Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 04-10 20:39
Prijzen zijn geloof ik wel stevig aan het dalen vergeleken met vorige week.
Ik ga denk ik vanavond of morgen me team maar sellen en even rentenieren, volgende weekend League doe ik toch niet mee ivm infinite warfare / mw remastered en dan kan ik die week erna een mooi teampje kopen als de prijzen nog weer wat verder gedaald zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 04-10 20:39
Waarom zijn de prijzen zo enorm gedaald zeg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsca777
  • Registratie: Februari 2015
  • Niet online
M.i. is de snelheid van het spel bij momenten te snel en nerveus. Soms speelt het wel goed en normaal. Jullie ondervindingen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tommiboy96
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 17-05-2024
Kidjuh schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 21:31:
Heren,

Ben inmiddels weer iets verder gekomen met mijn team, ben alleen een beetje besluiteloos wat ik nu het best kan halen? Jullie nog tips?

http://www.futbin.com/17/squad/227778
Muller wellicht ipv Thiago. Of Draxler en dan Gundogan als lcm.

Psn: stone-face-lock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas18GT
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-10 13:18
rsca777 schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 00:52:
M.i. is de snelheid van het spel bij momenten te snel en nerveus. Soms speelt het wel goed en normaal. Jullie ondervindingen?
Ik voer zelf het tempo juist vaak op, dan ga je het verschil zien in kwaliteit van de spelers, balaannames, stamina enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Thomas18GT schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 07:04:
[...]

Ik voer zelf het tempo juist vaak op, dan ga je het verschil zien in kwaliteit van de spelers, balaannames, stamina enz.
Ik merk voornamelijk dat het de vertraging in switchen tussen spelers dan pas echt een issue begint te worden, waardoor je vaak wel ziet wat de tegenstander in gedachten heeft maar je toch te laat bent.

Ook switchen naar een speler in de as van het veld gaat vaak niet in eenmaal.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 07:56:
[...]

Ik merk voornamelijk dat het de vertraging in switchen tussen spelers dan pas echt een issue begint te worden, waardoor je vaak wel ziet wat de tegenstander in gedachten heeft maar je toch te laat bent.

Ook switchen naar een speler in de as van het veld gaat vaak niet in eenmaal.
Klopt dit wordt wel steeds duidelijker met als gevolg dat je vaak net een stap te laat bent.....

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bean77 schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 08:08:
[...]

Klopt dit wordt wel steeds duidelijker met als gevolg dat je vaak net een stap te laat bent.....
Over duidelijk gesproken, de webapp is wel erg vaak stuk de laatste paar dagen

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pelidee
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
Thomas18GT schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 22:16:
Ik was het wachten op de crash toch maar beu dus besloten m'n team maar gewoon te halen. Een kleine aanpassing gedaan naar Boateng ipv Pepe. Die Boateng is toch wel echt een beest naast Ramos, wat OP zo samen :+

Misschien Reus nog halen maar Costa speelt zo fijn..

http://www.futbin.com/17/squad/228000
Best teampie man! Kan ik alleen nog maar van dromen haha. Momenteel +- 600k op de bank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bean77 schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 16:05:
[...]

Eens, maar als er een andere verdediging moet staan zouden dat Bonucci en Chielini zijn met Handanovic.

[...]

Dat is geen verkeerde deal, maar hoeveel tijd ben je er wel niet mee kwijt met kwalificeren en de wedstrijden spelen? Ach zolang je Ronaldo maar packed dan maakt dat alles goed.
Een hoop. Sinds vrijdag ongeveer 45 potjes gespeeld. Nu maar hopen dat het wat oplevert. Komende dagen alleen maar even handelen denk ik. Ik droomde vannacht over 4-3-3 formaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pelidee schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 08:32:
[...]

Best teampie man! Kan ik alleen nog maar van dromen haha. Momenteel +- 600k op de bank.
Idd, en daarnaast zijn de Duitse teams toch mijn minst favoriete tegenstanders.
Helaas zie ik steeds vaker de RM/Barca voorhoede spelers, voornamelijk Bale/Neymar zijn vaak ongrijpbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vissert schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 08:35:
[...]

Een hoop. Sinds vrijdag ongeveer 45 potjes gespeeld. Nu maar hopen dat het wat oplevert. Komende dagen alleen maar even handelen denk ik. Ik droomde vannacht over 4-3-3 formaties.
Poeh 45 potjes maal iets van 10 minuten. Dan vind ik de rewards erg matig eerlijk gezegd. De eerste weken van fifa17 kan het erg lonend zijn, maar gelet op de dalende prijzen van spelers kan ik mij niet voorstellen dat het na de crash nog interessant is om fut champions te spelen.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bean77 schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 09:41:
[...]

Poeh 45 potjes maal iets van 10 minuten. Dan vind ik de rewards erg matig eerlijk gezegd. De eerste weken van fifa17 kan het erg lonend zijn, maar gelet op de dalende prijzen van spelers kan ik mij niet voorstellen dat het na de crash nog interessant is om fut champions te spelen.
Tja tis maar net hoe goed je bent. De vergoeding die ik nu krijg (gold 3) is in theorie ook te halen in 4 kwalificatie wedstrijden en 18 WL potjes. Ik verlies alleen de helft :+

[ Voor 3% gewijzigd door Vissert op 01-11-2016 09:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 03-10 12:41
[...]

2 x 6 minuten, pauzes enzo. is al snel 15 minuten totaal.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Als de beloning constant is, de prijzen van spelers dalen dan word de WL toch juist interessanter ?
Tenzij we allemaal dezelfde tradeskills zouden hebben als Bean

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bossie schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 08:50:
[...]

Helaas zie ik steeds vaker de RM/Barca voorhoede spelers, voornamelijk Bale/Neymar zijn vaak ongrijpbaar.
Zijn er nu al veel mensen met Bale en Neymar dan? Het duurste team wat ik ben tegen gekomen was >1 miljoen en voor de rest waren het voornamelijk goedkope teams.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas18GT
Bossie schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 08:50:
[...]

Hier hetzelfde, die aanval is wel erg lekker alleen het Spaanse/Liga Santander middenveld overloop je zo makkelijk..

Daarom dus voor Bundesliga gekozen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3xH
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 01-01-2023

3xH

Ik snap niet waarom het niet lonend zou zijn, alsof seizoenen beter zijn. Je krijgt ook nog maandelijkse beloningen, alleen weten we nog niet wat die zullen zijn. De verwachting is wel dat de maandelijkse beloningen beter zullen zijn dan de wekelijkse.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vissert schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 09:56:
[...]

Tja tis maar net hoe goed je bent. De vergoeding die ik nu krijg (gold 3) is in theorie ook te halen in 4 kwalificatie wedstrijden en 18 WL potjes. Ik verlies alleen de helft :+
Dan doe je het nog netjes!
Mars18 schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 10:09:
[...]

