Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kidjuh
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 28-06 11:39
Bean77 schreef op donderdag 8 december 2016 @ 18:19:
[...]

Prima team, prima spelers. Heb je spelersinstructie aanstaan dat rodriguez stay back moet staan?
Jep maar die blijft nog altijd naar voren lopen.. Misschien iets aanpassen in de teaminstructies?

PSN: Kidjuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 13-10 13:37
MitchelFC schreef op donderdag 8 december 2016 @ 17:50:
[...]

---Neymar--Inaki Williams---
---------------Musa-----------------
----Calhanoglu----Sanches----
-----------------Kante----------------
--Baba-Toprak-Zouma-Walker-
----------------Begovic----------------

( dit had ik in game en ik begon met 4-3-2-1 met iago aspas in de spits en koke als rcm in de 1e helft en die wisselde ik standaard voor musa direct )
Haha damn! Ik snap even niet hoe je 4-3-2-1 begint en dan met die opstelling eindigt? Dan zitten die spelers toch nooit op 7-->10 chem?
Kan je het in futhead/futbin doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kidjuh schreef op donderdag 8 december 2016 @ 18:24:
[...]

Jep maar die blijft nog altijd naar voren lopen.. Misschien iets aanpassen in de teaminstructies?
Anders misschien een voorbeeld filmpje posten wat voor jou het best weergeeft? Renato is leuk want hij is overal, maar soms ook niet waar hij juist moet zijn. Dat kan ook al bepalend zijn.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 09:50
Jeetje die Sturridge knalt ze lekker binnen zeg :o

PSN: MrMistral

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Kidjuh schreef op donderdag 8 december 2016 @ 18:24:
[...]

Heeft high (attacking) medium (defending) workrates. High High of medium high vind ik zelf handiger bij een back. Schmelzer en Hector hebben dat meen ik.

______

Hmm, 19 zilveren super lig spelers. Allemaal voor max bin er op. Kijken of ik de 180k van de 1e avond ligue 1 kan inhalen. (stapeltje bronzen en gouden liggen er bij.)

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2016 19:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 8 december 2016 @ 19:22:
[...]

Heeft high (attacking) medium (defending) workrates. High High of medium high vind ik zelf handiger bij een back. Schmelzer en Hector hebben dat meen ik.

______

Hmm, 19 zilveren super lig spelers. Allemaal voor max bin er op. Kijken of ik de 180k van de 1e avond ligue 1 kan inhalen. (stapeltje bronzen en gouden liggen er bij.)
Niks mis met High/Medium. Ik gebruik zelf ook alleen maar fullbacks met zulke workrates omdat ik ze ook offensief gebruik. Het enige wat je moet weten is dat je ze niet moet aanraken zodra de tegenstander de bal krijgt dat ze gewoon vanzelf naar achteren lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjangoBangahri
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 06-12-2020
Verwijderd schreef op donderdag 8 december 2016 @ 19:22:
[...]

______

Heb je allemaal spelers die zoveel opleveren?
Heb zelf aantal zilveren spelers maar de meeste zitten rond de 1400.

Ik snap het eerlijk gezegd niet zo, je zet ze gewoon allemaal voor 10k erop en hopen dat een gek ze koopt of heb ik het helemaal mis?

Ik hoop dat er een serie A sbc komt met een leuke speler. Die kan ik zo invullen dan.

[ Voor 9% gewijzigd door DjangoBangahri op 08-12-2016 21:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DjangoBangahri schreef op donderdag 8 december 2016 @ 21:44:
[...]

Heb je allemaal spelers die zoveel opleveren?
Heb zelf aantal zilveren spelers maar de meeste zitten rond de 1400.

Ik snap het eerlijk gezegd niet zo, je zet ze gewoon allemaal voor 10k erop en hopen dat een gek ze koopt of heb ik het helemaal mis?

Ik hoop dat er een serie A sbc komt met een leuke speler. Die kan ik zo invullen dan.
Bij deze valt het tot nu toe tegen. Bij de ligue 1 versie ging op de avond van release helemaal los. Nu niks voor meer dan 4k verkocht. Hou de rest wel tot over twee weken. Hopelijk zijn er dan een paar van de markt verdwenen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
Het zijn 2 heel verschillende spelers maar wie zouden jullie eerder kopen en waarom? Neymar of Bale?

Of zouden jullie eerder het geld uitgeven aan een spits zoals aguero ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
Verwijderd schreef op donderdag 8 december 2016 @ 22:08:
[...]

Bij deze valt het tot nu toe tegen. Bij de ligue 1 versie ging op de avond van release helemaal los. Nu niks voor meer dan 4k verkocht. Hou de rest wel tot over twee weken. Hopelijk zijn er dan een paar van de markt verdwenen. :)
Had jij van tevoren al ingekocht of snel ingekocht toen je de Challenge zag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jamesl schreef op donderdag 8 december 2016 @ 22:52:
Het zijn 2 heel verschillende spelers maar wie zouden jullie eerder kopen en waarom? Neymar of Bale?

Neymar en Bale niet gebruikt maar Aguero werkt prima voor mij. Net als Neymar heeft hij het voordeel dat hij prima met 2 benen kan schieten in tegenstelling tot Bale. Het ligt een beetje aan je persoonlijke keuze of je voor een PL of LaLiga team wil gaan of een combinatie ervan.

Afbeeldingslocatie: https://i.gyazo.com/ef52f60f7bf083c2bc3b7f40801b7d4c.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjangoBangahri
Jamesl schreef op donderdag 8 december 2016 @ 22:55:
[...]

Had jij van tevoren al ingekocht of snel ingekocht toen je de Challenge zag?
Ikzelf bewaar alle spelers met discardprijzen, mochten er dan zulke sbcs langskomen, kunnen ze altijd van pas komen.

Had ca 45 super lig spelers, liga bancomer stuk of 20 maar die leveren nog niks op.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Jamesl schreef op donderdag 8 december 2016 @ 22:52:

Poeh inderdaad verschillend. Maar mijn voorkeur gaat uit naar Bale.

Aguero vind ik te duur voor wat hij laat zien. Zonde om daar je coins in te investeren. Kan je beter met Remy/Musa beginnen en evt Tevez voor ze laten invallen als dat nodig is. Ik heb Tevez tegenwoordig als supersub op de bank.

