Psn: stone-face-lock
http://www.futbin.com/17/squad/236391
Finishen vind ik nog steeds moeilijk, het komt dan ook vaak voor dat ik verlies ondanks het meerendeel aan kansen had. Natuurlijk is het 80% v/d tijd mijn schuld, maar ik meer ook vaak dat door lag/input dingen mislukken. Fake shot turns waarbij je de bal na de draai naar de andere kant van het veld trapt. Knoppen die dus niet lekker reageren. Body feints die te laat worden ingezet. Constant met mijn capaciteit en het spel in gevecht
Misschien ben ik een uitzondering, maar op Hazard zit 30k winst, OTW Kante zit winst op. Bij Aguero, Lloris IF en Pogba staan voor nagenoeg dezelfde BIN.bbblije schreef op woensdag 02 november 2016 @ 09:13:
Hoe gaat iedereen met zijn team/geld om, nu de prijzen zo aan het dalen zijn? Ik heb alles verkocht en speel nu met een cheap Bundes team, veel untradables uit de SBC's.
Finishen vind ik nog steeds moeilijk, het komt dan ook vaak voor dat ik verlies ondanks het meerendeel aan kansen had. Natuurlijk is het 80% v/d tijd mijn schuld, maar ik meer ook vaak dat door lag/input dingen mislukken. Fake shot turns waarbij je de bal na de draai naar de andere kant van het veld trapt. Knoppen die dus niet lekker reageren. Body feints die te laat worden ingezet. Constant met mijn capaciteit en het spel in gevecht
Subtop spelers als Smalling, Koscielny, Walker zijn wel wat gedaald, maar ook nog niet zo schrikbarend.
Ik denk dat ik uberhaupt gewoon mijn spelers hou, ook al dalen ze flink. Voorlopig ben ik klaar met mijn team op eventueel wat kleine nuances op de reservebank na. Of wanneer ik een compleet ander team wil hebben. Laat de crash maar komen, ik speel gewoon door
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Vooral op de bank houden, via de webapp wat aan het handelen in blessurekaartjes en probeer nu naar die movember kaartjes te kijken. Speel momenteel geen wedstrijden, niet heel veel tijd om te gamen, en als ik dat doe is het normale seizoenen of battlefield.bbblije schreef op woensdag 02 november 2016 @ 09:13:
Hoe gaat iedereen met zijn team/geld om, nu de prijzen zo aan het dalen zijn? Ik heb alles verkocht en speel nu met een cheap Bundes team, veel untradables uit de SBC's.
Verwijderd
Net als hierboven zou ik het gewoon lekker houden tot de prijzen wat zakken zodat je meer "bang for buck" hebt. Ik neem aan dat je met dat team van jou ook prima speelt. Mijn enige dure speler is Martial en dat is voornamelijk omdat ik onder de indruk ben van zijn kaart.bbblije schreef op woensdag 02 november 2016 @ 09:13:
Gisteren 6 discard movember kaarten gekocht, vanmorgen bijna verdubbeld in prijs. Morgen stopt de Halloween SBC en ik durf te wedden dat er iets soortgelijks komt van Movember.
Kan twee kanten op: Of er komt een topspeler welke ik kan gebruiken waarvoor je vijf van die movember kaarten nodig bent, of de speler staat mij totaal niet aan en ik cash in en koop daarvan wat upgrades voor mijn huidige teams.
Ik heb net een wedstrijd verloren tegen iemand die 4 kansen had, 4 voorzetten, 4 kopballen, alle 4 raak! Helemaal gek van! Die Movember update heeft naar mijn idee wat met de sliders gekloot, zo OP die voorzetten! Het constante gevecht door mijn kunnen en het spel helemaal beu, ik ga BF1 spelen.Verwijderd schreef op woensdag 02 november 2016 @ 09:48:
[...]
Net als hierboven zou ik het gewoon lekker houden tot de prijzen wat zakken zodat je meer "bang for buck" hebt. Ik neem aan dat je met dat team van jou ook prima speelt. Mijn enige dure speler is Martial en dat is voornamelijk omdat ik onder de indruk ben van zijn kaart.
Dus kwalificatie word korter ?Vissert schreef op woensdag 02 november 2016 @ 09:00:
Trouwens 1 van de laatste zinnen op de afbeelding hierboven. WL wordt standaard langer? Vrijdag tot en met maandag?
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Niet te veel investeren in spelers, markt is erg onvoorspelbaar momenteel,dvanpol schreef op woensdag 02 november 2016 @ 10:25:
Sinds gister begonnen met Fifa Ulitmate Team op de ps4.. Heeft iemand tips van dingen die je moet doen.. of eingelijk juist niet moet doen.
Je kan bijvoorbeeld een goedkope selectie gebruiken om te spelen.
Mijn dure spelers gisteren verkocht en zag net dat deze spelers bij elkaaar vandaag alweer 10 K minder waard zijn.
[ Voor 12% gewijzigd door Donverdi073 op 02-11-2016 10:30 ]
Maar ook wel makkelijker. Als je er in de WL 18 wint (Gold 3), ben je dus al geplaatst voor de volgende week
Verwijderd
Voorzetten waren voor de eerste patch ook al veel te goed maar volgens mij hebben sommige mensen dat nog niet door. Zie het veel te weinigbbblije schreef op woensdag 02 november 2016 @ 10:16:
[...]
Ik heb net een wedstrijd verloren tegen iemand die 4 kansen had, 4 voorzetten, 4 kopballen, alle 4 raak! Helemaal gek van! Die Movember update heeft naar mijn idee wat met de sliders gekloot, zo OP die voorzetten! Het constante gevecht door mijn kunnen en het spel helemaal beu, ik ga BF1 spelen.
Die statistieken klopt sowieso al heel weinig van. Heb dit jaar ook al een keer na 45 minuten gezien hoe ik met een 3-0 voorsprong waar elke bal naar de kruising ging resulteerde in 0 schoten, 0 op doel. Hetzelfde geldt voor overtredingen (als ze al tellen) en tackles.
Gelukkig wel precies 67 wins in de hele maand (1 weekend niet gespeeld) dus zat precies in goud 3 maandelijks haha
Ik moet er eerst in komen dan aangezien mijn speeltijd doordeweeks zeer beperkt is, ik ben voornamelijk een zondagmiddag gamertThomas18GT schreef op woensdag 02 november 2016 @ 10:41:
[...]
