Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na black friday is dit mij nieuwe team: https://www.futbin.com/17/squad/476117

Door het verkopen gelukkig weer genoeg coins voor een mooi team. Dat middenveld herbergt heel wat kracht. Nu nog 120k over,
het is verleidelijk om daar wat pakketjes van te openen, maar het verstand zegt niet doen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arwintju
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 10-10 14:45
Verwijderd schreef op maandag 28 november 2016 @ 17:42:

Door het verkopen gelukkig weer genoeg coins voor een mooi team. Dat middenveld herbergt heel wat kracht. Nu nog 120k over,
het is verleidelijk om daar wat pakketjes van te openen, maar het verstand zegt niet doen. :P
Lekker team hoor! Geen pakjes kopen idd, is het toch vaak niet waard. Ik heb deze 2 teams kunnen aanschaffen voor ongeveer 200K minder dan 2 weken geleden.

Team 1: http://www.futhead.com/17/squads/1926177/
Team 2: http://www.futhead.com/17/squads/2288745/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 28 november 2016 @ 17:42:

Verwijderd in "[Multi] FIFA 17 Ultimate Team"

Kijk nog even mijn bericht op de vorige pagina :P Neem aan dat je dan wel anders gaat denken over hoeveel de inkomsten zijn en hoeveel je er voor terug krijgt (pakketjes zijn daarnaast ook vaak pure shit).

Heb nu zelf de volgende teams:
EPL: http://www.futhead.com/17/squads/2688427/
Serie A: http://www.futhead.com/17/squads/2688475/

Was de bedoeling om een beetje mee te doen met de weekend league, maar op dit moment is er door de instabiele servers echt niks aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UrbanWoodz
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 15-08 17:06
Heb me zojuist gekwalificeerd voor de Weekend League! :)

Kwalificatietoernooi best wel goed doorlopen. Enige lastige tegenstander was in de halve finale. Hij jad een geweldig team met Neymar, Suarez en Bale voorin. Had uiteindelijk na een 1-1 stand na 90 min. in de verlenging met 2-1 gewonnen. :)

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 28 november 2016 @ 18:36:
[...]

Verwijderd in "[Multi] FIFA 17 Ultimate Team"

Kijk nog even mijn bericht op de vorige pagina :P Neem aan dat je dan wel anders gaat denken over hoeveel de inkomsten zijn en hoeveel je er voor terug krijgt (pakketjes zijn daarnaast ook vaak pure shit).

Heb nu zelf de volgende teams:
EPL: http://www.futhead.com/17/squads/2688427/
Serie A: http://www.futhead.com/17/squads/2688475/

Was de bedoeling om een beetje mee te doen met de weekend league, maar op dit moment is er door de instabiele servers echt niks aan.
Als je nog een paar muntjes over hebt, IF Insigne is erg goed en rond de 65k momenteel.
Perisic is bij mij naar de bank gegaan :)

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 10-10 09:48
Bossie schreef op maandag 28 november 2016 @ 19:06:
[...]

Als je nog een paar muntjes over hebt, IF Insigne is erg goed en rond de 65k momenteel.
Hoe veel beter is hij in vergelijking met de normale Insigne? En dan wat jij vindt, niet wat de stats zeggen :+

PSN: MrMistral

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bossie schreef op maandag 28 november 2016 @ 19:06:
[...]

http://www.futhead.com/comments/d/27470728/

Ziet er wel leuk uit inderdaad als je kijkt naar de daadwerkelijke rating op Futhead <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 28 november 2016 @ 19:09:
[...]

http://www.futhead.com/comments/d/27470728/

Ziet er wel leuk uit inderdaad als je kijkt naar de daadwerkelijke rating op Futhead <3
Precies, speelt als zijn TOTS in FUT16 qua dribbel/snelheid.
Mocht je een keer tegenstander hebben die daar bijvoorbeeld een type walker heeft staan, kun je alsnog Perisic in de tweede helft brengen.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op maandag 28 november 2016 @ 19:40:
[...]

Mocht je een keer tegenstander hebben die daar bijvoorbeeld een type walker heeft staan, kun je alsnog Perisic in de tweede helft brengen.
Zijn TOTS versie in fifa16 was wel een uberspeler toen. Als die echt zo goed is, dan is het een schijntje die 65k.

Ik ben echter met mijn resterende coins af en toe wat leuke pakjes aan het openen.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bossie schreef op maandag 28 november 2016 @ 19:40:
[...]

1 potje gespeeld tegen een Lucky Ajacied. Ik denk dat het de lag was waardoor zijn balcontrole heel random was maar ik voelde het niet zo. Uiteraard gaan we spelers niet op 1 pot beoordelen. Hopelijk is er morgen een normale tegenstander en kan ik het maximale uit hem halen want andere keren was zijn L2+R2 dribbel echt lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flash challenge binnen. 3 84 rated spelers uit het pakje en een Hunter kaart. Is toch weer bijna 25k. Op naar Vidal!

Tip voor flash van nu: 2 landen met meerdere competities.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyUtd4Life
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 11-10 15:45
Inderdaad, Italiaanse en Spaanse spelers maken het makkelijk die SBC te voltooien. Beste speler van pack was Immobile voor mij, dus niet veel soeps.

FIFA Benelux Administrator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MyUtd4Life schreef op maandag 28 november 2016 @ 20:56:
Inderdaad, Italiaanse en Spaanse spelers maken het makkelijk die SBC te voltooien. Beste speler van pack was Immobile voor mij, dus niet veel soeps.
Frans kun je daar ook aan toevoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjangoBangahri
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 06-12-2020
Ik heb het zelf met Engelse spelers als keeper en 2 x cv, de rest met Spanjaarden.

