Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bean77 schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 21:22:
[...]

Speel je ook online divisions? Als je ook op de ps4 speelt kunnen we wel eens tegen elkaar spelen zodat je wat kunt testen als je wilt.

Hier is het qua mijn selectie erg stil. Wachten op een crash die maar niet lijkt te komen.
Spaarcoins nemen alleen maar toe. Jammer dat EA geen rente toekent :p
Speel idd online divisions. Div 5 nu.

Wel op de One.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 21:29:
[...]

Ik zet dadelijk wel een paar prutsers voor max bin op de transfermarkt, mag je mijn Salah financieren.
Je haalt mij door de war met ricloo86 ;) Dat is de grote sinterklaas doorgaans :)
Ik ben gewoon een krent, want ik wil naast de aanval ook een sterk overig team.

Net bij mijn zwager potje fifa14 gespeeld. Iedereen die structureel aan het ragen zijn zouden als ze fifa14 tussendoor spelen, nu spontaan fifa17 het ultiem perfecte spel vinden.......

[ Voor 3% gewijzigd door Bean77 op 11-11-2016 21:36 ]

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.futbin.com/17/squad/305161

Net dit team tegen gekomen :') Na 120 minuten 4-1 verloren omdat hij maar bleef afstandsschoten bleef afvuren op mijn doel. Iemand met de naam Man United wat is opgericht in september 2016 zou ik ontwijken. Halala3... is zijn psn naam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 22:31:
http://www.futbin.com/17/squad/305161

Net dit team tegen gekomen :') Na 120 minuten 4-1 verloren omdat hij maar bleef afstandsschoten bleef afvuren op mijn doel. Iemand met de naam Man United wat is opgericht in september 2016 zou ik ontwijken. Halala3... is zijn psn naam.
Is een nepfan. Ik zie een liverpool speler staan. Als er ook maar enige associatie met liverpool is doe ik er niks mee. Suarez in draft? Maakt perfecte chem? Dacht het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 22:38:
[...]

Is een nepfan. Ik zie een liverpool speler staan. Als er ook maar enige associatie met liverpool is doe ik er niks mee. Suarez in draft? Maakt perfecte chem? Dacht het niet.
Dat team zie je pas nadat je gaat spelen. Als ik had geweten dat ik tegen iemand zou spelen die alleen maar longshots deed wanneer hij eens uit zijn hol kwam dan was ik er ook niet aan begonnen.

P.s. ManU heeft ook geen echte fans ja :')

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 11-11-2016 23:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 23:12:
[...]

Dat team zie je pas nadat je gaat spelen. Als ik had geweten dat ik tegen iemand zou spelen die alleen maar longshots deed wanneer hij eens uit zijn hol kwam dan was ik er ook niet aan begonnen.

P.s. ManU heeft ook geen echte fans ja :')
Huh?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Cw__wqJUUAAANT-.jpg
Nog meer Movember kaarten. Neem aan dat er geen sbc komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik wil Salah halen, vraag me alleen af op het nog veel uit zal maken om deze vandaag te mee te pakken of toch tot maandag/dinsdag te wachten.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bossie schreef op zaterdag 12 november 2016 @ 10:38:
Ik wil Salah halen, vraag me alleen af op het nog veel uit zal maken om deze vandaag te mee te pakken of toch tot maandag/dinsdag te wachten.
Je zag Nainggolan e.d. ook in prijs stijgen dus ik vermoed dat mensen hem gebruiken voor de weekend league (Salah heb ik het dan over). Denk dat je het beste morgen de prijs in de gaten kunt houden wanneer mensen klaar zijn met de WL ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 12 november 2016 @ 11:58:
[...]

Je zag Nainggolan e.d. ook in prijs stijgen dus ik vermoed dat mensen hem gebruiken voor de weekend league (Salah heb ik het dan over). Denk dat je het beste morgen de prijs in de gaten kunt houden wanneer mensen klaar zijn met de WL ;)
Dat vermoeden had ik al, echter ik heb een andere redeneringen toegepast :)
Bossie gaat vandaag en morgen gamen, dus heb de laagste BIN inmiddels gepakt.

Nu nog eens een leuke IF voor Insigne/Peresic of TIF Donnaruma in de komende weken.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-08 21:45
Fut bleef net hangen door serverdrukte, kijk ik na een uur is mijn bod van 5000 op hummels de hoogste gebleven 😁 Gratis coins zijn altijd welkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skann
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-07 13:12
Tijdje terug zooi bronzen packs geopend. Al heel wat bronzen spelers van de Belgische en Franse league voor veeeeel te veel verkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er trouwens ook andere mensen die behoorlijk veel spelers geblesseerd hebben na een potje WL? In de eerste 2 wedstrijden had ik 4 geblesseerde spelers en na 11 wedstrijden staat de teller op 8.
Skann schreef op zaterdag 12 november 2016 @ 12:05:
Tijdje terug zooi bronzen packs geopend. Al heel wat bronzen spelers van de Belgische en Franse league voor veeeeel te veel verkocht.
Zelf ook een aantal voor 10k verkocht waar mogelijk en anders een paar honderd onder de BIN gaat zitten zodat ik hem instant verkocht. Ik doe dit omdat je minimaal een uur moet wachten voor je hem weer kan listen en ik liever snel mijn coins heb dan dat ik ze opnieuw moet gaan listen en ze waarschijnlijk voor een lager bedrag verkoop.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2016 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skann
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-07 13:12
Via mobiel is die BIN niet zo handig te checken, dus alles voor 150/10000 eropgezet. Toch zo'n 40k aan bronzen en zilveren spelers waar ik toch niks mee ga doen. Bijna een miljoen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is spam en dat mag niet volgens Het algemeen beleid #verbodenspam

[ Voor 95% gewijzigd door Gropah op 12-11-2016 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommiboy96
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 17-05-2024
Wie zouden jullie kopen? SIF Icardi of SIF Immobile. Ik twijfel heel erg

Psn: stone-face-lock

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

tommiboy96 schreef op zaterdag 12 november 2016 @ 12:19:
Wie zouden jullie kopen? SIF Icardi of SIF Immobile. Ik twijfel heel erg
Zou nu nog niet teveel aan IF kaarten spenderen. Ik gebruik zelf Eder en dit is voor wat je er voor terug krijgt al een belachelijke kaart. Ik wissel hem meestal na 50 minuten dus zijn stats zijn niet echt super maar hij heeft mij wel een aantal keer gered: https://i.gyazo.com/41094b921d6822f77fb7a316fb334a04.png

