Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het lijkt als of ze het finesse driven finish ook hebben aangepakt. Of merken jullie dit niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vissert schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 21:24:
Het lijkt als of ze het finesse driven finish ook hebben aangepakt. Of merken jullie dit niet?
Ik weet het niet zeker. Paar keer zo wel gescoord, maar ook wat pech mee gehad. Weet niet of dat komt door de patch of dat het gewoon bad luck was.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb iets geks bij de SBC. Ik wissel Schneiderlin (82) voor Schweinsteiger (83) en zak 1 puntje op squad rating. Zelfde verhaal bij Darmian (80). Die wissel ik voor Sagna (82) en mijn rating daalt. Is hier een logische verklaring voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 21:34:
Ik heb iets geks bij de SBC. Ik wissel Schneiderlin (82) voor Schweinsteiger (83) en zak 1 puntje op squad rating. Zelfde verhaal bij Darmian (80). Die wissel ik voor Sagna (82) en mijn rating daalt. Is hier een logische verklaring voor?
Loyalty (10 wedstrijden spelen of uit een pack).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 21:57:
[...]

Loyalty (10 wedstrijden spelen of uit een pack).
Heeft dat iets met rating te maken ja? Dat chemistry een puntje meer of minder was wist ik maar rating niet eerder gehoord. Rare shit als je het mij vraagt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 22:02:
[...]

Heeft dat iets met rating te maken ja? Dat chemistry een puntje meer of minder was wist ik maar rating niet eerder gehoord. Rare shit als je het mij vraagt.
Ben ik met je eens. Je het je teamrating en je chemistry rating. Die dingen zouden gescheiden moeten zijn en ik vind het gek te geloven dat dit niet is. Met deze uitleg zou chemistry dus in 2 zaken doortellen. Dat snap ik dan weer niet. Als dat het geval is, waarom dan nog de chemistry rating als het al in de teamrating zit?

Weet iemand hier meer vanaf?

[ Voor 4% gewijzigd door Bean77 op 18-11-2016 22:28 ]

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MyUtd4Life
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 15:45
Hoewel het artikel al een paar jaar oud is, denk ik dat teamrating nog vrijwel op dezelfde manier in elkaar steekt: http://www.fifauteam.com/team-rating-fifa-14-ultimate-team/

FIFA Benelux Administrator

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MyUtd4Life schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 22:30:
Hoewel het artikel al een paar jaar oud is, denk ik dat teamrating nog vrijwel op dezelfde manier in elkaar steekt: http://www.fifauteam.com/team-rating-fifa-14-ultimate-team/
Dank je wel. Informatief stuk en zoals ik het lees vind ik het logisch zoals het er staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 10-10 09:48
Ben erg blij met mijn WL team moet ik zeggen! 9 uit 11 en speelt beter dan verwacht :) Geen enkele spijt van Willian. Heerlijke speler!

PSN: MrMistral

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MyUtd4Life schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 22:30:
Cool. Dan is het me iets meer helder. Ik begrijp dan alleen nog steeds niet dat een squad kan dalen als je een 82 rated player onwisselt voor een 83 rated speler. Maar ik ben ook wel een beetje moe. :)

Ik wissel Jagielka erin (82) voor Curtis Davies (77). Allebei uit een pakje en de rating daalt van 82 naar 83. Echt nog steeds raar toch?

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 18-11-2016 23:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
BAM! Toch nog het toernooi gewonnen. Voornamelijk met City en real. Misschien toch maar eens Toure halen. Wat een beest, lijkt me leuk spelen met een Shadow kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyUtd4Life
Verwijderd schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 23:13:
[...]

Cool. Dan is het me iets meer helder. Ik begrijp dan alleen nog steeds niet dat een squad kan dalen als je een 82 rated player onwisselt voor een 83 rated speler. Maar ik ben ook wel een beetje moe. :)

Ik wissel Jagielka erin (82) voor Curtis Davies (77). Allebei uit een pakje en de rating daalt van 82 naar 83. Echt nog steeds raar toch?
Dat is inderdaad zeer opmerkelijk :+
Kan je je team eens op Futhead namaken, hebben wij iets meer contest.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

MyUtd4Life schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 23:38:
[...]

Dat is inderdaad zeer opmerkelijk :+
Kan je je team eens op Futhead namaken, hebben wij iets meer contest.
Heb het inmiddels opgelost door tadic op te stellen ipv een back. Azpi met z'n 84 loste toen veel op. Krijg dat team niet meer geproduceerd.

Ik weet iig wel dat chem/loyalty geen bal met rating te maken heeft. Heb zowel dat team voor ik ze loyaal maakte door elkaar gehusseld en daarna weer. Nul verschil in rating.

Had ook kunnen weten dat wat Niels zei niet kon kloppen. Je score bij Draft is squad rating + je chem. Dat raakt elkaar verder niet.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2016 01:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 19 november 2016 @ 01:33:
[...]

Had ook kunnen weten dat wat Niels zei niet kon kloppen. Je score bij Draft is squad rating + je chem. Dat raakt elkaar verder niet.
Tuurlijk joh 8)7. Daarom moest je voor de crazy eights SBC om maar een voorbeeld te noemen10 wedstrijden met een speler "spelen" om net die loyalty te krijgen wanneer het geen first owner was. Draft is sowieso heel wat anders aangezien loyalty daar niet bestaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vissert schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 23:35:
BAM! Toch nog het toernooi gewonnen. Voornamelijk met City en real. Misschien toch maar eens Toure halen. Wat een beest, lijkt me leuk spelen met een Shadow kaart.
In fifa16 vond ik hem een drama. Niet om zijn stats, maar omdat hij altijd op de verkeerde plaats stond (M/L workrates als middenvelder??).
Laat maar weten hoe die speelt. Misschien haal ik hem nog wel als vervanger van Eriksen op mijn bpl middenveld.

Edit: Ik ga hem zelf maar eens uitproberen als CAM. Evt Musa erin in de 2e helft om vermoeide middenvelders eruit te lopen.

