Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas18GT
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-10 13:18
Verwijderd schreef op maandag 21 november 2016 @ 10:43:
[...]

Mooi team, dat Italië gedeelte ziet er goed uit. Zelf nu ook een variant gemaakt, heb 1.6 miljoen te besteden. https://www.futbin.com/17/squad/401114

Zou moeten lukken, hopelijk dalen de prijzen nog een klein beetje.
Haha top!

Suarez is het volgende project O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 20:42
Persoonlijk zou ik nog even wachten met teams kopen, als ik de trends van vorig jaar mag geloven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Thomas18GT schreef op maandag 21 november 2016 @ 10:28:
Het gaat er toch maar van komen, lekker een weekje vrij dus mijn team komt er vandaag.

https://www.futbin.com/17/squad/400973

Dit heb ik in gedachten, ik twijfel alleen tussen de 2 Gianluigi's, Buffon en SIF Donnarumma, op dit moment precies dezelfde prijs. Ervaringen?
Ik heb Donnarumma nog niet gespeeld (als IF als loanspeler in mijn club), maar puur op stats lijkt mij Buffon beter.

Leuk team overigens. Ik heb zelf gisteren Bonucci geupgrade en waarschijnlijk vandaag nog een update voor Florenzi.
Mijn team nu: https://www.futbin.com/squad-builder/286975

Het liefst vervang ik mijn calcio A driehoekje nog door een BPL driehoekje met Pogba. Maar dat is voorlopig nog wel buiten budget.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas18GT
Jamesl schreef op maandag 21 november 2016 @ 11:09:
Persoonlijk zou ik nog even wachten met teams kopen, als ik de trends van vorig jaar mag geloven :)
Ach die trends van vorig jaar komen allemaal maar niet uit :+

Ik heb lang genoeg gewacht, in vergelijking met in het begin kopen en gewoon spelen en daarmee een dikke 500k verdiend. Op een gegeven moment moet je tevreden zijn toch? :)
Bean77 schreef op maandag 21 november 2016 @ 11:12:
[...]

Ik heb Donnarumma nog niet gespeeld (als IF als loanspeler in mijn club), maar puur op stats lijkt mij Buffon beter.

Leuk team overigens. Ik heb zelf gisteren Bonucci geupgrade en waarschijnlijk vandaag nog een update voor Florenzi.
Mijn team nu: https://www.futbin.com/squad-builder/286975

Het liefst vervang ik mijn calcio A driehoekje nog door een BPL driehoekje met Pogba. Maar dat is voorlopig nog wel buiten budget.
Toch lekker eigenwijs voor Donnarumma gekozen :9
Die krijgt nog een winterupgrade, en anders haal ik Buffon er nog wel even bij als hij niet bevalt, die 20k maakt dan ook niet meer uit..

Ik had eerst ook een leuk team gemaakt met Pogba, alleen ging het bij mij ten koste van de aanval en dat vond ik dan weer zonde (Martial is toch wel een erge downgrade ipv Neymar).

Je link doet het trouwens niet

[ Voor 51% gewijzigd door Thomas18GT op 21-11-2016 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
Thomas18GT schreef op maandag 21 november 2016 @ 11:12:
[...]

Ik heb lang genoeg gewacht, in vergelijking met in het begin kopen en gewoon spelen en daarmee een dikke 500k verdiend. Op een gegeven moment moet je tevreden zijn toch? :)
Zeker, ik kan ook niet in jouw portemonnee kijken natuurlijk en als ik een miljoen muntjes had had ik ook wel een team gekocht nu :)
Ik zit echter 'slechts' op 350K en om een echt mooie teampje te maken moeten de prijzen nog wel beetje dalen dus ik hoop op nog een echte crash komende dagen.

Wil een teampje met Griezmann, robben, vidal maken, kreeg uit de maandelijkse rewards IF Kanté en IF Carrasco, beiden untradeable maar echt goeie stats dus wil daar een leuk teampje omheen bouwen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Thomas18GT schreef op maandag 21 november 2016 @ 11:12:
[...]

[...]

Toch lekker eigenwijs voor Donnarumma gekozen :9
Die krijgt nog een winterupgrade, en anders haal ik Buffon er nog wel even bij als hij niet bevalt, die 20k maakt dan ook niet meer uit..

Ik had eerst ook een leuk team gemaakt met Pogba, alleen ging het bij mij ten koste van de aanval en dat vond ik dan weer zonde (Martial is toch wel een erge downgrade ipv Neymar).

Je link doet het trouwens niet
Overigens zal het denk ik ook niet zo'n groot verschil zijn. Een tegenstander die weet hoe het moet weet toch wel hoe die Neuer/Buffon/Donnaruma etc moet passeren. Zeker in de hogere divisies.

Ik zie toch veel goede spelers met Martial spelen eigenlijk. Kan mij ook wel voorstellen dat hij qua prijs/kwaliteit wel een leuke speler is. Omdat ik ook sbc Son heb, heb ik Martial nooit overwogen.

Volgens mij moet de link het nu doen ;)

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas18GT
Jamesl schreef op maandag 21 november 2016 @ 11:17:
[...]

Zeker, ik kan ook niet in jouw portemonnee kijken natuurlijk en als ik een miljoen muntjes had had ik ook wel een team gekocht nu :)
Ik zit echter 'slechts' op 350K en om een echt mooie teampje te maken moeten de prijzen nog wel beetje dalen dus ik hoop op nog een echte crash komende dagen.

Wil een teampje met Griezmann, robben, vidal maken, kreeg uit de maandelijkse rewards IF Kanté en IF Carrasco, beiden untradeable maar echt goeie stats dus wil daar een leuk teampje omheen bouwen :)
Kan je wel een erg leuk team mee maken! Even wat gesleuteld :)

https://www.futbin.com/17/squad/401500

Ik hoop voor je dat ze nog wat verder dalen, de prijzen, dan moet zoiets wel lukken :)
Bean77 schreef op maandag 21 november 2016 @ 11:23:
[...]

Overigens zal het denk ik ook niet zo'n groot verschil zijn. Een tegenstander die weet hoe het moet weet toch wel hoe die Neuer/Buffon/Donnaruma etc moet passeren. Zeker in de hogere divisies.

