Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Klopt! Je moet hem niet als type Martial gebruiken maar ik zet hem vaak in als LCM in een 4-1-2-1-2.Bean77 schreef op maandag 5 december 2016 @ 14:54:
[...]
Erg nice, ben benieuwd!! Normale Bonaventura vind ik drama als buitenspeler, maar misschien dat hij in deze rol veel beter tot zijn recht komt.
Succes!
Nu nog hopen dat ik alles kan halen
Ik snapte aanvankelijk Evra niet echt, maar zijn M/H workrate is wel interessant.Vissert schreef op maandag 5 december 2016 @ 14:56:
[...]
Klopt! Je moet hem niet als type Martial gebruiken maar ik zet hem vaak in als LCM in een 4-1-2-1-2.
Nu nog hopen dat ik alles kan halen
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Ja ik zit natuurlijk met de requirement van 3 nationaliteiten. Anders werd het Sandro. Misschien is die Vangioni wel interessantBean77 schreef op maandag 5 december 2016 @ 14:59:
[...]
Ik snapte aanvankelijk Evra niet echt, maar zijn M/H workrate is wel interessant.
Ik heb Vangioni ook een tijdje gehad enkele weken toen er een requirement voor 1 nation was om te kwalificeren voor de WL: beviel eigenlijk best wel goed.Vissert schreef op maandag 5 december 2016 @ 15:01:
[...]
Ja ik zit natuurlijk met de requirement van 3 nationaliteiten. Anders werd het Sandro. Misschien is die Vangioni wel interessant
Afgelopen weekend voor het eerst meegedaan met de Weekend League en na 15 potjes stond ik op 2 - 13. Het liep totaal niet en uit frustratie toen (bijna) mijn hele team verkocht. Zaterdag een nieuw team gepuzzeld (deze) waarbij de enige positie waarover ik ontevreden blijf de LV positie is. Zowel Carrasco en Gaitan kunnen me nog niet echt bekoren.
Hiermee lukte het spelen in ieder geval een stuk beter en met name Isco is echt fantastisch. Die schiet ze uit alle hoeken en standen binnen! Uiteindelijk geëindigd op 18 - 22 en dus Gold 3. Mag volgende week dus weer meedoen
Je ziet steeds meer spelers beginnen in een formatie die goed uit komt voor de initiele chemistry van het team, om later te switchen naar de opstelling die ze het beste ligt. Ter illustratie.
Ik zou als ik jou was is proberen om de linker kant in te vullen met spelers die je wel liggen, en daar de opstelling op aan te passen. Begin van een wedstrijd naar je gewenste opstelling switchen en winnen, winnen, winnen...
Ik heb ook gemerkt dat spelers uit positie voor mij veel beter werken (zeker omdat ik met mijn budget zit).
Bij jou zou ik me dan zoiets voor kunnen stellen: Futbin -> Verander je begin van de match in welke opstelling je dan ook het lekkerste vind spelen.
[ Voor 5% gewijzigd door bbblije op 05-12-2016 15:33 ]
Ik zou die linksback vervangen door Alex Sandro, deze is wel heel zwak in verdedigend opzicht. Ook zou ik Handanovic pakken, die wél longthrow heeft wat ik in elke FIFA toch wel een wapen vind. Hou er ook rekening mee dat Di Maria ontzettend voorspelbaar is vanwege zijn zwakke rechterbeen, zeker met Ben Arfa erachter die ook linksbenig is. Dan moet je hopen dat Florenzi regelmatig opkomt om de tegenstander toch te laten twijfelen of je niet via de zijkant speelt.Vissert schreef op maandag 5 december 2016 @ 14:43:
Ik ben dit team aan het overwegen voor de WL.
https://www.futbin.com/17/squad/565503
FIFA Benelux Administrator
WL max 3 nationaliteiten.MyUtd4Life schreef op maandag 5 december 2016 @ 15:38:
[...]
Ik zou die linksback vervangen door Alex Sandro, deze is wel heel zwak in verdedigend opzicht. Ook zou ik Handanovic pakken, die wél longthrow heeft wat ik in elke FIFA toch wel een wapen vind. Hou er ook rekening mee dat Di Maria ontzettend voorspelbaar is vanwege zijn zwakke rechterbeen, zeker met Ben Arfa erachter die ook linksbenig is. Dan moet je hopen dat Florenzi regelmatig opkomt om de tegenstander toch te laten twijfelen of je niet via de zijkant speelt.
[ Voor 59% gewijzigd door bbblije op 05-12-2016 15:42 ]
Misschien het volgende een optie.. Matuidi en Ben Arfa vervangen door Verratti en Marchisio. Dan kan je Alex Sandro als 3e nationaliteit nemen.MyUtd4Life schreef op maandag 5 december 2016 @ 15:38:
[...]
Ik zou die linksback vervangen door Alex Sandro, deze is wel heel zwak in verdedigend opzicht. Ook zou ik Handanovic pakken, die wél longthrow heeft wat ik in elke FIFA toch wel een wapen vind. Hou er ook rekening mee dat Di Maria ontzettend voorspelbaar is vanwege zijn zwakke rechterbeen, zeker met Ben Arfa erachter die ook linksbenig is. Dan moet je hopen dat Florenzi regelmatig opkomt om de tegenstander toch te laten twijfelen of je niet via de zijkant speelt.
Owja..natuurlijk. Dan gewoon Evra pakken als linksback, doet het bij mij prima.
FIFA Benelux Administrator
Eerlijk gezegd heb ik dat nog nooit gedaan/overwogen omdat ik het spelletje primair speel om te voetballen. Vind het bij anderen eigenlijk ook rete irritant als ze om de haverklap pauzeren om e.e.a. aan te passen. Maar wie weet toch eens overwegen.bbblije schreef op maandag 5 december 2016 @ 15:30:
[...]
Je ziet steeds meer spelers beginnen in een formatie die goed uit komt voor de initiele chemistry van het team, om later te switchen naar de opstelling die ze het beste ligt. Ter illustratie.
Ik zou als ik jou was is proberen om de linker kant in te vullen met spelers die je wel liggen, en daar de opstelling op aan te passen. Begin van een wedstrijd naar je gewenste opstelling switchen en winnen, winnen, winnen...
Ik heb ook gemerkt dat spelers uit positie voor mij veel beter werken (zeker omdat ik met mijn budget zit).
Bij jou zou ik me dan zoiets voor kunnen stellen: Futbin -> Verander je begin van de match in welke opstelling je dan ook het lekkerste vind spelen.
