Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DjangoBangahri schreef op woensdag 7 december 2016 @ 19:13:
Ja inderdaad, aardig prijzig.

Hamsik zag ik al voor 190k, dat is te doen. Maar de upgraden is laag dan ga ik eerst liever voor sif salah
Nainggolan heeft de volgende price ranges: 31,000 -> 600,000
Hamsik heeft de volgende price ranges: 13,000 -> 250,000

Meestal gaat de prijs een beetje in het midden zitten. Denk dat Hamsik iets meer dan 100k gaat kosten. Je hebt natuurlijk een miljoenen speler ertussen staan wat betekent dat er meer packs geopend worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjangoBangahri
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 06-12-2020
Ja precies ik wacht daar ook nog eventjes mee.

Heb net toch maar sif salah gekocht voor 188k.
Welk kaartje kan hij het beste hebben?
Hij heeft er al een motor kaartje opzitten, wat opzich niet heel verkeerd is.

Ik ga hem als rb gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DjangoBangahri schreef op woensdag 7 december 2016 @ 19:52:

Meastro :)
Veel sneller word ie niet

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DjangoBangahri schreef op woensdag 7 december 2016 @ 19:52:

Rechtsbuiten gok ik :+

Ik gok meastro:
http://www.futhead.com/comments/d/27237162/

Ik heb hem zelf ook gebruikt en zijn shooting is met basic al super.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjangoBangahri
Rechtsbuiten inderdaad. :)

Woo dikke rating met maestro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-05 23:52

shameblaster

BB4E^Cons

Vissert schreef op woensdag 7 december 2016 @ 17:59:
[...]

Voor je Belgie team zou je kunnen cheaten en 2 BPL backs gebruiken. Linksback Shaw kan sowieso en rechtsback miss Walker? Ik weet niet hoe dat uitkomt met chemistry.

Je serieA team is wel bruut! Ben je alleen niet bang dat je snelheid en defense mist op het middenveld om de counters op te vangen? IF Bonaventura beviel mij niet, SIF Immobile bevalt tot nu toe goed net als IF Insigne/
Tot nu toe gaat het verdedigen goed. Voorhern had ik Nainggolan op het middenveld, maar hij zit nu bij mijn andere selectie. Mijn centrale verdedigers laat ik altijd achterin staan.
Met Bonaventura heb ik een paar goals buiten de 16 gemaakt, lijkt steeds op de juiste plek te staan. Insigne speelt inderdaad erg fijn.

Cons:::BB4E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:35
Speelt die insigne een beetje zoals de TOTS insigne van vorig jaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nachtapotheker schreef op woensdag 7 december 2016 @ 21:55:
Afbeeldingslocatie: https://i.gyazo.com/4acb6ddde7f917eeb5a8ce3042c46f6f.png
Het komt in de buurt. Ik vind hem zelf wel fijn spelen en krijg ook steeds het gevoel dat kleine spelers met evenveel pace toch wat sneller lijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjangoBangahri
Verwijderd schreef op woensdag 7 december 2016 @ 19:39:
[...]

Nainggolan heeft de volgende price ranges: 31,000 -> 600,000
Hamsik heeft de volgende price ranges: 13,000 -> 250,000

Meestal gaat de prijs een beetje in het midden zitten. Denk dat Hamsik iets meer dan 100k gaat kosten. Je hebt natuurlijk een miljoenen speler ertussen staan wat betekent dat er meer packs geopend worden :)
Op dit moment worden alle Naingolans voor de maximum prijs verkocht! Niet normaal

Zelfs hamsik zit nu rond de 230k
Correctie 245k de goedkoopste.

Dit wordt over een paar dagen wel minder denk ik

[ Voor 7% gewijzigd door DjangoBangahri op 07-12-2016 22:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DjangoBangahri schreef op woensdag 7 december 2016 @ 22:09:
[...]

Op dit moment worden alle Naingolans voor de maximum prijs verkocht! Niet normaal

Zelfs hamsik zit nu rond de 230k
Correctie 245k de goedkoopste.

Dit wordt over een paar dagen wel minder denk ik
Ja zag het inderdaad dat mensen hem voor meer dan 550k kochten 8)7 . Morgen krijgen de goede WL spelers weer TOTW pakketjes waardoor er meer op de markt komen naast diegene die geopend worden door middel van pakketjes openen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nachtapotheker schreef op woensdag 7 december 2016 @ 21:55:
TOTS Insigne kreeg van mij de bijnaam de messi van de linkerkant. Wat was die kaart mega goed zeg. Insigne, maar ook bijv Shaqiri zijn hele fijne spelers. Zo wendbaar en snijden overal doorheen.

Pfff wil bijna gelijk een calcio team gaan maken haha :P

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
Dank! Toch maar eens proberen, al moet ik dan wel van de 41212(2) afstappen. Of de wide variant proberen, maar dan staan de LM en RM niet dicht genoeg bij het doel. Keuzes keuzes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bean77 schreef op woensdag 7 december 2016 @ 22:25:
[...]

TOTS Insigne kreeg van mij de bijnaam de messi van de linkerkant. Wat was die kaart mega goed zeg. Insigne, maar ook bijv Shaqiri zijn hele fijne spelers. Zo wendbaar en snijden overal doorheen.

Pfff wil bijna gelijk een calcio team gaan maken haha :P
Kleine spelers hebben vaak een hoge acceleratie. Perotti is ook erg fijn als LW, als aangever.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 22:34
Oké, de pakketjesgoden waren niet erg gul maar ook niet gierig: Martial. Nu kijken of ie beter bevalt dan Sterling :)

Voor de rest was Benatia het hoogst. De rest was discard.

PSN: MrMistral

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op woensdag 7 december 2016 @ 23:18:
[...]

Kleine spelers hebben vaak een hoge acceleratie. Perotti is ook erg fijn als LW, als aangever.
Acceleratie inderdaad, maar ook vaak goede balans en agility. Zijn normale kaart van Perotti heb ik bij de start nog gebruikt als CAM. Voldeed ook erg goed.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildcardxl
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23-05-2022
De weekend league beloningen krijg ik die niet op de companion app? Moet ik daar voor inloggen op de ps4?

