Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bean77 schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 11:08:
[...]

Je hebt gelijk hoor. Als het met Musa werkt waarom zou je het dan niet zo doen? Omdat anderen vinden dat het niet wenselijk is? Dit spel draait om winnen en dat is wat die spelers proberen te bereiken. Sociaal wenselijk spelen omdat het andere spelers beter ligt slaat ook nergens op.
Spelers met Musa schakelen zoals je zegt toch wel over op het moment dat het niet werkt. En gebruik maken van park the bus kan net zo irritant zijn als die high pressure teams. Het maakt mij niet uit, je speelt om te winnen waarbij alles binnen de kaders toegelaten is.
Het is niet Musa. Het kan ook best een andere speler zijn maar het gaat om de goedkope manier van spelen. Wil je zo spelen, prima, maar verwacht niet dat je divisie 1 wint met een steekbal tactiek.

Ik heb nog nooit iemand met een soort "Musa" speler van tactiek zien veranderen. Vaak blijft het bij trial-and-error in de hoop dat ze toch een keer doorbreken met de spits. High pressure is wel een tactiek waar o.a. Liverpool gebruik van maakt. Voor High pressure heb je daadwerkelijk goed inzicht nodig en moet je goed zijn in het spel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thomas18GT
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-10 13:18
Verwijderd schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 11:58:
[...]

Het is niet Musa. Het kan ook best een andere speler zijn maar het gaat om de goedkope manier van spelen. Wil je zo spelen, prima, maar verwacht niet dat je divisie 1 wint met een steekbal tactiek.

Ik heb nog nooit iemand met een soort "Musa" speler van tactiek zien veranderen. Vaak blijft het bij trial-and-error in de hoop dat ze toch een keer doorbreken met de spits. High pressure is wel een tactiek waar o.a. Liverpool gebruik van maakt. Voor High pressure heb je daadwerkelijk goed inzicht nodig en moet je goed zijn in het spel.
Ik denk dat je nogal wat vooroordelen hebt die niet (altijd) kloppen.

Het is echt niet zo dat je met Musa maar op 1 manier kan spelen, ik verander zo vaak van tactiek als ik zie dat de huidige niet werkt. Martial/Costa in de spits en dan Musa vanaf links is ineens een heel andere manier van spelen en dan zie je de tegenstander gewoon even zoeken naar wat er is gebeurt.

Musa is gewoon een mindere Aguero (maar dan met stamina).

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 11:58:
[...]

Als ik de pro spelers zie spelen worden er alleen maar steekballen tussendoor gegeven 8)7

Waarom is high pressure wel goed te praten en park the bus niet? Ik snap daar niks van. Het zijn allebei tactische instellingen die iemand kan gebruiken. EA stelt de kaders en daarin is alles geoorloofd om te winnen. Niet meer, niet minder. Dus wat jij of ik vinden is totaal onbelangrijk. Park the bus is dus gelijkwaardig aan high pressure, counteren, tiki-taka etc.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thomas18GT schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 12:05:
[...]

Ik denk dat je nogal wat vooroordelen hebt die niet (altijd) kloppen.

Het is echt niet zo dat je met Musa maar op 1 manier kan spelen, ik verander zo vaak van tactiek als ik zie dat de huidige niet werkt. Martial/Costa in de spits en dan Musa vanaf links is ineens een heel andere manier van spelen en dan zie je de tegenstander gewoon even zoeken naar wat er is gebeurt.

Musa is gewoon een mindere Aguero (maar dan met stamina).
Het is mijn ervaring na het meermaals spelen van de Weekend League en online divisies. Er zullen vast wel mensen zijn die goed zijn, Musa gebruiken en niet puur voor pace gaan. Ik ben ze nog niet tegen gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas18GT
Verwijderd schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 12:11:
[...]

Het is mijn ervaring na het meermaals spelen van de Weekend League en online divisies. Er zullen vast wel mensen zijn die goed zijn, Musa gebruiken en niet puur voor pace gaan. Ik ben ze nog niet tegen gekomen.
Dat is hetzelfde als zeggen dat je nog geen mensen bent tegengekomen die Ibrahimovic gebruiken en niet voor zijn kracht gaan.. Dat is zijn ding, zijn specialiteit. Bij Musa, Aubameyang, Ronaldo IF, Vardy is dat snelheid, en dat moet je gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bean77 schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 12:11:
[...]

Als ik de pro spelers zie spelen worden er alleen maar steekballen tussendoor gegeven 8)7

Waarom is high pressure wel goed te praten en park the bus niet? Ik snap daar niks van. Het zijn allebei tactische instellingen die iemand kan gebruiken. EA stelt de kaders en daarin is alles geoorloofd om te winnen. Niet meer, niet minder. Dus wat jij of ik vinden is totaal onbelangrijk. Park the bus is dus gelijkwaardig aan high pressure, counteren, tiki-taka etc.
Geen idee of mijn boodschap ooit over gaat komen maar voor park the bus hoef je niet goed te zijn in het spel. Het enige wat je moet kunnen is snel zijn in de omschakeling.

Voor High pressure en tiki-taka moet je daadwerkelijk om je heen kijken wat er gebeurt (loopacties), hoe de tegenstander reageert op wat jij doet, gaten dichten en noem het maar op. Dit is zoveel complexer dan wachten op dat ene momentje dat je tegenstander een fout maakt.

Volgens mij hoeven pros niet achterover te leunen om een wedstrijd te winnen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 12:25:
[...]

Geen idee of mijn boodschap ooit over gaat komen maar voor park the bus hoef je niet goed te zijn in het spel. Het enige wat je moet kunnen is snel zijn in de omschakeling.

Voor High pressure en tiki-taka moet je daadwerkelijk om je heen kijken wat er gebeurt (loopacties), hoe de tegenstander reageert op wat jij doet, gaten dichten en noem het maar op. Dit is zoveel complexer dan wachten op dat ene momentje dat je tegenstander een fout maakt.

Volgens mij hoeven pros niet achterover te leunen om een wedstrijd te winnen.
Atletico Madrid is een waardeloos team in jouw ogen?

Ik snap je boodschap, ik ben het er alleen niet mee eens. Park the bus goed uitvoeren en ervoor zorgen dat de tegenstander niet scoort (want ze komen als een stormram op je af) vereist ook skills en ook inzicht dat je niet zomaar uitstapt.

High pressure zet je aan en je AI zet al automatisch druk. Vervolgens moet je op een "x" knopje drukken om de bal naar iemand te passen enzovoort. En je doet dit net zo lang totdat iemand een foutje maakt. Iedereen kan dit doen. Enige inzicht is kijken welke speler er vrij staat. Doe je dit met 5 middenvelders, dan is dat wat makkelijker te doen.

