Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bossie schreef op woensdag 14 december 2016 @ 12:39:
[...]

Nee, dat was een plusje voor Aguero :)

@Niels, mijn spits doet zeker 15/20 passes per game dus dat is in mijn spel zeker belangrijk, +15/20 stamina is sowieso een no-brainer :)

Eerst maar eens 50/80k coins grinden, ben momenteel wel aardig blut.
95 stamina is inderdaad heerlijk. Bij seizoenen maakt het niet zoveel uit maar voor de weekend League heeft het zeker een toegevoegde waarde.

Ik heb zelf Pogba ook maar opgegeven. Hij is goed maar niet 600k goed waardoor ik overwogen heb om Dembele er neer te zetten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jamesl
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 15-10 14:44
Protax schreef op woensdag 14 december 2016 @ 12:57:
Mensen nog tips voor mij?

Ik was een casual console Fifa player, elk jaar speelde ik een paar potjes en dan ging het spel weer in de kast. Sinds dit jaar heb ik het spel op de PC, en speel ik het dagelijks.

Ik moet zeggen, dat ik er wel beter in wordt maar ik ben geen skiller, en wordt met regelmaat goed afgeslacht.
Inmiddels speel ik in Divisie 6, en het gaat echt hopeloos, en ben ik vooral erg zoekende (zeker gezien mijn teams moet ik gewoon hoger kunnen komen).

Ik lees en bekijk veel op het internet, en probeer van alles uit, echter lijkt dit alleen maar averechts te werken. Ik ben dit jaar begonnen met 4-1-2-1-2 (2), 4-3-3 (4), 4-4-1-1, 4321 en nu heb ik ook een 3-4-2-1 squad gebouwd. Hoe zeer iedereen lyrisch is over de laatste formatie, wordt ik met mijn skills volledig weggespeeld over de flanken, en flitsen de vleugelspelers zo door mijn verdediging heen.

Tuurlijk het zal ook aan mijn skills liggen, maar misschien moet ik gewoon terug naar de basis en iets spelen wat voor een "beginner" het meest logisch is.

Meeste succes heb ik tot nu toe met 4-3-2-1 en 4-4-1-1 gehad.Kaatsen gaat prima, verdedigen en kansen creëren een stuk minder.

Wat zouden jullie adviseren? Waar haal ik meeste balans vandaan?
Voor stabiliteit zou ik voor 4-3-2-1 gaan, werkt deze FIFA heel goed.
Werk daarnaast ook met instructies, ik zet mijn vleugelverdedigers bv altijd op 'stay back while attacking' zo laten ze geen gaten over voor een counter-attack van je tegenstander.

Voor middenveld zou ik voor een sterk en/of lang middenveld gaan. Spelers zoals Kanté, renato sanches, marchisio, pastore werken heel goed voor mij.
Voorin houdt ik persoonlijk van snelle vleugels met veel dribbel. Dan kan je denken aan Mertens, Insigne. Kracht kan ook met Martial (heeft ook nog goede dribbel) en Williams.
In de spits kan je ofwel een lange,(kop) sterke spits zoals Lukaku o.i.d. zetten of je houdt het ook behendig door iets als ben yedder of musa of iets :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas18GT
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 14-10 14:25
Verwijderd schreef op woensdag 14 december 2016 @ 12:59:
[...]

95 stamina is inderdaad heerlijk. Bij seizoenen maakt het niet zoveel uit maar voor de weekend League heeft het zeker een toegevoegde waarde.

Ik heb zelf Pogba ook maar opgegeven. Hij is goed maar niet 600k goed waardoor ik overwogen heb om Dembele er neer te zetten.
Ik kan je Gundogan TOTGS aanraden, vind hem zoveel fijner spelen dan Pogba en nog 200k goedkoper ook :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Thomas18GT schreef op woensdag 14 december 2016 @ 13:05:
[...]

Ik kan je Gundogan TOTGS aanraden, vind hem zoveel fijner spelen dan Pogba en nog 200k goedkoper ook :)
Soms zelfs 550k goedkoper!

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas18GT
Bossie schreef op woensdag 14 december 2016 @ 13:11:
[...]

Soms zelfs 550k goedkoper!
Ja dan moet je wel echt een pro zijn >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 05-10 00:29
Pff calcio spelers zijn nu idd het verkopen wel waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11-10 19:24
Jamesl schreef op woensdag 14 december 2016 @ 13:04:
[...]

Voor stabiliteit zou ik voor 4-3-2-1 gaan, werkt deze FIFA heel goed.
Werk daarnaast ook met instructies, ik zet mijn vleugelverdedigers bv altijd op 'stay back while attacking' zo laten ze geen gaten over voor een counter-attack van je tegenstander.

Voor middenveld zou ik voor een sterk en/of lang middenveld gaan. Spelers zoals Kanté, renato sanches, marchisio, pastore werken heel goed voor mij.
Voorin houdt ik persoonlijk van snelle vleugels met veel dribbel. Dan kan je denken aan Mertens, Insigne. Kracht kan ook met Martial (heeft ook nog goede dribbel) en Williams.
In de spits kan je ofwel een lange,(kop) sterke spits zoals Lukaku o.i.d. zetten of je houdt het ook behendig door iets als ben yedder of musa of iets :)
Dit is mijn team:
http://www.futhead.com/17/squads/1182975/

Daarnaast heb ik gister dit gebouwd (Cavani zie ik als een investering):
http://www.futhead.com/17/squads/3019927/

Met name met het Serie A team kan ik alle kanten op, valt denk ik ook weinig aan te verbeteren?

Ik gebruiks deze CT's:

80-70 70-30-65 48-42-42
Organised - Organised - Cover

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thomas18GT schreef op woensdag 14 december 2016 @ 13:05:
[...]

Gundogan mag dan wel goede passing hebben maar verder stelt hij weinig voor. Te zwak ook voor mijn middenveld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
Protax schreef op woensdag 14 december 2016 @ 13:23:
[...]

Dit is mijn team:

Met name met het Serie A team kan ik alle kanten op, valt denk ik ook weinig aan te verbeteren?

Ik gebruiks deze CT's:

80-70 70-30-65 48-42-42
Oh jeetje, geld teveel? 8)7
Maar nee, binnen dat team niet zoveel te veranderen behalve miss Dybala ipv Immobile maar dat is voorkeur.

CT's gebruik ik eigenlijk nooit, ik doe alleen de instructies :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
Jamesl schreef op woensdag 14 december 2016 @ 13:26:
[...]

Oh jeetje, geld teveel? 8)7
Maar nee, binnen dat team niet zoveel te veranderen behalve miss Dybala ipv Immobile maar dat is voorkeur.

