boca juniors - river plateJamesl schreef op donderdag 1 december 2016 @ 13:18:
[...]
Ja je moet eigenlijk 2 weken vooruit kijken dus?
En gadverdamme is er volgende week weer kwalificatie?
Zijn echt de saaiste wedstrijden, laat maar lekker de competities doorgaan..
Edit: eredivisie is wel gewoon volgende week toch?
Ooh die kwalificatie heb je het over haha.Verwijderd schreef op donderdag 1 december 2016 @ 13:25:
[...]
Ja je moet gewoon meerdere weken vooruit kijken. De kwalificatie requirements mocht je geen goud 3 halen kun je terug vinden op Reddit of op de console zelf. Hierop kun je inspelen mochten er bepaalde leagues naar voren komen, of silveren teams.
Maar SBC zijn, behalve obvious klassiekers zoals barca-real, niet te voorspellen toch?
Niet 100 procent maar je kunt wel een aantal opties opzoekenJamesl schreef op donderdag 1 december 2016 @ 13:34:
[...]
Ooh die kwalificatie heb je het over haha.
Maar SBC zijn, behalve obvious klassiekers zoals barca-real, niet te voorspellen toch?
Zojuist de pro league sbc afgemaakt, en de duurste speler die ik in m'n 100k pakket had was depay
haha duur geintje geweest
ouch....DjangoBangahri schreef op donderdag 1 december 2016 @ 13:49:
Zojuist de pro league sbc afgemaakt, en de duurste speler die ik in m'n 100k pakket had was depayhaha duur geintje geweest
Ik begin er sterk in te geloven dat ik mn pack luck meteen in week1 heb opgebrand met Ozil

wtf is die neuer weer duur geworden? Prima voor mij uiteraard. Dan de Gea wil ik zeggen, maar die is ook al 45k boven mijn aankoop prijs. Dan een Duitse verdediging met Farhmann?Thomas18GT schreef op donderdag 1 december 2016 @ 13:08:
[...]
Maar ik wil Vidal - Alaba - Boateng houden en kan Neuer nu even niet betalen
edit: wowww keek naar de waarde van mijn topteam maar dat is bijna al 700k meer waard. Bizar.... waar in fifa16 alles minder waard werd, wordt in fifa17 alles meer waard.......
[ Voor 18% gewijzigd door Bean77 op 01-12-2016 14:13 ]
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Niet normaal die prijzen hé haha.Bean77 schreef op donderdag 1 december 2016 @ 14:11:
[...]
wtf is die neuer weer duur geworden? Prima voor mij uiteraard. Dan de Gea wil ik zeggen, maar die is ook al 45k boven mijn aankoop prijs. Dan een Duitse verdediging met Farhmann?
edit: wowww keek naar de waarde van mijn topteam maar dat is bijna al 700k meer waard. Bizar.... waar in fifa16 alles minder waard werd, wordt in fifa17 alles meer waard.......
Ik ga gewoon Cech uitproberen en anders Lloris
https://www.futbin.com/17/squad/522428
Denk je dat je een speler hebt, wordt die elke keer duurder zodat die onbereikbaar blijft.Thomas18GT schreef op donderdag 1 december 2016 @ 14:20:
[...]
Niet normaal die prijzen hé haha.
Ik ga gewoon Cech uitproberen en anders Lloris
https://www.futbin.com/17/squad/522428
Ik heb er gelukkig geen last van. Beetje pakjes openen met coins en dan weer verkopen, pakje etc.
Cech icm koscielny lijkt mij de beste betaalbare optie die er is.
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Het is echt bizar... terwijl ik vorig jaar de fout heb gemaakt door alles te laat te verkopen en dus met enorme verlies op de bank zat heb ik nu te maken met een redelijke stapel geld (350K, ja ik handel nooit dus dit is WL/wedstrijden inkomen) op de bank en ik heb echt geen idee wat ik moet doenBean77 schreef op donderdag 1 december 2016 @ 14:26:
[...]
Denk je dat je een speler hebt, wordt die elke keer duurder zodat die onbereikbaar blijft.
Ik heb er gelukkig geen last van. Beetje pakjes openen met coins en dan weer verkopen, pakje etc.
Cech icm koscielny lijkt mij de beste betaalbare optie die er is.
Het teampje met griezmann, robben, vidal is allang uit zicht verdwenen en ik weiger ook te kopen tot de prijzen weer normaal zijn
Als ik gewoon een duur team had genomen had ik nu 2x zoveel geld gehad, wat een omgekeerde wereld

Maargoed gelukkig is Musa 99 gemiddeld xD
Met al die klachten over duurder wordende spelers ook mijn topteam maar eens bekeken. Is al 25% duurder geworden! Voel je je ook wel prima als je bedenkt dat ik Rijkaard voor 307k heb gekocht😁

Verwijderd
Bernardo Silva SIF voor 25.000 gekocht. Laagste BIN.
Ben benieuwd of ik hem met winst weer kan verkopen. Mijn team is wel redelijk af, dus ik kan nu beter wat gaan investeren. En nog een keer, nu voor 23.000.
Ben benieuwd of ik hem met winst weer kan verkopen. Mijn team is wel redelijk af, dus ik kan nu beter wat gaan investeren. En nog een keer, nu voor 23.000.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2016 15:08 ]
Nog een uurtje en dan eindelijk naar huis om de WL rewards te openen!
Wanneer komende monthly rewards eigenlijk? Vorige maand kwamen ze dacht ik ook pas later toch?
Wanneer komende monthly rewards eigenlijk? Vorige maand kwamen ze dacht ik ook pas later toch?
Iemand die lloris gebruikt als keeper? Zit te dneken om hem te kopen ipv de duurdere de Gea. Hij is een stuk goedkoper en qua stats ook niet veel anders dan de Gea. Iemand hier een mening over?
Zoals in november denk ik dat deze beschikbaar zullen zijn rond de 15e decemberHowsMyApple schreef op donderdag 1 december 2016 @ 15:14:
Nog een uurtje en dan eindelijk naar huis om de WL rewards te openen!
Dit statement verklaard het toch juist, in vergelijking met vorig jaar hebben spelers door de WL juist meer coins te besteden echter moeten ze wel competitief blijven om de WL te kunnen blijven spelen waardoor de speler prijs niet inzakt.Jamesl schreef op donderdag 1 december 2016 @ 14:37:
[...]
Het is echt bizar... terwijl ik vorig jaar de fout heb gemaakt door alles te laat te verkopen en dus met enorme verlies op de bank zat heb ik nu te maken met een redelijke stapel geld (350K, ja ik handel nooit dus dit is WL/wedstrijden inkomen) op de bank en ik heb echt geen idee wat ik moet doen
SBC's laat het aanbod natuurlijk ook krimpen, maar ik verwacht niet dat mensen spelers zoals Pogba/Aguero/BBC/MSN etc hiervoor gebruiken
(wtf, mijn team zit nu op 1.15M van 670k toen iedereen op black friday zat te wachten)
update: TOTY
http://www.fifa.com/the-b...world11-2016-2857226.html
The final FIFA FIFPro World11 will be announced at The Best FIFA Football Awards ceremony at the Zurich TPC studios on 9 January 2017. During the ceremony The Best FIFA Men’s Player 2016, The Best FIFA Women’s Player 2016, The Best FIFA Men’s Coach 2016, The Best FIFA Women’s Coach 2016, The FIFA Puskás Award 2016, The FIFA Fan Award and The FIFA Fair Play Award will also be presented.
[ Voor 28% gewijzigd door Bossie op 01-12-2016 16:02 ]
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Ik heb hem gebruikt en het is een prima keeper. Ik heb hem alleen weggedaan ivm de lengte van Lloris. Hij presteerde verder prima, beter dan cech.To easy schreef op donderdag 1 december 2016 @ 15:48:
Iemand die lloris gebruikt als keeper? Zit te dneken om hem te kopen ipv de duurdere de Gea. Hij is een stuk goedkoper en qua stats ook niet veel anders dan de Gea. Iemand hier een mening over?
Dus voor de lengte weg gedaan ja? Welke BPL keeper gebruik je nu of een totaal andere?Bean77 schreef op donderdag 1 december 2016 @ 16:06:
[...]
Ik heb hem gebruikt en het is een prima keeper. Ik heb hem alleen weggedaan ivm de lengte van Lloris. Hij presteerde verder prima, beter dan cech.
Ik ben voor Neuer gegaan voor mijn 1e team. Toen ik aan mijn 2e team ging bouwen heb ik voor de Gea gekozen.To easy schreef op donderdag 1 december 2016 @ 16:13:
[...]