Verwachten jullie een speler uit de Serie A in het TOTY?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyUtd4Life
Het zou mij niet verbazen als Buffon het TOTY haalt, maar voorspellen van TOTY is afgelopen jaren toch moeilijker dan geweest. Zo waren Dani Alves en David Luiz grote verrassingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MyUtd4Life schreef op maandag 28 november 2016 @ 21:40:
Het zou mij niet verbazen als Buffon het TOTY haalt, maar voorspellen van TOTY is afgelopen jaren toch moeilijker dan geweest. Zo waren Dani Alves en David Luiz grote verrassingen.
Hij blijft een levende legende. Kampioen geworden en nu ook weer bovenaan. Lijkt mij wel een logische keuze die Buffon. Hoewel ik TOTY Handanovic wel eens zou willen zien.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 05-10 00:29
Ik zie als outsider wel een TOTY Rui Patricio komen haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Speel vanavond totaal niet lekker, maar toch winnen.
Deze goal is ook zo typerend. Tegenstander is veel beter dan ik. Tot deze goal geen enkel schot op doel en dan gelijk zo'n goal. (overigens maakt suarez in de 94ste minuut de 2-0).

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=AYuS0JxY388]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pyramiden
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 08-10 22:05
Bean77 schreef op maandag 28 november 2016 @ 22:35:
Speel vanavond totaal niet lekker, maar toch winnen.
Deze goal is ook zo typerend. Tegenstander is veel beter dan ik. Tot deze goal geen enkel schot op doel en dan gelijk zo'n goal. (overigens maakt suarez in de 94ste minuut de 2-0).

[video]
Die celebration kan écht niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pyramiden schreef op maandag 28 november 2016 @ 22:40:
[...]

Die celebration kan écht niet :(
Hoe fouter hoe beter ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas18GT
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-10 13:18
Haha wat erg :+

Vandaag naar divisie 5 gepromoveerd, nog steeds telkens kampioen, al won ik vanavond meer met mijn 40k Musa team dan met m'n 1.5 mln aubameyang team 7(8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Thomas18GT schreef op maandag 28 november 2016 @ 22:52:
[...]

Haha wat erg :+

Vandaag naar divisie 5 gepromoveerd, nog steeds telkens kampioen, al won ik vanavond meer met mijn 40k Musa team dan met m'n 1.5 mln aubameyang team 7(8)7
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd ;)

Tsja onderschat Musa ook niet. Hij is ook beter vind ik dan Auba. Als je behalve zijn pace zijn agility en balance ook ziet. Dat maakt hem vaak ongrijpbaar. Een mindere finishing is dan toch minder belangrijk als je de bal gewoon netjes in een hoek legt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MyUtd4Life
offtopic:
Dat is gewoon de karma van Musa & Aubameyang, die mogen gewoon alles verliezen.

Is het jullie al opgevallen hoe goed de stats van Gonalons IF zijn, zeker met bepaalde chemistry styles? Ik denk dat hij beter is dan Matuidi als CDM, want veel betere workrates. Beetje jammer dat op enkele PSG-spelers en Lacazette na de Ligue 1 echt weinig voorstelt qua bruikbare FIFA-spelers.

[ Voor 6% gewijzigd door MyUtd4Life op 28-11-2016 23:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Nu online
Meh.. vandaag maar is een poging gedaan om mee te doen aan de weekend. Helaas is het me nogsteeds niet gelukt. Kwam tot de finale en die verlies je dan met penalty's.. gelukkig verdiende hij het ook wel meer dan ik. Toch wel jammer. Heb nog 5 pogingen geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjorn89
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23-03 12:21
MyUtd4Life schreef op maandag 28 november 2016 @ 23:32:
offtopic:

Is het jullie al opgevallen hoe goed de stats van Gonalons IF zijn, zeker met bepaalde chemistry styles? Ik denk dat hij beter is dan Matuidi als CDM, want veel betere workrates. Beetje jammer dat op enkele PSG-spelers en Lacazette na de Ligue 1 echt weinig voorstelt qua bruikbare FIFA-spelers.
Kryochwiak, Silva, Ruffier, Perrin, Marquinhos,Aurier, Koziello, Braithwait(IF), pereira(IF), cavani, lemar, Ntep, PLEA, Gonalons(IF), matuidi, cabella, boudabouz(IF), Veratti(IF), Lacazette(if/non inform).

En dan zou je nog kunnen aanvullen met vele Franse spelers in andere competitiesals je hybrid wilt spelen

De selectie is minder dat de de top competities, maar je kan echt wel een leuk team maken :+

Enige wat ik mis is een goede Linksback(Kurzawa heb ik daar) maar zet nu vaak Pereira Linksback(weakfoot 4) en Aurier op rechtsback.

Speel ook vaker met Krychowiak als CB, werkt ook goed.

[ Voor 14% gewijzigd door Bjorn89 op 29-11-2016 04:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 03-10 12:41
UrbanWoodz schreef op maandag 28 november 2016 @ 18:49:
Heb me zojuist gekwalificeerd voor de Weekend League! :)

Kwalificatietoernooi best wel goed doorlopen. Enige lastige tegenstander was in de halve finale. Hij jad een geweldig team met Neymar, Suarez en Bale voorin. Had uiteindelijk na een 1-1 stand na 90 min. in de verlenging met 2-1 gewonnen. :)
Heb je tegen mijn tegenstander gespeeld? Iets met 94 in zijn gamerstag.

Ik was erg matig gister avond, heb al mijn kansen gebruikt, helaas de halve finale was het verst, en tegen iemand die neymar, suarez en bale had.

