Koscielny erin gooien, en dan wat Fransmannen aan de kant van Kanté gebruiken in de verdediging uit andere competities.
Dank voor de tip, heb maar 20.000 munten. Gaat hem nog niet worden.Amelandbor schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 09:30:
Koscielny erin gooien, en dan wat Fransmannen aan de kant van Kanté gebruiken in de verdediging uit andere competities.
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Sure, welke spelers zij echt een 'must' voor jou?
bv. Wil je per se met Vardy spelen of wil je per se die en die op middenveld?
En heb je ook een formatie die je wilt spelen of maakt dat niet uit?
Edit: en natuurlijk budget
[ Voor 3% gewijzigd door Jamesl op 18-11-2016 09:35 ]
Deze formatie, http://www.futbin.com/17/squad/364948Jamesl schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 09:34:
[...]
Sure, welke spelers zij echt een 'must' voor jou?
bv. Wil je per se met Vardy spelen of wil je per se die en die op middenveld?
En heb je ook een formatie die je wilt spelen of maakt dat niet uit?
Edit: en natuurlijk budget
Ik speel op de counter met snelheid voorin, Ik wil nog Sturridge daar neerzetten, maar zal na de weekend league worden.
Verder 20.000 munten nu, en staat volgens mij best wel.
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Oke 5-2-1-2 dus.Mars18 schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 09:40:
[...]
Deze formatie, http://www.futbin.com/17/squad/364948
Ik speel op de counter met snelheid voorin, Ik wil nog Sturridge daar neerzetten, maar zal na de weekend league worden.
Maar je hebt nog 20.000 munten over en je hebt dit team al?
En welke spelers moeten absoluut behouden blijven?
Ik zeg het verkeerd eigenlijk.Jamesl schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 09:41:
[...]
Oke 5-2-1-2 dus.
Maar je hebt nog 20.000 munten over en je hebt dit team al?
En welke spelers moeten absoluut behouden blijven?
Kante moet nog gekocht worden met die 20.000 munten.
Blijft niet veel over
Of Belgische verdedigers (Alderweireld) en een Belgische keeper (Casteels uit de bundesliga) bijvoorbeeld.Jamesl schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 09:54:
[...]
http://www.futbin.com/17/squad/365395
Je zou dit kunnen maken bv. Volgens futbin ook nog 50K goedkoper dan je andere team, dus je zou wellicht Sturridge kunnen kopen i.p.v. welbeck nu?
Of Engelse verdedigers en Hart uit de calcio A
[ Voor 57% gewijzigd door Bean77 op 18-11-2016 09:56 ]
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
http://www.futbin.com/17/squad/365395Mars18 schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 09:44:
[...]
Ik zeg het verkeerd eigenlijk.
Kante moet nog gekocht worden met die 20.000 munten.
Blijft niet veel over
Je zou dit kunnen maken bv. Volgens futbin ook nog 50K goedkoper dan je andere team, dus je zou wellicht Sturridge kunnen kopen i.p.v. welbeck nu?
edit: Iedereen is op 9/10 chem, dat merk je wel met de stats (dan werkt de bonus van chemistry-kaartjes (basic, maestro, jager etc.) optimaal en het is echt bizar wat voor boost je speler daarvan krijgt op zijn stats (zie bv futhead, daar kan je dat met een slider aanpassen)
Benzema zZONDER jager http://www.futhead.com/17/players/5458/karim-benzema/
Benzema MET jager en 10 Chem http://www.futhead.com/17...-benzema/?chemType=hunter
[ Voor 34% gewijzigd door Jamesl op 18-11-2016 09:57 ]
Waar heb je tegenwoordig nog IF kaarten voor nodig?Jamesl schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 09:54:
[...]
edit: Iedereen is op 9/10 chem, dat merk je wel met de stats (dan werkt de bonus van chemistry-kaartjes (basic, maestro, jager etc.) optimaal en het is echt bizar wat voor boost je speler daarvan krijgt op zijn stats (zie bv futhead, daar kan je dat met een slider aanpassen)
Benzema zZONDER jager http://www.futhead.com/17/players/5458/karim-benzema/
Benzema MET jager en 10 Chem http://www.futhead.com/17...-benzema/?chemType=hunter
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
IF kaarten zijn al jaren overrated... Denk dat EA daarom ook al die IF's gewoon +5 schot, pass, dribbel meegeeft om ze wat meer aantrekkelijk te maken.Bean77 schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 10:09:
[...]
Waar heb je tegenwoordig nog IF kaarten voor nodig?
In-game merk ik er altijd weinig van en enige interessante is een positie verandering t.o.v. normale kaartje (bv Sanchez spits ipv LW).
Precies dit, zeker een +1 is vaak veel te duur.Jamesl schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 10:12:
[...]
IF kaarten zijn al jaren overrated... Denk dat EA daarom ook al die IF's gewoon +5 schot, pass, dribbel meegeeft om ze wat meer aantrekkelijk te maken.
In-game merk ik er altijd weinig van en enige interessante is een positie verandering t.o.v. normale kaartje (bv Sanchez spits ipv LW).
Echter een Renato Sanches bijvoorbeeld die een +3 of +4 zal krijgen (hopelijk dit jaar nog

Ik zou een keeper op full chem doen Butland schijnt goed te zijn en nog geen 2k. kante en Matic zou ik houden een ijzersterk duo. Je kunt voor Vardy Rashfort doen is stuk goedkoper of Musa maar is dan niet full chem.Mars18 schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 09:40:
[...]
Deze formatie, http://www.futbin.com/17/squad/364948
[ Voor 3% gewijzigd door homernt op 18-11-2016 10:20 ]
TOTY en TOTS zijn de enige kaarten die het verschil maken. En eigenlijk is dat nog van vrij beperkte invloed. Als user ben je met afstand de meest slechte variabele van die hele spelerThomas18GT schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 10:16:
[...]
Precies dit, zeker een +1 is vaak veel te duur.
Echter een Renato Sanches bijvoorbeeld die een +3 of +4 zal krijgen (hopelijk dit jaar nog), vind ik het wel waard.
Iemand hier ervaring met Xhaka of Schweinsteiger op het middenveld in de rol van (verdedigende) controleur?
Klopt, dat zijn goede investeringen zowel gezien op geld als op rating.Thomas18GT schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 10:16:
[...]
Precies dit, zeker een +1 is vaak veel te duur.
Echter een Renato Sanches bijvoorbeeld die een +3 of +4 zal krijgen (hopelijk dit jaar nog), vind ik het wel waard.
Ik weet niet of Renato Sanchez een upgrade krijgt, ben niet erg op de hoogte van zijn speeltijd in Duitsland.
Ik baseer het ook meestal op IF's die iemand heeft gehad, zo kreeg Lacazette afgelopen 2 jaar een upgrade maar had hij ook wel altijd 2-3 IF's voor de upgrade , Sanchez nog 0.
Butland zou kunnen. Alleen dan heb ik maar 2 competities, Engeland en Frankrijk in mijn basis, en het moeten er 3 zijn dit weekend.homernt schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 10:18:
[...]
Ik zou een keeper op full chem doen Butland schijnt goed te zijn en nog geen 2k. kante en Matic zou ik houden een ijzersterk duo. Je kunt voor Vardy Rashfort doen is stuk goedkoper of Musa maar is dan niet full chem.
Haha niet helemaal eens. Ik denk dat jij beter bent met Ronaldo, Suarez en Bale voorin dan met Elia, Jorgensen en Toornstra. Waarom doe je anders de moeite om zoveel coins bij elkaar te handelen?Bean77 schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 10:22:
[...]
TOTY en TOTS zijn de enige kaarten die het verschil maken. En eigenlijk is dat nog van vrij beperkte invloed. Als user ben je met afstand de meest slechte variabele van die hele speler
Dat was ik even vergeten Joe Hart misschien dan die kun je op max 8 chem krijgen en Ter Stegen maar op 5.Mars18 schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 10:26:
[...]
Butland zou kunnen. Alleen dan heb ik maar 2 competities, Engeland en Frankrijk in mijn basis, en het moeten er 3 zijn dit weekend.
Thx, heb Hart gekochthomernt schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 10:47:
[...]
Dat was ik even vergeten Joe Hart misschien dan die kun je op max 8 chem krijgen en Ter Stegen maar op 5.
Heb je wel gelijk in.Thomas18GT schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 10:29:
[...]
Haha niet helemaal eens. Ik denk dat jij beter bent met Ronaldo, Suarez en Bale voorin dan met Elia, Jorgensen en Toornstra. Waarom doe je anders de moeite om zoveel coins bij elkaar te handelen?
Maar als ik geen kansen kan creëren omdat ik de bal niet goed rondspeel of niet weet wanneer ik een ballroll ofzo moet doen dan kan een cuadradro of Insigne gevaarlijker zijn in handen van een speler die meer kennis heeft.
Maar dat zegt niks over of een IF of upgrade het waard is of niet toch?Bean77 schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 10:57:
[...]
Heb je wel gelijk in.
Maar als ik geen kansen kan creëren omdat ik de bal niet goed rondspeel of niet weet wanneer ik een ballroll ofzo moet doen dan kan een cuadradro of Insigne gevaarlijker zijn in handen van een speler die meer kennis heeft.
Natuurlijk kan je een heel goed team hebben maar gewoon slecht zijn in Fifa, alleen zou je dan volgens mij nog slechter zijn wanneer je slecht bent en ook nog een slecht team hebt.
kloptThomas18GT schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 10:59:
[...]
Maar dat zegt niks over of een IF of upgrade het waard is of niet toch?
Natuurlijk kan je een heel goed team hebben maar gewoon slecht zijn in Fifa, alleen zou je dan volgens mij nog slechter zijn wanneer je slecht bent en ook nog een slecht team hebt.
zo he, veel beter dan dit wordt het niet!
Vanochtend de marquee gezien, had met alle 4 rekening gehouden. (en ook niet met meer ;-))
Waren ook nog eens makkelijk, omdat je van de specifieke teams zelf maar 1 nodig bent, dus veel over om dik te verkopen. Had ook nog eens net voor discard prijzen allemaal duitse en italiaanse competitie gekocht, dus die cm's gaan als een speer.
Krijg als klap op de vuurpijl eerst Hummels uit een pakje, en nu net een IF Lukaku, Katsjiiiing!
Als ik dan toch een nadeel moet noemen is, is dat de beperkte transferlijst van 100...
Vanochtend de marquee gezien, had met alle 4 rekening gehouden. (en ook niet met meer ;-))
Waren ook nog eens makkelijk, omdat je van de specifieke teams zelf maar 1 nodig bent, dus veel over om dik te verkopen. Had ook nog eens net voor discard prijzen allemaal duitse en italiaanse competitie gekocht, dus die cm's gaan als een speer.
Krijg als klap op de vuurpijl eerst Hummels uit een pakje, en nu net een IF Lukaku, Katsjiiiing!
Als ik dan toch een nadeel moet noemen is, is dat de beperkte transferlijst van 100...
[ Voor 17% gewijzigd door peeweeherman op 18-11-2016 11:38 ]
Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl
Lekker hoor!peeweeherman schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 11:36:
zo he, veel beter dan dit wordt het niet!
Ik had zoals gemeld ingekocht voor Inter/AC en Fener/Gala dus qua verkopen mag ik ook niet klagen: Chedjou's voor 650 gekocht en die gaan voor 2,5k
Uit mijn packs was een IF Belotti en een Movember Jedinak de picks. Niet heel geweldig, maar he: wie het kleine niet eert...
Ook niet verkeerd, zeker kostendekkend, heb wel heel andere sbc meegemaaktJapieTalent schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 12:20:
[...]
Lekker hoor!
Ik had zoals gemeld ingekocht voor Inter/AC en Fener/Gala dus qua verkopen mag ik ook niet klagen: Chedjou's voor 650 gekocht en die gaan voor 2,5k
Uit mijn packs was een IF Belotti en een Movember Jedinak de picks. Niet heel geweldig, maar he: wie het kleine niet eert...
Nu nog de hazard challenge, wordt ook cashen
Ligt er bij mij aan wat de vereisten zijn: ik zit niet per se op Hazard te wachten dus wellicht als de SBC's goed te doen zijn met hetgeen ik heb ingekocht dat ik 'm ga doen en anders ga ik inderdaad alles weer verkopenpeeweeherman schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 12:28:
[...]
Ook niet verkeerd, zeker kostendekkend, heb wel heel andere sbc meegemaakt
Ik kreeg een kantepeeweeherman schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 12:28:
[...]
Ook niet verkeerd, zeker kostendekkend, heb wel heel andere sbc meegemaakt
Ik hoop toch dat het niet Hazard gaat worden, vind het sowieso al belachelijk dat je bijna geforceerd word PL te spelen door deze POTM cards.JapieTalent schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 12:31:
[...]
Ligt er bij mij aan wat de vereisten zijn: ik zit niet per se op Hazard te wachten dus wellicht als de SBC's goed te doen zijn met hetgeen ik heb ingekocht dat ik 'm ga doen en anders ga ik inderdaad alles weer verkopen
De nieuwe league SBC's die onlangs zijn toegevoegd lijken ook puur ter compensatie.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Pff de Hazard challenge staat online, die heeft echt zieke requirements..
Verwijderd
Behoorlijk ja.PeacockSR4 schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 12:47:
Pff de Hazard challenge staat online, die heeft echt zieke requirements..
Belgium:
- Belgium Players: Exactly 11
- TOTW Players: Min 1
- Team Overall Rating: Min. 84
- Team Chemistry: Exactly 100
- Hull City Players: Min. 2
- Leicester City Players: Min. 2
- Manchester Utd Players: Min. 2
- Southampton Players: Min. 2
- Team Overall Rating: Min. 83
- Premier League Players: Exactly 11
- Nationalities: Min. 8
- TOTW Players: Min. 2
- Team Overall Rating: Min. 84
- Leagues: Exactly 2
- Players from the same league: Max. 6
- Team Overall Rating: Min. 85
Helaas geen Movember card vereist. Had al zin om mijn geldboom te gaan plukken. Maar helaas
Als je Movember Henderson hebt dan staat je geldboom toch wel aardig in de bloei hoor, die prijs stijgt erg snel.Lekkerboeie86 schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 12:53:
Helaas geen Movember card vereist. Had al zin om mijn geldboom te gaan plukken. Maar helaas
Verwijderd
O rlyPeacockSR4 schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 12:55:
[...]
Als je Movember Henderson hebt dan staat je geldboom toch wel aardig in de bloei hoor, die prijs stijgt erg snel.

halleluja, die eisen voor die hazard challenge...doe normaal.
Verwijderd
De beloningen zijn ook wel hoog hoorErnstMid schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 13:01:
halleluja, die eisen voor die hazard challenge...doe normaal.
Ja dat is op zich waar. Maar denk dat ik de desbetreffende spelers gewoon ga verkopen en deze sbc even links laat liggen
Heb alleen maar Discards gekocht. Geen zin om risico te lopen. Een Belgie IF is wel een zieke vereiste. Je bent enkele tonnen kwijt voor Hazard en hij is nog untrade-able ook. Lijkt me geen handige investering..PeacockSR4 schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 12:55:
[...]
Als je Movember Henderson hebt dan staat je geldboom toch wel aardig in de bloei hoor, die prijs stijgt erg snel.
Chadli ?Lekkerboeie86 schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 13:04:
[...]
Heb alleen maar Discards gekocht. Geen zin om risico te lopen. Een Belgie IF is wel een zieke vereiste. Je bent enkele tonnen kwijt voor Hazard en hij is nog untrade-able ook. Lijkt me geen handige investering..
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Idem hier: ga mijn spelers te koop zetten. Wat zou wijsheid zijn, nu direct of nog even wachten?Lekkerboeie86 schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 13:04:
[...]
Heb alleen maar Discards gekocht. Geen zin om risico te lopen. Een Belgie IF is wel een zieke vereiste. Je bent enkele tonnen kwijt voor Hazard en hij is nog untrade-able ook. Lijkt me geen handige investering..
Benteke, Carrasco en Chadli waren de 3 enige IF's onder de 100k
Tot nuThomas18GT schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 13:09:
[...]
Haha 100k was hun max bin volgens mij?
Misschien wel slim om er een paar proberen te pakken te krijgen omdat ze de prijzen wel omhoog zullen gooien
http://www.futbin.com/17/...um?page=1&version=if_goldThomas18GT schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 13:11:
[...]
Haha 100k was hun max bin volgens mij?
Misschien wel slim om er een paar proberen te pakken te krijgen omdat ze de prijzen wel omhoog zullen gooien
Dat is volgens mij al gebeurd
Ik vind van alle 3 niet een exemplaar meer op X1 lolThomas18GT schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 13:09:
[...]
Haha ik zie het, wat een gekte voor een niet verhandelbare Hazard zegBossie schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 13:11:
[...]
http://www.futbin.com/17/...um?page=1&version=if_gold
Dat is volgens mij al gebeurd

Verwijderd
Ik hoef eerst zeker geen BPL team te maken of een La Liga met Carrasco IF erin. Op deze manier verdwijnt die hele kaart uit het spel, toch?
Maar eens kijken naar een leuk Bundesliga team na het weekend.
Maar eens kijken naar een leuk Bundesliga team na het weekend.
Mjah, maar ook geen Mertens IF voorlopig voor mij lijkt hetThomas18GT schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 13:13:
[...]
Haha ik zie het, wat een gekte voor een niet verhandelbare Hazard zeg
whahahaThomas18GT schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 13:13:
[...]
Haha ik zie het, wat een gekte voor een niet verhandelbare Hazard zeg

Volgens mij heb ik voor 1 IF Lukaku zowel sbc sterling, son als payet
Ik packte gisteren dus IF Mertens, en verkocht hem gelijk met het oog op de aankomende crash. Klein inschattingsfoutje gemaakt.
Verkocht voor 120k, gaat momenteel voor 280k...
Ook wel logisch, die spelers zijn allemaal nogal wat minder dan een 90 rated hazard, waarvan de 89 al 450k kostBean77 schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 13:20:
[...]
whahahawat een stumperds voor een hazard lol
![]()
Volgens mij heb ik voor 1 IF Lukaku zowel sbc sterling, son als payet
Ouch..Daimen schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 13:22:
Ik packte gisteren dus IF Mertens, en verkocht hem gelijk met het oog op de aankomende crash. Klein inschattingsfoutje gemaakt.
[ Voor 29% gewijzigd door Thomas18GT op 18-11-2016 13:23 ]
Ja kan je van te voren ook niet weten, achteraf is het zuur...Daimen schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 13:22:

Ik wil wel weten wat iemand voor zo'n Hazard uiteindelijk betaald heeft alles bij elkaar.Thomas18GT schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 13:23:
[...]
Ook wel logisch, die spelers zijn allemaal nogal wat minder dan een 90 rated hazard, waarvan de 89 al 450k kost
[...]
Ouch..
Moet eerlijk bekennen dat ik de normale versie ook wel goed vond.
Hier ben ik ook wel erg benieuwd naar!Bean77 schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 13:30:
[...]
Ik wil wel weten wat iemand voor zo'n Hazard uiteindelijk betaald heeft alles bij elkaar.
Ik zou mijn geld eerder steken in de gewone IF, daar kan je tenminste weer vanaf als je hem beu bent.
Als je aan hebt zien komen dat je minstens 3 totw spelers moet hebben zal het nogal een stuk lager liggen dan als je nu alles nog bij elkaar moet sprokkelen.Bean77 schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 13:30:
[...]
Ik wil wel weten wat iemand voor zo'n Hazard uiteindelijk betaald heeft alles bij elkaar.
Ik loop zelf tegen die hoge eisen aan, mn vaste speelteam heeft niet eens een rating van 85
Gelukkig maar ook..ErnstMid schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 13:34:
[...]
Als je aan hebt zien komen dat je minstens 3 totw spelers moet hebben zal het nogal een stuk lager liggen dan als je nu alles nog bij elkaar moet sprokkelen.
Ik loop zelf tegen die hoge eisen aan, mn vaste speelteam heeft niet eens een rating van 85Voor de casual fifa speler is deze sbc simpelweg niet te doen.
Iedereen een SIF Hazard is ook niet erg realistisch
Oh ja, dat is ook de grap, hij is niks meer waardThomas18GT schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 13:33:
[...]
Hier ben ik ook wel erg benieuwd naar!
Ik zou mijn geld eerder steken in de gewone IF, daar kan je tenminste weer vanaf als je hem beu bent.
Nu heb ik 3 sbc's maar speel ik het liefst met mijn laliga team. sbc's spelen nu in mijn B-team, maar zonde is het wel. Moet je nagaan als je geen plek meer voor hazard zou hebben om wat voor reden dan ook.
Een goed samengesteld team van 85 kan heel erg goed zijn hoor. Daar versla je ook wel betere teams mee als jij het spelletje beter snapt en wat meer geluk hebt dan de tegenstander.ErnstMid schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 13:34:
[...]
Als je aan hebt zien komen dat je minstens 3 totw spelers moet hebben zal het nogal een stuk lager liggen dan als je nu alles nog bij elkaar moet sprokkelen.
Ik loop zelf tegen die hoge eisen aan, mn vaste speelteam heeft niet eens een rating van 85Voor de casual fifa speler is deze sbc simpelweg niet te doen.
[ Voor 37% gewijzigd door Bean77 op 18-11-2016 13:36 ]
Hij bedoeld dat hij dat juist hoog vindBean77 schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 13:34:
[...]
Oh ja, dat is ook de grap, hij is niks meer waard![]()
Nu heb ik 3 sbc's maar speel ik het liefst met mijn laliga team. sbc's spelen nu in mijn B-team, maar zonde is het wel. Moet je nagaan als je geen plek meer voor hazard zou hebben om wat voor reden dan ook.
[...]
Een goed samengesteld team van 85 kan heel erg goed zijn hoor. Daar versla je ook wel betere teams mee als jij het spelletje beter snapt en wat meer geluk hebt dan de tegenstander.
En ja.. zonde van die SBC spelers. Ik vond het in het begin wel jammer dat ik die Sterling niet had gedaan, maar nu ben ik er wel blij mee..
[ Voor 10% gewijzigd door Thomas18GT op 18-11-2016 13:38 ]
Teams met Vardy en Musa in de spits tegen een team met Vardy en Musa in de spits is ook niet realistisch.Thomas18GT schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 13:34:
[...]
Gelukkig maar ook..
Iedereen een SIF Hazard is ook niet erg realistisch
Had mij wel verheugd en voorbereid op de Hazard SBC, alleen alles te laag ingeschat waardoor al m'n investeringen nu min of meer waardeloos zijn.
Haha dat is ook weer zo, maar ik bedoel meer prijstechnisch gezien. Iedereen een speler van 600k+ zou gek zijn tochPeacockSR4 schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 13:38:
[...]
Teams met Vardy en Musa in de spits tegen een team met Vardy en Musa in de spits is ook niet realistisch.![]()
Had mij wel verheugd en voorbereid op de Hazard SBC, alleen alles te laag ingeschat waardoor al m'n investeringen nu min of meer waardeloos zijn.
In het moderne voetbal sta ik nergens meer van te kijkenThomas18GT schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 13:40:
[...]
Haha dat is ook weer zo, maar ik bedoel meer prijstechnisch gezien. Iedereen een speler van 600k+ zou gek zijn toch
oh ja zeker waarThomas18GT schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 13:40:
[...]
Haha dat is ook weer zo, maar ik bedoel meer prijstechnisch gezien. Iedereen een speler van 600k+ zou gek zijn toch
had ook beter gisteren de boel kunnen verkopen, gelukkig op de meeste spelers nog kleine winst.PeacockSR4 schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 13:38:
[...]
Heb mijn zojuist verkregen IF lukaku maar afgetikt voor 3 ton.
Vanochtend was de laagste BIN 240, wordt wellicht nog meer waard, maar ik vind het best zo.
oops (overheen gelezen)Thomas18GT schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 13:37:
[...]
Hij bedoeld dat hij dat juist hoog vind
En ja.. zonde van die SBC spelers. Ik vond het in het begin wel jammer dat ik die Sterling niet had gedaan, maar nu ben ik er wel blij mee..

Met de dalende prijzen moet je als je alleen al wedstrijden speelt en season bonussen opstrijkt al een representatief team kunnen opstellen.
Zonde ja.. Aan de andere kant wist je dat het een gok was of die spelers zouden stijgenErnstMid schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 13:41:
[...]
oh ja zeker waarMaar t betekent ook dat mijn investeringen nu minder opleveren omdat spelers met een lagere rating waardeloos zijn voor de sbc
Speel nu met een calcio en bundesliga team dus Hazard was ik sowieso niet voor gegaan.

Kost me net geen 400k. Ik had rekening gehouden met België, Chelsea en Pm team met wat informs dus daar had ik al wat van ingeslagen toen ze nog goedkoop waren. Moest alleen als een gek nog een IF van België kopen. Uiteindelijk kon ik vrij goedkoop IF Alderweireld inslaan (onder de 200k)Bean77 schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 13:30:
[...]
Ben benieuwd naar hazard...
edit: en kreeg uit de pakjes nog kante en Sturridge. Die passen er goed bij
[ Voor 6% gewijzigd door Riemer op 18-11-2016 13:59 ]
Met al die SBC's denken jullie dat er wel een market crash komt met black friday?
Er gaan heel veel packs open dus er komen veel spelers bij, ik denk dus van welhomernt schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 14:12:
Met al die SBC's denken jullie dat er wel een market crash komt met black friday?
juuuuup, maar dat levert ook wel wat voorpret op natuurlijk. Ik maak nu alsnog wel winst op de spelers die ik gekocht hebThomas18GT schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 13:54:
[...]
Zonde ja.. Aan de andere kant wist je dat het een gok was of die spelers zouden stijgen
Oke, dan maar hopen dat de spelers die ik graag wil hebben niet in een SBC zitten opdat moment.
Ik verkoop net al m'n movember Luiz Gustavo's voor 20k.. is daar een reden voor? 
Movember kaarten zitten toch nergens in een SBC?
Misklik? Te koop voor 10kThomas18GT schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 14:30:
Ik verkoop net al m'n movember Luiz Gustavo's voor 20k.. is daar een reden voor?
Ik heb er één uit een bronze pack getrokken die toch niet verkoopt maar ik hou hem nog wel als ze toch nog iets doen zoals bij helloween dat je er één bij moet om een andere speler ervoor terug te krijgen. Quick sell kan altijd nog.Thomas18GT schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 14:30:
Haha ja 12 keer misgeklikt?
Wel bedankt voor 12 keer 9500
Om die reden had ik er dus nog 55homernt schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 14:35:
[...]
Ik heb er één uit een bronze pack getrokken die toch niet verkoopt maar ik hou hem nog wel als ze toch nog iets doen zoals bij helloween dat je er één bij moet om een andere speler ervoor terug te krijgen. Quick sell kan altijd nog.
Die zet ik wel gewoon telkens te koop voor 15 bid 20 buy.
[ Voor 50% gewijzigd door Thomas18GT op 18-11-2016 14:38 ]
Middagje vrij dus even lekker WL spelen. Wat een drama... 8 wedstrijden en 2 gewonnen. Normaal gesproken creer ik genoeg kansen en staat het verdedigend redelijk maar vandaag beide niet. Mijn movember team heb ik alweer in de verkoop gegooid. Traag, slap en totaal geen samenhang.
En over 2uur een FIFA toernooi bij mijn oude stage
En over 2uur een FIFA toernooi bij mijn oude stage

Met die negatieve houding ga je niet winnen vriend, cheer up!Vissert schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 15:54:
Middagje vrij dus even lekker WL spelen. Wat een drama... 8 wedstrijden en 2 gewonnen. Normaal gesproken creer ik genoeg kansen en staat het verdedigend redelijk maar vandaag beide niet. Mijn movember team heb ik alweer in de verkoop gegooid. Traag, slap en totaal geen samenhang.
En over 2uur een FIFA toernooi bij mijn oude stage![]()

En anders de bus parkeren en alle ballen op Musa!
Herkenbaar hahVissert schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 15:54:
En over 2uur een FIFA toernooi bij mijn oude stage![]()
Net 1 gespeeld en na 15 min al 3-0 achter lol
True! Zo wat bier en pizza en dan speel ik alweer veel beter. Of het boeit mij minderThomas18GT schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 16:03:
[...]
Met die negatieve houding ga je niet winnen vriend, cheer up!![]()
Haha klote is dat he? Ik had net een wedstrijd waarbij ik er uitgecountert werd door iemand met movember Ibra. Elke diepe bal wist ik niet te onderscheppen en hij prikte elke kans er in. Bij 6-1 was ik er klaar mee.Mars18 schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 16:12:
[...]
Herkenbaar hah
Beter nog, maak een opstelling met Musa als CAM en Remy ervoorThomas18GT schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 16:03:
[...]
Verwijderd
Probeer counter attack eens. Je 2 centrale verdedigers blijven dan achter waardoor je minder gevoelig bent voor counters (gok dat dat de reden is dat je 3-0 achter staat in zo'n korte tijdMars18 schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 16:12:
[...]
Herkenbaar hah
Zal ook eens niet dat deze trieste speler weer genoemd moet wordenThomas18GT schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 16:03:
[...]
Haha dat stond die al. Hij was gewoon ja... ach na de 3-0 ging ik maar wat mailtjes beantwoorden en me klaar maken voor toernooi van straks haha.Verwijderd schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 16:42:
[...]
Probeer counter attack eens. Je 2 centrale verdedigers blijven dan achter waardoor je minder gevoelig bent voor counters (gok dat dat de reden is dat je 3-0 achter staat in zo'n korte tijd?)
[...]
Zal ook eens niet dat deze trieste speler weer genoemd moet worden
Had wel 1500 munten. Op 1 of andere manier heb ik dat al een week
1000 coin bonus aangezet in je catalogus gok ikMars18 schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 16:58:
[...]
Haha dat stond die al. Hij was gewoon ja... ach na de 3-0 ging ik maar wat mailtjes beantwoorden en me klaar maken voor toernooi van straks haha.
Had wel 1500 munten. Op 1 of andere manier heb ik dat al een week
Verwijderd
Hebben andere mensen ook het gevoel dat na de update veel meer normale ballen toch een stuiter hebben waardoor de aannames moeilijker zijn en waardoor je behoorlijk wat gepruts ziet. Heb nu 2 potjes weekend league gespeeld maar dit is het eerste wat mij zo opvalt.
Geen idee, maar ik zat gisteren stomverbaasd te kijken dat een klutsbal opeens de ruimte inging ipv rechtstreeks naar een speler.Verwijderd schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 17:27:
Hebben andere mensen ook het gevoel dat na de update veel meer normale ballen toch een stuiter hebben waardoor de aannames moeilijker zijn en waardoor je behoorlijk wat gepruts ziet. Heb nu 2 potjes weekend league gespeeld maar dit is het eerste wat mij zo opvalt.
Dat gepruts had ik altijd alVerwijderd schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 17:27:
Wel valt me op dat het lijkt alsof het speltempo sneller is.
Verwijderd
Het lijkt echt alsof ze passing hebben aangepast en dit is alles behalve positief. Mijn andere grote zorg is wanneer ze scheidsrechters eens consistent maken.Bossie schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 18:01:
[...]
Geen idee, maar ik zat gisteren stomverbaasd te kijken dat een klutsbal opeens de ruimte inging ipv rechtstreeks naar een speler.
Ik kwam dit fragment ook nog wel tegen en vraag mij toch echt af hoe die physics werken

Ondanks dat het op een server gehost wordt wat betreft de weekend league ervaar ik hetzelfde dat niet elke wedstrijd gelijk is.Riemer schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 18:15:
[...]
Dat gepruts had ik altijd al![]()
Wel valt me op dat het lijkt alsof het speltempo sneller is.
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 18-11-2016 18:27 ]
Eindelijk eens een goede ontwikkeling. Altijd zo onrealistisch dat de bal altijd naar een speler stuitert.Bossie schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 18:01:
[...]
Geen idee, maar ik zat gisteren stomverbaasd te kijken dat een klutsbal opeens de ruimte inging ipv rechtstreeks naar een speler.
EA lijkt de vele klachten serieuze klachten serieus te nemen en lijkt het wat realistischer te maken, dan nemen andere klachten toe
Hier Musa als CAM en Remy ervoor gezet. Werkt prima. Niet zo fout als de combi Reus-Auba, maar ze doen het toch vrij aardig.Verwijderd schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 16:42:
Zal ook eens niet dat deze trieste speler weer genoemd moet worden
Musa/Remy is ook heel on-realistich, aangezien aanvallers veel loop acties in de diepte maken maar verdedigers simpelweg stilstaan ipv meelopen, ik zou dit begrijpen als je op buitenspel wilt spelen, maar niet als je cover hebt gekozen. Het zou leuk zijn als EA dat ook zou fixen, kunnen ze meteen het physiek verdedigen weer een beetje nerfenBean77 schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 18:47:
[...]
Eindelijk eens een goede ontwikkeling. Altijd zo onrealistisch dat de bal altijd naar een speler stuitert.
EA lijkt de vele klachten serieuze klachten serieus te nemen en lijkt het wat realistischer te maken, dan nemen andere klachten toeTis altijd wat als we zelf nooit de oorzaak zijn
![]()
[...]
Hier Musa als CAM en Remy ervoor gezet. Werkt prima. Niet zo fout als de combi Reus-Auba, maar ze doen het toch vrij aardig.
Positioneel speelt elke aanvaller bij Real Madrid, maar elke verdediger bij het laagste niveau van reserve klasse
Begin ik net dat aanvaller beuken leuk te vinden, wil jij het aangepast zienBossie schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 19:19:
[...]
Musa/Remy is ook heel on-realistich, aangezien aanvallers veel loop acties in de diepte maken maar verdedigers simpelweg stilstaan ipv meelopen, ik zou dit begrijpen als je op buitenspel maar niet als je cover hebt gekozen. Het zou leuk zijn als EA dat ook zou fixen, kunnen ze meteen het physiek verdedigen weer een beetje nerfen![]()
Positioneel speelt elke aanvaller bij Real Madrid, maar elke aanvaller bij het laagste niveau van reserve klasse
Van mij mogen ze dat tiki taka wel aanpassen. Het is gewoon doodsaai.
EA lijkt maar niet het realisme vs game balans kunnen vinden. Niet zo gek omdat ze de gameplay flink links hebben laten liggen in fifa17. Hopelijk patchen ze de boel een beetje in orde. Laten ze dan ook gewoon de nieuwe aftrap erin gooien en zo'n scheidsrechter die af en toe zijn spuitbusje trekt en laat zien dat hij ook rechte lijnen kan trekken. Het is en blijft gewoon een grap dat het niet in fifa17 zit, maar wel in football manager 2017.
Ik snap dat gezeur om die nieuwe aftrap nooit. Wat maakt dat nou weer uit. Bovendien mag een aftrap nog steeds zo genomen worden als nu in Fifa gebeurt dus onrealistisch Is het ook niet. Maar het Is totaal geen spelbepalend element ofzo.Bean77 schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 19:39:
[...]
Begin ik net dat aanvaller beuken leuk te vinden, wil jij het aangepast zien![]()
Van mij mogen ze dat tiki taka wel aanpassen. Het is gewoon doodsaai.
EA lijkt maar niet het realisme vs game balans kunnen vinden. Niet zo gek omdat ze de gameplay flink links hebben laten liggen in fifa17. Hopelijk patchen ze de boel een beetje in orde. Laten ze dan ook gewoon de nieuwe aftrap erin gooien en zo'n scheidsrechter die af en toe zijn spuitbusje trekt en laat zien dat hij ook rechte lijnen kan trekken. Het is en blijft gewoon een grap dat het niet in fifa17 zit, maar wel in football manager 2017.
Feitelijk heb je gelijk dat het niet veel uitmaakt. Maar ja, dan kan je het stadion ook weghalen en de kleur van de ballen ook en iedereen in een standaard saai kleur shirt. Het voegt echter wel wat beleving toe aan het spel. Bovendien vind ik het grappig dat EA voorbij gestreefd wordt op dit gebied door football manager. Dat zegt wel genoeg.Arwintju schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 19:43:
[...]
Ik snap dat gezeur om die nieuwe aftrap nooit. Wat maakt dat nou weer uit. Bovendien mag een aftrap nog steeds zo genomen worden als nu in Fifa gebeurt dus onrealistisch Is het ook niet. Maar het Is totaal geen spelbepalend element ofzo.
Ik snap niet dat je dat zo ziet. De beleving van het spel wordt voor mij echt niet anders omdat er 1 ipv 2 mannetjes staan bij een aftrap. Zeker omdat het gewoon in het hedendaagse voetbal met 2 man gedaan mag worden. Een bal is voor mij hetzelfde idee. Leuk dat het er is maar voegt totaal niks toe. Shirts en stadions is dan wel weer wat anders. Dat is iets wat je constant ziet en het is leuk om met het tenue van je eigen club te spelen bijvoorbeeld.Bean77 schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 19:50:
[...]
Feitelijk heb je gelijk dat het niet veel uitmaakt. Maar ja, dan kan je het stadion ook weghalen en de kleur van de ballen ook en iedereen in een standaard saai kleur shirt. Het voegt echter wel wat beleving toe aan het spel. Bovendien vind ik het grappig dat EA voorbij gestreefd wordt op dit gebied door football manager. Dat zegt wel genoeg.
Eens met Arwintjuh, shirts mogen ook rustig in standaardkleuren als dat voor beter onderscheid tussen spelers, scheidsrechters en keepers zorgt.Bean77 schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 19:50:
[...]
Feitelijk heb je gelijk dat het niet veel uitmaakt. Maar ja, dan kan je het stadion ook weghalen en de kleur van de ballen ook en iedereen in een standaard saai kleur shirt. Het voegt echter wel wat beleving toe aan het spel. Bovendien vind ik het grappig dat EA voorbij gestreefd wordt op dit gebied door football manager. Dat zegt wel genoeg.
Ik vind dat de balans vs realisme erg ver te zoeken is, een paar voorbeelden:
- spelers rennen vaak sneller dan de bal met korte passjes over 10/15m ...
- ai lijkt soms te bepalen dat je een gewoon pass doet terwijl je driven doet
- het is soms onmogelijk om simpelweg een short pass naar de speler 3meter verder te doen, de AI gaat dan vaak een onzinnige pass/loopactie speler doen.
- uitwerpen keeper is zeer inconsistent
- als een aanvaller wegsprint (bijv mijn SIF Salah, through ball), dan is hij vaak makkelijk in te halen ondanks dat de verdediger zich moest omdraaien
- omdraaien verdedigers gaat ineenmaal, een kap/draai actie zou een aanvaller juist tijd moeten geven maar het lijkt alsof de verdediger instant hersteld
- het is vaak beter om de AI te laten verdedigen in een counter, niet omdat de AI zo goed is maar omdat je door naar een verdediger te switchen je simpelweg deze vaak uitschakelt
- vrije trappen rond de middenlijn waarbij je door de vertraging bij het nemen de bal nooit kort kan geven
- verdedigers zijn sowieso raar, als je een clearance wilt doen dan doet de verdediger dit op zn gemak terwijl de clearance de "ram die bal weg" moet zijn?
- korte pass van verdediger na onderschepping lijkt vaak rechtstreeks naar de tegenstander te gaan
dadelijk maar eens lekker FUT spelen, bizar ook

Zo is het maar net. Ondanks al ons geklaag spelen we gewoon en braaf onze wedstrijdenBossie schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 20:06:
[...]
iemand die overigens al een PS4 Pro heeft hier?Bean77 schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 20:36:
[...]
Zo is het maar net. Ondanks al ons geklaag spelen we gewoon en braaf onze wedstrijden
Ik kan me nog altijd enorm ergeren aan de vrije trappen dicht bij de goal dat je er steeds zo'n mannetje op de doellijn kan zetten zetten dat is gewoon bizar onrealistisch en als ze dat ook eens fixen.Bossie schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 20:06:
[...]
Eens met Arwintjuh, shirts mogen ook rustig in standaardkleuren als dat voor beter onderscheid tussen spelers, scheidsrechters en keepers zorgt.
Ik vind dat de balans vs realisme erg ver te zoeken is, een paar voorbeelden:
- spelers rennen vaak sneller dan de bal met korte passjes over 10/15m ...
- ai lijkt soms te bepalen dat je een gewoon pass doet terwijl je driven doet
- het is soms onmogelijk om simpelweg een short pass naar de speler 3meter verder te doen, de AI gaat dan vaak een onzinnige pass/loopactie speler doen.
- uitwerpen keeper is zeer inconsistent
- als een aanvaller wegsprint (bijv mijn SIF Salah, through ball), dan is hij vaak makkelijk in te halen ondanks dat de verdediger zich moest omdraaien
- omdraaien verdedigers gaat ineenmaal, een kap/draai actie zou een aanvaller juist tijd moeten geven maar het lijkt alsof de verdediger instant hersteld
- het is vaak beter om de AI te laten verdedigen in een counter, niet omdat de AI zo goed is maar omdat je door naar een verdediger te switchen je simpelweg deze vaak uitschakelt
- vrije trappen rond de middenlijn waarbij je door de vertraging bij het nemen de bal nooit kort kan geven
- verdedigers zijn sowieso raar, als je een clearance wilt doen dan doet de verdediger dit op zn gemak terwijl de clearance de "ram die bal weg" moet zijn?
- korte pass van verdediger na onderschepping lijkt vaak rechtstreeks naar de tegenstander te gaan
je kan dan het simpel uitspelen, buitenspel is dan wegDubble schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 20:55:
[...]
Ik kan me nog altijd enorm ergeren aan de vrije trappen dicht bij de goal dat je er steeds zo'n mannetje op de doellijn kan zetten zetten dat is gewoon bizar onrealistisch en als ze dat ook eens fixen.
Zoek maar op youtube
Nah, dat kan in het eggie ookDubble schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 20:55:
[...]
Ik kan me nog altijd enorm ergeren aan de vrije trappen dicht bij de goal dat je er steeds zo'n mannetje op de doellijn kan zetten zetten dat is gewoon bizar onrealistisch en als ze dat ook eens fixen.
Verwijderd
Bean zeurt graag. Het spel Fifa is alles behalve realistisch en dat zal ook altijd zo blijven omdat ze de massa willen pleasen voor maximale "profit".Arwintju schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 19:43:
[...]
Ik snap dat gezeur om die nieuwe aftrap nooit. Wat maakt dat nou weer uit. Bovendien mag een aftrap nog steeds zo genomen worden als nu in Fifa gebeurt dus onrealistisch Is het ook niet. Maar het Is totaal geen spelbepalend element ofzo.
Let op:
Let op: handelen in coins is door EA niet toegestaan. Het is dan ook niet toegestaan dit in dit topic te bespreken.
Let op: handelen in coins is door EA niet toegestaan. Het is dan ook niet toegestaan dit in dit topic te bespreken.