Lijkt het alsof het niveau op zondag een stuk lager ligt in de weekend league?
Drank maakt meer kapot dan je lief is...DjangoBangahri schreef op zondag 4 december 2016 @ 12:45:
Lijkt het alsof het niveau op zondag een stuk lager ligt in de weekend league?
Ik kan redelijk spelen met 5 spelers achterin, maar ik kan slecht spelen tegen 5 spelers achterin. Naar mijn inziens ligt niet specifiek aan de 5 ATB formatie maar een aantal spelers die deze formatie succesvol maken.
Renatuso is hier al gepost, beide zijn om verschillende redenen bizar overpowered, de een als stofzuiger alles onderschept op het veld en de ander omdat hij door zijn balance? vrijwel elk duel de bal terugkrijgt.
Ik haat het wel om te verliezen van een one-trick tegenstander, maar het frustreert me meer dat er elke wedstrijd wel een moment komt dat het truckje goed gaat maar dat ik simpelweg er zelf niet aanvallend doorkom.
Renatuso is hier al gepost, beide zijn om verschillende redenen bizar overpowered, de een als stofzuiger alles onderschept op het veld en de ander omdat hij door zijn balance? vrijwel elk duel de bal terugkrijgt.
Ik haat het wel om te verliezen van een one-trick tegenstander, maar het frustreert me meer dat er elke wedstrijd wel een moment komt dat het truckje goed gaat maar dat ik simpelweg er zelf niet aanvallend doorkom.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Verwijderd
Je zag het gisteren met Roda JC ook wel dat PTB gewoon verschrikkelijk is (en dat was met 4 verdedigers). Het enige wat je kunt doen je pressie gewoon omlaag krikken en hetzelfde voor shooting (trekt verdedigers en CDMs met zich mee). Het enige wat je dan nog moet kunnen is minder afhankelijk zijn van meer spelers die mee naar voren lopen.Bossie schreef op zondag 4 december 2016 @ 13:05:
Ik kan redelijk spelen met 5 spelers achterin, maar ik kan slecht spelen tegen 5 spelers achterin. Naar mijn inziens ligt niet specifiek aan de 5 ATB formatie maar een aantal spelers die deze formatie succesvol maken.
5 verdedigers achterin is gewoon een park the bus opstelling. Gewoon het ultieme antivoetbal dat je maar kunt bedenken. Maar het is gewoon een tactiek die je kunt kiezen en daarom is er niks mis mee. Het grappige is dat als je zelf park the bus speelt tegen zulke tegenstanders dat ze het vaak niet kunnen hebben omdat ze dan niks kunnen uitrichten.Bossie schreef op zondag 4 december 2016 @ 13:05:
Maar EA schept de kaders en daarbinnen is alles mogelijk.
3 punten in 2 wedstrijden werden dus 2 draws

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Onzin. Ligt toch puur aan je instructies en dergelijken. Heb voorheen ook met 5 verdedigers gespeeld maar dan wel met 2 backs die constant op de helft van de tegenstander staan.Bean77 schreef op zondag 4 december 2016 @ 13:23:
[...]
5 verdedigers achterin is gewoon een park the bus opstelling. Gewoon het ultieme antivoetbal dat je maar kunt bedenken. Maar het is gewoon een tactiek die je kunt kiezen en daarom is er niks mis mee. Het grappige is dat als je zelf park the bus speelt tegen zulke tegenstanders dat ze het vaak niet kunnen hebben omdat ze dan niks kunnen uitrichten.
3 punten in 2 wedstrijden werden dus 2 drawsbeetje pech, maar het kan gebeuren. Ik klop in ieder geval op de deuren van divisie 2.
Hebt dan een blok van 2 met een soort cdm er iets voor staan als je 5e cv.
Zijn je instructies defensief ja dan ja het "park the bus" maar dat is met elke opstelling zo.
Verwijderd
Als je mijn filmpje nou kijkt hoe je ook met de 5221 kunt spelen. Meer schoten en meer possessie.Bean77 schreef op zondag 4 december 2016 @ 13:23:
[...]
5 verdedigers achterin is gewoon een park the bus opstelling. Gewoon het ultieme antivoetbal dat je maar kunt bedenken. Maar het is gewoon een tactiek die je kunt kiezen en daarom is er niks mis mee. Het grappige is dat als je zelf park the bus speelt tegen zulke tegenstanders dat ze het vaak niet kunnen hebben omdat ze dan niks kunnen uitrichten.
3 punten in 2 wedstrijden werden dus 2 drawsbeetje pech, maar het kan gebeuren. Ik klop in ieder geval op de deuren van divisie 2.
Met elke opstelling zo, maar niet zo bizar als met 5 atb.Ambianz schreef op zondag 4 december 2016 @ 13:38:
[...]
Onzin. Ligt toch puur aan je instructies en dergelijken. Heb voorheen ook met 5 verdedigers gespeeld maar dan wel met 2 backs die constant op de helft van de tegenstander staan.
Hebt dan een blok van 2 met een soort cdm er iets voor staan als je 5e cv.
Zijn je instructies defensief ja dan ja het "park the bus" maar dat is met elke opstelling zo.
Bovendien kom ik nagenoeg geen elke tegenstander tegen die aanvallend speelt met zijn backs. Moet je nagaan als park the bus met park the bus gaat spelen

Trouwens weer een epic fail EA moment net meegemaakt. Uiteraard dwing je zulke momenten af, maar GG EA GG

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=ldOkQFabHIE]
overigens was de 2-0 ook een vage eigen goal, maar wel 2-0 gewonnen zonder zelf te scoren
[ Voor 4% gewijzigd door Bean77 op 04-12-2016 13:58 ]
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
als je het mee krijgt is het idd lachen. tegen krijgen = iets slopen!Bean77 schreef op zondag 4 december 2016 @ 13:52:
[...]
Met elke opstelling zo, maar niet zo bizar als met 5 atb.
Bovendien kom ik nagenoeg geen elke tegenstander tegen die aanvallend speelt met zijn backs. Moet je nagaan als park the bus met park the bus gaat spelen![]()
Trouwens weer een epic fail EA moment net meegemaakt. Uiteraard dwing je zulke momenten af, maar GG EA GG![]()
![]()
![]()
Okee ik geef toe, heb keihard moeten lachen
![]()
[video]
overigens was de 2-0 ook een vage eigen goal, maar wel 2-0 gewonnen zonder zelf te scoren
Heb het tig keer bekeken, maar volgens mij is die bal uberhaupt niet over de lijn geweest. Alleen een voet van de keeper.To easy schreef op zondag 4 december 2016 @ 15:03:
[...]
als je het mee krijgt is het idd lachen. tegen krijgen = iets slopen!
Na een dramatische start met 8 verliespartijen op rij, sta ik nu op 11 winst na 30 wedstrijden. Uiteindelijk niet erg slecht voor mijn eerste keer weekend league.
Of ik had gewoon pech vrijdagavond of geluk vandaag maar voor mijn gevoel zit er een erg groot verschil in niveau op de verschillende dagen. Ervaren jullie dat ook?
Of ik had gewoon pech vrijdagavond of geluk vandaag maar voor mijn gevoel zit er een erg groot verschil in niveau op de verschillende dagen. Ervaren jullie dat ook?
Verwijderd
Precies en het overkomt sommige mensen wel heel vaak heb ik het ideeTo easy schreef op zondag 4 december 2016 @ 15:03:
[...]
als je het mee krijgt is het idd lachen. tegen krijgen = iets slopen!

Ik speel geen weekend league meer maar ervaar hetzelfde. Vrijdag avond en zaterdag was het niet te doen en zondag ging het alles vrij soepel.DjangoBangahri schreef op zondag 4 december 2016 @ 15:26:
Na een dramatische start met 8 verliespartijen op rij, sta ik nu op 11 winst na 30 wedstrijden. Uiteindelijk niet erg slecht voor mijn eerste keer weekend league.
[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2016 15:40 ]
Zoals ik al zei, als je aanvallend voetbal speelt dan dwing je zulke momenten af. Maar ik heb EA echt heel vaak tegen want had allang in divisie 1 moeten zitten.Verwijderd schreef op zondag 4 december 2016 @ 15:39:
[...]
Precies en het overkomt sommige mensen wel heel vaak heb ik het idee
[...]
Ik speel geen weekend league meer maar ervaar hetzelfde. Vrijdag avond en zaterdag was het niet te doen en zondag ging het alles vrij soepel.
Ondertussen vriend Bale verkocht met een flinke winst
[ Voor 5% gewijzigd door Bean77 op 04-12-2016 15:44 ]
Ik heb het ook wel eens tegen al speel ik de hele wedstrijd op hun helft. 1 counter kan alles kapot maken
Verwijderd
Het is niet afdwingen. Alles behalve zelfs. Je zegt het zelf ook al dat je een wedstrijd met 2-0 wint zonder überhaupt zelf te scoren. Ik weet dat je heel graag in het fabeltje blijft geloven dat het spel ups en downs heeft maar zo zit het niet in elkaar. Het is gewoon geluk wat jij hebt.Bean77 schreef op zondag 4 december 2016 @ 15:43:
[...]
