Lightthunder schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 14:00:
Heel frustrerend als ik hier telkens lees wat jullie allemaal uit packs halen

Ik heb net de SBC's Hybrid nation en Hybrid leagues voltooid en 8(ca.?) packs geopend. Serieus de best verkregen kaart is Bony!!
Haha, is de kans kleiner op betere kaarten uit verkregen packs uit SBC ofzo?
Zeker frustrerend want die packs leveren bij mij ook niks op. Die Marquee matches van afgelopen weekend kon ik achter elkaar invullen en inleveren maar leverden niks op. Beste speler die ik gepacked heb zijn Barkley en Musa in het begin van het spel. Waren spetterende 3-5k winst.
Volgend jaar vraag ik me wel sterk af of ik nog een Deluxe editie koop. Die maandag packs zit nou werkelijk helemaal geen bal in.
In FIFA 16 ook niks boeiends gepacked.
In FIFA 15 (toen kocht ik wel vaker packs met fifa coinst) Benzema IF, Thiago Silva IF, Hazard, Zlatan en Neymar gepacked.
Ik hou maar vol dat ik vast een keer iets krijg.
Maar jaloezie is wel aanwezig als ik mensen hier zo effe tussendoor zie noemen dat ze Ronaldo, Suarez of Baresi hebben gepacked...
En dan investeer ik eens in Movember kaartjes maar als er niks verandert kan ik die rommel ook discarden. Heb ze wel zoveel mogelijk gekocht voor discard prijzen. Maar 1 knallertje kan toch wel? Heb weinig hoop en er is waarschijnlijk zoveel op de markt dat dat toch niet lukt. Die halloween kaartjes waren maar een week in omloop, deze kaartjes al de hele maand.
Wallstreet heeft niks verloren aan mij hehehe
[
Voor 15% gewijzigd door
Oeffel op 22-11-2016 15:23
]