Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas18GT
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-10 13:18
Ach heel dat chem qua positiewisselingen vind ik maar raar. Waarom zouden de schoten/snelheid enz. van Robben opeens slechter zijn wanneer hij in de spits staat tussen alleen maar Bayern of Nederlandse spelers?

Dat zijn looplijnen (positiespecifieke eigenschappen) slechter worden vind ik prima/logisch, maar de andere eigenschappen slaat eigenlijk al helemaal nergens op.

Wisselen wordt overigens wel bestraft:

https://www.easports.com/...chemistry-works-in-fut-17
A player in the Starting XI with 100 Team Chemistry and 10 Player Chemistry

(Team Chemistry*.25) + ((Player Chemistry*10)*.75)
(100*.25) + ((10*10)*.75)
= 25 + 75
= 100 (99)
A Substitute with 100 Team Chemistry

(Team Chemistry*.25) + ((Player Chemistry*10)*.75)
(100*.25) + ((5*10)*.75)
= 25 + 37.5
= 62.5

[ Voor 38% gewijzigd door Thomas18GT op 03-11-2016 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Thomas18GT schreef op donderdag 03 november 2016 @ 11:54:
Ach heel dat chem qua positiewisselingen vind ik maar raar. Waarom zouden de schoten/snelheid enz. van Robben opeens slechter zijn wanneer hij in de spits staat tussen alleen maar Bayern of Nederlandse spelers?

Dat zijn looplijnen (positiespecifieke eigenschappen) slechter worden vind ik prima/logisch, maar de andere eigenschappen slaat eigenlijk al helemaal nergens op.
Eens, maar dan moet het uberhaupt in het begin al niet eens uitmaken. EA heeft het chemistry gedeelte geintroduceerd, maar moet dan wel of consequent zijn of ze moeten dat afschaffen.
Mij maakt het niet uit, maar je kan geen glitches in een systeem laten zitten. Minder ervaren spelers die niet zo op de hoogte zijn van die glitches hebben een benadeelde situatie tov die dit wel weten en misbruik ervan maken.

Hoe wrang is het om als onervaren speler net een leuk gold team bij elkaar te hebben. Dat je een tegenstander treft met een gelijkwaardig gold team. Dat er vervolgens in minuut 1 op pauze gedrukt wordt en je opeens tegen een onlogisch team staat met Ibra, Ronaldo en Auba die geen link hebben met de andere spelers, maar wel 100% presteren ipv bijv. 60%.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arwintju
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 08-10 12:10
Helaas voor jou, maar het is toch echt zo. Regels gaan pas vanaf dit weekend in. Je moet je dus opnieuw kwalificeren. Daarna als je in Gold 3 eindigt ben je weer gekwalificeerd voor de volgende. Trouwens is op PC Elite 3 nodig om je te kwalificeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mars18 schreef op donderdag 03 november 2016 @ 07:26:
Nu ben ik toch wel weer lekker aan het spelen, heb een snelle aanval waar ik goed mee uit de voeten kan.
Kampioen van divisie 9,

Had uit pakjes
Rojo
Cavani
Coman , maar die kan ik niet meer terugvinden :(
Mikel San Jose

En nog gekocht na tips hier
Musa en Mane, alleen waar zetten jullie Mane neer?

Ga me dit weekend er vol op richten.

Hebben jullie nog tips ?
Dit is mijn team http://www.futbin.com/17/squad/243353
Kan zijn dat je een untradeable coman hebt. Die staat dan helemaal achteraan je club. Snelste is zoeken op naam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 03-10 12:41
Verwijderd schreef op donderdag 03 november 2016 @ 12:45:
[...]

Kan zijn dat je een untradeable coman hebt. Die staat dan helemaal achteraan je club. Snelste is zoeken op naam.
Klopt dat was hij, maar op zich nog wel een prima speler toch

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bean77 schreef op donderdag 03 november 2016 @ 12:01:
[...]

Eens, maar dan moet het uberhaupt in het begin al niet eens uitmaken. EA heeft het chemistry gedeelte geintroduceerd, maar moet dan wel of consequent zijn of ze moeten dat afschaffen.
Mij maakt het niet uit, maar je kan geen glitches in een systeem laten zitten. Minder ervaren spelers die niet zo op de hoogte zijn van die glitches hebben een benadeelde situatie tov die dit wel weten en misbruik ervan maken.

Hoe wrang is het om als onervaren speler net een leuk gold team bij elkaar te hebben. Dat je een tegenstander treft met een gelijkwaardig gold team. Dat er vervolgens in minuut 1 op pauze gedrukt wordt en je opeens tegen een onlogisch team staat met Ibra, Ronaldo en Auba die geen link hebben met de andere spelers, maar wel 100% presteren ipv bijv. 60%.
ehm, dames behave :)

Mijn conclusie was puur vanuit een developers perspectief ... misschien zijn deze keuzes idd wel bewust gemaakt maar ik blijf het wel afwijkend vinden. Je past chemistry etc op alles toe inclusief wissels of je past het nergens toe en voor beide varianten heb ik goede argumenten (inclusief argumenten waar ik zelf nog niet aan gedacht had) gezien vanuit consistentie maar ook gameplay.

EA past idd ook allemaal kunstmatige beperkingen tot zoals Niels al aangeeft met posities, Chemistry lijkt voornamelijk een beloning vanuit dit perspectief om te voorkomen dat iedereen idd simpelweg een echt Ultimate team creëert zoals hierboven ook al genoemd.

Het zijn echter wel randzaken, maar wel handig om te weten. We kunnen hier nog wel drie pagina's over discusseren maar daar word het spelletje niet leuker van, en ik word er zeker geen betere speler van :+

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Laten we het met deze conclusie houden ;)

Overigens waarom ik altijd over de lobpass begin, ik vind het best OP. (let ff niet op welke minuut het is :P)

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=fVrr5zH2pSQ]

edit: Moet je die Renato Sanches eens zien sprinten, lijkt wel Usain Bolt :P

[ Voor 15% gewijzigd door Bean77 op 03-11-2016 13:30 ]

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvanpol
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 20-03 14:19
Ik ga een nieuw team bouwen, nog mensen tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dvanpol schreef op donderdag 03 november 2016 @ 13:54:
Ik ga een nieuw team bouwen, nog mensen tips?
Budget? Favoriete formatie? Nog spelers/competities die je fijn vind?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvanpol
Vissert schreef op donderdag 03 november 2016 @ 13:55:
[...]

Budget? Favoriete formatie? Nog spelers/competities die je fijn vind?
Ben pas net begonnen dus weinig budget 4100-> 433 met snelle spelers op de vleugels en 2 sterken CV's...

Verder wel fan van de Bundasliga..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dvanpol schreef op donderdag 03 november 2016 @ 14:06:
[...]

Ben pas net begonnen dus weinig budget 4100-> 433 met snelle spelers op de vleugels en 2 sterken CV's...

Verder wel fan van de Bundasliga..
En welke spelers heb je zelf al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speel nu met een redelijk goedkoop Bundesliga team. 4-3-2-1: Burki; Pisczek, Sokratis, Toprak, Baba; Castro, Luiz Gustavo, Naby Keita IF; Bellarabi, Volland, Konoplyanka.

Volland bevalt mij prima in de spits, is niet zo duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arwintju
Verwijderd schreef op donderdag 03 november 2016 @ 14:12:
Speel nu met een redelijk goedkoop Bundesliga team. 4-3-2-1: Burki; Pisczek, Sokratis, Toprak, Baba; Castro, Luiz Gustavo, Naby Keita IF; Bellarabi, Volland, Konoplyanka.

