Ultimate Pack (125k), en ja hoor!! CHRIS SMALLING!!!!!!
Wat een klotezooi... Haha
Wat een klotezooi... Haha
En ik mag een IF Sokratis aan toevoegen. Dank u, Sinterklaasje.chengbondkwok schreef op zaterdag 26 november 2016 @ 10:55:
Wauw..... Ik doe even de Marquees Matchup waarbij je de Argentijnse spelers moet hebebn en krijg een IF Dario Srna.....
Ik ga even een staatslot kopen brb
Ik heb nog nooit zoveel goede spelers uit pakjes gekregen. Dit jaar al Higuain, Busquets, en nu Srna.
Nah, toch subtop Dortmund
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Vreemd, op de ps4 heb ik er totaal geen last van dat de servers haperen of dat er lag in de game is.Pyramiden schreef op zaterdag 26 november 2016 @ 22:30:
Nogsteeds nog niet spelen door die dramatische servers... Ik ga toch geen packs openen... Black Friday betekend voor mij dus alleen maar dat ik niet 1 potje meer kan spelen....
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Ja, bloedirritant.Spacejockey schreef op zaterdag 26 november 2016 @ 23:15:
Ik heb constant dat mijn spelers hun runs stoppen. Ze wijzen naar voren en exact op het moment dat ik de steekpass geef stoppen ze met rennen. Zijn er meer die daar last van hebben?
Verwijderd
Ik weet de prijzen niet uit mn hoofd maar op www.futbin.com kun je wel een grafiek van de afgelopen dagen/weken terugvindenVerwijderd schreef op zondag 27 november 2016 @ 08:58:
Ik heb nu dus 400k op mijn account staan en wil daar zowel aub als Hazard van kopen. Dit durf ik nu echter niet te doen vanwege de grote prijsverschillen op de transfermarkt. Weet iemand hoeveel de prijs van aubamayang voor Black Friday was en wanneer de prijs weer zodanig gezakt is dat ik er niet teveel verlies op maak, geld ook voor Hazard. Ik ben bang dat als ik ze nu koop voor bijvoorbeeld 250k voor aub het over één week alweer 200k is en ik dus snel 50k kwijt ben. Dus als iemand de prijzen weet wat ze eerst waren, zet ze alsjeblieft in een reactie neer. Bij voorbaat dank!
Psn: stone-face-lock
[ Voor 28% gewijzigd door Lekkerboeie86 op 27-11-2016 11:31 ]
Heb hier nog wel een leuke hybrid met voornamelijk Ligue 1 en serie ALekkerboeie86 schreef op zondag 27 november 2016 @ 11:26:
Gisteren dit team gemaakt:
https://www.futbin.com/17/squad/472462
Toch zou ik liever niet met Musa spelen. Was van plan om meer Ligue 1 / Serie A te doen. Een toffe hybrid met deze 2 competities zou helemaal leuk zijn.
Prijzen lijken toch best hard te stijgen. Voor Black friday kost iedereen massaal zijn spelers terug.
Dit ziet er wel cool uit eigenlijk!
https://www.futbin.com/17/squad/37501
[ Voor 23% gewijzigd door Ambianz op 27-11-2016 12:50 ]
Verwijderd
Ik zou voor Courtois of Lloris gaan. Beide prima keepers.Ambianz schreef op zondag 27 november 2016 @ 12:17:
[...]
Heb hier nog wel een leuke hybrid met voornamelijk Ligue 1 en serie A
https://www.futbin.com/17/squad/224423
Wat denken jullie van de meerwaarde van Courtois tov Lloris of Cech?
Ik heb in principe 60k 'over' en nog geen keeper. Heb alle posities verder prima bezet met:
Vardy - Sturridge
Rooney
IF Bolasie - Mahrez
Matic
Azpilicueta - Koscielny - Smalling - Walker
Cech/Lloris/Courtois
Iemand ervaringen met 1 of meerdere keepers? Of evt een andere upgrade voor +- 40k
Ik had cech genomen vanwege zijn long throw. Maar zodra ik een budget heb haal ik een andere keeper. Vind cech tot nu toe 1 van de slechtere keepers die ik gehad heb. Samen met karius.Ambianz schreef op zondag 27 november 2016 @ 12:17:
[...]
Heb hier nog wel een leuke hybrid met voornamelijk Ligue 1 en serie A
https://www.futbin.com/17/squad/224423
Wat denken jullie van de meerwaarde van Courtois tov Lloris of Cech?