Ben namelijk Gold 2 geeindigd en gisteren voordat de rewards uitkwamen stond er nog dat ik niet gekwalificeerd ben voor dit weekend? Ik moet toch automatisch gekwalificeerd zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wildcardxl schreef op donderdag 8 december 2016 @ 08:12:
De weekend league beloningen krijg ik die niet op de companion app? Moet ik daar voor inloggen op de ps4?

Ben namelijk Gold 2 geeindigd en gisteren voordat de rewards uitkwamen stond er nog dat ik niet gekwalificeerd ben voor dit weekend? Ik moet toch automatisch gekwalificeerd zijn?
Je moet inloggen op de console ja. Zodra je dat gedaan hebt ben je ook gekwalificeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelidee
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
Ook Gold 2 geëindigd, packs niet veel bijzonders bij mij. Alleen Leno die voor 13k gaat.
De rest is 'clubvulling' voor evt. SBC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildcardxl
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23-05-2022
Verwijderd schreef op donderdag 8 december 2016 @ 08:20:
[...]

Je moet inloggen op de console ja. Zodra je dat gedaan hebt ben je ook gekwalificeerd.
Akkoord, ik wacht toch met het openen van die packs totdat de TOTGS uit zijn, hoef niet te wachten tot TOTS met de huidige TOTW en dan TOTGS zijn de mogelijke beloningen al groot genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik moet me nog kwalificeren deze week :( Eerste potje een Fransman echt compleet weggetikt. 7-0 en met 24 schoten en 15 op goal is dat nog matig. Ik heb nog niet gekeken maar ik geloof dat Immobile een lage weakfoot heeft of niet? Wat miste die man een kansen maar uit eindelijk toch 4 gescoord :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
Vissert schreef op donderdag 8 december 2016 @ 08:25:
Ik moet me nog kwalificeren deze week :( Eerste potje een Fransman echt compleet weggetikt. 7-0 en met 24 schoten en 15 op goal is dat nog matig. Ik heb nog niet gekeken maar ik geloof dat Immobile een lage weakfoot heeft of niet? Wat miste die man een kansen maar uit eindelijk toch 4 gescoord :P
Had je beter ma of di kunnen doen. Met die 4 MLS spelers als requirement. Heb toen voor de lol 2 toernooitjes gewonnen met drogba, altidore, giovinco en een andere pipo. Was nog nooit zo makkelijk. Wellicht een tip voor de toekomst :)
Succes iig! d:)b

Edit: Howard op goal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MrMistral schreef op donderdag 8 december 2016 @ 08:50:
[...]

Had je beter ma of di kunnen doen. Met die 4 MLS spelers als requirement. Heb toen voor de lol 2 toernooitjes gewonnen met drogba, altidore, giovinco en een andere pipo. Was nog nooit zo makkelijk. Wellicht een tip voor de toekomst :)
Succes iig! d:)b

Edit: Howard op goal!
Bedankt!

Ja ik heb de MLS kwalificatie ook wel even overwogen maar meeste goede MLS heb ik gebruikt voor de SBC. Daarnaast bestaat mijn 1ste team voornamelijk uit italiaanse spelers waardoor ik met een beetje wisselen in de eerste minuut een aardig team kan neer zetten. Eerste potje 7-0 en de tweede een ragequit na 3-0 in een half uur.

Candreva met deadeye als CAM is echt fantastisch. 8 wedstrijden 7 goals en 5 assist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• homernt
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-06-2024
Ik heb zeker iets gemist want ik wilde gisterenavond een Hunter kaartje kopen maar helemaal verdwenen van de markt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14-10 06:48
homernt schreef op donderdag 8 december 2016 @ 10:00:
Ik heb zeker iets gemist want ik wilde gisterenavond een Hunter kaartje kopen maar helemaal verdwenen van de markt.
Lol, ja nu nog steeds :)

PSN: Maichel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• homernt
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-06-2024
Zonet Benteke SIF op kop getikt voor 183k. Precies wat ik zocht een sterke spits.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrMistral
Ze komen nog steeds doorlopend op de markt maar je moet snel zijn :)
Vissert schreef op donderdag 8 december 2016 @ 09:01:
[...]

Bedankt!

Ja ik heb de MLS kwalificatie ook wel even overwogen maar meeste goede MLS heb ik gebruikt voor de SBC. Daarnaast bestaat mijn 1ste team voornamelijk uit italiaanse spelers waardoor ik met een beetje wisselen in de eerste minuut een aardig team kan neer zetten. Eerste potje 7-0 en de tweede een ragequit na 3-0 in een half uur.

Candreva met deadeye als CAM is echt fantastisch. 8 wedstrijden 7 goals en 5 assist.
c
Lekker! Oeh Candreva klinkt wel goed. Heb nu Giovinco staan :) Je verliest wel nogal wat chem dan of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteren eentje aangeboden op de ps4 en 1x knipperen en die was weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MrMistral schreef op donderdag 8 december 2016 @ 10:14:
[...]

Ze komen nog steeds doorlopend op de markt maar je moet snel zijn :)

[...]
c
Lekker! Oeh Candreva klinkt wel goed. Heb nu Giovinco staan :) Je verliest wel nogal wat chem dan of niet?
Nee hoor. Starten in een 4-3-2-1 en dan switchen naar 4-1-2-1-2 (2) met Insigne IF en Immobile SIF als spitsen en Candreva er achter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
Vissert schreef op donderdag 8 december 2016 @ 10:18:
[...]

Nee hoor. Starten in een 4-3-2-1 en dan switchen naar 4-1-2-1-2 (2) met Insigne IF en Immobile SIF als spitsen en Candreva er achter.
Aha! Cheater!

Grapje :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Casual Ruud
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 23:53
Lekker hoor weer 100k erbij van WL. o.a. 30k muntjes, Koscielny, Bailly en wat aardige consumables en 82+ spelers voor SBC.

