Je kunt ook als je nog even op pauze drukt de middelste CM naar beneden schuiven naar een CDM positieve. Hierdoor krijg je een 433-2 formatie die toch erg compact is. Moet je alleen nog even de spelerinstructies van die middelste speler aanpassen.Verwijderd schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 09:08:
[...]
De verdedigingslinie allemaal stay back, evenals de 2 buitenste CM's. Middelste CM neutraal. Vleugelspelers achter linies kruipen en de spits een valse 9. Dat is het eigenlijk wel.
Als iemand nog tips heeft voor betere custom tactics, let me know.
Ik wil wel esporter van Feyenoord wordenBean77 schreef op maandag 12 december 2016 @ 21:08:
PSV wint alvast de eerste E-battle van ajax
Wanneer krijgen andere (sub)toppers als Feyenoord, Heerenveen, AZ, Utrecht & Vitesse een e-sporter? Kunnen ze een mini competitie houden.
Linkje
Thanks, ik ga hier vanavond even mee aan de slagVerwijderd schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 09:35:
[...]
Je kunt ook als je nog even op pauze drukt de middelste CM naar beneden schuiven naar een CDM positieve. Hierdoor krijg je een 433-2 formatie die toch erg compact is. Moet je alleen nog even de spelerinstructies van die middelste speler aanpassen.
Uiteraard begin ik wel met eerst met 433-2 zoals altijd.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Je ziet in die fut champions kwalificatie echt vanalles langs komen zeg, van best of champions league kaarten movember spul etc..
Maar waar ik me over blijf verbazen. Ik heb een 4,5 sterren team rating 82.
Eerst pot....bam tegen een 87 rated team.
Wordt daar nou door EA echt geen rekening mee gehouden?
Burp
Speel een wedstrijdje offline!Bossie schreef op maandag 12 december 2016 @ 17:58:
Iemand nog tips om wat meer "leven" in mijn team te blazen, het voelt alsof ik constant in een lagere versnelling dan mijn tegenstanders speel
Of moet ik simpelweg ff wachten totdat de EA goden mij wat meer gunstiger gezind zijn
Verwijderd
Als EA daar rekening mee moet gaan houden dan gaan mensen met een 89 team gewoon een bronzen bank gebruiken om er een 83 team van te maken. Zowel kwalificatie als WL is het gewoon random wie je tegen komt.Wii4all schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 10:54:
Je ziet in die fut champions kwalificatie echt vanalles langs komen zeg, van best of champions league kaarten movember spul etc..
Als je de kwalificatie niet kunt halen dan is WL zelf ook niks.
Kun je niet beter 4321 doen vanaf het begin? Dan hoef je maar 1 positie te veranderen en de instructies in te stellen van alleen die CDM.Bossie schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 10:24:
[...]
Thanks, ik ga hier vanavond even mee aan de slag
Uiteraard begin ik wel met eerst met 433-2 zoals altijd.
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2016 11:15 ]
Hopelijk komt er dit jaar weer een bundel in de PSN store van FIFA 17 met 2000(of was het nog meer?) FIFA punten voor 40 euro, vorig jaar rond deze tijd me hardcopy van FIFA verkocht voor 30 euro en voor 40 die versie gekocht, kwam er in ieder geval op neer dat ik voor 10 euro iets van 20-40 euro aan FIFA punten had
Op black friday was er een versie voor 40 euro met 6000 puntenJamesl schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 11:35:
Hopelijk komt er dit jaar weer een bundel in de PSN store van FIFA 17 met 2000(of was het nog meer?) FIFA punten voor 40 euro, vorig jaar rond deze tijd me hardcopy van FIFA verkocht voor 30 euro en voor 40 die versie gekocht, kwam er in ieder geval op neer dat ik voor 10 euro iets van 20-40 euro aan FIFA punten had
Verdorie dat wist ik niet!!!Thomas18GT schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 11:39:
[...]
Op black friday was er een versie voor 40 euro met 6000 punten
Ik denk niet dat dit helpt. Als je juist tegen menselijke tegenstanders blijft spelen en daarin je eigen spel wat probeert aan te passen, vaak rustiger te doen, dan zal dit meer helpen dan een AI die toch anders reageert.
FIFA Benelux Administrator
Dit dus precies.MyUtd4Life schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 12:04:
[...]
Ik denk niet dat dit helpt. Als je juist tegen menselijke tegenstanders blijft spelen en daarin je eigen spel wat probeert aan te passen, vaak rustiger te doen, dan zal dit meer helpen dan een AI die toch anders reageert.
En als je even niet wilt dat het ten koste gaat van je season/WL etc. speel dan online een enkele wedstrijd.
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Ja dat is zo, maar ik snap bbblije z'n redenering wel. Juist omdat de AI zo anders speelt reset je je eigen speelstijl en gaan misschien onbewuste verkeerde vastgeroeste handelingen er ook uitMyUtd4Life schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 12:04:
[...]
PSN: MrMistral
Serieus? Ik heb juist op Black Friday dat 4600fifa point pack gehaald voor 90/99euThomas18GT schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 11:39:
[...]
Op black friday was er een versie voor 40 euro met 6000 punten

aan de eene kant heb je gelijk, maar ik ben bijvoorbeeld een 3-4 divisie speler met fifa 17 en dan zou je denken dat je de WL wel elke week haalt. Nou heb ik het 1 keer gehaald, maar voor de rest sneuvel ik bijna altijd in de halve finale of finale en snap daar helemaal niks van.Verwijderd schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 11:10:
[...]
Als EA daar rekening mee moet gaan houden dan gaan mensen met een 89 team gewoon een bronzen bank gebruiken om er een 83 team van te maken. Zowel kwalificatie als WL is het gewoon random wie je tegen komt.
Als je de kwalificatie niet kunt halen dan is WL zelf ook niks.
[...]
Kun je niet beter 4321 doen vanaf het begin? Dan hoef je maar 1 positie te veranderen en de instructies in te stellen van alleen die CDM.
De AI reageert heel anders. Ze verdedigen veel compacter dan een normale tegenstander en een counter opbouwen is ook onmogelijk.MyUtd4Life schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 12:04:
[...]
Verder wordt ook de pace en andere stats van jouw eigen spelers flink "aangepakt" om er voor te zorgen dat je de silvers in de AI teams niet helemaal zoek loopt.
