Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PetrCech_3
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 23-09-2024
Zo... Werd een beetje gek van mijn Giovinco op CM. Totaal niet beslissend. Nu dit maar even gedaan:
https://www.futbin.com/17/squad/649298

8 potten, 13 doelpunten voor Gio. Prima fitness team. (Geen Alex Sandro, zit in 1st team)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 11 december 2016 @ 18:39:
[...]

Schiet dan ook niet op de paal :+
Mijn controller is niet helemaal waterpas :)
Loan cards zijn inmiddels op, moet nog steeds een RW kiezen en zowel mahrez en Mhiki waren aangevers/afmakers :)

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMuijs
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 22-06-2023
PetrCech_3 schreef op zondag 11 december 2016 @ 19:02:
Zo... Werd een beetje gek van mijn Giovinco op CM. Totaal niet beslissend. Nu dit maar even gedaan:
https://www.futbin.com/17/squad/649298

8 potten, 13 doelpunten voor Gio. Prima fitness team. (Geen Alex Sandro, zit in 1st team)
Hoe speelt jouw Handandovic? Mijne speelt echt absoluut waardeloos

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Bossie schreef op zondag 11 december 2016 @ 18:29:
EA heeft de handicap weer eens aangezet, gaat weer lekker nu ik een win nodig heb voor promotie:
- hazard mist twee tap-ins voor leeg doel
- tegenstander mag de gelijkmaker scoren nadat een verdediger met een diving tackle doormidden word gezaagd :+
- ibra is door in 90e minuut, maar schiet op de paal, bal stuitert in de loop van ibra voor leeg doel maar hij raakt geblesseerd en kan niets meer ...
- bij een aftrap lopen beide spelers tegen elkaar :x
- twee blessures, heb 40+ healing cards maar uiteraard nooit degene die ik nodig heb

Ik heb mijn rant gedaan, Bean mag nu weer ff positief doen!

Overigens mag Niang ook wel in category Renato/Musa worden toegevoegd, hij is vrijwel ongrijpbaar voor mijn IF Naingolan.
Dank je voor het geven van de gelegenheid tot positieve inbreng :P
Het positieve is dat deze duidelijke own goal nu eens geen own goal is maar toegekend wordt aan Bakambu. In tegenstelling tot andere eigen doelpunten waar de tegenstander niet aan heeft gezeten (arme Ronaldo).

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=PXCd9vagUEA]

Als Niels er nog even een groepsknuffel ingooit, dan kan de avond niet meer stuk qua positiviteit :)

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PetrCech_3
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 23-09-2024
RonaldMuijs schreef op zondag 11 december 2016 @ 20:00:
[...]

Hoe speelt jouw Handandovic? Mijne speelt echt absoluut waardeloos
Ik vind Handanovic echt een enorm beest. Wat die er allemaal niet heeft uitgehouden... Niet normaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsca777
  • Registratie: Februari 2015
  • Niet online
Welke opstelling werkt bij jullie goed? Op dit moment gebruik ik 4-3-3 (2) controlerend, 4-3-3 (4) met 2 CM en 1 CAM is ook niet verkeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arwintju
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 12:20
Zo, lekker weekendje voor mij. Elite 2 geëindigd (PC) dus dat worden hopelijk wat leuke spelers in de rewards. Ik begin steeds meer van mijn teams te houden hoor. Spelen echt heerlijk (alhoewel ik soms toch nog met 5/6-0 afgemaakt wordt door iemand die simpelweg beter is)
rsca777 schreef op zondag 11 december 2016 @ 21:26:
Welke opstelling werkt bij jullie goed? Op dit moment gebruik ik 4-3-3 (2) controlerend, 4-3-3 (4) met 2 CM en 1 CAM is ook niet verkeerd.
4-3-3 (2) voor mij. Heerlijke opstelling waarmee je aanvallend en verdedigend tegelijk kan spelen. Ook hou ik van wingers en voorzetten dus perfect. 1 snelle middenvelder een sterke CDM en een beetje één die zowel sterk en snel is. Werkt tot nu toe perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjangoBangahri
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 06-12-2020
Ik speel zelf met 4-3-3 (4) met dit team:
https://www.futbin.com/17/squad/652018

Naingolann en marchisio gaan mooi mee naar voren en naar achteren door hun high/high workrates, echt ideaal. Hamsik als cam vind ik ook erg prettig.

Bonaventura gebruik ik als cam wanneer hamsik moet rusten.

Nu nog een paar extra versterkingen als subs en dan hoef ik helemaal geen fitness team meer te gebruiken.

[ Voor 4% gewijzigd door DjangoBangahri op 11-12-2016 22:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
433-2 voor vrijwel alle games, soms 433-4/4321.

Heb inmiddels mijn eerste teamswitch gedaan dit seizoen:
https://www.futbin.com/17/squad/217229

Eerste potje was een ruime overwinning, waarbij het hele team flitste :)
Daarna 4/5 potjes waarbij het hele elftal supertraag aanvoelt met constant stom balverlies vooral met short passes waarbij vooral Hazard totaal onzichtbaar is.

Sane is tijdelijk totdat ik Mahrez kan halen.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bossie schreef op zondag 11 december 2016 @ 22:30:
[...]

433-2 voor vrijwel alle games, soms 433-4/4321.

Heb inmiddels mijn eerste teamswitch gedaan dit seizoen:

Eerste potje was een ruime overwinning, waarbij het hele team flitste :)
Daarna 4/5 potjes waarbij het hele elftal supertraag aanvoelt met constant stom balverlies vooral met short passes waarbij vooral Hazard totaal onzichtbaar is.

Sane is tijdelijk totdat ik Mahrez kan halen.
Kun je niet beter de normale Ibra kopen? Is misschien wat minder exclusief maar die extra kracht heb je niet nodig bij al een sterke speler toch?

Denk ook dat Hazard in een 4321 formatie beter tot zijn recht komt omdat hij verder naar voren staat. Je ziet hem in het echt net als Alexis Sanchez overal opduiken in plaats van alleen aan de linkerkant. Zit er persoonlijk ook nog aan om hem te halen in plaats van Martial gedurende de crash. Moet alleen Pogba nog terug halen en dan is mijn team weer op niveau.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 11 december 2016 @ 23:20:
[...]

Kun je niet beter de normale Ibra kopen? Is misschien wat minder exclusief maar die extra kracht heb je niet nodig bij al een sterke speler toch?

Denk ook dat Hazard in een 4321 formatie beter tot zijn recht komt omdat hij verder naar voren staat. Je ziet hem in het echt net als Alexis Sanchez overal opduiken in plaats van alleen aan de linkerkant. Zit er persoonlijk ook nog aan om hem te halen in plaats van Martial gedurende de crash. Moet alleen Pogba nog terug halen en dan is mijn team weer op niveau.
Kracht misschien niet, maar extra stamina is altijd prettig.
Mo-Ibra was 20k onder BIN met een hunter kaartje, dus vond het wel prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 17:04
To easy schreef op zaterdag 10 december 2016 @ 15:19:
[...]