Ik heb in principe 60k 'over' en nog geen keeper. Heb alle posities verder prima bezet met:
Vardy - Sturridge
Rooney
IF Bolasie - Mahrez
Matic
Azpilicueta - Koscielny - Smalling - Walker
Cech/Lloris/Courtois
Iemand ervaringen met 1 of meerdere keepers? Of evt een andere upgrade voor +- 40k
Verwijderd
Je kunt ook voor Butland gaan (196cm) en dan zet je Luke Shaw op links. Als je kijkt naar zijn stats, kracht en lengte dan is het een prima verdediger: http://www.futhead.com/17...uke-shaw/?chemType=shadowAmbianz schreef op zondag 27 november 2016 @ 18:49:
Ja precies ik denk dat ik voor nu met Lloris ga en dan even kijken hoe het bevalt. Evt later alsnog de upgrade naar courtois
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2016 20:19 ]
Verwijderd
Zou niet voor IFs gaan en sowieso niet eerste IFs. Ben zelf ook erg gecharmeerd van IF Shaqiri maar zijn upgrade (wat best een flinke is) weet ik dat teveel coins is.Ambianz schreef op zondag 27 november 2016 @ 20:37:
Ja inderdaad. In het toch wissels nodig en had nu Rose als stand in. Met die teamchemistry erop is Shaw wel echt een beest. Kan mooi 50/50 met Azpilicueta roteren.
Probleem met geld elders investeren dat de in mij ogen betere spelers veel te ver buiten bereik liggen, zoals: pogba, aguero, if walker
Heb ook nog aan ozil zitten denken maar ben nog niet overtuigd..
Verwijderd
-1 voor MusaCasual Ruud schreef op zondag 27 november 2016 @ 20:43:
+1 voor Butland. Goeie keeper en goedkoop. Heeft mij vandaag aardig door WL geholpen.
http://www.futhead.com/17/squads/2665225/
Met dit bijna discard-team nu Gold 3. Nog wel aardig wat wedstrijdjes over, maar ik geloof het wel. Frustratie al om met al die veel te dure teams. 9/10 keer is de slechte speler van de tegenstander duurder dan mijn hele team. Maar ach nog even door sparen en dan kan ik zoiets kopen.
http://www.futhead.com/17/squads/2665660/
Twijfel nog een beetje over Kante omdat hij zo klein is (voorste vijf anderen zijn +- 190), maar hij heeft in ieder geval wel aardig wat pace om de gaten dicht te rennen.
Heb je gelijk in inderdaad, was ook meer als voorbeeld bedoeld. Spelers die buiten bereik zijn. Alhoewel pogba en aguero natuurlijk wel flinke upgraden zijn.Verwijderd schreef op zondag 27 november 2016 @ 20:44:
[...]
Zou niet voor IFs gaan en sowieso niet eerste IFs. Ben zelf ook erg gecharmeerd van IF Shaqiri maar zijn upgrade (wat best een flinke is) weet ik dat teveel coins is.
Walker is echt 1 van de beste RBs in het spel. Daar gaat 170k coins extra niet veel aan veranderen.Zijn passing is al goed en zijn shooting upgrade is niet nodig omdat je daar toch betere spelers voor hebt.
Lekker cheap team. Lekkere snelheid voorin met Gray en Musa. Die laatste speelt pas echt goed. Je kan Remy ook nog op de bank zetten door de in de 2e helft kapot te counteren. Butland (heeft bij mij al gescoord) is wel een heerlijke keeper. Voor Mccarthy en Ivanovic kan je mogelijk nog een andere cheap, maar betere speler zoeken.Casual Ruud schreef op zondag 27 november 2016 @ 20:43:
+1 voor Butland. Goeie keeper en goedkoop. Heeft mij vandaag aardig door WL geholpen.
Met dit bijna discard-team nu Gold 3. Nog wel aardig wat wedstrijdjes over, maar ik geloof het wel. Frustratie al om met al die veel te dure teams. 9/10 keer is de slechte speler van de tegenstander duurder dan mijn hele team. Maar ach nog even door sparen en dan kan ik zoiets kopen.
http://www.futhead.com/17/squads/2665660/
Twijfel nog een beetje over Kante omdat hij zo klein is (voorste vijf anderen zijn +- 190), maar hij heeft in ieder geval wel aardig wat pace om de gaten dicht te rennen.
