Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Denk dat ik Marquinhos if nu wel kwijt raak voor een fijne prijs 😂😂
[ Voor 37% gewijzigd door Hoodlum77 op 09-12-2016 17:10 ]
kunnen loan spelers ook, heb nogal een stapeltjeHoodlum77 schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 17:07:
Die POTM Costa? Totw spelers minimaal 8!! In 1 challenge. 11 in totaal!
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Oke dat wordt hem nietHoodlum77 schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 17:07:
Leuk team! Bakamba wat? Ik dacht hem misschien ook in een team te stoppen.Bean77 schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 17:05:
[...]
Ik gebruik dit team in dat filmpje: https://www.futbin.com/17/squad/616304
Ik heb daarnaast nog een 20k team gemaakt.
Ook wel eens leuk om wat andere spelers/formaties te spelen dan mijn topteam en 2e team.
[ Voor 40% gewijzigd door RonaldMuijs op 09-12-2016 17:18 ]
In dat gevalBossie schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 17:12:
[...]
kunnen loan spelers ook, heb nogal een stapeltje
Geen idee op basis van 1 wedstrijd. Hij kan iig wel scorenRonaldMuijs schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 17:17:
[...]
Leuk team! Bakamba wat? Ik dacht hem misschien ook in een team te stoppen.
[ Voor 35% gewijzigd door Bean77 op 09-12-2016 17:32 ]
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Heb 80/85k tot mijn beschikking. Wil graag een team met Kante en Renato Sanches om te kijken of ik dan de mega teams aan kan. Als ik dit team bouw switch ik in de eerste minuut naar een 4-1-2-1-2 (2). Iemand nog tips of aanpassingen? Inaki Williams ziet eruit als een beest, iemand ervaring met hem??
Goed team tot ik je linksback en linkercentrale verdediger zagRonaldMuijs schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 17:34:
Ik denk eraan om dit te bouwen: https://www.futbin.com/17/squad/619698
Heb 80/85k tot mijn beschikking. Wil graag een team met Kante en Renato Sanches om te kijken of ik dan de mega teams aan kan. Als ik dit team bouw switch ik in de eerste minuut naar een 4-1-2-1-2 (2). Iemand nog tips of aanpassingen? Inaki Williams ziet eruit als een beest, iemand ervaring met hem??
http://www.instagram.com/mitcheldenkers
https://www.futbin.com/17/squad/619835 Na wat je zegt heb ik dit er van gemaakt. En als ik de coins heb wil ik Depay vervangen door Martial.MitchelFC schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 17:37:
[...]
Goed team tot ik je linksback en linkercentrale verdediger zag, ik zal die linkerkant totaal ander invullen, en dan direct in game renato sanches inbrengen als je er dolgraag mee speel, hij is dan 6 chemistry als je hem direct erinbreng
Ik denk dat ik Morata/Herrera dan eerste minuut wissel voor Sanches. Depay en Inaki zijn denk prima spitsen en dan Isco er achter. Alleen dan zit ik met Herrera of Morata. Twijfel wie dan IG mijn cdm wordt als ik Morata wissel.
En andere keus is Herrera wisselen maar dan weet ik niet hoe ik het ga opstellen. Morata/Inaki spits denk ik en dan Depay erachter en Isco op cm
Edit: Als Depay wordt vervangen door Martial is het deze WL te gebruiken. Dus jullie mogen het team gerust uitproberen ^^
[ Voor 6% gewijzigd door RonaldMuijs op 09-12-2016 17:54 ]
Dit team is precies goed!!RonaldMuijs schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 17:49:
[...]
https://www.futbin.com/17/squad/619835 Na wat je zegt heb ik dit er van gemaakt. En als ik de coins heb wil ik Depay vervangen door Martial.
Ik denk dat ik Morata/Herrera dan eerste minuut wissel voor Sanches. Depay en Inaki zijn denk prima spitsen en dan Isco er achter. Alleen dan zit ik met Herrera of Morata. Twijfel wie dan IG mijn cdm wordt als ik Morata wissel.
En andere keus is Herrera wisselen maar dan weet ik niet hoe ik het ga opstellen. Morata/Inaki spits denk ik en dan Depay erachter en Isco op cm
Edit: Als Depay wordt vervangen door Martial is het deze WL te gebruiken. Dus jullie mogen het team gerust uitproberen ^^
http://www.instagram.com/mitcheldenkers
Verwijderd
Merk steeds vaker dat ik steeds overga op de counter attack tactiek omdat ik soms merk dat mijn eigen tactieken toch verdedigend niet altijd werken. Wat je zelf volgens mij het beste kunt doen is kijken naar een team wat aansluit op je speelstijl met normale seizoenen en ingame deze tactieken bekijken.Jamesl schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 16:29:
[...]