Ik zie toch veel goede spelers met Martial spelen eigenlijk. Kan mij ook wel voorstellen dat hij qua prijs/kwaliteit wel een leuke speler is. Omdat ik ook sbc Son heb, heb ik Martial nooit overwogen.

Volgens mij moet de link het nu doen ;)
Haha ja dat is ook weer zo, net voor afstandsschoten is een keeper wel belangrijk en dan is de lengte van Donnarumma wel in het voordeel, hoop ik dan maar :+

Ja ik zat ook wel erg te twijfelen over Martial, maar zoveel geld voor Pogba kan ik nog niet over m'n hart verkrijgen. Misschien als hij donderdag de winnende eigen goal tegen Feyenoord maakt O+

[ Voor 36% gewijzigd door Thomas18GT op 21-11-2016 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Thomas18GT schreef op maandag 21 november 2016 @ 11:24:
[...]

Ik hoop voor je dat ze nog wat verder dalen, de prijzen, dan moet zoiets wel lukken :)

[...]

Haha ja dat is ook weer zo, net voor afstandsschoten is een keeper wel belangrijk en dan is de lengte van Donnarumma wel in het voordeel, hoop ik dan maar :+

Ja ik zat ook wel erg te twijfelen over Martial, maar zoveel geld voor Pogba kan ik nog niet over m'n hart verkrijgen. Misschien als hij donderdag de winnende eigen goal tegen Feyenoord maakt O+
En als die nog coins ergens vindt voor een betere keeper gaan zoals Cech.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jamesl
Thomas18GT schreef op maandag 21 november 2016 @ 11:24:
[...]

Zeker leuk! Ik had zelf dit team in gedachte: https://www.futbin.com/17/squad/401583
Leuke NLW ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Vanochtend nog even de laatste overwinning gepakt. Toch nog in gold 3 terecht gekomen! Laat de crash maar komen. Dan gaan we even gek doen met die 80k coins 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 03-10 12:41
Helaas afgelopen weekend, maar 10-15 wedstrijden kunnen spelen.

maar 3 kunnen winnen. vanavond vol voor de weekend league gaan

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amelandbor
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21:30
Heb nu dit als team https://www.futbin.com/17/squad/401765, met Coutinho op de bank, die ik soms afwissel met Rooney

Met nog 500k op de bank voor de crash, weet alleen nog niet precies waarvoor te gaan. Pogba, De Bruyne, Hazard, Aguero zit ik aan te denken. Maar op zich speelt het team al heerlijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zoek nog een sponsor van 1.2 miljoen coins voor dit team:

https://www.futbin.com/17/squad/401816

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Amelandbor schreef op maandag 21 november 2016 @ 11:51:
Heb nu dit als team https://www.futbin.com/17/squad/401765, met Coutinho op de bank, die ik soms afwissel met Rooney

Met nog 500k op de bank voor de crash, weet alleen nog niet precies waarvoor te gaan. Pogba, De Bruyne, Hazard, Aguero zit ik aan te denken. Maar op zich speelt het team al heerlijk :P
Ik vraag mij af hoe Rooney het zou doen als cdm ipv Ramsey. Anders Kante ipv Ramsey.
Kan je Pogba als CAM nemen (volgens mij zijn beste positie, ik vond hem als CM niet bijzonder goed).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas18GT
Amelandbor schreef op maandag 21 november 2016 @ 11:51:

Voor 500k zou ik voor Aguero en de Bruyne gaan, heerlijk duo wat mij betreft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyUtd4Life
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 11-10 15:45
Mars18 schreef op maandag 21 november 2016 @ 11:46:

Als je zo weinig tijd hebt zou ik persoonlijk niet gaan voor de Weekend League, maar voor gewone divisies. Stel dat je kan promoveren van divisie 5 naar divisie 4 had je meer coins gekregen dan dat je nu hebt geloof ik. Ook het niveau wat je dan mag verwachten ligt hopelijk lager.

FIFA Benelux Administrator

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Thomas18GT schreef op maandag 21 november 2016 @ 12:05:
[...]

poeh. de bruyne al voor 150k.........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amelandbor
Bean77 schreef op maandag 21 november 2016 @ 11:56:
[...]

Ik vraag mij af hoe Rooney het zou doen als cdm ipv Ramsey. Anders Kante ipv Ramsey.
Kan je Pogba als CAM nemen (volgens mij zijn beste positie, ik vond hem als CM niet bijzonder goed).
Thomas18GT schreef op maandag 21 november 2016 @ 12:05:
[...]

Tja, idd wie is beter op de CAM, de Bruyne of Pogba? Had het idee om Pogba op de CDM te zetten, maar hij speelt dus beter aanvallend. Kanté is inderdaad ook een optie, vraag me alleen af of die zo heel veel beter is dan Ramsey.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas18GT
Amelandbor schreef op maandag 21 november 2016 @ 12:17:
[...]

[...]

Tja, idd wie is beter op de CAM, de Bruyne of Pogba? Had het idee om Pogba op de CDM te zetten, maar hij speelt dus beter aanvallend. Kanté is inderdaad ook een optie, vraag me alleen af of die zo heel veel beter is dan Ramsey.
Naja ik denk dat Pogba beter is, maar die is dan ook 3 keer zo duur :+

Ik denk dat Aguero + de Bruyne beter is dan Pogba + Costa/Lukaku, zo bedoel ik het

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amelandbor
Thomas18GT schreef op maandag 21 november 2016 @ 12:19:
[...]

Naja ik denk dat Pogba beter is, maar die is dan ook 3 keer zo duur :+

Ik denk dat Aguero + de Bruyne beter is dan Pogba + Costa/Lukaku, zo bedoel ik het
Aguero zou dan in de plaats van Lukaku komen. Heb Costa er pas net in staan, maar die scoort tenminste nog eens met het hoofd, waardoor corners ook veel gevaarlijker geworden zijn. Denk dat na de crash het misschien wel mogelijk is om Aguero en Pogba te halen.

