• Thomas18GT
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-10 13:18
Vissert schreef op donderdag 17 november 2016 @ 09:22:
[...]

Het team is al 250k gedaald in de laatste 5 dagen :9~
Haha nou ik hou hem in de gaten _/-\o_

Bedankt in ieder geval O+

• Supermach
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 09:04
Mars18 schreef op donderdag 17 november 2016 @ 08:56:
Waar kan ik de 3 letters aanpassen van mijn clubnaam die in beeld komt tijdens de wedstrijd bij het scoreboard?
Dat zal je bij teamnaam veranderen kunnen doen. Daarbij is de optie je afkorting aan te passen.
Volgens mij kan je dat eenmalig doen bij de start van FUT en daarna nog een keer via de FCC Catalogus als ik mij niet vergis.

• Arwintju
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 10-10 14:45
Weekend league rewards waren weer gunstig voor mij. Ik was natuurlijk elite 3 geëindigd dus een premium totw pack waar ik toch lukaku uit haalde a 200K. Toch weer lekker natuurlijk. De rest was wel troep maarja.
Arwintju schreef op donderdag 17 november 2016 @ 10:14:
Weekend league rewards waren weer gunstig voor mij. Ik was natuurlijk elite 3 geëindigd dus een premium totw pack waar ik toch lukaku uit haalde a 200K. Toch weer lekker natuurlijk. De rest was wel troep maarja.
Altijd lekker 200k :)
Ik wacht nog met WL als ik hoor dat het wat leuker is om te spelen.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Bean77 schreef op donderdag 17 november 2016 @ 10:24:
[...]

Niet heel veel potjes gespeeld afgelopen weekend maar het viel mij op zich mee met de hoeveel "bussen" die ik tegenkwam. Ik zou je gewoon kwalificeren en een paar potjes spelen :D

Verwijderd

Vissert schreef op donderdag 17 november 2016 @ 10:26:
[...]

Niet heel veel potjes gespeeld afgelopen weekend maar het viel mij op zich mee met de hoeveel "bussen" die ik tegenkwam. Ik zou je gewoon kwalificeren en een paar potjes spelen :D
Zondag was het echt extreem naar mijn mening. Zaterdag was het op zich wel te doen tot op een gegeven moment. Denk dat dit te maken heeft dat mensen koste wat het kost nog punten willen binnenslepen en dit zaterdag nog iets minder speelt.
[...]

Hmmm misschien het overwegen waard. Alleen vind ik ook de wisselende criteria ook bagger. Wil gewoon met mijn topteam spelen en niet deze elke keer aanpassen.

oh enne modric hoort in het midden bij je opstelling ;)

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

• Arwintju
[...]

Inderdaad. Alleen de coins die je al krijgt als reward zijn het meer dan waard om mee te doen.

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 03-10 12:41
Supermach schreef op donderdag 17 november 2016 @ 10:01:
[...]

Dat zal je bij teamnaam veranderen kunnen doen. Daarbij is de optie je afkorting aan te passen.
Volgens mij kan je dat eenmalig doen bij de start van FUT en daarna nog een keer via de FCC Catalogus als ik mij niet vergis.
Dank je, zal eens kijken,

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Arwintju schreef op donderdag 17 november 2016 @ 10:29:
[...]

Inderdaad. Alleen de coins die je al krijgt als reward zijn het meer dan waard om mee te doen.
Als je tot de elite reeks weet te komen. Daaronder vind ik het weinig interessant eerlijk gezegd.
Bovendien ben je afhankelijk van pack luck of de 40 wedstrijden (a 10-15 minuten per wedstrijd) in het weekend het echt waard zijn geweest.

• Arwintju
Bean77 schreef op donderdag 17 november 2016 @ 10:41:
[...]

Als je tot de elite reeks weet te komen. Daaronder vind ik het weinig interessant eerlijk gezegd.
Bovendien ben je afhankelijk van pack luck of de 40 wedstrijden (a 10-15 minuten per wedstrijd) in het weekend het echt waard zijn geweest.
Mja als je die coins moet halen door online divisies te spelen dan ben je langer bezig hoor. Natuurlijk levert een beetje goed traden veel meer op zeker als je dat qua tijd gaat vergelijken maar wedstrijden spelen Is ook gewoon leuk toch

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thomas18GT
Arwintju schreef op donderdag 17 november 2016 @ 10:50:
[...]

Mja als je die coins moet halen door online divisies te spelen dan ben je langer bezig hoor. Natuurlijk levert een beetje goed traden veel meer op zeker als je dat qua tijd gaat vergelijken maar wedstrijden spelen Is ook gewoon leuk toch
Ligt er maar net aan, ik speel niet veel meer dan 10 wedstrijden per week, dan is de WL totaal niet boeiend.
Thomas18GT schreef op donderdag 17 november 2016 @ 10:51:
[...]

Ligt er maar net aan, ik speel niet veel meer dan 10 wedstrijden per week, dan is de WL totaal niet boeiend.
10 uur lang fifa17 spelen in het weekend is ook een beetje too much voor mij ook.

• Kalloewase
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 09-10 15:41
Zijn er hier mensen die zich voorbereid hebben op een eventuele Hazard POTM aanstaande vrijdag ?
Ik heb een 85 BPL, 83 Chelsea en 81 België team klaar staan dus hopen op het beste :)

• Jaap.
  • Laatst online: 10-10 20:07
Bean77 schreef op donderdag 17 november 2016 @ 10:24:
[...]

Doe jij mijn kwalificatiewedstrijden anders ff een keer, dan kan ik ook meepraten :p

Gister tot 4x toe de finale gehaald, waarna ik 1x werd weggetikt, het 1x zelf weggaf in de laatste 5 minuten en 1x na verlenging verloor door een bizar afstandsschot en een keer aan het kortste eind trok na penalties. Helaas, weer geen weekend league dit weekend.
JapieTalent schreef op donderdag 17 november 2016 @ 11:24:
[...]

