Speel eigenlijk sinds de start met 433(4), heb tussendoor wel een uitstapje naar 4321 gemaakt, maar ben inmiddels weer terug. Speel nu met
dit team, waarbij Overmars een leenspeler is (die ik overigens wel kan betalen, maar twijfel nog of ik 'm het prijsverschil met Depay waard vind). Het team combineert fantastisch en ook Van Persie scoort verrassend vaak.
Riedewald/Veltman heb ik juist gekozen aangezien de verschillen qua verdedigen met een de Vrij niet (heel) groot zijn, maar ze net een stukje sneller zijn. Op beiden overigens een Anchor kaart.
Instructies durf ik zo uit mijn hoofd niet geven.
Wat voor mij overigens erg goed werkte afgelopen weekend tegen spelers die compleet vertrouwen op de snelheid van hun mensen voorin is de algehele mentaliteit richting park the bus te zetten. Blijkt ineens dat ze er niet zoveel van kunnen als er geen/niet zo veel ruimte achter de verdedigers ligt.
Edit: ik kruip in divisies dus nu weer naar mijn niveau wat ik vorig jaar ook heb behaald: toen hing ik grotendeels rond in divisie 3. Ik weiger echter te geloven dat ik er van het ene op het andere jaar geen zak meer van kan, maar waar het nu wel precies aan ligt kan ik nog slecht mijn vinger op leggen.
[
Voor 11% gewijzigd door
Jaap. op 14-11-2016 12:15
]