Verwijderd
Bolasie is inderdaad wel een uitzondering. 2 pace, 7 shooting, 4 dribbling, 4 passing en 4 physical is wel een redelijke boost die het waard maakt. Daarnaast zijn 5* skills en een 4* WF mooi meegenomen.Ambianz schreef op zondag 27 november 2016 @ 20:53:
[...]
Heb je gelijk in inderdaad, was ook meer als voorbeeld bedoeld. Spelers die buiten bereik zijn. Alhoewel pogba en aguero natuurlijk wel flinke upgraden zijn.
Overigens vind ik de IF van Bolasie met een havik kaart het wel degelijk waard. 78 naar 82 voor een speler die speelt a la ronaldo
Zozo wat een teams!Bean77 schreef op zondag 27 november 2016 @ 21:22:
[...]
Lekker cheap team. Lekkere snelheid voorin met Gray en Musa. Die laatste speelt pas echt goed. Je kan Remy ook nog op de bank zetten door de in de 2e helft kapot te counteren. Butland (heeft bij mij al gescoord) is wel een heerlijke keeper. Voor Mccarthy en Ivanovic kan je mogelijk nog een andere cheap, maar betere speler zoeken.
Was weer een episch weekend. Blijf lekker spelen met de laatste custom tactics en heb vandaag mijn 2e team nog een laatste update kunnen geven met Aguerooo. Nu beide teams wel klaar eigenlijk. Misschien her en der nog op termijn een IF, maar dat is niet eens noodzakelijk.
1e team: https://www.futbin.com/17/squad/286975
2e team: https://www.futbin.com/17/squad/427085
Hier gaan we het voorlopig mee doen.
Herkenbaar haha!Casual Ruud schreef op zondag 27 november 2016 @ 20:43:
Kante is echt een no-brainer. Dat is een geweldenaar. Hij onderschept alles van iedereenTwijfel nog een beetje over Kante omdat hij zo klein is (voorste vijf anderen zijn +- 190), maar hij heeft in ieder geval wel aardig wat pace om de gaten dicht te rennen.
PSN: MrMistral
thanks, nu moet ik nog leren fifa spelen
FIFA Benelux Administrator
Verwijderd
Tegen matige spelers als mij werkt dat snel instappen heel goed hoor. Heb regelmatig dat ik helemaal teruggedrongen word in eigen helft daardoor.MyUtd4Life schreef op zondag 27 november 2016 @ 21:49:
Het valt me nog steeds op dat veel mensen verdedigend ontzettend slordig zijn met te snel instappen of iets dergelijks. Natuurlijk is dat ook niet makkelijk, maar aanvallend is daar wel van te profiteren. Het temporiseren met R2 + L2 kan je wachten tot je tegenstander instapt en dan wachten tot het ideale moment om de steekbal te geven.
Dat is een kwestie van oefenen uiteraard, want dan zal je dat zelf ook beter kunnen uitvoeren / controleren. Radar is denk ik toch iets cruciaals om regelmatig op te kijken, want je gaat de fouten van tegenstanders sneller zien en daardoor sneller afstraffenVerwijderd schreef op zondag 27 november 2016 @ 22:03:
[...]
Tegen matige spelers als mij werkt dat snel instappen heel goed hoor. Heb regelmatig dat ik helemaal teruggedrongen word in eigen helft daardoor.
Lanceren van voorhoede spelers is niet bepaald mijn specialiteit. Kan de radar niet in de gaten houden tijdens het spelen.
Haha das wel belangrijk!
Verwijderd
Heb hem nog niet super veel gebruikt maar gebruik hem met de dead eye en naast zijn long passing is zijn schot ook super. Zal hem morgen nogmaals testen mits ik fit ben. Neem aan dat zijn prijs nog wel zakt trouwensEriko1 schreef op zondag 27 november 2016 @ 22:11:
[...]
Haha das wel belangrijk!
Even een vraag, zit te denken om Pogba te halen morgen, maar is ie z'n prijs waard.. vind um namelijk heeeeeeel duur😋
Verwijderd
Zeker. Dat blijf ik ook leuk vinden!MyUtd4Life schreef op zondag 27 november 2016 @ 22:08:
[...]