Maar ook wel makkelijker. Als je er in de WL 18 wint (Gold 3), ben je dus al geplaatst voor de volgende week
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Hier net ook wat Movember kaartjes ingekocht voor 17k stuk. Inmiddels zitten die prijzen alweer rond de 15k.wildcardxl schreef op woensdag 02 november 2016 @ 10:14:
Ik kan me er totaal niet druk om maken dat er nu veel meer bijzondere kaartjes zijn, ik zie alleen maar investeringsmogelijkheden.
Gisteren 6 discard movember kaarten gekocht, vanmorgen bijna verdubbeld in prijs. Morgen stopt de Halloween SBC en ik durf te wedden dat er iets soortgelijks komt van Movember.
Kan twee kanten op: Of er komt een topspeler welke ik kan gebruiken waarvoor je vijf van die movember kaarten nodig bent, of de speler staat mij totaal niet aan en ik cash in en koop daarvan wat upgrades voor mijn huidige teams.
Hopelijk komt er wel een SBC anders wordt het verlies maken
Nice! Zie dit wel als goed nieuws! Vooral de automatische plaatsing vanuit gold, de duur van de WL en het verlagen van het aantal wins dat je nodig hebttommiboy96 schreef op woensdag 02 november 2016 @ 07:39:
[afbeelding]
Weekend league updates en maandelijkse rewards
PSN: MrMistral
Dat zou idd kunnen ja, de kaarten zelf zijn natuurlijk niet te gebruiken aangezien ze niet barre goed zijn. Ik verwacht het wel hoor, wel direct verkopen als die SBC uit komt want deze kaartjes zitten de hele maand in de pakketjes dus het aanbod word steeds groter en er word dan toch als een idioot ge-undercut.pelidee schreef op woensdag 02 november 2016 @ 11:24:
[...]
Hier net ook wat Movember kaartjes ingekocht voor 17k stuk. Inmiddels zitten die prijzen alweer rond de 15k.
Hopelijk komt er wel een SBC anders wordt het verlies maken
Als ik alles zou snel verkopen heb ik 4000 verlies, dat stelt natuurlijk niks voor.
Iedereen even kijken of ze nog bronzen LM of RM spelers in hun club hebben, heb de mijne net allemaal voor een goed aantal munten verkocht (worden gebruikt voor Movember kit SBC) voornamelijk de engelse spelers doen het erg goed.
Verwijderd
Een Lm van Malta verkoopt zelfs al voor 500 coins omdat hij in de engelse 2de klasse speelt... Bedankt voor de tip!wildcardxl schreef op woensdag 02 november 2016 @ 12:03:
[...]
Dat zou idd kunnen ja, de kaarten zelf zijn natuurlijk niet te gebruiken aangezien ze niet barre goed zijn. Ik verwacht het wel hoor, wel direct verkopen als die SBC uit komt want deze kaartjes zitten de hele maand in de pakketjes dus het aanbod word steeds groter en er word dan toch als een idioot ge-undercut.
Als ik alles zou snel verkopen heb ik 4000 verlies, dat stelt natuurlijk niks voor.
Iedereen even kijken of ze nog bronzen LM of RM spelers in hun club hebben, heb de mijne net allemaal voor een goed aantal munten verkocht (worden gebruikt voor Movember kit SBC) voornamelijk de engelse spelers doen het erg goed.
Echt iedereen gebruikt het, merk het zovaak bij kinderen op toernooienVissert schreef op woensdag 02 november 2016 @ 12:39:
Dat dabben ziet er trouwens ook wel echt spastisch uit. Zijn ook vaak dezelfde soort spelers die zo juichen
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Verwijderd
Thanks. Heb zelf ook nog wat spelers uit die leagues en zie dat sommige 1k waard zijn. Moet mijn club echt eens in kaart brengen aangezien ik teveel spelers hebVerwijderd schreef op woensdag 02 november 2016 @ 12:39:
[...]
Een Lm van Malta verkoopt zelfs al voor 500 coins omdat hij in de engelse 2de klasse speelt... Bedankt voor de tip!
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2016 13:19 ]
Je lokte het zelf uit door het bericht te versturen, hij rapporteert dat gewoon en jij wordt daar terecht op aangesproken. Overigens heb je op dit forum ook al eens zelf wat ziektes gepost waar je op gemod bent.Verwijderd schreef op woensdag 02 november 2016 @ 12:50:
Waarschuwing gekregen voor het een karma reactieMaar schelden met ziektes is prima... GG Sony
[...]
Thanks. Heb zelf ook nog wat spelers uit die leagues en zie dat sommige 1k waard zijn. Moet mijn club echt eens in kaart brengen aangezien ik teveel spelers heb
Ik zou gewoon stoppen met zulke berichten te sturen en als je wat ontvangt wat niet acceptabel is gewoon rapporteren. Dan is er verder niks aan de hand.
Door de SBC's zijn er zoveel spelers duizenden coins extra waard, dat tikt lekker aan.
[ Voor 5% gewijzigd door Bean77 op 02-11-2016 14:01 ]
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Verwijderd
Dat is meer iets hoe het in de Fifa gemeenschap genoemd wordt: http://www.urbandictionary.com/define.php?term=eaidsBean77 schreef op woensdag 02 november 2016 @ 14:00:
[...]
Je lokte het zelf uit door het bericht te versturen, hij rapporteert dat gewoon en jij wordt daar terecht op aangesproken. Overigens heb je op dit forum ook al eens zelf wat ziektes gepost waar je op gemod bent.
Ik zou gewoon stoppen met zulke berichten te sturen en als je wat ontvangt wat niet acceptabel is gewoon rapporteren. Dan is er verder niks aan de hand.
Door de SBC's zijn er zoveel spelers duizenden coins extra waard, dat tikt lekker aan.
Ik geef je gelijk dat ik het niet zou moeten doen maar die kansloze clubnaam, het agressieve spel puur om mijn spelers te blesseren + onmogelijke longshots geleid heeft om hem een bericht te versturen.
Het potje wat er op volgde heb ik iemand ook gecomplimenteerd met zijn manier van verdedigen en zijn spel. Kreeg uiteindelijk nog een 90e minuut kans die er niet in gaan maar het deed mij niks. Tegenstander speelde gewoon goed en een gelijkspel is prima.
En wat vinden jullie een goede (betaalbare) bundesliga spits?
Soms heb ik ook de neiging hoor, maar zo iemand vind ik geen tijd waard, dan speel ik liever een volgend potje. Bovendien denk ik dat ik vaak de irritatie oproep met mijn blessure tijd goalsVerwijderd schreef op woensdag 02 november 2016 @ 14:25:
[...]
Dat is meer iets hoe het in de Fifa gemeenschap genoemd wordt: http://www.urbandictionary.com/define.php?term=eaids
Ik geef je gelijk dat ik het niet zou moeten doen maar die kansloze clubnaam, het agressieve spel puur om mijn spelers te blesseren + onmogelijke longshots geleid heeft om hem een bericht te versturen.