Topspelers zijn vaak irritant in de zin dat je de wereld van ze verwacht maar ze het niet altijd waarmaken omdat de verwachtingen (vaak onrealistisch) te hoog zijn.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://i.gyazo.com/cab4e9cf6d004e3ea4352fcfe3cee33c.png
TIFU: Add to transfer targets en bid now door elkaar gehaald. Ik zag dat iemand vandaag voor hetzelfde bedrag de 89 versie heeft gehaald dus het kan altijd erger.

Het enige leuke aan deze fuck up is wel dat hij meer ingame stats heeft als de 96 Ronaldo :P

http://www.futhead.com/17...sanchez/compare/17-50995/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik kan momenteel tot 350k muntjes komen, vraag me of dat na de Weekend League voldoende is voor Naingolan :)

Anders moet er heel veel gespeeld worden dit weekend, door werk helaas weer niet kwalificeren voor de WL.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
Bossie schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 00:03:
Ik kan momenteel tot 350k muntjes komen, vraag me of dat na de Weekend League voldoende is voor Naingolan :)

Anders moet er heel veel gespeeld worden dit weekend, door werk helaas weer niet kwalificeren voor de WL.
Je hebt nog een kleine 8u :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arwintju
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 11:59
Las op Reddit dat de monthly rewards uit waren dus ik dacht toch maar even kijken nog. Krijg ik toch even SIF Salah, Pedro en Walker in het pakket (was geëindigd in goud 1). Salah past heerlijk in mijn serie A/Liga santander team hoor! Ik had helemaal niet aan hem gedacht eigenlijk maar die SIF van hem is wel een zieke kaart hoor!

Zo ziet dat eruit:
http://www.futhead.com/17/squads/1926177/

Had daar eerst Cuadrado staan, ga het toch maar even met Salah proberen. Nog niet in deze WL want ik heb even Berardi gekocht om aan de eisen te voldoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
DjangoBangahri schreef op donderdag 8 december 2016 @ 22:57:
[...]

Ikzelf bewaar alle spelers met discardprijzen, mochten er dan zulke sbcs langskomen, kunnen ze altijd van pas komen.

Had ca 45 super lig spelers, liga bancomer stuk of 20 maar die leveren nog niks op.
Ja ik ook maar hoe kom je aan zoveel silvers :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
Bean77 schreef op donderdag 8 december 2016 @ 23:17:
[...]

Poeh inderdaad verschillend. Maar mijn voorkeur gaat uit naar Bale.

Aguero vind ik te duur voor wat hij laat zien. Zonde om daar je coins in te investeren. Kan je beter met Remy/Musa beginnen en evt Tevez voor ze laten invallen als dat nodig is. Ik heb Tevez tegenwoordig als supersub op de bank.

Topspelers zijn vaak irritant in de zin dat je de wereld van ze verwacht maar ze het niet altijd waarmaken omdat de verwachtingen (vaak onrealistisch) te hoog zijn.
Ja klopt! Ik twijfel om neymar/bale dan gewoon in de spits te zetten, de Dribbel en 5 Star WF van neymar lijkt me heerlijk, net als de skill. Maar de kracht van Bale en de lengte met koopkracht lijkt me ook goddelijk haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arwintju schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 01:23:
Las op Reddit dat de monthly rewards uit waren dus ik dacht toch maar even kijken nog. Krijg ik toch even SIF Salah, Pedro en Walker in het pakket (was geëindigd in goud 1). Salah past heerlijk in mijn serie A/Liga santander team hoor! Ik had helemaal niet aan hem gedacht eigenlijk maar die SIF van hem is wel een zieke kaart hoor!

Zo ziet dat eruit:
http://www.futhead.com/17/squads/1926177/

Had daar eerst Cuadrado staan, ga het toch maar even met Salah proberen. Nog niet in deze WL want ik heb even Berardi gekocht om aan de eisen te voldoen.
Pedro kun je waarschijnlijk nog wel voor een SBC gebruiken en de andere 2 zijn wel vrij nuttig inderdaad. Zelf veel plezier gehad aan SIF Salah.

Kreeg zelf Kessie omdat ik het laatste weekend maar moeizaam in de wedstrijd kwam door koppijn. Daardoor uiteindelijk in Silver 1 geëindigd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Jamesl schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 02:16:
[...]

Ja ik ook maar hoe kom je aan zoveel silvers :p
Ik had ze ook in mijn club. Kwestie van vaak in de 1e of 2e ronde er uit vliegen bij Draft. :)

(stiekem van elke competitie een bergje posities waar mijn 1 of 2 spelers van is opgekocht).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MitchelFC
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 25-09 04:07
Jamesl schreef op donderdag 8 december 2016 @ 18:25:
[...]

Haha damn! Ik snap even niet hoe je 4-3-2-1 begint en dan met die opstelling eindigt? Dan zitten die spelers toch nooit op 7-->10 chem?
Kan je het in futhead/futbin doen?
https://www.futbin.com/17/squad/614832

Sanches in de rust erin voor turan of calhanoglu is per pot verschillend en aspas direct in game eruit voor musa ( musa is een weergaloze cam ) _/-\o_

http://www.instagram.com/mitcheldenkers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MitchelFC
Toch nog wat aanpassingen aan mijn weekend league gemaakt, uiteraard switch ik in game direct naar 4-1-2-1-2 small. Als jullie dit WL ploeg tegenkomen weten jullie dat ik het ben :), succes alvast iedereen!
https://www.futbin.com/17/squad/614854

[ Voor 19% gewijzigd door MitchelFC op 09-12-2016 08:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zit met een dilemma.. Mijn team ziet er zo uit. Uiteraard op volledige chem.

https://www.futbin.com/17/squad/565503

En ik heb een mega win streak te pakken maar ik twijfel over SIF Immobile. Hij scoort aan de lopende band en loopt 1 op 1 na 15 wedstrijden. Alleen voetballend steekt hij negatief af naast IF Insigne en Candreva.

Hij heeft een hunter kaart dus met 99 finishing, 99 positioning en 99 shotpower verdwijnen die ballen wel in de hoek maar hij oogt nogal lomp en wordt bij vlagen makkelijk van de bal afgezet. Ook door het gebrek aan de 4star skillmoves.

Vervangen voor Dybala?

https://www.futbin.com/17/compare/15299/163
MitchelFC schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 08:07:
Toch nog wat aanpassingen aan mijn weekend league gemaakt, uiteraard switch ik in game direct naar 4-1-2-1-2 small. Als jullie dit WL ploeg tegenkomen weten jullie dat ik het ben :), succes alvast iedereen!
Leuk team! Als je op PS4 speelt dan wil ik daar wel eens een potje tegen spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MitchelFC
Mitcheldecibel heet ik op de ps4 Vissert :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MitchelFC schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 08:39:
Mitcheldecibel heet ik op de ps4 Vissert :)
Ik voeg je thuis even toe! Ik heb weinig tijd dit weekend dus vanavond wordt voornamelijk WL maar ik zal je verdediging binnenkort even zoek tikken :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MitchelFC
Vissert schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 08:42:
[...]