Nog maar weekjes handelen en spelen en dan met de crash eindelijk mijn teampje kopen. Dit weekend een heel eind over de miljoen heen hopelijk.

https://www.futbin.com/17/squad/602471 Gaat hem denk ik worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Casual Ruud schreef op donderdag 8 december 2016 @ 10:38:
Lekker hoor weer 100k erbij van WL. o.a. 30k muntjes, Koscielny, Bailly en wat aardige consumables en 82+ spelers voor SBC.

Nog maar weekjes handelen en spelen en dan met de crash eindelijk mijn teampje kopen. Dit weekend een heel eind over de miljoen heen hopelijk.

https://www.futbin.com/17/squad/602471 Gaat hem denk ik worden.
In plaats van Kouyate zou ik er Henderson neerzetten. Let ook op de workrates van Ibra aangezien hij wel erg ver in zakt soms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 13-10 13:37
pelidee schreef op donderdag 8 december 2016 @ 08:23:
Ook Gold 2 geëindigd, packs niet veel bijzonders bij mij. Alleen Leno die voor 13k gaat.
De rest is 'clubvulling' voor evt. SBC.
Als ik Leno krijg juich ik hoor, tot nu toe zijn al mijn WL rewards totale shit, behalve de IF's die ik kreeg van maandelijkse goud ranking

Vanmiddag eens even lekker openen en hope op een speler van boven de 5K !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Casual Ruud
Henderson staat bij mij om een vage reden nooit op de goede plek en geeft nagenoeg geen assists en scoort al helemaal nooit.

Ik zoek eigenlijk wel een type Henderson maar dan beter. Beetje Toure 2.0. Kouyate is voor mij echt een beest. Hij wint bijna alle duels en scoort nog aardig wat ondanks zijn lage shooting.

Workrates kunnen wel een dingetje worden maar ik speel heel erg compact en vervolgens via mijn 10 alles door het midden. Zo maak ik eigenlijk alle goals en dat blijft tot divisie 2 goed gaan. Kan steeds net niet aansluiten bij div 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutgertje
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 29-09 10:45
Na kerst wil ik het bij elkaar gespaarde miljoen besteden aan een leuk teampje zonder informs.

Het volgende heb ik in gedachten:
https://www.futbin.com/17/squad/602953

Heeft iemand een verbetering zonder het budget van 1m uit het oog te verliezen?

Age of Empires III - Definitive Edition

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
Rutgertje schreef op donderdag 8 december 2016 @ 11:18:
Na kerst wil ik het bij elkaar gespaarde miljoen besteden aan een leuk teampje zonder informs.

Zeker wel, wil je in deze formatie spelen? (zo niet welke dan wel of welke mag ook?) Dan kan ik wel wat leuks uit me hoge hoed toveren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Casual Ruud schreef op donderdag 8 december 2016 @ 11:01:
Henderson staat bij mij om een vage reden nooit op de goede plek en geeft nagenoeg geen assists en scoort al helemaal nooit.

Ik zoek eigenlijk wel een type Henderson maar dan beter. Beetje Toure 2.0. Kouyate is voor mij echt een beest. Hij wint bijna alle duels en scoort nog aardig wat ondanks zijn lage shooting.

Workrates kunnen wel een dingetje worden maar ik speel heel erg compact en vervolgens via mijn 10 alles door het midden. Zo maak ik eigenlijk alle goals en dat blijft tot divisie 2 goed gaan. Kan steeds net niet aansluiten bij div 1.
Ik gebruik Henderson voornamelijk als een defensieve speler. 16 wedstrijden, 8 goals en 4 assists is prima voor iemand die ik achter wil houden. Ik gebruik de movember kaart en 98 stamina is ook iets wat zeker van pas komt mocht je in WL verlenging spelen.

Wat betreft Ibra. Ik heb zowel online als offline met ManU gespeeld en zelfs tijdens het opbouwen kwam hij soms teveel terug. Nu mag hij met online seizoenen wel een krachtpatser zijn maar door chemistry kaarten maakt kracht veel minder uit. Ik kan je aanraden om eens wat potjes te spelen met ManU voordat je een grote investering doet. 400.000 uitgeven wanneer je 1 miljoen hebt is natuurlijk niet niks.

Heel zwak middenveld.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2016 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kouyate speelde bij mij ook als een beest hoor. Goede keus.

prima team, ik zou alleen naar een betere spits kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
Jamesl schreef op donderdag 8 december 2016 @ 11:00:
[...]

Als ik Leno krijg juich ik hoor, tot nu toe zijn al mijn WL rewards totale shit, behalve de IF's die ik kreeg van maandelijkse goud ranking

Over de maandelijkse rewards gesproken, horen die niet ook deze week te komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
Bean77 schreef op donderdag 8 december 2016 @ 11:28:
[...]

Kouyate speelde bij mij ook als een beest hoor. Goede keus.

[...]

prima team, ik zou alleen naar een betere spits kijken.
Ik zou nooit met spelers op 6 chem spelen

@ rutgertje https://www.futbin.com/17/squad/603174 zou zoiets doen, kan je in de toekomst nog upgraden met elke mid van barca en jordi alba als je het geld hebt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
MrMistral schreef op donderdag 8 december 2016 @ 11:36:
[...]

Over de maandelijkse rewards gesproken, horen die niet ook deze week te komen?
Pfoe heb geen idee meer wanneer die kwamen, vorige maand niet gehad omdat ik geen FIFA had gespeeld, vgm kreeg je die ergens halverwege de volgende maand ik denk dat ze over 1 a 2 weken komen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Zoiets lijkt mij echt mega:

https://www.futbin.com/17/squad/603209

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
Jamesl schreef op donderdag 8 december 2016 @ 11:45:
[...]

Pfoe heb geen idee meer wanneer die kwamen, vorige maand niet gehad omdat ik geen FIFA had gespeeld, vgm kreeg je die ergens halverwege de volgende maand ik denk dat ze over 1 a 2 weken komen
Nee, ik kan het mij ook niet meer herinneren xD. Maar ik dacht dat ze de week na start van de volgende maand zouden komen. Dat is dus deze week :) Vraag me niet waarom ik dat denk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutgertje
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 29-09 10:45
Dank allemaal voor de goede alternatieven voor mijn 1 million coins squad.