2 x 6 minuten, pauzes enzo. is al snel 15 minuten totaal.
Ik reken de nodige disconnects mee ;)
Bossie schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 10:11:
[...]

Als de beloning constant is, de prijzen van spelers dalen dan word de WL toch juist interessanter ?
Tenzij we allemaal dezelfde tradeskills zouden hebben als Bean
Hmm eigenlijk zou iemand dat eens moeten onderzoeken ofzo. Mijn gevoel zegt dat het in ieder geval na kerst per definitie niet meer interessant is om WL/draft etc. te spelen. Aangezien de prijzen dan zo dalen kan je beter de tijd besteden aan traden. Met de webapp, de telefoon app kan je op veel plaatsen even wat doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bean77 schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 10:30:
[...]

Hmm eigenlijk zou iemand dat eens moeten onderzoeken ofzo. Mijn gevoel zegt dat het in ieder geval na kerst per definitie niet meer interessant is om WL/draft etc. te spelen. Aangezien de prijzen dan zo dalen kan je beter de tijd besteden aan traden. Met de webapp, de telefoon app kan je op veel plaatsen even wat doen.
Voor traden/handel zijn er misschien andere games die leuker zijn, bij Fifa wil ik toch mijn speeltijd aan voetbal besteden ;)

Zojuist met 2-0 gewonnen van iemand die PTB/Counter speelde, door twee counters vanuit de omschakeling :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 10:32:
[...]

Voor traden/handel zijn er misschien andere games die leuker zijn, bij Fifa wil ik toch mijn speeltijd aan voetbal besteden ;)

Zojuist met 2-0 gewonnen van iemand die PTB/Counter speelde, door twee counters vanuit de omschakeling :9
Pace abuser :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SterqVerhael
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 09-09-2024
De monthly rewards zouden er als volgt uit moeten zien. Het is jammer dat ik één weekend van de weekend league niet kon spelen anders was ik waarschijnlijk wel in gold monthly uitgekomen. Nu blijven steken op zilver 1. Maar goed, dat is sowieso een speciale versie van een TOTW player van de maand oktober. Hopelijk wel een gouden en geen zilveren. :+

Afgelopen weekend ook op zilver 1 (weekly) geeindigd, maar dat was ook omdat ik niet genoeg tijd had voor alle 40 wedstrijden. Heb er maar 20 kunnen spelen en er daarvan 14 gewonnen.

Van Reddit geplukt:
Ultimate FUT Champions pack: Guarantees a Legend and 44 exclusive FUT Champions versions of the team of the week players for October.
Ultimate FUT Champions pack (again): Guarantees 44 exclusive FUT Champions versions of the team of the week players for October.
Premium FUT Champions pack: Guarantees 12 exclusive FUT Champions versions of the team of the week players for October.
Gold FUT Champions Pack: Guarantees 3 exclusive FUT Champions versions of the team of the week players for October.
Silver FUT Champions Pack: Guarantees 1 exclusive FUT Champions version of the team of the week players for October.
Bronze FUT Champions Pack: Guarantees 1 exclusive FUT Champions version of the team of the week players for October.

What it does not say:
How many of each pack we get
Which tiers get which packs

What I think is safe to assume:
1 Ultimate = Top 100
n Premium = Elite (maybe a different amount of packs for each tier)
n Gold = Gold (perhaps a different number of packs per tier)
n Silver = Silver (I suppose there could be a different number of packs per tier)
n Bronze = Bronze (I'm not repeating myself again)

Had ook een website gevonden met de card designs van die spelers, maar die kan ik even niet meer terugvinden. Die designs zien er wel dope uit!

[ Voor 14% gewijzigd door SterqVerhael op 01-11-2016 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bossie schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 10:32:
[...]

Gegenpress is zo fijn als het werkt om die counterlui aan te pakken. Zit nog steeds te kloten met de custom tactics om het nog wat efficiënter uit te voeren. Op dit moment ben ik begonnen met de custom tactics van Huge Gorilla voor de 4321 formatie. Deze tactieken werken naar mijn mening ook prima voor de 4231-2 formatie en de 41212-2 om defensief goed te staan en snel de bal naar voren te krijgen omdat spelers ook echt daadwerkelijk gaan lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SterqVerhael schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 10:38:
De monthly rewards zouden er als volgt uit moeten zien. Het is jammer dat ik één weekend van de weekend league niet kon spelen anders was ik waarschijnlijk wel in gold monthly uitgekomen. Nu blijven steken op zilver 1. Maar goed, dat is sowieso een speciale versie van een TOTW player van de maand oktober. Hopelijk wel een gouden en geen zilveren. :+

Afgelopen weekend ook op zilver 1 (weekly) geeindigd, maar dat was ook omdat ik niet genoeg tijd had voor alle 40 wedstrijden. Heb er maar 20 kunnen spelen en er daarvan 14 gewonnen.

Van Reddit geplukt:
Ultimate FUT Champions pack: Guarantees a Legend and 44 exclusive FUT Champions versions of the team of the week players for October.
Ultimate FUT Champions pack (again): Guarantees 44 exclusive FUT Champions versions of the team of the week players for October.
Premium FUT Champions pack: Guarantees 12 exclusive FUT Champions versions of the team of the week players for October.
Gold FUT Champions Pack: Guarantees 3 exclusive FUT Champions versions of the team of the week players for October.
Silver FUT Champions Pack: Guarantees 1 exclusive FUT Champions version of the team of the week players for October.
Bronze FUT Champions Pack: Guarantees 1 exclusive FUT Champions version of the team of the week players for October.

What it does not say:
How many of each pack we get
Which tiers get which packs

What I think is safe to assume:
1 Ultimate = Top 100
n Premium = Elite (maybe a different amount of packs for each tier)
n Gold = Gold (perhaps a different number of packs per tier)
n Silver = Silver (I suppose there could be a different number of packs per tier)
n Bronze = Bronze (I'm not repeating myself again)

Had ook een website gevonden met de card designs van die spelers, maar die kan ik even niet meer terugvinden. Die designs zien er wel dope uit!
Waarop wordt dit gebaseerd? Hoogste rank of gemiddelde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SterqVerhael
Som van je aantal wins van de vier weken weekend league. Mijn totaal is bijvoorbeeld 42 en daarmee eindig je op zilver 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SterqVerhael schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 10:45:
Som van je aantal wins van de vier weken weekend league. Mijn totaal is bijvoorbeeld 42 en daarmee eindig je op zilver 1.
Drama dus. 1 WL niet geplaatst 1 WL op vakantie 1 WL stuk of 8 en nu 19.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 10:43:
[...]