Ik was gisteravond nog even aan het schuiven/puzzelen ivm de volgende WL (ook dit jaar besteed ik hier per saldo meer tijd aan dan aan het daadwerkelijk voetballen
Eind van de week nog maar eens kijken of ik dit kan betalen, of toch met mijn LaLiga optie ga spelen, aangezien al mijn centjes momenteel in investeringen zitten. Thanks voor het meedenken in ieder geval!
https://www.futbin.com/17...&sort=ps_price&order=descBeltoni schreef op maandag 5 december 2016 @ 16:52:
Lukaku maar verkocht, Remy is veel productiever. Zijn maar weinig interessante spitsen in de bpl. Moet denk ik toch maar even een nieuw team maken. Weet iemand nog een leuke spits voor 20-30k?
Hier heb je al je opties
Ookal is dit eigenlijk de enige:
https://www.futbin.com/17/player/966/Ahmed%20Musa
Verwijderd
Dit gebeurd in het echt ook ja. Het enige wat EA moet doen is net als PES alleen kan pauzeren wanneer de bal uit het spel is. Door van formatie te wisselen kun je spelers op een andere positie zetten zonder dat dit ten koste gaat van de chemistry zoals bijvoorbeeld een Payet waar hij beter tot zijn recht komt. Daarnaast kun je wisselen van formatie om meer druk uit te oefenen op de tegenstander.JapieTalent schreef op maandag 5 december 2016 @ 16:48:
[...]
Eerlijk gezegd heb ik dat nog nooit gedaan/overwogen omdat ik het spelletje primair speel om te voetballen. Vind het bij anderen eigenlijk ook rete irritant als ze om de haverklap pauzeren om e.e.a. aan te passen. Maar wie weet toch eens overwegen.
Martial is met Hawk echt dodelijk als spits of als LW/LF. Ik speel momenteel met een formatie waar ik hem niet kan gebruiken (4-1-2-1-2 (2)). Ik heb ook echt het gevoel dat het niet uit maakt met welk been je schiet. Met Hawk heeft hij 85 strength en met Deadeye zit het rond de 90. Genoeg kracht en snelheid om zo'n beetje elke fullback aan de kant te drukken.JapieTalent schreef op maandag 5 december 2016 @ 16:48:
Ik was gisteravond nog even aan het schuiven/puzzelen ivm de volgende WL (ook dit jaar besteed ik hier per saldo meer tijd aan dan aan het daadwerkelijk voetballen) en grappig genoeg had ik ook Martial/Kante als optie aangemerkt. Martial omdat ik 'm erg veel tegenkom, maar zelf nog niet heb geprobeerd. Kante uiteraard voor de chem, maar die speelt ook nog eens prima. Als LB had ik Digne, maar Clichy is misschien nog wel een beter optie inderdaad.
Van wat ik lees, heb Lukaku gisteren gekocht maar kan deze hele week niet spelen, moet je met Lukaku niet los willen breken. Opbouwend spelen, afschermen en een snelle 2e spits gebruiken voor de counter. Lukaku is balbezit en kracht, hij is semi lomp/log en niet altijd behendig. Ik heb nu dit op het veld staan (uiteraard begin ik wel full chem), maar moet nog uitproberen of het werkt.Beltoni schreef op maandag 5 december 2016 @ 16:52:
Lukaku maar verkocht, Remy is veel productiever. Zijn maar weinig interessante spitsen in de bpl. Moet denk ik toch maar even een nieuw team maken. Weet iemand nog een leuke spits voor 20-30k?
Verwijderd
Zowel Lukaku als Kane moet je inderdaad als target man gebruiken. Ik merk zelf ook kracht soms niet alles is. Zo werd gisteren Pogba naar de grond geduwd door Jordi Alba waarna ik toch wel even moest denken hoe het mogelijk wasbbblije schreef op maandag 5 december 2016 @ 17:09:
[...]
Van wat ik lees, heb Lukaku gisteren gekocht maar kan deze hele week niet spelen, moet je met Lukaku niet los willen breken. Opbouwend spelen, afschermen en een snelle 2e spits gebruiken voor de counter. Lukaku is balbezit en kracht, hij is semi lomp/log en niet altijd behendig. Ik heb nu dit op het veld staan (uiteraard begin ik wel full chem), maar moet nog uitproberen of het werkt.
Ross Barkley werkt voor mij super. Goede traits, best sterk, niet te sloom en lekker long shots met 5*WF voor nagenoeg discard value.Mars18 schreef op maandag 5 december 2016 @ 13:54:
Ik blijf worstelen met de CAM positie
Rooney op de bank, en Cazorla weer verkocht.
Coutinho gekocht, die moet het gaan doen voor mij
Musa lolBeltoni schreef op maandag 5 december 2016 @ 16:52:
Verwijderd
Ja joh, kansloze handelaren maken soms het spel stuk. Maar goed, heb je gelukkig geen frustrerend weekend meer vanVerwijderd schreef op maandag 5 december 2016 @ 19:42:
Denk je: Ik haal wel ff een ligue 1 SBC omdat ik zin heb in een pakketje. GK, LB en RB allemaal dik gepricefixed. Bij OM zelfs 5 noodzakelijke posities. Echt hilarisch. >.<
Ik blijf lekker seasons spelen. In div 3 nu 2 wins en 1 draw. Waarschijnlijk zal ik het wel weer niet halen
Verwijderd
Ik ben net weer gedegradeerd. Was vergeten dat ik nog 1 punt nodig had. Was skill moves aan het oefenen.Bean77 schreef op maandag 5 december 2016 @ 20:48:
[...]
Ja joh, kansloze handelaren maken soms het spel stuk. Maar goed, heb je gelukkig geen frustrerend weekend meer van![]()
Ik blijf lekker seasons spelen. In div 3 nu 2 wins en 1 draw. Waarschijnlijk zal ik het wel weer niet halen
Net Sandro gehaald ter vervanging van Evra. Wereld van verschil. Wat een voorzetten geeft die man! Zelfs Bacca ging er van scoren.
Heb nu centraal Koubailly en Benatia. NIF Florenzi rb. Welke upgrade heeft het meeste zin? Denk nu dat Alves op rechts wel eens een goede kan zijn. Benatia en Koubailly doen het wel goed samen. Zijn alleen wat lomp.
Als je je verdediging wilt upgraden zou ik of voor chielinni of movember barzagli gaan. Chielinni kan natuurlijk ook maar die vind ik zelf de minste van de drie.
Sturridge? Voor mij met lukaku een super duo sinds kort!Beltoni schreef op maandag 5 december 2016 @ 16:52:
Verwijderd
Dani Alves is ook geen verdediger he.DjangoBangahri schreef op maandag 5 december 2016 @ 21:14:
Ik vind zelfs de normale florenzi fijner als alves. Alves heb ik op de bank gezet.
Als je je verdediging wilt upgraden zou ik of voor chielinni of movember barzagli gaan. Chielinni kan natuurlijk ook maar die vind ik zelf de minste van de drie.
Ik zou gewoon NIF FLorenzi houden, met 8 spelers aanvallen is wat overdrevenVerwijderd schreef op maandag 5 december 2016 @ 21:11:
[...]