[ Voor 7% gewijzigd door Amelandbor op 21-11-2016 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Amelandbor schreef op maandag 21 november 2016 @ 12:17:
[...]

[...]

Pogba is beter. Lengte, longshots/shot power. Ideaal als CAM. De bruyne heeft 90 crossing als CAM, waar gaat die de bal heen gooien dan met zijn 90 rating? Zo zonde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 05-10 00:29
Bean77 schreef op maandag 21 november 2016 @ 12:25:
[...]

Pogba is beter. Lengte, longshots/shot power. Ideaal als CAM. De bruyne heeft 90 crossing als CAM, waar gaat die de bal heen gooien dan met zijn 90 rating? Zo zonde.
Dan maar een 2 CAM opstelling haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas18GT
Amelandbor schreef op maandag 21 november 2016 @ 12:24:
[...]

Aguero zou dan in de plaats van Lukaku komen. Heb Costa er pas net in staan, maar die scoort tenminste nog eens met het hoofd, waardoor corners ook veel gevaarlijker geworden zijn. Denk dat na de crash het misschien wel mogelijk is om Aguero en Pogba te halen.
Ze zijn samen al 125k gedaald op een paar dagen he, ik zou er niet vanuit gaan dat de crash zo groot is als je verwacht, lijkt me sterk dat ze nog eens 380k gaan dalen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
To easy schreef op maandag 21 november 2016 @ 12:59:
[...]

Dan maar een 2 CAM opstelling haha.
433-2 met de Bruyne, Pogba en Kante erachter :)

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bean77 schreef op maandag 21 november 2016 @ 12:25:
[...]

Lengte, strength, stamina en met een shadow kaart 90 pace en 85 def. Lijkt mij ook perfect als CDM :P Daarnaast is het niet alleen een stofzuiger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amelandbor
Thomas18GT schreef op maandag 21 november 2016 @ 13:10:
[...]

Ze zijn samen al 125k gedaald op een paar dagen he, ik zou er niet vanuit gaan dat de crash zo groot is als je verwacht, lijkt me sterk dat ze nog eens 380k gaan dalen :)
Aguero is nu 310, Pogba 425. Op de bank staat 535, dus nog 200k dalen hopelijk.

En anders gaan we gewoon doorsparen :P. WL rewards komen er ook nog bij, dus aan het eind van de week waarschijnlijk wel 600k.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas18GT
Amelandbor schreef op maandag 21 november 2016 @ 13:19:
[...]

Aguero is nu 310, Pogba 425. Op de bank staat 535, dus nog 200k dalen hopelijk.

En anders gaan we gewoon doorsparen :P. WL rewards komen er ook nog bij, dus aan het eind van de week waarschijnlijk wel 600k.
Ah dan zit ik met de PS4 prijzen haha, daar is Aguero 360 :+

Ik hoop voor je dat je het haalt, Pogba en Aguero moet wel een heerlijk duo zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vissert schreef op maandag 21 november 2016 @ 13:19:
[...]

Lengte, strength, stamina en met een shadow kaart 90 pace en 85 def. Lijkt mij ook perfect als CDM :P Daarnaast is het niet alleen een stofzuiger.
Is er geen 433-4 hybrid mogelijk met Matuidi - Pogba - Kante dan?
Kan die lange lekker aanvallen :)

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op maandag 21 november 2016 @ 13:40:
[...]

Is er geen 433-4 hybrid mogelijk met Matuidi - Pogba - Kante dan?
Kan die lange lekker aanvallen :)
Of zoals mijn opstelling net. Pogba, kante en Ben Arfa. Ben arfa vind ik zelf 1 van de beste cams die er is. Een ander voordeel dat je ook thiago silva en di maria kunt mee pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vissert schreef op maandag 21 november 2016 @ 13:19:
[...]

Ik heb hem aan het begin van het spel gehad. Pogba doet het erg goed als CDM en CAM. En minder als hij niet centraal in het middenveld staat (bijv. als buitenste centrale middenvelder) in mijn ervaring.
Recent ook Toure gebruikt als CAM en die deed het ook leuk met zijn fysiek.
Bossie schreef op maandag 21 november 2016 @ 13:16:
[...]

433-2 met de Bruyne, Pogba en Kante erachter :)
Niets ten nadele van Kante, maar ik vind Matic ook uber goed als cdm/breker met zijn fysiek en met name lengte (handig bij corners).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Bean77 schreef op maandag 21 november 2016 @ 14:17:
[...]

Ik heb hem aan het begin van het spel gehad. Pogba doet het erg goed als CDM en CAM. En minder als hij niet centraal in het middenveld staat (bijv. als buitenste centrale middenvelder) in mijn ervaring.
Recent ook Toure gebruikt als CAM en die deed het ook leuk met zijn fysiek.

[...]

Niets ten nadele van Kante, maar ik vind Matic ook uber goed als cdm/breker met zijn fysiek en met name lengte (handig bij corners).
Ja, Kante en Matic _/-\o_

Staan hier heerlijk in een 5-2-1-2 :9 :9

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas18GT
Mars18 schreef op maandag 21 november 2016 @ 14:19:
[...]

Mars18 schreef op maandag 21 november 2016 @ 11:46:

Nu snap ik het helemaal, je hebt maar 3 aanvallers op het veld staan :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Thomas18GT schreef op maandag 21 november 2016 @ 14:22:
[...]

[...]

Nu snap ik het helemaal, je hebt maar 3 aanvallers op het veld staan :+
Zullen we er iets Cruyffiaans ingooien?

Als je niet op het doel schiet kun je niet scoren.
en
Als je niet scoort, dan win je niet
;)

Ik heb nog nooit 5ATB gespeeld, ik vind het helemaal niks persoonlijk. Maar ieder zijn ding. Uiteindelijk zijn we allemaal op zoek naar de juiste balans met de juiste spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas18GT
Bean77 schreef op maandag 21 november 2016 @ 14:27:
[...]

Zullen we er iets Cruyffiaans ingooien?