Ik kwam 1-0 voor, toen 2-1 achter waaronder een vrije trap :(
Nog wel 2-2 gemaakt, maar 85e min 3-2 :(

Ik speel toch liever deze formatie dan dat van youtube, mijn selectie is prima, alleen een de gea spaar ik voor.

https://www.futbin.com/17/squad/498768

Tegenstander had dit team :( :( :(

https://www.futbin.com/17/squad/498786

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Denk dat de geen restricties voor Weekend League echt heel gunstig zijn voor de prijzen. Pogba al bijna 100k meer waard en Aguero is ook meer dan 60k waard. Het kan met een mogelijke IF te maken hebben vanwege zijn 2 doelpunten.
Mars18 schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 06:34:
[...]

Ik was erg matig gister avond, heb al mijn kansen gebruikt, helaas de halve finale was het verst, en tegen iemand die neymar, suarez en bale had.

Ik speel toch liever deze formatie dan dat van youtube, mijn selectie is prima, alleen een de gea spaar ik voor.

Ik zou Kompany in het midden zetten vanwege zijn koopkracht als je dan toch voor die formatie blijft gaan. Als je van formatie wil wisselen dan zou ik eens kijken naar de 4231-2 met Martial en Shaqiri (heb hem dit jaar nog niet geprobeerd maar hij is sterk, snel en kan schieten). Ik gebruik zelf Mkhirityan als rechtsbuiten vanwege zijn 5* WF maar die is naar mijn mening nog te duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Verwijderd schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 07:01:
Denk dat de geen restricties voor Weekend League echt heel gunstig zijn voor de prijzen. Pogba al bijna 100k meer waard en Aguero is ook meer dan 60k waard. Het kan met een mogelijke IF te maken hebben vanwege zijn 2 doelpunten.

[...]

Ik zou Kompany in het midden zetten vanwege zijn koopkracht als je dan toch voor die formatie blijft gaan. Als je van formatie wil wisselen dan zou ik eens kijken naar de 4231-2 met Martial en Shaqiri (heb hem dit jaar nog niet geprobeerd maar hij is sterk, snel en kan schieten). Ik gebruik zelf Mkhirityan als rechtsbuiten vanwege zijn 5* WF maar die is naar mijn mening nog te duur.
Ja hij staat al in het midden zie ik in mijn app. Had hem hier anders neergezet.

De formatie voor mij als counter speler is wel erg gunstig, verdedigend staat het wel. ik stap altijd te snel uit, en dat is hier aardig mee afgedekt.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• homernt
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-06-2024
De prijzen waren vorige week maandag op zijn laagst maar ik heb gelukig niet mijn team gedumpt anders was ik nu duurder uitgeweest.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Mars18 schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 07:34:
[...]
Ja hij staat al in het midden zie ik in mijn app. Had hem hier anders neergezet.

De formatie voor mij als counter speler is wel erg gunstig, verdedigend staat het wel. ik stap altijd te snel uit, en dat is hier aardig mee afgedekt.
Misschien kunnen 2 CDMs je dan toch nog redden. Mocht je je hoofd toch even verliezen en instappen dan heb je daarachter altijd nog 4 verdedigers staan.

Met de 4231-2 kun je trouwens ook prima counteren (wel had ik de LM/RM naar voren geschoven). Ik kwam gisteren 2 keer op rij een Ajacied tegen en was na het eerste potje een beetje klaar met dat Lucky Ajax gebeuren, vandaar ook mijn camera celebration. Dat terzijde, wat ik gewoon doe is gebruik maken van de breedte van de formatie gedurende een aanval en kijken waar de tegenstander verkeerd in stapt.

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=j2BC_WMOzzk]

Hier zie je mijn 2e goal wel. Je ziet dat hij met Walker nog onnodig voorin staat en dat hij de beslissing maakt om met die speler de bal terug te veroveren. Direct na de aanname met Shaw liet ik Martial een loopactie maken en kon ik in het ergste geval nog naar de Bruyne spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelidee
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 07:47:
[...]

Misschien kunnen 2 CDMs je dan toch nog redden. Mocht je je hoofd toch even verliezen en instappen dan heb je daarachter altijd nog 4 verdedigers staan.

Met de 4231-2 kun je trouwens ook prima counteren (wel had ik de LM/RM naar voren geschoven). Ik kwam gisteren 2 keer op rij een Ajacied tegen en was na het eerste potje een beetje klaar met dat Lucky Ajax gebeuren, vandaar ook mijn camera celebration. Dat terzijde, wat ik gewoon doe is gebruik maken van de breedte van de formatie gedurende een aanval en kijken waar de tegenstander verkeerd in stapt.

[video]

Hier zie je mijn 2e goal wel. Je ziet dat hij met Walker nog onnodig voorin staat en dat hij de beslissing maakt om met die speler de bal terug te veroveren. Direct na de aanname met Shaw liet ik Martial een loopactie maken en kon ik in het ergste geval nog naar de Bruyne spelen.
Hoe laat je hem deze loopactie maken dan? Is dat die 2x L1 klikken (PS dan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
[...]

[video]

Hij had je net voor de middenlijn moeten zagen ;)
Prima goal verder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pelidee schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 08:09:
[...]

Hoe laat je hem deze loopactie maken dan? Is dat die 2x L1 klikken (PS dan)
Het gaat bij mij al redelijk automatisch dus ik heb geen idee of het nou 1 of 2 keer is. Misschien kan iemand anders dat even vertellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelidee
  • Niet online
Prijzen blijven ook maar stijgen zeg haha, blijkt de 'crash' gewoon de maandag ervoor te zijn geweest.
Staat nog 950k te wachten, nu weer zonde om te investeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteren de teams aangepast naar de 4-2-3-1 smalle formatie. Werkt heerlijk, ik start in een 4-3-3 voor de chem en switch bij de start naar de 4-2-3-1 met martial en di maria als buitenste CAMs. 3 potjes - 9 punten.

