Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theman36
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 15:47
HollowGamer schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 12:38:
[...]

Zal wel even een chat openen bij EA. :X
Ik heb precies hetzelfde... Toevallig al een oplossing gevonden hiervoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeweeherman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09-2024

peeweeherman

energieleverend.nl

theman36 schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 19:22:
[...]

Hier ook op PC, wilde me net kwalificeren voor het weekend :(

Iemand de Villa sbc al gedaan?
heb een team samengesteld voor 60k, maar twijfel of ik het inlever of weer verkoop.

[ Voor 18% gewijzigd door peeweeherman op 06-12-2016 20:10 ]

Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luncatic12
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 16-07 15:43
Eindelijk mijn teams waar ik al lange tijd mee wil spelen!

BPL
http://www.futhead.com/17/squads/2897677/

Serie A
http://www.futhead.com/17/squads/2897626/

Mensen nog tips voor versterkingen?

Walker ga ik morgen alvast halen en denk dan dat ik redelijk klaar ben voor komende 2 weken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

peeweeherman schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 20:09:
[...]

Hier ook op PC, wilde me net kwalificeren voor het weekend :(

Iemand de Villa sbc al gedaan?
heb een team samengesteld voor 60k, maar twijfel of ik het inlever of weer verkoop.
Heb net juist al mijn mls spelers op de transfertijd gezet. Lekker cashen op de sbc verslaafden. :)

Heb laatst van de 'grotere' competities een hoop zilveren en een grotere hoop gouden spelers gehaald. Kan best wat opleveren. Had aan random Fransen 150k verdiend bij introductie ligue 1 sbc. Door bronzen pakjes een muntje of 80k aan de fa cup verdiend. Best grappig. :)

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2016 20:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Luncatic12 schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 20:34:

BPL

Serie A

Walker ga ik morgen alvast halen en denk dan dat ik redelijk klaar ben voor komende 2 weken
Otamendi vervangen door Smalling (o.a. lengte). Valencia door Clyne (of duurdere walker). Shaw voor Clichy. Sanchez kan ik niet beoordelen als linkerwinger.
Verwijderd schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 20:42:
[...]

Heb net juist al mijn mls spelers op de transfertijd gezet. Lekker cashen op de sbc verslaafden. :)
hehe ik gisteren ook dik gecashed met far over the top bejaarde Gerrard.

[ Voor 20% gewijzigd door Bean77 op 06-12-2016 20:44 ]

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
To easy schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 16:04:
[...]

Was een maintaince miss dat het daar aan lag?
Ja, daarvoor werkte het allemaal wel perfect.
theman36 schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 19:22:
[...]

Zit nu op Linux, heb nog niet geprobeerd of het nu wel werkt.
Maar op reddit wordt er nog steeds 'geklaagd':
https://www.reddit.com/r/...the_cheaters_issue_on_pc/
https://www.reddit.com/r/...recked_fut_atleast_on_pc/

Werkt het bij jou wel weer? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theman36
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 15:47
HollowGamer schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 20:51:
[...]

Ja, daarvoor werkte het allemaal wel perfect.

[...]
Werkt het bij jou wel weer? :)
Nee nog niet, ben van narigheid maar psv gaan kijken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13-09 21:12

bbblije

Riiiiight

Luncatic12 schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 20:34:

BPL

Serie A

Vind je niet dat je per team "echt" anders moet spelen? Vooral qua spits en middenveld lijkt het me behoorlijk acclimatiseren? Ik zou als ik je Calcio team zie een Kante en Dembele missen, die vergelijkbaar zijn met Naingolan en Pjanic. Overeenkomt tussen Gündogan en Pjanic zie ik ook wel. Mahrez of Willian vind ik ook meer op Cuadrado lijken. Lukaku is vergeleken met Higuin, te log lijkt mij? Een Sturridge, Firminho of Lacazette lijkt in mijn ogen een beter alternatief.

Of is dit absoluut niet aan de orde? Het is mijn beleving dat ik als ik twee teams heb, altijd een favoriet houd. Daar dan ook het liefste mee speel, en uiteindelijk weer beland bij een hybrid van de twee teams... Zeker als je geen miljoenen hebt.

Beide teams lijken me lekker spelen! Alleen niet het "zelfde". In een spel met zoveel variabelen, en toch ook wel EAids, zou ik willen voorkomen dat je steeds, ookal is het kort, moet wennen aan een "nieuw" team. Het spel is al uitdagend (lees frustrerend) genoeg!

[ Voor 9% gewijzigd door bbblije op 06-12-2016 21:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Koop je, denk je, de beste calcio verdediger ooit. Scoort Chellieni, op debuut, een eigen goal, veroorzaakt hij een penalty (ik bestuurde een andere verdediger) en gaat er een long shot in via zijn arm.

Wat een top aankoop!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 22:49:
Koop je, denk je, de beste calcio verdediger ooit. Scoort Chellieni, op debuut, een eigen goal, veroorzaakt hij een penalty (ik bestuurde een andere verdediger) en gaat er een long shot in via zijn arm.

Wat een top aankoop!
Waarom hebben jullie altijd die dingen tegen? Heel fifa17 heb ik misschien maar 1 eigen goal gescoord. Maar hij blijft wel een goede speler hoor, gewoon doorgaan dan wordt het alleen maar beter.

Na 5 wedstrijden in divisie 3 nog altijd ongeslagen.... alleen jammer van de 3 gelijke spelen. Maar ja gelijk spelen is weer beter dan verliezen zeggen we dan maar...

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Nu online
Bean77 schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 22:55:
[...]

Waarom hebben jullie altijd die dingen tegen? Heel fifa17 heb ik misschien maar 1 eigen goal gescoord. Maar hij blijft wel een goede speler hoor, gewoon doorgaan dan wordt het alleen maar beter.

Na 5 wedstrijden in divisie 3 nog altijd ongeslagen.... alleen jammer van de 3 gelijke spelen. Maar ja gelijk spelen is weer beter dan verliezen zeggen we dan maar...
Dan zal het niet lang duren voordat EA je een handje helpt ;).
Ik mocht vandaag zowaar weer wat leuke potjes spelen van EA waarbij ik mn tegenstanders af en toe helemaal zoek speelde. Ook n paar onmogelijke goals gemaakt. Had de EA gunfactor duidelijk mee :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nachtapotheker schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 23:14:
[...]

Dan zal het niet lang duren voordat EA je een handje helpt ;).
Ik mocht vandaag zowaar weer wat leuke potjes spelen van EA waarbij ik mn tegenstanders af en toe helemaal zoek speelde. Ook n paar onmogelijke goals gemaakt. Had de EA gunfactor duidelijk mee :+
Ongetwijfeld. Al valt me echt het verschil per potje op dat je een bal fatsoenlijk kunt aannemen of alles behalve fatsoenlijk. Terwijl ik in principe niet anders speel. Ben blij dat ik een stabiele div3 speler ben, maar EA zal mij ongetwijfeld een keer weten te vinden :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 22:49:

Wat een top aankoop!
Ik had vorige week 12 tegengoals in drie wedstrijden nadat ik Buffon had gekocht :X

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bean77 schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 12:09:
[...]

Formatie crisis, dat is mijn verhaal in fifa16. Hoe vaak ik niet van spelers ben geswitched en van formatie is echt ontelbaar vaak.
In fifa17 ben ik altijd 4321 blijven spelen en met mijn 2e team voornamelijk 433-4. Ik heb eigenlijk nooit last gehad met 4321. Er zijn zoveel meer factoren die van invloed zijn behalve je formatie. Teaminstructies tegenstander, custom tactics, de taktiek van de tegenstander of het niveau daarvan.
Ik heb besloten uit te gaan van 1 tactiek en deze zoveel mogelijk eigen te maken. Wetende dat deze tactiek niet al te best is tegen bepaalde counterformaties. Ik accepteer dat ik met 3 middenvelders soms tekort kom op het middenveld. Ik accepteer dat ik daardoor ook wel verlies, maar ik hoop dat wanneer ik uitga van mezelf dat dit ook positieve dingen zal opleveren.
Het enige wat ik je kan adviseren is dat je een leuke tactiek moet kiezen leuke 41212 variant, of 433 variant en deze inrichten met goede spelers en deze upgraden. Op zoek gaan naar een aantal custom tactics en dan lekker blijven spelen.
Late reactie maar herkenbaar idd. Gisteravond mijn team weer omgegooid en specifiek voor 1 formatie gegaan. Hierbij ook voor het eerst gekeken naar workrates 8)7

Gisteren 1 potje gedaan en eigenwijs toch in 4-3-2-1 gebleven. Tweede helft geswitched naar 4-1-2-1-2 (2) en dat speelde heerlijk. Na de wedstrijd meteen Bonaventura IF verkocht en vanochtend even SIF Immobile halen.

https://www.futbin.com/17/squad/565503

Het hele middenveld heeft catalyst kaart behalve de cam die heeft deadeye (shot + passing). Insigne heeft ook deadeye en voor Immobile denk ik aan een hunter kaartje. Wat zouden jullie doen?

Na de WL ga ik voor Handanovic ipv Buffon en eindbaas Medel op het middenveld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelidee
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
Bean77 schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 23:21:
[...]

Ongetwijfeld. Al valt me echt het verschil per potje op dat je een bal fatsoenlijk kunt aannemen of alles behalve fatsoenlijk. Terwijl ik in principe niet anders speel. Ben blij dat ik een stabiele div3 speler ben, maar EA zal mij ongetwijfeld een keer weten te vinden :P
Hier gisteren ook last van met een paar potjes. Net een soort van 'lag' in de game waardoor je vanaf minuut 1 al merkt dat het niet soepel loopt, aannames raar, spelers die raar draaien en daardoor niet zuiver passen. Loop je continue achter de feiten aan.

