Zow die prijs is flink gestegen
Ik zag je uitnodiging voor een match te laat, binnenkort maar weer eens potje spelen
Zow die prijs is flink gestegen
Ik heb nu:Bean77 schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 15:04:
[...]
In een 4321 heb ik de middelste cm op stay back staan. Daarop wil ik M/H workrates hebben. Matic werkt erg goed, mede ook door zijn lengte. Buitenste CM's kunnen H/H of H/M zijn.
Ga ik daar eens op letten.Bean77 schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 15:04:
[...]
In een 4321 heb ik de middelste cm op stay back staan. Daarop wil ik M/H workrates hebben. Matic werkt erg goed, mede ook door zijn lengte. Buitenste CM's kunnen H/H of H/M zijn.
Brozo is juist lekker om mee aan te vallenProtax schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 15:19:
[...]
Ik heb nu:
Pjanic - Brozovic - Nainggolan
Middelste staat op stay back, helaas nog niet kunnen testen (voorheen had ik Marchisio als centrale mid).
Ik heb graag 1 middenvelder die M/M is, dit is de echte middenvelder in mijn spel. Creëert ruimte waar nodig en is vaak aanspeelbaar 1-2 met de box2box en aanvallers.Bean77 schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 15:04:
[...]
Geen deluxe edition, gewoon de normale pre order. Mijn spelers komen voornamelijk uit weekend league pakketten en sbc'sind0mi schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 12:55:
[...]
Je hebt de Deluxe edition en spaart je spelers uit pakketten gewoon op?
https://www.futbin.com/17/squad/718548 Ruim onder je budget, ik hoor van vele dat Reus tegenvalt. Dan kun je beter een soort gelijke veel goedkopere speler als Costa proberen! Dit maakt ook het speelveld vrij voor Rentato Sanchez!bakakaizoku schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 13:39:
[...]
Dan zit Reus helaas op 6/7 chem, en dat vind ik een beetje weggegooid geld.
Het waren ook nipte overwinningen.Vissert schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 15:30:
Na aanleiding van een last minute nederlaag tegen Bean maar even het team aangepast.
https://www.futbin.com/17/squad/703021
Manolas ipv bailly en Medel ipv Marchisio.
Nu nog even kijken of ik 41212 (2) ga spelen of overstap na 4-2-3-1.
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
[ Voor 39% gewijzigd door DjangoBangahri op 16-12-2016 19:03 ]
Verwijderd
Ik zie het al wel. Je moet TOTW spelers inleveren en voor TottiDe Rossi zelfs een Movember kaart + 4 TOTW spelers. Gaat nergens over voor die minimale upgradesDjangoBangahri schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 19:00:
https://twitter.com/KeayKeay99/status/809818492862136321
Ben benieuwd of dit klopt
Laat maar, ze zijn online inmiddels
Alle 3 niet haalbaar voor mij door de totw en movember requirements
Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl
Zoals ik het lees (kan fout zijn) moet het een speler zijn die in movember of totw heeft gezeten. Niet perse zijn totw of movember kaart. Mocht dit wel het geval zijn, dan zijn dit absoluut kansloze SBC's...Verwijderd schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 19:06:
[...]
Ik zie het al wel. Je moet TOTW spelers inleveren en voor TottiDe Rossi zelfs een Movember kaart + 4 TOTW spelers. Gaat nergens over voor die minimale upgrades
Verwijderd
Je moet uiteindelijk 84 rating hebben dus het is niet verstandig om een bronzen Movember kaart te gebruikenbbblije schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 19:20:
[...]
Zoals ik het lees (kan fout zijn) moet het een speler zijn die in movember of totw heeft gezeten. Niet perse zijn totw of movember kaart. Mocht dit wel het geval zijn, dan zijn dit absoluut kansloze SBC's...
Ik denk ook dat beide magbbblije schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 19:20:
[...]
Zoals ik het lees (kan fout zijn) moet het een speler zijn die in movember of totw heeft gezeten. Niet perse zijn totw of movember kaart. Mocht dit wel het geval zijn, dan zijn dit absoluut kansloze SBC's...
