Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas18GT
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-10 13:18
Verwijderd schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 16:40:
[...]

Castro is dit jaar niet veel waard op het veld. Renato Sanches is een goedkope Vidal en speelt bijna op hetzelfde niveau gek genoeg. Tijdens het WL een tegenstander tegen gekomen met Sanches en Vidal en het was echt zwaar omdat de combinatie van beide het heel lastig maakt om even rustig te kijken waar je de bal naar toe kan spelen. Uiteindelijk wel gewonnen maar die 2 op het middenveld is echt super irritant (om tegen te spelen).
Heerlijk die 2, en dan nog Müller ertussen of ervoor op 10. Dan heb je echt een compleet middenveld waar je zomaar niet overheen loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arwintju
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 10-10 14:45
Vissert schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 18:05:
[...]

Leuke teams! Martial overwogen voor lw in team 2?
Mja, payet heb ik al dus die kost me niks. Met een kaartje voor meer pace Is payet beter dan martial voor mij. Dus dan Is de keuze snel gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 05-10 00:29
Heb weer het idee dat ik moet wennen aan die patch haha. Nu heb ik problemen met de kracht van schoten. Heel irritand weer, maar moet er maar weer even doorheen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsca777
  • Registratie: Februari 2015
  • Niet online
To easy schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 18:54:
Heb weer het idee dat ik moet wennen aan die patch haha. Nu heb ik problemen met de kracht van schoten. Heel irritand weer, maar moet er maar weer even doorheen!
Merk je nog andere veranderingen op qua gameplay, snelheid van het spel, ... ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 03-10 12:41
Pff ik ga maar op de verdedigende manier proberen mij te kwalificeren.

http://www.futbin.com/17/squad/339103

Mandy moet nog vervangen worden door toure

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
rsca777 schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 19:05:
[...]

Merk je nog andere veranderingen op qua gameplay, snelheid van het spel, ... ?
Nog niet heel veel potjes gespeeld, maar buiten de schoten heb ik ook het idee dat pace weer wat sterker is dan de fysieke kracht van verdedigers bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

To easy schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 18:54:
Kracht van schoten was voorheen ook al random. Soms sta je zelfs voor het doel en dan vertikt de speler om te schieten vanuit stilstand :') Ik ben de update nu aan het binnenhalen maar ben er bang voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lightthunder
  • Registratie: December 2013
  • Niet online
Kan geen verbinding maken met de EA servers op ps4. Jullie hier ook problemen mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leoleo
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 06-10 17:48
Ja ik krijg dezelfde melding. Vervelend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
tommiboy96 schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 15:18:
[...]

Of Spil (Catalyst). Zijn shooting is al redelijk goed en hiermee boost je passing en pace. Zeker goed als je hem als een soort aanspeelpunt gebruikt om daarna je wingers te lanceren
Laat ff weten wat je gedaan hebt en hoe hij speelt, klinkt als een leuke optie als tweede spits naast Dybala.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lightthunder schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 20:05:
Kan geen verbinding maken met de EA servers op ps4. Jullie hier ook problemen mee?
Leoleo schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 20:15:
Ja ik krijg dezelfde melding. Vervelend.
Update wel binnen gehaald en geïnstalleerd ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leoleo
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 06-10 17:48
Yep. 3 gb erbij! Later vanavond maar weer proberen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mars18
Nu werkt het wel, zit in de halve finale. Come on !

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10-10 16:58
Na wat goede tips van gister(bedankt hiervoor heren) dacht ik kom ik laat het weer eens proberen. Ik was vergeten dat FIFA geen spel is wat gemaakt is door volgers van voetbal...waarom kan je in godsnaam niet de bal naar een verdediger spelen bij een achterbal. Gebeurd in het echt gelukkig ook nooit...

Edit: Dit is voor mij echt de grootste ergernis in heel FIFA, het is praktisch onmogelijk om een achterbal of vrije trap naar een speler naast/schuin naast je te spelen. Er is zoveel delay dat terwijl je de pass hebt gegeven de tegenstander eerst nog kan gaan pissen en dan pas er tussen gaan lopen.

[ Voor 33% gewijzigd door Terranova op 15-11-2016 22:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Terranova schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 21:36:
Na wat goede tips van gister(bedankt hiervoor heren) dacht ik kom ik laat het weer eens proberen. Ik was vergeten dat FIFA geen spel is wat gemaakt is door volgers van voetbal...waarom kan je in godsnaam niet de bal naar een verdediger spelen bij een achterbal. Gebeurd in het echt gelukkig ook nooit...

Edit: Dit is voor mij echt de grootste ergernis in heel FIFA, het is praktisch onmogelijk om een achterbal of vrije trap naar een speler naast/schuin naast je te spelen. Er is zoveel delay dat terwijl je de pass hebt gegeven de tegenstander eerst nog kan gaan pissen en dan pas er tussen gaan lopen.
Ik doe meestal een hoge pass naar mijn back of middenvelder. Die onderscheppen ze bijna nooit. Daarnaast heel hoog op mijn sterkste spits knallen. Beetje afwisseling helpt. Andere opties leveren mij te veel risico op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10-10 16:58
Verwijderd schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 22:08:
[...]

Ik doe meestal een hoge pass naar mijn back of middenvelder. Die onderscheppen ze bijna nooit. Daarnaast heel hoog op mijn sterkste spits knallen. Beetje afwisseling helpt. Andere opties leveren mij te veel risico op.
Ja dat moet bijna wel, soms vergeet ik het wel eens helaas. Maar het is toch van de zotte dat je dat moet doen omdat het gewoon te risicovol is om een korte pass te geven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-08 21:45
Linkertrigger indrukken zodat je backs nog voor je eigen 16 staan. Keeper gewoon op vooruit laten staan maar na het starten met passen vol naar rechts in blijven houden, geeft de bal aan de meest rechtse verdediger, links aan de meest linkse. Zelden tot nooit dat er dan iemand tussen komt, behalve als tegenstander zich erop instelt, dan kun je makkelijk je middenvelder bereiken of gewoon een lange bal geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanavond 4 potjes met Dybala gespeeld. 0 goals, 2 assists. Vriend Eder blijft los gaan. 6 goals in die potten. Heerlijke speler is ever toch ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
Verwijderd schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 19:57:
[...]