Gebruik jij / gebruiken anderen nog veel custom tactics?? Echt die specifieke druk etc?
Aantal voorbeelden die voor mij goed werken:
- Dortmund
- Spurs
- Liverpool
- Frankrijk
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 09-12-2016 18:32 ]
Verwijderd
Mijn John Terry's gaan als warme broodjes.Hoodlum77 schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 17:07:
Wel echt bizarre requirements. Had helaas de coins vorige week niet om discard totw spelers op te pikken. Niet dat ik dit verwacht had maar wel dat er een paar nodig zouden zijn. Gemiste kans!
Ben benieuwd wat het gekost heeft, mocht iemand hem wel doen.
Geef mij maar gewoon NIF's met Hunter voor aanvallers of Shadow voor verdedigers. Kun je lekker meerdere teams maken.
Son SBC speelt anders heerlijk hoorCasual Ruud schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 18:57:
Ik laat deze SBC ook voor wat het is. Als alle POTM SBC's zo zijn, vind ik het niet interessant. Dat soort kaarten is leuk als collectors item, maar als je dan een ander team wilt of de speler niet zo lekker speelt, zoals Son (H/H) dan hang je.
Geef mij maar gewoon NIF's met Hunter voor aanvallers of Shadow voor verdedigers. Kun je lekker meerdere teams maken.
Verwijderd
Ik doe ze ook niet hoor. Hoogstens de challenges waar je packs voor een fractie van het geld kan krijgen. De spelers tot nu toe passen toch niet in mijn teams.Casual Ruud schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 18:57:
Ik laat deze SBC ook voor wat het is. Als alle POTM SBC's zo zijn, vind ik het niet interessant. Dat soort kaarten is leuk als collectors item, maar als je dan een ander team wilt of de speler niet zo lekker speelt, zoals Son (H/H) dan hang je.
Wat ik wel leuk vind is er op speculeren. Je weet dat er maandelijks een Bpl Player of the month komt. Als je toevallig altijd match of the day kijkt, weet je wel ongeveer wie dat gaat worden. Een paar goedkope 84+ spelers van dat team kopen, kan dan nooit kwaad. Terry ging bijvoorbeeld van 2.3 een week geleden naar 5 toen ik hem net verkocht. Best simpel geld. Als je verkeerd gokt en een week wacht, is de prijs weer 2.3 (in dit voorbeeld).
Ik houd mijn 84+ City spelers nog even totdat ze weer op niveau zijn. Vanwege de kleine kans dat Aguero het zou worden, zijn die gedaald. Iedereen die ze intocht gooit ze nu weg, lijkt het.
Nu weer uitkijken naar de volgende marquee match ups. En er zal wel weer een legend aankomen.
De enige reden dat ik iets verdiend heb is door een 3/4 spelers die voor de POTM SBC's gebruikt kunnen worden.
In ieder geval weer een stap dichterbij Naingolan
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Toch wel leuk zulke releases lol
[ Voor 62% gewijzigd door Justin2000 op 09-12-2016 21:39 ]
Daarnaast merk ik steeds meer de hele andere mentaliteit van de WL. Het is continu tegen counter tegenstanders. Ik ben bijna blij dat ik dit weekend druk ben.
No shit SherlockRonaldMuijs schreef op zaterdag 10 december 2016 @ 00:37:
Wat is er aan de hand joh? Was even paar uur weg en alle prijzen zijn gigantisch gedropt.
Naingolan is alweer 40/50k gestegen ivm twee uurtjes terug, Mertens CF daalt ook lekkerbbblije schreef op zaterdag 10 december 2016 @ 00:50:
[...]
No shit Sherlockmorgen gaan we waarschijnlijk nog ietsjes dieper!
https://www.futbin.com/17/squad/628043Dubble schreef op zaterdag 10 december 2016 @ 01:59:
Heeft iemand Squad ideeen voor 850k heb geen inspiratie meer en zit in een dipje trouwens mijn console is ps4
Oftewel mijn aanval gaat prima alleen nu mijn verdediging nog
[ Voor 20% gewijzigd door Vissert op 10-12-2016 10:18 ]
Haha die vrije trap is wel prachtigVissert schreef op zaterdag 10 december 2016 @ 10:17:
Mijn WL in 2 filmpjes![]()
[video]
[video]
Mijn WL is historisch slecht begonnen. 5 uit 11. Was echt drama. Hopelijk gaat t vandaag wat beter
PSN: MrMistral
Hier net ook weer, heel de tijd de bal. 1x een bal die via de kluts voor zijn voeten komt op het middenveld, Remy weggestoken en hij scoort... zelf 3x de paal raken.Vissert schreef op zaterdag 10 december 2016 @ 10:17:
[video]
[video]

Verwijderd
Ik had gisteren met co-op precies hetzelfde. Ik schiet tegen de paal, MyUtd4Life schiet tegen de paal en wordt onder uit gehaald. Ik mag de penal nemen en schiet tegen de paalpelidee schreef op zaterdag 10 december 2016 @ 11:19:
[...]