Vanochtend nog even met de rating van teams gespeeld. Apart hoe de teambeoordeling wordt berekend. Misschien dat bepaalde rare spelers of zilver/brons kaarten toch anders mee worden gerekend.

Ik kwam met de WL trouwens een speler tegen die iets van de Hamsterdam heet. Ik raad je aan hier niet tegen te spelen. Die kerel speelde hele tijd lawaai over de mic.
offtopic:

Tip van de week _/-\o_ Ik heb nu Krychowiak staan maar Gonalons IF is inderdaad een verbetering.
Verwijderd schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 08:12:
[...]

Het gaat bij mij al redelijk automatisch dus ik heb geen idee of het nou 1 of 2 keer is. Misschien kan iemand anders dat even vertellen
Ik vermoedt dat je de instructies op "get in behind" hebt staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas18GT
[...]

[video]

Prima goal en en overdreven juichen tegen een ajacied is altijd een duimpje _/-\o_
Bean77 schreef op maandag 28 november 2016 @ 23:16:
[...]

Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd ;)

Tsja onderschat Musa ook niet. Hij is ook beter vind ik dan Auba. Als je behalve zijn pace zijn agility en balance ook ziet. Dat maakt hem vaak ongrijpbaar. Een mindere finishing is dan toch minder belangrijk als je de bal gewoon netjes in een hoek legt.
Haha misschien heb je wel gelijk, maar ik wil gewoon geen duur BPL team maken |:(

[ Voor 18% gewijzigd door Thomas18GT op 29-11-2016 08:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thomas18GT schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 08:48:
[...]

Prima goal en en overdreven juichen tegen een ajacied is altijd een duimpje _/-\o_
Ja mocht wel even. Die shush voor camera (hoewel het gewoon random is) hebben ze echt super erg verkloot :')
Vissert schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 08:48:
[...]

Ik vermoedt dat je de instructies op "get in behind" hebt staan?
Bedoel meer dat ik net als met al die vechtspellen onbewust knoppen loop te spammen wanneer het uit komt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas18GT
Verwijderd schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 08:52:
[...]

Ja mocht wel even. Die shush voor camera (hoewel het gewoon random is) hebben ze echt super erg verkloot :')
Haha ik speel in een Feyenoord tenue dus zodra de tegenstander een ajax logo of tenue heeft gaat mijn meest irritante modus aan. Herhalingen kijken, dabben enz oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Thomas18GT schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 08:48:
[...]

[...]

Haha misschien heb je wel gelijk, maar ik wil gewoon geen duur BPL team maken |:(
Ik had toevallig gisteren een goedkoop concept gemaakt met Musa. Lekker paceabuse team.

https://www.futbin.com/17/squad/491065

Dit zijn dan de spelers die ik nog in mijn club heb dus er zijn vast nog wel goedkopere opties beschikbaar,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas18GT
Vissert schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 08:55:
[...]

Ik had toevallig gisteren een goedkoop concept gemaakt met Musa. Lekker paceabuse team.

https://www.futbin.com/17/squad/491065

Dit zijn dan de spelers die ik nog in mijn club heb dus er zijn vast nog wel goedkopere opties beschikbaar,
Haha ziet er prima uit, speelt volgens mij best goed!
Dit is het team waar ik het over had, toch nog 140k waard zie ik 8)7

https://www.futbin.com/17/squad/499348

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelidee
  • Niet online
Ik heb vorig weekend met onderstaand team gespeeld, komende weekend league weer.
Bevalt prima. Redelijke spelers voor een redelijke prijs.

https://www.futbin.com/17/squad/499426

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UrbanWoodz
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 15-08 17:06
Mars18 schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 06:34:
[...]

Tegenstander had dit team :( :( :(

https://www.futbin.com/17/squad/498786
Ik denk het niet. Mijn tegenstander had De Gea op doel en Pepe in plaats van Varane.

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Thomas18GT schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 08:59:
[...]

Haha ziet er prima uit, speelt volgens mij best goed!
Dit is het team waar ik het over had, toch nog 140k waard zie ik 8)7

https://www.futbin.com/17/squad/499348
Haha dat denk ik ook! Ik ga het vanavond uit proberen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErnstMid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 01-09 10:40

ErnstMid

Xbox GT: Capitalbully

Hier speel ik mee op het moment:

http://www.futhead.com/17/squads/2704984/

Overmars nog als leenspeler op de bank

Acties:
  • 0 Henk 'm!
offtopic:

Ik heb die IF Gonalons als een niet verhandelbare speler. Was mij idd opgevallen, het houdt niet meer over van luxe inderdaad, maar je kan hem ook in een puur Frans team gebruiken en daar is wel iets moois van te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daiov97
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 11:53
Het handelen gaat wel lekker momenteel. Het is op dit moment erg eenvoudig te voorspellen welke spelers in TOTW gaan stijgen door hun goede stats en populariteit. Voorbeelden van dit TOTW zijn Sokratis en Insigne. Ingekocht voor 50k en nu beiden rond de 70k. Die gaan de 100k echt nog wel aantikken als ze uit het TOTW zijn. Ik had er nog meer willen kopen, maar had verwacht dat ze door cyber monday nog zouden dalen.

