• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 16:44
Vissert schreef op donderdag 10 november 2016 @ 09:40:
[...]

http://www.futbin.com/17/squad/292562

Heb je nog 40k over voor chemistry kaarten. Of hier en daar wat up te graden :+

Wordt dat middenveld niet helemaal overlopen met al die slapjanusen erop?

[...]

Hoe bedoel je?
Nou, je zei dat ie toen 120k goedkoper was ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Beavbusi op 10-11-2016 09:48 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 10 november 2016 @ 09:42:
[...]

Je bedoelt je team kopen tijdens de crash (als de prijzen het laagst zijn) en dan datzelfde team 1 á 2 weken later verkopen?
Nee hij wilt graag mee doen met de komende WL met een goed team. Wat hem ongeveer 600k kost. Hij vroeg zich af wat meer oplevert; dit team nu te kopen en er WL mee te kunnen spelen of om te wachten en het team goedkoper te kunnen kopen.
Beavbusi schreef op donderdag 10 november 2016 @ 09:47:
[...]

Nou, je zei dat ie toen 120k goedkoper was ;)
Goretzka doet het zeer goed als CDM bij mij maar ik geef toe dat ik het bundesliga beest ben vergeten. Renato Sanches :+

En wat betreft Robben; hij was rond deze tijd vorig jaar rond de 380k en tijdens het laagste moment in de BF rond de 260k :P
Thomas18GT schreef op donderdag 10 november 2016 @ 09:47:
[...]

Meh, vorig jaar scheelde het hooguit 1/5, al zou dat nog 120k zijn.
En vorig jaar was 2 weken na de crash van BF de daling al zo ingezet dat de prijzen net zo laag waren als op BF zelf.
Het kan goed hoor wat je zegt. Ik heb 1 dure speler uit zijn team gepakt en gekeken wat deze vorig jaar tijdens BF deed. Dit scheelde ongeveer 1/3e.

• Beavbusi
wildcardxl schreef op donderdag 10 november 2016 @ 09:24:
[...]

Persoonlijk wat meer van Calcio A maar heb het volgende voor je:

ST: Ben Yedder
LF Musonda RF: WIlliams

CM: Casemiro CM: Rakitic CM:Andre Gomes

LB: Gaya CV: Varane CV: Umtiti RB: Carvajal

GK: Diego Alves

Volgens mij hou je nog wat over en kan je verbeteringen zetten waar jij wil.
http://www.futbin.com/17/squad/292660

Heb deze al :)

EDIT: Nu maar dit gemaakt http://www.futbin.com/17/squad/292991 lijkt me toch wat meer dan een la liga team. Iemand nog op of aanmerkingen?

[ Voor 11% gewijzigd door Beavbusi op 10-11-2016 11:08 ]

• YouR
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 07-10 09:53
Iemand hier die IF gameiro heeft en me kan vertellen hoe die speelt?
Hetzelfde voor iniesta, heb niet genoeg om beide te kopen.

De spitsen die ik al heb zijn benzema,pato,bakambu(pace monster) en ben yedder.

Benzema is overal wel goed in, maar blinkt niet echt uit in kracht of pace, dus vind het lastig om hem goed te gebruiken.

edit: mijn team nu
http://www.futbin.com/17/squad/293077

[ Voor 9% gewijzigd door YouR op 10-11-2016 11:25 ]

• To easy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 05-10 00:29
Mars18 schreef op donderdag 10 november 2016 @ 07:18:
Champions Cup ging dramatisch, 4x geprobeerd kwam niet verder dan de halve finale.
Je moest 3 la liga spelers hebben in de basis.

Chemi kwam niet verder dan 69.

Slecht gespeeld ook, kijken wat vandaag de uitdaging is.
Wil zo graag weekend league...
Bij mij hetzelfde verhaal altijd. Ook de eerste potjes gaan lekker, maar dan de finale ofzo is het altijd zweten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

To easy schreef op donderdag 10 november 2016 @ 11:24:
[...]

Bij mij hetzelfde verhaal altijd. Ook de eerste potjes gaan lekker, maar dan de finale ofzo is het altijd zweten.
Volgens mij kun je het beste deze wedstrijden spelen rond etenstijd wanneer er heel veel casuals spelen.

• Kluutmaran
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-08 21:45
YouR schreef op donderdag 10 november 2016 @ 11:16:

Benzema is overal wel goed in, maar blinkt niet echt uit in kracht of pace, dus vind het lastig om hem goed te gebruiken.

Ik vind Iniesta een beetje tegenvallen. Is wel aardig aan de bal maar is in de 60ste minuut al moe en wordt dan heel slordig.

Waarom staat Busquets er eigenlijk niet in bij jou? Die staat op mijn verlanglijstje om mijn CDM te worden op 3 mans middenveld met Iniesta en James.
To easy schreef op donderdag 10 november 2016 @ 11:24:
[...]

Mijn probleem is voornamelijk met de kwalificatie tijden, doordeweeks is simpelweg lastig door werk/sport.
Dit weekend gaat dus niet lukken, volgende week ben ik doordeweeks niet thuis door werk en dan zijn we alweer bijna in december helaas.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• YouR
Kluutmaran schreef op donderdag 10 november 2016 @ 12:16:
[...]

Ik vind Iniesta een beetje tegenvallen. Is wel aardig aan de bal maar is in de 60ste minuut al moe en wordt dan heel slordig.

Waarom staat Busquets er eigenlijk niet in bij jou? Die staat op mijn verlanglijstje om mijn CDM te worden op 3 mans middenveld met Iniesta en James.
N'zonzi en busquets zijn beide heel sterk, ik twijfel alleen of ik ze samen ga laten spelen of niet. Busquets hoort ook eigenlijk in de basis, omdat die meer lengte heeft dan zonzi en verdedigend beter. Heb nu het idee dat mijn middenveld iets te zwak is met modric en rakitic samen.
YouR schreef op donderdag 10 november 2016 @ 12:23:
[...]

