Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 24 november 2016 @ 18:07:
[...]

[...]

Grappig dat je 2 keer precies hetzelfde zegt maar dat terzijde. Wat Jordi bedoeld is dat je met dat team van je niet over tegenstanders heen walst. Het team van Vissert is ongeveer 50k gok ik en dat van jou... werkelijk geen idee maar het is meer dan 1 miljoen coins.
Verwijderd schreef op donderdag 24 november 2016 @ 18:48:
[...]

Werkelijk te triest voor woorden dat je tegen mij durft te zeggen dat ik mij hier niet mee moet bemoeien :') Ik heb het idee dat hij dit bedoeld omdat jij nu al 2 jaar tegenstanders (of langer) probeert te imponeren met veel te dure teams.... Zonder echte prestaties te leveren. Divisie 1 met 0 punten is het toch?

Wat is het nut van dure spelers als je er alsnog van een relatief goedkoop team verliest ga je je dan afvragen.... Daarnaast zei je een tijd terug zelf dat je geen WL wilt spelen omdat tegenstanders te goed zijn, wat naar mijn mening ook 1 grote grap is. Divisies stelt dit jaar weinig voor omdat je met WL veel meer kunt verdienen en goede spelers een andere prioriteit hebben. Ik merk zelf ook dat ik weinig lol zie in divisies en dat ik het puur gebruik net als menig anderen om mijn team uit te testen en kijken waar ik mij kan verbeteren.

[...]

[Multi] FIFA 17 Ultimate Team
https://www.google.nl/web...UTF-8#q=black+friday+2016

Jezus :')
Ik snap het niet? Wat is het probleem Niels? Jij kreeg volgens mij door hetzelfde "50k" team met 3-0 klop? Of lag het bij jou weer aan input lag?

Daarnaast ben ik nu wel benieuwd maar de inkoopwaardes van jou teams en of deze in verhouding staan tot je prestaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vissert schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 07:17:
[...]

[...]

Ik snap het niet? Wat is het probleem Niels? Jij kreeg volgens mij door hetzelfde "50k" team met 3-0 klop? Of lag het bij jou weer aan input lag?

Daarnaast ben ik nu wel benieuwd maar de inkoopwaardes van jou teams en of deze in verhouding staan tot je prestaties.
Ik heb overdag niet alle tijd van de wereld doordat ik op locatie werk en niet onder de baas zijn tijd achter de PS4 kruip. Enige dure speler die ik heb is nog steeds Dybala en de mijn OTW spelers zijn er alleen maar om op termijn winst op te maken.

Zoals ik in het privé bericht al zei. Bravo dat je een potje wint wat mijn eerste van de dag was. Het 2e potje is je enige goal ontstaan uit Matic die om wat voor reden dan ook de bal uit zich zelf weg tikt. Heb het nog wel opgenomen vanwege de wedstrijd in online seizoenen waar ik nog wat uit wou halen.

Ik speel niet veel en zit in seizoen 4 waar ik ook wel uit moet komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ind0mi
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06-10-2023

ind0mi

PSN: DexFaya

Pff de prijzen blijven maar stijgen. Waar blijven die BlackFriday packs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ind0mi schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 08:35:
Wat ik op Reddit las komen er rond 3 uur Nederlandse tijd SBCs met een tijdslimiet. Hierdoor hebben ook goedkope spelers weer een waarde.

Ik had dit al met anderen gedeeld maar zo denk ik erover:
Dybala is bijvoorbeeld van 137k naar naar 150k gegaan. Black friday is over 2 dagen en de spelers zijn gewoon weer gestegen. Daarnaast zijn er heel veel mensen die mee willen doen met de WL en dus goede teams nodig hebben om Elite 1 te halen (poging tot). Er zitten dit jaar exceptionele spelers in het spel die je niet kunt upgraden omdat er op die positie geen betere speler is (denk aan Kante, Ronaldo, Dybala, Pogba). Hierdoor zijn mensen minder snel geneigd om deze spelers terug op de markt te gooien.

Het is maar een theorie maar zo denk ik er over. Iedereen wil competitief spelen dit jaar zoals ik het zie.

[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2016 09:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ind0mi schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 08:35:
Jup waar blijven de 100k packs. Ik hoopte ze nu al open te kunnen maken.