Het potje wat er op volgde heb ik iemand ook gecomplimenteerd met zijn manier van verdedigen en zijn spel. Kreeg uiteindelijk nog een 90e minuut kans die er niet in gaan maar het deed mij niks. Tegenstander speelde gewoon goed en een gelijkspel is prima.
Wat zijn SBC's?Bean77 schreef op woensdag 02 november 2016 @ 14:00:
[...]
Je lokte het zelf uit door het bericht te versturen, hij rapporteert dat gewoon en jij wordt daar terecht op aangesproken. Overigens heb je op dit forum ook al eens zelf wat ziektes gepost waar je op gemod bent.
Squad Building Challenges
of
Selectiesamenstellen uitdagingen
[ Voor 10% gewijzigd door pelidee op 02-11-2016 14:35 ]
http://www.futhead.com/17/squads/1885902/Vissert schreef op woensdag 02 november 2016 @ 14:26:
Ik zit er aan te denken nog even een bundesliga team er bij te nemen. Mensen die ervaring hebben met Calhanoglu? Zijn stats zien er best goed uit!
Hier heb je een leuke hybride, even uit me hoofd gemaakt
Zie hierboven. In fifa16 had je bijvoorbeeld een waardeloze speler in je club. Die verkocht je nooit omdat hij waardeloos/kansloos was. Dus was het altijd quick sell. Tegenwoordig worden deze waardeloze spelers opeens gebruikt voor SBC's en vang je ipv voor een quick sell soms wel veel meer dan de quick sell waarde.
Dat is wel lekker verdienen.
Thnx. nu wordt alles iets duidelijker:)Bean77 schreef op woensdag 02 november 2016 @ 14:44:
[...]
Zie hierboven. In fifa16 had je bijvoorbeeld een waardeloze speler in je club. Die verkocht je nooit omdat hij waardeloos/kansloos was. Dus was het altijd quick sell. Tegenwoordig worden deze waardeloze spelers opeens gebruikt voor SBC's en vang je ipv voor een quick sell soms wel veel meer dan de quick sell waarde.
Dat is wel lekker verdienen.
FIFA Benelux Administrator
Is SBC bij iedereen het zelfde?MyUtd4Life schreef op woensdag 02 november 2016 @ 14:50:
En kan je dus ook coins verdienen door te voorspellen wie "binnenkort" nodig zijn in een SBC en deze spelers te kopen als ze goedkoop zijn en voor zoveel mogelijk te verkopen als SBC actief is.
Ja, maar de meesten zijn wel tijdelijk.
Verwijderd
Klopt. Die laatste gast had Otamendi trouwens. Mocht je nog zoeken naar een verdediger. Stond zijn mannetje wel.Bean77 schreef op woensdag 02 november 2016 @ 14:27:
[...]
Soms heb ik ook de neiging hoor, maar zo iemand vind ik geen tijd waard, dan speel ik liever een volgend potje. Bovendien denk ik dat ik vaak de irritatie oproep met mijn blessure tijd goals
Op de Xbox hebben ze wel meer SBCs vanwege de loan legends.
Je bedoelt de Marquee matches of niet? De rest vind ik lastig te voorspellen..MyUtd4Life schreef op woensdag 02 november 2016 @ 14:50:
En kan je dus ook coins verdienen door te voorspellen wie "binnenkort" nodig zijn in een SBC en deze spelers te kopen als ze goedkoop zijn en voor zoveel mogelijk te verkopen als SBC actief is.
Otamendi had ik in fifa16 ook wel en beviel goed. Maar ik focus op lange (+ ca 192cm) verdedigers met de corners in fifa17.Verwijderd schreef op woensdag 02 november 2016 @ 15:14:
[...]
Klopt. Die laatste gast had Otamendi trouwens. Mocht je nog zoeken naar een verdediger. Stond zijn mannetje wel.
[...]
Op de Xbox hebben ze wel meer SBCs vanwege de loan legends.
Kan Matic of Pogba niet een lijntje terug danBean77 schreef op woensdag 02 november 2016 @ 15:21:
[...]
Otamendi had ik in fifa16 ook wel en beviel goed. Maar ik focus op lange (+ ca 192cm) verdedigers met de corners in fifa17.
En dan mijn lange verdedigers op het middenveld zetten?Bossie schreef op woensdag 02 november 2016 @ 15:35:
[...]
Kan Matic of Pogba niet een lijntje terug dan
Bedankt voor de inspiratie! Ik ben zelf niet zo van de hybrids omdat een goede chemistry wel echt OP is.Jamesl schreef op woensdag 02 november 2016 @ 14:43:
[...]
http://www.futhead.com/17/squads/1885902/
Hier heb je een leuke hybride, even uit me hoofd gemaakt
Dit gaat hem worden denk ik!
http://www.futbin.com/17/squad/238659
Goede chemistry? Waar heb je het over? Alle spelers zitten op 9 chem (10 na loyaliteit)Vissert schreef op woensdag 02 november 2016 @ 16:15:
[...]
Bedankt voor de inspiratie! Ik ben zelf niet zo van de hybrids omdat een goede chemistry wel echt OP is.
Dit gaat hem worden denk ik!
http://www.futbin.com/17/squad/238659
hybrids maken je minder flexibel als je naar een andere formatie wilt overstappen. Dan heb je vaak chemistry problemen.Jamesl schreef op woensdag 02 november 2016 @ 16:17:
[...]
Goede chemistry? Waar heb je het over? Alle spelers zitten op 9 chem (10 na loyaliteit)
Klopt, als ik een andere formatie wil dan bouw ik meestal ook een heel ander team.Bean77 schreef op woensdag 02 november 2016 @ 16:29:
[...]
hybrids maken je minder flexibel als je naar een andere formatie wilt overstappen. Dan heb je vaak chemistry problemen.
Ik speelt ook altijd met 2 teams in een andere formatie om wat afwisseling te hebben en om conditie te sparen (ipv conditiekaartjes te kopen).
Wissel jij vaak in één team van formatie dan?
Nauwelijks, maar tegen een lastige tegenstander wil ik soms wel een meer verdedigende opstelling kiezen (4231) ipv 4321.Jamesl schreef op woensdag 02 november 2016 @ 16:32:
[...]
Klopt, als ik een andere formatie wil dan bouw ik meestal ook een heel ander team.
Ik speelt ook altijd met 2 teams in een andere formatie om wat afwisseling te hebben en om conditie te sparen (ipv conditiekaartjes te kopen).
Wissel jij vaak in één team van formatie dan?