Volgende pot is dan weer sneller voor mijn gevoel en lukken de meeste dingen weer wel. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pelidee schreef op woensdag 7 december 2016 @ 08:48:
[...]

Hier gisteren ook last van met een paar potjes. Net een soort van 'lag' in de game waardoor je vanaf minuut 1 al merkt dat het niet soepel loopt, aannames raar, spelers die raar draaien en daardoor niet zuiver passen. Loop je continue achter de feiten aan.

Volgende pot is dan weer sneller voor mijn gevoel en lukken de meeste dingen weer wel. 8)7
Had ik gisteren ook. Simpele passes die compleet de verkeerde richting op gaan. Volgens mij heeft dit met die onzin nog steeds input lag te maken. Zie soms ook de random passes nog voorbij komen waarna mijn speler op hilarische wijze de bal over de zijlijn speelt terwijl ik een hele andere kant op richt op dat moment.

Het gekke is dat ik dit vorig jaar niet zo heb ervaren. Het is ook niet dat andere spellen die gebruik maken van de frostbite engine last hebben van input lag 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lightthunder
  • Registratie: December 2013
  • Niet online
Toch weer twee weekjes van FIFA afgebleven.

Had geen tijd en werd helemaal gek van mijn loss streak (na mijn ongelooflijke win streak van 13) van 10 ofzo? Mijn vriendin zei zelfs, kap maar met dat spel, want je raakt er alleen maar gefrustreerd van en je hebt ook gewoon ongelooflijk veel pech :P. Alle ballen gaan op de paal, lat, net over of de keeper vangt 'm onmogelijk. De tegenstander krijgt één kans en die zit dan. 20 kansen tegen 1 en wie wint? Juist, tegenstander met 0-1 in 90+ minuut. Heb nog veel opgezocht in de tussentijd over het matchmaking systeem en veel mensen zijn overtuigd dat er een ELO systeem achter zit i.c.m. met win/loss streak, het kan alleen niet hardgemaakt worden want EA reageert daar niet op (zegt genoeg?). Ook met bronzen spelers als subs etc.

Maar genoeg geklaagd, we weten allemaal wel hoe 't zit. Ik denk dat ik (vanavond in ieder geval) mij ga proberen te kwalificeren voor de WL.
Heb een Engels en (bijna) een Frans team en ga 't gewoon weer proberen 8)7 .

Ik zie dat er een heleboel is gebeurd qua marktprijzen. Zo heb ik nu al (50 stuks?) mijn fitness kaarten in 3x uploaden (3x 1 uur) verkocht voor 1500, gekocht voor 850-950 paar weken terug oOo .
Zijn er momenteel bepaalde hot-items op de markt (ben niet op PS4, dus kan requirements niet zien voor volgende week etc.)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelidee
  • Niet online
Lightthunder schreef op woensdag 7 december 2016 @ 09:38:

Ik zie dat er een heleboel is gebeurd qua marktprijzen. Zo heb ik nu al (50 stuks?) mijn fitness kaarten in 3x uploaden (3x 1 uur) verkocht voor 1500, gekocht voor 850-950 paar weken terug oOo .
Zijn er momenteel bepaalde hot-items op de markt (ben niet op PS4, dus kan requirements niet zien voor volgende week etc.)?
Ja prijzen van conditiekaarten zijn niet normaal meer, vorige week kon ik ze ook nog opkopen voor 900 en wegzetten voor 1400 tijdens de weekend league. Als je nu naar conditiekaarten zoek zijn er al mensen die ze voor 1300 inkopen. Van het weekend zullen de prijzen dus wel naar 2000 een kaartje gaan. |:(

Sinds gisteren is er een David Villa SBC. MLS spelers kunnen nu nog meer opleveren, gisteren al een paar verkocht voor 7k. Toch nog waard geweest om al die 'troep' in mijn club op te slaan.

[ Voor 11% gewijzigd door pelidee op 07-12-2016 09:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pelidee schreef op woensdag 7 december 2016 @ 08:48:
[...]

Je hebt gelijk. Maar ik denk dat de tegenstander daar ook last van moet hebben en dat het daarom weer een gelijke handicap zou moeten zijn. Los van het feit dat zo'n spel gewoon goed moet zijn. Maar ja, ik werd in de aanloop van fifa17 verketterd door bepaalde personen omdat ik kritiek had op de gameplay. Nu lijken daar - niet verrassend - toch de grootste problemen te zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lightthunder schreef op woensdag 7 december 2016 @ 09:38:
Toch weer twee weekjes van FIFA afgebleven.

Had geen tijd en werd helemaal gek van mijn loss streak (na mijn ongelooflijke win streak van 13) van 10 ofzo? Mijn vriendin zei zelfs, kap maar met dat spel, want je raakt er alleen maar gefrustreerd van en je hebt ook gewoon ongelooflijk veel pech :P. Alle ballen gaan op de paal, lat, net over of de keeper vangt 'm onmogelijk. De tegenstander krijgt één kans en die zit dan. 20 kansen tegen 1 en wie wint? Juist, tegenstander met 0-1 in 90+ minuut. Heb nog veel opgezocht in de tussentijd over het matchmaking systeem en veel mensen zijn overtuigd dat er een ELO systeem achter zit i.c.m. met win/loss streak, het kan alleen niet hardgemaakt worden want EA reageert daar niet op (zegt genoeg?). Ook met bronzen spelers als subs etc.

Maar genoeg geklaagd, we weten allemaal wel hoe 't zit. Ik denk dat ik (vanavond in ieder geval) mij ga proberen te kwalificeren voor de WL.
Heb een Engels en (bijna) een Frans team en ga 't gewoon weer proberen 8)7 .

MLS spelers gaan nu weg voor aardige bedragen. Zeker de niet Amerikaanse MLS spelers.

Dirty Mike had wel een aardige opmerking. Heel logisch uiteraard maar hij gaf aan dat als je 20 schoten voor hebt en te weinig/niet weet te scoren dan creëer je de verkeerde kansen. Je moet jezelf in de positie brengen waarbij de grote kans hebt om te scoren.

Zo logisch denk ik totaal niet tijdens een potje :+ Ik ben vaak lekker aan tikken en schiet bij de eerste aardige mogelijkheid terwijl je misschien beter het verder/anders kan uitspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vissert schreef op woensdag 7 december 2016 @ 09:46:
[...]

MLS spelers gaan nu weg voor aardige bedragen. Zeker de niet Amerikaanse MLS spelers.

Dirty Mike had wel een aardige opmerking. Heel logisch uiteraard maar hij gaf aan dat als je 20 schoten voor hebt en te weinig/niet weet te scoren dan creëer je de verkeerde kansen. Je moet jezelf in de positie brengen waarbij de grote kans hebt om te scoren.

Zo logisch denk ik totaal niet tijdens een potje :+ Ik ben vaak lekker aan tikken en schiet bij de eerste aardige mogelijkheid terwijl je misschien beter het verder/anders kan uitspelen.
Of je tikt te ver door en dat de kans verkeken is ;)

Het blijft altijd lastig om het moment te bepalen. Het grootste geheim is denk ik vooral om rustig te blijven zodat je betere keuzes kunt maken dan wanneer je te onrustig op de controller aan het drukken ben. Tenminste, dit hou ik mezelf altijd voor, werkt alleen zelden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 13-10 13:37
RonaldMuijs schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 17:59:
[...]

http://www.futhead.com/17/squads/2893048/

Vind er niet heel veel zwakke plekken. Hooguit Wilson vervangen, maar sta er nu 25-4-1 mee, alles online. En al die fitness kaartjes worden me iets te duur. Dus wil een beetje een lekker fitness team waar ik ook gewoon divisies mee in kan
Hoe ga je 25-4-1 met zo'n team haha, Mané is een god maar de rest speel je echt wel omver als je een beter team tegenkomt lijkt me.

Waarom koop je geen Musa? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jamesl schreef op woensdag 7 december 2016 @ 09:50:
[...]

Hoe ga je 25-4-1 met zo'n team haha, Mané is een god maar de rest speel je echt wel omver als je een beter team tegenkomt lijkt me.

Can, Henderson en Fernandinho zijn super goed op het middenveld. Als je de afgelopen dagen het topic hebt gevolgd dan zag je ook een link van Twitter voorbij komen van iemand die Elite heeft gehaald met een zilveren team.

Antwoord op je laatste vraag: omdat niet iedereen zo triest is?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 7 december 2016 @ 10:00:
[...]

Can, Henderson en Fernandinho zijn super goed op het middenveld. Als je de afgelopen dagen het topic hebt gevolgd dan zag je ook een link van Twitter voorbij komen van iemand die Elite heeft gehaald met een zilveren team.

Het middenveld is zeker sterk. Vooral Henderson is een baas met zijn workrates.

Maar het halen van Musa is triest? Leg uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hunter kaarten zijn trouwens standaard uitverkocht zie ik?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jaap.
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 13:01
Bean77 schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 22:55:
[...]

Prijs je gelukkig zou ik zeggen. Ik heb alleen gister al 3 (onbewuste) eigen goals gemaakt (terwijl ik maar 2 games heb gespeeld!).
1 bal op de lat welke via de rug van mijn keeper het goal in hobbelt, een schot welke via het been van Umtiti met een schitterende boog precies 10 cm over mijn reeds duikende keeper geen gaat en de derde was een schot welke mijn keeper in eerste instantie houdt, maar in plaats van ver weg te boksen lijkt het hem verstandiger deze op de knie van mijn inlopende verdediger (wederom Umtiti) te leggen...