Gisterenavond een paar pakjes geopend en daar smalling voor mijn 2e team uit gehaald. Dus dat komt mooi uit. Nu vooral weer de transfermarkt aan het spammen met voornamelijk consumables met oog op de WL.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteren koppig geweest en toch mijn gewenste BPL/Ligue 1 team gekocht. Gisteravond dit team mooi ingewijd met 5 nederlagen. Gelukkig al wel 3 wins gepakt in de WL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-08 21:45
Gunner_Youri schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 02:39:
Ik zie dat het hier nog niet gepost is. EA twitter heeft aangekondigd dat er morgen vanaf 15uur onze tijd flash sbc's komen.
Ohooowh dat gaat nog meer stijgende prijzen in de hand werken :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• homernt
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-06-2024
Dan had ik beter afgelopen maandag kunnen kopen. Zo gaat het alle eigenlijk al weken ben dan ook benied of de prijsen wel zo erg zullen dalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyramiden
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 08-10 22:05
Ik heb vorige week van elk team in de Russische league de best mogelijke selectie gekocht tegen discard waarde en heb ook 2 discard informs aangeschaft. Hopen dat er ooit een gunstige SBC bij zit of dat ik bij deze Flash SBC iets leuks kan scoren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• homernt
Pyramiden schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 11:50:
Ik heb vorige week van elk team in de Russische league de best mogelijke selectie gekocht tegen discard waarde en heb ook 2 discard informs aangeschaft. Hopen dat er ooit een gunstige SBC bij zit of dat ik bij deze Flash SBC iets leuks kan scoren ;)
Of iets met movember kaarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeweeherman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09-2024

peeweeherman

energieleverend.nl

:Ochtendsessie WL ging goed, 4 uit 4. Alle goede spelers al weer tegengekomen; Aguero's, Hazards, Ibra's. Had één keer een pop-up voor nieuwe drivers van de videokaart, en durfde hem niet weg te klikken... Tegenstander maakte toen ook nog gelijk, maar kreeg vlak voor eind een penalty :)

Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 05-10 00:29
Poe idd ben benieuwd wat er vanaf 3 uur gaat gebeuren. Ik hoop op TOTALE chaos in de markt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
To easy schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 11:59:
Poe idd ben benieuwd wat er vanaf 3 uur gaat gebeuren. Ik hoop op TOTALE chaos in de markt :)
Die SBC's en dan nog flink aantal 100k packs erop, hoppa :P

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 07-10 09:53
Ik weet niet of ik er goed aan heb gedaan om 2 WL teams te maken van 100k ipv 1 van 200k en gwn fitness kaartjes te halen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Eerste zeldzame tijdelijke packs al online. 500 points 12 mix 12 rare.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
Vissert schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 12:27:
ja die begonnen gister al en was 24 uur lang, maar das net niks haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanVanHaaren
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 08:48
Vissert schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 12:27:
Ik kan mij vergissen, maar die pakketten zijn volgens mij al sinds gisteren beschikbaar.

Het is wellicht geen toeval dat ze nog tot 15 uur aangeboden worden. ;)

[ Voor 12% gewijzigd door JanVanHaaren op 25-11-2016 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eriko1
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08-10 07:45
To easy schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 12:38:
[...]

Vorige week gegokt en toen toch Ronaldo eruit gehaald, dus ik klaag niet😋

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
Eriko1 schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 12:47:
[...]

Vorige week gegokt en toen toch Ronaldo eruit gehaald, dus ik klaag niet😋
Ja het kan altijd uit elke gouden pack kan vallen haha. Maar damn dan heb jij even geluk gehad zeg haha. Geniet ervan of van het geld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Black Friday, hoop op een paar leuke pack aanbiedingen (rare player gold packs) en zal dadelijk ff braaf een paar fifa points kopen zodat ik via de app packs kan checken/halen :)

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bossie schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 13:06:
Black Friday, hoop op een paar leuke pack aanbiedingen (rare player gold packs) en zal dadelijk ff braaf een paar fifa points kopen zodat ik via de app packs kan checken/halen :)
Je moet inloggen op de console om de Points zichtbaar te krijgen of niet? Zit hier in een nieuw huis te klussen. Kan vanavond pas bij de console helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justin2000
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11-10 06:59
Beter doen ze ook korting op fifa points >:)

PV opbrengst

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 13:08:
[...]

Je moet inloggen op de console om de Points zichtbaar te krijgen of niet? Zit hier in een nieuw huis te klussen. Kan vanavond pas bij de console helaas.
Je moet ze kopen op de console, maar je kan ze ook gebruiken in de app (webapp tenminste zeker).