Gegenpress is zo fijn als het werkt om die counterlui aan te pakken. Zit nog steeds te kloten met de custom tactics om het nog wat efficiënter uit te voeren. Op dit moment ben ik begonnen met de custom tactics van Huge Gorilla voor de 4321 formatie. Deze tactieken werken naar mijn mening ook prima voor de 4231-2 formatie en de 41212-2 om defensief goed te staan en snel de bal naar voren te krijgen omdat spelers ook echt daadwerkelijk gaan lopen.
Ik speel 433-2, zoals ik voornamelijk heb gespeeld in FUT16 (en met vrijwel hetzelfde team).
Mijn problemen liggen voornamelijk met spelers die agressief/compact spelen omdat ik dan vaak constant drukker ben met balbezit houden dan met gevaarlijk worden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand een goeie bpl middenvelder nie te duur? (Max 10k)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13-09 21:12

bbblije

Riiiiight

Verwijderd schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 10:56:
Dembele? Is nog 16K...

[ Voor 5% gewijzigd door bbblije op 01-11-2016 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SterqVerhael
Vissert schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 10:49:
[...]

Drama dus. 1 WL niet geplaatst 1 WL op vakantie 1 WL stuk of 8 en nu 19.
Tja, dat is inderdaad pech hebben. :-(

Ik was ook op een hogere plek terecht gekomen als ik alle vier de weekenden kon spelen. Maar goed, is niet anders. :)

Ben al blij met de beloning die ik nu krijg :)

@hierboven: Matic, die is echt beest!

[ Voor 4% gewijzigd door SterqVerhael op 01-11-2016 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 10:56:
Matic, Eriksen, Pereyra; afhankelijk welke soort type bij je andere past

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SterqVerhael
Dit is overigens mijn weekend league team:
http://www.futwiz.com/nl/fifa17/squad/364338

Daarbij wissel ik vaak in de 2e helft naar 4-2-2-2, waarbij ik Son voorin zet met Ben Yedder. Op de aanvallende cam posities zet ik links Walcott en rechts houd ik Sterling. Matic en Eriksen zijn vervolgens de CDM's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SterqVerhael schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 11:01:
Dit is overigens mijn weekend league team:
http://www.futwiz.com/nl/fifa17/squad/364338

Daarbij wissel ik vaak in de 2e helft naar 4-2-2-2, waarbij ik Son voorin zet met Ben Yedder. Op de aanvallende cam posities zet ik links Walcott en rechts houd ik Sterling. Matic en Eriksen zijn vervolgens de CDM's.
Hoe speelt Benteke? Mijn team lijkt er een beetje op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bossie schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 10:52:
[...]

Ik speel 433-2, zoals ik voornamelijk heb gespeeld in FUT16 (en met vrijwel hetzelfde team).
Mijn problemen liggen voornamelijk met spelers die agressief/compact spelen omdat ik dan vaak constant drukker ben met balbezit houden dan met gevaarlijk worden :(
Veel druk zetten blijft sowieso lastig. Wat je moet doen is spelers fake runs laten maken die je uiteindelijk ook kunt gebruiken. Daarnaast kun je spelers naar je toe trekken alleen is dit lastig wanneer iemand veel druk uitoefent waardoor je ook de bal sneller moet spelen. Wat je vooral moet doen is continu kijken waar de ruimte is, waar je spelers staan en waar je spelers naar toe lopen. Het is helemaal niet erg om de bal achteruit te spelen als je dan via de andere kant er wel langs kunt.

Ik kan natuurlijk niet ruiken hoe je speelt, hoe je denkt en reageert op dingen die een tegenstander doet. Op zich hoef je niet agressief te spelen aangezien passing dermate overpowered is dat je tegenstanders helemaal kunt weg tikken door gebruik te maken van normale passes (geen steekpass).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SterqVerhael
Verwijderd schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 11:05:
[...]

Hoe speelt Benteke? Mijn team lijkt er een beetje op.
Wisselend, ik vind Ben Yedder beter, maar die kan ik niet in de basis zetten. Benteke is soms geweldig goed en soms is het helemaal niks. Hij is wel sterk, maar zijn gebrek aan pace breekt je einde van de wedstrijd op.

Ik ben aan het sparen voor Griezmann. :) Op dat moment ga ik een heel ander team bouwen en houd ik Son en Sterling als supersubs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaYwaLkUr
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 07:43
Bean77 schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 11:04:
Offline en online is qua spel een wereld van verschil.
Waar zit dit in? lijkt een totaal ander spel..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SterqVerhael
Menselijke tegenstander of een CPU / AI tegenstander. :+

Dit is het team waar ik naartoe werk:

http://www.futwiz.com/nl/fifa17/squad/364633

[ Voor 44% gewijzigd door SterqVerhael op 01-11-2016 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Mijn eredivisie team in ontwikkeling.

http://www.futwiz.com/nl/fifa17/squad/364706

Moet nog spitsen gaan halen ;)

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eerste keer gekwalificeerd voor de Weekend leaugue :)
Ajah nog een vraagje hoe doen jullie dat 1 team in de weekend leaugue of 2

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2016 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-08 21:45
Verwijderd schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 12:27:
Eerste keer gekwalificeerd voor de Weekend leaugue :)
Ajah nog een vraagje hoe doen jullie dat 1 team in de weekend leaugue of 2
Afgelopen weekend geprobeerd met maar 1tje maar dat is niet vol te houden. Vooral met verlengingen krijg je het niet voor elkaar nog te winnen als je begint met maar 90 fitheid.

Toen ik snel even een german 2de team maakt van 15k ofzo werkte het al een stuk beter.

Wel matig zijn al die park the bus mensen in de weekend league, enorm irritant omdat je 70 procent balbezit hebt maar 3/4 van je schoten geblokt wordt en je alsnog vaak op penaltys verliest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kluutmaran schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 12:44:
[...]

Afgelopen weekend geprobeerd met maar 1tje maar dat is niet vol te houden. Vooral met verlengingen krijg je het niet voor elkaar nog te winnen als je begint met maar 90 fitheid.

Toen ik snel even een german 2de team maakt van 15k ofzo werkte het al een stuk beter.

Wel matig zijn al die park the bus mensen in de weekend league, enorm irritant omdat je 70 procent balbezit hebt maar 3/4 van je schoten geblokt wordt en je alsnog vaak op penaltys verliest.
Zo herkenbaar, en dan heb ik nog niets eens de WL gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Je moet zorgen dat je deze tegenstanders genoeg kunt irriteren dat ze de formatie uit elkaar trekken en zelf proberen te verdedigen in plaats van dat de computer het werk opknapt.
3xH schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 20:39:
[...]

Heb je het uberhaupt al een keer gespeeld? Ik vind het leuker dan seizoenen, ik vind het een hele goede toevoeging.
@3xH waar ben je? Hier nog iemand die er over begint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SterqVerhael
Seasons speel ik alleen omdat je met winst in div1 en 2 je ook automatisch kwalificeert voor de weekend league. Voor de rest is het nagenoeg 'dood'. Vooral omdat de beloningen in weekend league veel beter zijn.

Dat park-the-bus fenomeen is alweer over. Dat was vooral in het tweede weekend, maar heb er de andere weekenden totaal geen last van gehad. Mensen krijgen door door dat het niet werkt en dat park-the-bus vrij gemakkelijk uit elkaar te spelen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HowsMyApple
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 08:03
[...]