Nachtje goed slapen en dan komt alles goed ;)

Damn ik zit even naar de inform kaart van Ramos te kijken. Wat zou dat ook een heerlijke cdm zijn. Helemaal als je dan 2 cdm speelt en dan Ramos en Nainggolan naast elkaar _/-\o_
Nou, heb het nog redelijk kunnen repareren. 22 uit 35 :) Was echt een gekke WL 8)7 Het ging zelf niet zo lekker en kwam veel rare momenten tegen. Maar we hebben het overleefd :p

In het kader van originaliteit kwam ik deze tegen, weer 'ns wat anders :):
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/WISmLUdiTtRGOwqv5I8huksU/full.jpg

De "zet allemaal 45-ers op de bank en je team wordt beter of die van je tegenstanders slechter"- mythe is bij dezen ook busted:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/iHmuVPp1XmzAQmhZRIMO5wv7/full.jpg

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/QiFkT7Ff6JHDzDzVHfSgYQTT/full.jpg

En dit soort wedstrijden... |:( 8)7 :X

PSN: MrMistral

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMuijs
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 22-06-2023
MrMistral schreef op maandag 12 december 2016 @ 00:23:
[...]

Nou, heb het nog redelijk kunnen repareren. 22 uit 35 :) Was echt een gekke WL 8)7 Het ging zelf niet zo lekker en kwam veel rare momenten tegen. Maar we hebben het overleefd :p

In het kader van originaliteit kwam ik deze tegen, weer 'ns wat anders :):
[afbeelding]

De "zet allemaal 45-ers op de bank en je team wordt beter of die van je tegenstanders slechter"- mythe is bij dezen ook busted:
[afbeelding]

[afbeelding]

[video]

En dit soort wedstrijden... |:( 8)7 :X

[video]
Je mist 1x een open goal rebound, heb je dat vaker? Bij mij zijn dat normaal gesproken 100% doelpunten maar ik heb er vandaag minstens 5 precies het zelfde als jou gemist. Ging haast denken dat het aan het spel lag.
Wel lekker dat je hem nog wint, meestal verlies je zulk soort wedstrijden ook nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
RonaldMuijs schreef op maandag 12 december 2016 @ 00:46:
[...]

Je mist 1x een open goal rebound, heb je dat vaker? Bij mij zijn dat normaal gesproken 100% doelpunten maar ik heb er vandaag minstens 5 precies het zelfde als jou gemist. Ging haast denken dat het aan het spel lag.
Nou, dit weekend dus opvallend vaak. Ik ben niet echt van die "EA fucked met ons" theorieën, maar idd 100% rebounds gingen opvallend vaak naast of op de paal of lat.
Wel lekker dat je hem nog wint, meestal verlies je zulk soort wedstrijden ook nog.
Idd! Ik voelde de bui al hangen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thomas18GT
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 14-10 14:25
MrMistral schreef op maandag 12 december 2016 @ 00:23:

[afbeelding]

[afbeelding]

[video]
Één zwaluw maakt nog geen zomer, of hoe zeggen ze dat? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrMistral schreef op maandag 12 december 2016 @ 00:56:
[...]

Nou, dit weekend dus opvallend vaak. Ik ben niet echt van die "EA fucked met ons" theorieën, maar idd 100% rebounds gingen opvallend vaak naast of op de paal of lat.

[...]

Idd! Ik voelde de bui al hangen...
ik heb het 2e filmpje niet afgekeken maar misschien moet je toch eens kijken naar hoe je voor het doel staat als je schiet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrMistral
Thomas18GT schreef op maandag 12 december 2016 @ 07:21:
[...]

Één zwaluw maakt nog geen zomer, of hoe zeggen ze dat? ;)
Haha! Ja je hebt gelijk hoor ;) Was gekscherend bedoeld omdat andersom het bewijs ook zo keihard is :p .
Verwijderd schreef op maandag 12 december 2016 @ 07:32:
[...]
ik heb het 2e filmpje niet afgekeken maar misschien moet je toch eens kijken naar hoe je voor het doel staat als je schiet.
Want ik sta verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrMistral schreef op maandag 12 december 2016 @ 09:43:
[...]

Haha! Ja je hebt gelijk hoor ;) Was gekscherend bedoeld omdat andersom het bewijs ook zo keihard is :p .

[...]

Want ik sta verkeerd?
Kijk het 2e filmpje nog eens terug dan.
  1. Je krijgt de bal lucky terug en probeert daarna op de verre hoek te schieten terwijl de keeper uit zijn doel is.
  2. Je krijgt de bal weer lucky terug nadat een tegenstander hem aanraakt. Vervolgens schiet je vanuit een onmogelijke hoek op het doel vanuit de draai.
  3. Wie heeft er hier op het forum nu niet te maken gehad met de lat/paal?
  4. Na de lage voorzet schiet je direct waardoor de bal naar de keeper rolt. Heb dit zelf soms ook. Moet je gewoon aan werken.
  5. Kans met Immobile waar je in de 16 nog tegen de lat schiet heeft puur te maken met de kracht die je mee geeft (2.5). Ga hier lekker voor een low driven shot.
Niet veel verder gekeken aangezien ik ook geen zin heb in een eindeloze discussie zoals sommige mensen hier. Misbruik de low driven shots gewoon, je kunt zoveel kracht meegeven aan een bal die over de grond rolt dat het voor keepers onmogelijk wordt om ze te stoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lekker weekendje achter de rug. Heerlijke voetbalwedstrijden live op tv gekeken en zelf ook lekker gespeeld in online seasons. Ondanks het verkopen van mijn topteams toch in div3 gebleven (wel wat meer moeite). Wat dat betreft nu wat stabieler dan in fifa16.
Gisteren nog wel wat WL gekeken op twitch en zag de stress en frustraties van WL alweer op de gezichten van de spelers. Ook zijn zowat alle NL streamers zelf uitgeroepen NL kampioenen ofzo lijkt het wel.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de mensen die IF Aguero willen halen en denken dat dit veel gaat veranderen. Kijk eens naar de 3e IF van Sanchez. Als je ze naast elkaar legt zie je dat hij op bijna alles gewoon beter is en meer uithoudingsvermogen heeft. Daarnaast gok, en hoop ik dat hij zo blijft spelen zoals hij nu doet en dat hij een upgrade krijgt.