Dus voor de lengte weg gedaan ja? Welke BPL keeper gebruik je nu of een totaal andere?
[ Voor 9% gewijzigd door Bean77 op 01-12-2016 16:15 ]
Mm oke oke. Ja ik zoek een BPL keeper, maar ik ga maar eens kijken wat mijn Begovic opvolger word. Thanks iig!Bean77 schreef op donderdag 1 december 2016 @ 16:15:
[...]
Ik ben voor Neuer gegaan voor mijn 1e team. Toen ik aan mijn 2e team ging bouwen heb ik voor de Gea gekozen.
Ik gebruik Lloris al een kleine 100 games en hij presteert eigenlijk fantastisch. Waarschijnlijk zit het volgende puur tussen de oren: maar ik heb het idee dat ik met Lloris veel minder reboundgoals (waar de keeper de eerste bal dus weliswaar keert, maar vervolgens panklaar legt voor een andere tegenstander) tegen krijg dan met andere keepers die ik heb geprobeerd (o.a. Ter Stegen).To easy schreef op donderdag 1 december 2016 @ 16:56:
[...]
Mm oke oke. Ja ik zoek een BPL keeper, maar ik ga maar eens kijken wat mijn Begovic opvolger word. Thanks iig!
Zelf ben ik wel benieuwd of er mensen ervaring hebben met IF Aspas, zit eraan te denken om hem als spits te gebruiken met een Hawk card. Qua stats ziet dat er wel prima uit, maar ben eigenlijk benieuwd hoe hij speelt / waarmee hij qua speelstijl te vergelijken is?
[ Voor 17% gewijzigd door Jaap. op 01-12-2016 17:01 ]
Ik heb de NIF Aspas een tijd gebruikt. Voor mij een heerlijke spits. Heeft ook de 'tries to beat defensive line' trait en dat is heel erg lekker. Is nog behoorlijk snel en wendbaar ook. Z'n IF kaartje ziet er nog beter uit dus lijkt me een leuke speler. Hij is wel klein en heeft geen fysiek, dus koppen en duels is hij niet zo sterk in.JapieTalent schreef op donderdag 1 december 2016 @ 17:00:
[...]
Ik gebruik Lloris al een kleine 100 games en hij presteert eigenlijk fantastisch. Waarschijnlijk zit het volgende puur tussen de oren: maar ik heb het idee dat ik met Lloris veel minder reboundgoals (waar de keeper de eerste bal dus weliswaar keert, maar vervolgens panklaar legt voor een andere tegenstander) tegen krijg dan met andere keepers die ik heb geprobeerd (o.a. Ter Stegen).
Zelf ben ik wel benieuwd of er mensen ervaring hebben met IF Aspas, zit eraan te denken om hem als spits te gebruiken met een Hawk card. Qua stats ziet dat er wel prima uit, maar ben eigenlijk benieuwd hoe hij speelt / waarmee hij qua speelstijl te vergelijken is?
Mijn speelstijl is eigenlijk ook een passing game, dus afgezien van de incidentele lange bal wordt er aanvallend eigenlijk praktisch niet gekopt. Klinkt goed, vanavond maar eens proberen.Arwintju schreef op donderdag 1 december 2016 @ 17:21:
[...]
Ik heb de NIF Aspas een tijd gebruikt. Voor mij een heerlijke spits. Heeft ook de 'tries to beat defensive line' trait en dat is heel erg lekker. Is nog behoorlijk snel en wendbaar ook. Z'n IF kaartje ziet er nog beter uit dus lijkt me een leuke speler. Hij is wel klein en heeft geen fysiek, dus koppen en duels is hij niet zo sterk in.
Alleen nog even bekijken wie ik in dit elftal als laatste middenvelder in ga zetten: Modric of James. Zou eigenlijk ook graag de IF Depay eens proberen ipv Son, die ziet er met de juiste chemistry kaart, namelijk ook wel aardig uit, alleen verliest Eriksen dan de volle chem.
[ Voor 9% gewijzigd door Jaap. op 01-12-2016 17:48 ]
Verwijderd
Middenveld is waar het allemaal gebeurd. Zoals je het nu hebt is het naast klein ook nog eens ontzettend zwak.JapieTalent schreef op donderdag 1 december 2016 @ 17:47:
[...]
Mijn speelstijl is eigenlijk ook een passing game, dus afgezien van de incidentele lange bal wordt er aanvallend eigenlijk praktisch niet gekopt. Klinkt goed, vanavond maar eens proberen.
Alleen nog even bekijken wie ik in dit elftal als laatste middenvelder in ga zetten: Modric of James. Zou eigenlijk ook graag de IF Depay eens proberen ipv Son, die ziet er met de juiste chemistry kaart, namelijk ook wel aardig uit, alleen verliest Eriksen dan de volle chem.
Eens met het eerste, gedeeltelijk met het laatste. Ik merk gewoon dat ik het van het van een passing game moet hebben aangezien ik a) niet goed genoeg met skills om kan gaan om op die wijze kansen te creëren en b) ik qua dribbelen ook constant de verkeerde keuzes maak waardoor ik de bal kwijt raak en dus geen kansen creëer. Ik merk dat ik het meeste succes als ik met wendbare passers (Nouri speelt ook waanzinnig, alleen komt qua afwerken echt veel te kort) waardoor er uiteindelijk ruimte ontstaat.Verwijderd schreef op donderdag 1 december 2016 @ 17:49:
[...]
Middenveld is waar het allemaal gebeurd. Zoals je het nu hebt is het naast klein ook nog eens ontzettend zwak.
Ik speel momenteel in Div 5 en moet (uit mijn hoofd) nog 2 punten in 2 wedstrijden halen om te promoveren naar 4, dus helemaal onderin bivakkeer ik ook niet meer (en heb dus intussen ook best wel wedstrijden weten te winnen).
Wat zou jij doen dan met mijn team? Het centrale duo, Eriksen en Messi zijn in mijn team wel spelers die ik eigenlijk niet wil missen.
[ Voor 7% gewijzigd door Jaap. op 01-12-2016 17:57 ]
Modric.JapieTalent schreef op donderdag 1 december 2016 @ 17:47:
[...]
Son is prima als sbc die zou ik gewoon houden, zeker in een passing game.
Verwijderd
Iniesta heeft 64 stamina en 59 kracht. Eriksen heeft 87 stamina en 52 kracht. Je hebt veel te veel kleine spelers en gaat dus weinig luchtduels winnen (dus ook corners). Veel passing is natuurlijk nooit verkeerd, stukken beter dan de zielige counterhoeren die je soms tegen komt, maar dit jaar is kracht redelijk belangrijk en beide spelers gaan het ook afleggen tegen een krachtig middenveld.JapieTalent schreef op donderdag 1 december 2016 @ 17:55:
[...]
Eens met het eerste, gedeeltelijk met het laatste. Ik merk gewoon dat ik het van het van een passing game moet hebben aangezien ik a) niet goed genoeg met skills om kan gaan om op die wijze kansen te creëren en b) ik qua dribbelen ook constant de verkeerde keuzes maak waardoor ik de bal kwijt raak en dus geen kansen creëer. Ik merk dat ik het meeste succes als ik met wendbare passers (Nouri speelt ook waanzinnig, alleen komt qua afwerken echt veel te kort) waardoor er uiteindelijk ruimte ontstaat.
Ik speel momenteel in Div 5 en moet (uit mijn hoofd) nog 2 punten in 2 wedstrijden halen om te promoveren naar 4, dus helemaal onderin bivakkeer ik ook niet meer (en heb dus intussen ook best wel wedstrijden weten te winnen).
Wat zou jij doen dan met mijn team? Het centrale duo, Eriksen en Messi zijn in mijn team wel spelers die ik eigenlijk niet wil missen.
Je hebt op dit moment ook maar 5 spelers (inclusief keeper) die groter zijn dan 1.80m en ik denk dat wanneer corners weer effectiever worden je heel wat kopduels verliest.You win the game if you win the midfield battle
Welke speler je op die plek moet zetten weet ik niet aangezien ik LaLiga niet interessant vind. De sterke spelers zijn ook behoorlijk traag wat ook niet mee helpt.
Als jij goed overweg kan met wendbare spelers moet je absoluut modric halen. Fantastische speler en fysiek ook zeker niet slecht. Misschien is het beste nog james en modric. James op cam en modric op rcm.JapieTalent schreef op donderdag 1 december 2016 @ 17:55:
[...]