Momenteel speel ik alleen met goedkope teams, investeren en winst pakken heeft op dit moment mijn voorkeur! Zal vast wel even duren voordat alles weer gaat dalen, dus dan maar op deze manier verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Nu online
pelidee schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 09:10:
Ik heb vorig weekend met onderstaand team gespeeld, komende weekend league weer.
Bevalt prima. Redelijke spelers voor een redelijke prijs.

https://www.futbin.com/17/squad/499426
Thx! ik die van jou ook maken. Speel nu met:
https://www.futbin.com/17/squad/472462

Maar bijna door mn team fitness heen, dus even wat erbij om af te wisselen. Ben over mijn team wel tevreden. Verdediging en middenveld voelt heel goed aan. Voor Rooney en Pereyra. Zou wel iets beters willen voor Depay en Shaqiri. Vooral die laatste is redelijk onzichtbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 11-10 20:42
pelidee schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 08:39:
Prijzen blijven ook maar stijgen zeg haha, blijkt de 'crash' gewoon de maandag ervoor te zijn geweest.
Staat nog 950k te wachten, nu weer zonde om te investeren.
Ja ik wacht ook nog steeds haha
Ze blijven maar stijgen, echt niet normaal...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Daimen schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 10:02:
Het handelen gaat wel lekker momenteel. Het is op dit moment erg eenvoudig te voorspellen welke spelers in TOTW gaan stijgen door hun goede stats en populariteit. Voorbeelden van dit TOTW zijn Sokratis en Insigne. Ingekocht voor 50k en nu beiden rond de 70k. Die gaan de 100k echt nog wel aantikken als ze uit het TOTW zijn. Ik had er nog meer willen kopen, maar had verwacht dat ze door cyber monday nog zouden dalen.

Momenteel speel ik alleen met goedkope teams, investeren en winst pakken heeft op dit moment mijn voorkeur! Zal vast wel even duren voordat alles weer gaat dalen, dus dan maar op deze manier verder.
Ik vind het zo handelen nog wel tricky. Juist omdat de markt zo onvoorspelbaar is (wel/geen crash, stijgende prijzen terwijl veel pakjes werden geopend op black Friday, rol WL etc etc) blijf ik gewoon handelen in aantallen. Minder marge uiteraard, maar ook niet het risico dat je zwaar de boot in kan gaan.
Jamesl schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 10:05:
[...]

Ja ik wacht ook nog steeds haha
Ze blijven maar stijgen, echt niet normaal...
Ik heb nog even naar mijn teams gekeken. Mijn 2e team is 100k winst op (3 spelers tellen niet mee ivm SBC) en mijn 1e team zit maar 400k winst op, terwijl ik er vanuit ging dat het alleen maar minder waard zou worden. 8)7 Achteraf gezien had ik een perfecte timing qua aankoop.

[ Voor 18% gewijzigd door Bean77 op 29-11-2016 10:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 11-10 20:42
Thomas18GT schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 08:54:
[...]

Haha ik speel in een Feyenoord tenue dus zodra de tegenstander een ajax logo of tenue heeft gaat mijn meest irritante modus aan. Herhalingen kijken, dabben enz oOo
Die modus gaat bij mij standaard aan als ik een Nederlander tegen kom :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daiov97
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 11:53
Bean77 schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 10:06:
[...]

Ik vind het zo handelen nog wel tricky. Juist omdat de markt zo onvoorspelbaar is (wel/geen crash, stijgende prijzen terwijl veel pakjes werden geopend op black Friday, rol WL etc etc) blijf ik gewoon handelen in aantallen. Minder marge uiteraard, maar ook niet het risico dat je zwaar de boot in kan gaan.
Met gewone spelers neem ik ook geen risico. IF's gaan echter minder met de prijzen mee. Kijk naar Salah SIF. Ik kocht hem toen die in packs was voor 120k en nu is die 180k. Je moet natuurlijk geduld hebben en dat had ik ook niet bij hem, want heb hem al tijdje terug voor 140k verkocht.

Sommige IF's zijn gewoon zo goedkoop dat ze niet verder kunnen dalen. Vergelijk de stats van Sokratis met die van David Luiz en kijk ook even naar de prijzen. Verschil in league oké, maar Sokratis IF is bijna de beste CB van de Bundesliga en ook nog eens te linken met de Serie A (Manolas). Daarom weet je gewoon dat veel mensen hem in teams gaan gebruiken.

En natuurlijk hoop ik nog op een Movember SBC. Laatst was er een bekende YouTuber die met één tweet over een mogelijke SBC de hele markt beïnvloedde. Alle movember kaartjes stegen zo'n 3k. Als die dus echt gaat komen, valt daar veel winst op te behalen!

[ Voor 10% gewijzigd door Daiov97 op 29-11-2016 10:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Daimen schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 10:11:
[...]

Met gewone spelers neem ik ook geen risico. IF's gaan echter minder met de prijzen mee. Kijk naar Salah SIF. Ik kocht hem toen die in packs was voor 120k en nu is die 180k. Je moet natuurlijk geduld hebben en dat had ik ook niet bij hem, want heb hem al tijdje terug voor 140k verkocht.

Sommige IF's zijn gewoon zo goedkoop dat ze niet verder kunnen dalen. Vergelijk de stats van Sokratis met die van David Luiz en kijk ook even naar de prijzen. Verschil in league oké, maar Sokratis IF is bijna de beste CB van de Bundesliga en ook nog eens te linken met de Serie A (Manolas). Daarom weet je gewoon dat veel mensen hem in teams gaan gebruiken.
Bundesliga komt ook vaak tekort tov de bpl en laliga. Ik denk dat ik de serie A overall nog beter vind dan de bundesliga. Natuurlijk zitten er goede spelers in de bundesliga maar hun prijs wordt erg gedrukt door de mindere competitie. Als spelers als Vidal, Boateng, Neuer en Auba de bundesliga verlaten is het ook zo goed als sportief failliet.
Sokratis linkt leuk met Manolas, maar welke keeper zet je er achter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelidee
  • Niet online
Bean77 schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 10:19:
[...]