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bossie schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 13:14:
[...]

Je moet ze kopen op de console, maar je kan ze ook gebruiken in de app (webapp tenminste zeker).
Op de One kun je ze ook via de site en xbox app kopen. Ik zie ze daarna alleen niet op de Fifa App. Pas nadat ik een keer op de console ingelogd ben geweest. Wel jammer voor nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
To easy schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 12:38:
[...]

Oh ik had niet gezien in de web app :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13-09 21:12

bbblije

Riiiiight

Justin2000 schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 13:14:
Beter doen ze ook korting op fifa points >:)
BETER!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bakkertje_01
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22:02
Servers plat?, Kan er op mijn telefoon niet in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• homernt
Bakkertje_01 schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 15:31:
Servers plat?, Kan er op mijn telefoon niet in
Ik kan er gewoon in op een android toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pff die SBC is wel pittig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vrij makkelijk kost niks en 25k pack :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartsled
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 08-10 09:17
Verwijderd schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 16:03:
[...]

Vrij makkelijk kost niks en 25k pack :)
Hoe heb jij 'm ingevuld? Kun je jouw team wellicht delen? :>

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

bartsled schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 16:06:
[...]

Hoe heb jij 'm ingevuld? Kun je jouw team wellicht delen? :>
4k max en je hebt 25k pack
https://www.futbin.com/17/squad/455697 Zo heb ik het gedaan geef die spits een kaartje naar CA (300 coins)en je hebt genoeg chem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

Ik had al 3 aanvallers van Milan, heb er 3 verdedigers van munchengladbach bijgezet, moest alleen 2 bronzen kopen. Leuk pakje, zat nog een movember Jedinak in. Kan bij op de stapel, hopelijk komt er nog een sbc met zulke kaartjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als je de lege vakken zo ziet neem ik aan van wel. En zoals gebruikelijk een leuke beloning als je ze allemaal af hebt.

Overigens is de Marquee matchup guide voor december online. Erg handig voor spelers die willen investeren.
https://www.reddit.com/r/...hups_guide_december_2016/

[ Voor 84% gewijzigd door Bean77 op 25-11-2016 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

Bean77 schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 16:28:
Ik ben benieuwd wat je krijgt als je alle SBC's hebt gedaan.
Komt er een hele reeks dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oh dit is gierig.. Net aankopen gedaan want de teller zei nog 12 min. Issie weg.. Logisch het is 1700 maar fix die fuckin klok dan ook..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelidee
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
Vissert schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 17:01:
Oh dit is gierig.. Net aankopen gedaan want de teller zei nog 12 min. Issie weg.. Logisch het is 1700 maar fix die fuckin klok dan ook..
Hier nog een, denk maak hem eventjes... moeten er precies 4 gouden in, dacht dat er stond min 4 gouden.
Tijd om,, daagggggg 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22:47
pelidee schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 17:22:
[...]

Hier nog een, denk maak hem eventjes... moeten er precies 4 gouden in, dacht dat er stond min 4 gouden.
Tijd om,, daagggggg 8)7
Precies hetzelfde hier..... Aardig wat coins 'weggegooid' omdat de teller opeens van 15 minuten naar 2 minuten ging en ik ook dacht dat er min 4 gouden erin moest. fml

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-08 21:45
Eindelijk Rijkaard binnen voor iets boven de 300k O+

Lijkt erop dat er dan toch een daling te verwachten is al moet het vuurwerk nog komen hoop ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
wow die packs om 18:00 uur waren snel weg op de ps4 lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 03-10 12:41
Niet normaal

Wat verwachten jullie nog ?

Wachten met pakjes kopen?

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
Mars18 schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 18:14:
Niet normaal

Wat verwachten jullie nog ?

Wachten met pakjes kopen?
Ja ik gok dat 7 uur en vorig jaar 9 uur de 50k en 100k packs vrij komen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pelidee schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 17:22:
[...]

Tijd om,, daagggggg 8)7
Ik had die non rare van Groningen gehaald. Moest ook rare zijn 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 03-10 12:41
To easy schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 18:14:
[...]