Dat is een kwestie van oefenen uiteraard, want dan zal je dat zelf ook beter kunnen uitvoeren / controleren. Radar is denk ik toch iets cruciaals om regelmatig op te kijken, want je gaat de fouten van tegenstanders sneller zien en daardoor sneller afstraffen
Hangt af hoe je hem gaat opstellen. Als CAM en CDM vind ik hem goed, ook als centrale CM. Maar als linker of rechter CM (niet in de as dus) vind ik hem minder. CAM is zijn beste positie vind ik persoonlijk.Eriko1 schreef op zondag 27 november 2016 @ 22:11:
[...]
Haha das wel belangrijk!
Even een vraag, zit te denken om Pogba te halen morgen, maar is ie z'n prijs waard.. vind um namelijk heeeeeeel duur😋
Nou dat speelt als de brandweer. Zonder loses naar div 2Nachtapotheker schreef op zondag 27 november 2016 @ 11:45:
Ik ben door de stijgingen ook maar gaan inslaan. Serie A team geupgrade en n semi-frans team gebouwd.
https://www.futbin.com/17/squad/279522
https://www.futbin.com/17/squad/251615
Na de aftrap zet ik Gonalons cdm en matuidi lcm en kante rcm.
Nu zijn de coins wel zo goed als op.
Netjes, ik hik momenteel tegen div2 aan, maar dat wil nog niet lukken. Ik merk overigens wel weer dat div3 weer aanzienlijk sterker is dan div4 en hoger. Weet iemand of dit net als in fifa16 de zwaardere divisies zijn qua tegenstanders of heb ik gewoon wat pech?Nachtapotheker schreef op zondag 27 november 2016 @ 22:59:
[...]
Nou dat speelt als de brandweer. Zonder loses naar div 2
Ik heb wel sterk die indruk ja. Voor de upgrades van de teams won ik 4 steeds makkelijk, om vervolgens direct weer te degraderenBean77 schreef op zondag 27 november 2016 @ 23:12:
[...]
Netjes, ik hik momenteel tegen div2 aan, maar dat wil nog niet lukken. Ik merk overigens wel weer dat div3 weer aanzienlijk sterker is dan div4 en hoger. Weet iemand of dit net als in fifa16 de zwaardere divisies zijn qua tegenstanders of heb ik gewoon wat pech?
Desondanks laatste 3 potjes winnend afgesloten en net zoals mylife4utd eerder aangaf, als je geduld hebt wordt dat uiteindelijk beloond.
[ Voor 7% gewijzigd door Nachtapotheker op 27-11-2016 23:18 ]
[ Voor 7% gewijzigd door Mars18 op 28-11-2016 07:22 ]
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Yep, het positieve hiervan is dat deze tegenstanders dus ook voetballend proberen te winnen.MyUtd4Life schreef op zondag 27 november 2016 @ 23:46:
Ik heb juist het tegenovergestelde idee in divisie 4. Weinig echt dure teams tegengekomen, maar meeste weten wel wat ze doen.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Had je nog 4-2-3-1 (2) geprobeerd?Mars18 schreef op maandag 28 november 2016 @ 07:22:
Kante is een held ja,
Vandaag op 2 manieren proberen de weekend league te halen, las dat er geen restricties op zitten.
Met 5 defenders, en met de opstelling + custom tactics van dat youtube filmpje
Hoe ging jullie weekend league
Hier hetzelfde, bij de 18 gestopt. Nog 4 potjes over daarna. Niet verkeerd met mijn 25k La Liga team.Vissert schreef op maandag 28 november 2016 @ 07:53:
[...]
Had je nog 4-2-3-1 (2) geprobeerd?
Mijn WL ging redelijk. Mijn doel is altijd gold 3 (18 overwinningen). Ik begon aardig met 9 overwinningen in 15 wedstrijden maar de 9 daarna waren echt verschrikkelijk.
[ Voor 7% gewijzigd door DjangoBangahri op 28-11-2016 08:28 . Reden: aanvulling ]
Ja die bedoel ikVissert schreef op maandag 28 november 2016 @ 07:53:
[...]
Had je nog 4-2-3-1 (2) geprobeerd?
Mijn WL ging redelijk. Mijn doel is altijd gold 3 (18 overwinningen). Ik begon aardig met 9 overwinningen in 15 wedstrijden maar de 9 daarna waren echt verschrikkelijk.
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Dan zal de "knip" er tussen 3 en 4 ook wel in fifa17 zitten. Hoe rustiger ik speel hoe beter mijn resultaten worden. Ik focus mij maar voorlopig op om in div3 te blijven.Nachtapotheker schreef op zondag 27 november 2016 @ 23:16:
[...]