Eens met het eerste, gedeeltelijk met het laatste. Ik merk gewoon dat ik het van het van een passing game moet hebben aangezien ik a) niet goed genoeg met skills om kan gaan om op die wijze kansen te creëren en b) ik qua dribbelen ook constant de verkeerde keuzes maak waardoor ik de bal kwijt raak en dus geen kansen creëer. Ik merk dat ik het meeste succes als ik met wendbare passers (Nouri speelt ook waanzinnig, alleen komt qua afwerken echt veel te kort) waardoor er uiteindelijk ruimte ontstaat.
Modric is echt een fantastische passer, heeft een goed Schot Is ook nog Is snel en kan fysiek ook nog wel wat. James heeft dit allemaal iets minder (nog steeds stats van ruim 80) maar Is dan fysiek weer sterker en wat langer.
[ Voor 8% gewijzigd door Arwintju op 01-12-2016 18:25 ]
Ik heb inmiddels al vele spelers en opstellingen geprobeerd en het lijkt dat ik inderdaad het best overweg kan met spelers die de "Acrobat" hebben (bij voorkeur samen met de technical dribbler trait) hebben. Ik zie dat Modric deze inderdaad ook heeft en ik ga hem dus inderdaad halen en dan eens zien hoe het gaat.Arwintju schreef op donderdag 1 december 2016 @ 18:20:
[...]
Als jij goed overweg kan me't wendbare spelers moet je absoluut modric halen. Fantastische speler en fysiek ook zeker niet slecht. Misschien is het beste nog james en modric. James op cam en modric op rcm.
Overigens heb ik overwogen om Iniesta te vervangen door James, alleen verliest Aspas dan de volledige chem. Ga het dus eerst zo proberen en anders ruil ik Iniesta/Aspas in voor James/Benzema.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik corners uberhaupt niet echt snap op dit moment: heel incidenteel dat hier iets nuttigs uit voort komt (zowel voor mij als voor tegenstanders), terwijl dit vlak na release eigenlijk standaard een goal was. Wellicht krijg ik inderdaad een probleem wanneer dit weer aangepast wordt, maar dat zien we dan wel. Kan immers altijd weer aanpassen.Verwijderd schreef op donderdag 1 december 2016 @ 18:19:
[...]
Iniesta heeft 64 stamina en 59 kracht. Eriksen heeft 87 stamina en 52 kracht. Je hebt veel te veel kleine spelers en gaat dus weinig luchtduels winnen (dus ook corners). Veel passing is natuurlijk nooit verkeerd, stukken beter dan de zielige counterhoeren die je soms tegen komt, maar dit jaar is kracht redelijk belangrijk en beide spelers gaan het ook afleggen tegen een krachtig middenveld.
[...]
Je hebt op dit moment ook maar 5 spelers (inclusief keeper) die groter zijn dan 1.80m en ik denk dat wanneer corners weer effectiever worden je heel wat kopduels verliest.
Welke speler je op die plek moet zetten weet ik niet aangezien ik LaLiga niet interessant vind. De sterke spelers zijn ook behoorlijk traag wat ook niet mee helpt.
Probleem bij sterkere spelers is dat ze vrij snel log en lomp worden, waardoor ik er niet echt meer mee uit de voeten kan. Fer/Toure bevoorbeeld, ja ze zijn sterk, maar daar kan ik "mijn" spelletje absoluut niet mee spelen.
Uit nieuwsgierigheid: welk team speel je zelf mee dan?
Verwijderd
Je kunt met L1 een speler selecteren, de positie kiezen en dan daarna toe lopen wanneer je nog een keer op vierkantje drukt. Hierdoor kun je een lange speler met goede kop kracht in positie krijgen waarna de kans al groter is dat hij er in gaat. Dat het minder is geworden komt door een patch die uitgebracht is trouwensJapieTalent schreef op donderdag 1 december 2016 @ 18:29:
[...]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik corners uberhaupt niet echt snap op dit moment: heel incidenteel dat hier iets nuttigs uit voort komt (zowel voor mij als voor tegenstanders), terwijl dit vlak na release eigenlijk standaard een goal was. Wellicht krijg ik inderdaad een probleem wanneer dit weer aangepast wordt, maar dat zien we dan wel. Kan immers altijd weer aanpassen.
Probleem bij sterkere spelers is dat ze vrij snel log en lomp worden, waardoor ik er niet echt meer mee uit de voeten kan. Fer/Toure bevoorbeeld, ja ze zijn sterk, maar daar kan ik "mijn" spelletje absoluut niet mee spelen.
Uit nieuwsgierigheid: welk team speel je zelf mee dan?
Heb zelf dankzij handelen een toch iets luxere positie wat betreft spelers:
Serie A: https://gyazo.com/9d0344cec3c8d199a95093d96fedafb0
PL: https://gyazo.com/d0c3062178adcd30833cb4f97cc2a679
Mijn Serie A middenveld ben nog steeds niet tevreden mee omdat het niet heel krachtig is. Ik heb Hamsik vanmorgen verkocht en Parolo op die plaats gezet. Medel is goed om de bal snel terug te krijgen maar mist aan het eind van de dag toch wel lengte.
@JapieTalent, ik heb even teruggescrolled maar zag je team niet in de laatste berichten.
Ipv Aspas, zou ik dit juweeltje even eens proberen als je van behendige dribbelaars houd, tis voor bijna voor niks
https://www.futbin.com/17/player/577/ben-yedder
@Niels, Hoe bevalt Insigne tot nu toe?
Ipv Aspas, zou ik dit juweeltje even eens proberen als je van behendige dribbelaars houd, tis voor bijna voor niks
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
https://www.futbin.com/17/squad/524517Bossie schreef op donderdag 1 december 2016 @ 18:53:
@JapieTalent, ik heb even teruggescrolled maar zag je team niet in de laatste berichten.
Waarbij ik dus nu Modric op de lege plek heb gezet.
Verwijderd
Bossie schreef op donderdag 1 december 2016 @ 18:53:

Ik ben er nog niet over uit. Met Meastro heeft hij 96 balans, 97 bal controle en 99 dribbel. Ik wou vanavond nog even wat single matches doen om hem wat beter te testen. Ik maak op dit moment te weinig gebruik van L2 + R2 en trucjes dus hier wou ik vanavond aan gaan werken en ik ga er vanuit dat dat met Insigne prima gaat lukken.
Oke oke. Dat is wel fijn dan haha, want ik krijg vaak van die klote rebounds tegen. Ik ga toch even cech ook testen. Met beide 10 games spelen en eens even zien. Beetje dezelfde prijs dus!JapieTalent schreef op donderdag 1 december 2016 @ 17:00:
[...]
Ik gebruik Lloris al een kleine 100 games en hij presteert eigenlijk fantastisch. Waarschijnlijk zit het volgende puur tussen de oren: maar ik heb het idee dat ik met Lloris veel minder reboundgoals (waar de keeper de eerste bal dus weliswaar keert, maar vervolgens panklaar legt voor een andere tegenstander) tegen krijg dan met andere keepers die ik heb geprobeerd (o.a. Ter Stegen).
Ik was weer eens ongeduldig, en heb rond de 120k betaald ...Verwijderd schreef op donderdag 1 december 2016 @ 19:07:
[...]
[afbeelding]
Ik ben er nog niet over uit. Met Meastro heeft hij 96 balans, 97 bal controle en 99 dribbel. Ik wou vanavond nog even wat single matches doen om hem wat beter te testen. Ik maak op dit moment te weinig gebruik van L2 + R2 en trucjes dus hier wou ik vanavond aan gaan werken en ik ga er vanuit dat dat met Insigne prima gaat lukken.
Verwijderd
Het is dat ik hem voorbij zag komen op aanraden van iemand hier en rond de 60k leek het mij wel een leuke speler. Neem aan dat zijn waarde nog wel wat stijgt zoals je met Salah ziet maar ik denk niet dat je die 120k terug krijgt.Bossie schreef op donderdag 1 december 2016 @ 20:51:
[...]
Ik was weer eens ongeduldig, en heb rond de 120k betaald ...
Heb IF insigne ook in mijn basisteam staan, gekocht voor 66k en om mee te dribbelen, naar binnen kappen en schieten is die perfect maar ga er geen hoge pass aangeven en ga er geen duel mee aan. Het lijkt net een dwerg in het veld 😂.
Ik had weer weinig geluk met de marque sbc, kostte me 5k maar, maar niks moois uit de pakketjes al vind ik de regards wel mooi van te voren! Zeker de moeite waard als je wat spelers over hebt.
Ik had weer weinig geluk met de marque sbc, kostte me 5k maar, maar niks moois uit de pakketjes al vind ik de regards wel mooi van te voren! Zeker de moeite waard als je wat spelers over hebt.