[ Voor 13% gewijzigd door Bean77 op 19-11-2016 09:57 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 19 november 2016 @ 08:57:
[...]

Tuurlijk joh 8)7. Daarom moest je voor de crazy eights SBC om maar een voorbeeld te noemen10 wedstrijden met een speler "spelen" om net die loyalty te krijgen wanneer het geen first owner was. Draft is sowieso heel wat anders aangezien loyalty daar niet bestaat.
Het gaat hier om rating niet om chemistry.

Lezen helpt als je graag altijd gelijk wil hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 19 november 2016 @ 09:56:
[...]

Het gaat hier om rating niet om chemistry.

Lezen helpt als je graag altijd gelijk wil hebben.
Daarom veranderde zowel de rating als chemistry ook nadat je loyalty bij de hybrid SBCs. Maar je zoekt het maar uit met zulke trieste reacties.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Uitdaging Dortmund - Bayern maar even gedaan voor een gouden topspelers pakket. Zit Dybala er even in. :9

Eens kijken wat die oplevert nu.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Riemer
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20:30
Verwijderd schreef op zaterdag 19 november 2016 @ 10:15:
[...]

Daarom veranderde zowel de rating als chemistry ook nadat je loyalty bij de hybrid SBCs. Maar je zoekt het maar uit met zulke trieste reacties.
Nu kan ik het natuurlijk mis hebben maar bij toegenomen loyalty neemt alleen de chemistry toe. Teamrating en chemistry zijn 2 verschillende zaken en staan zoals hierboven aangeven los van elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesley1980
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-09 14:25
Op sites zoals futbin kan je van een speler het totale aantal statpunten terug vinden, deze geven dus niet de speler rating exact aan. Zo zie je dat sommige 79 spelers een hoger totaal aan statpunten heeft dan bv een 81 rated speler. Als een team rating gebaseerd wordt op het totaal aantal statpunten dan kan het zijn dat je team dus een hogere rating krijgt met een 79 rated speler dan een 81 rated.
Als de uiteindelijke teamrating op het totaal aantal statpunten wordt berekend dan.

[ Voor 9% gewijzigd door wesley1980 op 19-11-2016 11:13 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Weer flink lachen op de vroege ochtend.
Own goals (gelukkig heb ik er niet zo'n last van) zijn soms echt hilarisch. Hoewel mijn aanvaller haast nog sportief wilde zijn door de bal via het zijnet uit de goal te tikken 8)7

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=sM09NBgU_B8]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amelandbor
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21:30
Gelukkig ook niet vaak last van eigen doelpunten, wel vanochtend weer twee spelers die tegen elkaar oplopen waardoor zijn spits alleen voor de goal staat.

Word ook helemaal gek van alle ballen dwars door me heen of een millimeter langs me. Sta je perfect gepositioneerd maar toch komt de bal er langs/doorheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Riemer schreef op zaterdag 19 november 2016 @ 11:05:
[...]

Nu kan ik het natuurlijk mis hebben maar bij toegenomen loyalty neemt alleen de chemistry toe. Teamrating en chemistry zijn 2 verschillende zaken en staan zoals hierboven aangeven los van elkaar.
En toch ging mijn rating omhoog van 74 naar 75 door 10 keer tegen het TOTW te "spelen".
wesley1980 schreef op zaterdag 19 november 2016 @ 11:11:
Op sites zoals futbin kan je van een speler het totale aantal statpunten terug vinden, deze geven dus niet de speler rating exact aan. Zo zie je dat sommige 79 spelers een hoger totaal aan statpunten heeft dan bv een 81 rated speler. Als een team rating gebaseerd wordt op het totaal aantal statpunten dan kan het zijn dat je team dus een hogere rating krijgt met een 79 rated speler dan een 81 rated.
Als de uiteindelijke teamrating op het totaal aantal statpunten wordt berekend dan.
Als je het wil berekenen moet je gewoon de web app gebruiken of in het spel zelf. Op Futbin voegen ze ook altijd loyalty toe en dat is hetzelfde met concept spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesley1980
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-09 14:25
Je voor team chemistry wel ja, je team rating maakt niet uit volgens mij. ( of misschien toch wel iets, want futbin zit er ook wel eens een puntje naast)
Wat wel uitmaakt voor je team rating is als je een team maakt buiten de sbc om dat je een bank met wisselspelers hebt die meetelt voor je team rating. De reserves tellen weer niet mee alleen de wissels.
Hier gaan veel mensen mee de boot in , omdat bij je totale team rating ook de wissels meetellen.

[ Voor 24% gewijzigd door wesley1980 op 19-11-2016 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3xH
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 01-01-2023

3xH

Ik heb nog nooit gezien dat een team rating omhoog ging na dat spelers loyalty hadden. Dat zou toch regelmatig moeten gebeuren aangezien ik teams zonder loyalty heb gehad en meer dan 10 wedstrijden mee heb gespeeld. Ook dit weekend met mijn WL teams is de rating niet om hoog gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Amelandbor schreef op zaterdag 19 november 2016 @ 11:35:
Gelukkig ook niet vaak last van eigen doelpunten, wel vanochtend weer twee spelers die tegen elkaar oplopen waardoor zijn spits alleen voor de goal staat.

Word ook helemaal gek van alle ballen dwars door me heen of een millimeter langs me. Sta je perfect gepositioneerd maar toch komt de bal er langs/doorheen.
Idd, of als de pass goed gaat, of andersom dat je juist precies goed staat om te onderscheppen en vervolgens het mis gaat door het switchen.