Hier net ook weer, heel de tijd de bal. 1x een bal die via de kluts voor zijn voeten komt op het middenveld, Remy weggestoken en hij scoort... zelf 3x de paal raken.
Als iemand de bal kan onderscheppen op je middenveld en zo kan doorlopen dan gaat er verdedigend iets compleet mis gok ik?
Ik blok een bal, hij krijgt hem via zijn knie weer mee en drukt gelijk op steken. Remy start sneller dan chiellini en niet meer bij te halen. Valt me trouwens op hoeveel BPL teams ik tegen kom deze weekend league. Allemaal met de spelers die we zelf wel kunnen invullen. Smalling-Bailly... Remy Musa of Vardy voorin. Zelfs iemand gezien die Martial op de Back had staanVerwijderd schreef op zaterdag 10 december 2016 @ 11:59:
[...]
Ik had gisteren met co-op precies hetzelfde. Ik schiet tegen de paal, MyUtd4Life schiet tegen de paal en wordt onder uit gehaald. Ik mag de penal nemen en schiet tegen de paalDat allemaal in 2 minuten ingame tijd.
Als iemand de bal kan onderscheppen op je middenveld en zo kan doorlopen dan gaat er verdedigend iets compleet mis gok ik?

Zo dan, dat is nog eens een mooie vrije trap. Van die afstand begin ik er maar niet aan, want schiet ze toch het stadion uitVissert schreef op zaterdag 10 december 2016 @ 10:17:
[video]
[video]
Eigen goal gewoon pech doordat je zo hard terugspeelt, anders was er niks aan de hand.
Trouwens je formatie en taktiek, met mijn beide troll teams nog ongeslagen
Zeker een iemand die alleen naar snelheid kijkt met Martial op de back hahapelidee schreef op zaterdag 10 december 2016 @ 12:17:
[...]
Ik blok een bal, hij krijgt hem via zijn knie weer mee en drukt gelijk op steken. Remy start sneller dan chiellini en niet meer bij te halen. Valt me trouwens op hoeveel BPL teams ik tegen kom deze weekend league. Allemaal met de spelers die we zelf wel kunnen invullen. Smalling-Bailly... Remy Musa of Vardy voorin. Zelfs iemand gezien die Martial op de Back had staan
7 uit 16.. dramatisch. Alle hoop op morgen gevestigd
PSN: MrMistral
Nachtje goed slapen en dan komt alles goedMrMistral schreef op zaterdag 10 december 2016 @ 14:58:
Sjongejonge. Ik ben het echt kwijt afgelopen 2 dagen pff
Damn ik zit even naar de inform kaart van Ramos te kijken. Wat zou dat ook een heerlijke cdm zijn. Helemaal als je dan 2 cdm speelt en dan Ramos en Nainggolan naast elkaar
Verwijderd

Verwijderd
Ik ben vandaag twee divisies gedegradeertMrMistral schreef op zaterdag 10 december 2016 @ 14:58:
Sjongejonge. Ik ben het echt kwijt afgelopen 2 dagen pff
Het voelt een beetje als Mourinho's Chelsea vorig jaar, gaat niets goed en steeds heel voorspelbaar mis
Als ik erover nadenk, speelt mijn team als bagger sinds ik buffon heb gehaald, hij pakt ook regelmatig een goaltje mee.
Wie raden jullie aan. Wil niet kopen en testen, want elke coin verlies is klote nu haha
Heb er zelf ook 2, 1 voor en 1 na crash.
Niet echt mijn type, heb liever Defoe met hunter
Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl
Verwijderd
Kane heb ik geprobeerd. Had meer doelpunten dan wedstrijden maar soms was het echt een blok beton met een draaicirkel van een ......... (verzin zelf maar ietsTo easy schreef op zaterdag 10 december 2016 @ 16:54:
Lukaku of kane inform? Ik wil graag een sterke spits, maar kane is wat duurder, maar overall wat beter ook in koppen heb ik hier wel eens gelezen?
Wie raden jullie aan. Wil niet kopen en testen, want elke coin verlies is klote nu haha
Kane heb ik het vaak niet zo moeilijk mee, Lukaku als target man, of inzakkende spits is erg vervelend om tegen te spelen door zijn strength.Verwijderd schreef op zaterdag 10 december 2016 @ 17:06:
[...]