Icardi heeft trouwens medium attacking. Begreep van anderen ook dat Immobile niet zijn stats niet waarmaakte hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fijn, was een Season match aan het spelen toen die server eruit knalde. Stond ruim voor en de wedstrijd bijna af..nu een DNF gekregen plus loss.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen idee hoe maar ik had 40 zilveren franse dudes. De helft zijn net in 5 minuten voor max bin verkocht. Mensen worden helemaal leip als het op SBC aankomt. :) Maar eens kijken wat ik met mijn 300k ga doen (wss heel vaak draft maar goed).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 16:58
Verwijderd schreef op zaterdag 12 november 2016 @ 14:21:
Geen idee hoe maar ik had 40 zilveren franse dudes. De helft zijn net in 5 minuten voor max bin verkocht. Mensen worden helemaal leip als het op SBC aankomt. :) Maar eens kijken wat ik met mijn 300k ga doen (wss heel vaak draft maar goed).
wow wtf ja, bedankt voor de tip. Heb er nu al 3 op max price verkocht(10k)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MitchelFC
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 25-09 04:07
Een dramatische draft gespeeld met 30 winst 10 verlies waarvan 1 disconnect en 3 met penaltys verloren. Wel van iemand gewonnen die vorige week nog 38 winst 2 verlies had gehaald

http://www.instagram.com/mitcheldenkers

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 12 november 2016 @ 14:21:
Dat is lekker verdienen :p

Viel bij mij ook op dat enkele tegen max bin verkocht werden. Net als de hunter kaarten overigens. Die prijzen gaan nergens over

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Laatst online: 16:58
Door die franse verkoop maar eens IF Immobile naar SIF Immobile geupgrade. Man wat een geweldige spits is dat :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 12 november 2016 @ 12:27:
[...]

Zou nu nog niet teveel aan IF kaarten spenderen. Ik gebruik zelf Eder en dit is voor wat je er voor terug krijgt al een belachelijke kaart. Ik wissel hem meestal na 50 minuten dus zijn stats zijn niet echt super maar hij heeft mij wel een aantal keer gered: https://i.gyazo.com/41094b921d6822f77fb7a316fb334a04.png

Icardi heeft trouwens medium attacking. Begreep van anderen ook dat Immobile niet zijn stats niet waarmaakte hier.
Ik heb Eder in het begin ook veel gebruikt, als je muntjes wilt spenderen aan een Calcio-A spits zorg dan dat je Dybala krijgt. Perotti met Hunter is ook leuk maar helaas niet veel stamina.

Als je voornamelijk italianen hebt, kan je proberen SBC Giovenco in te passen (met Insigne, Candreva ernaast bijvoorbeeld)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bossie schreef op zaterdag 12 november 2016 @ 19:03:
[...]

Ik heb Eder in het begin ook veel gebruikt, als je muntjes wilt spenderen aan een Calcio-A spits zorg dan dat je Dybala krijgt. Perotti met Hunter is ook leuk maar helaas niet veel stamina.

Als je voornamelijk italianen hebt, kan je proberen SBC Giovenco in te passen (met Insigne, Candreva ernaast bijvoorbeeld)
Dybala gisteren gehaald en met 7 wedstrijden zit hij nu op 6 doelpunten (alleen WL) en 3 of 4 assists. SBC kaarten ga ik niet aan beginnen vanwege de simpele reden dat ik geen 10k ga betalen voor een zilveren speler. Je ziet het bij Lacazette ook wel weer dat mensen 10k kunnen vragen omdat er zo weinig van zijn in het spel.

https://www.easports.com/...Id=eubVlE8CnMozp:FFA17PS4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arwintju
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 14:45
Bossie schreef op zaterdag 12 november 2016 @ 19:03:
[...]

Is Higuain nog wat? Hunter kaartje erop en gaan dacht ik zo, of is de meerprijs van een dybala het dubbel en dwars waard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arwintju schreef op zaterdag 12 november 2016 @ 19:45:
[...]

Is Higuain nog wat? Hunter kaartje erop en gaan dacht ik zo, of is de meerprijs van een dybala het dubbel en dwars waard?
Mijn ervaring met Higuain is dat het een lompe buffel is met een grote draaicirkel. Er is een reden dat Dybala 2 keer zoveel waard is en dat is simpelweg omdat het een completere spits is. Dybala mag dan misschien wat kleiner zijn en daardoor minder ballen erin koppen als dat bij een vrije trap al lukt, hij kan net als Higuain afstandsschoten erin schieten (misschien nog wel beter).

Als het goed is kun je Dybala een aantal wedstrijden als leenspeler krijgen via de catalogus. Laat maar weten wat je er van vind. Vergeet niet dat het een linkspoot is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 12 november 2016 @ 20:09:
[...]

Mijn ervaring met Higuain is dat het een lompe buffel is met een grote draaicirkel. Er is een reden dat Dybala 2 keer zoveel waard is en dat is simpelweg omdat het een completere spits is. Dybala mag dan misschien wat kleiner zijn en daardoor minder ballen erin koppen als dat bij een vrije trap al lukt, hij kan net als Higuain afstandsschoten erin schieten (misschien nog wel beter).

Als het goed is kun je Dybala een aantal wedstrijden als leenspeler krijgen via de catalogus. Laat maar weten wat je er van vind. Vergeet niet dat het een linkspoot is ;)
Mijn ervaring is exact hetzelfde, heb ze zelfs even beide gehad in 41212.
Higuain is dodelijk in de zestien maar moet in stelling worden gebracht, Dybala kan uit het niets een goal maken of een kans creeren en is daarnaast ook een prima voetballer.

Mijn tip is wel om een fysiek sterke spits achter de hand te hebben als breekijzer als het met Dybala een keertje niet lukt. Hiervoor gebruik ik Mandzukic.

--edit:
Salah van 155k gedaald naar 126, had dus toch even langer moeten wachten. Echter had ik niet verwacht dat er er bijna 30k af zou gaan, hoogstens 5/10k/

[ Voor 6% gewijzigd door Bossie op 12-11-2016 20:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op zaterdag 12 november 2016 @ 20:26:
[...]

Higuain is dodelijk in de zestien maar moet in stelling worden gebracht, Dybala kan uit het niets een goal maken of een kans creeren en is daarnaast ook een prima voetballer.

Mijn tip is wel om een fysiek sterke spits achter de hand te hebben als breekijzer als het met Dybala een keertje niet lukt. Hiervoor gebruik ik Mandzukic.

