Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CyhMvXNXcAEyYp7.jpg:large
Aguerooooooo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klavan88
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 22-05-2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zal wel rete duur zijn zolang je Hazard nog kunt krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 05-10 00:29
Cavani ziet er ook wel een sterker uit nu!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErnstMid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 01-09 10:40

ErnstMid

Xbox GT: Capitalbully

gloeiende die agueroo idd *kwijl*

Nou, je mag hem hebben. Doe mij die Hummels dan maar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ErnstMid schreef op woensdag 30 november 2016 @ 16:29:
[...]

gloeiende die agueroo idd *kwijl*

Nou, je mag hem hebben. Doe mij die Hummels dan maar :)
Heb de normale en die functioneert prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErnstMid

ErnstMid

Verwijderd schreef op woensdag 30 november 2016 @ 16:51:
[...]

Heb de normale en die functioneert prima.
Oke, dan neem ik hem wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nou ik heb de normale en die kan altijd beter hoor. Toch een verschil voelbaar of je met Ronaldo aan het spelen bent of Aguero.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Wii4all schreef op woensdag 30 november 2016 @ 15:25:
ik verkoop daarom ook nooit managers ik sla ze gewoon op.
Begrijp ik het wel goed dat deze ook maar een aantal wedstrijden niet meer geldig zijn, tenzij je het contract verlengt? Ik zie namelijk tussen de contracten ook voor managers staan. Sorry.. noob hier. :P
Bedankt voor de reacties, begrijp nu hoe het chemistry-systeem werkt en hoe ik spelers zo ongeveer moet kopen. :)
Managers ga ik uitproberen, en misschien kom ik nog wel terug met wat andere vragen. ;)
Coins ga ik even uitzoeken, ben benieuwd hoelang deze duurt, heb namelijk meerdere coins boost in een keer gekocht, maar wist niet dat deze afliepen.
Speel liever online, dus ga een bredere bank kopen, al heb ik nu spelers die veelal aan beide kanten en/of positie kunnen spelen.

Wordt hier op T.net ook iets gedaan met FIFA 17 onderling, bijvoorbeeld toernooien, etc.? Weet dat dit vroeger wel eens gedaan werd. Helaas heeft naar mijn weten EA veel functionaliteit hiervoor eruit gesloopt.

Dit is btw. mijn team op FUTHead.

[ Voor 4% gewijzigd door HollowGamer op 30-11-2016 17:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bean77 schreef op woensdag 30 november 2016 @ 17:38:
[...]

Nou ik heb de normale en die kan altijd beter hoor. Toch een verschil voelbaar of je met Ronaldo aan het spelen bent of Aguero.
en dat verbaast je?

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!
HollowGamer schreef op woensdag 30 november 2016 @ 17:42:
Wordt hier op T.net ook iets gedaan met FIFA 17 onderling, bijvoorbeeld toernooien, etc.? Weet dat dit vroeger wel eens gedaan werd. Helaas heeft naar mijn weten EA veel functionaliteit hiervoor eruit gesloopt.
Geen toernooien hier, maar spelers spelen wel adhoc hier tegen elkaar.
Nope, zeg alleen dat Aguero ook alleen maar beter kan. Maar deze IF met een leuk kaartje erop heeft potentie.
Maar Ronaldo in Fifa17 voelt echt stukken beter aan dan Ronaldo uit fifa16. Of het de verbeterde engine is of misschien toch kleine nuances, of rancune vanuit EA naar Messi waardoor Ronaldo beter moet zijn..... zeg het maar...

[ Voor 37% gewijzigd door Bean77 op 30-11-2016 17:47 ]

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Bean77 schreef op woensdag 30 november 2016 @ 17:45:
[...]

Geen toernooien hier, maar spelers spelen wel adhoc hier tegen elkaar.
Ah ok, zou graag eens een keer willen meedoen. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• peeweeherman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09-2024

peeweeherman

energieleverend.nl

HollowGamer schreef op woensdag 30 november 2016 @ 13:07:
Na het velen spelen in de career mode, heb ik eindelijk de overstapt gemaakt naar FUT 17

PS. Mocht je trouwens tegen mij willen spelen (als dat kan), username is isayubuntu. :D
Geen idee, maar ik zal vanavond een poging wagen (pweehrmn)

Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

Hooeijk vanavond ook weer leuke nieuwe sbc met november kaartjes.

Heb nog geen 2 weken geleden voor 100k€ Eriksen IF gekocht, is nu al 170k€, speelt ook echt top, hopelijk dat die nieuwe IF sigtor... met een spil kaartje net zo speelt op CAM

Hmm, zie net de weakfoot.. Ach hij zal geen drol kosten dus maar eens proberen

[ Voor 14% gewijzigd door peeweeherman op 30-11-2016 18:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UrbanWoodz
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 15-08 17:06
Heb mijn team een beetje veranderd. Ik heb Schneiderlin, Smalling en Bailly vervangen door Khedira, Chiellini en Barzagli.

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjangoBangahri
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 06-12-2020
Met welke divisie kun je eigenlijk de weekend league vergelijken qua niveau?

Zijn je tegenstanders random of speel je tier vs tier? Bijv. Gold 1 vs gold 1?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Eriko1
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08-10 07:45
Blijven de prijzen stijgen ofzo, man man man... Ze lijken wel met het uur duurder te worden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyUtd4Life
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 11-10 15:45
DjangoBangahri schreef op woensdag 30 november 2016 @ 19:11:
Met welke divisie kun je eigenlijk de weekend league vergelijken qua niveau?

Zijn je tegenstanders random of speel je tier vs tier? Bijv. Gold 1 vs gold 1?
Op basis van je skillrating (wat gebaseerd zal zijn op ELO-rating) volgens mij. Maar weet niet of dit enkel gebeurd op basis van je Weekend League skills of ook daarbuiten. Zelf denk ik het tweede.
Eriko1 schreef op woensdag 30 november 2016 @ 19:54:
Blijven de prijzen stijgen ofzo, man man man... Ze lijken wel met het uur duurder te worden!
Dit was ook wel de verwachting, maar als je nog even geduld kan hebben zal je zien dat prijzen weer flink gaan zakken naar mate TOTY bekendmaking dichterbij komt.