Als je niet op het doel schiet kun je niet scoren.
en
Als je niet scoort, dan win je niet
;)

Ik heb nog nooit 5ATB gespeeld, ik vind het helemaal niks persoonlijk. Maar ieder zijn ding. Uiteindelijk zijn we allemaal op zoek naar de juiste balans met de juiste spelers.
Precies, maar als je zoveel verliest met zo'n opstelling weet je wel waar het aan ligt toch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riemer
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20:30
Mars18 schreef op maandag 21 november 2016 @ 14:19:
[...]

Tja, persoonlijk zou ik zelf ook nooit met 5 verdedigers gaan spelen en vind het zelf ook rete irritant om tegen te spelen, helemaal in combinatie met de bus die meestal geparkeerd staat maar zoals Bean al zegt ieder z'n ding en jij schijnt er wel baat bij te hebben!

Las hiervoor net wat over corners. Waar ik me eigenlijk wel aan stoor is dat je bij 'player instructions' niet kunt aangeven welke spelers waar staan bij het nemen van een corner of dat je niet zoals vroeger met 'standard set pieces' kunt werken. Ik speel met Bonuci / Chiellini maar de beide heren staan veelal rond de 16 meter te wachten ipv rond de penalty stip terwijl een kleine middenvelder daar staat te wachten op een hoge bal. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Thomas18GT schreef op maandag 21 november 2016 @ 14:35:
[...]

Precies, maar als je zoveel verliest met zo'n opstelling weet je wel waar het aan ligt toch :)
Doorgaans wel idd.
Maar als je een zeer aanvallende Marcelo of Florenzi als back neerzet kan het weer aanvallend zijn met de juiste spelerinstructies voor het gehele team. Maar dat is jammer genoeg een zeldzaamheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas18GT
Bean77 schreef op maandag 21 november 2016 @ 14:45:
[...]

Doorgaans wel idd.
Maar als je een zeer aanvallende Marcelo of Florenzi als back neerzet kan het weer aanvallend zijn met de juiste spelerinstructies voor het gehele team. Maar dat is jammer genoeg een zeldzaamheid.
Misschien wel een leuk idee om een keer te testen! Thanks :*)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Thomas18GT schreef op maandag 21 november 2016 @ 14:53:
[...]

Misschien wel een leuk idee om een keer te testen! Thanks :*)
Florenzi komt tenminste terug en heeft er de stamina voor, Diego Alves is gewoon een winger die soms verdedigt als hij toevallig ingezakt was.

@hierboven, doe dan Arfa als spits!
ik ga ff puzzel of futbin :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeweeherman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09-2024

peeweeherman

energieleverend.nl

Is hier iemand die met IF Firminho heeft gespeeld? Hij heeft er tegen mij al diverse in geschoten.

Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanmiddag mijn team gekocht, dit is het geworden: https://www.futbin.com/squad-builder/401114

Suarez 40k onder zijn bin gekocht, voor 390k, dat was een meevaller. Totaal kostte het zo'n 1.6 miljoen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 21 november 2016 @ 18:16:
Vanmiddag mijn team gekocht, dit is het geworden: https://www.futbin.com/squad-builder/401114

Suarez 40k onder zijn bin gekocht, voor 390k, dat was een meevaller. Totaal kostte het zo'n 1.6 miljoen.
https://www.futbin.com/17/squad/401114

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

Hatseflats, binnen een uur gekwalificeerd voor volgend weekend.
Hoef ik niet te klooien met een zilver team en kan ik me focussen op het behalen van div. 2.

Lekkere SBC weer trouwens, had me na calcio A en Bundesliga net gericht op het voordelig inkopen van gouden Ligue 1 spelers, heb voor minimaal het dubbele de eerste 50 al weer verkocht _O-

[ Voor 38% gewijzigd door peeweeherman op 21-11-2016 20:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amelandbor
peeweeherman schreef op maandag 21 november 2016 @ 20:50:
Hoef ik niet te klooien met een zilver team en kan ik me focussen op het behalen van div. 2.

Lekkere SBC weer trouwens, had me na calcio A en Bundesliga net gericht op het voordelig inkopen van gouden Ligue 1 spelers, heb voor minimaal het dubbele de eerste 50 al weer verkocht _O-
Had jij niet Gold 1 gehaald? Gold 3 en hoger ben je automatisch gekwalificeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

Amelandbor schreef op maandag 21 november 2016 @ 20:53:
[...]

Had jij niet Gold 1 gehaald? Gold 3 en hoger ben je automatisch gekwalificeerd.
Gold 2, maar ik speel op PC, volgens mij zijn de eisen dan anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zelf ook weer even mijn weekend league ticket bemachtigd. Mocht iemand problemen hebben probeer de volgende formatie eens:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/Rqhitpy.png

Ik begin zoals volgt - http://www.futhead.com/17/squads/2491590/

Na een doelpunt wissel ik meestal naar de 4321 formatie en wissel ik Pereyra en Henderson om en zet vervolgens Henderson op de CDM positie door hem naar achteren te schuiven (ja ik weet het). Op deze manier is het niet alleen een goede counter formatie maar het staat als een huis wanneer je rustig wilt opbouwen.

Wat betreft tactieken gebruik ik gewoon high pressure en zet ik hem op verdedigen (1 naar links). Ik zag op Ovvy zijn Youtube kanaal een filmpje van iemand die zelf ook zo speelt en 2 keer 40 wedstrijden heeft gewonnen (en toen dacht ik, dat kan ik ook :+ NOT).

Edit:
Of je volgt deze stappen :') - https://www.reddit.com/r/.../?st=ivsib0ca&sh=0449e9e5
peeweeherman schreef op maandag 21 november 2016 @ 20:50:
Zelfde alleen dan op de PS4.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 21-11-2016 21:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amelandbor
peeweeherman schreef op maandag 21 november 2016 @ 20:56:
[...]

Gold 2, maar ik speel op PC, volgens mij zijn de eisen dan anders.
Ah ja, even opgezocht. Op de pc moet je elite halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

Amelandbor schreef op maandag 21 november 2016 @ 21:06:
[...]