Kane heb ik geprobeerd. Had meer doelpunten dan wedstrijden maar soms was het echt een blok beton met een draaicirkel van een ......... (verzin zelf maar iets). Zijn low driven shots zijn super maar dan moet je hem wel op een goede positie krijgen, en dat is lastig met een trage speler.
En bedanktBossie schreef op zaterdag 10 december 2016 @ 16:10:
[...]
Ik ben vandaag twee divisies gedegradeert
Het voelt een beetje als Mourinho's Chelsea vorig jaar, gaat niets goed en steeds heel voorspelbaar mis![]()
Als ik erover nadenk, speelt mijn team als bagger sinds ik buffon heb gehaald, hij pakt ook regelmatig een goaltje mee.
Overigens ook NIF nainggolan en SIF Icardi gehaald, ben benieuwd hoe de laatste speelt.
Verwijderd
Kane is ook erg sterk en kan ook prima als target man. Maar ik heb werkelijk nog nooit een spits gehad die normale schoten niet kon afmaken. Lukaku ben ik gek genoeg maar 1 keer tegen gekomen en dat was vandaag tijdens weer een potje met lag. Op zich had ik er niet zo veel problemen mee met een beetje hulp van Kante en Henderson.Bossie schreef op zaterdag 10 december 2016 @ 17:16:
[...]
Kane heb ik het vaak niet zo moeilijk mee, Lukaku als target man, of inzakkende spits is erg vervelend om tegen te spelen door zijn strength.
Selectie bestaat nu uit 20 BPL spelers, denk dat ik daar maar wat van ga verkopen en een Calcio A of BBVA team van maak. Dan heb ik denk ik 60k voor een 2e team, daar moet ik wel iets leuks van kunnen maken.
Dat vind ik nu het leukste op dit moment. Nieuwe teams maken die relatief goedkoop zijn en toch competitief zijn.Beltoni schreef op zaterdag 10 december 2016 @ 17:35:
Vind zelf NIF Kane beter dan Lukaku. Waarschijnlijk omdat ik teveel van Lukaku verwachtte. Speel niet heel veel, handel nog minder, dus een spits van 20k is voor mij redelijk prijzig. Vooralsnog laat Remy de beste indruk achter als BPL spits. Lekker snel en toch nog prima allround.
Selectie bestaat nu uit 20 BPL spelers, denk dat ik daar maar wat van ga verkopen en een Calcio A of BBVA team van maak. Dan heb ik denk ik 60k voor een 2e team, daar moet ik wel iets leuks van kunnen maken.
Heb sowieso het idee dat mijn teams beter spelen als ik er een nieuwe speler bij zet. Soort stimulans om constant nieuwe spelers te kopen.Bean77 schreef op zaterdag 10 december 2016 @ 17:40:
[...]
Dat vind ik nu het leukste op dit moment. Nieuwe teams maken die relatief goedkoop zijn en toch competitief zijn.
Van budgetteams verwacht ik ook altijd minder waardoor zo'n team vrijwel altijd lekkerder speelt.
Dat laatste ook. Maar scheelt ook hoe spelers naar je kijken. Heb altijd het gevoel dat iedereen volledig focus is tegen mijn 1e team en als ik met een cheap team speelt men minder gefocused is. En idd wat je zegt, je verwacht er zelf ook wat minder van.Beltoni schreef op zaterdag 10 december 2016 @ 18:26:
[...]
Heb sowieso het idee dat mijn teams beter spelen als ik er een nieuwe speler bij zet. Soort stimulans om constant nieuwe spelers te kopen.
Van budgetteams verwacht ik ook altijd minder waardoor zo'n team vrijwel altijd lekkerder speelt.
Edit: Topteam maar eens in de verkoop gegooid. Alle mooie winsten maar eens binnen harken en even kijken wat we na de toty kunnen maken.
[ Voor 10% gewijzigd door Bean77 op 10-12-2016 19:34 ]
Dankje!MrMistral schreef op zaterdag 10 december 2016 @ 11:18:
[...]
Haha die vrije trap is wel prachtig
Mijn WL is historisch slecht begonnen. 5 uit 11. Was echt drama. Hopelijk gaat t vandaag wat beter
Ja het is apart dat het verschil tussen succes zo frustrerend is bij de WL. Als of EA het expres doet...
Heb ik ook last van... Remy die zelfs door Bonucci niet van de bal afgezet kon worden maar natuurlijk wel perfect kan uithalen van 20 meter.pelidee schreef op zaterdag 10 december 2016 @ 11:19:
[...]
Hier net ook weer, heel de tijd de bal. 1x een bal die via de kluts voor zijn voeten komt op het middenveld, Remy weggestoken en hij scoort... zelf 3x de paal raken.