ST + CAM's met redelijke longshots en/of finesse shots > Park the bus. Finesse schoten zijn niet zo OP als in fifa 11 of 12, maar het is dit jaar wel weer erg makkelijk om er mee te scoren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MyUtd4Life
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 00:13
Ik vind de Weekend Leagues best wel een leuk concept, alleen is hier nog wel ruimte voor verbeteringen. De rewards die je krijgt sluiten best wel aan op de prestatie die je geleverd hebt. Dingen die ik anders zou willen zien:

1. 40 wedstrijden in een weekend is gewoon te veel. EA moet het toegankelijker maken voor een groter deel van de community. Kwalificatietoernooien zijn wel leuk door de week, maar t.o.z. van weekend is de week niet echt in balans. Ik denk dat er meer manieren moeten komen om te kwalificeren, waarbij je bijvoorbeeld ook kan denken het spelen van X wedstrijden in de week. Of wellicht wel tokens die je kan krijgen na het voltooien van een SBC, zodat je na een drukke week toch in de Weekend League kan deelnemen.

2. Ik ben zelf niet echt fan van de criteria. Vind het zonde van m'n coins om voor elke weekend league een ander team te moeten kopen. Ik vind dat je in toernooien zelf moet beslissen wat voor spelers je gebruikt die jou liggen. Dat iemand teams ontzettend dure teams kan veroorloven is niet hetzelfde als iemand die ontzettend goed in FIFA is. Aan de andere kant, als je elke week tegen miljoenenteams staat is dat wellicht ook niet leuk op den duur.

3. De manier van spelen van het gros van de spelers is op dit moment gewoon triest. Met tig man voor de goal liggen en counteren. Een gameplay patch zou de balans hierin iets kunnen verbeteren, maar verder is hier weinig aan te doen vrees ik. (Ik heb niet alle keren deelgenomen, dus kan zijn dat dit niet 100% accuraat is).

FIFA Benelux Administrator

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mee eens Jordy. 40 wedstrijden is wel veel voor 1 weekend. Het zou beter zijn als de WL van zaterdag tot en met vrijdag zouden duren. In een dag of 5 kan iedereen een leuk aantal wedstrijden spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SterqVerhael
De weekend league duurde afgelopen weekend van vrijdagnacht tot gisteravond, dus dat was al 1 dag langer. :)

Maar als je ziet wat EA dit jaar allemaal heeft geintroduceerd. Fifa is nu wel echt naar een hoger plan getild en met name FUT. Ben er blij mee. Ze hebben volledig het 'competitiegevoel' weten toe te voegen aan FUT. Dat is gewoon knap. Hier kunnen ze de komende jaren op verder bouwen.

[ Voor 57% gewijzigd door SterqVerhael op 01-11-2016 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vissert schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 13:24:
Mee eens Jordy. 40 wedstrijden is wel veel voor 1 weekend. Het zou beter zijn als de WL van zaterdag tot en met vrijdag zouden duren. In een dag of 5 kan iedereen een leuk aantal wedstrijden spelen.
Of gewoon net als op de PC 25 en dan van vrijdag 00:01 tot maandag 00:01. 25 wedstrijden zijn nog een keer te doen in 3 dagen.
SterqVerhael schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 13:13:
Seasons speel ik alleen omdat je met winst in div1 en 2 je ook automatisch kwalificeert voor de weekend league. Voor de rest is het nagenoeg 'dood'. Vooral omdat de beloningen in weekend league veel beter zijn.

Dat park-the-bus fenomeen is alweer over. Dat was vooral in het tweede weekend, maar heb er de andere weekenden totaal geen last van gehad. Mensen krijgen door door dat het niet werkt en dat park-the-bus vrij gemakkelijk uit elkaar te spelen is.
Op de PS4. Waar de meerderheid op speelt is het verre van over. Daarnaast is het uit elkaar spelen ook alles behalve te doen als iemand zijn team heel compact maakt en echt vol voor het verdedigen gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SterqVerhael
Ik speel op de xbox en daar wordt het nagenoeg niet meer gedaan. De meeste pro-players spelen ook op xbox volgens mij.

Met de juiste spelers en opstelling en vooral mindset is park the bus echt prima kapot te spelen. Gewoon rustig blijven en geduld hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shvbvxx
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 17-02-2021
MyUtd4Life schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 13:14:
Ik vind de Weekend Leagues best wel een leuk concept, alleen is hier nog wel ruimte voor verbeteringen. De rewards die je krijgt sluiten best wel aan op de prestatie die je geleverd hebt. Dingen die ik anders zou willen zien:

1. 40 wedstrijden in een weekend is gewoon te veel. EA moet het toegankelijker maken voor een groter deel van de community. Kwalificatietoernooien zijn wel leuk door de week, maar t.o.z. van weekend is de week niet echt in balans. Ik denk dat er meer manieren moeten komen om te kwalificeren, waarbij je bijvoorbeeld ook kan denken het spelen van X wedstrijden in de week. Of wellicht wel tokens die je kan krijgen na het voltooien van een SBC, zodat je na een drukke week toch in de Weekend League kan deelnemen.

2. Ik ben zelf niet echt fan van de criteria. Vind het zonde van m'n coins om voor elke weekend league een ander team te moeten kopen. Ik vind dat je in toernooien zelf moet beslissen wat voor spelers je gebruikt die jou liggen. Dat iemand teams ontzettend dure teams kan veroorloven is niet hetzelfde als iemand die ontzettend goed in FIFA is. Aan de andere kant, als je elke week tegen miljoenenteams staat is dat wellicht ook niet leuk op den duur.

3. De manier van spelen van het gros van de spelers is op dit moment gewoon triest. Met tig man voor de goal liggen en counteren. Een gameplay patch zou de balans hierin iets kunnen verbeteren, maar verder is hier weinig aan te doen vrees ik. (Ik heb niet alle keren deelgenomen, dus kan zijn dat dit niet 100% accuraat is).
Punt 1: Het is niet verplicht om 40 wedstrijden te spelen, min. 5 wedstrijden moet je spelen.
Punt 2: Je hoeft ook niet voor elke weekend een nieuw team te kopen er zijn dagen dat er geen restricties zijn om te kwalificeren( kan je terugzien op de weekend league kalender)
Punt 3: Ben ik het met je eens, ik word er ook moe van dat bepaalde mensen een voetbalspel kopen genaamd ''FIFA" en zelf willen ze niet voetballen maar eerder het voetbal verkrachten!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 3xH

3xH

Verwijderd schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 13:02:
@3xH waar ben je? Hier nog iemand die er over begint.
Welk punt wil je maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 13:36:
[...]

Of gewoon net als op de PC 25 en dan van vrijdag 00:01 tot maandag 00:01. 25 wedstrijden zijn nog een keer te doen in 3 dagen.

[...]