--edit:
Salah van 155k gedaald naar 126, had dus toch even langer moeten wachten. Echter had ik niet verwacht dat er er bijna 30k af zou gaan, hoogstens 5/10k/
Misschien dat Salah vanaf donderdag/vrijdag weer duurder wordt. Prijzen zijn wat lastig te doorgronden deze tijd. Ik had al verwacht dat er al 2 weken een crash zou zijn, maar WL en squad builders maken het ook weer leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bossie schreef op zaterdag 12 november 2016 @ 20:26:
[...]

--edit:
Blijft een vreemde markt inderdaad.

Ik speel toch liever met vleugelspelers omdat ik wendbaarheid boven kracht kies voor mijn aanvallers. Doordat ik bijna alleen maar PTB tegenkom is het fijner om met spelers te spelen die snel kunnen draaien en de bal door passen. Ilicic werkte bijvoorbeeld prima voor mij, hoewel het niet de snelste is speelt hij wel een beetje als bovenstaande spelers dat je hem in positie moet krijgen. Helaas krijg ik nu weinig meer met hem gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 12 november 2016 @ 20:46:
[...]

Blijft een vreemde markt inderdaad.

Ik speel toch liever met vleugelspelers omdat ik wendbaarheid boven kracht kies voor mijn aanvallers. Doordat ik bijna alleen maar PTB tegenkom is het fijner om met spelers te spelen die snel kunnen draaien en de bal door passen. Ilicic werkte bijvoorbeeld prima voor mij, hoewel het niet de snelste is speelt hij wel een beetje als bovenstaande spelers dat je hem in positie moet krijgen. Helaas krijg ik nu weinig meer met hem gedaan.
Bij voorkeur een combinatie van beide, ik speel bijvoorbeeld lekkerder met Perisic dan Insigne. Bale is een ontzettend goed voorbeeld, maar Inaki Williams zie je wat vaker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iemand al wat geluk met de 25k packs? Twijfel hier of ik er wat mee wil gaan doen of wacht tot de 100k packs gaan komen met black friday

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bossie schreef op zaterdag 12 november 2016 @ 21:49:
[...]

Bij voorkeur een combinatie van beide, ik speel bijvoorbeeld lekkerder met Perisic dan Insigne. Bale is een ontzettend goed voorbeeld, maar Inaki Williams zie je wat vaker :)
Williams is een goedkope Bale aangezien hij ook redelijk sterk is. Aan het eind van de dag kun je natuurlijk niet gemakkelijk een speler van 550k naast een 4k speler leggen - http://www.futbin.com/17/compare/20/609

Edit:
Je kunt Williams ook linken aan de Marcos voor een perfecte link ;) Dan kun je op het middenveld een andere league gebruiken aangezien beide spelers niet meer links nodig hebben.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2016 22:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb echt een top Draft team. Van Basten, van nistorooij, bale, gullit. Aangevuld met een prima allround middenveld en uitstekende defensie. Die twee voorin is ziek. Van Basten is ultiem snel en wendbaar (kan geen skill moves maar met hem kom ik overal doorheen). Je hoeft maar op b te tikken met Ruud en hij ligt er in.

Draft is echt top. Inmiddels 6 keer gewonnen. Speel redelijk kiet op inschrijfgeld. Al moet ik uit deze wel wat halen. De vorige 4 waren beroerd qua pack luck.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2016 23:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 12 november 2016 @ 22:52:
[...]

Williams is een goedkope Bale aangezien hij ook redelijk sterk is. Aan het eind van de dag kun je natuurlijk niet gemakkelijk een speler van 550k naast een 4k speler leggen - http://www.futbin.com/17/compare/20/609

Edit:
Je kunt Williams ook linken aan de Marcos voor een perfecte link ;) Dan kun je op het middenveld een andere league gebruiken aangezien beide spelers niet meer links nodig hebben.
Vandaar dat je hem dus ook wat vaker ziet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommiboy96
Ik ben nou ook aan het sparen voor dybala. Heb in mijn andere team untradeable Griezmann en die is echt fantastisch en Dybala lijkt me een soortgelijke speler. Morgen die leenspeler maar eens ff proberen. Griezmann heeft mijn hachje.on ieder geval al meer dan eens gered :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bossie schreef op zaterdag 12 november 2016 @ 23:05:
[...]

Vandaar dat je hem dus ook wat vaker ziet ;)
Zet hem ook vaak op de plek van Eder neer als ik zowel snelheid als kracht nodig heb. Daarnaast kan hij net als Costa ook mooi voorzetje geven omdat hij een rechtspoot is. Zijn linkerbeen voelt ook meer aan als een 4* en heb al menig goals gemaakt met zijn linker. Denk dat wanneer je Bale in je team gooit je weer krijgt dat mensen nog meer op die speler gaan letten en hij daardoor ook niet goed uit de verf komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 13 november 2016 @ 09:45:
[...]

Zet hem ook vaak op de plek van Eder neer als ik zowel snelheid als kracht nodig heb. Daarnaast kan hij net als Costa ook mooi voorzetje geven omdat hij een rechtspoot is. Zijn linkerbeen voelt ook meer aan als een 4* en heb al menig goals gemaakt met zijn linker. Denk dat wanneer je Bale in je team gooit je weer krijgt dat mensen nog meer op die speler gaan letten en hij daardoor ook niet goed uit de verf komt.
Inderdaad, helaas zie je vaak als spelers een team hebben met bijvoorbeeld Bale ze daarnaast ook vaak andere toppers hebben. De laatste keer dat ik Bale als tegenstander had stond hij in de spits in 4321 met Messi als RF :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Andere mensen toevallig ook last van dat player switching (l1 en de rechter stick) nogal traag aanvoelt vandaag. Ik weet dat het elke keer aanvoelt als een ander spel maar ik moet mijn tegenstander echt hard aanpakken wil ik niet na een aftrap direct een tegengoal zien. 3e tegendoelpunt ook nog gekregen doordat Florenzi de draaicirkel van een tank had. Was weer een leuk potje waar hij 2 keer de "Big Man" celebration deed en toen hij de 5-3 maakte hij hem instant kon skippen :P
Bossie schreef op zondag 13 november 2016 @ 11:25:
[...]

Inderdaad, helaas zie je vaak als spelers een team hebben met bijvoorbeeld Bale ze daarnaast ook vaak andere toppers hebben. De laatste keer dat ik Bale als tegenstander had stond hij in de spits in 4321 met Messi als RF :(
Iemand met meerdere super spelers die ook daadwerkelijk goed is ben ik nog niet tegen gekomen. Meestal zijn het dan lui die gewoon alleen afstandsschoten proberen wat dan blijkbaar ook nog lukt.