N'zonzi en busquets zijn beide heel sterk, ik twijfel alleen of ik ze samen ga laten spelen of niet. Busquets hoort ook eigenlijk in de basis, omdat die meer lengte heeft dan zonzi en verdedigend beter. Heb nu het idee dat mijn middenveld iets te zwak is met modric en rakitic samen.
Maakt Busquets het niet juist zwak?
Mijn ervaring is dat de meeste spelers simpelweg hem weten te ontwijken op snelheid.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• YouR
Bossie schreef op donderdag 10 november 2016 @ 12:29:
[...]

Maakt Busquets het niet juist zwak?
Mijn ervaring is dat de meeste spelers simpelweg hem weten te ontwijken op snelheid.
Bedoel meer aan de bal bij het opzetten van de aanval. Dat ze de bal makkelijk afpakken en bij busquets gebeurt dat minder snel.
YouR schreef op donderdag 10 november 2016 @ 12:31:
[...]

Bedoel meer aan de bal bij het opzetten van de aanval. Dat ze de bal makkelijk afpakken en bij busquets gebeurt dat minder snel.
Opbouwen met je CDM is meestal ook niet verstandig :P

• MrMistral
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 09:48
Vissert schreef op donderdag 10 november 2016 @ 12:34:
[...]

Opbouwen met je CDM is meestal ook niet verstandig :P
Behalve als ie Kanté heet :+
YouR schreef op donderdag 10 november 2016 @ 11:16:

Kreeg 'm gister tijdens draft. Speelde heerlijk :)

PSN: MrMistral

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 03-10 12:41
MrMistral schreef op donderdag 10 november 2016 @ 12:45:
[...]

[...]

Kante is iedereen dol op he

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

MrMistral schreef op donderdag 10 november 2016 @ 12:45:
[...]

[...]

Haha idd!

Ik had IF Gameiro als leenspeler en ik vond hem fijn spelen die 5 wedstrijden!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kluutmaran
http://www.futbin.com/17/squad/293528

Dit is mijn squad welke ik pas bij marketcrash ga verbeten misschien met van Nistelrooij zodat ik Robben als hybrid erin kan verwerken, anders met Suarez.

• YouR
Kluutmaran schreef op donderdag 10 november 2016 @ 12:56:

Dit is mijn squad welke ik pas bij marketcrash ga verbeten misschien met van Nistelrooij zodat ik Robben als hybrid erin kan verwerken, anders met Suarez.
Hoe bevalt Oblak in doel?

Door Marcelo te vervangen met zijn normale kaart pak je 150k, daar zou ik mijn elftal verder mee gaan upgraden.

Verwijderd

Als je dan toch al zover vooruit kijkt dan zou ik Iniesta en Marcelo ook verkopen. Neem aan dat Garay met zijn 54 pace ook de deur uit gaat?

Ik heb zelf Martial ondanks dat ik hem de fijnste speler uit het spel vind ook maar voor 30k verkocht en ga dit weekend met zijn loan kaart spelen. Zodra zijn contracten op zijn gebruik ik de loan kaart van Hazard gewoon.

• Kluutmaran
Ja prima keeper vooral in de 1 op 1. Corners komt hij nog wel ooit uit terwijl hij de bal niet heeft maar dat heeft elke keeper volgens mij.

• Kluutmaran
Bossie schreef op donderdag 10 november 2016 @ 13:00:
[...]

Door Marcelo te vervangen met zijn normale kaart pak je 150k, daar zou ik mijn elftal verder mee gaan upgraden.
Klopt maar ik heb nog 700k voor versterkingen dus niet direct nodig, Marcelo IF zal als hij de komende paar weken geen IF krijgt naar mijn mening enkel in waarde toenemen en anders heb ik de beste LB die ik maar kan hebben dus ook geen ramp.
Verwijderd schreef op donderdag 10 november 2016 @ 13:00:
[...]

Als je dan toch al zover vooruit kijkt dan zou ik Iniesta en Marcelo ook verkopen. Neem aan dat Garay met zijn 54 pace ook de deur uit gaat?

Ik heb zelf Martial ondanks dat ik hem de fijnste speler uit het spel vind ook maar voor 30k verkocht en ga dit weekend met zijn loan kaart spelen. Zodra zijn contracten op zijn gebruik ik de loan kaart van Hazard gewoon.
Ja Pepe of Ramos staan daarvoor inderdaad op de nominatie maar verdedigers dalen altijd het hardste dus was nu geen prioriteit.

Iniesta verkopen is inderdaad wellicht geen slecht plan vooral omdat ik hem niet de fijnste speler vind.

• To easy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 05-10 00:29
Bossie schreef op donderdag 10 november 2016 @ 12:22:
[...]

Mijn probleem is voornamelijk met de kwalificatie tijden, doordeweeks is simpelweg lastig door werk/sport.
Dit weekend gaat dus niet lukken, volgende week ben ik doordeweeks niet thuis door werk en dan zijn we alweer bijna in december helaas.
Daar heb ik ook last van idd. En als ik 1 keer de finale gehaald heb dan ga ik daarna echt niet meteen weer opnieuw proberen. Maar denk dat tijd idd de grootste tegenstander is.

Verwijderd

To easy schreef op donderdag 10 november 2016 @ 13:13:
[...]

Daar heb ik ook last van idd. En als ik 1 keer de finale gehaald heb dan ga ik daarna echt niet meteen weer opnieuw proberen. Maar denk dat tijd idd de grootste tegenstander is.
Precies. Ik denk dat je morgen rond 8 uur (dan begint de weekend league dacht ik) ook direct de meest fanatieke spelers tegen komt. Daarnaast heb je het probleem dat iedereen deel mag nemen aan het toernooi en je dus ook de mensen tegen kan komen die 40 van de 40 gewonnen hebben en daarnaast nog wat pakketjes willen verdienen door het toernooi te winnen.

• Arwintju
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 14:45
Verwijderd schreef op donderdag 10 november 2016 @ 13:20:
[...]