FIFA Benelux Administrator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanVanHaaren
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16:44
Zouden de stijgende prijzen ook mede te wijten kunnen zijn aan de Squad Building Challenges? Ik kan mij namelijk voorstellen dat er op deze manier een zekere schaarste op de markt ontstaat aangezien er veel kaarten uit het spel verdwijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JanVanHaaren schreef op woensdag 30 november 2016 @ 20:20:
Zouden de stijgende prijzen ook mede te wijten kunnen zijn aan de Squad Building Challenges? Ik kan mij namelijk voorstellen dat er op deze manier een zekere schaarste op de markt ontstaat aangezien er veel kaarten uit het spel verdwijnen.
De prijzen van +-84 rated spelers zijn hoog gebleven doordat je ze kon inwisselen. EA heeft zelf de markt stabiel gehouden door die SBCs. De prijs van dure spelers heeft gewoon te maken met weekend league.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 05-10 00:29
Vind het echt jammer dat die prijzen zo blijven. Elke dag hoop ik op een vage crash ofzo haha. En idd ik denk dat die SBC de boosdoeners zijn. Geduld hebben is lastig en ben telkens al een speler aan het vervangen voor een iets goedkopere om zo toch een leuk dream teampje te maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
HollowGamer schreef op woensdag 30 november 2016 @ 17:42:
[...]

Begrijp ik het wel goed dat deze ook maar een aantal wedstrijden niet meer geldig zijn, tenzij je het contract verlengt? Ik zie namelijk tussen de contracten ook voor managers staan. Sorry.. noob hier. :P

[...]
Alleen je hoofdmanager welke bij je team staat verliest zn contracten. De rest blijft gewoon op 7 staan.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 16:03
Jezus..... Verlies nu twee keer de finale van de Weekend League kwalificatie....

In de tussentijd moet ik elke wedstrijd van team wisselen omdat er weer twee spelers geblesseerd zijn :'( Ik kan Robben niet betalen, maar op deze manier heb ik soort van 11 Robbens :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
To easy schreef op woensdag 30 november 2016 @ 21:17:
Vind het echt jammer dat die prijzen zo blijven. Elke dag hoop ik op een vage crash ofzo haha. En idd ik denk dat die SBC de boosdoeners zijn. Geduld hebben is lastig en ben telkens al een speler aan het vervangen voor een iets goedkopere om zo toch een leuk dream teampje te maken :)
Ik ben blij dat mijn investeringen tenminste hun waarde houden en zelfs stijgen. Mijn Ronaldo is ruim 300k gestegen. SBC's en WL zijn daar wel verantwoordelijk voor. Zoals eerder gezegd vind ik de onvoorspelbaarheid erg leuk. Ik durf ook niks over een TOTY te roepen nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

chengbondkwok schreef op woensdag 30 november 2016 @ 22:07:
Jezus..... Verlies nu twee keer de finale van de Weekend League kwalificatie....

In de tussentijd moet ik elke wedstrijd van team wisselen omdat er weer twee spelers geblesseerd zijn :'( Ik kan Robben niet betalen, maar op deze manier heb ik soort van 11 Robbens :+
Het kan altijd erger. Mijn Pogba kreeg een duw van Rashford en raakte uiteindelijk 2 wedstrijden geblesseerd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 30 november 2016 @ 22:09:
[...]

Het kan altijd erger. Mijn Pogba kreeg een duw van Rashford en raakte uiteindelijk 2 wedstrijden geblesseerd :P
Ik heb gisteravond drie potjes voor WL kwalificatie gedaan aan, eerste twee verloren en de derde gewonnen.
Vervolgens maar mee gekapt omdat het simpelweg niet leuk is en ik me besefte dat ik komend sowieso vrijwel geen tijd heb om te spelen |:(

Misschien gaat het lukken tijdens de kerstvakantie :+

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HowsMyApple
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 17:45
Als ik het mij goed herinner kreeg je vorige week de WL rewards op woensdagavond, maar heb nu nog niets gezien helaas..
Ik wil mn premium TOTW openen! Al zit er helaas weinig leuks in het TOTW dit keer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Bossie schreef op woensdag 30 november 2016 @ 22:15:
[...]

Ik heb gisteravond drie potjes voor WL kwalificatie gedaan aan, eerste twee verloren en de derde gewonnen.
Vervolgens maar mee gekapt omdat het simpelweg niet leuk is en ik me besefte dat ik komend sowieso vrijwel geen tijd heb om te spelen |:(

Misschien gaat het lukken tijdens de kerstvakantie :+
Ik ga ook geen weekend league spelen. Heb het wel een beetje gehad en het anti voetbal virus is al overgeslagen op normale seizoenen (mis dus niks :+).

Ik moest nog 3 punten voor de titel van divisie 4. Team voelde weer eens ontzettend traag aan wat altijd mooi is als je nog niks hebt verloren die sessie en het seizoen wat je speelt. Mocht weer eens niet, maar zit wel in divisie 3.

Het is na 10 wedstrijden wel eindelijk gelukt om met Pogba te scoren: https://streamable.com/k201

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HowsMyApple
Verwijderd schreef op woensdag 30 november 2016 @ 22:38:
[...]
Ik ga ook geen weekend league spelen. Heb het wel een beetje gehad en het anti voetbal virus is al overgeslagen op normale seizoenen (mis dus niks :+).

Ik moest nog 3 punten voor de titel van divisie 4. Team voelde weer eens ontzettend traag aan wat altijd mooi is als je nog niks hebt verloren die sessie en het seizoen wat je speelt. Mocht weer eens niet, maar zit wel in divisie 3.