CT's gebruik ik eigenlijk nooit, ik doe alleen de instructies :)
Geluk met wat kaarten uit pakjes / en handelen in IF's.
Maar goed een goed team hebben, en er niets van kunnen zorgt voor nog meer frustratie.

Gezien veel mensen succes hebben met 4-3-2-1 (wat ik volgens mij ook in Fifa 15 gebruikte), zal ik me daar maar op gaan focussen.
Fitness team, gaat dan ook maar op de schop :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas18GT
Protax schreef op woensdag 14 december 2016 @ 13:23:
[...]

Dit is mijn team:

Ik gebruiks deze CT's:

80-70 70-30-65 48-42-42
Wauw, met zulke teams zou je wel hoger dan divisie 6 moeten komen, daar ligt het in ieder geval niet aan. Ik zou gewoon lekker veel oefenen gezien dit je eerste echte jaar is. Veel ervaring op doen en proberen het spelletje te "zien", al moet je dat ook wel een beetje in je hebben.
Verwijderd schreef op woensdag 14 december 2016 @ 13:24:
[...]

Gundogan mag dan wel goede passing hebben maar verder stelt hij weinig voor. Te zwak ook voor mijn middenveld.
Haha Gundogan TOTGS heeft wel meer dan alleen een goede passing, duidelijk dat je er nog niet mee hebt gespeeld en mijn aanbeveling niet serieus wilt nemen, helemaal niet erg hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
Thomas18GT schreef op woensdag 14 december 2016 @ 13:29:
[...]

Wauw, met zulke teams zou je wel hoger dan divisie 6 moeten komen, daar ligt het in ieder geval niet aan. Ik zou gewoon lekker veel oefenen gezien dit je eerste echte jaar is. Veel ervaring op doen en proberen het spelletje te "zien", al moet je dat ook wel een beetje in je hebben.

[...]
Geef mij een bal op een voetbalveld, en ik leg hem overal voor je neer, en schiet er daarnaast 20+ per seizoen in het goal :P Met mijn handen is het blijkbaar een ander verhaal :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas18GT
Protax schreef op woensdag 14 december 2016 @ 13:31:
[...]

Geef mij een bal op een voetbalveld, en ik leg hem overal voor je neer, en schiet er daarnaast 20+ per seizoen in het goal :P Met mijn handen is het blijkbaar een ander verhaal :9
Haha dat is nogal wat anders dan het spelen van Fifa ;)

Ik zou zeggen neem eens een wedstrijdje op en laat ons meekijken, dan pas kan je echt tips krijgen afgezien van aan je teams, want die zijn prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
Thomas18GT schreef op woensdag 14 december 2016 @ 13:34:
[...]

Haha dat is nogal wat anders dan het spelen van Fifa ;)

Ik zou zeggen neem eens een wedstrijdje op en laat ons meekijken, dan pas kan je echt tips krijgen afgezien van aan je teams, want die zijn prima.
Ga ik zeker doen! Zal eerst mijn teams ombouwen naar 4-3-2-1.
Nog tips qua tactics? En instructies, ik heb dit gebruikt:

https://www.reddit.com/r/...s_success_and_how_to_use/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thomas18GT schreef op woensdag 14 december 2016 @ 13:29:
[...]

[...]

Haha Gundogan TOTGS heeft wel meer dan alleen een goede passing, duidelijk dat je er nog niet mee hebt gespeeld en mijn aanbeveling niet serieus wilt nemen, helemaal niet erg hoor ;)
Heb zijn normale kaart gebruikt. Zijn TOTGS lijkt op een leuke kaart maar de normale werkte gewoon niet voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas18GT
Protax schreef op woensdag 14 december 2016 @ 13:36:
[...]

Ga ik zeker doen! Zal eerst mijn teams ombouwen naar 4-3-2-1.
Nog tips qua tactics? En instructies, ik heb dit gebruikt:

https://www.reddit.com/r/...s_success_and_how_to_use/
Top, ik ben benieuwd!

Ik speel 4321 met de standaard tactics, alleen LB en RB op get in behind en daarmee in divisie 2 gekomen ondertussen, al wil ik binnenkort wel eens wat CT gaan testen :)
Verwijderd schreef op woensdag 14 december 2016 @ 13:37:
[...]

Heb zijn normale kaart gebruikt. Zijn TOTGS lijkt op een leuke kaart maar de normale werkte gewoon niet voor mij.
https://www.futbin.com/17/compare/15463/154

Is een hele beste upgrade hoor (shooting +11 bijvoorbeeld), zijn normale kaart werkte voor mij ook niet, daarom had ik Dembele en vervolgens Pogba geprobeerd. Deze kaart werkt voor mij uitstekend O+

[ Voor 31% gewijzigd door Thomas18GT op 14-12-2016 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
Protax schreef op woensdag 14 december 2016 @ 13:31:
[...]

Haha misschien eens een seizoentje gaan keepen dan?

Key deze FIFA is rustig blijven en rustig rondspelen, dan creëer je vanzelf kansen, ook heb ik soort van het rare idee dat als je meer passt voorafgaand aan een schot dat het schot dan beter is, maar dat kan ook komen omdat je dan zelf het moment beter uitkiest.

Met verdedigen geldt hetzelfde, hap niet te snel en dring ze naar de zijkant, een voorzet o.i.d mag best komen, die kunnen je verdedigers vaak wegkoppen tenzij hij Ibra ofzo heeft.
Een steekpass door het midden moet koste wat het kost voorkomen worden, dat weet je van IRL voetbal dan ook wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Thomas18GT schreef op woensdag 14 december 2016 @ 13:38:
[...]

Top, ik ben benieuwd!

Ik speel 4321 met de standaard tactics, alleen LB en RB op get in behind en daarmee in divisie 2 gekomen ondertussen, al wil ik binnenkort wel eens wat CT gaan testen :)

[...]

https://www.futbin.com/17/compare/15463/154

Is een hele beste upgrade hoor (shooting +11 bijvoorbeeld), zijn normale kaart werkte voor mij ook niet, daarom had ik Dembele en vervolgens Pogba geprobeerd. Deze kaart werkt voor mij uitstekend O+
Zal hem wel net als jou proberen te snipen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
Jamesl schreef op woensdag 14 december 2016 @ 13:40:
[...]

Haha misschien eens een seizoentje gaan keepen dan?

Key deze FIFA is rustig blijven en rustig rondspelen, dan creëer je vanzelf kansen, ook heb ik soort van het rare idee dat als je meer passt voorafgaand aan een schot dat het schot dan beter is, maar dat kan ook komen omdat je dan zelf het moment beter uitkiest.