Ah ja, even opgezocht. Op de pc moet je elite halen.
Dat is me nog niet gelukt, tot nu toe 3x goud 2.
Omdat het best veel is speel ik soms ook overdag in het weekend maar meestal wordt concentreren dan lastig. In de avond gaat het beter, misschien komend weekend de verdeling maar eens anders maken.
Heb verder wel het gevoel dat na wat verliespartijen de tegenstanders makkelijker worden en andersom, dus of het echt veel uithaalt weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

peeweeherman schreef op maandag 21 november 2016 @ 21:28:
[...]

Dat is me nog niet gelukt, tot nu toe 3x goud 2.
Omdat het best veel is speel ik soms ook overdag in het weekend maar meestal wordt concentreren dan lastig. In de avond gaat het beter, misschien komend weekend de verdeling maar eens anders maken.
Heb verder wel het gevoel dat na wat verliespartijen de tegenstanders makkelijker worden en andersom, dus of het echt veel uithaalt weet ik niet.
Er is geen ELO voor FUT champions. Je hebt alleen een skill rating en het kan zijn dat op een later tijdstip iemand die net (bijvoorbeeld) zilver 3 heeft bereikt rond hetzelfde niveau (die skill rating) zit. Daarnaast is het natuurlijk gewoon random wie je tegen komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

Zie trouwens net dat de teller al bijna op 500 staat: 231-72-193.
Heb alleen in begin 1x 10 keer alleen voor chemistry offline gespeeld en afgebroken.

Hoe veel hebben jullie gespeeld en wat is de verhouding winst verlies?

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 21 november 2016 @ 21:01:
Zelf ook weer even mijn weekend league ticket bemachtigd. Mocht iemand problemen hebben probeer de volgende formatie eens:
[afbeelding]

Ik begin zoals volgt - http://www.futhead.com/17/squads/2491590/
kuch kuch kuch.... zie ik daar baas Tevez in jouw team? kuch kuch kuch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bean77 schreef op maandag 21 november 2016 @ 22:34:
[...]

kuch kuch kuch.... zie ik daar baas Tevez in jouw team? kuch kuch kuch.
4 leagues en had geen zin om net als die debielen 3 randok bronzen spelers in de basis te zetten, om ze vervolgens te wisselen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 21 november 2016 @ 22:46:
[...]

4 leagues en had geen zin om net als die debielen 3 randok bronzen spelers in de basis te zetten, om ze vervolgens te wisselen.
Welkom in ieder geval bij de fanclub. O+

Afbeeldingslocatie: http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2016/07/06/21/3604DD4700000578-0-image-a-27_1467836150931.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
1x geprobeerd gister, helaas verloren in de halve finale.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas18GT
Mars18 schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 06:36:
1x geprobeerd gister, helaas verloren in de halve finale.
Heb je wel eens een andere opstelling geprobeerd dan die 5-2-1-2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het valt mij op dat de prijzen nog best op en neer gaan. Ik heb een leuk team samengesteld maar heb toch jullie mening nodig!

Ik twijfel achterin tussen Thiago Silva of bailly. Silva is natuurlijk een beest van een verdediger maar dat geeft minder mogelijkheden voor een goede keeper met comes for crosses en long throw. Bailly is wat minder maar geeft die opties dus wel.

https://www.futbin.com/17/squad/407286

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Thomas18GT schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 07:03:
[...]

Heb je wel eens een andere opstelling geprobeerd dan die 5-2-1-2?
Gister niet, speel normaal wel een 4-1-2-1-2

Die zal ik vanavond wel proberen op deze manier

https://www.futbin.com/17/squad/413903

moet alleen kijken wat op de buitenkanten van middenveld kan staan
gezien de voorwaarde

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mars18 schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 07:52:
[...]

Gister niet, speel normaal wel een 4-1-2-1-2

Die zal ik vanavond wel proberen op deze manier

https://www.futbin.com/17/squad/413903

moet alleen kijken wat op de buitenkanten van middenveld kan staan
gezien de voorwaarde
matic als cdm, kante naar cm.
Voor de andere CM positie heb je meerdere opties en hangt af van je budget. (je kan rooney als cm zetten en bijv coutinho als cam)

[ Voor 5% gewijzigd door Bean77 op 22-11-2016 08:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubble
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 04-12-2021
Vissert schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 07:38:
Het valt mij op dat de prijzen nog best op en neer gaan. Ik heb een leuk team samengesteld maar heb toch jullie mening nodig!

Ik twijfel achterin tussen Thiago Silva of bailly. Silva is natuurlijk een beest van een verdediger maar dat geeft minder mogelijkheden voor een goede keeper met comes for crosses en long throw. Bailly is wat minder maar geeft die opties dus wel.

https://www.futbin.com/17/squad/407286
Je moet ben arfa een plaatsje naar rechts opschuiven het wordt met de 4-3-2-1 opstelling aangeraden om de meest verdedigende cm in het midden te houden als die met de chem nog uitkomt ten minste he

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dubble schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 08:16:
[...]

Je moet ben arfa een plaatsje naar rechts opschuiven het wordt met de 4-3-2-1 opstelling aangeraden om de meest verdedigende cm in het midden te houden als die met de chem nog uitkomt ten minste he
Bedankt voor de tip! Vermoedelijk wissel ik in min 1 naar een 4-1-2-1-2 (2) formatie en dan komt Krychowiak sowieso als CDM te staat en Ben Arfa als CAM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubble
Wat vinden jullie van dit team ik wil het kopen als de prijzen nog een beetje dalen
https://www.futbin.com/17/squad/414064

Ik hoop dat de link het doet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas18GT
Dubble schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 08:27:
Wat vinden jullie van dit team ik wil het kopen als de prijzen nog een beetje dalen
https://www.futbin.com/17/squad/414064

Ik hoop dat de link het doet!
Prima team alleen uit principe zet ik zo'n speler als Reus niet op 6 chem, daarom zou ik voor Douglas Costa of Coman gaan :)

Dan kan je van die coins voor Reus ook voor Vidal gaan

[ Voor 6% gewijzigd door Thomas18GT op 22-11-2016 08:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubble
Thomas18GT schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 08:56:
[...]