D4 inmiddels, door een penalty in de 90e minuut toch kunnen promoveren in het laatste potje :o

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spelers die tegen elkaar aanlopen is mij de laatste 2 potjes 4 keer gebeurd. Super irritant als de tegenstander op zo'n manier weet te scoren :P
3xH schreef op zaterdag 19 november 2016 @ 13:14:
Ik heb nog nooit gezien dat een team rating omhoog ging na dat spelers loyalty hadden. Dat zou toch regelmatig moeten gebeuren aangezien ik teams zonder loyalty heb gehad en meer dan 10 wedstrijden mee heb gespeeld. Ook dit weekend met mijn WL teams is de rating niet om hoog gegaan.
Er zijn op dit moment geen beschikbare Hybrid SBCs waardoor ik niet echt de tijd wil steken. Vond het zelf ook vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 05-10 00:29
Iemand ervaring met Zlatan en Lukaku? Is Lukaku een beetje hetzelfde en mag die de goedkopere versie genoemt worden van Zlatan of speelt die wel anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op zaterdag 19 november 2016 @ 13:24:
[...]
D4 inmiddels, door een penalty in de 90e minuut toch kunnen promoveren in het laatste potje :o
Jij hebt ook altijd al het geluk he ;)

Gaan we elkaar mogelijk tegenkomen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bean77 schreef op zaterdag 19 november 2016 @ 17:29:
[...]

Jij hebt ook altijd al het geluk he ;)

Gaan we elkaar mogelijk tegenkomen :)
Mjah, ik blijf steeds formaties / tactieken uitproberen maar zodra ik terugval op mijn "oude" speelwijze lijkt alles vanzelf te gaan.

Donderdag drie potjes dik alle hoeken van het veld gezien in 41212 met een custom van Reddit (Icardi/Dybala voorin), vandaag dat seizoen afgemaakt en alsnog gepromoveerd.

D4 gaat aardig, maar is uiteraard ook dezelfde pool met tegenstanders.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op zaterdag 19 november 2016 @ 17:32:
[...]

Mjah, ik blijf steeds formaties / tactieken uitproberen maar zodra ik terugval op mijn "oude" speelwijze lijkt alles vanzelf te gaan.

Donderdag drie potjes dik alle hoeken van het veld gezien in 41212 met een custom van Reddit (Icardi/Dybala voorin), vandaag dat seizoen afgemaakt en alsnog gepromoveerd.

D4 gaat aardig, maar is uiteraard ook dezelfde pool met tegenstanders.
Het blijft frappant dat de ene dag alles niet lukt en de andere dag wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arwintju
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 10-10 14:45
Bean77 schreef op zaterdag 19 november 2016 @ 18:02:
[...]

Het blijft frappant dat de ene dag alles niet lukt en de andere dag wel.
Ja, net als in het echt eigenlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Arwintju schreef op zaterdag 19 november 2016 @ 18:14:
[...]

Ja, net als in het echt eigenlijk...
Mwa valt wel mee toch?

[ Voor 9% gewijzigd door Bean77 op 19-11-2016 18:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas18GT
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-10 13:18
Vraag maar in Rotterdam..
Winnen van Manchester en verliezen van Go Ahead binnen een paar weken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Thomas18GT schreef op zaterdag 19 november 2016 @ 18:57:
[...]

Vraag maar in Rotterdam..
Winnen van Manchester en verliezen van Go Ahead binnen een paar weken :+
Simpel toch, GAE wilde winnen en Manchester boeide het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Is het al pakjesavond inmiddels? Sommige tegenstanders echt..... Komt nog vrij regelmatig voor ook 8)7
(en ja, de eerste keer moest die er al in ;) )

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=YJk0f8oYwyQ]

[ Voor 12% gewijzigd door Bean77 op 19-11-2016 19:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bossie schreef op zaterdag 19 november 2016 @ 19:23:
[...]

United is gewoon best wel richtingloos en slecht aan het voetballen. Feyenoord won terecht. Deze week ff zaken recht zetten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Harry Kane heeft sowieso volgende week een IF te pakken (2 goals in 5 minuten). Aubameyang misschien ook vanwege de rivaliteit tussen beide clubs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas18GT
Bossie schreef op zaterdag 19 november 2016 @ 19:23:
[...]

Dan zullen je spelers op FUT vast ook zo denken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-08 21:45
Wat ook irritant is, spelers die tegen de scheidsrechter aanlopen. Gebeurt mij echt minimaal 1x per wedstrijd 😔

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 19 november 2016 @ 20:29:
Harry Kane heeft sowieso volgende week een IF te pakken (2 goals in 5 minuten). Aubameyang misschien ook vanwege de rivaliteit tussen beide clubs.
Vincent Jansen niet dan door zijn twee assists ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bossie schreef op zaterdag 19 november 2016 @ 21:33:
[...]

Uiteindelijk heeft Kane beide gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

EA kijkt helaas toch heel primair naar goals.
Mocht het een mager weekend zijn dan komt die misschien wel in aanmerking, maar die kans lijkt me klein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ronaldo If waarschijnlijk ook nog en dat met black friday dat wordt cashen bij EA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeweeherman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09-2024

peeweeherman

energieleverend.nl

Zo, WL zit er weer op. Vanmiddag ging voor geen meter, niet geconcentreerd. Vanavond even rustig voor gaan zitten, uiteindelijk goud 2, net als vorige 2 keren. Nu lekker weer met spelers uit 1 competitie.

Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
Verwijderd schreef op zaterdag 19 november 2016 @ 22:38:
Ronaldo If waarschijnlijk ook nog en dat met black friday dat wordt cashen bij EA
Ja idd ik zie de dollar tekens al in hun ogen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arwintju
To easy schreef op zondag 20 november 2016 @ 00:52:
[...]

Ja idd ik zie de dollar tekens al in hun ogen!
Heeft EA even geluk dat Ronaldo het precies nu waar maakt haha. Maar wel terecht dat Ronaldo m krijgt. Speelde fantastisch en een hattrick is imo altijd een IF waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15:28

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

[...]

Ik vind Jansen tegenvallen in FUT. Geen idee waarom, maar ik kan echt niet met 'm overweg.
Er zijn betere spitsen dan Jansen voor hetzelfde geld.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arwintju schreef op zondag 20 november 2016 @ 01:24:
[...]