Zoals ik al zei, als je aanvallend voetbal speelt dan dwing je zulke momenten af. Maar ik heb EA echt heel vaak tegen want had allang in divisie 1 moeten zitten.
Ondertussen vriend Bale verkocht met een flinke winst
Het gezegde gaat toch echt dat je geluk afdwingt. Gewoon een skill goal.Verwijderd schreef op zondag 4 december 2016 @ 15:46:
[...]
Het is niet afdwingen. Alles behalve zelfs. Je zegt het zelf ook al dat je een wedstrijd met 2-0 wint zonder überhaupt zelf te scoren. Ik weet dat je heel graag in het fabeltje blijft geloven dat het spel ups en downs heeft maar zo zit het niet in elkaar. Het is gewoon geluk wat jij hebt.
Maar goed, hieronder voor jou een filmpje om te laten zien hoeveel pech ik heb.
Dat eigen doelpunt is gewoon een doelpunt van Ronaldo en nu wordt hem een doelpunt ontnomen. Hoeveel pech kan je hierbij hebben? Dat kan toch niet? Puur doelpunt van Ronaldo wat hem ontnomen word. Echt flinke pech wat mij betreft. Wel lekker via de binnenkant paal.
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=JNIrqcyDRjM]
Dus je ziet, soms zit het mee, maar ik heb daadwerkelijk ook pech. Zelfs Joeri begint in het begin over pech!!
[ Voor 8% gewijzigd door Bean77 op 04-12-2016 15:56 ]
Verwijderd
Denk dat iedereen het nu wel weet. Koop een staatslot en ga het vieren. Denk dat je nu ook wel kunt kappen met je lucky goals posten.Bean77 schreef op zondag 4 december 2016 @ 15:54:
[...]
Het gezegde gaat toch echt dat je geluk afdwingt. Gewoon een skill goal.
Maar goed, hieronder voor jou een filmpje om te laten zien hoeveel pech ik heb.
Dat eigen doelpunt is gewoon een doelpunt van Ronaldo en nu wordt hem een doelpunt ontnomen. Hoeveel pech kan je hierbij hebben? Dat kan toch niet? Puur doelpunt van Ronaldo wat hem ontnomen word. Echt flinke pech wat mij betreft.
[video]
Dus je ziet, soms zit het mee, maar ik heb daadwerkelijk ook pech.
Tsja wilde je laten zien dat ik ook pech kan hebben met het laatste filmpje, speciaal op jouw verzoek.Verwijderd schreef op zondag 4 december 2016 @ 15:57:
[...]
Denk dat iedereen het nu wel weet. Koop een staatslot en ga het vieren. Denk dat je nu ook wel kunt kappen met je lucky goals posten.
Mwa zoveel geluk heb ik niet hoor, eigenlijk vrijwel nooit. Anders kwam ik niet 1 punt tekort voor div2.
edit: en iedereen heeft ook gewoon mazzel hoor in fifa17. Alleen denken sommige dat het skill is dat ze scoren.
[ Voor 10% gewijzigd door Bean77 op 04-12-2016 16:04 ]
Verwijderd
Als je nou ook eens serieus kon doen. Laat het dabben ook lekker over aan de 12 jarige kleuters, ben alweer vergeten hoe oud je was maar volgens mij was het al tegen de 40 aan....Bean77 schreef op zondag 4 december 2016 @ 15:59:
[...]
Tsja wilde je laten zien dat ik ook pech kan hebben met het laatste filmpje, speciaal op jouw verzoek.
Mwa zoveel geluk heb ik niet hoor, eigenlijk vrijwel nooit. Anders kwam ik niet 1 punt tekort voor div2.
Maar weer ontopic.
Hoe vergaat het onze WL spelers? Het einde begint in zicht te komen, lukt het een beetje om een mooi resultaat te halen?
Hoe vergaat het onze WL spelers? Het einde begint in zicht te komen, lukt het een beetje om een mooi resultaat te halen?
Nee, helaas drama. Eerste WL met aantal duurdere spelers, maar begon al dramatisch. Uiteindelijk vandaag 7 wins op een rij, waardoor ik 18 potjes gewonnen had uit 29 wedstrijden. Daarna niks meer gewonnen (waaronder 2x goal tegen in 90e min en 1x penaltyreeks) en ben er nu wel klaar mee. Goud 3, die laatste potjes ga ik niet meer spelen.
Denk ook dat dit voorlopig mijn laatste Weekend League was.
Hier op PC weer 13 van 25 gewonnen, dus weer goud 2.
Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl
Volgens mij is het ook - en ik kan er naast zitten - dat wanneer je vrijdag begint je tegen iedereen kan spelen. Dus tegen de noobs, maar ook pro's. Als de pro's in de wat hogere rankings zitten dan tref je volgens mij meer spelers rond je eigen niveau (zilver op dat moment) dan veel betere (die zitten dan al in goud of elite). Dus het kan niet verkeerd zijn even te wachten met WL.Daimen schreef op zondag 4 december 2016 @ 16:12:
Nee, helaas drama. Eerste WL met aantal duurdere spelers, maar begon al dramatisch. Uiteindelijk vandaag 7 wins op een rij, waardoor ik 18 potjes gewonnen had uit 29 wedstrijden. Daarna niks meer gewonnen (waaronder 2x goal tegen in 90e min en 1x penaltyreeks) en ben er nu wel klaar mee. Goud 3, die laatste potjes ga ik niet meer spelen.
Liverpool ook weer werelds vandaag
[ Voor 4% gewijzigd door Bean77 op 04-12-2016 16:32 ]
Verwijderd
Dat maakt mijn aanstaande degradatie uit div 4 weer in 1 klap goed. Heerlijk gelachen.Bean77 schreef op zondag 4 december 2016 @ 16:24:
[...]
Liverpool ook weer werelds vandaagEcht zwaar naief voetbal weer daar.
Hier trouwens de beste eigen goal die ik meegekregen heb.

En hier bewijs dat Modeste IF + Hunter stuk is (let niet op mijn schot, let op zijn acceleratie)

Lache toch die eigen goals. Hoe knulliger hoe mooierVerwijderd schreef op zondag 4 december 2016 @ 16:52:
[...]
Dat maakt mijn aanstaande degradatie uit div 4 weer in 1 klap goed. Heerlijk gelachen.
[afbeelding]
En hier bewijs dat Modeste IF + Hunter stuk is (let niet op mijn schot, let op zijn acceleratie)
[afbeelding]
En Klopp die al die spelers van Bournemouth na afloop begint te knuffelen

Liep Terry daar ofzo of Bender???? Modeste IF heeft helemaal niet zoveel sprint, apart hoor.
Kolere die tweedeVerwijderd schreef op zondag 4 december 2016 @ 16:52:
[...]
Dat maakt mijn aanstaande degradatie uit div 4 weer in 1 klap goed. Heerlijk gelachen.
[afbeelding]
[afbeelding]

17 gewonnen, nog 15 wedstrijden te gaanBean77 schreef op zondag 4 december 2016 @ 16:06:
Maar weer ontopic.
PSN: MrMistral
Ah als dat zo is, verklaart dat veelBean77 schreef op zondag 4 december 2016 @ 16:24:
[...]
Volgens mij is het ook - en ik kan er naast zitten - dat wanneer je vrijdag begint je tegen iedereen kan spelen. Dus tegen de noobs, maar ook pro's. Als de pro's in de wat hogere rankings zitten dan tref je volgens mij meer spelers rond je eigen niveau (zilver op dat moment) dan veel betere (die zitten dan al in goud of elite). Dus het kan niet verkeerd zijn even te wachten met WL.
Nog steeds idioot dat je op PC perse Elite 3 moet halen om je weer te plaatsen voor de volgende WL. Ik haal elke week Goud 2 of hoger maar bijna nooit Elite 3, dus moet me altijd nog weer kwalificeren. Echt belacheliijk!peeweeherman schreef op zondag 4 december 2016 @ 16:18:
Hier op PC weer 13 van 25 gewonnen, dus weer goud 2.
Dan heb je nog wat te spelen vanavondMrMistral schreef op zondag 4 december 2016 @ 17:30:
[...]
Kolere die tweede![]()
[...]
17 gewonnen, nog 15 wedstrijden te gaan
Dan heb je nog wat te doen vanavondMrMistral schreef op zondag 4 december 2016 @ 17:30:
[...]
Kolere die tweede![]()
[...]
17 gewonnen, nog 15 wedstrijden te gaan
Zal wel met weerstand te maken hebben dat ps4 en xbox meer spelers zitten. Misschien ook beter, al waag ik me niet aan zo'n uitspraak.Arwintju schreef op zondag 4 december 2016 @ 17:47:
[...]
Nog steeds idioot dat je op PC perse Elite 3 moet halen om je weer te plaatsen voor de volgende WL. Ik haal elke week Goud 2 of hoger maar bijna nooit Elite 3, dus moet me altijd nog weer kwalificeren. Echt belacheliijk!
