Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MitchelFC
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 25-09 04:07
Bean77 schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 13:59:
[...]

Heb je geen leuke spelers overgehouden uit de eerdere packs die je kunt gebruiken?
Nee, ik heb 1x geluk gehad met FUT Draft toen ik een IF Roberto Firminho had gekregen, ik heb afgelopen weekend alles verkocht en nu 978.000 coins op me account staan zonder een enkele speler, dus ik kan dit weekend een 1,1 miljoen team bouwen.

http://www.instagram.com/mitcheldenkers

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MitchelFC schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 14:02:
[...]

Nee, ik heb 1x geluk gehad met FUT Draft toen ik een IF Roberto Firminho had gekregen, ik heb afgelopen weekend alles verkocht en nu 978.000 coins op me account staan zonder een enkele speler, dus ik kan dit weekend een 1,1 miljoen team bouwen.
Mijn topteam is na alle dalingen van de afgelopen periode nagenoeg qua prijs hetzelfde gebleven. Ik hoop dat je team bereikbaar gaat worden.

Neuer is wel leuk als keeper, maar hou in gedachte dat hij ook simpel te kloppen is door een goede speler die weet hoe het afrond trucje werkt.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MitchelFC
Bean77 schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 14:05:
[...]

Mijn topteam is na alle dalingen van de afgelopen periode nagenoeg qua prijs hetzelfde gebleven. Ik hoop dat je team bereikbaar gaat worden.

Neuer is wel leuk als keeper, maar hou in gedachte dat hij ook simpel te kloppen is door een goede speler die weet hoe het afrond trucje werkt.
Wat zal jou beste achterhoede zijn dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Neuer een aantal keer tegen gekomen en hij is echt mega slecht. Het enige wat hij heeft wat zijn kaart iets waard maakt is long throw. Gelukkig hebben goedkopere keepers deze trait ook. Ook 1 op 1 is Neuer niks beter dan andere keepers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MitchelFC
Verwijderd schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 14:09:
[...]

Neuer een aantal keer tegen gekomen en hij is echt mega slecht. Het enige wat hij heeft wat zijn kaart iets waard maakt is long throw. Gelukkig hebben goedkopere keepers deze trait ook. Ook 1 op 1 is Neuer niks beter dan andere keepers.
Ook aan jou de vraag dan, wat zal jou favoriete achterhoede zijn incl de keeper? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MitchelFC schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 14:11:
[...]

Ook aan jou de vraag dan, wat zal jou favoriete achterhoede zijn incl de keeper? :)
Het is een beetje lastig om te zeggen aangezien ik Walker wel als de beste RB zie in het spel maar als je naar puur naar het beste kijkt wat ook nog een beetje te betalen is dan zou ik het als volgt doen:
Shaw (shadow) - Smalling (shadow) - Manolas (anchor) - Florenzi (shadow)
Butland (Glove)
  • Shaw: Snelle speler, sterk, goede passing en staat verdedigend ook zijn mannetje. Vind hem persoonlijk beter dan Alex Sandro.
  • Smalling: Beter bekend als Smalldini. Ondanks dat je soms kennis mag maken met de gebreken van Fifa is het een betonnen muur die ook nog eens wendbaar, snel en kopsterk is.
  • Manolas: Groot, sterk en rete snel.
  • Florenzi: 1 van de betere RB in het spel. Kan op elke positie wel staan en dat merk je.
  • Butland: Kan hem met 1 screenshot omschrijven die ik op Reddit zag staan http://imgur.com/pinT9Tr
Manolas en Smalling zijn in staat om de snelste spitsen bij te houden (zonder problemen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MitchelFC
Verwijderd schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 14:22:
[...]

Het is een beetje lastig om te zeggen aangezien ik Walker wel als de beste RB zie in het spel maar als je naar puur naar het beste kijkt wat ook nog een beetje te betalen is dan zou ik het als volgt doen:
Shaw (shadow) - Smalling (shadow) - Manolas (anchor) - Florenzi (shadow)
Butland (Glove)
  • Shaw: Snelle speler, sterk, goede passing en staat verdedigend ook zijn mannetje. Vind hem persoonlijk beter dan Alex Sandro.
  • Smalling: Beter bekend als Smalldini. Ondanks dat je soms kennis mag maken met de gebreken van Fifa is het een betonnen muur die ook nog eens wendbaar, snel en kopsterk is.
  • Manolas: Groot, sterk en rete snel.
  • Florenzi: 1 van de betere RB in het spel. Kan op elke positie wel staan en dat merk je.
  • Butland: Kan hem met 1 screenshot omschrijven die ik op Reddit zag staan http://imgur.com/pinT9Tr
Manolas en Smalling zijn in staat om de snelste spitsen bij te houden (zonder problemen).
Ik vind butland echt drama persoonlijk, leuk voor divisie 10, maar niet als je ermee de top wilt halen in de weekend league lijkt me zo

Acties:
  • +1 Henk 'm!
MitchelFC schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 14:24:
[...]

Ik vind butland echt drama persoonlijk, leuk voor divisie 10, maar niet als je ermee de top wilt halen in de weekend league lijkt me zo
Prima keeper voor mij dus :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MitchelFC schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 14:24:
[...]

Heb weinig problemen met hem ondervonden. Dit weekend was de WL wel 1 groot drama voor mij aangezien het op een compleet ander spel leek. Hij is daarnaast 196cm wat zeker mee speelt dit jaar. Vorig jaar was Leno ondanks zijn lage rating ook in staat om het onmogelijke mogelijk te maken en ditzelfde ervaar ik nu met Butland.

Daarnaast. Hoeveel coins wil je uitgeven voor iets waar je alles behalve controle over hebt. Je keeper is je laatste redmiddel om een tegengoal te voorkomen. Je moet uiteindelijk gewoon zorgen dat ze niet bij je doel komen met je middenveld dan wel niet verdedigers. Een Neuer gaat een bal ook niet uit de kruising halen omdat het Neuer is. Daarnaast zijn dit jaar alle keepers gevoelig voor driven shots en zal een 100k keeper je niet gaan redden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 03-10 12:41
[...]

Hoe werkt het afrond trucje O+

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 14:09:
[...]

Wij zijn het ook nooit eens he ;) Maar Neuer echt mega slecht vinden, dan heb je er niet veel kaas van gegeten, lachwekkend eigenlijk.
Maar buiten Neuer zijn er natuurlijk genoeg andere keepers die goed kunnen werken. Voor mij is Neuer de beste keeper waarmee ik in fifa17 heb gespeeld, maar Lloris of Courtois zijn prijs/kwaliteit wel interessanter.
MitchelFC schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 14:08:
[...]

Wat zal jou beste achterhoede zijn dan?
Mijn huidige achterhoede is nu Alaba - Boateng, IF Bonucci, IF Florenzi en Neuer in de goal. Maar mijn BPL team met Shaw - Koscielny - Smalling - Walker en Lloris vond ik ook erg prettig spelen.
Mars18 schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 14:33:
[...]