Met verdedigen geldt hetzelfde, hap niet te snel en dring ze naar de zijkant, een voorzet o.i.d mag best komen, die kunnen je verdedigers vaak wegkoppen tenzij hij Ibra ofzo heeft.
Een steekpass door het midden moet koste wat het kost voorkomen worden, dat weet je van IRL voetbal dan ook wel.
Wat ik vooral zie bij tegenstanders, met name nu ik divisie 6 speel. Is dat men zo simpel kan dribbelen, als ik dat probeer loop ik mezelf altijd dood, of ik word heel eenvoudig van de bal gelopen.

Ik zelf combineer nu veel met de standaard pass, en linkertrigger + x, en zo creëer ik als ik lang genoeg wacht een kans. Maar als ik ook maar iets creatiefs probeer, loopt dat altijd uit op een deceptie. Voor mij werkt true the middle, en met een hoog tempo spelen ook beter. Maar het blijft allemaal veels te wisselvallig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
Protax schreef op woensdag 14 december 2016 @ 13:46:
[...]

Wat ik vooral zie bij tegenstanders, met name nu ik divisie 6 speel. Is dat men zo simpel kan dribbelen, als ik dat probeer loop ik mezelf altijd dood, of ik word heel eenvoudig van de bal gelopen.

Ik zelf combineer nu veel met de standaard pass, en linkertrigger + x, en zo creëer ik als ik lang genoeg wacht een kans. Maar als ik ook maar iets creatiefs probeer, loopt dat altijd uit op een deceptie. Voor mij werkt true the middle, en met een hoog tempo spelen ook beter. Maar het blijft allemaal veels te wisselvallig!
Ik loop mezelf ook 100x vast hoor, maar dan draai ik om, pass ik terug en kijk ik wat de mogelijkheden zijn (weer die kant op, door het midden, andere kant verleggen). Goh ik zou willen dat mijn voetbalteam dat eens deed trouwens :p

Maar als verdedigen echt lastig is en ze er zo doorheen dribbelen zou ik eens tutorials bekijken op Youtube, ik deed vorig jaar bijna alles met 2de spelers aanroepen, dat werk dit jaar totaal niet omdat je CB ofzo dan een enorm gat trekt... dat heeft voor veel frustraties gezorgd in het begin en nu af en toe ook nog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jamesl schreef op woensdag 14 december 2016 @ 13:55:
[...]

Ik loop mezelf ook 100x vast hoor, maar dan draai ik om, pass ik terug en kijk ik wat de mogelijkheden zijn (weer die kant op, door het midden, andere kant verleggen). Goh ik zou willen dat mijn voetbalteam dat eens deed trouwens :p

Maar als verdedigen echt lastig is en ze er zo doorheen dribbelen zou ik eens tutorials bekijken op Youtube, ik deed vorig jaar bijna alles met 2de spelers aanroepen, dat werk dit jaar totaal niet omdat je CB ofzo dan een enorm gat trekt... dat heeft voor veel frustraties gezorgd in het begin en nu af en toe ook nog
Mijn grote fout is dat ik standaard een tweede speler roep als de tegenstander bij de corner vlag is. Dan dribbelt hij rustig buiten de 16 om naar de penalty stip en schiet hij hem in de kruising. Krijg het mezelf niet afgeleerd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas18GT
Verwijderd schreef op woensdag 14 december 2016 @ 14:24:
[...]

Mijn grote fout is dat ik standaard een tweede speler roep als de tegenstander bij de corner vlag is. Dan dribbelt hij rustig buiten de 16 om naar de penalty stip en schiet hij hem in de kruising. Krijg het mezelf niet afgeleerd. :)
Haha dit had ik met X verdedigen (PS4), dan loopt hij automatisch naar de tegenstander toe maar houdt hij net teveel afstand.. Voorgaande jaren was dat veel effectiever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15-10 15:34
En ik stap altijd te snel uit (ongeduld)

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
#Speculaties, in hoeverre denken jullie dat IF Bravo een pre gaat worden in de Sanchez challenge?

Hij is nog niet echt fors gestegen qua prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
Jamesl schreef op woensdag 14 december 2016 @ 13:55:
[...]

Zou dit werken als fitness squad?

http://www.futhead.com/17/squads/3110686/

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arwintju
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 08:39
Ja, waarom zou dat niet werken dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
Arwintju schreef op woensdag 14 december 2016 @ 15:10:
[...]

Ja, waarom zou dat niet werken dan.
Type spelers (workrates) op alle plekken, of misschien niet de juiste keuzes.
Ga ik deze ook eens proberen, proberen vanavond 10 potjes te spelen met 4-3-2-1 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas18GT
Protax schreef op woensdag 14 december 2016 @ 15:17:
[...]

Ga ik deze ook eens proberen, proberen vanavond 10 potjes te spelen met 4-3-2-1 :)
Je link doet het helemaal niet, hij zegt maar wat :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arwintju
Protax schreef op woensdag 14 december 2016 @ 15:17:
[...]

Ah zo bedoel je. Als de linkt weer werkt zal ik nog is kijken, maar het zag er wel goed uit dacht ik zo.
Thomas18GT schreef op woensdag 14 december 2016 @ 15:19:
[...]

Eerst deed die link het nog hoor ;)

[ Voor 22% gewijzigd door Arwintju op 14-12-2016 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
Thomas18GT schreef op woensdag 14 december 2016 @ 15:19:
[...]

Sorry had hem aangepast:

Fitness:

http://www.futhead.com/17/squads/3110815/

Main:

Heb Dybala ook nog...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arwintju
Nou zit wel goed in elkaar hoor. Workrates zijn opzich prima. Alleen moet je bij je main toch even uitkijken voor dei H/H workrates op het middenveld. Het is dat Pjanic nog een M/M is anders was het middenveld niet goed geweest. Nu kan dit prima.

Voor de rest gewoon prima spelers natuurlijk. Of je Dybala of Immobile fijner vind is een kwestie van spelen met beide en dan na een potje of 20/30 met beide gespeeld te hebben is rustig beslissen.

Oja, let bij je fitness squad ook even op de workrates in je verdediging. Het is wel erg aanvallend zo, maar ik zie meer mensen met deze verdediging en dat lijkt vooralsnog geen probleem te zijn omdat ze allemaal snel genoeg zijn.

[ Voor 14% gewijzigd door Arwintju op 14-12-2016 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas18GT
Zijn gewoon prima teams waar je makkelijk divisie 2 of 1 moet kunnen halen.
Arwintju schreef op woensdag 14 december 2016 @ 15:20:

[...]

