Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17:44
Bean77 schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 11:28:
[...]

Raar is dat toch. Ik was niet van plan om mijn beste spelers te verkopen, maar door de stijging van prijzen toch maar gedaan met oog op de crash. Inmiddels alles verkocht en iets meer dan 600k winst (na aftrek 5% EA).

Ik heb nu 2 leuke teams en 1,7mln op de bank. Een beetje handelen maar tot de crash inzet.
http://www.futbin.com/17/squad/251239
http://www.futbin.com/17/squad/251269

[...]

Ah, speel je ook nog online divisies?

[...]

Volgens mij het in algemene zin zo dat procentueel de kans groter dat hij de 2-1 maakt dan jij de 3-0.
Vorig jaar wel, dit jaar nog niet gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Match creation in FUT has been disabled until further notice for an emergency maintenance. Please stay tuned for further information.

Het is weer zo laat :P Ik wacht wel even met de WL. Tot nu toe de volgende uitslagen: 6-1, 2-0 (ragequit), en 2-1 (lullig tegendoelpunt in de 90e).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Skann schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 19:20:
Gelukkig net op tijd al die Australiërs van Melbourne Victory en FC Sidney gedumpt. Daar zijn er ook wat mensen mee het schip ingegaan denk ik. Die werd wel verwacht.
Ik kreeg net een Sydney speler bij een Sbc all players pack. Maar ietsjes te laat! :)

Verder kwam ik 1 nationaliteit te kort voor de Portugal challenge. Doe was zo duur dat ik maar mijn 25 buitenlandse NOS spelers verpatsen heb. Koop van die muntjes zelf wel een pakje. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 21:01:
[...]

Ik kreeg net een Sydney speler bij een Sbc all players pack. Maar ietsjes te laat! :)

Verder kwam ik 1 nationaliteit te kort voor de Portugal challenge. Doe was zo duur dat ik maar mijn 25 buitenlandse NOS spelers verpatsen heb. Koop van die muntjes zelf wel een pakje. :)
Kan je nog steeds met flinke winst verkopen lijkt mij ;)

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weekend league is zoals ik al zei nog steeds counter + 1 groot geluksgoal met vervolgens park de bus :') 5 gewonnen en 3 verloren (2 onterecht). Echt walgelijk hoe sommige spelen om te winnen en dan ook nog eens bij de corner vlag staan.

https://www.reddit.com/r/.../?st=iv47vsg6&sh=f5e59b97

Prachtige videos trouwens voor als je nog wat wil lachen :P vooral datgene met de penals is geniaal.

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2016 22:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bean77 schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 21:53:
[...]

Kan je nog steeds met flinke winst verkopen lijkt mij ;)
Als iemand heel stom is wel ja. Maar de Del Piero challenge is schluss helaas. Nu wel alsnog een reden voor bronze pakjes: Go ahead en heracles spelertjes. Prijzen daarvan zijn wel wat gedaald. Gaan voor 'nog maar' 4k ipv 7k. Kennelijk minder rare dan de Australiërs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeweeherman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09-2024

peeweeherman

energieleverend.nl

PetrCech_3 schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 18:09:
Edit: Balen dit... Had flink wat Panathinaikos spelers en héél veel Benfica/Porto spelers die cvm/cm zijn. Heel zuur
Het blijft een beetje gokken met die marquees, die zieke geesten van EA weten er regelmatig een rare twist aan te geven. Tot nu toe dacht ik dat cv en dm altijd goed was, maar kijk nu naar de Londense derby :) . Toch aardig wat handel gehad hiermee, ook de Griekse. Ben nu al klaar voor de Milan derby over 2 weken, maar valt me op hoeveel spelers ik nu al verkoop die ik even later voor minimum bedrag weer koop.

Wordt trouwens ook tijd dat ik geld kan maken van die movmber kaartjes, ultimate scream is voorbij

[ Voor 7% gewijzigd door peeweeherman op 05-11-2016 06:47 ]

Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Had heel veel Panatinaikos, Olympiacos, Sydney en Melbourne spelers, ook 6 Mustafi's ofzo. Even wachten met verkopen, gisteren om 19:00 gooide iedereen de cv's op de markt natuurlijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe ervaren jullie de weekend league? Ik heb nu 9 wedstrijden gewonnen en heb nog 21 wedstrijden te gaan maar elk team lijkt zo'n beetje op elkaar. Elke keer is het weer hetzelfde verhaal met Musa, Vardy, Walcott en noem ze maar op.

De formule van veel tegenstanders lijkt echt op:
  1. Park the bus + counter aanval selecteren
  2. Scoor een lucky goal (lob bal of whatever)
  3. Park the bus nog meer
De tegenstanders die ik tegen kom die wel willen voetballen kan ik vaak wel aan maar het is echt zo droevig om elke keer hetzelfde soort tegenstander tegen te komen wat net als het Italiaanse team speelt.

En dan heb je nog dit :')
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/GzNaZQk.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 05 november 2016 @ 11:32:
Hoe ervaren jullie de weekend league? Ik heb nu 9 wedstrijden gewonnen en heb nog 21 wedstrijden te gaan maar elk team lijkt zo'n beetje op elkaar. Elke keer is het weer hetzelfde verhaal met Musa, Vardy, Walcott en noem ze maar op.

3. Park the bus nog meer
De tegenstanders die ik tegen kom die wel willen voetballen kan ik vaak wel aan maar het is echt zo droevig om elke keer hetzelfde soort tegenstander tegen te komen wat net als het Italiaanse team speelt.

[afbeelding]
Jij komt ook altijd alle slechte tegenstanders tegen zeg.

Maar mijn ervaring is anders. Helaas kom ik vaak voor (blijf normaal spelen) en word dan meestal bijgehaald en is het verschil daarna vaak 1 doelpunt/penalties. Park the bus dus nog niet echt tegengekomen. Lucky goals scoren jij en ik ook genoeg.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik herken wel wat Niels heeft. Veel tegenstanders met veel snelheid voorin. Ik heb vaak +65℅ bal bezit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit nu in zilver 2 en heb de helft van de matchen gespeeld ik ga voor gold 2 , zal niet gemakkelijk worden...

En 40 potjes blijft veel hoor

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 05-11-2016 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bean77 schreef op zaterdag 05 november 2016 @ 11:48:
[...]

Jij komt ook altijd alle slechte tegenstanders tegen zeg.

Maar mijn ervaring is anders. Helaas kom ik vaak voor (blijf normaal spelen) en word dan meestal bijgehaald en is het verschil daarna vaak 1 doelpunt/penalties. Park the bus dus nog niet echt tegengekomen. Lucky goals scoren jij en ik ook genoeg.
Sorry dat ik het zeg maar het enige wat ik hier nu van jou zie zijn troll reacties. Het gelukkig een bal mee krijgen of hoe dan ook is elke situatie anders en zelfs een speler op dezelfde plek zal een ander resultaat hebben dankzij RNG.
Vissert schreef op zaterdag 05 november 2016 @ 12:04:
Ik herken wel wat Niels heeft. Veel tegenstanders met veel snelheid voorin. Ik heb vaak +65℅ bal bezit.
5ATB is ook iets wat ik nu in Silver 2 veel meer tegen kom. Dan weet je direct waar je aan toe bent :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 05 november 2016 @ 12:56:
[...]