Ik voeg je thuis even toe! Ik heb weinig tijd dit weekend dus vanavond wordt voornamelijk WL maar ik zal je verdediging binnenkort even zoek tikken :+
dan zetten we voor onze mede tweakers leden onze pot wel op youtube :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MitchelFC schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 08:46:
[...]

dan zetten we voor onze mede tweakers leden onze pot wel op youtube :+
Ligt een beetje aan de uitslag :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vissert schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 08:35:
Ik zit met een dilemma.. Mijn team ziet er zo uit. Uiteraard op volledige chem.

https://www.futbin.com/17/squad/565503

En ik heb een mega win streak te pakken maar ik twijfel over SIF Immobile. Hij scoort aan de lopende band en loopt 1 op 1 na 15 wedstrijden. Alleen voetballend steekt hij negatief af naast IF Insigne en Candreva.

Hij heeft een hunter kaart dus met 99 finishing, 99 positioning en 99 shotpower verdwijnen die ballen wel in de hoek maar hij oogt nogal lomp en wordt bij vlagen makkelijk van de bal afgezet. Ook door het gebrek aan de 4star skillmoves.

Vervangen voor Dybala?

https://www.futbin.com/17/compare/15299/163
Nee.
Als het motto is dat je nogal makkelijk van de bal gezet wordt (fysiek), dan is Dybala helemaal waardeloos. Dybala heeft ook m/m workrates dus dat merk je denk ik ook wel.

Maar aan de andere kant is Dybala ook een erg goede speler, maar compleet anders dan Immobile. Daar scoor je 1 op 1 mee terwijl je moet afwachten of Dybala ook zo'n succes is. Heb je Dybala niet als loanspeler in je club?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bean77 schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 09:19:
[...]

Nee.
Als het motto is dat je nogal makkelijk van de bal gezet wordt, dan is Dybala helemaal waardeloos. Dybala heeft ook m/m workrates dus dat merk je denk ik ook wel.

Maar aan de andere kant is Dybala ook een erg goede speler, maar compleet anders dan Immobile. Daar scoor je 1 op 1 mee terwijl je moet afwachten of Dybala ook zo'n succes is. Heb je Dybala niet als loanspeler in je club?
Ja je hebt gelijk! Dybala al verbruikt als loanspeler helaas. Ja ik geef Immobile nog even de kans in de WL. Hij scoort goed maar het gebrek aan voetballend vermogen stoort mij. 1 op 1 is het vaak raak maar het passeren van een mannetje is lastig met hem. Misschien door zijn lage balans of mindere acceleratie. Naast een IF Insigne lijkt een speler al snel een houten klaas natuurlijk.

Zelden zo'n scorende voorhoede gehad btw. Candreva ( 16 wed - 12 goals ) als CAM, Insigne ( 19 wed - 11 goals ) en Immobile ( 15 wed - 15 goals )

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vissert schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 09:27:
[...]

Ja je hebt gelijk! Dybala al verbruikt als loanspeler helaas. Ja ik geef Immobile nog even de kans in de WL. Hij scoort goed maar het gebrek aan voetballend vermogen stoort mij. 1 op 1 is het vaak raak maar het passeren van een mannetje is lastig met hem. Misschien door zijn lage balans of mindere acceleratie. Naast een IF Insigne lijkt een speler al snel een houten klaas natuurlijk.

Zelden zo'n scorende voorhoede gehad btw. Candreva ( 16 wed - 12 goals ) als CAM, Insigne ( 19 wed - 11 goals ) en Immobile ( 15 wed - 15 goals )
Wat een luxe positie heb je ook ;) Tsja zolang die 1 op 1 loopt zou ik helemaal geen probleem met hem hebben. Gisteren nog tegen IF Insigne gespeeld en dat was echt een vreselijk irritant mannetje. Heb wel gemerkt dat als je wat afstand houdt je makkelijker hem kunt onderscheppen, maar ja afstand houden bij een aanvaller is ook niet erg wenselijk.
Met deze gemiddeldes ben ik zwaar jaloers op je hoor. Dat haal ik niet met mijn voorhoede. Ik haal zelden uit met 4 of meer doelpunten. Daarentegen wordt er ook zelden met 4 doelpunten of meer tegen mij gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vissert schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 09:27:
[...]

Balans is verbonden aan shooting. Met een speler zoals Dybala kun je na een klein duwtje alsnog prima schieten waar een blok beton moeite heeft met schieten. Mijn Dybala staat nu op 97 wedstrijden, 90 goals en 20 assists. Bij driven shots maakt het bij hem ook niet uit welk been je gebruikt. Het is in de zestien 1 van de beste spelers die je voor dat bedrag kunt halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bean77 schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 09:55:
[...]

Wat een luxe positie heb je ook ;) Tsja zolang die 1 op 1 loopt zou ik helemaal geen probleem met hem hebben. Gisteren nog tegen IF Insigne gespeeld en dat was echt een vreselijk irritant mannetje. Heb wel gemerkt dat als je wat afstand houdt je makkelijker hem kunt onderscheppen, maar ja afstand houden bij een aanvaller is ook niet erg wenselijk.
Met deze gemiddeldes ben ik zwaar jaloers op je hoor. Dat haal ik niet met mijn voorhoede. Ik haal zelden uit met 4 of meer doelpunten. Daarentegen wordt er ook zelden met 4 doelpunten of meer tegen mij gemaakt.
Ja ik heb het echt zwaar :+ Maar ik hoop niet dat ik door mijn win streak, de komende games in de WL de lul ben. Ik hoop echt dat ik de lijn kan doorzetten en ben ook benieuwd wat de gemiddeldes zijn bij 50 wedstrijden.
Verwijderd schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 09:56:
[...]

Balans is verbonden aan shooting. Met een speler zoals Dybala kun je na een klein duwtje alsnog prima schieten waar een blok beton moeite heeft met schieten. Mijn Dybala staat nu op 97 wedstrijden, 90 goals en 20 assists. Bij driven shots maakt het bij hem ook niet uit welk been je gebruikt. Het is in de zestien 1 van de beste spelers die je voor dat bedrag kunt halen.
Ja hij lijkt mij vrij dodelijk in de 16 maar dat is Immobile op dit moment ook. En daarnaast is het door mijn speelstijl altijd druk genoeg in de 16 dat er altijd wel iemand de bal voor zijn voeten krijgt.