Hoe werkt het afrond trucje O+
Check de 5k filmpjes op youtube. Als je weet hoe je moet afronden maakt het niet uit of je Neuer of Butland heb staan :+
Ik heb lang met Butland gespeeld, maar het is een beetje een hobby keeper. Leuk voor in het begin, maar je wilt toch beter

[ Voor 15% gewijzigd door Bean77 op 22-11-2016 14:38 ]

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Bean77 schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 14:36:
[...]

Wij zijn het ook nooit eens he ;) Maar Neuer echt mega slecht vinden, dan heb je er niet veel kaas van gegeten, lachwekkend eigenlijk.
Maar buiten Neuer zijn er natuurlijk genoeg andere keepers die goed kunnen werken. Voor mij is Neuer de beste keeper waarmee ik in fifa17 heb gespeeld, maar Lloris of Courtois zijn prijs/kwaliteit wel interessanter.

[...]

Mijn huidige achterhoede is nu Alaba - Boateng, IF Bonucci, IF Florenzi en Neuer in de goal. Maar mijn BPL team met Shaw - Koscielny - Smalling - Walker en Lloris vond ik ook erg prettig spelen.

[...]

Check de 5k filmpjes op youtube. Als je weet hoe je moet afronden maakt het niet uit of je Neuer of Butland heb staan :+
Ik heb lang met Butland gespeeld, maar het is een beetje een hobby keeper. Leuk voor in het begin, maar je wilt toch beter
Ik zit te wachten tot ik De Gea kan kopen, werkt goed samen met mijn duo Baily en Smalling. Ook heb ik Shaw nu gehaald na jullie loftrompet.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mars18 schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 14:42:
[...]
Ik zit te wachten tot ik De Gea kan kopen, werkt goed samen met mijn duo Baily en Smalling. Ook heb ik Shaw nu gehaald na jullie loftrompet.
Butland is wel een scorende keeper trouwens ;)

Zie mijn 1e filmpje.
YouTube: Fifa 17 Epic extra time goaaallllll

p.s. 2e filmpje is mijn meest onwaarschijnlijke FIFA goal ooit :P

[ Voor 6% gewijzigd door Bean77 op 22-11-2016 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bean77 schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 14:36:
[...]

Dit is mijn ervaring met hem op doel. Meerdere keren tegen gekomen maar hij kwam niet over als de beste keeper in het spel. Het kan ook zijn dat ik in mijn 1 op 1 situaties veel beter gepositioneerd stond dan bij andere keepers maar dat lijkt mij ook sterk. Elke keeper is nou eenmaal simpel te passeren door de bal op de verre hoek te spelen of een laag hard schot.

Mijn Serie A en BPL team voor aankomende WL:
https://gyazo.com/d57941ccad4855d505c1e5f1b9c69628
https://gyazo.com/8d9487a8699f605561e00702a33fa66e (voornamelijk untradeables)

Enige keeper waar ik een beetje moeite mee heb is Cech.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 14:46:
[...]

Dit is mijn ervaring met hem op doel. Meerdere keren tegen gekomen maar hij kwam niet over als de beste keeper in het spel. Het kan ook zijn dat ik in mijn 1 op 1 situaties veel beter gepositioneerd stond dan bij andere keepers maar dat lijkt mij ook sterk. Elke keeper is nou eenmaal simpel te passeren door de bal op de verre hoek te spelen of een laag hard schot.

Mijn Serie A en BPL team voor aankomende WL:
https://gyazo.com/d57941ccad4855d505c1e5f1b9c69628
https://gyazo.com/8d9487a8699f605561e00702a33fa66e (voornamelijk untradeables)

Enige keeper waar ik een beetje moeite mee heb is Cech.
Aahh je hebt er dus nog niet zelf mee gespeeld?

Meest irritante keeper om tegen te spelen vind ik Lloris

[ Voor 3% gewijzigd door Bean77 op 22-11-2016 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bean77 schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 14:49:
[...]

Aahh je hebt er dus nog niet zelf mee gespeeld?

Meest irritante keeper om tegen te spelen vind ik Lloris
Ga niet zoveel coins verbrassen aan een keeper nee maar ben hem meerdere keren tegen gekomen en hij presteert niet beter dan een andere keeper die ik ben tegen gekomen. Keepers heb je toch geen invloed op dus hoef hem niet te hebben aangeschaft om er een mening over te hebben dacht ik zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErnstMid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 01-09 10:40

ErnstMid

Xbox GT: Capitalbully

Lightthunder schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 14:00:
Heel frustrerend als ik hier telkens lees wat jullie allemaal uit packs halen :P
Ik heb net de SBC's Hybrid nation en Hybrid leagues voltooid en 8(ca.?) packs geopend. Serieus de best verkregen kaart is Bony!!

Haha, is de kans kleiner op betere kaarten uit verkregen packs uit SBC ofzo?
haha nee, maar de kans dat je iets leuks uit een pack haalt is gewoon reteklein. Ik heb inmiddels moeilijk veel packs geopend; beste speler die eruit kwam was ozil aan het begin van het spel :) Daarna iets van Toure (40k) geloof ik.

Maar goed, ik ben dol op packs openen :P (niet van fifa coins trouwens; speel vaak offline draft met een serietje op tv).

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 15:08:
[...]

Ga niet zoveel coins verbrassen aan een keeper nee maar ben hem meerdere keren tegen gekomen en hij presteert niet beter dan een andere keeper die ik ben tegen gekomen. Keepers heb je toch geen invloed op dus hoef hem niet te hebben aangeschaft om er een mening over te hebben dacht ik zo.
Ik denk dat je echt een denkfout maakt want je hebt wel invloed op de keepers. Neuer is echt wel een stuk beter dan Butland. De vraag alleen is of Neuer (of de Gea) de meer coins waard zijn tov Lloris/Courtois. Dat is voor ieder een persoonlijke afweging. Als je veel coins hebt dan is het misschien een makkelijkere keuze. Cech (vrij matig) heb ik laatst gepacked maar die vind ik minder goed tov Lloris/Courtois.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oeffel
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13-12-2021
Lightthunder schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 14:00:
Heel frustrerend als ik hier telkens lees wat jullie allemaal uit packs halen :P
Ik heb net de SBC's Hybrid nation en Hybrid leagues voltooid en 8(ca.?) packs geopend. Serieus de best verkregen kaart is Bony!!

