Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Murrays schreef op woensdag 23 november 2016 @ 16:18:
[...]

Klopt, dat is zeker waar maar het is wel makkelijk scoren zo. Maar ja ook slim om een SIF kaart van Ronaldo te doen.
9.7 score (bron: https://www.whoscored.com...letico-Madrid-Real-Madrid)

Kun je moeilijk omheen en dit is waar EA naar kijkt. Deal with it zou ik zeggen.
JapieTalent schreef op woensdag 23 november 2016 @ 16:19:
[...]

Yay Dolberg! :D
+6 maar liefst, hopelijk gaat 'ie nog ff zo door. Misschien wordt hij dan na de winter goud :)
Als je kijkt naar hoe hij speelt dan lijkt mij dat niet zo'n gek idee. Sanchez (Ajax) mag ook wel een flinke upgrade krijgen als je het mij vraagt.

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2016 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 23 november 2016 @ 16:20:
[...]

9.7 score (bron: https://www.whoscored.com...letico-Madrid-Real-Madrid)

Kun je moeilijk omheen en dit is waar EA naar kijkt. Deal with it zou ik zeggen.

[...]

Als je kijkt naar hoe hij speelt dan lijkt mij dat niet zo'n gek idee. Sanchez (Ajax) mag ook wel een flinke upgrade krijgen als je het mij vraagt.
Het was voornamelijk een team prestatie van Real, Athletico kon vrijwel niet in hun gebruikelijke spel komen.
Ronaldo heeft simpelweg het verschil gemaakt voorin, hoewel je Bale al bijna een TOTW zou willen geven voor zn assist bij de derde goals :o

Maandag/Dinsdag maar eens kijken of Insigne in mijn budget ligt, hopelijk iets goedkoper dan Salah SIF twee weken terug.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amelandbor
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15:31
Zonet een FIFA update op de Xbox. Iemand enig idee wat veranderd is?
Wat in elk geval niet veranderd is, dat de scheidsrechter nog steeds eenzelfde kleur shirtje kan hebben. Is toch echt niet te geloven dat dit niet is opgelost :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murrays
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13:28
Amelandbor schreef op woensdag 23 november 2016 @ 16:58:
Zonet een FIFA update op de Xbox. Iemand enig idee wat veranderd is?
Wat in elk geval niet veranderd is, dat de scheidsrechter nog steeds eenzelfde kleur shirtje kan hebben. Is toch echt niet te geloven dat dit niet is opgelost :X
PS4 versie update heeft geloof ik de no-lose glitch gefixt :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hebben jullie trouwens ook met aannames op de borst dat de bal meters van de speler vandaan schiet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vissert schreef op woensdag 23 november 2016 @ 17:09:
Hebben jullie trouwens ook met aannames op de borst dat de bal meters van de speler vandaan schiet?
Duh. Elke keer als ik de bal uit trap dan komt hij op de borst van mijn speler terecht waarna hij perfect in de voeten van de spits beland :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyramiden
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 08-10 22:05
Vissert schreef op woensdag 23 november 2016 @ 17:09:
Natuurlijk. Beetje hetzelfde als de dramatische aannames van passes over een afstand korter dan 10 meter. Vooral op het moment dat er nét een tegenstander in de buurt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Murrays schreef op woensdag 23 november 2016 @ 17:05:
[...]

PS4 versie update heeft geloof ik de no-lose glitch gefixt :X
Online spelen word dan lekker voorspeelbaar, gelukkig zijn 10 punten genoeg in mijn huidige season om niet te degraderen, dus lekker makkelijk farmen.
Verwijderd schreef op woensdag 23 november 2016 @ 17:14:
[...]

Duh. Elke keer als ik de bal uit trap dan komt hij op de borst van mijn speler terecht waarna hij perfect in de voeten van de spits beland :P
Ik naam dat je niet jouw spits bedoeld :P

[ Voor 31% gewijzigd door Bossie op 23-11-2016 18:13 ]

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bossie schreef op woensdag 23 november 2016 @ 18:12:
[...]

Online spelen word dan lekker voorspeelbaar, gelukkig zijn 10 punten genoeg in mijn huidige season om niet te degraderen, dus lekker makkelijk farmen.

[...]

Ik weet dat het moeilijk te geloven is maar zo gaat het elke keer :')

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/qkYTuXY.png

Paint FTW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murrays
  • Laatst online: 13:28
Bossie schreef op woensdag 23 november 2016 @ 18:12:
[...]

[...]

Divisie 5 ? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 23 november 2016 @ 18:24:
[...]

Ik weet dat het moeilijk te geloven is maar zo gaat het elke keer :')

[afbeelding]

Paint FTW
Prima toch, ik heb vaak net andersom dat Dybala het kopduel verliest (doeltrap overigens).
Wat ik hieruit opmaak, is dat ipv van de diepste mensen te zoeken, ik beter de middenvelders kan gaan zoeken bij een uittrap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=1cH74Q2KNzA]
Werkelijk alles zat tegen dit potje. Uiteindelijk nog de 2-1 kunnen maken in de 90e minuut maar wat heb ik gelachen om al die super vage "schoten" op doel :+
Bossie schreef op woensdag 23 november 2016 @ 18:48:
[...]

Prima toch, ik heb vaak net andersom dat Dybala het kopduel verliest (doeltrap overigens).
Wat ik hieruit opmaak, is dat ipv van de diepste mensen te zoeken, ik beter de middenvelders kan gaan zoeken bij een uittrap
Volgens mij kun je het beste naar 1 van je fullbacks spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op woensdag 23 november 2016 @ 18:48:
[...]

Bij je opstelling ook met lengte rekening houden, dan kan je daar alles naartoe schieten ;)

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyramiden
Welke formaties en custom tactics gebruiken jullie? Ik wordt een beetje wappie van spelers die op kluitjes blijven staan en nooit een run maken. Het is gewoon heel irritant spelen als spelers nooit vrij staan en maar een beetje meehobbelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zino86
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 16-12-2022
Ligt het aan mij of is het niveau van FUT op de pc flink omhoog gegaan?? Ik schommel nu tussen divisie 3 en 4. Er zitten partijen bij waar ik helemaal kapot gespeeld word. Is dat 'missing in action' wanneer een sterspeler keihard faalt nieuw ofzo? Ik ging stuk toen ik het zag😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bean77 schreef op woensdag 23 november 2016 @ 20:01:
[...]

Bij je opstelling ook met lengte rekening houden, dan kan je daar alles naartoe schieten ;)
Jij probeert gewoon weer Pogba te promoten, maar idd wat meer lengte zou niet verkeerd zijn.
Helaas niet echt opties waarbij de langere speler het gaat winnen tov mijn huidige spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-08 21:45
zino86 schreef op woensdag 23 november 2016 @ 20:17:
Is dat 'missing in action' wanneer een sterspeler keihard faalt nieuw ofzo? Ik ging stuk toen ik het zag😂
Hoe bedoel je?