Nogmaals, het is niet goed of fout. Het perfect uitvoeren van een tactiek is moeilijk genoeg of dit nu high pressure is of park the bus of een andere variant. High pressure is niet beter dan park the bus of je hebt er niet meer skill voor nodig. Echte skill is dat je het spel begrijpt en beheerst en dat maakt niet uit welke tactiek je ervoor gebruikt. Want elke tactiek kan dan dodelijk zijn.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
  • Laatst online: 18:58
homernt schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 10:22:
[...]

Nog één vraag welke chem style heb je erop zitten of misschien helemaal niet?
Ik had hem Engine gegeven :) +2 Pace, Passing en Dribbling. Onderdelen die Hahn nodig heeft in mijn optiek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 22:13
Aangezien ik me niet geplaatst heb voor de weekend league, mijn beide teams met dikke winst verkocht.
Heb ik toch nog wat gewonnen ondanks ik niet mee kan spelen met de WL :p

Best heftige prijsstijging in zo'n korte tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3xH
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 01-01-2023

3xH

Denk je lekker middagje WL te kunnen spelen, kan ik na 2 wedstrijden niet meer een wedstrijd beginnen. Ik krijg de melding: meedoen aan een wedstrijd is tijdelijk niet mogelijk. Onze excuses voor het ongemak. We verwachten dat dit snel weer mogelijk zal zijn. Probeer het later nog eens.
Blijkbaar weer problemen met servers of iets dergelijks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 13-10 13:37
man man man verloor vanmiddag 3-2 van iemand met 3 schoten en ik 15...
Daarna verloor ik nog 2-0 van iemand die echt de meest zielige persoon ooit is, hij speelde vanaf minuut 1 al achteruit, toen scoorde die met zijn aller eerste kans en ging die nog meer achteruit spelen. Ik maar vol jagen en paar x de bal afgepakt en een kans gecreëerd maar nee hoor hij mocht er niet in...
Eindstand scoort hij met een counter omdat ik op ultra aanvallend sta met IF Salah de 2-0...
Ik kon me controller wel gooien :@

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas18GT
Klinkt gezellig die WL :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 10-10 09:48
Jamesl schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 15:51:
man man man verloor vanmiddag 3-2 van iemand met 3 schoten en ik 15...
Daarna verloor ik nog 2-0 van iemand die echt de meest zielige persoon ooit is, hij speelde vanaf minuut 1 al achteruit, toen scoorde die met zijn aller eerste kans en ging die nog meer achteruit spelen. Ik maar vol jagen en paar x de bal afgepakt en een kans gecreëerd maar nee hoor hij mocht er niet in...
Eindstand scoort hij met een counter omdat ik op ultra aanvallend sta met IF Salah de 2-0...
Ik kon me controller wel gooien :@
Story of my life. Ik 18 schoten, 16 op doel, hij 3 om 3. Stand na 120 minuten: 3-3. Gelukkig win ik dit keer wel met pingels pff.
En echt balen van die servers, niet eerder meegemaakt.

Edit: servers zijn weer up :)

PSN: MrMistral

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas18GT
MrMistral schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 16:01:
[...]

Story of my life. Ik 18 schoten, 16 op doel, hij 3 om 3. Stand na 120 minuten: 3-3. Gelukkig win ik dit keer wel met pingels pff.
En echt balen van die servers, niet eerder meegemaakt.

Edit: servers zijn weer up :)
Met alle respect hoor maar hoe kan je 16 keer op goal schieten en maar 3 keer scoren? Schiet je van 40 meter ofzo? Wie staan er bij jou in de aanval en op 10?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• homernt
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-06-2024
chengbondkwok schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 13:39:
[...]

Ik had hem Engine gegeven :) +2 Pace, Passing en Dribbling. Onderdelen die Hahn nodig heeft in mijn optiek.
Bedankt voor de antwoorden. Ik zal in het weekend eens kijken hoe ik hem kan inpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

https://www.futbin.com/17/squad/476117

Update: Walker IF gehaald en Mkhitaryan met een hunter kaart. Ben benieuwd hoe Mkhitaryan het bij mij gaat doen. Bevalt hij niet, dan verkoop ik hem en probeer ik Shaqiri IF.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambianz
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13-10 08:24
Vardy toch nog even laten staan en heeft zich toch wel uitbetaald!

Zojuist kampioen geworden in divisie 4. Was niet heel lastig. Spitsen scoren veel en aangezien er 2 staan telt dat lekker op.

Op naar divisie 2 en daarna hopelijk plaatsing voor WL via divisie 1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrMistral
Thomas18GT schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 16:12:
[...]

Met alle respect hoor maar hoe kan je 16 keer op goal schieten en maar 3 keer scoren? Schiet je van 40 meter ofzo? Wie staan er bij jou in de aanval en op 10?
Blijkbaar kan het. Genoeg matches waarbij ze er wel invliegen en dan staat het 4-0 bij rust. Maar ook genoeg wedstrijden waarin het blijkbaar niet mag.
2 teams:
- Giovinco, Niang en Muriel.
- Rooney, Musa en Perez.
Allemaal behalve Niang lopen ze goed qua wedstrijden/goals ratio. Niang zit net onder de 50% de rest rond de 80%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luncatic12
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 16-07 15:43
Wanneer zullen de prijzen weer gaan dalen?

SBC's zijn afgelopen, waardoor er nu weer meet 82+ spelers in het spel komen die er de afgelopen week allemaal uitgegooid zijn. Heb 680k klaar staan om mijn team te versterken, alleen de ham vraag is wanneer kopen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Luncatic12 schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 17:17:

SBC's zijn afgelopen, waardoor er nu weer meet 82+ spelers in het spel komen die er de afgelopen week allemaal uitgegooid zijn. Heb 680k klaar staan om mijn team te versterken, alleen de ham vraag is wanneer kopen....
Niemand kan er hier iets zinnigs over zeggen. Morgen kan er bij wijze een nieuwe SBC zijn waardoor er weer bepaalde spelers nodig zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Luncatic12 schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 17:17:

Ik gok dat de volgende pack openings het verschil gaan maken. Er zijn veel spelers verdwenen door sbc. Goede packs in de volgende sbcs hopelijk!

____

Ik win vaak met minder schoten op goal. Ik schiet nauwelijks mis. Dat komt omdat ik pas schiet als ik weet dat hij er in gaat. Dat heeft natuurlijk voor- (minder balverlies) en nadelen (minder Wonder goals van 25m). Krijg wel vaak berichten dat ik kansloos win terwijl ik 60% balbezit heb en de wedstrijd onder controle heb. Tegenstanders kijken voornamelijk naar schoten op goal lijkt het en niet naar het nut van die schoten op goal. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luncatic12
Verwijderd schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 18:25:
[...]