Ja ik zou Salah nog wel willen maar die is momenteel ff boven mijn budget. Wat is die knakker duur geworden in 2 weken tijd.Verwijderd schreef op donderdag 1 december 2016 @ 21:27:
[...]
Het is dat ik hem voorbij zag komen op aanraden van iemand hier en rond de 60k leek het mij wel een leuke speler. Neem aan dat zijn waarde nog wel wat stijgt zoals je met Salah ziet maar ik denk niet dat je die 120k terug krijgt.
Verwijderd
Ja baal een beetje dat ik hem niet eerder heb opgepikt. Zag dat hij ook rond de 118k was. De prijzen slaan sowieso nergens op als je het mij vraagt.DjangoBangahri schreef op donderdag 1 december 2016 @ 21:30:
[...]
Ja ik zou Salah nog wel willen maar die is momenteel ff boven mijn budget. Wat is die knakker duur geworden in 2 weken tijd.
In anderhalve week 80k duurder geworden. Nu 200k vind ik ook te veel helaasVerwijderd schreef op donderdag 1 december 2016 @ 21:37:
[...]
Ja baal een beetje dat ik hem niet eerder heb opgepikt. Zag dat hij ook rond de 118k was. De prijzen slaan sowieso nergens op als je het mij vraagt.
Sta ik in de finale van het kwalificerende toernooi, scoort mijn tegenstander echt met een onmogelijke frommel, al irritant genoeg, maar tijd zat om te scoren nog. Krijg ik dit...
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=fekIZogc9bk]
Even serieus, hoe is dit rood...
excuses voor de telefoon opname, de xbox record shizzle werkt zo intens kut
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=fekIZogc9bk]
Zie het niet heel goed, maar het lijkt een perfecte sliding!Terranova schreef op donderdag 1 december 2016 @ 21:45:
Sta ik in de finale van het kwalificerende toernooi, scoort mijn tegenstander echt met een onmogelijke frommel, al irritant genoeg, maar tijd zat om te scoren nog. Krijg ik dit...
[video]
Verwijderd
Heb er 172k voor betaald. Denk dat ik hem nog wel verkoop omdat hij denk ik nog wel wat meer waard wordt voor de weekend league. 6 wedstrijden en 5 goals + 8 assists is niet slecht maar ik neem aan dat hij weer gaat dalen. Cuadrado werkte ook prima voor mij.DjangoBangahri schreef op donderdag 1 december 2016 @ 21:41:
[...]
In anderhalve week 80k duurder geworden. Nu 200k vind ik ook te veel helaas
Ja ik was al gefrustreerd en die xbox recordings faalden compleet, dus maar even zo opgenomen. Maar uit meerdere hoeken was het gewoon een perfecte tackle. Echt fucking irritant, de wedstrijd was daarna gelijk over.To easy schreef op donderdag 1 december 2016 @ 21:46:
[...]
Zie het niet heel goed, maar het lijkt een perfecte sliding!
Ik zou idd een verdedigende pion daar neerzetten, iemand met hoge defensieve worktrate en veel defence. Miss nzonzi IF?JapieTalent schreef op donderdag 1 december 2016 @ 17:47:
[...]
Mijn speelstijl is eigenlijk ook een passing game, dus afgezien van de incidentele lange bal wordt er aanvallend eigenlijk praktisch niet gekopt. Klinkt goed, vanavond maar eens proberen.
Verwijderd
Als je hem op 0.25 snelheid zet zie je dat zijn knie de voet van de speler raakt voordat hij de bal raakt.Terranova schreef op donderdag 1 december 2016 @ 21:45:
[video]
EA sports it's in the gameTerranova schreef op donderdag 1 december 2016 @ 21:45:
[video]
JAAAAAAAA, eindelijk gekwalificeerd voor de Weekend League 
Vooral de match in de halve finale was een mooie
Van een 1-0 achterstand tegen een tegenstander die PTB speelde, naar een 3-1 overwinning.
En Tweakers die de ene prijs na de andere binnensleept voor website van het jaar
Vooral de match in de halve finale was een mooie
En Tweakers die de ene prijs na de andere binnensleept voor website van het jaar
[ Voor 13% gewijzigd door chengbondkwok op 01-12-2016 22:12 ]
Ik had pack suïcide gepleegd, maar ik sneed horizontaal ipv verticaal... dus hier ben ik nog.
Met de huidige prijzen wil ik gezien mijn financiële situatie wat verkopen. Ik heb 3 teams, die alle 3 op bepaalde vlakken goed presteren. Maar ik zou hier graag twee gelijke of 1 wonder team van maken! Dit zijn de teams in mij bezit. Met hier en daar een untradable speler:
Bundes/PL: https://www.futbin.com/17/squad/527400
PL: https://www.futbin.com/17/squad/527522
LL: https://www.futbin.com/17/squad/527468
Mkhytarian, Carrasco, Walker en Mangala zijn untradable.
Ik speel zelf met de gedachte LaLiga team helemaal te verkopen. Met de ruime 20K die ik op de bank heb, kom ik dan rond de 40K. Alhoewel ik die het sterkste aanvallend vind! Spits technisch is Bakambu echt mijn speler!
En dan ook eventueel het Bundes team op te schorten. Maar daarin zitten spelers die me heel goed liggen! Coman, Hernandez (is wat slap, maar heel behendig aan de bal), Snellarabi, Renato, Durm, Sokratis.
In mijn Premier team is Musa een counter god, Mkhytarian creeert veel kansen! Voor mij een hele creatieve speler. Kante en Herrera zijn ook geweldig! En over de verdediging heb ik ook weinig te klagen.
Ik ga geen miljoenen spits kunnen betalen, maar speel wel met het idee toe te werken naar of een sterker middenveld voor het Bundes team. Of Martial/Depay/Sterling en Lukaku voor mijn Premier team. Of een Bundes/Premier hybrid met Muller als spits, en Kante en Renato op het middenveld! Ik speel met alle 3 de teams redelijk, maar voel me met het Bundes team het sterkste, ware het niet dat het middenveld regelmatig te hoog staat. Premier team staat het middenveld als een blok, maar schiet het aanvallend te kort. Musa is een counter man, en het talent van Mkhytarian gaat hier door verloren. LaLiga is het middenveld en de verdediging relatief zwak onder mijn speelstijl. Hier mis ik snelheid/reactie vermogen, en pakken ze me op de counter.
Wat zouden jullie doen? Wat lijkt er jullie zo op papier zwak?
Met de huidige prijzen wil ik gezien mijn financiële situatie wat verkopen. Ik heb 3 teams, die alle 3 op bepaalde vlakken goed presteren. Maar ik zou hier graag twee gelijke of 1 wonder team van maken! Dit zijn de teams in mij bezit. Met hier en daar een untradable speler:
Ik speel zelf met de gedachte LaLiga team helemaal te verkopen. Met de ruime 20K die ik op de bank heb, kom ik dan rond de 40K. Alhoewel ik die het sterkste aanvallend vind! Spits technisch is Bakambu echt mijn speler!
En dan ook eventueel het Bundes team op te schorten. Maar daarin zitten spelers die me heel goed liggen! Coman, Hernandez (is wat slap, maar heel behendig aan de bal), Snellarabi, Renato, Durm, Sokratis.
In mijn Premier team is Musa een counter god, Mkhytarian creeert veel kansen! Voor mij een hele creatieve speler. Kante en Herrera zijn ook geweldig! En over de verdediging heb ik ook weinig te klagen.
Ik ga geen miljoenen spits kunnen betalen, maar speel wel met het idee toe te werken naar of een sterker middenveld voor het Bundes team. Of Martial/Depay/Sterling en Lukaku voor mijn Premier team. Of een Bundes/Premier hybrid met Muller als spits, en Kante en Renato op het middenveld! Ik speel met alle 3 de teams redelijk, maar voel me met het Bundes team het sterkste, ware het niet dat het middenveld regelmatig te hoog staat. Premier team staat het middenveld als een blok, maar schiet het aanvallend te kort. Musa is een counter man, en het talent van Mkhytarian gaat hier door verloren. LaLiga is het middenveld en de verdediging relatief zwak onder mijn speelstijl. Hier mis ik snelheid/reactie vermogen, en pakken ze me op de counter.
Netjes hoor, nu opmaken voor het weekend.chengbondkwok schreef op donderdag 1 december 2016 @ 22:12:
Vooral de match in de halve finale was een mooieVan een 1-0 achterstand tegen een tegenstander die PTB speelde, naar een 3-1 overwinning.