Haha, is de kans kleiner op betere kaarten uit verkregen packs uit SBC ofzo?
Zeker frustrerend want die packs leveren bij mij ook niks op. Die Marquee matches van afgelopen weekend kon ik achter elkaar invullen en inleveren maar leverden niks op. Beste speler die ik gepacked heb zijn Barkley en Musa in het begin van het spel. Waren spetterende 3-5k winst. :/
Volgend jaar vraag ik me wel sterk af of ik nog een Deluxe editie koop. Die maandag packs zit nou werkelijk helemaal geen bal in.
In FIFA 16 ook niks boeiends gepacked.
In FIFA 15 (toen kocht ik wel vaker packs met fifa coinst) Benzema IF, Thiago Silva IF, Hazard, Zlatan en Neymar gepacked.
Ik hou maar vol dat ik vast een keer iets krijg.
Maar jaloezie is wel aanwezig als ik mensen hier zo effe tussendoor zie noemen dat ze Ronaldo, Suarez of Baresi hebben gepacked... >:)

En dan investeer ik eens in Movember kaartjes maar als er niks verandert kan ik die rommel ook discarden. Heb ze wel zoveel mogelijk gekocht voor discard prijzen. Maar 1 knallertje kan toch wel? Heb weinig hoop en er is waarschijnlijk zoveel op de markt dat dat toch niet lukt. Die halloween kaartjes waren maar een week in omloop, deze kaartjes al de hele maand. :F
Wallstreet heeft niks verloren aan mij hehehe

[ Voor 15% gewijzigd door Oeffel op 22-11-2016 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb dit jaar ook de luxe versie aangeschaft, krijg op maandag 2 jumbo goud-pakketten. Daar heb ik de Halloween uitvoering van Lukaku uitgehaald.

Voor volgend jaar denk ik dat ik beter de gewone Fifa kan kopen, en daarnaast punten koop van het geld van de luxe versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErnstMid

ErnstMid

Oeffel schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 15:20:
[...]

Zeker frustrerend want die packs leveren bij mij ook niks op. Die Marquee matches van afgelopen weekend kon ik achter elkaar invullen en inleveren maar leverden niks op. Beste speler die ik gepacked heb zijn Barkley en Musa in het begin van het spel. Waren spetterende 3-5k winst. :/
Volgend jaar vraag ik me wel sterk af of ik nog een Deluxe editie koop. Die maandag packs zit nou werkelijk helemaal geen bal in.
In FIFA 16 ook niks boeiends gepacked.
In FIFA 15 (toen kocht ik wel vaker packs met fifa coinst) Benzema IF, Thiago Silva IF, Hazard, Zlatan en Neymar gepacked.
Ik hou maar vol dat ik vast een keer iets krijg.
Maar jaloezie is wel aanwezig als ik mensen hier zo effe tussendoor zie noemen dat ze Ronaldo, Suarez of Baresi hebben gepacked... >:)
Die maandagochtend packs krijg ik ook echt helemaaaaal niks uit. Volgens mij het beste wat daar uit is gekomen zijn hunter kaarten 8)7 SBC's idd hetzelfde, kan ze meestal wel meteen invullen, dat komt misschien wel mede door alle packs maar probeer ze meestal wel een beetje in te schatten. (River plate - Boca juniors over twee weken ofzo?)

Deluxe editie heb ik nu geprobeerd omdat toch game share doe met xbox en mn maat ook meebetaalde maar sla die volgend jaar over denk ik.

EDIT: ik denk dat er nog wel een sbc met movember kaarten komt, we hebben ook nog ruim een week he :*)

[ Voor 3% gewijzigd door ErnstMid op 22-11-2016 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oeffel
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13-12-2021
Kijk, Boca-River Plate zal er ook zeker inzitten. Dan zal ik vast wat kopen!
Is dit weekend niet de derby tussen Werder en HSV?
Moeten elkaar hier wel wat wijzer maken he?

Voorheen was ik meer handelend in kits maar die leveren vrij weinig op momenteel. Een paar zilveren kits zijn waardevast maar die krijg je ook niet makkelijk te pakken en zijn relatief weinig in omloop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MitchelFC
Ik wil gewoon een degelijk goede keeper, moet je voor de grap een keer online seizoenen met argentinië spelen, dat soort keeper laten elke bal door dat is niet normaal gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oeffel schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 15:29:
Kijk, Boca-River Plate zal er ook zeker inzitten. Dan zal ik vast wat kopen!
Is dit weekend niet de derby tussen Werder en HSV?
Moeten elkaar hier wel wat wijzer maken he?

Voorheen was ik meer handelend in kits maar die leveren vrij weinig op momenteel. Een paar zilveren kits zijn waardevast maar die krijg je ook niet makkelijk te pakken en zijn relatief weinig in omloop
Op reddit is er een draadje te vinden hierover waarbij al enkele weken verder gekeken wordt wat de potentiele wedstrijden zijn. Als je nu voor komend weekend in wilt slaan betaal je mogelijk al teveel.
Het best is om over 2 a 3 weken al in te gaan kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arwintju
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 10-10 14:45
MitchelFC schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 15:33:
Ik wil gewoon een degelijk goede keeper, moet je voor de grap een keer online seizoenen met argentinië spelen, dat soort keeper laten elke bal door dat is niet normaal gewoon.
Daar keept toch Rulli? Die hielt alles tegen toen ik een keer met Argentinië in seizoenen bezig was haha. Het ligt ook aan je speelstijl denk ik, al heeft een keeper daar niet echt invloed op. Zo kan een Dybala bijvoorbeeld prima voor jou werken maar voor een ander totaal niet.

Mijn keepers worden binnenkort Lloris en Buffon. Beide zeer goede keeper (van wat ik hoor) en niet heel erg duur (Gaan respectievelijk voor 35K en 28K op PC)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErnstMid

ErnstMid

Bean77 schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 15:37:
[...]

Op reddit is er een draadje te vinden hierover waarbij al enkele weken verder gekeken wordt wat de potentiele wedstrijden zijn. Als je nu voor komend weekend in wilt slaan betaal je mogelijk al teveel.
ja je kunt inderdaad het beste even wat verder kijken dan aankomend weekend :) Ik zit te wachten op de mogelijkheid mn transferlijst te upgraden naar 100...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Ik kom altijd vaak voor het schot nog even uit, voor mij gevoel werkt dat haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Arwintju schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 15:38:
[...]

Daar keept toch Rulli? Die hielt alles tegen toen ik een keer met Argentinië in seizoenen bezig was haha. Het ligt ook aan je speelstijl denk ik, al heeft een keeper daar niet echt invloed op. Zo kan een Dybala bijvoorbeeld prima voor jou werken maar voor een ander totaal niet.

Mijn keepers worden binnenkort Lloris en Buffon. Beide zeer goede keeper (van wat ik hoor) en niet heel erg duur (Gaan respectievelijk voor 35K en 28K op PC)
Ik ben fan van Donnaruma, die heeft al heel wat punten voor mij gepakt :)
Waarschijnlijk komt dat door de sweeper keeper trait, waar Handanovic altijd bevroren op de lijn staat tenzij ik de controller gebruikt om hem uit te laten komen waarbij Donnaruma er dan al bovenop zit.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +2 Henk 'm!
eindelijk eens wat packluck hier. Agueroooo eruit gehaald. 350k coins binnen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuwe prediction voor TOTW10: http://news.futhead.com/p...-totw-predictions-week-10

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=t4qAIlDK1V0]

Ik kan niet de enige zijn hier die zich echt kapot lacht om de "ik ben boos animatie" die dit jaar is doorgevoerd. Spelers die onderuit gehaald worden en vervolgens teleurgesteld op de grond blijven liggen. Snap dat ze het realistisch willen maken maar zulke dingen kost je gewoon goals. Zie op Reddit ook vrij veel van zulke beelden maar het is werkelijk te grappig dat dit in de online modus is doorgevoerd :P

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2016 18:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeweeherman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09-2024

peeweeherman

energieleverend.nl

Bean77 schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 15:37:
[...]