Pjanic kan ik trouwens wel aan wennen. Met hem al redelijk wat er in geschoten of dat hij net tegen de paal kwam. Hoop echt dat hij bij Juve binnenkort weer MOTM wordt om die reden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 13 november 2016 @ 12:07:
Pjanic kan ik trouwens wel aan wennen. Met hem al redelijk wat er in geschoten of dat hij net tegen de paal kwam. Hoop echt dat hij bij Juve binnenkort weer MOTM wordt om die reden.
Pjanic is degene met de meeste goals na Dybala, maar met de meeste assists in mijn team.
In mijn 433-2 opstelling speelt hij ok als de "aanvallende" CM, maar in FUT16 was hij echt top als CAM in 433-4.

Voorlopig blijf ik nog bij 433-2, vanwege de de CDM, Bonucci doet het prima op die positie :+
http://www.futbin.com/17/squad/85080

[ Voor 12% gewijzigd door Bossie op 13-11-2016 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
tommiboy96 schreef op zondag 13 november 2016 @ 00:40:
Ik ben nou ook aan het sparen voor dybala. Heb in mijn andere team untradeable Griezmann en die is echt fantastisch en Dybala lijkt me een soortgelijke speler. Morgen die leenspeler maar eens ff proberen. Griezmann heeft mijn hachje.on ieder geval al meer dan eens gered :)
Welke chemistry kaart heb je er op?
Bossie schreef op zondag 13 november 2016 @ 12:13:
[...]

Pjanic is degene met de meeste goals na Dybala, maar met de meeste assists in mijn team.
In mijn 433-2 opstelling speelt hij ok als de "aanvallende" CM, maar in FUT16 was hij echt top als CAM in 433-4.

Voorlopig blijf ik nog bij 433-2, vanwege de de CDM, Bonucci doet het prima op die positie :+
http://www.futbin.com/17/squad/85080
Ik heb hem in het begin als CAM gehad en echt ideaal. Goede balaanname en goede steekballen naar de aanvallers. Dus kan mij voorstellen dat hij het goed doet als aanvallende CM. Welke speler instructies heb je hem meegegeven?

[ Voor 44% gewijzigd door Bean77 op 13-11-2016 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik kwam eerder vandaag deze hybrid tegen, prima team:
http://www.futbin.com/17/squad/317501

Dit is echter met mijn verdediging, de betreffende speler gebruikte de verdediging van Athletico Madrid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommiboy96
Bean77 schreef op zondag 13 november 2016 @ 14:06:
[...]

Welke chemistry kaart heb je er op?

[...]

Ik heb hem in het begin als CAM gehad en echt ideaal. Goede balaanname en goede steekballen naar de aanvallers. Dus kan mij voorstellen dat hij het goed doet als aanvallende CM. Welke speler instructies heb je hem meegegeven?
Ik had eerst killer, wat prima werkte maar ik merkte dat hij, vooral omdat hij niet heel sterk is, dat hij niet heel makkelijk weg kon komen bij de verdedigers. Nu heb ik jager. Ik denk wel dat griezmann het meest geschikt is in een team met 2 spitsen om snelle combinaties op te zetten. Ikzelf gebruik 442 nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!
tommiboy96 schreef op zondag 13 november 2016 @ 15:17:
[...]

Ik had eerst killer, wat prima werkte maar ik merkte dat hij, vooral omdat hij niet heel sterk is, dat hij niet heel makkelijk weg kon komen bij de verdedigers. Nu heb ik jager. Ik denk wel dat griezmann het meest geschikt is in een team met 2 spitsen om snelle combinaties op te zetten. Ikzelf gebruik 442 nu
Ik ga hem gebruiken in een 4321, ik twijfel nog een beetje bij hem of ik bij hem full pace ga (hunter) of met Hawk nog andere stats wat wil versterken.

Net nog mazzel gehad. Wat speciale pakjes geopend waaronder 2 IF's in 1 pakje en 2 movember kaarten in 1 pakje. Dikke winst en dat is mooi, want ik wil de verdediging nog wat upgraden.

Iemand ervaring met slome Kroos?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommiboy96
Bean77 schreef op zondag 13 november 2016 @ 15:49:
[...]

Ik ga hem gebruiken in een 4321, ik twijfel nog een beetje bij hem of ik bij hem full pace ga (hunter) of met Hawk nog andere stats wat wil versterken.

Net nog mazzel gehad. Wat speciale pakjes geopend waaronder 2 IF's in 1 pakje en 2 movember kaarten in 1 pakje. Dikke winst en dat is mooi, want ik wil de verdediging nog wat upgraden.

Iemand ervaring met slome Kroos?
Dan zou ik voor pace gaan. Die strenght die hij erbij krijgt met hawk is nog niet genoeg om de verdedigers eruit te beuken denk ik

Acties:
  • +1 Henk 'm!
tommiboy96 schreef op zondag 13 november 2016 @ 16:49:
[...]

Dan zou ik voor pace gaan. Die strenght die hij erbij krijgt met hawk is nog niet genoeg om de verdedigers eruit te beuken denk ik
Hunter is denk ik wel de kaart ja.
Heb dit team op het oog. http://www.futbin.com/17/squad/286975
Nu nog wachten op de crash zodat ik coins over hou voor versterkingen in mijn 2e team.

Horen jullie dat EA? Kom er maar in met de crash ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bean77 schreef op zondag 13 november 2016 @ 17:33:
[...]

Hunter is denk ik wel de kaart ja.
Heb dit team op het oog. http://www.futbin.com/17/squad/286975
Nu nog wachten op de crash zodat ik coins over hou voor versterkingen in mijn 2e team.

Horen jullie dat EA? Kom er maar in met de crash ;)
Valt me een beetje tegen, geen Suarez?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op zondag 13 november 2016 @ 18:11:
[...]