Op de PS4. Waar de meerderheid op speelt is het verre van over. Daarnaast is het uit elkaar spelen ook alles behalve te doen als iemand zijn team heel compact maakt en echt vol voor het verdedigen gaat.
Yup, nu weer niet gekwalificeerd door hetzelfde. PTB/Counter en dan door een longshot in de eerste helft er met 0-1 eraf ...
Ik snap het ook niet echt, je koopt een voetbalgame en dan ga je niet voetballen ...

Het vervelende is dat als ik erdoor kom, of de ruimte krijg met mijn wingers dan word je met een soort bodycheck van de bal gebeukt door een verdediger die haast op je speler gelocked lijkt te zijn, of dusdanig uit balans gebracht dat je bal alsnog verliest of simpelweg doormidden gezaagd :X

Misschien betaal ik simpelweg de rekening voor het spelen met Dybala, veel agility maar geen physiek.
Een Ibra/Bale gaat voorlopig nog niet lukken, maar Perisic heeft hier door zijn physiek veel minder last van dan bijvoorbeeld Salah die ondanks zijn snelheid toch vaak weer teruggepakt word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat meer mensen problemen hebben met de verdedigende buschauffeurs. Iets wat ik voorgaande jaren niet heb gezien. Niet in zulke aantallen althans.
Bossie schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 13:49:
[...]

Yup, nu weer niet gekwalificeerd door hetzelfde. PTB/Counter en dan door een longshot in de eerste helft er met 0-1 eraf ...
Ik snap het ook niet echt, je koopt een voetbalgame en dan ga je niet voetballen ...

Het vervelende is dat als ik erdoor kom, of de ruimte krijg met mijn wingers dan word je met een soort bodycheck van de bal gebeukt door een verdediger die haast op je speler gelocked lijkt te zijn, of dusdanig uit balans gebracht dat je bal alsnog verliest of simpelweg doormidden gezaagd :X

Misschien betaal ik simpelweg de rekening voor het spelen met Dybala, veel agility maar geen physiek.
Een Ibra/Bale gaat voorlopig nog niet lukken, maar Perisic heeft hier door zijn physiek veel minder last van dan bijvoorbeeld Salah die ondanks zijn snelheid toch vaak weer teruggepakt word.
Ibra zou ik niet aan beginnen. Net als in het echt is het geen echte spits en kruipt hij terug naar het middenveld in plaats van een loopactie. Ik heb afgelopen weekend met ManU gespeeld en wou toen aanvallen en de bal aan Ibra overhandigen omdat hij hem zag lopen. Uiteindelijk liep hij terug naar het middenveld in plaats van dat hij nog een poging deed om richting het doel te lopen.

Ik denk zelf dat lui nog verder naar achteren gaan staan wanneer ze een goed team met bijvoorbeeld een Griezmann of Dybala zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3xH

3xH

Verwijderd schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 13:59:
Dat meer mensen problemen hebben met de verdedigende buschauffeurs. Iets wat ik voorgaande jaren niet heb gezien. Niet in zulke aantallen althans.
Ik snap nog niet wat ik er mee te maken heb. Ik heb niet het tegenovergestelde beweerd. Ik kom ze ook tegen. Je hebt ze erbij die zelfs zo blijven spelen als je de 1-0 hebt gemaakt, dan speel ik het gewoon heel rustig uit. De meeste tegenstanders die ik tegen kom in de weekend league spelen geen park the bus, ik heb dus alleen dit weekend gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ibra is een tank, alleen je moet hem in stelling brengen voordat hij kan schieten :+

Mijn ervaringen in FUT16 waren ook niet bijzonder met hem behalve dan zijn schoten, hoewel ik wel denk dat zijn sterkte veel meer een wapen is nu. Aguero zou natuurlijk beter passen bij mijn speelstijl, echter die is ook ietsje duurder :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 14:20:
Ibra is een tank, alleen je moet hem in stelling brengen voordat hij kan schieten :+

Mijn ervaringen in FUT16 waren ook niet bijzonder met hem behalve dan zijn schoten, hoewel ik wel denk dat zijn sterkte veel meer een wapen is nu. Aguero zou natuurlijk beter passen bij mijn speelstijl, echter die is ook ietsje duurder :+
De vrije trappen van TOTS Ibra waren gruwelijk. Als het kon schoot hij de ballen door de touwen heen. Maar vanwege de pace voor Aguero gekozen, hij bevalt goed.

Maar met Dybala probeer ook eens een lobpass de diepte in te gooien. Bij mij werkt dat super met Hazard, Aguero en Sterling (met nog kleine chem pace boost).

Ik zie soms ook dat spelers opeens defensiever gaan spelen. Gek genoeg merk ik dat ik dan pas echt het overwicht ga krijgen en dan de echte kansen krijg. Vol erin knallen, opportunistisch voetballen, lobpassjes her en der en er valt eigenlijk altijd wel een gat (wat ik helaas niet altijd succesvol afrond).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Yep, ik heb me even een halfuurtje teruggetrokken in de rekenkamer en zou onderstaand team kunnen halen:
http://www.futbin.com/17/squad/217229

Ben met een soortgelijk team ook ge-eindigd in FUT16, echter had ik toen idd Aguero ipv Ibra.
Maar dat was toen voornamelijk als probeersel omdat we allemaal zaten te wachten op FUT17 :)

overigens vallen mijn statistieken ook behoorlijk tegen na bijna 100 wedstrijden:
Dybala - 113played, 67 goals, 26 assists
Pjanic - 96 played, 17 goals, 33 assists
Marchisio 114 played, 10 goals, 10 assists

Moet opmerken dat ik een tijdje heb lopen testen, zeker met twee spitsen viel behoorlijk tegen (higuain / dybala), maar vooral mijn wingers heb een ontzetten laag rendement, wat vooral aangeeft waar mijn verbeterpunten liggen. Dybala scoort er in het huidige systeem/formatie wel lekker op los :)

[ Voor 43% gewijzigd door Bossie op 01-11-2016 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 14:40:
Yep, ik heb me even een halfuurtje teruggetrokken in de rekenkamer en zou onderstaand team kunnen halen:
http://www.futbin.com/17/squad/217229

Ben met een soortgelijk team ook ge-eindigd in FUT16, echter had ik toen idd Aguero ipv Ibra.
Maar dat was toen voornamelijk als probeersel omdat we allemaal zaten te wachten op FUT17 :)
Mijn SBC Payet moet na 60/70 minuten wel aan het zuurstof qua stamina. Zou je geen snellere vleugelspelers daar willen neerzetten? En denk je met je speelstijl dat M/M van Mahrez geen probleem geeft?

Edit: optie kan zijn op 2 snellere wingers te gebruiken rond 60ste minuut, dan loop je de vermoeide tegenstander er misschien wel uit. Evenals Musa op de bank voor evt Ibra

edit 2: waar kan je je teamstats zien, want kan die optie op futbin niet meer vinden (of kijk erover heen)

[ Voor 17% gewijzigd door Bean77 op 01-11-2016 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bean77 schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 14:43:
[...]