Precies. Ik denk dat je morgen rond 8 uur (dan begint de weekend league dacht ik) ook direct de meest fanatieke spelers tegen komt. Daarnaast heb je het probleem dat iedereen deel mag nemen aan het toernooi en je dus ook de mensen tegen kan komen die 40 van de 40 gewonnen hebben en daarnaast nog wat pakketjes willen verdienen door het toernooi te winnen.
Ook ik maak hier dankbaar gebruik van. ik was al gekwalificeerd voor de WL via de 1ste divisie en vind de pakjes die je krijgt bij het winnen van het toernooi een te mooie kans om te laten liggen. Het gaat allemaal zonder druk dus ik heb al 2x het toernooi gewonnen. Beetje zuur voor de mensen die dit toernooi echt nodig hebben om te kwalificeren maar mooie kans voor mij voor wat extra pakjes.
Verwijderd schreef op donderdag 10 november 2016 @ 13:20:
[...]

Ik ben morgen vrij en het is verleidelijk maar ik kan het beste even een paar uur wachten voor ik aan de WL begin. Dan zitten de topspelers al wat niveaus hoger.

Verwijderd

Vissert schreef op donderdag 10 november 2016 @ 13:33:
[...]

Ik ben morgen vrij en het is verleidelijk maar ik kan het beste even een paar uur wachten voor ik aan de WL begin. Dan zitten de topspelers al wat niveaus hoger.
Zei het afgelopen weekend ook en op zich is het super logisch aangezien EA werkt met een ELO systeem om een gelijke tegenstander te vinden. Het is hier alleen gebaseerd op skill rating wat je kunt terug vinden op het leaderbord.

Sommigen verklaren je voor gek als je zegt dat later beginnen zo zijn voordeel heeft maar deze lui hebben het waarschijnlijk niet gespeeld 8)7 Verwacht niet teveel van de pakketjes die je krijgt trouwens. 2 mega packs en 1 rare players pack en mijn meest waardevolle ding was een hunter kaart. Jese was mijn meest waardevolle speler die ik voor maar liefst 1000 coins heb kunnen verkopen :')
Verwijderd schreef op donderdag 10 november 2016 @ 13:40:
[...]

Zei het afgelopen weekend ook en op zich is het super logisch aangezien EA werkt met een ELO systeem om een gelijke tegenstander te vinden. Het is hier alleen gebaseerd op skill rating wat je kunt terug vinden op het leaderbord.

Sommigen verklaren je voor gek als je zegt dat later beginnen zo zijn voordeel heeft maar deze lui hebben het waarschijnlijk niet gespeeld 8)7 Verwacht niet teveel van de pakketjes die je krijgt trouwens. 2 mega packs en 1 rare players pack en mijn meest waardevolle ding was een hunter kaart. Jese was mijn meest waardevolle speler die ik voor maar liefst 1000 coins heb kunnen verkopen :')
Mijn gold 2 plek van 1.5 week geleden leverde een Ribery op. Daarnaast veel spul voor de SBC. Alles bij elkaar zo'n 80k denk ik.

• Mars18
Arwintju schreef op donderdag 10 november 2016 @ 13:26:
[...]

Ook ik maak hier dankbaar gebruik van. ik was al gekwalificeerd voor de WL via de 1ste divisie en vind de pakjes die je krijgt bij het winnen van het toernooi een te mooie kans om te laten liggen. Het gaat allemaal zonder druk dus ik heb al 2x het toernooi gewonnen. Beetje zuur voor de mensen die dit toernooi echt nodig hebben om te kwalificeren maar mooie kans voor mij voor wat extra pakjes.
Bedoel je fut champions? die kan je toch maar 1x winnen ?

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Verwijderd

Mars18 schreef op donderdag 10 november 2016 @ 13:47:
[...]

Bedoel je fut champions? die kan je toch maar 1x winnen ?
Daily tournaments ;) Kun je 7 keer per dag aan mee doen volgens mij.

• Mars18
Verwijderd schreef op donderdag 10 november 2016 @ 13:48:
[...]

Daily tournaments ;) Kun je 7 keer per dag aan mee doen volgens mij.
Dat is toch fut champions ;)

Verwijderd

Nee je moet divisie 1 winnen of niet degraderen om een ticket voor de weekend league te krijgen. Daarnaast kun je door middel van de dagelijkse toernooien een ticket krijgen voor de WL.

• Mars18
Verwijderd schreef op donderdag 10 november 2016 @ 13:53:
[...]

Nee je moet divisie 1 winnen of niet degraderen om een ticket voor de weekend league te krijgen. Daarnaast kun je door middel van de dagelijkse toernooien een ticket krijgen voor de WL.
Eens, maar een user hierboven schrijft dat hij aan dat toernooi paar keer mee heeft gespeeld en pakjes kreeg, maar dat is niet bij de dagelijkse.

Sorry voor de verwarring

Verwijderd

Mars18 schreef op donderdag 10 november 2016 @ 13:55:
[...]

Eens, maar een user hierboven schrijft dat hij aan dat toernooi paar keer mee heeft gespeeld en pakjes kreeg, maar dat is niet bij de dagelijkse.

Sorry voor de verwarring
Je hebt er een aantal tussen zitten waar je een pakketje krijgt of een kleine vergoeding. Er staat per dag wel wat je kunt krijgen als je wint. Dit verschilt per dag.

• Beavbusi
Andere gast die denk ik wel in gold of elite zaten krijgen gewoon IF Salah Boudebouz en nog een, de andere krijg gewoon IF auba haha

• Arwintju
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 14:45
Mars18 schreef op donderdag 10 november 2016 @ 13:55:
[...]

Sorry voor de verwarring
Het dagelijkse toernooi kun je spelen totdat je pogingen op zijn. Dan maakt het niet uit of je al gekwalificeerd bent of niet. Op de PC (geen idee of de rewards over de platforms hetzelfde zijn) krijg je voor het winnen van het toernooi nu een La Liga premium gold pack en 500 coins. Packs zijn altijd interessant dus daarom probeer ik zoveel mogelijk te winnen.

• PeacockSR4
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 23-09-2021
http://www.futbin.com/17/squad/294289
Dit is mijn team, Courtois heb ik gisteren gekocht. Keepte prima vanmorgen, tot op een gegeven moment een spits van de tegenstander 1 op 1 met hem kwam, hij kwam uit en de tegenstander maakt een beweging naar de zijkant. In plaats van te duiken, of meebewegen besloot meneer om een denkbeeldige bal weg te trappen op een plek waar de echte bal nog niet geweest was,heel vreemd.