Valt me een beetje tegen, geen Suarez?
Bijna 300k duurder dan Griezmann. Als het gaat passen is het mooi, maar ik ga er niet vanuit.

edit: Ik zie dat ik hem nog voor 3 loan wedstrijden heb staan (suarez)

[ Voor 12% gewijzigd door Bean77 op 13-11-2016 18:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weer 18 potjes gewonnen in de WL. Deze week waren er nog meer tegenstanders die PTB spelen, blijft lastig als je tijdens het aanvallen maar 1 man van de tegenstander achter je hebt. Zou nog goud 2 kunnen halen maar de reacties die je van tegenstanders krijgt wanneer je de speelstijl die ze zelf aanhouden kopieert worden mij een beetje teveel. Laatste potje door een Spaans/Portugees voor van alles uitgemaakt :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 13 november 2016 @ 18:23:
Weer 18 potjes gewonnen in de WL. Deze week waren er nog meer tegenstanders die PTB spelen, blijft lastig als je tijdens het aanvallen maar 1 man van de tegenstander achter je hebt. Zou nog goud 2 kunnen halen maar de reacties die je van tegenstanders krijgt wanneer je de speelstijl die ze zelf aanhouden kopieert worden mij een beetje teveel. Laatste potje door een Spaans/Portugees voor van alles uitgemaakt :')
Ik had ze vandaag ook in seasons helaas, na 4 potjes er mee gestopt voor vandaag.

Dat laatste is echt te gek voor worden overigens maar gebeurt regelmatig.
Het is toch te bizar voor worden dat je niet kan kiezen of je je tegenstander wilt horen of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bossie schreef op zondag 13 november 2016 @ 18:56:
[...]

Ik had ze vandaag ook in seasons helaas, na 4 potjes er mee gestopt voor vandaag.

Dat laatste is echt te gek voor worden overigens maar gebeurt regelmatig.
Het is toch te bizar voor worden dat je niet kan kiezen of je je tegenstander wilt horen of niet.
Kreeg na de wedstrijd berichtjes ;) Speel zonder geluid en zet muziek aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 13 november 2016 @ 18:59:
[...]

Kreeg na de wedstrijd berichtjes ;) Speel zonder geluid en zet muziek aan.
Dan nog, vooral in het weekend heb je vaak van dat soort droeftoeters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op zondag 13 november 2016 @ 19:19:
[...]

Maar je hebt gelijk, je zou het gewoon uit moeten kunnen zetten. Totaal geen wiskunde voor nodig lijk me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bossie schreef op zondag 13 november 2016 @ 19:19:
[...]

Kan het best begrijpen hoor als je nog maar 1 wedstrijd over hebt voor "promotie" of hoe je het ook wilt noemen bij weekend league. Weekend league is 1 grote hel en als die servers moeite hebben met het verwerken van alle wedstrijden dan kun je wedstrijd naar wedstrijd je speelstijl aanpassen omdat je rekening moet houden met vage dingen in het spel.

Je kunt het gewoon uitzetten door een private party te maken. Gok dat Spotify ook het overige geluid kan muten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zojuist een zilveren Bakayoko verkocht voor 6700 coins. Moet zeggen dat de squad builders er wel voor zorgen dat ook waardeloze spelers nog voor een leuk bedrag weggaan. Misschien wel de beste toevoeging van EA in heel fifa17 (al vind ik een nieuwe kleur kaart weer minder, speel gewoon voor IF's).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-05 23:52

shameblaster

BB4E^Cons

Woensdag maar de IF mertens voor een leuk bedrag zien te kopen.

Cons:::BB4E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Prijzen zijn serieus aan het dalen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MyUtd4Life
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 09-10 00:13
Eindelijk, laat alles maar lekker zakken. Speel nu nog steeds met super goedkope teams en wil na marktcrash flink uitpakken. Hoe meer de prijzen dan gedaald zijn hoe gunstiger, want uit m'n huidige teams kan ik toch geen coins verdienen.

FIFA Benelux Administrator

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 13 november 2016 @ 22:50:
Prijzen zijn serieus aan het dalen
Valt nog mee. Dit zijn gewoon de WL team verkopen. Tijd dat EA de 100k packs eruit gaat gooien. Dan kan je lachen ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Bean77 op 13-11-2016 22:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arwintju
Zo, Elite 3 gehaald zojuist (op de PC). Toch heel erg blij mee aangezien ik het toch met 2 middelmatige teams moet doen.

Team 1:
http://www.futhead.com/17/squads/1330641/

Team 2:
http://www.futhead.com/17/squads/1330692/

Nog steeds wachtend op de crash nu 650K in bezit. Dus minimaal 750K volgende week. Dit wordt nog wel wat zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
shameblaster schreef op zondag 13 november 2016 @ 22:24:
Woensdag maar de IF mertens voor een leuk bedrag zien te kopen.
Maar wel als LW, bij Belgie speelt hij rechts toch ivm Hazard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 03-10 12:41
Hopelijk hebben jullie een mooie weekend league gehad, Ik ga er deze week vol voor, ik moet mij toch ook kunnen kwalificeren.

Dit is mijn huidige Premier League team, wat adviseren jullie nog?
Ik zit er aan te denken om zonder 10 te spelen, maar met een extra middenvelder. Aangezien ik Eriksen tegen vind vallen.

Verder dit weekend 2 gasten met een snor uit pakje gekregen.

Jedinak krijg ik niet echt verkocht voor 10 tot 14000 , iemand nog tips?
Anders maar snel verkopen voor 9300 nu die nog veel waard is.

http://www.futbin.com/17/squad/324549

Zit te denken aan een verstevigd middenveld met Matic - Yaya Toure

[ Voor 5% gewijzigd door Mars18 op 14-11-2016 06:48 ]

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bossie schreef op zondag 13 november 2016 @ 23:50:
[...]

Hij speelde gisteren als rechter vleugelspeler inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-05 23:52

shameblaster

BB4E^Cons

Bossie schreef op zondag 13 november 2016 @ 23:50:
[...]

Mmmz daar heb je inderdaad gelijk in.
Daar staat Salah al in mijn serie A team

Cons:::BB4E

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mars18 schreef op maandag 14 november 2016 @ 06:43:
Hopelijk hebben jullie een mooie weekend league gehad, Ik ga er deze week vol voor, ik moet mij toch ook kunnen kwalificeren.

Dit is mijn huidige Premier League team, wat adviseren jullie nog?
Ik zit er aan te denken om zonder 10 te spelen, maar met een extra middenvelder. Aangezien ik Eriksen tegen vind vallen.

Verder dit weekend 2 gasten met een snor uit pakje gekregen.

Jedinak krijg ik niet echt verkocht voor 10 tot 14000 , iemand nog tips?
Anders maar snel verkopen voor 9300 nu die nog veel waard is.

http://www.futbin.com/17/squad/324549

Zit te denken aan een verstevigd middenveld met Matic - Yaya Toure
Ik heb gisteren Jedinak voor 9500 verkocht. Niet echt een topspeler, maar de coins zijn altijd welkom.