Aguero kan dus ook binnen het budget.
Ik twijfel alleen nog over Hazard, want Neymar lijkt me een stuk fijner, al heb ik met beide nog niet genoeg gespeeld.

Age of Empires III - Definitive Edition

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arwintju
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 13-10 16:24
Dan ben ik misschien een zeikerd, maar ik was ook niet tevreden met m'n rewards. Elite 3 op de PC dus 1 totw premium pakket en 2 premium gold player packs. Beste was martial. Uit de totw pakket die 84 keeper 81 spits en Lemar (de Franse lm). Met zo'n totw kan ik daar niet geheel tevreden mee zijn. Achja toch weer zo'n 150K verdient met de weekend league. Wat dat betreft wel goeie business

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Neem dan shaqiri ipv willian

Trouwens dit soort scripted goals mogen er ook wel uit gehaald worden. Op de een of andere wijze komt zo'n bal wel heel vaak bij een eigen speler terecht die hem zo kan intikken.

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=10taGAtEapk]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MitchelFC
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 25-09 04:07
Afgelopen gelopen weekend mijn elite 2 weekend league pakketje geopend en tot mijn verbazing had ik een IF Reus gepackt! Heerlijk 960.000 coins aan hem verdiend! Ben er echt blij mee!

Dit is mijn team voor de aankomende Weekend League!
https://www.futbin.com/17/squad/603483

Wat vinden jullie? :)

[ Voor 4% gewijzigd door MitchelFC op 08-12-2016 12:24 ]

http://www.instagram.com/mitcheldenkers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas18GT
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 14-10 14:25
MitchelFC schreef op donderdag 8 december 2016 @ 12:21:
Afgelopen gelopen weekend mijn elite 2 weekend league pakketje geopend en tot mijn verbazing had ik een IF Reus gepackt! Heerlijk 960.000 coins aan hem verdiend! Ben er echt blij mee!

Damn dat is niet gek!
Ziet er uit als een heerlijk team, al zou ik Zouma en Bellerin wel even vervangen voor Koscielny en Walker, met dan waarschijn Lloris in de goal of Cech :)

Ik heb mijn Pogba en Kanté IF maar eens verkocht, de prijzen zijn echt bizar op het moment en vond Pogba toch wel aardig tegenvallen voor dat geld.

Voor hetzelfde geld kan ik nu Aguero, Hazard en de Bruyne halen 8)7
En ik heb zomaar het gevoel dat na dit weekend wel een daling moet gaan plaatsvinden.

[ Voor 4% gewijzigd door Thomas18GT op 08-12-2016 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13-09 21:12

bbblije

Riiiiight

Dembele? Herrera? Of richting Vidal, Renato?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl

Damn nice, welk team of teams gebruikte je om uberhaupt Elite 2 te halen? En welk platform?
29 wins is tot nu toe nog onmogelijk voor mij :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pelidee
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
Jamesl schreef op donderdag 8 december 2016 @ 11:00:
[...]

Tot nu toe Lewandowski, Coutinho en OTW Renato Sansches gepakt uit de WL rewards. Kan slechter ja ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kidjuh
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 28-06 11:39
Bean77 schreef op donderdag 8 december 2016 @ 12:21:
[...]

Neem dan shaqiri ipv willian

Trouwens dit soort scripted goals mogen er ook wel uit gehaald worden. Op de een of andere wijze komt zo'n bal wel heel vaak bij een eigen speler terecht die hem zo kan intikken.

[video]
En dan zo gaan juichen :'( sneu :r

PSN: Kidjuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
pelidee schreef op donderdag 8 december 2016 @ 13:09:
[...]

Tot nu toe Lewandowski, Coutinho en OTW Renato Sansches gepakt uit de WL rewards. Kan slechter ja ;)
Pff.... lekker 300K uit je pakjes krijgen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kidjuh schreef op donderdag 8 december 2016 @ 13:15:
[...]

Een dag niet gejuicht is een dag niet geleefd :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kidjuh schreef op donderdag 8 december 2016 @ 13:15:
[...]

1. Eerst ontkennen dat scripting bestaat.
  2. Veel lucky doelpunten posten.
  3. BS goals op zulke manier vieren om nog meer irritatie op te wekken.
Zo kun je het het beste omschrijven volgens mij :')

De keren dat simpele tap-ins kreeg heb ik gewoon op X lopen rammen (afgezien met Pogba) om vervolgens nog even zelf te facepalmen hoe achterlijk het spel soms is.

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 8 december 2016 @ 13:25:
[...]
  1. Eerst ontkennen dat scripting bestaat.
  2. Veel lucky doelpunten posten.
  3. BS goals op zulke manier vieren om nog meer irritatie op te wekken.
Zo kun je het het beste omschrijven volgens mij :')

De keren dat simpele tap-ins kreeg heb ik gewoon op X lopen rammen (afgezien met Pogba) om vervolgens nog even zelf te facepalmen hoe achterlijk het spel soms is.
Deze is ook leuk:
1. Bean post iets
2. Niels reageert overdreven negatief
3. Bean post iets heel positief
4. repeat

Tweede variant begint met Niels post iets, helaas vind ik dit dagelijks herhaaldelijk gedoe ook :')
Het is allemaal zo voorspelbaar, net een soap serie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
Bossie schreef op donderdag 8 december 2016 @ 13:34:
[...]

Deze is ook leuk:
1. Bean post iets
4. repeat

Tweede variant begint met Niels post iets, helaas vind ik dit dagelijks herhaaldelijk gedoe ook :')
Allemaal liefde denk ik <3

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrMistral
Ben benieuwd wat jullie denken dat ik zou moeten doen. Is op deze manier het makkelijkst. Vote!

Poll: Sterling of Martial als LM bij 41212?
Sterling
Martial
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=397977&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MrMistral schreef op donderdag 8 december 2016 @ 13:46:
Ben benieuwd wat jullie denken dat ik zou moeten doen. Is op deze manier het makkelijkst. Vote!