Maar goed, ik heb 170K om te besteden, versterking is niet per sé nodig, maar ik hou er wel van om uit tegeven. Met welke speler zouden jullie dit team versterken?

• Ambianz
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07-10 20:21
Zou proberen in te spelen op een komende potm. Zou hazard of allen kunnen zijn, evt nog paar andere maar lijkt me een prima investering

• Thomas18GT
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-10 13:18
PeacockSR4 schreef op donderdag 10 november 2016 @ 15:13:
http://www.futbin.com/17/squad/294289
Dit is mijn team, Courtois heb ik gisteren gekocht. Keepte prima vanmorgen, tot op een gegeven moment een spits van de tegenstander 1 op 1 met hem kwam, hij kwam uit en de tegenstander maakt een beweging naar de zijkant. In plaats van te duiken, of meebewegen besloot meneer om een denkbeeldige bal weg te trappen op een plek waar de echte bal nog niet geweest was,heel vreemd.

Maar goed, ik heb 170K om te besteden, versterking is niet per sé nodig, maar ik hou er wel van om uit tegeven. Met welke speler zouden jullie dit team versterken?
Ik zou zeggen 2 nieuwe spitsen maar die zitten al op je bank, Musa en Welbeck :)
Kluutmaran schreef op donderdag 10 november 2016 @ 13:04:
[...]

Klopt maar ik heb nog 700k voor versterkingen dus niet direct nodig, Marcelo IF zal als hij de komende paar weken geen IF krijgt naar mijn mening enkel in waarde toenemen en anders heb ik de beste LB die ik maar kan hebben dus ook geen ramp.

[...]

Ja Pepe of Ramos staan daarvoor inderdaad op de nominatie maar verdedigers dalen altijd het hardste dus was nu geen prioriteit.

Iniesta verkopen is inderdaad wellicht geen slecht plan vooral omdat ik hem niet de fijnste speler vind.
Iniesta laten gaan, of als wissel houden voor als je bijvoorbeeld switched naar 433-4.
Dan Modric halen wat misschien wel de beste box to box middenvelder ingame is.

Gamero is ook redelijk cheap en toch een leuke boost voor je spits, anders gewoon Griezman lekker halen als je toch 700k hebt. Gisteren ben ik zelf overigens heerlijk nat gegaan tegen een la liga team met Williams voorin, wat qua stats vooral een cheap bale is.

N'zonzi IF met een pace kaartje lijkt qua stats ook een prima CDM.

* Bossie heeft toevallig veel gepuzzeld met 433-2 voor La Liga op futbin

• PeacockSR4
Thomas18GT schreef op donderdag 10 november 2016 @ 15:17:
[...]

Ik zou zeggen 2 nieuwe spitsen maar die zitten al op je bank, Musa en Welbeck :)
Welback past echt niet goed bij mij, Kane doet het super met een Hunter kaart erop.
Musa is m'n favoriete supersub :9

• Thomas18GT
PeacockSR4 schreef op donderdag 10 november 2016 @ 15:29:
[...]

Welback past echt niet goed bij mij, Kane doet het super met een Hunter kaart erop.
Musa is m'n favoriete supersub :9
Haha met Welbeck heb ik ook nog nooit gespeeld maar dat type spelers bevalt me wel :+

Misschien een Diego Costa naast Musa?

• PeacockSR4
Thomas18GT schreef op donderdag 10 november 2016 @ 15:39:
[...]

Haha met Welbeck heb ik ook nog nooit gespeeld maar dat type spelers bevalt me wel :+

Misschien een Diego Costa naast Musa?
Ik denk dat het inderdaad een Diego Costa wordt met Hunter of een Vardy met Finisher erop. Even kijken wat wijsheid is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Kevin de Bruyne en Koscienly gepackt eerst walkout :)
Dat was het weekend wel waart :)

• HowsMyApple
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 13:34
Zijn er hier nog meer mensen die niet automatisch geplaatst zijn voor de weekend league, ookal hebben ze minstens Gold 3 gehaald bij de vorige weekend league?

Verwijderd

Ik zit zo even te kijken naar nog wat tijdelijke upgrades maar de prijzen gaan echt nergens over als je kijkt naar de populaire spelers :+

http://www.futbin.com/popular
HowsMyApple schreef op donderdag 10 november 2016 @ 17:20:
Zijn er hier nog meer mensen die niet automatisch geplaatst zijn voor de weekend league, ookal hebben ze minstens Gold 3 gehaald bij de vorige weekend league?
Zit je toevallig op de PC ? Daar moet je Elite 3 halen in ieder geval. Ik heb gold 3 en ben gekwalificeerd.

[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 10-11-2016 17:25 ]

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09-10 00:34

Turfschipper

Hup NAC

Thomas18GT schreef op donderdag 10 november 2016 @ 07:49:
[...]

Met alle respect hoor, maar een mening van iemand over een spel die dat spel niet gekocht heeft neem ik niet heel serieus.

Daarnaast, als je die discussie daadwerkelijk had gelezen zie je ook dat (bijna) niemand zegt dat er geen scripting/momentum in het spel zit, maar dat het gewoon onderdeel is van het spel en je ermee om moet leren gaan, net als in het echt met een slechte dag van je medespelers.

Weer teveel woorden aan vuil gemaakt :+
1. Het zit al jaren er in, en nu weer. En het is niet relevant of ik de game zelf heb, of bij iemand heb geprobeerd.

2. Ja, ik heb het heel goed gelezen. En ja, in dit topic zitten nog steeds mensen die beweren dat het er niet in zit. Dat het tussen de oren zit ed.

Maar idd maak je woorden niet vuil. Ik ga met jou niet in discussie. Heb namelijk ook gelezen dat jij geen respect voor andere meningen toont. Het heeft ook geen zin, want jij staat nergens voor open. Je hebt je mening, en basta..

Nou ok, ook prima hoor.

[ Voor 5% gewijzigd door Turfschipper op 10-11-2016 18:21 ]

• Thomas18GT
Turfschipper schreef op donderdag 10 november 2016 @ 18:14:
[...]