Eerst deed die link het nog hoor ;)
Haha sorry!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thomas18GT schreef op woensdag 14 december 2016 @ 15:25:Zijn gewoon prima teams waar je makkelijk divisie 2 of 1 moet kunnen halen.
Nou, nou, ik heb ook wel goede teams en ik ben wel redelijke speler, maar divisie 1 halen is even wat anders. Ging makkelijk door divisie 3 heen, maar de eerste 2 potjes in divisie 2 verloren tegen spelers die gewoon vaardiger zijn. Dan helpt zelfs een topteam je niet. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas18GT
Verwijderd schreef op woensdag 14 december 2016 @ 15:31:
[...]

Nou, nou, ik heb ook wel goede teams en ik ben wel redelijke speler, maar divisie 1 of 2 halen is even wat anders. Ging makkelijk door divisie 3 heen, maar de eerste 2 potjes in divisie 2 verloren tegen spelers die gewoon vaardiger zijn. Dan helpt zelfs een topteam je niet. :'(
Het zal in ieder geval niet aan het team liggen, zo bedoel ik het meer :9

Dan is het afhankelijk van de speler hoe hoog je ermee komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
Thomas18GT schreef op woensdag 14 december 2016 @ 15:33:
[...]

Het zal in ieder geval niet aan het team liggen, zo bedoel ik het meer :9

Dan is het afhankelijk van de speler hoe hoog je ermee komt.
Haha, ik denk dat als jullie mij zien spelen me keihard uitlachen! :P
Maar goed, oefening baart kunst... Al vraag ik me af hoe je je op een bepaald moment nog veel verder kan verbeteren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
Arwintju schreef op woensdag 14 december 2016 @ 15:24:
[...]

Nou zit wel goed in elkaar hoor. Workrates zijn opzich prima. Alleen moet je bij je main toch even uitkijken voor dei H/H workrates op het middenveld. Het is dat Pjanic nog een M/M is anders was het middenveld niet goed geweest. Nu kan dit prima.
Wat is er mis met H/H dan? M/M is in wezen hetzelfde toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas18GT
Jamesl schreef op woensdag 14 december 2016 @ 15:52:
[...]

H/H valt mee aan en verdedigd ook mee, M/M doet beide minder en L/L staat alleen in de middencirkel.

Als het om middenvelders gaat tenminste :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
Thomas18GT schreef op woensdag 14 december 2016 @ 15:54:
[...]

H/H valt mee aan en verdedigd ook mee, M/M doet beide minder en L/L staat alleen in de middencirkel.

Als het om middenvelders gaat tenminste :)
Snap ik maar HH of MM zal niet veel verschil maken behalve dat die juist minder loopt in beide gevallen:p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

4-2-0 in divisie 3 maar wat gaat het lastig. 16 kansen nodig om 1 bal tegen het net te schoppen. Moet nog 4 punten halen uit 4 wedstrijden maar vraag mij echt af hoe ik dit ga doen. Met skillgames gaat het prima maar zodra ik online ga is efficient iets wat niet in mijn woordenboek staat.

Misschien moet ik seizoenen maar gaan zien als 1 langdradige skill game 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arwintju
Jamesl schreef op woensdag 14 december 2016 @ 15:52:
[...]

H/H middenvelders zijn echt box to box spelers. Pikken hun goaltje mee maar staan er ook om te verdedigen. Een goede stamina is cruciaal. Waarom je hier zo mee uit moet kijken is omdat counters heel erg dodelijk kunnen zijn. Als al je middenvelders H/H hebben staan ze bij jou aanval allemaal rond de 16 van je tegenstander. Tegenstander veroverd de bal en kan zo oversteken omdat je geen middenveld meer hebt. Vaak helpen instructies als 'stay back while attacking' ook niet met H/H workrates. Daarom moet je er zo mee uitkijken.

Een middenvelder met M/M of zelfs M/H is een echte defensieve middenvelder en zal dus automatisch al achter blijven tijdens een aanval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas18GT
Arwintju schreef op woensdag 14 december 2016 @ 16:03:
[...]

H/H middenvelders zijn echt box to box spelers. Pikken hun goaltje mee maar staan er ook om te verdedigen. Een goede stamina is cruciaal. Waarom je hier zo mee uit moet kijken is omdat counters heel erg dodelijk kunnen zijn. Als al je middenvelders H/H hebben staan ze bij jou aanval allemaal rond de 16 van je tegenstander. Tegenstander veroverd de bal en kan zo oversteken omdat je geen middenveld meer hebt. Vaak helpen instructies als 'stay back while attacking' ook niet met H/H workrates. Daarom moet je er zo mee uitkijken.

Een middenvelder met M/M of zelfs M/H is een echte defensieve middenvelder en zal dus automatisch al achter blijven tijdens een aanval.
Precies om deze reden is het middenveld van Bayern zo heerlijk.
Vidal, Muller en Sanches, alle 3 hebben ze H/H en een stamina over de 90 O+
Jamesl schreef op woensdag 14 december 2016 @ 16:00:
[...]

Snap ik maar HH of MM zal niet veel verschil maken behalve dat die juist minder loopt in beide gevallen:p
De M/M middenvelders zijn wat mij betreft altijd en overal te laat..

Damn, ook wel het meest matige TOTW ooit :X
http://www.futhead.com/17/totw/totw13/

[ Voor 16% gewijzigd door Thomas18GT op 14-12-2016 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 14 december 2016 @ 16:02:
4-2-0 in divisie 3 maar wat gaat het lastig. 16 kansen nodig om 1 bal tegen het net te schoppen. Moet nog 4 punten halen uit 4 wedstrijden maar vraag mij echt af hoe ik dit ga doen. Met skillgames gaat het prima maar zodra ik online ga is efficient iets wat niet in mijn woordenboek staat.

Misschien moet ik seizoenen maar gaan zien als 1 langdradige skill game 8)7
Ik heb dit al een week, zelfs heel veel tap-ins gemist op de 5 meter lijn :X
Jij pakt gelukkig de punten nog, ik wil nog wel eens in het counter-mes lopen.

Sanchez overigens nog wel gehaald met oog op mogelijke upgrade in Januari:
https://www.futbin.com/17/squad/217229

Door de switch naar BPL en deze transfer is mijn bank nu wel leeg (loan pack players) en mijn muntjes op.

[ Voor 10% gewijzigd door Bossie op 14-12-2016 16:50 ]

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bossie schreef op woensdag 14 december 2016 @ 16:46:
[...]

Ik heb dit al een week, zelfs heel veel tap-ins gemist op de 5 meter lijn :X
Jij pakt gelukkig de punten nog, ik wil nog wel eens in het counter-mes lopen.