Wat betreft je team zie ik soms ook mensen met Musa als CAM spelen, zelf nog niet gedaan. Geen verkeerde spelers, maar veel snelheid heb je niet. Hoeft ook niet als je het niet nodig hebt, maar ik vind het wel erg fijn (minimaal 1 spits met pace zoals Musa en vleugelspelers met liefst 90 pace + chemistry kaart).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Bean77 schreef op maandag 14 november 2016 @ 08:00:
[...]

Ik heb gisteren Jedinak voor 9500 verkocht. Niet echt een topspeler, maar de coins zijn altijd welkom.

Wat betreft je team zie ik soms ook mensen met Musa als CAM spelen, zelf nog niet gedaan. Geen verkeerde spelers, maar veel snelheid heb je niet. Hoeft ook niet als je het niet nodig hebt, maar ik vind het wel erg fijn (minimaal 1 spits met pace zoals Musa en vleugelspelers met liefst 90 pace + chemistry kaart).
Klopt, ik heb Musa wel zal dat eens proberen. :

Navas is 88 pace
Pedro is 83 pace

Bank is
Walcott 93 pace
Mane 92 pace
Deulofeu is 91 pace

Ali won gewoon al zijn 40 weekend league wedstrijden :9

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mars18 schreef op maandag 14 november 2016 @ 08:20:
[...]

Klopt, ik heb Musa wel zal dat eens proberen. :

Navas is 88 pace
Pedro is 83 pace

Bank is
Walcott 93 pace
Mane 92 pace
Deulofeu is 91 pace

Ali won gewoon al zijn 40 weekend league wedstrijden :9
Wat je ook eens kunt proberen is vanaf ca minuut 60 je wingers vervangen door Walcott en Mane. Als je tegenstander meer door zijn stamina heen is, dan kan je hier soms heerlijk achter lange ballen aan. De Bossie taktiek heet dit volgens mij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Bean77 schreef op maandag 14 november 2016 @ 09:01:
[...]

Wat je ook eens kunt proberen is vanaf ca minuut 60 je wingers vervangen door Walcott en Mane. Als je tegenstander meer door zijn stamina heen is, dan kan je hier soms heerlijk achter lange ballen aan. De Bossie taktiek heet dit volgens mij ;)
Ja dat zou kunnen. Kan iemand zien wat de voorwaarde zijn voor de fut champions vandaag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelidee
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
Voor de 2e keer weekend league gespeeld nu, vond het best wel meevallen met gasten die de bus parkeren.
Veel gelijkwaardige potten. Uiteindelijk gestopt bij 18 van de 36 gewonnen. Geen zin meer om die laatste 4 te spelen. Met die 18 wins iig weer gekwalificeerd voor volgend weekend. Nu hopen op wat pack luck.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krosis
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 07-10 09:48
hoe komt het dat mensen in division 9 al zieke teams hebben, kom ik aan met me zilvers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pelidee schreef op maandag 14 november 2016 @ 09:28:
Voor de 2e keer weekend league gespeeld nu, vond het best wel meevallen met gasten die de bus parkeren.
Veel gelijkwaardige potten. Uiteindelijk gestopt bij 18 van de 36 gewonnen. Geen zin meer om die laatste 4 te spelen. Met die 18 wins iig weer gekwalificeerd voor volgend weekend. Nu hopen op wat pack luck.
Denk dat het met het moment te maken heeft dat je zoekt naar een tegenstander. Bij de 1 is het bijna constant en bij de ander zie je gewoon "echte" voetbalwedstrijden. Zondag voelde spelers naar mijn mening ook anders aan en hetzelfde geldt voor keepers die je aan beide kanten zag klungelen. Volgens mij hadden de servers het weer zwaar met het verwerken van al die potjes :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
krosis schreef op maandag 14 november 2016 @ 09:34:
hoe komt het dat mensen in division 9 al zieke teams hebben, kom ik aan met me zilvers
Gekocht met echt geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kunt door die coin boosters anders ook en prima team bouwen. 1000 coins 10 wedstrijden lang helpt daarbij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErnstMid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 01-09 10:40

ErnstMid

Xbox GT: Capitalbully

Of handelen :) Ik heb een redelijk leuk Calcio A en Bundesliga team bij elkaar gesprokkeld door wat te handelen en krijg elke week 2 packs door de deluxe versie. Speel verder bijna alleen maar draft dus zit zelfs nog in 10.... :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvanpol
  • Laatst online: 20-03 14:19
ErnstMid schreef op maandag 14 november 2016 @ 09:37:
[...]

Of handelen :) Ik heb een redelijk leuk Calcio A en Bundesliga team bij elkaar gesprokkeld door wat te handelen en krijg elke week 2 packs door de deluxe versie. Speel verder bijna alleen maar draft dus zit zelfs nog in 10.... :*)
Ik speel het nog niet zolang.. speel eingelijk alleen divisies.. In draft ook beetje te doen, als je net begint?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 19:19
Ben nu een vracht Movember discards aan het kopen. ik verwacht toch dat er een SBC gaat komen waar een Movember kaart in moet zitten. Mocht het nou niets worden kan ik ze gewoon quicksellen.

Gomis, Dahoud, Ledley, Ryan zijn allemaal te koop. 1 Dahoud al verkocht voor 15.750

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PetrCech_3
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 23-09-2024
Lekkerboeie86 schreef op maandag 14 november 2016 @ 10:03:
Ben nu een vracht Movember discards aan het kopen. ik verwacht toch dat er een SBC gaat komen waar een Movember kaart in moet zitten. Mocht het nou niets worden kan ik ze gewoon quicksellen.

Gomis, Dahoud, Ledley, Ryan zijn allemaal te koop. 1 Dahoud al verkocht voor 15.750
15.750?! Voor hoeveel heb je hem erop gezet dan?! Ik zie ze voor 9.9k BIN gaan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krosis
  • Laatst online: 07-10 09:48
=[

Vaak gaat het nog niet eens zo slecht, maar dan komt ineens Messi opdraven en ben ik de lul. Misschien moet ik meer single player divisions doen om beetje squads te bouwen.. Behoorlijk demotiverend om telkens te verliezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 19:19
PetrCech_3 schreef op maandag 14 november 2016 @ 10:05:
[...]

15.750?! Voor hoeveel heb je hem erop gezet dan?! Ik zie ze voor 9.9k BIN gaan..
Check dit topic maar is.

https://fifaforums.easpor...-fut-17-if-trading-thread

Ik volg dit al een aantal jaar. Je verkoopt de kaartjes aan Lazy buyers. Omdat je 2 pagina's met spelers te koop hebt, zien mensen de laagste prijs niet goed. En betalen dus teveel voor jou speler. ik heb nu 930.000 coins aan winst door alleen maar dit te doen. Heb nu 90 Movember spelers gekocht. Als er een SBC komt gaat ze allemaal met 5k winst per stuk weg.