Bundesliga komt ook vaak tekort tov de bpl en laliga. Ik denk dat ik de serie A overall nog beter vind dan de bundesliga. Natuurlijk zitten er goede spelers in de bundesliga maar hun prijs wordt erg gedrukt door de mindere competitie. Als spelers als Vidal, Boateng, Neuer en Auba de bundesliga verlaten is het ook zo goed als sportief failliet.
Nikopolidis :+
Nee, daar dacht ik net ook al aan. Je kan wel een keeper erachter zetten die natuurlijk maar met 1 vd 2 linkt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bean77 schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 10:19:
[...]

Er is een griekse keeper van 82. Karnesis ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas18GT
pelidee schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 10:20:
[...]

Nikopolidis :+
Nee, daar dacht ik net ook al aan. Je kan wel een keeper erachter zetten die natuurlijk maar met 1 vd 2 linkt..
Zat ook te kijken net maar BVB en Roma hebben allebei alleen matige keepers haha

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Thomas18GT schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 10:30:
[...]

Zat ook te kijken net maar BVB en Roma hebben allebei alleen matige keepers haha
http://m.imgur.com/wDvrEer

Zag hem op Reddit voorbij komen. Butland heeft geen chemistry nodig :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjangoBangahri
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 06-12-2020
Wat is er zo speciaal aan Butland als ik vragen mag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvanpol
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 20-03 14:19
DjangoBangahri schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 10:55:
Dat vraag ik me ook af.. Staat bij mij ook in het team(als leen speler), maar zo boeiend vind ik hem ook niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Nu online
prijs/kwaliteit is gewoon erg goed?! Keepers van 100k kan je ook tegen scoren. Dure Keepers merk ik persoonlijk vaak het minste van.

Verder vraag ik me af wanneer EA eindelijk een SBC gaat doen met Movembers. Nogsteeds 80 kaartjes om te verkopen. Had ik nou maar gewoon bij discard IF gebleven, dan had ik afgelopen weekend heel dik kunnen cashen door de SBC waar je 2 IF voor nodig had :(

[ Voor 29% gewijzigd door Lekkerboeie86 op 29-11-2016 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• homernt
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-06-2024
Lekkerboeie86 schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 11:06:
[...]

prijs/kwaliteit is gewoon erg goed?! Keepers van 100k kan je ook tegen scoren. Dure Keepers merk ik persoonlijk vaak het minste van.

Verder vraag ik me af wanneer EA eindelijk een SBC gaat doen met Movembers. Nogsteeds 80 kaartjes om te verkopen. Had ik nou maar gewoon bij discard IF gebleven, dan had ik afgelopen weekend heel dik kunnen cashen door de SBC waar je 2 IF voor nodig had :(
Dat vraag ik mij ook af ik heb er drie getrokken hopelijk kan ik die inzetten voor een leuke kaart anders is het 25k aan discard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjorn89
Vandaag IF martinez(CB) van La Liga gepackt.

Verkopen/houden/wachten? kan hem nu voor 20k +/- kwijt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Thomas18GT schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 10:30:
[...]

Daarom ;) Een keeper uit de competitie levert geen 10 chem op. En een keeper wil ik wel graag op 10 chem hebben.
Dit :+
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=qvhFTZItMSI]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MyUtd4Life
Bjorn89 schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 11:37:
Vandaag IF martinez(CB) van La Liga gepackt.

Verkopen/houden/wachten? kan hem nu voor 20k +/- kwijt.
Verkopen denk ik, hij werd duurder vanwege die SBC waarbij hoge rating gehaald moest worden. Denk ook niet dat hij populaire keuze is bij maken van teams, omdat hij vrij klein is voor een CB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lekkerboeie86 schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 11:06:
[...]

Een keeper hoeft van mij niet heel duur te zijn maar bepaalde traits zijn wel fijn. Zoals het uitkomen bij crosses en long throw. Als je dan ook nog een keeper wilt met een beetje lengte uit met goede chem dan wordt het al snel wat duurder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjorn89
Als ik ben begonnen aan z'n SBC, dan blijft hij er toch staan tot hij klaar is right?

Ik was begonnen aan de Lacazette in frankrijk, maar sommige spelers stonden er niet op. Ben nu niet thuis dus kan niet checken.

Aangezien je alle teams van Lige 1 moet vullen duurt dit echt lang :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jekke
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 25-12-2024
ErnstMid schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 09:51:
Hier speel ik mee op het moment:

http://www.futhead.com/17/squads/2704984/

Overmars nog als leenspeler op de bank
Lijkt echt superveel op mijn team.
Alleen bestaat mijn centrale duo uit Toprak en Nastasic en mijn voorhoede uit: Reus, Gomez en Bellarabi.
Hummels en Muller wil ik nog halen, hoe spelen ze?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kidjuh
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 28-06 11:39
Denk dat als er geen movember SBC komt de markt weer omhoog schiet, velen hebben wel 100k à 200k aan movenber kaartjes (discard prijzen)... Ik verkoop zsm het hele zwikkie en haal reus nog ff op :)

PSN: Kidjuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErnstMid

ErnstMid

Jekke schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 12:28:
[...]

Lijkt echt superveel op mijn team.
Alleen bestaat mijn centrale duo uit Toprak en Nastasic en mijn voorhoede uit: Reus, Gomez en Bellarabi.
Hummels en Muller wil ik nog halen, hoe spelen ze?
Ik heb eerlijk gezegd nog niet met ze gespeeld, Hummels gisteren uit een pack getrokken en Muller alleen aangeschaft. Vanavond eindelijk paar potjes spelen :P

Reus is wel een fijne speler maar Ribery is zoveel goedkoper dus die er eerst ingezet. Nu sparen voor Auba of als Muller heel fijn speelt voor Vidal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ErnstMid schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 13:28:
[...]