Aguero (met engine):
Afbeeldingslocatie: https://i.gyazo.com/590af92cd136dbe0e2194e42aace818c.png

Sanchez (met engine):
Afbeeldingslocatie: https://i.gyazo.com/aadf5ed548f967d6b389089b40908e88.png

Ze zijn ongeveer voor hetzelfde bedrag op te halen en Aguero zal maakt sowieso geen kans op een upgrade, vanwege zijn schorsing. TIF Sanchez heeft ook meer IGS dan 96 Ronaldo 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 12 december 2016 @ 10:59:
Voor de mensen die IF Aguero willen halen en denken dat dit veel gaat veranderen. Kijk eens naar de 3e IF van Sanchez. Als je ze naast elkaar legt zie je dat hij op bijna alles gewoon beter is en meer uithoudingsvermogen heeft. Daarnaast gok, en hoop ik dat hij zo blijft spelen zoals hij nu doet en dat hij een upgrade krijgt.

Aguero (met engine):
[afbeelding]

Sanchez (met engine):
[afbeelding]

Ze zijn ongeveer voor hetzelfde bedrag op te halen en Aguero zal maakt sowieso geen kans op een upgrade, vanwege zijn schorsing. TIF Sanchez heeft ook meer IGS dan 96 Ronaldo 8)7
Tenzij je 4* WF en H/M beter vindt werken als spits dan 3* WF + H/H, wat niet te onderschatten is.
Maar qua stats is sanchez beter idd, m.n. stamina is handig.

Gelet op mijn toekomstige BPL en dat een van deze spitsen in aanmerking zou kunnen komen ben ik er nog niet uit.

Edit: Aguero kan evt nog wel een TOTY pakken, maar dat kan Sanchez uiteraard ook.

[ Voor 4% gewijzigd door Bean77 op 12-12-2016 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bean77 schreef op maandag 12 december 2016 @ 11:06:
[...]

Tenzij je 4* WF en H/M beter vindt werken als spits dan 3* WF + H/H, wat niet te onderschatten is.
Maar qua stats is sanchez de no brainer.

Gelet op mijn toekomstige BPL en dat een van deze spitsen in aanmerking zou kunnen komen ben ik er nog niet uit.

Edit: Aguero kan evt nog wel een TOTY pakken, maar dat kan Sanchez uiteraard ook.
Zie Sanchez het eerder krijgen dan Aguero. Meestal verpest Arsenal het helemaal na de winterstop maar met Man City gaat het ook niet al te best 8)7 Ik keren dat ik hem heb gebruikt naast Aguero kwam zijn H/H ook wel van pas. Puur omdat hij vaak op de goede plek te vinden was en niet alleen maar centraal bleef staan wachtend op de bal. 3* WF heb ik helemaal niks van gemerkt aangezien je van de linker kant gewoon laag moet schieten in plaats van met een curve proberen te schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 12 december 2016 @ 11:32:
[...]

Zie Sanchez het eerder krijgen dan Aguero. Meestal verpest Arsenal het helemaal na de winterstop maar met Man City gaat het ook niet al te best 8)7 Ik keren dat ik hem heb gebruikt naast Aguero kwam zijn H/H ook wel van pas. Puur omdat hij vaak op de goede plek te vinden was en niet alleen maar centraal bleef staan wachtend op de bal. 3* WF heb ik helemaal niks van gemerkt aangezien je van de linker kant gewoon laag moet schieten in plaats van met een curve proberen te schieten.
Het gaat in principe over een heel jaar, hoewel EA soms wat kort van geheugen is. Ik denk dat ze beide serieus in aanmerking komen. Er spelen ook wel wat commerciële dingen bij, want hoe meer interessante spelers die men wilt hebben, des te meer kaartjes er geopend worden.
Tevez heeft ook H/H en ik vind het irritant als hij zich laat zakken waardoor ik mijn speerpunt voorin kwijt ben. Dat wil ik niet en ik vrees dat Sanchez dit ook zal doen. Misschien maar eens op zoek gaan naar streams met hem voorin om te zien of hij zich laat zakken. Het verschil in stats zijn in de meeste gevallen slechts kleine nuances. Stamina boost is wel lekker, maar met normale Aguerooo had ik nooit problemen met zijn stamina. Blijft toch centraal in 4321 opstelling en loopt daardoor niet vele onnodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
Verwijderd schreef op maandag 12 december 2016 @ 10:12:
[...]

1. Je krijgt de bal lucky terug en probeert daarna op de verre hoek te schieten terwijl de keeper uit zijn doel is.
  2. Je krijgt de bal weer lucky terug nadat een tegenstander hem aanraakt. Vervolgens schiet je vanuit een onmogelijke hoek op het doel vanuit de draai.
  4. Na de lage voorzet schiet je direct waardoor de bal naar de keeper rolt. Heb dit zelf soms ook. Moet je gewoon aan werken.
  5. Kans met Immobile waar je in de 16 nog tegen de lat schiet heeft puur te maken met de kracht die je mee geeft (2.5). Ga hier lekker voor een low driven shot.
Niet veel verder gekeken aangezien ik ook geen zin heb in een eindeloze discussie zoals sommige mensen hier. Misbruik de low driven shots gewoon, je kunt zoveel kracht meegeven aan een bal die over de grond rolt dat het voor keepers onmogelijk wordt om ze te stoppen.
Schoten uit de draai snap ik ja ;) Low driven moet idd misschien in m'n systeem. Verder begrijp ik je reactie niet. Ik ben totaal niet uit op een eindeloze discussie. Het zal misschien je maandagochtendhumeur zijn ofzo 8)7

Het wordt trouwens echt tijd dat Nainggolan onder de 60k zakt :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amelandbor
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15:39
Heb dit weekend na veel frustratie in plaats van semi alles maar eens op assisted gezet. Maar man wat wordt het daar makkelijk van. Sindsdien maar een paar potjes verloren. Ik zie nu bij tegenstanders dezelfde frustrerende dingen gebeuren als bij mij. Uiteindelijk Gold 2 gehaald.

Voor de weekend league laat ik het nu maar even zo staan, ondanks de irritante passes die Fifa nu geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Amelandbor schreef op maandag 12 december 2016 @ 11:59:
Heb dit weekend na veel frustratie in plaats van semi alles maar eens op assisted gezet. Maar man wat wordt het daar makkelijk van. Sindsdien maar een paar potjes verloren. Ik zie nu bij tegenstanders dezelfde frustrerende dingen gebeuren als bij mij. Uiteindelijk Gold 2 gehaald.

Voor de weekend league laat ik het nu maar even zo staan, ondanks de irritante passes die Fifa nu geeft.
Mijn frustratie komt voornamelijk uit passing die anders gaat dan ik in gedachte had en vervolgens de situaties die daaruit voorkomen. Dit is het proberen waard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op maandag 12 december 2016 @ 12:33:
[...]

Mijn frustratie komt voornamelijk uit passing die anders gaat dan ik in gedachte had en vervolgens de situaties die daaruit voorkomen. Dit is het proberen waard :)
Zou je verplicht een uur moeten oefenen op die oefening waarbij al die mini doeltjes in een rondje staan >:)
Ter geruststelling, ik kan er niks van ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Bean77 schreef op maandag 12 december 2016 @ 11:44:
[...]