[ Voor 18% gewijzigd door peeweeherman op 16-12-2016 19:27 ]
Verwijderd
KDB, Boateng, Auba, Hamsik, Benteke en Nani om maar een aantal te noemen.Pyramiden schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 19:35:
Alle spelers in de SBC hebben rugnummer 16.
Weet iemand een bekende speler met rugnummer 17 die het morgen zou kunnen worden? Oleg Shatov is eigenlijk de enige die ik ken met dat nummer...
Totaal geen spannende sbc's. Beter je spelers en geld houden voor kerst/toty lijkt meDjangoBangahri schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 19:00:
https://twitter.com/KeayKeay99/status/809818492862136321
Ben benieuwd of dit klopt
Laat maar, ze zijn online inmiddels
Alle 3 niet haalbaar voor mij door de totw en movember requirements
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Ik hoef de trekker alleen nog maar over te halen.Protax schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 20:00:
Ik heb de Rossi binnen!
Vrij goedkoop gehaald, met dit squad:
http://www.futhead.com/sq...challenges/squads/234439/
Misschien tellen ze wel af?Pyramiden schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 19:35:
Alle spelers in de SBC hebben rugnummer 16.
Weet iemand een bekende speler met rugnummer 17 die het morgen zou kunnen worden? Oleg Shatov is eigenlijk de enige die ik ken met dat nummer...
Verwijderd
Het is vandaag de 16e
From December 16th through to Dec 25th, daily Squad Building Challenges feature players who wear shirt numbers corresponding to the date the SBC goes live. I.e., the first daily SBC, on Dec 16th, will feature players who wear the number 16 in real life.
Dat wist ik, ik dacht omdat het nog tot 3 januari duurt, komt redelijk in de buurt
Ik vind hem echt heel fijn spelen, slot op de deur zeg maar.peeweeherman schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 20:22:
[...]
Ik hoef de trekker alleen nog maar over te halen.
Zou die goed genoeg zijn voor het vervangen van Naingolan als CDM in 41212?
Verwijderd
Verwijderd
Ik zit ook nog ff in D5, had na de patch helaas een losing streakProtax schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 22:27:
Zo mijlpaal bereiktDivisie 5
Hopelijk gaat het nu weer zo makkelijk!
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Ziek hoe mensen dat allemaal weer bedenken en uitwerken haha.Verwijderd schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 22:34:
https://www.reddit.com/r/.../?st=iwsb9xx3&sh=f155113e
Hier trouwens een lijst met mogelijke SBC spelers.
Verwijderd
Als je kijkt naar de waarde van de kaart (0 coins) en dat ze niks beter zijn dan de IFs die uitgebracht zijn wel ja. Denk dat het alleen interessant is wanneer ze met een zilveren speler komen die nog geen IF heeft omdat de prijs dan ook relatief laag kan zijn.Luncatic12 schreef op zaterdag 17 december 2016 @ 08:45:
Benteke, Hamsik en Auba nu ook in de SBC. Denk dat de gewone IF kopen goedkoper is dan de SBC voltooien....
Nou ik heb nog geen potje kunnen winnen, heb het idee dat ik zwaar word overlopen.Bossie schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 23:07:
[...]
Ik zit ook nog ff in D5, had na de patch helaas een losing streak
Toch even wat meer zekerheid ingebouwd dmv Matic en Mo Henderson op te halen, zeker de tweede is een koopje als je naar zijn stamina kijkt. Mahrez zit nu even op bank voor Mhiki.
Het zijn voornamelijk correcties geweest met mbt workrates.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Niks mis mee toch? Pfff word zojuist weer met 5-1 afgemaakt... Niet leuk meerBossie schreef op zaterdag 17 december 2016 @ 10:50:
Troll team van de week:
http://www.futhead.com/17/squads/3178066/
Ik had dit woensdag na de patch ook, samen met passes die overal en nergens heen gingen.Jamesl schreef op zaterdag 17 december 2016 @ 12:06:
Weet echt niet wat er aan de hand is maar mijn spelers voelen zo enorm traag aan, ik kan bv ibrahimovic gewoon op Pace niet bijhouden en andersom komt Lucas niet langs een verdediger van 70 Pace ofzo..