Kracht van schoten was voorheen ook al random. Soms sta je zelfs voor het doel en dan vertikt de speler om te schieten vanuit stilstand :') Ik ben de update nu aan het binnenhalen maar ben er bang voor.
Ja klopt is ook zo. Maar het viel me nu op dat ik de laatste potjes helemaal de controle kwijt was. Op een gegeven moment ging alles over, omdat ik hem weer te lang in hield blijkbaar.

Al kunnen testen de nieuwe patch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambianz
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07-10 20:21
Vind het ook erg lastig dat je soms vrije trappen krijgt halverwege de helft van de tegenstander zonder muur. Vervolgens kun je alleen de bal voor de pot janken omdat standaard iedereen gedekt staat en je de bal niet achteruit kan passen (neem ik aan).

Resulteert bij mij vaak in een bal die weggekopt wordt en een ideale counter voor de tegenstander waarbij jouw team uit positie is (CV's mee opgekomen etc.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ambianz schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 23:00:
Vind het ook erg lastig dat je soms vrije trappen krijgt halverwege de helft van de tegenstander zonder muur. Vervolgens kun je alleen de bal voor de pot janken omdat standaard iedereen gedekt staat en je de bal niet achteruit kan passen (neem ik aan).

Resulteert bij mij vaak in een bal die weggekopt wordt en een ideale counter voor de tegenstander waarbij jouw team uit positie is (CV's mee opgekomen etc.)
Yep een zogenaamde nuttige overtreding om een omschakelmoment op het middenveld te voorkomen word beloond met een vrije trap waarbij je vaak de bal weer teruggeeft.

Dit is idd voor verbetering vatbaar, maar trap er nog regelmatig omdat ik als voetballer denk en snel de bal kort wil meegeven.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeweeherman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09-2024

peeweeherman

energieleverend.nl

Na een vormdip en overgang naar 41212 eindelijk weer de goede kant op. Vanavond weer gekwalificeerd voor WL, heb er zin in. Gebruik nu veel speelstijl kaarten, maakt voor mij echt verschil. Schaduw voor verdedigers, spil voor middenveld en jagers voorin.

Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambianz
  • Laatst online: 07-10 20:21
peeweeherman schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 23:19:
Na een vormdip en overgang naar 41212 eindelijk weer de goede kant op. Vanavond weer gekwalificeerd voor WL, heb er zin in. Gebruik nu veel speelstijl kaarten, maakt voor mij echt verschil. Schaduw voor verdedigers, spil voor middenveld en jagers voorin.
Speel je dan met 2 CAMs of LM en RM? Ben daar wel benieuwd naar. Heb het wel een beetje gehad met 4411, krijg weinig doelpunten tegen maar merk dat ik ook veel minder scoor, potjes worden er niet leuker op zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommiboy96
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 17-05-2024
Bossie schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 20:17:
[...]

Laat ff weten wat je gedaan hebt en hoe hij speelt, klinkt als een leuke optie als tweede spits naast Dybala.
Ik gebruik zelf sif immobile ipv Icardi en daarop heb ik een catalyst en dat bevalt prima. Zijn shooting is van zichzelf al goed genoeg dus vind ik het fijner om pace en passing up te graden

Psn: stone-face-lock

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• StaafM
  • Laatst online: 03-12-2020
Bean77 schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 07:40:
[...]

Hoe doet Lahm het als back?
Prima. Speel er vanaf het begin al mee met zo'n shadow kaartje dus weet niet hoe hij 'normaal' speelt maar voor mij werkt dit prima. Verdedig vaak door ook tweede man erbij te roepen en dat werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsca777
  • Registratie: Februari 2015
  • Niet online
Heeft iemand hier ook last van het volgende?

Als je je speler selecteert verschijnt er boven die speler een gekleurd driehoekje. Als je wat sneller loopt (bijv. van links naar rechts) wordt dat driehoekje precies licht uitgesmeerd "een veeg over het scherm"... Iemand dit ook al opgevallen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Mars18 schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 21:28:
Nu werkt het wel, zit in de halve finale. Come on !
En natuurlijk verloren,

Ik weet niks meer, formatie zoekende.
Speelstijl zoekende

:/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

Ambianz schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 23:21:
[...]

Speel je dan met 2 CAMs of LM en RM? Ben daar wel benieuwd naar. Heb het wel een beetje gehad met 4411, krijg weinig doelpunten tegen maar merk dat ik ook veel minder scoor, potjes worden er niet leuker op zo
Met lm en rm, beide met veel pace, dan buitenom doorlopen naar de achterlijn en terug leggen. En dan natuurlijk net als de tegenstander dit door heeft gewoon lekker binnendoor pingelen. Heb ook wel beetje zitten klooien met tactics en spelersinstructies, alles bij elkaar doet met name mijn calcio a team aardig mee, terwijl alleen naingolan echt geld kost.
N.a.v. de SBC voor ligue 1 ben ik begonnen de hele calcio a voor meestal de discard prijs binnen te trekken, nu maar hopen dat dit niet tot mei duurt, en dat er een leuke speler wordt aangeboden. Tot die tijd komen ze vast ook nog wel van pas bij andere sbc. Denk dat ik Bundesliga ook nog ga doen

[ Voor 17% gewijzigd door peeweeherman op 16-11-2016 06:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Heb de tactics van tony kok nl overgenomen.
Ga gewoon weer voor een snelle 4-1-2-1-2 (2) met snelle spitsen.