Het gaat in principe over een heel jaar, hoewel EA soms wat kort van geheugen is. Ik denk dat ze beide serieus in aanmerking komen. Er spelen ook wel wat commerciële dingen bij, want hoe meer interessante spelers die men wilt hebben, des te meer kaartjes er geopend worden.
Tevez heeft ook H/H en ik vind het irritant als hij zich laat zakken waardoor ik mijn speerpunt voorin kwijt ben. Dat wil ik niet en ik vrees dat Sanchez dit ook zal doen. Misschien maar eens op zoek gaan naar streams met hem voorin om te zien of hij zich laat zakken. Het verschil in stats zijn in de meeste gevallen slechts kleine nuances. Stamina boost is wel lekker, maar met normale Aguerooo had ik nooit problemen met zijn stamina. Blijft toch centraal in 4321 opstelling en loopt daardoor niet vele onnodig.
Ik speel ondanks dat ik met de 4312/4321 speel toch meer een passing game dus de voorhoede uit positie is wat voor een tegenstander lastig is. Afgelopen weekend zag je Sanchez bijvoorbeeld ook wel dat hij zich iets liet inzakken waardoor hij niet gedekt werd. Hierdoor kun je uiteindelijk extra ruimte creëren.
MrMistral schreef op maandag 12 december 2016 @ 11:51:
[...]

Schoten uit de draai snap ik ja ;) Low driven moet idd misschien in m'n systeem. Verder begrijp ik je reactie niet. Ik ben totaal niet uit op een eindeloze discussie. Het zal misschien je maandagochtendhumeur zijn ofzo 8)7

Het wordt trouwens echt tijd dat Nainggolan onder de 60k zakt :+
Bedoel het ook niet naar jou gericht. Je schiet te gehaast of probeert op de korte hoek te schieten (iets wat vorig jaar altijd een goal was).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bean77 schreef op maandag 12 december 2016 @ 12:40:
[...]

Zou je verplicht een uur moeten oefenen op die oefening waarbij al die mini doeltjes in een rondje staan >:)
Ter geruststelling, ik kan er niks van ;)
Just EA things, je kent het wel als twee spelers bijvoorbeeld 5m van elkaar af staan (ongedekt) en vervolgens de short pass naar een speler die 20m verderop in de dekking staat gaat wat minimaal 45graad uit de richting van het pookje is :)

Een ander voorbeeld is dat de short pass niet simpelweg in de voeten word gespeeld, maar EA besluit dat de tweede speler een loopactie moet gaan doen :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op maandag 12 december 2016 @ 13:00:
[...]

Just EA things, je kent het wel als twee spelers bijvoorbeeld 5m van elkaar af staan (ongedekt) en vervolgens de short pass naar een speler die 20m verderop in de dekking staat gaat wat minimaal 45graad uit de richting van het pookje is :)

Een ander voorbeeld is dat de short pass niet simpelweg in de voeten word gespeeld, maar EA besluit dat de tweede speler een loopactie moet gaan doen :O
Snap je punt ook hoor ;)
Of dat je hard wil inpassen op een speler die relatief dichtbij staat, maar dat de pass dan gaat naar de speler die een stuk achter hem staat....

Ik snap ook niet dat mijn spelers vaak een manoeuvre moeten maken van een slagschip terwijl ik op twitch de meest epische balbehandelingen, aannames etc voorbij zie komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15:34
20 euro aan gouden pakjes, en krijg er allemaal troep uit.
Wat een spel..

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Mars18 schreef op maandag 12 december 2016 @ 13:14:
Wat een spel..
Wat verwacht je dan? Pakketjes kopen is gewoon hetzelfde als een loterij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 05-10 00:29
Mars18 schreef op maandag 12 december 2016 @ 13:14:
Wat een spel..
Ja voelt k*t he weer 20 euro wasted haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
Bossie schreef op maandag 12 december 2016 @ 13:00:
[...]

Ja, dat slaat echt nergens op idd. Of een passje terug vanaf de 16 van de tegenstander naar je middenvelder/ aanvaller, maar die blijkbaar naar de laatste man in je verdediging moet _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Verwijderd schreef op maandag 12 december 2016 @ 13:18:
[...]

Wat verwacht je dan? Pakketjes kopen is gewoon hetzelfde als een loterij.
Toch wel iets meer dan een Moutinho :O

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mars18 schreef op maandag 12 december 2016 @ 13:27:
[...]

Pff ik had ook packluck vanochtend met de wekelijkse packs. Top kaart was een 78 rare gold...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Verkoop al die dure fitness kaarten maar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyramiden
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 21:09
MrMistral schreef op maandag 12 december 2016 @ 13:25:
[...]

Ja, dat slaat echt nergens op idd. Of een passje terug vanaf de 16 van de tegenstander naar je middenvelder/ aanvaller, maar die blijkbaar naar de laatste man in je verdediging moet _O-
Of dat je bij de achterlijn staat in het strafschopgebied van de tegenstander en dat er geen spelers zijn midden in het strafschopgebied op een bal wachten. Iedereen loopt in plaats daarvan in de dekking recht op het doel af om een triple X binnen te tikken welke ik nooit kan geven zonder heb in de voeten van een tegenstander te leggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 14:44
Verwijderd schreef op maandag 12 december 2016 @ 10:12:
[...]

Ik heb met die Low driven shots nog weleens dat als ik ze te hard doe dat ze dan totaal naast, of het ligt aan morata want die is daar echt kampioen in geweest deze WL haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vissert schreef op maandag 12 december 2016 @ 13:28:
[...]

Pff ik had ook packluck vanochtend met de wekelijkse packs. Top kaart was een 78 rare gold...
oh ja, daar nog niet eens naar gekeken. Gelijk eens doen.

hmm 2 nietszeggende TOTW loan spelers :(
Eerste pakje 78 Verhaegh
Tweede pakje Bonucci

mwa, kan slechter.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Nu online
Heb de Deluxe versie en krijg wekelijks een jumbo pack en een TOTW loan player.

Vandaag Martial in het Jumbo pakket. Opzich prima! Verder ben ik wel blij met die shitload aan contracten en fitness. Ook wat healing erbij meestal.

Kosten waren bij YGZ maar 8 euro extra dan een gewone Fifa. Inmiddels zit ik over de 1 miljoen coins. Behoorlijk veel winst gemaakt rond de PotM Costa hype. Nu 100 IF kaarten op mn tradepile staan om te verhandelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Tja als iedereen door 20 euro naar EA te smijten een Ronaldo zou krijgen...........
Jamesl schreef op maandag 12 december 2016 @ 13:34:
[...]