Leuke spelers trouwens:
http://www.futbin.com/17/totw/TOTW7
[ Voor 5% gewijzigd door Bean77 op 02-11-2016 16:36 ]
Verwijderd
Chemistry blijft gewoon behouden na het veranderen van een formatie gedurende de wedstrijd. Ik heb het nu als 433 flat staan zodat ik iedereen op volledige chemistry heb en verander gewoon naar 4231-2 of 4321 wanneer nodig.Bean77 schreef op woensdag 02 november 2016 @ 16:34:
[...]
Nauwelijks, maar tegen een lastige tegenstander wil ik soms wel een meer verdedigende opstelling kiezen (4231) ipv 4321.
Leuke spelers trouwens:
http://www.futbin.com/17/totw/TOTW7
Gaat hier om mijn hybrid formatie: https://www.easports.com/...Id=CjWwswSsnMn3X:FFA17PS4
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2016 16:42 ]
Ook, maar de Premier League Player of the Month is meestal ook wel wat mee te doen. En ook voor de hybrid leagues zijn ook vaak spelers die vaker terugkomen in squads, dus daar valt wellicht ook op te verdienen.Vissert schreef op woensdag 02 november 2016 @ 15:21:
[...]
Je bedoelt de Marquee matches of niet? De rest vind ik lastig te voorspellen..
Verwijderd schreef op woensdag 02 november 2016 @ 16:39:
[...]
Chemistry blijft gewoon behouden na het veranderen van een formatie gedurende de wedstrijd. Ik heb het nu als 433 flat staan zodat ik iedereen op volledige chemistry heb en verander gewoon naar 4231-2 of 4321 wanneer nodig.
Gaat hier om mijn hybrid formatie: https://www.easports.com/...Id=CjWwswSsnMn3X:FFA17PS4
En dan delete EA vervolgens je account omdat je te dure spelers (ver)kooptMyUtd4Life schreef op woensdag 02 november 2016 @ 16:43:
[...]
Ook, maar de Premier League Player of the Month is meestal ook wel wat mee te doen. En ook voor de hybrid leagues zijn ook vaak spelers die vaker terugkomen in squads, dus daar valt wellicht ook op te verdienen.

Hebben jullie nog tips over dingen die er beter kunnen, of welke spelers een wissel naar een upgrade kunnen gebruiken?
Verwijderd
Alleen keer op keer shit spelers voor 10k gok ik.Bean77 schreef op woensdag 02 november 2016 @ 16:45:
[...]
[...]
En dan delete EA vervolgens je account omdat je te dure spelers (ver)koopt
Ja zo heb je wel gelijk maar ik upgrade/switch spelers vrij regelmatig. In een hybrid moet je dan veel meer rekening houden omdat je niet elke speler er neer kan zetten.Jamesl schreef op woensdag 02 november 2016 @ 16:17:
[...]
Goede chemistry? Waar heb je het over? Alle spelers zitten op 9 chem (10 na loyaliteit)
Musa is echt een baas! Loopt bij mij 1 op 1 na 30 wedstrijden. Clyne speelt bij mij heel degelijk als rechtsback.bartsled schreef op woensdag 02 november 2016 @ 16:47:
Ik heb een BPL squad bij elkaar verzameld. http://www.futbin.com/17/squad/238851
Hebben jullie nog tips over dingen die er beter kunnen, of welke spelers een wissel naar een upgrade kunnen gebruiken?
Ja dat is waar. Ik blijf het lastig vinden. Weinig tijd en coins om er serieus in te gaan investerenMyUtd4Life schreef op woensdag 02 november 2016 @ 16:43:
[...]
Ook, maar de Premier League Player of the Month is meestal ook wel wat mee te doen. En ook voor de hybrid leagues zijn ook vaak spelers die vaker terugkomen in squads, dus daar valt wellicht ook op te verdienen.
Ik heb met Marquee Matchups met heel weinig moeite en tijd nu drie keer minstens 50k winst gemaakt. Nu worden helaas de wedstrijden die mogelijk als MM komen overal gedeeld, waardoor het trucje minder succesvol wordt. Desondanks voor volgende week nog 70k aan investeringen lopen, dus hoop daar nog een flinke klapper op te maken. En anders heb ik in het allerslechtste geval op 70k slechts 5k verlies, dus daarvoor is de gok prima te nemen als je ziet wat het voorheen heeft opgeleverd.Vissert schreef op woensdag 02 november 2016 @ 17:01:
Ja dat is waar. Ik blijf het lastig vinden. Weinig tijd en coins om er serieus in te gaan investeren
tijd voor extra coins boosts! Hup EA gooi er wat leuks inVissert schreef op woensdag 02 november 2016 @ 17:01:
[...]
Ja zo heb je wel gelijk maar ik upgrade/switch spelers vrij regelmatig. In een hybrid moet je dan veel meer rekening houden omdat je niet elke speler er neer kan zetten.
[...]
Musa is echt een baas! Loopt bij mij 1 op 1 na 30 wedstrijden. Clyne speelt bij mij heel degelijk als rechtsback.
[...]
Ja dat is waar. Ik blijf het lastig vinden. Weinig tijd en coins om er serieus in te gaan investeren
Verwijderd

Werkt op zich nog wel chill al moet je zelf de prijs waarvoor je ze gekocht hebt in de gaten houden.
Heb een maand met Calhanoglu als CAM gespeeld, lekkere speler die er redelijk wat inlegt. Vrije trappen <25 meter gingen standaard rechtsonder de hoek in. Hernandez speel ik nu mee IF, voor z'n lengte kopt die verassend vaak de bal in goal + wendbaar en finisher. Leuk team verder die hybrid!Vissert schreef op woensdag 02 november 2016 @ 14:26:
Ik zit er aan te denken nog even een bundesliga team er bij te nemen. Mensen die ervaring hebben met Calhanoglu? Zijn stats zien er best goed uit!
PSN: Kidjuh
Verwijderd
Bronzen bank zou moeten werkenTo easy schreef op woensdag 02 november 2016 @ 19:16:
Das wel leuk dat weekend league langer duurt. Jammer dat je vandaag weer met een 3.5 star team of minder moet spelen haha. Geen zin om met een slecht team het te proberen.
Oee zo heb jij het dus gedaan haha? Niet eens over nagedacht, maar zag het gister en heb maar wat anders gepland vandaag haha.
Verwijderd
Nog niet gekwalificeerd. Heb er maar voor gezorgd dat ik met nog 4 wedstrijden te gaan zo naar divisie 5 kan.To easy schreef op woensdag 02 november 2016 @ 21:00:
[...]