Als je wat beter wil worden in door compacte verdedigingen spelen en in finishing in het algemeen vind ik het persoonlijk wel aan te raden om tegen de AI te spelen.
Normale prijs in de store is toch 12000 points voor 100 euro?PeacockSR4 schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 12:26:
[...]
Serieus? Ik heb juist op Black Friday dat 4600fifa point pack gehaald voor 90/99eu![]()
![]()
![]()
433-2 is mijn vaste formatie, 4321 is wat ik later vanavond ga testen met de instructions die hier gepost zijn en jouw tip mbt de CDMVerwijderd schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 11:10:
[...]
Kun je niet beter 4321 doen vanaf het begin? Dan hoef je maar 1 positie te veranderen en de instructies in te stellen van alleen die CDM.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Verwijderd
Met 433-2 heb je al een CDM toch ? Je kunt misschien ook wel beide (LCM en RCM) naar achteren gooien. Dan heb je een 433-3 formatie met 3 spitsen wat ook wel leuk is, zowel offensief met 3 spitsen als 2 CDMs om klappen op te vangen.Bossie schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 12:36:
[...]
433-2 is mijn vaste formatie, 4321 is wat ik later vanavond ga testen met de instructions die hier gepost zijn en jouw tip mbt de CDM
Heb mij 2 keer moeten kwalificeren voor 4 weekenden en beide keren is dit gewoon in 1 keer gelukt. Diegene die jij in de (halve) finale speelt hoeft zelf niet in de (halve) finale te zitten. Het is gewoon random wat je tegen komt net als met draft.To easy schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 12:27:
[...]
aan de eene kant heb je gelijk, maar ik ben bijvoorbeeld een 3-4 divisie speler met fifa 17 en dan zou je denken dat je de WL wel elke week haalt. Nou heb ik het 1 keer gehaald, maar voor de rest sneuvel ik bijna altijd in de halve finale of finale en snap daar helemaal niks van.
Mocht 4321 niet echt lekker lopen, DM mij vanavond dan even. Ik heb nog 2 volledig van elkaar verschillende custom tactics liggen van 2 spelers (die WL met 40-0 winnen).Bossie schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 12:36:
[...]
433-2 is mijn vaste formatie, 4321 is wat ik later vanavond ga testen met de instructions die hier gepost zijn en jouw tip mbt de CDM
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Drop ze hier even, ik ben ook wel benieuwdBean77 schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 12:50:
[...]
Mocht 4321 niet echt lekker lopen, DM mij vanavond dan even. Ik heb nog 2 volledig van elkaar verschillende custom tactics liggen van 2 spelers (die WL met 40-0 winnen).
Ik ben hard aan het werk, ben vanavond pas thuis. Maar als je interesse hebt, DM me maarThomas18GT schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 12:51:
[...]
Drop ze hier even, ik ben ook wel benieuwd
Je kan ze wel allemaal op 85 zetten.Pyramiden schreef op maandag 12 december 2016 @ 23:44:
[...]
AZ heeft op dit moment een traject lopen waarbij iemand geselecteerd gaat worden.
Spelen e-sporters eigenlijk met hun "eigen" team? Want dan is het als AZ wel moeilijk tegen Ajax of PSV... Wel veel pace, dat dan weer wel.
Gister weer keihard af in de 1e ronde met fut champions, en dat 5x
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Aanhouder wint!To easy schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 12:27:
[...]
aan de eene kant heb je gelijk, maar ik ben bijvoorbeeld een 3-4 divisie speler met fifa 17 en dan zou je denken dat je de WL wel elke week haalt. Nou heb ik het 1 keer gehaald, maar voor de rest sneuvel ik bijna altijd in de halve finale of finale en snap daar helemaal niks van.
Ik ken ook genoeg spelers die in div 4 of lager spelen die zich wel kwalificeren. Gewoon kwestie van geluk/pech hebben qua tegenstander.
Ja weet ik. Ik heb dan ook niet doordeweeks tijd om het 10 keer te proberen ofzo. En ik wil het niet gooien op geluk/pech, maar waar het wel aan ligt ik weet het niet. Een WL token zou voor mij ook wel mooi zijn haha.Bean77 schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 12:56:
[...]
Aanhouder wint!
Ik ken ook genoeg spelers die in div 4 of lager spelen die zich wel kwalificeren. Gewoon kwestie van geluk/pech hebben qua tegenstander.
Nou op zo'n token kan je lang wachten als je hem net zo vaak in een pack tegenkomt als een draft tokenTo easy schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 12:58:
[...]
Ja weet ik. Ik heb dan ook niet doordeweeks tijd om het 10 keer te proberen ofzo. En ik wil het niet gooien op geluk/pech, maar waar het wel aan ligt ik weet het niet. Een WL token zou voor mij ook wel mooi zijn haha.
Verwijderd
Andere mensen hadden hetzelfde idee: https://www.reddit.com/r/.../?st=iwngj6fb&sh=3b859f70To easy schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 12:58:
[...]
Ja weet ik. Ik heb dan ook niet doordeweeks tijd om het 10 keer te proberen ofzo. En ik wil het niet gooien op geluk/pech, maar waar het wel aan ligt ik weet het niet. Een WL token zou voor mij ook wel mooi zijn haha.
Ja maar ff divisie 2 winnen laat staan divisie 1 winnen is ook geen kattenpis haha. Ja goed ik geniet sws nog van fifa of ik WL speel of niet. ALleen het geld en packs wat ik mis loop met deze dure markt begint mij wel steeds meer te irriteren.Verwijderd schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 13:01:
[...]
Andere mensen hadden hetzelfde idee: https://www.reddit.com/r/.../?st=iwngj6fb&sh=3b859f70
Ik irriteer mij dusdanig aan de WL dat ik voornamelijk GTA heb gespeeld dit weekendTo easy schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 13:08:
[...]
Ja maar ff divisie 2 winnen laat staan divisie 1 winnen is ook geen kattenpis haha. Ja goed ik geniet sws nog van fifa of ik WL speel of niet. ALleen het geld en packs wat ik mis loop met deze dure markt begint mij wel steeds meer te irriteren.
Als je in losing streak zit en tijdelijk ff niets lukt en je denkt dat alles aan EA ligt, het kan altijd erger 
https://www.reddit.com/r/...goal_thanks_ea_i_give_up/
Dat zou goed kunnen, zit op werk dus kan niet zien hoeveel munten ik ervoor terug heb gehad.Vissert schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 12:30:
[...]