Volland bevalt mij prima in de spits, is niet zo duur.
Ik zou toch door blijven sparen dan. Met 4100 kan je niet zoveel kanten op. Zal niet veel beter zijn dan wat je nu hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Arwintju schreef op donderdag 03 november 2016 @ 14:14:
[...]

Ik zou toch door blijven sparen dan. Met 4100 kan je niet zoveel kanten op. Zal niet veel beter zijn dan wat je nu hebt.
Haha ik was ook even in de war! Maar dit bundeliga team is niet van de gene die om hulp vroeg :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvanpol
Nu 4 Bundasliga spelers.. Kostic Baumgartlinger, Dembele en en Bruma

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dvanpol schreef op donderdag 03 november 2016 @ 14:17:
Nu 4 Bundasliga spelers.. Kostic Baumgartlinger, Dembele en en Bruma
Het is niet heel best.. Zonder de spelers die je al hebt zit je op de 4.8k. Ik zou nog even doorsparen.

http://www.futbin.com/17/squad/245176

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvanpol
Vissert schreef op donderdag 03 november 2016 @ 14:25:
[...]

Het is niet heel best.. Zonder de spelers die je al hebt zit je op de 4.8k. Ik zou nog even doorsparen.

http://www.futbin.com/17/squad/245176
Snel sparen gaat toch dmv veel wedstrijden spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dvanpol schreef op donderdag 03 november 2016 @ 14:33:
[...]

Je verdiend het meeste door te handelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvanpol
Vissert schreef op donderdag 03 november 2016 @ 14:38:
[...]

Je verdiend het meeste door te handelen
Thnx voor alle tips.. ik ga ermee aan de slag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arwintju
Vissert schreef op donderdag 03 november 2016 @ 14:15:
[...]

Haha ik was ook even in de war! Maar dit bundeliga team is niet van de gene die om hulp vroeg :+
Oh oeps haha, het paste zo mooi in tussen de posts dat ik het niet eens opgemerkt heb haha!
dvanpol schreef op donderdag 03 november 2016 @ 14:33:
[...]

Gaat inderdaad sneller met handelen. Maar dit kost ook veel tijd en je moet wel weten wat je doet. Wedstrijden spelen is ook een goede manier om wat coins te verdienen hoor. Ik heb een beetje ene mix gevonden tussen beide en dat bevalt prima. Ik zou eerst wat wedstrijden spelen en daarna beginnen met handelen als je wat meer budget hebt. Met coins maak je coins!

[ Voor 46% gewijzigd door Arwintju op 03-11-2016 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 03-10 12:41
1e keer fut draft en 4x achter elkaar kom ik binnen 5 min met 1-0 achter allemaal gaan ze weg

Wat is dat voor iets!

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyramiden
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 08-10 22:05
Mars18 schreef op donderdag 03 november 2016 @ 15:44:
1e keer fut draft en 4x achter elkaar kom ik binnen 5 min met 1-0 achter allemaal gaan ze weg

Wat is dat voor iets!
Een bug waarbij zij een win krijgen en jij geen loss door een truckje uit te halen met het switchen van programma's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arwintju schreef op donderdag 03 november 2016 @ 14:55:
[...]

Gaat inderdaad sneller met handelen. Maar dit kost ook veel tijd en je moet wel weten wat je doet. Wedstrijden spelen is ook een goede manier om wat coins te verdienen hoor. Ik heb een beetje ene mix gevonden tussen beide en dat bevalt prima. Ik zou eerst wat wedstrijden spelen en daarna beginnen met handelen als je wat meer budget hebt. Met coins maak je coins!
Persoonlijk zal ik gewoon je team rustig een team bouwen waar je je vertrouwt mee voelt. Met gokken op handelen kun je ook redelijk wat coins verliezen en als je niet veel hebt dan wordt dit alleen maar minder. Daarnaast als je een team langzaam aan bouwt en kijkt waar het mis gaat gedurende de potjes die je wint/verliest dan heb je ook niet teveel verandering binnen je team. Soms werkt een speler wel voor de tegenstander maar niet voor jou en dat is denk ik ook het probleem van sommige spelers dat ze spelers halen die niet werken voor hun speelstijl.

Zo kwam ik gisteren het volgende team tegen voor mijn promotie: http://www.futhead.com/17/squads/1918680/

Het is 1 van de betere teams die ik heb gezien maar hij gebruikte het verkeerd. Heb Higuain 1 keer gezien omdat hij ballen forceerde naar Dybala om vervolgens als een gek te rennen naar mijn doel. Vanwege zijn speelstijl had hij ook bijna al zijn mensen naar voren gehaald. Met een niet verdedigend middenveld kun je vervolgens zo doorlopen en heb je eigenlijk alleen Manolas waar je nog rekening mee moet houden. Mijn tip is dan ook om spelers te halen die bij je speelstijl passen en niet omdat ze goed zouden moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyUtd4Life
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 00:13
Pyramiden schreef op donderdag 03 november 2016 @ 15:50:
[...]

Een bug waarbij zij een win krijgen en jij geen loss door een truckje uit te halen met het switchen van programma's.
En dit is dus een bug waarbij ik het onbegrijpelijk vind dat deze nog niet gepatched is. Wat een ongelofelijk verpeste Drafts levert dit op zeg. Zelf ook al meerdere keren meegemaakt. Het is niet zo dat eens in tig potjes voorkomt, maar is gewoon elke keer raak. Snap ook niet dat zoveel mensen die glitch inmiddels al kennen.

FIFA Benelux Administrator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arwintju
Verwijderd schreef op donderdag 03 november 2016 @ 15:51:
[...]

Persoonlijk zal ik gewoon je team rustig een team bouwen waar je je vertrouwt mee voelt. Met gokken op handelen kun je ook redelijk wat coins verliezen en als je niet veel hebt dan wordt dit alleen maar minder. Daarnaast als je een team langzaam aan bouwt en kijkt waar het mis gaat gedurende de potjes die je wint/verliest dan heb je ook niet teveel verandering binnen je team. Soms werkt een speler wel voor de tegenstander maar niet voor jou en dat is denk ik ook het probleem van sommige spelers dat ze spelers halen die niet werken voor hun speelstijl.

Zo kwam ik gisteren het volgende team tegen voor mijn promotie: http://www.futhead.com/17/squads/1918680/

Het is 1 van de betere teams die ik heb gezien maar hij gebruikte het verkeerd. Heb Higuain 1 keer gezien omdat hij ballen forceerde naar Dybala om vervolgens als een gek te rennen naar mijn doel. Vanwege zijn speelstijl had hij ook bijna al zijn mensen naar voren gehaald. Met een niet verdedigend middenveld kun je vervolgens zo doorlopen en heb je eigenlijk alleen Manolas waar je nog rekening mee moet houden. Mijn tip is dan ook om spelers te halen die bij je speelstijl passen en niet omdat ze goed zouden moeten zijn.
Leuk team inderdaad! Ik heb ook zo'n team in gedachte. Ik wacht alleen nog even met kopen totdat de markt crasht met Black Friday (Althans ik hoop dat dat gebeurt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MyUtd4Life schreef op donderdag 03 november 2016 @ 16:21:
[...]

En dit is dus een bug waarbij ik het onbegrijpelijk vind dat deze nog niet gepatched is. Wat een ongelofelijk verpeste Drafts levert dit op zeg. Zelf ook al meerdere keren meegemaakt. Het is niet zo dat eens in tig potjes voorkomt, maar is gewoon elke keer raak. Snap ook niet dat zoveel mensen die glitch inmiddels al kennen.
Kom op, begin nou niet weer met elkaar...

[ Voor 9% gewijzigd door Grotman op 04-11-2016 00:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arwintju schreef op donderdag 03 november 2016 @ 17:23:
[...]

Leuk team inderdaad! Ik heb ook zo'n team in gedachte. Ik wacht alleen nog even met kopen totdat de markt crasht met Black Friday (Althans ik hoop dat dat gebeurt)
Het kan dan wel een leuk team zijn maar die kerel gebruikte het totaal verkeerd. Alleen maar rennen met Dybala en mij proberen uit te dagen met skills. Het meest erge aan deze tegenstander is dat hij met een super team speelt en skills mij uit loopt te dagen met skills maar dan vervolgens 2 keer de bal kort gooit naar een verdediger waar ik ook iemand gepositioneerd had wat resulteerde in 2 gratis doelpunten.

Probeer altijd kleine wijzigingen te doen in een team wat je nu hebt staan en probeer niet te snel veel te dure spelers uit aangezien je waarschijnlijk onbewust ballen gaat forceren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MyUtd4Life schreef op donderdag 03 november 2016 @ 16:21:
[...]

Een aantal grote youtubers hebben er filmpjes van gemaakt. Nephentz of hoe die heet bijvoorbeeld. Fifa subreddit stond er ook vol mee. Zo gaat het rap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/Q9p8pvk.jpg
Dit omschrijft mijn Fut knockout tournament beeld precies. Lui die zoveel verdedigen en hopen op een counter dat het alles behalve leuk is. Hopelijk kom ik nog 3 vav zulke tegenstanders tegen en dan kan ik dit weekend het nog eens proberen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 03 november 2016 @ 18:30:
[afbeelding]
Dit omschrijft mijn Fut knockout tournament beeld precies. Lui die zoveel verdedigen en hopen op een counter dat het alles behalve leuk is. Hopelijk kom ik nog 3 vav zulke tegenstanders tegen en dan kan ik dit weekend het nog eens proberen :P
Had zojuist een potje wat een volledige clash in het middenveld was, na 120 minuten had ik met 1-0 gewonnen. Hij had 1 shot, 0 on target en ik 2 shot, 1 on target.

Heb Mo Barzaghli gehaald, en Bonuccie als CDM gezet en dat is echt rocksolid :o

@Niels, heb ook een tijdje met Dybala + Higuain gespeeld in 41212 maar Higuain is een prima afmaker maar buiten de zestien kan ik er ondanks zijn rating helemaal niets mee. Hetzelfde als in FUT16, Dybala is echt prima voorin, maar als CAM vind ik dan weer zonde. Dit verklaart waarschijnlijk ook het prijsverschil tussen beide.

[ Voor 19% gewijzigd door Bossie op 03-11-2016 18:54 ]

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bossie schreef op donderdag 03 november 2016 @ 18:51:
[...]

Had zojuist een potje wat een volledige clash in het middenveld was, na 120 minuten had ik met 1-0 gewonnen. Hij had 1 shot, 0 on target en ik 2 shot, 1 on target.

Heb Mo Barzaghli gehaald, en Bonuccie als CDM gezet en dat is echt rocksolid :o

@Niels, heb ook een tijdje met Dybala + Higuain gespeeld in 41212 maar Higuain is een prima afmaker maar buiten de zestien kan ik er ondanks zijn rating helemaal niets mee. Hetzelfde als in FUT16, Dybala is echt prima voorin, maar als CAM vind ik dan weer zonde. Dit verklaart waarschijnlijk ook het prijsverschil tussen beide.
Het is mij gelukt om te kwalificeren. Tegenstanders vielen mij dit keer nog wel mee en Williams en Renato Sanches (Heb hem vandaag nogmaals gepackt als untradeable :P). In totaal 3 tegen goals tegen gekregen en elk doelpunt daarvan was echt op het randje van geluk zoals een speler van mij die de bal van de ene naar de andere paal kopt waarna een tegenstander zijn eerste kans kan benutten :')

Op naar het weekend.

Edit:
2-0 (ragequit), 2-1, 5-2 (ragequit) en 2-0 waren mijn eindstanden :P Niet verkeerd

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 03-11-2016 19:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arwintju
Verwijderd schreef op donderdag 03 november 2016 @ 19:32:
[...]

Het is mij gelukt om te kwalificeren. Tegenstanders vielen mij dit keer nog wel mee en Williams en Renato Sanches (Heb hem vandaag nogmaals gepackt als untradeable :P). In totaal 3 tegen goals tegen gekregen en elk doelpunt daarvan was echt op het randje van geluk zoals een speler van mij die de bal van de ene naar de andere paal kopt waarna een tegenstander zijn eerste kans kan benutten :')

Op naar het weekend.

Edit:
2-0 (ragequit), 2-1, 5-2 (ragequit) en 2-0 waren mijn eindstanden :P Niet verkeerd
Bij 2-0 al ragequiten vind ik altijd zo dom. Er is dan nog genoeg te halen hoor. Mij kwalificatie liep voor de verandering ook is vlekkeloos. 3-0, 3-0, 3-1, 3-0 O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arwintju schreef op donderdag 03 november 2016 @ 20:10:
[...]

Bij 2-0 al ragequiten vind ik altijd zo dom. Er is dan nog genoeg te halen hoor. Mij kwalificatie liep voor de verandering ook is vlekkeloos. 3-0, 3-0, 3-1, 3-0 O-)
De 2-0 is de screenshot die je hierboven ziet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arwintju
Verwijderd schreef op donderdag 03 november 2016 @ 20:28:
[...]

De 2-0 is de screenshot die je hierboven ziet ;)
Oh ja haha, dat verklaard dan al iets meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eerste keer dat ik meedoe aan de weekend league.
Heb volgende teams:
http://www.futhead.com/17/squads/1928892/
http://www.futhead.com/17/squads/1929123/
Ben benieuwd naar het niveau.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Jummy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 05-10 08:35
Net voor het eerst geprobeerd me te kwalificeren voor de weekend league, eerste 2 pogingen door dom pech de halve finale en de finale d'r uit geknikkerd.

Ben ik zojuist bezig met m'n 3de poging, wil de een tegenstander gaan zoeken voor de finale, krijg ik de melding "Bewerking is mislukt", nog geeneens tot het punt gekomen om uberhaubt iets te laden. maar wel geteld als een loss, dus kan weer vanaf voor af aan beginnen ;(

Af en toe werd ik echt moe van de UT.

Edit: http://www.futhead.com/17/squads/1931310/ is mijn team momenteel, als iemand nog suggesties heeft, heb ongeveer 10k te besteden, maar dat zal vanavond nog wel oplopen. (Karius en Martial zijn leenspelers ;))

[ Voor 17% gewijzigd door Mr. Jummy op 03-11-2016 22:03 . Reden: team toegevoegd ]

iPhone 12 | iPad (2021) | MacBook Pro 16" (2023) | PSP, PS3, PS4, PS5, Nintendo Gamecube, Wii & Switch | LG OLED 55" B9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 00:34

Turfschipper

Hup NAC

MyUtd4Life schreef op donderdag 03 november 2016 @ 10:33:
[...]

Als je spelers toestaat om meerdere voorkeursposities te hebben staan op den duur teams helemaal vol met de allerduurste en allerbeste spelers.
Is dat niet juist de bedoeling in een mode die ultimate team heet?

Ik vind het ook jammer die chemistry onzin. Haalt ook de variatie weg uit de teams die je tegen komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Jummy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 05-10 08:35
Turfschipper schreef op donderdag 03 november 2016 @ 22:12:
[...]