Door de switch naar BPL en deze transfer is mijn bank nu wel leeg (loan pack players) en mijn muntjes op.
Eerste potje 12 kansen binnen de 16 zonder doelpunt tegen iemand die continu liep te tackelen waardoor zijn hele middenveld keer op keer compleet open lag. 2e potje uiteindelijk van 41212-2 naar 4321 geswitcht en Lallana vervangen door Mahrez en daarmee uiteindelijk hem om de keeper heen kunnen wippen.

Ik kwam ook 8 keer dezelfde tegenstander tegen toen ik zocht naar dat 2e potje (ook na gewoon een minuut wachten). Het probleem was dat het 2 balkjes was en ik het niet aandurf om zulke potjes te spelen wanneer het spel al vreemd reageert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas18GT
Bossie schreef op woensdag 14 december 2016 @ 16:46:
[...]

Je weet wel dat dat nog 2 maanden kan duren toch? :9

Vorig jaar begon de eerste ronde 5 februari en waren er 4 rondes..

[ Voor 10% gewijzigd door Thomas18GT op 14-12-2016 18:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Thomas18GT schreef op woensdag 14 december 2016 @ 18:03:
[...]

Je weet wel dat dat nog 2 maanden kan duren toch? :9

Vorig jaar begon de eerste ronde 5 februari en waren er 4 rondes..
Met de hype word hij alleen meer duurder ivm met nu.
Ondertussen mag hij gewoon aan de slag (3 goals / 2 assists uit 3 games tot nu toe)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op woensdag 14 december 2016 @ 18:50:
[...]

Ondertussen mag hij gewoon aan de slag (3 goals / 2 assists uit 3 games tot nu toe)
Ach gewoon lekker kopen. Als je het maar blijft uitstellen - waarvoor altijd wel een reden te vinden is - speel je nooit met zo'n speler.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bossie schreef op woensdag 14 december 2016 @ 18:50:
[...]

Hij is nu ook uit packs :) Daarnaast zijn er geen requirements aankomend weekend waardoor hij ook dit weekend in prijs kan stijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMuijs
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 22-06-2023
Wie is de butland uit de Spaanse competitie?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kidjuh
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 28-06 11:39
Thomas18GT schreef op woensdag 14 december 2016 @ 16:05:
[...]

Precies om deze reden is het middenveld van Bayern zo heerlijk.
Vidal, Muller en Sanches, alle 3 hebben ze H/H en een stamina over de 90 O+
Precies mijn middenveld, speelt heerlijk! Divisie 2 inmiddels :)

PSN: Kidjuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MitchelFC
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 25-09 04:07
Iemand al de SBC van Buffon gedaan? Wat zou het ongeveer bij elkaar kosten? :)

http://www.instagram.com/mitcheldenkers

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DjangoBangahri
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 06-12-2020
Woohooo zojuist IF higuain gepackt.

Wat nu... houden of verkopen...
Speel toevallig wel met serie a team

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MitchelFC
DjangoBangahri schreef op woensdag 14 december 2016 @ 20:23:

VERKOPEN! Hij is nu veel geld waard :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MitchelFC schreef op woensdag 14 december 2016 @ 20:22:
Iemand al de SBC van Buffon gedaan? Wat zou het ongeveer bij elkaar kosten? :)
Ik heb net de dure spelers van de Sbc verkocht. Ongeveer 120k. (hamsik, chiellini, miranda zaten er in elk geval tussen. Voor de rest veel wat tussen de 4 en 10k zit.) Ondanks dat ik met een calcio team speel, vind ik het het niet waard.

Prijzen dalen overigens weer. Hamsik was gisteren 22k. Nu 18k.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjangoBangahri
Dat zal ongeveer de prijs zijn inderdaad, ik heb hem ook gedaan. Moest alleen alex sandro en chielinni terugkopen, de rest had ik al dus voor mij is het een prima upgrade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MitchelFC schreef op woensdag 14 december 2016 @ 20:26:
[...]

VERKOPEN! Hij is nu veel geld waard :+
Dit dus, lekker cashen. >:) 9 ton is wel lekker

[ Voor 4% gewijzigd door Bean77 op 14-12-2016 20:47 ]

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjangoBangahri
Zou de prijs binnen een paar dagen zakken denken jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
DjangoBangahri schreef op woensdag 14 december 2016 @ 20:48:
Zou de prijs binnen een paar dagen zakken denken jullie?
Zeker weten, nu heb je één van de eerste, gelijk sellen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-05 23:52

shameblaster

BB4E^Cons

Laat Brozovic IF maar wat zakken. Pjanic in de verkoop :)

Cons:::BB4E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

5-3-1 in divisie 3 en dus promotie naar divisie 2. Tijdens het laatste potje van 2-0 nog 3-3 kunnen maken om het laatste punt binnen te halen voor promotie. Ook net een potje gespeeld tegen iemand waar ik echt het idee had dat het spel mij voor de gek hield. Wat ik ook deed, alles leek gewoon mis te gaan aan mijn kant voor mijn gevoel. Mocht iemand de hele wedstrijd willen bekijken: YouTube: FIFA 17_20161214202554

Mocht je een oordeel hebben kijk dan a.u.b. even alles aangezien ik weinig heb aan een moment opname :P Het eerste vage moment is al rond 0:39 waar Luke Shaw de bal niet kan aannemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
shameblaster schreef op woensdag 14 december 2016 @ 21:06:
Laat Brozovic IF maar wat zakken. Pjanic in de verkoop :)
WTF
wat hebben ze met die kaart uitgespookt? Wat een verschil met zijn IF. Dit moet haast de ideale cam zijn.

pffffft met een engine kaart
http://www.futhead.com/17...brozovic/?chemType=engine

edit met een maestro kaart is die 94 rated op cam
http://www.futhead.com/17...rozovic/?chemType=maestro

Hij is nu al een koopje :P

[ Voor 31% gewijzigd door Bean77 op 14-12-2016 21:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjangoBangahri
Jamesl schreef op woensdag 14 december 2016 @ 20:50:
[...]

Zeker weten, nu heb je één van de eerste, gelijk sellen!
Ben al te laat, wordt nu aangeboden voor startprijs vanaf 600k en buy now van 769k.

Ik hou hem wel :)

Brozovic is inderdaad een mooie aanvulling, voor mij als middenvelder om mee af te wisselen.

Als je een Spaans team hebt, die if jordi alba volgens mij echt goed

Waarom is die IF frei eigenlijk paars?

[ Voor 26% gewijzigd door DjangoBangahri op 14-12-2016 21:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeweeherman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09-2024

peeweeherman

energieleverend.nl

DjangoBangahri schreef op woensdag 14 december 2016 @ 21:24:
[...]