Normale prijs in de store is toch 12000 points voor 100 euro?
Zie wel dat ik 24november 100eu aan PSN heb overgemaakt, dat hadden er dus 80 kunnen zijn

Haha ik denk niet dat je 2 keer dezelfde game in de store kunt kopenPeacockSR4 schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 13:18:
[...]
Dat zou goed kunnen, zit op werk dus kan niet zien hoeveel munten ik ervoor terug heb gehad.
Zie wel dat ik 24november 100eu aan PSN heb overgemaakt, dat hadden er dus 80 kunnen zijn
Hmm daar heb jij ook een punt..Thomas18GT schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 13:34:
[...]
Haha ik denk niet dat je 2 keer dezelfde game in de store kunt kopen
Nog even snel berekend, 6000 punten +spel voor 40euro, 4600punten voor 40 euro en nog eens 1600 punten voor 15 euro. Dan ga ik nu weer verder in een hoekje huilen vanwege m'n 5euro en 200punten 'verlies'

Verwijderd
De prijzen van spelers gaat werkelijk nergens over. Had wat spelers en deze zijn ook nog gewoon in prijs gestegenTo easy schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 13:08:
[...]
Ja maar ff divisie 2 winnen laat staan divisie 1 winnen is ook geen kattenpis haha. Ja goed ik geniet sws nog van fifa of ik WL speel of niet. ALleen het geld en packs wat ik mis loop met deze dure markt begint mij wel steeds meer te irriteren.
Haha vorig jaar heb ik FIFA 16 gekocht met kerst voor 40 euro en 8000 punten.PeacockSR4 schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 13:52:
[...]
Hmm daar heb jij ook een punt..
Nog even snel berekend, 6000 punten +spel voor 40euro, 4600punten voor 40 euro en nog eens 1600 punten voor 15 euro. Dan ga ik nu weer verder in een hoekje huilen vanwege m'n 5euro en 200punten 'verlies'![]()
Toen had ik me hardcopy verkocht voor 30
Bossie schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 13:16:
Als je in losing streak zit en tijdelijk ff niets lukt en je denkt dat alles aan EA ligt, het kan altijd erger

Tis bizar! Ik wil al een tijdje heel graag Nainggolan halen maar hij wordt gwn steeds duurder. Eind nov was ie rond de 50k en nu issie gewoon 75kVerwijderd schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 13:56:
[...]
De prijzen van spelers gaat werkelijk nergens over. Had wat spelers en deze zijn ook nog gewoon in prijs gestegenPogba is ook weer terug naar 600k waardoor ik mij toch wel een beetje zorgen begin te maken. De 17e zou Futmas weer beginnen waardoor de prijzen zakken maar er is volgens mij nu totaal geen pre crash waardoor hij weinig in prijs zal zakken.

PSN: MrMistral
21 november was griezmann 175K, is nu al tijdje 250K...MrMistral schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 14:27:
[...]
![]()
![]()
[...]
Tis bizar! Ik wil al een tijdje heel graag Nainggolan halen maar hij wordt gwn steeds duurder. Eind nov was ie rond de 50k en nu issie gewoon 75k![]()
Met smalling op een wat kleiner schaal zie je dat ook
Was even 13K toen steeg hij door naar 23/24 K
Van het weekend zat hij weer rond de 18/19K
Prijzen fluctueren enorm
Was even 13K toen steeg hij door naar 23/24 K
Van het weekend zat hij weer rond de 18/19K
Prijzen fluctueren enorm
Burp
Wat voor marquede challenges gaan er dit weekend komen denken jullie? (PSV-Ajax misschien?)
En wanneer komen die eigenlijk?
Wow, super random. Hoezo ligt die bottle daar?Bossie schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 13:16:
Ik zou er in ieder geval even helemaal klaar mee zijn mocht mij dit gebeuren
Verwijderd
Ik hoop op Melbourne City - Melbourne Victory. Heb een boel Australiërs verzameld de laatste tijd. Nu maar hopen dat de eisen niet zo verneukt zijn dat ik niks aan al die gasten heb,Jamesl schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 14:57:
Wat voor marquede challenges gaan er dit weekend komen denken jullie? (PSV-Ajax misschien?)
De MMs zijn al gelekt paar dagen geleden, daar zat Ajax-PSV iig niet bij. De australische wel dacht ik, geen idee of ze dat nog gaan aanpassen of niet.Verwijderd schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 15:05:
[...]
Ik hoop op Melbourne City - Melbourne Victory. Heb een boel Australiërs verzameld de laatste tijd. Nu maar hopen dat de eisen niet zo verneukt zijn dat ik niks aan al die gasten heb,
Verwijderd
Moet je maar eens goed opletten als je een wedstrijd speelt naast het doel ligt/staat altijd een fles.JapieTalent schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 14:59:
[...]
Wow, super random. Hoezo ligt die bottle daar?
Ik zou er in ieder geval even helemaal klaar mee zijn mocht mij dit gebeuren
Dit was vorig jaar tijdens een wedstrijd gebeurd: https://streamable.com/zx9v

Precies, naast de goal heb ik ze wel vaker gezien. Maar waar die in dat filmpje ligt heb ik 'm nog nooit gezien, knap lullig als je daardoor verliest.Verwijderd schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 16:15:
[...]
Moet je maar eens goed opletten als je een wedstrijd speelt naast het doel ligt/staat altijd een fles.
Dit was vorig jaar tijdens een wedstrijd gebeurd: https://streamable.com/zx9v
[afbeelding]
Hoe lekken die dan? Het is iig nu al te laat om nog wat in te slaan denk ik..ErnstMid schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 15:52:
[...]
De MMs zijn al gelekt paar dagen geleden, daar zat Ajax-PSV iig niet bij. De australische wel dacht ik, geen idee of ze dat nog gaan aanpassen of niet.
Ze hebben heel even online gestaan voor zover ik weet; gok dat het nu idd wel te laat is om nog wat fatsoenlijk in te slaan. De winst op MMs is sowieso veel minder geworden natuurlijk nu de eisen zo versimpeld zijn.Jamesl schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 16:46:
[...]