Jup. Dus van te voren goed je wedstrijden plannen kan veel helpen.DjangoBangahri schreef op zondag 4 december 2016 @ 17:44:
[...]
Ah als dat zo is, verklaart dat veel
Afgelopen vrijdag xbox gehaald met fifa 17, na een half uurtje journey toch maar weer begonnen met fut. Begonnen in divisie 10 en ga nu naar divisie 8 na 10 winst 2 gelijk en 1 verlies. Speel atm met dit team: http://www.futhead.com/17/squads/2840491/, vooral leenspelers. Alleen mustafi, shawcross, tolisso en Menez zijn van mezelf. En heb nog ongeveer 10k.
Maar over 2 potjes zijn de meeste leenspelers weg
. Dus wat is een aan te raden team voor ongeveer 25/30k?
Maar over 2 potjes zijn de meeste leenspelers weg
Op basis van je opstelling en om shawcross en mustafi te houden: https://www.futbin.com/17/squad/555606RonaldMuijs schreef op zondag 4 december 2016 @ 18:10:
Afgelopen vrijdag xbox gehaald met fifa 17, na een half uurtje journey toch maar weer begonnen met fut. Begonnen in divisie 10 en ga nu naar divisie 8 na 10 winst 2 gelijk en 1 verlies. Speel atm met dit team: http://www.futhead.com/17/squads/2840491/, vooral leenspelers. Alleen mustafi, shawcross, tolisso en Menez zijn van mezelf. En heb nog ongeveer 10k.
Maar over 2 potjes zijn de meeste leenspelers weg. Dus wat is een aan te raden team voor ongeveer 25/30k?
CAM positie zou ik als eerste verder upgraden als je daarvoor de coins hebt. Naar bijv een Eriksen type.
Edit: Misschien kan je Eriksen al gelijk kopen omdat je geen kosten kwijt bent aan shawcross/mustafi en ook lallana dan niet hoeft te kopen.
[ Voor 8% gewijzigd door Bean77 op 04-12-2016 18:21 ]
Weer veel te vroeg gejuicht in de WL. Na 8 uit 10 tussenstand geëindigd op 18 uit 38. 😞
Kom erachter dat mijn middenveld met Modric, James en Rijkaard gewoon niet veel is omdat de workrates bras zijn. Ook van Nistelrooy kan ik maar niet aan wennen, met 58 goals uit 75 wedstrijden kan ik het geen succes noemen en istie inmiddels verkocht samen met rijkaard en james.
Nu heb ik dus een miljoen te besteden en ga ik eens nadenken over een team dat me beter ligt met een middenveld met hoge workrates en een spits die technisch vaardig is maar toch ook wat snelheid heeft.
Kom erachter dat mijn middenveld met Modric, James en Rijkaard gewoon niet veel is omdat de workrates bras zijn. Ook van Nistelrooy kan ik maar niet aan wennen, met 58 goals uit 75 wedstrijden kan ik het geen succes noemen en istie inmiddels verkocht samen met rijkaard en james.
Nu heb ik dus een miljoen te besteden en ga ik eens nadenken over een team dat me beter ligt met een middenveld met hoge workrates en een spits die technisch vaardig is maar toch ook wat snelheid heeft.
Je zou idd Mustafi en Shawcross kunnen laten staan omdat je die al hebt. Ik begon met het volgende team (41212) en heb mertesacker en Fonte dan vervangen voor je:RonaldMuijs schreef op zondag 4 december 2016 @ 18:10:
Maar over 2 potjes zijn de meeste leenspelers weg. Dus wat is een aan te raden team voor ongeveer 25/30k?
Musa Perez
Firminio
Bolasie Deulofeu
Wanyama
Clichy Shawcross Mustafi Darmian
Forster(maar zou je kunnen vervangen, had ik toevallig al)
Hiermee in 1x naar div 3 gegaan en titels van alle divisies
Idd
[ Voor 9% gewijzigd door MrMistral op 04-12-2016 18:54 ]
TL;DR: Eerste WL, had een ander scenario in gedachte, werd Silver 3.Bean77 schreef op zondag 4 december 2016 @ 16:06:
Maar weer ontopic.
Zo mijn eerste Weekend League zit er op (ondanks dat ik nog 16 wedstrijden over heb). 8 gewonnen, 16 verloren dus.
Ik weet niet of ik nog een volgende keer mee ga doen aan de WL. Er is maar één tactiek en dat is snel eentje scoren, en dan volledig park the bus spelen. Om vervolgens van een meter of 20-25 eens (met succes) uit te halen.
Een ander bekend tactiek is het oneindig blijven slide tackelen. Bijzonder irritant, omdat dat niet afgestraft wordt. Wat ook mooi is is dat mensen blijkbaar altijd thuis willen spelen. Ondanks mijn EST Jun 2015, zorgt dat vaak voor tegenstanders die weer weggaan. Ze moesten eens weten.... Gratis overwinning
Om weer aan een volgende keer mee te doen moet ik dus óf 18 wedstrijden winnen, of weer 4x achter elkaar winnen in de kwalificatie. De hoeveelheid stress dat zich meebrengt is helaas dusdanig groot dat het spelplezier er onder gaat lijden.
Al met al moet ik gewoon toekennen dat ik niet goed genoeg ben voor de Weekend League en dat ik me maar focus op het casual spelen van Online Divisions in FUT. Met Silver 3 toch nog wat leuke rewards.
Precies waarom ik al weken geen WL meer speel. Bovendien heb je ook nog een normaal prive leven en wil je in je vrije tijd ook wel eens wat anders doenchengbondkwok schreef op zondag 4 december 2016 @ 19:26:
[...]
TL;DR: Eerste WL, had een ander scenario in gedachte, werd Silver 3.
Zo mijn eerste Weekend League zit er op (ondanks dat ik nog 16 wedstrijden over heb). 8 gewonnen, 16 verloren dus.
Ik weet niet of ik nog een volgende keer mee ga doen aan de WL. Er is maar één tactiek en dat is snel eentje scoren, en dan volledig park the bus spelen. Om vervolgens van een meter of 20-25 eens (met succes) uit te halen.
Een ander bekend tactiek is het oneindig blijven slide tackelen. Bijzonder irritant, omdat dat niet afgestraft wordt. Wat ook mooi is is dat mensen blijkbaar altijd thuis willen spelen. Ondanks mijn EST Jun 2015, zorgt dat vaak voor tegenstanders die weer weggaan. Ze moesten eens weten.... Gratis overwinning![]()
Om weer aan een volgende keer mee te doen moet ik dus óf 18 wedstrijden winnen, of weer 4x achter elkaar winnen in de kwalificatie. De hoeveelheid stress dat zich meebrengt is helaas dusdanig groot dat het spelplezier er onder gaat lijden.
Al met al moet ik gewoon toekennen dat ik niet goed genoeg ben voor de Weekend League en dat ik me maar focus op het casual spelen van Online Divisions in FUT. Met Silver 3 toch nog wat leuke rewards.
Anyway je hebt het geprobeerd en ervaren hoe het is.
Janmer dat je het zo ervaart. Voor mij totaal niet herkenbaar. Ik doe bijna alleen maar WL. Waarom? Geen lagcheaters, leuk niveau (op de bale/suarez/neymar/muller/pogba/lewandowski 86 rated cheater teams nachengbondkwok schreef op zondag 4 december 2016 @ 19:26:
[...]
Een ander bekend tactiek is het oneindig blijven slide tackelen. Bijzonder irritant, omdat dat niet afgestraft wordt. Wat ook mooi is is dat mensen blijkbaar altijd thuis willen spelen. Ondanks mijn EST Jun 2015, zorgt dat vaak voor tegenstanders die weer weggaan. Ze moesten eens weten.... Gratis overwinning![]()
Dat disconnecten voor de wedstrijd is trouwens wel herkenbaar. Superirritant.
Ach 1 op 3 tegen degene die zich ook geplaatst hebben is toch niet slecht? Dat je 5 keer tegenstander moet zoeken omdat je oude club hebt is bekend probleem maar degene die jou daarmee overslaan zijn waarschijnlijk ook de meest irritante FIFA spelers dus ze doen jou een plezier bedenk ik me meestal.chengbondkwok schreef op zondag 4 december 2016 @ 19:26:
[...]
Ik speel normaliter divisie 3 en daar speel je grotendeels dezelfde wedstrijden als weekend League enkel is het wel fijn dat ze wel moeten aanvallen op het einde ipv dat ze op gelijkspel kunnen spelen.
Enkel de variëteit in teams is abnormaal laag in weekend League, kante en sanchez in elk team en musa vardy en/of walcott of een andere snelle spits die enkel diep loopt is wel beetje jammer.
Ik wilde het in ieder geval een keer proberen en aangezien ik geen Sinterklaas vier, ik dit keer gekwalificeerd was, was het een mooie timing. En het kost ook gewoon teveel tijd.Bean77 schreef op zondag 4 december 2016 @ 19:32:
[...]