Doe jij mijn kwalificatiewedstrijden anders ff een keer, dan kan ik ook meepraten :p

Gister tot 4x toe de finale gehaald, waarna ik 1x werd weggetikt, het 1x zelf weggaf in de laatste 5 minuten en 1x na verlenging verloor door een bizar afstandsschot en een keer aan het kortste eind trok na penalties. Helaas, weer geen weekend league dit weekend.
Je hebt vanavond nog! Speel je op PS4? Binnenkort tijd voor een potje?

• Lightthunder
  • Registratie: December 2013
  • Niet online
[...]

Vanavond heb je nog een kans, toch? Maar, je verhaal is herkenbaar. De eerste drie wedstrijden gaan relatief eenvoudig, de laatste wedstrijd een killer :P.

• YouR
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 07-10 09:53
Gelukkig gister gekwalificeerd met een spaans team, gek genoeg speelde ik met een minder team een stuk beter dan de dagen ervoor.

Iemand nog wat teams van rond de 50-100k met de eisen voor deze WL? Of een site waar ik dit makkelijk kan vinden. Op futhead kon ik niet echt filteren op teams die hieraan voldoen.

• Jaap.
Vissert schreef op donderdag 17 november 2016 @ 11:29:
[...]

Je hebt vanavond nog! Speel je op PS4? Binnenkort tijd voor een potje?
Lightthunder schreef op donderdag 17 november 2016 @ 11:29:
[...]

Vanavond heb je nog een kans, toch? Maar, je verhaal is herkenbaar. De eerste drie wedstrijden gaan relatief eenvoudig, de laatste wedstrijd een killer :P.
Ik heb vanavond helaas andere verplichtingen en geen tijd om te spelen, vandaar ook de opmerking.
Overigens speel ik op de X1, dus een potje gaat helaas lastig worden :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

YouR schreef op donderdag 17 november 2016 @ 11:32:
Gelukkig gister gekwalificeerd met een spaans team, gek genoeg speelde ik met een minder team een stuk beter dan de dagen ervoor.

Iemand nog wat teams van rond de 50-100k met de eisen voor deze WL? Of een site waar ik dit makkelijk kan vinden. Op futhead kon ik niet echt filteren op teams die hieraan voldoen.
Op Reddit staat bovenaan wel een daily squad builder thread. Er was ook ergens wel een thread met voorbeelden maar ik heb werkelijk geen idee wat de titel is.

• Mars18
[...]

Herkenbaar, herkenbaar

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Mijn tweede goedkope WL team is ook klaar:

http://www.futbin.com/17/squad/355943
wow de prijzen zijn echt flink gedropt zeg.....
Leuk team voor de prijs.

Bean77 schreef op donderdag 17 november 2016 @ 12:21:
[...]

wow de prijzen zijn echt flink gedropt zeg.....
Leuk team voor de prijs.
Vooral Gustavo is praktisch gratis. Opgepikt voor 10250 met een discard prijs van 10248.

Edit:

Zelfde met Bellarab 8)7

[ Voor 6% gewijzigd door Vissert op 17-11-2016 12:28 ]

Verwijderd

Voor wie nog wil handelen in verbruiksitems, fitnesskaarten koop ik nu redelijk eenvoudig voor 900, iets meer dan 800-850, maar voor die prijs is het een stuk lastiger. Later vanmiddag maar even kijken of ze voor 1400-1500 weg willen. Heb er nu 30 stuks.

Voorheen kocht ik ze wel veel goedkoper, maar dat is praktisch onmogelijk op dit moment.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 17-11-2016 12:32 ]

• PeacockSR4
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 23-09-2021
Kalloewase schreef op donderdag 17 november 2016 @ 11:08:
Zijn er hier mensen die zich voorbereid hebben op een eventuele Hazard POTM aanstaande vrijdag ?
Ik heb een 85 BPL, 83 Chelsea en 81 België team klaar staan dus hopen op het beste :)
Ik heb die drie teams inderdaad ook in mijn club, hopen dat het zo ver komt. Voor de extra zekerheid ook een team van Lille op de kop getikt, z'n oude club zou er zomaar bij kunnen zitten.

Verwijderd

min. 3 leagues en 4 teams moet je hebben ;)
Verwijderd schreef op donderdag 17 november 2016 @ 12:58:
[...]

min. 3 leagues en 4 teams moet je hebben ;)
Ja bedacht ik mij ook net.. Goedkope griekse keeper gehaald uit een andere league en gooi na de start Oblak er wel in. Thanks iig :+

• Lightthunder
  • Niet online
Pff ik kom er niet uit. Ik probeer een team samen te stellen voor 20k (ja ik weet 't, ik heb niet meer :P) om mij vanavond nog te (proberen) kwalificeren voor de WL. Nederland is imo te zwak, frankrijk is best prijzig, althans voor een goede aanval etc.

Iemand suggesties voor een nationaliteit/team?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Lightthunder schreef op donderdag 17 november 2016 @ 13:07:
Pff ik kom er niet uit. Ik probeer een team samen te stellen voor 20k (ja ik weet 't, ik heb niet meer :P) om mij vanavond nog te (proberen) kwalificeren voor de WL. Nederland is imo te zwak, frankrijk is best prijzig, althans voor een goede aanval etc.

Iemand suggesties voor een nationaliteit/team?
U vraagt wij draaien 8)7

Argentijns team voor 10k. Heb je nog geld over voor verbeteringen naar eigen inzicht en wat chem kaarten!

http://www.futbin.com/17/squad/356508

• Lightthunder
  • Niet online
Vissert schreef op donderdag 17 november 2016 @ 13:13:
[...]