Ja ik gok dat 7 uur en vorig jaar 9 uur de 50k en 100k packs vrij komen!
Thx

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
lol en mijn speler targets worden alleen maar duurder |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
Bean77 schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 18:29:
lol en mijn speler targets worden alleen maar duurder |:(
Damn nu je het zegt mijne ook ja....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
Zal ik Aubameyang verkopen nu die 30k meer waard is dan waar ik hem voor gekocht heb?? Ik kan best met een mindere spits spelen deze WL en hem daarna eventueel goedkoper terugkopen lijkt me

Acties:
  • 0 Henk 'm!
YouR schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 18:44:
Zal ik Aubameyang verkopen nu die 30k meer waard is dan waar ik hem voor gekocht heb?? Ik kan best met een mindere spits spelen deze WL en hem daarna eventueel goedkoper terugkopen lijkt me
yep, tenzij hij dit weekend weer eens op de brommer is en 2-4 in het mandje legt.
Nu Reus terug is, zal Auba waarschijnlijk ook productiever worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
Bossie schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 18:49:
[...]

yep, tenzij hij dit weekend weer eens op de brommer is en 2-4 in het mandje legt.
Nu Reus terug is, zal Auba waarschijnlijk ook productiever worden.
Lastig, lastig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hij speelt in de subtop in de bundesliga, ik zou hem gewoon houden.

ennn lightning round in 1 minuut.

en op die 100k packs. wowwww

[ Voor 14% gewijzigd door Bean77 op 25-11-2016 19:04 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Bean77 schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 18:57:
[...]

Hij speelt in de subtop in de bundesliga, ik zou hem gewoon houden.
correctie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

YouR schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 18:44:
Je moet gewoon spelen met de spelers die jij fijn vind. Elke speler zakt toch wel in prijs afgezien van de discard spelers.
Bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ze staan gedeeld 7e of 3e tis maar hoe je het bekijkt. Redelijk subtop m.i. waar ze ook niet horen.
Ik hoop maar dat leipzig kampioen wordt, is wel grappig.

net Pogba te laat met snipen voor 380k :(

edit: Iemand nog wat leuks gehaald uit de 100k packs? Ik wel redelijk wat subtoppers, maar helaas geen inform ofzo.

[ Voor 15% gewijzigd door Bean77 op 25-11-2016 19:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben bezig mijn team te verkopen van maandag. Maak op alle spelers wel wat winst. Maandag maar kijken of ze zijn gedaald, heb dit weekend niet veel tijd om te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bean77 schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 19:10:
[...]

ze staan gedeeld 7e of 3e tis maar hoe je het bekijkt. Redelijk subtop m.i. waar ze ook niet horen.

edit: Iemand nog wat leuks gehaald uit de 100k packs? Ik wel redelijk wat subtoppers, maar helaas geen inform ofzo.
clubs by membership
FC Bayern 277,000 Members
Benfica Lissabon 156,916 Members
FC Barcelona 153,500 Members
Borussia Dortmund 144,141 Members

Nu kun je weer even kappen met je BVB haat. Fijn dat het anderen nu ook begint op te vallen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 19:20:
[...]

clubs by membership
FC Bayern 277,000 Members
Benfica Lissabon 156,916 Members
FC Barcelona 153,500 Members
Borussia Dortmund 144,141 Members

Nu kun je weer even kappen met je BVB haat. Fijn dat het anderen nu ook begint op te vallen.
Als jullie even verder gaan knuffelen, dan ga ik ff ballen op mijn nieuwe PS4-Pro :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bean77 schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 19:10:
[...]

Nee Muchaschio als hoogste kaart. Cuadrado was nog wel leuke speler.

Hebben jullie al nieuwe SBC? Of mis ik deze omdat ik genaaid werd met de eerste?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 19:21:
[...]

Als jullie even verder gaan knuffelen, dan ga ik ff ballen op mijn nieuwe PS4-Pro :9
hahahaha
steek mijn ogen maar uit met je nieuwe pro ;) :P Groot gelijk ook.
Vissert schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 19:22:
[...]

Nee Muchaschio als hoogste kaart. Cuadrado was nog wel leuke speler.

Hebben jullie al nieuwe SBC? Of mis ik deze omdat ik genaaid werd met de eerste?
1e SBC gedaan en zie nu niks staan op de ps4.

[ Voor 35% gewijzigd door Bean77 op 25-11-2016 19:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyramiden
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 08-10 22:05
Ik kan nog geen offline tournament potje op de computer doen zonder dat mijn verbinding in de 19e minuut wegvalt. EA heeft hun zooi wéér niet geregeld.