Laatst had mijn robben namelijk ook een offwedstrijd waarin hem zelfs de kortste pass niet succesvol lukte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op woensdag 23 november 2016 @ 20:36:
[...]

Jij probeert gewoon weer Pogba te promoten, maar idd wat meer lengte zou niet verkeerd zijn.
Helaas niet echt opties waarbij de langere speler het gaat winnen tov mijn huidige spelers.
sssst ;)
Maar serieus, ik merk dat lengte in fifa17 wel een flink grotere rol speel dan in fifa16. Normaal was lengte in je team wel wenselijk ivm uittrappen e.d., maar vanaf fifa17 ook wel noodzakelijk ivm alle corners. Ik heb daarom liever ook wel 1 wat langere middenvelder. Voor de uittrappen maar ook bij offensieve en defensieve corners. Alleen heb je in de calcio A eigenlijk alleen dwergvoetballers op het middenveld :+ Gelukkig kunnen ze wel voetballen ;)
Welke divisie speel je momenteel? Ik mis eigenlijk vaak net dat kleine zetje om naar div3 te gaan. Kennelijk mag het nog niet van EA.

Gisteren nog een flinke afstraffing gehad van vissert met 3-0. Eerste goal was echt een wtf goal, maar de andere goals waren mooi uitgespeeld.
Vanavond mijn eerste pot in 433-4 met nieuwe custom tactics gelijk 4-0 gewonnen. Tegenstander hield er na 35 minuten voor gezien.
De 2-0 leek wel op de 1-0 van Vissert gisteren. Echt vage kluts goals af en toe

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=3WF-lVayYnU]

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Laatst online: 18:32
Ik had net een unicum :o

Mijn tegenstander had Alex Hunter als kaart en gebruikte em nog ook :p Ook voor het eerst in echt flink veel potjes dat ik dat zie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bean77 schreef op woensdag 23 november 2016 @ 20:53:
[...]

sssst ;)
Maar serieus, ik merk dat lengte in fifa17 wel een flink grotere rol speel dan in fifa16. Normaal was lengte in je team wel wenselijk ivm uittrappen e.d., maar vanaf fifa17 ook wel noodzakelijk ivm alle corners. Ik heb daarom liever ook wel 1 wat langere middenvelder. Voor de uittrappen maar ook bij offensieve en defensieve corners. Alleen heb je in de calcio A eigenlijk alleen dwergvoetballers op het middenveld :+ Gelukkig kunnen ze wel voetballen ;)
Welke divisie speel je momenteel? Ik mis eigenlijk vaak net dat kleine zetje om naar div3 te gaan. Kennelijk mag het nog niet van EA.

Gisteren nog een flinke afstraffing gehad van vissert met 3-0. Eerste goal was echt een wtf goal, maar de andere goals waren mooi uitgespeeld.
Vanavond mijn eerste pot in 433-4 met nieuwe custom tactics gelijk 4-0 gewonnen. Tegenstander hield er na 35 minuten voor gezien.
De 2-0 leek wel op de 1-0 van Vissert gisteren. Echt vage kluts goals af en toe

[video]
4 of 5, ben al bijna een week ofzo niet ingame geweest dus zou het even moeten checken, misschien zondag wat tijd deze week!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HowsMyApple
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20:17
Zijn spelers zoals Lacazette en Matuidi de hele maand november nog de Movember editie als je ze packed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zino86
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 16-12-2022
Kluutmaran schreef op woensdag 23 november 2016 @ 20:39:
[...]

Hoe bedoel je?

Laatst had mijn robben namelijk ook een offwedstrijd waarin hem zelfs de kortste pass niet succesvol lukte.
In de 77e minuut kwam het kaartje in beeld van die speler en daar stond missing in action bij. En de commentator vertelde even hoe dat kwam. M'n tegenstander had zo'n wedstrijd dat echt niks bij hem lukte en bij mij alles. Misschien dat het met die update van laatst is toegevoegd. Ik heb al redelijk wat wedstrijdjes gespeeld maar had het nog nooit gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
HowsMyApple schreef op woensdag 23 november 2016 @ 23:12:
Zijn spelers zoals Lacazette en Matuidi de hele maand november nog de Movember editie als je ze packed?
Volgens dit artikel wel:
https://www.easports.com/...news/2016/fut-17-movember

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 03-10 12:41
Het gaat niet zo lekker volgens mij ben ik gedegradeerd uit divisie 7.
Ik speel op dit moment met 2 formaties,

https://www.futbin.com/17/squad/439132
https://www.futbin.com/17/squad/439136

Spitsen op de bank:
Welback
Remy

Wat zouden jullie aanpassen?

Gister voor 20 euro pakketjes geopend, en alleen maar bagger gekregen.

Moet ik andere formaties gaan gebruiken?

[ Voor 6% gewijzigd door Mars18 op 24-11-2016 07:37 ]

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Pff niks in de packs van de WL... Had de hoop op een striker Ronaldo.
Mars18 schreef op donderdag 24 november 2016 @ 07:24:
Het gaat niet zo lekker volgens mij ben ik gedegradeerd uit divisie 7.
Ik speel op dit moment met 2 formaties,

https://www.futbin.com/17/squad/439132
https://www.futbin.com/17/squad/439136

Spitsen op de bank:
Welback
Remy

Wat zouden jullie aanpassen?

Gister voor 20 euro pakketjes geopend, en alleen maar bagger gekregen.
Die 20 euro had je beter voor dit weekend kunnen bewaren.

Je teams zien er goed uit. Hoewel je misschien een alternatief voor navas kunt pakken die volledige chem heeft.

In beide formaties moet je vrij goed kunnen zijn in het tiki taka voetbal. Ik weet niet of je dat bent? Analyseer zelf het verschil tussen de twee formaties. Merk je echt dat je met 5atb veel minder doelpunten tegen krijgt? Bekijk de resultaten per speler. Misschien lijdt je wel heel veel bal verlies met een matic en ben je daar beter af met een meer "voetballende" voetballer.

Probeer anders de 4-2-3-1 (2) formatie. Twee CDMs maar toch gevaar over de flanken.
Vissert schreef op donderdag 24 november 2016 @ 07:38:
[...]

Je teams zien er goed uit. Hoewel je misschien een alternatief voor navas kunt pakken die volledige chem heeft.

In beide formaties moet je vrij goed kunnen zijn in het tiki taka voetbal. Ik weet niet of je dat bent? Analyseer zelf het verschil tussen de twee formaties. Merk je echt dat je met 5atb veel minder doelpunten tegen krijgt? Bekijk de resultaten per speler. Misschien lijdt je wel heel veel bal verlies met een matic en ben je daar beter af met een meer "voetballende" voetballer.

