Acties:
  • 0 Henk 'm!
peeweeherman schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 14:23:
[...]

Is er nog ergens een topic waar de verwachte krakers benoemd worden, of heb je ze zelf bedacht?
https://www.reddit.com/r/...hups_guide_november_2016/

Dit kan je een stuk op weg helpen. Genoeg goede suggesties om in te gaan investeren. Succes ermee!

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas18GT
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-10 13:18
Bean77 schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 14:35:

[...]

Onjuist aangezien ik de grootste spelers vandaag heb gekocht. Maar ze zullen ongetwijfeld verder dalen.
Dus dat team is gewoon de afgelopen 3 dagen 200k gedaald, ik zeg toch niet dat jij 200k verlies maakt?

Ik vind dat gewoon zonde (dom) om nu midden in een dalende periode, relatief dus veel sneller dan die 6 weken waar jij het over had, te kopen. Maar dat jij dat wel doet moet je helemaal zelf weten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Thomas18GT schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 15:33:
[...]

Dus dat team is gewoon de afgelopen 3 dagen 200k gedaald, ik zeg toch niet dat jij 200k verlies maakt?

Ik vind dat gewoon zonde (dom) om nu midden in een dalende periode, relatief dus veel sneller dan die 6 weken waar jij het over had, te kopen. Maar dat jij dat wel doet moet je helemaal zelf weten :)
De beste periode overall om spelers te kopen is rond kerst met al die packs en de toty's. Alles daarvoor is puur weggooien van geld. En tsja, dat valt in fifa17 nog reuze mee wanneer ik aan fifa16 denk :P

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net Renato Sanches gekocht. Nu wil ik alleen nog maar met mijn bundesliga fitness team spelen. Wat een beest is dat zeg. Staat werkelijk overal tegelijk.

Hamsik eruit in mijn Calcio team. Die dude voegde niks toe. Nu die gekke spanjaard. Kijken of dat wat beter bevalt. Kan ik 17k elders besteden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeweeherman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09-2024

peeweeherman

energieleverend.nl

Bean77 schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 14:57:
[...]

https://www.reddit.com/r/...hups_guide_november_2016/

Dit kan je een stuk op weg helpen. Genoeg goede suggesties om in te gaan investeren. Succes ermee!
Dankjewel

Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thomas18GT
Verwijderd schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 18:42:
Net Renato Sanches gekocht. Nu wil ik alleen nog maar met mijn bundesliga fitness team spelen. Wat een beest is dat zeg. Staat werkelijk overal tegelijk.

Hamsik eruit in mijn Calcio team. Die dude voegde niks toe. Nu die gekke spanjaard. Kijken of dat wat beter bevalt. Kan ik 17k elders besteden.
Niet normaal he :p

Moet je nagaan als hij nog een IF krijgt, dan wordt ie 81 of hoger O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 05-10 00:29
Thomas18GT schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 19:10:
[...]

Zo en dan met matuidi en vidal dan heb je echt BEAST FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas18GT
To easy schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 19:14:
[...]

Haha ja, jammer dat die niet in de bundesliga speelt.. En ik kan het niet over m'n hart verkrijgen om Müller eruit te halen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

To easy schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 19:14:
[...]

Had net een tegenstander met Robben, Costa, Muller en Vidal. Hij wisselde Messi erin na 2 minuten. En dat speelt dan in div 7 en quit na de 2-0 in de 10e minuut. Als United fan wist ik het allang: Chicarita is niet te stoppen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thomas18GT schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 19:10:
[...]

Als je kijkt naar Donnarumma die van een 76 naar een 82 en nu naar een 84 is gegaan dan kan het een hele leuke kaart worden inderdaad :) Probeer er zelf ook voor weinig 1 te krijgen aangezien je sowieso winst hebt bij een IF.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/EAuakiC.png
Hopelijk is het binnenkort eindelijk raak :P
Verwijderd schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 19:24:
[...]

Had net een tegenstander met Robben, Costa, Muller en Vidal. Hij wisselde Messi erin na 2 minuten. En dat speelt dan in div 7 en quit na de 2-0 in de 10e minuut. Als United fan wist ik het allang: Chicarita is niet te stoppen. :)
Chicharito*

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2016 19:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas18GT
Verwijderd schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 19:42:
[...]