Heb je misschien ook een link? Heb al vaak gekeken maar voor december weinig gevonden. Link die hier stond voor november was top!

En nog gefeliciteerd met Aguero! Weet hoe het voelt nadat ik vorig weekend Hummels en IF Lukaku achter elkaar uit een pakje trok :)

[ Voor 11% gewijzigd door peeweeherman op 22-11-2016 19:10 ]

Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Thanks, Hoop dat Insigne doorgaat (en +2 ipv +1) hoewel hij waarschijnlijk niet goedkoop zal zijn.
Khedira is waarschijnlijk wel een zekerheidje, en misschien ook leuk met een pace kaartje.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bossie schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 19:14:
[...]

Thanks, Hoop dat Insigne doorgaat (en +2 ipv +1) hoewel hij waarschijnlijk niet goedkoop zal zijn.
Khedira is waarschijnlijk wel een zekerheidje, en misschien ook leuk met een pace kaartje.
Vind Khedira alleen niet fijn spelen. Weet niet wat het is maar vind hem zo traag met FUT dat ik hem na 10 wedstrijden weer verkocht heb. Zijn draaicirkel is waar ik mij persoonlijk een beetje aan stoor. Hetzelfde heb ik met Fellaini met een shadow kaart. Het voelt nog steeds traag aan en merk bij trage spelers niet echt dat zo'n kaart echt helpt. Zo voelt het tenminste in tegenstelling tot Medel of Perisic met een pace upgrade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 19:23:
[...]

Vind Khedira alleen niet fijn spelen. Weet niet wat het is maar vind hem zo traag met FUT dat ik hem na 10 wedstrijden weer verkocht heb. Zijn draaicirkel is waar ik mij persoonlijk een beetje aan stoor. Hetzelfde heb ik met Fellaini met een shadow kaart. Het voelt nog steeds traag aan en merk bij trage spelers niet echt dat zo'n kaart echt helpt. Zo voelt het tenminste in tegenstelling tot Medel of Perisic met een pace upgrade.
Correct, lijkt voor mijn gevoel door zijn lengte te komen maar misschien is de kaart goedkoop genoeg om een middagje te testen. Speel overigens nu met Bonucci als CDM :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bossie schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 19:32:
[...]

Correct, lijkt voor mijn gevoel door zijn lengte te komen maar misschien is de kaart goedkoop genoeg om een middagje te testen. Speel overigens nu met Bonucci als CDM :+
Geen idee. Ik heb met spelers als als Insigne wel het idee dat ze sneller lijken door lengte maar na het uittesten van Perisic (met Hawk) denk ik dat het met de speed dribbler trait te maken heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
peeweeherman schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 19:06:
[...]

Heb je misschien ook een link? Heb al vaak gekeken maar voor december weinig gevonden. Link die hier stond voor november was top!

En nog gefeliciteerd met Aguero! Weet hoe het voelt nadat ik vorig weekend Hummels en IF Lukaku achter elkaar uit een pakje trok :)
Sorry geen zin om te zoeken omdat ik zelf daar niet op inkoop. Gaat ten koste van mijn transferlijst en dat wil ik niet ;) Nu ook weer continue 100 items aan het verkopen.

Jup wel geinig om zo'n walk out zelf eens te hebben. Ik had liever Pogba gehad, maar misschien niet teveel klagen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PetrCech_3
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 23-09-2024
Hebben jullie die Walk Outs alleen op de console? Of heeft iemand dit ook al wel eens in de web-app gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PetrCech_3 schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 19:41:
Hebben jullie die Walk Outs alleen op de console? Of heeft iemand dit ook al wel eens in de web-app gehad?
Mijn Cech op de web app was geen walk out.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 19:38:
[...]

Geen idee. Ik heb met spelers als als Insigne wel het idee dat ze sneller lijken door lengte maar na het uittesten van Perisic (met Hawk) denk ik dat het met de speed dribbler trait te maken heeft.
Ik gebruik Perisic ook als LW en speed dribbler heeft zeker impact. Uiteraard is een speler zonder bal sneller waardoor mijn Salah SIF nog regelmatig word ingehaald, speed dribbler lijkt de snelheid weer iets te verhogen (of de beperking verminderen).

Robben is misschien wel aardig voor verdere testen, aangezien hij ook met de bal errug snel is.

Een Perisic IF zou echt een zieke kaart zijn, zijn stats zijn erg goed, beter dan zijn overal rating doet vermoeden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://i.gyazo.com/ebe9c9a85e620dde836da0a5439912af.png
Volledig TOTW team :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Beetje overdreven tegen een tegenstander van dit niveau. Vind het knapper dat die Polen er 4 ingeschoten hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bean77 schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 23:17:
[...]

Beetje overdreven tegen een tegenstander van dit niveau. Vind het knapper dat die Polen er 4 ingeschoten hebben.
En ik blijf mij verbazen dat jij altijd negatief bent over Dortmund. Bravo! Ga wedstrijden kijken of kap er mee!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arwintju
Verwijderd schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 23:24:
[...]

En ik blijf mij verbazen dat jij altijd negatief bent over Dortmund. Bravo! Ga wedstrijden kijken of kap er mee!
Nou ik ben het eigenlijk wel met bean eens. Schitterende wedstrijd maar het is knapper dat die gasten van legia er nog 4 weten te maken. We top van Reus trouwens, die schiet er gewoon ff 3 in tijdens zn rentree. Helaas tellen deze wedstrijden niet mee voor het TOTW (correct me if i'm wrong).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arwintju schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 23:31:
[...]

Nou ik ben het eigenlijk wel met bean eens. Schitterende wedstrijd maar het is knapper dat die gasten van legia er nog 4 weten te maken. We top van Reus trouwens, die schiet er gewoon ff 3 in tijdens zn rentree. Helaas tellen deze wedstrijden niet mee voor het TOTW (correct me if i'm wrong).
Bean gaat BVB omdat ik de club support. Laat ik daar maar mee beginnen. Dan weet je direct waarom hij als een klein kind reageert. CL telt uiteraard niet mee maar als je de wedstrijd had gevolgd dan weet je ook de rol die Dembele heeft gehad en zin prijs is gewoon van 50k naar 120k gegaan.

Burki heeft gedurende de wedstrijd tegen Bayern een gebroken hand opgelopen wat de tegendoelpunten deels verklaard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas18GT
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-10 13:18
Als je niet fit bent moet je lekker thuis blijven :+

Ik vind het van allebei wel knap, en uiteindelijk een leuke wedstrijd voor de kijker, daar gaat het om toch?

Ik heb Neymar, Griezmann en Bale weer verkocht, ik kan gewoon niet overweg met linkspoten (Bale en Griezmann). Aubameyang teruggehaald met zo'n beetje heel bayern eromheen (en Ramos) en die scoort er gelijk weer 3 in zijn eerste wedstrijd en uiteindelijk 11 in 7 wedstrijden :)

Overigens krijg ik met een 83 rated bundesliga team echt heel andere tegenstanders dan met een 83 rated Spaanse liga team..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambianz
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07-10 20:21
Verwijderd schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 23:36:
[...]