Probeer anders de 4-2-3-1 (2) formatie. Twee CDMs maar toch gevaar over de flanken.
Het is idd allemaal erg narrow idd, waar tenminste ikzelf altijd het probleem is dat de aanvallers dus erg dicht op elkaar staan en dus de verdedigers tegenstander ook. Het veld breder houden, vooral voorin geeft dus meer ruimte om te voetballen.

FC Bossie heeft zojuist Insigne (IF) na lang onderhalen weten te contracteren, als een gevolg van deze transfer heeft Marchisio de club verlaten om elders meer speeltijd te zoeken. Wat Marchisio niet weet is dat deze na de crash gewoon weer op de bank zit :x

• Mars18
Vissert schreef op donderdag 24 november 2016 @ 07:38:
[...]

Beter voor het weekend, omdat de prijzen dan lager zijn ?

Ik heb de formatie in de app neergezet, thuis maar eens mee spelen, kom dan op dit uit.

https://www.futbin.com/17/squad/439312

Maar Walker is de beste rechtsback toch? misschien hem nog aanschaffen?

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Verwijderd

Bossie schreef op donderdag 24 november 2016 @ 07:46:
[...]

Het is idd allemaal erg narrow idd, waar tenminste ikzelf altijd het probleem is dat de aanvallers dus erg dicht op elkaar staan en dus de verdedigers tegenstander ook. Het veld breder houden, vooral voorin geeft dus meer ruimte om te voetballen.

FC Bossie heeft zojuist Insigne (IF) na lang onderhalen weten te contracteren, als een gevolg van deze transfer heeft Marchisio de club verlaten om elders meer speeltijd te zoeken. Wat Marchisio niet weet is dat deze na de crash gewoon weer op de bank zit :x
Misschien heb ik gisteren wel jouw Marchisio gekocht. :) Bij mij is Allan na 100+ wedstrijden met welverdiend pensioen.

Prima kaartje die Allan maar hij is het net niet als je net iets verder komt.

Edit: heb hem net weer verkocht. Gisteren voor 39k gekocht. Nu voor 43k erop. Krijg ik 2k toe op 5 potjes Marchisio. Koop hem het weekend wel weer erbij.

Merk in div 4 wel dat veel meer mensen enorm goede spelers hebben. Zegt niet altijd wat. Gisteren messi, bale en best van de mat getikt. :)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2016 08:04 ]

Mars18 schreef op donderdag 24 november 2016 @ 07:57:
[...]

Beter voor het weekend, omdat de prijzen dan lager zijn ?

Ik heb de formatie in de app neergezet, thuis maar eens mee spelen, kom dan op dit uit.

https://www.futbin.com/17/squad/439312

Maar Walker is de beste rechtsback toch? misschien hem nog aanschaffen?
Dit weekend is black friday dus een grotere variatie aan packs.

Ziet er leuk uit! Hieronder een linkje naar een custom tactic en instructies door Krasi voor de 4-2-3-1.

YouTube: FIFA 17 AFTER PATCH MOST OP FORMATION 4-2-3-1 (2) TUTORIAL - CUSTOM ...

Ik denk niet dat 1 speler het verschil maakt. Ik heb het ook gered tot div 3 met Clyne :)

Verwijderd

Vissert schreef op donderdag 24 november 2016 @ 07:28:
Lloris... Walkout en Frans... Daarna kwam de teleurstelling dat het geen Griezmann was :')

• Mars18
Vissert schreef op donderdag 24 november 2016 @ 08:40:
[...]

Ziet er leuk uit! Hieronder een linkje naar een custom tactic en instructies door Krasi voor de 4-2-3-1.

YouTube: FIFA 17 AFTER PATCH MOST OP FORMATION 4-2-3-1 (2) TUTORIAL - CUSTOM ...

Ik denk niet dat 1 speler het verschil maakt. Ik heb het ook gered tot div 3 met Clyne :)
Dank thuis maar mee aan de slag.

Mijn team lijkt verder af. Alleen nog De Gea _/-\o_

Vissert schreef op donderdag 24 november 2016 @ 08:40:
[...]

Inderdaad. Zelf ben je als speler by far de grootste beperking/zwakste schakel van je team. Met een type Clyne zou je als speler gewoon naar div1 moeten kunnen komen. Dat is tenminste mijn grootste uitdaging ooit in fifa17.
Nu eerst maar eens naar div3 jumpen.

• To easy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 05-10 00:29
Vissert schreef op donderdag 24 november 2016 @ 07:28:
Haha anders ik wil. Dat is gewoon een kaart die trekt heel fifa uit de crisis zo duur haha.

Verwijderd

To easy schreef op donderdag 24 november 2016 @ 09:47:
[...]

Haha anders ik wil. Dat is gewoon een kaart die trekt heel fifa uit de crisis zo duur haha.
Zou echt willen weten wat de pack weight van zulke spelers is en of deze kleiner is zodra er een IF is. De pakketten die ik heb gekregen stellen 99% van de tijd niks voor en ook de 2 player packs zijn behoorlijk ruk. Mijn top 5 (rating) is Oblak, Mahrez, Mandanda, Turan en Varane waar ik alleen Varane ooit ga gebruiken mocht het nodig zijn.

• Mars18
Bean77 schreef op donderdag 24 november 2016 @ 09:28:
[...]

Inderdaad. Zelf ben je als speler by far de grootste beperking/zwakste schakel van je team. Met een type Clyne zou je als speler gewoon naar div1 moeten kunnen komen. Dat is tenminste mijn grootste uitdaging ooit in fifa17.
Nu eerst maar eens naar div3 jumpen.
Klopt hoor, ben gewoon niet meer goed.

• Oeffel
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13-12-2021
Nou de Nord derby werd dus geen Marquee matchup maar wel Heerenveen-Ajax? :?
Heb voor Heerenveen- Ajax maar wat spelers van Werder en HSV ingeleverd.

De gehele SBC inmiddels gedaan, beste kaart was Falcao. Dus...
Terwijl inderdaad Striker Ronaldo op mij wacht.. ;)
Mars18 schreef op donderdag 24 november 2016 @ 08:49:
[...]
Dank thuis maar mee aan de slag.

Mijn team lijkt verder af. Alleen nog De Gea _/-\o_
Dan ga ik alvast voorbereiden op een heel weekend tegenstander die dit hebben overgenomen ;)

• Mars18
Bossie schreef op donderdag 24 november 2016 @ 12:18:
[...]

Dan ga ik alvast voorbereiden op een heel weekend tegenstander die dit hebben overgenomen ;)
;)

Ik heb de Deluxe edtion van FIFA 17 voor 44 euro nog gereserveerd, toch weer wat pakketjes, en extra fifa altijd handig haha

• To easy
Verwijderd schreef op donderdag 24 november 2016 @ 11:17:
[...]