Als je kijkt naar Donnarumma die van een 76 naar een 82 en nu naar een 84 is gegaan dan kan het een hele leuke kaart worden inderdaad :) Probeer er zelf ook voor weinig 1 te krijgen aangezien je sowieso winst hebt bij een IF.

[afbeelding]
Hopelijk is het binnenkort eindelijk raak :P
Je hebt helemaal gelijk, andere middenvelders van 78 met een IF gaan naar 82 minimaal..

Een sanches met +4 pff.. Maar even een paar inslaan vd week O+

Mijn beoogde team alleen vandaag al 70k gedaald, goed in de gaten houden dus
http://www.futbin.com/17/squad/192232

[ Voor 8% gewijzigd door Thomas18GT op 30-10-2016 19:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thomas18GT schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 19:55:
[...]

Je hebt helemaal gelijk, andere middenvelders van 78 met een IF gaan naar 82 minimaal..

Ik durf het niet aan. EA heeft echt vloek uitgesproken over OTW spelers. Milik, Embolo, Bailly en sinds gisteren ook Gaitan :P Misschien nadat ik winst heb gemaakt op SBC spelers aangezien ik graag boven de 1 miljoen coins wil blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Thomas18GT schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 19:55:
[...]

Mijn beoogde team alleen vandaag al 70k gedaald, goed in de gaten houden dus
http://www.futbin.com/17/squad/192232
Wilde eerder al een paar OTW kopen om te investeren in renato sanches (had hem in de release gepacked en sindsdien groot fan), maar hij speelt niet zo heel vaak bij Bayern helaas. Ik heb een beetje het gevoel dat dit een "wen" seizoen is voor hem daar. Hopelijk zit ik er naast want het is een fantastische speler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bean77 schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 20:02:
[...]

Wilde eerder al een paar OTW kopen om te investeren in renato sanches (had hem in de release gepacked en sindsdien groot fan), maar hij speelt niet zo heel vaak bij Bayern helaas. Ik heb een beetje het gevoel dat dit een "wen" seizoen is voor hem daar. Hopelijk zit ik er naast want het is een fantastische speler.
Wat betreft score na een wedstrijd is het nog niet echt wat: https://www.whoscored.com...0/Fixtures/Renato-Sanches

Helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 20:07:
[...]

Wat betreft score na een wedstrijd is het nog niet echt wat: https://www.whoscored.com...0/Fixtures/Renato-Sanches

Helaas.
Bij Portugal speelt hij wel redelijk wat, dus hopelijk tegen Letland een topgame....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
Verwijderd schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 19:59:
[...]

Ik durf het niet aan. EA heeft echt vloek uitgesproken over OTW spelers. Milik, Embolo, Bailly en sinds gisteren ook Gaitan :P Misschien nadat ik winst heb gemaakt op SBC spelers aangezien ik graag boven de 1 miljoen coins wil blijven.
Haha ik zag ook al een fake mail langs komen van dat ze graag uit de OTW worden gehaald en dat ze dan miss sneller fit worden ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bean77 schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 20:09:
[...]

Bij Portugal speelt hij wel redelijk wat, dus hopelijk tegen Letland een topgame....
Internationale wedstrijden tellen wel maar dan ziet EA liever Ronaldo een doelpuntje meepikken gok ik :')
To easy schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 20:10:
[...]

Haha ik zag ook al een fake mail langs komen van dat ze graag uit de OTW worden gehaald en dat ze dan miss sneller fit worden ;).
Het is echt zonde dat ze die blessure hebben opgelopen. Ook Florenzi is misschien langdurig geblesseerd wat echt doodzonde is voor Roma.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambianz
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07-10 20:21
Zie het voor dembele ook somber in. Schurrle op de weg terug en speelt in zijn invalbeurten veel beter, dembele is ronduit elke wedstrijd gruwelijk slecht.

Al zat hij er tege schalke met een bal tegen de lat heel dichtbij, blijft lastig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas18GT
Haal de gewone Sanches wel gewoon.. Zijn IF komt dan toch onder de OTW prijs en die zal ook nog best wel meevallen dan, met Kanté in het achterhoofd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ambianz schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 20:15:
Zie het voor dembele ook somber in. Schurrle op de weg terug en speelt in zijn invalbeurten veel beter, dembele is ronduit elke wedstrijd gruwelijk slecht.