Ik heb met die Low driven shots nog weleens dat als ik ze te hard doe dat ze dan totaal naast, of het ligt aan morata want die is daar echt kampioen in geweest deze WL haha
Wel meer spelers hebben er last van. Ik speel geen weekend league meer maar als ik zoveel kansen compleet mis schiet met top spelers en zie dat een Henderson of Kante een afstandsschot doet vol in de kruising dan ga ik wel weer nadenken over hoe krom het spel soms is 8)7 Het is mij dit weekend ook gelukt om een afstandsschot in de kruising te pompen met jawel... Manolas :')

[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2016 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErnstMid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 01-09 10:40

ErnstMid

Xbox GT: Capitalbully

Bean77 schreef op maandag 12 december 2016 @ 13:35:
[...]

oh ja, daar nog niet eens naar gekeken. Gelijk eens doen.

hmm 2 nietszeggende TOTW loan spelers :(
Eerste pakje 78 Verhaegh
Tweede pakje Bonucci

mwa, kan slechter.
Rooney uit een pack gehaald; zit nu te twijfelen om aan een bundesliga/bpl hybrid te gaan sleutelen. Iets met een middenveld van sanches/rooney/muller ofzo.

Hoe speelt Rooney dit jaar? Zijn er wat leuke mogelijkheden met een bundesliga/bpl hybrid? Of toch maar voor Vidal gaan en die naast thiago en sanches zetten :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
Verwijderd schreef op maandag 12 december 2016 @ 13:37:
[...]

Tja als iedereen door 20 euro naar EA te smijten een Ronaldo zou krijgen...........

[...]

Wel meer spelers hebben er last van. Ik speel geen weekend league meer maar als ik zoveel kansen compleet mis schiet met top spelers en zie dat een Henderson of Kante een afstandsschot doet vol in de kruising dan ga ik wel weer nadenken over hoe krom het spel soms is 8)7 Het is mij dit weekend ook gelukt om een afstandsschot in de kruising te pompen met jawel... Manolas :')
Haha een vriend van mij worldstard ook van alles met Manolas, ik schoot laatst met een 2* WF van sturridge er eentje vanuit de Volley strak de kruising in.

Rare WL ook, begon 8 wins van de 10 en daarna verloor ik er echt 8 van de 10 weer... uiteindelijk goud 3 gehaald met nog 6 Games over en ben ik maar gaan slapen. Had alleen de zondag voor WL dus de concentratie was ver te zoeken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Verwijderd schreef op maandag 12 december 2016 @ 13:37:
[...]

[...]

Ja maar heb nu 120 euro gepackt, en niet meer als een Hummels van 40k gekregen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het serie A team maar iets omgegooid. De defense voelde heel sloom aan.

https://www.futbin.com/17/squad/565503

In eerste instantie beginnen met Butland op goal dan hoef ik SIF Immobile nog niet te verkopen. Nog 15k en dan heb ik genoeg voor Dybala.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas18GT
Mars18 schreef op maandag 12 december 2016 @ 13:45:
[...]

Ja maar heb nu 120 euro gepackt, en niet meer als een Hummels van 40k gekregen :+
Wauw, ik weet niet wat ik gekker vind.. 120 euro aan packs uitgeven of dat je er zo weinig geluk mee hebt :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jamesl schreef op maandag 12 december 2016 @ 13:43:
[...]

Haha een vriend van mij worldstard ook van alles met Manolas, ik schoot laatst met een 2* WF van sturridge er eentje vanuit de Volley strak de kruising in.

Rare WL ook, begon 8 wins van de 10 en daarna verloor ik er echt 8 van de 10 weer... uiteindelijk goud 3 gehaald met nog 6 Games over en ben ik maar gaan slapen. Had alleen de zondag voor WL dus de concentratie was ver te zoeken
Ja het enige wat ik op zulke momenten kan doen is facepalmen. Want wat je er zelf in schiet kan er net zo kansloos aan de andere kant in vliegen. Eigenlijk is het ook niet eens leuk om op zo'n manier te winnen wanneer je zo'n lullig en alles behalve realistisch doelpunt scoort. Maar je moet wanneer andere simpele kansen er niet in gaan door wat voor reden dan ook....

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Thomas18GT schreef op maandag 12 december 2016 @ 13:48:
[...]

Wauw, ik weet niet wat ik gekker vind.. 120 euro aan packs uitgeven of dat je er zo weinig geluk mee hebt :X
Nou in 2 jaar gratis maandag packs heb ik ook nog nooit wat fatsoenlijks gehad.
Eigenlijk heb ik ook 2 jaar elke week dikke pech. Alleen deze week zie ik Bonucci dan maar als de jackpot :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
Mars18 schreef op maandag 12 december 2016 @ 13:45:
[...]

Wow haha, weet niet hoe goed jij jezelf als speler vindt maar ik zou eerder 120 euro aan draft uitgeven en hopen dat je halve finale/finale komt, is vgm meer waard qua packs dan los kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinno
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 31-03 06:30

Vinno

Dat is ook!

Vorige week Fifa gekocht en dit weekend ff bezig geweest met FUT.

Dit samengesteld: http://www.futhead.com/17/squads/3057766/

Graag wat tips:
1. Korte termijn: Als ik iets wil kopen, moet ik eerst verkopen, dus graag tips met vervangbare waarde
2. Lange termijn: Misschien tips waarvoor ik nu kan gaan sparen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas18GT
Vinno schreef op maandag 12 december 2016 @ 14:29:
Vorige week Fifa gekocht en dit weekend ff bezig geweest met FUT.

Dit samengesteld: http://www.futhead.com/17/squads/3057766/

Graag wat tips:
1. Korte termijn: Als ik iets wil kopen, moet ik eerst verkopen, dus graag tips met vervangbare waarde
2. Lange termijn: Misschien tips waarvoor ik nu kan gaan sparen?
Leuk team al voor na 1 week!

Op futbin kan je zien wat de actuele waarde is van je team, dat is makkelijker om te vergelijken mocht je iets anders willen.

https://www.futbin.com/17/squad/660082

Persoonlijk zou ik je keeper verkopen en Kanté hiervoor halen om op de plek van Carrick te zetten. Dan kan je een Butland of Begovic in de goal zetten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Thomas18GT schreef op maandag 12 december 2016 @ 14:34:
[...]

Leuk team al voor na 1 week!

Op futbin kan je zien wat de actuele waarde is van je team, dat is makkelijker om te vergelijken mocht je iets anders willen.

https://www.futbin.com/17/squad/660082

Persoonlijk zou ik je keeper verkopen en Kanté hiervoor halen om op de plek van Carrick te zetten. Dan kan je een Butland of Begovic in de goal zetten :)
Idd! Kante is echt een baas. Je zou ook Rooney (23k) kunnen ruilen voor Eriksen (8k) met die 15k zou je net Bailly kunnen kopen waardoor je meer snelheid hebt achterin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinno

Vinno

Dat is ook!