Ik verlies nu met 7-1, zoveel verlies ik echt nooit.
Serie A is prima, een betere verdediging/middenveld ga je bijna niet krijgenProtax schreef op zaterdag 17 december 2016 @ 12:39:
Ja, ik kan ook geen potje meer winnen (had net niet normaal veel lag).
Vraag me af, of ik niet gewoon opnieuw moet beginnen met het bouwen van een team, en gewoon voor kracht en snelheid moet gaan. Denk dat dit mij als onervaren speler erg zou kunnen helpen, maar goed welke competitie... Heb nu een paar SBC players, uit de Serie A.
Wow nice!Lekkerboeie86 schreef op zaterdag 17 december 2016 @ 12:45:
PACK LUCK! nu 50K pakjes met alleen rare players. En dan ineens Messi!
[afbeelding]
Denk dat het ook komt, doordat ik constant die tactics van die pro's loop die kopiëren.Bossie schreef op zaterdag 17 december 2016 @ 12:46:
[...]
Serie A is prima, een betere verdediging/middenveld ga je bijna niet krijgen
Eerste game van de dag ging prima, totdat de tegenstander de lag switch ff aanzette en het vrijwel onspeelbaar werd.
Toch leuk als zijn Garay verkeerd kan instappen, waardoor Hazard wegsprint en vervolgens word weer word ingehaald terwijl de verdediger eerst moest draaien![]()
https://www.futbin.com/17/compare/173/74
Jaa zit te bedenken wat handig is. Nu verkopen voor 900K. Of even de wedstrijd afwachten zondag. Hij is net uit de TOTGS dus vraag me af of zijn prijs nog veel kan stijgen..
Ik speel altijd defensive in het begin, liever even rustig afwachten dan steeds in de counter te lopen.Protax schreef op zaterdag 17 december 2016 @ 12:59:
[...]
Denk dat het ook komt, doordat ik constant die tactics van die pro's loop die kopiëren.
Volgens mij staat mijn laatste linie veel te hoog op het veld, waardoor ervaren spelers er makkelijk doorheen kunnen rennen, en ik geen tijd meer heb om het te corrigeren.
Tja, ik focus me vanaf het begin al heel erg op Dybala, en onlangs is daar bijv. ook een TOTGS Mertens bijgekomen (midget).Bossie schreef op zaterdag 17 december 2016 @ 13:07:
[...]
Ik speel altijd defensive in het begin, liever even rustig afwachten dan steeds in de counter te lopen.
Helaas zijn het merendeel van de tegenstanders wel spelers die voor de counter gaan met de bekende spelers.
Dybala was prima bij mij als spits in 433-2Protax schreef op zaterdag 17 december 2016 @ 13:11:
[...]
Tja, ik focus me vanaf het begin al heel erg op Dybala, en onlangs is daar bijv. ook een TOTGS Mertens bijgekomen (midget).
Maar ik krijg steeds meer het idee, dat hij nou juist een speler is waar ik als beginner niet veel aan heb.
Zeker nu ik geswitched ben naar 4321 maakt hij amper nog goals.
Misschien is het slimmer als ik terug ga naar 41212 (2), en dan toch meer focus op kracht en snelheid.
Ja Snap er ook niks van ik heb al 2x connectie verloren met tegenstander, 1x mijn internet blijkbaar en 1x van hem.Bossie schreef op zaterdag 17 december 2016 @ 12:27:
[...]
Ik had dit woensdag na de patch ook, samen met passes die overal en nergens heen gingen.
Vaak is het simpelweg lag
Verwijderd
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2016 13:23 ]
Verwijderd
Custom lagticBossie schreef op zaterdag 17 december 2016 @ 13:35:
Yep, weer een potje waarbij mijn spelers tegen elkaar aan lopen, passes supertraag en raar gaan en de tegenstander met 11x ursain bolt speelt.