Bij IF kaarten die stijgen sowieso via de natuurlijke weg. Dus kopen voor max 10K en verkopen voor 15.750. Na EA Tax altijd 5k winst. Goed de OP lezen en zie de bewijzen in het topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

https://streamable.com/v9g3

Ik zag deze nog wel op Reddit voorbij komen. Soms gaat het echt werkelijk nergens over :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas18GT
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-10 13:18
Bean77 schreef op maandag 14 november 2016 @ 08:00:
[...]

Dit vind ik dus zo grappig, dan hou je dus minder over na de 5% taxi dan wanneer je een quicksell doet :+

Ik heb 50 ledleys voor 9400 gekocht en ondertussen is ongeveer de helft voor 11k/11.250 weg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErnstMid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 01-09 10:40

ErnstMid

Xbox GT: Capitalbully

dvanpol schreef op maandag 14 november 2016 @ 09:52:
[...]

Ik speel het nog niet zolang.. speel eingelijk alleen divisies.. In draft ook beetje te doen, als je net begint?
Offline kun je natuurlijk je eigen niveau instellen, dat is dus altijd wel te doen :) De beloningen zijn echter niet per se heel indrukwekkend. Online is het wat geluk hebben, je moet wel minstens 2 van de vier potjes winnen wil je wat leuke packs krijgen. Als je het eerste potje meteen verliest krijg je iets van een zilver pakket en 2 goud (de simpelste). Heb zelf niet bijzonder veel talent voor fifa dus speel draft ook vaak offline met een serie aan na een lange dag werken om het hoofd lekker leeg te maken _/-\o_

Maar goed, kameraad verloor laatst het eerste potje en trok Lewandowski uit een pack... zo kan het ook gaan ;) En daarna Messi, toen heb ik de vriendschap opgegeven ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat zijn jullie van plan qua teams voor de volgende WL aangezien het dan hybrids moeten zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelidee
  • Niet online
Vissert schreef op maandag 14 november 2016 @ 10:55:
Wat zijn jullie van plan qua teams voor de volgende WL aangezien het dan hybrids moeten zijn?
Ik heb een BPL team met 4-1-2-1-2.
Ik vervang voorin Vardy, Musa door Lacazette en Gameiro.
3 verschillende comps, 4 verschillende clubs. Hou mijn 100 chem. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
  • Registratie: Oktober 2010
  • Nu online
Wat een optimisme: laat ik eerst maar eens een keer die kwalificatie met succes doorlopen ;)

Maar mocht ik het dit keer wel redden: ik speel met een Nederlands Elftal, dus volgens mij voldoe ik moeiteloos aan die vereisten.

[ Voor 18% gewijzigd door Jaap. op 14-11-2016 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Thomas18GT schreef op maandag 14 november 2016 @ 10:34:
[...]

Dit vind ik dus zo grappig, dan hou je dus minder over na de 5% taxi dan wanneer je een quicksell doet :+

Ik heb 50 ledleys voor 9400 gekocht en ondertussen is ongeveer de helft voor 11k/11.250 weg :)
Lekker!

Ik ga het ook maar eens proberen. 12 movember kaartjes voor 9800/9900 gescoord en staan er nu voor 12.5k op. In het weekend handel ik in contracten; gaat iets langzamer maar eigenlijk geen risico.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JapieTalent schreef op maandag 14 november 2016 @ 11:15:
[...]

Wat een optimisme: laat ik eerst maar eens een keer die kwalificatie met succes doorlopen ;)

Maar mocht ik het dit keer wel redden: ik speel met een Nederlands Elftal, dus volgens mij voldoe ik moeiteloos aan die vereisten.
Misschien is het feit dat je met een Nederlands elftal speelt ook wel de reden dat je het lastig hebt :+ :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

https://gyazo.com/ab8a215a785eee734b2aeec4ba04f3f0

3 leagues en 4 clubs. Aantal spelers op 7 chemistry maar dat is prima naar mijn mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
  • Nu online
Vissert schreef op maandag 14 november 2016 @ 11:36:
[...]

Misschien is het feit dat je met een Nederlands elftal speelt ook wel de reden dat je het lastig hebt :+ :P
Misschien wel, maar ik ben geneigd te zeggen van niet. Heb al vele verschillende teams gehad, in vele formaties, met topspelers, met de 'populaire' snelheidsduivels, maar ik krijg het gewoon simpelweg structureel niet voor elkaar 4x achter elkaar te winnen. Wat me het meest irriteert is dat 90% totaal niet kan voetballen, maar enkel en alleen teert op snelheidsduivels als Musa, Mane, Walcott, Oxlade en Sterling etc en zodoende 'gewoon' wacht tot ik een foutje maak om er vervolgens op snelheid langs te sprinten en af te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JapieTalent schreef op maandag 14 november 2016 @ 12:01:
[...]

Misschien wel, maar ik ben geneigd te zeggen van niet. Heb al vele verschillende teams gehad, in vele formaties, met topspelers, met de 'populaire' snelheidsduivels, maar ik krijg het gewoon simpelweg structureel niet voor elkaar 4x achter elkaar te winnen. Wat me het meest irriteert is dat 90% totaal niet kan voetballen, maar enkel en alleen teert op snelheidsduivels als Musa, Mane, Walcott, Oxlade en Sterling etc en zodoende 'gewoon' wacht tot ik een foutje maak om er vervolgens op snelheid langs te sprinten en af te maken.
Welke formatie speel je? Hoe hoog zijn de pace statistieken van je verdediging? En welke instructies geef je mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
  • Nu online
Vissert schreef op maandag 14 november 2016 @ 12:03:
[...]

Welke formatie speel je? Hoe hoog zijn de pace statistieken van je verdediging? En welke instructies geef je mee?
Speel eigenlijk sinds de start met 433(4), heb tussendoor wel een uitstapje naar 4321 gemaakt, maar ben inmiddels weer terug. Speel nu met dit team, waarbij Overmars een leenspeler is (die ik overigens wel kan betalen, maar twijfel nog of ik 'm het prijsverschil met Depay waard vind). Het team combineert fantastisch en ook Van Persie scoort verrassend vaak.

Riedewald/Veltman heb ik juist gekozen aangezien de verschillen qua verdedigen met een de Vrij niet (heel) groot zijn, maar ze net een stukje sneller zijn. Op beiden overigens een Anchor kaart.
Instructies durf ik zo uit mijn hoofd niet geven.