Sorry dat ik het zeg maar het enige wat ik hier nu van jou zie zijn troll reacties. Het gelukkig een bal mee krijgen of hoe dan ook is elke situatie anders en zelfs een speler op dezelfde plek zal een ander resultaat hebben dankzij RNG.

[...]
5ATB is ook iets wat ik nu in Silver 2 veel meer tegen kom. Dan weet je direct waar je aan toe bent :+
Stel je niet zo aan ;)
Met die 12-1 hoeven we gebash op EA voorlopig niet meer te horen.

Vraag mij af waarom ik mij eigenlijk gekwalificeerd heb omdat ik niet echt veel tijd heb om te spelen. De wedstrijden die ik speel eindigen vaak nog in verlenging/penalties.

Ik blijf misschien naïef normaal spelen bij een voorsprong, want het moet ook nog een beetje leuk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 03-10 12:41
Ik heb nu een leuk team van de premier league. Zal later foto maken.

Ook ik ga voor snelheid. Musa , mane wellback.

Had vanochtend hummels uit een pakje. Ik heb geen bundesliga team. Zag dat die voor 50.000 op de markt staat.

Heb nu maar max 7000 coins. Aan te raden om hem te verkopen he ?

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommiboy96
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 17-05-2024
Mars18 schreef op zaterdag 05 november 2016 @ 14:22:
Ik heb nu een leuk team van de premier league. Zal later foto maken.

Ook ik ga voor snelheid. Musa , mane wellback.

Had vanochtend hummels uit een pakje. Ik heb geen bundesliga team. Zag dat die voor 50.000 op de markt staat.

Heb nu maar max 7000 coins. Aan te raden om hem te verkopen he ?
Zeker doen want de prijzen zullen voorlopig niet heel snel stijgen

Psn: stone-face-lock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daiov97
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 08-10 22:41
Hopelijk komen er nog SBC's waarbij je de Movember kaartjes nodig hebt. Stuk of 15 kaartjes ingeslagen rond discardprijs. Nauwelijks risico (paar K), profit gigantisch indien EA even aardig is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daimen schreef op zaterdag 05 november 2016 @ 15:21:
Hopelijk komen er nog SBC's waarbij je de Movember kaartjes nodig hebt. Stuk of 15 kaartjes ingeslagen rond discardprijs. Nauwelijks risico (paar K), profit gigantisch indien EA even aardig is!
Ik hoop er ook op!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb er 1 maar ga er toch wel vanuit. De spelers zijn afgezien van een beetje fysiek niks meer waard dan de normale kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die Movember kaartjes zijn niet duur op dit moment, heb er nu ook zo'n 5 tegen nagenoeg discardprijs kunnen kopen. Loop weinig risico met die kaarten en hopelijk leveren ze wat op straks.

Heb nu Ryan, Gomis, Korb, Jedinak en Ledley.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Auba krijgt een IF. Zal er weer iemand een opmerking gaan maken :') ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net een Draft gedaan. Kreeg zo waar voor het eerst een legend. Sterker nog gelijk 3. Pele is best wel een beetje goed. In werkelijk alles. Valderama en Gullet waren ook wel leuk. Wel keurig in de finale verloren van een gast met 86 chem. Hij dribbelde me helemaal kapot. Mijn gebrek aan kwaliteiten als de tegenstander gaat slalommen, helpt geen legend tegen. :)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 05-11-2016 16:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik snap het gejammer niet zo met park the bus met fut champions. Een paar potjes gedaan en ik kom het nagenoeg helemaal niet tegen. En als het gebeurt dan vind ik het nog logisch dat de tegenstander het doet. Grappig is dat ik veel penalty series win terwijl ik er gewoon echt bagger in ben.

Volgende keer zal ik er geen moeite voor doen voor de WL. Kost teveel tijd voor wat je ervoor krijgt (tenzij je echt goed bent). Ik kijk dan liever een paar live voetbalwedstrijden dan de hele tijd "verplicht" wedstrijden spelen. Maar ieder zijn keus uiteraard :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amelandbor
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08-10 13:15
Waar ik me het meest aan erger met die counterploegen, welke ik ook enorm veel tegenkom in de WL, is dat ze elke keer de bal in het wildeweg naar voren rammen en gewoon altijd aankomen. Dan even zo snel mogelijk een paar keer op A drukken en dan een steekbal geven en rennen maar.

Ik snap de lol er niet van, maar wat ik nog belachelijker vind is dat het zo makkelijk wordt gemaakt, vooral na die update in mijn beleving.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PetrCech_3
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 23-09-2024
Welke spelers van Movember zijn voor nagenoeg de Buynow te halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Amelandbor schreef op zaterdag 05 november 2016 @ 17:08:
Waar ik me het meest aan erger met die counterploegen, welke ik ook enorm veel tegenkom in de WL, is dat ze elke keer de bal in het wildeweg naar voren rammen en gewoon altijd aankomen. Dan even zo snel mogelijk een paar keer op A drukken en dan een steekbal geven en rennen maar.

Ik snap de lol er niet van, maar wat ik nog belachelijker vind is dat het zo makkelijk wordt gemaakt, vooral na die update in mijn beleving.
Ach zo speel ik ook. EA stimuleert deze speelstijl heel erg. Tov fifa16 is er niet meer zoveel smaak qua speelstijl. Of je bouwt rustig op of je countert er op los.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas18GT
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-10 13:18
PetrCech_3 schreef op zaterdag 05 november 2016 @ 17:11:
Welke spelers van Movember zijn voor nagenoeg de Buynow te halen?
http://www.futbin.com/17/...r&sort=ps_price&order=asc

;)
Verwijderd schreef op zaterdag 05 november 2016 @ 16:43:
Auba krijgt een IF. Zal er weer iemand een opmerking gaan maken :') ?
Hebbbbbeeeeennnn O+

[ Voor 27% gewijzigd door Thomas18GT op 05-11-2016 17:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PetrCech_3
Ja, maar ik heb bijv Ryan nu gekocht voor 10k, maar het blijkt dat hij 9.760 is als ik een quicksell doe... Dat zie ik dus nergens staan bij Futbin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PetrCech_3 schreef op zaterdag 05 november 2016 @ 18:00:
[...]

Ja, maar ik heb bijv Ryan nu gekocht voor 10k, maar het blijkt dat hij 9.760 is als ik een quicksell doe... Dat zie ik dus nergens staan bij Futbin
Je mag wel iets van risico hebben hé. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PetrCech_3
Verwijderd schreef op zaterdag 05 november 2016 @ 19:06:
[...]