Dankje! Alles onder de 37/38 meter probeer ik wel op goal. Zeker met Candreva, 97 longshots, 92 shotpower en "takes powerfull distance freekicks" specialty gaan ze meestal wel hard richting goalBean77 schreef op zaterdag 10 december 2016 @ 12:47:
[...]
Zo dan, dat is nog eens een mooie vrije trap. Van die afstand begin ik er maar niet aan, want schiet ze toch het stadion uit![]()
Eigen goal gewoon pech doordat je zo hard terugspeelt, anders was er niks aan de hand.
Trouwens je formatie en taktiek, met mijn beide troll teams nog ongeslagen
Ik gaf gewoon een strakke terugspeelbal zoals ik zo vaak doe... Jammer dat je niet zoals "in het echt" naast de goal kan mikken. Standaard regel voor verdedigers...
Dief!
ik zit er al langer over na te denken om fifa 17 op de pc te kopen. maar ik ben heel erg bezorgd over het aantal mensen dat ultimate team speelt op de pc. Is dit een reeële zorg? is het het waard om fifa 17 voor op de pc te kopen voor FUT?
Veel cheaters, spinbots en wallhack is echt een issue!doebbalapoent11 schreef op zaterdag 10 december 2016 @ 20:07:
hey mensen,
ik zit er al langer over na te denken om fifa 17 op de pc te kopen. maar ik ben heel erg bezorgd over het aantal mensen dat ultimate team speelt op de pc. Is dit een reeële zorg? is het het waard om fifa 17 voor op de pc te kopen voor FUT?
Verwijderd
Wallhackbbblije schreef op zaterdag 10 december 2016 @ 20:14:
[...]
Veel cheaters, spinbots en wallhack is echt een issue!

Verwijderd
Lemar met een hunter kaart is volgens mij een uitstekende aanvaller.
Het aantal mensen dat speelt hoef je je geen zorgen over te maken. Ik heb altijd instant een wedstrijd in zowel seizoenen als de WL. Natuurlijk zijn er wat minder items op de markt, maar ook dat is niet perse een probleem. Cheaters valt ook wel mee. Alleen in Draft heb je heel vele mensen die de quit win hack gebruiken, dus na een minutt spelen al stoppen. In draft is dit geen probleem aangezien je geen contracten of fitness verliest. Het is wel lichtelijk irritant. Maar het spel speelt echt wel merkbaar soepeler dan op de consoles.doebbalapoent11 schreef op zaterdag 10 december 2016 @ 20:07:
hey mensen,
Hoe zit het met de markt dan?Arwintju schreef op zondag 11 december 2016 @ 00:02:
[...]
Het aantal mensen dat speelt hoef je je geen zorgen over te maken. Ik heb altijd instant een wedstrijd in zowel seizoenen als de WL. Natuurlijk zijn er wat minder items op de markt, maar ook dat is niet perse een probleem. Cheaters valt ook wel mee. Alleen in Draft heb je heel vele mensen die de quit win hack gebruiken, dus na een minutt spelen al stoppen. In draft is dit geen probleem aangezien je geen contracten of fitness verliest. Het is wel lichtelijk irritant. Maar het spel speelt echt wel merkbaar soepeler dan op de consoles.
PS4: 2/2,5 miljoen items (zo even uit het hoofd)
Xone: 1/1,5 miljoen.
PC: 300/400K items
Dit betekent automatisch dat spelers op de pc vaak wat duurder zijn. Sommige spelers zijn lastig te vinden, maar een echt nadeel kan je het allemaal niet noemen. Alleen het snipen wat op de consoles gebeurt werkt niet echt op de PC.
Ja ik denk dat ze dan het doel dicht maken met beton
Verwijderd
Naast park the bus heb je dus ook nog plant the wall op de PCTo easy schreef op zondag 11 december 2016 @ 01:45:
[...]
Ja ik denk dat ze dan het doel dicht maken met beton
Verwijderd
En past mooi in een Nederlands team
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 11-12-2016 11:20 ]
EA heeft weer flink mogen lachen met hun 5% belasting, maar ik heb weer ruim 4mln op de bankrekening staan. Nu op voor de toty waar ik het liefst een BPL team wil gaan halen (afhankelijk van welke spelers in de TOTY komen).
Vannacht won ik zo nu en dan nog een potje, nu verlies ik echt alles.
4-4-1-1 / 4-1-2-1-2 (2) maakt geen verschil.
Tijd om iets nieuws te gaan proberen, mensen nog ideeën?
Dit zijn mijn teams:
http://www.futhead.com/17/squads/1182975/
http://www.futhead.com/17/squads/3019927/
Ben vrij noob, en creëer echt te weinig kansen voor mijn gevoel.