Heeft EA even geluk dat Ronaldo het precies nu waar maakt haha. Maar wel terecht dat Ronaldo m krijgt. Speelde fantastisch en een hattrick is imo altijd een IF waard.
Begon ook nog eens in de spits.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amelandbor
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21:30
Gold 3 is in elk geval weer binnen, misschien nog Gold 2. Maar ik heb het idee dat de update nog meer in het voordeel van counterploegen werkt. Van de wedstrijden die ik gespeeld heb waren er schat ik maar een stuk of 8 die echt beter waren 😑

Trouwens nog een voorbeeld hoe waardeloos player switching is, waarom moet ik twee keer klikken bij een korte corner van de tegenstander 8)7

[ Voor 22% gewijzigd door Amelandbor op 20-11-2016 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier misschien ook wel de reden dat een 2-0 voorsprong zo moeilijk is om vast te houden. Heb het nu al meerdere keren gehad tijdens de weekend league: https://www.reddit.com/r/.../?st=ivqjq49w&sh=88c40a54
Amelandbor schreef op zondag 20 november 2016 @ 11:30:
Gold 3 is in elk geval weer binnen, misschien nog Gold 2. Maar ik heb het idee dat de update nog meer in het voordeel van counterploegen werkt. Van de wedstrijden die ik gespeeld heb waren er schat ik maar een stuk of 8 die echt beter waren 😑

Trouwens nog een voorbeeld hoe waardeloos player switching is, waarom moet ik twee keer klikken bij een korte corner van de tegenstander 8)7
Niet alleen counterploegen. Zit nu zelf op 9 winst met nog 14 wedstrijden te gaan en als ik kijk hoe traag mijn spelers erbij lopen soms dan vraag ik mij af wat er mis met dit spel is. Fut Champions is client-server-client en het zou dus niks uit mogen maken of mijn tegenstander een slechte Internet verbinding heeft.

Ik zag op Reddit voorbij komen dat de WL servers een IP adres hadden wat openbaar was gemaakt en zelfs als ik daar naar toe ping (Enschede naar California) dan zit ik op maximaal 36ms wat prima is. Ik ga er dan ook vanuit dat de servers in Engeland nog wat sneller zijn.

Bewijs mocht iemand weer gaan huilen over mijn geklaad (heb dit aangezet tijdens het spelen):
code:
1
2
3
4
Ping statistics for 159.153.58.38:
    Packets: Sent = 98, Received = 98, Lost = 0 (0% loss),
Approximate round trip times in milli-seconds:
    Minimum = 28ms, Maximum = 36ms, Average = 28ms

http://www.speedtest.net/result/5812986841.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
Verwijderd schreef op zondag 20 november 2016 @ 10:44:
[...]

Begon ook nog eens in de spits.
Ja bizar hoeveel meer een ST kaart is tegen over zijn LW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

2-2 tegen iemand die continu park the bus heeft gespeeld toen hij op voorsprong kwam. Krijg je dit in de 120e minuut. WL is echt een goede definitie voor eaids :')
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=vk7HxO0IYGM]
To easy schreef op zondag 20 november 2016 @ 12:39:
[...]

Ja bizar hoeveel meer een ST kaart is tegen over zijn LW.
Zelfde geldt voor Embolo ja. De OTW kaart is altijd goedkoper geweest ondanks dat die upgrade mogelijkheden bood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Milik is al terug bezig met oefeningen met bal dus nu misschien het goede moment om te investeren als die speelt (eind december) gaat zijn prijs weer omhoog gaan met 10-15k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 20 november 2016 @ 13:11:
Milik is al terug bezig met oefeningen met bal dus nu misschien het goede moment om te investeren als die speelt (eind december) gaat zijn prijs weer omhoog gaan met 10-15k
Gaat volgend jaar pas weer spelen ;) Denk dat je beter nog even de prijs kunt aankijken tot na Black Friday.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 20 november 2016 @ 12:52:
2-2 tegen iemand die continu park the bus heeft gespeeld toen hij op voorsprong kwam. Krijg je dit in de 120e minuut. WL is echt een goede definitie voor eaids :')
[video]
Grappig die video. Jammer genoeg een beetje kort. Is het een own goal of ging die er gewoon in 1x in?
Zulke goals zie je in het echt ook wel eens, dus best realistisch. Het is alleen huilen als je het tegen krijgt of uber epic om hem wat gelukkig in de 120ste minuut te scoren.

Maar scoorde je hem of kreeg je hem tegen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bean77 schreef op zondag 20 november 2016 @ 14:33:
[...]

Grappig die video. Jammer genoeg een beetje kort. Is het een own goal of ging die er gewoon in 1x in?
Zulke goals zie je in het echt ook wel eens, dus best realistisch. Het is alleen huilen als je het tegen krijgt of uber epic om hem wat gelukkig in de 120ste minuut te scoren.

Maar scoorde je hem of kreeg je hem tegen?
Tegen uiteraard. Je kunt prima zien hoe hij er in gaat volgens mij en dit was tegen iemand die zijn hele team naar achteren had geschoven na een 1-0 voorsprong. Misschien dat dat een idee geeft hoe beroerd het is om dan op zo'n manier in de 120e minuut te verliezen van zo'n kansloos figuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 20 november 2016 @ 14:38:
[...]

Tegen uiteraard. Je kunt prima zien hoe hij er in gaat volgens mij en dit was tegen iemand die zijn hele team naar achteren had geschoven na een 1-0 voorsprong. Misschien dat dat een idee geeft hoe beroerd het is om dan op zo'n manier in de 120e minuut te verliezen van zo'n kansloos figuur.
hmm dat is wel pijnlijk. Maar park the buss als je voorstaat is toch niet zo raar of verwerpelijk? Heel realistisch in het hedendaags voetbal.
Ik heb meer last van spelers die aanvallend spelen maar hun verdediging op de 16 meter geparkeerd houden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kluutmaran
Bean77 schreef op zondag 20 november 2016 @ 15:02:
[...]

hmm dat is wel pijnlijk. Maar park the buss als je voorstaat is toch niet zo raar of verwerpelijk? Heel realistisch in het hedendaags voetbal.
Ik heb meer last van spelers die aanvallend spelen maar hun verdediging op de 16 meter geparkeerd houden.
Park the bus zou niet erg zijn als het ook is wat er staat, allemaal verdedigen en optrekken voor de eigen 16, dat is het echter niet. 1 linie zakt maar terug en in het echt zou dat betekenen dat je het veld groot maakt en het super makkelijk is om er doorheen te spelen. Bij FIFA kun je dan echter nog steeds druk op de tegenstander zetten en staan spelers nog steeds ook op 50 meter van de goal gedekt waardoor je wel het voordeel krijgt van laatste linie die op eigen 16 staat maar niet het nadeel van zelf niets aan de bal kunnen komen tenzij de tegenstander iets fout doet. Middenveld is gewoon te onbelangrijk in FIFA.