Af en toe is de game echt zwaar frustrerend.

Lichtpuntje was wel Martial, dus bbblije en Niels nogmaals bedankt voor de suggestie. Eindelijk heb ik links iemand waarmee ik soortgelijk uit de voeten kan zoals met Messi op rechts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelidee
  • Niet online
Vissert schreef op woensdag 7 december 2016 @ 10:11:
Hunter kaarten zijn trouwens standaard uitverkocht zie ik?
Ja inderdaad, denk zal ook eens kijken. Gewoon geen een op de markt momenteel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lightthunder
  • Niet online
Vissert schreef op woensdag 7 december 2016 @ 09:46:
[...]

Ik wil het al te graag geloven, maar als het de eerste 10 potjes wel lukt en de opeenvolgende 10 ineens niet meer? Ik probeer af te wisselen tussen breed en door het midden, hoog en laag, harde pass in/uit, combinaties in de 16, skill moves richting en in de 16, maar het lukte me 'ineens' niet meer :P
Bean77 schreef op woensdag 7 december 2016 @ 09:49:
[...]

Of je tikt te ver door en dat de kans verkeken is ;)

Het blijft altijd lastig om het moment te bepalen. Het grootste geheim is denk ik vooral om rustig te blijven zodat je betere keuzes kunt maken dan wanneer je te onrustig op de controller aan het drukken ben. Tenminste, dit hou ik mezelf altijd voor, werkt alleen zelden :P
Rustig blijven is inderdaad de kunst, dat lukt me (als ik er bewust van ben) dan ook wel. Dan komt 't punt dat je gaat beseffen dat het onzin is dat die kansen er niet in gaan. Het hele punt voor mij is gewoon dat als er geen ELO systeem o.i.d. is, waarom zegt EA dan niet simpelweg: 'Jongens, er is GEEN ELO systeem', je bent gewoon slecht en dáárom verlies je ineens 10 potjes achtereen!' ;w

Het vage en de onwetendheid is juist de frustratie, niet het verliezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 19:21
Iemand die even wil showen hoe zijn qualify WL team is? Best irritant als er elke keer andere eisen zijn. Blijf aan de gang met spelers kopen :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jamesl
Verwijderd schreef op woensdag 7 december 2016 @ 10:00:
[...]

Zeg ook niet dat het geen goed middenveld is maar ik vind het matig, verdedigend is het sterk maar aanvallend zwak.
En nee ik heb het topic niet erg gevolgd, en welk zilver team mag dat dan zijn? Ik gok met allemaal 90 pace :)

Reactie op je laatste reactie: Jij vindt Musa wel triest maar Wilson niet? Met Wilson kan je letterlijk alleen maar rennen terwijl je met Musa nog kan skillen (4*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JapieTalent schreef op woensdag 7 december 2016 @ 10:14:
[...]

Prijs je gelukkig zou ik zeggen. Ik heb alleen gister al 3 (onbewuste) eigen goals gemaakt (terwijl ik maar 2 games heb gespeeld!).
1 bal op de lat welke via de rug van mijn keeper het goal in hobbelt, een schot welke via het been van Umtiti met een schitterende boog precies 10 cm over mijn reeds duikende keeper geen gaat en de derde was een schot welke mijn keeper in eerste instantie houdt, maar in plaats van ver weg te boksen lijkt het hem verstandiger deze op de knie van mijn inlopende verdediger (wederom Umtiti) te leggen...

Af en toe is de game echt zwaar frustrerend.

Lichtpuntje was wel Martial, dus bbblije en Niels nogmaals bedankt voor de suggestie. Eindelijk heb ik links iemand waarmee ik soortgelijk uit de voeten kan zoals met Messi op rechts.
Prijs me ook wel gelukkig als ik hier de reacties lees. Had laatst (hier ook gepost) 2 own goals mee en daardoor 2-0 gewonnen. Maar goed... Bij EA kan het zo weer anders zijn :P
Vissert schreef op woensdag 7 december 2016 @ 10:08:
[...]

Jamesl schreef op woensdag 7 december 2016 @ 10:20:
[...]

Reactie op je laatste reactie: Jij vindt Musa wel triest maar Wilson niet? Met Wilson kan je letterlijk alleen maar rennen terwijl je met Musa nog kan skillen (4*)
Niet zo happen, hij zit gewoon bewust te provoceren. Gewoon negeren.

[ Voor 9% gewijzigd door Bean77 op 07-12-2016 10:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vissert schreef op woensdag 7 december 2016 @ 10:08:
[...]

Als je het dan toch over gehypte spelers hebt. Gisteren probeerde iemand in divisie 3 Manolas aan de kant te drukken tijdens een duel. Mensen hebben te hoge verwachtingen van hem en proberen door hem in te zetten, goedkoop te scoren. Je ziet dan ook steeds minder mensen hem gebruiken.

Als hij zo goed is, waarom zit hij dan niet bij elke Pro speler op de bank?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jamesl
Bean77 schreef op woensdag 7 december 2016 @ 10:21:
[...]

[...]

[...]

Niet zo happen, hij zit gewoon bewust te provoceren. Gewoon negeren.
Hahaha sorry kan het niet laten.

Ik had gisteren nog een mooie wedstrijd, moest tegen een Ajacied (Logo + shirtje), nu vind ik het al een trigger als ik tegen een Nederlander speel en ik ben ook nog eens een Feyenoorder dus je snapt wel dat dan helemaal het vizier op scherp gaat >:)
Wedstrijd verliep goed, ik had alle kansen maar hij wilde er maar niet in, maargoed ik bleef rustig.
Scoort die uitgerekend met zijn eerste de beste kans de 1-0. Hij doet gelijk sssssht en oortje, dus ik haal diep adem en speel door.
Kans op kans mis ik, hij kreeg nog steeds geen kans maar tot aan de 80ste minuut was het nog 1-0 voor hem. Sturridge eruit, Musa erin (is voor aankomend WL, ik vind sturridge een rotspeler). en ja hoor 87ste minuut 1-1, je snapt wel dat ik ssssht terug doe. en dan 89ste minuut nog 1-2 scoren met diezelfde Musa, ssht en de Dab waren een feit :) Zwaar verdiende overwinning, ik had 18 schoten 12 op doel hij 2 1 op doel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Thomas18GT
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 14:25
Verwijderd schreef op woensdag 7 december 2016 @ 10:27:
[...]

Als hij toch niet zo goed is, wat is er dan triest aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
Verwijderd schreef op woensdag 7 december 2016 @ 10:27:
[...]

Als je het dan toch over gehypte spelers hebt. Gisteren probeerde iemand in divisie 3 Manolas aan de kant te drukken tijdens een duel. Mensen hebben te hoge verwachtingen van hem en proberen door hem in te zetten, goedkoop te scoren. Je ziet dan ook steeds minder mensen hem gebruiken.

Musa is door zijn slangenlichaam heel handig in de 70+ min, als je het over gehypte spelers hebt moet je Martial in de spits gooien... die scoorde gisteren 4x tegen mij :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jaap.
Ik snap de haat richting verschillende genoemde spelers eigenlijk niet zo. Wat is het probleem met een Musa precies? Iedereen is toch vrij om te spelen waar hij/zij mee wil spelen? Hoezo wordt er dan zo vervelend gereageerd wanneer iemand bijvoorbeeld Musa noemt?

[ Voor 6% gewijzigd door Jaap. op 07-12-2016 10:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jamesl schreef op woensdag 7 december 2016 @ 10:30:
[...]

Musa is door zijn slangenlichaam heel handig in de 70+ min, als je het over gehypte spelers hebt moet je Martial in de spits gooien... die scoorde gisteren 4x tegen mij :(
Martial is geen hype. Hij is daadwerkelijk goed, heeft goede stats en is daarnaast ook nog eens sterk. Als je in divisie 3 nog mensen tegen komt die denken dat Musa een Manolas aan de kant kan drukken 8)7
Thomas18GT schreef op woensdag 7 december 2016 @ 10:30:
[...]

Als hij toch niet zo goed is, wat is er dan triest aan?
Goedkoop scoren....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
JapieTalent schreef op woensdag 7 december 2016 @ 10:33:
Ik snap de haat richting verschillende genoemde spelers eigenlijk niet zo. Wat is het probleem met een Musa precies? Iedereen is toch vrij om te spelen waar hij/zij mee wil spelen? Hoezo wordt er dan zo vervelend gereageerd wanneer iemand bijvoorbeeld Musa noemt?
Ach ik vind Musa ook geen 'toffe'speler maar dat komt met de manier waarop mensen met hem spelen, net als Martial o.i.d.
Elke pass is met driehoekje aka steekpass en er komt geen skillmoveje aan te pas, het is gewoon steeds dom hopen dat me verdediger faalt met een aanname, pass of dat die zich er letterlijk tussendoor wurmd.

En tot mijn ergernis gebeurt dat vaker dan ik wil, dat kan je aan mijn verdedigende kwaliteiten wijten maar ik heb bij god geen idee wat ik soms anders kan doen.
Af en toe zit ik met mijn stick echt de goede kant op en komt die er toch langs..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thomas18GT
Verwijderd schreef op woensdag 7 december 2016 @ 10:35:
[...]

Martial is geen hype. Hij is daadwerkelijk goed, heeft goede stats en is daarnaast ook nog eens sterk. Als je in divisie 3 nog mensen tegen komt die denken dat Musa een Manolas aan de kant kan drukken 8)7

[...]

Goedkoop scoren....
Ik loop zo vaak met Musa verschillende sterke spelers voorbij door zijn hoge agility..