Hoe lekken die dan? Het is iig nu al te laat om nog wat in te slaan denk ik..
Verwijderd
Ik denk als je die fles op het veld krijgt door er tegen aan te lopen. Dan bedoel ik niet wanneer je een goal maakt aangezien je dan als een blinde kip achter het doel loopt.JapieTalent schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 16:44:
[...]
Precies, naast de goal heb ik ze wel vaker gezien. Maar waar die in dat filmpje ligt heb ik 'm nog nooit gezien, knap lullig als je daardoor verliest.
Edit:
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=nJC16GgG6Ps]
Zo dus
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2016 17:15 ]
Klopt, maar het zou in mijn ogen gek zijn als ze twee wedstrijden uit de Premier League pakken. Liverpool - Everton lijkt me een zekerheidje, maar ik zou eerder PSV - Ajax verwachten dan Manchester City - Arsenal.ErnstMid schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 15:52:
[...]
De MMs zijn al gelekt paar dagen geleden, daar zat Ajax-PSV iig niet bij. De australische wel dacht ik, geen idee of ze dat nog gaan aanpassen of niet.
Waarschijnlijk geniet je meer van Fifa als je WL niet speeltTo easy schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 13:08:
[...]
9 goals in twee potjes, not badVerwijderd schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 09:08:
[...]
De verdedigingslinie allemaal stay back, evenals de 2 buitenste CM's. Middelste CM neutraal. Vleugelspelers achter linies kruipen en de spits een valse 9. Dat is het eigenlijk wel.
Als iemand nog tips heeft voor betere custom tactics, let me know.
Verwijderd
Hmm. SBC Buffon wil ik graag maar hij kost me Chellieni, Sandro en Hamsik (mira da heb ik vast gekocht). Ook buiten de Sbc zijn dat best veel muntjes. Ik verpest mijn calcio team iig hard als ik het doe. Ik wacht de prijzen nog even af voordat de trekker overgaat.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2016 21:41 ]
Ik weet niet of je buffon al hebt? Die zou je natuurlijk ook kunnen wisselen. Zo ga ik het doen denk ik, samen met Alex sandro, chielinni, bacca
Ik vond SIF Donnaruma een veel betere keeper dan Buffon, daarnaast ook iets goedkoper.DjangoBangahri schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 21:53:
Ik weet niet of je buffon al hebt? Die zou je natuurlijk ook kunnen wisselen. Zo ga ik het doen denk ik, samen met Alex sandro, chielinni, bacca
Dat is raar.. ik heb nu de vrij (82) bij de Sbc erin staan, maar als ik hem vervang voor benatia (83) dan gaat mijn team rating van 85 naar 84.. Dat snap ik niet
Kijk hier eens: https://www.reddit.com/r/.../?st=IWNU7QHI&sh=004c33bdDjangoBangahri schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 22:30:
Dat is raar.. ik heb nu de vrij (82) bij de Sbc erin staan, maar als ik hem vervang voor benatia (83) dan gaat mijn team rating van 85 naar 84.. Dat snap ik niet
Zo hoef je nooit meer te veel coins uit te geven
Bedankt voor de tip, dat had ik al gezien inderdaad. Maar is raar toch?
Dit is het team wat ik denk ik in wil wisselen:
http://www.futhead.com/17/squads/3097612/
Heeft allemaal met correction factor op het gemiddelde te maken. Ik ben van plan om wat te maken, zodat we daar meer inzicht in kunnen krijgen, weet alleen niet wanneer ik daar de tijd voor heb.
Als je zie wat al die spelers waard zijn.. Damn. En dat voor een niet verhandelbare Buffon.. Daar heb je bijna Neuer voor.DjangoBangahri schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 22:39:
Bedankt voor de tip, dat had ik al gezien inderdaad. Maar is raar toch?
Ik had vanavond eens zin om zo'n kwalificatie toernooi te spelen, zal van het weekend waarschijnlijk toch niet spelen. Omdat sommige wel eens vinden dat ik wat teveel geluk heb, bij deze bewijs dat ik ook zwaar pech heb. Kom direct in de finale en dan in het begin gelijk deze goal tegen. Hoeveel pech kun je hebben.
Overigens is deze goal 100% user error. Helaas scoor ik ze nooit zo in het vijandelijke goal
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=p0Q9_H57_eY]
Overigens win ik de finale wel met 3-2, dus zo gelukkig ben ik dan weer wel
Overigens is deze goal 100% user error. Helaas scoor ik ze nooit zo in het vijandelijke goal
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=p0Q9_H57_eY]
[ Voor 5% gewijzigd door Bean77 op 13-12-2016 23:28 ]
Zo controller smashed hier. Ga redelijk makkelijk weer naar de finale voor de WL. Denk ik even mentaal voorbereiden voor de finale wat drinken etc en al mijn spelers een +15 boost kaartje van een bepaalde stat die ik nog had. Nou ik vind een speler klik ik door.
Eerste wat ik zie Ronaldo 95 ST, Bale, neymar blauw.......... Hoop je nog stiekem dat je tegen een ebay gastje moet, maar neer hoor kei en keihard afgemaakt en een ragequit na 4-1 in 60ste minuut. Wow was echt in staat om die kerel op te zoeken
/ragequit off
Eerste wat ik zie Ronaldo 95 ST, Bale, neymar blauw.......... Hoop je nog stiekem dat je tegen een ebay gastje moet, maar neer hoor kei en keihard afgemaakt en een ragequit na 4-1 in 60ste minuut. Wow was echt in staat om die kerel op te zoeken
/ragequit off
Oef dit is wel een hele zure zeg! Maar leuk dat je even zegt ik dat je geen WL speelt terwijl je wel qualified verdommeBean77 schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 23:28:
Ik had vanavond eens zin om zo'n kwalificatie toernooi te spelen, zal van het weekend waarschijnlijk toch niet spelen. Omdat sommige wel eens vinden dat ik wat teveel geluk heb, bij deze bewijs dat ik ook zwaar pech heb. Kom direct in de finale en dan in het begin gelijk deze goal tegen. Hoeveel pech kun je hebben.
Overigens is deze goal 100% user error. Helaas scoor ik ze nooit zo in het vijandelijke goal![]()
[video]
Helaas helaas, finale verloren met 3-0 van een 87 rating team, te hoog gegrepen.
Daarna nog een keer geprobeerd tot de halve finale.