Ik heb wel sterk die indruk ja. Voor de upgrades van de teams won ik 4 steeds makkelijk, om vervolgens direct weer te degraderen
Dat is 3x op rij gebeurd. Nu gelukkig door
Ben benieuwd of 2 weer een stuk zwaarder is dan 3.
[ Voor 4% gewijzigd door Bean77 op 28-11-2016 08:43 ]
Moet zeker mogelijk zijn met dit team om je te kwalificeren, succes vanavondDjangoBangahri schreef op maandag 28 november 2016 @ 08:27:
Dit is mijn fut basis team:
https://www.futbin.com/17/squad/487576
(ze hebben in de game wel allemaal 10 chemistry.
Verder speel ik met tactics dat de 2 buitenspelers achter de linies kruipen, mijn spits voorin blijft en mijn twee CMs agressieve onderscheppingen doen.
Verder moeten mijn backs ook achterblijven bij aanvallen. Heb vaak genoeg man voorin en ben vaak genoeg voor de gek gehouden dat ze bij een counter een cross pass geven en dan een van de buitenspelers van de tegenstander vrij door kan lopen naar de goal.
Verder scoort mijn cam erg veel.
Helaas heb ik mezelf nog niet mogen kwalificeren voor een weekend league.
Thanks.Mars18 schreef op maandag 28 november 2016 @ 08:45:
[...]
Moet zeker mogelijk zijn met dit team om je te kwalificeren, succes vanavond
Verwijderd
Graag Marchisio en Vidal kopen dan.Jamesl schreef op maandag 28 november 2016 @ 09:37:
Zucht de prijzen blijven maar stijgen, nouja ik ga deze week weer een team bouwen dus iedereen kan een market crash verwachten. Als ik nl. een speler koop dan wordt die altijd gelijk de helft minder waard
btw, heeft iemand SBC Lacazette gehaald? Zoja, is die het waard? en wat heb je ervoor betaald?
Verwijderd
Heel herkenbaar ditJamesl schreef op maandag 28 november 2016 @ 09:37:
Zucht de prijzen blijven maar stijgen, nouja ik ga deze week weer een team bouwen dus iedereen kan een market crash verwachten. Als ik nl. een speler koop dan wordt die altijd gelijk de helft minder waard
btw, heeft iemand SBC Lacazette gehaald? Zoja, is die het waard? en wat heb je ervoor betaald?
Herkenbaar! Ik begin vaak op defensief en tegen de mindere tegenstanders blijft het daar ook bij. Maar bij de betere tegenstanders staat het al snel op attack omdat het toch een aardig verdedigende formatie is. Ik wil komende week de gewone variant met de 3 CAMs uitproberen. Meer aanvallende intenties, toch 2 CDMS en toch meer breedte dan een 4-1-2-1-2 (2).Mars18 schreef op maandag 28 november 2016 @ 08:28:
[...]
Ja die bedoel ikGing op zich wel lekker, zeker als die op aanvallen stond.
Het onvoorspelbare heeft eerlijk gezegd ook wel wat leuks. Ik dacht dat de crash al begin november zou zijn, maar dat bleek niet het geval te zijn. Uiteindelijk heb ik toch maar dure spelers gekocht omdat je toch ook wel met leuke spelers wilt spelen een gedurende periode en niet op het einde.Jamesl schreef op maandag 28 november 2016 @ 09:37:
Neem aan dat je online bedoelt? Ik speel in div 3 op de ps4.dvanpol schreef op maandag 28 november 2016 @ 10:15:
Spelen jullie ook Division? Welke divisie spelen jullie alle?
[ Voor 11% gewijzigd door Bean77 op 28-11-2016 10:18 ]
Ja dat bedoel ik:)Bean77 schreef op maandag 28 november 2016 @ 10:17:
[...]
Het onvoorspelbare heeft eerlijk gezegd ook wel wat leuks. Ik dacht dat de crash al begin november zou zijn, maar dat bleek niet het geval te zijn. Uiteindelijk heb ik toch maar dure spelers gekocht omdat je toch ook wel met leuke spelers wilt spelen een gedurende periode en niet op het einde.
Nu ik mijn teams kan ik achterover leunen en kijken hoe alles loopt. Gisteren nog stukje WL op twitch gekeken en ben blij dat ik in al dat gestress en anti-voetbal niet hoef mee te doen.