Precies waarom ik al weken geen WL meer speel. Bovendien heb je ook nog een normaal prive leven en wil je in je vrije tijd ook wel eens wat anders doen
Anyway je hebt het geprobeerd en ervaren hoe het is.
Ik koop ook geen pakketjes, maar nee, het niveau wat ik tegengekomen ben is echt 'het afvoerputje van de FIFA samenleving' om het zo maar even te noemen. Als je al zo snel achterin rond aan het tikken bent, dan is het spelplezier er gewoon van af.MrMistral schreef op zondag 4 december 2016 @ 19:37:
[...]
Janmer dat je het zo ervaart. Voor mij totaal niet herkenbaar. Ik doe bijna alleen maar WL. Waarom? Geen lagcheaters, leuk niveau (op de bale/suarez/neymar/muller/pogba/lewandowski 86 rated cheater teams na), weinig kinderachtig spel, ptb is makkelijk te counteren door zelf zo te spelen die enkele keren dat het voorkomt, lekkere rewards(ik koop geen pakketjes).
Ik vond het eigenlijk jammer dat er niet beloont wordt voor een gelijkspel. Ik merk namelijk dat stamina geen ene reet uitmaakt voor de tegenstander. Een Walcott kan bijvoorbeeld nog gewoon mijn fitte speler bijhouden, ondanks dat zijn stamina bar behoorlijk klein is.Kluutmaran schreef op zondag 4 december 2016 @ 19:40:
[...]
Ach 1 op 3 tegen degene die zich ook geplaatst hebben is toch niet slecht? Dat je 5 keer tegenstander moet zoeken omdat je oude club hebt is bekend probleem maar degene die jou daarmee overslaan zijn waarschijnlijk ook de meest irritante FIFA spelers dus ze doen jou een plezier bedenk ik me meestal.
Ik speel normaliter divisie 3 en daar speel je grotendeels dezelfde wedstrijden als weekend League enkel is het wel fijn dat ze wel moeten aanvallen op het einde ipv dat ze op gelijkspel kunnen spelen.
Enkel de variëteit in teams is abnormaal laag in weekend League, kante en sanchez in elk team en musa vardy en/of walcott of een andere snelle spits die enkel diep loopt is wel beetje jammer.
Weet iemand overigens nog een goede Bundesliga keeper? Ik had Leno, maar die vond ik treurig. Fahrmann heb ik nu 10 wedstrijden de kans gegeven, maar ook hij is gewoon matig. Sommer zat in mijn allereerste BL team, maar ook geen fan van hem. Blijft er niet zoveel meer over, behalve een Manuel Neuer. Moet alleen nog 190K zien te vinden
Dramatisch. Ik was vrijdag vrij dus dacht even een klapper te maken dit weekend maar ik sta op dit moment op 32 gespeeld en maar 12 gewonnen. Laatste 10 potjes vaker geragequit dan gefinished, meer formaties geprobeerd dan ik spelers heb.Bean77 schreef op zondag 4 december 2016 @ 16:06:
Maar weer ontopic.
Pases die letterlijk achter de man gespeeld worden, potjes met 94% passing waarbij je toch met 2-0 verliest en teams met POTM Hazard, OTW Mane en POTM sterling voorin met pogba erachter.
Verwijderd
Modeste met een hunter kaartje heeft 89 acceleratie en 91 sprint speed. Das best rap.Bean77 schreef op zondag 4 december 2016 @ 17:29:
[...]
Lache toch die eigen goals. Hoe knulliger hoe mooier![]()
En Klopp die al die spelers van Bournemouth na afloop begint te knuffelenWat een kwast is die Klopp ook lol.
Liep Terry daar ofzo of Bender???? Modeste IF heeft helemaal niet zoveel sprint, apart hoor.
Schieten is allemaal hoog in de 90. Best een OK spits zo.
Net nog een Bacca met Hunter gekocht voor 4k. Dat is 1k minder dan het hunter kaartje zelf.
Weer wat leuke winsten gemaakt dit weekend met SBC en aankomende MLS-requirement voor Weekend League. Gaat er toch steeds meer naar uit zien dat ik een leuk bedrag te spenderen heb bij de volgende marktcrash. Inmiddels over de 600k heen.
FIFA Benelux Administrator
Snap ikchengbondkwok schreef op zondag 4 december 2016 @ 19:49:
[...]
Ik wilde het in ieder geval een keer proberen en aangezien ik geen Sinterklaas vier, ik dit keer gekwalificeerd was, was het een mooie timing. En het kost ook gewoon teveel tijd.
[...]
Ik koop ook geen pakketjes, maar nee, het niveau wat ik tegengekomen ben is echt 'het afvoerputje van de FIFA samenleving' om het zo maar even te noemen. Als je al zo snel achterin rond aan het tikken bent, dan is het spelplezier er gewoon van af.
Ik niet. Dan wordt het nog irritanter. Nu moeten zelfs de irritante PTB spelers risico gaan nemen richting het einde van de wedstrijd want niemand durft de penalty gok aan.Ik vond het eigenlijk jammer dat er niet beloont wordt voor een gelijkspel.
Ik merk trouwens wel wat van de stamina hoor, zowel in positieve als negatieve zin. Enne de 75/79 stamina van Walcott is voldoende
Dit. Verschrikkelijk.Vissert schreef op zondag 4 december 2016 @ 19:52:
[...]
en teams met POTM Hazard, OTW Mane en POTM sterling voorin met pogba erachter.
Weekend league ging hier ook waardeloos, met veel pijn en moeite Gold 3 gehaald. Ik kan niet scoren en mijn tegenstanders passen of schieten dwars door me heen.
Verder word ik helemaal gek van corners, pass kopbal gaat altijd naar de tegenstander, schiet kopbal is random fifa richting.
En heeft iemand nog tips om spitsen de diepte in te laten gaan zonder te hoeven kaatsen?
Verder word ik helemaal gek van corners, pass kopbal gaat altijd naar de tegenstander, schiet kopbal is random fifa richting.
En heeft iemand nog tips om spitsen de diepte in te laten gaan zonder te hoeven kaatsen?
Nu je het over corners hebt: het lijkt erop dat ik een 'exploit' gevonden heb. In ieder geval, ervaren heb. Ik heb nu bij meerdere tegenstanders gehad dat als je de bal met 50% power richting de speler die bij de eerste paal staat voorgeeft, deze speler altijd diagonaal erin kan koppen en je keeper 'kansloos' is.Amelandbor schreef op zondag 4 december 2016 @ 20:20:
Weekend league ging hier ook waardeloos, met veel pijn en moeite Gold 3 gehaald. Ik kan niet scoren en mijn tegenstanders passen of schieten dwars door me heen.
Wat betreft je vraag: ik probeer altijd opzij te lopen in de hoop dat de spits een run maakt. Een spits kopen met deze trait wil ook helpen
Is dat de korte variant waarbij de keeper ook uitstapt en vervolgens het luchtduel verliest?chengbondkwok schreef op zondag 4 december 2016 @ 20:24:
[...]
Nu je het over corners hebt: het lijkt erop dat ik een 'exploit' gevonden heb. In ieder geval, ervaren heb. Ik heb nu bij meerdere tegenstanders gehad dat als je de bal met 50% power richting de speler die bij de eerste paal staat voorgeeft, deze speler altijd diagonaal erin kan koppen en je keeper 'kansloos' is.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Nee, deze wordt in een keer voorgeslingerd naar de spits bij de eerste paal.Bossie schreef op zondag 4 december 2016 @ 20:33:
[...]
Is dat de korte variant waarbij de keeper ook uitstapt en vervolgens het luchtduel verliest?
Ik zei vanmiddag al te stoppen met de WL, toch doorgespeeld en goud1 gehaald! Moest 7 potjes winnen van de 8 en precies dat behaald! Snap niet hoe, aangezien ik in mijn eerste 20 potjes maar de helft won...
yep, kort als in bij de eerste paal, keeper stapt iets naar voren maar spits kopt hem schuin binnen.chengbondkwok schreef op zondag 4 december 2016 @ 20:34:
[...]
Nee, deze wordt in een keer voorgeslingerd naar de spits bij de eerste paal.
Oh, ik dacht dat je met kort, passen naar je medespeler in bij de hoekvlag. Maar zo werd er heel vaak tegen mij gescoord ja.Bossie schreef op zondag 4 december 2016 @ 20:50:
[...]
yep, kort als in bij de eerste paal, keeper stapt iets naar voren maar spits kopt hem schuin binnen.
Verwijderd
Had gedurende de wedstrijd voor promotie naar div 3 op dezelfde manier gescoord. Eerst L1 om een speler te selecteren. Dan iets buiten het 5 meter gebied mikken, spelers van de tegenstander blokkeren de weg voor de keeper en je kunt hem er in koppen met een Smalling of welke lange speler dan ook.chengbondkwok schreef op zondag 4 december 2016 @ 21:07:
[...]