Bean gaat BVB omdat ik de club support. Laat ik daar maar mee beginnen. Dan weet je direct waarom hij als een klein kind reageert. CL telt uiteraard niet mee maar als je de wedstrijd had gevolgd dan weet je ook de rol die Dembele heeft gehad en zin prijs is gewoon van 50k naar 120k gegaan.
Dembele is wel meteen naar 70k gedaald ongeveer. Verwacht geen in form maar was destijds met Kanté ook. Wellicht krijgen die otw kaarten wel een soort voorkeursregeling of iets dergelijks..

Denk dat ik ergens deze week dit team aan ga schaffen:
https://www.futbin.com/17/squad/342152

Nog enigszinds ontevreden over de RM positie met Shaqiri en twijfel nog wie als CAM te gebruiken. Overweeg nu Rooney of Slimani

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Helaas niet gekwalificeerd gisteren.
Ik ga nu vol voor de seasons, met mijn normale team.

Ik krijg azpilicueta maar niet verkocht, bied hem aan voor 8k, maar nee hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanVanHaaren
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 08:48
Hoe verwachten jullie dat de prijzen van de conditiekaarten de komende periode zullen evolueren? Zullen de prijzen net zoals die van spelers gaan dalen? Ik heb weinig ervaring met Ultimate Team en probeer de marktschommelingen wat beter te begrijpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mars18 schreef op woensdag 23 november 2016 @ 06:49:
Ik krijg azpilicueta maar niet verkocht, bied hem aan voor 8k, maar nee hoor
Dat lijkt me ook iets teveel:
https://www.futbin.com/17/player/187/azpilicueta

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JanVanHaaren schreef op woensdag 23 november 2016 @ 06:55:
Hoe verwachten jullie dat de prijzen van de conditiekaarten de komende periode zullen evolueren? Zullen de prijzen net zoals die van spelers gaan dalen? Ik heb weinig ervaring met Ultimate Team en probeer de marktschommelingen wat beter te begrijpen.
Lastig te zeggen. Ik neem aan dat je het principe van vraag en aanbod kent. En het is een feit dat er sowieso meer op de markt komt in het komende weekend. Grote kans dat de prijzen dalen maar conditiekaarten zijn natuurlijk erg gewild. Zowel voor handel als gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanVanHaaren
Vissert schreef op woensdag 23 november 2016 @ 07:31:
Lastig te zeggen. Ik neem aan dat je het principe van vraag en aanbod kent. En het is een feit dat er sowieso meer op de markt komt in het komende weekend. Grote kans dat de prijzen dalen maar conditiekaarten zijn natuurlijk erg gewild. Zowel voor handel als gebruik.
Het is inderdaad moeilijk om in te schatten. De voorbije weken heb ik redelijk wat munten kunnen verdienen door aan het begin van de week conditiekaarten in te kopen en die tijdens het weekend met winst opnieuw te verkopen. Ik vrees dat de prijzen tijdens het aanstaande weekend wat minder sterk zullen stijgen als gevolg van een groter aanbod op de markt.

Ik heb momenteel zo'n 100000 munten ter beschikking om mee te handelen. Ik zal eens bekijken of ik die niet op een slimmere manier kan investeren. Eventuele suggesties zijn uiteraard steeds welkom. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Arwintju schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 23:31:
[...]

Precies, er 4 inschieten tegen Dordtmund heb ik Bayern afgelopen weekend niet zien doen ;)
Thomas18GT schreef op woensdag 23 november 2016 @ 00:14:
Als je niet fit bent moet je lekker thuis blijven :+

Ik vind het van allebei wel knap, en uiteindelijk een leuke wedstrijd voor de kijker, daar gaat het om toch?

Ik heb Neymar, Griezmann en Bale weer verkocht, ik kan gewoon niet overweg met linkspoten (Bale en Griezmann). Aubameyang teruggehaald met zo'n beetje heel bayern eromheen (en Ramos) en die scoort er gelijk weer 3 in zijn eerste wedstrijd en uiteindelijk 11 in 7 wedstrijden :)

Overigens krijg ik met een 83 rated bundesliga team echt heel andere tegenstanders dan met een 83 rated Spaanse liga team..
Had je Suarez ook als rechtspoot moeten opstellen ;) Maar zonder gein, Griezmann werkt ook bij mij niet. Geen idee ook waarom. Ik zie anderen de meest magische dingen ermee doen, maar ik kan er niks mee. Bale vind ik wel echt uber.
JanVanHaaren schreef op woensdag 23 november 2016 @ 06:55:
Met de WL verwacht ik zelf dat de prijzen wel ongeveer wel zo zullen blijven. Op maandag zal je de kaarten mogelijk iets goedkoper kunnen krijgen omdat dan veel - gratis - packs geopend worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-05 23:52

shameblaster

BB4E^Cons

JanVanHaaren schreef op woensdag 23 november 2016 @ 07:55:
[...]

Het is inderdaad moeilijk om in te schatten. De voorbije weken heb ik redelijk wat munten kunnen verdienen door aan het begin van de week conditiekaarten in te kopen en die tijdens het weekend met winst opnieuw te verkopen. Ik vrees dat de prijzen tijdens het aanstaande weekend wat minder sterk zullen stijgen als gevolg van een groter aanbod op de markt.

Ik heb momenteel zo'n 100000 munten ter beschikking om mee te handelen. Ik zal eens bekijken of ik die niet op een slimmere manier kan investeren. Eventuele suggesties zijn uiteraard steeds welkom. ;)
Doel je dan op de team conditie kaarten (+/-1400)of speler conditie kaarten(+/-250)?

Cons:::BB4E

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

shameblaster schreef op woensdag 23 november 2016 @ 09:08:
[...]

Doel je dan op de team conditie kaarten (+/-1400)of speler conditie kaarten(+/-250)?
Op de One is er een bot die fitnesskaartjes voor 950 koopt. Het lukt af en toe om er een bergje voor minder te maken. Dan flikker ik ze allemaal erop voor 950. Heb daar best vaak een leuk bedragje mee verdient. Nog 4k met die handel en ik koop forsberg if voor mijn bundesteampje.

De wissel naar 4321 heeft wel wat opgeleverd. Ik scoor weer vrij en krijg er evenveel om de oren. Gisteren 5 gewonnen, 1 gelijk. Hup naar div 4. Ga ik vanavond wel weer degraderen! :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
[...]

Team conditie.
Afgelopen maandag nog genoeg voor zo'n 850-900 coins binnen gehaald. Komend weekend maar weer aanbieden met wat marge.

edit:
Met de coins die ik verdien en van aguerooo toch weer een beetje aan het kijken voor een 2e team die ik na het weekend wil gaan aanvullen.
Dit geraamte heb ik nu: https://www.futbin.com/squad-builder/427085

Afgezien de verdediging, dat waarschijnlijk shaw-smalling-walker en Lloris gaat worden ben ik nog op zoek naar 1 middenvelder en een aanvaller. Ik zit met 2 opties in mijn hoofd. Maar de gedachte om Pogba te halen als CAM is wel heel sterk, waarbij payet naar CM gaat. Zouden jullie voor een fysieke spits gaan zoals een Costa of Lukaku of een snelle zoals Vardy/Musa/Remy?