Mijn SBC Payet moet na 60/70 minuten wel aan het zuurstof qua stamina. Zou je geen snellere vleugelspelers daar willen neerzetten? En denk je met je speelstijl dat M/M van Mahrez geen probleem geeft?
Nee, mijn wingers lopen wel de ruimte in maar dan gaat de bal vrijwel altijd weer terug naar de CMs die dan de spits bedienen. Dybala speelt als F9, aangezien ik weet dat hij met get-in-behind het vaak physiek toch aflegt.

Zoals in FUT16 waarbij de Insigne's/mahrez als een mes door boter door een verdediging snijden is voorbij, tenzij je Messi, Bale, Neymar, Ronaldo hebt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 14:46:
[...]

Nee, mijn wingers lopen wel de ruimte in maar dan gaat de bal vrijwel altijd weer terug naar de CMs die dan de spits bedienen. Dybala speelt als F9, aangezien ik weet dat hij met get-in-behind het vaak physiek toch aflegt.

Zoals in FUT16 waarbij de Insigne's/mahrez als een mes door boter door een verdediging snijden is voorbij, tenzij je Messi, Bale, Neymar, Ronaldo hebt :)
Die tijden zijn idd helaas voorbij. Maar een lobpass kan uitkomst bieden, zeker met pace kunnen ze de eerste meters een verdediger, waarvan een back met h/m workrates niet altijd goed staat, er best uitsprinten.

Wil je geen M/H workrate op je centrale verdedigers (ik heb koscielny en smalling bijv.).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildcardxl
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23-05-2022
Iemand al een keer gespeeld met IF Veratti? Zit er aan te denken om hem im mijn Calcio A team te zetten.

Huidige team:

Neymar - Eder - Berardi
Allan - Perotti - Khedira
Sandro - Koulibaly - Manolas - Florenzi
SIF Donnarumma

Bedoeling is om Khedira naar het centrum te doen en Veratti op zijn plek, perrotti het team uit en Koulibaly en Manolas te vervangen met Bonucci en Chiellini.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
wildcardxl schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 14:53:
Iemand al een keer gespeeld met IF Veratti? Zit er aan te denken om hem im mijn Calcio A team te zetten.

Huidige team:

Neymar - Eder - Berardi
Allan - Perotti - Khedira
Sandro - Koulibaly - Manolas - Florenzi
SIF Donnarumma

Bedoeling is om Khedira naar het centrum te doen en Veratti op zijn plek, perrotti het team uit en Koulibaly en Manolas te vervangen met Bonucci en Chiellini.
Ik heb er idd over nagedacht, maar zou teveel verandering betekenen in mijn huidig team, daarnaast wil ik Naingolan niet opofferen voor die mini-dwerg :+

Welke formatie speel je, aangezien Perotti daar als middelste CM? staat neem ik aan dat je 433-4 speelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildcardxl
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23-05-2022
Bossie schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 15:08:
[...]

Ik heb er idd over nagedacht, maar zou teveel verandering betekenen in mijn huidig team, daarnaast wil ik Naingolan niet opofferen voor die mini-dwerg :+

Welke formatie speel je, aangezien Perotti daar als middelste CM? staat neem ik aan dat je 433-4 speelt?
Idd, team bestaat nu volledig uit untradeable spelers, alleen Donnarumma kon ik niet laten en heb ik gekocht. Heb op dit moment nog 130k en OTW Sansone, Giuliano en Sane dus kan nog wel wat middelen ophoesten.

Daarnaast heb ik verschrikkelijk veel Wales spelers en spelers voor letterlijk iedere derby die deze maand gaat gebeuren.

Andere optie zou zijn Links Neymar/Marcelo en modric te doen. Centraal Marchisio en Khedira (wil ik niet kwijt) Enige jammere hier van is dat ik dat ik dan modric op 8 chem moet spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kelian333
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 11-12-2020
Dit soort reclame voor je eigen kanaal/videos is niet gewenst

[ Voor 77% gewijzigd door BM op 01-11-2016 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Helaas niet gelukt om te kwalificeren voor de weekend league vandaag :(
Laatste potje genekt door twee normaal onmogelijke longshots van een 78 raten ST met 69 longshots ...

Het positieve is dat ik door twee wijzigen in mijn player roles wel opeens veel meer ruimte heb en meer goals maak :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 05-10 00:29
Bossie schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 17:04:
Helaas niet gelukt om te kwalificeren voor de weekend league vandaag :(
Laatste potje genekt door twee normaal onmogelijke longshots van een 78 raten ST met 69 longshots ...

Het positieve is dat ik door twee wijzigen in mijn player roles wel opeens veel meer ruimte heb en meer goals maak :)
Haha zat mij ook weer niet mee, maar we hebben nog 3 dagen gelukkig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/t1lGP1L.jpg
Karma bestaat volgens mij wel als je zo'n domme naam hebt. Had die kerel na de tijd nog een berichtje gestuurd dat het wel karma zou zijn waarop ik gelijk het k woord naar mij geslingerd kreeg. Voelt goed om van zo'n triest persoon te winnen die gelukkig voor mij maar 1 speler heeft geblesseerd.

De Fifa community is echt zo verrot soms :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 18:47:
[afbeelding]
Karma bestaat volgens mij wel als je zo'n domme naam hebt. Had die kerel na de tijd nog een berichtje gestuurd dat het wel karma zou zijn waarop ik gelijk het k woord naar mij geslingerd kreeg. Voelt goed om van zo'n triest persoon te winnen die gelukkig voor mij maar 1 speler heeft geblesseerd.

Je moet zo iemand ook niet provoceren om berichten daarna te gaan sturen. Dan zoek je natuurlijk bewust de confrontatie op ;)

Iemand nog een suggestie voor een goede centrale verdediger uit de BPL behalve Koscielny en Smalling? Ik zat zelf naar Kompany te kijken die M/M workrates kunnen nog wel denk ik en injury treat valt tegenwoordig ook reuze mee (Aguerooooo kan ik mij niet meer herinneren met een blessure :p)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bean77 schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 18:53:
[...]

Je moet zo iemand ook niet provoceren om berichten daarna te gaan sturen. Dan zoek je natuurlijk bewust de confrontatie op ;)

Iemand nog een suggestie voor een goede centrale verdediger uit de BPL behalve Koscielny en Smalling? Ik zat zelf naar Kompany te kijken die M/M workrates kunnen nog wel denk ik en injury treat valt tegenwoordig ook reuze mee (Aguerooooo kan ik mij niet meer herinneren met een blessure :p)
Bailly, Alderwereld, volgens Guardiola is Stones ook heel goed :+
In de PL zit vreemd genoeg niet in de verdedigers

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Thomas18GT
Verwijderd schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 18:47:
[afbeelding]

Ik vind het vooral zwak als je iemand na zo'n potje nog een triest berichtje gaat sturen ook, terwijl hij zoveel meer kansen heeft gecreëerd(en dus beter was) terwijl jij hier alleen maar zit te zeuren over parkeer de bus en verrotte community. En dan gek vinden dat je verrot wordt gescholden..