Daardoor paas 23:30 naar bed en 4:30 ging de wekker , was pijnlijk.
Daarna nog een keer geprobeerd tot de halve finale.
Daardoor paas 23:30 naar bed en 4:30 ging de wekker , was pijnlijk.
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Als ik je was tegengekomen had ik je zo de overwinning gegund hoorTo easy schreef op woensdag 14 december 2016 @ 01:10:
[...]
Oef dit is wel een hele zure zeg! Maar leuk dat je even zegt ik dat je geen WL speelt terwijl je wel qualified verdomme
Daily Knockout (Opens Tuesday Dec 13th 11pm PT / Wednesday Dec 14th 2am EST / 7am UK)
Requirements: Players from one club, max 2 in your starting 11
Dus we mogen max 2 van iedere club in de basis hebben
Requirements: Players from one club, max 2 in your starting 11
Dus we mogen max 2 van iedere club in de basis hebben
Jeez die SBC van Buffon maakt de prijzen van de spelers wel weer sky high. Was niet van plan om een Calcio team helemaal op te geven (bulk niet vd coins). Maar heb toch Handanovic effe te koop gezet aangezien die voor max BIN gaat. Koop ik straks wel terug. En ook Mandzukic lag te stoffen in mijn club, gaat voor 4k.
Blijft een vreemd spel dit jaar. Had niet verwacht dat die SBC's het hele spel zo op z'n kop zouden zetten.
Blijft een vreemd spel dit jaar. Had niet verwacht dat die SBC's het hele spel zo op z'n kop zouden zetten.
Verwijderd
Handanovic ook even te koop gezet, ik zie dat ik hem gekocht heb voor 10.000. Moet er minimaal het dubbele voor terug kunnen krijgen.
Had em binnen 5 minuten verkocht voor 21k. Had em zelf ooit voor 9.4k gekocht. Makkelijk verdiend, kan toch pas zondag voor het eerst weer spelen.
Verwijderd
Perisic was ook 4 keer over de kop gegaanOeffel schreef op woensdag 14 december 2016 @ 09:21:
Had em binnen 5 minuten verkocht voor 21k. Had em zelf ooit voor 9.4k gekocht. Makkelijk verdiend, kan toch pas zondag voor het eerst weer spelen.
Aahhh. Mijn handandovic zondagavond weggedaan voor 8k...
Baal altijddat ik dit niet precies zie als ze uitkomen
dan had je echt snel alle miranda's kunnen kopen en dikke winst kunnen maken
Aan de ene kant ben ik het wel met je eens, zelf zou ik ook nooit 100k uitgeven voor een niet-verhandelbare speler.Verwijderd schreef op woensdag 14 december 2016 @ 09:23:
[...]
Perisic was ook 4 keer over de kop gegaanEr zijn echt teveel gekken die moeite doen voor een speler die verder geen waarde heeft.
Aan de andere kant is er geen betere keeper in de Serie A en is hij vergelijkbaar, misschien wel beter dan de Gea..
grappig.. had 40x IF Castillo gekocht voor 10K. Gisteren scoorde Alexis zijn 4e goal deze maand en gelijk na zijn vrije trap alle Castillo verkocht voor 15750. Na EA Tax 5k winst per kaartje. Voorlopig ga ik nog wel ff door met discards IF kopen
Ja is slim, minder waard kunnen ze niet wordenLekkerboeie86 schreef op woensdag 14 december 2016 @ 09:32:
grappig.. had 40x IF Castillo gekocht voor 10K. Gisteren scoorde Alexis zijn 4e goal deze maand en gelijk na zijn vrije trap alle Castillo verkocht voor 15750. Na EA Tax 5k winst per kaartje. Voorlopig ga ik nog wel ff door met discards IF kopen
Ik had in het begin van het spel IF benedetto gekocht voor 15 K en toen later ook weer verkocht voor 25K
Ze komen ook erg vaak terug in SBC dus het is altijd nuttig om je coins die je niet gebruikt te investeren. Ik neem alleen zelden grote risico's. Maar met discards kan je nooit coins verliezen.De quicksell waarde blijft rond de 10KJamesl schreef op woensdag 14 december 2016 @ 09:36:
[...]
Ja is slim, minder waard kunnen ze niet worden
Ik had in het begin van het spel IF benedetto gekocht voor 15 K en toen later ook weer verkocht voor 25K
Verwijderd
Kijkend naar de huidige SBC van Costa maakt het uiteindelijk niks uit welke IFs je er tegen aan gooit. Daarnaast kun je beter investeren in Barcelona en mogelijk Udinese spelers. Als je ook kijkt naar de prijs van de 90 Sanchez dan wordt deze SBC zo verschrikkelijk duur dat het nog maar de vraag is of mensen hem daadwerkelijk gaan voltooien.Lekkerboeie86 schreef op woensdag 14 december 2016 @ 09:32:
Ach deze Buffon is een prima investering en speelt toch wel. Is het niet in je A-team dan is hij zo te gebruiken in een fitness team. Bovendien zijn de Juventus spelers altijd wel in te passen en erg goed.Thomas18GT schreef op woensdag 14 december 2016 @ 09:32:
[...]
Aan de ene kant ben ik het wel met je eens, zelf zou ik ook nooit 100k uitgeven voor een niet-verhandelbare speler.
Aan de andere kant is er geen betere keeper in de Serie A en is hij vergelijkbaar, misschien wel beter dan de Gea..
Voor 100k (als hij nu nog zo duur is) vind ik hem echt een koopje met zijn stats.
Hoezo barca/udinese? En ja POTM Sanchez zou wel logisch zijn he maar hoe duur wordt dat met 91 gemiddeld en dat zijn kaartje nu al 1.5 miljoen is ...Verwijderd schreef op woensdag 14 december 2016 @ 09:40:
[...]
Kijkend naar de huidige SBC van Costa maakt het uiteindelijk niks uit welke IFs je er tegen aan gooit. Daarnaast kun je beter investeren in Barcelona en mogelijk Udinese spelers. Als je ook kijkt naar de prijs van de 90 Sanchez dan wordt deze SBC zo verschrikkelijk duur dat het nog maar de vraag is of mensen hem daadwerkelijk gaan voltooien.

Verwijderd
Dat zijn Sanchez zijn oude clubs.Jamesl schreef op woensdag 14 december 2016 @ 09:46:
[...]