Het is na 10 wedstrijden wel eindelijk gelukt om met Pogba te scoren: https://streamable.com/k201
Ik heb echt totaal geen last van dat antivoetbal waar mensen hier over klagen. Ja sommige mensen spelen ultra def of zelfs PTB, maar door de enorme ruimte tussen zijn verdediging en het middenveld is er veel mogelijkheid voor afstandschoten (die als je het een beetje onder de knie hebt erg makkelijk zijn dit jaar).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HowsMyApple schreef op woensdag 30 november 2016 @ 22:42:
[...]

Ik heb echt totaal geen last van dat antivoetbal waar mensen hier over klagen. Ja sommige mensen spelen ultra def of zelfs PTB, maar door de enorme ruimte tussen zijn verdediging en het middenveld is er veel mogelijkheid voor afstandschoten (die als je het een beetje onder de knie hebt erg makkelijk zijn dit jaar).
Misschien heb je het getroffen betreft tegenstanders. Kwam gisteren nog wel iemand tegen die continu bij de cornervlag stond en achterin rond ging tikken.

Edit:
Misschien is het op de PC ook wel anders aangezien daar minder die hards te vinden zijn.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 30-11-2016 22:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HowsMyApple
Verwijderd schreef op woensdag 30 november 2016 @ 22:44:
[...]

Misschien heb je het getroffen betreft tegenstanders. Kwam gisteren nog wel iemand tegen die continu bij de cornervlag stond en achterin rond ging tikken.
Wie weet zijn de mensen op PC dit jaar minder kinderachtig :9

Moet zeggen dat ik dat wat jij beschrijft voorgaande jaren voornamelijk in divisie 1 tegenkwam. Dit jaar nog niet in div 1 geweest omdat ik eigenlijk alleen 1x doordeweeks mezelf kwalificeer en de rest alleen WL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HowsMyApple schreef op woensdag 30 november 2016 @ 22:49:
[...]

Wie weet zijn de mensen op PC dit jaar minder kinderachtig :9

Moet zeggen dat ik dat wat jij beschrijft voorgaande jaren voornamelijk in divisie 1 tegenkwam. Dit jaar nog niet in div 1 geweest omdat ik eigenlijk alleen 1x doordeweeks mezelf kwalificeer en de rest alleen WL.
Zo kun je het ook zien hehe. Misschien zitten de (geestelijk) volwassen spelers gewoon op de PC :P Ik heb de afgelopen 4 weken WL gespeeld maar daar is het nog erger. Moet je voor de grap maar eens op Reddit kijken dan zie je de PTB haat wel voorbij komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wel grappig dat de prijzen voor 84 rated spelers even hoog blijven uren na afloop van de totw sbc. Weinig pack openings? Ik had verwacht dat ze sneller zouden dalen eerlijk gezegd. De iets duurder spelers stijgen juist best hard. Vidal is 130k. Halverwege vorige week zag ik hem onder de 100k. Marchisio was toen rond de 40,nu rond de 50. Ik gok dat het tot de volgende WL of pack aanbieding niet veel verandert maar hoop dat de 84ers snel gaan dalen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MyUtd4Life
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 11-10 15:45
Ik vind het niet gek dat die hoger rated nog wat duurder zijn. Eerst zijn er heel veel uit de game verdwenen door de SBCs, daarna willen de mensen die ze in hun team hadden ze weer terugkopen en wordt de vraag dus groter. Aanbod is nog niet zo groot als voorheen, dus prijzen stijgen / blijven op een hoog niveau. Als aanbod weer wat gestegen is, zullen prijzen echt wel weer gaan dalen.

[ Voor 10% gewijzigd door MyUtd4Life op 30-11-2016 23:14 ]

FIFA Benelux Administrator

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 17:47
Helaas niet gelukt om WL te halen. Al mijn pogingen gebruikt vandaag. 3x finale gehaald en weer verloren. Rage quit xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 10-10 09:48
Bernardo Silva uit m'n WL pakje! Eindelijk een ieniemieniebeetje pack luck :) Heb alleen geen Ligue 1 team en hij gaat nu weg voor ong 35k... morgen maar eens kijken wat we ermee gaan doen :)

PSN: MrMistral

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 13:37
Man man man man... Ik kan me maar niet kwalificeren, ik speel normaal altijd met een hybride omdat ik teams die uit 1 League bestaan altijd enorm saai vind en totaal niet creatief.
Dus ik speel ook met een B elftal van een paar K..

3pogingen gedaan vandaag en 2x finale gekomen en 2x verloren... Snap niet dat ik in de 1e Ronde 5-0 en 6-0 kan winnen van ibra en aguero en dat ik dan de finale niet kan winnen.

Moet ik dan zoals mijn laatste tegenstander ook gewoon Walcott Vardy en oxlade Chamberlain opstellen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

Jamesl schreef op donderdag 1 december 2016 @ 01:08:
Man man man man... Ik kan me maar niet kwalificeren, ik speel normaal altijd met een hybride omdat ik teams die uit 1 League bestaan altijd enorm saai vind en totaal niet creatief.
Dus ik speel ook met een B elftal van een paar K..

3pogingen gedaan vandaag en 2x finale gekomen en 2x verloren... Snap niet dat ik in de 1e Ronde 5-0 en 6-0 kan winnen van ibra en aguero en dat ik dan de finale niet kan winnen.

Moet ik dan zoals mijn laatste tegenstander ook gewoon Walcott Vardy en oxlade Chamberlain opstellen??
MUSA!!! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Helaas niks leuks in de WL rewards :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
the magic gem :P
Vissert schreef op donderdag 1 december 2016 @ 07:32:
Helaas niks leuks in de WL rewards :(
Heb je daarvoor 10 tot 15 uur gespeeld? >:)

Dat is ook het meest kansloze van WL. Kwalificatie met irritatie, dan 10 tot 15 uur lang frustratie spelen en als je dan eindelijk je beloning kan pakken zit er niks in. Zonde van de tijd waarin je andere leuke dingen had kunnen doen.
Maar blijf het goed gevonden van WL om dit idee in te voeren, alleen moeten ze gaan verzinnen hoe ze wat anti voetbal eruit kunnen halen.

[ Voor 64% gewijzigd door Bean77 op 01-12-2016 07:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bean77 schreef op donderdag 1 december 2016 @ 07:45:
[...]

the magic gem :P

[...]

Heb je daarvoor 10 tot 15 uur gespeeld? >:)

Dat is ook het meest kansloze van WL. Kwalificatie met irritatie, dan 10 tot 15 uur lang frustratie spelen en als je dan eindelijk je beloning kan pakken zit er niks in. Zonde van de tijd waarin je andere leuke dingen had kunnen doen.
Maar blijf het goed gevonden van WL om dit idee in te voeren, alleen moeten ze gaan verzinnen hoe ze wat anti voetbal eruit kunnen halen.
Tja de 30k bonus is wel een leuke en daarnaast nog een leuke verzameling aan chem kaarten, team condition etc. En je moet wat op de luie zondag :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
Ja daar speel ik al mee en die jongen loopt vgm 28 goals op 22 wedstrijden ofzo, maar het is blijkbaar niet genoeg..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vissert schreef op donderdag 1 december 2016 @ 08:17:
[...]

Tja de 30k bonus is wel een leuke en daarnaast nog een leuke verzameling aan chem kaarten, team condition etc. En je moet wat op de luie zondag :p
Dat is waar, ach misschien is het tegenwoordig wat minder frustrerend dan een tijdje geleden met al dat antivoetbal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bean77 schreef op donderdag 1 december 2016 @ 09:35:
[...]

Dat is waar, ach misschien is het tegenwoordig wat minder frustrerend dan een tijdje geleden met al dat antivoetbal.
Ik kom weinig anti voetbal tegen. Tuurlijk kom ik wel eens een tegensdander tegen die bij een 2-1 voorsprong gaat tijdrekken in de 85ste minuut maar daarvoor hoef je niet perse aan de WL mee te doen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amelandbor
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16:09
Vissert schreef op donderdag 1 december 2016 @ 09:46:
[...]

Ik kom weinig anti voetbal tegen. Tuurlijk kom ik wel eens een tegensdander tegen die bij een 2-1 voorsprong gaat tijdrekken in de 85ste minuut maar daarvoor hoef je niet perse aan de WL mee te doen :+
Ik kwam er laatst 1 tegen die ging tijdrekken terwijl die 6-3 voor stond :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Amelandbor schreef op donderdag 1 december 2016 @ 09:51:
[...]

Ik kwam er laatst 1 tegen die ging tijdrekken terwijl die 6-3 voor stond :X
Ja die heb je ook :p Had er laatst 1 die had een team van 1.5/2 miljoen en ging in de 30ste minuut al tijdrekken tegen mijn 100k team :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amelandbor
Of mensen die met 2-0 achter nog steeds PTB spelen. Ik snap de lol er niet van, maar het zal wel aan de leeftijd liggen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Amelandbor schreef op donderdag 1 december 2016 @ 10:01:
Of mensen die met 2-0 achter nog steeds PTB spelen. Ik snap de lol er niet van, maar het zal wel aan de leeftijd liggen :P
Leeftijd heeft er weinig mee te maken gok ik. Je komt zowel Harambe (12 tot 14 jaar) als de 30+ers tegen die continu buschauffeur spelen. Je eigen leeftijd zal verder ook weinig uit maken, aangezien iedereen die Fifa wil spelen totaal geen zin heeft in zo'n tegenstander.

Wat je volgens mij ook het beste kunt doen is Fifa niet aanslingeren wanneer er belangrijke wedstrijden op TV zijn. Je hebt nog steeds 2 types mensen die Fifa spelen en dat zijn liefhebbers van de sport en de mensen die het een "leuk" spel vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3xH
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 01-01-2023

3xH

Gisteren weer weten te kwalificeren voor de WL. Ik kwam ook weer iemand tegen die zelfs na een achterstand zo verdedigend bleef spelen. Daarom maar rustig de bal wat rond blijven spelen, toen ging hij in de 90 minuut maar rage quitten. Wat ik wel vervelend vind is dat je een aantal keer moet zoeken om een wedstrijd te kunnen spelen, meerdere keren dat iemand niet tegen mij wil spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

3xH schreef op donderdag 1 december 2016 @ 10:09:
Gisteren weer weten te kwalificeren voor de WL. Ik kwam ook weer iemand tegen die zelfs na een achterstand zo verdedigend bleef spelen. Daarom maar rustig de bal wat rond blijven spelen, toen ging hij in de 90 minuut maar rage quitten. Wat ik wel vervelend vind is dat je een aantal keer moet zoeken om een wedstrijd te kunnen spelen, meerdere keren dat iemand niet tegen mij wil spelen.
Weet niet wanneer je club is opgericht maar ik gok dat dit de reden is: https://www.reddit.com/r/.../?st=iw659mgt&sh=a9a1d2c4

Mijn club komt uit maart 2015 (ben toen begonnen met FUT) op de PS4 en heb soms ook gehad dat ik 10 keer iemand zag leaven na het zien van mijn oprichtingsjaar, kit of uiteindelijk nog de speler die aan mijn kant stond voordat je een spel wilt gaan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 1 december 2016 @ 10:17:
[...]

Weet niet wanneer je club is opgericht maar ik gok dat dit de reden is: https://www.reddit.com/r/.../?st=iw659mgt&sh=a9a1d2c4

Mijn club komt uit maart 2015 (ben toen begonnen met FUT) op de PS4 en heb soms ook gehad dat ik 10 keer iemand zag leaven na het zien van mijn oprichtingsjaar, kit of uiteindelijk nog de speler die aan mijn kant stond voordat je een spel wilt gaan spelen.
Ik ben wat dat betreft ook een zeikerd. Ik speel het liefste thuis omdat ik merk dat er dan vaak een betere verbinding is.

Daarnaast wil ik vanaf komende week een lijstje met tegenstanders bij gaan houden. Ik heb het idee dat ik vaker de zelfde personen tegenkom.

[ Voor 9% gewijzigd door Vissert op 01-12-2016 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas18GT
  • Laatst online: 08-10 13:18
Vissert schreef op donderdag 1 december 2016 @ 10:27:
[...]

Ik ben wat dat betreft ook een zeikerd. Ik speel het liefste thuis omdat ik merk dat er dan vaak een betere verbinding is.

Daarnaast wil ik vanaf komende week een lijstje met tegenstanders bij gaan houden. Ik heb het idee dat ik vaker de zelfde personen tegenkom.
Haha dat heb ik ook.

Ook is mijn teamnaam second, dan denken ze dat je met je fitnessteam speelt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vissert schreef op donderdag 1 december 2016 @ 10:27:
[...]

Bij zowel WL als seizoenen zal dit geen bal uit mogen maken aangezien WL op een server draait en de enige connectie die je hebt met de brakke servers van EA is. Met seizoenen is het een P2P verbinding, waardoor je mag gaan genieten als iemand een beroerde verbinding heeft.

Het enige wat ik nog even moet uitzoeken is dat ik het gras gewoon op standaard zet. Heb nu 1 keer in het stadion van Stoke City gespeeld en was er naar een paar minuten wel klaar mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amelandbor
Verwijderd schreef op donderdag 1 december 2016 @ 10:09:
[...]

Leeftijd heeft er weinig mee te maken gok ik. Je komt zowel Harambe (12 tot 14 jaar) als de 30+ers tegen die continu buschauffeur spelen. Je eigen leeftijd zal verder ook weinig uit maken, aangezien iedereen die Fifa wil spelen totaal geen zin heeft in zo'n tegenstander.

Wat je volgens mij ook het beste kunt doen is Fifa niet aanslingeren wanneer er belangrijke wedstrijden op TV zijn. Je hebt nog steeds 2 types mensen die Fifa spelen en dat zijn liefhebbers van de sport en de mensen die het een "leuk" spel vinden.
Hier een 30+er :P. Het zal wel een mentaliteit zijn oid.
[...]

September 2011 is ook niet een ideale datum :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3xH
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 01-01-2023

3xH

[...]

Mijn club komt uit september 2014. Ik kan me nog indenken dat je liever niet tegen een fut founder of iemand die een club heeft die een jaartje of 5 is, maar die van mij is nog maar 2 jaar oud. Net zoals jij zegt, het komt voor dat je echt heel vaak een nieuwe wedstrijd moet zoeken. In de WL heb ik ook voordat ik de tegenstander zie dat ik de melding krijg dat de tegenstander vertrokken is en dan meestal een aantal keer achter elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vissert schreef op donderdag 1 december 2016 @ 09:46:
[...]

Dan valt het mee als je het weinig tegenkomt.
Mijn ervaring was dat 10-15 uur WL niet opweegt tegen a) tijd vs beloning en b) antivoetbal etc. Maar dat is uiteraard ieders eigen afweging.
Badges uit een bepaald land speel al ik al uberhaupt niet tegen, bepaald badge uit de bundes speel ik niet tegen omdat ik vaak afbraakvoetbal dan tegenkom, bepaalde stijl teamnamen speel ik niet tegen, want daar kan je ook een bepaald patroon in vinden. Maar gelukkig blijven er nog heel veel spelers over hoor om tegen te spelen ;) Na een paar seizoenen fifa weet je wel wat voor types je moet negeren (al zijn er uiteraard uitzonderingen).
Amelandbor schreef op donderdag 1 december 2016 @ 10:01:
Leeftijd heeft er ook mee te maken vind ik. Maar ja als ik brucegrannec antivoetbal zie spelen door 0,0 risico te nemen en alleen maar probeert de bal zoveel mogelijk rond te spelen, tsja... dan is daar ook niks aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

3xH schreef op donderdag 1 december 2016 @ 10:43:
[...]

Mijn club komt uit september 2014. Ik kan me nog indenken dat je liever niet tegen een fut founder of iemand die een club heeft die een jaartje of 5 is, maar die van mij is nog maar 2 jaar oud. Net zoals jij zegt, het komt voor dat je echt heel vaak een nieuwe wedstrijd moet zoeken. In de WL heb ik ook voordat ik de tegenstander zie dat ik de melding krijg dat de tegenstander vertrokken is en dan meestal een aantal keer achter elkaar.
FUT Founders ook al menig maal tegen gespeeld en dat betekent echt niet dat ze goed zijn in het spel. Vind het wel een leuke uitdaging en heb ook al redelijk veel potjes van FUT Founders gewonnen. Ik doel ook niet op het zoeken en instant een melding krijgen dat de tegenstander weg is maar gewoon dat ze eerst een paar seconde nadenken en vervolgens leaven (ready, kits of het team management scherm voordat je de wedstrijd in gaat).

Maart 2015 is ook nog eens halverwege het FUT jaar dus eigenlijk zou ik vanaf het begin van dit jaar anderhalf jaar ervaring hebben en zelfs daar worden mensen bang van :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas18GT
Verwijderd schreef op donderdag 1 december 2016 @ 10:51:
[...]

FUT Founders ook al menig maal tegen gespeeld en dat betekent echt niet dat ze goed zijn in het spel. Vind het wel een leuke uitdaging en heb ook al redelijk veel potjes van FUT Founders gewonnen. Ik doel ook niet op het zoeken en instant een melding krijgen dat de tegenstander weg is maar gewoon dat ze eerst een paar seconde nadenken en vervolgens leaven (ready, kits of het team management scherm voordat je de wedstrijd in gaat).

Maart 2015 is ook nog eens halverwege het FUT jaar dus eigenlijk zou ik vanaf het begin van dit jaar anderhalf jaar ervaring hebben en zelfs daar worden mensen bang van :')
Ik denk niet dat ze daar bang van worden, wat voor badge en kit gebruik je? Vaak is het zo dat als je van een "grote" club gebruikt ze er vanuit gaan dat je ook wel coins hebt voor een goed team, en ze dus verder kijken.

Kan me dus de verrassing wel voorstellen als ze mijn teamnaam "Subs" zien, met een of andere bronzen logo en een Feyenoord kitje, en vervolgens m'n 1.6 mln team :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Thomas18GT schreef op donderdag 1 december 2016 @ 10:54:
[...]

Ik denk niet dat ze daar bang van worden, wat voor badge en kit gebruik je? Vaak is het zo dat als je van een "grote" club gebruikt ze er vanuit gaan dat je ook wel coins hebt voor een goed team, en ze dus verder kijken.

Kan me dus de verrassing wel voorstellen als ze mijn teamnaam "Subs" zien, met een of andere bronzen logo en een Feyenoord kitje, en vervolgens m'n 1.6 mln team :+
Van 1,5 jaar subscribe word je idd niet bang, denk dat het ook zo'n beetje het gemiddelde is. En van Fut founders hoef je ook niet per definitie bang te worden, al mag je aannemen dat ze in alle versies wel iets geleerd hebben :P

Het enige waar ik last van heb is dat gedeelte bij de tenues dat ze een speler zien. Als dat Ronaldo, Suarez, Bale, Pogba is dan is er al vaak direct een disconnect ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas18GT
Bean77 schreef op donderdag 1 december 2016 @ 11:04:
[...]

Van 1,5 jaar subscribe word je idd niet bang, denk dat het ook zo'n beetje het gemiddelde is. En van Fut founders hoef je ook niet per definitie bang te worden, al mag je aannemen dat ze in alle versies wel iets geleerd hebben :P

Het enige waar ik last van heb is dat gedeelte bij de tenues dat ze een speler zien. Als dat Ronaldo, Suarez, Bale, Pogba is dan is er al vaak direct een disconnect ;w
Je ziet de speler van de tegenstander toch helemaal niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Thomas18GT schreef op donderdag 1 december 2016 @ 11:11:
[...]

Je ziet de speler van de tegenstander toch helemaal niet?
In het scherm waar je de tenue moet kiezen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Thomas18GT schreef op donderdag 1 december 2016 @ 10:54:
[...]

Badges: FC Twente en BVB
Kits: FC Twente, BVB, Liverpool en Chapecoense

Moet misschien maar een Arsenal badge halen dan denkt ik. Dan denken mensen dat ik geen coins uit geef aan een fatsoenlijk team :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
Bean77 schreef op donderdag 1 december 2016 @ 11:04:
[...]

Ik win vaker van een team met Bale o.i.d. dan een team met Musa xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas18GT
Bean77 schreef op donderdag 1 december 2016 @ 11:14:
[...]

In het scherm waar je de tenue moet kiezen.
Volgens mij zie je daar een onherkenbare speler, juist voor deze dingen. Maar ik heb geen ps4 in de buurt om dat te checken :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Jamesl schreef op donderdag 1 december 2016 @ 11:16:
[...]

Ik win vaker van een team met Bale o.i.d. dan een team met Musa xD
Bij mij maakt het niet uit. Volgens mij verlies of win ik niet meer van een Musa dan een Bale. Hangt toch af van de speler achter de knoppen.
Thomas18GT schreef op donderdag 1 december 2016 @ 11:17:
[...]

Volgens mij zie je daar een onherkenbare speler, juist voor deze dingen. Maar ik heb geen ps4 in de buurt om dat te checken :9
Moet je vanavond maar even checken. Je ziet altijd 1 speler in het tenue uit of thuis dat je moet kiezen. Als daar een sterke speler staat schrikt dat spelers vaak af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lol courtois is bijna niet meer te vinden op de markt?

Heb die van mij voor 66k gekocht maar ze gaan nu soms weg voor 140k

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vissert schreef op donderdag 1 december 2016 @ 11:31:

whaha je hebt gelijk. Misschien massaal opgekocht? Gebruikt voor de sbc zal wel niet met zo'n prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 10-10 09:48

Ja bizar! Nainggolan is ook al zo duur... heeft dat allemaal met die hazard sbc te maken?

PSN: MrMistral

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net even gekeken naar Courtois. Ik zag er 3 op de transfermarkt op 59 minuten en allemaal vlot gesnipet. Had hem voor 120k kunnen pakken, misschien wel een goede investering geweest. Of toch niet, zijn range gaat tot 130k...

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2016 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrMistral schreef op donderdag 1 december 2016 @ 11:34:
[...]

Ja bizar! Nainggolan is ook al zo duur... heeft dat allemaal met die hazard sbc te maken?
Klopt. Door die nieuwe Belg is het "goedkoper" om Hazard te halen waardoor veel mensen dit nog even doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Mijn Courtois maar voor de max prijs er op gezet. 1 WL met Butland red ik wel en een rendement van 55k is wel lekker :)

Edit:

Al verkocht :D

[ Voor 10% gewijzigd door Vissert op 01-12-2016 11:48 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PeacockSR4
  • Laatst online: 23-09-2021
Vissert schreef op donderdag 1 december 2016 @ 11:48:
Mijn Courtois maar voor de max prijs er op gezet. 1 WL met Butland red ik wel en een rendement van 55k is wel lekker :)

Edit:

Al verkocht :D
Heb mijn Courtois maandje geleden gekocht voor 49k, nu voor 130k verkocht ook, binnen 1 minuut O+
Snap niet dat die nu zo duur is. 1 weekendleague met een andere keeper red ik ook wel :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas18GT
Vinden jullie Courtios allemaal beter dan de Gea ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Thomas18GT schreef op donderdag 1 december 2016 @ 11:51:
Weet ik niet maar mijn portemonnee wel. De gea is standaard 125k+ en Courtois was voor 50/60k op te pikken.

Edit:

En de gea heeft geen "comes for crosses" en is wel een puncher..

[ Voor 11% gewijzigd door Vissert op 01-12-2016 11:54 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Thomas18GT schreef op donderdag 1 december 2016 @ 11:17:
[...]

Het is soms iemand van je eigen team en andere keren is het compleet random.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
  • Laatst online: 16:03
PeacockSR4 schreef op donderdag 1 december 2016 @ 11:50:
[...]

Heb mijn Courtois maandje geleden gekocht voor 49k, nu voor 130k verkocht ook, binnen 1 minuut O+
Snap niet dat die nu zo duur is. 1 weekendleague met een andere keeper red ik ook wel :*)
Omdat Courtois een hoge rating heeft, Belg is en dus uitermate geschikt voor de Hazard SBC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErnstMid

ErnstMid

Verwijderd schreef op donderdag 1 december 2016 @ 11:55:
[...]

Het is soms iemand van je eigen team en andere keren is het compleet random.
altijd random dus? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niet altijd. Zie soms wel Martial, Dybala of Pogba voorbij komen. Soms zijn het spelers die ik totaal niet herken of die ik niet eens in mijn club heb xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErnstMid

ErnstMid

Verwijderd schreef op donderdag 1 december 2016 @ 12:09:
[...]

Niet altijd. Zie soms wel Martial, Dybala of Pogba voorbij komen. Soms zijn het spelers die ik totaal niet herken of die ik niet eens in mijn club heb xD
Als het altijd een random speler is dan komt er vast een keer een uit je eigen club voorbij ;)

Ik denk dat ik naast mn huidige bundesliga team dan toch ook maar aan een bpl team beginnen. Lekker veel mogelijkheden om nog spelers te upgraden :9 Of, ik ga volle bak voor Vidal en Auba... keuzes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Thomas18GT schreef op donderdag 1 december 2016 @ 11:51:
Nee. Ik heb Courtois gehad maar ik vind de Gea die ik nu heb beter. Overigens vind ik Courtois ook heel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 03-10 12:41
Helaas er gisteren uit in de halve finale met 3-2, had nog een penal gemist. Moet echt eens video's van de penals in 17 bekijken.

Frommelgoal van hem die er wel in gaat, jammer vanavond opnieuw proberen. Het voelde wel goed.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeacockSR4
  • Laatst online: 23-09-2021
Nu het toch over keepers gaat, welke teamgeeststijl hebben jullie het liefst bij een keeper?

[ Voor 8% gewijzigd door PeacockSR4 op 01-12-2016 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas18GT
Vissert schreef op donderdag 1 december 2016 @ 11:53:
[...]

Weet ik niet maar mijn portemonnee wel. De gea is standaard 125k+ en Courtois was voor 50/60k op te pikken.

Edit:

En de gea heeft geen "comes for crosses" en is wel een puncher..
Hmm, ik ga Cech - Koscielny maar eens testen ipv de Gea - Smalling :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ErnstMid schreef op donderdag 1 december 2016 @ 12:12:
[...]

Als het altijd een random speler is dan komt er vast een keer een uit je eigen club voorbij ;)

Ik denk dat ik naast mn huidige bundesliga team dan toch ook maar aan een bpl team beginnen. Lekker veel mogelijkheden om nog spelers te upgraden :9 Of, ik ga volle bak voor Vidal en Auba... keuzes!
Het nadeel van de Bundesliga is dat vleugelspelers en fullbacks gewoon ruk zijn. De PL mag dan wel dure spelers hebben, het zijn ook een aantal van de beste spelers.

Het zotte is is dat ik zelfs op dit moment minder kwijt ben aan mijn volledig PL team dan de normale Ronaldo. Ronaldo mag dan wel de beste speler in het spel zijn maar ik denk dat een volledig team toch beter presteert dan 1 speler die je gewoon kunt hinderen.
Mars18 schreef op donderdag 1 december 2016 @ 12:17:
Helaas er gisteren uit in de halve finale met 3-2, had nog een penal gemist. Moet echt eens video's van de penals in 17 bekijken.

Frommelgoal van hem die er wel in gaat, jammer vanavond opnieuw proberen. Het voelde wel goed.
Hoe je ze er in knalt?

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2016 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Verwijderd schreef op donderdag 1 december 2016 @ 12:19:
[...]

Het nadeel van de Bundesliga is dat vleugelspelers en fullbacks gewoon ruk zijn. De PL mag dan wel dure spelers hebben, het zijn ook een aantal van de beste spelers.

Het zotte is is dat ik zelfs op dit moment minder kwijt ben aan mijn volledig PL team dan de normale Ronaldo. Ronaldo mag dan wel de beste speler in het spel zijn maar ik denk dat een volledig team toch beter presteert dan 1 speler die je gewoon kunt hinderen.

[...]

Hoe je ze er in knalt?
Ja, ik schiet nu alles recht door het midden :D

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PeacockSR4 schreef op donderdag 1 december 2016 @ 12:18:
Nu het toch over keepers gaat, welke teamgeeststijl hebben jullie het liefst bij een keeper?
Glove is met afstand mijn favoriet.
Thomas18GT schreef op donderdag 1 december 2016 @ 12:19:
[...]

Hmm, ik ga Cech - Koscielny maar eens testen ipv de Gea - Smalling :)
Voor Koscielny - Smalling gaan en dan een goede prijs/kwaliteit keeper. Ik zou eerder Lloris proberen dan Cech.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bean77 schreef op donderdag 1 december 2016 @ 12:28:
[...]

[...]

Voor Koscielny - Smalling gaan en dan een goede prijs/kwaliteit keeper. Ik zou eerder Lloris proberen dan Cech.
Ik ook! Ik vond Cech dramatisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErnstMid

ErnstMid

Verwijderd schreef op donderdag 1 december 2016 @ 12:19:
[...]

Daarom, maar ik vind Robben en Ribery beide best oke spelen hoor :) En Sanches is een beest voor een paar K, die blijft heerlijk spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arwintju
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 16:24
PeacockSR4 schreef op donderdag 1 december 2016 @ 12:18:
Hangt helemaal van zijn stats af. Ik heb bijvoorbeeld lloris en die heeft een wat lagere positioning stat dus pas ik een stijl toe die dat een boost geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mars18 schreef op donderdag 1 december 2016 @ 12:24:
[...]

Ja, ik schiet nu alles recht door het midden :D
Je moet gewoon richten met de linker stick. Je kunt gok ik net als vorig jaar zowel in de practice area als die skill games penalties oefenen. In de practice area kon je vorig jaar in de 16 op 1 van de pijltjes drukken waarna je een penalty mag nemen. Zo kun je met behulp van dat pijltje oefenen om een idee te krijgen hoe je moet mikken om hem bijvoorbeeld in de kruising te schieten.
ErnstMid schreef op donderdag 1 december 2016 @ 12:53:
[...]

Daarom, maar ik vind Robben en Ribery beide best oke spelen hoor :) En Sanches is een beest voor een paar K, die blijft heerlijk spelen.
Ik heb zowel de normale als zijn OTW kaart. Beide heb ik echt zo vaak heb ingebracht omdat ik een voorsprong wou bewaken. Sinds ik dat bovenstaande team heb gebruik ik hem eigenlijk nooit meer omdat die spelers niet moe worden.

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2016 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
Verwijderd schreef op donderdag 1 december 2016 @ 11:40:
[...]

Klopt. Door die nieuwe Belg is het "goedkoper" om Hazard te halen waardoor veel mensen dit nog even doen.
nieuwe belg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas18GT
Bean77 schreef op donderdag 1 december 2016 @ 12:28:
[...]

[...]

Maar ik wil Vidal - Alaba - Boateng houden en kan Neuer nu even niet betalen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErnstMid

ErnstMid

Verwijderd schreef op donderdag 1 december 2016 @ 13:00:

Ik heb zowel de normale als zijn OTW kaart. Beide heb ik echt zo vaak heb ingebracht omdat ik een voorsprong wou bewaken. Sinds ik dat bovenstaande team heb gebruik ik hem eigenlijk nooit meer omdat die spelers niet moe worden.
Ja true, maar dat is ook best een aardig team wat je op de been hebt gebracht ;) Als ik mijn gehele bundesliga team zou verkopen kan ik alleen pogba niet eens halen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ErnstMid schreef op donderdag 1 december 2016 @ 13:08:
[...]

Ja true, maar dat is ook best een aardig team wat je op de been hebt gebracht ;) Als ik mijn gehele bundesliga team zou verkopen kan ik alleen pogba niet eens halen :P
Ik heb hem voor 450 aangeschaft. Vind het ook absurd dat ook zulke spelers zomaar weer 100k meer waard worden. Ik denk overigens dat je beter voor Kante kunt gaan (de normale). Ik heb nu 14 wedstrijden met Pogba gespeeld en maar 2 goals (assists zo geen idee).
https://www.futbin.com/17/player/15423/Vossen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
Verwijderd schreef op donderdag 1 december 2016 @ 13:11:
[...]

Ik heb hem voor 450 aangeschaft. Vind het ook absurd dat ook zulke spelers zomaar weer 100k meer waard worden. Ik denk overigens dat je beter voor Kante kunt gaan (de normale). Ik heb nu 14 wedstrijden met Pogba gespeeld en maar 2 goals (assists zo geen idee).

[...]

https://www.futbin.com/17/player/15423/Vossen
Ah zo, ja snap wel dat dat scheelt.

Trouwens, iemand nog trading tips?Ik ben altijd te laat om in te spelen op SBC's :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jamesl schreef op donderdag 1 december 2016 @ 13:15:
[...]

Ah zo, ja snap wel dat dat scheelt.

Trouwens, iemand nog trading tips?Ik ben altijd te laat om in te spelen op SBC's :p
Lazio VS Roma is dit weekend (ben je al te laat mee gok ik).
Volgende week zijn er voor de kwalificatie een aantal MLS spelers nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
Verwijderd schreef op donderdag 1 december 2016 @ 13:17:
[...]

Lazio VS Roma is dit weekend (ben je al te laat mee gok ik).
Volgende week zijn er voor de kwalificatie een aantal MLS spelers nodig.
Ja je moet eigenlijk 2 weken vooruit kijken dus?
En gadverdamme is er volgende week weer kwalificatie?

Zijn echt de saaiste wedstrijden :p, laat maar lekker de competities doorgaan..

Edit: eredivisie is wel gewoon volgende week toch?

[ Voor 5% gewijzigd door Jamesl op 01-12-2016 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jamesl schreef op donderdag 1 december 2016 @ 13:18:
[...]

Ja je moet eigenlijk 2 weken vooruit kijken dus?
En gadverdamme is er volgende week weer kwalificatie?

Zijn echt de saaiste wedstrijden :p, laat maar lekker de competities doorgaan..

Edit: eredivisie is wel gewoon volgende week toch?
Ja je moet gewoon meerdere weken vooruit kijken. De kwalificatie requirements mocht je geen goud 3 halen kun je terug vinden op Reddit of op de console zelf. Hierop kun je inspelen mochten er bepaalde leagues naar voren komen, of silveren teams.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Verwijderd schreef op donderdag 1 december 2016 @ 13:00:
[...]

Je moet gewoon richten met de linker stick. Je kunt gok ik net als vorig jaar zowel in de practice area als die skill games penalties oefenen. In de practice area kon je vorig jaar in de 16 op 1 van de pijltjes drukken waarna je een penalty mag nemen. Zo kun je met behulp van dat pijltje oefenen om een idee te krijgen hoe je moet mikken om hem bijvoorbeeld in de kruising te schieten.

[...]

O linker stick, ik mikte met rechts lol

Pagina: 1 ... 57 ... 190 Laatste

Let op:
Let op: handelen in coins is door EA niet toegestaan. Het is dan ook niet toegestaan dit in dit topic te bespreken.