Tijd om iets anders te gaan doen, dit is simpelweg lag tenzij iemand deze custom tactic wil delen
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2016 13:48 ]
[ Voor 60% gewijzigd door Jamesl op 17-12-2016 14:08 ]
PSN: MrMistral
Ik ervaar precies hetzelfdeMrMistral schreef op zaterdag 17 december 2016 @ 14:08:
Wat een kutspel. 1 uit 10 in de WL. 2x disconnects van mijn kant om onverklaarbare reden (nee ligt niet aan mijn verbinding thuis of whatever). Allerlei bizarre goals tegen. Te veel gekke dingen om op te noemen. Bizarre penalty's mee ( de bal is al achter voor een corner, mijn mannetje loopt tegen de tegenstander aan: pingel en geel. Man man man. De fifa rariteiten doos is echt opengetrokken en in 1x over mij heen gestort lijkt het. Niet normaal![]()
![]()
Zelfs matches waar ik met 3 doelpunten verschil voorsta verlies ik. Ik kan er blijkbaar niets meer van. Sjongejonge.
Ongelooflijk.
Ik denk pace+long shots+FKBossie schreef op zaterdag 17 december 2016 @ 14:08:
Waarom is Willian overigens duurder dan Mhiki + Mahrez ?
https://www.futbin.com/17/compare/151/158/162
Verwijderd
Seizoenen is net zo erg. Weet niet of ik daar blij mee moet zijn maar het is toch een opluchting dat andere mensen het ook ervaren.
https://www.futbin.com/17...?page=1&position=RM,RW,RFBossie schreef op zaterdag 17 december 2016 @ 14:08:
Waarom is Willian overigens duurder dan Mhiki + Mahrez ?
https://www.futbin.com/17/compare/151/158/162
Shiiit lekker hoor. Maar niet nodig met 1.7 mil op de bankLekkerboeie86 schreef op zaterdag 17 december 2016 @ 12:45:
[afbeelding]
Reus is wel EA's grootste blunder dit seizoen om hem als cover te gebruiken. Geen eye catcher en presteert ook nog eens matig. Gisterenavond weer kunnen zien hoe matig en gefrustreerd die was met een rode kaart in de eerste helft.bbblije schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 16:37:
[...]
https://www.futbin.com/17/squad/718548 Ruim onder je budget, ik hoor van vele dat Reus tegenvalt. Dan kun je beter een soort gelijke veel goedkopere speler als Costa proberen! Dit maakt ook het speelveld vrij voor Rentato Sanchez!
pfff netjes hoorLekkerboeie86 schreef op zaterdag 17 december 2016 @ 12:45:
[afbeelding]
huh ik moest even kijken wie het schreefVissert schreef op zaterdag 17 december 2016 @ 13:05:
Gisteren twee keer compleet weggetikt door Mitchel. Hij kan wel overweg met Ronaldo.
Uiteraard had ik last van lag, geen momentum en een penalty die onterecht geteld werd
Nee ik was compleet kansloos
Je moet uberhaupt niet op zaterdag fifa17 spelen online. Wie dit ondertussen nog niet weet........MrMistral schreef op zaterdag 17 december 2016 @ 14:08:
Wat een kutspel. 1 uit 10 in de WL. 2x disconnects van mijn kant om onverklaarbare reden (nee ligt niet aan mijn verbinding thuis of whatever). Allerlei bizarre goals tegen. Te veel gekke dingen om op te noemen. Bizarre penalty's mee ( de bal is al achter voor een corner, mijn mannetje loopt tegen de tegenstander aan: pingel en geel. Man man man. De fifa rariteiten doos is echt opengetrokken en in 1x over mij heen gestort lijkt het. Niet normaal![]()
![]()
Zelfs matches waar ik met 3 doelpunten verschil voorsta verlies ik. Ik kan er blijkbaar niets meer van. Sjongejonge.
Toch maar verkocht en 900K gevangen. Die 1.7 miljoen bereikt door Discard IF trading te doen. Ontzettend makkelijk om zo miljonair te worden. Zodra de TOTY crash geweest is, maar is kijken wat ik nou wil doen met die coins..To easy schreef op zaterdag 17 december 2016 @ 14:23:
[...]
Shiiit lekker hoor. Maar niet nodig met 1.7 mil op de bank
Natuurlijk, had ik moeten weten na al die weken WLBean77 schreef op zaterdag 17 december 2016 @ 14:28:
[...]