Hoezo barca/udinese? En ja POTM Sanchez zou wel logisch zijn he maar hoe duur wordt dat met 91 gemiddeld en dat zijn kaartje nu al 1.5 miljoen is ...
Het gaat om de hype rond zo''n speler. IF Suso heb ik allemaal voor 30/35 verkocht op de dag dat Costa won, maar nog voor dat de SBC erop stond. Niemand wist de eisen van de SBC en toen kon je echt goud verdienen puur door de hype. Is ook een mooi topic over op het EA forum.
Verwijderd
Als je kijkt waar hij voor Arsenal gespeeld heeftJamesl schreef op woensdag 14 december 2016 @ 09:46:
[...]
Hoezo barca/udinese? En ja POTM Sanchez zou wel logisch zijn he maar hoe duur wordt dat met 91 gemiddeld en dat zijn kaartje nu al 1.5 miljoen is ...
Gisteren nog een paar potjes met hem gespeeld en het is echt 1 van de meest belachelijke spelers. Gisteren zelfs nog een vrije trap met hem er in geknald waar ik zelfs met Pjanic met 99 FK moeite mee heb.
Ah oké, maar die SBC komt pas in januari toch? Deze maand was het Costa als ik mij niet vergis.
Ja ik had zijn IF of SIF in draft tijdje terug, die jongen is echt niet normaal als ST.Verwijderd schreef op woensdag 14 december 2016 @ 09:52:
[...]
Als je kijkt waar hij voor Arsenal gespeeld heeftZijn huidige kaart is op dit moment 1.3 miljoen en ik ga ervan uit dat deze nog behoorlijk zal stijgen (januari upgrade). Kijk ook maar naar de prijzen van de voorgaande IFs, deze bleven ook maar in prijs stijgen deze week. Neem aan dat je minimaal een miljoen kwijt gaat zijn en deze coins krijg je nooit meer terug.
Gisteren nog een paar potjes met hem gespeeld en het is echt 1 van de meest belachelijke spelers. Gisteren zelfs nog een vrije trap met hem er in geknald waar ik zelfs met Pjanic met 99 FK moeite mee heb.
Jammer genoeg kan ik zijn SIF/TIF niet betalen, alleen zijn IF maar ik weet niet of die ook zo gewild gaat worden.
FK's moet ik echt ff tutorial voor opzoeken, ik mis alles terwijl in FIFA 16 en daarvoor alles de kruising in vloog
Ik heb zondag mijn Calcio A team met vrijwel alleen maar bruikbare spelers voor deze SBC verkochtOeffel schreef op woensdag 14 december 2016 @ 09:02:
Jeez die SBC van Buffon maakt de prijzen van de spelers wel weer sky high. Was niet van plan om een Calcio team helemaal op te geven (bulk niet vd coins). Maar heb toch Handanovic effe te koop gezet aangezien die voor max BIN gaat. Koop ik straks wel terug. En ook Mandzukic lag te stoffen in mijn club, gaat voor 4k.

Dit had ik niet kunnen weten, maar had 100k meer kunnen vangen volgens futbin.
@Niels, zou het lonen om Aguero te verkopen en een Sanchez ST terug te halen met het oog op een mogelijke upgrade?
[ Voor 7% gewijzigd door Bossie op 14-12-2016 10:34 ]
Verwijderd
Vrije trappen zijn veel te random. Je kunt 10 keer op precies dezelfde manier schieten vanaf dezelfde plek en 9 keer missen. Het enige wat je kan doen is de bal afleggen en dan van afstand schieten omdat dit net als vorig jaar nog steeds te makkelijk is om een bal er in te schieten.Jamesl schreef op woensdag 14 december 2016 @ 10:12:
[...]
Ah oké, maar die SBC komt pas in januari toch? Deze maand was het Costa als ik mij niet vergis.
[...]
Ja ik had zijn IF of SIF in draft tijdje terug, die jongen is echt niet normaal als ST.
Jammer genoeg kan ik zijn SIF/TIF niet betalen, alleen zijn IF maar ik weet niet of die ook zo gewild gaat worden.
FK's moet ik echt ff tutorial voor opzoeken, ik mis alles terwijl in FIFA 16 en daarvoor alles de kruising in vloog
Zijn eerste IF is volgens mij ook 100k meer waard geworden dus vraag mij af of het nu wel verstandig is om deze nog te halen. Heb naast Sanchez nu maar 87 Costa gezet aangezien ik ook wel een upgrade verwacht volgend jaar. Met de juiste chemistry heb je dan 2 keer een 96 rated spits wat toch wel lekker is.
Ligt er aan of je de coins nodig hebt. Wij als spelers kunnen voor de upgrade ronde ook suggesties indienen en met een beetje geluk kun je mensen op Reddit ook zover krijgen om dit te doen als EA er zelf al niet aan denkt om deze exceptionele spelers een upgrade te geven. Sanchez is 1 rating lager op dit moment dan Hazard en hoewel Hazard geen verkeerd seizoen heeft gespeeld tot nu toe is Sanchez in de spits een fenomenale speler geworden. Diego Costa is 85 en laat toch heel wat meer zien dan een Ibra die 90 rated is.Bossie schreef op woensdag 14 december 2016 @ 10:33:
[...]
Ik heb zondag mijn Calcio A team met vrijwel alleen maar bruikbare spelers voor deze SBC verkocht![]()
Dit had ik niet kunnen weten, maar had 100k meer kunnen vangen volgens futbin.
@Niels, zou het lonen om Aguero te verkopen en een Sanchez ST terug te halen met het oog op een mogelijke upgrade?
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 14-12-2016 10:39 ]
Ja dat heb ik dus precies met die FK's...Verwijderd schreef op woensdag 14 december 2016 @ 10:34:
[...]
Vrije trappen zijn veel te random. Je kunt 10 keer op precies dezelfde manier schieten vanaf dezelfde plek en 9 keer missen. Het enige wat je kan doen is de bal afleggen en dan van afstand schieten omdat dit net als vorig jaar nog steeds te makkelijk is om een bal er in te schieten.
Zijn eerste IF is volgens mij ook 100k meer waard geworden dus vraag mij af of het nu wel verstandig is om deze nog te halen. Heb naast Sanchez nu maar 87 Costa gezet aangezien ik ook wel een upgrade verwacht volgend jaar. Met de juiste chemistry heb je dan 2 keer een 96 rated spits wat toch wel lekker is.