1. Het zit al jaren er in, en nu weer. En het is niet relevant of ik de game zelf heb, of bij iemand heb geprobeerd.

2. Ja, ik heb het heel goed gelezen. En ja, in dit topic zitten nog steeds mensen die beweren dat het er niet in zit. Dat het tussen de oren zit ed.

Maar idd maak je woorden niet vuil. Ik ga met jou niet in discussie. Heb namelijk ook gelezen dat jij geen respect voor andere meningen toont. Het heeft ook geen zin, want jij staat nergens voor open. Je hebt je mening, en basta..

Nou ok, ook prima hoor.
Haha, het zou een mooie boel zijn als Tweakers voor een review een game alleen even gaat proberen op locatie, dan neemt niemand ze meer serieus. Jouw mening gebaseerd op wat proberen vind ik dus niet erg relevant. Dat lijkt me heel respectvol gezegd met een prima argumentatie.

Dat momentum erin zit zal best, en dat je er niet mee om kunt gaan en de game niet koopt is ook helemaal prima, alleen maar respect voor je keuze :)

Verwijderd

Ik ben in verval! Na 5 titels op rij in de laatste wedstrijd mijn tiende punt gepakt voor lijfsbehoud. Mijn tegenstanders zijn niet beter of slechter dan voorheen. Het ligt er vooral aan dat ik totaal fantasieloos aanval. Verdedigend maak ik minimaal 1 fout per pot dat tot een goal leidt. Zo vaak 1-1 en 0-1. Ben al geswicht naar 4321. Dat lijkt leuk te spelen, al mis ik wel de middenvelders van 41212. Ook vind ik 1 spits magertjes. Iemand suggesties voor een andere narrow formatie met veel middenvelders?

• Mars18
Lekker dan. Bleek maar 1 poging vandaag te hebben.

2e ronde verloren van iemand met

De gea
Modric
Bale
S ramos
De bruyne
Hazard
Kante

Pfff

• HowsMyApple
Verwijderd schreef op donderdag 10 november 2016 @ 17:21:
Ik zit zo even te kijken naar nog wat tijdelijke upgrades maar de prijzen gaan echt nergens over als je kijkt naar de populaire spelers :+

http://www.futbin.com/popular

[...]

Zit je toevallig op de PC ? Daar moet je Elite 3 halen in ieder geval. Ik heb gold 3 en ben gekwalificeerd.
Jep ik speel inderdaad op de PC. Wat een rare regeling, heb daar nergens iets over gelezen eigenlijk. Dan nog maar even snel een teampje in elkaar flanzen en de cup winnen.

• MitchelFC
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 25-09 04:07
Morgen is het weer tijd voor de weekend league! Ik heb 620.000 coins om mijn team te bouwen, iemand die een leuke squad voor me in elkaar kan knutselen? Ik probeer nu al een uur lang op futbin een mooie team te maken maar het lukt me niet echt, ik speel alleen wel met 4-1-2-1-2 ( small )

http://www.instagram.com/mitcheldenkers

MitchelFC schreef op donderdag 10 november 2016 @ 19:29:
Morgen is het weer tijd voor de weekend league! Ik heb 620.000 coins om mijn team te bouwen, iemand die een leuke squad voor me in elkaar kan knutselen? Ik probeer nu al een uur lang op futbin een mooie team te maken maar het lukt me niet echt, ik speel alleen wel met 4-1-2-1-2 ( small )
FC Bossie ?
http://www.futbin.com/17/squad/96694

Verwijderd schreef op donderdag 10 november 2016 @ 18:38:
Ik ben in verval! Na 5 titels op rij in de laatste wedstrijd mijn tiende punt gepakt voor lijfsbehoud. Mijn tegenstanders zijn niet beter of slechter dan voorheen. Het ligt er vooral aan dat ik totaal fantasieloos aanval. Verdedigend maak ik minimaal 1 fout per pot dat tot een goal leidt. Zo vaak 1-1 en 0-1. Ben al geswicht naar 4321. Dat lijkt leuk te spelen, al mis ik wel de middenvelders van 41212. Ook vind ik 1 spits magertjes. Iemand suggesties voor een andere narrow formatie met veel middenvelders?
stel al je aanvallers in met stay central, get in behind en evt press back line. Dan heb je genoeg aanvallers. Probeer dat eens.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

• Terranova
  • Laatst online: 16:58
Ligt het aan mij of is het aantal klootzakken als tegenstander veel hoger in FUT Champions, ik ben de afgelopen week echt al veel figuren tegen geworden die bewust lijken te irriteren met die klote replays. In de normale divisions heb ik er echter amper last van. Doen ze dat omdat je toch minder geneigd ben te quiten bij Champions voor die extra coins?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Terranova schreef op donderdag 10 november 2016 @ 20:42:
Ligt het aan mij of is het aantal klootzakken als tegenstander veel hoger in FUT Champions, ik ben de afgelopen week echt al veel figuren tegen geworden die bewust lijken te irriteren met die klote replays. In de normale divisions heb ik er echter amper last van. Doen ze dat omdat je toch minder geneigd ben te quiten bij Champions voor die extra coins?
De FUT community zit vol met klootzakken helaas. Soms skip ik ook wel een herhaling om dan vervolgens te zien hoe mijn tegenstander wel alle herhalingen kijkt bij een gelijkmaker. Het is sowieso nog erger met mensen die herhalingen bekijken. Je kunt nog van geluk spreken dat die hele opstelling in het begin niet hoeft te zien.

Verwijderd

Bean77 schreef op donderdag 10 november 2016 @ 20:29:
[...]

stel al je aanvallers in met stay central, get in behind en evt press back line. Dan heb je genoeg aanvallers. Probeer dat eens.
Al die cams bedoel je?

• Terranova
Verwijderd schreef op donderdag 10 november 2016 @ 20:54:
[...]