Je moet uberhaupt niet op zaterdag fifa17 spelen online. Wie dit ondertussen nog niet weet........
Verwijderd
Wat hij zegt is gewoon onzin. Elke dag heb je wel dat spelers totaal geen motivatie tonen. Vraag mij ook echt af wat die nieuwe update heeft verkloot aan het spel.MrMistral schreef op zaterdag 17 december 2016 @ 15:19:
[...]
Natuurlijk, had ik moeten weten na al die weken WL
Heeft niet zozeer met WL te maken hoor. Gewoon erg veel spelers online en dat trekken de servers van EA al tijden niet. Dus niet zo raar eerlijk gezegd.MrMistral schreef op zaterdag 17 december 2016 @ 15:19:
[...]
Natuurlijk, had ik moeten weten na al die weken WL
[ Voor 45% gewijzigd door Grotman op 19-12-2016 10:33 ]
Waarschijnlijk niets, zou me niet verbazing als het alleen fut-mas content was.Verwijderd schreef op zaterdag 17 december 2016 @ 15:21:
[...]
Wat hij zegt is gewoon onzin. Elke dag heb je wel dat spelers totaal geen motivatie tonen. Vraag mij ook echt af wat die nieuwe update heeft verkloot aan het spel.
Maar hoe dan? Je koopt gewoon alle IF op voor 10-12K?Lekkerboeie86 schreef op zaterdag 17 december 2016 @ 15:04:
[...]
Toch maar verkocht en 900K gevangen. Die 1.7 miljoen bereikt door Discard IF trading te doen. Ontzettend makkelijk om zo miljonair te worden. Zodra de TOTY crash geweest is, maar is kijken wat ik nou wil doen met die coins..
Ja en 'stabiliteitsverbeteringen'.Bossie schreef op zaterdag 17 december 2016 @ 15:34:
[...]
Waarschijnlijk niets, zou me niet verbazing als het alleen fut-mas content was.
als er echt iets gefixed was, dan waren ze het wel aan het roeptoeteren
Verwijderd
Vermoed eerder dat ze sommige mensen een echt kerstgevoel willen geven door ze aan te stellen als kerstman. Misschien ook wel de reden dat ik zoveel cadeautjes geefBossie schreef op zaterdag 17 december 2016 @ 15:34:
[...]
Waarschijnlijk niets, zou me niet verbazing als het alleen fut-mas content was.
Dat is niet aan EA, maar komt door alle FIFA 'fans' zelf. Je kon destijds stemmen welke speler er op de cover moest komen, Reus won daarmee.Bean77 schreef op zaterdag 17 december 2016 @ 14:28:
[...]
Reus is wel EA's grootste blunder dit seizoen om hem als cover te gebruiken. Geen eye catcher en presteert ook nog eens matig. Gisterenavond weer kunnen zien hoe matig en gefrustreerd die was met een rode kaart in de eerste helft.
Hopelijk leert EA er wat van met de cover van fifa18.
[...]
Verwijderd
Negeer elkaar nou eens, wat een niveau weer zegdutchgio schreef op zaterdag 17 december 2016 @ 16:02:
[...]
Dat is niet aan EA, maar komt door alle FIFA 'fans' zelf. Je kon destijds stemmen welke speler er op de cover moest komen, Reus won daarmee.
[ Voor 17% gewijzigd door Grotman op 19-12-2016 10:34 ]
zo das ff fijn 900k. Ja dat zie ik dat het makkelijk verdienen is haha.Lekkerboeie86 schreef op zaterdag 17 december 2016 @ 15:04:
[...]
Toch maar verkocht en 900K gevangen. Die 1.7 miljoen bereikt door Discard IF trading te doen. Ontzettend makkelijk om zo miljonair te worden. Zodra de TOTY crash geweest is, maar is kijken wat ik nou wil doen met die coins..
Ai dat zijn de mindere dingen van werken met een app.Bossie schreef op zaterdag 17 december 2016 @ 16:05:
Misclick in webapp en verkeerde kaart ge-bin-ed, 100k weg
Daar komt het wel ongeveer op neer ja. Kijk maar is naar de prijsontwikkeling van Castillo, Jorgensen, Lopez, Willian Jose, Roger. etc.Jamesl schreef op zaterdag 17 december 2016 @ 15:35:
God gloeiende... Sta ik voor in de WL, weer verbinding verbroken. Heb echt nooit last van, internet is prima.....