Ik heb eerlijk gezegd nog niet met ze gespeeld, Hummels gisteren uit een pack getrokken en Muller alleen aangeschaft. Vanavond eindelijk paar potjes spelen :P

Reus is wel een fijne speler maar Ribery is zoveel goedkoper dus die er eerst ingezet. Nu sparen voor Auba of als Muller heel fijn speelt voor Vidal.
In fifa17 heb ik nog niet met ribery of met reus gespeeld, maar in fifa16 vond ik Ribery echt de betere tov Reus. Waarschijnlijk het verschil in workrates dat mij beter lag. Maar in fifa17 heb ik liever ook geen med/med speler als flankspeler. Die moeten gewoon high/med of high/low zijn van mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErnstMid

ErnstMid

Bean77 schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 13:51:
[...]

In fifa17 heb ik nog niet met ribery of met reus gespeeld, maar in fifa16 vond ik Ribery echt de betere tov Reus. Waarschijnlijk het verschil in workrates dat mij beter lag. Maar in fifa17 heb ik liever ook geen med/med speler als flankspeler. Die moeten gewoon high/med of high/low zijn van mij.
De schietkwaliteiten van Ribery zijn een stuk minder dan die van Reus, daarentegen is Ribery beter in dribbelen en balcontrole :) (5* skillmoves ook :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fifa vraag van de dag. Valt een steekbal onder een korte pass of een lange pass?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vissert schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 14:47:
Fifa vraag van de dag. Valt een steekbal onder een korte pass of een lange pass?
Steekbal kan beide zijn. Met R1 + driehoekje kun je een harde steekbal geven (als het goed is).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thomas18GT
Vissert schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 14:47:
Ik neem aan dat je dit vraagt omdat je wilt kijken naar de stats van short en long passing? Volgens mij wordt er bij een steekpass ook naar vision gekeken, echter kan ik niet zo 1, 2, 3 een duidelijke uitleg hierover vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
nielsk89 schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 14:54:
[...]

Steekbal kan beide zijn. Met R1 + driehoekje kun je een harde steekbal geven (als het goed is).
Klopt, ik stel de vraag ook wat onduidelijk :P

Onder welke statistiek valt een steekbal. Dus als ik een speler betere steekballen wil laten geven moet ik hem dan een chem kaart geven die zijn lange pass of short passing verbeterd?
Thomas18GT schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 14:57:
[...]

Ik neem aan dat je dit vraagt omdat je wilt kijken naar de stats van short en long passing? Volgens mij wordt er bij een steekpass ook naar vision gekeken, echter kan ik niet zo 1, 2, 3 een duidelijke uitleg hierover vinden.
Check :+

[ Voor 31% gewijzigd door Vissert op 29-11-2016 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
  • Laatst online: 12:14
Vissert schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 14:58:
[...]

Onder welke statistiek valt een steekbal. Dus als ik een speler betere steekballen wil laten geven moet ik hem dan een chem kaart geven die zijn lange pass of short passing verbeterd?

[...]

Steekpass valt onder lange pass.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas18GT
chengbondkwok schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 15:03:
[...]

Steekpass valt onder lange pass.
Hoe weet je dat :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
  • Laatst online: 12:14
Het is niet 100% duidelijk, maar enkele threads geven dit aan.

https://www.reddit.com/r/.../short_pass_or_long_pass/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

[...]

Ik denk beide. De wedstrijden die ik nu met Pogba heb gespeeld bijvoorbeeld heb ik ook gekeken hoe zijn long passing was en dat was soms wel om te genieten met driehoekje.

Zowel Pogba als de Bruyne met Deadeye:
Short Passing 99
Long Passing 87

Wat daarnaast nodig is is hoge Vision om de ball secuur af te leveren. Balcontrole, crossing (afgezien van hoge ballen), free kick en curve zijn niet nodig om een bal van A naar B te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas18GT
Die thread had ik ook gevonden, maar dat maakt het nog niet 10% duidelijk :+
Gewoon wat meningen bij elkaar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
Iemand die nog screenies heeft van de SBC van elke compititie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Thomas18GT schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 15:12:
[...]

Die thread had ik ook gevonden, maar dat maakt het nog niet 10% duidelijk :+
Gewoon wat meningen bij elkaar..
Ach per saldo is het toch geluk hebben. Geluk dat je de opening ziet, geluk dat je timing goed is, geluk met de juiste snelheid etc En dan scheelt het wel een heel klein beetje of de waarde ipv 84 88 is ofzo ;)
Maar technisch gezien vind ik het wel leuk om te weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas18GT
Bean77 schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 16:16:
[...]

Ach per saldo is het toch geluk hebben. Geluk dat je de opening ziet, geluk dat je timing goed is, geluk met de juiste snelheid etc En dan scheelt het wel een heel klein beetje of de waarde ipv 84 88 is ofzo ;)
Maar technisch gezien vind ik het wel leuk om te weten.
Precies en ik vind het eigenlijk best raar dat EA daar zo geheimzinnig over doet..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JanVanHaaren
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 08:24
Het is wellicht relatief eenvoudig om dit te achterhalen door zelf een speler aan te maken. Als je deze speler eerst hoge short passing en lage long passing geeft en vervolgens lage short passing en hoge long passing kan je wellicht aan het verschil in gedrag afleiden welk van beide attributen het belangrijkste is voor een steekpass.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JanVanHaaren schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 16:20:
[...]

