rest van mijn team ben ik super tevreden over!
Tsja, wat calcio A betreft heb ik nog geen spits gevonden. Duur is geen garantie op succes. Het is dat ik de coins heb voor Dybala, maar anders zou ik Eder, Niang en Bacca willen proberen.

• Protax
Bean77 schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 13:55:
[...]

Tsja, wat calcio A betreft heb ik nog geen spits gevonden. Duur is geen garantie op succes. Het is dat ik de coins heb voor Dybala, maar anders zou ik Eder, Niang en Bacca willen proberen.
Ik heb dit:

Zoals ik gister ook al zei, ik had Benteke & Vardy voor de grap even getest.
En om eerlijk te zijn liep het toen echt een stuk beter, echter vind ik het zonde om mijn Calcio middenveld en verdediging op te geven.

Verwijderd

Bean77 schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 13:55:
[...]

Immobile en dybala hoeven maar naar de bal te kijken in de 16 en je scoort. Alleen de bal bij ze krijgen is lastig. Ik heb dybala als cam en bacca naast Immobile. Dan heb je de optie van steekpass tenminste naast korte, snelle balletjes rondom de 16. Bacca heeft de juiste trait voor diep gaan en de juiste stats.

Eder is een baas.
Pagina: 1 ... 72 ... 190 Laatste

Let op:
Let op: handelen in coins is door EA niet toegestaan. Het is dan ook niet toegestaan dit in dit topic te bespreken.