[ Voor 3% gewijzigd door Pyramiden op 25-11-2016 19:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

Er is nu eens sbc voor een eenhoorn shirtje, niets voor mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En de markt stijgt als een malle lol. Best wel geinig dit onvoorspelbare. Mijn topteam al 200k meer waard lol.

Over 5 minuten eens zien of ik ronaldo 96 eruit haal :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arwintju
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 10-10 14:45
Bean77 schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 19:55:
En de markt stijgt als een malle lol. Best wel geinig dit onvoorspelbare. Mijn topteam al 200k meer waard lol.

Over 5 minuten eens zien of ik ronaldo 96 eruit haal :P
Nou, dat was wel te voorspellen toch toen de SBC lightning rounds werden aangekondigd. Omdat niemand weet wat je ervoor moet doen stijgt alles als een malle. Des te groter de val vanaf morgen t/m maandag denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Arwintju schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 19:59:
[...]

Nou, dat was wel te voorspellen toch toen de SBC lightning rounds werden aangekondigd. Omdat niemand weet wat je ervoor moet doen stijgt alles als een malle. Des te groter de val vanaf morgen t/m maandag denk ik.
Met die packs komen anders aardig wat nieuwe spelers in het spel. En het lijkt mij niet dat je 20k+ spelers voor een sbc gaat gebruiken.
Maar ik vind het tot nu toe wel erg vermakelijk. Zo leuk als iets niet zo voorspelbaar is en anders dan voorgaande jaren.
Packs waren ook in een zucht weg. Gelukkig 3 van mee kunnen nemen met IF Kameni ofzo. Zal wel discard zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arwintju
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 10-10 14:45
Bean77 schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 20:03:
[...]

Met die packs komen anders aardig wat nieuwe spelers in het spel. En het lijkt mij niet dat je 20k+ spelers voor een sbc gaat gebruiken.
Maar ik vind het tot nu toe wel erg vermakelijk. Zo leuk als iets niet zo voorspelbaar is en anders dan voorgaande jaren.
Packs waren ook in een zucht weg. Gelukkig 3 van mee kunnen nemen met IF Kameni ofzo. Zal wel discard zijn.
Ja tuurlijk komen er nieuwe spelers in het spel. Maar er wordt nu bij lange na niet zoveel verkocht als normaal met Black friday. Iedereen spaart de spelers op mocht er echt iets speciaals voorbij komen. Zodra de sbc's over zijn gaat iedereen weer verkopen en krijg je een shitload aan spelers op de markt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Arwintju schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 20:05:
[...]

Ja tuurlijk komen er nieuwe spelers in het spel. Maar er wordt nu bij lange na niet zoveel verkocht als normaal met Black friday. Iedereen spaart de spelers op mocht er echt iets speciaals voorbij komen. Zodra de sbc's over zijn gaat iedereen weer verkopen en krijg je een shitload aan spelers op de markt.
Mogelijk maandag kan je een crash krijgen lees ik her en der. Ik wacht nog even met Pogba en een BPL spits (weet nog niet wie) tot dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PS4-Pro much wow, de game speelt merkbaar "smoother" en niets gemerkt van zogenaamde button/input lag. Inmiddels ook naar D3 door D4 titel te pakken :)

Daarnaast blijkt mijn tv (samsung uhd) ook een game-mode te hebben, die ook maar ff aangezet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
Pff ik vind wel jammer dat de markt niet inzakt. Hierdoor kon ik vorig jaar wel dure en goede spelers halen, maar als het zo heel lang blijft zit ik een lange tijd met minder wat ik wel jammer vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 20:21:
PS4-Pro much wow, de game speelt merkbaar "smoother" en niets gemerkt van zogenaamde button/input lag. Inmiddels ook naar D3 door D4 titel te pakken :)

Daarnaast blijkt mijn tv (samsung uhd) ook een game-mode te hebben, die ook maar ff aangezet :+
Jij speelt op je tv? Hmmz ik heb een samsung ks7000 staan, eens opzoeken of die ook een game mode heeft. Overigens speel ik op een computer scherm omdat ik dacht/denk dat deze minder vertraging heeft dan een tv.

Momenteel zijn er overigens nog genoeg 55k packs.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Justin2000
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11-10 06:59
Net bergkamp ff uitgepakt :)

Ps wanneer komen die 100k packs?

[ Voor 39% gewijzigd door Justin2000 op 25-11-2016 20:51 ]

PV opbrengst

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bean77 schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 20:43:
[...]