Costa past niet in mijn speelstijl, ga hem maar verkopen.

Vardy is bij de tegenstanders beter dan bij mij.
Welback is prima.

Sturridge ga ik maar halen , die is pas snel

Alleen de CAM positite he, Barkley is snel moe.
Eriksen was een tegenvaller die heb ik verkocht.

Rooney ?

[ Voor 16% gewijzigd door Mars18 op 16-11-2016 08:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arwintju
Mars18 schreef op woensdag 16 november 2016 @ 08:18:

Welback is prima.

Rooney ?
Is coutinho een idee? Ziet er wel uit als een complete CAM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lightthunder
  • Niet online

Welback is prima.

Rooney ?
Gisteren 2x verloren in de finale. Beide finales had ik een tegenstander voor mij, met sterling/musa/sturridge in een 41212 formatie. Mijn centrale verdedigers zijn ietswat traag dus ik werd keer op keer uitgespeeld. Je bent zo druk bezig met het afstoppen van de twee spitsen en de aangevende linie erachter dat je zelf niet aan een counter toekomt.

Zelf speel ik in mijn BPL team wel met Barkley, echt een uitstekende speler! Countinho is natuurlijk top, maar daar zit ook wat prijsverschil in..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 08-10 19:37
Eriksen doe het echt fantastisch bij mij!! Heb nu Firminho als Back up gehaald maar hij is toch iets minder..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelidee
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
Hier juist heel tevreden over Coutinho, heerlijke dribbel, snelheid en afstandschot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Bedankt voor de tips, ik hoor een vriend van mij ook over Cazorla.

Heb alvast wel Bailly gehaald voor als ik een 5-3-2 ga spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mars18 schreef op woensdag 16 november 2016 @ 08:45:
Bedankt voor de tips, ik hoor een vriend van mij ook over Cazorla.

Heb alvast wel Bailly gehaald voor als ik een 5-3-2 ga spelen.
Zal ik het je nog moeilijker maken door Pereyra nog te noemen?

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartsled
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 08-10 09:17
Bean77 schreef op woensdag 16 november 2016 @ 09:24:
[...]

Zal ik het je nog moeilijker maken door Pereyra nog te noemen?
En anders Silva?
Ik ben persoonlijk erg gecharmeerd van Eriksen. Heeft veel energie, heerlijke steekpass en toch wat meer fysiek dan een Coutinho of Oscar. Ik kan deze editie Coutinho nog niet beoordelen, maar in vorige delen was het een heerlijke speler... tot 'ie een doorsnee verdediger tegen kwam en zo van de bal werd gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
bartsled schreef op woensdag 16 november 2016 @ 09:34:
[...]

En anders Silva?
Ik ben persoonlijk erg gecharmeerd van Eriksen. Heeft veel energie, heerlijke steekpass en toch wat meer fysiek dan een Coutinho of Oscar. Ik kan deze editie Coutinho nog niet beoordelen, maar in vorige delen was het een heerlijke speler... tot 'ie een doorsnee verdediger tegen kwam en zo van de bal werd gezet.
Ja wat moet een 10 hebben, toch wel snelheid lijkt mij.

82 pace heeft Coutinho.
62 heeft Silva, dat gaat hem niet worden dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bartsled schreef op woensdag 16 november 2016 @ 09:34:
[...]

En anders Silva?
Ik ben nooit fan geweest van Silva. Ik heb het liefst 4* weakfoot bij mijn middenvelders. Al is Matic daar de uitzondering in. Cazorla vind ik ook een prettige speler, maar die trekt het gewoon niet met zijn stamina helaas.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lightthunder
  • Niet online
Mars18 schreef op woensdag 16 november 2016 @ 09:40:
[...]

Ja wat moet een 10 hebben, toch wel snelheid lijkt mij.

82 pace heeft Coutinho.
62 heeft Silva, dat gaat hem niet worden dan
Een 10 moet in mijn ogen geen pace hebben. Vele malen belangrijk is een goede dribbel maar vooral een uitstekende pass om de spitsen te bedienen. Een curved shot en long shot volgt daarna als belangrijke aspecten en dan pas pace.

Althans, dat is in mijn ogen een perfecte 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supermach
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 10-10 08:58
Lightthunder schreef op woensdag 16 november 2016 @ 10:02:
[...]

Een 10 moet in mijn ogen geen pace hebben. Vele malen belangrijk is een goede dribbel maar vooral een uitstekende pass om de spitsen te bedienen. Een curved shot en long shot volgt daarna als belangrijke aspecten en dan pas pace.

Ligt een beetje aan je speelstijl. Ik laat mijn spits regelmatig een balletje vasthouden, waardoor de 10 er overheen komt. Als je die wilt lanceren is een beetje snelheid wel handig.
Al is de dribbel en passing inderdaad van groter belang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lightthunder schreef op woensdag 16 november 2016 @ 10:02:
[...]

Haha leuk hoe iedereen op zijn eigen manier speelt. Ik dacht eerst het zelfde als jij en had Jovetic die bij mij als CAM speelt een engine/motor kaart gegeven. Na een paar wedstrijden snel verandert in een hunter kaart. Het gebeurde mij te vaak dat de cam door brak na een 1-2tje waarna hij werd achterhaald door de verdediging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 10-10 09:48
Vissert schreef op woensdag 16 november 2016 @ 10:06:
[...]

Haha leuk hoe iedereen op zijn eigen manier speelt. Ik dacht eerst het zelfde als jij en had Jovetic die bij mij als CAM speelt een engine/motor kaart gegeven. Na een paar wedstrijden snel verandert in een hunter kaart. Het gebeurde mij te vaak dat de cam door brak na een 1-2tje waarna hij werd achterhaald door de verdediging.
Dit idd :)

Welback is prima.

Rooney ?
Ik heb nu Rooney achter Musa en Perez. Ik had eerst Firmino. Ik vind Rooney een stuk balvaster dan Firmino. Je kan 'm meer als een aanspeelpunt gebruiken, hij schiet iets beter en het meerdere aan stamina merk je ook.
Maar ik heb niet zoiets van wauw dit is het. Ik heb in m'n serie A team Giovinco op de cam staan en dat voelt een stuk beter (hoewel ook niet helemaal top). Ik zoek eigenlijk zo'n type voor m'n BPL team, maar dan wat fysieker en met betere passing :)

[ Voor 51% gewijzigd door MrMistral op 16-11-2016 10:29 ]

PSN: MrMistral

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

Ik kies voor de cam standaard spil, dus sneller en beter passen. Voor bpl heb ik Eriksen, ook vanwege weak foot, voor calcio heb ik net die Spanjaard ingeruild op Banega. Mijn spitsen zijn standaard jagers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lightthunder
  • Niet online
[...]

Ja dat is waar, dat is voor mij ook herkenbaar hoor haha. Ik probeer me in dergelijke situaties te redden met de dribbel of door 't balletje terug te leggen. Maar inderdaad leuk hoe iedereen op een eigen manier speelt!

Even iets anders:
Ligt het aan mij, of heeft de web app (browser) geen SBC? De android app heeft 'm wel, maar in de browser versie kan ik geen SBC vinden??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas18GT
Lightthunder schreef op woensdag 16 november 2016 @ 10:32:
[...]

Ja dat is waar, dat is voor mij ook herkenbaar hoor haha. Ik probeer me in dergelijke situaties te redden met de dribbel of door 't balletje terug te leggen. Maar inderdaad leuk hoe iedereen op een eigen manier speelt!

Even iets anders:
Ligt het aan mij, of heeft de web app (browser) geen SBC? De android app heeft 'm wel, maar in de browser versie kan ik geen SBC vinden??
Dat klopt |:(
Irritant he..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
  • Laatst online: 20:21
MrMistral schreef op woensdag 16 november 2016 @ 10:08:
[...]

Dit idd :)

[...]

Ik heb nu Rooney achter Musa en Perez. Ik had eerst Firmino. Ik vind Rooney een stuk balvaster dan Firmino. Je kan 'm meer als een aanspeelpunt gebruiken, hij schiet iets beter en het meerdere aan stamina merk je ook.
Maar ik heb niet zoiets van wauw dit is het. Ik heb in m'n serie A team Giovinco op de cam staan en dat voelt een stuk beter (hoewel ook niet helemaal top). Ik zoek eigenlijk zo'n type voor m'n BPL team, maar dan wat fysieker en met betere passing :)
Dit inderdaad. Ik heb ook Rooney achter SBC Son en Musa, en zijn kracht, passing, schot en stamina zorgen ervoor dat hij kan scoren en passen. En desnoods meeverdedigen als het moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

chengbondkwok schreef op woensdag 16 november 2016 @ 10:45:
[...]

Dit inderdaad. Ik heb ook Rooney achter SBC Son en Musa, en zijn kracht, passing, schot en stamina zorgen ervoor dat hij kan scoren en passen. En desnoods meeverdedigen als het moet.
Als united supporter kan ik na dit verhaal over Rooney zeggen dat Fifa 17 onrealistisch is. Rooney balvast en een goede pass. Dat is een goede.

In het spel is hij wel briljant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartsled
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 08-10 09:17
Mooi om te lezen hoe iedereen over z'n CAM denkt :) Merk in mijn opstelling 41212(2) wel dat de CAM de belangrijkste op het veld is. Echt een verdeler en iemand die anderen in staat stelt om te spelen en scoren.

Zojuist rap Rooney als spil gescoord op de markt op basis van jullie verhalen. Is spil de beste kaart voor hem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
[...]

Ach mijn Robben wordt zelfs vaak nog ingehaald door middelmatige verdedigers dus dat blijf je houden lijkt me.

Hoe zorg je er eigenlijk voor dat je verdedigers niet 2 meter naar voren stappen als er iemand met een bal binnen 10 meter van ze komt? Heb ze al op cover staan en conservative interceptions maar nog steeds stappen ze die 2 meter in en dekken ze vervolgens niet de diepgaande man, zowel centraal als op de buitenkanten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Wat is vanaf vandaag de restrictie voor de fut champions cup ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas18GT
Maar eens aan de slag gegaan om een team te maken voor BF, wat vinden jullie van dit?

Sanchez SIF.. Iemand ervaringen met hem?

http://www.futbin.com/17/squad/345797

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Thomas18GT schreef op woensdag 16 november 2016 @ 13:08:
Maar eens aan de slag gegaan om een team te maken voor BF, wat vinden jullie van dit?

Snap niet waarom jou rating zo laag is, terwijl de meeste spelers wel echt hoog zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas18GT
Mars18 schreef op woensdag 16 november 2016 @ 13:13:
[...]

Snap niet waarom jou rating zo laag is, terwijl de meeste spelers wel echt hoog zijn.
Omdat ik geen spelers op de bank heb :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGeek
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 03-08 08:19
Mars18 schreef op woensdag 16 november 2016 @ 13:02:
Wat is vanaf vandaag de restrictie voor de fut champions cup ?
Basis 11 en bank van één land.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
MrGeek schreef op woensdag 16 november 2016 @ 14:18:
[...]

Basis 11 en bank van één land.
Van een competitie of echt nationaliteit :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:08

BM

Moderator Spielerij
Even een kleine waarschuwing / verduidelijking :) En ja, er zijn een aantal berichten verwijderd

Het handelen in coins is door EA niet toegestaan. Dat betekend in deze ook dat we dit op Tweakers ook niet bespreken, en we dit dus niet in dit topic willen zien

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riemer
  • Laatst online: 10-10 09:35
BM schreef op woensdag 16 november 2016 @ 14:51:
[mbr]Even een kleine waarschuwing / verduidelijking :) En ja, er zijn een aantal berichten verwijderd

Het handelen in coins is door EA niet toegestaan. Dat betekend in deze ook dat we dit op Tweakers ook niet bespreken, en we dit dus niet in dit topic willen zien[/]
Ik begrijp je moderatie alleen vind ik het wel dubbel aangezien we het topic zelf naar mijn mening wel redelijk 'schoon' kunnen houden.

Daarnaast zou het bespreken van de effecten van coins verhandelen (bijv. de hyper inflatie in fut15) wel degelijk besproken kunnen worden in dit topic. Dat is wat volgens mij nu gebeurde. Door deze berichten te verwijderen geef je een eventuele discussie ook geen kans.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Thomas18GT schreef op woensdag 16 november 2016 @ 13:08:

In fifa16 geen fan van hem en daarom in 17 ook geen kans gegeven eerlijk gezegd. Maar een tuinkabouter als spits..... Zijn stats zien er wel erg leuk uit moet ik toegeven.

Deze review is wel erg lovend: http://www.futhead.com/17/reviews/1758/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
  • Laatst online: 20:21
Riemer schreef op woensdag 16 november 2016 @ 15:02:
[...]

Ik begrijp je moderatie alleen vind ik het wel dubbel aangezien we het topic zelf naar mijn mening wel redelijk 'schoon' kunnen houden.

Daarnaast zou het bespreken van de effecten van coins verhandelen (bijv. de hyper inflatie in fut15) wel degelijk besproken kunnen worden in dit topic.
Dat is door de price ranges niet meer mogelijk :)
Dat is wat volgens mij nu gebeurde. Door deze berichten te verwijderen geef je een eventuele discussie ook geen kans.
We moeten ook geen discussie willen. Het verziekt het spel, en met de SBC is het tegenwoordig makkelijker geworden om aan betere spelers te komen / meer coins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riemer
  • Laatst online: 10-10 09:35
chengbondkwok schreef op woensdag 16 november 2016 @ 15:17:
[...]

Dat is door de price ranges niet meer mogelijk :)

[...]

We moeten ook geen discussie willen. Het verziekt het spel, en met de SBC is het tegenwoordig makkelijker geworden om aan betere spelers te komen / meer coins.
Ik heb mezelf niet geheel juist uitgedrukt. Ik wil zeker geen discussie op gang brengen over het voor of tegen zijn van verkopen van coins. (ben tegen :) )

Wel vind ik dat er (als dat gewenst is) een discussie mogelijk moet zijn over de gevolgen van coins verhandelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danieldg
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21-09 20:35
Hmm, prijzen zijn momenteel al hard aan het dalen... kan me slecht voorstellen dat ze tijdens de crash rond Black Friday nog veel lager gaan zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Danieldg schreef op woensdag 16 november 2016 @ 15:28:
Hmm, prijzen zijn momenteel al hard aan het dalen... kan me slecht voorstellen dat ze tijdens de crash rond Black Friday nog veel lager gaan zijn..
Het gaat crashen op cybermonday iedereen
Verkoopt zijn weekend league teams en er komen special packs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Riemer schreef op woensdag 16 november 2016 @ 15:26:
[...]

Ik heb mezelf niet geheel juist uitgedrukt. Ik wil zeker geen discussie op gang brengen over het voor of tegen zijn van verkopen van coins. (ben tegen :) )

Wel vind ik dat er (als dat gewenst is) een discussie mogelijk moet zijn over de gevolgen van coins verhandelen.
Afbeeldingslocatie: https://www.fifa100.com/upload/images/21(1).png

Dit is van vorig jaar en ze zijn volgens mij nog harder aan het optreden en kunnen je zelfs nog verbannen als je voorgaande jaren coins hebt gekocht ;) Neem aan dat we hiermee het hoofdstuk over het kopen van coins kunnen afsluiten.

Edit: Comfort trade is de manier waarop coins nu gekocht kunnen worden. Direct rood is het gevolg dus.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 16-11-2016 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas18GT
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CxZGeu-WEAEW6hu.jpg:large

Neymarrr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kidjuh
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 28-06 11:39
Kocht vanmiddag 3 van die spelerspakketen... Beste was carvajal -.-

PSN: Kidjuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas18GT
Kidjuh schreef op woensdag 16 november 2016 @ 16:24:
Kocht vanmiddag 3 van die spelerspakketen... Beste was carvajal -.-
Die van 50k?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Had Mertens graag als LW gezien, maar CF kan ook heel leuk zijn naast Dybala.
Eerst maar eens Icardi testen, maar heb liever een tweede dybala in de vorm van Mertens dan een Finisher zoals Icardi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGeek
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 03-08 08:19
Mars18 schreef op woensdag 16 november 2016 @ 14:21:
[...]

Van een competitie of echt nationaliteit :)
Nationaliteit :) Je kan dit trouwens al op voorhand zien door naar de kalender te gaan in het kwalificatiescherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op woensdag 16 november 2016 @ 16:41:
Had Mertens graag als LW gezien, maar CF kan ook heel leuk zijn naast Dybala.
Eerst maar eens Icardi testen, maar heb liever een tweede dybala in de vorm van Mertens dan een Finisher zoals Icardi.
Eentje als targetman en eentje die achter de linies duikt als je met 2 aanvallers speelt zou toch ook kunnen? Met al die corners is het koppen van Icardi wel een wapen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bean77 schreef op woensdag 16 november 2016 @ 18:03:
[...]

Eentje als targetman en eentje die achter de linies duikt als je met 2 aanvallers speelt zou toch ook kunnen? Met al die corners is het koppen van Icardi wel een wapen.
Klopt, maar die doe ik sowieso vaak kort om vervolgens met een dribbel/driven pass iemand een schietkans te geven. Het is bijna weekend, dan kan er weer gegamed worden en ondertussen word Mertens alleen maar cheaper :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Bossie schreef op woensdag 16 november 2016 @ 18:27:
[...]

Klopt, maar die doe ik sowieso vaak kort om vervolgens met een dribbel/driven pass iemand een schietkans te geven. Het is bijna weekend, dan kan er weer gegamed worden en ondertussen word Mertens alleen maar cheaper :+
Mertens was gisteren volgens mij nog 10k duurder dan vandaag. Zet zich goed door ;)

Wat ook wel gehaaid is zijn de criteria die EA elke keer stelt. Ondertussen iedereen massaal elke keer teams verkopen en kopen. En EA maar zich gek lachen van al die 5% coins die iedereen massaal weggooit.
En als bonus mag je het weekend vol frustratie wedstrijden spelen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arwintju
Zo zeg, de prijzen dalen echt hard nu. Team's die ik wil kopen zijn sinds maandag bij elkaar 100K goedkoper geworden. Nu hoop ik een verstandige keuze te maken. Ik ga het nog tot na het weekend afwachten. Zoals eerder gezegt zal maandag (of anders wss donderdag) het dieptepunt zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas18GT
Arwintju schreef op woensdag 16 november 2016 @ 18:56:
Zo zeg, de prijzen dalen echt hard nu. Team's die ik wil kopen zijn sinds maandag bij elkaar 100K goedkoper geworden. Nu hoop ik een verstandige keuze te maken. Ik ga het nog tot na het weekend afwachten. Zoals eerder gezegt zal maandag (of anders wss donderdag) het dieptepunt zijn.
Heerlijk!
Mijn voorraad maar eens gaan opruimen en de coins klaar gaan zetten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dag tweakers, na een tijdje te hebben mee gelezen op een aantal topics toch maar een account aangemaakt. Ik heb namelijk de volgende vraag: iemand enig idee waarom ik via de ios app geen sbc uitdaging kan indienen?
Ik krijg de melding: uitdaging indienen is mislukt.

Dit op een iphone 5s up to date met ios 10.1.1.

Bovenstaand is overigens van toepassing op de 'LaLiga Santander Elf' uitdaging.
De bronzen en zilveren upgrades kan ik wel succesvol indienen.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 16-11-2016 22:14 . Reden: Kleine toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

Verwijderd schreef op woensdag 16 november 2016 @ 21:52:
Dag tweakers, na een tijdje te hebben mee gelezen op een aantal topics toch maar een account aangemaakt. Ik heb namelijk de volgende vraag: iemand enig idee waarom ik via de ios app geen sbc uitdaging kan indienen?
Ik krijg de melding: uitdaging indienen is mislukt.

Dit op een iphone 5s up to date met ios 10.1.1.

Bovenstaand is overigens van toepassing op de 'LaLiga Santander Elf' uitdaging.
De bronzen en zilveren upgrades kan ik wel succesvol indienen.
weet niet waar het aan ligt, maar soms helpt het als je even 2 spelers heen en weer wisselt...

Ik heb zojuist een IF Belotti gekocht voor 15k, dat is echt een beest met een extra jager kaartje er op.
2 goals in de eerste helft (1e helft als afmaker gespeeld, 2de helft als aangever in 41212)

92 acceleration, 91 sprint speed, 99 positioning, 95 finishing, 88 heading en 85 jumping
Veel beter dan dit wordt het niet onder de 20k _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

peeweeherman schreef op woensdag 16 november 2016 @ 22:41:
[...]

weet niet waar het aan ligt, maar soms helpt het als je even 2 spelers heen en weer wisselt...

Ik heb zojuist een IF Belotti gekocht voor 15k, dat is echt een beest met een extra jager kaartje er op.
2 goals in de eerste helft (1e helft als afmaker gespeeld, 2de helft als aangever in 41212)

92 acceleration, 91 sprint speed, 99 positioning, 95 finishing, 88 heading en 85 jumping
Veel beter dan dit wordt het niet onder de 20k _/-\o_
Bedankt voor de tip Peewee! 2 middenvelders van positie wisselen was voldoende om succesvol in te dienen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben vanavond bezig mijn spelers te verkopen, op Naby Keita zelfs even 7k winst gemaakt dat is even een meevaller. Verder valt het verlies nog mee, het scheelt ook dat ik veel Ligue 1 spelers heb die ik makkelijk verkoop door die SBC. Heb nu 1.3 miljoen, en nog een handvol spelers die interessant zijn voor de mogelijke marquee SBC's dit weekend.

http://www.futbin.com/17/squad/352011

Aan dit team zit ik te denken als de crash er komt. Ik ben niet zo gecharmeerd van de workrates van de topverdedigers in La Liga, veel zijn aanvallend ingesteld. Daarom voor de combinatie Koscielny (fijne verdediger) en Bellerin gekozen.

Bij een normale 4-3-3 is de chem van Modric wel 9, maar de 4-3-2-1 bevalt mij beter. Ik kan het oplossen door Casemiro er neer te zetten ipv N' Zonzi, scheelt ook aardig wat coins.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 16-11-2016 23:08 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arwintju
Verwijderd schreef op woensdag 16 november 2016 @ 23:03:
Ik ben vanavond bezig mijn spelers te verkopen, op Naby Keita zelfs even 7k winst gemaakt dat is even een meevaller. Verder valt het verlies nog mee, het scheelt ook dat ik veel Ligue 1 spelers heb die ik makkelijk verkoop door die SBC. Heb nu 1.3 miljoen, en nog een handvol spelers die interessant zijn voor de mogelijke marquee SBC's dit weekend.

Aan dit team zit ik te denken als de crash er komt. Ik ben niet zo gecharmeerd van de workrates van de topverdedigers in La Liga, veel zijn aanvallend ingesteld. Daarom voor de combinatie Koscielny (fijne verdediger) en Bellerin gekozen.

Bij een normale 4-3-3 is de chem van Modric wel 9, maar de 4-3-2-1 bevalt mij beter. Ik kan het oplossen door Casemiro er neer te zetten ipv N' Zonzi, scheelt ook aardig wat coins.
Zou ik toch Casemiro eerst proberen. Ik gebruik hem ook en ben echt heel erg te spreken over deze speler. Scoort ook nog wel is bij mij, maar is ook verdedigend uitstekend en heeft prima stamina. Voor dat geld wat ie nu kost kun je die best is uitproberen. Mocht het niet bevallen dan kun je altijd nog iets anders kopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thomas18GT
Verwijderd schreef op woensdag 16 november 2016 @ 23:03:

Leuk om te zien, je team!

Ik heb ook 1.3 mln en speel ook in 4321 en ben ook een team aan het zoeken :+

Had de combinatie Suarez Bale ook wel gevonden maar dan blijft er wel erg weinig over voor de rest vind ik. Dat Spaanse middenveld word zo overlopen, bij mij dan..

Ik zat hieraan te denken, alleen dan Neuer gewoon in de goal uiteraard :+

http://www.futbin.com/17/squad/350476

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thomas18GT schreef op woensdag 16 november 2016 @ 23:34:
[...]

Leuk om te zien, je team!

Ik heb ook 1.3 mln en speel ook in 4321 en ben ook een team aan het zoeken :+

Had de combinatie Suarez Bale ook wel gevonden maar dan blijft er wel erg weinig over voor de rest vind ik. Dat Spaanse middenveld word zo overlopen, bij mij dan..
Het is inderdaad jammer dat er weinig goede verdedigende middenvelders rondlopen in La Liga. Kan ook weer een BPL team maken, want ik vind Kante de beste verdedigende middenvelder in het spel. Eens zien of ik Kante in een La Liga kan krijgen. :P

Met links naar Koscielny en Varane komt hij op een chem van 6, met loyaliteit komt hij tot 8?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 16-11-2016 23:54 ]

• Thomas18GT
Verwijderd schreef op woensdag 16 november 2016 @ 23:48:
[...]

Het is inderdaad jammer dat er weinig goede verdedigende middenvelders rondlopen in La Liga. Kan ook weer een BPL team maken, want ik vind Kante de beste verdedigende middenvelder in het spel. Eens zien of ik Kante in een La Liga kan krijgen. :P

Met links naar Koscielny en Varane komt hij op een chem van 6, met loyaliteit komt hij tot 8?
Nja qua snelheid, kracht en stamina (combinatie van die 3 zijn mijn perfecte middenvelders) komen ze gewoon allemaal tekort wat mij betreft.. Daarnaast vind ik Koscielny en Varane niet echt verdedigers voor een 1.3 miljoen team :+

Maar ik waag me dan ook (nog) niet aan de Spaanse League, Carrasco vind ik ook maar matig en de enige 2 andere opties zijn daar Neymar en Ronaldo :9

Ik hou het lekker bij Duitsland met een geleende Ramos

• Mars18
Gister weer niet gelukt om mij te kwalificeren, geprobeerd met een frans team.

http://www.futbin.com/17/squad/354257

Wat zal ik nog aanpassen?

• Thomas18GT
Mars18 schreef op donderdag 17 november 2016 @ 06:39:
Gister weer niet gelukt om mij te kwalificeren, geprobeerd met een frans team.

http://www.futbin.com/17/squad/354257

Wat zal ik nog aanpassen?
Lloris, Varane, Koscielny, Matuidi, Kanté, Payet, Pogba, Ben Arfa, Griezmann, Lacazette, Benzema

[ Voor 5% gewijzigd door Thomas18GT op 17-11-2016 07:03 ]

• Mars18
Thomas18GT schreef op donderdag 17 november 2016 @ 07:00:
[...]

Lloris, Varane, Koscielny, Matuidi, Kanté, Payet, Pogba, Ben Arfa, Griezmann, Lacazette, Benzema
Dank je, daar heb ik wel te weinig geld voor, en haal ik niet in deze korte periode

• klavan88
  • Laatst online: 22-05-2021
Mars18 schreef op donderdag 17 november 2016 @ 07:09:
[...]

Dank je, daar heb ik wel te weinig geld voor, en haal ik niet in deze korte periode
Remy ipv Coman? En aan de rust Coman brengen :). Dan heb je tenminste een volledige chemistry. Kanté op het middenveld zetten ipv Nasri?

[ Voor 17% gewijzigd door klavan88 op 17-11-2016 07:12 ]

Verwijderd

Vraag mij echt af wat voor gewicht ze aan de WL packs hangen. Goud 3 levert je 2 Mega packs en 1 rare player Pack op. Beste speler was Kante en de rest is allemaal discard afgezien van Squad fitness.
Verwijderd schreef op donderdag 17 november 2016 @ 07:18:
Vraag mij echt af wat voor gewicht ze aan de WL packs hangen. Goud 3 levert je 2 Mega packs en 1 rare player Pack op. Beste speler was Kante en de rest is allemaal discard afgezien van Squad fitness.
Ja vraag ik mij ook af. Zilver 2 had ik 2 packs met die linksbuiten van Athletico Madrid als enige noemenswaardige.

• Lightthunder
  • Niet online
Gisteren was de entry requirement allen van één nationaliteit. Wat is de entry requirement voor vanavond?
Ik kan 't niet vinden op internet, in de companion app en heb geen ps4 bij de hand.

Waar kan ik dit vinden? :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pelidee
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 17 november 2016 @ 07:18:
Ik zojuist voor het werken even de PS4 aangeslingerd om de beloningen op te halen.
Lewandowski ertussen, eerste walkout. :*)

Verwijderd

pelidee schreef op donderdag 17 november 2016 @ 08:16:
[...]

Ik zojuist voor het werken even de PS4 aangeslingerd om de beloningen op te halen.
Lewandowski ertussen, eerste walkout. :*)
Het geluk is met de dommen :+ Congrats!
Vissert schreef op donderdag 17 november 2016 @ 07:29:
[...]

Ja vraag ik mij ook af. Zilver 2 had ik 2 packs met die linksbuiten van Athletico Madrid als enige noemenswaardige.
Betwijfel of ik het dit weekend nog ga spelen met zulke slechte packs. de maandelijkse rewards zullen wel net zo slecht zijn gok ik. Zit op dit moment op 36 en moet 67 halen voor een TOTW pack en vraag mij echt af of dat het wel waard is met de manier waarop mensen spelen.

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 17-11-2016 08:38 ]

• klavan88
  • Laatst online: 22-05-2021
Lightthunder schreef op donderdag 17 november 2016 @ 08:16:
Gisteren was de entry requirement allen van één nationaliteit. Wat is de entry requirement voor vanavond?
Ik kan 't niet vinden op internet, in de companion app en heb geen ps4 bij de hand.

Waar kan ik dit vinden? :)
Is voor vandaag nog hetzelfde. https://www.reddit.com/r/...ule_requirements_rewards/
Thomas18GT schreef op donderdag 17 november 2016 @ 00:19:
[...]

Nja qua snelheid, kracht en stamina (combinatie van die 3 zijn mijn perfecte middenvelders) komen ze gewoon allemaal tekort wat mij betreft.. Daarnaast vind ik Koscielny en Varane niet echt verdedigers voor een 1.3 miljoen team :+

Maar ik waag me dan ook (nog) niet aan de Spaanse League, Carrasco vind ik ook maar matig en de enige 2 andere opties zijn daar Neymar en Ronaldo :9

http://www.futbin.com/17/squad/354697

1.3miljoen squad! Als de prijzen erg dalen kun je nog wat IFs pakken of suarez ipv benzema.

• Kluutmaran
Thomas18GT schreef op donderdag 17 november 2016 @ 00:19:
[...]

Gaitan of IF Gaitan zijn natuurlijk ook opties voor de linkerkant.

• Mars18
Waar kan ik de 3 letters aanpassen van mijn clubnaam die in beeld komt tijdens de wedstrijd bij het scoreboard?

• Thomas18GT
Vissert schreef op donderdag 17 november 2016 @ 08:46:
[...]

1.3miljoen squad! Als de prijzen erg dalen kun je nog wat IFs pakken of suarez ipv benzema.
Thanks, ziet er wel leuk uit zeg!

Ik kan het alleen niet over mijn hart krijgen om 500k voor Pogba te betalen :F

Waarschijnlijk heb ik in mijn hoofd toch al mijn Bundesliga squad, die verdediging met Boateng en Ramos is wel zo perfect, dat middenveld heeft ook echt alles en 3 snelle, handige mannen voorin O+

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Thomas18GT schreef op donderdag 17 november 2016 @ 09:00:
[...]

Thanks, ziet er wel leuk uit zeg!

Ik kan het alleen niet over mijn hart krijgen om 500k voor Pogba te betalen :F

Waarschijnlijk heb ik in mijn hoofd toch al mijn Bundesliga squad, die verdediging met Boateng en Ramos is wel zo perfect, dat middenveld heeft ook echt alles en 3 snelle, handige mannen voorin O+
Wel leuk om eens 1.3mil teams te maken :D

Deze is alleen iets duurder maar de prijzen zullen nog wel dalen.

http://www.futbin.com/17/squad/354860

Verwijderd

Vissert schreef op donderdag 17 november 2016 @ 08:46:
[...]

Mooi team, dat is ook wel een goede voor mij. 1.3 miljoen te besteden.

• Thomas18GT
Vissert schreef op donderdag 17 november 2016 @ 09:11:
[...]

Wel leuk om eens 1.3mil teams te maken :D

Deze is alleen iets duurder maar de prijzen zullen nog wel dalen.

http://www.futbin.com/17/squad/354860
Haha ik vind het helemaal top dat je het wilt doen, ik zie ondertussen door de bomen het bos niet meer..
Dit is wel echt een heerlijk team, alleen twijfel ik of hij nog even 500k gaat dalen :P

Met Sanches ipv Vidal en Navas ipv Neuer komt het wel erg dichtbij trouwens O+ O+

[ Voor 8% gewijzigd door Thomas18GT op 17-11-2016 09:20 ]

Thomas18GT schreef op donderdag 17 november 2016 @ 09:15:
[...]

Haha ik vind het helemaal top dat je het wilt doen, ik zie ondertussen door de bomen het bos niet meer..
Dit is wel echt een heerlijk team, alleen twijfel ik of hij nog even 500k gaat dalen :P

Met Sanches ipv Vidal en Navas ipv Neuer komt het wel erg dichtbij trouwens O+ O+
Het team is al 250k gedaald in de laatste 5 dagen :9~
Pagina: 1 ... 46 ... 190 Laatste

Let op:
Let op: handelen in coins is door EA niet toegestaan. Het is dan ook niet toegestaan dit in dit topic te bespreken.