Ik gok dat de volgende pack openings het verschil gaan maken. Er zijn veel spelers verdwenen door sbc. Goede packs in de volgende sbcs hopelijk!
Stiekem hoop ik dat de prijzen na de WL weer langzaam zullen gaan dalen. Zolang ze niet gek gaan doen met SBC moeten de prijzen weer omlaag gaan, want deze zijn nu veel te hoog (vergeleken met de voorgaande maanden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjangoBangahri
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 06-12-2020
Haha in mijn eerste 2 wedstrijden in mijn eerste weekend league ga ik er keihard af. Ook nog niet tegen zulke goede teams en spelers gespeeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UrbanWoodz
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 22:34
Van mijn 12 potjes van vandaag heb ik er 10 gewonnen! :)

Gaat wel lekker. Af en toe wel geluk gehad, maar het merendeel heb ik makkelijk gewonnen.

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marmo
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 16:38
Wanneer komt er een nieuwe SBC denken jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hulp nodig bij een keuze. Forsberg if is nu 50k (max bin). Als ik hem verkoop kan ik Immobile sif kopen of bonaventura.

Huidig seria a middenveld is Naingollan, Allan, Medel. (alles hoog stamina). Immobile sif is rechtstreeks een upgrade. Waar ga ik meer lol aan hebben denken jullie?

Alternatief is Vidal neerzetten naast Sanches en Keita IF ipv Bender (wederom hoog stamina). Dan zijn mijn muntjes wel echt op. Nadeel is ook dat Vidal harder zal zakken bij een eventuele crash dan de IFs. Weet 't ff niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Casual Ruud
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 22:58
Lekkere bonus. Ik had 40 Spaanse spelers van Barca en Real. Bingo. Zelfs een Serge Roberto voor 10k verkocht.Ook mijn WL pack had oa een Vardy. Langzaam gaan we richting 1 miljoen coins zo.

Ben alleen de WL slecht begonnen. Nog maar 2 wins van de 5 potjes ofzo. Vorige keer begon ik met 5 wins :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 21:29:
Ik heb hulp nodig bij een keuze. Forsberg if is nu 50k (max bin). Als ik hem verkoop kan ik Immobile sif kopen of bonaventura.

Huidig seria a middenveld is Naingollan, Allan, Medel. (alles hoog stamina). Immobile sif is rechtstreeks een upgrade. Waar ga ik meer lol aan hebben denken jullie?
Bonaventure, juist om wat extra toe te voegen aan een middenveld vol met slopers.
Ten tweede omdat ik graag een review van Bonaventure wil zien :)

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjangoBangahri
0 gewonnen en 8 wedstrijden verloren so far...

Ik snap er niks van haha kwalificatie was zoo veel makkelijker.. echt een wereld van verschil

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bossie schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 21:55:
[...]

Bonaventure, juist om wat extra toe te voegen aan een middenveld vol met slopers.
Ten tweede omdat ik graag een review van Bonaventure wil zien :)
Bonaventure it is! Alleen omdat jij graag een review wil. Als hij in prijs keldert, stel ik jou aansprakelijk! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 22:14:
[...]

Bonaventure it is! Alleen omdat jij graag een review wil. Als hij in prijs keldert, stel ik jou aansprakelijk! :)
prijzen zijn bizar, had hem al eerder willen halen toen hij rond de 60k was, maar niet gedaan omdat ik hem in mijn weekly loan pack had |:(

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bossie schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 22:19:
[...]

prijzen zijn bizar, had hem al eerder willen halen toen hij rond de 60k was, maar niet gedaan omdat ik hem in mijn weekly loan pack had |:(
Echt niet normaal nee.

Had overigens mijn bundesteam al een upgrade gegeven voor Bona (heb nu 1k muntjes :O ). Heb nu IF Keita naast Bender en Sanches. Volland naast Hernandes met Muller er achter. Damn wat speelt dat lekker. Die 3 middenvelders zijn sterk met hoge stamina. Volland en Hernandez zijn snel en sterk/beweegelijk (resp). Muller is erg balvast en stevig. Dit is echt een prima budgetteampje zo. :)

Zo meteen maar mijn eerste poging met de nieuwe calcio setup (Eder/Immobile met Dybala er achter met daarachter eerder genoemde Nainggolan, Bona, Medel.)

Saillaint detail: Volland, Keita, Bendner en Hernandez (opnieuw gekocht na SBC challenges) scoorden allen op hun debuut in een mooie 4-1 overwinning.

IF keita is gewoon een tweede Sanches op het veld alleen iets kleiner en iets beter in de dribbel.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2016 22:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Merk niks van die Bonaventura. Hij gaat er uit voor Marchisio.

Wel prima passing hoor. En aardig balvast. Maar voor 90k wil ik iets meer.

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2016 23:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 23:43:
Merk niks van die Bonaventura. Hij gaat er uit voor Marchisio.

Wel prima passing hoor. En aardig balvast. Maar voor 90k wil ik iets meer.
Test IF Perotti ook ff :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aan dribbeltrutjes doe ik niet. :)

Ik test Marchisio of Immobile sif wel ff. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 3 december 2016 @ 00:09:
[...]

Marchisio is gewoon goed, Immobile lijkt me vooral een goedkope Higuain.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bossie schreef op zaterdag 3 december 2016 @ 08:12:
[...]

Beter als higuain

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Higuain is overigens wel erg goedkoop nu, kan er vreemd genoeg weinig mee en aan de prijs te zien ben ik niet de enige.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://i.redditmedia.com/XqRgxgHKVcxTsDbNCDKth6V6MIkyQjakJbwngX9OUOE.jpg?w=194&s=03b39f1c4d2e6eb81bbcfa0775d81b40

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanVanHaaren
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16:44
Ik heb zo'n 225000 munten bij elkaar gesprokkeld met het handelen in conditiekaarten. Aangezien ik pas tijdens de kerstperiode weer regelmatig Ultimate Team zal kunnen spelen, vroeg ik mij af wat jullie ondertussen met die munten zouden doen. In conditiekaarten blijven handelen of in iets anders investeren? Alle tips en suggesties zijn welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bossie schreef op zaterdag 3 december 2016 @ 08:12:
[...]

Immobile heeft wel iets. Zijn normale kaartje scoort bij mij veel. Hieraan nog niet geprobeerd. Volgens mij kan ik Higuain en Marchisio halen. Enige nadeel is dat normale kaartjes minder waardevast zijn dan een IF kaartje.

Ben gek genoeg blijer met mijn 60k 'fitness' bundesteam dan de 400k calcio team waar ik mee speel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 22:13
Na het Movember debacle toe aan een goeie investering. Alles quicksell gedaan op 10 Ledley's na. Zit btje het PotM topic te volgen, maar zit best wat risico's aan zolang je niet weet of het Costa of Aguero gaat worden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
Verwijderd schreef op zaterdag 3 december 2016 @ 00:09:
[...]