[video]
Ik ga mij niet kwalificeren. Druk met Sinterklaas komend weekend.
Divisie 3 bevalt mij prima tot op heden. Leuke tegenstand en echt zwakke broeders kom je er niet tegen.
klinkt dat je moet gaan puzzelen voor een hyrbid.bbblije schreef op donderdag 1 december 2016 @ 22:18:
Ik had pack suïcide gepleegd, maar ik sneed horizontaal ipv verticaal... dus hier ben ik nog.
[ Voor 61% gewijzigd door Bean77 op 01-12-2016 22:20 ]
Verwijderd
Net dit team in een draft gehad 100 chem met coach erbij,man wat speelde dat lekker!
Heb al veel Fut Draft gedaan maar dit team speelde verruit het beste
https://www.futbin.com/17/squad/527704
Ook positief verrast van de keeper
En Aduriz schiet echt alles binnen
Heb al veel Fut Draft gedaan maar dit team speelde verruit het beste
https://www.futbin.com/17/squad/527704
Ook positief verrast van de keeper
En Aduriz schiet echt alles binnen
1. https://www.futbin.com/17/squad/527990Bean77 schreef op donderdag 1 december 2016 @ 22:18:
[...]
klinkt dat je moet gaan puzzelen voor een hyrbid.
2. https://www.futbin.com/17/squad/528037
3. https://www.futbin.com/17/squad/528298
4. https://www.futbin.com/17/squad/528396
Ik moet nog steeds beginnen aan D3, maar heb voor de verandering een paar WL kwalificatie potjes gedaan vanavond. De meeste potjes gaan vrij gelijk op, maar worden op kleine details beslist. Waarschijnlijk komt het door het tijdstip, maar mijn accuracy was bijzonder laag vanavondBean77 schreef op donderdag 1 december 2016 @ 22:18:
[...]
Netjes hoor, nu opmaken voor het weekend.
Ik ga mij niet kwalificeren. Druk met Sinterklaas komend weekend.
Divisie 3 bevalt mij prima tot op heden. Leuke tegenstand en echt zwakke broeders kom je er niet tegen.
[...]

Skyrocketen de prijzen van Spaanse spelers (oa Benat) omdat iedereen verwacht dat Costa een POTM kaart krijgt?
Ik heb het gister helaas niet gehaald, tijdens de laatste poging ging de connectie er ook nog eens uit.
Toch vind ik 5-2-1-2 wel fijn spelen, ik had alleen hoge druk gedaan, en 2x tegen een gast met een 4-3-3 en Son in vorm werd ik helemaal weggetikt achterin, de 3 van hem stonden in het midden voorin.
Kante en Matic pakken alles, alleen merk ik dat Matic toch wel erg snel moe wordt. Wie hebben jullie nog meer als CDM uit de premier league?
Nu maar eens richten op seizoenen.
Succes iedereen in de Weekend League
Toch vind ik 5-2-1-2 wel fijn spelen, ik had alleen hoge druk gedaan, en 2x tegen een gast met een 4-3-3 en Son in vorm werd ik helemaal weggetikt achterin, de 3 van hem stonden in het midden voorin.
Kante en Matic pakken alles, alleen merk ik dat Matic toch wel erg snel moe wordt. Wie hebben jullie nog meer als CDM uit de premier league?
Nu maar eens richten op seizoenen.
Succes iedereen in de Weekend League
[ Voor 3% gewijzigd door Mars18 op 02-12-2016 06:34 ]
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Hoe presteert Messi bij jou? Is hij die 900k volledig waard?JapieTalent schreef op donderdag 1 december 2016 @ 19:04:
[...]
https://www.futbin.com/17/squad/524517
Waarbij ik dus nu Modric op de lege plek heb gezet.
Verwijderd
Check de marquee match up requirements.bbblije schreef op donderdag 1 december 2016 @ 23:50:
Skyrocketen de prijzen van Spaanse spelers (oa Benat) omdat iedereen verwacht dat Costa een POTM kaart krijgt?
Er is wel een verschil hoor tussen de WL kwalificatie potjes (gebruik ik om zonder gevolgen wat dingen te proberen) en div3. In div3 krijg je (veel) sterkere tegenstanders dan in WL. Daar kom je misschien 1 goede tegen in 4 potjes. Wat dat betreft is div3 wel uitdagender. Ook moet je dan nog eens 18pt (uit mijn hoofd) halen om te promoveren.Bossie schreef op donderdag 1 december 2016 @ 23:41:
[...]
Ik moet nog steeds beginnen aan D3, maar heb voor de verandering een paar WL kwalificatie potjes gedaan vanavond. De meeste potjes gaan vrij gelijk op, maar worden op kleine details beslist. Waarschijnlijk komt het door het tijdstip, maar mijn accuracy was bijzonder laag vanavond![]()
Ook al zet je 10 verdedigers in rijden van 2x5 achterin, ze blijven allemaal staan als een spits met een-twee er door looptMars18 schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 06:34:
Ik heb het gister helaas niet gehaald, tijdens de laatste poging ging de connectie er ook nog eens uit.

Die nieuwe aanvallende ai is misschien leuk, maar verdedigers zijn altijd reactief terwijl je van mijlenver ziet aankomen wat er gaat gebeuren. Het zou me niet verbazen dat daarom juist andere verdedigende methodes juist wat overtuned zijn dit jaar.
@Bean, mijn ervaring in de d3 bucket is dat spelers vaak willen winnen door te voetballen, in WL potjes willen spelers vooral niet verliezen.
[ Voor 8% gewijzigd door Bossie op 02-12-2016 08:01 ]
Bedankt voor de uitleg, en het spelen tegen elkaar, ben wat druk met een baby van 11 wekenBossie schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 07:59:
[...]
Ook al zet je 10 verdedigers in rijden van 2x5 achterin, ze blijven allemaal staan als een spits met een-twee er door loopt![]()
Die nieuwe aanvallende ai is misschien leuk, maar verdedigers zijn altijd reactief terwijl je van mijlenver ziet aankomen wat er gaat gebeuren. Het zou me niet verbazen dat daarom juist andere verdedigende methodes juist wat overtuned zijn dit jaar.
@Bean, mijn ervaring in de d3 bucket is dat spelers vaak willen winnen door te voetballen, in WL potjes willen spelers vooral niet verliezen.
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Ik heb er iets meer dan 700k voor betaald kleine twee weken geleden, dus wat dat betreft al prima gehandeld.Vissert schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 06:44:
[...]
Hoe presteert Messi bij jou? Is hij die 900k volledig waard?
Maar ik denk niet dat ik 'm nog weg doe: hij is ondanks zijn workrates eigenlijk altijd aanspeelbaar, draagt zowel aanvallend als verdedigend z'n steentje bij en voor de goal kan hij met z'n finesse shot scoren vanuit de meest maffe posities. Fysiek legt hij het natuurlijk wel af, maar daar kan je best omheen spelen dmv een-tweetjes of driehoekjes.
Sinds ik Messi heb twijfel ik ook aan Son (gister ook aangegeven dat ik hem evt nog wil vervangen in mijn team), niet omdat Son zo slecht is, maar omdat hij toch net iets minder flexibel en wendbaar is. Het verschil is wel erg merkbaar.
Nav de comments/tips hier gister heb ik dus nu Aspas/Modric toegevoegd en vanwege tijdsgebrek helaas maar 2 potjes kunnen spelen. Weliswaar realiseer ik me dat dit eigenlijk te weinig is om te oordelen, maar ik twijfel nu al aan Aspas. Ondanks dat ik beide won en hij 4goals maakte. Hij staat wel vaak op de goede plek, maar om hem mee te laten voetballen lukt nog niet echt goed. Vandaag nog maar een paar potjes verder proberen voor ik me voor het eerst in de WL ga melden
Modric is inderdaad precies het soort speler dat ik zocht: die gaat er niet meer uit (tenzij ik echt een compleet nieuw team ga proberen).
[ Voor 25% gewijzigd door Jaap. op 02-12-2016 09:03 ]
SmoesjesMars18 schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 08:28:
[...]
Bedankt voor de uitleg, en het spelen tegen elkaar, ben wat druk met een baby van 11 wekenEn druk werkschema.
Verwijderd
Heb wat geëxperimenteerd met verschillende leagues en spelers, maar dit zijn momenteel de winnende 11: https://www.futbin.com/17/squad/476117
Met 4 overwinningen in 5 potjes gaat het in divisie 4 ook behoorlijk. Pogba legt er schietend en koppend aardig wat in, Martial is snel, sterk, en goed in de dribbel. Firmino is echt een baas; goed aanspeelbaar, technisch en schiet ze van ver ook in. Walcott is een onruststoker, tegenstanders zijn toch bang voor hem. Mijn middenveld verliest nauwelijks een duel. Achterin staat het ook goed: kracht, lengte, pace.
Met 4 overwinningen in 5 potjes gaat het in divisie 4 ook behoorlijk. Pogba legt er schietend en koppend aardig wat in, Martial is snel, sterk, en goed in de dribbel. Firmino is echt een baas; goed aanspeelbaar, technisch en schiet ze van ver ook in. Walcott is een onruststoker, tegenstanders zijn toch bang voor hem. Mijn middenveld verliest nauwelijks een duel. Achterin staat het ook goed: kracht, lengte, pace.
Ik vroeg het mij af omdat je met het budget van Messi je team op zoveel plekken kan versterken. Maar als je merkt dat je echt wedstrijden wint met Messi die je normaal niet zou winnen dan is hij het waard uiteraard.JapieTalent schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 08:59:
[...]
Ik heb er iets meer dan 700k voor betaald kleine twee weken geleden, dus wat dat betreft al prima gehandeld.
Maar ik denk niet dat ik 'm nog weg doe: hij is ondanks zijn workrates eigenlijk altijd aanspeelbaar, draagt zowel aanvallend als verdedigend z'n steentje bij en voor de goal kan hij met z'n finesse shot scoren vanuit de meest maffe posities. Fysiek legt hij het natuurlijk wel af, maar daar kan je best omheen spelen dmv een-tweetjes of driehoekjes.
Sinds ik Messi heb twijfel ik ook aan Son (gister ook aangegeven dat ik hem evt nog wil vervangen in mijn team), niet omdat Son zo slecht is, maar omdat hij toch net iets minder flexibel en wendbaar is. Het verschil is wel erg merkbaar.
Nav de comments/tips hier gister heb ik dus nu Aspas/Modric toegevoegd en vanwege tijdsgebrek helaas maar 2 potjes kunnen spelen. Weliswaar realiseer ik me dat dit eigenlijk te weinig is om te oordelen, maar ik twijfel nu al aan Aspas. Ondanks dat ik beide won en hij 4goals maakte. Hij staat wel vaak op de goede plek, maar om hem mee te laten voetballen lukt nog niet echt goed. Vandaag nog maar een paar potjes verder proberen voor ik me voor het eerst in de WL ga melden
Modric is inderdaad precies het soort speler dat ik zocht: die gaat er niet meer uit (tenzij ik echt een compleet nieuw team ga proberen).
Jammer van Walcott wat betreft zijn m/m workrates. Maar het belangrijkste is dat hij je goed bevalt. Pogba blijft een baas. Gisteren een hattrick als CAM met o.a. een long shot en een kopbal.Verwijderd schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 09:19:
Heb wat geëxperimenteerd met verschillende leagues en spelers, maar dit zijn momenteel de winnende 11: https://www.futbin.com/17/squad/476117
Enige speler uit mijn 2 teams waar ik minder tevreden over ben ik SBC Payet. Qua stamina is het dunnetjes, misschien eens een andere Chemistry kaart proberen.
Verwijderd
Willian en Mkhitaryan zouden die plek van Walcott ook kunnen invullen, maar ik weet niet hoe die twee spelen. Willian lijkt me wat te zwak, voor een positie als rechterspits. Mané IF is ook een mogelijkheid, maar geen ervaring met hem.Bean77 schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 09:25:
[...]
Jammer van Walcott wat betreft zijn m/m workrates. Maar het belangrijkste is dat hij je goed bevalt. Pogba blijft een baas. Gisteren een hattrick als CAM met o.a. een long shot en een kopbal.
Ik gok dat je een PS speler bent aangezien je rekent met 900k, op de X1 is hij wel iets goedkoper, maar ik snap je punt. Mijn probleem is dat ik een aantal spelers heb die ik sowieso in mijn team wil. Bailly/Umtiti is echt een fantastisch centraal duo welke zo veel van mijn stomme foutjes nog kunnen corrigeren. Eriksen vind ik sinds hij bij Ajax kwam al een fantastische speler, vandaar dat hij ook al sinds jaar en dag in mij UT speelt. Messi, zoals aangegeven, is echt bepalend in passes en goals waardoor ik ook hem eigenlijk niet meer kwijt wil.Vissert schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 09:21:
[...]
Ik vroeg het mij af omdat je met het budget van Messi je team op zoveel plekken kan versterken. Maar als je merkt dat je echt wedstrijden wint met Messi die je normaal niet zou winnen dan is hij het waard uiteraard.
Als je bovenstaande 4 spelers sowieso wil hebben, beperk je jezelf al behoorlijk wat betreft de rest van het team, mits je geen ruk om chem geeft. Het liefst zou ik ook Renato Sanches er nog bij in passen aangezien ook deze ook echt fijn speelt, maar dan kom je helemaal niet meer uit.
Shaqiri IF heb ik nu en vind ik fijner dan Mané IF en Walcott IF, misschien ook het proberen waard met een hunter kaartjeVerwijderd schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 09:33:
[...]
Willian en Mkhitaryan zouden die plek van Walcott ook kunnen invullen, maar ik weet niet hoe die twee spelen. Willian lijkt me wat te zwak, voor een positie als rechterspits. Mané IF is ook een mogelijkheid, maar geen ervaring met hem.
Als ik Sterling niet op de SBC brommer had gehad, dan had ik zeer waarschijnlijk ook voor Shaqiri IF gekozen. Op nostalgie omdat ik in fifa16 echt een groot fan van hem was. Geen idee hoe hij in fifa17 speelt.Thomas18GT schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 09:37:
[...]
Shaqiri IF heb ik nu en vind ik fijner dan Mané IF, misschien ook het proberen waard met een hunter kaartje
Verwijderd
Shaqiri is wel een baasje ja. Geen last van zijn gebrek aan lengte?Thomas18GT schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 09:37:
[...]
Shaqiri IF heb ik nu en vind ik fijner dan Mané IF en Walcott IF, misschien ook het proberen waard met een hunter kaartje
Je hoeft er geen hoge ballen op te geven nee, maar dat weet je van tevorenVerwijderd schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 09:40:
[...]
Shaqiri is wel een baasje ja. Geen last van zijn gebrek aan lengte?
Hij is nog best fysiek voor zijn lengte, misschien juist doordat hij zo klein is wel lekker ongrijpbaar. Een beetje Musa achtig.
H/M workrate, checkVerwijderd schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 09:40:
[...]
Shaqiri is wel een baasje ja. Geen last van zijn gebrek aan lengte?
Pace, check
Balance, check
Agility, check
Long shots/shot power, check
linkerbeen (aan rechterkant), check
min 4* skill+4* WF, check
Lengte, fail
stamina, mwa.....
Lengte was beter geweest, maar er staan teveel feiten al op groen. Al zegt dat niks over hoe een speler ingame speelt.
Hij had de tweelingbroer van Insigne kunnen zijn.Thomas18GT schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 09:43:
[...]
Je hoeft er geen hoge ballen op te geven nee, maar dat weet je van tevoren
Hij is nog best fysiek voor zijn lengte, misschien juist doordat hij zo klein is wel lekker ongrijpbaar. Een beetje Musa achtig.
[ Voor 27% gewijzigd door Bean77 op 02-12-2016 09:44 ]
Is dat Hahn movember zo ja bevalt hij?chengbondkwok schreef op donderdag 1 december 2016 @ 22:12:
Vooral de match in de halve finale was een mooieVan een 1-0 achterstand tegen een tegenstander die PTB speelde, naar een 3-1 overwinning.
[video]
Vanwege Umtiti zit je wel vast aan een relatief slecht rechtsback. Met Martial met een hawk kaart loop ik hem op alle plekken er uit.JapieTalent schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 09:33:
[...]
Ik gok dat je een PS speler bent aangezien je rekent met 900k, op de X1 is hij wel iets goedkoper, maar ik snap je punt. Mijn probleem is dat ik een aantal spelers heb die ik sowieso in mijn team wil. Bailly/Umtiti is echt een fantastisch centraal duo welke zo veel van mijn stomme foutjes nog kunnen corrigeren. Eriksen vind ik sinds hij bij Ajax kwam al een fantastische speler, vandaar dat hij ook al sinds jaar en dag in mij UT speelt. Messi, zoals aangegeven, is echt bepalend in passes en goals waardoor ik ook hem eigenlijk niet meer kwijt wil.