Maar ik merk dat EA niets geeft om realisme maar geluisterd heeft naar geklaag (zie tweakers review) dat het arcade gevoel weg is en de sliders weer meer naar snelheid en iedereen kan het makkelijk oppakken heeft gezet. Dat ze volgend jaar maar 2 spellen maken waarvan er 1 realisme nastreeft en de ander arcade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kluutmaran schreef op zondag 20 november 2016 @ 15:17:
[...]

Park the bus zou niet erg zijn als het ook is wat er staat, allemaal verdedigen en optrekken voor de eigen 16, dat is het echter niet. 1 linie zakt maar terug en in het echt zou dat betekenen dat je het veld groot maakt en het super makkelijk is om er doorheen te spelen. Bij FIFA kun je dan echter nog steeds druk op de tegenstander zetten en staan spelers nog steeds ook op 50 meter van de goal gedekt waardoor je wel het voordeel krijgt van laatste linie die op eigen 16 staat maar niet het nadeel van zelf niets aan de bal kunnen komen tenzij de tegenstander iets fout doet. Middenveld is gewoon te onbelangrijk in FIFA.

Maar ik merk dat EA niets geeft om realisme maar geluisterd heeft naar geklaag (zie tweakers review) dat het arcade gevoel weg is en de sliders weer meer naar snelheid en iedereen kan het makkelijk oppakken heeft gezet. Dat ze volgend jaar maar 2 spellen maken waarvan er 1 realisme nastreeft en de ander arcade.
Dit klopt als een bus ;)
Als de tegenstander PTB speelt, dan zou je een veld overwicht moeten hebben in de andere linies aangezien de verdedigers blijven hangen op de zestien. Echter je kan hier simpelweg niets mee, en soms zit ik verbaast te kijken omdat het lijkt alsof je door de laatste linie snijd maar dan blijken dit simpelweg de middenvelders te zijn en de verdediging daar nog 20m achter staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wou dat ik wat Dolbergjes in had gekocht. Hij gaat nu voor meer dan 7000...

Ik vraag me dan af: waarom zou je zoveel uitgeven voor een zilveren speler met matige stats? Hij wordt dan wel IF, maar wat heb je nou echt aan zo'n kaart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bean77 schreef op zondag 20 november 2016 @ 15:02:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/x7NwozK.png
Neem aan dat ik hiermee genoeg zeg. Na de 2-2 werd uiteraard de pauze ingelast zodat meneer weer zijn team naar voren kon schuiven.

Dit gaat werkelijk nergens over. Zelfs in het echte voetbal heb ik afgezien van clubs tegen Barcelona bijvoorbeeld (gisteren bijvoorbeeld) nog nooit 10 man (11 incl. keeper) achter de bal gezien. Toen ik de middenlijn over was stond het meeste al 20 meter verwijderd van het doel waardoor de Trump muur opeens wel heel dicht bij kwam. Ik begrijp dat iedereen wil winnen maar dit is een belachelijke manier.

Als je van je hobby je beroep wilt maken als bus chauffeur dan kun je met dit spel beginnen en dan laat je Fifa gewoon op de plank liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 20 november 2016 @ 15:23:
[...]

[afbeelding]
Neem aan dat ik hiermee genoeg zeg. Na de 2-2 werd uiteraard de pauze ingelast zodat meneer weer zijn team naar voren kon schuiven.

Dit gaat werkelijk nergens over. Zelfs in het echte voetbal heb ik afgezien van clubs tegen Barcelona bijvoorbeeld (gisteren bijvoorbeeld) nog nooit 10 man (11 incl. keeper) achter de bal gezien. Toen ik de middenlijn over was stond het meeste al 20 meter verwijderd van het doel waardoor de Trump muur opeens wel heel dicht bij kwam. Ik begrijp dat iedereen wil winnen maar dit is een belachelijke manier.

Als je van je hobby je beroep wilt maken als bus chauffeur dan kun je met dit spel beginnen en dan laat je Fifa gewoon op de plank liggen.
Athletico Madrid is er anders heel goed in, maar die schuiven wel in een blok door.
Ik snap dat het vervelend voor je is, maar helaas is het blijkbaar erg effectief.

Een uitslag als deze kan ik nog mee leven, het is vervelender als het opeens 7-1 waarbij je zelf open kansen mist en elke tegenstoot in het mandje gaat (nog leuker als het steeds via keeper/paal gaat en word binnen getikt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 20 november 2016 @ 15:23:
[...]

[afbeelding]

DAn heb je duidelijk barcelona - malaga van gisteren niet gezien. Daar telde ik echt 6 ATB bij malaga en soort gelijke opstelling als jouw screenshot.
Beste remedie is gewoon doorgaan naar de volgende wedstrijd en hier niet te lang over blijven malen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
Verwijderd schreef op zondag 20 november 2016 @ 15:22:
Ik wou dat ik wat Dolbergjes in had gekocht. Hij gaat nu voor meer dan 7000...

Ik vraag me dan af: waarom zou je zoveel uitgeven voor een zilveren speler met matige stats? Hij wordt dan wel IF, maar wat heb je nou echt aan zo'n kaart?
Dat snap ik ook niet, maar er zijn genoeg gekken ajaxieden die hem dan in hun elftal willen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
To easy schreef op zondag 20 november 2016 @ 15:30:
[...]

Dat snap ik ook niet, maar er zijn genoeg gekken ajaxieden die hem dan in hun elftal willen ;)
follow the hype ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kijk maar op de radar hoe het er uit ziet. Dit was vlak voor de 2-2. Je komt er wel doorheen maar het is gewoon moeilijk als je spelers niet goed mee werken en gaan lopen.
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/i2i7r6s.png
Bean77 schreef op zondag 20 november 2016 @ 15:29:
[...]

DAn heb je duidelijk barcelona - malaga van gisteren niet gezien. Daar telde ik echt 6 ATB bij malaga en soort gelijke opstelling als jouw screenshot.
Beste remedie is gewoon doorgaan naar de volgende wedstrijd en hier niet te lang over blijven malen.
Ik doelde ook op het feit dat clubs tegen Barcelona zich helemaal terug trekken.
Bossie schreef op zondag 20 november 2016 @ 15:29:
[...]

Athletico Madrid is er anders heel goed in, maar die schuiven wel in een blok door.
Ik snap dat het vervelend voor je is, maar helaas is het blijkbaar erg effectief.

Een uitslag als deze kan ik nog mee leven, het is vervelender als het opeens 7-1 waarbij je zelf open kansen mist en elke tegenstoot in het mandje gaat (nog leuker als het steeds via keeper/paal gaat en word binnen getikt).
Ik weet hoe Atletico speelt inderdaad maar ik zie het liever niet terug dat zoveel mensen bij de weekend league zo weinig vertrouwen hebben in zichzelf dat ze zo moeten spelen. Want daar is waar het nu een beetje op neer komt.

3-2 is op zich geen slechte stand maar het is gewoon lullig om in de 120e minuut op deze manier een tegen doelpunt te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 20 november 2016 @ 15:33:
Kijk maar op de radar hoe het er uit ziet. Dit was vlak voor de 2-2. Je komt er wel doorheen maar het is gewoon moeilijk als je spelers niet goed mee werken en gaan lopen.
[afbeelding]

[...]

Ik doelde ook op het feit dat clubs tegen Barcelona zich helemaal terug trekken.

[...]

Ik weet hoe Atletico speelt inderdaad maar ik zie het liever niet terug dat zoveel mensen bij de weekend league zo weinig vertrouwen hebben in zichzelf dat ze zo moeten spelen. Want daar is waar het nu een beetje op neer komt.

3-2 is op zich geen slechte stand maar het is gewoon lullig om in de 120e minuut op deze manier een tegen doelpunt te krijgen.
Wat een ruimte op de flanken.

Normaal ga ik opportunistisch beuken en dat werkt soms ook best goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bean77 schreef op zondag 20 november 2016 @ 15:47:
[...]

idd, sinds ik mijn wingers op stay wide heb staan ipv cut in-side scoor ik veel meer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bean77 schreef op zondag 20 november 2016 @ 15:47:
[...]

Speelde alleen 4312 maar dan nog verschoof alles na de flanken zodra ik dat ging proberen.

Edit:
https://www.easports.com/...Id=dc3pTagynMoUF:FFA17PS4

Let niet op Zouma :')

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 20-11-2016 15:56 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thomas18GT
Verwijderd schreef op zondag 20 november 2016 @ 15:33:

Dat is toch niet weinig vertrouwen? Dat is gewoon weten waar je kwaliteiten liggen. Een keuze die je maakt en blijkbaar een hele goede als jij er het er zo over hebt :)

Je moet gewoon de ruimte vinden, als iemand de bus parkeert ga je over de zijkanten. Of daag hem uit zodat hij komt aanvallen. Er is altijd wel een manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thomas18GT schreef op zondag 20 november 2016 @ 16:02:
[...]

Dat is toch niet weinig vertrouwen? Dat is gewoon weten waar je kwaliteiten liggen. Een keuze die je maakt en blijkbaar een hele goede als jij er het er zo over hebt :)

Je moet gewoon de ruimte vinden, als iemand de bus parkeert ga je over de zijkanten. Of daag hem uit zodat hij komt aanvallen. Er is altijd wel een manier.
Als je veel vertrouwen hebt in je spel ga je echt niet vanaf minuut 1 park the bus spelen. De AI laten verdedigen is alles behalve je kwaliteit laten zien vind ik persoonlijk. Dat er altijd ergens ruimte is dat is ook overduidelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 20 november 2016 @ 16:06:
[...]

Als je veel vertrouwen hebt in je spel ga je echt niet vanaf minuut 1 park the bus spelen. De AI laten verdedigen is alles behalve je kwaliteit laten zien vind ik persoonlijk. Dat er altijd ergens ruimte is dat is ook overduidelijk.
Misschien is die gast wel dodelijk effectief met PTB vanaf minuut 1, anders zou hij het niet doen. Als iedereen sociaal wenselijke opstellingen gaat gebruiken of speelstijl, dan wordt het er niet leuker op lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bean77 schreef op zondag 20 november 2016 @ 16:12:
[...]

Misschien is die gast wel dodelijk effectief met PTB vanaf minuut 1, anders zou hij het niet doen. Als iedereen sociaal wenselijke opstellingen gaat gebruiken of speelstijl, dan wordt het er niet leuker op lijkt mij.
Ik kan je 1 ding vertellen en dat is dat het een dramatische speler was. Zoveelste speler die gewoon een beetje leunt op goed geluk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thomas18GT
Verwijderd schreef op zondag 20 november 2016 @ 16:20:
[...]

Ik kan je 1 ding vertellen en dat is dat het een dramatische speler was. Zoveelste speler die gewoon een beetje leunt op goed geluk.
Lijkt me een heel verstandige keuze om dan de bus te parkeren ;)

Dat hij je dan nog zo goed tegenstand kon bieden als zo'n dramatische speler zijnde is toch knap, een tactisch hoogstandje!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Thomas18GT schreef op zondag 20 november 2016 @ 16:22:
[...]