En... Immobile al geprobeerd? Ik zoek nog een vervanging voor Niang :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heerlijk dat EA, heb even drie potjes 5221 uitgeprobeerd omdat het simpelweg goed past bij mijn spelersgroep.
- elke game met 2/3-0 achter in de eerste 20 minuten
- elke game vervolgens in de tweede helft terugkomen behalve de laatste
- vrijwel elke tegenaanval / longshot is een goal
- CB's lijken elkaar vooral in de weg staan en geen man op de te pakken
- Waarom is Renato Sanchez overal op het veld om elke bal te onderscheppen ??
- Laatste potje enorme nederlaag en drie blessures :X

Als de bekende trend zich herhaald, ga ik dadelijk steeds het voordeel meekrijgen en nipt in de divisie blijven :+

[ Voor 4% gewijzigd door Bossie op 03-12-2016 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-10 19:16

Turfschipper

Hup NAC

'De bekende trend' haha, ;-). Vind het knap hoor, dat jullie je daar doorheen kunnen worstelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Turfschipper schreef op zaterdag 3 december 2016 @ 11:40:
'De bekende trend' haha, ;-). Vind het knap hoor, dat jullie je daar doorheen kunnen worstelen.
Waarschijnlijk is het gewoon het gevolg van puzzelen/proberen van andere dingen, om vervolgens terug te vallen op mijn normale speelstijl :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op zaterdag 3 december 2016 @ 11:45:
[...]

Waarschijnlijk is het gewoon het gevolg van puzzelen/proberen van andere dingen, om vervolgens terug te vallen op mijn normale speelstijl :)
Ach gewoon trial en error. Als je het niet probeert, dan weet je het ook niet toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bean77 schreef op zaterdag 3 december 2016 @ 11:47:
[...]

Ach gewoon trial en error. Als je het niet probeert, dan weet je het ook niet toch?
tja, het is constant hetzelfde wat ik niet snap, aanvaller doet een-twee in centrum of hetzelfde met een winger.
Deze aangever loopt vervolgens door in de diepte en krijgt de bal vrij in de ruime, terwijl de verdedigers staan vastgenageld aan de grond staan :X

ze kunnen toch gewoon meegaan lol, je ziet het van mijlenver aankomen, echter als jezelf controle wilt nemen van de verdediger ben je sowieso te laat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op zaterdag 3 december 2016 @ 12:06:
[...]

tja, het is constant hetzelfde wat ik niet snap, aanvaller doet een-twee in centrum of hetzelfde met een winger.
Deze aangever loopt vervolgens door in de diepte en krijgt de bal vrij in de ruime, terwijl de verdedigers staan vastgenageld aan de grond staan :X

ze kunnen toch gewoon meegaan lol, je ziet het van mijlenver aankomen, echter als jezelf controle wilt nemen van de verdediger ben je sowieso te laat.
Daarom vind ik het prettiger om op het middenveld nog een mannetje te hebben die evt terug kan lopen.
Het liefst heb ik ook 12 spelers omdat ik altijd wel iemand te kort kom, maar dat kan helaas niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bossie schreef op zaterdag 3 december 2016 @ 11:36:
Heerlijk dat EA, heb even drie potjes 5221 uitgeprobeerd omdat het simpelweg goed past bij mijn spelersgroep.
- elke game met 2/3-0 achter in de eerste 20 minuten
- elke game vervolgens in de tweede helft terugkomen behalve de laatste
- vrijwel elke tegenaanval / longshot is een goal
- CB's lijken elkaar vooral in de weg staan en geen man op de te pakken
- Waarom is Renato Sanchez overal op het veld om elke bal te onderscheppen ??
- Laatste potje enorme nederlaag en drie blessures :X

Als de bekende trend zich herhaald, ga ik dadelijk steeds het voordeel meekrijgen en nipt in de divisie blijven :+
Blessures en niet lopende spelers (offensief en defensief) heb ik ook last van. Het is ook elke keer 2 wedstrijden geblesseerd en dan heb je niet zoveel aan 2 teams (als je elke wedstrijd toch met 99 fitness wilt spelen).

Edit:
Uiteraard nog een blessure na een potje tijdens rust van City - Chelsea :')
Afbeeldingslocatie: https://i.gyazo.com/70996de5d3ef6733a4dba95ad26d6490.png

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2016 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrMistral schreef op zaterdag 3 december 2016 @ 11:15:
[...]

En... Immobile al geprobeerd? Ik zoek nog een vervanging voor Niang :+
Haha. Nee nog niet. Ben nog in twijfelmodus. Heb meer aan Marchisio+Sandro maar Immobile gaat alleen maar in prijs stijgen. Ben er nog niet over uit. Koop sowieso pas maandag ma de WL denk ik. Vanavond met de non ifs aan de slag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
Verwijderd schreef op zaterdag 3 december 2016 @ 17:27:
[...]

Haha. Nee nog niet. Ben nog in twijfelmodus. Heb meer aan Marchisio+Sandro maar Immobile gaat alleen maar in prijs stijgen. Ben er nog niet over uit. Koop sowieso pas maandag ma de WL denk ik. Vanavond met de non ifs aan de slag.
Hoezo denk je dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In form kaartje he. Die blijven dan plakken in mensen hun teams. IPV de market weer op te gaan. Ze komen niet meer uit pakjes. Terwijl Marchisio (of een ander regulier kaartje) zijn supply redelijk gelijk zal blijven. Als MArchisio een in form krijgt, daalt zijn normale kaartje normaal gesproken omdat rijke stinkerds gaan upgraden naar IF.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2016 19:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luncatic12
DE PRIJSDALING IS INGEZET!! IK HERHAAL DE PRIJSDALING IS INGEZET!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Luncatic12 schreef op zaterdag 3 december 2016 @ 20:00:
Welke prijsdaling? Fifa17 in de aanbieding in de stores? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Luncatic12 schreef op zaterdag 3 december 2016 @ 20:00:
Wat ik ook tegen al die zielige paniekzaaiers op Reddit zou zeggen: Ga alsjeblieft weg als je chaos op de markt wil creëren.

Edit:
Mocht je bewijs nodig hebben. Dit zijn mijn basis spelers + investering:
Afbeeldingslocatie: https://i.gyazo.com/62ee2559e5e9c495525a43dc256ec4c0.png

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2016 20:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luncatic12
Verwijderd schreef op zaterdag 3 december 2016 @ 20:05:
[...]

Wat ik ook tegen al die zielige paniekzaaiers op Reddit zou zeggen: Ga alsjeblieft weg als je chaos op de markt wil creëren.