Klopt, ik denk niet dat zijn IF nog fors gaat stijgen, miss 50-100k maar hij is al zo ver gestegen.
Nice! Ik zou willen dat ik zoveel coins had als jij
Niet om de coins, maar voornamelijk als spitsVerwijderd schreef op woensdag 14 december 2016 @ 10:34:
Ligt er aan of je de coins nodig hebt. Wij als spelers kunnen voor de upgrade ronde ook suggesties indienen en met een beetje geluk kun je mensen op Reddit ook zover krijgen om dit te doen als EA er zelf al niet aan denkt om deze exceptionele spelers een upgrade te geven. Sanchez is 1 rating lager op dit moment dan Hazard en hoewel Hazard geen verkeerd seizoen heeft gespeeld tot nu toe is Sanchez in de spits een fenomenale speler geworden. Diego Costa is 85 en laat toch heel wat meer zien dan een Ibra die 90 rated is.
https://www.futbin.com/17/compare/35/15078/15430
Aguero is prima, maar heeft ook "tries to beat defensive line", maar als ik Sanchez IF neem ik een vergelijkbare speler qua stats/rating maar op het moment dat er een upgrade komt een spits die toch gemiddeld beter is (zeker stamina/passing).
Verwijderd
Het meest erge vind ik dat je dit niet goed kunt testen. Je hebt bij de skill games een optie om vrije trappen te nemen maar dit is geen realistische situatie, daarnaast voelt het voor mij persoonlijk heel anders aan dan gedurende een wedstrijd en gaan ze er uiteindelijk veel makkelijker in.Jamesl schreef op woensdag 14 december 2016 @ 10:41:
[...]
Ja dat heb ik dus precies met die FK's...
Klopt, ik denk niet dat zijn IF nog fors gaat stijgen, miss 50-100k maar hij is al zo ver gestegen.
Nice! Ik zou willen dat ik zoveel coins had als jij
Neem aan dat er met Futmas nog wel een kleine crash plaats vind waardoor zijn goedkopere IF iets in prijs daalt.
Costa zou wel een upgrade verdienen, Sanchez denk ik niet met al 87 rating, die is al redelijk hoog qua rating. Hij presteert zoals verwacht mag worden. Maar de hype valt niet te onderschatten.Verwijderd schreef op woensdag 14 december 2016 @ 10:34:
Sanchez is 1 rating lager op dit moment dan Hazard en hoewel Hazard geen verkeerd seizoen heeft gespeeld tot nu toe is Sanchez in de spits een fenomenale speler geworden. Diego Costa is 85 en laat toch heel wat meer zien dan een Ibra die 90 rated is.
Misschien gaat EA ons dit seizoen nog wel verassen met downgraden van spelers die ver onder hun niveau spelen.
Onderschat H/M en 4*/4* niet bij Aguerooo.Bossie schreef op woensdag 14 december 2016 @ 10:45:
[...]
Niet om de coins, maar voornamelijk als spits
Aguero is prima, maar heeft ook "tries to beat defensive line", maar als ik Sanchez IF neem ik een vergelijkbare speler qua stats/rating maar op het moment dat er een upgrade komt een spits die toch gemiddeld beter is (zeker stamina/passing).
[ Voor 30% gewijzigd door Bean77 op 14-12-2016 10:49 ]
Ik vind de H/H van Sanchez ontzettend vervelend, icm mijn speelstijl staat hij niet altijd op de plek waar ik hem nodig heb.Bossie schreef op woensdag 14 december 2016 @ 10:45:
[...]
Vind jij dat een slechte trait dan?Bossie schreef op woensdag 14 december 2016 @ 10:45:
[...]
Verwijderd
Aguero is 89 rated om een ander voorbeeld te noemen en Sanchez speelt zoveel beter, doet minder gekke dingen en heeft meer goals dit seizoen. Upgrade zou prima kunnen.Bean77 schreef op woensdag 14 december 2016 @ 10:47:
[...]
Costa zou wel een upgrade verdienen, Sanchez denk ik niet met al 87 rating, die is al redelijk hoog qua rating. Hij presteert zoals verwacht mag worden. Maar de hype valt niet te onderschatten.
Misschien gaat EA ons dit seizoen nog wel verassen met downgraden van spelers die ver onder hun niveau spelen.
[...]
Onderschat H/M en 4*/4* niet bij Aguerooo.
Gek genoeg heeft Sanchez ondanks dat hij die trait niet heeft er ook een handje van dat hij dit doet. Passing boeit op zich niet zoveel voor een pure spits maar het is mooi meegenomen.Bossie schreef op woensdag 14 december 2016 @ 10:45:
[...]
Aguero heeft minder gescoord in de BPL, maar minder minuten doelpunten nodig per goal, dus efficiënter. CL zijn ze ongeveer gelijkwaardig aan elkaar.Verwijderd schreef op woensdag 14 december 2016 @ 10:55:
[...]
Aguero is 89 rated om een ander voorbeeld te noemen en Sanchez speelt zoveel beter, doet minder gekke dingen en heeft meer goals dit seizoen. Upgrade zou prima kunnen.
Costa een +2 en Aguero, Sanchez een +1 en Lukaku ook een +1.
Maar goed, afwachten wat EA ervan gaat maken.
[ Voor 4% gewijzigd door Bean77 op 14-12-2016 11:10 ]
Wanneer komt die nieuwe POTM? Begin januari toch?
En die wordt volledig gebaseerd op stemmen van fans toch? Want dan zal het idd wel Sanchez worden.
En die wordt volledig gebaseerd op stemmen van fans toch? Want dan zal het idd wel Sanchez worden.
Verwijderd
Fans telt maar voor 10% mee. Het gaat om clubs en belangrijke voetbal iconen dacht ik. Kun je wel via Google terug vinden hoe het zit.Jamesl schreef op woensdag 14 december 2016 @ 11:11:
Wanneer komt die nieuwe POTM? Begin januari toch?