Oee zo heb jij het dus gedaan haha? Niet eens over nagedacht, maar zag het gister en heb maar wat anders gepland vandaag haha.
Verwijderd
Dan loop je 1 divisie achter. Ik ga zo 4 in. 2 potjes over om wel of niet 5 te winnen.Verwijderd schreef op woensdag 02 november 2016 @ 21:21:
[...]
Nog niet gekwalificeerd. Heb er maar voor gezorgd dat ik met nog 4 wedstrijden te gaan zo naar divisie 5 kan.
Loop wel tegen het jaarlijkse probleem aan dat ik er niks meer aan vind. Super defensieve spelers tegen me vind ik saai. Super technische spelers blazen me om ver. Dit punt van van het jaar kap ik er altijd mee. Blijf denk ik een 'blaas alle vrienden op bank weg speler' ipv een divisie 1 speler.
Verwijderd
Vind het zelf ook niet zo leuk om tegen die defensieve spelers te spelen. Vooral als ze na een achterstand nog steeds blijven hopen op een counter wat resulteert in een doelpunt.Verwijderd schreef op woensdag 02 november 2016 @ 21:46:
[...]
Dan loop je 1 divisie achter. Ik ga zo 4 in. 2 potjes over om wel of niet 5 te winnen.![]()
Loop wel tegen het jaarlijkse probleem aan dat ik er niks meer aan vind. Super defensieve spelers tegen me vind ik saai. Super technische spelers blazen me om ver. Dit punt van van het jaar kap ik er altijd mee. Blijf denk ik een 'blaas alle vrienden op bank weg speler' ipv een divisie 1 speler.
De 3 tegenstanders vandaag waren ook niet je van het en heb 1 potje een Duitser 90 speelminuten lang horen vertellen hoe goed ik wel niet was (sarcastisch). Had uiteindelijk zoveel medelijden met hem dat ik hem maar een doelpunt gaf zodat hij even kon dabben
Gok dat ik daarmee ook wel wat schade kan aanrichten met de weekend league en seizoenen
yep, alleen je tegenstanders hebben dan ook dit soort teamsVerwijderd schreef op woensdag 02 november 2016 @ 22:11:
[...]
Vind het zelf ook niet zo leuk om tegen die defensieve spelers te spelen. Vooral als ze na een achterstand nog steeds blijven hopen op een counter wat resulteert in een doelpunt.
De 3 tegenstanders vandaag waren ook niet je van het en heb 1 potje een Duitser 90 speelminuten lang horen vertellen hoe goed ik wel niet was (sarcastisch). Had uiteindelijk zoveel medelijden met hem dat ik hem maar een doelpunt gaf zodat hij even kon dabbenHeb geen idee of ik dit jaar divisie 1 haal. Op dit moment werken zowel mijn beide teams prima en wil rond de TOTY overgaan naar het volgende team wat ik op zich nu al kan aanschaffen: http://www.futbin.com/17/squad/241112
Gok dat ik daarmee ook wel wat schade kan aanrichten met de weekend league en seizoenen
Verwijderd
Zal wel meevallen. Ga er vanuit dat ik alleen maar effectiever wordt de komende 2 maanden en zolang er geen bullshit patch wordt uitgerold zal ik dit jaar denk ik wel redelijk hoog komen omdat ik het fijner vind spelen dan vorig jaar als je niet kijkt naar de random shit.Bossie schreef op woensdag 02 november 2016 @ 22:21:
[...]
yep, alleen je tegenstanders hebben dan ook dit soort teams
Nou dat mag ik hopen dat ik dan ook zo'n team aan kan schaffen. Mag nog wel even 1 mil af danBossie schreef op woensdag 02 november 2016 @ 22:21:
[...]
yep, alleen je tegenstanders hebben dan ook dit soort teams
Er gaat ook nog wel wat af, hoewel de echte toppers altijd prijzig blijven.To easy schreef op woensdag 02 november 2016 @ 22:30:
[...]
Nou dat mag ik hopen dat ik dan ook zo'n team aan kan schaffen. Mag nog wel even 1 mil af dan
Waarom overigens Pogba links en James Rechts, terwijl dit hun zwakke kanten zijn, pak dan bijvoorbeeld Modric?
Ik hoop overigens ook dat de prijs van Movember Barzaghli nog ff wat inzakt, wilde hem sowieso al halen maar met +5 PHY is altijd iets lekker.
edit:
Ook voor de BL zijn er twee leuke Movember kaartjes, een middenveld met MO Gustova, Sanchez, Vidal lijkt onvermoeibaar.
[ Voor 10% gewijzigd door Bossie op 02-11-2016 22:58 ]
Verwijderd
Formatie switch na Kick offBossie schreef op woensdag 02 november 2016 @ 22:56:
[...]
Er gaat ook nog wel wat af, hoewel de echte toppers altijd prijzig blijven.
Waarom overigens Pogba links en James Rechts, terwijl dit hun zwakke kanten zijn, pak dan bijvoorbeeld Modric?
Ik hoop overigens ook dat de prijs van Movember Barzaghli nog ff wat inzakt, wilde hem sowieso al halen maar met +5 PHY is altijd iets lekker.
edit:
Ook voor de BL zijn er twee leuke Movember kaartjes, een middenveld met MO Gustova, Sanchez, Vidal lijkt onvermoeibaar.
Misschien is dat een glitch die EA wel gaat patchen
Ik hoop het, want eigenlijk is dat natuurlijk misbruik maken van iets wat niet hoort te gebeuren.Bossie schreef op woensdag 02 november 2016 @ 23:20:
[...]
Misschien is dat een glitch die EA wel gaat patchen
Als iedereen roept dat het eerlijk moet, dan moeten zulke dingen ook gewoon aangepakt worden. Realiteit is echter weer eens dat EA gewoon geen misbruik vrije games kan opleveren.
Kampioen van divisie 9,
Had uit pakjes
Rojo
Cavani
Coman , maar die kan ik niet meer terugvinden
Mikel San Jose
En nog gekocht na tips hier
Musa en Mane, alleen waar zetten jullie Mane neer?
Ga me dit weekend er vol op richten.
Hebben jullie nog tips ?
Dit is mijn team http://www.futbin.com/17/squad/243353
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Ik denk dat ik Ribery gewoon verkoop. Krijg er nu nog 30k voor.
Goed om te weten voor de mensen die afgelopen weekend gold 3 of hoger zijn geëindigd. Je bent nu nog niet geplaatst voor de WL. Geldt denk ik pas vanaf komend weekend.