Ik las volgens mij dat jij ook 4-1-2-1-2 (2) speelt nu? Dan hebben we denk ik een vergelijkbare manier van voetballen. Het gaat mij vooral om het voetballende werk buiten de 16. Hoe speelt doet ie dat bij jou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
Vissert schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 10:14:
[...]

Ja ik heb het echt zwaar :+ Maar ik hoop niet dat ik door mijn win streak, de komende games in de WL de lul ben. Ik hoop echt dat ik de lijn kan doorzetten en ben ook benieuwd wat de gemiddeldes zijn bij 50 wedstrijden.

[...]

Ja hij lijkt mij vrij dodelijk in de 16 maar dat is Immobile op dit moment ook. En daarnaast is het door mijn speelstijl altijd druk genoeg in de 16 dat er altijd wel iemand de bal voor zijn voeten krijgt.

Ik las volgens mij dat jij ook 4-1-2-1-2 (2) speelt nu? Dan hebben we denk ik een vergelijkbare manier van voetballen. Het gaat mij vooral om het voetballende werk buiten de 16. Hoe speelt doet ie dat bij jou?
Gooi er anders een engine kaartje op. Misschien iets minder dodelijk in de 16 maar wel voetballend beter. Zo heb ik 'm namelijk staan in 41212. En anders Muriel met en Sniper kaartje :+ :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vissert schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 10:14:
[...]

Speel met een aantal formaties maar de 41212-2 is er 1 van inderdaad. Ik kies spelers uit op basis van passing, reactiesnelheid en waar nodig lengte. Wat je gewoon moet doen met deze formatie is snel de bal rond kunnen spelen om uiteindelijk je spitsen te voeden. Daarnaast gaat mijn keuze uit naar spitsen die ook mee kunnen voetballen en een bal over een korte afstand kunnen spelen waar veel van die lompe spitsen geen kaas van gegeten hebben. Doordat dit spel zijn vage trekjes heeft moet ik soms wel in de 16 de bal nog een keer rondspelen om een beter schot op doel te krijgen. Wat je met deze formatie gewoon moet doen is possessie en pressing doordat je veel mensen op het middenveld hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
Damn Ronaldo :) maar hoe change je in game naar 4-1-2-1-2, ik wist niet dat dat kon in FUT.
Wat vind je zo fijn aan Musa CAM?
En in je nieuwe team switch je zeker Santi cazorla voor sanches?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jamesl schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 10:53:
[...]

Damn Ronaldo :) maar hoe change je in game naar 4-1-2-1-2, ik wist niet dat dat kon in FUT.
Gewoon waar je je team aanpast als je pauzeert. Kun je formatie, instructies en tactiek aanpassen. Let er wel op dat de instructies gereset worden op het moment dat je van formatie switched.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MitchelFC
Jamesl schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 10:53:
[...]

Nee isco voor sanches in de rust haha die santi cazorla is niet normaal goed! 8)7, en wat betreft musa cam. hij rent overal en nergens en dat kan de tegenstander heel erg verwarren

[ Voor 11% gewijzigd door MitchelFC op 09-12-2016 11:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MitchelFC schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 11:02:
[...]

Nee isco voor sanches in de rust haha die santi cazorla is niet normaal goed! 8)7, en wat betreft musa cam. hij rent overal en nergens en dat kan de tegenstander heel erg verwarren
Gaat die cazorla tegenwoordig langer dan 30 minuten mee met zijn stamina?
Wel zonde want ik vind het - op zijn stamina na - een super speler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MrMistral schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 10:27:
[...]

Gooi er anders een engine kaartje op. Misschien iets minder dodelijk in de 16 maar wel voetballend beter. Zo heb ik 'm namelijk staan in 41212. En anders Muriel met en Sniper kaartje :+ :p
Ja is ook nog een optie. Ik wacht de WL maar even af. Als hij over 15 potjes nog steeds zo goed draait dan krijgt hij een standbeeld en zal ik hem nooit meer ter discussie stellen.
Verwijderd schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 10:34:
[...]

Speel met een aantal formaties maar de 41212-2 is er 1 van inderdaad. Ik kies spelers uit op basis van passing, reactiesnelheid en waar nodig lengte. Wat je gewoon moet doen met deze formatie is snel de bal rond kunnen spelen om uiteindelijk je spitsen te voeden. Daarnaast gaat mijn keuze uit naar spitsen die ook mee kunnen voetballen en een bal over een korte afstand kunnen spelen waar veel van die lompe spitsen geen kaas van gegeten hebben. Doordat dit spel zijn vage trekjes heeft moet ik soms wel in de 16 de bal nog een keer rondspelen om een beter schot op doel te krijgen. Wat je met deze formatie gewoon moet doen is possessie en pressing doordat je veel mensen op het middenveld hebt.
Ja en dat gaat prima! Het is wel weer eens lekker om wedstrijden gewoon te domineren ipv het toch meer afwachtende voetbal met de 4-2-3-1 (2).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MitchelFC
Bean77 schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 11:12:
[...]

Gaat die cazorla tegenwoordig langer dan 30 minuten mee met zijn stamina?
Wel zonde want ik vind het - op zijn stamina na - een super speler.
Nee gaat hij niet, maar het verschil met hem of een koke ofzo is natuurlijk wel dat hij 2 benig is en blijft met zijn 5 ster weak foot, dat maakt hem gewoon onmisbaar _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
MitchelFC schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 11:02:
[...]

Oké wtf haha, dat is toch ook een teken dat het spel eigenlijk niet werkt... Hoe kan Cazorla op de CDM goed zijn?!?
Musa kan ik wel begrijpen, ga ik wellicht ook eens uitproberen.
Vissert schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 10:55:
[...]

Gewoon waar je je team aanpast als je pauzeert. Kun je formatie, instructies en tactiek aanpassen. Let er wel op dat de instructies gereset worden op het moment dat je van formatie switched.
Ah ik dacht dat dat juist niet kon in FUT, of dat was vroeger zo. Ik wissel nooit van tactiek, alleen spelletje wisselen maar dan Let ik niet op menus haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vissert schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 11:13:
[...]