Lijkt me een heel verstandige keuze om dan de bus te parkeren ;)

Dat hij je dan nog zo goed tegenstand kon bieden als zo'n dramatische speler zijnde is toch knap, een tactisch hoogstandje!
Je zou maar op het forum meelezen en je niet weten te kwalificeren voor WL. Dan ben je slechter dan dramatisch :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Bean77 schreef op zondag 20 november 2016 @ 17:34:
[...]

Je zou maar op het forum meelezen en je niet weten te kwalificeren voor WL. Dan ben je slechter dan dramatisch :9
Dan zou ik helemaal PTB gaan spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op zondag 20 november 2016 @ 17:49:
[...]

Dan zou ik helemaal PTB gaan spelen!
Gelijk al in seasons? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Alleen doordeweeks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien kunnen sommige mensen het niveau op gaan zoeken met behulp van het OV. Bean je zat zelf te klagen over positie veranderingen gedurende het spel en nu mag het opeens weer omdat ik er over begin. Je bent bijna net zo inconsistent als het spel :')

Edit:
Als je geen/nauwelijks WL speelt ga je er dan niet mee bemoeien. Bvd.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 20-11-2016 18:13 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 20 november 2016 @ 18:12:
Misschien kunnen sommige mensen het niveau op gaan zoeken met behulp van het OV. Bean je zat zelf te klagen over positie veranderingen gedurende het spel en nu mag het opeens weer omdat ik er over begin. Je bent bijna net zo inconsistent als het spel :')

Edit:
Als je geen/nauwelijks WL speelt ga je er dan niet mee bemoeien. Bvd.
Ik dacht dat het humor om te lachen was, of had je soms empathie verwacht ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

Vanmiddag een IF Eriksen gekocht, jager kaartje er op, wat een beest!
Paar potjes mee gespeeld als cam, bij elke goal betrokken...

Heb nu 1 reeks div 3 gespeeld en denk dat ik daar nog wel wat tijd zal doorbrengen. Tegenstanders worden aardig goed en de lat voor promotie ligt vrij hoog!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arwintju
Ja, nu zit ik toch met een dilemma. Wanneer mijn teams nu te kopen. Vandaag/morgen verderop in de week. Moeilijk moeilijk. Ik weet dat het lastig Is maar...suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

Arwintju schreef op zondag 20 november 2016 @ 18:32:
Ja, nu zit ik toch met een dilemma. Wanneer mijn teams nu te kopen. Vandaag/morgen verderop in de week. Moeilijk moeilijk. Ik weet dat het lastig Is maar...suggesties?
Geld moet rollen.
Merk wel dat ik een beetje laks wordt sinds ik die IF Lukaku voor drie ton heb verkocht.

Kwam dit weekend in de WL nog diverse POTM Hazard tegen, geen die waar ze het van doen hoewel sommigen er echt een crap team omheen hadden. Denk niet dat ik nogmaals zoveel geld voor een untradeble wil uitgeven. Mijn Sterling zit als supersub op de bank, voor het geval Musa het niet meer trekt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op zondag 20 november 2016 @ 18:22:
[...]

Het zijn ernstig serieuze zaken Bossie ;)

Net trouwens gekeken naar een streamer op Twitch die gewoon 40 potjes gewonnen heeft...... _/-\o_
Laatste potje was wel spannend, werden penalties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arwintju
peeweeherman schreef op zondag 20 november 2016 @ 18:37:
[...]

Geld moet rollen.
Merk wel dat ik een beetje laks wordt sinds ik die IF Lukaku voor drie ton heb verkocht.

Kwam dit weekend in de WL nog diverse POTM Hazard tegen, geen die waar ze het van doen hoewel sommigen er echt een crap team omheen hadden. Denk niet dat ik nogmaals zoveel geld voor een untradeble wil uitgeven. Mijn Sterling zit als supersub op de bank, voor het geval Musa het niet meer trekt :)
Ja geld moet zeker rollen. Maar mijn teams die ik wil bouwen koste eerst 1.013.800 coins. Nu 881.300 coins. Ik denk dat het nog wel gaat zakken maar ik wil (natuurlijk) zoveel mogelijk waar voor mn geld en zoveel mogelijk gebruik maken van de crash. Blijft lastig te zeggen natuurlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daiov97
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 14:43
Ik begon deze WL geweldig (15 winst uit 19 wedstrijden) met goedkope teams, helaas dramatisch geëindigd waardoor ik nu nog mijn beide 2 potjes moet gaan winnen voor goud 1. Wat verlang ik naar de crash, eindelijk met Dybala en Auba spelen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bossie schreef op zondag 20 november 2016 @ 18:22:
[...]

Niet van de kleuters hier nee. 6 handen op 1 buik of hoeveel zijn het er inmiddels?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyUtd4Life
Dit weekend niet meegedaan aan Weekend League, geen zin in. Maar voor aankomende kwalificatie zijn eisen wel heel irritant als je weinig coins uit wilt geven, dus sla 'em weer over denk ik.

Markt is toch wel in een flinke dip op het moment, waardoor sommige spelers al heel erg goedkoop zijn. Als dit alleen nog maar voor de Black Friday crash is, kan ik in m'n handen wrijven voor de TOTY-crash. Wellicht dat ik aankomende week al een paar spelers koop, maar de duurste bewaar ik tot TOTY. Bij die laatste doel ik bijvoorbeeld op Dybala en Griezmann. Zijn er spelers die jullie nog in de gaten houden qua prijzen?

[ Voor 18% gewijzigd door MyUtd4Life op 20-11-2016 21:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eriko1
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08-10 07:45
MyUtd4Life schreef op zondag 20 november 2016 @ 21:47:
Dit weekend niet meegedaan aan Weekend League, geen zin in. Maar voor aankomende kwalificatie zijn eisen wel heel irritant als je weinig coins uit wilt geven, dus sla 'em weer over denk ik.