Zou echt willen weten wat de pack weight van zulke spelers is en of deze kleiner is zodra er een IF is. De pakketten die ik heb gekregen stellen 99% van de tijd niks voor en ook de 2 player packs zijn behoorlijk ruk. Mijn top 5 (rating) is Oblak, Mahrez, Mandanda, Turan en Varane waar ik alleen Varane ooit ga gebruiken mocht het nodig zijn.
Ik keek gisteravond rond 9 uur even na ronaldo op de market. Waren er toen 4 van 96 beschikbaar en ik denk toch dat er echt veel packs zijn geopend na 7 uur tot 9 uur. Dus echt een minimale kans om hem te packen..
To easy schreef op donderdag 24 november 2016 @ 13:18:
[...]

Ik keek gisteravond rond 9 uur even na ronaldo op de market. Waren er toen 4 van 96 beschikbaar en ik denk toch dat er echt veel packs zijn geopend na 7 uur tot 9 uur. Dus echt een minimale kans om hem te packen..
Maar het is toch obvious dat bepaalde spelers minder vaak voorkomen? Dat was hetzelfde in fifa16 etc etc. Mogelijk dat EA aan de kaartrating een bepaald % hangt per aantal packs dat die eruit komt. Dat zullen ze denk ik wel bij elke rating wel doen.
Als ik Ronaldo even vaak gepacked zou hebben als Mirallas dan had ik alle spelers in fifa17 in mijn club :P

• To easy
Bean77 schreef op donderdag 24 november 2016 @ 13:26:
[...]

Maar het is toch obvious dat bepaalde spelers minder vaak voorkomen? Dat was hetzelfde in fifa16 etc etc. Mogelijk dat EA aan de kaartrating een bepaald % hangt per aantal packs dat die eruit komt. Dat zullen ze denk ik wel bij elke rating wel doen.
Als ik Ronaldo even vaak gepacked zou hebben als Mirallas dan had ik alle spelers in fifa17 in mijn club :P
Ja nee weet ik ook wel, maar zo'n speler lijkt wel extra zeldzaam te zijn wat ook prima is, maar ik was meer nieuwsgierig naar hoeveel er geopend en hoeveel er daarvan een ronaldo packen haha.
To easy schreef op donderdag 24 november 2016 @ 13:31:
[...]

Ja nee weet ik ook wel, maar zo'n speler lijkt wel extra zeldzaam te zijn wat ook prima is, maar ik was meer nieuwsgierig naar hoeveel er geopend en hoeveel er daarvan een ronaldo packen haha.
Dat wil ik idd ook wel weten, maar EA zal dat denk ik nooit aangeven.
Al bekend wat voor soort packs er morgen op de markt gaan komen? Leuke 100k packs ofzo? Nu we het toch over Ronaldo 96 hebben, wil ik hem ook wel uit een pakje halen ook ;)

Verwijderd

Bean77 schreef op donderdag 24 november 2016 @ 13:49:
[...]

Al bekend wat voor soort packs er morgen op de markt gaan komen? Leuke 100k packs ofzo? Nu we het toch over Ronaldo 96 hebben, wil ik hem ook wel uit een pakje halen ook ;)
FUT champions (goed zijn in Fifa) of een maandsalaris investeren wil nog wel eens helpen. Komt vast wel goed met al die lucky goals :')

• To easy
Bean77 schreef op donderdag 24 november 2016 @ 13:49:
[...]

Ja ik denk wel lighting rounds met 50k packs sws en waarschijnlijk ook wel 1tje met 1 100k pack. Wel packs raden jullie aan morgen te kopen dan? Zit er aan te denken om er miss een 10tje of 20 euro tegen aan te gooien :)
Verwijderd schreef op donderdag 24 november 2016 @ 13:58:
[...]

FUT champions (goed zijn in Fifa) of een maandsalaris investeren wil nog wel eens helpen. Komt vast wel goed met al die lucky goals :')
Hoe bedoel je? Ik snap je opmerking niet.
To easy schreef op donderdag 24 november 2016 @ 14:00:
[...]

Ja ik denk wel lighting rounds met 50k packs sws en waarschijnlijk ook wel 1tje met 1 100k pack. Wel packs raden jullie aan morgen te kopen dan? Zit er aan te denken om er miss een 10tje of 20 euro tegen aan te gooien :)
Ik ga flink azen op de spelers pakjes. Iets van 12 spelers, 12 rare. Volgens mij heb je meer van die varianten. Ben benieuwd hoor. Ik ben er klaar voor, moet alleen nog een dag wachten |:( :'(

• To easy
Bean77 schreef op donderdag 24 november 2016 @ 14:02:
[...]

[...]

Ik ga flink azen op de spelers pakjes. Iets van 12 spelers, 12 rare. Volgens mij heb je meer van die varianten. Ben benieuwd hoor. Ik ben er klaar voor, moet alleen nog een dag wachten |:( :'(
Knal jij er geld tegen aan of coins? Ja die 12 players rare lijkt mij ook wel wat, maar die zijn best duur. Volgens mij heb je met 10 gewone packs of 6 7,5k packs meer kans op een hogere spelers? Dacht dat ik hier keer een reddit link daarover zag, maar weet het niet meer zeker.
Bale 4 maanden uitgeschakeld. Voorlopige niet meer in TOTW gok ik :+
To easy schreef op donderdag 24 november 2016 @ 14:09:
[...]

Knal jij er geld tegen aan of coins? Ja die 12 players rare lijkt mij ook wel wat, maar die zijn best duur. Volgens mij heb je met 10 gewone packs of 6 7,5k packs meer kans op een hogere spelers? Dacht dat ik hier keer een reddit link daarover zag, maar weet het niet meer zeker.
Geen idee waar je meer kans mee hebt. Ik zie het wel gewoon. Heb wat fifapoints gekocht om wat packs te kunnen openen. Ik ben tevreden met 1 ronaldo 96 :P

• To easy
Vissert schreef op donderdag 24 november 2016 @ 14:11:
Bale 4 maanden uitgeschakeld. Voorlopige niet meer in TOTW gok ik :+
2 maanden las ik? Al erg genoeg voor komende classico :(

• To easy
Bean77 schreef op donderdag 24 november 2016 @ 14:11:
[...]

Geen idee waar je meer kans mee hebt. Ik zie het wel gewoon. Heb wat fifapoints gekocht om wat packs te kunnen openen. Ik ben tevreden met 1 ronaldo 96 :P
Haha ik hoop gwn op een waarde van 300k speler dan kan ik met mijn geld wat ik heb mijn dream team bouwen :)
To easy schreef op donderdag 24 november 2016 @ 14:24:
[...]

2 maanden las ik? Al erg genoeg voor komende classico :(
Diagnose blijkt erger dan verwacht..