Je mag wel iets van risico hebben hé. :)
Risico, wat is dat? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Meh meh. Net de finale verloren van een draft omdat ik een cutscene dacht te skippen maar per ongeluk de uittrap nam.

(Nou ja ik verloor hem om meer redenen zoals niet scoren enzo, maar hoe brak is dat! :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Zit op mobiel vandaar even een screenshot.
Dit is mijn premier league team. 40k aan budget wat raden jullie aan om te doen ?

Afbeeldingslocatie: http://i64.tinypic.com/2vcthua.png

Bank is

Afbeeldingslocatie: http://i66.tinypic.com/e807rb.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i68.tinypic.com/2nle894.jpg

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Verwijderd schreef op zaterdag 05 november 2016 @ 20:29:
Meh meh. Net de finale verloren van een draft omdat ik een cutscene dacht te skippen maar per ongeluk de uittrap nam.

(Nou ja ik verloor hem om meer redenen zoals niet scoren enzo, maar hoe brak is dat! :) )
Jammer. Wel mooie beloningen gehad ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mars18 schreef op zaterdag 05 november 2016 @ 21:44:
Dit is mijn premier league team. 40k aan budget wat raden jullie aan om te doen ?

[afbeelding]

Bank is

[afbeelding]

[afbeelding]
Misschien Matic halen als CDM, en de rest besteden aan bijvoorbeeld Kompany en/of een CAM

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Bossie schreef op zondag 06 november 2016 @ 00:13:
[...]

Misschien Matic halen als CDM, en de rest besteden aan bijvoorbeeld Kompany en/of een CAM
Matic gehaald en in de spits lukaku !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoufyanH
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 26-04 03:33
Verwijderd schreef op zaterdag 05 november 2016 @ 11:32:

3. Park the bus nog meer

[afbeelding]
Haha nice, 12-1 ben ik nog niet tegengekomen jammer genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SoufyanH schreef op zondag 06 november 2016 @ 01:41:
[...]

Dat heb ik alleen als de tegenstander de controller neerlegt :+

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bossie schreef op zondag 06 november 2016 @ 08:06:
[...]

Dat heb ik alleen als de tegenstander de controller neerlegt :+
Vind het veel moeilijker om te scoren als iemand niet speelt. Na 11-1 was het wel duidelijk voor hem dat hij niet zoveel in te brengen had.
SoufyanH schreef op zondag 06 november 2016 @ 01:41:
[...]

Is wel eens fijn na al die ptb debielen. Hoorde van Jordi (MyUtd4life) ook dat iemand na een voorsprong 721 ging spelen :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amelandbor
Verwijderd schreef op zondag 06 november 2016 @ 09:28:
[...]

Vind het veel moeilijker om te scoren als iemand niet speelt. Na 11-1 was het wel duidelijk voor hem dat hij niet zoveel in te brengen had.
Dit is inderdaad ook zoiets waar ik me al jaren aan erger. Dat het verdedigend gezien haast beter is om een mannetje niet te besturen ipv wel 8)7

Ik zat er gisteren eens over na te denken, maar als ze er in ieder geval voor zorgen dat je een bal alleen kan afpakken als je op een knop drukt, dan zou dat al heel wat schelen volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mars18 schreef op zaterdag 05 november 2016 @ 21:44:

[afbeelding]

Bank is

[afbeelding]

[afbeelding]
Ik zou niet met 4 spitsen op de bank spelen, kun je er beter twee of drie van verkopen en daarmee je basisteam upgraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Amelandbor schreef op zondag 06 november 2016 @ 09:33:
[...]

Dit is inderdaad ook zoiets waar ik me al jaren aan erger. Dat het verdedigend gezien haast beter is om een mannetje niet te besturen ipv wel 8)7

Ik zat er gisteren eens over na te denken, maar als ze er in ieder geval voor zorgen dat je een bal alleen kan afpakken als je op een knop drukt, dan zou dat al heel wat schelen volgens mij.
Soms zelfs moeite om een bal dan af te pakken met een normale tackle :+ Het blijft vreemd inderdaad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommiboy96
Verwijderd schreef op zondag 06 november 2016 @ 09:28:

Is wel eens fijn na al die ptb debielen. Hoorde van Jordi (MyUtd4life) ook dat iemand na een voorsprong 721 ging spelen :')
Ja dit is dus waarom we geen custom formaties kunnen hebben. Op reddit kwam ik dit tegen
https://clips.twitch.tv/nick_28t/ExuberantWaspDansGame

[ Voor 10% gewijzigd door tommiboy96 op 06-11-2016 10:25 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

tommiboy96 schreef op zondag 06 november 2016 @ 10:24:
[...]

Ja dit is dus waarom we geen custom formaties kunnen hebben. Op reddit kwam ik dit tegen
https://clips.twitch.tv/nick_28t/ExuberantWaspDansGame
Mensen zijn echt zo triest. Ik ging er echt niet vanuit dat ik alle 40 ging winnen maar het aantal wat ik heb verloren door zulke BS formaties, het continu rondspelen van de bal om tijd te rekken is echt al veel te veel. Extra spul Net nog dit team tegen gekomen: http://www.futbin.com/17/squad/264931

Na 2-0 vond ik het wel best aangezien hij blijkbaar al het geluk van de wereld moest hebben en ik 2 keer voor open doel net naast schoot terwijl ik gewoon door het midden wou doen (en daar ook nog eens de stick naar rechts had en niet schuin :')).

Extra spel bovenop de coins is leuk meegenomen maar om daar continu dezelfde tegenstander voor tegen te komen gaat mij echt te ver. Echt walgelijk hoe mensen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 06 november 2016 @ 10:38:
[...]

Mensen zijn echt zo triest. Ik ging er echt niet vanuit dat ik alle 40 ging winnen maar het aantal wat ik heb verloren door zulke BS formaties, het continu rondspelen van de bal om tijd te rekken is echt al veel te veel. Extra spul Net nog dit team tegen gekomen: http://www.futbin.com/17/squad/264931

Na 2-0 vond ik het wel best aangezien hij blijkbaar al het geluk van de wereld moest hebben en ik 2 keer voor open doel net naast schoot terwijl ik gewoon door het midden wou doen (en daar ook nog eens de stick naar rechts had en niet schuin :')).

Extra spel bovenop de coins is leuk meegenomen maar om daar continu dezelfde tegenstander voor tegen te komen gaat mij echt te ver. Echt walgelijk hoe mensen spelen.
Hoezo walgelijk? Leuk is het inderdaad niet, maar EA maakt dit mogelijk. Sterker nog in fifa16 had je dit ook wel, maar kwam het in mindere mate naar voren omdat het spel zelf wat sneller was. Dit is het effect/gevolg van dat EA de gameplay wat heeft aangepast. Het enige wat je kunt doen is all out on attack, maar dan nog....