Jij speelt op je tv? Hmmz ik heb een samsung ks7000 staan, eens opzoeken of die ook een game mode heeft. Overigens speel ik op een computer scherm omdat ik dacht/denk dat deze minder vertraging heeft dan een tv.

Momenteel zijn er overigens nog genoeg 55k packs.
Uiteraard, coach gaming FTW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kidjuh
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 28-06 11:39
Ultieme pakket, beste speler Giroud 81 wat is dit voor grap

PSN: Kidjuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kidjuh schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 21:02:
Goede tip voor iedereen: Hou je verwachtingen laag. Packs zijn nou eenmaal shit en omdat iemand Ronaldo in een pakket krijgt wil niet zeggen dat jij hem ook krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kidjuh schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 21:02:
Sokratis IF, en een aantal 85-83 spelers waaronder Gotze, Hamsik en Smalling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 10-10 09:48
Dit gebeurt mij veel vaker dan ik wil :( Fifa frustratie ten top.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/LEx4SWC4rj4pkRIR9TbZ4Efo/full.jpg

PSN: MrMistral

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kidjuh
Bossie schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 21:16:
[...]

Ja nu voel ik me nog gelukkiger :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kidjuh schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 21:31:
[...]

Ja nu voel ik me nog gelukkiger :'(
Ik dacht dat het wat was, maar valt qua coins toch redelijk tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Hier wat waardeloze IF's en Movember kaarten. Hoogste rating cards waren Busquets, Pique en Cavani. Verder nog leuke andere spelers.

En castro packed Ramos en De Bruyne in 1 pack 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kidjuh
Bean77 schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 21:34:
[...]

Hier wat waardeloze IF's en Movember kaarten. Hoogste rating cards waren Busquets, Pique en Cavani. Verder nog leuke andere spelers.

En castro packed Ramos en De Bruyne in 1 pack 8)7
Hoeveel packs heeft die in totaal open gemaakt? Wel relaxte stream om af en toe te kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kidjuh schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 21:37:
[...]

Hoeveel packs heeft die in totaal open gemaakt? Wel relaxte stream om af en toe te kijken
Volgens mij begon die met zo'n 80k fifa points. Dus aardig wat pakjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 22:35
[...]

Toure IF d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
Damn beter ff nog wat leuks packs om 10 uur. Ik lees hier allemaal weer veel leuke spelers die gepacked zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor iets waarbij er elk uur iets zou zijn vind ik dat er weinig ietsen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
Ik kwam niet verder dan schweinsteiger jammer weer maar helaas!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelidee
  • Niet online
Zojuist de sbc wederom in elkaar geflanst. Zonde van de investering weer. Geen packluck, zonde. Die prijzen zijn trouwens niet normaal man. 40k+ Op sommige spelers haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb vanavond ook een hele rits packs geopend, met De Bruyne en Pogba als uitschieters. Ik denk dat ik quitte heb gespeeld met het openen van de packs als ik de boel weer heb verkocht. Heb steeds die zeldzame goud pakketten van 55.000 geopend. Een keer de ultimate van 125.000, maar daar zat niet veel soeps in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 11-10 20:42
Ik sla altijd overal de plank mis, dacht dit jaar tijdig me team te verkopen (echt al 3 weken terug), speelde vanaf dat moment toch alleen CoD...
Wilde deze week/volgende week als de crash zou zijn geweest weer een team kopen, maargoed de prijzen blijven maar stijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pelidee schreef op zaterdag 26 november 2016 @ 00:01:
Zojuist de sbc wederom in elkaar geflanst. Zonde van de investering weer. Geen packluck, zonde. Die prijzen zijn trouwens niet normaal man. 40k+ Op sommige spelers haha.
Heb hem uit eigen club in elkaar gezet. Achterhoede van 1 club (bvb) en de rest gewoon een beetje linken met aanwezige zilveren/bronzen spelers. Kostte 7k omdat ik sokratis en pischek gelijk terug kocht. Had beter ff kunnen wachten gezien hun nationaliteiten.

Daarna al mijn zilveren en bronzen uit Bpl, calcio-a en la liga verkocht. Toch weer 80k. Vidal en Marchisio komen dichterbij. :) (mensen zijn echter knettergek als het op sbc aankomt)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2016 00:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelidee
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 26 november 2016 @ 00:10:
[...]