Waarom is die IF frei eigenlijk paars?
Dat is de kleur van een Hero-kaart. Hij hadijkbaar een geniale redding waardoor zijn team kampioen van MLS is geworden

Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Raar maar waar...
https://www.futbin.com/17/squad/596948
Beste team waarmee ik al gespeeld heb :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Veel plezier met je 65 finishing :') Je gaat toch geen box to box speler in de spits zetten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 14 december 2016 @ 22:04:
[...]

Veel plezier met je 65 finishing :') Je gaat toch geen box to box speler in de spits zetten ?
Dat is juist het speciale eraan sanches zakt in trekt verdedigers mee en de ruimte ligt in zijn rug. En hij is sterk aan de bal.
Ik weet het lijkt raar maar ben er achtergekomen door een schorsing van Jota en toen zette ik Sanches daar 1 match en hij is er niet meer uitgeraakt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 14 december 2016 @ 22:09:
[...]

Dat is juist het speciale eraan sanches zakt in trekt verdedigers mee en de ruimte ligt in zijn rug. En hij is sterk aan de bal.
Ik weet het lijkt raar maar ben er achtergekomen door een schorsing van Jota en toen zette ik Sanches daar 1 match en hij is er niet meer uitgeraakt!
Met Ronaldo erbij en je counter zo door de WL :)
Is Quaresma niet een leuke aanvulling?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik hoop dat EA eens een keer gaat werken aan het verkleinen van de kans van rare doelpunten. Je schiet op de keeper en in de rebound, of de bal blijft liggen krijg je een lullig doelpunt tegen. Natuurlijk hoort dit erbij, maar zulke "frommel" doelpunten zijn er eigenlijk best vaak. En behoorlijk irritant als je ze tegen hebt.

Gelukkig had ik mijn voordeel in onderstaand voorbeeld, maar je ziet dat de bal na het schot blijft liggen en in de rebound wordt binnen getikt.
Welke verbeteringen willen jullie verder nog zien?

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=_6ARRpVKXdY]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Bean77 schreef op woensdag 14 december 2016 @ 22:52:
Ik hoop dat EA eens een keer gaat werken aan het verkleinen van de kans van rare doelpunten. Je schiet op de keeper en in de rebound, of de bal blijft liggen krijg je een lullig doelpunt tegen. Natuurlijk hoort dit erbij, maar zulke "frommel" doelpunten zijn er eigenlijk best vaak. En behoorlijk irritant als je ze tegen hebt.

Gelukkig had ik mijn voordeel in onderstaand voorbeeld, maar je ziet dat de bal na het schot blijft liggen en in de rebound wordt binnen getikt.
Welke verbeteringen willen jullie verder nog zien?

[video]
Ik vind de opmerking mbt pauzeren die hier meermaals is langsgekomen een heel simpele maar goede verandering.
- passing mechanics
- ball physics (bal is nooit los, gaat altijd rechtstreeks naar een speler uit een kluts/rebound)
- player switching
- speelhervattingen (delay door animatie waardoor korte passes eigenlijk geen optie zijn)
- aanvallers van de bal af bodychecken is toch echt een overtreding ;)
- WL kwalificatie geeft token voor WL ipv kwalificatie volgende WL (zie reddit)
- collision (skill moves door de tegenstander heen, aanvaller die vrije trijp krijgt door tegen een verdediger aan te lopen etc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsca777
  • Registratie: Februari 2015
  • Niet online
Iemand die hier ervaringen heeft met SIF Benteke (86)?

• To easy
DjangoBangahri schreef op woensdag 14 december 2016 @ 20:23:

Damn nice hoor. Ik zou ook keihard cashen en dan over een paar werken hem terug kopen. Of eerst de normale higuan kopen bijvoorbeeld.

• Jamesl
Enig idee waarom de weekend League van volgende week er nog niet op staat?

Gaan ze misschien iets speciaals doen met futmas?

Edit: maakt het voor de maandelijkse rewards nog uit of je goud 3 of 1 haalt?

[ Voor 24% gewijzigd door Jamesl op 15-12-2016 01:32 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrMistral
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 15-10 17:04
Jamesl schreef op donderdag 15 december 2016 @ 00:49:
Enig idee waarom de weekend League van volgende week er nog niet op staat?

Gaan ze misschien iets speciaals doen met futmas?
Goeie vraag! Vroeg het mij ook al af :)

Net de WL rewards geopend...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/oKlVOvsJbGDVJQpU3uqrSMIT/full.jpg

Not bad :D

De rest van de pakjes was wel echt meuk, maar m'n eerste boven de 100k uit een pakje dus ben blij O-)
Nu verkopen en Dybala halen!! Die komt dan naast SIF Immobile te staan :)

Edit: Eerder op de avond ook Nainggolan weten te scoren voor 62k. Dus ben een tevreden man :+

[ Voor 7% gewijzigd door MrMistral op 15-12-2016 01:33 ]

PSN: MrMistral

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jamesl
MrMistral schreef op donderdag 15 december 2016 @ 01:32:
[...]

Goeie vraag! Vroeg het mij ook al af :)

Net de WL rewards geopend...

[afbeelding]

Not bad :D

De rest van de pakjes was wel echt meuk, maar m'n eerste boven de 100k uit een pakje dus ben blij O-)
Nu verkopen en Dybala halen!! Die komt dan naast SIF Immobile te staan :)

Edit: Eerder op de avond ook Nainggolan weten te scoren voor 62k. Dus ben een tevreden man :+
Damnnn! Ik had vorige week geluk met SIF Lemar, Mahrez en Kante, was zo'n 125K in de rewards! Deze week niet veel soeps, alleen Smalling twv 20K. Maargoed vriend van mij kreeg letterlijk niks dus dat is helemaal balen :/

• Mars18
Gister de kwalificatie in gegaan met een totaal ander systeem, 4-2-3-1 en het speelt zo lekker, gelijk 2x de finale gehaald, en 2x verloren,

Waarvan de laatste gister met penals verloren, 120e minuut nog een dikke kans gehad, baal zo erg. Vanavond nieuwe poging wagen.

Voor de kwalificatie gebruik ik dit team https://www.futbin.com/17/squad/699730 Dat er op 2 van de 3 cam positites gaan echte cam staat merk ik niet.

En wil dit team dan in seasons zo gaan inzetten, wat zouden jullie nog verbeteren?
https://www.futbin.com/17/squad/699739

Merk dat Lukaku toch wel weer erg fijn speelt, die zat weken op mijn bank.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Verwijderd

Gundogan is gisteren geblesseerd geraakt. Beetje jammer dat mensen niet realiseren dat er geen betere versie dan zijn TOTGS waardoor zijn prijs niet stijgt :P

• Thomas18GT
Mars18 schreef op donderdag 15 december 2016 @ 07:14:
Gister de kwalificatie in gegaan met een totaal ander systeem, 4-2-3-1 en het speelt zo lekker, gelijk 2x de finale gehaald, en 2x verloren,

Waarvan de laatste gister met penals verloren, 120e minuut nog een dikke kans gehad, baal zo erg. Vanavond nieuwe poging wagen.