U vraagt wij draaien 8)7

Argentijns team voor 10k. Heb je nog geld over voor verbeteringen naar eigen inzicht en wat chem kaarten!

http://www.futbin.com/17/squad/356508
Ik heb niet gevraagd of je een team in elkaar wou knutselen :P maar bedankt, ik heb weer nieuwe inspiratie gekregen, Argentijns team inderdaad niet eens aan gedacht.

Ik had zelf dit in elkaar geknutseld:
http://www.futbin.com/17/squad/356526
http://www.futbin.com/17/squad/354902

Nog iets:
Normaal heb ik twee squads, wat tevens meteen elkaars subs en reserves zijn, zodat ze kunnen rechargen. Na ca 2 wedstrijden wissel ik om etc.

Nu moeten zowel starting 11 als de subs allemaal van dezelfde nationaliteit zijn. Hoe kan ik dan het beste met twee teams spelen zónder fitness kaarten te gebruiken?
Of hoe doen jullie dit?

Ik ben zelf aan 't denken om bv. een Duits team samen te stellen en dan te rouleren met de subs op de bank. Maar om dit te realiseren, moet er ook weer veel gekocht worden :P.

• peeweeherman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09-2024

peeweeherman

energieleverend.nl

Kalloewase schreef op donderdag 17 november 2016 @ 11:08:
Goed dat je het noemt! Nu zit ik op het werk en heb ik niet al teveel tijd, heb je toevallig nog ergens een link naar een shopping list van reddit of zo, of wat screenshotjes?

Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl

Lightthunder schreef op donderdag 17 november 2016 @ 13:25:
[...]

Ik heb niet gevraagd of je een team in elkaar wou knutselen :P maar bedankt, ik heb weer nieuwe inspiratie gekregen, Argentijns team inderdaad niet eens aan gedacht.

Ik had zelf dit in elkaar geknutseld:
http://www.futbin.com/17/squad/356526

Nog iets:
Normaal heb ik twee squads, wat tevens meteen elkaars subs en reserves zijn, zodat ze kunnen rechargen. Na ca 2 wedstrijden wissel ik om etc.

Nu moeten zowel starting 11 als de subs allemaal van dezelfde nationaliteit zijn. Hoe kan ik dan het beste met twee teams spelen zónder fitness kaarten te gebruiken?
Of hoe doen jullie dit?

Ik ben zelf aan 't denken om bv. een Duits team samen te stellen en dan te rouleren met de subs op de bank. Maar om dit te realiseren, moet er ook weer veel gekocht worden :P.
Ik heb zelf de kwalificatie gisteren binnen gehaald met een variant op het Argentijnse team. Over 4 wedstrijden 2 team fitness kaarten gebruikt.

Normaal gesproken heb ik inderdaad ook 2 teams die ik na elke wedstrijd omwissel.

• dvanpol
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 20-03 14:19
Iemand nog een mooie spaanse variant:)?
Steeds meer trieste figuren die na een beetje tegenslag al weggaan. Deze was wel erg snel.
Toch jammer dat ze dan niet gewoon doorspelen.

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=aIQtCE3TtiM]

• Thomas18GT
Bean77 schreef op donderdag 17 november 2016 @ 13:48:
Steeds meer trieste figuren die na een beetje tegenslag al weggaan. Deze was wel erg snel.
Toch jammer dat ze dan niet gewoon doorspelen.

[video]
Kan ik wel begrijpen tegen dat team van jou en dan ook al achter na 5 minuten :+

Wat is je team nu eigenlijk? Ik zie Vidal, Suarez, Bale en Ronaldo

[ Voor 7% gewijzigd door Thomas18GT op 17-11-2016 13:52 ]

Thomas18GT schreef op donderdag 17 november 2016 @ 13:50:
[...]

Kan ik wel begrijpen tegen dat team van jou en dan ook al achter na 5 minuten :+

Wat is je team nu eigenlijk? Ik zie Vidal, Suarez, Bale en Ronaldo
5 minuten, maar je hebt nog 90 minuten om het om te draaien. Dat er goede spelers staan wil nog niet zeggen dat ik een goede speler ben.

Speel nu met dit team
Afbeeldingslocatie: http://i67.tinypic.com/357et0g.png

• Mars18
Bean77 schreef op donderdag 17 november 2016 @ 13:55:
[...]

5 minuten, maar je hebt nog 90 minuten om het om te draaien. Dat er goede spelers staan wil nog niet zeggen dat ik een goede speler ben.

Speel nu met dit team
[afbeelding]
Mooi team zeg _/-\o_

Ik heb Remy gekocht voor mijn franse poging vanavond.

• Lightthunder
  • Niet online
[...]

Speel nu met dit team
[afbeelding]
Z'n team zal ik dus nooit bij elkaar krijgen :P hoe krijg je 't voor elkaar, nog geen twee maanden nádat het spel uit is haha. Waarom eigenlijk geen Messi? Ik heb 'm volgens mij nog niet gezien hier ergens..

Maar inderdaad, je hebt nog genoeg tijd om het te draaien. Ken je ook 't gevoel dat je tegenover een zilver team komt te staan en je denkt: 'die pak ik wel even'! of toch niet..haha

• Thomas18GT
[...]

Speel nu met dit team
[afbeelding]
Haha ja omdraaien.. Ik zou er ook geen vertrouwen in hebben ;)

Die aanval is echt niet normaal, heerlijk O+

• Lightthunder
  • Niet online
Mars18 schreef op donderdag 17 november 2016 @ 13:58:
[...]

Mooi team zeg _/-\o_

Ik heb Remy gekocht voor mijn franse poging vanavond.
Als je nog suggesties nodig hebt:

Niet dat ik daarmee speel, maar ben wat aan 't knutselen.
Lightthunder schreef op donderdag 17 november 2016 @ 13:59:
[...]

Z'n team zal ik dus nooit bij elkaar krijgen :P hoe krijg je 't voor elkaar, nog geen twee maanden nádat het spel uit is haha. Waarom eigenlijk geen Messi? Ik heb 'm volgens mij nog niet gezien hier ergens..

Maar inderdaad, je hebt nog genoeg tijd om het te draaien. Ken je ook 't gevoel dat je tegenover een zilver team komt te staan en je denkt: 'die pak ik wel even'! of toch niet..haha
Messi niet vanwege zijn workrates. In Fifa16 had ik er al ruzie mee, maar eerlijk gezegd in fifa17 nog niet geprobeerd.
Thomas18GT schreef op donderdag 17 november 2016 @ 14:00:
[...]

Haha ja omdraaien.. Ik zou er ook geen vertrouwen in hebben ;)

Die aanval is echt niet normaal, heerlijk O+
Dat je zo'n team tegen je krijgt geeft aan dat je enigszins wel gewaagd bent aan elkaar in seasons.
Paar weken geleden met WL ook tegen een OP laliga team gespeeld en dik van gewonnen met mijn cheap BPL squad toen.

• Thomas18GT
Bean77 schreef op donderdag 17 november 2016 @ 14:17:

[...]

Dat je zo'n team tegen je krijgt geeft aan dat je enigszins wel gewaagd bent aan elkaar in seasons.
Paar weken geleden met WL ook tegen een OP laliga team gespeeld en dik van gewonnen met mijn cheap BPL squad toen.
Ja kan.. Ik zit nog maar in divisie 6 omdat ik zo weinig in divisies heb gespeeld. Alles tot nu toe gewoon kampioen geworden :+

En natuurlijk kan je van zo'n team winnen, maar als je dan ook al binnen 6 minuten achter komt zakt de moed bij veel mensen gewoon in de schoenen. Als je al had besloten dat het je laatste potje van de avond is en erna zou stoppen zou ik hem ook alvast uitzetten. Ook als je dat nog niet had besloten zou ik het wel begrijpen trouwens :P

Verwijderd

Gelukkig maken goede teams je niet beter :') 5 teams tegen gekomen van rond de 2 tot 3 miljoen en 4 gewonnen. Diegene die ik verloor was omdat afstandschoten nog steeds te overpowered zijn.
Bean77 schreef op donderdag 17 november 2016 @ 14:17:
[...]

Messi niet vanwege zijn workrates. In Fifa16 had ik er al ruzie mee, maar eerlijk gezegd in fifa17 nog niet geprobeerd.

[...]

Messi vond ik ook altijd "tegenvallen". Misschien ook wel omdat ik er teveel van verwacht. Bale is fysiek wat sterker.

Ik kom in div 3/4 liever iemand tegen met een team van een miljoen dan een zilver/goedkoop team. Als een speler echt goed is (sorry Bean :p) en een team van deze klasse heeft dan zit hij waarschijnlijk niet in div 3/4.

Daarnaast heb je als "laag" team sowieso de EA luck mee dus ik tik je wel even weg vanavond Bean :+

• MrGeek
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 03-08 08:19
Afbeeldingslocatie: http://i63.tinypic.com/23uynpt.png

Dit is mijn team <3 nu enkel nog kijken welke derde league er bij kan en dan ben ik klaar voor de Weekend League.

Iemand nog suggesties?

Verwijderd

[...]

Speel nu met dit team
[afbeelding]
Nice !

• Thomas18GT
MrGeek schreef op donderdag 17 november 2016 @ 14:36:
[afbeelding]

Dit is mijn team <3 nu enkel nog kijken welke derde league er bij kan en dan ben ik klaar voor de Weekend League.

Iemand nog suggesties?
Je keeper gewoon na 1 minuut wisselen?
Pak je voor de basis even Casteels ofzo :)

• MrGeek
Wat is daar het praktische nut van? Heb er al veel dat zien doen maar begrijp niet goed waarom mensen dit doen :p
Thomas18GT schreef op donderdag 17 november 2016 @ 14:43:
[...]

Je keeper gewoon na 1 minuut wisselen?
Pak je voor de basis even Casteels ofzo :)

• Thomas18GT
MrGeek schreef op donderdag 17 november 2016 @ 14:48:
Wat is daar het praktische nut van? Heb er al veel dat zien doen maar begrijp niet goed waarom mensen dit doen :p

[...]
Nou dan heb je toch je 3 leagues

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pyramiden
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 08-10 22:05
MrGeek schreef op donderdag 17 november 2016 @ 14:48:

[...]
Het spel zit zo in elkaar dat een speler die gewisseld wordt het veld in komt met een vaste waarde voor chemistry. 9 ofzo, als ik het goed herinner.
Door vroeg spelers te wisselen kun je spelers op een plek of in een team laten spelen met veel chemistry, waar ze normaal slecht zouden presteren omdat de chemistry laag is.
Denk aan Messi in de spits, of zoals hierboven genoemd; gebruik maken van een speler welke normaal geen goede links zou hebben.

• MrGeek
Juist ja! Held :) Dankjewel.
Thomas18GT schreef op donderdag 17 november 2016 @ 14:48:
[...]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pyramiden
Thomas18GT schreef op donderdag 17 november 2016 @ 14:48:
[...]

Er zijn toch al 3 leagues? PBL, Calcio A en LaLiga?

• Thomas18GT
Pyramiden schreef op donderdag 17 november 2016 @ 14:50:
[...]

Het spel zit zo in elkaar dat een speler die gewisseld wordt het veld in komt met een vaste waarde voor chemistry. 9 ofzo, als ik het goed herinner.
Door vroeg spelers te wisselen kun je spelers op een plek of in een team laten spelen met veel chemistry, waar ze normaal slecht zouden presteren omdat de chemistry laag is.
Denk aan Messi in de spits, of zoals hierboven genoemd; gebruik maken van een speler welke normaal geen goede links zou hebben.
Ook dat, maar dan met indiviual chem 5 ipv 9 :)

9 zou niet gek zijn _/-\o_

• MrGeek
Pyramiden schreef op donderdag 17 november 2016 @ 14:51:
[...]

Er zijn toch al 3 leagues? PBL, Calcio A en LaLiga?
Nu je het zegt je hebt gelijk. Carasco bijna vergeten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pyramiden
Thomas18GT schreef op donderdag 17 november 2016 @ 14:51:
[...]

Ook dat, maar dan met indiviual chem 5 ipv 9 :)

9 zou niet gek zijn _/-\o_
Dan zit ik ernaast!
Maar als je team op 100 zit dan zorgt 5 er inderdaad voor dat je speler nog zeer behoorlijk presteert.
Vissert schreef op donderdag 17 november 2016 @ 14:32:
[...]

Messi vond ik ook altijd "tegenvallen". Misschien ook wel omdat ik er teveel van verwacht. Bale is fysiek wat sterker.

Ik kom in div 3/4 liever iemand tegen met een team van een miljoen dan een zilver/goedkoop team. Als een speler echt goed is (sorry Bean :p) en een team van deze klasse heeft dan zit hij waarschijnlijk niet in div 3/4.

Daarnaast heb je als "laag" team sowieso de EA luck mee dus ik tik je wel even weg vanavond Bean :+
Haha geeft niet, want ik zeg ook hetzelfde. Ik ben geen topspeler. Sterker nog ik denk dat je voor fifa ook geen topteam nodig hebt om ver te komen. Het is gewoon "het trucje" kennen.

Maar goed, kan niet ontkennen dat online seasons nu wel een boost heeft met dit team :P Ik klaag niet over mijn aanval. Balaanname etc is echt stukken beter dan een Musa. Soms maakt dat net het verschil.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kalloewase
peeweeherman schreef op donderdag 17 november 2016 @ 13:26:
[...]

Goed dat je het noemt! Nu zit ik op het werk en heb ik niet al teveel tijd, heb je toevallig nog ergens een link naar een shopping list van reddit of zo, of wat screenshotjes?
BPL: http://www.futhead.com/17/squads/2347287/
België: http://www.futhead.com/17/squads/2347293/
Chelsea: http://www.futhead.com/17/squads/2347296/

Er staan een paar "goedkope" informs bij, voor het geval dit ook een eis gaat zijn in de SBC :)

• rsca777
  • Registratie: Februari 2015
  • Niet online
Gisteren voor het eerst gekwalificeerd voor de Weekend League :-)
Iemand tips and tricks om er het beste van te maken?

• Kalloewase
Hazard is de POTM geworden ! (Als het geen photoshop of hoax is uiteraard, maar dat lijkt me niet)

http://twitter.com/bateso...99270074515357697/photo/1

Sla je slag voordat de prijzen de pan uit stijgen.

[ Voor 19% gewijzigd door Kalloewase op 17-11-2016 16:38 ]

• Jaap.
Kalloewase schreef op donderdag 17 november 2016 @ 16:37:
Hazard is de POTM geworden ! (Als het geen photoshop of hoax is uiteraard, maar dat lijkt me niet)

http://twitter.com/bateso...99270074515357697/photo/1

Sla je slag voordat de prijzen de pan uit stijgen.
Kijk, dat is al de helft :) Ik heb vanmiddag alles ingeslagen, nu hopen dat EA de opdrachten gauw uitbrengt, want mijn club/transferpile puilt nogal uit met alle spelers die ik gekocht heb hiervoor / en de (mogelijke) marquee matchup van Inter-AC / Fener/Gala..

• ErnstMid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 01-09 10:40

ErnstMid

Xbox GT: Capitalbully

JapieTalent schreef op donderdag 17 november 2016 @ 16:49:
[...]

Kijk, dat is al de helft :) Ik heb vanmiddag alles ingeslagen, nu hopen dat EA de opdrachten gauw uitbrengt, want mijn club/transferpile puilt nogal uit met alle spelers die ik gekocht heb hiervoor / en de (mogelijke) marquee matchup van Inter-AC / Fener/Gala..
same here... hoop dat t goed valt dan wordt t genieten :9

• Kalloewase
JapieTalent schreef op donderdag 17 november 2016 @ 16:49:
[...]

Mijn tradepile puilt inderdaad ook uit. Ik verwacht nog wel een verassing in de Marquee Matchup SBC.
Ik gok op Altach vs Sturm Graz (Oostenrijk) en/of Newcastle Jets vs CC Mariners (Australie)

Verwijderd

Kalloewase schreef op donderdag 17 november 2016 @ 16:58:
[...]

Mijn tradepile puilt inderdaad ook uit. Ik verwacht nog wel een verassing in de Marquee Matchup SBC.
Ik gok op Altach vs Sturm Graz (Oostenrijk) en/of Newcastle Jets vs CC Mariners (Australie)
Kan wel er is altijd 1 verassing bij

• Jaap.
Kalloewase schreef op donderdag 17 november 2016 @ 16:58:
[...]

Dikke kans dat er inderdaad één bij zit die men niet meteen verwacht / voor de hand ligt, echter Inter-AC / Fener-Gala lijken mij wel goede kandidaten voor een nominatie aangezien het echte derby's betreffen.
Bayern-Dortmund / Arsenal-United zijn ook krakers, wellicht zit er 1 van die twee wedstrijden (of allebei) er ook in. Nog eventjes afwachten :)

• rsca777
  • Niet online
En als Hazard de POTM is, zijn de mogelijke uitdagingen dan... ?

- spelers van Lille
- spelers van Chelsea
- spelers van België

• ErnstMid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 01-09 10:40

ErnstMid

Xbox GT: Capitalbully

rsca777 schreef op donderdag 17 november 2016 @ 17:08:
En als Hazard de POTM is, zijn de mogelijke uitdagingen dan... ?

- spelers van Lille
- spelers van Chelsea
- spelers van België
daar is in ieder geval wel een grote kans op ja :)

• MrMistral
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 10-10 09:48
rsca777 schreef op donderdag 17 november 2016 @ 16:11:
Gisteren voor het eerst gekwalificeerd voor de Weekend League :-)
Iemand tips and tricks om er het beste van te maken?
Wat wil je precies weten?

Zo. Geprobeerd een WL team te maken met zoveel mogelijk spelers die ik al heb, want heb niet zoveel coins (70k) en wil nainggolan halen voor m'n calcio A team :p.

Dit is er uit gekomen:
WL

Probleem is dat ik dan Willian en Pato nog moet halen, want die heb ik nog niet. Ik zit vooral met Willian in m'n maag, ik kan 'm naderhand voor m'n bestaande BPL team gebruiken of proberen te verkopen natuurlijk. In het eerste geval: iemand ervaring met hem? Is hij het waard?

Verder nog suggesties nav dit team of wat ik eventueel vanuit een Calcio A team kan bouwen? :D

PSN: MrMistral

• Mars18
MrMistral schreef op donderdag 17 november 2016 @ 17:12:
[...]

Wat wil je precies weten?

Zo. Geprobeerd een WL team te maken met zoveel mogelijk spelers die ik al heb, want heb niet zoveel coins (70k) en wil nainggolan halen voor m'n calcio A team :p.

Dit is er uit gekomen:
[afbeelding]

Probleem is dat ik dan Willian en Pato nog moet halen, want die heb ik nog niet. Ik zit vooral met Willian in m'n maag, ik kan 'm naderhand voor m'n bestaande BPL team gebruiken of proberen te verkopen natuurlijk. In het eerste geval: iemand ervaring met hem? Is hij het waard?

Verder nog suggesties nav dit team of wat ik eventueel vanuit een Calcio A team kan bouwen? :D
Willian is erg fijn in fifa17, iedergeval met normale seizoenen.

Net mijn 1e ronde met 4-1 verloren, wat een drama weer. Heb nu die buitenspeler van Inter gekocht met snelheid van 95, die moet het maar samen met Remy in de spits gaan doen.

En ik ga met 5 verdedigers spelen, in midden met Umititi, Mangala, Zouma

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

Kalloewase schreef op donderdag 17 november 2016 @ 16:04:
[...]

BPL: http://www.futhead.com/17/squads/2347287/
België: http://www.futhead.com/17/squads/2347293/
Chelsea: http://www.futhead.com/17/squads/2347296/

Er staan een paar "goedkope" informs bij, voor het geval dit ook een eis gaat zijn in de SBC :)
Super! Ben vanmiddag tussen alle afspraken door toch maar gaan sprokkelen, met name België en Chelsea. Inmiddels stijgen de prijzen behoorlijk en ik denk dat ik het financieel niet ga redden met die Hazard, ze zullen de lat vast hoog leggen Neemt niet weg dat ik wel winst verwacht, dus nogmaals dank voor de tip en de voorstellen

• YouR
  • Laatst online: 07-10 09:53
Iemand wat te zeggen over mijn WL squad? http://www.futhead.com/17/squads/2353575/

Als het goed is voldoe ik zo aan de requirements, tenzij ik iets over het hoofd zie.
Hoeveel chem geeft loyalty? 1 of 2?

Heb trouwens nog 60k te besteden

[ Voor 7% gewijzigd door YouR op 17-11-2016 19:21 ]

• MrMistral
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 10-10 09:48
YouR schreef op donderdag 17 november 2016 @ 19:13:
Iemand wat te zeggen over mijn WL squad? http://www.futhead.com/17/squads/2353575/

Als het goed is voldoe ik zo aan de requirements, tenzij ik iets over het hoofd zie.
Hoeveel chem geeft loyalty? 1 of 2?

Heb trouwens nog 60k te besteden
Ziet er goed uit! En 1.

PSN: MrMistral

Eerste potje met het movember team was een deceptie... Kwam er pas na een half uur en een 3-1 achterstand achter dat ik nog een bronzen Griekse keeper in de goal had staan..

• Kalloewase
ErnstMid schreef op donderdag 17 november 2016 @ 17:09:
[...]

daar is in ieder geval wel een grote kans op ja :)
Ik verwacht geen Lille aangezien de vorige POTM's ook geen challenge hadden van een vorige club. Hoewel je het met EA nooit zeker weet :)

• Kalloewase
peeweeherman schreef op donderdag 17 november 2016 @ 18:55:
[...]

Super! Ben vanmiddag tussen alle afspraken door toch maar gaan sprokkelen, met name België en Chelsea. Inmiddels stijgen de prijzen behoorlijk en ik denk dat ik het financieel niet ga redden met die Hazard, ze zullen de lat vast hoog leggen Neemt niet weg dat ik wel winst verwacht, dus nogmaals dank voor de tip en de voorstellen
Ze zullen de lat hoog leggen aangezien de IF van Hazard nog rond de 500k is. Uiteraard zul je veel winst kunnen maken als je vanochtend/vanmiddag nog wat hebt ingeslagen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

Vanmiddag ca een ton geïnvesteerd, zie dat meeste prijzen inmiddels verdubbeld zijn. Zit nu krap in de munten, ook omdat ik nog een ton aan movember kaartjes heb, tijd om daarmee te cashen. Alle ~150 Inter/ Milan kaartjes inmiddels verkocht, behalve 20 stuks in mijn club. Nu maar even Hamburg Bremen voor volgende week. Ben met deze FIFA wel veel drukker dan de vorige

• Ambianz
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07-10 20:21
Tja wat zou de lat kunnen zijn? Wellicht zelfs hazard zelf inleveren.

Heb een 184 chelsea team staan maar zou verder echt geen idee hebben wat 'moeilijk genoef' zou kunnen zijn

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

Ik kreeg zojuist de reward voor de maand oktober.
Had op PC in 2 weekenden 26 potjes gewonnen, kreeg een untradeable zilveren IF-speler van totw 5.
Raar dat ze achteraf nog IF spelers op de markt brengen! 8)7

Misschien kan ik er nog wat mee in de Hazard challenge ;)

• MyUtd4Life
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 09-10 00:13
Hamsik en Mile Jedinak (Movember kaart) als duurste spelers in rewards van afgelopen Weekend League, niet verkeerd. Voor aankomende WL geen zin gehad om me te kwalificeren.

FIFA Benelux Administrator

• Dubble
  • Laatst online: 04-12-2021
Hoeveel denken jullie dat de prijzen met blackfriday gemiddeld naar beneden gaan ik heb nu 630k op de bank in welke klasse kan ik met de huidige prijzen gaan kijken

• Terranova
  • Laatst online: 10-10 16:58
Volgens mij snap ik de huidge requirements niet 8)7

Max 1 nationality, maar of ik nou alles van 1 land doe of alle spelers een verschillende nationaliteit, ik kom er niet in.

Edit: Correctie, nu opeens via squadbuilder haal ik het wel 8)7

[ Voor 15% gewijzigd door Terranova op 17-11-2016 21:11 ]

Verwijderd

Dubble schreef op donderdag 17 november 2016 @ 21:06:
Hoeveel denken jullie dat de prijzen met blackfriday gemiddeld naar beneden gaan ik heb nu 630k op de bank in welke klasse kan ik met de huidige prijzen gaan kijken
Bijna niks de crash gebeurt pas op maandag dinsdag na black friday

• Dubble
Dan na blackfriday 😜

• Arwintju
Verwijderd schreef op donderdag 17 november 2016 @ 21:10:
[...]

Bijna niks de crash gebeurt pas op maandag dinsdag na black friday
Niet perse hoor. De ergste crash was vorig jaar namelijk de donderdag voor Black Friday. Je moet het gewoon goed in de gaten houden. Dit soort dingen zijn toch nog redelijk onvoorspelbaar. Je weet dat het gaat gebeuren maar wanneer precies en het laagste punt blijft lastig te voorzien.

Verwijderd

Arwintju schreef op donderdag 17 november 2016 @ 22:10:
[...]

Niet perse hoor. De ergste crash was vorig jaar namelijk de donderdag voor Black Friday. Je moet het gewoon goed in de gaten houden. Dit soort dingen zijn toch nog redelijk onvoorspelbaar. Je weet dat het gaat gebeuren maar wanneer precies en het laagste punt blijft lastig te voorzien.
Weekend league speelt een grote rol

• Arwintju
Verwijderd schreef op donderdag 17 november 2016 @ 22:15:
[...]

Weekend league speelt een grote rol
Uiteraard, maar het zou mij niks verbazen als er medio komende week (zeg woensdag/donderdag) een kleine crash is gevolgd door een enorme prijsstijging op donderdagmiddag/avond waarna de prijzen maandag en dinsdag echt kelderen. Dit effect zie je deze week al en wss aanstaande maandag ook wel. Maar het blijft koffiedik kijken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Arwintju schreef op donderdag 17 november 2016 @ 22:19:
[...]

Uiteraard, maar het zou mij niks verbazen als er medio komende week (zeg woensdag/donderdag) een kleine crash is gevolgd door een enorme prijsstijging op donderdagmiddag/avond waarna de prijzen maandag en dinsdag echt kelderen. Dit effect zie je deze week al en wss aanstaande maandag ook wel. Maar het blijft koffiedik kijken.
De normale/subtop spelers zullen denk ik redelijk goedkoper worden. Maar de echte toppers zullen wel iets zakken, maar ook niet zo heel veel denk ik. Helemaal op het einde van fifa16 was bijv. Ronaldo nog steeds iets van 700-800k geloof ik.

Verder vanavond wel flink wat gelachen in seasons. Lachwekkende situaties en ook lachwekkende goals. De mooiste stond helaas niet meer in de replay. Een keeper die op een hoge bal net buiten de 16 meter gebied onder de bal doorgaat waarna Ronaldo hem simpel in een leeg doel werkt.
Gek genoeg heb ik haast nooit zulke acties tegen mij.
En een gast die aan het dissen was over de mic dat hij 1-0 voor stond tegen mijn team en in de laatste 5 minuten verloor die met 1-2. Jup, het was fun vanavond :)

Bean77 schreef op donderdag 17 november 2016 @ 22:54:
[...]

De normale/subtop spelers zullen denk ik redelijk goedkoper worden. Maar de echte toppers zullen wel iets zakken, maar ook niet zo heel veel denk ik. Helemaal op het einde van fifa16 was bijv. Ronaldo nog steeds iets van 700-800k geloof ik.

Verder vanavond wel flink wat gelachen in seasons. Lachwekkende situaties en ook lachwekkende goals. De mooiste stond helaas niet meer in de replay. Een keeper die op een hoge bal net buiten de 16 meter gebied onder de bal doorgaat waarna Ronaldo hem simpel in een leeg doel werkt.
Gek genoeg heb ik haast nooit zulke acties tegen mij.
En een gast die aan het dissen was over de mic dat hij 1-0 voor stond tegen mijn team en in de laatste 5 minuten verloor die met 1-2. Jup, het was fun vanavond :)
Good fun, heb drie potjes gespeeld met 41212-2 ipv 433-2 maar alle drie niet gewonnen :)
De game voelt wel sneller na de patch, maar dat ook simpelweg komen doordat ik eerst offline heb gespeeld ivm blessures/rode kaarten.

In het weekend maar eens proberen met 4321/433-4 door te stoten naar D4. Creëer momenteel simpelweg te weinig kansen met 433-2.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eriko1
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08-10 07:45
Even een vraag, ik heb vnv een CR7 gepackt, deze gaat morgen in de verkoop, want heb al een prima BPL en redelijk bundesliga team... Nu is mijn vraag, is het handig om meteen Pogba, Zlatan te halen, of wachten tot na black Friday, want ik lees hier wel eens dat prijzen dan dalen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsca777
  • Niet online
Eriko1 schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 00:38:
Even een vraag, ik heb vnv een CR7 gepackt, deze gaat morgen in de verkoop, want heb al een prima BPL en redelijk bundesliga team... Nu is mijn vraag, is het handig om meteen Pogba, Zlatan te halen, of wachten tot na black Friday, want ik lees hier wel eens dat prijzen dan dalen..
Wachten lijkt de beste oplossing aangezien doorgaans alle spelers in de loop der tijd toch wel wat lijken te dalen, al is de markt ieder jaar niet altijd voorspelbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Gister heb ik mij eindelijk weten te kwalificeren voor de Weekend League, de 2e poging was raak.
Met dit helden elftal en prima formatie.

http://www.futbin.com/17/squad/364613

Biabiany is zo lekker snel, samen met Remy dik op de counter. Nog lopen zweten in de finale.

1-0 voor niks aan de hand, toen 82e min penal tegen en 1-1.
In de verleging een penal gemist, ik kan dat echt niet.

Als nog in de 117e min de 2-1 gescoord.

Heerlijk, 1e keer gekwalificeerd.

Gaat wat worden dit weekend, heb 2 FIFA toernooien die ik zelf moet leiden, en op zondag naar de efteling.

#nachtwerk :)

Dit is mijn beoogde efltal voor de seasons,
http://www.futbin.com/17/squad/364639

Alleen nog sturridge er in

[ Voor 37% gewijzigd door Mars18 op 18-11-2016 07:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op donderdag 17 november 2016 @ 23:11:
[...]

Good fun, heb drie potjes gespeeld met 41212-2 ipv 433-2 maar alle drie niet gewonnen :)
De game voelt wel sneller na de patch, maar dat ook simpelweg komen doordat ik eerst offline heb gespeeld ivm blessures/rode kaarten.

In het weekend maar eens proberen met 4321/433-4 door te stoten naar D4. Creëer momenteel simpelweg te weinig kansen met 433-2.
Ik merk ook wel dat de game sneller is geworden na de patch. Ik wil ook eens wat meer experimenteren met spelersinstructies (interceptions) of ik iets kan doen mbt het rondtikken van de tegenstander naar voren. Mijn AI spelers lijken elke keer opzichtig te happen waardoor ze uit positie raken en de tegenstander door kan.
Eriko1 schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 00:38:
Je hebt black Friday crash en rond kerst nog een crash ivm o.a. TOTY. Aan jou hoe lang je kunt wachten want de spelers die je koopt zullen alleen maar minder waard gaan worden. Ik zou in ieder geval black Friday afwachten als je genoeg geduld hebt (had ik niet ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 09-10 10:19
Was vorige maand in goud geëindigd dus kreeg 3 gouden ToTW spelers!
Ik kreeg kante en carrasco, best blij mee! Is toch 270K in potentiële waarde, kan ze natuurlijk niet verkopen.

Maar was ik Lucky of hebben mensen meer goede spelers gehad?? Ik had namelijk eigenlijk 3 IFs van 78-80 verwacht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Ik wil mijn weekend league als volgt ingaan:

http://www.futbin.com/17/squad/364948

Wat vinden jullie er van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• homernt
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-06-2024
Mars18 schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 08:25:
Ik wil mijn weekend league als volgt ingaan:

http://www.futbin.com/17/squad/364948

Wat vinden jullie er van?
Ik zou Bailey en Smalling omdraaien en dan hebben zowel Bailey en Aurier meer chem. Je kunt ze in de wedstrijd altijd nog omdraaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
homernt schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 08:48:
[...]

Ik zou Bailey en Smalling omdraaien en dan hebben zowel Bailey en Aurier meer chem. Je kunt ze in de wedstrijd altijd nog omdraaien.
Top, inhoudelijk redelijk team?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubble
Keeper past niet bij toch Mars18

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Dubble schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 08:53:
Keeper past niet bij toch Mars18
Nee, maar moet 3 competities hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 09-10 10:19
Mars18 schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 08:55:
[...]

Nee, maar moet 3 competities hebben.
Je kan toch wel 3 competities hebben en gewoon iedereen op 9/10 chem...? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Jamesl schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 09:21:
[...]

Je kan toch wel 3 competities hebben en gewoon iedereen op 9/10 chem...? :/
Vertel maar, ik ben er nog nieuw mee :P

Pagina: 1 ... 47 ... 190 Laatste

Let op:
Let op: handelen in coins is door EA niet toegestaan. Het is dan ook niet toegestaan dit in dit topic te bespreken.