Heb hem uit eigen club in elkaar gezet. Achterhoede van 1 club (bvb) en de rest gewoon een beetje linken met aanwezige zilveren/bronzen spelers. Kostte 7k omdat ik sokratis en pischek gelijk terug kocht. Had beter ff kunnen wachten gezien hun nationaliteiten.

Daarna al mijn zilveren en bronzen uit Bpl, calcio-a en la liga verkocht. Toch weer 80k. Vidal en Marchisio komen dichterbij. :) (mensen zijn echter knettergek als het op sbc aankomt)
Ja precies haha. Blijft leuke handel die sbc's. Ik denk 20k geinvesteerd. Had het met die 40k over spelers als bale die nu flink omhoog schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyUtd4Life
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 11-10 15:45
In de SBC die 2 uur beschikbaar was, waarbij je een mega pack kreeg, Willian gekregen. Dat werd wel weer eens tijd voor een leuke reward :)

FIFA Benelux Administrator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MyUtd4Life schreef op zaterdag 26 november 2016 @ 00:57:
In de SBC die 2 uur beschikbaar was, waarbij je een mega pack kreeg, Willian gekregen. Dat werd wel weer eens tijd voor een leuke reward :)
Nice!

Ik had net defoe uit een totw sbc. In het echt vind ik dat een charmante vent. Ga hem denk ik wel proberen.

Iemand al iets leuks uit die pakjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-05 23:52

shameblaster

BB4E^Cons

Ik zag zojuist Eden Hazard gaan met een buy now van 168k. Laat de daling nog maar wat verder door gaan:)
Ik zit aan hazard + Costa te denken als versterking voor mijn BPL squad.

Cons:::BB4E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 26 november 2016 @ 09:13:
[...]

Nice!

Ik had net defoe uit een totw sbc. In het echt vind ik dat een charmante vent. Ga hem denk ik wel proberen.

Iemand al iets leuks uit die pakjes?
Ik had ook Defoe en Gonalons

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand tips voor 'goedkope' hoogwaardige spelers? Stik van de discard 83 spelers maar moet die natuurlijk steeds aanvullen met een paar hogere.

Wel echt een cool idee deze sbc. Iedereen kan een paar totw spelers krijgen zo.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2016 10:39 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

Verwijderd schreef op zaterdag 26 november 2016 @ 10:38:
Iemand tips voor 'goedkope' hoogwaardige spelers? Stik van de discard 83 spelers maar moet die natuurlijk steeds aanvullen met een paar hogere.

Wel echt een cool idee deze sbc. Iedereen kan een paar totw spelers krijgen zo.
Ik denk dat je te laat bent, heb net Jonas en Aduriz nog voor 9k per stuk verkocht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

Wat heeft die challenge je gekost? Ik ben met name vanwege de 84 rating afgehaakt. Heb wat IF verkocht, voor dubbele van aankoop. Al met aldoe ik aan weinig challenges mee, maar ben dit weekend al wel anderhalve ton rijker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22:47
Wauw..... Ik doe even de Marquees Matchup waarbij je de Argentijnse spelers moet hebebn en krijg een IF Dario Srna.....

Ik ga even een staatslot kopen brb :)

Ik heb nog nooit zoveel goede spelers uit pakjes gekregen. Dit jaar al Higuain, Busquets, en nu Srna.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
chengbondkwok schreef op zaterdag 26 november 2016 @ 10:55:
Wauw..... Ik doe even de Marquees Matchup waarbij je de Argentijnse spelers moet hebebn en krijg een IF Dario Srna.....

Ik ga even een staatslot kopen brb :)

Ik heb nog nooit zoveel goede spelers uit pakjes gekregen. Dit jaar al Higuain, Busquets, en nu Srna.
Nou ik wacht nog steeds op Ronaldo 96 ;) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 21:09
In mijn ultimate pack zat 30x troep. 1x Pique die voor maar liefst 10k wel te verkopen is. Spijt van!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

Ik heb me nog steeds kunnen beheersen, had me voorgenomen om er 20€ tegen aan te klappen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 10-10 09:48
Pff ik ben echt even klaar met spelen tegen die 86/87 rated teams in de WL met mijn 81/82 teams :( Het is zo hard werken. Lijkt wel alsof het er steeds meer worden. Zou logisch zijn ook. Man.

PSN: MrMistral

Pagina: 1 ... 53 ... 190 Laatste

Let op:
Let op: handelen in coins is door EA niet toegestaan. Het is dan ook niet toegestaan dit in dit topic te bespreken.