Sterling
Martial
[afbeelding]
Zet de twee spelers naast elkaar en ga workrates en stats vergelijken. Bedenk waarvoor je de speler gebruikt en wat hij goed moet kunnen.

Maar aan de andere kant is dit een no brainer. Martial.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bossie schreef op donderdag 8 december 2016 @ 13:34:
[...]

Deze is ook leuk:
1. Bean post iets
4. repeat

Bean is toch wel iemand die zegt dat geluk van 2 kanten zou komen terwijl anderen dit niet zo zien. Bean zei ook dat Eaids/scripting niet bestaat. Dat je altijd zelf verantwoordelijk bent voor de domme acties die zelfs AI spelers maken. Als je dan zo'n uitgesproken mening hebt over van alles, geef dan ook een keer de ander gelijk in plaats van eromheen draaien zoals wat we nu al meer dan een jaar zien.

offtopic:
Lucky/scripted goals mee pakken en er dan nog een schep bovenop doen door als een dwaas rond te rennen en dabben is ook echt heel volwassen. ;w
Vissert schreef op donderdag 8 december 2016 @ 13:48:
[...]

Zet de twee spelers naast elkaar en ga workrates en stats vergelijken. Bedenk waarvoor je de speler gebruikt en wat hij goed moet kunnen.

Martial met Hawk inderdaad.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2016 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
Vissert schreef op donderdag 8 december 2016 @ 13:48:
[...]

Aan alleen stats heb je niet zoveel helaas, vandaar :)
Thnx iig!
nielsk89 schreef op donderdag 8 december 2016 @ 13:49
[...]

Martial met Hawk inderdaad.
Hij zal bij mij niet heel veel voor het goal komen. Dus denk dat een artist kaartje dan beter is?

[ Voor 28% gewijzigd door MrMistral op 08-12-2016 13:58 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Casual Ruud
bbblije schreef op donderdag 8 december 2016 @ 12:42:
[...]

Dembele? Herrera? Of richting Vidal, Renato?
Dembele met Shadow :D. Had nog helemaal niet aan zijn kaart gedacht.
http://www.futhead.com/17...-dembele/?chemType=shadow

Wel even een zieke stofzuiger voor het middenveld samen met Kante en Toure. Thx voor je idee.

Een hybrid met Bundesliga had ik ook al aan gedacht. Beetje zoiets. http://www.futhead.com/17/squads/2940460/ Met Sanches of met Vidal, en dan met Bernat of Alaba. Is wel echt dik zo. Zeker met Alaba als back erbij.

Maar ik had me voorgenomen dit jaar een keer geen BPL/Bundes hybrid te maken. Speel al drie jaar met Hazard + Robben hybrid. Begint een beetje nutteloos te voelen. Bijna ieder jaar sparen voor exact hetzelfde team. Hoewel dit natuurlijk wel flink anders is nu zonder buitenspelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 8 december 2016 @ 13:49:
[...]

Bean is toch wel iemand die zegt dat geluk van 2 kanten zou komen terwijl anderen dit niet zo zien. Bean zei ook dat Eaids/scripting niet bestaat. Dat je altijd zelf verantwoordelijk bent voor de domme acties die zelfs AI spelers maken. Als je dan zo'n uitgesproken mening hebt over van alles, geef dan ook een keer de ander gelijk in plaats van eromheen draaien zoals wat we nu al meer dan een jaar zien.

offtopic:
Lucky/scripted goals mee pakken en er dan nog een schep bovenop doen door als een dwaas rond te rennen en dabben is ook echt heel volwassen. ;w
tl;dr

Sterling
Martial
[afbeelding]
Martial op links, SBC sterling op rechts ;)

[ Voor 35% gewijzigd door Bean77 op 08-12-2016 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl

Sterling
Martial
[afbeelding]
Geen van beiden want ik heb aan allebei een bloedhekel? |:( :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrMistral schreef op donderdag 8 december 2016 @ 13:54:
[...]

Aan alleen stats heb je niet zoveel helaas, vandaar :)
Thnx iig!

[...]

Hij zal bij mij niet heel veel voor het goal komen. Dus denk dat een artist kaartje dan beter is?
Ik heb even terug gekeken en zie dat je de 41212 breed formatie gebruikt. Persoonlijk vind ik hem niet zo fijn op die positie omdat hij juist vanwege zijn wendbaarheid en snelheid dicht bij het doel moet staan. Ik denk dat je beter voor een Bolasie of Arnautovic kunt gaan omdat een pure LM ook nog een beetje moet kunnen mee verdedigen.

Ik weet niet precies hoe je speelt met die formatie aangezien ik er totaal niks mee kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

https://www.futbin.com/17/squad/604597

Dit zou het helemaal leip maken! Maar je bent lekker op weg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jamesl schreef op donderdag 8 december 2016 @ 14:05:
[...]

Je kan ze beter niet tegenkomen, maar spelers zoals insigne of shaqiri vind ik echt bloed irritant om tegenover me te hebben staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
Bean77 schreef op donderdag 8 december 2016 @ 14:06:
[...]

Je kan ze beter niet tegenkomen, maar spelers zoals insigne of shaqiri vind ik echt bloed irritant om tegenover me te hebben staan.
Hmm heb ik minder last van, maar de reden waarom ik Martial vooral haat is omdat ik hem echt té vaak tegenkom en ook té vaak in de spits...
Net zoals ik in lagere divisies altijd Musa en Mané tegenkwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jamesl schreef op donderdag 8 december 2016 @ 14:08:
[...]

Hmm heb ik minder last van, maar de reden waarom ik Martial vooral haat is omdat ik hem echt té vaak tegenkom en ook té vaak in de spits...
Net zoals ik in lagere divisies altijd Musa en Mané tegenkwam.
Tsja een beperkt aantal spelers worden als de sleutel tot succes gezien. Maar dat vorig jaar ook toen iedereen met Auba blind vooruit aan het rennen was.

Edit. Dit zette mij aam het denken. Ik ben misschien al in een maand ofzo geen auba tegengekomen. Stiekem toch naar de Vietnamese competitie gegaan?

[ Voor 13% gewijzigd door Bean77 op 08-12-2016 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
Bean77 schreef op donderdag 8 december 2016 @ 14:11:
[...]

Tsja een beperkt aantal spelers worden als de sleutel tot succes gezien. Maar dat vorig jaar ook toen iedereen met Auba blind vooruit aan het rennen was.

Edit. Dit zette mij aam het denken. Ik ben misschien al in een maand ofzo geen auba tegengekomen. Stiekem toch naar de Vietnamese competitie gegaan?
Jup en daar had ik ook een grafhekel aan :p
Het leuke aan FUT vind ik persoonlijk de creativiteit en diversiteit aan spelers/teams die je kan hebben.
En ik vind het dan jammer dat sommige mensen de meest saaie teams maken met de meest gebruikte spelers. Ik heb er begrip voor, een speler zoals Musa is ontiegelijk goed voor zijn kaartje maar doe er dan nog wat leuks omheen ipv een heel BPL team met links naast hem Martial en rechts Mané met als middenveld Lallana, fernandinho en achterin Bailly en smalling en butland op goal :p

Auba kom ik weleens tegen maar is redelijk duur geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Casual Ruud schreef op donderdag 8 december 2016 @ 13:59:
[...]

Dembele met Shadow :D. Had nog helemaal niet aan zijn kaart gedacht.
http://www.futhead.com/17...-dembele/?chemType=shadow

Wel even een zieke stofzuiger voor het middenveld samen met Kante en Toure. Thx voor je idee.

Een hybrid met Bundesliga had ik ook al aan gedacht. Beetje zoiets. http://www.futhead.com/17/squads/2940460/ Met Sanches of met Vidal, en dan met Bernat of Alaba. Is wel echt dik zo. Zeker met Alaba als back erbij.

Maar ik had me voorgenomen dit jaar een keer geen BPL/Bundes hybrid te maken. Speel al drie jaar met Hazard + Robben hybrid. Begint een beetje nutteloos te voelen. Bijna ieder jaar sparen voor exact hetzelfde team. Hoewel dit natuurlijk wel flink anders is nu zonder buitenspelers.
Het lijkt me ook lekker om Pogba en Vidal weer te herenigen! Juve gouwe tijd ;) https://www.futbin.com/17/squad/604853

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thomas18GT
Jamesl schreef op donderdag 8 december 2016 @ 14:30:
[...]

Jup en daar had ik ook een grafhekel aan :p
Het leuke aan FUT vind ik persoonlijk de creativiteit en diversiteit aan spelers/teams die je kan hebben.
En ik vind het dan jammer dat sommige mensen de meest saaie teams maken met de meest gebruikte spelers. Ik heb er begrip voor, een speler zoals Musa is ontiegelijk goed voor zijn kaartje maar doe er dan nog wat leuks omheen ipv een heel BPL team met links naast hem Martial en rechts Mané met als middenveld Lallana, fernandinho en achterin Bailly en smalling en butland op goal :p

Auba kom ik weleens tegen maar is redelijk duur geworden.
Het is gewoon lastig om Musa met iets anders te combineren door zijn nationaliteit en club. Met 4321 moet je dus wel links en rechts een BPL speler hebben staan, of Mahrez, waar volgens mij niemand fan van is op Fifa..
bbblije schreef op donderdag 8 december 2016 @ 14:32:
[...]

Het lijkt me ook lekker om Pogba en Vidal weer te herenigen! Juve gouwe tijd ;) https://www.futbin.com/17/squad/604853
Dat is zo'n beetje mijn oude team :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
Thomas18GT schreef op donderdag 8 december 2016 @ 14:47:
[...]

Het is gewoon lastig om Musa met iets anders te combineren door zijn nationaliteit en club. Met 4321 moet je dus wel links en rechts een BPL speler hebben staan, of Mahrez, waar volgens mij niemand fan van is op Fifa..
Klopt, ik heb hem zelf in 1 team en heb hem gelinkt met Vardy, dodelijke combinatie en dan kan je daarna wel weer andere leagues doen :)

Maar vanwege zijn 'slechte' nationaliteit en club heb ik hem ook liever niet in me team :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas18GT
Jamesl schreef op donderdag 8 december 2016 @ 14:58:
[...]

Klopt, ik heb hem zelf in 1 team en heb hem gelinkt met Vardy, dodelijke combinatie en dan kan je daarna wel weer andere leagues doen :)

Maar vanwege zijn 'slechte' nationaliteit en club heb ik hem ook liever niet in me team :p
Ouch, daar valt ook wel wat leuks van te maken ja.. :+

https://www.futbin.com/17/squad/605278

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pogba in het midden :(
Maar erg leuk team zo :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
Met het geld ja.. met het geld... :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas18GT
Bean77 schreef op donderdag 8 december 2016 @ 15:14:
[...]

Pogba in het midden :(
Maar erg leuk team zo :9
Haha of dan toch eerder zo?

https://www.futbin.com/17/squad/605376

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Haal dan ook Cech weg en vervang deze met Lloris.

Elke keer bij de Bruyne dan denk ik weer van zoooo zonde.
Heeft die 90 crossing en kan hij daar nagenoeg niks mee vanuit zijn centrum positie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas18GT
Bean77 schreef op donderdag 8 december 2016 @ 15:36:
[...]

Haal dan ook Cech weg en vervang deze met Lloris.

Elke keer bij de Bruyne dan denk ik weer van zoooo zonde.
Heeft die 90 crossing en kan hij daar nagenoeg niks mee vanuit zijn centrum positie.
Haha nee Cech is echt een baas!
De Bruyne heb ik dus nog niet mee gespeeld op FUT, op de plek van Kanté kan ook nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kidjuh
Hoorde eerder vandaag dat iemand weer sprak over een aankomende crash? Wie wat wanneer en geloven jullie dat het uberhaupt gaat gebeuren na voorgaande debacle?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

https://www.futbin.com/17/squad/605637 of als je geen miljoen(en) hebt ;)
Kidjuh schreef op donderdag 8 december 2016 @ 15:43:
Hoorde eerder vandaag dat iemand weer sprak over een aankomende crash? Wie wat wanneer en geloven jullie dat het uberhaupt gaat gebeuren na voorgaande debacle?
Futmas!