Ja en dat gaat prima! Het is wel weer eens lekker om wedstrijden gewoon te domineren ipv het toch meer afwachtende voetbal met de 4-2-3-1 (2).
Afwachtend voetbal is ook iets wat ik totaal niet meer kan (90 minuten langs dan). Het is niet zo dat ik alleen maar naar voren speel maar wachten tot de tegenstander een fout maakt is ook niet echt de manier waarop ik wil spelen, hoewel het wel de enige manier is door de knullige acties die spelers maken. Zelfs Pogba had soms moeite om een bal te onderscheppen waar hij gewoon door zijn benen ging 8)7
Jamesl schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 11:32:
[...]

Ah ik dacht dat dat juist niet kon in FUT, of dat was vroeger zo. Ik wissel nooit van tactiek, alleen spelletje wisselen maar dan Let ik niet op menus haha
Vergeet niet je speler instructies opnieuw in te stellen ;) Deze resetten na het wijzigen.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 09-12-2016 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MitchelFC
Jamesl schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 11:32:
[...]

Oké wtf haha, dat is toch ook een teken dat het spel eigenlijk niet werkt... Hoe kan Cazorla op de CDM goed zijn?!?
Musa kan ik wel begrijpen, ga ik wellicht ook eens uitproberen.

[...]

Omdat ik zo begin puur voor de chemistry, direct in game 4-1-2-1-2 small met cazorla als RCM en kante als CDM :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-08 21:45
Waarom niet Modric ipv isco? Vind ik persoonlijk een veel fijnere speler.

Duhhh weekend League requirements 😔

[ Voor 5% gewijzigd door Kluutmaran op 09-12-2016 11:44 . Reden: Voortschrijdend inzicht ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 11:35:
[...]

Afwachtend voetbal is ook iets wat ik totaal niet meer kan (90 minuten langs dan). Het is niet zo dat ik alleen maar naar voren speel maar wachten tot de tegenstander een fout maakt is ook niet echt de manier waarop ik wil spelen, hoewel het wel de enige manier is door de knullige acties die spelers maken. Zelfs Pogba had soms moeite om een bal te onderscheppen waar hij gewoon door zijn benen ging 8)7
Ja dat heb ik ook. Ik merk dat ik de fouten toch wel maak of ik nou met 1 of 2 CDMs speel maar door het spelen met meer mensen voorin creëerde gisteren ik in, alle div4 matches en kwalificaties, minstens 5 schoten op goal. Het afmaken moet alleen beter :+

Ik merk dat het team met 2 high/high middenvelders een stuk beter in balans is. Die gasten leggen een kilometers af. Daarnaast voorkomen ze én scoren ze goals. Ook heb ik nu nauwelijks meer instructies. Zelfs mijn backs mogen opkomen om extra aanspeel mogelijkheden te hebben op het middenveld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MitchelFC schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 11:15:
[...]

Nee gaat hij niet, maar het verschil met hem of een koke ofzo is natuurlijk wel dat hij 2 benig is en blijft met zijn 5 ster weak foot, dat maakt hem gewoon onmisbaar _/-\o_
Ik vind hem geweldig als CAM. Hoe raar dan ook, maar met long shots vlogen er ook altijd genoeg in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lightthunder
  • Registratie: December 2013
  • Niet online
Ik ben bezig om naast mijn PL team een team te maken waar ik perse renato en casimero in wil hebben. Met renato al in mijn bundes team gespeeld, was geweldig. Casimero nog niet getest, maar hier al veel positieve dingen over gelezen.

Ik kom alleen niet veel verder dan:
https://www.futbin.com/17/squad/616463

Ik heb ong 50 k te besteden. Heb al wat geprobeerd met Nani omdat ik die graag wil uitproberen, maar ik krijg óf bij casimero óf bij renato geen volledige chem. Met mijn PL team speel ik 41212(2), dus wil ook niet teveel afwijken van die formatie, 4321 gaat dus prima.

Iemand suggesties voor verbeteringen?

Ik bezit al: hernandez, vela, casimero, renato, schmelzer, bender, coman (en nog een paar goedkopere)

[ Voor 7% gewijzigd door Lightthunder op 09-12-2016 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vissert schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 11:49:
[...]

Ja dat heb ik ook. Ik merk dat ik de fouten toch wel maak of ik nou met 1 of 2 CDMs speel maar door het spelen met meer mensen voorin creëerde gisteren ik in, alle div4 matches en kwalificaties, minstens 5 schoten op goal. Het afmaken moet alleen beter :+

Ik merk dat het team met 2 high/high middenvelders een stuk beter in balans is. Die gasten leggen een kilometers af. Daarnaast voorkomen ze én scoren ze goals. Ook heb ik nu nauwelijks meer instructies. Zelfs mijn backs mogen opkomen om extra aanspeel mogelijkheden te hebben op het middenveld.
Gisteren voor het enige potje wat ik heb gespeeld heb ik nog zo'n 5 minuten advanced shooting gedaan om te zorgen dat ik mijn kansen wel zou afmaken. Het is wel aan te raden maar werkte gisteren voor mij niet. IF Firmino die hetzelfde speelt voor mij als KDB (maar dan goedkoper) schoot van 2 meter zonder keeper nog tegen de paal xD 5 minuten later wel met Henderson het enige doelpunt er in geschoten. Kan het wel aanraden en je krijgt verschillende kansen voorgeschoteld die je er in mag knallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MitchelFC
Kluutmaran schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 11:43:
[...]

Waarom niet Modric ipv isco? Vind ik persoonlijk een veel fijnere speler.

Duhhh weekend League requirements 😔
Vind ik ook alleen ik mag maar 3 nationaliteiten opstellen tijdens de weekend league, ik heb dus portugal ( alleen Cristiano Ronaldo ) frankrijk en spanje

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lightthunder schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 12:08:
Ik ben bezig om naast mijn PL team een team te maken waar ik perse renato en casimero in wil hebben. Met renato al in mijn bundes team gespeeld, was geweldig. Casimero nog niet getest, maar hier al veel positieve dingen over gelezen.

Ik kom alleen niet veel verder dan:
https://www.futbin.com/17/squad/616463

Ik heb ong 50 k te besteden. Heb al wat geprobeerd met Nani omdat ik die graag wil uitproberen, maar ik krijg óf bij casimero óf bij renato geen volledige chem. Met mijn PL team speel ik 41212(2), dus wil ook niet teveel afwijken van die formatie, 4321 gaat dus prima.

Iemand suggesties voor verbeteringen?