[ Voor 46% gewijzigd door Bean77 op 23-11-2016 09:50 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Bean77 schreef op woensdag 23 november 2016 @ 09:12:
[...]

Team conditie.
Afgelopen maandag nog genoeg voor zo'n 850-900 coins binnen gehaald. Komend weekend maar weer aanbieden met wat marge.

edit:
Met de coins die ik verdien en van aguerooo toch weer een beetje aan het kijken voor een 2e team die ik na het weekend wil gaan aanvullen.

Afgezien de verdediging, dat waarschijnlijk shaw-smalling-walker en Lloris gaat worden ben ik nog op zoek naar 1 middenvelder en een aanvaller. Ik zit met 2 opties in mijn hoofd. Maar de gedachte om Pogba te halen als CAM is wel heel sterk, waarbij payet naar CM gaat. Zouden jullie voor een fysieke spits gaan zoals een Costa of Lukaku of een snelle zoals Vardy/Musa/Remy?
Costa vind ik niks. Hij valt net tussen sterk en snel. Lukas vind ik wel top. Ik speel liever met snelheid voorin (minimaal 80,liefst hoger). Maar dat is natuurlijk een speelstijl ding.

Vardy sowieso niet. Maar dat komt omdat hij een ploert is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanVanHaaren
Ik koop tijdens de week teamconditiekaarten voor circa 900 munten en verkoop ze tijdens het weekend opnieuw voor zo'n 1400 à 1500 munten. Ik vraag mij enkel af of de prijzen dit weekend opnieuw zo fors zullen stijgen aangezien er wellicht meer conditiekaarten op de markt zullen komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amelandbor
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15:31
Bean77 schreef op woensdag 23 november 2016 @ 09:12:
[...]

Team conditie.

edit:

Je kan ook op Costa/Lukaka een Hunter kaart gooien, dan is ie wel redelijk snel. Maar het hangt meer af van je speelstijl. Costa kopt er bijvoorbeeld meer in bij mij dan Lukaku.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vissert for president *O*
Ambianz schreef op woensdag 23 november 2016 @ 01:21:
[...]

Dembele is wel meteen naar 70k gedaald ongeveer. Verwacht geen in form maar was destijds met Kanté ook. Wellicht krijgen die otw kaarten wel een soort voorkeursregeling of iets dergelijks..

Denk dat ik ergens deze week dit team aan ga schaffen:
https://www.futbin.com/17/squad/342152

Nog enigszinds ontevreden over de RM positie met Shaqiri en twijfel nog wie als CAM te gebruiken. Overweeg nu Rooney of Slimani
CL telt niet mee dus ga er maar niet vanuit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 23 november 2016 @ 10:20:
Vissert for president *O*

[...]
CL telt niet mee dus ga er maar niet vanuit.
Dat sowieso! :*) Durf jij vanavond een potje? *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vissert schreef op woensdag 23 november 2016 @ 10:36:
[...]

Dat sowieso! :*) Durf jij vanavond een potje? *O*
Moet wel lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 11-10 20:42
Zit nog steeds te wachten tot de prijzen dalen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvanpol
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 20-03 14:19
Jamesl schreef op woensdag 23 november 2016 @ 11:17:
Zit nog steeds te wachten tot de prijzen dalen :(
2 woorden, 9 letters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bier halen.

Prijzen zijn al weer een beetje aan het stijgen omdat de weekend League er weer aan komt. Ondanks dat er meer packs en dus spelers in het spel komen zijn er ook veel meer coins in het spel beschikbaar. Als je kijkt wat meer coins betekend moet je terug gaan naar Fifa 15 waar spelers als Ronaldo 12 miljoen waren op een gegeven moment doordat er zoveel coins beschikbaar waren.

Het is nog maar de vraag of het veel zal zakken in prijs. Het ligt puur aan het paniek zaaien wat er nu gebeurd dat je alles zou moeten verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
Verwijderd schreef op woensdag 23 november 2016 @ 11:29:
[...]

Bier halen.

Prijzen zijn al weer een beetje aan het stijgen omdat de weekend League er weer aan komt. Ondanks dat er meer packs en dus spelers in het spel komen zijn er ook veel meer coins in het spel beschikbaar. Als je kijkt wat meer coins betekend moet je terug gaan naar Fifa 15 waar spelers als Ronaldo 12 miljoen waren op een gegeven moment doordat er zoveel coins beschikbaar waren.

Het is nog maar de vraag of het veel zal zakken in prijs. Het ligt puur aan het paniek zaaien wat er nu gebeurd dat je alles zou moeten verkopen.
Ja die tijd kan ik me nog goed herinneren, toen kon je ook nog coins kopen _/-\o_ , was leuk om dan 1 miljoen coins te kopen voor paar euro's en dan alleen maar packs te kopen en er totaaaaal niks uit te krijgen haha.

Maargoed, vorig jaar was er echt een enorme daling zichtbaar (Bv. aguero van 415 --> 200 ging 52% daling) nu is bv diezelfde Aguero van 470 --> 355, 25% daling) Dus ik hoop dat er nog een daling komt.
Weekend league is natuurlijk een factor die de prijs omhoog draaft, wellicht dat er met TOTW vnv/morgen wat onrust komt.
En anders verwacht ik miss zondag/maandag nog een daling door einde weekend league en Cyber Monday

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jamesl schreef op woensdag 23 november 2016 @ 11:46:
[...]

Ja die tijd kan ik me nog goed herinneren, toen kon je ook nog coins kopen _/-\o_ , was leuk om dan 1 miljoen coins te kopen voor paar euro's en dan alleen maar packs te kopen en er totaaaaal niks uit te krijgen haha.

Maargoed, vorig jaar was er echt een enorme daling zichtbaar (Bv. aguero van 415 --> 200 ging 52% daling) nu is bv diezelfde Aguero van 470 --> 355, 25% daling) Dus ik hoop dat er nog een daling komt.
Weekend league is natuurlijk een factor die de prijs omhoog draaft, wellicht dat er met TOTW vnv/morgen wat onrust komt.
En anders verwacht ik miss zondag/maandag nog een daling door einde weekend league en Cyber Monday
Misschien is de daling niet zo groot als vorig jaar, maar elke leuke daling is meegenomen toch? :)

Zojuist ook weer een paar nietszeggende rare zilver spelers verkocht tegen duizelingwekkende bedragen (5k en 7.8k). Dat is wel het mooie van fifa17 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
Bean77 schreef op woensdag 23 november 2016 @ 12:01:
[...]

Misschien is de daling niet zo groot als vorig jaar, maar elke leuke daling is meegenomen toch? :)

Zojuist ook weer een paar nietszeggende rare zilver spelers verkocht tegen duizelingwekkende bedragen (5k en 7.8k). Dat is wel het mooie van fifa17 :P
Ja klopt. ik hoopte alleen dat het in lijn zou liggen met vorig jaar i.v.m. het team dat ik wilde maken :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 05-10 00:29
Bean77 schreef op woensdag 23 november 2016 @ 12:01:
[...]

