Verwijderd schreef op donderdag 24 november 2016 @ 18:07:
[...]
[...]
Grappig dat je 2 keer precies hetzelfde zegt maar dat terzijde. Wat Jordi bedoeld is dat je met dat team van je niet over tegenstanders heen walst. Het team van Vissert is ongeveer 50k gok ik en dat van jou... werkelijk geen idee maar het is meer dan 1 miljoen coins.
Ik snap het niet? Wat is het probleem Niels? Jij kreeg volgens mij door hetzelfde "50k" team met 3-0 klop? Of lag het bij jou weer aan input lag?Verwijderd schreef op donderdag 24 november 2016 @ 18:48:
[...]
Werkelijk te triest voor woorden dat je tegen mij durft te zeggen dat ik mij hier niet mee moet bemoeienIk heb het idee dat hij dit bedoeld omdat jij nu al 2 jaar tegenstanders (of langer) probeert te imponeren met veel te dure teams.... Zonder echte prestaties te leveren. Divisie 1 met 0 punten is het toch?
Wat is het nut van dure spelers als je er alsnog van een relatief goedkoop team verliest ga je je dan afvragen.... Daarnaast zei je een tijd terug zelf dat je geen WL wilt spelen omdat tegenstanders te goed zijn, wat naar mijn mening ook 1 grote grap is. Divisies stelt dit jaar weinig voor omdat je met WL veel meer kunt verdienen en goede spelers een andere prioriteit hebben. Ik merk zelf ook dat ik weinig lol zie in divisies en dat ik het puur gebruik net als menig anderen om mijn team uit te testen en kijken waar ik mij kan verbeteren.
[...]
[Multi] FIFA 17 Ultimate Team
https://www.google.nl/web...UTF-8#q=black+friday+2016
Jezus
Daarnaast ben ik nu wel benieuwd maar de inkoopwaardes van jou teams en of deze in verhouding staan tot je prestaties.