(Ja ik heb wel een paar pakjes gekocht en daar wat mazzel mee gehad, waardoor ik meteen in het begin wat te investeren had :))

Ok ok, ik ga die Kante eens ff bekijken!! Thnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
Zoveel twijfels... Investeren of nog een week wachten. Gaat nu elke week zo :p
Je weet dat er een crash aan zit te komen met TOTY/Kerst in aantocht maar je weet niet wanneer en hoe hard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas18GT
Jamesl schreef op maandag 12 december 2016 @ 14:50:
Zoveel twijfels... Investeren of nog een week wachten. Gaat nu elke week zo :p
Je weet dat er een crash aan zit te komen met TOTY/Kerst in aantocht maar je weet niet wanneer en hoe hard
Mijn team is vandaag alweer 100k gestegen dus ik weet niet of dit het juiste moment is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
Thomas18GT schreef op maandag 12 december 2016 @ 14:52:
[...]

Mijn team is vandaag alweer 100k gestegen dus ik weet niet of dit het juiste moment is ;)
Ik snap de prijzen ook niet.
Het juiste moment om niet of juist wel te kopen? ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas18GT
Jamesl schreef op maandag 12 december 2016 @ 14:56:
[...]

Haha vanochtend was in ieder geval een beter moment om te kopen dan nu :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jamesl schreef op maandag 12 december 2016 @ 14:56:
[...]

Je kan beter kopen als fifa17 bijna afgelopen is, dan is het nog goedkoper ;) :P

Ik kijk zelf tot kerst/toty om weer een mooi team te kopen, al zal dat waarschijnlijk dan nog te duur zijn ipv nog langer te wachten. Maar op een gegeven moment wil je er ook mee spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
Bean77 schreef op maandag 12 december 2016 @ 15:00:
[...]

Je kan beter kopen als fifa17 bijna afgelopen is, dan is het nog goedkoper ;) :P

Ik kijk zelf tot kerst/toty om weer een mooi team te kopen, al zal dat waarschijnlijk dan nog te duur zijn ipv nog langer te wachten. Maar op een gegeven moment wil je er ook mee spelen.
Ja dit heb ik dus precies, je wilt een leuk team kopen maar je wilt niet dat dat team een week later 100K+ minder waard is....

Deze FIFA weet ik alleen totaal niet wat een goed moment is om te kopen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jamesl schreef op maandag 12 december 2016 @ 15:02:
[...]

Ja dit heb ik dus precies, je wilt een leuk team kopen maar je wilt niet dat dat team een week later 100K+ minder waard is....

Deze FIFA weet ik alleen totaal niet wat een goed moment is om te kopen :p
In principe is het een feit dat je team een week later 100k+ minder waard is. Het is alleen een extra/bonus als dit niet het geval is ;)
Niemand weet hier hoe het met deze FIFA een goed of slecht moment is. Met de SBCs ed kan EA zoveel beïnvloeden of juist weer niet.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
Bean77 schreef op maandag 12 december 2016 @ 15:07:
[...]

In principe is het een feit dat je team een week later 100k+ minder waard is. Het is alleen een extra/bonus als dit niet het geval is ;)
Niemand weet hier hoe het met deze FIFA een goed of slecht moment is. Met de SBCs ed kan EA zoveel beïnvloeden of juist weer niet.....
Klopt! Ik wacht denk nog een weekje, vorig jaar gebeurde ook een en het anders net voor de kerst.
Dan maar uitgeven en lekker mee spelen :)
Denk dat dat het slimste is maar het is echt natte vinger werk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arwintju
Nou, na de verassende Black Friday crash weet ik het ook niet meer. Ik heb het geluk gehad om een beetje gespreid in te kopen waardoor ik nu nog steeds zo'n 200 a 300K winst pak op het team. Ik ga het echter niet verkopen want het bevalt me prima.

Ik denk dat de crash erg tegen gaat vallen. Iedereen zit erop te wachten en dat is vaak slecht teken. EA gaat met kerst sowieso weer speciale SBC's uit brengen waar de markt niet van gaat crashen. Misschien dat hetzelfde gebeurt als met Black Friday en dat de echte crash al een week eerder plaats vindt. Prijzen zakken totaal niet dus ik weet het allemaal even niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
Arwintju schreef op maandag 12 december 2016 @ 15:12:
Nou, na de verassende Black Friday crash weet ik het ook niet meer. Ik heb het geluk gehad om een beetje gespreid in te kopen waardoor ik nu nog steeds zo'n 200 a 300K winst pak op het team. Ik ga het echter niet verkopen want het bevalt me prima.

Ik denk dat de crash erg tegen gaat vallen. Iedereen zit erop te wachten en dat is vaak slecht teken. EA gaat met kerst sowieso weer speciale SBC's uit brengen waar de markt niet van gaat crashen. Misschien dat hetzelfde gebeurt als met Black Friday en dat de echte crash al een week eerder plaats vindt. Prijzen zakken totaal niet dus ik weet het allemaal even niet.
Met wek team speel je nu dan? :)

Ja EA doet vgm wel moeite met de markt niet te laten crashen. Ik denk dat er een kleine crash komt binnen nu en een week i.v.m. kerst (ik gok dat dat miss zondag/maandag gebeurt na deze WL).

Met black friday was het ook de week ervoor dan de eigenlijke week dat het black friday was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arwintju
Jamesl schreef op maandag 12 december 2016 @ 15:18:
[...]

Met wek team speel je nu dan? :)

Ja EA doet vgm wel moeite met de markt niet te laten crashen. Ik denk dat er een kleine crash komt binnen nu en een week i.v.m. kerst (ik gok dat dat miss zondag/maandag gebeurt na deze WL).

Met black friday was het ook de week ervoor dan de eigenlijke week dat het black friday was.
Heb ze al wel eens gepost maar here you go.

Team 1: http://www.futhead.com/17/squads/2288745/
Team 2: http://www.futhead.com/17/squads/1926177/

SIF salah bij het tweede team is een rood kaartje van de maandelijkse rewards trouwens! Man wat is die goed zeg _/-\o_ . Nog iemand waarover ik heel erg te spreken ben is Lacazette. Ik kan straks Griezmann kopen maar twijfel nog een beetje of ik dat wel moet doen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vinno

Vinno

Dat is ook!

Ok ik heb geluisterd naar jullie adviezen (:P), nu heb ik dit: http://www.futhead.com/17/squads/3059824/

Heb nu nog zo'n 25k over. Wat is nu jullie advies om te halen? Of om voor te sparen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vinno schreef op maandag 12 december 2016 @ 16:03:
Ok ik heb geluisterd naar jullie adviezen (:P), nu heb ik dit: http://www.futhead.com/17/squads/3059824/

Heb nu nog zo'n 25k over. Wat is nu jullie advies om te halen? Of om voor te sparen?
Een Clyne of Valencia voor op rechtsback?