Goedkoop scoren? Jij zegt dat het gebruik van Musa triest is en ik ben gewoon benieuwd waarom iemand die zelf Aguero gebruikt dat zegt.. Precies eenzelfde type speler, maar dan op alle vlakken beter (nog triester? :+)

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 7 december 2016 @ 10:35:
[...]

[...]

Goedkoop scoren....
Je kunt je ook afvragen wat er mis gaat met verdedigen als je last hebt van Musa's die goedkoop scoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jamesl schreef op woensdag 7 december 2016 @ 10:37:
[...]

Ach ik vind Musa ook geen 'toffe'speler maar dat komt met de manier waarop mensen met hem spelen, net als Martial o.i.d.
Elke pass is met driehoekje aka steekpass en er komt geen skillmoveje aan te pas, het is gewoon steeds dom hopen dat me verdediger faalt met een aanname, pass of dat die zich er letterlijk tussendoor wurmd.

En tot mijn ergernis gebeurt dat vaker dan ik wil, dat kan je aan mijn verdedigende kwaliteiten wijten maar ik heb bij god geen idee wat ik soms anders kan doen.
Af en toe zit ik met mijn stick echt de goede kant op en komt die er toch langs..
Wou het nog toevoegen maar het is inderdaad de manier waarop mensen spelen.
Vissert schreef op woensdag 7 december 2016 @ 10:39:
[...]

Je kunt je ook afvragen wat er mis gaat met verdedigen als je last hebt van Musa's die goedkoop scoren.
Verdedigers zijn dom in dit spel.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2016 10:42 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jaap.
Jamesl schreef op woensdag 7 december 2016 @ 10:37:
[...]

Akkoord, smaken verschillen en persoonlijk vind ik Musa ook niets maar dat is compleet niet Fifa gerelateerd en stamt uit de tijd dat hij voor VVV voetbalde. Vond het een erg beperkte voetballer die eigenlijk alleen maar hard kan lopen. Maar zo zijn er tig voetballers meer waar ik eerder antipathie dan sympathie voor heb, maar dat betekent toch niet dat ik mensen moet gaan verketteren omdat ze met Musa spelen?

Als zij daar wel gelukkig van worden: soit, laat ze gaan. Ik wil winnen met mijn team. En blijkbaar is Musa deze editie toch wel een succesvolle speler aangezien ik 'm vaak tegen kom.
Verwijderd schreef op woensdag 7 december 2016 @ 10:41:
[...]

Wou het nog toevoegen maar het is inderdaad de manier waarop mensen spelen.
Maar wat is daar mis mee dan? Jij speelt toch ook op een voor jou prettige manier?
Als je al weet hoe dergelijke spelers spelen is het toch juist makkelijker in te schatten wat ze gaan doen en daar vervolgens op te anticiperen?

[ Voor 14% gewijzigd door Jaap. op 07-12-2016 10:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lekkerboeie86 schreef op woensdag 7 december 2016 @ 10:18:
Iemand die even wil showen hoe zijn qualify WL team is? Best irritant als er elke keer andere eisen zijn. Blijf aan de gang met spelers kopen :p
Euh ik heb net een deels italiaans team gekocht voor de WL. Vergeten dat ik me nog moet kwalificeren..

https://www.futbin.com/17/squad/565503

Dus waarschijnlijk vervang ik de niet italiaanse spelers door wat italianen uit mijn club. Jorginho etc..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JapieTalent schreef op woensdag 7 december 2016 @ 10:43:
[...]

Maar wat is daar mis mee dan? Jij speelt toch ook op een voor jou prettige manier?
Als je al weet hoe dergelijke spelers spelen is het toch juist makkelijker in te schatten wat ze gaan doen en daar vervolgens op te anticiperen?
Dat is precies hoe ik nu moet spelen. Maar ondanks instructies zijn er momenten dat verdedigers zich heel merkwaardig gedragen zonder dat ik mijn speelstijl wijzig. Ik denk dat iedereen de rode zee van verdedigers wel kent en ook de Low/High centraal verdediger die totaal uit positie loopt.

Iedereen moet lekker zelf weten wat hij doet maar ik blijf erbij dat het een zeer goedkope manier is. Alleen maar steekballen is dan ook een gebrek aan inzicht en creativiteit in mijn ogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas18GT
Verwijderd schreef op woensdag 7 december 2016 @ 10:55:
[...]

Dat is precies hoe ik nu moet spelen. Maar ondanks instructies zijn er momenten dat verdedigers zich heel merkwaardig gedragen zonder dat ik mijn speelstijl wijzig. Ik denk dat iedereen de rode zee van verdedigers wel kent en ook de Low/High centraal verdediger die totaal uit positie loopt.

Iedereen moet lekker zelf weten wat hij doet maar ik blijf erbij dat het een zeer goedkope manier is. Alleen maar steekballen is dan ook een gebrek aan inzicht en creativiteit in mijn ogen.
Ik denk dat een Pirlo en Gerrard beroemd zijn door hun steekballen en creativiteit :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jaap.
[...]

Tja, ergens snap ik je frustratie wel: wat ik niet begrijp is dat het zo de boventoon voert. Persoonlijk is mijn grootste irritatiepunt van FUT, dat je zoveel dezelfde teams ziet. Maar hier kan ik toch zelf niets aan doen en dus is het compleet onzinnig om me hier druk over te blijven maken? Daarnaast: zolang iets werkt is het toch logisch dat mensen zo spelen. Wat jij bedoelt dus eigenlijk wil is dat iedereen netjes rondspeelt en via opbouw kansen gaat creëren. Dat is eigenlijk een beetje typisch Nederlands: het moet mooi. Terwijl er eigenlijk maar 1 ding telt en dat is winnen. Daarnaast heb ik gister alle CL wedstrijden gekeken: en ook daar werd er door verschillende teams erg verschillend gevoetbald. *Ahem.. Rostov*

Wat je zegt over verdedigers: tuurlijk heb ik ook dergelijke momenten. Maar wanneer je dat soort momenten de boventoon laat voeren keldert je spelplezier harder dan de beurs in 1929. Ik zou als ik jou was proberen wat minder aandacht aan de tegenstander te schenken en gewoon te spelen. Boeiend als je door dat soort dingen een keer verliest: je kan ze niet allemaal winnen. Daarbij zullen er ook wedstrijden zijn waarin je het geluk wel aan je zijde hebt.

[ Voor 11% gewijzigd door Jaap. op 07-12-2016 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JapieTalent schreef op woensdag 7 december 2016 @ 11:02:
[...]

Wat je zegt over verdedigers: tuurlijk heb ik ook dergelijke momenten. Maar wanneer je dat soort momenten de boventoon laat voeren keldert je spelplezier harder dan de beurs in 1929. Ik zou als ik jou was proberen wat minder aandacht aan de tegenstander te schenken en gewoon te spelen. Boeiend als je door dat soort dingen een keer verliest: je kan ze niet allemaal winnen. Daarbij zullen er ook wedstrijden zijn waarin je het geluk wel aan je zijde hebt.
In het echt heb je ook zoveel ploegen die kansloos voetbal spelen. Neem aan dat elke PSV supporter het hier wel over eens kan zijn. Verliezen van iemand die beter is maakt mij ook niet uit, het is een leer proces uiteindelijk om zelf beter te worden.

Ga er ook echt niet vanuit dat ik alles win. Ik heb met seizoenen iets meer verloren dan gewonnen maar heb wel een positief ratio betreft goals. Het enige waar ik mij aan stoor is de de domme AI en vreemde dingen die je gedurende een spel tegen komt (die er vorig jaar niet in zaten).

Het is aan het eind van de dag een leuk spel maar er moet nog heel wat gebeuren achter de schermen om er een goed spel van te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lightthunder
  • Niet online
JapieTalent schreef op woensdag 7 december 2016 @ 11:02:
[...]

Tja, ergens snap ik je frustratie wel: wat ik niet begrijp is dat het zo de boventoon voert. Persoonlijk is mijn grootste irritatiepunt van FUT, dat je zoveel dezelfde teams ziet. Maar hier kan ik toch zelf niets aan doen en dus is het compleet onzinnig om me hier druk over te blijven maken? Daarnaast: zolang iets werkt is het toch logisch dat mensen zo spelen. Wat jij bedoelt dus eigenlijk wil is dat iedereen netjes rondspeelt en via opbouw kansen gaat creëren. Dat is eigenlijk een beetje typisch Nederlands: het moet mooi. Terwijl er eigenlijk maar 1 ding telt en dat is winnen. Daarnaast heb ik gister alle CL wedstrijden gekeken: en ook daar werd er door verschillende teams erg verschillend gevoetbald. *Ahem.. Rostov*

Ik begrijp beide punten wel. Het o zo vervelende countervoetbal wordt in fifa 17 gewoon veel toegepast omdat dit zeer effectief is gebleken. Waarom zijn hunter kaarten zo duur of zelfs niet meer op de markt? Omdat op elke aanvallende speler een hunter kaart moet of zo? Omdat pace en shooting het belangrijkste is? Het is dan al snel beperkt qua teams, omdat er indd veel teams zijn die alleen maar pace hebben en gewoon een steekbal geven en er als een debiel achteraan rennen, voorgooien en scoren met weinig tot nihil skill.

Maar wat je zegt klopt. Het uiteindelijke doel is winnen en als dat op een mooie manier gebeurt is dat alleen maar leuker, maar winnen is winnen. Maar even serieus, hoeveel van die mensen (zoals ik net omschreef) hebben zoiets van sow, dit heb ik nou verdiend gewonnen! Rennen knallen, rennen, knallen, rennen, knallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Verwijderd schreef op woensdag 7 december 2016 @ 11:17:
[...]

In het echt heb je ook zoveel ploegen die kansloos voetbal spelen. Neem aan dat elke PSV supporter het hier wel over eens kan zijn. Verliezen van iemand die beter is maakt mij ook niet uit, het is een leer proces uiteindelijk om zelf beter te worden.

Ga er ook echt niet vanuit dat ik alles win. Ik heb met seizoenen iets meer verloren dan gewonnen maar heb wel een positief ratio betreft goals. Het enige waar ik mij aan stoor is de de domme AI en vreemde dingen die je gedurende een spel tegen komt (die er vorig jaar niet in zaten).

Het is aan het eind van de dag een leuk spel maar er moet nog heel wat gebeuren achter de schermen om er een goed spel van te maken.
Wederom: een compleet subjectieve post. Termen als kansloos / beter zijn leuk, maar betekenen voor jou, blijkbaar, nogal wat anders dan voor mij. Waarschijnlijk heeft het voor weer iemand anders weer een andere betekenis.

PSV was helemaal niet beter, maar speelde actiever. Ze waren voetballend wellicht beter, en probeerden een goal te maken. Maar Rostov was verdedigend veel beter en daarom hebben ze die 0-0 ook over de streep getrokken. Hoeveel echte kansen heeft PSV feitelijk gehad? Zoals ik al zei in mijn vorige post: Nederlanders hebben altijd de neiging om de stijl belangrijker te vinden dan het resultaat, terwijl juist dat hetgeen is wat telt en onthouden wordt.

Dat er zaken schorten aan Fifa zijn we het allemaal wel over eens lijkt me, alleen hebben we ook nauwelijks invloed op de aanpak hiervan dus persoonlijk kan ik me er niet te druk om maken zolang ik er plezier aan beleef. Dit is al sinds 1995 het geval en dus koop ik braaf elk jaar de nieuwe versie. Wanneer dit op een bepaald moment niet meer het geval is: even goede vrienden en ga ik andere dingen doen. :)
Lightthunder schreef op woensdag 7 december 2016 @ 11:18:
[...]

Ik begrijp beide punten wel. Het o zo vervelende countervoetbal wordt in fifa 17 gewoon veel toegepast omdat dit zeer effectief is gebleken. Waarom zijn hunter kaarten zo duur of zelfs niet meer op de markt? Omdat op elke aanvallende speler een hunter kaart moet of zo? Omdat pace en shooting het belangrijkste is? Het is dan al snel beperkt qua teams, omdat er indd veel teams zijn die alleen maar pace hebben en gewoon een steekbal geven en er als een debiel achteraan rennen, voorgooien en scoren met weinig tot nihil skill.
Eens, maar als EA chemistry nu eens af zou schaffen dan zou je werkelijk een Ultimate Team kunnen maken zonder dat je geforceerd posities in moet vullen omdat je anders niet aan je max chem zit.

[ Voor 18% gewijzigd door Jaap. op 07-12-2016 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 03-10 12:41
Tja, ik heb helaas geen internet thuis nu, op de 4g gaat het hem niet worden, sla de WL kwali maar even over

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jamesl schreef op woensdag 7 december 2016 @ 10:29:
[...]

Hahaha sorry kan het niet laten.

Ik had gisteren nog een mooie wedstrijd, moest tegen een Ajacied (Logo + shirtje), nu vind ik het al een trigger als ik tegen een Nederlander speel en ik ben ook nog eens een Feyenoorder dus je snapt wel dat dan helemaal het vizier op scherp gaat >:)
Wedstrijd verliep goed, ik had alle kansen maar hij wilde er maar niet in, maargoed ik bleef rustig.
Scoort die uitgerekend met zijn eerste de beste kans de 1-0. Hij doet gelijk sssssht en oortje, dus ik haal diep adem en speel door.
Kans op kans mis ik, hij kreeg nog steeds geen kans maar tot aan de 80ste minuut was het nog 1-0 voor hem. Sturridge eruit, Musa erin (is voor aankomend WL, ik vind sturridge een rotspeler). en ja hoor 87ste minuut 1-1, je snapt wel dat ik ssssht terug doe. en dan 89ste minuut nog 1-2 scoren met diezelfde Musa, ssht en de Dab waren een feit :) Zwaar verdiende overwinning, ik had 18 schoten 12 op doel hij 2 1 op doel
Ja dat zijn de meest heerlijke overwinningen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
Ik zat gisteren in div 2, speelde alleen (geen party) dus ik had volle concentratie en speelde heeeel rustig, heb snelle spelers voorin (ofwel 2 snelle spitsen of wel 2 snelle buitenspelers) maar ik speelde het echt uit totaan de 16 meter, als je die bal lekker rond laat gaan werkt dat eigenlijk zoveel beter dan dat oneindig driehoekje klikken in de hoop dat de snelle spits de bal meeneemt.... Dat is dan ook wat tegenstanders vaak doen.
De manier waarop ik speel vind ik dan ook leuker om te bespelen dan wat mijn tegenstanders vaak doen.

Scripting of handicap of wat dan ook zit ongetwijfeld in het spel, soms wil de bal er écht niet in en bij hem wel (dat kan je met de statistieken en herhalingen ook laten zien), maar gisteren speelde ik dan heel rustig door en dan kan je uiteindelijk nog winnen, op die ene 5-1 verlies door 4x martial na dan. Zo pakte ik de titel in div 2 met nog 1 wedstrijd over.

Toen ikin divisie 1 kwam en 2 vrienden van me in de party kwamen verloor ik de concentratie, speelde ik slordiger, ragede ik meer om elke foute bal/luck die me tegenstander had en inmiddels sta ik met 1 wedstrijd over op 3 punten van de degradatie.. en zoveel beter zijn de tegenstanders niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Jamesl schreef op woensdag 7 december 2016 @ 11:35:
Ik zat gisteren in div 2, speelde alleen (geen party) dus ik had volle concentratie en speelde heeeel rustig, heb snelle spelers voorin (ofwel 2 snelle spitsen of wel 2 snelle buitenspelers) maar ik speelde het echt uit totaan de 16 meter, als je die bal lekker rond laat gaan werkt dat eigenlijk zoveel beter dan dat oneindig driehoekje klikken in de hoop dat de snelle spits de bal meeneemt.... Dat is dan ook wat tegenstanders vaak doen.
De manier waarop ik speel vind ik dan ook leuker om te bespelen dan wat mijn tegenstanders vaak doen.

Scripting of handicap of wat dan ook zit ongetwijfeld in het spel, soms wil de bal er écht niet in en bij hem wel (dat kan je met de statistieken en herhalingen ook laten zien), maar gisteren speelde ik dan heel rustig door en dan kan je uiteindelijk nog winnen, op die ene 5-1 verlies door 4x martial na dan. Zo pakte ik de titel in div 2 met nog 1 wedstrijd over.

Toen ikin divisie 1 kwam en 2 vrienden van me in de party kwamen verloor ik de concentratie, speelde ik slordiger, ragede ik meer om elke foute bal/luck die me tegenstander had en inmiddels sta ik met 1 wedstrijd over op 3 punten van de degradatie.. en zoveel beter zijn de tegenstanders niet.
Spelers die klagen over verdedigers, scripting, lag, eigen doelpunten of noem het maar op doen dit veelal vanuit een eenzijdig standpunt. Namelijk vanuit hun zelf. Ik heb nog nooit, maar dan echt nog nooit iemand zien klagen dat hij zoveel scripting, luck etc etc mee had. Nee dat was natuurlijk pure skill 8)7
Als iemand met 4-0 wint is die lekker blij en laat hij weten dat het een lekker potje was. Misschien had de tegenstander wel last van pech, momentum, verdedigers die niet goed liepen etc etc. Maar nee, daar hoor je nooit wat over.

Wat je zelf ervaart, ervaart de tegenstander vaak ook. Die dingen kun je tegen elkaar wegstrepen. Natuurlijk is dat niet goed en niet wenselijk, want de gameplay zou gewoon beter moeten zijn waardoor je zulke dingen niet tegenkomt.

Vorig jaar had je Auba lovers, nu Musa fans, who cares. EA it's in the game!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMuijs
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 22-06-2023
Jamesl schreef op woensdag 7 december 2016 @ 09:50:
[...]

32-5-2 atm. Divisie 5 volgens mij. Verloor van een team met 4 legends, maar andere teams met legends speelde ik nog wel weg. Dus ik speel nog prima met dat team. Maar naast Musa nog andere verbeteringen voor ongeveer 30k? Kante is een optie, maar stel ik denk nog even uit.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MrMistral
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 10-10 09:48
[...]

Sorry, hoor. Maar als je het allemaal zo triest vindt en er alleen maar gespeeld wordt met steekballen op Musa, dan ben je zelf toch net zo triest als je het niet kan verdedigen waardoor hij 'goedkoop kan scoren'? 8)7

Zodra ik zie dat ik Musa of een andere pacey speler tegen heb dan is het gewoon zo verdedigen dat er weinig tot geen ruimte achter de verdediging ontstaat, bij een counter gewoon lekker terugzakken tot aan de zestien en dan weten ze het vaak niet meer. Ik gebruik zelf ook Musa en kom vaak genoeg spelers tegen die met zo'n hoge druk spelen dat ze 30/40 meter in de rug van de verdediging openlaten, ja dan moet je ook niet raar opkijken als ik dan gebruik maak van de krachten van Musa. Zijn kracht is zijn snelheid, bij bijvoorbeeld Lukaku z'n strength. Dan kan je het toch niet triest noemen als je daar gebruik van maakt? Nee, dan is het triest als je dat niet kan verdedigen. Bij Musa zorg je dat er zo weinig mogelijk ruimte achter de verdediging is, bij Lukaku snij je de pass af en ga je niet in duel. De theorie is zo simpel. Of je dit kan inzien en hoe je dat vervolgens uitvoert maakt je een betere of slechtere fifa speler. Maar geen trieste.

PSN: MrMistral

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
Bean77 schreef op woensdag 7 december 2016 @ 11:42:
[...]

Spelers die klagen over verdedigers, scripting, lag, eigen doelpunten of noem het maar op doen dit veelal vanuit een eenzijdig standpunt. Namelijk vanuit hun zelf. Ik heb nog nooit, maar dan echt nog nooit iemand zien klagen dat hij zoveel scripting, luck etc etc mee had. Nee dat was natuurlijk pure skill 8)7
Als iemand met 4-0 wint is die lekker blij en laat hij weten dat het een lekker potje was. Misschien had de tegenstander wel last van pech, momentum, verdedigers die niet goed liepen etc etc. Maar nee, daar hoor je nooit wat over.

Wat je zelf ervaart, ervaart de tegenstander vaak ook. Die dingen kun je tegen elkaar wegstrepen. Natuurlijk is dat niet goed en niet wenselijk, want de gameplay zou gewoon beter moeten zijn waardoor je zulke dingen niet tegenkomt.

Vorig jaar had je Auba lovers, nu Musa fans, who cares. EA it's in the game!
Nee zeker mee eens! Ik lach me ook kapot als ik eens met een 'EAids' goal scoor! En in principe zou het elkaar weg moeten strepen ja, natuurlijk gaat het voor je gevoel niet op omdat je de dingen vna de tegenstander niet opmerkt zoals bv. zijn verdediger die niet goed loopt of dat je er langs komt terwijl je echt wel de goede verdedigende tactiek gebruikte. Dat soort dingen zie je niet als aanvaller, maar als jij de verdediger bent zie je dat wel.

Hetgeen waar ik me momenteel wel aan irriteer, en dat wijt ik soms aan mezelf en soms aan de game, is dat ik wedstrijden met 15 schoten-9 op doel en de tegenstander 3 schoten -2 op doel dan met 2-1 verlies ofzo, ik snap dan echt niet dat een bal er niet in kan gaan en bij hem wel. Maar dat heb je natuurlijk in het echt ook weleens allen voor mijn gevoel heb ik dat wat vaker dan ik zou willen :9
RonaldMuijs schreef op woensdag 7 december 2016 @ 11:45:
[...]

32-5-2 atm. Divisie 5 volgens mij. Verloor van een team met 4 legends, maar andere teams met legends speelde ik nog wel weg. Dus ik speel nog prima met dat team. Maar naast Musa nog andere verbeteringen voor ongeveer 30k? Kante is een optie, maar stel ik denk nog even uit.
Weet niet in hoeverre je Bolasie goed vind maar ik vond hem echt bagger, hoge kracht en pace maar echt zo'n verschrikkelijk slecht schot en pass in-game. De 5* is wel leuk mocht je een skiller zijn.
Ervan uitgaande dat je geen hybride wilt maar een PL league team zou ik die miss vervangen door een andere? Wellicht Sterling, Walcott, Mirallas, Depay of Boufal?

Anders zou ik je verdediging veranderen, Van aanhalt miss vervangen door Shaw/Rose? En vgm is die Stones best goed in-game maar anders zou ik hem miss vervangen door iemand als Mustafi/Williams/Reid/Zouma of tenzij je de echte hype wilt volgen: Baily.

[ Voor 47% gewijzigd door Jamesl op 07-12-2016 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMuijs
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 22-06-2023
Jamesl schreef op woensdag 7 december 2016 @ 11:59:
[...]

Nee zeker mee eens! Ik lach me ook kapot als ik eens met een 'EAids' goal scoor! En in principe zou het elkaar weg moeten strepen ja, natuurlijk gaat het voor je gevoel niet op omdat je de dingen vna de tegenstander niet opmerkt zoals bv. zijn verdediger die niet goed loopt of dat je er langs komt terwijl je echt wel de goede verdedigende tactiek gebruikte. Dat soort dingen zie je niet als aanvaller, maar als jij de verdediger bent zie je dat wel.

Hetgeen waar ik me momenteel wel aan irriteer, en dat wijt ik soms aan mezelf en soms aan de game, is dat ik wedstrijden met 15 schoten-9 op doel en de tegenstander 3 schoten -2 op doel dan met 2-1 verlies ofzo, ik snap dan echt niet dat een bal er niet in kan gaan en bij hem wel. Maar dat heb je natuurlijk in het echt ook weleens allen voor mijn gevoel heb ik dat wat vaker dan ik zou willen :9

[...]

Weet niet in hoeverre je Bolasie goed vind maar ik vond hem echt bagger, hoge kracht en pace maar echt zo'n verschrikkelijk slecht schot en pass in-game. De 5* is wel leuk mocht je een skiller zijn.
Ervan uitgaande dat je geen hybride wilt maar een PL league team zou ik die miss vervangen door een andere? Wellicht Sterling, Walcott, Mirallas, Depay of Boufal?

Anders zou ik je verdediging veranderen, Van aanhalt miss vervangen door Shaw/Rose? En vgm is die Stones best goed in-game maar anders zou ik hem miss vervangen door iemand als Mustafi/Williams/Reid/Zouma of tenzij je de echte hype wilt volgen: Baily.
Ik twijfel een beetje wat ik ga doen, met mijn eerste team haal ik de resultaten, mijn 2de team loopt nog niet lekker.
http://www.futhead.com/17/squads/2893048/ Hier win ik dus veel mee
http://www.futhead.com/17/squads/2911870/ Met dit team al 1x gelijk gespeeld en 1x verloren in 7 potjes oid.

Ga ik mijn 2de team upgrade, verkopen of laat ik die zo en upgrade ik mijn eerste team.
Heb dus dezze 2 teams en nu 15k in bank. Ik dacht eerst aan Mirana en later Alex Sandro in mijn 2de team. Maar het presteert nog niet lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jamesl schreef op woensdag 7 december 2016 @ 11:59:
[...]
Ik ben het type speler dat vrijwel altijd minder schiet dan de tegenstander, zelfs als ik 60/40% balbezit heb.
Als ik schiet, dan test ik de keeper ook :)

Als ik 15 schoten op doel heb, dan is de tegenstander simpelweg te zwak.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-10 19:16

Turfschipper

Hup NAC

[...]
Ik heb nog nooit, maar dan echt nog nooit iemand zien klagen dat hij zoveel scripting, luck etc etc mee had. Nee dat was natuurlijk pure skill 8)7
Dat komt omdat jij niet leest, of het gewoon niet wil zien. Ik heb het namelijk al tientallen keren voorbij zien komen.

Maar ja, negeer het maar.... en kom voor de zoveelste keer met je zelfde riedeltje van dat mensen alleen hun pech irritant vinden.

Jammer is dat. Maar wie weet, pak je de volgende tip wel op, ge wit ut nie. Bv als iemand zegt dat het waarschijnlijk ook weer mee gaat zitten....

--

Ik pak momenteel meer punten tegen tegenstanders die beter zijn dan ik, dan andersom. Ik vind dat uitermate storend haha, ;-). Helemaal weg gespeeld worden, dan 1 kans krijgen, die ik rechtsonder mik, mijn spits schiet hem onhoudbaar in de linker kruising, en ik win 1-0.

Nou leuk hoor.

[ Voor 18% gewijzigd door Turfschipper op 07-12-2016 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Turfschipper schreef op woensdag 7 december 2016 @ 13:46:
[...]

Dat komt omdat jij niet leest, of het gewoon niet wil zien. Ik heb het namelijk al tientallen keren voorbij zien komen.

Maar ja, negeer het maar.... en kom voor de zoveelste keer met je zelfde riedeltje van dat mensen alleen hun pech irritant vinden.

Jammer is dat. Maar wie weet, pak je de volgende tip wel op, ge wit ut nie. Bv als iemand zegt dat het waarschijnlijk ook weer mee gaat zitten....
je eerste 2 alinea's volg ik, bij de laatste ben je me helemaal kwijt. Wat probeer je te zeggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Jouw punt is dat mensen alleen klagen als het tegen zit. Mijn punt is dat ik al heel vaak lees dat mensen ook zien dat het mee zit.

En jij blijft maar zeggen dat dat niet zo is.

Ik snap dat niet hoor.

Je zegt dat je nog nooit iemand hebt gezien die ook zegt dat die wle eens gekuk heeft. Jamesl toont meteen je ongelijk aan in zijn 1ste zin.

Volgend pagina ga je weer zeggen dat niemand ooit gezegd heeft dat die ook wel eens geluk heeft. Dat gaat zo al 2 jaar door. Best irritant.

[ Voor 41% gewijzigd door Turfschipper op 07-12-2016 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Turfschipper schreef op woensdag 7 december 2016 @ 13:51:
Jouw punt is dat mensen alleen klagen als het tegen zit. Mijn punt is dat ik al heel vaak lees dat mensen ook zien dat het mee zit.

En jij blijft maar zeggen dat dat niet zo is.

Ik snap dat niet hoor.
Zucht...Ik quote mezelf even en maak een belangrijk woordje even dik gedrukt.
[...]

Spelers die klagen over verdedigers, scripting, lag, eigen doelpunten of noem het maar op doen dit veelal vanuit een eenzijdig standpunt. Namelijk vanuit hun zelf. Ik heb nog nooit, maar dan echt nog nooit iemand zien klagen dat hij zoveel scripting, luck etc etc mee had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Ja, en de zin eronder staat dat je nog NOOIT, maar dan ook echt NOOIT bla bla bla....