Oh, ik dacht dat je met kort, passen naar je medespeler in bij de hoekvlag. Maar zo werd er heel vaak tegen mij gescoord ja.
Vissert schreef op zondag 4 december 2016 @ 19:52:
[...]
Dramatisch. Ik was vrijdag vrij dus dacht even een klapper te maken dit weekend maar ik sta op dit moment op 32 gespeeld en maar 12 gewonnen. Laatste 10 potjes vaker geragequit dan gefinished, meer formaties geprobeerd dan ik spelers heb.
Pases die letterlijk achter de man gespeeld worden, potjes met 94% passing waarbij je toch met 2-0 verliest en teams met POTM Hazard, OTW Mane en POTM sterling voorin met pogba erachter.

Gekwetst
Nog even aan het puzzelen geweest voor de gein, maar welke voorkeur hebben jullie voor team?
optie 1: https://www.futbin.com/17/squad/286975
optie 2: https://www.futbin.com/17/squad/557815
Denk dat optie 2 met 2 h/m centrale verdedigers wel erg irritant gaat worden met 1-2tjes.
Denk dat optie 2 met 2 h/m centrale verdedigers wel erg irritant gaat worden met 1-2tjes.
Ik zou als ik moest kiezen tussen die 2 voor optie 1 gaan, denk toch dat betere balans in die verdediging daar doorslag kan geven. Maar als ik zou kijken naar hoeveelheid coins, zou ik dat niet allemaal bij 1 team gooien. Want denk niet dat je veel verschil zal merken met die IFs.Bean77 schreef op zondag 4 december 2016 @ 21:58:
Nog even aan het puzzelen geweest voor de gein, maar welke voorkeur hebben jullie voor team?
Heb nu Squad gemaakt met Vidal en lewandowski als nieuwe aankopen. Dit middenveld lijkt beter te lopen door hogere workrates. Iemand nog goede verbeteringen? Heb nu nog 800k coins dus kan investeren maar wil eigenlijk even hieraan wennen. Logisch zou zijn douglas costa of Ribéry maar ik vind coman wel een fijne speler.

Nou, het heeft me weer bloed, zweet en tranen gekost maar ik ben Elite 3 geëindigd. 18 van de 25 (op PC). Man wat ben ik er weer blij mee! Nu hopen op een leuke TOTW.
Congratz! Speel je 25 wedstrijden ipv 40 op de pc?!Arwintju schreef op maandag 5 december 2016 @ 00:39:
Nou, het heeft me weer bloed, zweet en tranen gekost maar ik ben Elite 3 geëindigd. 18 van de 25 (op PC). Man wat ben ik er weer blij mee! Nu hopen op een leuke TOTW.
Wat voor team heb je dan?Arwintju schreef op maandag 5 december 2016 @ 00:39:
Ja op pc speel je 25 wedstrijden.MrMistral schreef op maandag 5 december 2016 @ 01:10:
[...]
Congratz! Speel je 25 wedstrijden ipv 40 op de pc?!
Ik gebruik 2 teams:
Team 1: http://www.futhead.com/17/squads/2288745/
Team 2: http://www.futhead.com/17/squads/1926177/
21 vd 37 gewonnen dit weekend. Doestelling van 18 weer gehaald en dat nog met mijn La Liga team van 40k.
Voor komende weekend league maar eens investeren, staat nu 1 miljoen coins te wachten.
Door de 3 nations rule wel puzzelen.
Optie 1: https://www.futbin.com/17/squad/562337
Optie 2: https://www.futbin.com/17/squad/562285
Voor komende weekend league maar eens investeren, staat nu 1 miljoen coins te wachten.
Door de 3 nations rule wel puzzelen.
Optie 1: https://www.futbin.com/17/squad/562337
Optie 2: https://www.futbin.com/17/squad/562285
Verwijderd
Sommige wel. Verdedigers boeit het geen reet.MyUtd4Life schreef op zondag 4 december 2016 @ 22:22:
[...]
Ik zou als ik moest kiezen tussen die 2 voor optie 1 gaan, denk toch dat betere balans in die verdediging daar doorslag kan geven. Maar als ik zou kijken naar hoeveelheid coins, zou ik dat niet allemaal bij 1 team gooien. Want denk niet dat je veel verschil zal merken met die IFs.
Ik heb uiteindelijk in mijn eerste weekend league, met mijn 2 budgetteam(s) gold 2 behaald. Had makkelijk Gold 1 moeten zijn, maar moest me bij aanvang even aanpassen aan de spelwijze (van de eerste 9 wedstrijden slechts 2 gewonnen). uiteindelijk 22 van de 37 wedstrijden gewonnen. Moest even wennen aan de sommige 'park the bus' spelers, maar eens je dit onder de knie hebt kan je er vaak redelijk makkelijk van winnen.
Ik merkte wel een positieve evolutie in mijn spel, hopelijk komt dit er ook door in mijn seasons waar ik nu slechts in divisie 4 speel.
Ik merkte wel een positieve evolutie in mijn spel, hopelijk komt dit er ook door in mijn seasons waar ik nu slechts in divisie 4 speel.
Voor de volgende weekend league mag je maximum 3 nationaliteiten gebruiken, geldt dit ook voor de spelers op je bank of tellen deze niet mee? Ik speel steeds met 2 teams waarvan ik er eentje op de bank/reserven zet zodat mijn selectie steeds fit is. Moest de bank meetellen zit ik in de problemen, anders zijn mijn teams voor dit weekend al in orde.
Verwijderd
Starting 11.iMac93 schreef op maandag 5 december 2016 @ 09:20:
Voor de volgende weekend league mag je maximum 3 nationaliteiten gebruiken, geldt dit ook voor de spelers op je bank of tellen deze niet mee? Ik speel steeds met 2 teams waarvan ik er eentje op de bank/reserven zet zodat mijn selectie steeds fit is. Moest de bank meetellen zit ik in de problemen, anders zijn mijn teams voor dit weekend al in orde.
Je hebt gelijk met de IF's, een TOTY zal daar meer verschil in maken. Ik denk dat andere workrates zoals in optie 1 ook beter bij mij passen. Maar ik was een beetje aan het kijken wat evt. de mogelijkheden zijn. Vooral omdat ik bij iemand op twitch David Luiz elke keer als een beest tekeer zag gaan.MyUtd4Life schreef op zondag 4 december 2016 @ 22:22:
[...]
Ik zou als ik moest kiezen tussen die 2 voor optie 1 gaan, denk toch dat betere balans in die verdediging daar doorslag kan geven. Maar als ik zou kijken naar hoeveelheid coins, zou ik dat niet allemaal bij 1 team gooien. Want denk niet dat je veel verschil zal merken met die IFs.
Verwijderd
Dat iets voor een ander werkt betekent niet dat het voor jou werkt. Chiellini werkte voor mij ook totaal niet om maar en voorbeeld te geven. Low/High maar liep toch verder het veld op dan Manolas met Medium/High.Bean77 schreef op maandag 5 december 2016 @ 09:23:
[...]
Je hebt gelijk met de IF's, een TOTY zal daar meer verschil in maken. Ik denk dat andere workrates zoals in optie 1 ook beter bij mij passen. Maar ik was een beetje aan het kijken wat evt. de mogelijkheden zijn. Vooral omdat ik bij iemand op twitch David Luiz elke keer als een beest tekeer zag gaan.
pffff maandag is toch verkoopdag? Gisteren IF Bale kunnen halen voor 1,213mln en nu minimale bin 1,309mln
Nog maar even geduld hebben en anders haal ik hem later vandaag.
Ik denk dat deadeye wel een interessante chem kaart kan zijn. Shooting op 99 en dan short passing en curve ook op 99. Pace zit wel goed, zonde om daar een hawk kaart op te zetten.
Wat zouden jullie doen?
edit: en zo heb ik hem 70k onder de bin van 1,309mln binnen
Alleen nog chem kaart bepalen.
Ik denk dat deadeye wel een interessante chem kaart kan zijn. Shooting op 99 en dan short passing en curve ook op 99. Pace zit wel goed, zonde om daar een hawk kaart op te zetten.
Wat zouden jullie doen?
edit: en zo heb ik hem 70k onder de bin van 1,309mln binnen
[ Voor 11% gewijzigd door Bean77 op 05-12-2016 10:01 ]
Passing stats vind ik vrij overrated, zeker bij aanvallers. Tenzij je echt heel goed bent in vrijetrappen en die stats wat wilt boosten zou ik deadeye niet nemen. Anders voor sniper of finisher gaan, hoewel dat bij Bale normaal ook al heel goed is.Bean77 schreef op maandag 5 december 2016 @ 09:44:
pffff maandag is toch verkoopdag? Gisteren IF Bale kunnen halen voor 1,213mln en nu minimale bin 1,309mlnNog maar even geduld hebben en anders haal ik hem later vandaag.
Wat zouden jullie doen?