[...]
Maar hoe dan? Je koopt gewoon alle IF op voor 10-12K?
Ga ik ook maar eens doen danLekkerboeie86 schreef op zaterdag 17 december 2016 @ 16:36:
[...]
Daar komt het wel ongeveer op neer ja. Kijk maar is naar de prijsontwikkeling van Castillo, Jorgensen, Lopez, Willian Jose, Roger. etc.
Elke week zijn er meestal wel diverse spelers die je voor 10K kunt kopen. Omdat de quickwaarde altijd rond 9900 ligt, kan je dus geen verlies maken. Hoe meer je kan inkopen hoe meer winst je kan maken. Zodra de spelers uit de pakjes zijn, stijgt de prijs vanzelf. Soms heel hard soms wat langzamer. Als er een SBC online komt waarin een IF nodig is, dan vliegen de prijzen als een raket omhoog.
Op dit moment zie ik ze niet. Vind het risico nu ook te groot om teveel te betalen. Hoewel de IF kaarten wel stijgenJamesl schreef op zaterdag 17 december 2016 @ 16:49:
[...]
Ga ik ook maar eens doen dan![]()
Is alleen nu denk niet handig ivm ide SBC's die steeds TOTW nodig hebben dus nu kan je geen IF's kopen voor 10K ofwel?
EA moet gewoon minder luisteren naar de fans, je ziet wat er van komtdutchgio schreef op zaterdag 17 december 2016 @ 16:02:
[...]
Dat is niet aan EA, maar komt door alle FIFA 'fans' zelf. Je kon destijds stemmen welke speler er op de cover moest komen, Reus won daarmee.
[ Voor 13% gewijzigd door Grotman op 19-12-2016 10:36 ]
Net nog wat gekocht voor 15-17k, denk dat door futmas heel wat kaarten worden ingeruild waardoor ze vanzelf schaarser worden. Daarnaast verwacht ik rond kerst nog wel wat knallersLekkerboeie86 schreef op zaterdag 17 december 2016 @ 17:04:
[...]
Op dit moment zie ik ze niet. Vind het risico nu ook te groot om teveel te betalen. Hoewel de IF kaarten wel stijgen
Verwijderd
Wel een zekerheidje. Staat naast 2 vandaag op 10 in de laatste 9 potjes.To easy schreef op zaterdag 17 december 2016 @ 21:17:
verdomme wou volgende week Zlatan kopen, maar weet wel bijna zeker na zijn 2 goals vandaag dat die in die totw komt. Zul je niet zien dat ik wat geld te kort kom haha!
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2016 21:27 ]
Hij kan ook nog wel een duwtje in de rug gebruiken richting de TOTY.Verwijderd schreef op zaterdag 17 december 2016 @ 21:26:
[...]
Wel een zekerheidje. Staat naast 2 vandaag op 10 in de laatste 9 potjes.
Verwijderd
Zo goed speelt hij dan ook weer niet. Heeft echt hele matige potjes gehad dit jaar.Bean77 schreef op zaterdag 17 december 2016 @ 21:27:
[...]
Hij kan ook nog wel een duwtje in de rug gebruiken richting de TOTY.
Wel overtuigend kampioen geweest met PSG en de nodige doelpunten daar gescoord. Daar heeft die natuurlijk de nodige credits voor opgebouwd. Nu wat steuntjes in de rug en hij is kanshebber voor een TOTY.Verwijderd schreef op zaterdag 17 december 2016 @ 21:41:
[...]
Zo goed speelt hij dan ook weer niet. Heeft echt hele matige potjes gehad dit jaar.
FIFA Benelux Administrator
Mocht het Zlatan worden, dan heeft hij alsnog slechte workrates.To easy schreef op zaterdag 17 december 2016 @ 22:58:
Nee denk idd suarez, maar mocht het Zlatan zijn dat zou dat mijn endgoal haha!
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq