Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat is mijn normale antwoord, maar Reina heeft iets magisch. Net als Butland.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

To easy schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 22:45:
[...]

Vond Allan niet heel opvallaned ofzo? ook een tijdje gehad en voor zijn prijs wel een leuke begin speler voor middenveld.
Marchisio, Naingollan, Pjanic zijn natuurlijk allemaal beter. Maar Allan blijft bij mij tot het einde van de pot stamina houden. Ook knalt hij ze lekker erin. Echt geen verkeerd mannetje. Misschien wel een beginnerskaart idd. Maar toch speelt hij bij mij regelmatig waar ik Parola, Medel en De Rossi al lang geupgrade heb.

Immobile vind ik overigens nog lekkerder spelen dan Eder. Echt alles wat hij aanraakt gaat op doel. Hij speelt nu samen met Dybala voorin. Immobile scoort er meer. :)

Heb net een risicotje gelopen en al mijn 83 en 84 spelers, die normaal voor discard verkopen, verkocht. Hun prijzen zijn zo hoog in vergelijking met voor de TOTW challenge. Gok dat die wel weer terugkeren voor minder overmorgen. Zo niet, ben ik de lul en moet ik het weer met mijn vorige teampjes doen. :)

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2016 23:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mijn Calcio-A team speelt prima, maar zit er aan te denken om te switchen naar 433-4 van 433-2 om meer druk naar voren te kunnen uitoefenen.

Ik moet dus een CAM hebben, ik zit aan de volgende opties te denken:
- Marchisio terughalen, heb ik verkocht voor de crash (saai maar degelijk)
- IF Mertens als CAM klinkt erg leuk, en is qua stats zeer aanvallend (CAM 93 @ Futhead)

IF Mertens is voornamelijk duur door POTM Hazard, echter misschien daalt hij als de volgende POTM uit is. Iemand misschien nog andere suggesties?

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 23:13:
Mijn Calcio-A team speelt prima, maar zit er aan te denken om te switchen naar 433-4 van 433-2 om meer druk naar voren te kunnen uitoefenen.

- IF Mertens als CAM klinkt erg leuk, en is qua stats zeer aanvallend (CAM 93 @ Futhead)

IF Mertens is voornamelijk duur door POTM Hazard, echter misschien daalt hij als de volgende POTM uit is. Iemand misschien nog andere suggesties?
Heb je Pjanic al eens geprobeerd als cam? Lijkt me met zijn passing, dribbling en redelijk schieten wel interessant. Zijn IF versie is ook bijzonder leuk en als je daar nog een leuke kaart op zet. ball control, short passing. Lijkt een ideale verbindingsspeler naar de spitsen toe.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bean77 schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 23:19:
[...]

Heb je Pjanic al eens geprobeerd als cam? Lijkt me met zijn passing, dribbling en redelijk schieten wel interessant. Zijn IF versie is ook bijzonder leuk en als je daar nog een leuke kaart op zet. ball control, short passing. Lijkt een ideale verbindingsspeler naar de spitsen toe.
Dat is optie 1:
https://www.futbin.com/17/squad/85080

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vergeet niet dat hij niet meer in packs zit, daarnaast veel gebruikt is voor de POTM waardoor er dus schaarste is gecreëerd. Exclusieve kaarten zijn vaak veel coins waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zeg...... zoek vooral niet verder ;)

Marchisio en nainggolan als brekers van counters. Pjanic de ideale verbindingsman, Insigne en Salah artiesten op de flanken. Verdediging als beton. Een noob keeper in de goal (geintje, als die voor jou werkt is het prima ;) ) Dybala is ook erg goed.
Ik zeg dat er geen betere calcio A te maken is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bean77 schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 23:26:
[...]

Ik zeg...... zoek vooral niet verder ;)

Marchisio en nainggolan als brekers van counters. Pjanic de ideale verbindingsman, Insigne en Salah artiesten op de flanken. Verdediging als beton. Een noob keeper in de goal (geintje, als die voor jou werkt is het prima ;) ) Dybala is ook erg goed.
Ik zeg dat er geen betere calcio A te maken is.
Dat is exact het team waar ik vorig seizoen de laatste maanden mee heb gespeeld op twee wijzigen achterin na (Bonucci/Miranda). Vandaar dat ik Mertens juist een leuke en snelle afwisseling lijkt.

Misschien moet die dwerg maar een SIF krijgen meteen nadat de volgende POTM is gereleased.
Laat Milik nog maar ff geblesseerd blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 23:34:
[...]

Dat is exact het team waar ik vorig seizoen de laatste maanden mee heb gespeeld op twee wijzigen achterin na (Bonucci/Miranda). Vandaar dat ik Mertens juist een leuke en snelle afwisseling lijkt.

Misschien moet die dwerg maar een SIF krijgen meteen nadat de volgende POTM is gereleased.
Laat Milik nog maar ff geblesseerd blijven.
Tsja deze Mertens zou ik op de bank houden en dan inbrengen voor of Pjanic of Dybala. Maar dat is wel een hele dure sub...... Met zijn snelheid, agility en balance volgens mij de ideale speler om vermoeide spelers in de 2e helft gek te maken bij de tegenstander.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bean77 schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 23:41:
[...]

Tsja deze Mertens zou ik op de bank houden en dan inbrengen voor of Pjanic of Dybala. Maar dat is wel een hele dure sub...... Met zijn snelheid, agility en balance volgens mij de ideale speler om vermoeide spelers in de 2e helft gek te maken bij de tegenstander.
Ik schuif ook vaak Salah/Cuadrado dan door naar de spits.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StaafM
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 03-12-2020
Ik kan iedereen dit aanraden:

http://www.futhead.com/17/squads/2722621/

Lemina wissel ik na de aftrap (vanwege chemistry ofcourse) voor Bale.
Zonder verlies van divisie 4 naar 3. divisie 2 moet ook lukken met nog 2 winst uit 5 pogingen nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyUtd4Life
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 11-10 15:45
Ik heb maar weer eens rondgekeken wat ik wil hebben na de TOTY-marktcrash en op het volgende uitgekomen:
http://www.futhead.com/17/squads/2722561/

Ja, het is wat aanvallend maar ik denk dat ik dat nog wel kan compenseren met die goede verdediging. Nadeel hiervan zou wel wezen dat ik niet heel erg veel meer overhoud (zoals het er nu voorstaat althans) om een even goed tweede team te maken. Iemand nog opmerkingen over dit team en mogelijk over de 4-1-2-1-2 (2)?

FIFA Benelux Administrator

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MyUtd4Life schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 23:53:
Ik heb maar weer eens rondgekeken wat ik wil hebben na de TOTY-marktcrash en op het volgende uitgekomen:

Ja, het is wat aanvallend maar ik denk dat ik dat nog wel kan compenseren met die goede verdediging. Nadeel hiervan zou wel wezen dat ik niet heel erg veel meer overhoud (zoals het er nu voorstaat althans) om een even goed tweede team te maken. Iemand nog opmerkingen over dit team en mogelijk over de 4-1-2-1-2 (2)?
Ik ben persoonlijk geen fan van Higuain, hij is een goede afmaker maar dan moet je hem ook echt alleen daarvoor gebruiken. Dybala heeft daarentegen veel meer te bieden. Matuidi is voornamelijk voor de link met Arfa, anders zou ik Naingolan + Marchisio halen.

Vervelend genoeg weet ik niet echt een alternatief in deze formatie, daarnaast is Higuain nu veel spits voor weinig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 10-10 09:48
Ik wil dit team <3 . Helaas maar 80k coins :( Komt dan wel 50k aan WL bij maar dan heb ik niet eens Dybala xD.

Speel nu met (41212):
Niang Muriel
Giovinco
Insigne Berardi
De Rossi
Mario Rui Manolas Koulibaly Florenzi
Donarumma

Ga denk ik wel Nainggolan halen voor de rossi :)

PSN: MrMistral

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjangoBangahri
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 06-12-2020
Dat is bijna hetzelfde team als ik heb. Speelt erg lekker.

Heb alleen pjanic als sub cm en hamsik als cam, ik vind die erg lekker spelen. Scoort regelmatig bij mij.

Trouwens gisteren voor het eerst gekwalificeerd voor de weekend league

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeweeherman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09-2024

peeweeherman

energieleverend.nl

Ik ben er dit weekend ook weer bij, proberen in december alle weekenden mee te doen.

Ik heb eens gekeken naar de maand rewards van de WL, maar ik zie geen verschillen in beloning tussen zilver 3 en zilver 1 (beide zilver IF), terwijl het verschil in gewonnen wedstrijden erg groot is, voor goud idem. Zit er echt geen verschil in deze beloningen?

Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DjangoBangahri schreef op woensdag 30 november 2016 @ 06:54:
[...]

Dat is bijna hetzelfde team als ik heb. Speelt erg lekker.

Heb alleen pjanic als sub cm en hamsik als cam, ik vind die erg lekker spelen. Scoort regelmatig bij mij.

Trouwens gisteren voor het eerst gekwalificeerd voor de weekend league
Dybala is bij mij de afmaker, maar Pjanic heeft meer assists dan de rest van het team bijlelkaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:35

Ik zou de IF bonaventura halen, dat is echt een beest op CAM. Ik heb er veel geprobeerd in de Calcio A, maar kom steeds weer bij Bonaventura terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
MyUtd4Life schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 23:53:

Ik zou IF Immobile of IF Icardi aanbevelen, die zijn wat dynamischer dan Higuain en de prijzen liggen niet zo ver uit elkaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nachtapotheker schreef op woensdag 30 november 2016 @ 07:34:
[...]

Ik zou de IF bonaventura halen, dat is echt een beest op CAM. Ik heb er veel geprobeerd in de Calcio A, maar kom steeds weer bij Bonaventura terug.
Bonaventura IF staat ook nog op mijn lijstje. Op dit moment heb ik Jovetic met een Hunter kaart er staan die het ook zeer goed doet. Meeste assist en goals binnen mijn huidige selectie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
Gisteren mijn eerste seizoen afgerond in div2, 15 punten gehaald, dus niet ontevreden. Al zat er meer in :P
Het valt mij op dat ik maar 2 speelstijlen ben tegen gekomen. Park de bus met Musa en Vardy voorin of high pressure continu met alleen middenvelders met 80+ strength.
Ik vond het vorig jaar het voordeel aan de hogere divisies dat je meer verschillende spelers / speelstijlen tegen kwam, dat valt me dit jaar erg tegen. Vooral van de park de bus met Musa en Vardy variant wordt ik wel erg moe, het goed te verdedingen, maar meestal lukt het ze toch 1x per wedstrijd om wel door mijn achterhoede heen te breken (vooral als ik probeer een goal te forceren om geen 0-0 te spelen :+)
Wat mij wel in positieve zin opvalt is dat ik bijna geen skillmove spammers tegen kom, beter dat dit niet meer OP is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
Vissert schreef op woensdag 30 november 2016 @ 07:38:
[...]

Bonaventura IF staat ook nog op mijn lijstje. Op dit moment heb ik Jovetic met een Hunter kaart er staan die het ook zeer goed doet. Meeste assist en goals binnen mijn huidige selectie.
Ja dat werkt ook prima, die zit bij mij nu op de bank, voor als ik eind 2e helft nog wat moet forceren en de rest moe is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nachtapotheker schreef op woensdag 30 november 2016 @ 07:42:
[...]

Ja dat werkt ook prima, die zit bij mij nu op de bank, voor als ik eind 2e helft nog wat moet forceren en de rest moe is ;)
Die heb ik nog als loan player om even te testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 24-09 12:40
Mannen, ik ben geen FUT-genie maar speel het gewoon voor de lol. Ik experimenteer op dit moment met een Bundesliga team met de opstelling 4-4-1-1 en een Mexicaans elftal met 4-1-2-1-2. Beiden vind ik erg lekker spelen. Nu heb ik inmiddels wat coins gespaard en wil ik een BPL team gaan bouwen.

Wat ik hoor is dat de goede spelers zijn (buiten de absoluut onbetaalbare zoals Aguero etc.):
- Kante
- Butland
- Dembele
- Sturridge

Ik heb nu zo'n 75k coins. Iemand die misschien een leuk advies uit kan brengen op basis van 4-4-1-1 of 4-1-2-1-2 (of een vergelijkbare opstelling)? Ik weet dat Kante en Sturridge al gauw 30k+ zijn maar ik hoef/moet de opstelling niet in 1 keer kopen. Of is het verstandig om eerst met een iets mindere BPL selectie aan de slag te gaan?

Bundesliga Squad: http://www.futhead.com/17/squads/2726908/
Mexican Squad: http://www.futhead.com/17/squads/2726929/

My PC  Steam Profile  PSN: AfcaEricNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ind0mi
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06-10-2023

ind0mi

PSN: DexFaya

Speel momenteel div 3.
Mijn 2 teams nu:

https://www.futbin.com/17/squad/287351 (Hybrid PL & Calcio A)
https://www.futbin.com/17/squad/345501 (Hybrid PL & Bayern)

iemand nog tips/aanvullingen? Heb nog 50k te besteden

Acties:
  • 0 Henk 'm!
EricNL schreef op woensdag 30 november 2016 @ 08:27:
Mannen, ik ben geen FUT-genie maar speel het gewoon voor de lol. Ik experimenteer op dit moment met een Bundesliga team met de opstelling 4-4-1-1 en een Mexicaans elftal met 4-1-2-1-2. Beiden vind ik erg lekker spelen. Nu heb ik inmiddels wat coins gespaard en wil ik een BPL team gaan bouwen.

Wat ik hoor is dat de goede spelers zijn (buiten de absoluut onbetaalbare zoals Aguero etc.):
- Kante
- Butland
- Dembele
- Sturridge

Ik heb nu zo'n 75k coins. Iemand die misschien een leuk advies uit kan brengen op basis van 4-4-1-1 of 4-1-2-1-2 (of een vergelijkbare opstelling)? Ik weet dat Kante en Sturridge al gauw 30k+ zijn maar ik hoef/moet de opstelling niet in 1 keer kopen. Of is het verstandig om eerst met een iets mindere BPL selectie aan de slag te gaan?

Dit is wel een aardig team.

https://www.futbin.com/17/squad/509382

Gray schijnt goed te zijn maar geen ervaring mee. Je kan ook Eriksen als CAM zetten en dan heb je een groter budget voor een spits of bailly als CV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas18GT
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-10 13:18
EricNL schreef op woensdag 30 november 2016 @ 08:27:

- Kante
- Butland
- Dembele
- Sturridge

Ik zou Sturridge lekker laten varen, die kan alleen maar met links schieten en is daardoor nogal voorspelbaar ;)

Voor 80k is zoiets wel erg leuk: https://www.futbin.com/17/squad/509386
Daarmee kan je in de BPL nog lekker veel upgraden, op elke plek is er nog wel een betere speler te bedenken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
Thomas18GT schreef op woensdag 30 november 2016 @ 08:49:
[...]

Ik zou Sturridge lekker laten varen, die kan alleen maar met links schieten en is daardoor nogal voorspelbaar ;)

Voor 80k is zoiets wel erg leuk: https://www.futbin.com/17/squad/509386
Daarmee kan je in de BPL nog lekker veel upgraden, op elke plek is er nog wel een betere speler te bedenken.
Top, bedankt voor de tip. Voor Musa ga ik wel een andere zoeken. Een maat van me heeft Musa en de 10 potjes die ik ermee speelde bij hem raakte die vent echt geen knikker. Pace is leuk maar toch voelt het gewoon niet alsof hij echt vrij komt. Nu speelde hij wel 4-3-1-2 maar toch.

Matic heb ik helaas gister verkocht maar die kost ook niet heel veel. Ik ga eens kijken wat ik er van kan bakken. Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
EricNL schreef op woensdag 30 november 2016 @ 08:51:
[...]

Top, bedankt voor de tip. Voor Musa ga ik wel een andere zoeken. Een maat van me heeft Musa en de 10 potjes die ik ermee speelde bij hem raakte die vent echt geen knikker. Pace is leuk maar toch voelt het gewoon niet alsof hij echt vrij komt. Nu speelde hij wel 4-3-1-2 maar toch.

Matic heb ik helaas gister verkocht maar die kost ook niet heel veel. Ik ga eens kijken wat ik er van kan bakken. Bedankt!
Musa met een sniper kaart is briljant. Ik heb een serie A team met SIF Icardi in de spits maar ik twijfel af en toe om weer terug te gaan naar Musa :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
Vissert schreef op woensdag 30 november 2016 @ 08:52:
[...]

Musa met een sniper kaart is briljant. Ik heb een serie A team met SIF Icardi in de spits maar ik twijfel af en toe om weer terug te gaan naar Musa :+
Maar stel je dan ook nog spelers instructie's in en gebruik je dan custom tactics? Want ondanks dat ik instel "Get in behind", speel met "Free Form" tijdens de aanval vind ik dat m'n spitsen maar weinig diep gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas18GT
EricNL schreef op woensdag 30 november 2016 @ 08:51:
[...]

Ik heb zelfs mijn Aubameyang team verkocht om weer met Musa te gaan spelen _/-\o_
In een 4-3-2-1 opstelling staat hij in de spits maar vaak in de tweede helft komt hij op RF of LF en dat werkt ook wel erg goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
EricNL schreef op woensdag 30 november 2016 @ 08:53:
[...]

Maar stel je dan ook nog spelers instructie's in en gebruik je dan custom tactics? Want ondanks dat ik instel "Get in behind", speel met "Free Form" tijdens de aanval vind ik dat m'n spitsen maar weinig diep gaan.
Mijn spitsen en vleugelspelers staan altijd op get in behind en press back line.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op woensdag 30 november 2016 @ 00:00:
[...]

Ik ben persoonlijk geen fan van Higuain, hij is een goede afmaker maar dan moet je hem ook echt alleen daarvoor gebruiken. Dybala heeft daarentegen veel meer te bieden. Matuidi is voornamelijk voor de link met Arfa, anders zou ik Naingolan + Marchisio halen.

Vervelend genoeg weet ik niet echt een alternatief in deze formatie, daarnaast is Higuain nu veel spits voor weinig.
Higuain is een beest buiten de 16, daarbuiten heb je niet veel aan hem. Maar myutd4life is geen counterspeler zoals ik mij herinner, maar bouwt zijn spel rustig naar voren op. Dan zou Higuain denk ik wel passen omdat hij zich dan wel in de 16 kan positioneren (zijn positioning is ook erg hoog). Dus fysiek icm wendbaar voorin zou dan een logische keuze zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• peeweeherman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09-2024

peeweeherman

energieleverend.nl

Musa is de nieuwe Agbonlahor 😀

Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
  • Laatst online: 12:14
Iemand wat tips met betrekking tot het kwalificeren voor de Weekend League? Gisteren mijn 6 pogingen allemaal opgebruikt, maar niet gelukt om me te kwalificeren. De eerste twee potjes gaan goed, de derde kom ik een tegenstander tegen waarbij gewoon helemaal niets lukt. Geen balbezit, flink onder druk, matige passes...

Ik wil gewoon een keertje meedoen met de WL :+ :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Musa is de baas van fifa17!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
chengbondkwok schreef op woensdag 30 november 2016 @ 09:50:
Iemand wat tips met betrekking tot het kwalificeren voor de Weekend League? Gisteren mijn 6 pogingen allemaal opgebruikt, maar niet gelukt om me te kwalificeren. De eerste twee potjes gaan goed, de derde kom ik een tegenstander tegen waarbij gewoon helemaal niets lukt. Geen balbezit, flink onder druk, matige passes...

Blijf altijd rustig en probeer je niet te ergeren, bekijk het van wedstrijd tot wedstrijd en probeer niet mee te gaan in het spel van je tegenstander.

Analyseer daarnaast je eigen spel en spelers. Waar gaat het mis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
Ok, ik ben inmiddels overtuigd van Musa. Misschien moet ik het gewoon nog maar eens proberen. Moet ik er een Sniper kaart op gooien? En in welke opstelling i.c.m. tactiek vinden jullie hem het beste tot z'n recht komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 03-10 12:41
chengbondkwok schreef op woensdag 30 november 2016 @ 09:50:

Zorg dat je team fit is, na iedere wedstrijd desnoods een kaart gebruiken.
parkeer de bus :P

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
EricNL schreef op woensdag 30 november 2016 @ 10:06:
Ok, ik ben inmiddels overtuigd van Musa. Misschien moet ik het gewoon nog maar eens proberen. Moet ik er een Sniper kaart op gooien? En in welke opstelling i.c.m. tactiek vinden jullie hem het beste tot z'n recht komen?
Deadeye of sniper kaart.

Vissert had laatst hier een pace team gepost, die was wel erg leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
Bestaan er trouwens tegenwoordig nog steeds van die auto-trader bots? Ik zet zojuist Sneijder op de transfermarkt voor 200 coins goedkoper dan de rest, en letterlijk 8 seconden later was die al weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
Laat die Musa maar een transfer maken naar de filipijnse competitie :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bean77 schreef op woensdag 30 november 2016 @ 10:10:
[...]

Deadeye of sniper kaart.

Vissert had laatst hier een pace team gepost, die was wel erg leuk.
Dit zijn puur de spelers die ik nog over had van de BPL. Behalve courtois dan maar een keeper kan uiteraard vaker spelen :) Maar er zijn dus genoeg andere interessante opties te pakken als Matic, Eriksen, kante etc

https://www.futbin.com/17/squad/491065

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nachtapotheker schreef op woensdag 30 november 2016 @ 10:16:
Kan mij nog iets herinneren dat dit over een speler werd gezegd vorig jaar. Het enige wat jammer is is dat die Instant blessures uit het spel zijn gehaald :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambianz
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08:24
Heb gisteren vardy aangeschaft en wat potjes mee gedaan maar kan totaal niet overtuigen. Handelingssnelheid lijkt enorm traag en afwerken gaat ook nog niet van harte. Heb m nu naast sturridge staan die het wel goed doet.

Wellicht terug naar musa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
Vissert schreef op woensdag 30 november 2016 @ 10:06:
[...]

Blijf altijd rustig en probeer je niet te ergeren, bekijk het van wedstrijd tot wedstrijd en probeer niet mee te gaan in het spel van je tegenstander.

Analyseer daarnaast je eigen spel en spelers. Waar gaat het mis?
Waar het vooral aan ligt is het feit dat ik de bal niet krijg. In de wedstrijden waar ik eruit vloog had de tegenstander 68% balbezit. De momenten waarbij ik de bal krijg ben ik het ook in no-time kwijt door ofwel een briljante onderschepping, of gewoon een zeer matige pass, of de hoge druk die daar is. Spelers die dan ook niet goed reageren op een pass.

En rustig blijven lukt soms ook wel hoor, van 2-0 achter naar 2-3 winnen :)

Mars18 schreef op woensdag 30 november 2016 @ 10:08:
[...]

Zorg dat je team fit is, na iedere wedstrijd desnoods een kaart gebruiken.
parkeer de bus :P
Parkeer de bus vind ik echt een 'als ik echt echt echt echt echt echt wil winnen'.

Maar goed, vanavond nog maar eens proberen dan maar.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Amelandbor
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14:44
chengbondkwok schreef op woensdag 30 november 2016 @ 10:38:
[...]

Waar het vooral aan ligt is het feit dat ik de bal niet krijg. In de wedstrijden waar ik eruit vloog had de tegenstander 68% balbezit. De momenten waarbij ik de bal krijg ben ik het ook in no-time kwijt door ofwel een briljante onderschepping, of gewoon een zeer matige pass, of de hoge druk die daar is. Spelers die dan ook niet goed reageren op een pass.

[video]

[...]

Parkeer de bus vind ik echt een 'als ik echt echt echt echt echt echt wil winnen'.

Op zich qua spel lijkt het helemaal niet zo slecht, bal aan de voet houden gaat je beter af dan ik. Je passes zijn soms alleen wel vrij voorspelbaar en je probeert vaak door verdedigers heen te passen. En verdedigend is het misschien een tip om minder te rennen en linkertrigger ingedrukt te houden, vooral rond/in de 16.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas18GT
[...]

[video]

[...]

Wel heerlijk dat je die dabbende pauper even op z'n plek zet _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
Amelandbor schreef op woensdag 30 november 2016 @ 10:55:
[...]

Op zich qua spel lijkt het helemaal niet zo slecht, bal aan de voet houden gaat je beter af dan ik. Je passes zijn soms alleen wel vrij voorspelbaar en je probeert vaak door verdedigers heen te passen. En verdedigend is het misschien een tip om minder te rennen en linkertrigger ingedrukt te houden, vooral rond/in de 16.
Linkertrigger doe ik juist om betere controle over mijn verdedigers te houden. Ik heb daar een dubbelgevoel bij: als ik de linkertrigger niet ingedrukt hou, dan kan ik minder 'flexibel' verdedigen in een 1 op 1 situatie. Aan de andere kant: hij hoeft maar 1 skillmove te doen en mijn verdediger staat voor lul.

Dat ik voorspelbaar speel is inderdaad volledig waar en door verdedigers heen passen is een goede. Rest nu alleen de vraag: hoe zou jij verdedigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

[video]

[...]

Netjes! Het valt mij op dat je in de tweede helft meer rust aan de bal hebt en vaker even wacht met inspelen. Hierdoor creëer je ook meteen de eerste twee goals. Probeer ook wat meer te variëren in de richting van je pases. Het valt op dat je voornamelijk altijd een (moeilijke) bal naar voren probeert te spelen terwijl er vaak simpelere opties naast je staan.

Voetballen is heel simpel, maar het moeilijkste wat er is, is simpel voetballen aldus Cruijff :+

Verdedigend moet je echt is naar dit filmpje van Dirty Mike kijken. Bij vlagen is hij irritant maar zijn how to's zijn zeer goed!

YouTube: FIFA 17 ULTIMATE DEFENDING TUTORIAL! HOW TO DEFEND & PRESSURE YO...&

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amelandbor
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14:44
chengbondkwok schreef op woensdag 30 november 2016 @ 11:00:
[...]

Linkertrigger doe ik juist om betere controle over mijn verdedigers te houden. Ik heb daar een dubbelgevoel bij: als ik de linkertrigger niet ingedrukt hou, dan kan ik minder 'flexibel' verdedigen in een 1 op 1 situatie. Aan de andere kant: hij hoeft maar 1 skillmove te doen en mijn verdediger staat voor lul.

Dat ik voorspelbaar speel is inderdaad volledig waar en door verdedigers heen passen is een goede. Rest nu alleen de vraag: hoe zou jij verdedigen?
Tja, persoonlijk hou ik ook veel linkertrigger ingedrukt. Als ik mijn spel vergelijk zie ik dat ik veel meer van speler wissel tijdens het verdedigen, dit gaat soms echter ook faliekant mis, aangezien FIFA dan een andere speler voor ogen heeft :')

En ik heb het idee dat ik vaker standing tackle in druk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Zullen we de zielige ptb tips hier niet aanmoedigen? Ben al genoeg zielige Nederlanders tegen gekomen die op deze manier spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nachtapotheker schreef op woensdag 30 november 2016 @ 10:16:
Vietnamese toch? :+
Ik wil hem ook niet naar de filipijnen helpen :P
Vissert schreef op woensdag 30 november 2016 @ 11:07:
[...]

Netjes! Het valt mij op dat je in de tweede helft meer rust aan de bal hebt en vaker even wacht met inspelen. Hierdoor creëer je ook meteen de eerste twee goals. Probeer ook wat meer te variëren in de richting van je pases. Het valt op dat je voornamelijk altijd een (moeilijke) bal naar voren probeert te spelen terwijl er vaak simpelere opties naast je staan.

Voetballen is heel simpel, maar het moeilijkste wat er is, is simpel voetballen aldus Cruijff :+

Verdedigend moet je echt is naar dit filmpje van Dirty Mike kijken. Bij vlagen is hij irritant maar zijn how to's zijn zeer goed!

Tsja wat is irritant. Zat laatst een stream te kijken van brucegrannec, maar man wat is die gast irritant tijdens het wedstrijd.

Courtois ipv butland en je hebt een leuk cheap team.
En Darmian ipv valencia
Shaw ipv Rose kan ook nog wel.

[ Voor 3% gewijzigd door Bean77 op 30-11-2016 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bean77 schreef op woensdag 30 november 2016 @ 11:10:
[...]

[...]

Tsja wat is irritant. Zat laatst een stream te kijken van brucegrannec, maar man wat is die gast irritant tijdens het wedstrijd.

Courtois ipv butland en je hebt een leuk cheap team.
En Darmian ipv valencia
Tja Dirty mike valt tegenwoordig wel mee. Hier en daar begint ie midden in een video is over zijn favoriete cornflakes maar er zijn ook genoeg youtubers die denken dat ze heel veel moeten schreeuwen om aandacht te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vissert schreef op woensdag 30 november 2016 @ 11:12:
[...]

Tja Dirty mike valt tegenwoordig wel mee. Hier en daar begint ie midden in een video is over zijn favoriete cornflakes maar er zijn ook genoeg youtubers die denken dat ze heel veel moeten schreeuwen om aandacht te krijgen.
En op een gegeven moment gillen ze alles van elkaar na en hoor je het verschil op een gegeven moment niet meer lol.

Ik ben overigens wel blij dat ik Sterling destijds gehaald heb. Wat blijft die gast een geweldenaar. Lekker op de brommen en gaan. Pace is niet zo OP als in fifa16.

Ik denk ook weer dat ik in mijn fifa16 jojo zit. In div3 gedegradeerd om in div4 met overmacht weer de titel te pakken (zelfs nog een wedstrijd over). Div4 is eigenlijk wel het leukst omdat je dan ook veelal mindere spelers treft. Div3 merk je echt dat de meeste wel beter zijn dan jezelf en word je soms weggetikt. Dat is mijn ervaring tenminste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
Bean77 schreef op woensdag 30 november 2016 @ 11:10:
[...]

Hahaha ook goed :+

Ik zie Auba nog maar weinig dit jaar, zal wel met de prijsstelling te maken hebben :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ind0mi

ind0mi

[...]

kijk dat zijn goeie tips _/-\o_ Kom verdedigend ook zwaar in de problemen bij de snelle dribbelaars met skills.

Iemand die vanavond een potje tegen mij wil spelen? PSN : DexFaya

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nachtapotheker schreef op woensdag 30 november 2016 @ 11:19:
[...]

Hahaha ook goed :+

Ik zie Auba nog maar weinig dit jaar, zal wel met de prijsstelling te maken hebben :D
Mwa, ik denk dat er betere en goedkopere alternatieven zijn. Dat het ook te maken heeft dat de bundesliga minder populair is geworden en dat als de bundesliga wordt gebruikt dit in een hybrid is met vidal/boateng/alaba/neuer.

Auba kom ik zelf zeer zelden tegen, welke versie dan ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommiboy96
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 17-05-2024
Vissert schreef op woensdag 30 november 2016 @ 11:12:
[...]

Ik vind Dirtymike ook nog wel oke. Het stoort me alleen een beetje dat het altijd 5min duurt voordat zijn video daadwerkelijk begint. Altijd eerst zitten lullen dat ie er veel tijd in heeft gestoken etc. Desondanks wel goede vids.

Nepenthez vind ik de laatste tijd ook wel beter worden. Niet meer constant die packopenings etc en meestal wel goede informatieve vids als er iets te vermelden is

Psn: stone-face-lock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
Bean77 schreef op woensdag 30 november 2016 @ 11:21:
[...]

Mwa, ik denk dat er betere en goedkopere alternatieven zijn. Dat het ook te maken heeft dat de bundesliga minder populair is geworden en dat als de bundesliga wordt gebruikt dit in een hybrid is met vidal/boateng/alaba/neuer.

Klopt, in de BL moet je eigenlijk voor een Bayern team gaan met wat toevoegingen uit andere clubs en dat wordt meteen een dure grap en niet op alle posities top.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
[...]

[video]

[...]

een knock out toernooi is toch echt echt winnen :P

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas18GT
Bean77 schreef op woensdag 30 november 2016 @ 11:21:
[...]

Dat is dan ook wel een heerlijk kwartet O+

Verder vind ik de buitenspelers in de bundesliga gewoon matig. Robben en Costa/Reus loop je allemaal zo omver. In de Spaanse liga heb je alleen Bale en Ronaldo, en Williams dan als goedkope, goede buitenspeler. De Premier League geeft gewoon meer opties, ik heb me er ook maar aan overgegeven..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Ambianz schreef op woensdag 30 november 2016 @ 10:34:
Heb gisteren vardy aangeschaft en wat potjes mee gedaan maar kan totaal niet overtuigen. Handelingssnelheid lijkt enorm traag en afwerken gaat ook nog niet van harte. Heb m nu naast sturridge staan die het wel goed doet.

Wellicht terug naar musa
Vardy is bij mijn tegenstanders altijd erg snel, en bij mij traag :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bean77 schreef op woensdag 30 november 2016 @ 11:19:
[...]

En op een gegeven moment gillen ze alles van elkaar na en hoor je het verschil op een gegeven moment niet meer lol.

Ik ben overigens wel blij dat ik Sterling destijds gehaald heb. Wat blijft die gast een geweldenaar. Lekker op de brommen en gaan. Pace is niet zo OP als in fifa16.

Ik denk ook weer dat ik in mijn fifa16 jojo zit. In div3 gedegradeerd om in div4 met overmacht weer de titel te pakken (zelfs nog een wedstrijd over). Div4 is eigenlijk wel het leukst omdat je dan ook veelal mindere spelers treft. Div3 merk je echt dat de meeste wel beter zijn dan jezelf en word je soms weggetikt. Dat is mijn ervaring tenminste.
idd van die ADHD blagen...

Sterling is wel ene baas ja maar mij keuze gaat toch snel voor Martial!
ind0mi schreef op woensdag 30 november 2016 @ 11:20:
[...]

kijk dat zijn goeie tips _/-\o_ Kom verdedigend ook zwaar in de problemen bij de snelle dribbelaars met skills.

Toegevoegd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas18GT
Vissert schreef op woensdag 30 november 2016 @ 11:32:
[...]

idd van die ADHD blagen...

Sterling is wel ene baas ja maar mij keuze gaat toch snel voor Martial!
Bean heeft de POTM Sterling, een rechtsbuiten dus. En ik baal stiekem wel dat ik die toen niet heb gedaan O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
[...]

Ik denk inderdaad soms te moeilijk (eigenschap van mij). Simpel spelen is inderdaad zinvoller. Zal het filmpje eens bekijken, weet zeker dat ik wel wat nieuwe dingen kan leren :)
Mars18 schreef op woensdag 30 november 2016 @ 11:29:
[...]

een knock out toernooi is toch echt echt winnen :P
True, maar ik vind dat niet leuk spelen. Vaak krijg ik dan ook nog eens de deksel op m'n neus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ind0mi

ind0mi

Dan ga ik nog even Musa halen voor vanavond :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Thomas18GT schreef op woensdag 30 november 2016 @ 11:33:
[...]

Bean heeft de POTM Sterling, een rechtsbuiten dus. En ik baal stiekem wel dat ik die toen niet heb gedaan O-)
Klopt idd als rechtsbuiten. Son sbc als linksbuiten. Geen opgevoerde brommer (zelfs met hunter kaart) als Sterling, maar Son scoort meer dan Sterling.

SBC Payet vind ik niet overdreven goed overigens.

[ Voor 6% gewijzigd door Bean77 op 30-11-2016 12:03 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
ind0mi schreef op woensdag 30 november 2016 @ 11:42:
[...]

Dan ga ik nog even Musa halen voor vanavond :P
Smalling en Bailly schroeven op dit moment de ijzeren noppen onder de schoenen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vissert schreef op woensdag 30 november 2016 @ 12:03:
[...]

Smalling en Bailly schroeven op dit moment de ijzeren noppen onder de schoenen :+
yes, een heerlijke fysieke pot voetbal. Keiharde tackles, spelers blocken, nog meer vliegende tackles, blessures. :9~ Dat is pas echt voetbal en niet al dat softe gedoe.

Instant blessures mogen ook in bepaalde mate (minder frequent dan begin fifa) terugkomen. Dat het nu niet meer voorkomt is ook onrealistisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bean77 schreef op woensdag 30 november 2016 @ 12:06:
[...]

yes, een heerlijke fysieke pot voetbal. Keiharde tackles, spelers blocken, nog meer vliegende tackles, blessures. :9~ Dat is pas echt voetbal en niet al dat softe gedoe.
Daarom heb ik nu een middenveld met Vidal, Kante, Pogba. Raken wat je kunt raken. :P

Niemand in mijn team heeft een fysiek minder dan 70.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas18GT
Verwijderd schreef op woensdag 30 november 2016 @ 12:15:
[...]

Daarom heb ik nu een middenveld met Vidal, Kante, Pogba. Raken wat je kunt raken. :P

Niemand in mijn team heeft een fysiek minder dan 70.
He hier ook sinds gisteren.
Hoe ziet je team er verder uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thomas18GT schreef op woensdag 30 november 2016 @ 12:18:
[...]

He hier ook sinds gisteren.
Hoe ziet je team er verder uit?
https://www.futbin.com/17/squad/476117

Op Firmino een hunter kaart gezet. Heb Firmino, Walcott en Kante aangeschaft voor een BIN, ik kon ze op een gegeven moment niet vinden op de transfermarkt en was al bang dat ze massaal gebruikt zijn voor Hazard POTM. Gelukkig zijn Kante en Walcott alweer duurder geworden dan wat ik ervoor betaald heb.

Heb ook andere teams en andere competities gehad, maar ik moet Kante gewoon hebben. Zo'n speler is echt essentieel voor mij, in Spanje, Duitsland en Italie heb je zo'n speler met high defensive workrates gewoon niet. Heb eerder trouwens met Dembele, Kante, Gundogan gespeeld. Vidal nu erbij om een Bayern driehoek mogelijk te maken. Pogba voor de lengte.

Nu heb ik 160k en twijfel of ik Neuer koop of voor een upgrade van Walker ga.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 30-11-2016 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 30 november 2016 @ 12:24:
[...]

Op Firmino een hunter kaart gezet. Heb Firmino, Walcott en Kante aangeschaft voor een BIN, ik kon ze op een gegeven moment niet vinden op de transfermarkt en was al bang dat ze massaal gebruikt zijn voor Hazard POTM. Gelukkig zijn Kante en Walcott alweer duurder geworden dan wat ik ervoor betaald heb.

Heb ook andere teams en andere competities gehad, maar ik moet Kante gewoon hebben. Zo'n speler is echt essentieel voor mij, in Spanje, Duitsland en Italie heb je zo'n speler met high defensive workrates gewoon niet. Heb eerder trouwens met Dembele, Kante, Gundogan gespeeld. Vidal nu erbij om een Bayern driehoek mogelijk te maken. Pogba voor de lengte.

Ik merk zelf dat Pogba beter in het centrum uit de verf komt dan aan de zijkant. Als je Kante en pogba wisselt kan je vidal en kante stay back zetten en pogba neutraal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Ik zou Martial graag willen, maar in mijn 5-2-1-2 kan ik hem niet echt kwijt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bean77 schreef op woensdag 30 november 2016 @ 12:45:
[...]

Ik merk zelf dat Pogba beter in het centrum uit de verf komt dan aan de zijkant. Als je Kante en pogba wisselt kan je vidal en kante stay back zetten en pogba neutraal.
Als ik Pogba en Kante omdraai, gaat de chem omlaag naar 97. Dat is op te lossen door Koscielny RCV en Lloris.

Zal vanavond eens Pogba centraal zetten. Ben zelf gewend om de defensieve middenvelder altijd centraal te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mars18 schreef op woensdag 30 november 2016 @ 12:49:
Ik zou Martial graag willen, maar in mijn 5-2-1-2 kan ik hem niet echt kwijt?
Als LF krijgt hij 7 chem op de spits positie. Is voldoende en je merkt er niks van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 14:46
Heb mijn squad voor dit weekend al bijna klaar https://www.futbin.com/17/squad/510964

Wil Vidal nog proberen te halen, maar die is 20k gestegen in de laatste dagen, dus wat geluk nodig met mijn WL rewards. Daarnaast Sakho nog vervangen en dan ben ik wel tevreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas18GT
Verwijderd schreef op woensdag 30 november 2016 @ 12:24:
[...]

Ik denk zomaar dat ik onbewust inspiratie bij jou heb opgedaan :+
Middenveld en verdediging heb ik hetzelfde nu, alleen dan Neuer in het doel.
Voorin ook Martial, Musa in de spits en Mané OTW op rb, vond Walcott IF wat tegenvallen..

Daarnaast nog Diego Costa en Lukaku op de bank met hunter kaarten om iets te forseren met kracht, als het nodig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Na het velen spelen in de career mode, heb ik eindelijk de overstapt gemaakt naar FUT 17 (PC).

Opzicht kan ik mijn weg goed vinden, heb op dit moment 4 titles gewonnen met online season, met een team van chemistry 100/rating 81, natuurlijk wel lager begonnen. ;)

Nu zit ik met een aantal vragen:
- Waarvoor zijn de managers die je kunt kopen? (Zoals Ö. Bundesliga, EPL One, Ligue 1, etc.)
- Op dit moment speel ik eigenlijk alleen season (zit nu op Div 6), is dit de beste manier om je eigen niveau op te krikken en te spelen met spelers die niet vroegtijdig 'quiten'?
- Als ik een hogere speler koop (bijv. CB) gaat dit ten koste van de chemistry, erg jammer, hoe kan ik dit beter managen/uitvinden?
- Als ik coins verdien, koop ik meestal direct contracten, fitness niet omdat ik veel wissel, is het beter om te wachten op gold kaarten of is los kopen de beste manier?
- Op dit moment zit ik op LVL 70, waardoor ik diverse coin boost heb ik kunnen krijgen. Echter snap ik er niks van, en krijg ik vaak een melding nog één game voor coin boost, en dan meteen erna de melding dat deze verlopen is? :?

Many thanks. :)

PS. Mocht je trouwens tegen mij willen spelen (als dat kan), username is isayubuntu. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 30 november 2016 @ 12:51:
[...]

Als ik Pogba en Kante omdraai, gaat de chem omlaag naar 97. Dat is op te lossen door Koscielny RCV en Lloris.

Zal vanavond eens Pogba centraal zetten. Ben zelf gewend om de defensieve middenvelder altijd centraal te houden.
Zou je even moeten kijken. De lengte van Pogba is ook wel een pre als middelste cm. Maar als het niet lukt, dan is het ook niet vervelend om hem als buitenste middenvelder te hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bakakaizoku
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-10 02:30
HollowGamer schreef op woensdag 30 november 2016 @ 13:07:
- Waarvoor zijn de managers die je kunt kopen? (Zoals Ö. Bundesliga, EPL One, Ligue 1, etc.)
Geven je spelers extra chemistry, vooral handig voor wanneer je niet de volledige chem uit spelers kan halen, dan kun je een manager uit hun land/competitie gebruiken om die spelers een beetje te boosten.
- Als ik een hogere speler koop (bijv. CB) gaat dit ten koste van de chemistry, erg jammer, hoe kan ik dit beter managen/uitvinden?
Probeer spelers te koppelen dmv de lijnen die naar z'n medespelers lopen (links). Een spaanse BPL speler die aan 3 duitse Bundesliga spelers is gekoppeld heeft een veel lagere chemistry dan eentje die aan 2 duitse en 1 spaanse Bundesliga speler is gekoppeld.
- Als ik coins verdien, koop ik meestal direct contracten, fitness niet omdat ik veel wissel, is het beter om te wachten op gold kaarten of is los kopen de beste manier?
Als je het geld hebt, koop dan 11 goedkope spelers en maak hier een team van, zet je basis van je "hoofd team" op de bank en speel af en toe een paar potjes tegen de cpu met dit team. Dit noemen ze ook wel een fitness team. Je spelers op de bank "laden" zich dan weer op. Enige nadeel wat je wel krijgt is dat je ook je fitness team weer moet opladen na een aantal potjes, maar dit kun je oplossen door de bank van je normale team hiermee te vullen. Open den duur heb je genoeg coins om 2 relatief gelijkwaardige teams te gebruiken, waardoor je niet telkens tegen de cpu hoeft te spelen.

PSN: bakakaizoku - WoW: Thiccblonde (GM of Phoenix Ascension) @ Twisting-Nether

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Je kunt managers gebruiken om een speler/spelers chemistry te geven (+1). Als de speler 6 chemistry heeft, laten we Depay als Nederlander als voorbeeld nemen. Hij is Nederlands en speelt in de PL. Als je een manager toevoegt die Nederlands is of de PL league op zijn kaart heeft staan dan krijgt hij +1 betreft zijn chemistry door de manager bonus. Een speler kan maximaal 1 extra chemistry krijgen dus Ronald Koeman zal niks beter zijn dan een andere PL manager.
- Op dit moment speel ik eigenlijk alleen season (zit nu op Div 6), is dit de beste manier om je eigen niveau op te krikken en te spelen met spelers die niet vroegtijdig 'quiten'?
De beste manier om Fifa te leren is door online tegenstanders te spelen. De spelers op de PC die vroegtijdig stoppen gebruiken een applicatie om zo snel coins te verdienen ;)
Chemistry wordt bepaald door het aantal links wat een speler krijgt.
  1. Perfecte link: zelfde nationaliteit en zelfde club
  2. Sterke link: ander nationaliteit maar zelfde club
  3. Sterke link: zelfde nationaliteit maar andere club (in dezelfde league)
  4. Zwakke link: Zelfde league
  5. Zwakke link: Zelfde nationaliteit maar andere league
  6. Geen link: Alles behalve het bovenstaande
Wat je het beste kunt doen is een zogeheten fitness team bouwen zodat je met 2 teams speelt. Je zet de spelers van team 1 bij team 2 op de bank en vice versa. Fitness kaarten zijn duur en het kost op lange termijn meer coins.
- Op dit moment zit ik op LVL 70, waardoor ik diverse coin boost heb ik kunnen krijgen. Echter snap ik er niks van, en krijg ik vaak een melding nog één game voor coin boost, en dan meteen erna de melding dat deze verlopen is? :?
Geen idee hoe dit zit eerlijk gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
ind0mi schreef op woensdag 30 november 2016 @ 11:20:
[...]

Toegevoegd! Stuur maar een berichtje als je wilt spelen :) (ook als ik niet online ben).

Edit: manmanman wat schieten de prijzen weer als een raket omhoog zeg momenteel :?

[ Voor 9% gewijzigd door MrMistral op 30-11-2016 13:34 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• EricNL
Managers zijn er om nog een beetje extra chemistry aan je team te kunnen geven. Heel veel Premier League spelers + een manager met "Premier League" zal je nog een beetje extra chemistry geven indien nodig. Daarnaast geeft een glimmende gouden manager je +3% met contract "onderhandelingen". Dat wil zeggen dat je 3% extra contracten krijgt. Dit kun je opbouwen tot maximaal 50%. Wat je doet: koop 10-15 VERSCHILLENDE glimmende goude managers plus hier en daar een glimmende bronze of zilveren manager tot je op die 50% zit. Gevolg: als je een kaart gebruikt om een speler 28 contracten te geven zullen dit er geen 28 worden maar 42.
Quitters heb je altijd. En je moet letterlijk doen wat je leuk vind. Sommige spelen alleen "offline" (tegen de CPU), sommige spelen alleen maar online en andere weer een combinatie. Je hebt ook nog de Weekend League om leuke prijzen mee te winnen. Maar als je jezelf wilt "meten" is online season en weekend league het leukste. Maar ieder z'n eigen ding natuurlijk
Hier is echt pas wat zinnigs over te zeggen als we weten wat voor team je nu hebt. Op FUTHead of FUTBin kun je je eigen team bouwen en het linkje met ons delen. Als jij 10 spelers hebt uit de Premier League en allen zijn bijvoorbeeld ook van de Engelse nationaliteit, dan is het natuurlijk killing voor je chemistry om Chiellini daar in te zetten. Er zijn echter genoeg "hybrid" oplossingen beschikbaar.
Ongeschreven regel: pakjes kopen van coins is zonde (tenzij je 8 miljoen coins ofzo hebt). Je kunt dit inderdaad beter bewaren voor contractkaarten en spelers. Teams afwisselen is inderdaad erg verstandig om je fitness hoog te houden en zo niet onnodig squad fitness kaarten te hoeven kopen.
Die coin boosts zijn maar voor een X aantal wedstrijden en zitten al inbegrepen in het aantal coins dat jij uitgekeerd krijgt. Koop jij een "200 x 15" coin boost dan betekend dit dat je 15 wedstrijden lang 200 coins extra krijgt na afloop. Je kunt dit tevens ook zien op het scherm wanneer je de coins krijgt. Als je naar het hoofdmenu gaat van FUT staat er rechts bovenin hoeveel wedstrijden je boost nog resteerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gonalons IF is in de pocket!