[...]
Neem aan dat je online bedoelt? Ik speel in div 3 op de ps4.
Ik heb zelf Musa een Sniper kaart gegeven waardoor zijn drib naar 93 gaat en sho naar 85. Een CAM is een kwestie van speelstijl. Ligt er volkomen aan hoe je hem gebruikt. Ik ga zelf meestal voor de Hunter kaart maar als het bij jou meer een spelverdeler is dan is catalyst of engine wel een leuke.bartsled schreef op maandag 28 november 2016 @ 10:30:
Dit is mijn basis squad op 't moment: https://www.futbin.com/17/squad/488453
Ik zit nog te dubben welke chem-style ik het beste aan Eriksen en Musa kan geven. Hebben jullie misschien tips?
Gewenste upgrades voor nu zitten op de RB (Walker) en wellicht Lloris op goal. Al was ik in vorige edities van FIFA ook altijd gecharmeerd van Cech. Heb dit weekend Kante gekocht en 3 potjes er op zitten, lijkt wel een nieuwe uitgave van Edgar Davids! Lekker fel, snel en verrassende pass. Zojuist koning Dembele aangeschaft en die gaat vanavond een paar potjes aan het werk. Al jaren een heerlijke FUT speler
Hij heeft van mij de instructie gekregen om voorin te blijven hangen en pikt dan ook regelmatig een goaltje mee. Dan is Hunter wel een fijne denk ikVissert schreef op maandag 28 november 2016 @ 10:35:
[...]
Ik heb zelf Musa een Sniper kaart gegeven waardoor zijn drib naar 93 gaat en sho naar 85. Een CAM is een kwestie van speelstijl. Ligt er volkomen aan hoe je hem gebruikt. Ik ga zelf meestal voor de Hunter kaart maar als het bij jou meer een spelverdeler is dan is catalyst of engine wel een leuke.
Musa heb ik deadeye gegeven. Snelheid zit niet zijn grootste winst in, dus een grote boost op short passing en finishing is dan wel welkom.bartsled schreef op maandag 28 november 2016 @ 10:30:
Dit is mijn basis squad op 't moment: https://www.futbin.com/17/squad/488453
Ik zit nog te dubben welke chem-style ik het beste aan Eriksen en Musa kan geven. Hebben jullie misschien tips?
Gewenste upgrades voor nu zitten op de RB (Walker) en wellicht Lloris op goal. Al was ik in vorige edities van FIFA ook altijd gecharmeerd van Cech. Heb dit weekend Kante gekocht en 3 potjes er op zitten, lijkt wel een nieuwe uitgave van Edgar Davids! Lekker fel, snel en verrassende pass. Zojuist koning Dembele aangeschaft en die gaat vanavond een paar potjes aan het werk. Al jaren een heerlijke FUT speler
Denk aan je chemVissert schreef op maandag 28 november 2016 @ 10:14:
[...]
Herkenbaar! Ik begin vaak op defensief en tegen de mindere tegenstanders blijft het daar ook bij. Maar bij de betere tegenstanders staat het al snel op attack omdat het toch een aardig verdedigende formatie is. Ik wil komende week de gewone variant met de 3 CAMs uitproberen. Meer aanvallende intenties, toch 2 CDMS en toch meer breedte dan een 4-1-2-1-2 (2).
https://www.futbin.com/17/squad/414044
Ja het is wel leuk, maar andere kant irriteert het me ook mateloosBean77 schreef op maandag 28 november 2016 @ 10:17:
[...]
Het onvoorspelbare heeft eerlijk gezegd ook wel wat leuks. Ik dacht dat de crash al begin november zou zijn, maar dat bleek niet het geval te zijn. Uiteindelijk heb ik toch maar dure spelers gekocht omdat je toch ook wel met leuke spelers wilt spelen een gedurende periode en niet op het einde.
Nu ik mijn teams kan ik achterover leunen en kijken hoe alles loopt. Gisteren nog stukje WL op twitch gekeken en ben blij dat ik in al dat gestress en anti-voetbal niet hoef mee te doen.
Uiteraard begin ik in een 4-3-3 variantThomas18GT schreef op maandag 28 november 2016 @ 10:55:
[...]
Denk aan je chem
Zie hier wat een 2 chem met je Martial doet.. Daar blijft niet veel van over.