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=294426

• HowsMyApple
Zonde, dan vrees ik dat Lacazette en Matuidi dus niet in prijs gaan dalen ivm black friday en cyber monday etc :(
Mooi dan houdt Bale zijn waarde :)

• Jamesl
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 11-10 20:42
Komop waarom stijgen de prijzen nou weer? Komt dit door de WL of wat gebeurt er :\

Verwijderd

Dit is wel heel slecht :')
Jamesl schreef op donderdag 24 november 2016 @ 15:18:
Komop waarom stijgen de prijzen nou weer? Komt dit door de WL of wat gebeurt er :\
Tja omdat niet altijd alles hetzelfde kan zijn dan voorgaande jaren. Kon je ook wel een beetje zien aankomen door de weekend league.

• MrMistral
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 10-10 09:48
Hahaha ongelooflijk xD

Heeft iemand van jullie ervaring met Bacca? Ik ben een beetje bang voor z'n medium att workrate..

PSN: MrMistral

• ind0mi
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06-10-2023

ind0mi

PSN: DexFaya

MrMistral schreef op donderdag 24 november 2016 @ 16:38:
[...]

Hahaha ongelooflijk xD

Heeft iemand van jullie ervaring met Bacca? Ik ben een beetje bang voor z'n medium att workrate..
Heb er +25 wedstrijden mee gespeeld en 1x mee gescoord in een 442 opstelling 8)7 Vond hem zeer tegenvallen
Fifa blijft toch ondoorgrondelijk...... Nieuwe custom tactics werken als een boss. 6 wedstrijden met 6 overtuigende overwinningen. Alles voelt stukken beter aan tov de vorige custom tactics.
Ronaldo, Suarez, Bale zijn uber.

Verwijderd

MrMistral schreef op donderdag 24 november 2016 @ 16:38:
[...]

Hahaha ongelooflijk xD

Eder: https://www.futbin.com/17/compare/207/522
Muriel: https://www.futbin.com/17/compare/207/1553

Beide betere spitsen. Daarnaast heeft Bacca een 2* WF wat niet ideaal is. Ik heb zelf Eder gebruikt met een Hunter kaart (toen ze nog betaalbaar waren). In mijn ogen de perfecte spits die nu op te halen is voor bijna nop.

• MyUtd4Life
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 11-10 15:45
Bean77 schreef op donderdag 24 november 2016 @ 17:00:
Fifa blijft toch ondoorgrondelijk...... Nieuwe custom tactics werken als een boss. 6 wedstrijden met 6 overtuigende overwinningen. Alles voelt stukken beter aan tov de vorige custom tactics.
Nice! Met die spelers zeker de divisie 1 titel al binnen handbereik zeker?

FIFA Benelux Administrator

• Pyramiden
Bean77 schreef op donderdag 24 november 2016 @ 17:00:
Welke custom tactics gebruik je?

• Gunner_Youri
  • Laatst online: 10-10 18:40
Kan nu eindelijk ook eens stoefen met mijn team, na het binnenhalen van IF Insigne.
Klopt het dat als spelers in februari een winter upgrade krijgen, hun IF's die al in het spel zitten ook omhoog gaan? Anders zie ik Donnarumma, Immobile en Salah dat wel krijgen.

https://www.futbin.com/17/squad/444300

Verwijderd

Gunner_Youri schreef op donderdag 24 november 2016 @ 17:27:
Kan nu eindelijk ook eens stoefen met mijn team, na het binnenhalen van IF Insigne.
Klopt het dat als spelers in februari een winter upgrade krijgen, hun IF's die al in het spel zitten ook omhoog gaan? Anders zie ik Donnarumma, Immobile en Salah dat wel krijgen.

https://www.futbin.com/17/squad/444300
Correct. Hier kun je de spelers vinden die vorig jaar een upgrade hebben gekregen: http://www.futhead.com/16...l=upgrade&bin_platform=xb

P.s. Salah gign van 81 naar 84. Dit betekent dat hij +3 moet krijgen voor de IF een upgrade krijgt.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2016 17:30 ]

• MrMistral
ind0mi schreef op donderdag 24 november 2016 @ 16:51:
[...]

Heb er +25 wedstrijden mee gespeeld en 1x mee gescoord in een 442 opstelling 8)7 Vond hem zeer tegenvallen
Haha oke dat klinkt niet best.
Verwijderd schreef op donderdag 24 november 2016 @ 17:01:
[...]

Eder: https://www.futbin.com/17/compare/207/522
Muriel: https://www.futbin.com/17/compare/207/1553

Beide betere spitsen. Daarnaast heeft Bacca een 2* WF wat niet ideaal is. Ik heb zelf Eder gebruikt met een Hunter kaart (toen ze nog betaalbaar waren). In mijn ogen de perfecte spits die nu op te halen is voor bijna nop.
Ik heb Muriel en Niang nu in een 41212 staan. Ze doen het beide prima hoor, maar was zo een beetje aan het rondkijken. Eder ken ik nog niet... is hij het vervangen van Muriel of Niang waard?

Verwijderd

MrMistral schreef op donderdag 24 november 2016 @ 17:31:
[...]

[...]

Ik heb Muriel en Niang nu in een 41212 staan. Ze doen het beide prima hoor, maar was zo een beetje aan het rondkijken. Eder ken ik nog niet... is hij het vervangen van Muriel of Niang waard?
Vind persoonlijk van wel maar het is natuurlijk een persoonlijke voorkeur en hij moet passen binnen je speelstijl. Een speler kan zo goed zijn voor iemand maar totaal niet werken voor een ander. Eder kost je 700/750 coins dus het is het proberen waard. Mocht hij niet werken dan maak je er minimaal verlies op.

• HowsMyApple
[...]

[...]

Ik heb deze fifa verreweg het meeste succes gehad met Eder + Niang op ST in 4222. Heb een sniper kaartje op Niang en deze man kan echt alles; snel, behendig, goede dribbel, goed schot en laat zich niet zomaar van de bal zetten.
Eder doet het ook prima maar is wel minder behendig dan Niang vind ik, maar z'n finishing is wel nóg beter dan dat van Niang.

Verwijderd

Ik heb liever Immobile dan Niang. Leuk dat Niang zo snel is. Smalling haalt hem toch in. Daarnaast kan hij amper schieten. :)

Speel de laatste potten of tegen la liga toppers in de spits of musa voorin en Smalling achterin. Hoe hoger je komt hoe minder variatie lijkt het.

• MrMistral
Oké dan! Voor zo weinig coins is het inderdaad het proberen waard :) Thnx!