Wacht even wat de prijzen doen en zeker wachten tot na Buffon challenge maar dit lijkt me toch wel niet normaal: https://www.futbin.com/17/squad/686923
Ga ik even niet zeuren om de wasted links
Je ziet naast het team een grafiekje van een paar dagen geleden, op het laagste punt was het team dus 518k de afgelopen week. 24k verschil op een team van 542k valt toch wel mee? Mijn team schommelt zo'n beetje per 10 minuten met 20kJamesl schreef op woensdag 14 december 2016 @ 11:42:
Wacht even wat de prijzen doen en zeker wachten tot na Buffon challenge maar dit lijkt me toch wel niet normaal: https://www.futbin.com/17/squad/686923

Klopt valt wel mee maar ik verwacht (eigenlijk al een maandThomas18GT schreef op woensdag 14 december 2016 @ 11:44:
[...]
Je ziet naast het team een grafiekje van een paar dagen geleden, op het laagste punt was het team dus 518k de afgelopen week. 24k verschil op een team van 542k valt toch wel mee? Mijn team schommelt zo'n beetje per 10 minuten met 20k
En ik weiger Griezmann te kopen atm, die jongen was vorige maand nog 175K en hij is nu constant 250K. Is een principe kwestie

Ach ik wacht al sinds 1 november op een crash. Maar EA houdt slim de markt kunstmatig hoor waardoor iedereen toch weer pakjes blijft kopen.Jamesl schreef op woensdag 14 december 2016 @ 11:46:
[...]
Klopt valt wel mee maar ik verwacht (eigenlijk al een maand) een, misschien een kleine, crash.
En ik weiger Griezmann te kopen atm, die jongen was vorige maand nog 175K en hij is nu constant 250K. Is een principe kwestie
Het team dat je laat zien was een week geleden nog 606k, 3 dagen geleden 518k.Jamesl schreef op woensdag 14 december 2016 @ 11:46:
[...]
Klopt valt wel mee maar ik verwacht (eigenlijk al een maand) een, misschien een kleine, crash.
Dat lijkt me eigenlijk al een aardige crash, veel heftiger dan dat verwacht ik in ieder geval niet.
En juist, als EA zo'n daling ziet gooien ze er gewoon even een Buffon SBC uit, hoppa weer een stijging

[ Voor 9% gewijzigd door Thomas18GT op 14-12-2016 11:50 ]
Ja ik ook haha, ik had eind oktober alle dure spelers verkocht.Bean77 schreef op woensdag 14 december 2016 @ 11:47:
[...]
Ach ik wacht al sinds 1 november op een crash. Maar EA houdt slim de markt kunstmatig hoor waardoor iedereen toch weer pakjes blijft kopen.
Ja klopt maar dat was wel donerdag voor de WLThomas18GT schreef op woensdag 14 december 2016 @ 11:49:
[...]
Het team dat je laat zien was een week geleden nog 606k, 3 dagen geleden 518k.
Dat lijkt me eigenlijk al een aardige crash, veel heftiger dan dat verwacht ik in ieder geval niet.
En juist, als EA zo'n daling ziet gooien ze er gewoon even een Buffon SBC uit, hoppa weer een stijging
Nee, dat was een plusje voor Aguero
@Niels, mijn spits doet zeker 15/20 passes per game dus dat is in mijn spel zeker belangrijk, +15/20 stamina is sowieso een no-brainer
Eerst maar eens 50/80k coins grinden, ben momenteel wel aardig blut.
Mensen nog tips voor mij?
Ik was een casual console Fifa player, elk jaar speelde ik een paar potjes en dan ging het spel weer in de kast. Sinds dit jaar heb ik het spel op de PC, en speel ik het dagelijks.
Ik moet zeggen, dat ik er wel beter in wordt maar ik ben geen skiller, en wordt met regelmaat goed afgeslacht.
Inmiddels speel ik in Divisie 6, en het gaat echt hopeloos, en ben ik vooral erg zoekende (zeker gezien mijn teams moet ik gewoon hoger kunnen komen).
Ik lees en bekijk veel op het internet, en probeer van alles uit, echter lijkt dit alleen maar averechts te werken. Ik ben dit jaar begonnen met 4-1-2-1-2 (2), 4-3-3 (4), 4-4-1-1, 4321 en nu heb ik ook een 3-4-2-1 squad gebouwd. Hoe zeer iedereen lyrisch is over de laatste formatie, wordt ik met mijn skills volledig weggespeeld over de flanken, en flitsen de vleugelspelers zo door mijn verdediging heen.
Tuurlijk het zal ook aan mijn skills liggen, maar misschien moet ik gewoon terug naar de basis en iets spelen wat voor een "beginner" het meest logisch is.
Meeste succes heb ik tot nu toe met 4-3-2-1 en 4-4-1-1 gehad.Kaatsen gaat prima, verdedigen en kansen creëren een stuk minder.
Wat zouden jullie adviseren? Waar haal ik meeste balans vandaan?
Ik was een casual console Fifa player, elk jaar speelde ik een paar potjes en dan ging het spel weer in de kast. Sinds dit jaar heb ik het spel op de PC, en speel ik het dagelijks.
Ik moet zeggen, dat ik er wel beter in wordt maar ik ben geen skiller, en wordt met regelmaat goed afgeslacht.
Inmiddels speel ik in Divisie 6, en het gaat echt hopeloos, en ben ik vooral erg zoekende (zeker gezien mijn teams moet ik gewoon hoger kunnen komen).
Ik lees en bekijk veel op het internet, en probeer van alles uit, echter lijkt dit alleen maar averechts te werken. Ik ben dit jaar begonnen met 4-1-2-1-2 (2), 4-3-3 (4), 4-4-1-1, 4321 en nu heb ik ook een 3-4-2-1 squad gebouwd. Hoe zeer iedereen lyrisch is over de laatste formatie, wordt ik met mijn skills volledig weggespeeld over de flanken, en flitsen de vleugelspelers zo door mijn verdediging heen.
Tuurlijk het zal ook aan mijn skills liggen, maar misschien moet ik gewoon terug naar de basis en iets spelen wat voor een "beginner" het meest logisch is.
Meeste succes heb ik tot nu toe met 4-3-2-1 en 4-4-1-1 gehad.Kaatsen gaat prima, verdedigen en kansen creëren een stuk minder.
Wat zouden jullie adviseren? Waar haal ik meeste balans vandaan?
Let op:
Let op: handelen in coins is door EA niet toegestaan. Het is dan ook niet toegestaan dit in dit topic te bespreken.
Let op: handelen in coins is door EA niet toegestaan. Het is dan ook niet toegestaan dit in dit topic te bespreken.