Maar hé, dat is slechts mijn mening ;)

Oh en ga eens wat aan je pass accuracy doen nielsie, 73%.. Doet m'n neefje nog beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 18:57:
[...]

Bailly, Alderwereld, volgens Guardiola is Stones ook heel goed :+
In de PL zit vreemd genoeg niet in de verdedigers
Whaha Stones ja :P Bailly is me te aanvallend, ik zal eens naar Alderwereld kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
Bean77 schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 19:05:
[...]

Whaha Stones ja :P Bailly is me te aanvallend, ik zal eens naar Alderwereld kijken.
Hoezo is Bailly te aanvallend? Rushed hij teveel naar voren toe of?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
To easy schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 19:06:
[...]

Hoezo is Bailly te aanvallend? Rushed hij teveel naar voren toe of?
H/M workrate, dus hij kruipt teveel naar voren voor mijn zin. Verder prima speler.
Thomas18GT schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 18:58:
[...]

Ik vind het vooral zwak als je iemand na zo'n potje nog een triest berichtje gaat sturen ook, terwijl hij zoveel meer kansen heeft gecreëerd(en dus beter was) terwijl jij hier alleen maar zit te zeuren over parkeer de bus en verrotte community. En dan gek vinden dat je verrot wordt gescholden..

Oh en ga eens wat aan je pass accuracy doen nielsie, 73%.. Doet m'n neefje nog beter.
Misschien heeft Niels wel met park the bus gespeeld gelet op de kansenverhouding :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
Bean77 schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 19:07:
[...]

H/M workrate, dus hij kruipt teveel naar voren voor mijn zin. Verder prima speler.

[...]

Misschien heeft Niels wel met park the bus gespeeld gelet op de kansenverhouding :+
Oke oke ik zat er aan te denken om hem te kopen, maar opzich als de ander achter blijft is het wel handig haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
Damn Fifa heeft echt geld nodig. Nu komen ze dus met Movember kaarten..... 91 Zlatan en 86 Matuidi bijvoorbeeld in de vorm van een bruin/beige kaart haha.

Moet toch niet gekker worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Als iemand mijn spelers continu tegen de schenen loopt te schoppen, van 30 meter al schiet en dan weer verder gaat met mijn spelers proberen te blesseren. Daarnaast zegt iedereen hier dat het niet uitmaakt hoe vaak je schiet zolang hij er maar in gaat. Als ik elke keer van 30 meter zou schieten zou ik tegenstanders stats-wise ook altijd verslaan maar daar koop je niks voor.

P.s. Probeer Bailly eens. Bevalt mij uitstekend naast Smalling.
Thomas18GT schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 18:58:
[...]

Eerste potje van de dag :') Zie ook mijn reactie op Bean dan begrijp je misschien waarom ik hem een berichtje stuurde in de eerste plaats. Met ziektes schelden kun je nooit goed praten volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
To easy schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 19:14:
Damn Fifa heeft echt geld nodig. Nu komen ze dus met Movember kaarten..... 91 Zlatan en 86 Matuidi bijvoorbeeld in de vorm van een bruin/beige kaart haha.

https://www.easports.com/...-17-movember?sf50612489=1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Movember is een goed doel c.q. beweging dat geld inzamelt en bewustzijn creëert voor verschillende vormen van kanker. Dat EA dat steunt roept niet echt heel hard dat ze geld op zoeken. :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 19:33:
[...]

Movember is een goed doel c.q. beweging dat geld inzamelt en bewustzijn creëert voor verschillende vormen van kanker. Dat EA dat steunt roept niet echt heel hard dat ze geld op zoeken. :$
The FIFA Community is also getting involved! Some of the top FIFA YouTubers and Twitch streamers will host charity streams throughout the month, starting with Spencer FC on November 4th. Show your support by watching the streams and donating to Movember HERE .

Je ziet alleen niet echt terug of EA zelf ook gaat doneren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
To easy schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 19:13:
[...]

Oke oke ik zat er aan te denken om hem te kopen, maar opzich als de ander achter blijft is het wel handig haha.
Ik wil ze achterin houden, mijn middenvelders komen wel terug.n Geen zin dat die Bailly uitgekapt ofzo wordt.

Niet zo bashen op EA he..... Merk dat je steeds kritischer wordt ;) Tsja mijn mening hoef ik er niet over te geven. Als ze dan lekker bezig zijn, geef die Movember spelers dan ook allemaal een snor ofzo....
Verwijderd schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 19:37:
[...]

The FIFA Community is also getting involved! Some of the top FIFA YouTubers and Twitch streamers will host charity streams throughout the month, starting with Spencer FC on November 4th. Show your support by watching the streams and donating to Movember HERE .

Je ziet alleen niet echt terug of EA zelf ook gaat doneren.
Ze maken door de actie 10mln winst en doneren maar liefst 1 miljoen voor het goede doel. Fantastisch van EA. Zoiets zal het wel worden EA kennende.
Goede doel is positief, maar ik associeer EA overal mee behalve goede doelen (tenzijn het voor hunzelf is :P).
Wel positief van de streamers in ieder geval.

[ Voor 32% gewijzigd door Bean77 op 01-11-2016 19:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat ze winst maken terwijl een ander er ook beter van wordt is toch niet zo super erg lijkt me. Of geef jij je volledige salaris vaak weg aan minder bedeelden?

EA is niet het meest klant- of maatschappijgerichte bedrijf natuurlijk. Maar je kan ook zoals er in Nijmegen gezegd wordt: 'nuilen' :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 20:50:
Dat ze winst maken terwijl een ander er ook beter van wordt is toch niet zo super erg lijkt me. Of geef jij je volledige salaris vaak weg aan minder bedeelden?

EA is niet het meest klant- of maatschappijgerichte bedrijf natuurlijk. Maar je kan ook zoals er in Nijmegen gezegd wordt: 'nuilen' :)
Zou leuker zijn als ze een actie hadden waar de opbrengst volledig naar een goed doel ging. Net als de streamers doen.

Ik geef niet mijn volledige salaris vaak weg aan minder bedeelden, maar ik stort wel traditioneel eind van het jaar een aardig bedrag aan een 2-tal goede doelen (KWF kankerbestrijding en KiKa).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb alvast een movember kaart gekocht je 10k (discard prijs €9394)
Je weet maar nooit dat er een sbc kopt en hij opeens 20 k wordt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bean77 schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 21:32:
[...]

Zou leuker zijn als ze een actie hadden waar de opbrengst volledig naar een goed doel ging. Net als de streamers doen.

Ik geef niet mijn volledige salaris vaak weg aan minder bedeelden, maar ik stort wel traditioneel eind van het jaar een aardig bedrag aan een 2-tal goede doelen (KWF kankerbestrijding en KiKa).
Dus jij verdient geld. En je geeft een beetje daarvan weg. Doe je goed.