Is dat niet juist de bedoeling in een mode die ultimate team heet?

Ik vind het ook jammer die chemistry onzin. Haalt ook de variatie weg uit de teams die je tegen komt.
Dat ben ik niet met je eens, ik vind juist dat het enigszins de balans nog een beetje vasthoudt binnen het spel. Zo kom je niet tegen spelers die hun team vol hebben staan met de beste spelers uit elke competitie, zoals dit.

iPhone 12 | iPad (2021) | MacBook Pro 16" (2023) | PSP, PS3, PS4, PS5, Nintendo Gamecube, Wii & Switch | LG OLED 55" B9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Ik ben het met je eens dat zulke teams pas mogelijk moeten zijn na de winterstop of zo. En niet nu al. Maar ik vind dat je dat op een andere manier moet doen. Door die spelers en heel duur te maken, en heel zeldzaam.

Ik vind dat sowieso veel te snel gaan. Hoe vet zou fut zijn als iedereen de eerste maanden het met spelers van utrecht, stoke city en club brugge moet doen?

En moet je zien wat voor variatie je dan krijgt. Vele malen leuker. Ook je team samen stellen en het scouten naar goede, goedkope spelers wordt ook vele malen interessanter.

Balans krijg je toch nooit helemaal. Want sommige spelen free to play and anderen kopen op dag 1 voor duizend euro aan pakjes.

[ Voor 9% gewijzigd door Turfschipper op 03-11-2016 22:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arwintju
Turfschipper schreef op donderdag 03 november 2016 @ 22:26:
Ik ben het met je eens dat zulke teams pas mogelijk moeten zijn na de winterstop of zo. En niet nu al. Maar ik vind dat je dat op een andere manier moet doen. Door die spelers en heel duur te maken, en heel zeldzaam.

Ik vind dat sowieso veel te snel gaan. Hoe vet zou fut zijn als iedereen de eerste maanden het met spelers van utrecht, stoke city en club brugge moet doen?

En moet je zien wat voor variatie je dan krijgt. Vele malen leuker. Ook je team samen stellen en het scouten naar goede, goedkope spelers wordt ook vele malen interessanter.

Balans krijg je toch nooit helemaal. Want sommige spelen free to play and anderen kopen op dag 1 voor duizend euro aan pakjes.
Ach er zijn ook mensen die met free-to-play al een dik team hebben staan dus het kan wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Turfschipper schreef op donderdag 03 november 2016 @ 22:26:
Mede dankzij FUT Champions (Weekend league) kunnen ook mensen die niks uitgeven prima teams bouwen. Ik heb geen de onderstaande lijst nog klopt maar als je een beetje goed bent (en daar heb je geen goed team voor nodig) dan kun je wel leuke prijzen pakken:
Afbeeldingslocatie: https://gyazo.com/3c19d9c063a0cbb6348a011bb8feeb8e.png

Zit zelf nu op 1.25 miljoen coins en heb nog +- 200k aan 2 OTW spelers zonder geld uit te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Ja, ik snap het wel hoor.

Ultimate team is zo een beetje de Panini mode onder de game modes. Vroeger had je dat ook, je kocht dat boek, ging bij je moeder steeds om pakjes vragen, en elke week kocht je er een paar. En langszaam maar zeker kwam je boek vol. Je had ook mensen die toen het boek uit kwam, meteen zoveel pakjes kosten dat ze 2 keer dat boek konden vullen. Op 2 of 3 spelers en of emblemen na, en die hadden ze ook na een week.

Bam... afgelopen, klaar, niks meer aan.

Ik ben meer van dat langszame sparen, maar je kan na een paar uur spelen al veel te goede spelers kopen naar mijn zin.Ik zou dat in fut ook graag heel langszaam willen zien. Zodat je idd Haller van utrecht in de spits hebt staan, en de rechtsback van heerenveen, die juste of zo. En dat je dan zo verder gaat bouwen. Het gaat nu zo snel, als je alleen al de teams hier in dit topic ziet. De game is amper 3 maanden uit, dat is toch jammer?

En buiten dat sparen, komt het de gameplay ook ten goede, omdat je veel meer variatie ziet.

Maar ok.... er zijn er die dat anders zien, just another opinion, ;-).

[ Voor 5% gewijzigd door Turfschipper op 03-11-2016 22:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 05-10 00:29
Turfschipper schreef op donderdag 03 november 2016 @ 22:38:
Ja, ik snap het wel hoor.

Ultimate team is zo een beetje de Panini mode onder de game modes. Vroeger had je dat ook, je kocht dat boek, ging bij je moeder steeds om pakjes vragen, en elke week kocht je er een paar. En langszaam maar zeker kwam je boek vol. Je had ook mensen die toen het boek uit kwam, meteen zoveel pakjes kosten dat ze 2 keer dat boek konden vullen. Op 2 of 3 spelers en of emblemen na, en die hadden ze ook na een week.

Bam... afgelopen, klaar, niks meer aan.

Ik ben meer van dat langszame sparen, maar je kan na een paar uur spelen al veel te goede spelers kopen naar mijn zin.Ik zou dat in fut ook graag heel langszaam willen zien. Zodat je idd Haller van utrecht in de spits hebt staan, en de rechtsback van heerenveen, die juste of zo. En dat je dan zo verder gaat bouwen. Het gaat nu zo snel, als je alleen al de teams hier in dit topic ziet. De game is amper 3 maanden uit, dat is toch jammer?

En buiten dat sparen, komt het de gameplay ook ten goede, omdat je veel meer variatie ziet.

Maar ok.... er zijn er die dat anders zien, just another opinion, ;-).
Haha heerlijke vergelijking, maar idd de charme van UT ligt bij het langzaam sparen. Iedereen wil meteen vanaf het begin een dure speler ook ik bijvoorbeeld. Ik heb het nog nooit gehad, maar soms denk ik wel misschien haalt dat het plezier uit het spel als je meteen vanaf het begin met 500k plus begint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

To easy schreef op donderdag 03 november 2016 @ 22:46:
[...]

Haha heerlijke vergelijking, maar idd de charme van UT ligt bij het langzaam sparen. Iedereen wil meteen vanaf het begin een dure speler ook ik bijvoorbeeld. Ik heb het nog nooit gehad, maar soms denk ik wel misschien haalt dat het plezier uit het spel als je meteen vanaf het begin met 500k plus begint.
Daarom heb ik ook al een aantal keer gezegd dat het langzaam aanpassen van je team beter is zodat je team niet teveel veranderd en je dus nog steeds hetzelfde team (bijna dan) hebt. Je ziet net als vorig jaar veel mensen met 1 dure speler waar ze ballen op forceren zoals je ook met online seizoenen ziet wanneer je tegen Real/Portugal speelt.

Daarnaast als je kleine aanpassingen doet en een speler functioneert niet voor jou dan geef je niet direct zoveel coins uitgeeft mocht het niet werken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-08 21:45
Na een Baresi uit een pakje te hebben gekregen en vele handelen heb ik eindelijk een prima kapitaal van 750k opgebouwd met nog prima Spaans elftal en Duits elftal met robben.

Nu twijfel ik om voor mijn held van Nistelrooij te gaan of toch de categorie eronder als lewandowski en dan meer topcategorie spelers te halen. Heeft iemand van jullie ervaring met van the man?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voor het eerst ook maar eens FUT champions gespeeld. In de 2e poging gelijk raak.

En als je dan toch de winnende goal maakt in de finale, dan maar op deze wijze.... daar kan geen De Gea meer bij
Overigens met mijn cheap BPL team dat heerlijk speelt.
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=lYT74_rBCnw]

[ Voor 5% gewijzigd door Bean77 op 03-11-2016 23:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10:13
Stond ik eindelijk voor in de finale van de kwalificatie. 90e minuut ik park the bus, geen vuiltje aan de lucht. 90+3. Ik wil volle balk een bal weg werken en mijn speler besluit zomaar dat de bal 3 meter naar rechts over de zijlijn moet ipv naar voren...voorzet en goal natuurlijk.

En dan slaat het momentum om en kan ik de hele verlenging geen fuck meer.

En dan blijven ontkennen dat momentum en die 45/90e minuut niet bestaat bij EA...echt no fucking way

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kidjuh
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 28-06 11:39
Bean kan je is een fitbin van je team doen? Ben ook op zoek naar een goed fitness team!

PSN: Kidjuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Nu online
Over momentum gesproken..
Ik heb er inmiddels alweer een hoop potjes op zitten, dat leek allemaal goed en eerlijk te gaan. Sometimes you win sometimes you lose. Op een gegeven moment won ik de potjes wel erg makkelijk, werkelijk alle loopacties waren goed en alles vloog erin. Ik werd toen al bang dat hetgeen ik me vorig jaar vreselijk aan gestoord heb er nu weer in zit. En ja hoor vanavond was het zover, mijn spelers stonden stil ipv loopacties, als ik n keer n kans kreeg stond er een muur in het doel. Mijn keeper leek ineens van t niveau Jupiler League, kortom 8x verloren. Als ik dan n keer voor kwam, speelde de tegenstander meteen alsof de spelers 8 blikken redbull op hadden.

Kortom die beinvloedingsonzin zit er nog steeds in :( pruters bij EA.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• peeweeherman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09-2024

peeweeherman

energieleverend.nl

Bij mij lukt het deze week ook niet echt lekker, maar ik denk toch echt dat dat aan mij ligt. Net te druk op werk, net te weinig slaap, etc. Ik zou het niet altijd bij EA zoeken.

Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvanpol
peeweeherman schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 06:45:
Bij mij lukt het deze week ook niet echt lekker, maar ik denk toch echt dat dat aan mij ligt. Net te druk op werk, net te weinig slaap, etc. Ik zou het niet altijd bij EA zoeken.
HIer lukt het ook niet.. ben dan wel nog niet zo lang bezig.. Maar controller vloog al bijna door de tv.. Me vriendin is dat schelden ook behoorlijk zat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SterqVerhael
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 09-09-2024
Nieuw team in gedachten, met de juiste chem styles, zodat jullie gelijk kunnen zien wat de boosted stats zijn. :)

http://www.futwiz.com/en/fifa17/squad/384473

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Van uitstel komt afstel. Of in mijn geval geen kwalificatie.. Even geen rekening mee gehouden dat ik vandaag niet meer kan kwalificeren. Gisteravond in alle haast twee potjes gespeeld en vanochtend ook nog. Helaas de finale verloren in de verlenging door een kort, snel genomen vrije trap.

Dit weekend maar is wat in het huis doen denk ik :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Kidjuh schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 00:21:
Bean kan je is een fitbin van je team doen? Ben ook op zoek naar een goed fitness team!
Ik heb eigenlijk daar Son SBC staan, maar deze is makkelijk te vervangen door Walcott.
Musa is echt fantastisch.

http://www.futbin.com/17/squad/250895
Nachtapotheker schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 00:24:
Over momentum gesproken..
Ik heb er inmiddels alweer een hoop potjes op zitten, dat leek allemaal goed en eerlijk te gaan. Sometimes you win sometimes you lose. Op een gegeven moment won ik de potjes wel erg makkelijk, werkelijk alle loopacties waren goed en alles vloog erin. Ik werd toen al bang dat hetgeen ik me vorig jaar vreselijk aan gestoord heb er nu weer in zit. En ja hoor vanavond was het zover, mijn spelers stonden stil ipv loopacties, als ik n keer n kans kreeg stond er een muur in het doel. Mijn keeper leek ineens van t niveau Jupiler League, kortom 8x verloren. Als ik dan n keer voor kwam, speelde de tegenstander meteen alsof de spelers 8 blikken redbull op hadden.

Kortom die beinvloedingsonzin zit er nog steeds in :( pruters bij EA.
Ik heb het nog nooit zo extreem gehad dat ik 8 potjes achter elkaar verlies. Eigenlijk zijn dat er maximaal 3 of als het echt gek gaat 4. Maar daarna altijd minimaal een gelijkspel/winst etc. Daarentegen win ik ook niet zo vaak 4 of 5 potjes achter elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommiboy96
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 17-05-2024
Bean77 schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 08:20:
[...]

Ik heb eigenlijk daar Son SBC staan, maar deze is makkelijk te vervangen door Walcott.
Musa is echt fantastisch.

http://www.futbin.com/17/squad/250895

[...]

Ik heb het nog nooit zo extreem gehad dat ik 8 potjes achter elkaar verlies. Eigenlijk zijn dat er maximaal 3 of als het echt gek gaat 4. Maar daarna altijd minimaal een gelijkspel/winst etc. Daarentegen win ik ook niet zo vaak 4 of 5 potjes achter elkaar.
Ja bij ook niet maar dat komt mede ook doordat ik dan gewoon even stop met spelen zodat ik dan later clear minded weer kan beginnen. Het scheelt bij mij echt een hoop of ik rustig aan het spelen ben of dat ik gefrustreerd ben :)

Zo had ik laatst in de weekend league een keer een enorm slechte zaterdag met 6/20 en alles zat tegen toen. En toen die zondag, toen ik weer rustig was, 16/20 gewonnen

Psn: stone-face-lock

Acties:
  • 0 Henk 'm!
tommiboy96 schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 08:41:
[...]

Ja bij ook niet maar dat komt mede ook doordat ik dan gewoon even stop met spelen zodat ik dan later clear minded weer kan beginnen. Het scheelt bij mij echt een hoop of ik rustig aan het spelen ben of dat ik gefrustreerd ben :)

Zo had ik laatst in de weekend league een keer een enorm slechte zaterdag met 6/20 en alles zat tegen toen. En toen die zondag, toen ik weer rustig was, 16/20 gewonnen
Het is altijd makkelijk gezegd dan gedaan, maar eigenlijk is het een kwestie van rustig blijven en niet irriteren aan elementen in het spel.

Ik keek net eens naar de prijzen, maar ik ben super verbaasd dat de prijzen zo gestegen zijn. Op mijn dure spelers zoals Kante OTW, Pogba, Aguerooo en vooral Hazard zit dikke winst. Dat had ik niet verwacht.... Eens kijken of ik nu toch nog kan cashen voor de grote crash....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas18GT
Bean77 schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 08:45:
[...]

Het is altijd makkelijk gezegd dan gedaan, maar eigenlijk is het een kwestie van rustig blijven en niet irriteren aan elementen in het spel.

Ik keek net eens naar de prijzen, maar ik ben super verbaasd dat de prijzen zo gestegen zijn. Op mijn dure spelers zoals Kante OTW, Pogba, Aguerooo en vooral Hazard zit dikke winst. Dat had ik niet verwacht.... Eens kijken of ik nu toch nog kan cashen voor de grote crash....
Haha hier hetzelfde, toch mooi 200k gestegen >:)

Maar eens verkopen en over 2 weken zien we wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Thomas18GT schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 08:49:
[...]

Haha hier hetzelfde, toch mooi 200k gestegen >:)

Maar eens verkopen en over 2 weken zien we wel
Eerst maar eens zien te verkopen, maar als het mee zit echt wel veel tonnen winst gepakt. En dat met niks doen :P

Ach, hebben we ook eens een beetje geluk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas18GT
Bean77 schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 08:51:
[...]

Eerst maar eens zien te verkopen, maar als het mee zit echt wel veel tonnen winst gepakt. En dat met niks doen :P

Ach, hebben we ook eens een beetje geluk :)
Haha precies, en dat terwijl ik eigenlijk een paar ton verlies had ingecalculeerd.

Aan de andere kant is het wel logisch. Er komen meer mensen met coins, die willen dus duurdere spelers maar het aanbod wordt (nog) niet groter.

In die trend zou je denken dat gedurende het jaar de prijzen zouden stijgen ipv dalen :+

Dingen als Black Friday en TOTY verpesten dat voor ons lijkt me

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pelidee
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
De prijzen stijgen aardig idd. Vorige keer zag ik de volgende squad langs komen:
http://www.futbin.com/17/squad/192232.

Die bekeek ik nu nog eens en dan zie je rechtonderin in de grafiek dat de squad price weer omhoog aan het schieten is.
Erg onvoorspelbaar de markt tot nu toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Thomas18GT schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 09:35:
[...]

Haha precies, en dat terwijl ik eigenlijk een paar ton verlies had ingecalculeerd.

Aan de andere kant is het wel logisch. Er komen meer mensen met coins, die willen dus duurdere spelers maar het aanbod wordt (nog) niet groter.

In die trend zou je denken dat gedurende het jaar de prijzen zouden stijgen ipv dalen :+

Ik heb alweer 100 played met mijn huidig team, ik sla de hele verkoop/inkoop frenzy rond Black Friday lekker over. Het verbaast me wel dat mijn team soms in paar dagen verschil in 100k waarde kan zakken, maar uiteindelijk stijgt het altijd weer rond 750k.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyUtd4Life
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 00:13
pelidee schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 09:50:
De prijzen stijgen aardig idd. Vorige keer zag ik de volgende squad langs komen:
http://www.futbin.com/17/squad/192232.

Die bekeek ik nu nog eens en dan zie je rechtonderin in de grafiek dat de squad price weer omhoog aan het schieten is.
Erg onvoorspelbaar de markt tot nu toe.
Mensen zijn nu natuurlijk bezig om zo goed mogelijke Weekend League squad te kopen, dus daardoor stijgen de prijzen. Diezelfde Weekend League waarbij ik gisteren wist dat ik 1 poging van 4 wedstrijden kon doen om te kwalificeren vanwege de tijd, maar gelukkig ging dat foutloos. Kijken of ik dit weekend leuke rank kan bereiken.

FIFA Benelux Administrator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommiboy96
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 17-05-2024
MyUtd4Life schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 09:52:
[...]

Mensen zijn nu natuurlijk bezig om zo goed mogelijke Weekend League squad te kopen, dus daardoor stijgen de prijzen. Diezelfde Weekend League waarbij ik gisteren wist dat ik 1 poging van 4 wedstrijden kon doen om te kwalificeren vanwege de tijd, maar gelukkig ging dat foutloos. Kijken of ik dit weekend leuke rank kan bereiken.
Ik zat in hetzelfde schuitje maar helaas verloren in de finale :(

Psn: stone-face-lock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Nu online
Bean77 schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 08:20:
[...]

T was niet 8x op rij, had tussendoor wel 2 overwinningen ;)
Gelukkig is het nog niet zo extreem als ik in fifa 16 wel eens meegemaakt heb :D maar er is helaas zeker weer een vorm van beïnvloeding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

peeweeherman schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 06:45:
Er is sowieso wel iets vreemds aan de hand met het spel soms. Het probleem zit hem dat je nooit controle hebt over je team. Je kunt maar 1 persoon besturen en dat blijft een probleem. Je kunt iemand naar je toe laten komen of de diepte in sturen, de computer laten verdedigen of de keeper uit laten komen. Dan nog is het maar de vraag hoe de computer dit uitvoert.

Een veel voorkomend probleem bij mij is ook dat ik maar blijf zien dat ik na een 2-0 moeite heb met scoren. Het 2e doelpunt vliegt er zo in maar daarna lijken mijn spelers moeite te hebben met scoren dat de bal net langs de paal vliegt. Wat ik nu dus vaak doe na een 2-0 is dat ik het team wat achteruit laat zakken en wat meer op de counter ga spelen zodat ik minder obstakels heb wanneer ik voor doel sta.

Wat ik ook steeds vaker zie zijn de random ballen wanneer ik voor sta waar je niks aan kunt doen. In dit voorbeeld zie je hoe een tegenstander via de schouder van zijn speler de bal omhoog wipt. Vervolgens kopt mijn speler de bal naar de 2e paal waarna de tegenstander hem zo in het doel kan trappen. Dit was gelukkig geen cruciaal tegendoelpunt maar er zijn genoeg mensen die op deze manier wel een wedstrijd winnen/verliezen wat gewoon lullig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 10:12:
[...]

Er is sowieso wel iets vreemds aan de hand met het spel soms. Het probleem zit hem dat je nooit controle hebt over je team. Je kunt maar 1 persoon besturen en dat blijft een probleem. Je kunt iemand naar je toe laten komen of de diepte in sturen, de computer laten verdedigen of de keeper uit laten komen. Dan nog is het maar de vraag hoe de computer dit uitvoert.

Een veel voorkomend probleem bij mij is ook dat ik maar blijf zien dat ik na een 2-0 moeite heb met scoren. Het 2e doelpunt vliegt er zo in maar daarna lijken mijn spelers moeite te hebben met scoren dat de bal net langs de paal vliegt. Wat ik nu dus vaak doe na een 2-0 is dat ik het team wat achteruit laat zakken en wat meer op de counter ga spelen zodat ik minder obstakels heb wanneer ik voor doel sta.

Wat ik ook steeds vaker zie zijn de random ballen wanneer ik voor sta waar je niks aan kunt doen. In dit voorbeeld zie je hoe een tegenstander via de schouder van zijn speler de bal omhoog wipt. Vervolgens kopt mijn speler de bal naar de 2e paal waarna de tegenstander hem zo in het doel kan trappen. Dit was gelukkig geen cruciaal tegendoelpunt maar er zijn genoeg mensen die op deze manier wel een wedstrijd winnen/verliezen wat gewoon lullig is.
Het onvoorspelbare is waarschijnlijk de reden dat ik juist blijf spelen, ik raak normaalgesproken erg snel uitgekeken op lineaire games.

Mocht ik een paar maal op dit soort manieren het schip in gaan, dan is het tijd om ff fifa te sluiten en doom te starten :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arwintju
Bossie schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 10:16:
[...]

Het onvoorspelbare is waarschijnlijk de reden dat ik juist blijf spelen, ik raak normaalgesproken erg snel uitgekeken op lineaire games.

Mocht ik een paar maal op dit soort manieren het schip in gaan, dan is het tijd om ff fifa te sluiten en doom te starten :X
Ja..de onvoorspelbaarheid van voetbal maakt voetbal nu eenmaal leuk. Ik krijg ook wel is van dat soort goals tegen, meestal als ik comfortabel voor sta, en dat zorgt er dan toch weer voor dat in juist geconcentreerder ga spelen.