Ik zat ook in mijn hoofd om die curve te boosten omdat hij meestal toch aan de zijkant van het strafschopgebied staat. Aan de rechterkant en dan met zijn sterke linkervoet de curve gebruiken. Al is die met 89 standaard nog steeds erg hoog.MyUtd4Life schreef op maandag 5 december 2016 @ 10:01:
[...]
Passing stats vind ik vrij overrated, zeker bij aanvallers. Tenzij je echt heel goed bent in vrijetrappen en die stats wat wilt boosten zou ik deadeye niet nemen. Anders voor sniper of finisher gaan, hoewel dat bij Bale normaal ook al heel goed is.
Sniper vind ik beter dan finisher. Met sniper verbeter ik zijn dribbling stats, wat ook wel prettig is...
[ Voor 18% gewijzigd door Bean77 op 05-12-2016 10:17 ]
Eerste keer weekend league geëindigd in Gold 1, ik moet zeggen dat ik het echt een helse rit vond. Wat een boel negativiteit.
Nu dus gekwalificeerd voor volgende week maar weet nog niet wat ik er mee ga doen, misschien proberen tot gold 3 te komen maar het kost gewoon verschrikkelijk veel tijd. Het lijkt me wel leuk om in de maandelijkse te eindigen op Gold voor die TOTW spelers.
Kan iig mijn BPL team nu upgraden met Walker en Kante, en misschien Marchisio erbij voor mijn Calcio team.
Nu dus gekwalificeerd voor volgende week maar weet nog niet wat ik er mee ga doen, misschien proberen tot gold 3 te komen maar het kost gewoon verschrikkelijk veel tijd. Het lijkt me wel leuk om in de maandelijkse te eindigen op Gold voor die TOTW spelers.
Kan iig mijn BPL team nu upgraden met Walker en Kante, en misschien Marchisio erbij voor mijn Calcio team.
Verwijderd
Deze maand moet je wel meer wedstrijden winnen om gold te halen voor de maandelijkse rewards. Als je ook even op YouTube kijkt naar mensen uit de top 100 dan zie je dat je zelfs met 44 TOTW spelers pure bagger kunt krijgen.wildcardxl schreef op maandag 5 december 2016 @ 11:01:
Eerste keer weekend league geëindigd in Gold 1, ik moet zeggen dat ik het echt een helse rit vond. Wat een boel negativiteit.
Met negativiteit bedoel je de manier van spelen gok ik
Voor mij was het ook de eerste keer weekend league, na die slechte start toch nog in zilver 1 geëindigd met totaal 36 gespeelde wedstrijden.
Ik moet zeggen dat ik zelf weinig negativiteit of andere vervelende dingen heb ondervonden. Wel een paar keer PTB, maar ook dat kwam niet veel vaker voor als anders.
Vind wel dat 40 wedstrijden in een weekend erg veel is.
Ik moet zeggen dat ik zelf weinig negativiteit of andere vervelende dingen heb ondervonden. Wel een paar keer PTB, maar ook dat kwam niet veel vaker voor als anders.
Vind wel dat 40 wedstrijden in een weekend erg veel is.
Goed gegokt, ook een paar keer berichtjes gekregen nadat ik verloor. (dude je hebt gewonnen, move on)Verwijderd schreef op maandag 5 december 2016 @ 11:13:
[...]
Deze maand moet je wel meer wedstrijden winnen om gold te halen voor de maandelijkse rewards. Als je ook even op YouTube kijkt naar mensen uit de top 100 dan zie je dat je zelfs met 44 TOTW spelers pure bagger kunt krijgen.
Met negativiteit bedoel je de manier van spelen gok ik?
Van de 40 potjes waren er denk ik zon 30 tegenstanders die PTB deden, persoonlijk doe ik het niet omdat ik dat geen fuck aan vind.
Nadat ik goud had bereikt ben ik wat gaan experimenteren, IF Defoe in de spits gedaan en wat andere spelers uitgeprobeerd en toen had ik er veel meer lol in maar het kon niet voorkomen g
Dat ik aan het einde uitgebrand was.
Mijn huidige calcio A team bestaat uit:
Neymar - SIF Icardi - SIF Salah
Perotti
Allan - Veratti
Marcelo - Bonucci - Barzagli - Florenzi
Donnarumma
Ik heb zon 160k beschikbaar voor upgrades en twijfel even wat ik ga doen, persoonlijk vind ik Veratti te klein en te weinig aanwezig. Perotti kan voor geen meter schieten en zijn stamina werkt me tegen aan het einde. Ik zit dus te denken om IF Bonaventura en Marchisio op die plekken neer te zetten.
SIF Icardi moet ik dan weer terugwijzigen naar Eder, ook vanwege de nationaliteiten eis van volgend weekend.
Ik heb IF Defoe nog ergens in mijn club zitten als untradable, maar nooit mee gespeeld. Is het wat of kan ik hem gewoon weer niks laten doen?wildcardxl schreef op maandag 5 december 2016 @ 11:34:
[...]
Goed gegokt, ook een paar keer berichtjes gekregen nadat ik verloor. (dude je hebt gewonnen, move on)
Van de 40 potjes waren er denk ik zon 30 tegenstanders die PTB deden, persoonlijk doe ik het niet omdat ik dat geen fuck aan vind.
Nadat ik goud had bereikt ben ik wat gaan experimenteren, IF Defoe in de spits gedaan en wat andere spelers uitgeprobeerd en toen had ik er veel meer lol in maar het kon niet voorkomen g
Perotti
Allan - Veratti
Donnarumma
Ik heb zon 160k beschikbaar voor upgrades en twijfel even wat ik ga doen, persoonlijk vind ik Veratti te klein en te weinig aanwezig. Perotti kan voor geen meter schieten en zijn stamina werkt me tegen aan het einde. Ik zit dus te denken om IF Bonaventura en Marchisio op die plekken neer te zetten.
SIF Icardi moet ik dan weer terugwijzigen naar Eder, ook vanwege de nationaliteiten eis van volgend weekend.
Je kunt hem gaan gebruiken in de komende Diego Costa squad challengeBean77 schreef op maandag 5 december 2016 @ 11:53:
[...]
Ik heb IF Defoe nog ergens in mijn club zitten als untradable, maar nooit mee gespeeld. Is het wat of kan ik hem gewoon weer niks laten doen?
Hij zakt heel erg in wat voor instructies je hem ook geeft, komt constant de bal halen op het middenveld. Our lord en savior Musa is beter (goh)
is dat de weekend league zelf of voor de quali van de weekend league?iMac93 schreef op maandag 5 december 2016 @ 09:20:
Burp
Weekend League zelf.Wii4all schreef op maandag 5 december 2016 @ 11:56:
[...]
is dat de weekend league zelf of voor de quali van de weekend league?
Tsja Musa, dan noem je wel de king of fifa17. Waardige opvolger van de king of fifa16 baas Tevez.wildcardxl schreef op maandag 5 december 2016 @ 11:55:
[...]
Je kunt hem gaan gebruiken in de komende Diego Costa squad challenge
Hij zakt heel erg in wat voor instructies je hem ook geeft, komt constant de bal halen op het middenveld. Our lord en savior Musa is beter (goh)
hmm Diego Costa squad challenga? Klinkt interessant met Son en Sterling en Payet erachter.
Verwijderd
IF Perotti werkt voor MyUtd4Life wel weet ik uit ervaring dus het zal wel zo'n speler zijn die voor persoon A wel werkt maar voor persoon B niet. Marchisio is ook zo'n speler die voor sommige spelers gewoon niet werkt omdat hij door zijn high/high overal aanwezig is, maar niet altijd op de juiste plek.wildcardxl schreef op maandag 5 december 2016 @ 11:34:
[...]
Goed gegokt, ook een paar keer berichtjes gekregen nadat ik verloor. (dude je hebt gewonnen, move on)
Perotti
Allan - Veratti
Donnarumma
Wat mij ook opvalt aan je team is dat het middenveld echt klein is zoals je zelf ook al aangeeft. Kopduels op het middenveld ga je verliezen van bijvoorbeeld PL teams met veel lengte. Mijn middenveld bestaat bijvoorbeeld uit spelers van 2 * 181cm, 191cm en 169cm (Kante). Met Kante hoef ik bijvoorbeeld geen luchtduel aan te gaan omdat hij dit toch vaak zal verliezen.
Denk dat het beste wat je kunt doen is spelers uitzoeken die je echt liggen. Je kunt nog zo'n duur team hebben (zie ManU in het echt) maar als het niet werkt dan werkt het niet. Hetzelfde geldt voor Fifa, betere spelers maken je echt geen betere speler.
Onjuist!Verwijderd schreef op maandag 5 december 2016 @ 12:17:
[...]
betere spelers maken je echt geen betere speler.
Betere spelers maken je wel een betere speler. Alleen de grootste winst valt zelf bij de speler zelf te halen.
Met mijn voorhoede met Ronaldo, Suarez en (IF)Bale maak ik wel het verschil tov mijn eerdere goedkopere teams. Zulke goede spelers kunnen een stukje meer brengen door betere balaanname, beter schot etc. waardoor je uiteindelijk wel wint ipv gelijkspeelt of verliest.