Ik speel zelf nog een aantal wedstrijden vandaag en dit zal ook mijn laatste WL zijn vermoed ik. Totaal niet leuk en er zijn wel betere dingen om je tijd aan te besteden dat zulke kansloze wedstrijden te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=k9EUPswNTfY]
Klassiek geval van EA*** :') Uiteraard verloren met penalties.
Bean77 schreef op zondag 06 november 2016 @ 10:59:
[...]

Hoezo walgelijk? Leuk is het inderdaad niet, maar EA maakt dit mogelijk. Sterker nog in fifa16 had je dit ook wel, maar kwam het in mindere mate naar voren omdat het spel zelf wat sneller was. Dit is het effect/gevolg van dat EA de gameplay wat heeft aangepast. Het enige wat je kunt doen is all out on attack, maar dan nog....

Ik speel zelf nog een aantal wedstrijden vandaag en dit zal ook mijn laatste WL zijn vermoed ik. Totaal niet leuk en er zijn wel betere dingen om je tijd aan te besteden dat zulke kansloze wedstrijden te spelen.
Je zal het wel niet walgelijk vinden omdat je zelf ook zo speelt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 06 november 2016 @ 11:11:
[video]

[...]

Gaan we dit elke paar dagen blijven doen?

Uiteraard is het niet leuk, maar het is blijkbaar een zeer effectieve methode om resultaat te halen en daardoor zullen veel spelers het blijven gebruiken. Ik snap sowieso wel dat iemand op deze manier gaat spelen als het duidelijk is dat de tegenstander een betere speler is of simpelweg overduidelijk een veel beter team heeft (omdat deze misschien niet uren gehandeld heeft.

Als het simpelweg niet leuk is, of niet aan jouw verwachtingen voldoet dan ga je toch simpelweg iets anders doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bossie schreef op zondag 06 november 2016 @ 12:06:
[...]

Gaan we dit elke paar dagen blijven doen?

Uiteraard is het niet leuk, maar het is blijkbaar een zeer effectieve methode om resultaat te halen en daardoor zullen veel spelers het blijven gebruiken. Ik snap sowieso wel dat iemand op deze manier gaat spelen als het duidelijk is dat de tegenstander een betere speler is of simpelweg overduidelijk een veel beter team heeft (omdat deze misschien niet uren gehandeld heeft.

Als het simpelweg niet leuk is, of niet aan jouw verwachtingen voldoet dan ga je toch simpelweg iets anders doen?
Forum: groep (ervarings)deskundigen aan wie je vragen kunt stellen of met wie je kunt discussiëren.

Nu was mijn reactie niet gericht tegen een "deskundige" maar dat terzijde. Misschien heeft iemand hier wel een goede manier afgezien van veel de bal rondspelen om hier doorheen te breken. Als jij telkens betere tegenstanders tegenkomt dan hoor je er niet thuis. Als je elke keer in je hol kruipt dan moet het spel ook niks aan zijn of ben ik diegene die dat verkeerd ziet?

Ik speel met normale teams. Mijn duurste speler is Martial en de rest zit inmiddels rond de 5k of lager dus het is niet zo dat ze direct geïntimideerd worden van mijn Auba, Ronaldo of whatever. Ik ben ook mensen met Aubameyang, Reus, Vidal en noem ze maar op en die spelen op dezelfde manier. Het ligt dus niet aan het team maar gewoon aan de spelers.

Bean zal wel een slecht humeur hebben van de wedstrijd gisteren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Jij ziet het verkeerd, als je aan dit soort spelers gematched word in seasons, of als tegenstanders krijgt in WL dan zitten toch gewoon in dezelfde pool en horen ze daar thuis.

Ik zou het liever anders zien, en ik loop zelf ook regelmatig tegen beter weten in het mes. Als ook mensen met goede spelers, het eerder gepost filmpje van reddit was een leuk voorbeeld, ervoor kiezen om zo te spelen dan is dat alleen maar een indicator dat het idd zeer effectief is helaas.

Oplossingen heb ik nog niet gevonden behalve veel geduld en spelers vooral de ruimtes in laten lopen om gaten te creeren, maar zodra alles weer in positie staat en de ruimtes klein zijn dan kan je weer opnieuw beginnen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bossie schreef op zondag 06 november 2016 @ 12:42:
Jij ziet het verkeerd, als je aan dit soort spelers gematched word in seasons, of als tegenstanders krijgt in WL dan zitten toch gewoon in dezelfde pool en horen ze daar thuis.

Ik zou het liever anders zien, en ik loop zelf ook regelmatig tegen beter weten in het mes. Als ook mensen met goede spelers, het eerder gepost filmpje van reddit was een leuk voorbeeld, ervoor kiezen om zo te spelen dan is dat alleen maar een indicator dat het idd zeer effectief is helaas.

Oplossingen heb ik nog niet gevonden behalve veel geduld en spelers vooral de ruimtes in laten lopen om gaten te creeren, maar zodra alles weer in positie staat en de ruimtes klein zijn dan kan je weer opnieuw beginnen :(
Ik heb nog iets van 8 wedstrijden te gaan maar kan je vertellen dat sommige mensen er zeker niet thuis horen. Matchmaking is sowieso al iets wat soms alles behalve logisch is omdat er op dat exacte moment niemand speelt met hetzelfde "skill level" om het zo maar even te noemen. Hierdoor kom je soms en dus blijkbaar zelfs tegenstanders tegen waar je 6-1 van verliest of 12-1 van wint. Als je zulke resultaten ziet dan kun zit er toch wel een klein verschil in het "skill level".

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 06 november 2016 @ 11:11:
[video]

[...]

Zuur, maar zo'n moment heb je ongetwijfeld ook wel eens meegekregen. Sometimes you win, sometimes you lose. Penalties zijn - net als in het echt - gewoon een loterij.

Ik moet je teleurstellen. Je hebt een verkeerd beeld van me en als je mijn post had gelezen had je dat kunnen weten.
Ik ben een counter speler, speel wat fysiek, speel aanvallend 4321. Heb eerder geschreven dat ik soms park the bus toepas rond de 80-85ste minuut.

In het voorbeeld laat nick28t zien wat zijn opstelling was. Volgens mij strookt dat niet met het bovenstaande. Dus niet nodig mij in hokjes te plaatsen niels. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 06 november 2016 @ 13:20:
[...]

Ik heb nog iets van 8 wedstrijden te gaan maar kan je vertellen dat sommige mensen er zeker niet thuis horen. Matchmaking is sowieso al iets wat soms alles behalve logisch is omdat er op dat exacte moment niemand speelt met hetzelfde "skill level" om het zo maar even te noemen. Hierdoor kom je soms en dus blijkbaar zelfs tegenstanders tegen waar je 6-1 van verliest of 12-1 van wint. Als je zulke resultaten ziet dan kun zit er toch wel een klein verschil in het "skill level".
Dat verschil is toch totaal niet relevant, aangezien de enige eis toch kwalificatie is

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thomas18GT
Verwijderd schreef op zondag 06 november 2016 @ 13:20:
[...]