Daarnaast kijk eens goed naar de Chemistry styles. Wanneer een speler een bepaalde chem style heeft en door de connecties met andere spelers op 10 chem zit dan krijgt hij een flinke boost. Welke statistieken er beter worden is afhankelijk van welke soort chem style.

https://www.futbin.com/17/player/192/eriksen

Je kunt op futbin prima experimenteren met passende chem styles. Links onder "Compare" is een lijstje waarop de onderstaande stats zich aanpassen. De chem styles krijg je ook uit packs en zijn ook te halen op de transfermarkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arwintju

Bailey als LCV en walker als RA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The DenMan
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:33

The DenMan

PSN ID: Thedenman

Arwintju schreef op maandag 12 december 2016 @ 16:09:
[...]

Bailey als LCV en walker als RA.
:Y

Mijn iRacing Profiel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Thomas18GT

En Musa in de spits ipv Defoe :+

Thomas heeft weer lekker geluk vandaag, wat een heerlijke snipe O+

Afbeeldingslocatie: https://s30.postimg.org/s096btqqp/gundogan.png

[ Voor 22% gewijzigd door Thomas18GT op 12-12-2016 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
Thomas18GT schreef op maandag 12 december 2016 @ 16:15:
[...]

En Musa in de spits ipv Defoe :+

[afbeelding]
wtfff
Hoe kom je erbij om die zo te snipen? :p
Was het per ongeluk of aasde je erop?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thomas18GT
Jamesl schreef op maandag 12 december 2016 @ 16:19:
[...]

wtfff
Hoe kom je erbij om die zo te snipen? :p
Was het per ongeluk of aasde je erop?
Haha ik zocht hem voor onder de 420k :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeacockSR4
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 23-09-2021
Ik heb van het weekend m'n complete Premier League team verkocht en ben nu volle bak op de Calcio A trein gesprongen. Ik heb m'n verdediging (volledig Juve) en aanval (IF Insigne en IF Salah) wel staan. Ik speel 4-3-3(5). Ik ben dan nog aan het puzzelen voor een CVM en twee CM's en heel evt nog een CA. Als CA heb ik nu Totti wat echt een held is en ik laat die Salah en Insigne wel rennen dus heb opzich niet een hele snelle CA nodig.

Goed, ik zoek dus nog een CVM en 2 CM's en heb 250K te besteden. Ik heb nu op m'n lijstje Marchisio CVM en Pjanic CM staan (samen zo'n 100k) en wil dan nog Naingolan halen voor 75k.

Voor welk middenveld zouden jullie kiezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
Thomas18GT schreef op maandag 12 december 2016 @ 16:21:
[...]

Haha ik zocht hem voor onder de 420k :+
Holy shit!! Nice!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinno

Vinno

Dat is ook!

Vissert schreef op maandag 12 december 2016 @ 16:08:
[...]

Een Clyne of Valencia voor op rechtsback?

Daarnaast kijk eens goed naar de Chemistry styles. Wanneer een speler een bepaalde chem style heeft en door de connecties met andere spelers op 10 chem zit dan krijgt hij een flinke boost. Welke statistieken er beter worden is afhankelijk van welke soort chem style.

https://www.futbin.com/17/player/192/eriksen

Je kunt op futbin prima experimenteren met passende chem styles. Links onder "Compare" is een lijstje waarop de onderstaande stats zich aanpassen. De chem styles krijg je ook uit packs en zijn ook te halen op de transfermarkt.
Okay, ik lees juist best veel op fora e.d. dat Chem (kleurtjes van de lijnen toch?) tussen de spelers niet zoveel uit maakt als ze maar op hun goede positie staan en de Teamchem op 100 zit?
Want ik was juist eerst helemaal gefocussed op die groene lijntjes en toen werd me gezegd dat ik daar niet zo op moest letten? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas18GT
Vinno schreef op maandag 12 december 2016 @ 16:24:
[...]

Okay, ik lees juist best veel op fora e.d. dat Chem (kleurtjes van de lijnen toch?) tussen de spelers niet zoveel uit maakt als ze maar op hun goede positie staan en de Teamchem op 100 zit?
Want ik was juist eerst helemaal gefocussed op die groene lijntjes en toen werd me gezegd dat ik daar niet zo op moest letten? :)
http://www.futhead.com/17...ualChem=10&chemType=basic

Hier kan je zien wat chem met je speler doet, aan de balken schuiven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildcardxl
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23-05-2022
Dit weekend geeindigd op gold 3, ben daarna gestopt. Vind het erg lastig om zoveel potjes in een weekend te doen dus betwijfel ook of ik het uberhaupt volgend weekend ga doen. Voor goud 3 ben ik ongeveer 30 wedstrijden bezig en dat is me net wat teveel.

Mijn team wel alvast weer wat tweaks gegeven, het middenveld is aangepast van Allan - bonaventura - Marchisio naar Modric - Pjanic - Naingolan.

In het engelse team SIF Benteke en Walker er bij gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik doordeweeks tijd heb, heb ik dat ik het weekend niet. En andersom.

Kwalificeren kan ik inmiddels. Vorige week gelukt. Maar geen tijd om daadwerkelijk te spelen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
Zou TOGS nog snel dalen denken jullie? Omdat die kaartjes net in het spel zitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arwintju
Jamesl schreef op maandag 12 december 2016 @ 17:37:
Zou TOGS nog snel dalen denken jullie? Omdat die kaartjes net in het spel zitten
Nee, zodra ze uit packs verdwijnen zullen ze alleen maar duurder worden. Als er een crash komt dan dalen ze misschien daardoor iets maar verwacht geen wonderen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jamesl schreef op maandag 12 december 2016 @ 17:37:
Is tot vrijdag 19:00 uur zo uit mijn hoofd. Heb zelf 2 keer Kongolo voor discard gekocht en zie zijn prijs nog wel een keer omhoog gaan zodra hij uit packs is omdat hij betere stats heeft dan andere Nederlandse fullbacks. Mahrez is ook nog wel een interessante kaart vanwege het feit dat het niet echt goed gaat met Leicester in de PL afgezien van dit weekend waardoor een 2e IF nog wel een tijdje duurt.

Geen idee wanneer de laagste prijs is om eerlijk te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iemand nog tips om wat meer "leven" in mijn team te blazen, het voelt alsof ik constant in een lagere versnelling dan mijn tegenstanders speel :(

Of moet ik simpelweg ff wachten totdat de EA goden mij wat meer gunstiger gezind zijn :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Thomas18GT schreef op maandag 12 december 2016 @ 16:15:
[...]

[afbeelding]
Ik in de bocht met een pakje.
Blauwe kaart
Duits
CM positie

wat denk je?

WTF Kimmich........ :(
Zou hem moeten discarden.

Ik heb alleen maar pech, ik zweer het je.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
:+ Carrasco IF spits, zou dat werken?

Hij heeft niet echt kracht ofzo maar wel snelheid, dribbel en redelijk schot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas18GT
Jamesl schreef op maandag 12 december 2016 @ 18:12:

Ik gooide Bolasie IF wel eens even in de spits voor de laatste 30 minuten en dat was gegarandeerd een goal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jamesl schreef op maandag 12 december 2016 @ 18:12:

Je hebt geen kracht nodig als spits als je de duels weet te ontwijken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zaterdag Kostas Manolas IF gekocht voor 121.000, nu gaat hij voor 170.000. Requirements WL? Boateng en Alaba zijn ook 20k duurder geworden. Er leek een kleine crash gaande, maar de prijzen lopen alweer op.