Net als EA in deze.

Bash bedrijven als ze het verdienen niet omdat ze verdienen. :)

____

Verwachten jullie dat go ahead en Willem 2 spelers zo blijven (zoals sydney) of zakken zoals de Saudi Arabiers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas18GT
Verwijderd schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 19:14:
[...]

Als iemand mijn spelers continu tegen de schenen loopt te schoppen, van 30 meter al schiet en dan weer verder gaat met mijn spelers proberen te blesseren. Daarnaast zegt iedereen hier dat het niet uitmaakt hoe vaak je schiet zolang hij er maar in gaat. Als ik elke keer van 30 meter zou schieten zou ik tegenstanders stats-wise ook altijd verslaan maar daar koop je niks voor.

P.s. Probeer Bailly eens. Bevalt mij uitstekend naast Smalling.

[...]

Eerste potje van de dag :') Zie ook mijn reactie op Bean dan begrijp je misschien waarom ik hem een berichtje stuurde in de eerste plaats. Met ziektes schelden kun je nooit goed praten volgens mij.
3 fouls.. Dat noem ik niet continu schoppen hoor nielsie.

Het maakt mij ook verre van uit hoe je wint, maar jij zit op alle manieren te zeiken als je verliest, maar als je onverdiend wint ga je een triest berichtje sturen. En dan zeggen dat de community verpest is. Begin bij jezelf kerel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08-10 15:04
Speelt er iemand nog wel eens een draft. Ik trap er af en toe toch nog eens in.

Ik had echt een super team met 1 legend(Crespo) en Messi, Ronaldo, Bale en IF Hazard. Maar zo'n team speelt echt ontiegelijk slecht en mijn tegenstander met echt belachelijk slechte spelers voor een draft wist alles weer perfect te raken :(

Winnen met een draft team lukt mij gewoon echt totaal niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
Nee ik vind het movember idee echt top, maar als ik dit nu weer bij fifa zie net zoals dat net halloween is geweest kan ik alleen maar aan geld denken. Misschien ben ik dan te kritisch op EA, maar ze doen dit 1000% voor eigen profit. Ik weet zeker dat ze hier ook Movember een plezier doen, maar die baasjes zitten met de handjes in elkaar te genieten dat alle UT spelers weer als gekken packs kopen etc. En Ik gok dat we nu met valentijn de mooiboys van fifa een upgrade zien krijgen en met kingsday krijgen alle nederlanders een kroontje op met 5+ overall stats etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
To easy schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 22:37:
Nee ik vind het movember idee echt top, maar als ik dit nu weer bij fifa zie net zoals dat net halloween is geweest kan ik alleen maar aan geld denken. Misschien ben ik dan te kritisch op EA, maar ze doen dit 1000% voor eigen profit. Ik weet zeker dat ze hier ook Movember een plezier doen, maar die baasjes zitten met de handjes in elkaar te genieten dat alle UT spelers weer als gekken packs kopen etc. En Ik gok dat we nu met valentijn de mooiboys van fifa een upgrade zien krijgen en met kingsday krijgen alle nederlanders een kroontje op met 5+ overall stats etc.
Het is ook wel allemaal een beetje to much, zijn al kaartjes genoeg :)
En dat dat shirt, designed by xxxx, was dat een stagiaire die ff een mo op een shirtje heeft getekend met twee kleurtjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelidee
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 21:44:
Heb alvast een movember kaart gekocht je 10k (discard prijs €9394)
Je weet maar nooit dat er een sbc kopt en hij opeens 20 k wordt
Welke kaart heb je gekocht dan?
Is die discard prijs ook nog ergens te vinden op het internet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16-09 07:56
[...]

Jose Fonte doet het super bij mij. Of Mertesacker. Al is de laatste retetraag, maar daar komt weinig langs, dus als je verder genoeg pace hebt achterin d:)b

PSN: MrMistral

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
Ze doneren $200.000 aan de movember foundation dus dat is wel aardig :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tommiboy96
MrMistral schreef op woensdag 02 november 2016 @ 00:32:
[...]

Ze doneren $200.000 aan de movember foundation dus dat is wel aardig :)
Die 200.000 is natuurlijk heel goed maar op reddit kwam ik ook een paar goede ideeën tegen. Zo opperde 1 iemand om bv 50% van de opbrengst van fifa punten in dezd periode te doneren. Maar goed, dat zal EA te duur zijn :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
tommiboy96 schreef op woensdag 02 november 2016 @ 00:45:
[...]

Die 200.000 is natuurlijk heel goed maar op reddit kwam ik ook een paar goede ideeën tegen. Zo opperde 1 iemand om bv 50% van de opbrengst van fifa punten in dezd periode te doneren. Maar goed, dat zal EA te duur zijn :).
Voor de goede orde: als ik iemand geldwolven vind, dan vind ik ze dat bij EA wel, maar helaas zie ik ook andere bedrijven niet gauw de helft van hun maandopbrengst doneren aan een goed doel. Dus dat lijkt mij onrealistisch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Hebben jullie deze gezien, meer dan 500 euro aan munten. Ajax betaald goed ;)

YouTube: LIVE PACK OPENING FIFA17 | 60.000 FIFA POINTS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Valentijn is toch ook puur in het leven geroepen door ondernemers om meer geld binnen te harken.

Daarnaast is het voor de release al duidelijk geweest waar EA naar toe wil: http://www.futbin.com/17/club_items/kits?p=2&

Pride en St. patricks kun je wel invullen gok ik.
tommiboy96 schreef op woensdag 02 november 2016 @ 00:45:
[...]

En doet hij dit zelf ook? Het is een bedrijf met aandeelhouders. Er zijn ook bedrijven die helemaal niks doneren.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2016 07:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommiboy96
Afbeeldingslocatie: https://i.reddituploads.com/f86178b8ff6448d3bccf30194db18118?fit=max&h=1536&w=1536&s=44f6c81b331a9c3d1467ee508173fdc4

Weekend league updates en maandelijkse rewards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pelidee schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 23:42:
[...]

Welke kaart heb je gekocht dan?
Is die discard prijs ook nog ergens te vinden op het internet?
Jedinak
Weet niet waar je het kan vinden op internet maar informs zijn altijd zoiets zie dat Jedinak nu al 17k is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Toch jammer dat je via de app geen fifapunten kan kopen.
Had er wel zin in nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oh Nice! Ik ben automatisch geplaatst voor de weekend League omdat ik in gold 3 ben geëindigd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Trouwens 1 van de laatste zinnen op de afbeelding hierboven. WL wordt standaard langer? Vrijdag tot en met maandag?

[ Voor 13% gewijzigd door Vissert op 02-11-2016 09:00 ]

Pagina: 1 ... 36 ... 190 Laatste

Let op:
Let op: handelen in coins is door EA niet toegestaan. Het is dan ook niet toegestaan dit in dit topic te bespreken.