Ik bezit al: hernandez, vela, casimero, renato, schmelzer, bender, coman (en nog een paar goedkopere)
Toevallig ben ik ook met casimero bezig. Ook goede dingen over gehoord en had hem nog in mijn club. Nu bezig met 2 cheap max 30k teams. Eens kijken hoe dat tegenwoordig gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MitchelFC
Bean77 schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 12:01:
[...]

Ik vind hem geweldig als CAM. Hoe raar dan ook, maar met long shots vlogen er ook altijd genoeg in.
Klopt hij is echt een geweldenaar met afstandschieten zowel links als rechts knalt hij alles erin!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MitchelFC schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 12:22:
[...]

Klopt hij is echt een geweldenaar met afstandschieten zowel links als rechts knalt hij alles erin!
En dat terwijl me dat met andere spelers met bijv. meer shotpower en longshots niet lukt.
Misschien zou ik hem eens als supersub moeten halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MitchelFC
Bean77 schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 12:31:
[...]

En dat terwijl me dat met andere spelers met bijv. meer shotpower en longshots niet lukt.
Misschien zou ik hem eens als supersub moeten halen.
Ja ik denk dat cazorla ook na dit weekend league zomaar een super sub wordt als ik nog moet scoren, zijn pases komen ook altijd aan door zijn tweebenigheid + ik geef hem een spil kaart waardoor zijn passing 90+ is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas18GT
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 14-10 14:25
MitchelFC schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 12:44:
[...]

Ja ik denk dat cazorla ook na dit weekend league zomaar een super sub wordt als ik nog moet scoren, zijn pases komen ook altijd aan door zijn tweebenigheid + ik geef hem een spil kaart waardoor zijn passing 90+ is :)
Hmm misschien ook maar eens halen om te proberen ipv de Bruyne :)

Hier even voor de lol een 7500 packje geopend, zoals ik wel vaker doe op m'n telefoon. Komt er het lelijke hoofd van Costa tevoorschijn, SIF :9~

Ook maar een sproberen haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMuijs
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 22-06-2023
Iemand nog een leuk team met kante en sanches? Moet er natuurlijk veel mee winnen, heb daarnaast ongeveer 40k. Zat op een geweldig record tot ik in divisie 4 kwam. Stond 34-9-2 na de eerste pot winst in divisie 4 3x op rij verloren. Er moet dus even wat veranderen, maar ik kom echt ook ineens tegen allemaal megateams met Mn 50k teampjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Thomas18GT schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 12:58:
[...]

Hmm misschien ook maar eens halen om te proberen ipv de Bruyne :)

Hier even voor de lol een 7500 packje geopend, zoals ik wel vaker doe op m'n telefoon. Komt er het lelijke hoofd van Costa tevoorschijn, SIF :9~

Ook maar een sproberen haha
Hahaha wat een pech heb je ook weer zeg :+ Gewoon weer 375k in the pocket :P
Heb nou nooit zo last van zo tussendoor :P

Als je coins teveel hebt ;) haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas18GT
Bean77 schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 13:08:
[...]

Hahaha wat een pech heb je ook weer zeg :+ Gewoon weer 375k in the pocket :P
Heb nou nooit zo last van zo tussendoor :P

Als je coins teveel hebt ;) haha
Haha zegt de meneer met zijn 5 miljoen team _/-\o_

Ja ik had liever Sanchez TIF gehad, maar dat is wat ondankbaar om te zeggen denk ik? O-)
RonaldMuijs schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 13:02:
Iemand nog een leuk team met kante en sanches? Moet er natuurlijk veel mee winnen, heb daarnaast ongeveer 40k. Zat op een geweldig record tot ik in divisie 4 kwam. Stond 34-9-2 na de eerste pot winst in divisie 4 3x op rij verloren. Er moet dus even wat veranderen, maar ik kom echt ook ineens tegen allemaal megateams met Mn 50k teampjes.
Ik weet niet of je dit kan betalen maar dit lijkt me best een prima team :)

https://www.futbin.com/17/squad/617051

[ Voor 40% gewijzigd door Thomas18GT op 09-12-2016 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik had TOTGS helemaal gemist, blijkbaar komt deze later vandaag uit.
Het voordeel hiervan is dat er in ieder geval weer meer Naingolans op de markt komen door de extra verkopen door TOTGS :)

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MitchelFC
Bossie schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 13:24:
Ik had TOTGS helemaal gemist, blijkbaar komt deze later vandaag uit.
Het voordeel hiervan is dat er in ieder geval weer meer Naingolans op de markt komen door de extra verkopen door TOTGS :)
TOTGS? Ik ken veel afkortingen maar deze gaat mij even voorbij :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Thomas18GT schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 13:12:
[...]

Haha zegt de meneer met zijn 5 miljoen team _/-\o_

Ja ik had liever Sanchez TIF gehad, maar dat is wat ondankbaar om te zeggen denk ik? O-)
Haha, altijd durven dromen he ;) Kan je beter TOTY Sanchez packen dadelijk :P

Ik ga het weekend eens divisie 3 trollen met een 10k en 20k team :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kidjuh
Reus gisteravond met 30k winst verkocht, werkte gewoon niet lekker voor mij. Daarvan wel Alaba gekocht en een dot munten over. Nu echter de keuze Ribery of Costa op LW.... Iemand ervaring met deze jongens?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pelidee
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
MitchelFC schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 13:25:
[...]

TOTGS? Ik ken veel afkortingen maar deze gaat mij even voorbij :X
Team Of The Group Stage.

Beste spelers in de groupsfase van de CL.
Mooi design van de kaart trouwens.

Afbeeldingslocatie: http://www.ultimateteam.co.uk/wp-content/uploads/2016/12/FIFA-17-TOTGS-Card-Design-FUT-Team-of-the-Group-Stage-e1481234827812.jpg

Meer info: KLIK

[ Voor 11% gewijzigd door pelidee op 09-12-2016 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MitchelFC
pelidee schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 13:29:
[...]

Team Of The Group Stage.

Beste spelers in de groupsfase van de CL.
Mooi design van de kaart trouwens.

[afbeelding]

Meer info: KLIK
En dat komt dus vandaag? Ik ga dan denk ik ook voor de grap een keer meedoen, voor het eerst in mijn leven :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas18GT
Kidjuh schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 13:28:
Reus gisteravond met 30k winst verkocht, werkte gewoon niet lekker voor mij. Daarvan wel Alaba gekocht en een dot munten over. Nu echter de keuze Ribery of Costa op LW.... Iemand ervaring met deze jongens?
Costa en Coman vond ik allebei wel erg fijn, Costa heeft een heerlijke dribbel en kan ook nog wel aardig scoren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kidjuh schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 13:28:
Ribery, maar...... zijn stamina. Misschien Coman op de bank zetten om hem in de 2e helft te vervangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelidee
  • Niet online
MitchelFC schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 13:31:
[...]