Ach ik win ook wel eens met 5-0 of verlies met 5-0 van dezelfde maat van me met dezelfde teams. Soms zit het mee en soms zit het tegen he..

Ik zou niet weten hoe EA dan per dag/uur mijn skill niveau zou aan moeten passen :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Bossie schreef op zondag 06 november 2016 @ 13:23:
[...]

Dat verschil is toch totaal niet relevant, aangezien de enige eis toch kwalificatie is
precies, niels snapt het niet echt.
Je kwalificeert je voor de "eredivisie" als noob, dan kom je betere en veel betere clubs tegen. slechte jupiler clubs kom je dan gewoon niet echt meer tegen. Uitzondering daar gelaten.
Thomas18GT schreef op zondag 06 november 2016 @ 13:24:
[...]

Ach ik win ook wel eens met 5-0 of verlies met 5-0 van dezelfde maat van me met dezelfde teams. Soms zit het mee en soms zit het tegen he..

Ik zou niet weten hoe EA dan per dag/uur mijn skill niveau zou aan moeten passen :+
niels cheat in echte spellen ook. hij wil GOD mode aan hebben, maar dat kan niet :+

[ Voor 33% gewijzigd door Bean77 op 06-11-2016 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bean77 schreef op zondag 06 november 2016 @ 13:22:
[...]

Zuur, maar zo'n moment heb je ongetwijfeld ook wel eens meegekregen. Sometimes you win, sometimes you lose. Penalties zijn - net als in het echt - gewoon een loterij.
Zo een wedstrijd beslissen kan alleen jou overkomen dat er niks gebeurd en er toch gefloten wordt voor een penalty. Valt daarnaast niet met jou te praten. Doei!
Bossie schreef op zondag 06 november 2016 @ 13:23:
[...]

Ik zit nu op 12 keer winst en ga ervan uit dat ik nu voornamelijk tegenstanders tegen kom die ook evenveel skill punten hebben gehaald (kun je terugvinden op het leaderbord). Als dit wel het geval is dan is matchmaking gewoon kapot omdat je zo op de juiste momenten gewoon beginners tegen kan komen die voor hun eerste winst willen gaan. Misschien dat sommige mensen daarom ook geen last hebben van de PTB mensen. Ze zijn nog niet op hetzelfde niveau of zijn er al ver voorbij.
Thomas18GT schreef op zondag 06 november 2016 @ 13:24:
[...]

Als je weekend league doet kun je dit terugvinden. Is gebaseerd op winst, doelpunten, skills gok ik.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 06-11-2016 13:36 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Daiov97
Weekend League is erg competitief. Ik snap dan ook niet dat je niet park the bus mag spelen. Natuurlijk vervelend dat het gebeurd, maar taak is juist om dan rustig te blijven en gewoon proberen tegenstander kapot te spelen.

Op het moment dat je achterkomt en dus de tegenstander in een luxepositie plaatst, omdat die dan niet meer aan hoeft te vallen, is het je eigen schuld. Als je voor staat, gaat je tegenstander echt geen PTB spelen. Ik heb twee weken terug WL gespeeld en ben dat weekend een veel betere speler geworden. Het ging toen niet geweldig en resulteerde in gold 3. Inmiddels gaat het mij in online season erg gemakkelijk af (en dat met een erg cheap team), verwacht deze week naar div1 te promoveren.

Verder: op het moment dat ik iets niet leuk vind, stop ik er mee. Ik hoop dat een aantal mensen hier dat ook eens gaan proberen! Zo kunnen mensen ook eens ophouden met die verwijten richting elkaar en al dat gehaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daimen schreef op zondag 06 november 2016 @ 13:45:
Weekend League is erg competitief. Ik snap dan ook niet dat je niet park the bus mag spelen. Natuurlijk vervelend dat het gebeurd, maar taak is juist om dan rustig te blijven en gewoon proberen tegenstander kapot te spelen.

Op het moment dat je achterkomt en dus de tegenstander in een luxepositie plaatst, omdat die dan niet meer aan hoeft te vallen, is het je eigen schuld. Als je voor staat, gaat je tegenstander echt geen PTB spelen. Ik heb twee weken terug WL gespeeld en ben dat weekend een veel betere speler geworden. Het ging toen niet geweldig en resulteerde in gold 3. Inmiddels gaat het mij in online season erg gemakkelijk af (en dat met een erg cheap team), verwacht deze week naar div1 te promoveren.

Verder: op het moment dat ik iets niet leuk vind, stop ik er mee. Ik hoop dat een aantal mensen hier dat ook eens gaan proberen! Zo kunnen mensen ook eens ophouden met die verwijten richting elkaar en al dat gehaat.
Ik snap waarom ze het doen maar zelfs met een 1-0 achterstand zie je mensen super verdedigend staan. Iets wat in mijn ogen vreemd is. Het zal wel iets zijn maar ook de mensen die ik heb gesproken delen mijn mening dat sommige tegenstanders echt heel laf spelen en het liefste voor penalties gaan.

P.s. We gaan wel weer terug naar de domme Marquee matches vragen zodat iedereen super rijk kan worden. 8)7

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 06-11-2016 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 06 november 2016 @ 13:53:
[...]

P.s. We gaan wel weer terug naar de domme Marquee matches vragen zodat iedereen super rijk kan worden. 8)7
Gezellige vent ben je toch.

Eerste walkout player net: Fabregas. Mooie is dat Smalling, Fellaini, Mustafi en Dier in diezelfde rare players pack zaten. En een paar MLS dudes. Best veel gekregen voor tegenvallende draft rewards (1x gold pack en 1 x rare players).

In de finale trouwens:

Ik: 3 schoten op goal. Hij 18 schoten op goal. 3-2 gewonnen. Kan niet zeggen dat het onterecht was. Ik had 3 totaal uitgespeelde kansen en hij knalde van 35m elke keer. Die stats zeggen niet alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas18GT
Verwijderd schreef op zondag 06 november 2016 @ 13:35:
[...]

Als je weekend league doet kun je dit terugvinden. Is gebaseerd op winst, doelpunten, skills gok ik.
Ik zeg alleen dat het een wedstrijd tegen kan zitten en dus zo'n skill level vrij weinig zegt als je maar 1 keer tegen iemand speelt.

Om te bepalen of iemand echt beter is moet je gewoon meerdere wedstrijden tegen elkaar spelen. Dit vind ik dan ook het leuke aan Fifa, je hebt ook een kans als je minder goed bent om te winnen door bijvoorbeeld een tactische zet als park the bus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thomas18GT schreef op zondag 06 november 2016 @ 14:10:
[...]

Ik zeg alleen dat het een wedstrijd tegen kan zitten en dus zo'n skill level vrij weinig zegt als je maar 1 keer tegen iemand speelt.

Om te bepalen of iemand echt beter is moet je gewoon meerdere wedstrijden tegen elkaar spelen. Dit vind ik dan ook het leuke aan Fifa, je hebt ook een kans als je minder goed bent om te winnen door bijvoorbeeld een tactische zet als park the bus.
Ben ooit wel eens 2 keer dezelfde tegengekomen met seizoenen vorig jaar. Eerste potje 4-0 gewonnen terwijl hij machteloos stond toe te kijken. Half uur later kwam ik hem weer tegen en kon hij opeens prima de bal rondspelen. Het zal wel met dat tactische gebeuren te maken hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
<knip>
Grotman: Ik stel voor dat jullie niet meer op elkaar reageren, want het gaat altijd weer direct op de man (zoals nu) en jullie worden het toch nooit eens.
Daimen schreef op zondag 06 november 2016 @ 13:45:
Eens, niks moet alles mag. Je ziet dat mensen alleen opgefokt raken van die WL. Voor sommige veel te competitief en opgejaagd gevoel om wedstrijden te moeten spelen. Het is kennelijk moeilijk om de emotie onder controle te houden.

[ Voor 43% gewijzigd door Grotman op 06-11-2016 19:36 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thomas18GT
Verwijderd schreef op zondag 06 november 2016 @ 14:28:
[...]

Ben ooit wel eens 2 keer dezelfde tegengekomen met seizoenen vorig jaar. Eerste potje 4-0 gewonnen terwijl hij machteloos stond toe te kijken. Half uur later kwam ik hem weer tegen en kon hij opeens prima de bal rondspelen. Het zal wel met dat tactische gebeuren te maken hebben.
Precies, dus ontkracht je je eigen bericht over het niet thuis horen in de WL :)

Een skill level is gewoon bijna niet te bepalen in Fifa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Vandaag clyne gekocht , gaat mijn 1e vaste rb worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Thomas18GT schreef op zondag 06 november 2016 @ 14:54:
[...]

Precies, dus ontkracht je je eigen bericht over het niet thuis horen in de WL :)

Een skill level is gewoon bijna niet te bepalen in Fifa
En bovendien ben je als user de grootste inconsequente factor in de game.
Van de 10 fouten zijn er 8 user error, 1 is pech en 1 is wel voor EA.
Wat zelfreflecterend vermogen is soms wel handig.

WL kan ook wel erg grappig zijn........
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=P8VuDjSFt0Y]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16-09 07:56
Ik zou graag jullie mening willen over het volgende. Ik heb momenteel 1 BPL team en 1 serie A team. Ik kreeg afgelopen week Sanches (Bayern) uit een pakje en hoorde dat ie erg fijn is in fut dus ben aan het kijken of ik een team om hem heen kan bouwen. Ik had het volgende team in gedachten (41212):

Hahn Raffael
Konoplyanka Draxler Bellarabi
Sanches
Wendell Papadop Naldo Pisczek
Leno/Horn

Met Leno op doel kost het mij ong 51k en met Horn ong 37k. Papadopoulos en Raffael hoef ik net als Sanches niet te kopen want die heb ik al en staan er daarom ook in.

Wat natuurlijk ook kan is voor hetzelfde geld investeren in m'n BPL en/of Serie A team. Die zien er als volgt uit:

BPL

Musa Pérez
Bolasie Firmino Deulofeu
Wanyama
Clichy Fonte Smalling Darmian
Forster

Zit er hier al aan te denken om Wanyama te vervangen door Kanté.

Serie A

Niang Muriel
Insigne Giovinco Berardi
De Rossi
MarioRui Rüdiger Koulibaly Florenzi
Hart

Wat is het verstandigst denken jullie?

PSN: MrMistral

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MrMistral schreef op zondag 06 november 2016 @ 18:09:
Ik zou graag jullie mening willen over het volgende. Ik heb momenteel 1 BPL team en 1 serie A team. Ik kreeg afgelopen week Sanches (Bayern) uit een pakje en hoorde dat ie erg fijn is in fut dus ben aan het kijken of ik een team om hem heen kan bouwen. Ik had het volgende team in gedachten (41212):

Hahn Raffael
Sanches
Leno/Horn

Met Leno op doel kost het mij ong 51k en met Horn ong 37k. Papadopoulos en Raffael hoef ik net als Sanches niet te kopen want die heb ik al en staan er daarom ook in.

Wat natuurlijk ook kan is voor hetzelfde geld investeren in m'n BPL of Serie A team. Die zien er als volgt uit:

BPL

Musa Pérez
Bolasie Firmino Deulofeu
Wanyama
Forster

Serie A

Niang Muriel
Insigne Giovinco Berardi
De Rossi
Hart

Ik zou voor Leno gaan als keeper. Verdediging en middenveld lijken mij wel prima. Als spitsen kan je kijken naar Volland, Hernandez of Kruse.

BPL ziet er ook goed uit, Wanyama kan je idd vervangen door Kante of Matic (als je ook nog lengte nodig hebt). Misschien Remy ipv Perez, maar oordeel zelf of Perez goed genoeg is.

Serie A zou ik De Rossi vervangen voor nainggolan/marchisio. Pjanic deed het bij mij altijd goed als CAM. Muriel kan ik niet echt over oordelen als spits.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amelandbor
Zonet in de weekend league een team met 8 legends, neymar, douglas costa en ben arfa. Vanaf minuut 1 had hij park the bus aan en alleen maar schieten van afstand. Waarbij er ook nog 1 binnen vloog.
Gelukkig wel 3-1 weten te winnen en wederom op Gold 2 gekomen. Plan was om Gold 1 te halen dit weekend maar helaas niet gelukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
Bean77 schreef op zondag 06 november 2016 @ 18:15:
[...]

Ik zou voor Leno gaan als keeper. Verdediging en middenveld lijken mij wel prima. Als spitsen kan je kijken naar Volland, Hernandez of Kruse.

BPL ziet er ook goed uit, Wanyama kan je idd vervangen door Kante of Matic (als je ook nog lengte nodig hebt). Misschien Remy ipv Perez, maar oordeel zelf of Perez goed genoeg is.

Serie A zou ik De Rossi vervangen voor nainggolan/marchisio. Pjanic deed het bij mij altijd goed als CAM. Muriel kan ik niet echt over oordelen als spits.
Thnx voor je reactie! Goeie tips voor die Bundesliga spitsen. Voor de andere teams komen pjanic en naingolan op de shortlist. Vind ze voor nu nog te duur en zowel giovinco als de rossi doen het niet slecht. Matic had ik nog niet aan gedacht!

Perez staat op 41 goals en 29 ass uit 57, Muriel op 38 goals en 19 ass uit 44, dus die doen het naar behoren denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PetrCech_3
Welke teamgeest hebben jullie Renato Sanches gegeven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambianz
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07-10 20:21
MrMistral schreef op zondag 06 november 2016 @ 19:17:
[...]

Thnx voor je reactie! Goeie tips voor die Bundesliga spitsen. Voor de andere teams komen pjanic en naingolan op de shortlist. Vind ze voor nu nog te duur en zowel giovinco als de rossi doen het niet slecht. Matic had ik nog niet aan gedacht!