Ik ben net weer gedegradeerd. Was vergeten dat ik nog 1 punt nodig had. Was skill moves aan het oefenen.![]()
Net Sandro gehaald ter vervanging van Evra. Wereld van verschil. Wat een voorzetten geeft die man! Zelfs Bacca ging er van scoren.![]()
Heb nu centraal Koubailly en Benatia. NIF Florenzi rb. Welke upgrade heeft het meeste zin? Denk nu dat Alves op rechts wel eens een goede kan zijn. Benatia en Koubailly doen het wel goed samen. Zijn alleen wat lomp.
Je zet hem toch op Rechts achter neer? Heeft alleen de verkeerde work rates voor mij. Bij een 5 mans verdediging zou die ideaal zijn denk ik.
Verwijderd
Hij heeft low attacking en blijft alleen maar voorin staan. Je kunt dus niet verwachten dat hij defensief veel laat zien. Je kunt veel beter Florenzi nemen. Voor mij is het nog steeds de beste RB uit de Serie A.DjangoBangahri schreef op maandag 5 december 2016 @ 21:27:
[...]
Je zet hem toch op Rechts achter neer? Heeft alleen de verkeerde work rates voor mij. Bij een 5 mans verdediging zou die ideaal zijn denk ik.
Verwijderd
Slap in de verdediging en weinig toevoegend vooruit. Ik merkte na de wissel Evra -> Sandro echt een verschil. Sandro is overal waar Evra overal een beetje was. Maar hoor al dat het niet veel beter wordt dan mijn man met 200 potjes Florenzi.Verwijderd schreef op maandag 5 december 2016 @ 21:31:
[...]
Hij heeft low attacking en blijft alleen maar voorin staan. Je kunt dus niet verwachten dat hij defensief veel laat zien. Je kunt veel beter Florenzi nemen. Voor mij is het nog steeds de beste RB uit de Serie A.
Dan maar een CB wissel. Denk dat Benatia er uit gaat voor 1 van de andere Juve CBs. Eerst ff spieken wie de hoogste physical heeft.
Verwijderd
Daarnaast is Florenzi 1 van de meest complete spelers als je naar zijn stats kijkt. Hij was vroeger namelijk een rechtsbuiten en heeft gelukkig nog wat van deze stats op zijn huidige kaart. Zelf 191 potjes mee gespeeld en 5 keer gescoordVerwijderd schreef op maandag 5 december 2016 @ 21:33:
[...]
Slap in de verdediging en weinig toevoegend vooruit. Ik merkte na de wissel Evra -> Sandro echt een verschil. Sandro is overal waar Evra overal een beetje was. Maar hoor al dat het niet veel beter wordt dan mijn man met 200 potjes Florenzi.
Dan maar een CB wissel. Denk dat Benatia er uit gaat voor 1 van de andere Juve CBs. Eerst ff spieken wie de hoogste physical heeft.
https://m.facebook.com/st...ndex=0&id=100000076912411
PSN: MrMistral
Maar Higuain scoort niet echt in FUT.MrMistral schreef op maandag 5 december 2016 @ 21:45:
Ik kan mij zo voorstellen dat enkelen van jullie regelmatig zo voor het scherm zitten:
https://m.facebook.com/st...ndex=0&id=100000076912411
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Oh.. maar áls ie dan scoort
Zit trouwens te twijfelen of ik voor Sturridge naast Musa ga of Lukaku. Keuzes keuzes
[ Voor 19% gewijzigd door MrMistral op 05-12-2016 21:53 ]
Verwijderd
Hij neemt bij mij de vrije trappen. Heeft er 20 in 200.Verwijderd schreef op maandag 5 december 2016 @ 21:41:
[...]
Daarnaast is Florenzi 1 van de meest complete spelers als je naar zijn stats kijkt. Hij was vroeger namelijk een rechtsbuiten en heeft gelukkig nog wat van deze stats op zijn huidige kaart. Zelf 191 potjes mee gespeeld en 5 keer gescoord
Zelfs sinds de komst van Dybala laat ik hem schieten. Puur omdat ik hem gewend ben. Vrije trappen zijn maar raar dit jaar.
Bij mij blijft die van de vrije trappen af. Maar 20 is niet verkeerdVerwijderd schreef op maandag 5 december 2016 @ 22:02:
[...]
Hij neemt bij mij de vrije trappen. Heeft er 20 in 200.
Zelfs sinds de komst van Dybala laat ik hem schieten. Puur omdat ik hem gewend ben. Vrije trappen zijn maar raar dit jaar.
Verwijderd
Vrije trappen zijn nog steeds super inconsistent. Als je op dezelfde plek staat en schiet op dezelfde manier dan nog zie je een ander resultaat. Zelfs met Pjanic met Deadeye... 99 FK is blijkbaar niet genoegVerwijderd schreef op maandag 5 december 2016 @ 22:02:
[...]
Hij neemt bij mij de vrije trappen. Heeft er 20 in 200.

Verwijderd
Klopt. Maar ik heb wel gemerkt dat de aanloop iets uitmaakt. Ze starten net anders lijkt het. Ik krijg ze wel steeds meer op goal. Al blijft 1,5 kracht, met ls naar binnen en naar voren, het meest effectief.Verwijderd schreef op maandag 5 december 2016 @ 22:06:
[...]
Vrije trappen zijn nog steeds super inconsistent. Als je op dezelfde plek staat en schiet op dezelfde manier dan nog zie je een ander resultaat. Zelfs met Pjanic met Deadeye... 99 FK is blijkbaar niet genoeg
Verwijderd
Net verloren van iemand met Forsberg en Werner, de meest gehate voetballer van Duitsland denk ik.
En dat dabben na een goal, ergerlijk!
Dat ben ik zeker met je eens.Verwijderd schreef op maandag 5 december 2016 @ 21:31:
[...]
Hij heeft low attacking en blijft alleen maar voorin staan. Je kunt dus niet verwachten dat hij defensief veel laat zien. Je kunt veel beter Florenzi nemen. Voor mij is het nog steeds de beste RB uit de Serie A.
Heb ook spijt dat ik alves toen gehaald heb, al hou ik hem wel achter de hand voor je weet maar nooit
Verwijderd
Misschien is hij voor aankomend weekend nog wat waard aangezien je 3 nationaliteiten mag hebben. Brazilië is wel gewild gok ik.DjangoBangahri schreef op maandag 5 december 2016 @ 22:55:
[...]
Dat ben ik zeker met je eens.
Heb ook spijt dat ik alves toen gehaald heb, al hou ik hem wel achter de hand voor je weet maar nooit
Vind het echt jammer dat je met je FUT spelers niet kunt oefenen op vrije trappen. Was zoveel makkelijker geweest dan dit maar blijven proberen gedurende een wedstrijd.Verwijderd schreef op maandag 5 december 2016 @ 22:41:
[...]