Prima team alleen uit principe zet ik zo'n speler als Reus niet op 6 chem, daarom zou ik voor Douglas Costa of Coman gaan :)

Dan kan je van die coins voor Reus ook voor Vidal gaan
Is een Vidal dan echt zo veel beter dan Renato sanchez hij is zwaar op he kan verder ook voor Dani Alves gaan in plaats van in form Florenzi en dan marchiso in plaats van assamoah weet niet hoe jullie hier over denken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas18GT
Dubble schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 09:11:
[...]

Is een Vidal dan echt zo veel beter dan Renato sanchez hij is zwaar op he kan verder ook voor Dani Alves gaan in plaats van in form Florenzi en dan marchiso in plaats van assamoah weet niet hoe jullie hier over denken
Zou Florenzi lekker laten staan, die heb ik zelfs in mijn 1.5mln team :+
Marchisio zit daar ook in, dus ja, die vind ik beter dan Assamoah. Sanches is erg goed voor zijn stats maar Vidal is toch nog wel een stukkie beter hoor :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dubble
Thomas18GT schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 09:17:
[...]

Zou Florenzi lekker laten staan, die heb ik zelfs in mijn 1.5mln team :+
Marchisio zit daar ook in, dus ja, die vind ik beter dan Assamoah. Sanches is erg goed voor zijn stats maar Vidal is toch nog wel een stukkie beter hoor :)
Bedankt voor de tips man ga maar eens kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 22:18
Misschien een kwestie van smaak, maar als je in een 433(4) moest kiezen: wie zouden jullie kiezen en waarom? Aguero/DeBruyne of Dybala/Pjanic? Of wellicht nog iets anders?

[ Voor 9% gewijzigd door Jaap. op 22-11-2016 10:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
  • Laatst online: 11-10 10:35
JapieTalent schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 09:59:
Misschien een kwestie van smaak, maar als je in een 433(4) moest kiezen: wie zouden jullie kiezen en waarom? Aguero/DeBruyne of Dybala/Pjanic? Of wellicht nog iets anders?
Aguero/De Bruyne. De nummer 10 zal veel meters maken, en De Bruyne heeft een betere stamina. Ook kan De Bruyne beter schieten dan Pjanic. Verder heeft Aguero 4* Weak Foot en kan ik persoonlijk niet met linksbenige spitsen overweg :P

Verder hangt het ook een beetje af hoe de rest van je team eruit ziet.

[ Voor 6% gewijzigd door chengbondkwok op 22-11-2016 10:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
chengbondkwok schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 10:03:
[...]

Aguero/De Bruyne. De nummer 10 zal veel meters maken, en De Bruyne heeft een betere stamina. Ook kan De Bruyne beter schieten dan Pjanic. Verder heeft Aguero 4* Weak Foot en kan ik persoonlijk niet met linksbenige spitsen overweg :P

https://www.futbin.com/17/squad/414719

Waarbij ik de linkerkant/achterhoede reeds heb, en de rest in de komende weken wil aanschaffen.
Gelukkig kan ik beter traden dan spelen :X

[ Voor 4% gewijzigd door Jaap. op 22-11-2016 10:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• chengbondkwok
JapieTalent schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 10:04:
[...]

Waarbij ik de linkerkant/achterhoede reeds heb, en de rest in de komende weken wil aanschaffen.
Oh wauw.... :+

Is het niet beter om Eriksen dan op de CAM positie te zetten en een Yaya Toure ervoor in de plaats te zetten? Ik persoonlijk vind het wel fijn als beide CM's zowel kunnen aanvallen als verdedigen. Nu is je middenveld te aanvallend (voor mij dan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
chengbondkwok schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 10:09:
[...]

Is het niet beter om Eriksen dan op de CAM positie te zetten en een Yaya Toure ervoor in de plaats te zetten? Ik persoonlijk vind het wel fijn als beide CM's zowel kunnen aanvallen als verdedigen. Nu is je middenveld te aanvallend (voor mij dan).
Toure vind ik waardeloos als CM. Als CAM wel interessant. Eriksen vind ik niet verkeerd als CM.
Eigenlijk schreeuwt die CAM positie om Pogba, maar de bruyne is geen verkeerd alternatief. Aguerooo is een prima spits.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JapieTalent schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 10:04:
[...]

Waarom heb je in godsnaam nog de OTW versie van Bailly? Hij is nog maanden geblesseerd en zal dus geen upgrade krijgen. Neem aan dat je die 70k wel elders kunt inzetten ;)

@Iedereen
Misschien moet je eens kijken kijken naar Leroy Fer voor je begint aan Pogba. Veel te duur voor wat je krijgt als je het mij vraagt.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2016 10:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
Bean77 schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 10:16:
[...]

Toure vind ik waardeloos als CM. Als CAM wel interessant. Eriksen vind ik niet verkeerd als CM.
Eigenlijk schreeuwt die CAM positie om Pogba, maar de bruyne is geen verkeerd alternatief. Aguerooo is een prima spits.
Hmm, Touré staat wel op mijn verlanglijstje om Fernandinho te vervangen op de CM positie. Waarom is hij daar waardeloos?

Speel zelf met een 4-1-2-1-2 (2) opstelling.
Verwijderd schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 10:16:
[...]

Waarom heb je in godsnaam nog de OTW versie van Bailly? Hij is nog maanden geblesseerd en zal dus geen upgrade krijgen. Neem aan dat je die 70k wel elders kunt inzetten ;)

@Iedereen
Misschien moet je eens kijken kijken naar Leroy Fer voor je begint aan Pogba. Veel te duur voor wat je krijgt als je het mij vraagt.
Fer is dan wel flink wat stappen terug. Rooney gebruik ik zelf als CAM en ben daar uiterst tevreden over. Sterk, kan passen en schieten. En hoge stamina.

[ Voor 37% gewijzigd door chengbondkwok op 22-11-2016 10:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
chengbondkwok schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 10:09:
[...]

Eriksen kan wel op CAM (heb ik ook geprobeerd met de normale versie), alleen vind ik 'm op CM prettiger: duikt overal op en qua passing natuurlijk fantastisch. Toure was ik niet van onder de indruk dit jaar.
Verwijderd schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 10:16:
[...]

Voornamelijk omdat ik 'm al heb en hij echt fantastisch speelt. Heb 'm ook in combinatie met Smalling gehad in een andere setup en hoewel Smalling ook fijn is vond ik Bailly echt een tank.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thomas18GT
JapieTalent schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 10:40:

[...]

Voornamelijk omdat ik 'm al heb en hij echt fantastisch speelt. Heb 'm ook in combinatie met Smalling gehad in een andere setup en hoewel Smalling ook fijn is vond ik Bailly echt een tank.
Niels bedoelt dat hij dezelfde stats heeft als de normale goude kaart, die is dus net zo goed een tank en scheelt je wel 70k, zeker gezien hij voorlopig toch geen IF kaart krijgt door zijn blessure :)

Ik vind Pogba overigens ook veel te duur op het moment, tenzij je team verder al helemaal af is en niet verder te upgraden, zou ik hem niet halen.

[ Voor 14% gewijzigd door Thomas18GT op 22-11-2016 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Thomas18GT schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 10:42:
[...]

Niels bedoelt dat hij dezelfde stats heeft als de normale goude kaart, die is dus net zo goed een tank en scheelt je wel 70k, zeker gezien hij voorlopig toch geen IF kaart krijgt door zijn blessure :)

Ik vind Pogba overigens ook veel te duur op het moment, tenzij je team verder al helemaal af is en niet verder te upgraden, zou ik hem niet halen.
Daar zit wat in: heb 'm eigenlijk al zo lang dat ik er verder niet over nagedacht heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik twijfel voor Ben Arfa tussen een engine kaart en een hunter kaart. Daarnaast bij kante of ik hem een catalyst of engine geef. Wat zouden jullie doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErnstMid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 01-09 10:40

ErnstMid

Xbox GT: Capitalbully

Hebben jullie nog suggesties voor de spits positie in een bundesliga team?

speel met dit team op het moment: http://www.futhead.com/17/squads/2506107/

Budget van 50-100k. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JapieTalent schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 10:40:
[...]

De normale versie speelt niet anders.
chengbondkwok schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 10:18:
[...]

Fer is dan wel flink wat stappen terug. Rooney gebruik ik zelf als CAM en ben daar uiterst tevreden over. Sterk, kan passen en schieten. En hoge stamina.
http://www.futhead.com/17...l-pogba/compare/17-17577/

Je kunt natuurlijk niet een 76 speler met een 88 rated speler vergelijken maar als je naar de stats kijkt maar met de juiste chemistry kun je er een behoorlijke speler van maken. Rating zegt sowieso niks aangezien dat te maken heeft met internationaal aanzien en dergelijk. Kijk maar eens naar Renato Sanches zijn rating en hoe goed hij wel niet is ingame ondanks dat het een 78 rated speler is.

Ik heb voor de weekend league ook Pereyra gebruikt en die speelt ook beter dan zijn stats doen vermoeden. Longshots en kracht is allemaal dik in orde ondanks dat zijn shot power 66, longshots 72 en zijn strength 64 is. Ook zijn positioning lijkt veel hoger dan 80.
Thomas18GT schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 10:42:
[...]

Precies, daarnaast krijg je voor een >400k speler wel hoge verwachtingen die hij misschien niet waar maakt.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2016 10:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Verwijderd schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 10:55:
[...]

De normale versie speelt niet anders.
Nee, dat stuk snapte ik ook wel. Maar ik had er eigenlijk niet bij stil gestaan dat ik het verschil in coin nog weer kon gebruiken om verder te upgraden, omdat ik toch de OTW Bailly al had. Kijk als ik beide nog had moeten kopen was het sowieso een makkelijke keuze geweest.
Verwijderd schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 10:55:

http://www.futhead.com/17...l-pogba/compare/17-17577/

Je kunt natuurlijk niet een 76 speler met een 88 rated speler vergelijken maar als je naar de stats kijkt maar met de juiste chemistry kun je er een behoorlijke speler van maken.
Wat voor chemistry zou je er op gooien dan? Wellicht een leuke optie ter afwisseling van m'n huidige spelers.

[ Voor 36% gewijzigd door Jaap. op 22-11-2016 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas18GT
Vissert schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 10:52:
Ik twijfel voor Ben Arfa tussen een engine kaart en een hunter kaart. Daarnaast bij kante of ik hem een catalyst of engine geef. Wat zouden jullie doen?
Ligt eraan wat je het hem wilt doen, gebruiken als 10 die de passes geeft of een 10 die zelf op goal schiet, of een combo hiervan :)
ErnstMid schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 10:54:

In de Bundesliga is er maar 1 spits, alleen daar moet je nog wel even voor door sparen.
Aubaaaa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErnstMid

ErnstMid

Thomas18GT schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 10:59:

In de Bundesliga is er maar 1 spits, alleen daar moet je nog wel even voor door sparen.
Aubaaaa
Haha ja dat gaat de komende tijd niet gebeuren... zat te twijfelen over muller maar ben nooit echt onder de indruk geweest van de beste man. Wel aardige positioning stats...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubble

Je kan gaan voor in form hernandez maar ik zou ook door sparen of een andere speler verkopen voor aubameyang of lewandowski

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas18GT
ErnstMid schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 11:00:
[...]

Haha ja dat gaat de komende tijd niet gebeuren... zat te twijfelen over muller maar ben nooit echt onder de indruk geweest van de beste man. Wel aardige positioning stats...
Ik vind Muller dan ook wel echt een baas, maar niet echt een spits. Meer op CF of CAM met een spits ervoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
chengbondkwok schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 10:18:
[...]

Hmm, Touré staat wel op mijn verlanglijstje om Fernandinho te vervangen op de CM positie. Waarom is hij daar waardeloos?

Speel zelf met een 4-1-2-1-2 (2) opstelling.
Toure heeft M/L workrates wat bij mij resulteerde dat hij ging "zwemmen" in het team. Stond vaak op de verkeerde plaats, ook vaak te hoog bij counters. Wat ik toeschrijf aan zijn workrates (ook al met stay back instructies). Als CAM mag hij van mij juist wat "zwemmen" en is hij best geinig met zijn fysiek en best goede passing. Maar misschien past hij wel in jouw speelstijl.
Vissert schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 10:52:
Kante vond ik engine wel fijn dat hij op meerdere punten als allrounder een boost kreeg.