• HowsMyApple
Verwijderd schreef op donderdag 24 november 2016 @ 17:39:
Ik heb liever Immobile dan Niang. Leuk dat Niang zo snel is. Smalling haalt hem toch in. Daarnaast kan hij amper schieten. :)

Speel de laatste potten of tegen la liga toppers in de spits of musa voorin en Smalling achterin. Hoe hoger je komt hoe minder variatie lijkt het.
Deze Fifa boeit finishing toch niet zo heel veel. Ook spelers met kut finishing kunnen normale ballen er gewoon met zekerheid inschieten. Alleen als je uit een onmogelijke hoek of iets wilt scoren zul je meer kans hebben met een speler met 90+ finishing.

Overigens is dit team mijn streven deze fifa:
Afbeeldingslocatie: https://s.wordpress.com/mshots/v1/http://wefut.com/en/squads/squadonly/10471960/

[ Voor 10% gewijzigd door HowsMyApple op 24-11-2016 17:51 ]

MyUtd4Life schreef op donderdag 24 november 2016 @ 17:05:
[...]

Nice! Met die spelers zeker de divisie 1 titel al binnen handbereik zeker?
Hoe bedoel je? Ik snap je opmerking niet, want in 6 wedstrijden kom ik niet van div4 naar div1. Tenzij jij inside informatie hebt hoe dit wel kan ;)

Net titel binnen gehaald met een makkelijke 3-0. Grappig dat de 3-0 een van richting veranderd schot was. Dat zie ik zo vaak gebeuren.

Verwijderd

Bean77 schreef op donderdag 24 november 2016 @ 14:02:
[...]

Bean77 schreef op donderdag 24 november 2016 @ 17:47:
[...]

Hoe bedoel je? Ik snap je opmerking niet, want in 6 wedstrijden kom ik niet van div4 naar div3. Tenzij jij inside informatie hebt hoe dit wel kan ;)

Net titel binnen gehaald met een makkelijke 3-0. Grappig dat de 3-0 een van richting veranderd schot was. Dat zie ik zo vaak gebeuren.
Grappig dat je 2 keer precies hetzelfde zegt maar dat terzijde. Wat Jordi bedoeld is dat je met dat team van je niet over tegenstanders heen walst. Het team van Vissert is ongeveer 50k gok ik en dat van jou... werkelijk geen idee maar het is meer dan 1 miljoen coins.

• llovesoccerx7
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 20:36
Ik ben een poosje gestopt met fifa en had mijn team verkocht. Ik las dat de prijzen niet echt dalen dit jaar rond deze tijd. Dus ik kan gewoon weer een teampje opzetten op dit moment?

Of is het toch verstandig om even te wachten?
[...]

[...]

Ik wilde deze nog ff halen als stand-in spits:
http://www.futhead.com/17...ea-belotti/?chemType=hawk

12500 momenteel, hoewel iets duurder dan Eder is het zeker een optie.
Gisteren overig nog discard, zou wel door de WL komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 24 november 2016 @ 18:07:
[...]

[...]

Grappig dat je 2 keer precies hetzelfde zegt maar dat terzijde. Wat Jordi bedoeld is dat je met dat team van je niet over tegenstanders heen walst. Het team van Vissert is ongeveer 50k gok ik en dat van jou... werkelijk geen idee maar het is meer dan 1 miljoen coins.
Jij weet wat mylife4utd bedoelt? Siamese tweeling? :+
Wat heeft het team van Vissert te maken met mijn afgelopen 6 wedstrijden? Dat snap ik niet helemaal. Overigens heb ik gisteren of eergisteren ook hier gepost dat vissert mij opgerold heeft en heb ik hem nog complimenten geven voor zijn 2-0 en 3-0.

Misschien handig om je niet inhoudelijk te bemoeien met discussies waarin je niks te maken hebt. Je slaat nu een beetje de bal compleet mis. O+
llovesoccerx7 schreef op donderdag 24 november 2016 @ 18:22:
Ik ben een poosje gestopt met fifa en had mijn team verkocht. Ik las dat de prijzen niet echt dalen dit jaar rond deze tijd. Dus ik kan gewoon weer een teampje opzetten op dit moment?

Of is het toch verstandig om even te wachten?
In ieder geval dit weekend afwachten. Prijzen zullen in het algemeen toch wel dalen, maar black friday zou ik nog wel afwachten als je een team wilt maken.

[ Voor 23% gewijzigd door Bean77 op 24-11-2016 18:35 ]

Verwijderd

Bossie schreef op donderdag 24 november 2016 @ 18:31:
[...]

Ik had die gisteren gekocht voor 10000.
Nu is die duurder omdat hij uit de packs is.
Ik vind hem wel redelijk 5 goals in 5 matchen tot nu toe samen met Eder :) if kalinic ga ik ook maar eens testen met hunter op hem weet je nooit...

• llovesoccerx7
In ieder geval dit weekend afwachten. Prijzen zullen in het algemeen toch wel dalen, maar black friday zou ik nog wel afwachten als je een team wilt maken.
[/quote]

Wanneer is black friday? Aankomend weekend?

Verwijderd

Bean77 schreef op donderdag 24 november 2016 @ 18:33:
[...]

Jij weet wat mylife4utd bedoelt? Siamese tweeling? :+
Wat heeft het team van Vissert te maken met mijn afgelopen 6 wedstrijden? Dat snap ik niet helemaal. Overigens heb ik gisteren of eergisteren ook hier gepost dat vissert mij opgerold heeft en heb ik hem nog complimenten geven voor zijn 2-0 en 3-0.

Misschien handig om je niet inhoudelijk te bemoeien met discussies waarin je niks te maken hebt. Je slaat nu een beetje de bal compleet mis. O+
Werkelijk te triest voor woorden dat je tegen mij durft te zeggen dat ik mij hier niet mee moet bemoeien :') Ik heb het idee dat hij dit bedoeld omdat jij nu al 2 jaar tegenstanders (of langer) probeert te imponeren met veel te dure teams.... Zonder echte prestaties te leveren. Divisie 1 met 0 punten is het toch?

Wat is het nut van dure spelers als je er alsnog van een relatief goedkoop team verliest ga je je dan afvragen.... Daarnaast zei je een tijd terug zelf dat je geen WL wilt spelen omdat tegenstanders te goed zijn, wat naar mijn mening ook 1 grote grap is. Divisies stelt dit jaar weinig voor omdat je met WL veel meer kunt verdienen en goede spelers een andere prioriteit hebben. Ik merk zelf ook dat ik weinig lol zie in divisies en dat ik het puur gebruik net als menig anderen om mijn team uit te testen en kijken waar ik mij kan verbeteren.
llovesoccerx7 schreef op donderdag 24 november 2016 @ 18:47:
[/quote]

[Multi] FIFA 17 Ultimate Team
https://www.google.nl/web...UTF-8#q=black+friday+2016

Jezus :')

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2016 18:49 ]

• Arwintju
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 10-10 14:45
llovesoccerx7 schreef op donderdag 24 november 2016 @ 18:47:
[/quote]

Morgen. Dan komen er grote packs uit als ik me niet vergis. Kan ook nog wat aan de prijs doen schat ik zo. Mensen hebben hun WL teams al gekocht, dus vraag is laag. Maar maandag wordt het nog een stukje erger waarschijnlijk. Echter adviseer ik nog steeds, stel een minimum vast waarvoor je een speler wil kopen, komt hij daaronder (of vlak erboven) koop dan gewoon en blijf niet afwachten. Het risico is dat je de sweet spot dan mist en dan betaal je de komende week weer fors meer!