Wou zeggen elke coin doet me goed die er af gaat haha. Maar een dikke crash is wel het mooiste :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jamesl schreef op woensdag 23 november 2016 @ 12:02:
[...]

Ja klopt. ik hoopte alleen dat het in lijn zou liggen met vorig jaar i.v.m. het team dat ik wilde maken :p
Ik hoop met je mee omdat ik mijn 2e team nog wat wil verbeteren. Maar mijn topteam is ondanks de dalingen van de afgelopen periode nauwelijks in waarde gedaald (sterker nog sommige spelers zijn duurder geworden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
Bean77 schreef op woensdag 23 november 2016 @ 12:05:
[...]

Ik hoop met je mee omdat ik mijn 2e team nog wat wil verbeteren. Maar mijn topteam is ondanks de dalingen van de afgelopen periode nauwelijks in waarde gedaald (sterker nog sommige spelers zijn duurder geworden).
Ja ik kan gelukkig wel Vidal veranderen door Renato sanchez en dan hou ik de rest intact, dan hoeft er geen prijsdaling meer te zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jamesl schreef op woensdag 23 november 2016 @ 12:07:
[...]

Ja ik kan gelukkig wel Vidal veranderen door Renato sanchez en dan hou ik de rest intact, dan hoeft er geen prijsdaling meer te zijn
Ik welke formatie wil je gaan spelen?
Ik heb met wat moeite de custom tactic van iemand die WL met 40-0 won. Natuurlijk ben ik een noob, maar alle beetjes helpen, ook zo'n mooie custom tactic met spelers instructies, terugval formatie en aanpassing van de custom tactics in achterstandsituaties (ga ik nodig hebben :P ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bean77 schreef op woensdag 23 november 2016 @ 12:10:
[...]

Ik heb met wat moeite de custom tactic van iemand die WL met 40-0 won. Natuurlijk ben ik een noob, maar alle beetjes helpen, ook zo'n mooie custom tactic met spelers instructies, terugval formatie en aanpassing van de custom tactics in achterstandsituaties (ga ik nodig hebben :P ).
Die waarbij je de 4231 wide formatie compleet laat terugvallen op je eigen 16 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arwintju
Het uitblijven van een (verwachte) crash zorgt voor een extra effect. Mensen raken in paniek en willen nu kopen. Ze bieden dan op alles wat maar een beetje goedkoop weg gaat met als gevolg dat de prijzen weer stijgen met als gevolg dat meer mensen in paniek raken en kopen. Het uitbrengen van packs en de totw vanavond kan redding brengen met als de rewards van de weekend league. Dan zullen de prijzen wel weer dalen.

Morgen Is koffiedik kijken. Het ligt eraan wat de mensen doen. Ik verwacht wel een stijging vanwege de Weekend League. Ook komend weekend wordt afwachten. Bf zal wel gekkenhuis worden dus een daling Is mogelijk. De grote klapper Is misschien wel zondagnacht. Team's worden verkocht maandag extra pack's dus aanbod gaat omhoog. Dat kan een leuke daling zijn.

Mijn tip. Stel voor jezelf een minimum vast van een team of speler die je wil kopen. Wordt het minimum bereikt, koop dan gewoon. Na maandag ben je sowieso te laat!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• c0burn
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 15:58

c0burn

Feed your head

Iemand tips voor een keeper in dit team? https://www.futbin.com/17/squad/428688

Remember what the dormouse said

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Arwintju schreef op woensdag 23 november 2016 @ 12:44:
Mijn tip. Stel voor jezelf een minimum vast van een team of speler die je wil kopen. Wordt het minimum bereikt, koop dan gewoon. Na maandag ben je sowieso te laat!
Voor ToTW spelers is vaak de tip om na maandag te kopen:
- dus nadat iedereen zijn gratis packs heeft ge-opened
- dus na de weekend league

In in dit geval komt daar komt daar cyber monday bij, en EA zal ook wel weer op de bandwagon klimmen om wat extra sales te kunnen bijschrijven ;)

Ik zie vanmiddag eerst wel welke spelers daadwerkelijk TOTW halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arwintju
Haha schitterend! Helaas is er geen keeper die Traore heet.
Bossie schreef op woensdag 23 november 2016 @ 12:51:
[...]

Voor ToTW spelers is vaak de tip om na maandag te kopen:
- dus nadat iedereen zijn gratis packs heeft ge-opened
- dus na de weekend league

In in dit geval komt daar komt daar cyber monday bij, en EA zal ook wel weer op de bandwagon klimmen om wat extra sales te kunnen bijschrijven ;)

Ik zie vanmiddag eerst wel welke spelers daadwerkelijk TOTW halen.
Ja voor totw spelers wel, maar voor overige spelers ben je na maandag gewoon te laat. Prijzen zullen heel hard weer gaan stijgen na maandag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op woensdag 23 november 2016 @ 12:41:
[...]

Die waarbij je de 4231 wide formatie compleet laat terugvallen op je eigen 16 ;)
Whaha die niet.
Ik vind het zelf weinig aan om zo bizar te gaan verdedigen. Vanaf de 80-85ste minuut zou het een optie zijn om echt iets over de drempel te slepen. Er is toch geen klap aan om als je de 1-0 gemaakt hebt in de 20ste minuut dan gelijk zo te gaan spelen? Ik ben niet zo'n sterke resultaat speler, maak dan vaker fouten dan wanneer ik normaal blijf spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arwintju
Bean77 schreef op woensdag 23 november 2016 @ 12:55:
[...]

Whaha die niet.
Ik vind het zelf weinig aan om zo bizar te gaan verdedigen. Vanaf de 80-85ste minuut zou het een optie zijn om echt iets over de drempel te slepen. Er is toch geen klap aan om als je de 1-0 gemaakt hebt in de 20ste minuut dan gelijk zo te gaan spelen? Ik ben niet zo'n sterke resultaat speler, maak dan vaker fouten dan wanneer ik normaal blijf spelen.
Dit dus. Ik denk ook wel eens: ik ga nu ultra verdedigend of park the bus spelen. Nou voor ik het weet heb ik er dan 1 tegen hoor.

Ik ben er niet trots op, maar ben wel iemand die tijdens de WL niet zo'n moeite heeft met het afschermen van de bal bij de corner vlag als ik nipt voor sta. In mijn ogen Is dan alles geoorloofd zolang er maar gewonnen wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn team wat ik maandag heb gekocht, is alweer gestegen met zo'n 100k.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Arwintju schreef op woensdag 23 november 2016 @ 12:58:
[...]

Dit dus. Ik denk ook wel eens: ik ga nu ultra verdedigend of park the bus spelen. Nou voor ik het weet heb ik er dan 1 tegen hoor.