[ Voor 34% gewijzigd door bbblije op 08-12-2016 15:45 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thomas18GT
Maar die heb ik wel O+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MitchelFC
Thomas18GT schreef op donderdag 8 december 2016 @ 12:30:
[...]

Damn dat is niet gek!
Ziet er uit als een heerlijk team, al zou ik Zouma en Bellerin wel even vervangen voor Koscielny en Walker, met dan waarschijn Lloris in de goal of Cech :)

Ik heb mijn Pogba en Kanté IF maar eens verkocht, de prijzen zijn echt bizar op het moment en vond Pogba toch wel aardig tegenvallen voor dat geld.

Voor hetzelfde geld kan ik nu Aguero, Hazard en de Bruyne halen 8)7
En ik heb zomaar het gevoel dat na dit weekend wel een daling moet gaan plaatsvinden.
Cech of walker gaat niet lukken vanwege de 3 nationaliteiten, en stiekem ben ik gewoon een te grote fan van de gea. en dat van na dit weekend een daling plaatsvinden dat is sinds black friday niet meer gebeurt, zaterdagnacht kante IF verkocht voor 215.000 na het spelen van mijn weekend league en hij was maandag iets van 240.000 ofzo. En koscielny wil ik idd boven Zouma maar helaas geen coins meer voor haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MitchelFC
Jamesl schreef op donderdag 8 december 2016 @ 13:06:
[...]

Damn nice, welk team of teams gebruikte je om uberhaupt Elite 2 te halen? En welk platform?
29 wins is tot nu toe nog onmogelijk voor mij :(
Elite 2 was zelfs nog een tegenvaller voor me ik stond eerst op 31 winst 3 loses, uiteindelijk 32 winst 8 loses... Maar hoe ik het doe? 4-1-2-1-2 small en echt veel dingen uitproberen, ik zit ook ondertussen al op de 600 potjes met fut :+ :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MitchelFC
Serieus? Ik hoop het dan ga ik er even op inspelen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Wat doen jullie tegen die parkeer de bus teams? Gewoon rustig rond blijven tikken? maar dan staan er ineens zoveel spelers hutje mutje....

Kwam het daarvoor niet zoveel tegen maar nu steeds meer, dan denk je met je spits alleen op de goal af te gaan staan er ineens nog een rijtje verdedigers klaar.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
MitchelFC schreef op donderdag 8 december 2016 @ 16:39:
[...]

Elite 2 was zelfs nog een tegenvaller voor me ik stond eerst op 31 winst 3 loses, uiteindelijk 32 winst 8 loses... Maar hoe ik het doe? 4-1-2-1-2 small en echt veel dingen uitproberen, ik zit ook ondertussen al op de 600 potjes met fut :+ :+
Pff nice, maar welk team? :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jamesl
Oke jongens oké!!!
Ik ga deze FIFA niet meer klagen over packs.

Pack net me WL goud 3 pakketjes, ik in PS4 shareplay met een vriend van me.
We openen altijd even een brons pakketje om de luck te testen, pack ik IN dat pakketje de speler die Lück heet!! Toen zeiden we het allebei al van dit wordt een goeie.

En ja hoor IF Lemar in pack! 55K huppa, en ook nog Mahrez erin! En in de volgende zat Kanté :) 125K totaal, ben er echt blij mee. :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Casual Ruud
9 januari 2017 komt TOTY iirc. Vanaf nu gaan de prijzen dalen, durf ik wel te stellen. Al zal dat wel in een golfbeweging zijn vanwege WL etc. Ik denk alleen wel dat de piek dit jaar net voor TOTY is al er zeker nog geen SBC's zijn.

Dit jaar zijn de prijzen kunstmatig hoog gehouden door onder meer die Black Friday SBC. Maar vorig jaar stegen de prijzen tussen Black Friday en kerst ook ten opzichte van de periode daarvoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MitchelFC
Casual Ruud schreef op donderdag 8 december 2016 @ 17:10:
[...]

9 januari 2017 komt TOTY iirc. Vanaf nu gaan de prijzen dalen, durf ik wel te stellen. Al zal dat wel in een golfbeweging zijn vanwege WL etc. Ik denk alleen wel dat de piek dit jaar net voor TOTY is al er zeker nog geen SBC's zijn.

Dit jaar zijn de prijzen kunstmatig hoog gehouden door onder meer die Black Friday SBC. Maar vorig jaar stegen de prijzen tussen Black Friday en kerst ook ten opzichte van de periode daarvoor.
Ik durf er niet op te gokken vanwege FIWC in de maand januari :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
Door de 3 nationaliteiten voor de WL mijn franse team met forse winst kunnen verkopen, was er tevens toch niet helemaal tevreden over.

Nieuw BL team gemaakt: https://www.futbin.com/17/squad/155610

En mn serie A team wat aangepast: https://www.futbin.com/17/squad/279522

Ben toch nieuwsgierig naar die Insigne :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MitchelFC
Jamesl schreef op donderdag 8 december 2016 @ 16:54:
[...]

Pff nice, maar welk team? :p
---Neymar--Inaki Williams---
---------------Musa-----------------
----Calhanoglu----Sanches----
-----------------Kante----------------
--Baba-Toprak-Zouma-Walker-
----------------Begovic----------------

( dit had ik in game en ik begon met 4-3-2-1 met iago aspas in de spits en koke als rcm in de 1e helft en die wisselde ik standaard voor musa direct )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MitchelFC schreef op donderdag 8 december 2016 @ 17:46:
[...]

Ik durf er niet op te gokken vanwege FIWC in de maand januari :+
Er zijn niet zoveel spelers die mee gaan doen aan het tournament. Daarnaast hebben deze spelers al belachelijke teams en genoeg coins (je krijgt minimaal 200k aan coins in de top 100 toch?). Het lijkt mij wel dat er heel wat mensen bakken met geld naar EA schuiven om kans te maken op een TOTY speler waardoor er nog meer spelers op de markt komen.