En dat komt dus vandaag? Ik ga dan denk ik ook voor de grap een keer meedoen, voor het eerst in mijn leven :+
Ja vanavond om 7 uur als het goed is.
Zal wel weer om 4 uur bekend gemaakt worden net als de TOTW. Benieuwd wie er weer een update krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kidjuh
Thomas18GT schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 13:31:
[...]

Costa en Coman vond ik allebei wel erg fijn, Costa heeft een heerlijke dribbel en kan ook nog wel aardig scoren :)
Ja enige jammere van Costa is z'n 3* weak foot :/. Ribery en Coman op de bank vind ik een goeie! Ga ik proberen, thanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MitchelFC
Spannend dus wat de markt weer gaat doen, vandaag komt als goed is dacht ik dan ook de nieuwe POTM eraan

[ Voor 44% gewijzigd door MitchelFC op 09-12-2016 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kidjuh schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 13:32:
[...]

Ja enige jammere van Costa is z'n 3* weak foot :/. Ribery en Coman op de bank vind ik een goeie! Ga ik proberen, thanks.
Dan ren je ze na de wissel allemaal uit met Coman ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas18GT
pelidee schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 13:32:
[...]

Ja vanavond om 7 uur als het goed is.
Zal wel weer om 4 uur bekend gemaakt worden net als de TOTW. Benieuwd wie er weer een update krijgen.
De OTW kaarten krijgen die update niet zie ik 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelidee
  • Niet online
MitchelFC schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 13:34:
Spannend dus wat de markt weer gaat doen!
Ja zakt ietsjes in voor mijn gevoel. Heb een aantal zwarte kaarten van italianen, dus vanmorgen zitten kijken wat de prijzen waren en wat nu de prijzen zijn.
Heb bijvoorbeeld zwarte Florenzi in me team. DIe ging vanmorgen voor 200.000 BIN.
Nu is dat gezakt naar 189.000 BIN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Thomas18GT schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 13:34:
[...]

De OTW kaarten krijgen die update niet zie ik 8)7
Klopt, maar dat was al gelijk duidelijk bij de start van FIFA dat het alleen IF's betrof.

Alleen wisten we toen nog niet van deze blauwe kaartjes.

Denk dat mijn doel aan het einde van fifa17 is dat ik een regenboog team qua kaarten heb :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thomas18GT
Kidjuh schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 13:32:
[...]

Met zijn "Avoids Using Weaker Foot" trait heb je daar amper last van, heerlijke longshots met buitenkant links :)
Daarnaast moet je Ribery wel altijd vervangen na rust met die verschrikkelijke stamina, maar als je dat ook daadwerkelijk doe heb je aan Coman de tweede helft zeker wel een leuke!
Bean77 schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 13:38:
[...]

Klopt, maar dat was al gelijk duidelijk bij de start van FIFA dat het alleen IF's betrof.

Alleen wisten we toen nog niet van deze blauwe kaartjes.

Denk dat mijn doel aan het einde van fifa17 is dat ik een regenboog team qua kaarten heb :+
Haha ja wat een wirwar aan kaarten wordt het.. Ik had me ook niet echt verdiept in die OTW's maar ik dacht dat ze ook gewoon elke upgrade zouden krijgen, helaas dus.

Ookal zal Sanches toch niet bij het TOTGS horen :+

[ Voor 35% gewijzigd door Thomas18GT op 09-12-2016 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MitchelFC
pelidee schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 13:38:
[...]

Ja zakt ietsjes in voor mijn gevoel. Heb een aantal zwarte kaarten van italianen, dus vanmorgen zitten kijken wat de prijzen waren en wat nu de prijzen zijn.
Heb bijvoorbeeld zwarte Florenzi in me team. DIe ging vanmorgen voor 200.000 BIN.
bewaar je futbin team, dan zie je hoeveel alles werkelijk waard is, mijne is nu nog 2.450.000 coins ben benieuwd dalijk tijdens de crash :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!
MitchelFC schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 13:47:
[...]

bewaar je futbin team, dan zie je hoeveel alles werkelijk waard is, mijne is nu nog 2.450.000 coins ben benieuwd dalijk tijdens de crash :+
Door die crashes is mijn team ruim een miljoen duurder geworden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelidee
  • Niet online
Bean77 schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 13:54:
[...]

Door die crashes is mijn team ruim een miljoen duurder geworden :+
Ja ik zit ook nog steeds te wachten op de BF crash haha.
Iedere keer verzint EA wel weer wat waardoor de waardes blijven, nu ook weer TOTGS.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MitchelFC
pelidee schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 13:56:
[...]

Iedere keer verzint EA wel weer wat waardoor de waardes blijven, nu ook weer TOTGS.
Ik denk eerder dat EA steeds wat verzint zodat mensen geld spenderen aan dit spel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pelidee schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 13:38:
[...]

Sansone gaat niet veel meer doen gok ik. Hij is omringt door meer spelers die kunnen scoren. Dit weekend spelen ze ook tegen Atlectico Madrid. Enige OTW speler waar je zeker van kunt zijn dat hij een upgrade krijgt is Mane. Ben alleen bang dat het geen +3 upgrade wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pelidee schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 13:56:
[...]

Leuke squad builders eromheen om de prijzen hoog te houden. Ik zie ze er wel voor aan. Ook rond de TOTY e.d. Ik denk dat EA alles doet om crashes te voorkomen, want dat levert ze super veel geld op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas18GT
Bean77 schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 13:59:
[...]

Leuke squad builders eromheen om de prijzen hoog te houden. Ik zie ze er wel voor aan. Ook rond de TOTY e.d. Ik denk dat EA alles doet om crashes te voorkomen, want dat levert ze super veel geld op.
Haha van mij mogen ze, dan blijft ons team tenminste nog wat waard O+

Die squad training kaarten zeg.. Wilde er even wat te koop gaan zetten omdat ik er een stuk of 200 had gekocht in het begin en ik ze toch niet op ga kunnen maken, gaan nu gewoon weg voor 1400 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanVanHaaren
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11:42
Thomas18GT schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 14:19:
Die squad training kaarten zeg.. Wilde er even wat te koop gaan zetten omdat ik er een stuk of 200 had gekocht in het begin en ik ze toch niet op ga kunnen maken, gaan nu gewoon weg voor 1400 8)7
Ik krijg ze bij momenten vlot weg voor een startprijs van 1500 munten en een BIN-prijs van 1600 munten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas18GT
JanVanHaaren schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 14:22:
[...]