Markt is toch wel in een flinke dip op het moment, waardoor sommige spelers al heel erg goedkoop zijn. Als dit alleen nog maar voor de Black Friday crash is, kan ik in m'n handen wrijven voor de TOTY-crash. Wellicht dat ik aankomende week al een paar spelers koop, maar de duurste bewaar ik tot TOTY. Bij die laatste doel ik bijvoorbeeld op Dybala en Griezmann. Zijn er spelers die jullie nog in de gaten houden qua prijzen?
Wil Ibra en Pogba voor me BPL, en voor Bundesliga, Lewandovski, Reus en Vidal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Veel spelers voor mijn 2e team die net onder de top zitten zoals Renato Sanches, Pjanic, Nainggolan. Beetje goed, maar relatief cheap spelers (prijs/kwaliteit).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Ik ben erg tevreden met mijn huidige team, en heb weinig upgrade opties tenzij ik van serie-a naar een andere league overstap.

Ik zou kunnen switchen naar een BL of PL team tijdens de crash door de dalende prijzen waarbij juist de duurdere spelers momenteel lijken te dalen. Voor BL daalt de prijs per speler een beetje terwijl voor PL ik juist Aguero sterk zie dalen.

Het zijn aantrekkelijke opties, maar ik probeer dit seizoen juist aan een team vast te houden waarmee ik meerdere formaties kan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

Heb van mijn 2 teams 1 hybrid kunnen maken met 100 chem, dan maar even geen fitness team.
Weekend league kan ik dan met mijn standaard calcio A team doen, heeft standaard 10 nationaliteiten.

Wat is die Jovetic toch een eindbaas, mocht net de bal nog meenemen na een loepzuivere hattrick. Iemand die vergelijkbare spelers kent voor de PL als alternatief voor mijn Welbeck?

Heb verder weinig te wensen, ik probeer van alles maar kom toch terug op vrij simpele basis. (Wel alles voorzien van speelstijlen). Naingolan en IF Eriksen zijn de enige echte uitspattingen.
Ach ja, ooit nog Aguero en Vidal proberen, maar mag nog even duren.

Nog even heel wat anders; een paar weken geleden had iemand een link op reddit naar de marquee matches van november. De meeste voorspellingen waren goed, dus dat was goede handel. Nu ben ik al een tijdje op zoek naar een link voor december, maar heb niets kunnen vonden. Heeft hier iemand nog een gouden tip?

[ Voor 14% gewijzigd door peeweeherman op 20-11-2016 22:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
Ik wil Modric, Ramos, Marcelo, James en Rijkaard oppikken. Hoop dat dit gaat lukken met 470k maar ben er bang voor aangezien rijkaard nu nog 330k doet. Erna sparen voor Neymar of Ronaldo en grotendeels maar met 1 team spelen.

FIFA ut

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
Kluutmaran schreef op zondag 20 november 2016 @ 23:47:
Ik wil Modric, Ramos, Marcelo, James en Rijkaard oppikken. Hoop dat dit gaat lukken met 470k maar ben er bang voor aangezien rijkaard nu nog 330k doet. Erna sparen voor Neymar of Ronaldo en grotendeels maar met 1 team spelen.

[afbeelding]
Ik zit te denken aan mijn grote held Cannavaro. Die is gelukkig al wat gedaald na 250k.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
To easy schreef op zondag 20 november 2016 @ 23:57:
[...]

Ik zit te denken aan mijn grote held Cannavaro. Die is gelukkig al wat gedaald na 250k.
Ik heb Baresi uit een pakje gehad die ongeveer dezelfde stats heeft maar is in mijn ogen het geld echt niet waard. Legend topverdedigers lijken een stuk minder toegevoegde waarde te hebben ten opzichten van de voorhoede spelers, middenvelders weet ik nog niet want rijkaard moet mijn eerste worden. Maar die is bij mij belangrijk om robben met max chemistry in mijn elftal te passen.

Al is je eigen grote held halen natuurlijk altijd een goed plan, daarom staat ruud ook bij mij in de spits 😁

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
Kluutmaran schreef op maandag 21 november 2016 @ 07:44:
[...]

Ik heb Baresi uit een pakje gehad die ongeveer dezelfde stats heeft maar is in mijn ogen het geld echt niet waard. Legend topverdedigers lijken een stuk minder toegevoegde waarde te hebben ten opzichten van de voorhoede spelers, middenvelders weet ik nog niet want rijkaard moet mijn eerste worden. Maar die is bij mij belangrijk om robben met max chemistry in mijn elftal te passen.

Al is je eigen grote held halen natuurlijk altijd een goed plan, daarom staat ruud ook bij mij in de spits 😁
Ja of die het ook waard gaat maken is een 2de vraag haha. Maar ik wil gewoon een keer een legend in mijn team, want ze zitten er niet voor niets in haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren toch maar wat nieuwe spelers gekocht. Naingollan, Mertens en Salah. Eerste 2 spelen top. Salah is niks voor mij. Veel te zwakjes. Trukendoos heb ik helaas niet. Maar wat speelt Naingollan lekker.

Ben minder positief over Dybala. Heb het idee dat Immobile meer voor mij deed. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas18GT
Het gaat er toch maar van komen, lekker een weekje vrij dus mijn team komt er vandaag.

https://www.futbin.com/17/squad/400973

Dit heb ik in gedachten, ik twijfel alleen tussen de 2 Gianluigi's, Buffon en SIF Donnarumma, op dit moment precies dezelfde prijs. Ervaringen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Thomas18GT schreef op maandag 21 november 2016 @ 10:28:
Het gaat er toch maar van komen, lekker een weekje vrij dus mijn team komt er vandaag.

https://www.futbin.com/17/squad/400973

Dit heb ik in gedachten, ik twijfel alleen tussen de 2 Gianluigi's, Buffon en SIF Donnarumma, op dit moment precies dezelfde prijs. Ervaringen?
Mooi team, dat Italië gedeelte ziet er goed uit. Zelf nu ook een variant gemaakt, heb 1.6 miljoen te besteden. https://www.futbin.com/17/squad/401114

Zou moeten lukken, hopelijk dalen de prijzen nog een klein beetje.
Pagina: 1 ... 49 ... 190 Laatste

Let op:
Let op: handelen in coins is door EA niet toegestaan. Het is dan ook niet toegestaan dit in dit topic te bespreken.