Ik zou er eerst voor zorgen dat je een team hebt met een hoog chemistry level. Dit houdt in zoveel mogelijk links tussen de spelers op basis van club, competitie of nationaliteit.Mars18 schreef op donderdag 03 november 2016 @ 07:26:
Nu ben ik toch wel weer lekker aan het spelen, heb een snelle aanval waar ik goed mee uit de voeten kan.
Kampioen van divisie 9,
Had uit pakjes
Rojo
Cavani
Mikel San Jose
Hebben jullie nog tips ?
Je hebt al een basis voor een premier League team. Wat is je budget? Dan zet ik zo wel wat leuks in elkaar voor je.
Jazeker, zorg dat je spelers allemaal op 9 of 10 chem zitten. Dit scheelt echt enorm weel qua stats.Mars18 schreef op donderdag 03 november 2016 @ 07:26:
Nu ben ik toch wel weer lekker aan het spelen, heb een snelle aanval waar ik goed mee uit de voeten kan.
Kampioen van divisie 9,
Had uit pakjes
Rojo
Cavani
Mikel San Jose
Hebben jullie nog tips ?
Vergelijk dit maar eens:
http://www.futhead.com/17...ividualChem=6&teamChem=67
http://www.futhead.com/17...idualChem=10&teamChem=100
Voor Cavani krijg je atm zelfs -stats:
http://www.futhead.com/17...mChem=67&individualChem=3
[ Voor 7% gewijzigd door HowsMyApple op 03-11-2016 08:11 ]
Verkoop Ribery vanavond pas (vlak voor de start nieuwe WL) of bij een Squad builder challenge met Bayern of Franse spelers erin. Gegarandeerd dat je dan veel meer winst maakt.Vissert schreef op donderdag 03 november 2016 @ 07:38:
Vanochtend even snel de prijzen voor de WL geopend. De spelers die ik onthouden heb: juanfran, nolito, carvalho en mijn eerste walkout Ribery!
Ik denk dat ik Ribery gewoon verkoop. Krijg er nu nog 30k voor.
Goed om te weten voor de mensen die afgelopen weekend gold 3 of hoger zijn geëindigd. Je bent nu nog niet geplaatst voor de WL. Geldt denk ik pas vanaf komend weekend.
Nu even geen budget, maar als je wat wil maken is het zeker welkom.Vissert schreef op donderdag 03 november 2016 @ 07:54:
[...]
Ik zou er eerst voor zorgen dat je een team hebt met een hoog chemistry level. Dit houdt in zoveel mogelijk links tussen de spelers op basis van club, competitie of nationaliteit.
Je hebt al een basis voor een premier League team. Wat is je budget? Dan zet ik zo wel wat leuks in elkaar voor je.
Ga ik daar voor sparen, of probeer ik het met echt geld.
http://www.futbin.com/17/squad/243462Mars18 schreef op donderdag 03 november 2016 @ 08:20:
[...]
Nu even geen budget, maar als je wat wil maken is het zeker welkom.
Ga ik daar voor sparen, of probeer ik het met echt geld.
Bewust alleen de spelers ingezet die ik zou vervangen zodat je beter kan zien wat het je kost. Cavani gaat geloof ik voor rond de 4.5k. Dan ben je al op de helft. Mocht het echt krap worden dan kan je in eerste instantie met je huidige linksback spelen en walcott vervangen voor een goedkopere BPL speler.
Goed idee inderdaad. Ik heb de 30k nog niet direct nodig! ThanksSterqVerhael schreef op donderdag 03 november 2016 @ 08:19:
[...]
Verkoop Ribery vanavond pas (vlak voor de start nieuwe WL) of bij een Squad builder challenge met Bayern of Franse spelers erin. Gegarandeerd dat je dan veel meer winst maakt.
Ik ga eens kijken dank je wel.Vissert schreef op donderdag 03 november 2016 @ 08:25:
[...]
http://www.futbin.com/17/squad/243462
Bewust alleen de spelers ingezet die ik zou vervangen zodat je beter kan zien wat het je kost. Cavani gaat geloof ik voor rond de 4.5k. Dan ben je al op de helft. Mocht het echt krap worden dan kan je in eerste instantie met je huidige linksback spelen en walcott vervangen voor een goedkopere BPL speler.
Mijn team had ik al even aangepast en was nu zo
http://www.futbin.com/17/squad/243471
Kijk anders ff hier, er zitten genoeg leuke opties tussen afhankelijk van je speelstijlMars18 schreef op donderdag 03 november 2016 @ 08:28:
[...]
Ik ga eens kijken dank je wel.
Mijn team had ik al even aangepast en was nu zo
http://www.futbin.com/17/squad/243471
http://www.futbin.com/17/...ue?page=1&ps_price=0-2500
Verwijderd
Barcelona, Dortmund, Liverpool, City en Bayern veranderen continu van formatie om het voor tegenstanders onvoorspelbaar te maken om maar een paar clubs te noemen. Misschien begrijp ik je nu verkeerd maar jij veranderd toch ook tussen formaties om het een tegenstander lastiger te maken?Bean77 schreef op woensdag 02 november 2016 @ 23:44:
[...]
Ik hoop het, want eigenlijk is dat natuurlijk misbruik maken van iets wat niet hoort te gebeuren.
Als iedereen roept dat het eerlijk moet, dan moeten zulke dingen ook gewoon aangepakt worden. Realiteit is echter weer eens dat EA gewoon geen misbruik vrije games kan opleveren.
Ik denk dat je hem verkeerd begrijpt. Ik denk dat Bean bedoelt dat hij niet zo zeer tegen het switchen van formaties is maar tegen de chemistry "glitch" die daar bij komt kijken. Het is wel apart dat als je met messi op 10 chem start op rechtsvoor hij dezelfde chem houdt als je hem tijdens de wedstrijd op linksback zou zetten.Verwijderd schreef op donderdag 03 november 2016 @ 08:57:
[...]
Barcelona, Dortmund, Liverpool, City en Bayern veranderen continu van formatie om het voor tegenstanders onvoorspelbaar te maken om maar een paar clubs te noemen. Misschien begrijp ik je nu verkeerd maar jij veranderd toch ook tussen formaties om het een tegenstander lastiger te maken?
Soms ook ja, maar ik vind dat je op dat moment wel een penalty moet krijgen mbt de nieuwe chemistry waarden die vanaf het moment dat je switched gelden. Dus start je met een chem 10 dan blijft dat zo als de nieuwe formatie ook chem 10 had. En had de nieuwe formatie normaal chem 6 gehad, dan krijg je vanaf moment van de switch chem 6 en presteren je spelers dan ook minder.Verwijderd schreef op donderdag 03 november 2016 @ 08:57:
[...]