4 mil zonder een dure speler te packen of? anders kan jij aardig handelen!Bean77 schreef op zondag 11 december 2016 @ 11:25:
Zo mijn topteam is verkocht. Gek genoeg duurde IF Bale het langst.
EA heeft weer flink mogen lachen met hun 5% belasting, maar ik heb weer ruim 4mln op de bankrekening staan. Nu op voor de toty waar ik het liefst een BPL team wil gaan halen (afhankelijk van welke spelers in de TOTY komen).
Volgend jaar in fifa 18. Build the trumpwall as a last line of defenceVerwijderd schreef op zondag 11 december 2016 @ 06:46:
[...]
Naast park the bus heb je dus ook nog plant the wall op de PC
Duurste speler was aguerooo die ik gepacked heb, maar ja die waarde is haast verdamt met de 5% EA belasting bij het verkopen van mijn teamTo easy schreef op zondag 11 december 2016 @ 14:02:
[...]
4 mil zonder een dure speler te packen of? anders kan jij aardig handelen!
Een mooi BPL team lijkt me wel leuk om tzt te gaan maken.
zoiets zou leuk zijn: https://www.futbin.com/17/squad/645277
[ Voor 7% gewijzigd door Bean77 op 11-12-2016 14:18 ]
Verwijderd
http://www.futhead.com/17/squads/1952394/To easy schreef op zondag 11 december 2016 @ 14:03:
[...]
Volgend jaar in fifa 18. Build the trumpwall as a last line of defence
FIFA Benelux Administrator
oke oke. Nou ik denk dat jij wel een BPL toty team kan maken hoor met 4 mil! Maar idd die 5% tax blijft klote helemaal bij zulke dure spelers!Bean77 schreef op zondag 11 december 2016 @ 14:14:
[...]
Duurste speler was aguerooo die ik gepacked heb, maar ja die waarde is haast verdamt met de 5% EA belasting bij het verkopen van mijn team![]()
Een mooi BPL team lijkt me wel leuk om tzt te gaan maken.
zoiets zou leuk zijn: https://www.futbin.com/17/squad/645277
Leuk team om mee te spelen. Vooral in Amerika daar krijg je vast een hoop berichten na het potje toegestuurdVerwijderd schreef op zondag 11 december 2016 @ 14:25:
[...]
Zag hem ooit staan vlak voor de verkiezingenVond hem wel grappig
Daarom ook mijn spelers verkocht en ook dat ik wat anders wil dan RSB voorin. De komst van TOTY moet toch echt wel voor een dipje gaan zorgen. Maar aan de andere kant. Als je tegenwoordig al die TOTGS, IF's en andere populistische kaarten ziet, vraag ik mij af of een TOTY kaart wel echt beter kan zijn zoals het in fifa16 het geval is.MyUtd4Life schreef op zondag 11 december 2016 @ 14:21:
Prijzen zakken sowieso al weer aardig hoor. Het fitnessteam dat ik op het oog heb kostte een paar dagen geleden nog 225k en dat is inmiddels al gezakt naar 185k. En met het TOTY in vooruitzicht zal dit alleen nog maar meer zakken.
In fifa16 was ik al 10x geswitched van spelers, dat heb ik nu gelukkig echt kunnen beperken. Dat scheelt alweer wat tax. Ik heb nu rond de 200k tax betaald, dat is wel bizar.To easy schreef op zondag 11 december 2016 @ 14:22:
[...]
oke oke. Nou ik denk dat jij wel een BPL toty team kan maken hoor met 4 mil! Maar idd die 5% tax blijft klote helemaal bij zulke dure spelers!
Meeste van die kaarten waren ook in FIFA 16 en ook toen bleven TOTYs absoluut de beste. Wellicht handig voor jou om rekening mee te houden dat vorig jaar de prijzen van de spelers in het TOTY ontzettend stegen. NIF Messi & Ronaldo stegen in een week tijd, juist vanwege hun TOTY kaart,met zo'n 200k.Bean77 schreef op zondag 11 december 2016 @ 14:30:
[...]
Daarom ook mijn spelers verkocht en ook dat ik wat anders wil dan RSB voorin. De komst van TOTY moet toch echt wel voor een dipje gaan zorgen. Maar aan de andere kant. Als je tegenwoordig al die TOTGS, IF's en andere populistische kaarten ziet, vraag ik mij af of een TOTY kaart wel echt beter kan zijn zoals het in fifa16 het geval is.
FIFA Benelux Administrator
Heel misschien Hazard, Pogba of De Bruyne in de bracket op het middenveld, terwijl die spelers afgelopen jaar eigenlijk geen van alle iets gewonnen hebben.