Voor de kwalificatie gebruik ik dit team https://www.futbin.com/17/squad/699730 Dat er op 2 van de 3 cam positites gaan echte cam staat merk ik niet.
Dat merk je niet in zoverre dat het plaatsen voor de WL nog niet lukt?
Het is een prima team, maar Vardy op 10 slaat echt nergens op :+
Verwijderd schreef op donderdag 15 december 2016 @ 08:45:
Gundogan is gisteren geblesseerd geraakt. Beetje jammer dat mensen niet realiseren dat er geen betere versie dan zijn TOTGS waardoor zijn prijs niet stijgt :P
Toch de maestro gehaald? :*)
Die stijging komt wel joh, geduld is een schone zaak

• Mars18
Thomas18GT schreef op donderdag 15 december 2016 @ 08:48:
[...]

[...]

Ik doe ergens in de 2e helft Musa er in voor een CAM daar. Coutinho is helaas wel snel moe, weet nog niet wat ik van hem moet vinden. Scoorde gister wel een paar keer.

Verwijderd

Thomas18GT schreef op donderdag 15 december 2016 @ 08:48:
[...]

[...]

371k. Hopelijk gaat het niet zoals met die TOTGS Mahrez kaart die nu ook voor dezelfde prijs gaat als waar ik hem voor kocht. Heb nu nog 15k over namelijk :')

https://gyazo.com/abba34dfc6043c0a5e8db9f0ab434eac

Gaat nergens over wat mijn investeringen eerlijk gezegd.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 15-12-2016 08:54 ]

• Thomas18GT
Mars18 schreef op donderdag 15 december 2016 @ 08:50:
[...]

Ik doe ergens in de 2e helft Musa er in voor een CAM daar. Coutinho is helaas wel snel moe, weet nog niet wat ik van hem moet vinden. Scoorde gister wel een paar keer.
Dan zou ik je dit aanraden :)

https://www.futbin.com/17/squad/700364
Verwijderd schreef op donderdag 15 december 2016 @ 08:50:
[...]

371k. Hopelijk gaat het niet zoals met die TOTGS Mahrez kaart die nu ook voor dezelfde prijs gaat als waar ik hem voor kocht. Heb nu nog 15k over namelijk :')
Haha ik heb precies 0 coins op het moment :+
Uiteindelijk daalt toch alles, alleen hopen dat hij minder snel daalt dan de rest.. Zolang Ozil TOTGS nog duurder is maak ik me geen zorgen.

• Mars18
Thomas18GT schreef op donderdag 15 december 2016 @ 08:55:
[...]

Dan zou ik je dit aanraden :)

https://www.futbin.com/17/squad/700364

[...]

Uiteindelijk daalt toch alles, alleen hopen dat hij minder snel daalt dan de rest.. Zolang Ozil TOTGS nog duurder is maak ik me geen zorgen.
Voor de kwalificatie mag dit niet, ik kan ook bij mijn andere opstelling eens musa er in zetten inplaats van coutihno

• MrMistral
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 15-10 17:04
Jamesl schreef op donderdag 15 december 2016 @ 01:48:
[...]

Damnnn! Ik had vorige week geluk met SIF Lemar, Mahrez en Kante, was zo'n 125K in de rewards! Deze week niet veel soeps, alleen Smalling twv 20K. Maargoed vriend van mij kreeg letterlijk niks dus dat is helemaal balen :/
Ja idd! Waarde van 125k is ook wel lekker hoor :)

PSN: MrMistral

Thomas18GT schreef op donderdag 15 december 2016 @ 08:55:

Ik kan wel voor bank spelen >:)
Gisteren iets van 50 xhaka's gehaald voor de gok voor een sbc sanchez begin januari. 84 is wel een mooie rated kaart dacht ik zo om in te investeren. Wilde ook niet teveel geld investeren omdat ik voor de 4,5mln die ik nu nog over heb rond de kerst/TOTY een leuk team wil samenstellen.

• Thomas18GT
Bean77 schreef op donderdag 15 december 2016 @ 09:44:
[...]

Gisteren iets van 50 xhaka's gehaald voor de gok voor een sbc sanchez begin januari. 84 is wel een mooie rated kaart dacht ik zo om in te investeren. Wilde ook niet teveel geld investeren omdat ik voor de 4,5mln die ik nu nog over heb rond de kerst/TOTY een leuk team wil samenstellen.
Er is wel een groot risico op niet terugbetalen >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Thomas18GT schreef op donderdag 15 december 2016 @ 09:50:
[...]

Er is wel een groot risico op niet terugbetalen >:)
Het was natuurlijk een GRAPJE van mij, voordat ik gereport wordt voor bijv coin selling door mensen op dit forum ;)

Bovendien is sinterklaas/kerstman niet meer langsgekomen sinds ricloo86 in fifa16.

Hmm twijfel over Buffon. Misschien wel leuk voor in een toekomstige squad als hij niet al te duur is. Ik ga eens kijken.

• Amelandbor
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15-10 15:39
David Silva en een IF van 10k in de WL packs.
Zit nu op 660k als alles verkocht wordt, ben er alleen niet over uit wat ik er mee ga doen :P

Dit is het team nu: https://www.futbin.com/17/squad/700993
Amelandbor schreef op donderdag 15 december 2016 @ 10:13:
David Silva en een IF van 10k in de WL packs.
Zit nu op 660k als alles verkocht wordt, ben er alleen niet over uit wat ik er mee ga doen :P

Dit is het team nu: https://www.futbin.com/17/squad/700993
:o sbc Son niet in de basis?

Als je niet teveel haast hebt/voelt zal ik na de TOTY pas kijken voor wat leuke aankopen.

• Jamesl
Bean77 schreef op donderdag 15 december 2016 @ 09:44:
[...]

Ja ik denk er ook aan om Xhaka's te halen, maar ik ben weer bang dat zo'n speler niet genoeg is aangezien die challenge wel echt heel duur MOET gaan worden.

De POTM komt pas begin januari toch?

• Amelandbor
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15-10 15:39
Bean77 schreef op donderdag 15 december 2016 @ 10:21:
[...]

:o sbc Son niet in de basis?

Als je niet teveel haast hebt/voelt zal ik na de TOTY pas kijken voor wat leuke aankopen.
Son en Payet wisselen elkaar nog wel eens af. Son is beter qua schot, maar Payet heeft een betere voorzet naar mijn mening. Voor de rest scheelt het niet zoveel tussen de 2.