Het team voor de WL is ready. Uiteraard start ik met alles op 10 chem:

https://www.futbin.com/17/squad/414044

Edit:

Heb ik trouwens iets gemist? Begint de WL in december op donderdag al?

[ Voor 22% gewijzigd door Vissert op 30-11-2016 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvanpol
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 20-03 14:19
Ik ben opzoek naar een lowbudget systeem waar ik komende 10 potjes mee aan de slag kan.
heb momenteel 50.000 munten tot me beschikking en een team met de volgende spelers:"

Butland-Clyne-Matip-Smalling-Gibbs-Alli-Herrera-Willshere-Steling-kane-Mane

Toe aan iets nieuws... iemand suggesties?
Wie moet ik verkopen en wie kan ik beter bewaren?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MyUtd4Life
EA heeft aan iedereen de badge en tenues van Chapecoense, het Braziliaanse team dat bijna volledig omkwam tijdens de vliegtuigcrash van gisteren, gegeven in FUT. Mooi eerbetoon in mijn ogen.

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Cyg7wVFWEAAJ2TI.jpg:large

[ Voor 17% gewijzigd door MyUtd4Life op 30-11-2016 14:48 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• pelidee
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
MyUtd4Life schreef op woensdag 30 november 2016 @ 14:41:
EA heeft aan iedereen de badge en tenues van Chapecoense, het Braziliaanse team dat bijna volledig omkwam tijdens de vliegtuigcrash van gisteren, gegeven in FUT. Mooi eerbetoon in mijn ogen.
Zeker weten, toen de kaartjes nog op de markt waren werden ze allemaal opgekocht en gingen ze voor de MAX prijs weg. Hoop dat er flink wat handelaren wat centjes kwijt zijn. _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MyUtd4Life
pelidee schreef op woensdag 30 november 2016 @ 14:50:
[...]

Zeker weten, toen de kaartjes nog op de markt waren werden ze allemaal opgekocht en gingen ze voor de MAX prijs weg. Hoop dat er flink wat handelaren wat centjes kwijt zijn. _/-\o_
Precies! Mensen die zulke gebeurtenissen aangrijpen om coins te verdienen, verdienen ze niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
Vissert schreef op woensdag 30 november 2016 @ 13:41:
Gonalons IF is in de pocket!

Het team voor de WL is ready. Uiteraard start ik met alles op 10 chem:

https://www.futbin.com/17/squad/414044

Edit:

Heb ik trouwens iets gemist? Begint de WL in december op donderdag al?
Waarom denk je dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nevermind.. Ik gebruik altijd dit overzichtje maar zat niet goed te kijken..

https://www.reddit.com/r/...ule_requirements_rewards/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murrays
  • Laatst online: 11:16
EricNL schreef op woensdag 30 november 2016 @ 13:32:
[...]

Managers zijn er om nog een beetje extra chemistry aan je team te kunnen geven. Heel veel Premier League spelers + een manager met "Premier League" zal je nog een beetje extra chemistry geven indien nodig. Daarnaast geeft een glimmende gouden manager je +3% met contract "onderhandelingen". Dat wil zeggen dat je 3% extra contracten krijgt. Dit kun je opbouwen tot maximaal 50%. Wat je doet: koop 10-15 VERSCHILLENDE glimmende goude managers plus hier en daar een glimmende bronze of zilveren manager tot je op die 50% zit. Gevolg: als je een kaart gebruikt om een speler 28 contracten te geven zullen dit er geen 28 worden maar 42.

[...]
Dit wist ik niet eens. Je kan dus random 10 a 15 verschillende glimmend goude managers kopen / zilver / brons ? En dan krijg je tot 50%? Bij elke selectie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Murrays schreef op woensdag 30 november 2016 @ 15:08:
[...]

Dit wist ik niet eens. Je kan dus random 10 a 15 verschillende glimmend goude managers kopen / zilver / brons ? En dan krijg je tot 50%? Bij elke selectie?
Niet alleen bij rare gold managers. Alleen de normale bronze niet geloof ik. Als jij tot 50% aan managers hebt krijg je bij het verhogen van de contracten van de spelers een bonus. Dus de 28 contracten kaart levert je dan 42 contracten op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murrays
Vissert schreef op woensdag 30 november 2016 @ 15:12:
[...]

Niet alleen bij rare gold managers. Alleen de normale bronze niet geloof ik. Als jij tot 50% aan managers hebt krijg je bij het verhogen van de contracten van de spelers een bonus. Dus de 28 contracten kaart levert je dan 42 contracten op.
50% op je hele in club spelers dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Murrays schreef op woensdag 30 november 2016 @ 15:13:
[...]

50% op je hele in club spelers dan?
Ja. Dus het maakt niet uit welke trainer er op de bank zit. Als jij 50% bonus hebt dan krijgt elke speler die je een setje contracten geeft de bonus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murrays
Vissert schreef op woensdag 30 november 2016 @ 15:15:
[...]

Ja. Dus het maakt niet uit welke trainer er op de bank zit. Als jij 50% bonus hebt dan krijgt elke speler die je een setje contracten geeft de bonus.
Bedankt voor de tip, dan mag ik nog een hoop spelers lozen en wat managers aanschaffen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Murrays schreef op woensdag 30 november 2016 @ 15:17:
[...]

Bedankt voor de tip, dan mag ik nog een hoop spelers lozen en wat managers aanschaffen
Gewoon 150 bieden lading managers. Het hoeven niet perse de dure rare gold managers te zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pelidee
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
Murrays schreef op woensdag 30 november 2016 @ 15:08:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/lX6vvHq.png
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/xLaEw41.png
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/RGKiVKs.png

Zie hier enkele voorbeelden. Elke kaart heeft een % aan onderhandelingen. Dit kan je tot max. 50% doen.
Als je dan een contract geeft aan een speler komt die 50% erbij, dus ipv 28 krijg je er 42. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
ik verkoop daarom ook nooit managers ik sla ze gewoon op.

Burp

Pagina: 1 ... 56 ... 190 Laatste

Let op:
Let op: handelen in coins is door EA niet toegestaan. Het is dan ook niet toegestaan dit in dit topic te bespreken.