Barcelona, Dortmund, Liverpool, City en Bayern veranderen continu van formatie om het voor tegenstanders onvoorspelbaar te maken om maar een paar clubs te noemen. Misschien begrijp ik je nu verkeerd maar jij veranderd toch ook tussen formaties om het een tegenstander lastiger te maken?
edit: exacto vissert!
Verwijderd
Dit is iets wat ze toch niet kunnen veranderen. Naar mijn mening en ook die van anderen is chemistry sowieso al iets wat niet hoort in een "Ultimate team". Nu is het UT met beperkingen omdat je spelers anders shit zouden spelen. Ik begrijp het helemaal van de zotte is als er opeens vanaf de bank Messi/Ronaldo komt maar ik speel nog steeds met hetzelfde team, zet ze op dezelfde plek na het switchen van formatie waar ze thuis horen. In het echte voetbal zie je Sanchez nu ook gewoon in de spits spelen terwijl hij een vleugelspeler is, hetzelfde geldt voor Payet en Lahm.Vissert schreef op donderdag 03 november 2016 @ 09:00:
[...]
Ik denk dat je hem verkeerd begrijpt. Ik denk dat Bean bedoelt dat hij niet zo zeer tegen het switchen van formaties is maar tegen de chemistry "glitch" die daar bij komt kijken. Het is wel apart dat als je met messi op 10 chem start op rechtsvoor hij dezelfde chem houdt als je hem tijdens de wedstrijd op linksback zou zetten.
Spelers kunnen op meerdere posities spelen en als er gedurende het spel ook nog berekeningen gedaan moeten worden hoe goed iemand zou zijn op die positie dan is dit wel handicap wat er in het spel geïmplementeerd wordt. Iedereen heeft wel zijn hidden gems zoals Renato Sanches die eigenlijk niet in het team thuis horen maar wel een gouden wissel zijn.
Dat zou toch juist heel makkelijk te veranderen zijn, de stats worden op een bepaald moment bepaald het enige wat ze hoeven te doen is dezelfde functie/call/method whatever opnieuw aanroepen en de stats verversen wanneer er een wijziging plaatsvind.Verwijderd schreef op donderdag 03 november 2016 @ 09:13:
[...]
Dit is iets wat ze toch niet kunnen veranderen. Naar mijn mening en ook die van anderen is chemistry sowieso al iets wat niet hoort in een "Ultimate team". Nu is het UT met beperkingen omdat je spelers anders shit zouden spelen. Ik begrijp het helemaal van de zotte is als er opeens vanaf de bank Messi/Ronaldo komt maar ik speel nog steeds met hetzelfde team, zet ze op dezelfde plek na het switchen van formatie waar ze thuis horen. In het echte voetbal zie je Sanchez nu ook gewoon in de spits spelen terwijl hij een vleugelspeler is, hetzelfde geldt voor Payet en Lahm.
Eigenlijk is het gewoon opnieuw een bewijs dat EA dit gewoon niet erg diep is gegaan met het design van de game.
Verwijderd
Dit gaat hem toch niet worden aangezien er al zoveel berekeningen per seconde plaatsvinden en dit gewoon handicap is. Zie ook mijn UT team met "beperkingen" reactie. Vleugelspelers kunnen prima als CAM of spits functioneren en EA zou dit niet moeten beperken. Het is nog steeds dezelfde speler, alleen nu sprint hij vanaf een andere positie op het veld richting het doel.Bossie schreef op donderdag 03 november 2016 @ 09:20:
[...]
Dat zou toch juist heel makkelijk te veranderen zijn, de stats worden op een bepaald moment bepaald het enige wat ze hoeven te doen is dezelfde functie/call/method whatever opnieuw aanroepen en de stats verversen wanneer er een wijziging plaatsvind.
Eigenlijk is het gewoon opnieuw een bewijs dat EA dit gewoon niet erg diep is gegaan met het design van de game.
Wat je nu krijgt is precies wat EA wil. Een goed voorbeeld dit jaar is OTW Embolo en spits Embolo. Als je op Futhead gaat kijken dan is het geen wereld van verschil wat de RF kaart in de spits voor minimale "handicap" heeft ten opzichte van de spits versie. Het verschil in prijs voor een speler die nog kan groeien en de spits is echter 120k.
Een ander goed voorbeeld wat in mij op komt is de positie verandering van Lahm vorig jaar. Mensen betaalden 400k voor een speler die op papier daar altijd al stond. Je wordt door die chemistry beperking er gewoon bij genaaid door EA in de eerste plaats. EA moet het gewoon zo maken spelers op verschillende posities kunnen spelen. Deze data zit al in het spel onder het kopje "preferred positions".
Thnx gevonden!Vissert schreef op donderdag 03 november 2016 @ 08:54:
https://www.easports.com/fifa/ultimate-team/web-app
En kijk even in je app store naar fifa 17
Amen!Bossie schreef op donderdag 03 november 2016 @ 09:20:
[...]
Dat zou toch juist heel makkelijk te veranderen zijn, de stats worden op een bepaald moment bepaald het enige wat ze hoeven te doen is dezelfde functie/call/method whatever opnieuw aanroepen en de stats verversen wanneer er een wijziging plaatsvind.
Bij elke wijziging gewoon een herberekening, zo ongelofelijk simpel.
Ik denk dat de regels pas dit weekend in gaan maar dat weet ik niet zeker want er stond niet echt een tijd oid bijMrMistral schreef op donderdag 03 november 2016 @ 09:59:
Bij mij staat FUT Champions trouwens op not qualified terwijl ik in Gold ben geëindigd afgelopen weekend. Ik zie ook dat er niets is veranderd aan het aantal wins wat nodig is vanaf Gold 2. Dat zouden ze toch doen? Of is dit nog niet doorgevoerd?
Ik ben ook nog niet gekwalificeerd...tommiboy96 schreef op donderdag 03 november 2016 @ 10:27:
[...]
Ik denk dat de regels pas dit weekend in gaan maar dat weet ik niet zeker want er stond niet echt een tijd oid bij
Wat een simpele conclusie. Wie weet is het juist wel expres gedaan? Dat het maken van teams niet te makkelijk, maar ook niet te moeilijk wordt. Als je spelers toestaat om meerdere voorkeursposities te hebben staan op den duur teams helemaal vol met de allerduurste en allerbeste spelers.Bossie schreef op donderdag 03 november 2016 @ 09:20:
[...]
Nee ik bedoelde denk ik dat het pas vanaf komend weekend telt. Dus als je dit weekend goud 3 haalt dat je dan over 2 weken gekwalificeerd bent. Maar goed, EA heeft geen timeslot ofzo aangegeven dus ik weet niet of de vernieuwingen dit weekend al ingaan
Hahaha wel expres gedaan?MyUtd4Life schreef op donderdag 03 november 2016 @ 10:33:
[...]