Als je bovenstaande 4 spelers sowieso wil hebben, beperk je jezelf al behoorlijk wat betreft de rest van het team, mits je geen ruk om chem geeft. Het liefst zou ik ook Renato Sanches er nog bij in passen aangezien ook deze ook echt fijn speelt, maar dan kom je helemaal niet meer uit.
Heb je een fitness team? Zo ja dan kun je misschien een deel opsplitsen? Eriksen is een echte CAM en in een 4-3-3 (4) zou ik hem nooit als (verdedigende) CM gebruiken.
Enig idee of je een zinvol team kan bouwen voor ongeveer 75-80k coins?
Nee, normale Hahn
Hahn bevalt zeker. Ondanks zijn M/H workrates is het echt een geweldige speler. Hij is sterk, snel, 4* weak foot, kan afwerken en koppen. Zijn partner Chicarito is ook een geweldige aanvulling:
http://www.futhead.com/17/squads/2778586/
Toevallig net voor een maatje iets gebouwd voor 85k, zo'n beetje het meest gehate BPL teamTheDutchMrLQ schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 09:47:
Enig idee of je een zinvol team kan bouwen voor ongeveer 75-80k coins?
https://www.futbin.com/17/squad/531195
Bedankt, ik heb al wat bpl spelers uit dat team dus zal dit zometeen eens proberen.Thomas18GT schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 09:49:
[...]
Toevallig net voor een maatje iets gebouwd voor 85k, zo'n beetje het meest gehate BPL team
Van de week is er ook weer een landen kwalificatie met weekend league.
Zal mijn franse team maar van stal halen
Zal mijn franse team maar van stal halen
Als je wat minder uit wilt geven kan je Rooney nog vervangen door Matic ofzoTheDutchMrLQ schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 09:50:
[...]
Bedankt, ik heb al wat bpl spelers uit dat team dus zal dit zometeen eens proberen.
Ik bedoelde de movember kaart. Ik heb mij post wel aangepast maar jij was dus al aan het reageren. Maakt niet uit wat mij afhield was de M/H workrates maar dat is schijnbaar geen issue. Hij lijkt mij ook het meest geschikt in een twee spitsen system.chengbondkwok schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 09:48:
[...]
Nee, normale HahnDe enige IF speler die ik heb is IF Sokratis gekregen uit de Guarenteed TOTW SBC.
Hahn bevalt zeker. Ondanks zijn M/H workrates is het echt een geweldige speler. Hij is sterk, snel, 4* weak foot, kan afwerken en koppen. Zijn partner Chicarito is ook een geweldige aanvulling:
http://www.futhead.com/17/squads/2778586/
Hoezo gehaat? Pure klasse staat erin.Thomas18GT schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 09:49:
[...]
Toevallig net voor een maatje iets gebouwd voor 85k, zo'n beetje het meest gehate BPL team
Het spel gaat er toch om dat je wint?
Ogbonna is een goedkoper alternatief voor bailey (smalling zou ik er gewoon in laten staan).
In een twee spitsen systeem is dat zeker prima. Je ziet wel dat hij af en toe terugzakt tot aan de middencirkel, maar met zijn stamina (90) is dat geen issue. Ik ben er in ieder geval erg tevreden over, 27 goals in 29 wedstrijden.homernt schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 09:55:
[...]
Ik bedoelde de movember kaart. Ik heb mij post wel aangepast maar jij was dus al aan het reageren. Maakt niet uit wat mij afhield was de M/H workrates maar dat is schijnbaar geen issue. Hij lijkt mij ook het meest geschikt in een twee spitsen system.
Ik maak vooralsnog geen gebruik van een fitness squad aangezien ik in het begin (net als elk jaar) heb geinvesteerd in team fitness cards en dus nog een klein stapeltje heb liggen. Mochten deze op raken zal ik wel moeten inderdaad.Vissert schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 09:45:
[...]
Vanwege Umtiti zit je wel vast aan een relatief slecht rechtsback. Met Martial met een hawk kaart loop ik hem op alle plekken er uit.
Heb je een fitness team? Zo ja dan kun je misschien een deel opsplitsen? Eriksen is een echte CAM en in een 4-3-3 (4) zou ik hem nooit als (verdedigende) CM gebruiken.
Maar wat je zegt over Umtiti klopt helemaal, Roberto is op dit moment (naast Aspas) twijfelgeval nummero 1 en indien dit blijft gaan we alternatieven proberen. Voorheen had ik Umtiti links met Jordi Alba (welke ook prima speelt), en toen was mijn rechter kant van de 4334 vanuit de Bundesliga. Maar toen kwam eerst Son in beeld en daarna ook Messi en toen heb ik de zaak dus omgegooid.
Zoals je merkt ben ik er nog steeds niet helemaal uit wat nu eigenlijk mijn ideale invulling is
Ik heb geen idee, veel mensen kunnen er niet tegen dat Musa te goed is denk ikBean77 schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 09:56:
[...]
Hoezo gehaat? Pure klasse staat erin.
Het spel gaat er toch om dat je wint?
Ogbonna is een goedkoper alternatief voor bailey (smalling zou ik er gewoon in laten staan).
Dan krijg je zulk soort topics: https://www.reddit.com/r/...ames_is_going_to_have_me/
Ik heb hetzelfde, maar dat is meer gestoeld op dat het zo saai is om elke keer (in de basis) dezelfde teams tegen te komen. Wat dat betreft is de chemistry beperking ook zo jammer: dit belemmert echte creativiteit in het maken van teams.Thomas18GT schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 10:11:
[...]
Ik heb geen idee, veel mensen kunnen er niet tegen dat Musa te goed is denk ik
Dan krijg je zulk soort topics: https://www.reddit.com/r/...ames_is_going_to_have_me/
Het is meestal niet alleen Musa die de ellende veroorzaakt, maar ook de persoon die het team bestuurt. Je ziet veel gasten die Musa hebben alleen maar steekballen geven, busje parkeren en tijdrekken. Dan kan verpest je het spelplezier van je tegenstander, maar ik denk toch ook van jezelf. Op zo'n manier wil je toch niet winnen?
Daarom speel ik vaak liever tegen gasten die een beter team hebben, die hebben vaak iets meer idee hoe je het spel zou moeten spelen op een normale manier. Verliezen tegen een betere tegenstander is ook minder erg, dan van een spelbederver.
Daarom speel ik vaak liever tegen gasten die een beter team hebben, die hebben vaak iets meer idee hoe je het spel zou moeten spelen op een normale manier. Verliezen tegen een betere tegenstander is ook minder erg, dan van een spelbederver.
FIFA Benelux Administrator
Nog één vraag welke chem style heb je erop zitten of misschien helemaal niet?chengbondkwok schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 09:58:
[...]
In een twee spitsen systeem is dat zeker prima. Je ziet wel dat hij af en toe terugzakt tot aan de middencirkel, maar met zijn stamina (90) is dat geen issue. Ik ben er in ieder geval erg tevreden over, 27 goals in 29 wedstrijden.
Tsja je hoeft op Musa geen hoge ballen te geven en hij moet het ook niet hebben van zijn geweldige passingMyUtd4Life schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 10:22:
Het is meestal niet alleen Musa die de ellende veroorzaakt, maar ook de persoon die het team bestuurt. Je ziet veel gasten die Musa hebben alleen maar steekballen geven, busje parkeren en tijdrekken. Dan kan verpest je het spelplezier van je tegenstander, maar ik denk toch ook van jezelf. Op zo'n manier wil je toch niet winnen?
Op de counter met Musa is gewoon erg effectief, en dan win ik liever terwijl ik slechter was dan dat ik verlies terwijl ik beter was..
*En dan bedoel ik beter en slechter zoals veel mensen het zien. Ik vind gewoon dat je beter bent wanneer je meer scoort
[ Voor 6% gewijzigd door Thomas18GT op 02-12-2016 10:26 ]
En dit is echt waar het probleem denk ik. Mensen willen niet beter worden op een normale manier, dus gaan ze op zo'n trieste manier spelen waardoor ze toch veel winnen. Geloof mij, als je een aantal potjes anders speelt kan je ook op andere manieren winnen.Thomas18GT schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 10:24:
en dan win ik liever terwijl ik slechter was dan dat ik verlies terwijl ik beter was..
*En dan bedoel ik beter en slechter zoals veel mensen het zien. Ik vind gewoon dat je beter bent wanneer je meer scoort
FIFA Benelux Administrator
Waarom zou ik dat willen? Dat mijn manier van spelen anderen niet aanstaat is juist de bedoeling.MyUtd4Life schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 10:35:
[...]