De FUT community zit vol met klootzakken helaas. Soms skip ik ook wel een herhaling om dan vervolgens te zien hoe mijn tegenstander wel alle herhalingen kijkt bij een gelijkmaker. Het is sowieso nog erger met mensen die herhalingen bekijken. Je kunt nog van geluk spreken dat die hele opstelling in het begin niet hoeft te zien.
Net poging 2, gelijk weer tegen zo'n klootzak met die replays. Gelukkig heb ik em wel kunnen verslaan. Ging uiteindelijk zelf ook maar tijdrekken waardoor hij juist degene was die op tilt sloeg. 3 rode kaarten omdat het niet lukte :P

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:47
Niet vaak meegemaakt, maar kreeg vandaag n erg vriendelijk berichtje van iemand na de wedstrijd voorzien van wat ziektes 8)7 .
Ik kreeg bij 1-0 voor in de 34e min rood, dus zakte wat meer in (nog lang geen park the bus). Toen kon ik 1x goed counteren op t eind toen hij all out attack ging, dus 2-0 gewonnen. Daar was hij duidelijk niet blij mee. Maar ja, ik ga me niet met 10 man laten overlopen :P

Verwijderd

Nachtapotheker schreef op donderdag 10 november 2016 @ 21:50:
Niet vaak meegemaakt, maar kreeg vandaag n erg vriendelijk berichtje van iemand na de wedstrijd voorzien van wat ziektes 8)7 .
Ik kreeg bij 1-0 voor in de 34e min rood, dus zakte wat meer in (nog lang geen park the bus). Toen kon ik 1x goed counteren op t eind toen hij all out attack ging, dus 2-0 gewonnen. Daar was hij duidelijk niet blij mee. Maar ja, ik ga me niet met 10 man laten overlopen :P
:)

Is mijn enige reactie. 90% van de tijd reageer ik niet. Zonde van de tijd en je bloeddruk. Alleen als ik het echt leuk vond dat ik won stuur ik een glimlachje. Positieve energie moet je verspreiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HowsMyApple
Nachtapotheker schreef op donderdag 10 november 2016 @ 21:50:
Ik kon altijd wel lachen om die berichtjes toen ik nog op de Xbox speelde. Geeft alleen maar meer voldoening als je ze zo boos zijn wanneer je van ze hebt gewonnen. Speel nu voor t 2e jaar Fifa op de PC en daar kan je helaas niet zo gemakkelijk berichten naar je directe tegenstander sturen als op xbox en ps.

Overigens me weer in 1 keer kunnen plaatsen voor de weekend league. Dit keer proberen alle 25 matches te spelen en dan moet minstens Elite 3 wel te halen zijn.

[ Voor 8% gewijzigd door HowsMyApple op 11-11-2016 01:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pff gisteravond "even" divisie 3 afgemaakt. Ik had al een mooie killstreak van 5x gelijk spelen. Gelukkig met nog 4 potjes te gaan er toch nog 2 gewonnen waardoor ik nog 2 wedstrijden had voor 1 punt. Alles ging mis waar het mis kon gaan; rood pakken in de 16 van de tegenstander, in de extra tijd van rust nog 2 goals om de oren krijgen, alleen maar klote rebound goals of schoten van 40 meter. Het momentum was niet aan mijn kant iig :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vissert schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 07:12:
Pff gisteravond "even" divisie 3 afgemaakt. Ik had al een mooie killstreak van 5x gelijk spelen. Gelukkig met nog 4 potjes te gaan er toch nog 2 gewonnen waardoor ik nog 2 wedstrijden had voor 1 punt. Alles ging mis waar het mis kon gaan; rood pakken in de 16 van de tegenstander, in de extra tijd van rust nog 2 goals om de oren krijgen, alleen maar klote rebound goals of schoten van 40 meter. Het momentum was niet aan mijn kant iig :(
Goh het bestond toch niet en het is toch je eigen individuele klasse?

Afbeeldingslocatie: https://3.bp.blogspot.com/_HXP2Z5GXFO8/S_tEWsODbnI/AAAAAAAAII8/ZOz6bl98b2A/s1600/tin+foil+hat.jpg

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 08:10:
[...]

Goh het bestond toch niet en het is toch je eigen individuele klasse?

[afbeelding]
Niet huilen Niels :p ik heb het nooit ontkent. Ik kon het uit frustratie niet terugkijken maar ik denk dat merendeel mijn eigen fout was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hopelijk komt Milik weer terug als vanouds :) - https://www.reddit.com/r/.../?st=ivdk3mkq&sh=8a839bcb
Vissert schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 08:42:
[...]

Niet huilen Niels :p ik heb het nooit ontkent. Ik kon het uit frustratie niet terugkijken maar ik denk dat merendeel mijn eigen fout was.
Ga ervan uit dat anderen je niet zullen sparen want je gooit nu weer allemaal olie op het vuur. Zie aan de +1 al dat je waarschijnlijk gespaard blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pascal073
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 12-06 18:10
Net 15k bij elkaar gespeeld en was aan het twijfelen of Smalling halen of een pakje van 15k :p
Toch maar gekozen voor de 15K pack haal ik modric eruit hahaha xD
Weer 90k rijker :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
Terranova schreef op donderdag 10 november 2016 @ 21:33:
[...]

Net poging 2, gelijk weer tegen zo'n klootzak met die replays. Gelukkig heb ik em wel kunnen verslaan. Ging uiteindelijk zelf ook maar tijdrekken waardoor hij juist degene was die op tilt sloeg. 3 rode kaarten omdat het niet lukte :P
Haha laatst ook een park the busser na 20 minuten en een 1-0 voorsprong een berichtje gestuurd dat ik enkel achterin rond ging tikken als hij niet van tactiek veranderde. Na 70 minuten wat berichten terug met teksten die ook in Narcos zitten ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
Kluutmaran schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 10:14:
[...]

Haha laatst ook een park the busser na 20 minuten en een 1-0 voorsprong een berichtje gestuurd dat ik enkel achterin rond ging tikken als hij niet van tactiek veranderde. Na 70 minuten wat berichten terug met teksten die ook in Narcos zitten ;).
Geniaal, helaas kost zo'n potje dan al snel 10 extra minuten, maarja anders erger je jezelf ook gewoon naar een nederlaag :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 10:05:
Hopelijk komt Milik weer terug als vanouds :) - https://www.reddit.com/r/.../?st=ivdk3mkq&sh=8a839bcb

[...]

Ga ervan uit dat anderen je niet zullen sparen want je gooit nu weer allemaal olie op het vuur. Zie aan de +1 al dat je waarschijnlijk gespaard blijft.
Ik denk dat de anderen precies begrijpen wat ik bedoel met momentum. Na de discussies van de laatste paar dagen heeft het woord "momentum" een cult status gekregen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vissert schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 10:51:
[...]