Misschien inderdaad even het nieuwe jaar afwachten. Begint FUTmas nu morgen?

• ErnstMid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 01-09 10:40

ErnstMid

Xbox GT: Capitalbully

Speel op dit moment met dit team: http://www.futhead.com/17/squads/3133009/

Twijfel een beetje wat ik er mee moet, heb nog ongeveer 150k. op de bankrekening staan. Weet niet zo goed wat ik met de spitsenpositie aanmoet, kan bv muller naar het middenveld halen. Of dit zo laten en vidal halen?

Enige suggesties of ervaringen? Doorsparen voor Auba?

• Kidjuh
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 28-06 11:39
ErnstMid schreef op donderdag 15 december 2016 @ 10:55:

Twijfel een beetje wat ik er mee moet, heb nog ongeveer 150k. op de bankrekening staan. Weet niet zo goed wat ik met de spitsenpositie aanmoet, kan bv muller naar het middenveld halen. Of dit zo laten en vidal halen?

Hernández IF bevalt nog steeds erg goed bij mij!

PSN: Kidjuh

• To easy
ErnstMid schreef op donderdag 15 december 2016 @ 10:55:

Ik zou zeggen doorsparen voor auba. Met kerst is die denk ik wel binnen handbereik voor jou. Auba is namelijk echt een fijne upgrade en gaat je een hoop goals bezorgen!

• MitchelFC
Fifa 17 update 1.04 is nu uit, iemand enig idee wat ze nou weer verandert hebben?

• wildcardxl
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23-05-2022
Heb jullie even nodig om een beslissing te maken.

Op het moment speel ik met een 4-3-3 team die ik in het begin van de wedstrijd aanpas naar 4-1-2-1-2 om maximale chemistry te houden, wanneer de game begint speel ik dan met de volgende opstelling:

Neymar - Eder
SIF Salah
Modric - Pjanic
Medel
Marcelo - Sergio ramos - mov barzagli - Florenzi
Donnarruma

Nu zit ik er aan te denken om de boel wat om te gooien, sif salah is een dure speler die op de cam positie niet het voor mij doet, met het verkopen van hem zal ik 350k hebben en kan daarmee het volgende doen: (weer starten met 4-3-3 met een calcio a RW die ik wissel in het begin voor Gonalons (die ik la heb)

Neymar - Dybala
Pjanic
Modric SIF Brozovic
IF Gonalons
Marcelo - Sergio Ramos - Mov Barzagli - Florenzi
Donnarumma

• ErnstMid

ErnstMid

To easy schreef op donderdag 15 december 2016 @ 11:10:
[...]

Ik zou zeggen doorsparen voor auba. Met kerst is die denk ik wel binnen handbereik voor jou. Auba is namelijk echt een fijne upgrade en gaat je een hoop goals bezorgen!
en zou je dan lukaku vervangen of muller naar het middenveld gooien?
Bean77 schreef op woensdag 14 december 2016 @ 21:16:
[...]

WTF
wat hebben ze met die kaart uitgespookt? Wat een verschil met zijn IF. Dit moet haast de ideale cam zijn.

pffffft met een engine kaart
http://www.futhead.com/17...brozovic/?chemType=engine

edit met een maestro kaart is die 94 rated op cam
http://www.futhead.com/17...rozovic/?chemType=maestro

Hij is nu al een koopje :P
Met een sniper kaart ook bijna een ideale spits. Ik ga denk ik Dybala weer in de verkoop doen voor Brozovic. Alleen even kijken hoe ik hem in mijn team krijg..

• To easy
ErnstMid schreef op donderdag 15 december 2016 @ 11:54:
[...]

en zou je dan lukaku vervangen of muller naar het middenveld gooien?
Dat is persoonlijk denk ik. VInd je ozil als cam fijn? Muller is kan ook wel Cam maar ozil is beter. Ik denk dat je dan beste auba voor lukaku kan doen, maar miss vind jij het wel fijn om met een fysieke spits te spelen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ErnstMid

ErnstMid

To easy schreef op donderdag 15 december 2016 @ 12:44:
[...]

Dat is persoonlijk denk ik. VInd je ozil als cam fijn? Muller is kan ook wel Cam maar ozil is beter. Ik denk dat je dan beste auba voor lukaku kan doen, maar miss vind jij het wel fijn om met een fysieke spits te spelen?
Ozil als CAM uitstekend, die blijft lekker staan :) Muller zou dan als CM gaan spelen, niet als CAM. Blijf eerst nog wel even hier mee spelen en sparen. Wie weet komt er nog wat geluk mijn kant op en staan Vidal en Sánchez dan in het team :D
Vissert schreef op donderdag 15 december 2016 @ 12:41:
[...]

Met een sniper kaart ook bijna een ideale spits. Ik ga denk ik Dybala weer in de verkoop doen voor Brozovic. Alleen even kijken hoe ik hem in mijn team krijg..
Overboosted card door eerdere IFs, nu pas interessant door de position change.
Heb mijn Serie-A team verkocht, maar klinkt als de ideale 3e middenvelder in een 433x serie-a team.

Pljanic heeft leuke stats, maar blijft een medium/medium, en Brozovic is meer allround/box to box dan Hamsik

Bossie schreef op donderdag 15 december 2016 @ 12:49:
[...]

Overboosted card door eerdere IFs, nu pas interessant door de position change.
Heb mijn Serie-A team verkocht, maar klinkt als de ideale 3e middenvelder in een 433x serie-a team.

Pljanic heeft leuke stats, maar blijft een medium/medium, en Brozovic is meer allround/box to box dan Hamsik
Idd! Ik heb alleen geen ruimte meer...

Naingolan en Marchisio zijn mijn H/H box to box spelers. De Rossi als CDM met M/H. Candreva heeft op dit moment 21 goals in 30 wedstrijden en bijna evenveel assist als CAM. In de spits lopen SIF Immobile en IF Insigne.

Ik zou de Rossi kunnen slachtofferen en met Naingolan spelen als CDM en Brozovic als box to box. Maar een CDM met H/H wordt link denk ik..

Of IF Insigne verkopen en starten met een goedkope vleugelspeler om die dan te wisselen voor een CDM.
Naingolan is een game changer als CDM, hou er wel rekening mee dat hij ook aanvallend erg diep gaat ondanks instructies. Bonuccie was voor mij de beste serie-a CDM :)

Vervolgens Brozo op CM of misschien CAM?

Pagina: 1 ... 68 ... 190 Laatste

Let op:
Let op: handelen in coins is door EA niet toegestaan. Het is dan ook niet toegestaan dit in dit topic te bespreken.