Perez staat op 41 goals en 29 ass uit 57, Muriel op 38 goals en 19 ass uit 44, dus die doen het naar behoren denk ik :)
Kunt ook Hart vervangen door Handanovic. Die keeper is bij mij echt elke cent waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PetrCech_3 schreef op zondag 06 november 2016 @ 19:27:
Ik heb engine erop gezet. Ik vind een beetje meer pace wel lekker met zijn stamina.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hunter. Hij is sowieso overal. Nu is hij sneller overal en kan hij knallen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 05-10 00:29
Ambianz schreef op zondag 06 november 2016 @ 19:29:
[...]

Kunt ook Hart vervangen door Handanovic. Die keeper is bij mij echt elke cent waard.
Ja die handanovic is echt elke cent waard. Dat zo rated keeper zo weinig kost haha. Heel serie A is gelukkig cheap :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daiov97
Geen idee hoe duur Handanovic is, maar ik heb SIF Donnarumma in mijn Serie A team. Ik had hem gepacked, en aangezien die maar 20k was even gehouden. Beste keeper die ik gehad heb in mijn teams dit jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
Daimen schreef op zondag 06 november 2016 @ 20:18:
Geen idee hoe duur Handanovic is, maar ik heb SIF Donnarumma in mijn Serie A team. Ik had hem gepacked, en aangezien die maar 20k was even gehouden. Beste keeper die ik gehad heb in mijn teams dit jaar.
9 a 10k dus das niet veel voor een 87 rated keeper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
To easy schreef op zondag 06 november 2016 @ 20:32:
[...]

9 a 10k dus das niet veel voor een 87 rated keeper.
Handanovic zit bij mij toch echt op de bank, SIF Donnarumma is echt heel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
Bossie schreef op zondag 06 november 2016 @ 20:34:
[...]

Handanovic zit bij mij toch echt op de bank, SIF Donnarumma is echt heel goed.
Luxe bank dan :). Ja goed ik gebruik hem al 2 fifa's geen reden om een goedkope 87 keeper te vervangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goud 3 behaald. Moest nog 4 keer winnen met 5 potjes te gaan en dat is mij gelukt :')
Mijn OTW Sanches had al catalyst (pace + passing) en daar ben ik tevreden mee. Mijn untradeable NIF is gewoon basic. Gebruik hem op dit moment alleen als wissel en probeer ik hem wel achter te laten tijdens mijn aanval.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Was vandaag Liverpool - Watford aan het kijken. Toen Sané OTW gekocht voor 139K, waarbij z'n stats ook nog geboost waren tot oa 99 pace. Heb hem verkocht voor 176K, je weet natuurlijk niet zeker of hij een IF krijgt en of zijn prijs nog verder stijgt, ik neem 28K winst met genoegen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 06 november 2016 @ 20:50:
Was vandaag Liverpool - Watford aan het kijken. Toen Sané OTW gekocht voor 139K, waarbij z'n stats ook nog geboost waren tot oa 99 pace. Heb hem verkocht voor 176K, je weet natuurlijk niet zeker of hij een IF krijgt en of zijn prijs nog verder stijgt, ik neem 28K winst met genoegen :)
Pjanic was ook Motm deze week met een goal, kleine kans maar ben benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas18GT
Verwijderd schreef op zondag 06 november 2016 @ 20:50:
Haha ik zit je berichtje te lezen en ik heb nog 2 OTW Sané ergens liggen die ik voor 50 ofzo heb gekocht, schrok van de prijs :+

Je hebt het over Mané haha :9

Zonde overigens, hij is nu al bijna 200k waard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyUtd4Life
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 00:13
Zojuist Gold 2 gehaald in Weekend League en ben er nu ook echt helemaal klaar mee. Snap niet dat mensen het leuk blijven vinden om elk weekend zoveel potjes in zo'n kleine tijd te proppen. En dan heb ik het nog niet eens over het verloop van de wedstrijden.
Wat mij betreft gooien ze echt die 40 wedstrijden om naar 25, want dat is al meer dan genoeg.

Nu hopen op leuke rewards aankomende week.

FIFA Benelux Administrator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thomas18GT schreef op zondag 06 november 2016 @ 21:41:
[...]

Haha ik zit je berichtje te lezen en ik heb nog 2 OTW Sané ergens liggen die ik voor 50 ofzo heb gekocht, schrok van de prijs :+

Je hebt het over Mané haha :9

Zonde overigens, hij is nu al bijna 200k waard
Oh ja tuurlijk haha. Speel overigens op PS3, daar is de laatste BIN nu 223K, zonde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daiov97
MyUtd4Life schreef op zondag 06 november 2016 @ 21:44:
Zojuist Gold 2 gehaald in Weekend League en ben er nu ook echt helemaal klaar mee. Snap niet dat mensen het leuk blijven vinden om elk weekend zoveel potjes in zo'n kleine tijd te proppen. En dan heb ik het nog niet eens over het verloop van de wedstrijden.
Wat mij betreft gooien ze echt die 40 wedstrijden om naar 25, want dat is al meer dan genoeg.

40 is idd veel, maar 40 in 3 dagen is al een stuk beter te doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommiboy96
MrMistral schreef op zondag 06 november 2016 @ 18:09:

Hahn Raffael
Sanches
Leno/Horn

Wat natuurlijk ook kan is voor hetzelfde geld investeren in m'n BPL en/of Serie A team. Die zien er als volgt uit:

BPL

Musa Pérez
Bolasie Firmino Deulofeu
Wanyama
Forster

Serie A

Niang Muriel
Insigne Giovinco Berardi
De Rossi
Hart

Als je toch niet die coins aan een keeper wilt geven, kun je ook Fahrmann nemen. Die is ool heel goed. Verder ben ik ook fan van Toprak en Sokratis als cv (ben een pacehoer ;-) ) en de coins die je dan uitbespaart voor Leno zou ik dan in Chicharito stoppen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MyUtd4Life schreef op zondag 06 november 2016 @ 21:44:

Eens, ik ben bij zilver1 gestopt omdat ik volgende weekend toch geen tijd heb om te spelen. Ik had ook 0,0 fun en iedereen was zelf geforceerd aan het spelen, ik ook overigens. Bovendien is het wennen om de hele tijd tegen goede spelers te spelen. Je moet echt elk potje vol geconcentreerd zijn. Dat is echt niks voor mij bij een spelletje.

25 wedstrijden lijkt mij een veel beter idee inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daimen schreef op zondag 06 november 2016 @ 21:59:
[...]

40 is idd veel, maar 40 in 3 dagen is al een stuk beter te doen!
3 dagen is wel beter maar wanneer je werkt op de vrijdag dan heb je sowieso al minder tijd. Het is op zich wel gunstig aangezien de goede spelers al verder zijn en een hogere skill rating hebben.