Ik denk dat de anderen precies begrijpen wat ik bedoel met momentum. Na de discussies van de laatste paar dagen heeft het woord "momentum" een cult status gekregen :+
Sommige halen handicap/scripting en momentum door elkaar. De enige manier om die onzin te verslaan is door de bal heel veel rond te tikken en eigenlijk als een klein kind te spelen, zodat de tegenstander de bal niet krijgt en jij je (op dat moment) geestelijk beperkte verdedigers niet hoeft te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nee, je lf, st en rf bedoelde ik

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Edit. Dubbele post

[ Voor 90% gewijzigd door Bean77 op 11-11-2016 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:47
Verwijderd schreef op donderdag 10 november 2016 @ 22:04:
[...]

:)

Is mijn enige reactie. 90% van de tijd reageer ik niet. Zonde van de tijd en je bloeddruk. Alleen als ik het echt leuk vond dat ik won stuur ik een glimlachje. Positieve energie moet je verspreiden.
Zo is dat, ik reageer nooit op dat soort onzin :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kidjuh
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 28-06 11:39
Denken jullie dat er nog iets gaat gebeuren met die movember kaarten? Heb er nu 5, maar als ik ze verkoop kan ik Robben halen... Keuzes Keuzes

PSN: Kidjuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op de movember kaarten valt op dit moment niets te verdienen volgens mij, dus ik zou ze nog even houden. Ik heb er 6 of 7 stuks voor iets boven de discardprijs kunnen halen, dus als er niets met de kaarten gebeurt, is het verlies minimaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 12:14:
Op de movember kaarten valt op dit moment niets te verdienen volgens mij, dus ik zou ze nog even houden. Ik heb er 6 of 7 stuks voor iets boven de discardprijs kunnen halen, dus als er niets met de kaarten gebeurt, is het verlies minimaal.
Waarschijnlijk niets, een SBC was waarschijnlijk gelijktijdig gereleased om de hype groter te maken.
Heb er zelf ook eentje gehaald, omdat de speler toch al wilde hebben en de +5 STA van November altijd mooi meegenomen is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SterqVerhael
  • Laatst online: 09-09-2024
Vissert schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 10:51:
[...]

Daar komt bij dat "composure" belangrijker is dan "momentum". :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambianz
Hoe kun je een replay terugkijken van een online gespeelde wedstrijd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyUtd4Life
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 09-10 00:13
Ambianz schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 13:57:
Hoe kun je een replay terugkijken van een online gespeelde wedstrijd?
De hele wedstrijd kan je niet terugkijken zonder gebruik te maken van opname apparatuur/software of de opname functionaliteit van je console. De highlights van de wedstrijd zijn na de wedstrijd gewoon in het scherm te zien waarin je ook een overzicht krijg van wedstrijdstatistieken.

FIFA Benelux Administrator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambianz
Oh oke zonde, had wel een grappig filmpje wat fifa even samenvatte in 10 seconde.

Was erg goed bezig, veel kansen maar nog geen goal, krijg een vrije bal voor buitenspel en die wil ik met Y nemen naar een speler ernaast in de loop. Echter wil fifa de bal in de loop naar de speler erachter geven, de laatste man die niet aan het spel deelneemt. Vervolgens loopt de aanvaller door en krijgt een penalty door "shirtje trekken". Zit precies in de goede hoek met de penalty glitch en de bal gaat door de keeper heen het net in.

Typisch. Verloren helaas, maar nog genoeg kansen om te promoveren dus maak me er niet zo druk om

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ambianz schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 14:30:
Oh oke zonde, had wel een grappig filmpje wat fifa even samenvatte in 10 seconde.

Was erg goed bezig, veel kansen maar nog geen goal, krijg een vrije bal voor buitenspel en die wil ik met Y nemen naar een speler ernaast in de loop. Echter wil fifa de bal in de loop naar de speler erachter geven, de laatste man die niet aan het spel deelneemt. Vervolgens loopt de aanvaller door en krijgt een penalty door "shirtje trekken". Zit precies in de goede hoek met de penalty glitch en de bal gaat door de keeper heen het net in.

Typisch. Verloren helaas, maar nog genoeg kansen om te promoveren dus maak me er niet zo druk om
Je hebt dit jaar ook als je een hoek kiest iets naast waar de keeper staat dat je hem altijd raak kunt schieten omdat hij of onder de keeper gaat of via het lichaam alsnog het doel in gaat.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/lvOZtsI.png

Vorig jaar zag je soms ook dat een bal door een hand ging ofzo dus het is niet zo zeer de Frostbite engine 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 3xH
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 01-01-2023

3xH

Het is een fabel dat je altijd raak kan schieten! Ik heb zelf mee gemaakt dat iemand wel wist hoe je dat moet stoppen. Je kan blijkbaar ervoor zorgen dat je keeper niet volledig naar de hoek duikt. Het blijft wel een effectieve manier om penalty's te nemen, maar het is geen garantie dat hij erin gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

3xH schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 16:06:
Het is een fabel dat je altijd raak kan schieten! Ik heb zelf mee gemaakt dat iemand wel wist hoe je dat moet stoppen. Je kan blijkbaar ervoor zorgen dat je keeper niet volledig naar de hoek duikt. Het blijft wel een effectieve manier om penalty's te nemen, maar het is geen garantie dat hij erin gaat.
De enige manier om hem te stoppen is een stap opzij te doen maar ik zie maar weinig tegenstanders die dat doen. Zolang ik dat stomme pijltje heb dan wil het meestal om hem in de kruising te schieten waar de tegenstander ook niet snel bij komt als hij perfect in het midden staat.

Net als bij normale schoten is het nooit een garantie dat hij er in gaat. Wanneer de bal de keeper gepasseerd is dan heb je altijd nog de paal :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
3xH schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 16:06:
Precies. En als je de power bar in de gaten houdt, dan weet je ook op welke hoogte zo'n beetje de bal komt. Daarmee sluit je al veel opties uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bean77 schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 11:26:
[...]