Ik krijg ze bij momenten vlot weg voor een startprijs van 1500 munten en een BIN-prijs van 1600 munten. :)
Damn, ik heb er wel een stuk of 100 waar ik nog vanaf kan, leuke meevaller O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjangoBangahri
Ik heb ze nu te koop staan voor 1600~1700 en zelfs die verkoop ik 😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 05-10 00:29
Bean77 schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 13:59:
[...]

Nee geef ze geen ideeen haha. CRASHEN die handel en HARD ook!!!!!!!!!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kidjuh
Top keuze geweest om Reus eruit te kegelen, Alaba achterin is beest en de bal plakt ongeveer aan Ribery z'n schoenen. 3x 3-0 achter elkaar gewonnen, thanks voor de hulp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
To easy schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 15:12:
[...]

Nee geef ze geen ideeen haha. CRASHEN die handel en HARD ook!!!!!!!!!!
haha alleen de middelmatige kaarten zouden crashen. De coins die ze verdienen gaan naar betere spelers die daardoor duurder worden.
Kidjuh schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 15:37:
Top keuze geweest om Reus eruit te kegelen, Alaba achterin is beest en de bal plakt ongeveer aan Ribery z'n schoenen. 3x 3-0 achter elkaar gewonnen, thanks voor de hulp!
Goed om te horen. En hoe doet Coman het als supersub?

[ Voor 34% gewijzigd door Bean77 op 09-12-2016 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
Verwijderd schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 11:35:
[...]

[...]

Vergeet niet je speler instructies opnieuw in te stellen ;) Deze resetten na het wijzigen.
Enige instructies dieik gebruik is backs opachterin blijven en snelleraanvallers achter linies laten kruipen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeacockSR4
  • Laatst online: 23-09-2021
Thomas18GT schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 13:38:
[...]

Met zijn "Avoids Using Weaker Foot" trait heb je daar amper last van, heerlijke longshots met buitenkant links :)
Daarnaast moet je Ribery wel altijd vervangen na rust met die verschrikkelijke stamina, maar als je dat ook daadwerkelijk doe heb je aan Coman de tweede helft zeker wel een leuke!
[...]
Waar vind je dit zogenaamde 'traits'? Ik heb er nog nooit van gehoord of ze ergens kunnen ontdekken.. :?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thomas18GT
PeacockSR4 schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 16:12:
[...]

Waar vind je dit zogenaamde 'traits'? Ik heb er nog nooit van gehoord of ze ergens kunnen ontdekken.. :?
https://www.futbin.com/17/player/193/douglas-costa

Links op de pagina staan traits en specialities :)

https://www.futbin.com/17...20Beat%20Defensive%20Line

Dit zijn alle spelers met de "Tries to beat defensive line" trait, erg fijn voor aanvallers. Overigens kan je daar ook andere traits en specialities filteren bij T&S bovenin.

[ Voor 28% gewijzigd door Thomas18GT op 09-12-2016 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeacockSR4
  • Laatst online: 23-09-2021
Thomas18GT schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 16:14:
[...]

https://www.futbin.com/17/player/193/douglas-costa

Links op de pagina staan traits en specialities :)

https://www.futbin.com/17...20Beat%20Defensive%20Line

Dit zijn alle spelers met de "Tries to beat defensive line" trait, erg fijn voor aanvallers. Overigens kan je daar ook andere traits en specialities filteren bij T&S bovenin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas18GT
PeacockSR4 schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 16:17:
[...]

Dat denk ik niet, maar daar kan je ook niet alle stats van een speler vinden. Pace is bijvoorbeeld verdeeld in acceleratie en sprintsnelheid. Gemiddeld kan het wel 80 zijn maar als acceleratie 70 is en sprintsnelheid 90 heb je er nog vrij weinig aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jamesl schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 16:06:
[...]

Enige instructies dieik gebruik is backs opachterin blijven en snelleraanvallers achter linies laten kruipen :p
Ja oké maar er zijn redelijk wat mensen die niet weten dat instructies komen te vervallen wanneer je van formatie wijzigt. Ook als je hem met vierkantje verplaatst naar een andere positie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
Verwijderd schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 16:20:
[...]

Ja oké maar er zijn redelijk wat mensen die niet weten dat instructies komen te vervallen wanneer je van formatie wijzigt. Ook als je hem met vierkantje verplaatst naar een andere positie.
Gebruik jij / gebruiken anderen nog veel custom tactics?? Echt die specifieke druk etc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kidjuh
Oeiiii Walkout net, Portugese vlaggen.... Pepe, net jammer maar tevreden! Coman als supersub doet het goed trouwens.

Edit: Kan nu Lewa halen ipv chicarito IF.. Heb het idee dat niemand hier echt met een Bundesliga team speelt, maar ervaringen met beiden toevallig?

[ Voor 39% gewijzigd door Kidjuh op 09-12-2016 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jamesl schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 16:29:
[...]

Gebruik jij / gebruiken anderen nog veel custom tactics?? Echt die specifieke druk etc?
Ik speel tegenwoordig niet meer zonder custom tactics.

Overigens de vissert tactiek + instructies werken als een malle :P
Met een 10k team tegen een veel duurder team gewonnen, met natuurlijk de blessuretijd treat goal :P
Overigens zie je ook hoe fout die verdedigers stappen. Maar je krijgt wat je verdient!

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=ANuBQm2x_Oc]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelidee
  • Niet online
Bean77 schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 16:44:
[...]

Met een 10k team tegen een veel duurder team gewonnen, met natuurlijk de blessuretijd treat goal :P
Overigens zie je ook hoe fout die verdedigers stappen. Maar je krijgt wat je verdient!

[video]
en wat is de visser tactiek + instructies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oud nieuws waarschijnlijk

https://www.instagram.com/p/BNzC9c4DBwr/

[ Voor 28% gewijzigd door Bossie op 09-12-2016 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 05-10 00:29
En niet de laatste van chelsea denk ik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMuijs
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 22-06-2023
Bean77 schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 16:44:
[...]

[video]
Wat voor een 10k team gebruik je atm?
Pagina: 1 ... 64 ... 190 Laatste

Let op:
Let op: handelen in coins is door EA niet toegestaan. Het is dan ook niet toegestaan dit in dit topic te bespreken.