Zo zie je hieronder de top 100 op de PS4 wel:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/jIu6wd0.png
Hektic Jukez op nummer 6 :)

Geen idee wat je skill rating bepaald maar dit is hetzelfde als ELO tijdens normale matchmaking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ach weekend league is ook wel leuk ter inspiratie. Vanavond een beetje op twitch naar een gast zitten kijken met 36 wins. Hij had een leuke 4321 opstelling die ik misschien wel ga halen als er nog eens een crash gaat komen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PetrCech_3
Bean77 schreef op zondag 06 november 2016 @ 22:12:
ach weekend league is ook wel leuk ter inspiratie. Vanavond een beetje op twitch naar een gast zitten kijken met 36 wins. Hij had een leuke 4321 opstelling die ik misschien wel ga halen als er nog eens een crash gaat komen :P
Deel, deel, deel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Beetje duur, maar door ronaldo te vervangen door neymar wordt het haalbaar voor mij. Ondertussen nog wat rustig aan het handelen.

http://www.futbin.com/17/squad/269374

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
tommiboy96 schreef op zondag 06 november 2016 @ 22:01:
[...]

Als je toch niet die coins aan een keeper wilt geven, kun je ook Fahrmann nemen. Die is ool heel goed. Verder ben ik ook fan van Toprak en Sokratis als cv (ben een pacehoer ;-) ) en de coins die je dan uitbespaart voor Leno zou ik dan in Chicharito stoppen
Thnx! Team staat na 2 potjes weer te koop :'( 8)7 . Het was echt drama. De enige spelers die lekker speelden waren Sanches en die Raffael. Die laatste speelde serieus goed. Misschien ooit een Braziliaans team dan gaat hij er sowieso in. Of één of andere hybrid waar ze beiden inzitten :p. Man man man wat een teleurstelling haha! Heb wel al Kanté gekocht, uitstekende speler _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrMistral schreef op zondag 06 november 2016 @ 22:55:
[...]

Thnx! Team staat na 2 potjes weer te koop :'( 8)7 . Het was echt drama. De enige spelers die lekker speelden waren Sanches en die Raffael. Die laatste speelde serieus goed. Misschien ooit een Braziliaans team dan gaat hij er sowieso in. Of één of andere hybrid waar ze beiden inzitten :p. Man man man wat een teleurstelling haha! Heb wel al Kanté gekocht, uitstekende speler _/-\o_
Op 2 matchen kan je je team toch nog niet beoordelen ik vond mijn team in het begin ook niet super maar nu ik het gewoon ben speel ik er heerlijk mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
Verwijderd schreef op zondag 06 november 2016 @ 22:58:
[...]

Op 2 matchen kan je je team toch nog niet beoordelen ik vond mijn team in het begin ook niet super maar nu ik het gewoon ben speel ik er heerlijk mee.
Ik snap dat je dat zegt. Maar heb inmiddels wel genoeg speelervaring dat ik kan zeggen of een team bij mijn speelstijl past of niet. Dat doet het totaal niet jammer genoeg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MrMistral schreef op zondag 06 november 2016 @ 22:55:
[...]

Sanchez sloopt altijd mijn hele middenveld, lijkt wel een combi van Seedorf en Davids.
Raffael heb ik niet FUT17 nog niet meegespeeld, maar in 16 zat hij in dezelfde categorie as Yedder.

Ik blijf overigens aan mijn huidig team vasthouden, maar ik zit toch wel steeds te puzzelen op futbin met andere mogelijkheden (Duits/Frans). Echter heb ik daar dit weekend meer tijd aan besteed dan aan de game zelf :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-08 21:45
Even tip voor mensen met genoeg coins, SIF Marcelo is elke cent waard! Ik heb hem uit een reward pakje maar damn wat speelt die fijn in mijn 433 opstelling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommiboy96
Sinds een video van Airjapes ben ik ooo 3421 aan het proberen en bevalt me echt uitstekend. Lekker aanvallend maar met de juiste spelers toch nog genoeg verdedigende cover

Edit, dit is mijn team. Ben niet zo'n fan van mandzukic maar ik had hem untradeble
http://www.futhead.com/17/squads/2032230/

[ Voor 27% gewijzigd door tommiboy96 op 07-11-2016 00:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
Bossie schreef op zondag 06 november 2016 @ 23:03:
[...]

Sanchez sloopt altijd mijn hele middenveld, lijkt wel een combi van Seedorf en Davids.
Raffael heb ik niet FUT17 nog niet meegespeeld, maar in 16 zat hij in dezelfde categorie as Yedder.

Ik blijf overigens aan mijn huidig team vasthouden, maar ik zit toch wel steeds te puzzelen op futbin met andere mogelijkheden (Duits/Frans). Echter heb ik daar dit weekend meer tijd aan besteed dan aan de game zelf :X
Ja bizar idd.

Oké! Als ik genoeg coins heb wil ik dit wel vullen :)
Afbeeldingslocatie: https://i334.photobucket.com/albums/m401/MrMistral/Mobile%20Uploads/20161107_003331_zpslusf6ykz.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Verwijderd schreef op zondag 06 november 2016 @ 22:08:
[...]

3 dagen is wel beter maar wanneer je werkt op de vrijdag dan heb je sowieso al minder tijd. Het is op zich wel gunstig aangezien de goede spelers al verder zijn en een hogere skill rating hebben.

Zo zie je hieronder de top 100 op de PS4 wel:
[afbeelding]
Hektic Jukez op nummer 6 :)

Geen idee wat je skill rating bepaald maar dit is hetzelfde als ELO tijdens normale matchmaking.
Bruma is echt de beste speler van Nederland :)
Koentje ging er hard af dit weekend in Polen.

Ik had een goed weekend, heb mijn team leuk kunnen versterken.

Dit is nu mijn opstelling.

Had gisteravond Kompany gekocht voor 28.000 :9

http://www.futbin.com/17/squad/271403

Spelers in de selectie die ook op de vleugel kunnen zijn Pedro, Young, Navas , Mane

Heb nu 3x achter elkaar gewonnen, en kampioen van divisie 7, gaat lekker nu.
Hopelijk kan ik eens ver komen in de fut champions

[ Voor 6% gewijzigd door Mars18 op 07-11-2016 06:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mars18 schreef op maandag 07 november 2016 @ 06:38:
[...]

Bruma is echt de beste speler van Nederland :)
Koentje ging er hard af dit weekend in Polen.
Ken hem verder niet. Had ook even gekeken maar kan niet echt veel informatie vinden over hoe hij speelt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hazard NIF gepackt vanochtend. Wat zouden jullie doen, verkopen? Ik zie zijn prijs weer licht stijgen en met het oog op black friday neig ik naar verkopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MyUtd4Life
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 00:13
Ik denk dat zijn waarde stijgt omdat hij mogelijk een IF krijgt, dus dan zou ik hem verkopen.

FIFA Benelux Administrator

Pagina: 1 ... 39 ... 190 Laatste

Let op:
Let op: handelen in coins is door EA niet toegestaan. Het is dan ook niet toegestaan dit in dit topic te bespreken.