In vergelijking met 10 chem is het -7 pace en -9 schot..
http://www.futhead.com/17...vidualChem=2&teamChem=100
En wat is jouw speelstijl?Bean77 schreef op maandag 28 november 2016 @ 10:46:
[...]
Musa heb ik deadeye gegeven. Snelheid zit niet zijn grootste winst in, dus een grote boost op short passing en finishing is dan wel welkom.
Eriksen vind ik lastig omdat het even afhangt hoe je hem gebruikt. In mijn stijl zou ik hem een engine meegeven.
Counteren met pace
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Wel IF Dzyuba, telt dat ook?
Ali, de beste Nederlander in fifa ?, had vrijdag een Ronaldo in vorm gepackt.
woo wat een trackrecord heeft die man, niet normaalMars18 schreef op maandag 28 november 2016 @ 13:04:
[...]
Hij had de normale volgens mij al.
Hij had 989,304 fifa coins, en zijn speelrecord is 357-0-10![]()
![]()
Coins of points?Mars18 schreef op maandag 28 november 2016 @ 13:04:
[...]
Hij had de normale volgens mij al.
Hij had 989,304 fifa coins, en zijn speelrecord is 357-0-10![]()
![]()
Wat links staat, munten
Niet speciaal maar met mijn huidige balans van 8k zou ik er voor tekenen
Ik met me 31.000 coins ook, vind het toch wel bijzonder.Vissert schreef op maandag 28 november 2016 @ 13:40:
[...]
Niet speciaal maar met mijn huidige balans van 8k zou ik er voor tekenen
twitch.tv/bruma09DjangoBangahri schreef op maandag 28 november 2016 @ 13:47:
heeft die ali ook een youtube kanaal?
Krijg hem zo snel niet gevonden.
[ Voor 29% gewijzigd door Mars18 op 28-11-2016 14:10 ]
:)
ziet er wel leuk uitUrbanWoodz schreef op maandag 28 november 2016 @ 14:24:
Momenteel gebruik ik dit team: http://www.futhead.com/17/squads/2682022/
Ik heb instructies op de spelers toegepast en een eigen tactiek gemaakt. Het speelt heerlijk. Ik kan hier echt tiki-taka voetbal mee spelen.
Heb op dit moment nog zon 400.000 coins over. Wanneer het Team of the Year uit is ga ik flink wat packs opnen (Met FIFA Points uiteraard)
Verwijderd
Help EA management de winter doorErnstMid schreef op maandag 28 november 2016 @ 15:02:
[...]
ziet er wel leuk uitWaarom met fifa points? (Not judging maar de uiteraard snap ik niet helemaal)
Die redden zich aardig gok ik zo
Was er vergeten bij te zetten dat ik door aan het sparen was voor andere spelersErnstMid schreef op maandag 28 november 2016 @ 15:02:
[...]
ziet er wel leuk uitWaarom met fifa points? (Not judging maar de uiteraard snap ik niet helemaal)
:)
Verwijderd
Ja er waren op Reddit al berekeningen gemaakt hoeveel EA verdient aan zo'n lightning round.ErnstMid schreef op maandag 28 november 2016 @ 15:09:
[...]
Die redden zich aardig gok ik zoStomme packs, ze hebben zoveel aantrekkingskracht op me....
http://www.gamesindustry....und-usd650-million-a-yearVerwijderd schreef op maandag 28 november 2016 @ 15:40:
[...]
Ja er waren op Reddit al berekeningen gemaakt hoeveel EA verdient aan zo'n lightning round.
Voorbeeld van een lightning round:50.000 * 25 euro = 1.250.000 euro.
- 50.000 pakketten
- 2500 fifapoints (laten we zeggen 25 euro)
Ik heb het idee van de fees die Microsoft en Sony hanteren tussen de 35 en 45% ligt. Dan kom je uit op zo'n 687.500 euro wanneer je uit gaat van 55% wat EA zal krijgen in het ergste geval (voor EA dan). EA brengt het spel op 5 platformen uit, namelijk:Dan kom je op zo'n 3.437.500 euro uit voor 1 lightning round. Fifapoints op de PC verdienen ze meer aan gok ik omdat deze direct via Origin verkocht worden.