Effectiever is om jezelf goed te analyseren waar je fouten maakt en hiervan bewust te worden, maar neemt niet weg dat betere spelers je weldegelijk een betere speler maken.
Allebei deels gelijk, van mijn Spaanse middenvelders is Koke mijn favoriet ondanks dat Iniesta veel betere stats heeft kon ik daar niet mee uit de voeten. Zelfde met rijkaard op mijn middenveld, heb nog liever Koke.Bean77 schreef op maandag 5 december 2016 @ 12:32:
[...]
Onjuist!
Betere spelers maken je wel een betere speler. Alleen de grootste winst valt zelf bij de speler zelf te halen.
Met mijn voorhoede met Ronaldo, Suarez en (IF)Bale maak ik wel het verschil tov mijn eerdere goedkopere teams. Zulke goede spelers kunnen een stukje meer brengen door betere balaanname, beter schot etc. waardoor je uiteindelijk wel wint ipv gelijkspeelt of verliest.
Effectiever is om jezelf goed te analyseren waar je fouten maakt en hiervan bewust te worden, maar neemt niet weg dat betere spelers je weldegelijk een betere speler maken.
Maar Vidal daarentegen zou ik nu niet meer willen ruilen en Lewandowski kan er ook stuk meer van dan Gameiro en Hernandez.
Dus ja ze maken je beter maar dan moet het wel jouw type speler zijn.
Precies dit. Ik speelde eerst ook met 2 goedkope teams (50K per team) en nu toch gauw 400/500k per team maar dat maakt je wel een betere speler. Die goedkope spelers gingen me op een gegeven moment tegen werken. Dan waren ze simpel weg niet goed genoeg om te doen wat ik wou.Bean77 schreef op maandag 5 december 2016 @ 12:32:
[...]
Onjuist!
Het Is een combinatie van beide. Ik kan wel stellen dat ik nu wedstrijden die ik eerder zou verliezen met een goedkoop team, nu wel win.
Het maakt je geen betere speler, het maakt je team beterArwintju schreef op maandag 5 december 2016 @ 12:45:
[...]
Precies dit. Ik speelde eerst ook met 2 goedkope teams (50K per team) en nu toch gauw 400/500k per team maar dat maakt je wel een betere speler. Die goedkope spelers gingen me op een gegeven moment tegen werken. Dan waren ze simpel weg niet goed genoeg om te doen wat ik wou.
Het Is een combinatie van beide. Ik kan wel stellen dat ik nu wedstrijden die ik eerder zou verliezen met een goedkoop team, nu wel win.
Verwijderd
Het zit allemaal tussen je oren. Anders zat al wel in divisie 1 toch als spelers je zoveel beter zouden maken?Bean77 schreef op maandag 5 december 2016 @ 12:32:
[...]
Onjuist!
Kijk voor de grap anders dit potje nog eens (Brons VS TOT(Y/S) en legends): YouTube: LOWEST POSSIBLE RATED TEAM vs HIGHEST RATED POSSIBLE TEAM | GORILLA ...
Het enige wat je doet met dure offensieve spelers is schieten vanaf de misschien wat ongebruikelijke situaties. Dit heeft te maken met de verwachting van de nauwkeurigheid van een dure speler ten opzichte van een "normale" speler op het veld. Dit is dan ook de enige reden dat IFs vorig jaar beter voelden (pre chemgate dus) omdat je er dingen mee doet die je niet met de normale NIF zou doen. Geen idee of dit keer de boodschap overkomt maar hier zit wel een kern van waarheid in.
Dit was de normale perotti op CAM.Verwijderd schreef op maandag 5 december 2016 @ 12:17:
[...]
IF Perotti werkt voor MyUtd4Life wel weet ik uit ervaring dus het zal wel zo'n speler zijn die voor persoon A wel werkt maar voor persoon B niet. Marchisio is ook zo'n speler die voor sommige spelers gewoon niet werkt omdat hij door zijn high/high overal aanwezig is, maar niet altijd op de juiste plek.
Wat mij ook opvalt aan je team is dat het middenveld echt klein is zoals je zelf ook al aangeeft. Kopduels op het middenveld ga je verliezen van bijvoorbeeld PL teams met veel lengte. Mijn middenveld bestaat bijvoorbeeld uit spelers van 2 * 181cm, 191cm en 169cm (Kante). Met Kante hoef ik bijvoorbeeld geen luchtduel aan te gaan omdat hij dit toch vaak zal verliezen.
Denk dat het beste wat je kunt doen is spelers uitzoeken die je echt liggen. Je kunt nog zo'n duur team hebben (zie ManU in het echt) maar als het niet werkt dan werkt het niet. Hetzelfde geldt voor Fifa, betere spelers maken je echt geen betere speler.
Zijn inderdaad niet de grootste spelers maar in Calcio kan je dat alleen opvangen met Khedira, deze heb ik ook gehad maar met mn domme kop in de TOTW SBC gebruikt
Met de rewards van deze week en het verkopen van SIF Icardi (past niet bij mij) en eventueel al mijn movember cards discarden (ik zie er niks meer mee gebeuren) zou ik in totaal zon 300k beschikbaar kunnen hebben.
Precies. Daardoor wordt het een stuk makkelijker om te voetballen hoe je wiltBossie schreef op maandag 5 december 2016 @ 12:57:
[...]
Het maakt je geen betere speler, het maakt je team beter
Yep, Athletico vs Real was een goed voorbeeld een paar weken geleden.MrMistral schreef op maandag 5 december 2016 @ 13:09:
[...]
Precies. Daardoor wordt het een stuk makkelijker om te voetballen hoe je wilt
Twee goede teams die clashen, maar uiteindelijk heeft het team met Ronaldo gewonnen.
Verwijderd
Ik was blijkbaar in de war met IF Belottiwildcardxl schreef op maandag 5 december 2016 @ 13:08:
[...]
Dit was de normale perotti op CAM.
Zijn inderdaad niet de grootste spelers maar in Calcio kan je dat alleen opvangen met Khedira, deze heb ik ook gehad maar met mn domme kop in de TOTW SBC gebruiktzag pas later dat die nog wat kost ook, ben gewend van andere fifa's dat hij geen drol kost.
Met de rewards van deze week en het verkopen van SIF Icardi (past niet bij mij) en eventueel al mijn movember cards discarden (ik zie er niks meer mee gebeuren) zou ik in totaal zon 300k beschikbaar kunnen hebben.
Kijk dat filmpje eens. Ook met bronzen spelers kun je er met 3 punten vandoor gaan.MrMistral schreef op maandag 5 december 2016 @ 13:09:
[...]
Precies. Daardoor wordt het een stuk makkelijker om te voetballen hoe je wilt
Dat zegt toch niets? Ik kan ook met Sparta van Real Madrid winnen. Of met bronzen spelers van een heel goed special team. Sterker nog, ik heb regelmatig van 86 rated teams gewonnen met mijn 30k BPL team. Dus wat wil je daar precies mee zeggen?Verwijderd schreef op maandag 5 december 2016 @ 13:15:
[...]
Ik was blijkbaar in de war met IF BelottiParolo is met 184cm nog wel een redelijk betrouwbare speler op het middenveld trouwens. Nainggolan lijkt ook een leuke speler maar vind 50k een beetje teveel van het goede of hij aansluit op de rest van mijn team.
[...]
Kijk dat filmpje eens. Ook met bronzen spelers kun je er met 3 punten vandoor gaan.
En ik heb met mijn 4,5mln team eens verloren tegen een brons team. Met overigens een zeer goede speler, maar toch verdiend verloren.MrMistral schreef op maandag 5 december 2016 @ 13:20:
[...]
Dat zegt toch niets? Ik kan ook met Sparta van Real Madrid winnen. Of met bronzen spelers van een heel goed special team. Sterker nog, ik heb regelmatig van 86 rated teams gewonnen met mijn 30k BPL team. Dus wat wil je daar precies mee zeggen?
Ja. Uit eigen ervaring in fut kan ik zeggen dat ik vaak genoeg tegen goede high rated teams speel met een goede speler achter de controller. Dan is het vaak tegenhouden en af en toe wat creëren. Maar dat andere team heeft vaak 2/3 (kleine) kansen nodig om te scoren waar ik misschien het dubbele nodig heb of juist 100% kansen. De foutmarge is gewoonweg een stuk kleiner met betere spelers, jouw eigen foutjes worden sneller afgestraft en het is moeilijker iets te forceren. Andersom geldt voor het betere team: foutjes van de ander kan je makkelijker van profiteren en verdedigen kost minder moeite.Bossie schreef op maandag 5 december 2016 @ 13:13:
[...]
Yep, Athletico vs Real was een goed voorbeeld een paar weken geleden.
Twee goede teams die clashen, maar uiteindelijk heeft het team met Ronaldo gewonnen.