Heb hem vanmorgen verkocht voor 141.000 ( :X ), om wat omzettingen te doen in mijn team.

Team 1: https://www.futbin.com/17/squad/658926
Team 2: https://www.futbin.com/17/squad/664066

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 12 december 2016 @ 20:27:
Zaterdag Kostas Manolas IF gekocht voor 121.000, nu gaat hij voor 170.000. Requirements WL? Boateng en Alaba zijn ook 20k duurder geworden. Er leek een kleine crash gaande, maar de prijzen lopen alweer op.

Heb hem vanmorgen verkocht voor 141.000 ( :X ), om wat omzettingen te doen in mijn team.

Butland in een 1,4mln squad kan eigenlijk echt niet meer he ;)
Haal de Gea ofzo als volgende aanwinst

[ Voor 3% gewijzigd door Bean77 op 12-12-2016 20:39 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• peeweeherman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09-2024

peeweeherman

energieleverend.nl

Bean77 schreef op maandag 12 december 2016 @ 18:26:
[...]

Je hebt geen kracht nodig als spits als je de duels weet te ontwijken :P
True, heb na een vormcrisis (incl. rage sells en wijziging van opstelling) IF Benteke weer vervangen door good old IF Defoe, met zijn strength van 67. Samen met Musa en IF Eriksen voor de supplies een gouden combi.

Door veel feestjes afgelopen week de WL niet kunnen halen, gaf me dit weekend wel de tijd om divisie 2 te halen, was zelfs 1 tegendoelpunt in de verlenging van de laatste partij van div. 1 af.

Vanavond met eerste poging weer gekwalificeerd voor komend weekend, na stroef begin 3de en 4de pot zelfs gewonnen met 6 doelpunten verschil oOo , voelt echt goed als je weer uit zo'n dal kruipt!

Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl

Acties:
  • +3 Henk 'm!
PSV wint alvast de eerste E-battle van ajax

Wanneer krijgen andere (sub)toppers als Feyenoord, Heerenveen, AZ, Utrecht & Vitesse een e-sporter? Kunnen ze een mini competitie houden.
Linkje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
Verwijderd schreef op maandag 12 december 2016 @ 20:27:

Er zijn juist geen requirements, maar alle spelers zijn weer duurder dan voor het weekend. Snap er niets van 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bean77 schreef op maandag 12 december 2016 @ 20:39:
[...]

Butland in een 1,4mln squad kan eigenlijk echt niet meer he ;)
Haal de Gea ofzo als volgende aanwinst
Ik had Leno, maar doordat ik Pogba in het midden heb nu, heeft Smalling maximaal 8 chem. Door Butland in het doel te zetten los ik dat op, ook omdat ik goede verhalen hoorde over Butland. Maar De Gea staat zeker nog op mijn wensenlijstje. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vanavond toch redelijk ok gespeeld, echter lukte het simpelweg niet om kansen om te zetten in doelpunten. Toch bizar, Ibra kan anders aardig afwerken en als je zelf niet scoort ...

Toch maar ingrijpen, Ibra eruit, Naingolan eruit en Aguero en Kante er weer in :)

OTW Kante genomen aangezien er toch niet echt iets anders was om het aan uit te geven, Pogba is simpelweg voorlopig nog buiten bereik. Morgenavond maar even voor de herkansing gaan :)

[ Voor 29% gewijzigd door Bossie op 13-12-2016 00:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyramiden
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 21:09
Bean77 schreef op maandag 12 december 2016 @ 21:08:
PSV wint alvast de eerste E-battle van ajax

Wanneer krijgen andere (sub)toppers als Feyenoord, Heerenveen, AZ, Utrecht & Vitesse een e-sporter? Kunnen ze een mini competitie houden.
Linkje
AZ heeft op dit moment een traject lopen waarbij iemand geselecteerd gaat worden.

Spelen e-sporters eigenlijk met hun "eigen" team? Want dan is het als AZ wel moeilijk tegen Ajax of PSV... Wel veel pace, dat dan weer wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
Pyramiden schreef op maandag 12 december 2016 @ 23:44:
[...]

AZ heeft op dit moment een traject lopen waarbij iemand geselecteerd gaat worden.

Spelen e-sporters eigenlijk met hun "eigen" team? Want dan is het als AZ wel moeilijk tegen Ajax of PSV... Wel veel pace, dat dan weer wel.
Nee, dat is niet verplicht. Ze zijn vrij in hun teamkeuze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De titel gepakt in divisie 3 en slechts 1 keer verloren. Op naar de 2e divisie.

Ben geen wonder met Fifa, die trucjes die sommigen kunnen beheers ik niet eens. Maar mijn teams zitten goed in elkaar, een sterk middenveld is het geheim denk ik.

En Immobile is echt dodelijk, als hij de bal krijgt is het raak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 12 december 2016 @ 23:59:
[...]

Ben geen wonder met Fifa, die trucjes die sommigen kunnen beheers ik niet eens. Maar mijn teams zitten goed in elkaar, een sterk middenveld is het geheim denk ik.

Dat lijkt erg veel op mijn oude team, Calcio A is bizar allround op het middenveld :)
Als je het een keer zwaar hebt, 433-2 met Bonucci als CDM staat als een huis en daarnaast heeft Bonucci nog de long passer trait.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 05-10 00:29
Verdomme weer 2 keer in de finale en weer 2 keer onderuit. Moet toegeven 2 keer terecht over de hele wedstrijd gezien, maar mijn 2de keer stond het 3-3 in de 90 minuut en maakt de tegenstander ff een dikke kluts corner goal. Die gebeuren nou nooit bij mij in een finale oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 12 december 2016 @ 23:59:
[...]

Hoe speel je overigens met 4321?
In FUT16 was dit mijn favoriete formatie samen met als defensievere variant echter dit seizoen heb ik er toch moeite mee. Vooral voorin is snel te druk rondom de 16 van de tegenstander.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bossie schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 08:52:
[...]

Hoe speel je overigens met 4321?
In FUT16 was dit mijn favoriete formatie samen met als defensievere variant echter dit seizoen heb ik er toch moeite mee. Vooral voorin is snel te druk rondom de 16 van de tegenstander.
De verdedigingslinie allemaal stay back, evenals de 2 buitenste CM's. Middelste CM neutraal. Vleugelspelers achter linies kruipen en de spits een valse 9. Dat is het eigenlijk wel.

Als iemand nog tips heeft voor betere custom tactics, let me know. ;)
Pagina: 1 ... 66 ... 190 Laatste

Let op:
Let op: handelen in coins is door EA niet toegestaan. Het is dan ook niet toegestaan dit in dit topic te bespreken.