Edit:
Mocht je bewijs nodig hebben. Dit zijn mijn basis spelers + investering:
[afbeelding]
Ik zaai geen paniek, volg al lange tijd meerdere malen per dag mijn toekomstige investeringen :*)

Zie het verschil tussen gister en vandaag.
http://prnt.sc/dey40s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Door veel bronze pakjes te openen een paar weken terug stik ik van de efl1 en 2 spelers. Fa cup sbc uit eigen club gedaan. Daarna 20k gepakt aan bronzen kaartjes met een niet Engelse nationaliteit. Open ik net mijn rare gold pack: Martial.

Had sif Immobile al gehaald (baas scoort er 3 op debuut in een 3-5 verliespartij). Nu komen Sandro en Chellieni hem vergezellen maandag. :)

Reguliere Immobile scoort al alles in de 16 als hij naar de goal kijkt. Sif Immobile krijgt alles tussen de palen. Ongeacht hoek. Hij blijft niet super snel en niet super sterk maar wel net snel en sterk genoeg. Ik gok dat sof Immobile de huidige topscorer van mijn club gaat inhalen. Nif Immobile staat op 101. :)

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2016 20:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Luncatic12 schreef op zaterdag 3 december 2016 @ 20:10:
[...]

Ik zaai geen paniek, volg al lange tijd meerdere malen per dag mijn toekomstige investeringen :*)

[afbeelding]
https://www.futbin.com/17/squad/286975

zie geen verschil in waarde van mijn team.

edit:
en mijn 2e team stijgt.....
https://www.futbin.com/17/squad/427085

;w

[ Voor 9% gewijzigd door Bean77 op 03-12-2016 20:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Luncatic12 schreef op zaterdag 3 december 2016 @ 20:10:
[...]

http://prnt.sc/dey40s
Nou leuk man. Je hebt altijd dat de prijzen in het weekend wat zakken omdat mensen hun teams voor de weekend league/ seizoenen hebben gebouwd.

Het enige wat je volgende week gaat zien is dat spelers van populaire landen duurder worden zoals Frankrijk ivm met de WL requirements.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
  • Laatst online: 18:58
DjangoBangahri schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 22:02:
0 gewonnen en 8 wedstrijden verloren so far...

Ik snap er niks van haha kwalificatie was zoo veel makkelijker.. echt een wereld van verschil
11 gespeeld, 4 gewonnen 7 verloren. Hier zitten iets teveel wedstrijden waarbij ik minder dan 40% balbezit heb en gewoon geen pass over 1 meter kan geven.

En Leno heb ik maar verkocht.... Wat een koekenbakker is dat zeg voor 15K.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

chengbondkwok schreef op zaterdag 3 december 2016 @ 20:28:
[...]

11 gespeeld, 4 gewonnen 7 verloren. Hier zitten iets teveel wedstrijden waarbij ik minder dan 40% balbezit heb en gewoon geen pass over 1 meter kan geven.

Vond Leno zelf ook niet echt wat en heb hem ook vrij snel weer verkocht. Ik heb vanmiddag ook IF Kane gehaald omdat ik wel fan ben van deze speler maar ik heb nog geen normaal schot met hem er in geknald. De enige manier waarop ik kan scoren met hem is een driven shot.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/KxtlOdK.png
Als je kijkt naar deze statistieken dan ziet het er uit als een goede spits met een 2.0 ratio maar elke keer als ik vergeet dat ik nog een keer op schieten moet rammen dan gaat het compleet fout :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjangoBangahri
chengbondkwok schreef op zaterdag 3 december 2016 @ 20:28:
[...]

Ik heb toch wat overwinningen binnen gehaald, 4 uit 15 haha.

Ik heb ongeveer even veel balbezit als de tegenstander, maar ik kom te weinig tot schoten op goal, vaak eindigt mijn aanval net voordat ik wil schieten. Dat moet dus beter.

En ik krijg teveel goals tegen uit voor namelijk counters. En vaak ook al te vroeg in de wedstrijd. Het lijkt alsof ik dan nog niet 'gewend' ben aan die speler.

Iets anders; ik zie dat jullie het over if immobile hebben, vinden jullie hem fijner als de normale dybala? Dat is namelijk waar ik mee speel en mag er toch niet over klagen.

[ Voor 10% gewijzigd door DjangoBangahri op 03-12-2016 22:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas18GT
Verwijderd schreef op zaterdag 3 december 2016 @ 14:24:
[...]

Blessures en niet lopende spelers (offensief en defensief) heb ik ook last van. Het is ook elke keer 2 wedstrijden geblesseerd en dan heb je niet zoveel aan 2 teams (als je elke wedstrijd toch met 99 fitness wilt spelen).

Edit:
Uiteraard nog een blessure na een potje tijdens rust van City - Chelsea :')
[afbeelding]
Terecht na zijn belachelijke actie. Van mij mogen ze hem een wedstrijdje of 5 op de tribune laten zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-08 21:45
Met mijn bazenteam hark ik overwinning na overwinning binnen maar team 2 loopt minder, stap denk ik over op 1 team 2 wedstrijden en dan fitness kaartje.

Nu 8 uit 10 waarbij allebei de verliezen met team 2 waren dus hopelijk halen we elite 😎

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kluutmaran schreef op zaterdag 3 december 2016 @ 22:39:
Met mijn bazenteam hark ik overwinning na overwinning binnen maar team 2 loopt minder, stap denk ik over op 1 team 2 wedstrijden en dan fitness kaartje.

Nu 8 uit 10 waarbij allebei de verliezen met team 2 waren dus hopelijk halen we elite 😎
Ik zit er ook aan te denken om mijn 2e team te verkopen. Wel zonde om o.a. Pogba en Aguero weg te doen en dat ik mijn SBC's nauwelijks meer ga gebruiken. Maar ik denk dat het wel beter is om altijd met je topteam te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:24
Nou ik dacht dat er weinig matchfixing in het spel zat, maar helaas niets is minder waar. Er gebeurt weer exact hetzelfde als voeig jaar. Ik win 3 seizoenen op rij bijna alles dus paar keer kampioen en toen was ik er al bang voor.....
Gedegradeerd van 2 naar 4, in 20 potjes 3x gewonnen :'). De laatste 2 seizoenen gaat elk schot van de tegenstander op mijn doel erin. Of het nou van 40 meter is of uit een onmogelijke hoek of een speler met 13 finishing maakt niet uit. Daar en tegen moet ik 16x schieten om er 1 te maken met 99 finishing spitaen. Ook maken m'n spelers geen loopacties. Maar goed na 2 seizoenen bagger heb ik vast de matchfixing snel weer mee :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-08 21:45
Bean77 schreef op zaterdag 3 december 2016 @ 22:45:
[...]