- PS4
- PS3
- Xbox One
- Xbox 360
- PC
Verwijderd
Verwijderd
Had die link ooit al eens gedeeld ja. Door FUT champions wordt het alleen nog maar erger gok ik. Volgens mij wint de nummer 1 van de wereld aan het eind van het jaar meer dan 1 miljoen wat natuurlijk een habbekrats is als je naar die gestoorde bedragen kijkt. Er staat voor pros en mensen die denken dat ze pros zijn dus meer op het spel dan divisie 1 meerdere malen winnen en de normale toernooien waar een tijdelijke nummer 1 uit rolt.Thomas18GT schreef op maandag 28 november 2016 @ 15:49:
[...]
http://www.gamesindustry....und-usd650-million-a-year
Dan kan je berekening heel goed kloppen ja, gemiddeld een kleine 2 miljoen per dag door FUT
*Ah Ultimate Team in het algemeen dus, ook NHL en Madden..
Even snelle berekening betekent dat het een redelijke investering is:DjangoBangahri schreef op maandag 28 november 2016 @ 15:35:
het is cybermonday..
Met ieder uur weer packs en ook SBC's,
Nu de zelfde SBC als afgelopen vrijdag 'wedstrijd van de wereld'.
Beloning: 1 megapack
[ Voor 6% gewijzigd door Vissert op 28-11-2016 16:12 ]
Muller is een baasVerwijderd schreef op maandag 28 november 2016 @ 16:10:
He net Muller gekocht voor mijn Duits teampje. Hattrick in het 1e half uur. Ragequit. Hij speelt wel lekker. Niet zulke super stats maar hij lijkt alles er in te knallen.
Verwijderd
Heb hem nu nog in de spits lopen. Hunter kaartje van de vorige eigenaar kon ik niet laten liggen. Als Forsberg op cam niet bevalt gaat Muller daar naar toe. Ben de lichtgewicht mannetjes als Katana en Draxler zat.Thomas18GT schreef op maandag 28 november 2016 @ 16:14:
[...]
Muller is een baas![]()
Door zijn high/high en hoge positionering + stamina is hij aanvallend echt altijd op de goede plek, maar ook verdedigend lukt hem dat aardig. Wat mij betreft een van de beste CM/CAM in het spel.
Ik heb dan Aubameyang in de spits lopen, maar ik denk zomaar dat Muller het achter Hernandez ook wel prima gaat doen, of speel je met 2 spitsen?Verwijderd schreef op maandag 28 november 2016 @ 16:20:
[...]
Heb hem nu nog in de spits lopen. Hunter kaartje van de vorige eigenaar kon ik niet laten liggen. Als Forsberg op cam niet bevalt gaat Muller daar naar toe. Ben de lichtgewicht mannetjes als Katana en Draxler zat.
Heb Kagawa veel kansen gegeven. Maar met als bij United komt hij niet uit de verf. Hernandez doet het wel briljant.
Valt wel mee, heeft me 4K gekost ofzoVissert schreef op maandag 28 november 2016 @ 16:11:
[...]
Even snelle berekening betekent dat het een redelijke investering is:
Gemiddeld 79 teambeoordeling = 11 * 79 = 869
869 - 64 (hoogste brons kaart) - 64 - 74 (hoogste zilver kaart) - 74 = 593
593 / 7 = 84.71
Dus de rest van je spelers moet gemiddeld de 85 aantikken..
Verwijderd
Twee spitsen idd. Was 4321 zat dus speel nu 4312. Gaat veel soepeler zo. Denk wel dat Forserg gaat werken op CAM. Hij is stevig met hard schot. Zo niet gooi ik het weer om en krijgt Muller een kans op CAM.Thomas18GT schreef op maandag 28 november 2016 @ 16:23:
[...]
Ik heb dan Aubameyang in de spits lopen, maar ik denk zomaar dat Muller het achter Hernandez ook wel prima gaat doen, of speel je met 2 spitsen?
Je snelle berekening loopt ergens spaak want ik heb hem net even snel gedaan (moest 2 spelers nog aanschaffen voor 1k.) en had geen enkele speler boven de 83 erin staan.....Vissert schreef op maandag 28 november 2016 @ 16:11:
[...]
Even snelle berekening betekent dat het een redelijke investering is:
Gemiddeld 79 teambeoordeling = 11 * 79 = 869
869 - 64 (hoogste brons kaart) - 64 - 74 (hoogste zilver kaart) - 74 = 593
593 / 7 = 84.71
Dus de rest van je spelers moet gemiddeld de 85 aantikken..
[ Voor 13% gewijzigd door ErnstMid op 28-11-2016 17:40 ]
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq