Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bean77 schreef op maandag 14 november 2016 @ 15:56:
[...]

Waarschijnlijk dat ze vonden dat je provoceerde met een smiley, anders kan ik het niet rijmen.
Kon ook reageren met GG. Dit is gewoon tegen de regels ook al vind jij het waarschijnlijk puur "provocerend" omdat ik het ben.
Arwintju schreef op maandag 14 november 2016 @ 16:00:
[...]

Dat je er überhaubt op in gaat joh. Laat gewoon lekker gaan man.
Tja dacht reageer gewoon met een smiley en dan vind ik het prima.

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 14-11-2016 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelidee
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
Trouwens tijdens de weekend league ook nog iemand tegen gekomen die bij een 1-0 voorsprong, als hij een beetje onder druk kwam te staan met zijn laatste lijn de ballen terugspeelt naar de keeper. Niks geks denk je dan... vervolgens pakt de keeper gewoon de bal op en schiet hem weg.

Even zitten zoeken op internet en schijnt een glitch te zijn, gisteren zag ik er nog een filmpje van op Youtube, kan hem nu zo snel niet vinden. Zijn er nog meer mensen die dit mee hebben gemaakt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 14 november 2016 @ 16:00:
[...]

Kon ook reageren met GG. Dit is gewoon tegen de regels ook al vind jij het waarschijnlijk puur "provocerend" omdat ik het ben.

[...]

Tja dacht reageer gewoon met een smiley en dan vind ik het prima.
Rustig aan Nielsje. Beter lezen, hij geeft jou gelijk :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pelidee schreef op maandag 14 november 2016 @ 16:01:
Trouwens tijdens de weekend league ook nog iemand tegen gekomen die bij een 1-0 voorsprong, als hij een beetje onder druk kwam te staan met zijn laatste lijn de ballen terugspeelt naar de keeper. Niks geks denk je dan... vervolgens pakt de keeper gewoon de bal op en schiet hem weg.

Even zitten zoeken op internet en schijnt een glitch te zijn, gisteren zag ik er nog een filmpje van op Youtube, kan hem nu zo snel niet vinden. Zijn er nog meer mensen die dit mee hebben gemaakt ?
Terugspeelbal is een bekend fenomeen inderdaad. Heb dit 1 potje 5 keer gezien. Ook in Fifa 16 heb ik het 1 keer gezien toen ik de bal terug speelde naar mijn keeper en hij doodleuk de bal op pakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pelidee schreef op maandag 14 november 2016 @ 16:01:

Zit er al in sinds de launch. En EA lijkt er niks aan te doen. Net als dat de nieuwe aftrap er inmiddels al in zou kunnen zitten (zit wel in football manager 2017, maar Fifa faalt hopeloos)

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Las op reddit dat de gold sbc inruil challenge lucratief kan zijn. 1tje geprobeerd. Dybala. :)

Volgende Felipe Luiz. De volgende twee was ik terug bij mijn reguliere pack luck.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 16:58
Verwijderd schreef op maandag 14 november 2016 @ 16:19:
Las op reddit dat de gold sbc inruil challenge lucratief kan zijn. 1tje geprobeerd. Dybala. :)

Volgende Felipe Luiz. De volgende twee was ik terug bij mijn reguliere pack luck.
Helaas kan je ze niet verkopen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Terranova schreef op maandag 14 november 2016 @ 16:32:
[...]

Helaas kan je ze niet verkopen :'(
Dat is bij Luiz jammer. Maar ik heb een seria A team. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 14 november 2016 @ 16:19:

Klopt. Voor een projectje had ik een kopie gemaakt van de EA database en als ik zo kijk zijn er van de 14.625 spelers in het spel (legends inbegrepen) maar 753 rare gouden spelers. Ik heb het zelf ook vrij veel gedaan maar heb nog niet echt een wereld speler er uit gekregen. Een beetje noemenswaardige spelers zijn:
  1. Mahrez
  2. Turan
  3. Varane
  4. Toprak
  5. Hernandez
  6. Fernandinho
  7. Zouma
  8. Tah (goedkope Boateng)
  9. Renato Sanches
En uiteraard de Pogba van de Ligue 1 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 14 november 2016 @ 17:08:
[...]

Klopt. Voor een projectje had ik een kopie gemaakt van de EA database en als ik zo kijk zijn er van de 14.625 spelers in het spel (legends inbegrepen) maar 753 rare gouden spelers. Ik heb het zelf ook vrij veel gedaan maar heb nog niet echt een wereld speler er uit gekregen. Een beetje noemenswaardige spelers zijn:
  1. Mahrez
  2. Turan
  3. Varane
  4. Toprak
  5. Hernandez
  6. Fernandinho
  7. Zouma
  8. Tah (goedkope Boateng)
  9. Renato Sanches
En uiteraard de Pogba van de Ligue 1 :+
753 is erg weinig zeg. Als ik zie wat voor meuk allemaal wel niet al rare is dan had ik hoger verwacht. Anderzijds let je natuurlijk vooral op de klappers en vind je prima rare spelers al snel meuk.

Ga nu kappen met sbc (tot 19u) en Dybala maar uitproberen. Vooralsnog met Eder naast hem. Misschien binnenkort if immobile er naast. (hoewel ik eigenlijk gewoon mijn middenveld moet fatsoeneren. Daar lopen echt allemaal 1k spelers)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 05-10 00:29
Heel even dacht ik dat Zlatan in mijn pack zat haha.

http://www.futbin.com/17/player/15277/Silva

Dichterbij ben ik nog niet gekomen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
To easy schreef op maandag 14 november 2016 @ 17:44:
Heel even dacht ik dat Zlatan in mijn pack zat haha.

http://www.futbin.com/17/player/15277/Silva

Dichterbij ben ik nog niet gekomen ;)
Haha herkenbaar. Hoe vaak ik wel niet Hazard heb gepacked (Mirallas dus) of de Gea (andere vage spaanse keepers) lol :P

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
Bean77 schreef op maandag 14 november 2016 @ 17:46:
[...]

Haha herkenbaar. Hoe vaak ik wel niet Hazard heb gepacked (Mirallas dus) of de Gea (andere vage spaanse keepers) lol :P
Haha verschrikkelijk is dat he. Ik deed het via de webapp en dan even half laggend een pakje openen. Ik stond echt op het puntje om alles bij elkaar te schreeuwen zoals die jongen die ronaldo packte haha!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
To easy schreef op maandag 14 november 2016 @ 17:48:
[...]

Haha verschrikkelijk is dat he. Ik deed het via de webapp en dan even half laggend een pakje openen. Ik stond echt op het puntje om alles bij elkaar te schreeuwen zoals die jongen die ronaldo packte haha!
Heel irritant haha. Vooral als het elke keer Mirallas is en nog nooit Hazard :p Als Hazard er nou 3x tussen zat ofzo.... maar nee :P

1x gedacht eindelijk eens Ronaldo gepacked te hebben, ging ook weer niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
Bean77 schreef op maandag 14 november 2016 @ 17:50:
[...]

Heel irritant haha. Vooral als het elke keer Mirallas is en nog nooit Hazard :p Als Hazard er nou 3x tussen zat ofzo.... maar nee :P

1x gedacht eindelijk eens Ronaldo gepacked te hebben, ging ook weer niet op.
Ooit moet je dan de goeie belg packen toch haha. Raar dat ze jou elke keer mirallas geven. Maar volgende keer geduld weer bewaren en dan via de xbox de packs openen dan krijg ik ook geen mini hart aanval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
To easy schreef op maandag 14 november 2016 @ 17:54:
[...]

Ooit moet je dan de goeie belg packen toch haha. Raar dat ze jou elke keer mirallas geven. Maar volgende keer geduld weer bewaren en dan via de xbox de packs openen dan krijg ik ook geen mini hart aanval.
EA spot met mij. Packs 10x niks en dan IF Pjanic als loan speler. Natuurlijk niet als normale speler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
Bean77 schreef op maandag 14 november 2016 @ 17:55:
[...]

EA spot met mij. Packs 10x niks en dan IF Pjanic als loan speler. Natuurlijk niet als normale speler.
haha das nog iets. Mijn totw loan spelers zijn allemaal 80 rated ofzo. Leuk als je fifa net begint, maar nu niet meer helaas. Ze joinen allemaal mijn huurlingen leger helaas.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
To easy schreef op maandag 14 november 2016 @ 17:57:
[...]

haha das nog iets. Mijn totw loan spelers zijn allemaal 80 rated ofzo. Leuk als je fifa net begint, maar nu niet meer helaas. Ze joinen allemaal mijn huurlingen leger helaas.
Die huurlingen staan bij mij in de weg. IF Pjanic voor 3 wedstrijden schiet ook niet op. Maar goed, een gegeven paard maar niet teveel in de bek kijken. Dat levert misschien slechte karma op.

Bijna 3mln op de bank en nog steeds aan het wachten op de crash. Vorig jaar was het de eerste dagen van november en nu nog steeds niks. Vanuit het positieve bekeken is het wel leuk dat het wat minder voorspelbaar is gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 14 november 2016 @ 17:33:
[...]

753 is erg weinig zeg. Als ik zie wat voor meuk allemaal wel niet al rare is dan had ik hoger verwacht. Anderzijds let je natuurlijk vooral op de klappers en vind je prima rare spelers al snel meuk.

Ga nu kappen met sbc (tot 19u) en Dybala maar uitproberen. Vooralsnog met Eder naast hem. Misschien binnenkort if immobile er naast. (hoewel ik eigenlijk gewoon mijn middenveld moet fatsoeneren. Daar lopen echt allemaal 1k spelers)
Kan er ook naast zitten maar als ik via Futbin alle rare gouden spelers optel dan kom ik op bijna hetzelfde uit (23 pagina's met 32 spelers en 1 pagina met 16). Het grappige is dat je dan op 752 uit komt en ik dus vanuit de officiële API 1 speler heb in mijn database die Futbin niet heeft :P

Het enige wat je nu nog hebt is de mogelijkheid (pack weight of hoe je het wil noemen) dat je een bepaalde speler pakt. Het lijkt mij sterk dat de kans op Ronaldo 1 op 376 is. Ik ga nog wel een paar keer de gouden upgrade SBC doen en kijken of ik nog wat leuks krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thomas18GT schreef op maandag 14 november 2016 @ 15:02:
[...]

Ik hoorde dat Ledley Movember dit weekend 30k waard is dus ik zou al zijn kaarten die voor 11.250 te koop staan inslaan, dan pak je echt een dikke winst :+

De prijzen stijgen elk weekend wel wat door de WL. En ja, afgelopen jaren daalden de prijzen met Black Friday. Of dat dit jaar weer is? Waarschijnlijk wel maar dit jaar is niks zeker
Waar heb je dat gelezen of gehoord van ledley

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Laatst online: 16:58
Ik heb Champions/Weekend League nu opgegeven. Het gaat mij nooit lukken, echt om moedeloos van te worden. Los van de irritante klootviolen die je tegenkomt, ik kan mij gewoon niet kwalificeren.

Niet dat ik zo'n geweldige FIFA speler ben, maar het gaat altijd wel ergens fout. Ik ben in de meeste wedstrijden gewoon de betere, zat kansen e.d. Dus het is gewoon frustrerend dat er blijkbaar mensen zijn die geen enkele beslissende fout maken en blijkbaar wel heel erg dodelijk zijn als ik eens een keer een foutje maak. En natuurlijk zit er af en toe ook weer heerlijke EAids bij(vooral afstandschoten in de 45/90e minuut).

En dat terwijl ik in divisions nog steeds lekker doorstoom naar boven(speel niet zoveel divisions, maar zit nu in DIV 5 zonder enige seizoen vertraging na het initiële aankutten in het begin.). Daarom is het gewoon extra frustrerend. Ik vraag mij af of er nog meer mensen last van hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Terranova schreef op maandag 14 november 2016 @ 18:54:
Ik heb Champions/Weekend League nu opgegeven. Het gaat mij nooit lukken, echt om moedeloos van te worden. Los van de irritante klootviolen die je tegenkomt, ik kan mij gewoon niet kwalificeren.

Niet dat ik zo'n geweldige FIFA speler ben, maar het gaat altijd wel ergens fout. Ik ben in de meeste wedstrijden gewoon de betere, zat kansen e.d. Dus het is gewoon frustrerend dat er blijkbaar mensen zijn die geen enkele beslissende fout maken en blijkbaar wel heel erg dodelijk zijn als ik eens een keer een foutje maak. En natuurlijk zit er af en toe ook weer heerlijke EAids bij(vooral afstandschoten in de 45/90e minuut).

En dat terwijl ik in divisions nog steeds lekker doorstoom naar boven(speel niet zoveel divisions, maar zit nu in DIV 5 zonder enige seizoen vertraging na het initiële aankutten in het begin.). Daarom is het gewoon extra frustrerend. Ik vraag mij af of er nog meer mensen last van hebben.
Driven shots ;) Keepers raken in net als vorig jaar met de korte hoek in retard modus wanneer je een grondbal schiet. Waar je vooral op moet letten is of de keeper beweegt. Zodra hij beweegt is zijn de reflexen een stuk minder en dat merk je vooral als ze naar je toe lopen.

Je kunt dan scoren op de volgende manieren:
  1. Doe een stap opzij (bal roll) naar het sterke been en schiet met curve.
  2. Mik naar de verre hoek. Hou de schietknop in dat je op ongeveer 2 balkjes zit, tik daarna nog snel 1 keer op schieten en je zult zien dat de bal met een redelijke snelheid over de grond rolt.
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=UODFV0Kuy6A]
Hier heb ik wel een voorbeeld wat misschien een beter beeld kan geven hoe effectief het is. Daarnaast vind ik dit ook wel een goed voorbeeld van de bal afschermen zodra je hem krijgt, wegdraaien en een driven shot.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Door de grens van 3mln en gelijk maar besloten om mijn nieuwe topteam te halen. Nog even wachten tot Ronaldo onder de 1,2mln komt (had hem al een paar keer kunnen halen vandaag voor onder dat bedrag en ga niet teveel betalen).
Nog wel wat upgrade opties, maar kijk wel of dat echt nodig is. Had wel langer kunnen wachten, maar je wil ook wel spelen met een leuk team voordat fifa17 voorbij is ;)

Team 1:
http://www.futbin.com/17/squad/286975

Team 2:
http://www.futbin.com/17/squad/267606

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
  • Laatst online: 07-10 09:53
/rant

Wat voelt fifa soms toch kut om te spelen, nu al een paar dagen dat geen enkele speler een bal kan aannemen of stront in de schoenen heeft. Ik heb geen idee of dit nou echt komt doordat je mentaal er niet helemaal bij bent, of dat het spel je gwn fucked.

Helaas ook geen idee hoe ik het beter kan doen, ook al weet ik wel dat het zeker beter kan. Skillmoves en dergelijke krijg ik maar niet onder de knie in een potje.

Dit terwijl ik de laatste paar keer netjes in WL ben gekomen, zal ik deze week wss moeten overslaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.futbin.com/17/squad/327762

dit team ben ik van plan te kopen na de crash.
hebben jullie verbeteringen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 14 november 2016 @ 20:13:
http://www.futbin.com/17/squad/327762

dit team ben ik van plan te kopen na de crash.
hebben jullie verbeteringen?
Let op dat Bailley h/m workrates heeft. Koscielny is een goed alternatief. Toure zwemt altijd een beetje op het middenveld en leek bij mij nooit goed te staan.
Verder een prima team d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 03-10 12:41
Lekker dan,

2x klapt de verbinding er uit met fut champions,
en 1x lagt die zo erg, dat het onspeelbaar is.

Je begint met 8 pogingen, nu nog 6 over.

Is dit voor de hele week, of krijg je nog nieuwe pogingen?

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Bean77 schreef op maandag 14 november 2016 @ 17:46:
[...]

Thorgen Hazard, Pogba van Sparta ....

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
Bean77 schreef op maandag 14 november 2016 @ 20:01:
Door de grens van 3mln en gelijk maar besloten om mijn nieuwe topteam te halen. Nog even wachten tot Ronaldo onder de 1,2mln komt (had hem al een paar keer kunnen halen vandaag voor onder dat bedrag en ga niet teveel betalen).
Nog wel wat upgrade opties, maar kijk wel of dat echt nodig is. Had wel langer kunnen wachten, maar je wil ook wel spelen met een leuk team voordat fifa17 voorbij is ;)

Team 1:
http://www.futbin.com/17/squad/286975

Team 2:
http://www.futbin.com/17/squad/267606
ach jij hebt ook geen leuke pack drop nodig met dat geld haha ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
To easy schreef op maandag 14 november 2016 @ 22:19:
[...]

ach jij hebt ook geen leuke pack drop nodig met dat geld haha ;)
Ik heb nog nooit packluck gehad in fifa16 of 17. Maar goed ik ben benieuwd hoe het team gaat spelen. Hopelijk tot het einde hoewel ik Bonucci nog wel wil upgraden tzt (IF ofzo).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xamsix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-08 18:02
Ik heb ook ontzettende lag weer vandaag, dat was dit weekend ook al. Is praktisch onspeelbaar. Hebben jullie hier ook last van?

PSN/Steam: Xamsix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/ZgiJVVQ.jpg

Je kunt blijkbaar ook Movember kaarten krijgen uit de 2 rare player pack (untradeable) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Of een SIF Icardi samen met een NIF manolas :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Soms ben ik wat aan het bieden, bijvoorbeeld op verbruiksitems, en ineens krijg ik als ik een bod wil doen de melding: bod niet geaccepteerd. Je bent door aan andere gebruiker overboden of het item is niet beschikbaar. Dit terwijl het item gewoon op de markt staat, en mijn lijst transferkandidaten ook niet vol is. Het is net alsof ik even een 'time-out' heb gekregen.

Is dit een bekend probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas18GT
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-10 13:18
Verwijderd schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 00:06:
Soms ben ik wat aan het bieden, bijvoorbeeld op verbruiksitems, en ineens krijg ik als ik een bod wil doen de melding: bod niet geaccepteerd. Je bent door aan andere gebruiker overboden of het item is niet beschikbaar. Dit terwijl het item gewoon op de markt staat, en mijn lijst transferkandidaten ook niet vol is. Het is net alsof ik even een 'time-out' heb gekregen.

Dat is geen probleem, de foutmelding zegt het al.
Het bod wat jij wilde doen heeft iemand anders al gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StaafM
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 03-12-2020
Vissert schreef op maandag 14 november 2016 @ 10:55:
Wat zijn jullie van plan qua teams voor de volgende WL aangezien het dan hybrids moeten zijn?
http://www.futhead.com/17/squads/2278443/

Toevallig al tijden mijn vaste team, dus niets hoeven veranderen.

Bale, James Rodriguez, Iniesta, Busquets, Robben, Varane, Umtiti allemaal untradable, vandaar =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
StaafM schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 04:05:
[...]

Bale, James Rodriguez, Iniesta, Busquets, Robben, Varane, Umtiti allemaal untradable, vandaar =)
Hoe doet Lahm het als back?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mars18 schreef op maandag 14 november 2016 @ 20:58:
Lekker dan,

2x klapt de verbinding er uit met fut champions,
en 1x lagt die zo erg, dat het onspeelbaar is.

Je begint met 8 pogingen, nu nog 6 over.

Is dit voor de hele week, of krijg je nog nieuwe pogingen?
Je kunt in het spel zelf het speelschema zien. In november is de kwalificatie zover ik weet altijd verdeeld in maandag/dinsdag en woensdag/donderdag. Met mogelijk verschillende eisen tussen de twee "rondes". Dus als je op dinsdagavond alleen nog de finale moet spelen dan moet je die ook direct doen want op woensdag ben je het kwijt. Je krijgt per ronde een aantal pogingen
Terranova schreef op maandag 14 november 2016 @ 18:54:

Ik stuur je straks wel even een filmpje door over het scoren met een finesse shot over de grond. Het zelfde soort shot als waar Niels het over had. Dit heeft voor mij veel verschil gemaakt! Speel je trouwens op PS4? Dan kunnen we wel even een potje doen? Misschien kan ik je wat tips geven. Ik ben niet heel goed maar win meestal wel van Niels :p
Verwijderd schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 00:06:

In de (web)app? Ja dit is een bekend probleem. Bij mij helpt het op de webapp om even uit het scherm van transfers te gaan door op club of iets dergelijks te klikken.
StaafM schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 04:05:
[...]

Leuk team! Hoe bevalt lahm? Geen last van zijn lage snelheid op de flanken of weet sanches het te corrigeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Vissert schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 07:42:
[...]

Je kunt in het spel zelf het speelschema zien. In november is de kwalificatie zover ik weet altijd verdeeld in maandag/dinsdag en woensdag/donderdag. Met mogelijk verschillende eisen tussen de twee "rondes". Dus als je op dinsdagavond alleen nog de finale moet spelen dan moet je die ook direct doen want op woensdag ben je het kwijt. Je krijgt per ronde een aantal pogingen

[...]

Ik stuur je straks wel even een filmpje door over het scoren met een finesse shot over de grond. Het zelfde soort shot als waar Niels het over had. Dit heeft voor mij veel verschil gemaakt! Speel je trouwens op PS4? Dan kunnen we wel even een potje doen? Misschien kan ik je wat tips geven. Ik ben niet heel goed maar win meestal wel van Niels :p

[...]

In de (web)app? Ja dit is een bekend probleem. Bij mij helpt het op de webapp om even uit het scherm van transfers te gaan door op club of iets dergelijks te klikken.

[...]
Dank je,

Ik heb Vardy ook maar gekocht, ben het helemaal kwijt, niks lukt meer. Vardy die bij de tegenstander snel is, en bij mij traag is :F
Leuk team! Hoe bevalt lahm? Geen last van zijn lage snelheid op de flanken of weet sanches het te corrigeren?

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mars18 schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 07:44:
[...]

Dank je,

Ik heb Vardy ook maar gekocht, ben het helemaal kwijt, niks lukt meer. Vardy die bij de tegenstander snel is, en bij mij traag is :F
Haha het quoten gaat je nog niet super af of wel? :9 Heb je er een chem kaart op zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjorn89
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23-03 12:21
Mijn huidige team

http://www.futhead.com/17/squads/2280555/

Eindelijk divisie 6 uit, 7-1.... kom ik in 5 begint het gezeik weer van voor af aan.

Gasten die uit 1 afstand schot winnen, in de 45ste of 90ste minuut terwijl ik de hele wedstrijd domineer(soms tot 70-80% balbezit en tig kansen).

:D dit spel afentoe echtwaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Vissert schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 08:28:
[...]

Haha het quoten gaat je nog niet super af of wel? :9 Heb je er een chem kaart op zitten?
Hunter, dat las ik hier voor vardy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vissert schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 07:42:
[...]

[...]

We hebben maar 1 potjes gedaan toch waarvan ik ook 1 won 8)7 ?

Betreft Lahm. Ik zou er niet aan beginnen. Ooit iemand tegen gekomen met Lahm en had bijna medelijden toen ik er met El Shaarawy en Cuadrado langs ging. Leuk dat hij zijn positionering mee heeft maar dat gaat je dit jaar niet helpen wanneer je een pacehoer treft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 08:43:
[...]

We hebben maar 1 potjes gedaan toch waarvan ik ook 1 won 8)7 ?

Betreft Lahm. Ik zou er niet aan beginnen. Ooit iemand tegen gekomen met Lahm en had bijna medelijden toen ik er met El Shaarawy en Cuadrado langs ging. Leuk dat hij zijn positionering mee heeft maar dat gaat je dit jaar niet helpen wanneer je een pacehoer treft.
Schiet je nou al in de ontkenning Niels? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thomas18GT schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 01:09:
[...]

Dat is geen probleem, de foutmelding zegt het al.
Het bod wat jij wilde doen heeft iemand anders al gedaan.
Het gebeurt ook als ik zie dat er nog geen bod op is gedaan, zelfs nadat ik probeer te bieden. Gedurende ongeveer een 15 minuten kan ik dan nergens een bod op doen.

Gisteravond gooide EA weer zo'n megapakket op de markt, dus dan kun je scoren. Gelukkig toch nog een 23 fitnesskaarten kunnen halen voor 150 - 250. Die gaan voor 1000 weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 09:11:
[...]

Het gebeurt ook als ik zie dat er nog geen bod op is gedaan, zelfs nadat ik probeer te bieden. Gedurende ongeveer een 15 minuten kan ik dan nergens een bod op doen.

Gisteravond gooide EA weer zo'n megapakket op de markt, dus dan kun je scoren. Gelukkig toch nog een 23 fitnesskaarten kunnen halen voor 150 - 250. Die gaan voor 1000 weg.
Dat heb ik ook regelmatig. Dat is wanneer je heel intensief aan het handelen bent en veel biedt. Dan word je er opeens soort van geblokkeerd voor een bepaalde tijd. Heel irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vissert schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 08:56:
[...]

Schiet je nou al in de ontkenning Niels? :9
Ouderdom :') Volgens mij waren het 2 potjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mijn eerste WL team is klaar :D

http://www.futbin.com/17/squad/334724

Zou mij ongeveer 18k kosten om te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vissert schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 09:42:
Mijn eerste WL team is klaar :D

http://www.futbin.com/17/squad/334724

Zou mij ongeveer 18k kosten om te maken.
Perotti is misschien ook nog leuk als CF met zijn finesse shot en 5* WF als jovetic niet lekker loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanVanHaaren
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 15:31
Verwijderd schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 09:11:
Ben je al langer bezig met het verhandelen van conditiekaarten? Ik ben eind vorige week met Ultimate Team begonnen en probeer sindsdien ook wat te handelen in conditiekaarten. Ik heb tijdens het weekend zo'n 20000 munten verdiend door conditiekaarten rond 800 munten in te kopen en tussen 1000 en 1400 munten opnieuw te verkopen. Ik merk echter dat de prijzen momenteel wat lager lijken te liggen. Liggen de prijzen van conditiekaarten altijd wat lager in het begin van de week of komt dat door de uitgifte van dat megapakket?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
JanVanHaaren schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 10:45:
[...]

Ben je al langer bezig met het verhandelen van conditiekaarten? Ik ben eind vorige week met Ultimate Team begonnen en probeer sindsdien ook wat te handelen in conditiekaarten. Ik heb tijdens het weekend zo'n 20000 munten verdiend door conditiekaarten rond 800 munten in te kopen en tussen 1000 en 1400 munten opnieuw te verkopen. Ik merk echter dat de prijzen momenteel wat lager lijken te liggen. Liggen de prijzen van conditiekaarten altijd wat lager in het begin van de week of komt dat door de uitgifte van dat megapakket?
Op maandag krijgen de spelers die een duurdere versie van het spel hebben hun gratis packs. Dus dan komen er meer items op de markt. Bovendien worden de meeste wedstrijden in het weekend gespeeld en worden ze dan het meest gebruikt. Consumables zijn erg handig om begin van de week goedkoop in te slaan en het weekend te verkopen. Ze nemen ook geen plek in op je transferlijst zoals spelers dat wel doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Bean77 schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 10:29:
[...]

Perotti is misschien ook nog leuk als CF met zijn finesse shot en 5* WF als jovetic niet lekker loopt.
Jovetic loopt prima bij mij. Hunter kaart er op en pakt genoeg goals mee :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeacockSR4
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 23-09-2021
Ligt het aan mij of heeft FUT een 'spelsnelheids-upgrade' ondergaan? Afgelopen zaterdag heb ik voor het laatst gespeeld en speelde ik een hele leuke wedstrijd. Ik kwam 1-0 achter, 1-1 uit een pingel en vervolgens 4-1 achter omdat zijn Italiaanse pacehookers alleen voor de keeper kwamen. Hij had de 1e helft 5 schoten en 4 goals. Vervolgens heb ik alles op de aanval gegooid en kreeg ik daardoor een enorm veldoverwicht en heb ik met 4-6 gewonnen. :9 :D

Maar goed, nu heb ik gisteravond ook weer gespeeld en voelt het spel allemaal een stuk sneller aan, de bal gaat sneller rond en de spelers lopen sneller. Ligt dat aan mij of hebben meer mensen die ervaring?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

JanVanHaaren schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 10:45:
[...]

Ja ik ben daar eigenlijk al vanaf het begin mee bezig, maar moet zeggen dat het toen wat makkelijker ging. Ik koop ze eigenlijk nooit voor meer dan 500, het merendeel word je overboden maar uiteindelijk hou je er wel een paar over. Wanneer er veel packs worden geopend, en daar kwam gisteravond dat megapakket nog eens bij, komen veel van die kaarten op de markt en dat is een goed moment om ze te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mocht iemand nog hulp nodig hebben voor de aankomende weekend league. Kijk eens naar de 433 false 9 formatie. Je kunt hier heel gemakkelijk een 3 leagues team bouwen zoals je kunt zien: https://www.easports.com/...Id=biz8kp7CnMoGW:FFA17PS4

Het liefste wou ik natuurlijk Renato Sanches als CDM maar Boateng is mij nog een beetje te duur (ja ik weet het :')).

Formatie kun je na de tijd veranderen naar de formatie na keuze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyUtd4Life
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 09-10 00:13
Ik vind de false 9 juist geen lekker hybrid opstelling, omdat er veel spelers zijn die veel links hebben. Zeker een spits en middenvelders die 4 links hebben zijn lastig te koppelen in bepaalde gevallen. Neemt niet weg dat je er nu een goed team van hebt weten te maken. Zelf zou ik trouwens nog in plaats van Rode Lars Bender nemen van B04. Levert je ook gelijk 9 chemistry op op die plaats. Wellicht ook nog een andere keeper, zoals Leno.

FIFA Benelux Administrator

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Protax
  • Nu online
Zo... Al mijn spelers verkocht! Ga aankomende zaterdag voor 2,5 week op vakantie :)
Hopelijk kan ik bij terugkomst een beter team ervoor terugkopen, heb nu iets meer dan 1M op de bank...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MyUtd4Life schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 12:50:
Ik vind de false 9 juist geen lekker hybrid opstelling, omdat er veel spelers zijn die veel links hebben. Zeker een spits en middenvelders die 4 links hebben zijn lastig te koppelen in bepaalde gevallen. Neemt niet weg dat je er nu een goed team van hebt weten te maken. Zelf zou ik trouwens nog in plaats van Rode Lars Bender nemen van B04. Levert je ook gelijk 9 chemistry op op die plaats. Wellicht ook nog een andere keeper, zoals Leno.
Ja heb Lars niet in mijn club zitten vandaar dat ik het even zo op los ter demonstratie. Keeper was ook puur omdat ik die wel had gekregen als untradeable.

Williams en de Marcos is ook een goede optie aan de rechterkant. Dan heb je 1 league al in de pocket met 2 spelers op perfecte chemistry.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lightthunder
  • Niet online
Ik heb zojuist ong. 20 groep fitness kaarten +30 gekocht voor 900 a 950 munten per kaart.
Momenteel heb ik ze op de markt staan voor startprijs 1100, buyout 1300.
Heb ze pas 'n uur erop gehad, maar geen één verkocht. Nu zijn ze voor het tweede uur in de verkoop.
Is er iets wat ik fout doe, of hoe weet ik nou wanneer welke kaart het duurst of juist het beste koop is?

Ik ben normaal alleen van het spelen, maar in dit topic heb ik veel gelezen over handelen en wil dat ook eens wat aanpakken. Ik speel sinds fut 13 en de hoogst mogelijke kaart die ik heb gekregen uit een pack is vgm Griezman (vorig jaar ergens) en daarna komt al snel een Zouma o.i.d.
Zeer frustrerend is dit en het lijkt me vooral 'kicken' om naast het spelen ook daadwerkelijk winst te maken uit een handeltje op fut 17.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas18GT
Lightthunder schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 13:18:
Ik heb zojuist ong. 20 groep fitness kaarten +30 gekocht voor 900 a 950 munten per kaart.
Momenteel heb ik ze op de markt staan voor startprijs 1100, buyout 1300.
Heb ze pas 'n uur erop gehad, maar geen één verkocht. Nu zijn ze voor het tweede uur in de verkoop.
Is er iets wat ik fout doe, of hoe weet ik nou wanneer welke kaart het duurst of juist het beste koop is?

Ik ben normaal alleen van het spelen, maar in dit topic heb ik veel gelezen over handelen en wil dat ook eens wat aanpakken. Ik speel sinds fut 13 en de hoogst mogelijke kaart die ik heb gekregen uit een pack is vgm Griezman (vorig jaar ergens) en daarna komt al snel een Zouma o.i.d.
Zeer frustrerend is dit en het lijkt me vooral 'kicken' om naast het spelen ook daadwerkelijk winst te maken uit een handeltje op fut 17.
900/950 is echt te duur voor inkoop, dat moet veel lager.
Voor 1000 kan je ze nog wel verkopen op een redelijk tempo, maar meer dan dat gaat zeker op de dinsdag maar moeizaam.

Vergeet niet dat handelen simpelweg veel tijd kost en er geluk voor nodig is. Ik had toenet toevallig een rits met conditiekaarten voor 600, een stuk of 10. Allemaal binnen het uur verkocht voor 950/1000

[ Voor 8% gewijzigd door Thomas18GT op 15-11-2016 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thomas18GT schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 13:22:
[...]

Voor 1000 kan je ze nog wel verkopen op een redelijk tempo, maar meer dan dat gaat zeker op de dinsdag maar moeizaam.
Alleen in het weekend wordt het gebruikt. Voor de weekend league moet je gewoon een team hebben wat je vertrouwd en waar je wedstrijden mee kunt winnen. Voor divisies kun je het met een fitness team prima redden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thomas18GT
Verwijderd schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 13:23:
[...]

Alleen in het weekend wordt het gebruikt. Voor de weekend league moet je gewoon een team hebben wat je vertrouwd en waar je wedstrijden mee kunt winnen. Voor divisies kun je het met een fitness team prima redden.
Doordeweeks verkopen ze ook prima hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lightthunder
  • Niet online
Thomas18GT schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 13:22:
[...]

Vergeet niet dat handelen simpelweg veel tijd kost en er geluk voor nodig is. Ik had toenet toevallig een rits met conditiekaarten voor 600, een stuk of 10. Allemaal binnen het uur verkocht voor 950/1000
Ik heb nogmaals gekeken maar ik kan ze dus gewoon echt niet vinden voor lager dan 900. Ik heb het over TEAM fitness hé, individuele fitness kaarten kan ik namelijk voor veel lager vinden. Ik speel btw op de ps4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas18GT
Lightthunder schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 13:26:
[...]

Ik heb nogmaals gekeken maar ik kan ze dus gewoon echt niet vinden voor lager dan 900. Ik heb het over TEAM fitness hé, individuele fitness kaarten kan ik namelijk voor veel lager vinden. Ik speel btw op de ps4.
Als ze zo makkelijk te vinden waren, zou je dan denken dat iemand anders ze voor 1100 tot 1300 van jou gaat kopen?

Dat is het hele punt van handelen he ;)

Vaak zijn ze goedkoper als er veel packs open gaan, dan moet je dus inkopen en nu zijn ze zoals je zit minimaal 900, maar kom je er voor 950 tot 1000 ook wel vanaf.

*Ik speel ook op de PS4 en heb het over dezelfde kaart

[ Voor 4% gewijzigd door Thomas18GT op 15-11-2016 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Thomas18GT schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 13:32:
[...]

Als ze zo makkelijk te vinden waren, zou je dan denken dat iemand anders ze voor 1100 tot 1300 van jou gaat kopen?

Vaak zijn ze goedkoper als er veel packs open gaan, dan moet je dus inkopen en nu zijn ze zoals je zit minimaal 900, maar kom je er voor 950 tot 1000 ook wel vanaf.

950 inkopen is per definitie te duur. Ik koop ze in tussen de 150 en 800 echt max. (ps4)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
snip

[ Voor 99% gewijzigd door Bean77 op 15-11-2016 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je moet die fitnesskaarten kopen wanneer er veel van in omloop zijn, dan kun je er vaak wel een aantal krijgen voor een kleine prijs. Heb net even gekeken, maar er zijn weinig te koop nu dus dan lukt het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lightthunder
  • Niet online
Thomas18GT schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 13:32:
[...]

Het is dan wellicht wat impulsief ingekocht, maar ik kan er iig vanuit gaan ze voor hetzelfde bedrag te verkopen zonder enige winst. Niks verloren dus.

Als ik kijk naar bv. spelerscontracten 28 wedstrijden, die heb ik nu een paar ingekocht voor 300 p.s. Die kan ik toch gemakkelijk verkopen voor 450 ofzo? Haha...wat een handelsgeest heb ik toch :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeweeherman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09-2024

peeweeherman

energieleverend.nl

Bij mij helpt het als ik ze in plukjes aanbied, elke vijf minuten 2 of 3. De koper is vaak iemand die midden in het spel snel de fitness gerepareerd wil hebben, en geen zin heeft in fitnessteam. Zorg dat je altijd vooraan staat, ze gaan dan echt niet zoeken voor de laatste 50 munten

Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!
peeweeherman schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 13:56:
Bij mij helpt het als ik ze in plukjes aanbied, elke vijf minuten 2 of 3. De koper is vaak iemand die midden in het spel snel de fitness gerepareerd wil hebben, en geen zin heeft in fitnessteam. Zorg dat je altijd vooraan staat, ze gaan dan echt niet zoeken voor de laatste 50 munten
Nah gewoon lekker dominant traden. Per 100 elke keer aanbieden. Net ietsjes hoger dan de minimale BIN en dan flinke winst pakken (uitgaande dat je goed inkoopt uiteraard ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeacockSR4
Lightthunder schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 13:56:
[...]

Het is dan wellicht wat impulsief ingekocht, maar ik kan er iig vanuit gaan ze voor hetzelfde bedrag te verkopen zonder enige winst. Niks verloren dus.

Als ik kijk naar bv. spelerscontracten 28 wedstrijden, die heb ik nu een paar ingekocht voor 300 p.s. Die kan ik toch gemakkelijk verkopen voor 450 ofzo? Haha...wat een handelsgeest heb ik toch :9
Ik zou zeggen hou ze er voor deze prijs op en biedt ze telkens aan(voor 12-1300). Als ze er tegen het weekend nog steeds op staan dan zullen ze dan wel verkocht worden, omdat de vraag naar Fitness kaarten dan het grootst is. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lightthunder
  • Niet online
Bean77 schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 13:58:
[...]

Nah gewoon lekker dominant traden. Per 100 elke keer aanbieden. Net ietsjes hoger dan de minimale BIN en dan flinke winst pakken (uitgaande dat je goed inkoopt uiteraard ;) )
100 stuks kan ik niet eens betalen :P door mijn slechte inkoop van 20 groepsfitnesskaarten 900 a 950 per stuk heb ik nog maar 10k over haha..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In het weekend verkoop je ze het makkelijkst. Gewoon even houden en dan kun je er in het weekend wat winst mee maken. In het weekend gaan ze bij mij regelmatig voor 1500 bin weg.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 15-11-2016 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lightthunder schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 14:01:
[...]

100 stuks kan ik niet eens betalen :P door mijn slechte inkoop van 20 groepsfitnesskaarten 900 a 950 per stuk heb ik nog maar 10k over haha..
Dan maar voor 1100 blijven aabieden totdat ze verkocht zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thomas18GT
Lightthunder schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 13:56:
[...]

Vergeet niet dat er nog 5% naar EA gaat als je verkoopt..
Dus als je voor 950 inkoopt en voor 1000 verkoopt is het verspilde moeite, want hou je precies 950 coins over en heb je dus geen winst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeacockSR4
Hebben anderen ook het gevoel dat de laatste dagen het spel bij FUT een stuk sneller gaat, de bal gaat sneller rond en de spelers lopen sneller e.d?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rsca777
  • Registratie: Februari 2015
  • Niet online
PeacockSR4 schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 14:12:
Hebben anderen ook het gevoel dat de laatste dagen het spel bij FUT een stuk sneller gaat, de bal gaat sneller rond en de spelers lopen sneller e.d?
Precies, veel te snel, echt niet leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelidee
  • Niet online
Mooi om te zien, allemaal in de grote vijver die conditiekaarten heet vissen :+
Verkoop vandaag ook prima voor 12/1300. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanVanHaaren
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 15:31
pelidee schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 14:33:
Mooi om te zien, allemaal in de grote vijver die conditiekaarten heet vissen :+
Ik heb mij vorig jaar vooral toegelegd op contracten en daar aardig wat munten mee verdiend. Het voordeel van conditiekaarten is echter dat de marges groter zijn en het handelen daardoor minder tijdrovend is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Welke chemistry kaart zouden jullie SIF Icardi geven?

http://www.futbin.com/17/player/15335/Icardi/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelidee
  • Niet online
Afhankelijk van je speelstijl, maar een 82 pace kan nog wel wat geboost worden in mijn ogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pelidee schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 15:00:
[...]

Afhankelijk van je speelstijl, maar een 82 pace kan nog wel wat geboost worden in mijn ogen.
Ja maar dan zit je snel aan een paar kaarten. Hunter is verspilling. Ik zit zelf aan Hawk te denken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vissert schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 15:01:
[...]

Ja maar dan zit je snel aan een paar kaarten. Hunter is verspilling. Ik zit zelf aan Hawk te denken.
Als het je top team is dan is hunter toch wel een fijne kaart op je spits.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bean77 schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 15:02:
[...]

Als het je top team is dan is hunter toch wel een fijne kaart op je spits.
Dan krijg je zoiets. Op zich zonde met de positioning en finishing maar die extra speed is wel lekker :X
Afbeeldingslocatie: https://puu.sh/sj38s/309d8f8e53.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vissert schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 15:04:
[...]

Dan krijg je zoiets. Op zich zonde met de positioning en finishing maar die extra speed is wel lekker :X
[afbeelding]
Ik ben een pace noob. Wacht, die hunter kaarten zijn die nog steeds zo duur? pfff ja dus.
Hawk is prima genoeg. 5k voor een hunter kaart is bezopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vissert schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 15:01:
[...]

Zijn curve (valt nu onder passing btw) is wel wat laag maar dit krijg je toch niet hoog genoeg. Wat ik zou doen is Deadeye (shooting en passing). Zo krijg je zijn curve nog een beetje omhoog mocht je ballen met R1 er in willen schieten. 80 pace is prima naar mijn mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommiboy96
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 17-05-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 15:06:
[...]

Zijn curve (valt nu onder passing btw) is wel wat laag maar dit krijg je toch niet hoog genoeg. Wat ik zou doen is Deadeye (shooting en passing). Zo krijg je zijn curve nog een beetje omhoog mocht je ballen met R1 er in willen schieten. 80 pace is prima naar mijn mening.
Of Spil (Catalyst). Zijn shooting is al redelijk goed en hiermee boost je passing en pace. Zeker goed als je hem als een soort aanspeelpunt gebruikt om daarna je wingers te lanceren

Psn: stone-face-lock

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Misschien niet eens zo'n gek idee zo'n catalyst.

Ondertussen iedereen tegelijk het update bestand maar downloaden ;) :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

Bean77 schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 14:04:
[...]

Dan maar voor 1100 blijven aabieden totdat ze verkocht zijn.
Speltip 5: handel alleen met geld dat je niet op korte termijn nodig bent!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lightthunder
  • Niet online
Doen jullie ook iets met die squad challenges? Ik heb vrijwel alle standaard gouden en alle zilveren kaarten bewaard, maar heb mij nog niet echt verdiept in de squad challenges. Ik heb het idee als ik vluchtig over de beloningen heen kijk dat er meer mee te verliezen dan te winnen is.

Iemand hier een andere mening over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oeffel
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13-12-2021
Ideale manier om van je 'dead wood' af te komen toch?
Vaak zijn non-rare gouden spelers het verkopen niet waard. En als je 11 van die knuppels inruilt en per ongeluk een topper uit een pakje haalt is toch wel rendabel te noemen.
Ik doe die SBC toch veel en misschien is het puzzelen ook wel een leuk element en een pakje krijgen is toch altijd veel leuker dan kopen.
Al gebiedt de eerlijkheid mij te zeggen dat ik tot nog toe werkelijk geen shit uit die pakjes heb gehaald. In het begin heb ik twee keer Barkley en Musa gehad die toen nog 5-7k opleverden.

En check vooral je zilveren spelers eens in je club tijdens SBC's, soms zijn die echt knaken waard. Heb laatst een zilveren back van Guingamp verkocht voor 9.6k. :o

[ Voor 13% gewijzigd door Oeffel op 15-11-2016 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

Lightthunder schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 16:01:
Doen jullie ook iets met die squad challenges? Ik heb vrijwel alle standaard gouden en alle zilveren kaarten bewaard, maar heb mij nog niet echt verdiept in de squad challenges. Ik heb het idee als ik vluchtig over de beloningen heen kijk dat er meer mee te verliezen dan te winnen is.

Iemand hier een andere mening over?
Mede vanwege het gebrek aan bruikbare spelers uit de packs heb ik spijt dat ik op dat moment onbruikbare spelers heb ingewisseld voor die gouden challenge. De overige SBC zijn zo gevarieerd dat de spelers vroeg of laat leuk geld opleveren of je kunnen helpen deze zelf af te ronden, ook vanwege de extra teamgeest die spelers hebben die je zelf packed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lightthunder
  • Niet online
Nog een vraagje haha..had dit topic niet eerder ontdekt, dus ben enthousiast dat er hier mensen zijn die weten waar ze 't over hebben (imo).

Dit is momenteel mijn bundes squad:
http://www.futbin.com/17/squad/337416 (howedes in 't begin gekregen en is niet verkoopbaar)

Ik kan 't nergens echt vinden, maar Thiago en Gotze zijn in de 2e helft al flink vermoeid (start met 99 fitness) en rond de 60 a 65 mins zijn ze echt doodop. Ik sprint niet voortdurend en heb ze zelfs met instructies op 'achterblijven tijdens aanval' staan om te kijken of het dan minder erg is, maar helaas zonder resultaat. Dit geldt trouwens ook voor Draxler, die met de instructie 'voorin blijven' ingesteld staat.

Ligt dit aan 't phyisical aspect en dan met name de stamina? Hoe kan ik dit verbeteren, want er is geen een chem kaart dit de stamina boost. Of zal ik dan juist andere spelers moeten kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arwintju
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 14:45
Lightthunder schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 16:19:
Nog een vraagje haha..had dit topic niet eerder ontdekt, dus ben enthousiast dat er hier mensen zijn die weten waar ze 't over hebben (imo).

Dit is momenteel mijn bundes squad:
http://www.futbin.com/17/squad/337416 (howedes in 't begin gekregen en is niet verkoopbaar)

Ik kan 't nergens echt vinden, maar Thiago en Gotze zijn in de 2e helft al flink vermoeid (start met 99 fitness) en rond de 60 a 65 mins zijn ze echt doodop. Ik sprint niet voortdurend en heb ze zelfs met instructies op 'achterblijven tijdens aanval' staan om te kijken of het dan minder erg is, maar helaas zonder resultaat. Dit geldt trouwens ook voor Draxler, die met de instructie 'voorin blijven' ingesteld staat.

Ligt dit aan 't phyisical aspect en dan met name de stamina? Hoe kan ik dit verbeteren, want er is geen een chem kaart dit de stamina boost. Of zal ik dan juist andere spelers moeten kopen?
Dit ligt aan de stamina van beide heren. Thiago heeft 69 en Götze slechts 65 (http://www.futhead.com/17...4/thiago/compare/17-5899/). Zeer laag dus. Helaas niet te verbetren met een kaartje (Dacht ik) dus enige optie is dan vervangen of rond de 60ste minuut in de wedstrijd wisselen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lightthunder
  • Niet online
Arwintju schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 16:26:
[...]

Dit ligt aan de stamina van beide heren. Thiago heeft 69 en Götze slechts 65 (http://www.futhead.com/17...4/thiago/compare/17-5899/). Zeer laag dus. Helaas niet te verbetren met een kaartje (Dacht ik) dus enige optie is dan vervangen of rond de 60ste minuut in de wedstrijd wisselen.
Dat klopt en wisselen doe ik ook momenteel, maar als ik kijk op futbin, zijn er weinig andere opties voor aanvallende middenvelders voor een bundes team..een Vidal is simpelweg onbetaalbaar voor mij, Luiz Gustavo/Bender zijn verdedigende middenvelders etc.

Dan maar wisselen totdat ik mij een betere speler kan veroorloven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arwintju
Lightthunder schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 16:32:
[...]

Dat klopt en wisselen doe ik ook momenteel, maar als ik kijk op futbin, zijn er weinig andere opties voor aanvallende middenvelders voor een bundes team..een Vidal is simpelweg onbetaalbaar voor mij, Luiz Gustavo/Bender zijn verdedigende middenvelders etc.

Renato Sanchez halen. Daarnaast misschien Castro. Doen niet veel onder voor Gotze en Thiago. Zeker met Sanchez heb je een absolute topper! Kosten beide ook niet veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommiboy96
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 17-05-2024
Lightthunder schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 16:32:
[...]

Je hebt nu wel al een heel aanvallend middenveld dus een wat meer box to box speler kan zeker geen kwaad in jouw team. Wellicht iemand zoals renato sanchez ofzo

Psn: stone-face-lock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arwintju schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 16:36:
[...]

Renato Sanchez halen. Daarnaast misschien Castro. Doen niet veel onder voor Gotze en Thiago. Zeker met Sanchez heb je een absolute topper! Kosten beide ook niet veel.
Castro is dit jaar niet veel waard op het veld. Renato Sanches is een goedkope Vidal en speelt bijna op hetzelfde niveau gek genoeg. Tijdens het WL een tegenstander tegen gekomen met Sanches en Vidal en het was echt zwaar omdat de combinatie van beide het heel lastig maakt om even rustig te kijken waar je de bal naar toe kan spelen. Uiteindelijk wel gewonnen maar die 2 op het middenveld is echt super irritant (om tegen te spelen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arwintju
Nou ik ben eruit welke 2 teams ik ga maken.

Team 1:
http://www.futhead.com/17/squads/1926177/

Team 2:
http://www.futhead.com/17/squads/2288745/

Tips zijn altijd welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Leuke teams! Martial overwogen voor lw in team 2?
Pagina: 1 ... 45 ... 190 Laatste

Let op:
Let op: handelen in coins is door EA niet toegestaan. Het is dan ook niet toegestaan dit in dit topic te bespreken.