Ik dus al wel, heel vaak. En jij ook, alleen jij negeert dat.

En dan betitel je al die mensen steeds als slechte verliezaars. Onterecht mijns inziens. Want het is gewoon oprechte kritiek op de game. Heeft niks met winnen en of verliezen te maken.

[ Voor 40% gewijzigd door Turfschipper op 07-12-2016 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Turfschipper schreef op woensdag 7 december 2016 @ 13:57:
Ja, en de zin eronder staat dat je nog NOOIT, maar dan ook echt NOOIT bla bla bla....

Ik dus al wel, heel vaak. En jij ook, alleen jij negeert dat.
Volgens mij post ik met regelmaat o.a. video's waarin ik laat zien dat ik mazzel heb. Laatst was er nog iemand die gek werd van mijn geluk video's.

edit: Een edit op jouw edit. Ik heb nog nooit iemand een slechte verliezer genoemd op dit forum. Dat zijn jouw woorden of je haalt posts door elkaar :)

[ Voor 15% gewijzigd door Bean77 op 07-12-2016 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Klopt, daarom vind ik het ook zo vreemd dat je beweert dat je nog nooit hebt gelezen dat iemand zegt dat het ook wel eens mee zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Turfschipper schreef op woensdag 7 december 2016 @ 14:00:
Klopt, daarom vind ik het ook zo vreemd dat je beweert dat je nog nooit hebt gelezen dat iemand zegt dat het ook wel eens mee zit.
Ik ga even wat potjes fifa spelen, eens zien hoe het vandaag loopt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Haha, tsja....

Je kan ook eens zeggen dat je er een keer naast zit hoor. Dat is niet erg. Zou de sfeer in dit topic ook beter maken.

[ Voor 18% gewijzigd door Turfschipper op 07-12-2016 14:02 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thomas18GT
Turfschipper schreef op woensdag 7 december 2016 @ 14:01:
Haha, tsja....

Je kan ook eens zeggen dat je er een keer naast zit hoor. Dat is niet erg. Zou de sfeer in dit topic ook beter maken.
Persoonlijk vind ik dat jullie allebei wel gelijk hebben.. Er wordt in dit topic wel heel veel geklaagd over van alles en nog wat, wat in veel gevallen ook zeker terecht is maar soms is het gewoon wel genoeg. Het is FIFA van EA, die gaan echt niet ineens drastisch alles veranderen dus leer ermee om gaan zodat je voor jezelf er meer plezier uit kan en zal halen.

Even iets heel anders; gebruiken jullie vaak trucjes? Ik heb er echt maar een paar die ik regelmatig gebruik en een paar die er op de een of andere manier per ongeluk wel uit komen rollen, maar is het nuttig om me hier verder in te verdiepen? Bij tegenstanders vind ik het vaak irritant en onnodig, na 2 keer weet ik wel dat hij me voor de gek wilt houden en de andere kant op gaat dan ik initieel zou denken..

[ Voor 25% gewijzigd door Thomas18GT op 07-12-2016 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Thomas18GT schreef op woensdag 7 december 2016 @ 15:03:
[...]

Persoonlijk vind ik dat jullie allebei wel gelijk hebben.. Er wordt in dit topic wel heel veel geklaagd over van alles en nog wat, wat in veel gevallen ook zeker terecht is maar soms is het gewoon wel genoeg. Het is FIFA van EA, die gaan echt niet ineens drastisch alles veranderen dus leer ermee om gaan zodat je voor jezelf er meer plezier uit kan en zal halen.

Even iets heel anders; gebruiken jullie vaak trucjes? Ik heb er echt maar een paar die ik regelmatig gebruik en een paar die er op de een of andere manier per ongeluk wel uit komen rollen, maar is het nuttig om me hier verder in te verdiepen? Bij tegenstanders vind ik het vaak irritant en onnodig, na 2 keer weet ik wel dat hij me voor de gek wilt houden en de andere kant op gaat dan ik initieel zou denken..
Ik ben niet zo'n truckendoos, maar fake shot, ball roll en af en toe een berba spin gebruik ik wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr Hackenbacker
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 15:12
Mijn rigoureuze aanpak was dan ook: spel verkopen, scheelt een hoop gezeur. Nog even PES 2017 geprobeerd, maar die kon mij eveneens niet bekoren.

Ondanks dat ik meer won dan verloor haalde ik geen plezier meer uit het spel, wat valt toe te schrijven aan veelal de tegenstander, maar ook de afwerking van het spel zelf alsmede, somtijds, 'eigen' fouten.

Het blijft leuk om de ergernissen hier te lezen.

Gaude et aude

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas18GT
Bean77 schreef op woensdag 7 december 2016 @ 15:25:
[...]

Ik ben niet zo'n truckendoos, maar fake shot, ball roll en af en toe een berba spin gebruik ik wel.
Haha precies die lukken mij ook nog wel maar veel verder dan dat kom ik echt niet..

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• To easy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 05-10 00:29
Klagen is gezond jongens!! Maar mijn gouden regel is dat als fifa je tegen zit in meer dan 2 potjes STOP dan. Even afkoelen met een ander spel of heel wat anders doen is dan het beste haha. Dan hoeven we ook niet allemaal te raqequiten en naar tweakers te gaan om daar een praat therapie aan te gaan met de rest :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
To easy schreef op woensdag 7 december 2016 @ 15:46:
Klagen is gezond jongens!! Maar mijn gouden regel is dat als fifa je tegen zit in meer dan 2 potjes STOP dan. Even afkoelen met een ander spel of heel wat anders doen is dan het beste haha. Dan hoeven we ook niet allemaal te raqequiten en naar tweakers te gaan om daar een praat therapie aan te gaan met de rest :)
https://www.reddit.com/r/...ekly_fucking_rant_thread/

O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Ik gebruik wel regelmatig trucjes. Zijn er maar een paar, wel een paar hele vette. Maar wat sommigen allemaal met de bal kunnen, dat vind ik wel mooi om te zien hoor.

En als ze dat dan ook op een echte voetbalmanier doen, niet steeds trucken, maar op het juiste moment mij in het bos sturen met iets wat ik totaal niet zie aankomen. Daar kan ik wel van genieten.

Er zit wat dat betreft zoveel moois in deze game. Dat is denk ook de reden dat je maar blijft spelen. Dat, en natuurlijk ook dat het voetbal is. Blijft het leukst vind ik.

Jammer dat NAC er niet in zit. Weet niet wat voor script ze op ons hebben los gelaten, maar zo kan die wel weer he ;-). Het is niet meer om aan te zien.

--

Over die trucjes en wat je allemaal kan doen. Denk als ze nu een zaalvoetbalmode erin doen, 5 tegen 5 met boarding. Dan kan dat nog wel eens heel erg gaaf zijn.

Volgens mij had je dat in fifa road to the worldcup '98.

Leuke mode hoor. Zeker met de mogelijkheden van nu.

[ Voor 18% gewijzigd door Turfschipper op 07-12-2016 16:02 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Totw is bekend!

Afbeeldingslocatie: http://www.ultimateteam.co.uk/wp-content/uploads/2016/12/FIFA-17-TOTW-12-Inform-Squad-FUT-Ultimate-Team-of-the-Week.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
OEH die Nainggolan wil ik wel... als de WL pakketjes reward goden mij nou gunstig gezind zijn :+

[ Voor 9% gewijzigd door MrMistral op 07-12-2016 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrMistral schreef op woensdag 7 december 2016 @ 16:11:
[...]

OEH die Nainggolan wil ik wel... als de WL pakketjes reward goden mij nou gunstig gezind zijn :+
De tering zeg 8)7 Heb het idee dat hij redelijk prijzig gaat zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjangoBangahri
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 06-12-2020
Woo Hamsik én Naingolan

Ik wil ze allebei maar die kan ik ook nooit allebei betalen haha ben benieuwd naar de prijzen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Is die Sanchez stiekem geen TOTY kaart? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
Bean77 schreef op woensdag 7 december 2016 @ 16:21:
Is die Sanchez stiekem geen TOTY kaart? :P
Ja, das ook geen kattenpis idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
Damn mooie kaartjes weer. Nainggolan en Ramos plz!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjangoBangahri
Wanneer komen het nieuwe totw in het spel?
Ik denk dat de prijzen aan het begin het meest gunstig zijn of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
DjangoBangahri schreef op woensdag 7 december 2016 @ 16:26:
Wanneer komen het nieuwe totw in het spel?
Ik denk dat de prijzen aan het begin het meest gunstig zijn of niet?
Vanavond om 7 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=eE4zvKvwFGY]
Om nog even terug te komen op onze dagelijkse "rant". Kijk het volgende filmpje, wat er na 16 seconde gebeurd is echt zo vaag. Ik weet dat Cuadrado veel kan maar teleporten is geen onderdeel van zijn traits. Er worden hier zoveel frames overgeslagen door lag. Dit is dus 1 van de redenen waarom het spel voor mij soms niet te doen is 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 7 december 2016 @ 16:31:
[video]
Om nog even terug te komen op onze dagelijkse "rant". Kijk het volgende filmpje, wat er na 16 seconde gebeurd is echt zo vaag. Ik weet dat Cuadrado veel kan maar teleporten is geen onderdeel van zijn traits. Er worden hier zoveel frames overgeslagen door lag. Dit is dus 1 van de redenen waarom het spel voor mij soms niet te doen is 8)7
Zijn connectie issues. Heeft niks met het spel te maken.
Ik heb er de laatste dagen ook vaker last van.

[ Voor 3% gewijzigd door Bean77 op 07-12-2016 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Bean77 schreef op woensdag 7 december 2016 @ 16:34:
[...]

Maakt het niet minder bullshit though.. Ik ben al wel meer van dit soort vage dingen tegen gekomen, met als toppunt een lange bal van de tegenstander, waarna ik als Umtiti het kopduel aanga met Rashford, net een paar meter voor mijn strafschopgebied. Nu is er een grote kans dat ik dit als Umtiti win vanwege fysiek, maar ik heb nog niet vaak gezien dat als gevolg ervan Rashford opkrabbeld halverwege zijn eigen helft 8)7

Jammer dat dit niet tussen hoogtepunten teruggehaald kon worden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ymro
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 30-10-2020
Eerste keer divisie 2 gehaald 8 punten na 8 wedstrijden sta netjes 1-0 voor in de 88e minuut valt de verbinding uit.... Heb al zoveel moeite gedaan om 8 punten bij elmaar te spelen en lijkt handhaving binnen handbereik te hebben ook omdat ik maar 1 punt hoefde te halen in 1 wedstrijd maar het mocht niet zo zijn helaas....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JapieTalent schreef op woensdag 7 december 2016 @ 16:44:
[...]

Maakt het niet minder bullshit though.. Ik ben al wel meer van dit soort vage dingen tegen gekomen, met als toppunt een lange bal van de tegenstander, waarna ik als Umtiti het kopduel aanga met Rashford, net een paar meter voor mijn strafschopgebied. Nu is er een grote kans dat ik dit als Umtiti win vanwege fysiek, maar ik heb nog niet vaak gezien dat als gevolg ervan Rashford opkrabbeld halverwege zijn eigen helft 8)7

Jammer dat dit niet tussen hoogtepunten teruggehaald kon worden :+
Klopt. Ik heb ook wtf momenten als het voorkomt, of dat het lijkt alsof het opeens wat doorgespoeld wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bean77 schreef op woensdag 7 december 2016 @ 16:34:
[...]

Heel leuk en aardig maar het potje wat erop volgde was er totaal geen issue betreft lag, skip frames en input delay. Juist bij een wedstrijd met lag valt het mij op dat passing minder accuraat is doordat pakketten mogelijk niet in de juiste volgorde binnen komen. Wanneer je zo naar de beelden kijkt zie je in een split second het beeld totaal veranderd zonder dat je spelers opeens met 100 meter per seconde ziet rennen om de beelden op beide clients gelijk te trekken (ben de naam even kwijt 8)7). Dit betekent dus ook dat er gebruik gemaakt wordt van een UDP verbinding inplaats van een TCP. Waar het op neer komt is dat pakketten 1 keer verstuurd worden en het verder een zorg zal zijn of het over komt (zoals met elk spel omdat het anders veel te veel tijd kost om deze pakketten te controleren).

Het kan dus ook zo maar zijn dat ik er wel last van heb en mijn tegenstander niet. Er zijn volgens mij wel eens mensen op Reddit geweest die dezelfde wedstrijd hadden opgenomen met lag. Het resultaat was een totaal andere wedstrijd kan ik je vertellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 7 december 2016 @ 17:03:
[...]

Heel leuk en aardig maar het potje wat erop volgde was er totaal geen issue betreft lag, skip frames en input delay. Juist bij een wedstrijd met lag valt het mij op dat passing minder accuraat is doordat pakketten mogelijk niet in de juiste volgorde binnen komen. Wanneer je zo naar de beelden kijkt zie je in een split second het beeld totaal veranderd zonder dat je spelers opeens met 100 meter per seconde ziet rennen om de beelden op beide clients gelijk te trekken (ben de naam even kwijt 8)7). Dit betekent dus ook dat er gebruik gemaakt wordt van een UDP verbinding inplaats van een TCP. Waar het op neer komt is dat pakketten 1 keer verstuurd worden en het verder een zorg zal zijn of het over komt (zoals met elk spel omdat het anders veel te veel tijd kost om deze pakketten te controleren).

Het kan dus ook zo maar zijn dat ik er wel last van heb en mijn tegenstander niet. Er zijn volgens mij wel eens mensen op Reddit geweest die dezelfde wedstrijd hadden opgenomen met lag. Het resultaat was een totaal andere wedstrijd kan ik je vertellen.
In het voorbeeld komt het een paar seconden voor, wat irritant kan zijn. Het is ook weer niet zo dat het de hele game voorkomt. Is er bewijs van dat wanneer iemand er last van heeft, de tegenstander hier totaal geen last van heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bean77 schreef op woensdag 7 december 2016 @ 17:13:
[...]

In het voorbeeld komt het een paar seconden voor, wat irritant kan zijn. Het is ook weer niet zo dat het de hele game voorkomt. Is er bewijs van dat wanneer iemand er last van heeft, de tegenstander hier totaal geen last van heeft?
Zoveel moeite ga ik niet voor je doen. Moet je zelf maar zoeken in je vrije tijd. Het hele potje was laggy en ik heb dit moment eruit gepikt omdat het wel heel vaag was allemaal. Als ik het goed heb staat het bekend als "catch-up lag". Zoals ik zei is het UDP waardoor er een kans is dat beide "clients" niet synchroon lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 7 december 2016 @ 17:20:
[...]

Zoveel moeite ga ik niet voor je doen. Moet je zelf maar zoeken in je vrije tijd. Het hele potje was laggy en ik heb dit moment eruit gepikt omdat het wel heel vaag was allemaal. Als ik het goed heb staat het bekend als "catch-up lag". Zoals ik zei is het UDP waardoor er een kans is dat beide "clients" niet synchroon lopen.
Jij zegt dat de tegenstander er geen last van zou hebben. Dat is kennelijk geen feit maar een mening. Misschien heeft de tegenstander er ook last van en dus geen voordeel.
Maar het hoort niet in een duur spel als fifa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-05 23:52

shameblaster

BB4E^Cons

Zojuist mijn bpl team verkocht en er een belgen team van gemaakt. De SIF Benteke kaart ziet er goed uit. Heeft iemand nog tips voor mijn 2 teams:

België:
http://imgur.com/K8DjYsE

Serie A:
http://imgur.com/vguwIxN

Ik werd laatst tot 2x toe helemaal zoek gespeeld door de opstelling welke ik nu bij de belgen heb toegepast. Mocht dit niet bevallen zal ik terug gaan naar het vertrouwde 4321.

Vanavond maar eens proberen.

Cons:::BB4E

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arwintju
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 13-10 16:24
shameblaster schreef op woensdag 7 december 2016 @ 17:27:
Zojuist mijn bpl team verkocht en er een belgen team van gemaakt. De SIF Benteke kaart ziet er goed uit. Heeft iemand nog tips voor mijn 2 teams:

België:

Serie A:

Ik werd laatst tot 2x toe helemaal zoek gespeeld door de opstelling welke ik nu bij de belgen heb toegepast. Mocht dit niet bevallen zal ik terug gaan naar het vertrouwde 4321.

Zo jammer dat België geen goede backs heeft. Anders is het bouwen van een team uit België een no-brainer. Voor je tweede team zou ik op RA Florenzi zetten. Beste RA van de serie A en misschien zelfs van uit het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bean77 schreef op woensdag 7 december 2016 @ 17:27:
[...]

Jij zegt dat de tegenstander er geen last van zou hebben. Dat is kennelijk geen feit maar een mening. Misschien heeft de tegenstander er ook last van en dus geen voordeel.
Maar het hoort niet in een duur spel als fifa.
Lees mijn vorige bericht nou eens:
Het kan dus ook zo maar zijn dat ik er wel last van heb en mijn tegenstander niet.
Dat het geen nadeel is wanneer je er beide last van zou hebben betekend niet dat het geen voordeel kan zijn voor iemand die vaak lag potjes speelt.
Arwintju schreef op woensdag 7 december 2016 @ 17:35:
[...]

Zo jammer dat België geen goede backs heeft. Anders is het bouwen van een team uit België een no-brainer. Voor je tweede team zou ik op RA Florenzi zetten. Beste RA van de serie A en misschien zelfs van uit het spel.
Die linksback is redelijk goed hoor.

http://www.futhead.com/17...lukaku/?chemType=sentinel

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2016 17:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
shameblaster schreef op woensdag 7 december 2016 @ 17:27:

België:

Serie A:

Voor je Belgie team zou je kunnen cheaten en 2 BPL backs gebruiken. Linksback Shaw kan sowieso en rechtsback miss Walker? Ik weet niet hoe dat uitkomt met chemistry.

Je serieA team is wel bruut! Ben je alleen niet bang dat je snelheid en defense mist op het middenveld om de counters op te vangen? IF Bonaventura beviel mij niet, SIF Immobile bevalt tot nu toe goed net als IF Insigne/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DjangoBangahri schreef op woensdag 7 december 2016 @ 16:20:
Woo Hamsik én Naingolan

Ik wil ze allebei maar die kan ik ook nooit allebei betalen haha ben benieuwd naar de prijzen
Naingolan alleen is genoeg!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrMistral
DjangoBangahri schreef op woensdag 7 december 2016 @ 16:20:
Woo Hamsik én Naingolan

Rond de 500k voor Nainggolan lijkt het dus. I'm out :)B 7(8)7
Hopen op de pakjesgoden morgen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjangoBangahri
Ja inderdaad, aardig prijzig.

Hamsik zag ik al voor 190k, dat is te doen. Maar de upgraden is laag dan ga ik eerst liever voor sif salah
Pagina: 1 ... 62 ... 190 Laatste

Let op:
Let op: handelen in coins is door EA niet toegestaan. Het is dan ook niet toegestaan dit in dit topic te bespreken.