Wat voor mij overigens erg goed werkte afgelopen weekend tegen spelers die compleet vertrouwen op de snelheid van hun mensen voorin is de algehele mentaliteit richting park the bus te zetten. Blijkt ineens dat ze er niet zoveel van kunnen als er geen/niet zo veel ruimte achter de verdedigers ligt.

Edit: ik kruip in divisies dus nu weer naar mijn niveau wat ik vorig jaar ook heb behaald: toen hing ik grotendeels rond in divisie 3. Ik weiger echter te geloven dat ik er van het ene op het andere jaar geen zak meer van kan, maar waar het nu wel precies aan ligt kan ik nog slecht mijn vinger op leggen.

[ Voor 11% gewijzigd door Jaap. op 14-11-2016 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daiov97
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 19:21
Lekkerboeie86 schreef op maandag 14 november 2016 @ 10:17:
[...]

Check dit topic maar is.

https://fifaforums.easpor...-fut-17-if-trading-thread

Ik volg dit al een aantal jaar. Je verkoopt de kaartjes aan Lazy buyers. Omdat je 2 pagina's met spelers te koop hebt, zien mensen de laagste prijs niet goed. En betalen dus teveel voor jou speler. ik heb nu 930.000 coins aan winst door alleen maar dit te doen. Heb nu 90 Movember spelers gekocht. Als er een SBC komt gaat ze allemaal met 5k winst per stuk weg.

Bij IF kaarten die stijgen sowieso via de natuurlijke weg. Dus kopen voor max 10K en verkopen voor 15.750. Na EA Tax altijd 5k winst. Goed de OP lezen en zie de bewijzen in het topic.
Heb al eerder van dit fenomeen gehoord. Nog nooit eerder geprobeerd, maar gezien ik al heel veel movember kaartjes had ingeslagen ook maar eens proberen. Ik heb ze helaas vrij vroeg gekocht en dus draai ik verlies als ik ze nu voor laagste bin verkoop. Niet heel veel, zo'n 1k per kaartje. Hoop natuurlijk wel dat ze in een challenge komen, de loan movember Rodriguez challenge is voorbij dus ik verwacht wel een nieuwe vandaag om 19:00!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 14 november 2016 @ 10:31:
https://streamable.com/v9g3

Ik zag deze nog wel op Reddit voorbij komen. Soms gaat het echt werkelijk nergens over :')
Vervolgens kan je nagenoeg niet meer traden omdat je transferlijst helemaal vol staat wat je dus weer geld kost ;)
Weet nog niet of ik mij weer een weekend vol ellende in wil storten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
  • Laatst online: 07-10 09:53
Iemand enig idee of de prijzen dit weekend weer terug omhoog gaan naar wat het was afgelopen weekend? Ik hoorde dat met black friday alles wel dropt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas18GT
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-10 13:18
YouR schreef op maandag 14 november 2016 @ 14:52:
Iemand enig idee of de prijzen dit weekend weer terug omhoog gaan naar wat het was afgelopen weekend? Ik hoorde dat met black friday alles wel dropt.
Ik hoorde dat Ledley Movember dit weekend 30k waard is dus ik zou al zijn kaarten die voor 11.250 te koop staan inslaan, dan pak je echt een dikke winst :+

De prijzen stijgen elk weekend wel wat door de WL. En ja, afgelopen jaren daalden de prijzen met Black Friday. Of dat dit jaar weer is? Waarschijnlijk wel maar dit jaar is niks zeker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelidee
  • Niet online
Wat je nu ziet is dat voor de Weekend League de prijzen omhoog gaan (woensdag, donderdag, vrijdag).
Na de Weekend League zie je dat alles en iedereen zijn spelers weg gaat doen en is alles goedkoper. (zondag, maandag)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
  • Laatst online: 07-10 09:53
pelidee schreef op maandag 14 november 2016 @ 15:07:
Wat je nu ziet is dat voor de Weekend League de prijzen omhoog gaan (woensdag, donderdag, vrijdag).
Na de Weekend League zie je dat alles en iedereen zijn spelers weg gaat doen en is alles goedkoper. (zondag, maandag)
Dan wacht ik nog even.
Ga denk ik mijn hele team verkopen, krijg er niet veel meer voor elkaar en denk dat ik voor minder een beter team bij elkaar kan krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Betreft mijn laatste wedstrijd in de WL. Ik had met een smiley gereageerd en hem daarna gerapporteerd. Blijkbaar is dit gewoon toegestaan op het PS netwerk :') - http://imgur.com/a/z2V65
YouR schreef op maandag 14 november 2016 @ 15:25:
[...]

Dan wacht ik nog even.
Ga denk ik mijn hele team verkopen, krijg er niet veel meer voor elkaar en denk dat ik voor minder een beter team bij elkaar kan krijgen.
De markt is sowieso heel onvoorspelbaar dit jaar door de weekend league. Aangezien je sommige weekenden andere teams moet bouwen is er meer vraag naar bepaalde spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 14 november 2016 @ 15:38:
Betreft mijn laatste wedstrijd in de WL. Ik had met een smiley gereageerd en hem daarna gerapporteerd. Blijkbaar is dit gewoon toegestaan op het PS netwerk :') - http://imgur.com/a/z2V65

[...]

De markt is sowieso heel onvoorspelbaar dit jaar door de weekend league. Aangezien je sommige weekenden andere teams moet bouwen is er meer vraag naar bepaalde spelers.
Waarschijnlijk dat ze vonden dat je provoceerde met een smiley, anders kan ik het niet rijmen.
pelidee schreef op maandag 14 november 2016 @ 15:07:
Dinsdag overdag is het ook nog wel goedkoper (afgelopen weken), pas in de avond stegen de prijzen.

Echte verkoopdip is voor mijn target team nog niet geweest. Wel balen, maar goed, nu maar hopen dat EA er wat pakketjes in gaat gooien. Ik heb nog nooit zo lang zoveel coins op mijn rekening gehad.

Vandaag IF Pjanic toegevoegd bij mijn andere zowat 4 pagina tellende loanspelers....

[ Voor 3% gewijzigd door Bean77 op 14-11-2016 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arwintju
Verwijderd schreef op maandag 14 november 2016 @ 15:38:
Dat je er überhaubt op in gaat joh. Laat gewoon lekker gaan man.
Pagina: 1 ... 44 ... 190 Laatste

Let op:
Let op: handelen in coins is door EA niet toegestaan. Het is dan ook niet toegestaan dit in dit topic te bespreken.