Het is wellicht relatief eenvoudig om dit te achterhalen door zelf een speler aan te maken. Als je deze speler eerst hoge short passing en lage long passing geeft en vervolgens lage short passing en hoge long passing kan je wellicht aan het verschil in gedrag afleiden welk van beide attributen het belangrijkste is voor een steekpass.

Vision speelt een rol zoals ik al zei. Een speler kan nog zulke goede passing hebben maar als hij de mogelijkheden niet ziet dan heb je er niks aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 17:59:
[...]

[video]
Vision speelt een rol zoals ik al zei. Een speler kan nog zulke goede passing hebben maar als hij de mogelijkheden niet ziet dan heb je er niks aan.
Het filmpje is haast antiek, dat kan in de tussentijd makkelijk weer 10x aangepast zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Bean77 schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 18:04:
[...]

Het filmpje is haast antiek, dat kan in de tussentijd makkelijk weer 10x aangepast zijn.
EA telt toch alleen maar geld.... Dan hebben ze toch geen tijd om het spel aan te passen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 18:06:
[...]

EA telt toch alleen maar geld.... Dan hebben ze toch geen tijd om het spel aan te passen?
Gedeeltelijk waar. Sommige mensen zijn niet bezig met geld tellen, die zijn bezig om te verzinnen om nog meer geld te verdienen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bean77 schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 18:09:
[...]

Gedeeltelijk waar. Sommige mensen zijn niet bezig met geld tellen, die zijn bezig om te verzinnen om nog meer geld te verdienen :+
Heb je überhaupt het filmpje bekeken? Wat je ziet is een simulatie waar die beste man uitlegt dat de simulatie het zelfde is (het scenario). Maar dat er een andere speler voor in de plaats komt, met jawel minder vision.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 18:17:
[...]

Heb je überhaupt het filmpje bekeken? Wat je ziet is een simulatie waar die beste man uitlegt dat de simulatie het zelfde is (het scenario). Maar dat er een andere speler voor in de plaats komt, met jawel minder vision.
Ik heb het filmpje bekeken ja. Het is ook een filmpje van 5 jaar geleden waarin het spel erg veel ontwikkeling heeft doorgemaakt. Kan heel goed dat de formules/waardes zijn verandert. Het zou mooi zijn om een actueel EA reactie ergens te hebben of iets wat onderbouwd wordt met feiten.

Moet je voor de gein fifa14 maar eens spelen. Dan zie je al hoeveel anders het spel is geworden. Laat staan als je nog een aantal jaar oudere versie pakt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrMistral
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 10-10 09:48
Bean77 schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 18:36:
[...]

Ik heb het filmpje bekeken ja. Het is ook een filmpje van 5 jaar geleden waarin het spel erg veel ontwikkeling heeft doorgemaakt. Kan heel goed dat de formules/waardes zijn verandert. Het zou mooi zijn om een actueel EA reactie ergens te hebben of iets wat onderbouwd wordt met feiten.

Moet je voor de gein fifa14 maar eens spelen. Dan zie je al hoeveel anders het spel is geworden. Laat staan als je nog een aantal jaar oudere versie pakt.
Inderdaad. Er is ondertussen 2 of 3 keer van engine veranderd dus een actueel inzicht zou fijn zijn :)

PSN: MrMistral

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanVanHaaren
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 08:24
Verwijderd schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 17:59:
Uiteraard, ik heb het tegendeel nooit beweerd. De vraag was of een speler het meeste baat heeft bij een hoge short passing of een hoge long passing voor het geven van een steekpass. Als de overige attributen, inclusief vision, hetzelfde blijven, dan kan je dat op de door mij voorgestelde manier volgens mij prima achterhalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mocht net weer ervaren hoe het is om weekend league te spelen gedurende de werkweek 8)7 1 lucky goal met Rashford. Vervolgens gaat hij de bal achterin rondspelen, bij de cornervlag staan. Uiteindelijk had de keeper van de tegenstander 26 reddingen gemaakt in de 16. Het mooie van dit alles is is dat ik nog 1 punt nodig had voor promotie naar divisie 3 :')
JanVanHaaren schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 19:32:
[...]

Uiteraard, ik heb het tegendeel nooit beweerd. De vraag was of een speler het meeste baat heeft bij een hoge short passing of een hoge long passing voor het geven van een steekpass. Als de overige attributen, inclusief vision, hetzelfde blijven, dan kan je dat op de door mij voorgestelde manier volgens mij prima achterhalen.
Korte passing is tiki-taka gok ik . Iniesta is hier wel een mooi voorbeeld van gok ik met 92 short passing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand nog beasten in de calcio A?
Zoals een Eder met hunter iemand nog meer van die beasten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyUtd4Life
Verwijderd schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 21:35:
Bijvoorbeeld Medel en Koulibaly zijn prima toevoegingen voor een goedkoop Serie A team. Maar uiteraard verschilt dat per (niveau van de) gamer, opstelling en speelstijl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
Sandro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Koubailly is een baas. Naingollan ook (morgen pas kopen na de totw challenges want 84 rated). Verder bevat Medel prima net als Allan. Allan is verbazingwekkend goed voor zijn stats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Reina in de goal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Handanovic!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
Verwijderd schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 22:20:
[...]

Koubailly is een baas. Naingollan ook (morgen pas kopen na de totw challenges want 84 rated). Verder bevat Medel prima net als Allan. Allan is verbazingwekkend goed voor zijn stats.
Vond Allan niet heel opvallaned ofzo? ook een tijdje gehad en voor zijn prijs wel een leuke begin speler voor middenveld.
Pagina: 1 ... 55 ... 190 Laatste

Let op:
Let op: handelen in coins is door EA niet toegestaan. Het is dan ook niet toegestaan dit in dit topic te bespreken.