Ik probeer nu ook gewoon heel rustig te spelen. Goed kijken, observeren soms minuten achter elkaar de sprintknop niet eens aanraken puur om de rust te bewaren. Dat helpt erg goed. Het enige waar ik in mee ga is het spelen met hoge druk, ultra aanvallend en alles afjagen. Dan verander ik de strategie zo dat ik dat ook kan doen want dat helpt het beste al zeg ik het zelf. Gisteren daardoor 2x teruggekomen van een 2 en 3-0 achterstand. De eerste werd 2-2 en de laaste werd in de laaste minuut nog 5-4 voor de tegenstander nadat ik teveel ruimte weggaf na een corner.

Toch in divisie 1 gekomen dus ik hoop dat het kwalificeren dmv toernooien ook voorbij is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bossie schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 10:16:
[...]

De randomness heeft zo zijn charmes dat geef ik toe maar dat een speler de bal perfect naar de andere paal kopt, terwijl ik de bal gewoon richting de cornervlag wil koppen met vierkantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas18GT
Bossie schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 09:51:
[...]

Ik heb alweer 100 played met mijn huidig team, ik sla de hele verkoop/inkoop frenzy rond Black Friday lekker over. Het verbaast me wel dat mijn team soms in paar dagen verschil in 100k waarde kan zakken, maar uiteindelijk stijgt het altijd weer rond 750k.
Ik snap helemaal wat je bedoelt hoor, ik kan alleen de komende 2 weken toch maar weinig spelen helaas, en dan zitten we zo'n beetje aan black friday.

Misschien kan ik dan voor hetzelfde geld wel upgraden naar Robben IF :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Thomas18GT schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 09:35:
[...]

Raar is dat toch. Ik was niet van plan om mijn beste spelers te verkopen, maar door de stijging van prijzen toch maar gedaan met oog op de crash. Inmiddels alles verkocht en iets meer dan 600k winst (na aftrek 5% EA).

Ik heb nu 2 leuke teams en 1,7mln op de bank. Een beetje handelen maar tot de crash inzet.
http://www.futbin.com/17/squad/251239
http://www.futbin.com/17/squad/251269
Nachtapotheker schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 10:09:
[...]

T was niet 8x op rij, had tussendoor wel 2 overwinningen ;)
Gelukkig is het nog niet zo extreem als ik in fifa 16 wel eens meegemaakt heb :D maar er is helaas zeker weer een vorm van beïnvloeding.
Ah, speel je ook nog online divisies?
Verwijderd schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 10:12:
[...]

Volgens mij het in algemene zin zo dat procentueel de kans groter dat hij de 2-1 maakt dan jij de 3-0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas18GT
Bean77 schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 11:28:
[...]

Raar is dat toch. Ik was niet van plan om mijn beste spelers te verkopen, maar door de stijging van prijzen toch maar gedaan met oog op de crash. Inmiddels alles verkocht en iets meer dan 600k winst (na aftrek 5% EA).

Ik heb nu 2 leuke teams en 1,7mln op de bank. Een beetje handelen maar tot de crash inzet.
http://www.futbin.com/17/squad/251239
http://www.futbin.com/17/squad/251269
Vind het ook wel apart inderdaad. Net alles verkocht en kom op 220k winst na die 5%.
Een nette 1.4 miljoen op de bank en een Musa teampje voor de WL :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Thomas18GT schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 11:47:
[...]

Vind het ook wel apart inderdaad. Net alles verkocht en kom op 220k winst na die 5%.
Een nette 1.4 miljoen op de bank en een Musa teampje voor de WL :+
Nu de crash/toty maar afwachten en dan wat leuks gaan kopen :)
(als ik het geduld heb :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelidee
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
Bean77 schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 11:56:
[...]

Nu de crash/toty maar afwachten en dan wat leuks gaan kopen :)
(als ik het geduld heb :P)
Geduld is het grote woord.. Ik wil ook kopen, maar weet dat het niet verstandig is. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pelidee schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 12:15:
[...]

Geduld is het grote woord.. Ik wil ook kopen, maar weet dat het niet verstandig is. |:(
Jup, erg irritant is dat ;)

Ik zag net dat ik nog 100 fifapoints had staan. Ik dacht laat ik eens een simpele gold pack kopen met 1 rare. Kleine kans dat er een rare speler in zit. Zit daar opeens Toure in. Toch weer 64k erbij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

https://www.premierleague.com/news/133138
Hier kan je stemmen voor de POTM.
Vrijdag 18 november wordt het uitgerijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pff net in div 4 tegen een raar team gespeeld.

http://www.futbin.com/17/squad/252000

87 loyaliteit zonder trainer. Ik heb alle hoeken van het veld gezien. Musa, Sterling en Auba waren niet te houden. Verdedigend stond hij prima terwijl ik ook een zeer snelle voorhoede heb.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thomas18GT
pelidee schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 12:15:
[...]

Dacht ik vorige week ook, toch gekocht.
Stiekem 225k winst mee gepakt :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had Kante IF maar verkocht met het oog op de crash, voor 125k. Nu is hij minimaal 150k waard. ;(

Op Gundogan trouwens wel een winst van 10k gemaakt, door zijn TOTW. Ach, je verliest wat en je wint wat, maar ik merk wel dat ik nog niet zo'n ervaren speler ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vissert schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 12:35:
Pff net in div 4 tegen een raar team gespeeld.

http://www.futbin.com/17/squad/252000

87 loyaliteit zonder trainer. Ik heb alle hoeken van het veld gezien. Musa, Sterling en Auba waren niet te houden. Verdedigend stond hij prima terwijl ik ook een zeer snelle voorhoede heb.
Ik gebruik zelf de volgende custom tactics:
YouTube: Updated Custom Tactics + Squad | FIFA 17 ULTIMATE TEAM

Hij is nog steeds 1 van de beste spelers naar mijn mening en staat ook redelijk hoog in de maandelijkse WL. Hij zegt zelf ook wel dat veel tegenstanders voor de counter gaan en dat je verdediging achterhouden zeker belangrijk is. Het kan verdedigend nog zo goed staan maar die snelle spelers moet je gewoon rekening mee houden.

P.s. David Luiz in je team kun je ook niet serieus nemen :')
Verwijderd schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 12:32:
https://www.premierleague.com/news/133138
Hier kan je stemmen voor de POTM.
Vrijdag 18 november wordt het uitgerijkt.
Uiteindelijk wordt het nog steeds door de clubs bepaald en niet door het publiek ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas18GT
Verwijderd schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 12:45:
Ik had Kante IF maar verkocht met het oog op de crash, voor 125k. Nu is hij minimaal 150k waard. ;(

Op Gundogan trouwens wel een winst van 10k gemaakt, door zijn TOTW. Ach, je verliest wat en je wint wat, maar ik merk wel dat ik nog niet zo'n ervaren speler ben.
Ach, ervaring wilt dit jaar ook niet alles zeggen hoor. Je moet er ook een (flinke) dosis geluk bij hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[b]nielsk89 schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 12:45:[/

[...]

Uiteindelijk wordt het nog steeds door de clubs bepaald en niet door het publiek ;)
10% fans 90% clubs en premier league icoonen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Thomas18GT schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 12:48:
[...]

Ach, ervaring wilt dit jaar ook niet alles zeggen hoor. Je moet er ook een (flinke) dosis geluk bij hebben :)
Heb nu in ieder geval 600k aan coins, 2 teams waar ik mee kan spelen en een boel spelers voor eventuele SBC's.

Met Black Friday wat slimme aankopen doen wanneer de prijzen laag zijn, verder sparen en dan in december met TOTY en mooi team bouwen. Vorig jaar kreeg ik Aguëro en James untradable gratis tijdens FUTmass. Hopelijk dit jaar weer zoiets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Stones ook niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeacockSR4
  • Laatst online: 23-09-2021
Genoeg gelurkt op het forum, tijd om een woordje mee te praten.

Gisteren de Hybride Competities en Hybride landen SBC's gedaan. Uit 1 van de pakketten Sergio Ramos (150K) kunnen halen :*) Daarmee kan ik mijn gemiddelde Premier league squads wel goed versterken. Hopelijk kan ik dit weekend ook wat meer dan 6/7 potjes spelen in de weekend leauge zodat ik niet steeds in brons blijf steken.

Wel vervelend dat nèt nu ik twee weken geleden volledig Arsenal en Tottenham spelers heb ingeslagen de Marquee Matchup SBC er niet lijkt te komen.. |:( Of zal deze halverwege het weekend te voorschijn komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas18GT
PeacockSR4 schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 14:10:

Gisteren de Hybride Competities en Hybride landen SBC's gedaan. Uit 1 van de pakketten Sergio Ramos (150K) kunnen halen :*) Daarmee kan ik mijn gemiddelde Premier league squads wel goed versterken. Hopelijk kan ik dit weekend ook wat meer dan 6/7 potjes spelen in de weekend leauge zodat ik niet steeds in brons blijf steken.

Wel vervelend dat nèt nu ik twee weken geleden volledig Arsenal en Tottenham spelers heb ingeslagen de Marquee Matchup SBC er niet lijkt te komen.. |:( Of zal deze halverwege het weekend te voorschijn komen?
Gezellig :)

Misschien komen ze morgenmiddag pas weer, zoals eerdere weken?
EA houdt ons graag in spanning denk (jou tenminste :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skann
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-07 13:12
Gisteravond tientallen bronzen Australiërs voor 200 ingeslagen. Gaan nu allemaal weg voor 800. Squad Building Challenges O+

520k op de bank en twee speelbare teams. Messi komt er bijna.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PeacockSR4 schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 14:10:

Arsenal VS Tottenham mag dan misschien wel 1 van de meest logische Marquee matches zijn. Hierdoor zie je super veel mensen die er in gaan investeren waardoor je net als Dortmund VS Schalke 04 krijgt dat iedereen elkaar gaat onderbieden om toch van de spelers af te komen waardoor ze uiteindelijk voor bijna discard (of oorspronkelijke prijs) de deur uit gaan. Zo heb ik nog een aantal Benders voor 700 coins moeten verkopen omdat ik ze te lang had bewaard.

Meestal komen ze vrijdag of zaterdag met een nieuwe. Gewoon geduld hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeacockSR4
  • Laatst online: 23-09-2021
Thomas18GT schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 14:14:
[...]

Gezellig :)

Misschien komen ze morgenmiddag pas weer, zoals eerdere weken?
EA houdt ons graag in spanning denk (jou tenminste :+ )
Afgelopen week was begon het op donderdagavond al geloof ik? Ik zat in ieder geval met spanning te wachten gisteren om 7 uur, maar tevergeefs 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skann
PeacockSR4 schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 14:19:
[...]

Afgelopen week was begon het op donderdagavond al geloof ik? Ik zat in ieder geval met spanning te wachten gisteren om 7 uur, maar tevergeefs 8)7
Iedereen inderdaad, daarom werden alle potentiele goudmijntjes om 7 uur massaal gedumpt. Om vannacht weer gigantisch te stijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 05-10 00:29
Oee altijd fijn heb ook nog wat spelers in mijn club staan die nu best wel wat waard zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Ik gebruik zelf de volgende custom tactics:
YouTube: Updated Custom Tactics + Squad | FIFA 17 ULTIMATE TEAM

Hij is nog steeds 1 van de beste spelers naar mijn mening en staat ook redelijk hoog in de maandelijkse WL. Hij zegt zelf ook wel dat veel tegenstanders voor de counter gaan en dat je verdediging achterhouden zeker belangrijk is. Het kan verdedigend nog zo goed staan maar die snelle spelers moet je gewoon rekening mee houden.

[...]

Met david luiz en dan toch 3-0 van mij winnen. Ach met beetje geluk promoveer ik nog naar div 3 dus mag niet klagen.

Net even een deel van die custom tactic toegevoegd en speelt idd niet verkeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas18GT
Wat hebben jullie tegen David Luiz? Ik vond hem best prima spelen, ookal is hij geen Boateng of Ramos :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Thomas18GT schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 15:35:
Wat hebben jullie tegen David Luiz? Ik vond hem best prima spelen, ookal is hij geen Boateng of Ramos :+
Alleen zijn workrates, hij is een van de weinige verdedigers die ook goede passing heeft.
Ik denk Terry vooral wat tegen Luiz heeft :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 16:01:
[...]

Alleen zijn workrates, hij is een van de weinige verdedigers die ook goede passing heeft.
Ik denk Terry vooral wat tegen Luiz heeft :o
Om met hem te spelen vind ik hem dramatisch, om tegen hem te spelen vind ik hem bloed irritant :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vissert schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 15:32:
[...]

Met david luiz en dan toch 3-0 van mij winnen. Ach met beetje geluk promoveer ik nog naar div 3 dus mag niet klagen.

Net even een deel van die custom tactic toegevoegd en speelt idd niet verkeerd.
Denk niet dat David Luiz daar ook maar iets mee te maken heeft. Kerel is net als in het echt totaal geen verdediger.

Mocht je nog een keer een spel wil doen. Kan misschien tussen het FUT champions en FC Twente vast nog wel een potje doen om te zien of ik nog wat zie waar het mis gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daiov97
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 08-10 22:41
Wat gaat het ineens lekker op FUT seizoenen. Gisteren gepromoveerd naar div3 met record 7-0-1, vandaag begonnen in div3 en 3-0-1. Speel met onderstaande teams, wissel ze af na 2 potjes spelen:

http://www.futhead.com/17/squads/1855056/
http://www.futhead.com/17/squads/1561461/

Het eerste team heeft mijn voorkeur, ook al is het erg goedkoop. Op het moment dat ik achter/gelijk sta, breng ik Martial in als spits. Vaak zorgt die er dan voor dat ik wel een goaltje maak.

Tweede team speelt ook prima. Begin met Son als LF in de spits, maar wissel vaak IG om met Martial.

Met deze teams gaat dat wachten tot de crash wel lukken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Marquee matchups zijn er

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PetrCech_3
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 23-09-2024
Kijk die Koreanen gaan... Wtf

Edit: Balen dit... Had flink wat Panathinaikos spelers en héél veel Benfica/Porto spelers die cvm/cm zijn. Heel zuur

[ Voor 67% gewijzigd door PetrCech_3 op 04-11-2016 18:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PetrCech_3 schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 18:09:
Kijk die Koreanen gaan... Wtf

Edit: Balen dit... Had flink wat Panathinaikos spelers en héél veel Benfica/Porto spelers die cvm/cm zijn. Heel zuur
Iemand nog een Griekse speler nodig? Vooral idarbo's heb ik wel wat van. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skann
Gelukkig net op tijd al die Australiërs van Melbourne Victory en FC Sidney gedumpt. Daar zijn er ook wat mensen mee het schip ingegaan denk ik. Die werd wel verwacht.
Pagina: 1 ... 38 ... 190 Laatste

Let op:
Let op: handelen in coins is door EA niet toegestaan. Het is dan ook niet toegestaan dit in dit topic te bespreken.