Ik zit er ook aan te denken om mijn 2e team te verkopen. Wel zonde om o.a. Pogba en Aguero weg te doen en dat ik mijn SBC's nauwelijks meer ga gebruiken. Maar ik denk dat het wel beter is om altijd met je topteam te spelen.
Verkopen doe ik niet want je kan altijd met aparte requirements komen te zitten en de spelers die nu mijn team kunnen versterken heb ik ook niet voor een 50.000 meer dus is de moeite niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjangoBangahri
Ik kom maar tot 80 team chemistry bij de Sbc met league one & twoo.

Heeft iemand toevallig een voorbeeldje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kluutmaran schreef op zaterdag 3 december 2016 @ 23:23:
[...]

Verkopen doe ik niet want je kan altijd met aparte requirements komen te zitten en de spelers die nu mijn team kunnen versterken heb ik ook niet voor een 50.000 meer dus is de moeite niet.
Tsja ik heb niet meer zoveel te doen. Maandag IF Bale halen en voor de rest fitness kaarten massaal inslaan. Dan kan ik wel even vooruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Casual Ruud
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 22:58
DjangoBangahri schreef op zaterdag 3 december 2016 @ 23:32:

Kan vanaf mijn telefoon zo geen printje meer maken maar ik had Cv en rb/lb en lm/rm van dezelfde club en dan aangevuld met 3 spelers van andere clubs en andere nationaliteit Had wel wat loyalty nodig want kwam precies op 82

Kreeg Tiago Carvajal en nog leuke consumables toch weer 10k

Ook nog tot 15 wins gekomen dus morgen even de laatste 3 doen voor gold 3. Ben daarna weer voor een weekje genezen van WL. Ik word met vlagen echt leip van die rare tegengoals van 30 meter in de 90e min etc .

[ Voor 3% gewijzigd door Casual Ruud op 04-12-2016 00:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DjangoBangahri schreef op zaterdag 3 december 2016 @ 23:32:

Aan de linker of rechterkant 1 league en aan de andere kant de andere. Zo ingewikkeld is het niet als er maar 2 linking spelers zijn (de 2 CBs en 1 ST). Doe maar een gok welke dezelfde nationaliteit moeten hebben. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
Verwijderd schreef op zaterdag 3 december 2016 @ 19:27:
[...]

In form kaartje he. Die blijven dan plakken in mensen hun teams. IPV de market weer op te gaan. Ze komen niet meer uit pakjes. Terwijl Marchisio (of een ander regulier kaartje) zijn supply redelijk gelijk zal blijven. Als MArchisio een in form krijgt, daalt zijn normale kaartje normaal gesproken omdat rijke stinkerds gaan upgraden naar IF.
Aha :)

Nou ik heb de gok maar gewaagd. Niet verkeerd tot nu toe :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UrbanWoodz
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 22:34
Ik heb heel mijn team omgegooid. Alleen de verdediging is hetzelfde gebleven. :)

http://www.futhead.com/17/squads/2825080/

De Rossi is een geweldige CDM! Ik vind hem beter dan Khedira. De Rossi heeft betere workrates voor een CDM in vergelijking met die van Khedira. Ook heb ik het idee dat De Rossi minder snen moe is in een wedstrijd.

Nog geen enkel potje verloren met dit team! :D

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nachtapotheker schreef op zaterdag 3 december 2016 @ 22:55:
Nou ik dacht dat er weinig matchfixing in het spel zat, maar helaas niets is minder waar. Er gebeurt weer exact hetzelfde als voeig jaar. Ik win 3 seizoenen op rij bijna alles dus paar keer kampioen en toen was ik er al bang voor.....
Gedegradeerd van 2 naar 4, in 20 potjes 3x gewonnen :'). De laatste 2 seizoenen gaat elk schot van de tegenstander op mijn doel erin. Of het nou van 40 meter is of uit een onmogelijke hoek of een speler met 13 finishing maakt niet uit. Daar en tegen moet ik 16x schieten om er 1 te maken met 99 finishing spitaen. Ook maken m'n spelers geen loopacties. Maar goed na 2 seizoenen bagger heb ik vast de matchfixing snel weer mee :+
Heel herkenbaar. 2 keer toch nog op Holding met 14 punten kunnen uitkomen in divisie 3 om vervolgens nog meer onzin tegen te komen en met 11 punten degraderen.

Ben benieuwd wat er gebeurd wanneer het geluk aan mijn zijde is. 8 eigen goals en 6 tap ins was nou niet bepaald leuk, als je je realiseert dat je voor elk onzin tegendoelpunt zelf 2 goals moet maken :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben nu in div 4. Dacht dat de poule tegenstanders pas bij 3 zwaarder werd. Heb 4 op rij verloren. >.<

Heb een hunter kaart op IF Modeste gegooid. Het spel is nu kapot. :)

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2016 10:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 4 december 2016 @ 10:01:
Ben nu in div 4. Dacht dat de poule tegenstanders pas bij 3 zwaarder werd. Heb 4 op rij verloren. >.<

Heb een hunter kaart op IF Modeste gegooid. Het spel is nu kapot. :)
Je hebt natuurlijk ook de divisie 3 of hoger spelers die door wat voor reden dan ook terug naar divisie 4 gaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 4 december 2016 @ 10:10:
[...]

Je hebt natuurlijk ook de divisie 3 of hoger spelers die door wat voor reden dan ook terug naar divisie 4 gaan ;)
Zeker. Maar ik dacht altijd dat in 6, 5 en 4 tegen mensen uit 6, 5 en 4 speelde.

________
VOor de belangstellenden, mijn huidige teams:

Calcio: http://www.futhead.com/17/squads/2828899/

Bundes: http://www.futhead.com/17/squads/2829100/

Upgrades zijn zeker mogelijk. Evra moet eruit voor Sandro (maandag). Vidal voor Bender (ooit als ik weer rijk ben). Iets fatsoenlijks voor Hernandes. Fatsoenlijke backs voor bundesliga. Voor de rest spelen beide teams best aardig. :)

Waar je denkt: ' wat een brakke middenvelder' . Ze hebben 1 ding gemeen: toerenhoge stamina.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2016 10:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
Verwijderd schreef op zondag 4 december 2016 @ 07:54:
[...]

Heel herkenbaar. 2 keer toch nog op Holding met 14 punten kunnen uitkomen in divisie 3 om vervolgens nog meer onzin tegen te komen en met 11 punten degraderen.