• llovesoccerx7

LOL Wist niet eens dat het echt iets was. Dat fifa iets leuks had verzonnen.
Vieren we dat er zwarte mensen zijn? :+

[ Voor 7% gewijzigd door llovesoccerx7 op 24-11-2016 18:52 ]

Verwijderd

llovesoccerx7 schreef op donderdag 24 november 2016 @ 18:52:

Deze komt van reddit: https://i.reddituploads.c...8afcea259c36ef93d43b28d34

Black Friday is niet van fifa. Het is de dag dat al jaren in de VS er stunt aanbiedingen zijn. Waait overigens ook over naar NL. Gamemania gaat bijvoorbeeld nogal los.

• Arwintju
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 10-10 14:45
llovesoccerx7 schreef op donderdag 24 november 2016 @ 18:52:

Heel grappig, lees je dan eerst is ff in joh. Dat je nog nooit van black friday hebt gehoord is wel apart. Hoewel dit vooral een commercieel iets is, is het toch een aansluitend ding van een nog groter feest namelijk Thanksgiving.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• llovesoccerx7
Arwintju schreef op donderdag 24 november 2016 @ 18:58:
[...]

Heel grappig, lees je dan eerst is ff in joh. Dat je nog nooit van black friday hebt gehoord is wel apart. Hoewel dit vooral een commercieel iets, is het toch een aansluitend ding van een nog groter feest namelijk Thanksgiving.
Ik zit de hele dag alleen op me kamer dus ik beleef niet zoveel 8)7
Verwijderd schreef op donderdag 24 november 2016 @ 18:48:
[...]

Werkelijk te triest voor woorden dat je tegen mij durft te zeggen dat ik mij hier niet mee moet bemoeien :') Ik heb het idee dat hij dit bedoeld omdat jij nu al 2 jaar tegenstanders (of langer) probeert te imponeren met veel te dure teams.... Zonder echte prestaties te leveren. Divisie 1 met 0 punten is het toch?

Wat is het nut van dure spelers als je er alsnog van een relatief goedkoop team verliest ga je je dan afvragen.... Daarnaast zei je een tijd terug zelf dat je geen WL wilt spelen omdat tegenstanders te goed zijn, wat naar mijn mening ook 1 grote grap is. Divisies stelt dit jaar weinig voor omdat je met WL veel meer kunt verdienen en goede spelers een andere prioriteit hebben. Ik merk zelf ook dat ik weinig lol zie in divisies en dat ik het puur gebruik net als menig anderen om mijn team uit te testen en kijken waar ik mij kan verbeteren.
Jaloers Niels? :+ _/-\o_

Misschien beter als je niet meer op mij reageert met zulke reacties. Dat vind ik wel prettig. Alvast bedankt. O+

[ Voor 13% gewijzigd door Bean77 op 24-11-2016 19:28 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thomas18GT
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-10 13:18
Verwijderd schreef op donderdag 24 november 2016 @ 18:48:
[...]

[...]

Ik weet niet of ik nog op je mag reageren maar ik doe het gewoon :)

Ik vind het handelen eigenlijk leuker dan het spelen zelf, een zo goed mogelijk team maken is voor mij meer de uitdaging dan 40 keer winnen in de WL. Iedereen z'n ding toch?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MyUtd4Life
Bean77 schreef op donderdag 24 november 2016 @ 17:47:
[...]

Hoe bedoel je? Ik snap je opmerking niet, want in 6 wedstrijden kom ik niet van div4 naar div1. Tenzij jij inside informatie hebt hoe dit wel kan ;)

Fijn dat ik zelf mag reageren, in plaats van dat iemand anders iets insinueert... :?

Maar ik dacht dat jij al in divisie 2 zat, omdat ik het topic niet meer elke dag kan volgen was het al een tijdje geleden. Daardoor niet meegekregen dat je in divisie 4 zat, dan is het inderdaad moeilijk om naar 1 te gaan. Maar als je spelers als Bale, Ronaldo en Suarez hebt denk ik dat dat wel goed moet komen. De enige inside informatie die ik heb is dat je gewoon rustig moet blijven en vooral kijken waar je jezelf kan verbeteren. Ik probeer bijvoorbeeld deze FIFA veel rustiger te combineren, wat regelmatig resulteert in geweldige aanvallen over meerdere spelers.

MyUtd4Life schreef op donderdag 24 november 2016 @ 20:36:
[...]

Fijn dat ik zelf mag reageren, in plaats van dat iemand anders iets insinueert... :?

Maar ik dacht dat jij al in divisie 2 zat, omdat ik het topic niet meer elke dag kan volgen was het al een tijdje geleden. Daardoor niet meegekregen dat je in divisie 4 zat, dan is het inderdaad moeilijk om naar 1 te gaan. Maar als je spelers als Bale, Ronaldo en Suarez hebt denk ik dat dat wel goed moet komen. De enige inside informatie die ik heb is dat je gewoon rustig moet blijven en vooral kijken waar je jezelf kan verbeteren. Ik probeer bijvoorbeeld deze FIFA veel rustiger te combineren, wat regelmatig resulteert in geweldige aanvallen over meerdere spelers.
Helaas nog niet in divisie 2. Maar met deze spelers zou je wel hoog moeten spelen, daar ben ik het met je mee eens. Mijn minpunt is precies wat jij beschrijft. Het rustig blijven. Niet te snel teveel willen, maar ook even op het middenveld een bal vasthouden, ball roll etc. Echt technisch om een bal aan een voet te houden vind ik ook wat lastig. Vandaag wat lichtpuntjes, maar we blijven leren bij dit spel :)

• MrMistral
Bossie schreef op donderdag 24 november 2016 @ 18:31:
[...]

Oeh das wel een leuke! Die gaat op de watchlist :)

Verwijderd

Thomas18GT schreef op donderdag 24 november 2016 @ 19:52:
[...]

Ik weet niet of ik nog op je mag reageren maar ik doe het gewoon :)

Ik vind het handelen eigenlijk leuker dan het spelen zelf, een zo goed mogelijk team maken is voor mij meer de uitdaging dan 40 keer winnen in de WL. Iedereen z'n ding toch?
Handelen is inderdaad leuk maar klagen op alles wat EA fout doet en toch Fifa points (om een duur team te kopen) kopen is toch wel tegenstrijdig. Weekend League is ook alles behalve leuk als ik eerlijk maar wil goud halen dit weekend zodat ik 3 TOTW spelers krijg. De kans dat je iets krijgt wat ook nog waardig is voor je elftal is klein (Ronaldo, Neymar, Aubameyang, Sanchez....) maar het is leuk als je het in zo'n TOTW pack krijgt.