Uiteindelijk zal het misschien Pogba zijn voor de hype eventueel met Hazard in het beste scenario. Qua forwards lijkt me dat kansloos want Ibra en Aguero hebben niets gewonnen en de rest uit BPL evenmin en zijn ook niet interessant. En qua keepers en verdedigers ook niet.
Als ik bepaalde TOTGS kaarten nu zie..... Maar we zien het vanzelf wel.MyUtd4Life schreef op zondag 11 december 2016 @ 14:33:
[...]
Meeste van die kaarten waren ook in FIFA 16 en ook toen bleven TOTYs absoluut de beste. Wellicht handig voor jou om rekening mee te houden dat vorig jaar de prijzen van de spelers in het TOTY ontzettend stegen. NIF Messi & Ronaldo stegen in een week tijd, juist vanwege hun TOTY kaart,met zo'n 200k.
Tsja ik weet het dat ze (iets) stegen destijds, maar fifa17 zit vol met verassingen dat ik toch maar voor de zekerheid ga.
Bovendien is mijn fitness team (nu mijn 1e team) ook geen vervelend team om mee te spelen.
Nee het word denk ik een Pure la liga team met 1-2 bundisliga spelers. En buffon miss als keeper.Casual Ruud schreef op zondag 11 december 2016 @ 14:42:
Ik denk eerlijk gezegd niet dat er veel BPL spelers in TOTY komen.
Heel misschien Hazard, Pogba of De Bruyne in de bracket op het middenveld, terwijl die spelers afgelopen jaar eigenlijk geen van alle iets gewonnen hebben.
Uiteindelijk zal het misschien Pogba zijn voor de hype eventueel met Hazard in het beste scenario. Qua forwards lijkt me dat kansloos want Ibra en Aguero hebben niets gewonnen en de rest uit BPL evenmin en zijn ook niet interessant. En qua keepers en verdedigers ook niet.
Verwijderd
BuffonTo easy schreef op zondag 11 december 2016 @ 15:03:
[...]
Nee het word denk ik een Pure la liga team met 1-2 bundisliga spelers. En buffon miss als keeper.
Bonucci- Godin - Pepe - Ramos
Kante - Modric - iniesta
Messi - Griezmann - Ronaldo
Verwijderd
Het is puur populariteit waardoor Kante dus totaal geen kans maakt.Verwijderd schreef op zondag 11 december 2016 @ 15:09:
[...]
Buffon
Bonucci- Godin - Pepe - Ramos
Kante - Modric - iniesta
Messi - Griezmann - Ronaldo
http://www.vi.nl/nieuws/m...vierde-man-bij-napoli.htm
Verwijderd
Schande als het Pogba zou zijnVerwijderd schreef op zondag 11 december 2016 @ 15:13:
[...]
Het is puur populariteit waardoor Kante dus totaal geen kans maakt.
Ben benieuwd, hij verdient het in ieder geval wel. Moet technisch ook wel kunnen toch?Bossie schreef op zondag 11 december 2016 @ 15:17:
Zou Mertens dadelijk een TOTW krijgen terwijl zijn TOTG nog in packs zit ?
http://www.vi.nl/nieuws/m...vierde-man-bij-napoli.htm
Geen frustraties van de WL maar een lekker zondagje BPL voetbal kijken. Mhiki is ook bezig om een totw te verdienen.
Verwijderd
Ps4
1mil
Met als CB: Varane (POTGS) en Smaling
Mhiki speelt lekker inderdaad, zit er aan te denken om te switchen naar een ander team.Bean77 schreef op zondag 11 december 2016 @ 15:53:
[...]
Ben benieuwd, hij verdient het in ieder geval wel. Moet technisch ook wel kunnen toch?
Geen frustraties van de WL maar een lekker zondagje BPL voetbal kijken. Mhiki is ook bezig om een totw te verdienen.
Wat vinden jullie van deze hybrid, ik twijfel nog tussen Ibra / Aguero vooral vanwege "tries to beat defensive line" @ Aguero.
https://www.futbin.com/17/squad/217229
De CDM is Naingolan, die heb ik wel
Ik zou even low budget spelen om te zien wat de prijzen gaan doen. Anders kan het zonde zijn van je coins.Bossie schreef op zondag 11 december 2016 @ 15:56:
[...]
Mhiki speelt lekker inderdaad, zit er aan te denken om te switchen naar een ander team.
Wat vinden jullie van deze hybrid, ik twijfel nog tussen Ibra / Aguero vooral vanwege "tries to beat defensive line" @ Aguero.
https://www.futbin.com/17/squad/217229
De CDM is Naingolan, die heb ik wel
Dat is het sowieso door de EA tax, het gaat voornamelijk om een nog sterker middenveld/aanval te krijgen dan wat er met mijn Calcio team mogelijk is.Bean77 schreef op zondag 11 december 2016 @ 15:59:
[...]
Ik zou even low budget spelen om te zien wat de prijzen gaan doen. Anders kan het zonde zijn van je coins.
Vorig seizoen ben ik met een soortgelijke hybrid ge-eindigd, heb nu de coins om weer naar dit team te kunnen switchen. Twijfel voornamelijk over de ST/RW positie.
Ik zou Shaqiri nemen. De Insigne van de BPL aan de rechterkant.4/4 h/m linkervoet. De beste optie als je sbc sterling niet hebt.Bossie schreef op zondag 11 december 2016 @ 16:06:
[...]
Dat is het sowieso door de EA tax, het gaat voornamelijk om een nog sterker middenveld/aanval te krijgen dan wat er met mijn Calcio team mogelijk is.
Vorig seizoen ben ik met een soortgelijke hybrid ge-eindigd, heb nu de coins om weer naar dit team te kunnen switchen. Twijfel voornamelijk over de ST/RW positie.
Eerst ff Mhiki/Mahrez, eerst de looncards opmaken vandaag en dan later op basis de ervaringen daarmee het team aanvullen.Bean77 schreef op zondag 11 december 2016 @ 16:25:
[...]
Ik zou Shaqiri nemen. De Insigne van de BPL aan de rechterkant.4/4 h/m linkervoet. De beste optie als je sbc sterling niet hebt.
Die loancards heb ik idd ook nog. Misschien eens een loan hybrid maken ofzoBossie schreef op zondag 11 december 2016 @ 16:29:
[...]
Eerst ff Mhiki/Mahrez, eerst de looncards opmaken vandaag en dan later op basis de ervaringen daarmee het team aanvullen.
Aguerooo zou mijn keus in de spits zijn. Prima allrounder. Tenzij je veel in de 16 staat, dan is ibra wel handiger.
Klopt, maar Ibra kan later altijd nog in de uitverkoop. Na Dybala is een andere type spits ook gewoon een leuke afwisseling.Bean77 schreef op zondag 11 december 2016 @ 16:32:
[...]
Die loancards heb ik idd ook nog. Misschien eens een loan hybrid maken ofzo
Aguerooo zou mijn keus in de spits zijn. Prima allrounder. Tenzij je veel in de 16 staat, dan is ibra wel handiger.
Twee posities nog niet gevuld:
RW --> veel keuze, Mhiki, Shaq, William, Mahrez,
RB --> Belerin, Walker
Iemand nog suggesties?
[ Voor 13% gewijzigd door Bossie op 11-12-2016 17:12 ]
https://www.futbin.com/squad-builder/635091
Ik heb me nog niet weten te kwalificeren voor de wl, maar daar heb ik me ook nog niet echt mee bezig gehouden. Ik speel voornamelijk offline en zit in div 4-5.
- hazard mist twee tap-ins voor leeg doel
- tegenstander mag de gelijkmaker scoren nadat een verdediger met een diving tackle doormidden word gezaagd
- ibra is door in 90e minuut, maar schiet op de paal, bal stuitert in de loop van ibra voor leeg doel maar hij raakt geblesseerd en kan niets meer ...
- bij een aftrap lopen beide spelers tegen elkaar :x
- twee blessures, heb 40+ healing cards maar uiteraard nooit degene die ik nodig heb
Ik heb mijn rant gedaan, Bean mag nu weer ff positief doen!
Overigens mag Niang ook wel in category Renato/Musa worden toegevoegd, hij is vrijwel ongrijpbaar voor mijn IF Naingolan.
[ Voor 5% gewijzigd door Bossie op 11-12-2016 18:31 ]
Verwijderd
Schiet dan ook niet op de paalBossie schreef op zondag 11 december 2016 @ 18:29:
EA heeft de handicap weer eens aangezet, gaat weer lekker nu ik een win nodig heb voor promotie:
- hazard mist twee tap-ins voor leeg doel
- tegenstander mag de gelijkmaker scoren nadat een verdediger met een diving tackle doormidden word gezaagd
- ibra is door in 90e minuut, maar schiet op de paal, bal stuitert in de loop van ibra voor leeg doel maar hij raakt geblesseerd en kan niets meer ...
- bij een aftrap lopen beide spelers tegen elkaar :x
- twee blessures, heb 40+ healing cards maar uiteraard nooit degene die ik nodig heb
Ik heb mijn rant gedaan, Bean mag nu weer ff positief doen!
Overigens mag Niang ook wel in category Renato/Musa worden toegevoegd, hij is vrijwel ongrijpbaar voor mijn IF Naingolan.
Let op: handelen in coins is door EA niet toegestaan. Het is dan ook niet toegestaan dit in dit topic te bespreken.