En dan heb je nog de pre crash :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrMistral
Jamesl schreef op donderdag 8 december 2016 @ 16:59:
Oke jongens oké!!!
Ik ga deze FIFA niet meer klagen over packs.

Pack net me WL goud 3 pakketjes, ik in PS4 shareplay met een vriend van me.
We openen altijd even een brons pakketje om de luck te testen, pack ik IN dat pakketje de speler die Lück heet!! Toen zeiden we het allebei al van dit wordt een goeie.

En ja hoor IF Lemar in pack! 55K huppa, en ook nog Mahrez erin! En in de volgende zat Kanté :) 125K totaal, ben er echt blij mee. :D
Lekker hoor _/-\o_
Jamesl schreef op donderdag 8 december 2016 @ 14:05:
[...]

Haha :+
Verwijderd schreef op donderdag 8 december 2016 @ 14:05:
[...]

Ik heb even terug gekeken en zie dat je de 41212 breed formatie gebruikt. Persoonlijk vind ik hem niet zo fijn op die positie omdat hij juist vanwege zijn wendbaarheid en snelheid dicht bij het doel moet staan. Ik denk dat je beter voor een Bolasie of Arnautovic kunt gaan omdat een pure LM ook nog een beetje moet kunnen mee verdedigen.

Ik weet niet precies hoe je speelt met die formatie aangezien ik er totaal niks mee kan.
Dat klinkt wel logisch inderdaad. Ik speel veel door het midden en gebruik mijn flanken om het spel uit elkaar te trekken als het daar te vol is, maar ook voor dfiepte. Dus ik heb body en snelheid nodig. Op de rechterkant heb ik Willian staan en links nu Sterling. Hiervoor inderdaad Bolasie. Sterling is een stuk sneller, maar Bolasie maakte wel meer af :) Alleen zoals ik al zei, heel vaak zal hij dus niet voor het goal te vinden zijn. Mijn spitsen, cam en cdm wel.
Bean77 schreef op donderdag 8 december 2016 @ 14:06:
[...]

Insigne kan ik zelf dus helemaal niets mee 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrMistral schreef op donderdag 8 december 2016 @ 17:52:
[...]

Dat klinkt wel logisch inderdaad. Ik speel veel door het midden en gebruik mijn flanken om het spel uit elkaar te trekken als het daar te vol is, maar ook voor dfiepte. Dus ik heb body en snelheid nodig. Op de rechterkant heb ik Willian staan en links nu Sterling. Hiervoor inderdaad Bolasie. Sterling is een stuk sneller, maar Bolasie maakte wel meer af :) Alleen zoals ik al zei, heel vaak zal hij dus niet voor het goal te vinden zijn. Mijn spitsen, cam en cdm wel.
Vraag mij af of het dan wel de juiste speler is. Als Sterling bevalt dan zou ik hem gewoon houden. If it ain't broke, don't fix it zullen we maar zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
Verwijderd schreef op donderdag 8 december 2016 @ 17:55:
[...]

Vraag mij af of het dan wel de juiste speler is. Als Sterling bevalt dan zou ik hem gewoon houden. If it ain't broke, don't fix it zullen we maar zeggen.
Zeker waar. Maar 'iedereen' is zo lyrisch over Martial. Vandaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MitchelFC
Verwijderd schreef op donderdag 8 december 2016 @ 17:52:
[...]

Er zijn niet zoveel spelers die mee gaan doen aan het tournament. Daarnaast hebben deze spelers al belachelijke teams en genoeg coins (je krijgt minimaal 200k aan coins in de top 100 toch?). Het lijkt mij wel dat er heel wat mensen bakken met geld naar EA schuiven om kans te maken op een TOTY speler waardoor er nog meer spelers op de markt komen.

En dan heb je nog de pre crash :+
Ik bedoelde totaal wat anders, ik durf niet mijn hele team op de transferlijst te zetten en dat die dalijk opeens duurder is geworden en ik mijn team niet meer kan terugkopen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MitchelFC schreef op donderdag 8 december 2016 @ 17:57:
[...]

Ik bedoelde totaal wat anders, ik durf niet mijn hele team op de transferlijst te zetten en dat die dalijk opeens duurder is geworden en ik mijn team niet meer kan terugkopen :+
Ja oke dat ben ik ook niet van plan. Heb Insigne en Pogba verkocht met redelijk wat winst maar ik kan mij niet voorstellen dat Pogba lang boven de 600k blijft. Zie nu dat ik nog meer winst op hem kon maken. Jammer weer 8)7

Hoe interessanter de TOTW is hoe meer packs er worden geopend omdat niet iedereen in staat is om te presteren in de weekend league.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kidjuh
Allereerst bedankt voor de hulp op de vele vragen die ik stel!

https://www.futbin.com/17/squad/607562

Speel momenteel met deze Squad.. Clichy, martial en kante ingeruild voor deze linkerkant. Krijg echter veel counters tegen door de workrates van rodriguez.. Wat raden jullie mij aan om te doen? Heb eventueel rond de 50k om te spenderen. Alvast bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Casual Ruud
Rodriguez op achterblijven tijdens aanval zetten en 50k houden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kidjuh schreef op donderdag 8 december 2016 @ 18:10:
Allereerst bedankt voor de hulp op de vele vragen die ik stel!

https://www.futbin.com/17/squad/607562

Speel momenteel met deze Squad.. Clichy, martial en kante ingeruild voor deze linkerkant. Krijg echter veel counters tegen door de workrates van rodriguez.. Wat raden jullie mij aan om te doen? Heb eventueel rond de 50k om te spenderen. Alvast bedankt :)
Prima team, prima spelers. Heb je spelersinstructie aanstaan dat rodriguez stay back moet staan?

Pagina: 1 ... 63 ... 190 Laatste

Let op:
Let op: handelen in coins is door EA niet toegestaan. Het is dan ook niet toegestaan dit in dit topic te bespreken.