Wat een simpele conclusie. Wie weet is het juist wel expres gedaan? Dat het maken van teams niet te makkelijk, maar ook niet te moeilijk wordt. Als je spelers toestaat om meerdere voorkeursposities te hebben staan op den duur teams helemaal vol met de allerduurste en allerbeste spelers.

Kom op zeg..... dit is gewoon 1 grote fout/glitch etc. Waarom introduceert EA dan uberhaupt chemistry als ze toelaten om het heel simpel te omzeilen? Juist jij zou moeten weten dat EA chemistry met een gedachte heeft geïmplementeerd. De glitch staat haaks op die gedachte, kom op, we weten dat je pro EA niet snel negatief/kritisch bent over EA, maar dit is toch gewoon overduidelijk?
Dit moet zsm gefixed worden.
https://www.easports.com/...announcement?sf50650859=1
Hoop het niettommiboy96 schreef op donderdag 03 november 2016 @ 10:27:
[...]
Ik denk dat de regels pas dit weekend in gaan maar dat weet ik niet zeker want er stond niet echt een tijd oid bij
Droeftoeter met je pro EA. Mag ik jou dan nu ook steevast een zeikerd noemen omdat je altijd wel wat te klagen hebt?Bean77 schreef op donderdag 03 november 2016 @ 10:41:
[...]
Hahaha wel expres gedaan?![]()
Kom op zeg..... dit is gewoon 1 grote fout/glitch etc. Waarom introduceert EA dan uberhaupt chemistry als ze toelaten om het heel simpel te omzeilen? Juist jij zou moeten weten dat EA chemistry met een gedachte heeft geïmplementeerd. De glitch staat haaks op die gedachte, kom op, we weten dat je pro EA niet snel negatief/kritisch bent over EA, maar dit is toch gewoon overduidelijk?
Dit moet zsm gefixed worden.

Ja, dat kan expres gedaan zijn. Want het spel moet toegankelijk zijn voor zoveel mogelijk spelers en is het mogelijk dat chemistry dus expres niet te complex gemaakt is. Er is al sinds de introductie van FUT ervoor gekozen om deze berekening alleen te doen bij de aftrap, zodat je niet heel je chemistry in de war schopt als je een simpele wijziging maakt tijdens het spelen. Persoonlijk zou ik het niet graag veranderd willen zien, want als je een hybrid team hebt heb je vaak maar weinig opties voor een team. De wissels op de bank zijn dan vaak van een tweede team, waarbij het vervelend zou zijn als je chemistry verpest wordt als je geforceerd moet wisselen.
En natuurlijk zijn er nog veel mogelijkheden met de chemistry dan er nu zijn. Denk aan spelers die bij dezelfde club gespeeld hebben of tijdens bepaalde seizoenen in dezelfde competitie gespeeld hebben? Of de broertjes Boateng die allebei voor een ander land spelen. Dat zijn ook glitches van EA dan?
Tot slot moeten we chemistry ook niet groter maken dan het is, want het bepaald slechts in beperkte mate hoe de positieve of negatieve boost wordt gegeven aan spelers. Nog altijd zijn de ingame statistieken belangrijker en helemaal de gamer die met de speler speelt.
Heel simpel misschien, maar wat is een hybrid team?MyUtd4Life schreef op donderdag 03 november 2016 @ 11:20:
[...]
Droeftoeter met je pro EA. Mag ik jou dan nu ook steevast een zeikerd noemen omdat je altijd wel wat te klagen hebt?![]()
Ja, dat kan expres gedaan zijn. Want het spel moet toegankelijk zijn voor zoveel mogelijk spelers en is het mogelijk dat chemistry dus expres niet te complex gemaakt is. Er is al sinds de introductie van FUT ervoor gekozen om deze berekening alleen te doen bij de aftrap, zodat je niet heel je chemistry in de war schopt als je een simpele wijziging maakt tijdens het spelen. Persoonlijk zou ik het niet graag veranderd willen zien, want als je een hybrid team hebt heb je vaak maar weinig opties voor een team. De wissels op de bank zijn dan vaak van een tweede team, waarbij het vervelend zou zijn als je chemistry verpest wordt als je geforceerd moet wisselen.
En natuurlijk zijn er nog veel mogelijkheden met de chemistry dan er nu zijn. Denk aan spelers die bij dezelfde club gespeeld hebben of tijdens bepaalde seizoenen in dezelfde competitie gespeeld hebben? Of de broertjes Boateng die allebei voor een ander land spelen. Dat zijn ook glitches van EA dan?
Tot slot moeten we chemistry ook niet groter maken dan het is, want het bepaald slechts in beperkte mate hoe de positieve of negatieve boost wordt gegeven aan spelers. Nog altijd zijn de ingame statistieken belangrijker en helemaal de gamer die met de speler speelt.
Een team dat bestaat uit verschillende nationaliteiten en competities, waardoor het maken van een team met 100 chemistry een stuk lastiger is dan dat je 1 competitie of nationaliteit pakt.Mars18 schreef op donderdag 03 november 2016 @ 11:29:
[...]
Heel simpel misschien, maar wat is een hybrid team?
Het spel moet toegankelijk zijn voor alle spelers en daarom heeft EA express deze chemistry glitch mogelijk gemaakt?MyUtd4Life schreef op donderdag 03 november 2016 @ 11:20:
[...]
Droeftoeter met je pro EA. Mag ik jou dan nu ook steevast een zeikerd noemen omdat je altijd wel wat te klagen hebt?![]()

Seriously?..........................
Volgens mij een troll post, anders kan ik het niet zien.
Wisselen wordt niet bestraft. Als je een speler inbrengt die met zijn chemistry gewoon past binnen het team dan is er ook niks aan de hand. Het wordt herberekend en de nieuwe match blijft op chem 10 staan.
Heel het chemistry is gebaseerd op dat spelers een link moeten hebben. Hoe logisch is het als een wissel wordt toegepast waarbij geen link is, dat dit een negatief effect heeft op de chemistry. Dat is toch logisch als 1+1 totaal 2 is?
Dat er spelers zijn die liever spelen zoals het nu gaat, dat snap ik. Ook als er persoonlijke belangen meespelen, maar het inhoudelijk gedeelte van deze glitch blijft staan en moet zsm aangepakt worden.
We willen een eerlijke fifa voor iedereen!
Let op: handelen in coins is door EA niet toegestaan. Het is dan ook niet toegestaan dit in dit topic te bespreken.