Ben benieuwd wat er gebeurd wanneer het geluk aan mijn zijde is. 8 eigen goals en 6 tap ins was nou niet bepaald leuk, als je je realiseert dat je voor elk onzin tegendoelpunt zelf 2 goals moet maken :')
Ook die eigen goals klinkt bekend idd. Lage strakke voorzet en de voorstopper legt hem wel in de lange hoek :')
Ik zit inmiddels weer in 3, laatste pot met 4-0 gewonnen dus het mag weer van EA :+

Toch gek dat deze shit zich alleen voordoet in div123, daarboven heb ik niet het idee dat mijn wedstrijden beinvloed worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nachtapotheker schreef op zondag 4 december 2016 @ 10:45:
[...]

Ook die eigen goals klinkt bekend idd. Lage strakke voorzet en de voorstopper legt hem wel in de lange hoek :')
Ik zit inmiddels weer in 3, laatste pot met 4-0 gewonnen dus het mag weer van EA :+

Toch gek dat deze shit zich alleen voordoet in div123, daarboven heb ik niet het idee dat mijn wedstrijden beinvloed worden.
Daarboven heb je vaak nog tegenstanders waarbij je kan corrigeren.Daaronder word vrijwel elke fout zichtbaar in de uitslag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Ach in andere divisies komt dat ook wel voor, maar kan je het vaak nog repareren. In de hoogste divisies is het vaak dodelijk.

Ik moet nu 2 wedstrijden van de 3 winnen om te promoveren naar div2. Ik ben benieuwd........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
Ik speel nu met het volgende:

https://www.futbin.com/17/squad/279522
Kan niet veel meer aan verbeterd worden.

https://www.futbin.com/17/squad/251615
Volgende target is Pogba, nog maar eens bedenken wie het veld moet ruimen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nachtapotheker schreef op zondag 4 december 2016 @ 10:50:
Ik speel nu met het volgende:

https://www.futbin.com/17/squad/279522
Kan niet veel meer aan verbeterd worden.

https://www.futbin.com/17/squad/251615
Volgende target is Pogba, nog maar eens bedenken wie het veld moet ruimen.
De Rossi eruit, marchisio daarvoor in de plaats en pjanic toevoegen aan je middenveld.

Ben Arfa eruit denk ik. Hoewel ik het wel een leuke speler vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
Bossie schreef op zondag 4 december 2016 @ 10:48:
[...]

Daarboven heb je vaak nog tegenstanders waarbij je kan corrigeren.Daaronder word vrijwel elke fout zichtbaar in de uitslag.
Dat is natuurlijk ook wel weer zo. Maar ik kan niet volgen waarom ik op 1 punt na divisie 1 haal en vervolgens 3 seizoenen lang alles kansloos verlies, kan niet 100% aan mezelf liggen. Ik zal toch moeten leren hoe ik met dergelijke fases om moet gaan, want dat moet te leren zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
Bean77 schreef op zondag 4 december 2016 @ 10:52:
[...]

De Rossi eruit, marchisio daarvoor in de plaats en pjanic toevoegen aan je middenveld.

Pjanic ligt mij niet, heb ik wel geprobeerd en ik zou niet zonder m'n stofzuiger willen ;)

Ben Arfa is idd fijn, maar wil Pogba in de as en Gonalons aan de zijkant weet ik niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13-09 21:12

bbblije

Riiiiight

Na wat puzzelen ben ik hier op uit gekomen: https://www.futbin.com/17/squad/551017

Ik moet beide Lukaku en Dembele nog kopen, maar ik heb maar 40K, dus 10K-15K te kort. Wat raden jullie aan? Door spelen tot ik beide spelers kan betalen? Of eerst 1 van de twee kopen? Maar wie dan?

Als spitsen heb ik Musa, Batshuayi en Hernandez. Op het middenveld heb ik Calhanonglu, Mata, Herrera en Schneiderlin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nachtapotheker schreef op zondag 4 december 2016 @ 10:54:
[...]

Pjanic ligt mij niet, heb ik wel geprobeerd en ik zou niet zonder m'n stofzuiger willen ;)

Ben Arfa is idd fijn, maar wil Pogba in de as en Gonalons aan de zijkant weet ik niet...
Pogba in de as is idd logisch, maar 2 wat verdedigende middenvelders ernaast kan wel prettig zijn. En dat is Ben arfa niet echt, vandaar mijn keuze. Je kan hem altijd nog inbrengen als je hem nodig hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Ik denk er hetzelfde over maar mag mijn mening niet meer uiten van bepaalde mensen. Ik heb hier nog wel een goed voorbeeld van een wedstrijd die ik gespeeld heb:

Tegengoal #1
Tegengoal #2

Dit waren zijn enige kansen in de wedstrijd. Bij zijn eerste goal raakte hij uiteindelijk het been van Bailly (gok dat het Bailly is). Hierdoor veranderde de bal van richting. Bij tegengoal nummer 2 had ik het prima gevonden om in de 90e minuut nog een tegengoal te krijgen. Om vervolgens te zien dat een speler ondanks dat ik rondje helemaal kapot druk niet reageert op mijn input.

Door zulk soort dingen en dan zijn het voornamelijk tegenstanders via het lichaam van mijn spelers scoren, of dat de keeper een simpele bal toch los laat waarna een tegenstander voor een leeg doel staat.
Verwijderd schreef op zondag 4 december 2016 @ 10:42:
[...]

Zeker. Maar ik dacht altijd dat in 6, 5 en 4 tegen mensen uit 6, 5 en 4 speelde.

________
VOor de belangstellenden, mijn huidige teams:

Calcio: http://www.futhead.com/17/squads/2828899/

Bundes: http://www.futhead.com/17/squads/2829100/

Upgrades zijn zeker mogelijk. Evra moet eruit voor Sandro (maandag). Vidal voor Bender (ooit als ik weer rijk ben). Iets fatsoenlijks voor Hernandes. Fatsoenlijke backs voor bundesliga. Voor de rest spelen beide teams best aardig. :)
Volgens mij gaat het als volgt:
10 - 8
7 - 4
3 - 1

Doordat er niet genoeg spelers/tegenstanders zijn op bepaalde plekken op het zelfde moment kom je in een soort van poule zoals je hierboven ziet. Omdat niet de hele wereld tegelijk een wedstrijd wil spelen moet het op deze manier gedaan worden. ELO speelt een rol maar deze is naar mijn mening niet zo groot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bean77 schreef op zondag 4 december 2016 @ 10:52:
[...]

Zijn wel prijsverschilletjes he :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 4 december 2016 @ 10:57:
[...]

Ik denk er hetzelfde over maar mag mijn mening niet meer uiten van bepaalde mensen. Ik heb hier nog wel een goed voorbeeld van een wedstrijd die ik gespeeld heb:

Tegengoal #1
Tegengoal #2

Dit waren zijn enige kansen in de wedstrijd. Bij zijn eerste goal raakte hij uiteindelijk het been van Bailly (gok dat het Bailly is). Hierdoor veranderde de bal van richting. Bij tegengoal nummer 2 had ik het prima gevonden om in de 90e minuut nog een tegengoal te krijgen. Om vervolgens te zien dat een speler ondanks dat ik rondje helemaal kapot druk niet reageert op mijn input.