Verwijderd
Wil het traden nog wat lukken? Ben zelf even uit mijn ideeën. Managercontracten die ik eerst voor 150 kon halen, gaan nu voor 300. Winstmarge daarop wordt steeds kleiner. Squadfitnesskaarten zijn ook steeds moeilijker te krijgen. In het weekend kun je winst maken met SBC's, maar nu even niet dus. Tips zijn welkom. 
Overweeg om IF Bolasie eens op links in mijn BPL team te proberen. Shooting op 75, maar met een hunter kaart is hij met zijn pace, dribbel en fysiek wel een beest voorin.
Overweeg om IF Bolasie eens op links in mijn BPL team te proberen. Shooting op 75, maar met een hunter kaart is hij met zijn pace, dribbel en fysiek wel een beest voorin.
Het is heel simpel.
Speel je tegen 2 spelers die exact even goed zijn, maar de één heeft een brons team en de andere een goud team, zal degene met het gouden team winnen. (tenzij EA zijn zegen heeft gegeven aan het bronzen team, want EA's wil zal gebeuren
)
De grootste factor in bepaling hoe vaak je wint is natuurlijk je eigen skill level, hoe goed kan je verdedigen, het spel lezen, aanvallen etc.
Maar ik speel toch echt beter met Ronaldo, Bale, Benzema ofzo dan als ik met Luuk de jong zou spelen, maakt me dat een betere speler? Ja en nee.
Ja in het opzicht dat je meer wint doordat dingen lukken die je met slechtere spelers nooit zou lukken, maar ook omdat je spelers CPU beter werkt (positionering etc.) en omdat het spel toch sneller gaat door betere balaannames, betere passes etc.
Nee in de zin van als je van dat team terug zou gaan naar het team met Luuk de jong zou je niet opeens beter spelen dan je eerst was.
Ik win vaak genoeg met mijn 50K team van een Neymar ofzo, daarentegen verlies ik ook vaak genoeg tegen spitsen die ik echt niet zou kunnen gebruiken maar bij mijn tegenstander wel een letterlijke god is.
En FIFA is wat het is hé, ik verloor gisteren een draft 2-0 terwijl ik 17 schoten 12 op doel had (miste 3x een sweat en 2 één op ééns) en hij had er 6, 4 op doel. Dat betekende gewoon dat het niet mocht van EA en dat is zwaar frustrerend maar 'dat is ook voetbal'.
Speel je tegen 2 spelers die exact even goed zijn, maar de één heeft een brons team en de andere een goud team, zal degene met het gouden team winnen. (tenzij EA zijn zegen heeft gegeven aan het bronzen team, want EA's wil zal gebeuren
De grootste factor in bepaling hoe vaak je wint is natuurlijk je eigen skill level, hoe goed kan je verdedigen, het spel lezen, aanvallen etc.
Maar ik speel toch echt beter met Ronaldo, Bale, Benzema ofzo dan als ik met Luuk de jong zou spelen, maakt me dat een betere speler? Ja en nee.
Ja in het opzicht dat je meer wint doordat dingen lukken die je met slechtere spelers nooit zou lukken, maar ook omdat je spelers CPU beter werkt (positionering etc.) en omdat het spel toch sneller gaat door betere balaannames, betere passes etc.
Nee in de zin van als je van dat team terug zou gaan naar het team met Luuk de jong zou je niet opeens beter spelen dan je eerst was.
Ik win vaak genoeg met mijn 50K team van een Neymar ofzo, daarentegen verlies ik ook vaak genoeg tegen spitsen die ik echt niet zou kunnen gebruiken maar bij mijn tegenstander wel een letterlijke god is.
En FIFA is wat het is hé, ik verloor gisteren een draft 2-0 terwijl ik 17 schoten 12 op doel had (miste 3x een sweat en 2 één op ééns) en hij had er 6, 4 op doel. Dat betekende gewoon dat het niet mocht van EA en dat is zwaar frustrerend maar 'dat is ook voetbal'.
Ik blijf worstelen met de CAM positie 
Rooney op de bank, en Cazorla weer verkocht.
Coutinho gekocht, die moet het gaan doen voor mij
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Ik zweer sinds fifa 16 bij Lallana, doet het ook op fifa 17 zeer goed in mijn team. Bojan speelt ook erg goed in mijn 2de bpl team. Zijn wel eerder de 'goedkope' oplossingen.Mars18 schreef op maandag 5 december 2016 @ 13:54:
Ik blijf worstelen met de CAM positie
Hier ook IF Bolasie met een hunter kaartje, als invaller in de 60e minuut voor Martial, heerlijkVerwijderd schreef op maandag 5 december 2016 @ 13:37:
Wil het traden nog wat lukken? Ben zelf even uit mijn ideeën. Managercontracten die ik eerst voor 150 kon halen, gaan nu voor 300. Winstmarge daarop wordt steeds kleiner. Squadfitnesskaarten zijn ook steeds moeilijker te krijgen. In het weekend kun je winst maken met SBC's, maar nu even niet dus. Tips zijn welkom.
Martial maakt ze moe en dan kan Bolasie het afmaken, soms als lb en soms als spits.
Dat betere spelers en een beter team het makkelijker maakt om te winnen is gewoon een feit, dat wilt natuurlijk niet zeggen dat je er niet mee kunt verliezen
Ik heb IF Perotti niet geprobeerd (en zijn gewone kaart ook niet). Wel heb ik IF Belotti, waar ik goede ervaringen mee heb. Die scoort bij mij meer dan gemiddeld één keer per wedstrijd. Ben het met je eens dat sommige spelers voor bepaalde mensen wel werken en voor andere niet. Logisch ook als je verschillende speelstijlen hebt natuurlijk.Verwijderd schreef op maandag 5 december 2016 @ 12:17:
[...]
IF Perotti werkt voor MyUtd4Life wel weet ik uit ervaring dus het zal wel zo'n speler zijn die voor persoon A wel werkt maar voor persoon B niet. Marchisio is ook zo'n speler die voor sommige spelers gewoon niet werkt omdat hij door zijn high/high overal aanwezig is, maar niet altijd op de juiste plek.
...
Ook dat tweede ben ik grotendeels met je eens. Iemand die Ronaldo heeft hoeft nog niet een divisie 1 winnaar te zijn. Maar het kan natuurlijk wel ontzettend helpen als je zulke goede spelers hebt. Maar een goede speler heeft ook weer niet per sé een hoge rating. Dat komt natuurlijk ook weer onder andere de verschillende speelstijlen.
Als je van kleine marges houdt kun je spelers oppikken voor 300 of 350 en te koop zetten voor 400 450 buy now, meestal eerste keer al weg. Meestal doe ik dat als ik toevallig wat spelers insla om mijn collectie te vergroten en ze al in mijn club heb.Verwijderd schreef op maandag 5 december 2016 @ 13:37:
Het zit in elkaar, alles via de app gedaan, vannacht met de kleine prijs drop de duurdere spelers in het budget weten te passen! Futwiz / Futbin -> het is overigens het idee dat ik als de game begint naar deze opstelling switch Futbin. Deze opstelling ligt me beter, en Mkhytarian komt op CAM nog beter uit de verf. Coman is als spits voor mij geweldig, wint veel kopduels ook! En voor de kracht dan Lukaku (eventueel die twee, zo ook Dembele en Renato switchen ivm linkspoot). Maar Lukaku moet ik dus nog proberen. Custom tactics de druk rond de 30-40, dat de verdedigers en Kante diep blijven staan. Op papier lijkt het me geweldig!
Helaas kan ik komende week niet spelen, al mocht ik met dit team toch niet meedoen
Wie o wie wil het voor me testen?
Helaas kan ik komende week niet spelen, al mocht ik met dit team toch niet meedoen
[ Voor 52% gewijzigd door bbblije op 05-12-2016 15:11 ]
Verwijderd
Zeg later ook dat ik die 2 door elkaar haalMyUtd4Life schreef op maandag 5 december 2016 @ 14:02:
[...]
Ik heb IF Perotti niet geprobeerd (en zijn gewone kaart ook niet). Wel heb ik IF Belotti, waar ik goede ervaringen mee heb. Die scoort bij mij meer dan gemiddeld één keer per wedstrijd. Ben het met je eens dat sommige spelers voor bepaalde mensen wel werken en voor andere niet. Logisch ook als je verschillende speelstijlen hebt natuurlijk.
Ook dat tweede ben ik grotendeels met je eens. Iemand die Ronaldo heeft hoeft nog niet een divisie 1 winnaar te zijn. Maar het kan natuurlijk wel ontzettend helpen als je zulke goede spelers hebt. Maar een goede speler heeft ook weer niet per sé een hoge rating. Dat komt natuurlijk ook weer onder andere de verschillende speelstijlen.

Het enige wat veel spelers hebben (lijkt mij) als ze Ronaldo zien is dat ze "bang" zijn en dus domme dingen gaan proberen om hem sneller van de bal te krijgen.
Let op:
Let op: handelen in coins is door EA niet toegestaan. Het is dan ook niet toegestaan dit in dit topic te bespreken.
Let op: handelen in coins is door EA niet toegestaan. Het is dan ook niet toegestaan dit in dit topic te bespreken.