Verliezen is kut en winnen is ook alles behalve leuk omdat je 90 (ingame) minuten volledige focus moet hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• To easy
MyUtd4Life schreef op donderdag 24 november 2016 @ 20:36:
[...]

Mag jij mij wel eens tips geven voor rustig blijven haha. Maar elke keer ga ik er in van laat je niet gek maken, maar bij de eerste vage tegengoal of glitch of weet ik veel wat ontbrand er bij mij weer een straaljager moter. Mijn lontje is door fifa wel 10 keer korter haha. Zolang ik win en alles mee zit ben ik heel kalm en lief overigens 8)

Verwijderd

To easy schreef op donderdag 24 november 2016 @ 22:09:
[...]

Mag jij mij wel eens tips geven voor rustig blijven haha. Maar elke keer ga ik er in van laat je niet gek maken, maar bij de eerste vage tegengoal of glitch of weet ik veel wat ontbrand er bij mij weer een straaljager moter. Mijn lontje is door fifa wel 10 keer korter haha. Zolang ik win en alles mee zit ben ik heel kalm en lief overigens 8)
Gewoon veel de bal rondspelen en zorgen dat bepaalde spelers gaan lopen (dubbel R1/RB zo uit mijn hoofd???).

Had laatst ook wel zo'n tegenstander niet niet echt goed was maar toch scoorde omdat Manolas onmogelijk Lucas Perez van de bal kreeg: https://streamable.com/h0oz

Bal gewoon rond gaan spelen in plaats van direct op het doel af gaan en uiteindelijk gescoord. Rustig blijven is inderdaad moeilijk omdat er zoveel bullshit in het spel zit. Denk dat je ook niet teveel potjes achter elkaar moet spelen (ook al win je alles).

• Terranova
Welke retard heeft besloten dat bij All out attack de vleugels van positie wisselen? 8)7
Terranova schreef op donderdag 24 november 2016 @ 22:38:
Welke retard heeft besloten dat bij All out attack de vleugels van positie wisselen? 8)7
All out of attack is een beetje een verrassingstactiek ;) Verdedigers denken dan opeens dat ze spits zijn en grappig genoeg scoren ze dan ook opeens met een long shot ofzo terwijl ze daar de skills uberhaupt niet voor hebben.

Ik gebruik het eigenlijk alleen maar als de tegenstander kansloos achterin rondspeelt (al heb ik hier alleen een paar keer last van gehad in weekend league) wat eigenlijk vrij weinig voorkomt, anders zou ik kijken naar het niveau voor all out of attack en dan bij je custom tactics wat aanpassingen te doen.

• Terranova
Bean77 schreef op donderdag 24 november 2016 @ 22:43:
[...]

All out of attack is een beetje een verrassingstactiek ;) Verdedigers denken dan opeens dat ze spits zijn en grappig genoeg scoren ze dan ook opeens met een long shot ofzo terwijl ze daar de skills uberhaupt niet voor hebben.

Ik gebruik het eigenlijk alleen maar als de tegenstander kansloos achterin rondspeelt (al heb ik hier alleen een paar keer last van gehad in weekend league) wat eigenlijk vrij weinig voorkomt, anders zou ik kijken naar het niveau voor all out of attack en dan bij je custom tactics wat aanpassingen te doen.
All out of attack werkt eigenlijk compleet niet, maarja ik had last van een achterstand en een rond spelende tegenstander, gelukkig werkte het dit keer wel en maakte ik gelijk waardoor ik de promotie alsnog veiligstelde(met 5 wedstrijden te gaan, dus ik ga 5x op rij verliezen omdat ik altijd verlies zodra ik kampioen kan worden :'( )

Nog leuker is all out attack als je een corner tegen hebt. Dan staat zelfs je verste speler in je eigen 16 :X

Edit: Ik win zowaar gelijk voor het kampioenschap
Terranova schreef op donderdag 24 november 2016 @ 22:53:
[...]

All out of attack werkt eigenlijk compleet niet, maarja ik had last van een achterstand en een rond spelende tegenstander, gelukkig werkte het dit keer wel en maakte ik gelijk waardoor ik de promotie alsnog veiligstelde(met 5 wedstrijden te gaan, dus ik ga 5x op rij verliezen omdat ik altijd verlies zodra ik kampioen kan worden :'( )

Nog leuker is all out attack als je een corner tegen hebt. Dan staat zelfs je verste speler in je eigen 16 :X

Edit: Ik win zowaar gelijk voor het kampioenschap
Komt duidelijk door onze mental support ;)

Maar gefeliciteerd! *O*

• MyUtd4Life
To easy schreef op donderdag 24 november 2016 @ 22:09:
[...]

You win some, you lose some. Vage tegengoals en glitches krijg je niet alleen tegen, maar krijg je ook mee. Als je dat probeert te relativeren, kan je ook een stuk meer geconcentreerd blijven in mijn ogen om nog je best te doen dan dat je gaat schelden en ongeconcentreerd verder speelt. De kans dat je dan nog tegengoal(s) krijgt is dan denk ik aanzienlijk groter.
Daarnaast ook het besef dat sommige spelers simpelweg beter zijn en sommige spelers beter presteren dan anderen helpt daarbij. Dat wilt niet zeggen dat de mensen met de beste spelers zijn, ook de beste in FIFA zijn. Je maakt altijd kans om te winnen.
In het verleden ook al vaak genoeg gezien dat het rage verkopen van je team en vervangen door wat anders niet altijd de beste oplossing is.

En af en toe heeft het natuurlijk ook zin om je een beetje boos te maken :+

llovesoccerx7 schreef op donderdag 24 november 2016 @ 18:59:
[...]

Ik zit de hele dag alleen op me kamer dus ik beleef niet zoveel 8)7
Sinds wanneer is thanksgiving zelf relevant voor ons, de commercie speelt er alleen de laatste jaren meer op in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner_Youri
  • Laatst online: 10-10 18:40
Ik zie dat het hier nog niet gepost is. EA twitter heeft aangekondigd dat er morgen vanaf 15uur onze tijd flash sbc's komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gunner_Youri schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 02:39:
Ik zie dat het hier nog niet gepost is. EA twitter heeft aangekondigd dat er morgen vanaf 15uur onze tijd flash sbc's komen.
Tot wanneer?
Pagina: 1 ... 52 ... 190 Laatste

Let op:
Let op: handelen in coins is door EA niet toegestaan. Het is dan ook niet toegestaan dit in dit topic te bespreken.