Door zulk soort dingen en dan zijn het voornamelijk tegenstanders via het lichaam van mijn spelers scoren, of dat de keeper een simpele bal toch los laat waarna een tegenstander voor een leeg doel staat.

[...]

10 - 8
7 - 4
3 - 1

Doordat er niet genoeg spelers/tegenstanders zijn op bepaalde plekken op het zelfde moment kom je in een soort van poule zoals je hierboven ziet. Omdat niet de hele wereld tegelijk een wedstrijd wil spelen moet het op deze manier gedaan worden. ELO speelt een rol maar deze is naar mijn mening niet zo groot.
Je kan hier prima vertellen wat je vindt hoor, vrijheid van meningsuiting in NL he ;)

Hmmm IF Bale is aan het stijgen. Dat is iets wat hij juist niet moet doen. Hopelijk dropt die behoorlijk na de WL. Wel wennen geen Aguerooo, Pogba, Gea en andere helden.
Verwijderd schreef op zondag 4 december 2016 @ 11:01:
[...]

Zijn wel prijsverschilletjes he :)
details ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Bean77 op 04-12-2016 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
Dank voor de tips. @bean dat is waar als je pogba puur laat aanvallen zijn 2 wat meer verdedigende spelers aan te bevelen.

Iemand hier ervaring met Varane als vervanging van Mangala? Ik ben tevreden over Mangala, rots in de branding, maar tegen 90+ dribbling spelers met iemand aan de knoppen die daar ook wat mee kan ontstaan er problemen. Dan is zijn handelingssnelheid echt een tandje te traag en gaat hij snel het bos in.

[ Voor 3% gewijzigd door Nachtapotheker op 04-12-2016 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
Verwijderd schreef op zondag 4 december 2016 @ 10:57:
[...]

Tegengoal #1
Tegengoal #2

[...]

10 - 8
7 - 4
3 - 1

Exact hetzelfde hier Niels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nachtapotheker schreef op zondag 4 december 2016 @ 11:18:
Dank voor de tips. @bean dat is waar als je pogba puur laat aanvallen zijn 2 wat meer verdedigende spelers aan te bevelen.
Precies, Ben arfa vind ik geen stofzuiger. Ik had de tots versie in fifa16 en die was meesterlijk als CAM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En het mooiste is is dat ik in divisie 4 nu 4 winst en 1 gelijkspel waar de tegenstander 1 longshot had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delano1992
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 28-01-2023
Laatste tijd loopt het niet echt lekker, speel normaal "hollandse" stijl. Heb meestal veel balbezit en redelijk veel kansen maar toch verlies ik dan. Nu wil ik graag met 5 man achterin spelen en lekker op de counter. Ik twijfel tussen 5221 of 5212. Met 2 spitsen achter de linies of buitenspelers achter de linies. Iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Delano1992 schreef op zondag 4 december 2016 @ 11:34:
Laatste tijd loopt het niet echt lekker, speel normaal "hollandse" stijl. Heb meestal veel balbezit en redelijk veel kansen maar toch verlies ik dan. Nu wil ik graag met 5 man achterin spelen en lekker op de counter. Ik twijfel tussen 5221 of 5212. Met 2 spitsen achter de linies of buitenspelers achter de linies. Iemand tips?
Heb je met zulke formaties genoeg spelers voorin of heb je de kwaliteiten om dan wel te scoren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delano1992
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 28-01-2023
Bean77 schreef op zondag 4 december 2016 @ 11:36:
[...]

Heb je met zulke formaties genoeg spelers voorin of heb je de kwaliteiten om dan wel te scoren?
Dan ga ik er vanuit dat ik sneller 1 op 1 kom doordat ik op de counter speel ipv 100x rond tikken

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Delano1992 schreef op zondag 4 december 2016 @ 11:48:
[...]

Dan ga ik er vanuit dat ik sneller 1 op 1 kom doordat ik op de counter speel ipv 100x rond tikken
Als je met twee spitsen gewend ben dan 51212, als je wingers gewend bent dan 5221.
5221 is mijn favoriet, je kan er ook aanvallend mee spelen zonder counter doordat de formatie zo breed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bean77 schreef op zondag 4 december 2016 @ 11:36:
[...]

Je kunt prima spelen met deze formatie. In de onderstaande video heb ik zowel mijn speler instructies als custom tactics zitten.
Delano1992 schreef op zondag 4 december 2016 @ 11:34:
Ik heb even een online single match gedaan om te laten zien dat je niet voor de counter hoeft te gaan met deze formatie. Het enige doelpunt is een dan ook gelijk een belachelijk doelpunt van Pjanic rond 11:30.

Eerste potje wat ik met deze formatie speel en het eerste en ook laatste potje wat ik vandaag zal spelen. Als je kijkt heb ik gedurende de wedstrijd nog een aantal kansen die er op zich wel in mochten gaan. Het zat alles behalve mee maar dat schot van Pjanic maakte heel veel goed 8)7

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=4OMnGl3FQ-s]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 4 december 2016 @ 11:26:
[...]

En het mooiste is is dat ik in divisie 4 nu 4 winst en 1 gelijkspel waar de tegenstander 1 longshot had.
Zoiets? :+
Tegenstander vond het met 4-0 bij rust wel genoeg geweest..... Het waren allemaal bijzondere doelpunten. Ik weet niet of die 45 rated spelers het verschil maakten op de bank, maar alles liep mega soepel.
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=GqKulBlV2Yg]
Verwijderd schreef op zondag 4 december 2016 @ 12:19:
[...]

Je kunt prima spelen met deze formatie. In de onderstaande video heb ik zowel mijn speler instructies als custom tactics zitten.

[...]

Ik heb even een online single match gedaan om te laten zien dat je niet voor de counter hoeft te gaan met deze formatie. Het enige doelpunt is een dan ook gelijk een belachelijk doelpunt van Pjanic rond 11:30.

Eerste potje wat ik met deze formatie speel en het eerste en ook laatste potje wat ik vandaag zal spelen. Als je kijkt heb ik gedurende de wedstrijd nog een aantal kansen die er op zich wel in mochten gaan. Het zat alles behalve mee maar dat schot van Pjanic maakte heel veel goed 8)7

[video]
5 spelers achterin is echt voor park the bus spelers. Maar dat is mijn mening.

[ Voor 47% gewijzigd door Bean77 op 04-12-2016 12:36 ]

Pagina: 1 ... 59 ... 190 Laatste

Let op:
Let op: handelen in coins is door EA niet toegestaan. Het is dan ook niet toegestaan dit in dit topic te bespreken.