Klopt. Maar ik heb wel gemerkt dat de aanloop iets uitmaakt. Ze starten net anders lijkt het. Ik krijg ze wel steeds meer op goal. Al blijft 1,5 kracht, met ls naar binnen en naar voren, het meest effectief.
[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 05-12-2016 23:06 ]
Wacht maar tot je in de eerste losing streak komt. Dat is ons allemaal hier al wel overkomen denk ik. Dan voelt het net alsof je er helemaal niks meer van kan.RonaldMuijs schreef op maandag 5 december 2016 @ 23:16:
Vrijdagavond begonnen met FUT op xbox one. Speelde het altijd op ps3. Weet niet wat het is, of de spelers gewoon minder zijn of dat het niveau nog gewoon te laag is, maar ik heb nu een record van 21-4-1. Op ps3 liep ik meestal 2 winst 1 verlies.

Als ik je twee tip mag gevenMrMistral schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 01:11:
Deze twee teams moeten het gaan doen denk ik komend weekendThoughts?
[afbeelding]
[afbeelding]
1: Speel met 1 team en geef gewoon om de 2 potjes een fitness kaart aan je hele team kost ongv 1100 á 1200 coins
2: maak je bank altijd zo slecht mogelijk zodat de skillrating omlaag gaat, ik zelf heb een volledige bronze bank van 45 rated op Renato Sanches en Musa na want dat zijn mijnssuper subs. Er zit namelijk een handicap in fifa dat je team beter gaat spelen en die van de tegenstander minder met een lager rated team
http://www.instagram.com/mitcheldenkers
Verwijderd
Of je doe gewoon niet zo zielig. Ik heb een 86 rated team en kom 80 tot 88 tegen. Daarnaast zijn er genoeg goede spelers met een lage rating mocht dat achterlijke idee werken. Want wat weerhoudt iemand anders om het precies hetzelfde te doen?MitchelFC schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 05:32:
[...]
Als ik je twee tip mag geven
2: maak je bank altijd zo slecht mogelijk zodat de skillrating omlaag gaat, ik zelf heb een volledige bronze bank van 45 rated op Renato Sanches en Musa na want dat zijn mijnssuper subs. Er zit namelijk een handicap in fifa dat je team beter gaat spelen en die van de tegenstander minder met een lager rated team
Met zowel een 86 als 80 rating kom je BS tegen wanneer we praten over een "handicap". Het zit gewoon in het spel en het boeit niet met welk team je op dat moment speelt.
En al zou het waar zijn. Dan ben je als "pro" uitermate triest bezig dat je niet kunt winnen zonder de tegenstander een handicap te geven
Edit:
Voordat je gaat huilen... Met deze bank speel ik: http://m.imgur.com/10505dH
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2016 06:20 ]
Probeer maar een keer je team rating terug te brengen naar 82 en beoordeel dan hoe je spelers bewegen, ze zijn dan een stuk beter. Kijk overigens ook naar profesionele fifa spelers die 40-0 aantikken zoals bijvoorbeeld Gorilla, die hebben ook zo goed als een volledige bank van 45. Maar goed als jij dat zielig vindt, ik noem het gewoon het maximale uit je eigen ploeg halenVerwijderd schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 06:09:
[...]
Of je doe gewoon niet zo zielig. Ik heb een 86 rated team en kom 80 tot 88 tegen. Daarnaast zijn er genoeg goede spelers met een lage rating mocht dat achterlijke idee werken. Want wat weerhoudt iemand anders om het precies hetzelfde te doen?
Met zowel een 86 als 80 rating kom je BS tegen wanneer we praten over een "handicap". Het zit gewoon in het spel en het boeit niet met welk team je op dat moment speelt.
En al zou het waar zijn. Dan ben je als "pro" uitermate triest bezig dat je niet kunt winnen zonder de tegenstander een handicap te gevenHet zelfde geldt voor Cherry picking tijdens de weekend League.
Edit:
[ Voor 3% gewijzigd door MitchelFC op 06-12-2016 06:35 ]
Verwijderd
Ik heb wedstrijden gezien waar het totaal niet ging. Dit had alles te maken lag en input delay wat daar nog eens lekker overheen ging. Natuurlijk maak je domme dingen mee in het spel maar wie zegt dat het niet gebeurd zou zijn met je normale bank? Dit spel is gewoon niet goed getest en de vreemde physics zijn daar het gevolg van kan ik je vertellen.MitchelFC schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 06:29:
[...]
Probeer maar een keer je team rating terug te brengen naar 82 en beoordeel dan hoe je spelers bewegen, ze zijn dan een stuk beter. Kijk overigens ook naar profesionele fifa spelers die 40-0 aantikken zoals bijvoorbeeld Gorilla, die hebben ook zo goed als een volledige bank van 45. Maar goed als jij dat zielig vindt, ik noem het gewoon het maximale uit je eigen ploeg halen
Hoop dat je ook weet wat ik bedoel met Cherry picking. Er is een reden dat er veel mensen zijn met 40 winst. Doordat pros niet tegen pros spelen en alleen maar op zoek gaan naar makkelijke tegenstanders. Dit omdat ze mee willen doen aan de regionale toernooien.
Hopelijk pakt je keeper een keer rood. Dan kunnen we zien wie het laatst lacht.
Cherry picking,nee daar doen die pro's allemaal niet aan believe me.. Waar alleen sommige pro's aan meedoen is dat ze altijd thuis in hetzelfde stadion willen spelen en dat begrijp ik wel, moet je een keer in een stadion van stoke city fc spelen dan weet je niet wat je zietVerwijderd schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 07:14:
[...]
Ik heb wedstrijden gezien waar het totaal niet ging. Dit had alles te maken lag en input delay wat daar nog eens lekker overheen ging. Natuurlijk maak je domme dingen mee in het spel maar wie zegt dat het niet gebeurd zou zijn met je normale bank? Dit spel is gewoon niet goed getest en de vreemde physics zijn daar het gevolg van kan ik je vertellen.
Hoop dat je ook weet wat ik bedoel met Cherry picking. Er is een reden dat er veel mensen zijn met 40 winst. Doordat pros niet tegen pros spelen en alleen maar op zoek gaan naar makkelijke tegenstanders. Dit omdat ze mee willen doen aan de regionale toernooien.
Hopelijk pakt je keeper een keer rood. Dan kunnen we zien wie het laatst lacht.
[ Voor 3% gewijzigd door MitchelFC op 06-12-2016 07:20 ]
Nu komt de aap uit de mouw. Dit is precies de reden dat jij altijd pech hebt, en de rest hier altijd gelukVerwijderd schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 06:09:
[...]
Of je doe gewoon niet zo zielig. Ik heb een 86 rated team en kom 80 tot 88 tegen. Daarnaast zijn er genoeg goede spelers met een lage rating mocht dat achterlijke idee werken. Want wat weerhoudt iemand anders om het precies hetzelfde te doen?