En dit is echt waar het probleem denk ik. Mensen willen niet beter worden op een normale manier, dus gaan ze op zo'n trieste manier spelen waardoor ze toch veel winnen. Geloof mij, als je een aantal potjes anders speelt kan je ook op andere manieren winnen.
Verwijderd
Je gaat op een gegeven moment echt geen wedstrijd winnen van iemand die goed is. Musa mag dan wel goed zijn voor lui die goedkoop willen scoren maar als iemand goed kan verdedigen en kan voorkomen dat jij geen steekballen kan geven dan ben je al de Sjaak omdat je geen backup plan hebt.Thomas18GT schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 10:36:
[...]
Waarom zou ik dat willen? Dat mijn manier van spelen anderen niet aanstaat is juist de bedoeling.
Ik heb gedurende het laatste seizoen wat ik heb gespeeld 23 keer gescoord en 6 tegengoals geïncasseerd in divisie 4. Als je gewoon je verdediging niet uit formatie trekt waardoor 1-2tjes mogelijk zijn dan zijn die goedkope "kloten" spelers niks waard. Het is dat ik mijn mindset nog wat moet aanpassen dat tackelen en gele kaarten pakken normaal is. Hetzelfde geldt voor longshots, iets wat ik wel kan maar het is ook gewoon goedkoop scoren.
Als ik op dat punt kom koop ik Aguero welVerwijderd schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 10:51:
[...]
Je gaat op een gegeven moment echt geen wedstrijd winnen van iemand die goed is. Musa mag dan wel goed zijn voor lui die goedkoop willen scoren maar als iemand goed kan verdedigen en kan voorkomen dat jij geen steekballen kan geven dan ben je al de Sjaak omdat je geen backup plan hebt.
Ik heb gedurende het laatste seizoen wat ik heb gespeeld 23 keer gescoord en 6 tegengoals geïncasseerd in divisie 4. Als je gewoon je verdediging niet uit formatie trekt waardoor 1-2tjes mogelijk zijn dan zijn die goedkope "kloten" spelers niks waard. Het is dat ik mijn mindset nog wat moet aanpassen dat tackelen en gele kaarten pakken normaal is. Hetzelfde geldt voor longshots, iets wat ik wel kan maar het is ook gewoon goedkoop scoren.
Al denk ik dat een goede speler met het team dat ik heb (Diego Costa als backup spits) makkelijk divisie 1 moet kunnen winnen.
Verwijderd
Maar zo is niet iedereen. Ik weet nu al dat er op een gegeven moment mensen gaan klagen dat die kleine rat geen bal meer kan schieten omdat ze tegenstanders tegenkomen die wel kunnen verdedigen.Thomas18GT schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 10:53:
[...]
Als ik op dat punt kom koop ik Aguero wel
Al denk ik dat een goede speler met het team dat ik heb (Diego Costa als backup spits) makkelijk divisie 1 moet kunnen winnen.
Ach er klagen zoveel mensen over van alles en nog wat toch?Verwijderd schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 10:56:
[...]
Maar zo is niet iedereen. Ik weet nu al dat er op een gegeven moment mensen gaan klagen dat die kleine rat geen bal meer kan schieten omdat ze tegenstanders tegenkomen die wel kunnen verdedigen.
Overigens is "die kleine rat" wel 4 centimeter groter dan Aguero haha
[ Voor 8% gewijzigd door Thomas18GT op 02-12-2016 11:03 ]
Je hebt gelijk hoor. Als het met Musa werkt waarom zou je het dan niet zo doen? Omdat anderen vinden dat het niet wenselijk is? Dit spel draait om winnen en dat is wat die spelers proberen te bereiken. Sociaal wenselijk spelen omdat het andere spelers beter ligt slaat ook nergens op.Thomas18GT schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 10:53:
[...]
Als ik op dat punt kom koop ik Aguero wel
Spelers met Musa schakelen zoals je zegt toch wel over op het moment dat het niet werkt. En gebruik maken van park the bus kan net zo irritant zijn als die high pressure teams. Het maakt mij niet uit, je speelt om te winnen waarbij alles binnen de kaders toegelaten is.
Ik weet ook wat mijn grote manko is, ik heb geen geduld om af te wachten, ik loop altijd te snel uit.Verwijderd schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 10:51:
[...]
Je gaat op een gegeven moment echt geen wedstrijd winnen van iemand die goed is. Musa mag dan wel goed zijn voor lui die goedkoop willen scoren maar als iemand goed kan verdedigen en kan voorkomen dat jij geen steekballen kan geven dan ben je al de Sjaak omdat je geen backup plan hebt.
Dit weekend voor het eerst Weekend league, vanmiddag vroeg vrij dus dan direct maar beginnen.
Nu merk ik dat er tijdens weekend league veel squad fitness cards gekocht worden, komt dat omdat mensen maar 1 goed team hebben en niet met hun fitness team in de weekend league spelen? Ik ben namelijk wel van plan met beide te spelen omdat beide teams voor mij wel lekker spelen.
Onderstaand mijn twee teams, kan helaas geen plaatje op futhead link doen op mn werk:
Neymar - SIF Icardi - SIF Salah
Perotti
Allan Veratti
Marcelo - MOV Barzagli - Bonnuci - Florenzi
SIF Donnarumma
FItness:
POTM Son - Musa - POTM Sterling
Coutinho
Toure Emre Can
Van aanholt - IF Sokratis (eerst klavan en die wissel ik direct) - Koscielny - CLyne
Butland
Heb helaas nog maar 100k over (en iets van 12 Movember kaarten), dus upgrades gaan hem niet worden.
Hopelijk is dit beetje te doen.
Nu merk ik dat er tijdens weekend league veel squad fitness cards gekocht worden, komt dat omdat mensen maar 1 goed team hebben en niet met hun fitness team in de weekend league spelen? Ik ben namelijk wel van plan met beide te spelen omdat beide teams voor mij wel lekker spelen.
Onderstaand mijn twee teams, kan helaas geen plaatje op futhead link doen op mn werk:
Perotti
Allan Veratti
SIF Donnarumma
FItness:
Coutinho
Toure Emre Can
Van aanholt - IF Sokratis (eerst klavan en die wissel ik direct) - Koscielny - CLyne
Butland
Heb helaas nog maar 100k over (en iets van 12 Movember kaarten), dus upgrades gaan hem niet worden.
Emre Can -> Kantewildcardxl schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 11:21:
Dit weekend voor het eerst Weekend league, vanmiddag vroeg vrij dus dan direct maar beginnen.
Perotti
Allan Veratti
SIF Donnarumma
FItness:
Coutinho
Toure Emre Can
Butland
Butland -> Lloris
Deze 2 zijn nog wel redelijke upgrades die binnen je budget vallen. Mogelijk Walker voor Clyne nog,maar Clyne is op zich ook prima.
Ander team vind ik het lastig. Allan zou ik eruit halen, maar die heb je waarschijnlijk voor Neymar erin gezet. Dus dat team is even lastig te beoordelen.
Ik start vandaag ook voor de eerste keer in de weekend league, ik ben benieuwd hoever ik kom. Ik ga gewoon lekker aanvallend spelen zoals ik normaal doe, zal wellicht niet veel winnen met mijn teams (ook al omdat ik hoor dat vele teams extreem defensief spelen, vind ik zelf niets aan):
https://www.futbin.com/17/squad/531841
https://www.futbin.com/17/squad/531812
Heb nog een kleine 200k aan budget, maar ga het gewoon met dit team doen. Speelt best lekker, ook al ziet het er misschien niet zo uit.
https://www.futbin.com/17/squad/531841
https://www.futbin.com/17/squad/531812
Heb nog een kleine 200k aan budget, maar ga het gewoon met dit team doen. Speelt best lekker, ook al ziet het er misschien niet zo uit.
M.b.t Allan, klopt word uiteindelijk vervangen door Modric die ik daar ook op 8 chem kan hebben.Bean77 schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 11:29:
[...]
Emre Can -> Kante
Butland -> Lloris
Deze 2 zijn nog wel redelijke upgrades die binnen je budget vallen. Mogelijk Walker voor Clyne nog,maar Clyne is op zich ook prima.
Ander team vind ik het lastig. Allan zou ik eruit halen, maar die heb je waarschijnlijk voor Neymar erin gezet. Dus dat team is even lastig te beoordelen.
Butland is idioot goed, heb hem, untradeable
Let op:
Let op: handelen in coins is door EA niet toegestaan. Het is dan ook niet toegestaan dit in dit topic te bespreken.
Let op: handelen in coins is door EA niet toegestaan. Het is dan ook niet toegestaan dit in dit topic te bespreken.