Nee, je lf, st en rf bedoelde ik
Ah, snapte je al niet. Speel 4,3,2,1 met de cams. Zal morgen verder snuffelen. Sleutelen aan teams is vrij leuk om te doen lijkt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 17:15:
[...]

Ah, snapte je al niet. Speel 4,3,2,1 met de cams. Zal morgen verder snuffelen. Sleutelen aan teams is vrij leuk om te doen lijkt. :)
Kijk ook goed naar de workrates, die zijn ook best belangrijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 17:15:
[...]

Bedoel je niet 4231 dan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3xH
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 01-01-2023

3xH

Verwijderd schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 16:18:

Zolang ik dat stomme pijltje heb dan wil het meestal om hem in de kruising te schieten waar de tegenstander ook niet snel bij komt als hij perfect in het midden staat.
Stomme pijltje? Ik wou dat ik hem nog had. ;) Ik heb dat maar heel kort gehad. Blijkbaar ziet de een dat langer dan de ander.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
3xH schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 17:39:
[...]

Stomme pijltje? Ik wou dat ik hem nog had. ;) Ik heb dat maar heel kort gehad. Blijkbaar ziet de een dat langer dan de ander.
Kun je gewoon aanzetten, staat zelfs in het on screen menu met opties. (pijltje naar beneden dacht ik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

3xH schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 17:39:
[...]

Vind het zo belachelijk dat wanneer 1 speler hem gedisabled heeft dat hij dan ook voor de ander niet gebruikt kan worden. Je kunt de trainer aanzetten, waarna je een soort van richting te zien krijgt, maar dat is het net niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ze zeggen wel eens: great minds think alike. Dat gaat nu niet op. Je hebt helemaal gelijk. 2 cdms, 3 cams.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoodlum77
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 02-07 10:18
Pff vandaag is mijn account tijdelijk geblokkeerd. Al via Chat en telefoon contact gehad met EA. Wat blijkt mijn account is under investigation. Kan wel tot in de loop van volgende week duren. Ongelooflijk. Lijkt me dat je toch eerst onderzoekt voor je iemand blokkeert. Echt zo gefucked. Heb overigens geen coins gekocht of iets. Bleh lekker begin van het weekend

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 18:05:
[...]

Vind het zo belachelijk dat wanneer 1 speler hem gedisabled heeft dat hij dan ook voor de ander niet gebruikt kan worden. Je kunt de trainer aanzetten, waarna je een soort van richting te zien krijgt, maar dat is het net niet.
Je bedoelt die pijl die de looprichting/schotrichting bij een penalty?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bossie schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 18:54:
[...]

Je bedoelt die pijl die de looprichting/schotrichting bij een penalty?
Dat pijltje met de powerbar ja ;) En wanneer je de trainer gebruikt zie je alleen een pijltje voor de speler maar dat is alles behalve accuraat mikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 19:00:
[...]

Dat pijltje met de powerbar ja ;) En wanneer je de trainer gebruikt zie je alleen een pijltje voor de speler maar dat is alles behalve accuraat mikken.
Idd, maar het is beter dan zonder waarbij het helemaal relatief is.
Daarnaast zal de penalty stat daar ook nog wel op de een of andere manier invloed op hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bossie schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 19:06:
[...]

Idd, maar het is beter dan zonder waarbij het helemaal relatief is.
Daarnaast zal de penalty stat daar ook nog wel op de een of andere manier invloed op hebben.
Ik vraag mij dat eigenlijk wel af of het dit jaar wel zoveel boeit. In mijn ene team schoot Gabi de penalties standaard en die schoot ze er vlekkeloos in (67 finishing, 81 shotpower en 83 penalties). Ik denk dat alleen shotpower echt uit maakt hoe snel de bal naar het doel gaat. Je hebt zelfs mensen die met keepers penalties nemen en vervolgens perfect in de kruising schieten.

Het is ook niet zo dat als je iemand hebt met 99 penalties en dan compleet naast het doel mikt dat hij hem toch even in de kruising schiet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 18:08:
[...]

Ze zeggen wel eens: great minds think alike. Dat gaat nu niet op. Je hebt helemaal gelijk. 2 cdms, 3 cams.
Haha, dat verandert de zaak ;)

Komend weekend leuke dingen doen en laat de frustratie van WL maar links liggen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bean77 schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 19:35:
[...]

Haha, dat verandert de zaak ;)

Komend weekend leuke dingen doen en laat de frustratie van WL maar links liggen.....
Heb m'n team gewoon omgebouwd hoor. Heb nu schurlle als lf en bellerabi op rf. Vriend javier blijft mooi in de spits. Moet er nog 30 bij prikken voor zijn 100e. Hij loopt 1 op 1 zo een beetje, dus moet lukken. Laat wel weten hoe het bevalt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 20:02:
[...]

Heb m'n team gewoon omgebouwd hoor. Heb nu schurlle als lf en bellerabi op rf. Vriend javier blijft mooi in de spits. Moet er nog 30 bij prikken voor zijn 100e. Hij loopt 1 op 1 zo een beetje, dus moet lukken. Laat wel weten hoe het bevalt. :)
Speel je ook online divisions? Als je ook op de ps4 speelt kunnen we wel eens tegen elkaar spelen zodat je wat kunt testen als je wilt.

Hier is het qua mijn selectie erg stil. Wachten op een crash die maar niet lijkt te komen.
Spaarcoins nemen alleen maar toe. Jammer dat EA geen rente toekent :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bean77 schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 21:22:
[...]

Speel je ook online divisions? Als je ook op de ps4 speelt kunnen we wel eens tegen elkaar spelen zodat je wat kunt testen als je wilt.

Hier is het qua mijn selectie erg stil. Wachten op een crash die maar niet lijkt te komen.
Spaarcoins nemen alleen maar toe. Jammer dat EA geen rente toekent :p
Ik zet dadelijk wel een paar prutsers voor max bin op de transfermarkt, mag je mijn Salah financieren.

Pagina: 1 ... 43 ... 190 Laatste

Let op:
Let op: handelen in coins is door EA niet toegestaan. Het is dan ook niet toegestaan dit in dit topic te bespreken.