Ik ben er niet trots op, maar ben wel iemand die tijdens de WL niet zo'n moeite heeft met het afschermen van de bal bij de corner vlag als ik nipt voor sta. In mijn ogen Is dan alles geoorloofd zolang er maar gewonnen wordt.
Dit zie je ook in seasons, als er een doelpunt verschil is aan het einde.
Logisch ook, ga liever rondspelen en terughangen ipv me te laten pakken door een tegenstander die juist gaat forceren omdat hij sowieso anders nul punten heeft.

De controller gaat eerder stuk als ik door een foute pass bijvoorbeeld alsnog puntverlies heb in de laatste 5-10 minuten dan door een PTB speler.

edit:
Hier spelen meerdere met calcio-a als ik me niet vergis, iemand die Belotti IF heeft opgepikt en zijn ervaringen wil delen? Icm hawk ziet hij eruit als een prima pinchhitter of tweede spits.

[ Voor 10% gewijzigd door Bossie op 23-11-2016 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
Bean77 schreef op woensdag 23 november 2016 @ 12:10:
[...]

Ik wilde dit team: https://www.futbin.com/17/squad/429073 (eigenlijk Vidal ipv renato sanchez maar dat kan met de huidige prijzen nog niet).

Welke formatie en welke tactics heb je het over? Ik wil ze wel weten eigenlijk! ;)
Arwintju schreef op woensdag 23 november 2016 @ 12:44:
Bf zal wel gekkenhuis worden dus een daling Is mogelijk. De grote klapper Is misschien wel zondagnacht. Team's worden verkocht maandag extra pack's dus aanbod gaat omhoog. Dat kan een leuke daling zijn.
Dit is precies wat ik verwacht :)

[ Voor 21% gewijzigd door Jamesl op 23-11-2016 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsca777
  • Registratie: Februari 2015
  • Niet online
Wanneer worden de beloningen van de Weekend League eigenlijk beschikbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arwintju
rsca777 schreef op woensdag 23 november 2016 @ 13:44:
Wanneer worden de beloningen van de Weekend League eigenlijk beschikbaar?
Vanacht rond een uur of 2 dacht ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jamesl schreef op woensdag 23 november 2016 @ 13:22:
[...]

Ik wilde dit team: https://www.futbin.com/17/squad/429073 (eigenlijk Vidal ipv renato sanchez maar dat kan met de huidige prijzen nog niet).

Welke formatie en welke tactics heb je het over? Ik wil ze wel weten eigenlijk! ;)

[...]

Dit is precies wat ik verwacht :)
Ik ben zelf niet zo'n fan van Fabregas, maar dat is persoonlijk denk ik. Matic zou een leuk alternatief zijn als die tegenvalt of evt (IF) Eriksen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Weet niet of dit al lang is, maar gisteren speelde ik met Smalling, en vertelde de commentator dat het zijn verjaardag was.

en smalling is idd geboren op 22-11.

Leuke toevoeging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arwintju
Mars18 schreef op woensdag 23 november 2016 @ 14:27:
Weet niet of dit al lang is, maar gisteren speelde ik met Smalling, en vertelde de commentator dat het zijn verjaardag was.

en smalling is idd geboren op 22-11.

Leuke toevoeging.
Jep dit zit er al lang in. Was ook zo in 15 en 16 volgens mij. Je hoort het ze ook zeggen als het bijvoorbeeld kerst of oud en nieuw Is. Met halloween hoorde je ze ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Arwintju schreef op woensdag 23 november 2016 @ 14:43:
[...]

Jep dit zit er al lang in. Was ook zo in 15 en 16 volgens mij. Je hoort het ze ook zeggen als het bijvoorbeeld kerst of oud en nieuw Is. Met halloween hoorde je ze ook.
Ik hoor ze überhaupt al helemaal nooit >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
Bean77 schreef op woensdag 23 november 2016 @ 14:25:
[...]

Ik ben zelf niet zo'n fan van Fabregas, maar dat is persoonlijk denk ik. Matic zou een leuk alternatief zijn als die tegenvalt of evt (IF) Eriksen.
Eriksen zijn niet kunnen ivm chem op Kanté, Ik zou wel Matic, oscar of Pogba (niet te betalen) kunnen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jamesl schreef op woensdag 23 november 2016 @ 15:03:
[...]

Eriksen zijn niet kunnen ivm chem op Kanté, Ik zou wel Matic, oscar of Pogba (niet te betalen) kunnen doen.
Misschien zijn er anderen die iets kunnen zeggen over Matic en Fabregas. Maar ik vind Matic een prima speler. Ideaal door zijn fysiek en lengte op het middenveld mbt counters. Ook qua lengte handig bij aanvallende als verdedigende corners. En bij uitrappen/uitgooien van keepers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amelandbor
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15:31
Ben zelf ook niet zo'n fan van Fabregas, zit bij mij op de bank voor Ramsey.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 17:36

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
Bean77 schreef op woensdag 23 november 2016 @ 15:07:
[...]

Misschien zijn er anderen die iets kunnen zeggen over Matic en Fabregas. Maar ik vind Matic een prima speler. Ideaal door zijn fysiek en lengte op het middenveld mbt counters. Ook qua lengte handig bij aanvallende als verdedigende corners. En bij uitrappen/uitgooien van keepers.
Door high defence / med attack van Kanté wilde ik met fabregas een wat aanvallendere middenvelder, vandaar de keuze. Anders is idd matic een zeer goede.

Wat was jouw instellingen nou waar je het over had van die ekrel met 40 wins in WL ? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ronaldo 96 sif in de spits laat het maar crashen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 23 november 2016 @ 16:04:
Ronaldo 96 sif in de spits laat het maar crashen!
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/2nyRgu9.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
Gunstige TOTW voor de crash :)
Ben benieuwd!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murrays
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13:28
LOL, Ronaldo 96 door die makkelijke goals tegen atleti :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Murrays schreef op woensdag 23 november 2016 @ 16:15:
[...]

LOL, Ronaldo 96 door die makkelijke goals tegen atleti :o
Goals zijn goals. Daarnaast is Atlético Madrid 1 van de beste ploegen wanneer het aankomt op verdedigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murrays
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13:28
Verwijderd schreef op woensdag 23 november 2016 @ 16:17:
[...]

Goals zijn goals. Daarnaast is Atlético Madrid 1 van de beste ploegen wanneer het aankomt op verdedigen.
Klopt, dat is zeker waar maar het is wel makkelijk scoren zo. Maar ja ook slim om een SIF kaart van Ronaldo te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arwintju
Zo zeg! Die Dolberg stijgt ook even 6 punten. Schitterende kaart zo.

Iets wat ik me altijd afgevraagd heb hea, wat nu als Dolberg een SIF krijgt. Die is nu 74 krijgt ie dan een goede IF of hoe werkt dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-10 22:18
Yay Dolberg! :D
+6 maar liefst, hopelijk gaat 'ie nog ff zo door. Misschien wordt hij dan na de winter goud :)

[ Voor 19% gewijzigd door Jaap. op 23-11-2016 16:20 ]

Pagina: 1 ... 51 ... 190 Laatste

Let op:
Let op: handelen in coins is door EA niet toegestaan. Het is dan ook niet toegestaan dit in dit topic te bespreken.