En al zou het waar zijn. Dan ben je als "pro" uitermate triest bezig dat je niet kunt winnen zonder de tegenstander een handicap te gevenHet zelfde geldt voor Cherry picking tijdens de weekend League.
Edit:
Je kan hoog of laag springen, het helpt gewoon wel degelijk. Maar blijf jij lekker met je 86 rated team spelen en maar klagen over je momentum wat natuurlijk niets met elkaar te maken heeft
Verwijderd
Ik zeg dat ik met een 80 rated team precies dezelfde onzin ervaar.Thomas18GT schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 07:21:
[...]
Nu komt de aap uit de mouw. Dit is precies de reden dat jij altijd pech hebt, en de rest hier altijd geluk
Je kan hoog of laag springen, het helpt gewoon wel degelijk. Maar blijf jij lekker met je 86 rated team spelen en maar klagen over je momentum wat natuurlijk niets met elkaar te maken heeft
Volwassenen worden is blijkbaar super lastig..... Als je niks zinnigs toe te voegen hebt dan hoef je ook niet continu aan te haken of wel?
Je kunt zelf je grasmat instellen als het goed is. Daarnaast kun je dit nog eens zien voor je aan een wedstrijd begint. Ik heb het ook eens mee gemaakt wat betreft Stoke City en dat was ook 1 keer nooit weer. Er zijn ook genoeg streamers die niet alleen thuis willen spelen maar ook tegenstanders selecteren op basis van informatie die EA geeft: Clubmaam, oprichtingsdatum, random speler uit je team, kits en badge. Heb het zelfs al verschillende keren mee gemaakt dat mensen na het zien van Pogba toch weg gingen. Daar zaten ook FUT Founders bij dus ga maar na hoe ik er over denk. Lees je anders ook eens in op Reddit hoe zielig sommige mensen werkelijk zijn om wedstrijden te winnen.MitchelFC schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 07:19:
[...]
Cherry picking,nee daar doen die pro's allemaal niet aan believe me.. Waar alleen sommige pro's aan meedoen is dat ze altijd thuis in hetzelfde stadion willen spelen en dat begrijp ik wel, moet je een keer in een stadion van stoke city fc spelen dan weet je niet wat je ziet, en dat van die rode kaart is mij nog 0x gebeurt in mijn 500/600 potjes FUT
Zoals ik laatst heb gepost ben ik het compleet met je eens. Mijn 88 rated team met 4 a 5 45 rated kaartjes op de bank voelt prettiger aan dan mijn 88 rated team.Thomas18GT schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 07:21:
[...]
Nu komt de aap uit de mouw. Dit is precies de reden dat jij altijd pech hebt, en de rest hier altijd geluk
En wat betreft pech/geluk. Ik geloof dat ik van't weekend wel aangetoond dat ik wel echt veel pech heb in mijn games. Ronaldo baalt nog steeds van zijn goal die hem ontnomen is. Ik zou wel wat meer geluk willen hebben. Iemand wat over?
Je kan het noemen hoe je wilt, een betere tip dan dit ga je niet krijgen. Ik heb wel 1 cm en 2 spitsen op de bank om in te brengen als stormramVerwijderd schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 07:32:
[...]
Ik zeg dat ik met een 80 rated team precies dezelfde onzin ervaar.
Volwassenen worden is blijkbaar super lastig..... Als je niks zinnigs toe te voegen hebt dan hoef je ook niet continu aan te haken of wel?
Verwijderd
In je bpl team heb je een nationaliteit te veel toch?MrMistral schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 01:11:
[afbeelding]
[afbeelding]
In je calcio team kun je ieder andere calcio spits neerzetten. Ik zou dat doen.
Heb je budget? Je hebt veel upgrademogelijkheden in je calcio team.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2016 08:19 ]
team 2 heeft een nationaliteit teveel.MrMistral schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 01:11:
[afbeelding]
[afbeelding]
[img]https://http://i.imgur.com/5Akq7x1.png[/img]
[img]https://http://i.imgur.com/k5IyWCc.png[/img]
Ben benieuwd, vorig weekend 22 winst en dit weekend toch een paar kleine versterkingen.
Verder nog heel wat investeringen in mn transfer list en club. Denk dat ik hiervan dybala, walker en modric ga kopen.
Daarnaast zit ik weer in de periode dat niks lukt en dat elke formatie kut is. Wat mij wel opvalt is dat Bonucci en Barzagli, traag en lomp aanvoelen in vergelijking met Bailly en Smalling. Daarnaast vind ik Donnarumma nog niet echt een succes.
In mijn 88 rated team heb ik Remy en Sturridge op de bank gezet (Suarez naar cm of Sturridge als aanvallende middenvelder). Met 5 45 rated spelers dropt mijn overall rating naar 84.Thomas18GT schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 07:51:
[...]
Je kan het noemen hoe je wilt, een betere tip dan dit ga je niet krijgen. Ik heb wel 1 cm en 2 spitsen op de bank om in te brengen als stormram
Dat scheelt wel behoorlijk.
Verwijderd
Perin zou je nog kunnen proberen vanwege zijn reflexen. Ik gebruik zelf Handanovic maar heb zo mijn twijfels of hij wel goed is.Vissert schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 09:25:
Ik heb gisteravond in div3 mijn nieuwe team even traditioneel ingewijd met een 4-1 nederlaag.
Daarnaast zit ik weer in de periode dat niks lukt en dat elke formatie kut is. Wat mij wel opvalt is dat Bonucci en Barzagli, traag en lomp aanvoelen in vergelijking met Bailly en Smalling. Daarnaast vind ik Donnarumma nog niet echt een succes.
Inderdaad, zit al een week met hetzelfde gedoe. Ik vraag me af waarom ik nog verdedig. Elke bal die ik verover komt weer voor de voeten van een tegenstander. En hakjes en passes uit de draai die dwars door me heen gaanVissert schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 09:25:
Ik heb gisteravond in div3 mijn nieuwe team even traditioneel ingewijd met een 4-1 nederlaag.

Ik vind het vooral irritanter, dat als ik een bal verover, de speler eerst moet bijkomen van deze bijzondere gebeurtenis en in verbazing de bal maar weer terugspeelt naar de tegenstanderAmelandbor schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 10:26:
[...]
Inderdaad, zit al een week met hetzelfde gedoe. Ik vraag me af waarom ik nog verdedig. Elke bal die ik verover komt weer voor de voeten van een tegenstander. En hakjes en passes uit de draai die dwars door me heen gaan. Wordt echt vrij moe van het spel
Terugstuiter intercepties zijn idioot, alsof EA wil dat de tegenstander scoort :x
Musa gaat naar binnen, Alex Sandro onderschept, Musa heeft de bal weer terug, Chielline duwt Musa van de bal af, Musa krijgt de bal weer terug, Musa is inmiddels in de zestien en schiet, keeper red de bal maar die stuitert tussen 3 verdedigers voor de voeten van ...

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Verwijderd
Als je ook kijkt hoe vaak handmatig verdedigen fout gaat dat een speler tussen 2 spelers staat maar de bal zo tussen de benen rolt. De magneetballen zoals jij het omschrijft is inderdaad ook iets wat steeds terug komt. Merkte gisteren zelf ook dat mijn Firmino de bal heel snel weer terug kon veroveren nadat hij hem had verloren. Ik denk persoonlijk dat dit met bal controle en reacties te maken heeft. Iets wat bij verdedigers vaak ontbreektBossie schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 11:02:
[...]
Ik vind het vooral irritanter, dat als ik een bal verover, de speler eerst moet bijkomen van deze bijzondere gebeurtenis en in verbazing de bal maar weer terugspeelt naar de tegenstander
Terugstuiter intercepties zijn idioot, alsof EA wil dat de tegenstander scoort :x
Musa gaat naar binnen, Alex Sandro onderschept, Musa heeft de bal weer terug, Chielline duwt Musa van de bal af, Musa krijgt de bal weer terug, Musa is inmiddels in de zestien en schiet, keeper red de bal maar die stuitert tussen 3 verdedigers voor de voeten van ...![]()
ja perin is inderdaad een optie. Ik twijfel alleen inmiddels over het hele teamVerwijderd schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 09:36:
[...]
Perin zou je nog kunnen proberen vanwege zijn reflexen. Ik gebruik zelf Handanovic maar heb zo mijn twijfels of hij wel goed is.
Verwijderd
Ik speel nu gewoon met de 41212-2. Gewoon door het midden door veel de bal rond te spelen.Vissert schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 11:11:
[...]
ja perin is inderdaad een optie. Ik twijfel alleen inmiddels over het hele teamFormatie crisis...

Dit zijn de statistieken van de wedstrijd die ik gisteren heb gespeeld voor de titel van divisie 4. Deze formatie geeft je zoveel mogelijkheden om de bal rond te spelen en om kansen te creëren. Snelheid voorin is natuurlijk leuk maar dit kun je ook wel met 2 spitsen af gok ik. Het enige wat je niet moet doen is als als nog langs de zijlijn rennen, daar is de formatie niet voor bedoeld. Je moet het middenveld van de tegenstander kapot spelen. Iets wat ik ook bij de bovenstaande tegenstander heb gedaan.
Uiteindelijk met 1-0 gewonnnen dus het mag nog iets beter wat betreft kansen afmaken
Bedankt voor je tips. Maar ik twijfel eraan of dit soort dingen werken. Het is lastig te bewijzen, maar misschien is de bug er wel degelijk en heb je gelijk. Het voelt hoe dan ook als cheaten en dat wil ik eigk niet, maar ga het wel een keer proberen. Ben benieuwd.MitchelFC schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 05:32:
[...]
Als ik je twee tip mag geven
1: Speel met 1 team en geef gewoon om de 2 potjes een fitness kaart aan je hele team kost ongv 1100 á 1200 coins
Voor nu speel ik dus met dus met 2 teams, scheelt mij 15 fitnesskaartjes.
Klopt idd, stom. Wissel ik wel bij de aftrap danVerwijderd schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 08:18:
[...]
In je bpl team heb je een nationaliteit te veel toch?
In je calcio team kun je ieder andere calcio spits neerzetten. Ik zou dat doen.
Heb je budget? Je hebt veel upgrademogelijkheden in je calcio team.
In plaats van muriel bedoel je? Muriel is echt mijn held, die knalt alles erin.
Welke upgrademogelijkheden zie je voor je? Suggesties zijn altijd welkom!! Heb nog niet veel budget, moet donderdag wel 100k hebben na de WL rewards. Mijn plan is sowieso om chiellini en sandro erbij te kopen voor achterin en Nainggolan voor De Rossi
Insigne valt trouwens erg tegen, maar geen idee wie ik daar dan neer moet zetten.
Thnx! Had ik idd gemist. Ik ga die ene wel wisselen bij de aftrap
https://www.futbin.com/17/squad/576748
Ik heb een coin of 90.000 op de bank en ben van plan om Willian voor Sané te halen want die bevalt niet echt. Iemand ervaring met Willian?
De meeste wedstrijden speel ik met 55-60% balbezit en rondom de 16 van de tegenstander, maar krijg helaas vrij veel countergoals tegen. Verder heb ik graag wat snelheid op de vleugels voor als ik zelf moet counteren.
Iemand leuke (en niet al te dure) ideeën?
Als echte rechtsbuiten heb ik geen ervaring, maar bij mij als rechtsmidden is ie heerlijkSupermach schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 11:59:
Laat ik ook eens om wat input van jullie vragen. Mijn huidige team:
Ik heb een coin of 90.000 op de bank en ben van plan om Willian voor Sané te halen want die bevalt niet echt. Iemand ervaring met Willian?
De meeste wedstrijden speel ik met 55-60% balbezit en rondom de 16 van de tegenstander, maar krijg helaas vrij veel countergoals tegen. Verder heb ik graag wat snelheid op de vleugels voor als ik zelf moet counteren.
Formatie crisis, dat is mijn verhaal in fifa16. Hoe vaak ik niet van spelers ben geswitched en van formatie is echt ontelbaar vaak.Vissert schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 11:11:
[...]
ja perin is inderdaad een optie. Ik twijfel alleen inmiddels over het hele teamFormatie crisis...
In fifa17 ben ik altijd 4321 blijven spelen en met mijn 2e team voornamelijk 433-4. Ik heb eigenlijk nooit last gehad met 4321. Er zijn zoveel meer factoren die van invloed zijn behalve je formatie. Teaminstructies tegenstander, custom tactics, de taktiek van de tegenstander of het niveau daarvan.
Ik heb besloten uit te gaan van 1 tactiek en deze zoveel mogelijk eigen te maken. Wetende dat deze tactiek niet al te best is tegen bepaalde counterformaties. Ik accepteer dat ik met 3 middenvelders soms tekort kom op het middenveld. Ik accepteer dat ik daardoor ook wel verlies, maar ik hoop dat wanneer ik uitga van mezelf dat dit ook positieve dingen zal opleveren.
Het enige wat ik je kan adviseren is dat je een leuke tactiek moet kiezen leuke 41212 variant, of 433 variant en deze inrichten met goede spelers en deze upgraden. Op zoek gaan naar een aantal custom tactics en dan lekker blijven spelen.
Yep, ik speel sinds de release met een calcio-a team and vrijwel constant met 433-2.Bean77 schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 12:09:
[...]
Formatie crisis, dat is mijn verhaal in fifa16. Hoe vaak ik niet van spelers ben geswitched en van formatie is echt ontelbaar vaak.
In fifa17 ben ik altijd 4321 blijven spelen en met mijn 2e team voornamelijk 433-4. Ik heb eigenlijk nooit last gehad met 4321. Er zijn zoveel meer factoren die van invloed zijn behalve je formatie. Teaminstructies tegenstander, custom tactics, de taktiek van de tegenstander of het niveau daarvan.
Ik heb besloten uit te gaan van 1 tactiek en deze zoveel mogelijk eigen te maken. Wetende dat deze tactiek niet al te best is tegen bepaalde counterformaties. Ik accepteer dat ik met 3 middenvelders soms tekort kom op het middenveld. Ik accepteer dat ik daardoor ook wel verlies, maar ik hoop dat wanneer ik uitga van mezelf dat dit ook positieve dingen zal opleveren.
Het enige wat ik je kan adviseren is dat je een leuke tactiek moet kiezen leuke 41212 variant, of 433 variant en deze inrichten met goede spelers en deze upgraden. Op zoek gaan naar een aantal custom tactics en dan lekker blijven spelen.
In aanvallender 433x varianten scoor ik vaak wel meer, maar krijg ik ook meer tegen helaas.
Vreemd genoeg ben ik weinig succesvol met 41212x, hoewel ik vaak getest heb.
5221/4231-wide vind ik interessant door mijn spelersmateriaal maar heb ik wisselende resultaten mee.
In 4231-wide zou ik LM/RM graag dieper zien (als wingers) om de formatie aanvallend minder traag te maken.
Counter goals tegen krijgen heeft veel te maken met de agressie van je verdedigers. Stay back laat ze niet altijd achter blijven, zeker niet als je ze gebruikt in de opbouw van je aanval. Wat wel helpt is via custom tactics de druk/pressure te verlagen naar 30-40. Zo blijven je backs diep staan.Supermach schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 11:59:
Laat ik ook eens om wat input van jullie vragen. Mijn huidige team:
Een opstelling die makkelijker is tegen counters: https://www.futbin.com/17/squad/577090
Succes! Gitgud
Bij mij blijft die geen opponents vinden (please your search again later.).

Even inhaken op de discussie over een slechtere rating.
Een tijdje terug heb ik FIFA 16 doorgespit met een Explorer, en daar zit wel degelijk een 'tweak' in die je team slechter maakt; bijvoorbeeld als je uit speelt, spelen tegen slechter team, etc. Echter weet ik niet zeker of dit effect heeft op online.
[ Voor 62% gewijzigd door HollowGamer op 06-12-2016 12:38 ]
Ik zeg Diego Costa, Pogba en Pedrobbblije schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 12:31:
[...]
Counter goals tegen krijgen heeft veel te maken met de agressie van je verdedigers. Stay back laat ze niet altijd achter blijven, zeker niet als je ze gebruikt in de opbouw van je aanval. Wat wel helpt is via custom tactics de druk/pressure te verlagen naar 30-40. Zo blijven je backs diep staan.
Een opstelling die makkelijker is tegen counters: https://www.futbin.com/17/squad/577090
Succes! Gitgud
Werkt gewoon bij mijHollowGamer schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 12:35:
Kan iemand op FUT Online Season spelen?
Bij mij blijft die geen opponents vinden (please your search again later.).

Klopt. Ging me meer om de boodschap om op 1 formatie (of subformaties) te blijven focussen. Door alles te proberen lukt eigenlijk niks (is mijn ervaring). Want bij elke formatie zou je kunnen beargumenteren waarom iets niet lukt. Dus kan je beter een formatie kiezen (waarbij je let op workrates) dat je prettig vindt.Bossie schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 12:29:
[...]
Yep, ik speel sinds de release met een calcio-a team and vrijwel constant met 433-2.
In aanvallender 433x varianten scoor ik vaak wel meer, maar krijg ik ook meer tegen helaas.
Vreemd genoeg ben ik weinig succesvol met 41212x, hoewel ik vaak getest heb.
5221/4231-wide vind ik interessant door mijn spelersmateriaal maar heb ik wisselende resultaten mee.
In 4231-wide zou ik LM/RM graag dieper zien (als wingers) om de formatie aanvallend minder traag te maken.
Neen, die is geschorst

@formaties, ik denk dat je wel meerdere formaties moet proberen zodat je in ieder geval je kan aanpassen aan een tegenstander die qua formatie niet past met je eigen formatie/speelstijl. Er zijn zoveel variabelen mbt speelstijl, formatie en tactics dat je niet kan verwachten dat je een one-size-fits-all oplossing realistisch is.
Dat houd niet ik dat ik niet onververanderd 433-2 speel

[ Voor 54% gewijzigd door Bossie op 06-12-2016 13:05 ]
Ik begon met Barkley, daarna is het niet meer beter geworden eigenlijkCasual Ruud schreef op maandag 5 december 2016 @ 18:43:
[...]
Ross Barkley werkt voor mij super. Goede traits, best sterk, niet te sloom en lekker long shots met 5*WF voor nagenoeg discard value.
[...]
Musa lolPersoonlijk vind ik Gray de fijnste BPL spits tot nu toe. Sturridge die ik paar potjes in draft had, was ook wel lekker maar die is duurder. Maar wel lang, linkspoot voor 2 spitsen systeem, snel en sterk.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Misschien mijn Franse team weer oproepen, vorige keer mee gekwalificeerdrsca777 schreef op maandag 5 december 2016 @ 23:04:
Wie speelt UT met een volledig nationaal team, zoals België? Woensdag en donderdag is trouwens de vereiste voor kwalificatie Weekend League max. 1 nationaliteit.
Die man van Inter
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Heb je ook gelijk in. Mocht ik ingame merken dat het niet goed loopt door de formatie van de tegenstander, dan switch ik naar 4231(2). Maar mijn vertrekpunt is altijd 4321.Bossie schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 12:59:
[...]
Neen, die is geschorst
@formaties, ik denk dat je wel meerdere formaties moet proberen zodat je in ieder geval je kan aanpassen aan een tegenstander die qua formatie niet past met je eigen formatie/speelstijl. Er zijn zoveel variabelen mbt speelstijl, formatie en tactics dat je niet kan verwachten dat je een one-size-fits-all oplossing realistisch is.
Dat houd niet ik dat ik niet onververanderd 433-2 speel
Als ik er echt niet doorkom verander ik naar een 4-1-2-1-2 (2) tijdens een wedstrijd.
Het zijn weer van die ouderwetse clutch dingen die in fifa 16 ook een tijdje zaten. Is weer genoeg fifa voor vandaag haha.
www.futbin.com/17/squad/579703
https://www.futbin.com/17/compare/15236/20
[ Voor 8% gewijzigd door Thomas18GT op 06-12-2016 16:18 ]
Verwijderd
Je noemt precies de upgrades die ik je wilde geven.MrMistral schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 11:32:
[...]
Bedankt voor je tips. Maar ik twijfel eraan of dit soort dingen werken. Het is lastig te bewijzen, maar misschien is de bug er wel degelijk en heb je gelijk. Het voelt hoe dan ook als cheaten en dat wil ik eigk niet, maar ga het wel een keer proberen. Ben benieuwd.
Voor nu speel ik dus met dus met 2 teams, scheelt mij 15 fitnesskaartjes.
[...]
Klopt idd, stom. Wissel ik wel bij de aftrap dan
In plaats van muriel bedoel je? Muriel is echt mijn held, die knalt alles erin.
Welke upgrademogelijkheden zie je voor je? Suggesties zijn altijd welkom!! Heb nog niet veel budget, moet donderdag wel 100k hebben na de WL rewards. Mijn plan is sowieso om chiellini en sandro erbij te kopen voor achterin en Nainggolan voor De Rossi
Insigne valt trouwens erg tegen, maar geen idee wie ik daar dan neer moet zetten.
[...]
Medel op cdm is heerlijk. Hoge stamina en rent zich zeer agressief kapot.
Verwijderd
Ben je niet bang dat je op de counter gepakt wordt? Bij zulke formaties is het wel belangrijk dat je LM en RM defensief wat bijdragen omdat ze verder naar achteren staan. Deulofeu is bijvoorbeeld helemaal niet in staat om ook maar iemand te stoppen zonder een overtreding te maken.Amelandbor schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 16:17:
Heb Kante, Payet, Sturridge en Varane maar even gekocht voor het weekend league team.
www.futbin.com/17/squad/579703
Ik heb de normale versie en dat is al een beest. Zou zijn inform wel willen hebben, maar heb het geld er nog niet voor.Thomas18GT schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 16:18:
Voor degene die een nieuwe rechtsbuiten zoeken voor in de BPL, Shaqiri IF is echt wel een leuke optie. Veel kleiner dan Bale maar verder wel echt vergelijkbaar qua stats (dribbelend zelfs beter). Met een hunter kaartje erop is het wel een prima optie.
https://www.futbin.com/17/compare/15236/20
Ook ik kan iedereen shaqiri aanraden!
Ik word sws wel gepakt met countersVerwijderd schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 16:24:
[...]
Ben je niet bang dat je op de counter gepakt wordt? Bij zulke formaties is het wel belangrijk dat je LM en RM defensief wat bijdragen omdat ze verder naar achteren staan. Deulofeu is bijvoorbeeld helemaal niet in staat om ook maar iemand te stoppen zonder een overtreding te maken.
Moet gewoon zorgen dat ik meer scoor
Verwijderd
Kun je dan niet beter voor de 5-2-1-2 gaan? Shaw en Walker zijn zowel sterk en kunnen voorzetten geven in de 16. Zowel Sturridge als Costa kan wel een balletje koppen gok ik.Amelandbor schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 16:33:
[...]
Ik word sws wel gepakt met counters. En de meeste tegenstanders gaan toch kaatsen door het centrum.
Moet gewoon zorgen dat ik meer scoor
http://www.futhead.com/17/squads/2891533/
Alleen heb ik mijn twijfels over Burki, andere optie's zijn Schmelzer als lb en dan of Alisson van Roma of Karnezis van Udinese.
Iemand tips?
Edit: Budget verhoogt naar 25k ^^
[ Voor 7% gewijzigd door RonaldMuijs op 06-12-2016 17:13 ]
Draai tiago en Renato om van positie de meest defensieve cm moet altijd in het midden staan bij de 4-3-2-1 opstellingRonaldMuijs schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 17:10:
Heb 23k voor een 2de team, zat aan dit te denken:
Alleen heb ik mijn twijfels over Burki, andere optie's zijn Schmelzer als lb en dan of Alisson van Roma of Karnezis van Udinese.
Iemand tips?
Wat is je eerste team? Is het niet slimmer om die nog beter te maken en een slecht fitness team te houden waarmee je frustratieloos tegen de CPU speelt?RonaldMuijs schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 17:10:
Heb 23k voor een 2de team, zat aan dit te denken:
Iemand tips?

http://www.futhead.com/17/squads/2893048/bbblije schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 17:54:
[...]
Wat is je eerste team? Is het niet slimmer om die nog beter te maken en een slecht fitness team te houden waarmee je frustratieloos tegen de CPU speelt?
Vind er niet heel veel zwakke plekken. Hooguit Wilson vervangen, maar sta er nu 25-4-1 mee, alles online. En al die fitness kaartjes worden me iets te duur. Dus wil een beetje een lekker fitness team waar ik ook gewoon divisies mee in kan
Speel al een aantal jaar deze opstelling. Moet gewoon zeer geconcentreerd verdedigen en hopen op geen rare fifa dingen.Verwijderd schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 16:58:
[...]
Kun je dan niet beter voor de 5-2-1-2 gaan? Shaw en Walker zijn zowel sterk en kunnen voorzetten geven in de 16. Zowel Sturridge als Costa kan wel een balletje koppen gok ik.
Verwijderd
Je zet me aan het denken. Ik heb twee best volwaardige teams. Mijn bundesliga fitness team vind ik soms leuker dan mijn 'echte' team.bbblije schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 17:54:
[...]
Wat is je eerste team? Is het niet slimmer om die nog beter te maken en een slecht fitness team te houden waarmee je frustratieloos tegen de CPU speelt?
Ik zou wel een bergje coins maken bij verkoop van bundesliga waarmee ik een flinke upgrade kan doen aan calcio. Alternatief is een hybrid er van maken. Renato en Naingollan in 1 team wordt wel slopen! Ga ff puzzelen binnenkort.
HahaVerwijderd schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 16:24:
[...]
Je noemt precies de upgrades die ik je wilde geven.Zul je alleen wel een andere voor murial moeten nemen gezien nationaliteiten.
Daarvoor zou ik Eder pakken maar dat is misschien persoonlijke voorkeur. Jouw rechter CB is iig ondermaats, als je Chellieni kan betalen, zeker doen! Je lb is zonde van de nationaliteit die je opgeeft. Voor lm zou ik eerlijk gezegd wisselen naar narrow. Calcio heeft betere cm dan lm. Als je lm wil houden vind ik Mertens wel lekker. Maar ja, Belg. Werkt wel weer met Naingollan.
Medel op cdm is heerlijk. Hoge stamina en rent zich zeer agressief kapot.
Nog even doorsparen dan, ik denk dat ik meer merk can Nainggolan dan Chiellini namelijk op de korte termijn. Medel lijkt mij niet echt een upgrade ten opzichte van de rossi, op de stamina na dan
Dan denk ik dat ik Mertens maar 'ns ga proberen
Dat van m'n LB klopt idd, maar Sandro komt er zeker op termijn! Volgorde van investeringen zal denk ik zijn:
1. Nainggolan/Mertens
2. Chiellini
3. Sandro
Let op: handelen in coins is door EA niet toegestaan. Het is dan ook niet toegestaan dit in dit topic te bespreken.