Ben Arfa zou ik een paar potjes mee spelen. Kom je redelijk vaak bij het doel met hem, dan hunter (long shot treat) en anders een engine of catalyst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kidjuh
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 28-06 11:39

IF Hernandez, snel, wendbaar en kopt er nog aardig wat in met z'n trait.

Hoe speelt Lewa in '17 eigenlijk?

[ Voor 4% gewijzigd door Kidjuh op 22-11-2016 11:58 ]

PSN: Kidjuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 05-10 00:29
Poe heb inform erikson kunnen snipen. Fijn en leuk spelertje had ik niet gedacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
chengbondkwok schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 10:03:
[...]

Beide zijn goede opties en heb met beide gespeeld in FUT16 in speel nu met Dybala/Pjanic.

Voor beide competities heb je goede middenvelders beschikbaar om je team aan te vullen, de PL heeft echter meer en betere opties voor de wingers terwijl de Serie-a betere CB's heeft.

@Florenzi vs Alves hierboven:
Altijd voor Florenzi gaan, Alves vind verdedigen niet zo leuk en is vergelijkbaar met Jetro Willems wat terugkomen na een aanval betreft :|

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ErnstMid

ErnstMid

Kidjuh schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 11:58:
[...]

IF Hernandez, snel, wendbaar en kopt er nog aardig wat in met z'n trait.

Hoe speelt Lewa in '17 eigenlijk?
Nieuwe optie; Embolo IF

http://www.futhead.com/17...-embolo/compare/17-50148/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MitchelFC
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 25-09 04:07
Verheug me nu alweer op de weekend league! En jullie?

http://www.instagram.com/mitcheldenkers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kijk je ook even naar de prijs voor die positieverandering ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
MitchelFC schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 13:07:
Probeer me nog te kwalificeren, zal komend weekend iets meer tijd hebben O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErnstMid

ErnstMid

Verwijderd schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 13:08:
[...]

Kijk je ook even naar de prijs voor die positieverandering ?
Hij heeft een IF met SP positie :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MitchelFC
Mars18 schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 13:08:
[...]

Probeer me nog te kwalificeren, zal komend weekend iets meer tijd hebben O+
Divisie 2 winnen of minstens in divisie 1 blijven, is veel makkelijker dan die weekend league kwalificatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ErnstMid schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 13:09:
[...]

Hij heeft een IF met SP positie :P
Het gaat erom dat hij 120k duurder is dan een RF (7 chem) variant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErnstMid

ErnstMid

Verwijderd schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 13:37:
[...]

Het gaat erom dat hij 120k duurder is dan een RF (7 chem) variant.
ah zo, ja snap m. Ben niet zo scherp vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MitchelFC
4-3-2-1 formatie
DM: Neuer
RA: Bruno Peres
RCV: IF Manolas
LCV: Boateng
LA: Alaba
LCM: Vidal
CM: Renato Sanches
RCM: Nainggolan
LV: Reus
SP: Aubemayang
RV: IF Salah ( 86 )

Kost bij elkaar ongeveer 1.1 á 1.2 miljoen nu, wanneer kan ik deze spelers het beste kopen? Ik vind het zo moeilijk i.v.m market crash.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
MitchelFC schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 13:07:
Als ik elke keer alle reacties over de WL lees en mijn eigen ervaringen dan zijn er veel meer leukere dingen te doen dan 10-15 uur tegen frustrerende spelers te moeten spelen.
MitchelFC schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 13:55:
4-3-2-1 formatie

Kost bij elkaar ongeveer 1.1 á 1.2 miljoen nu, wanneer kan ik deze spelers het beste kopen? Ik vind het zo moeilijk i.v.m market crash.
Ik zou komend weekend nog afwachten.

[ Voor 40% gewijzigd door Bean77 op 22-11-2016 13:57 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

MitchelFC schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 13:55:
4-3-2-1 formatie

Als je echt zoveel om je coins geeft dan zou ik dit volgend jaar in de zomervakantie doen wanneer Fifa 17 is afgeschreven. Spelers worden toch altijd minder waard dus waarom zou je wachten als jij je vertrouwd voelt met bovenstaande spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MitchelFC
Bean77 schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 13:56:
[...]

Als ik elke keer alle reacties over de WL lees en mijn eigen ervaringen dan zijn er veel meer leukere dingen te doen dan 10-15 uur tegen frustrerende spelers te moeten spelen.

[...]

Ik zou komend weekend nog afwachten.
Ik vind de competitie zelf behoorlijk leuk, flinke uitdaging om zo hoog mogelijk te eindigen, op dit moment heb ik 33-7, 32-8, 32-8 gehaald deze maand, helaas ga ik de top 100 niet halen maar ik hoop wel een keer elite 1 ipv standaard elite 2 bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MitchelFC schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 13:58:
[...]

Ik vind de competitie zelf behoorlijk leuk, flinke uitdaging om zo hoog mogelijk te eindigen, op dit moment heb ik 33-7, 32-8, 32-8 gehaald deze maand, helaas ga ik de top 100 niet halen maar ik hoop wel een keer elite 1 ipv standaard elite 2 bij mij.
Heb je geen leuke spelers overgehouden uit de eerdere packs die je kunt gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lightthunder
  • Registratie: December 2013
  • Niet online
Heel frustrerend als ik hier telkens lees wat jullie allemaal uit packs halen :P
Ik heb net de SBC's Hybrid nation en Hybrid leagues voltooid en 8(ca.?) packs geopend. Serieus de best verkregen kaart is Bony!!

Haha, is de kans kleiner op betere kaarten uit verkregen packs uit SBC ofzo?
Pagina: 1 ... 50 ... 190 Laatste

Let op:
Let op: handelen in coins is door EA niet toegestaan. Het is dan ook niet toegestaan dit in dit topic te bespreken.