Al zat hij er tege schalke met een bal tegen de lat heel dichtbij, blijft lastig.
Denk dat als Reus terug is dat ze dan wel weer wedstrijden gaan winnen want het begon heel goed. Daarnaast hebben ze een super jong elftal wat ook meespeelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Thomas18GT schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 20:20:
Haal de gewone Sanches wel gewoon.. Zijn IF komt dan toch onder de OTW prijs en die zal ook nog best wel meevallen dan, met Kanté in het achterhoofd.
OTW gaat ook wel stijgen als hij een IF gekregen heeft. Kijk maar naar Kante.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Goed nieuws!

Due to network instability last night the FUT Champions Weekend League has been extended by 24 hours

Aldus ea sports FIFA op Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vissert schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 20:33:
Goed nieuws!

Due to network instability last night the FUT Champions Weekend League has been extended by 24 hours

Worden de kwalificaties dan ook verlaat??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas18GT
Bean77 schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 20:25:
[...]

OTW gaat ook wel stijgen als hij een IF gekregen heeft. Kijk maar naar Kante.
Jazeker maar als dan die OTW te duur wordt kan ik altijd de if nog halen bedoelde ik :)

Zijn eerste if is toch de grootste boost (+4) daarna waarschijnlijk maar +2 of +1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 20:40:
[...]

Worden de kwalificaties dan ook verlaat??
Geen idee.. Denk het wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Thomas18GT schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 20:49:
[...]

Jazeker maar als dan die OTW te duur wordt kan ik altijd de if nog halen bedoelde ik :)

Zijn eerste if is toch de grootste boost (+4) daarna waarschijnlijk maar +2 of +1.
Ik kan me niet voorstellen wat voor beest hij dan gaat zijn. Als je na gaat hoe die nu al speelt. Tijdje met hem en Vidal naast elkaar gespeeld en dat is ook wel erg lekker. Onvermoeibaar zijn ze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Druk bezig overbodige spelers te verkopen, maar verbaas me echt wat de invloed is van de SBC's etc in fifa17. Hark duizenden coins voor waardeloze spelers binnen vanwege deze opdrachten.
Word er alleen maar vrolijker van :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net hybride competities voltooid, en uit de 2 pakketten die ik daarvoor kreeg Donnarumma SIF en Chiellini gehaald. Eerder vandaag ook een keer Coutinho gepackt.

Mijn fitness team is nu La Liga, maar met Donnarumma en Chiellini kan ik ook een leuk Serie A team bouwen.

Met mijn BPL team ga ik nu richting 4e divisie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
Verwijderd schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 21:56:
Net hybride competities voltooid, en uit de 2 pakketten die ik daarvoor kreeg Donnarumma SIF en Chiellini gehaald. Eerder vandaag ook een keer Coutinho gepackt.

Mijn fitness team is nu La Liga, maar met Donnarumma en Chiellini kan ik ook een leuk Serie A team bouwen.

Met mijn BPL team ga ik nu richting 4e divisie.
Zo dan dat zijn leuke spelers. Ook leuk dat je ze met elkaar in 1 team kan gebruiken meteen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Paar potjes met Hazard als leenspeler gespeeld en hij bevalt toch wel beter dan Son. Misschien maar de focus van een toekomstige upgrade omdat ik voorlopig de coins er niet voor heb (al moet ik nog eea verkopen uit mijn club).

En om wat mensen gerust te stellen, het is niet altijd prijs in blessure tijd.
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=7lQabcO30PI]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas18GT
Bean77 schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 22:47:
Paar potjes met Hazard als leenspeler gespeeld en hij bevalt toch wel beter dan Son. Misschien maar de focus van een toekomstige upgrade omdat ik voorlopig de coins er niet voor heb (al moet ik nog eea verkopen uit mijn club).

En om wat mensen gerust te stellen, het is niet altijd prijs in blessure tijd.
[video]
Gelukkig die duizenden voor Son in mijn zak gehouden dan :)

En ach, bij een 3-1 was het toch niet beslissend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 03-10 12:41
Ik ben voor het eerst begonnen met FUT. Zal nog een foto van mijn team laten zien.
Paar euro tegen aan gegooid.

contracten van Leenspelers kan je niet verlengen zeker?

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thomas18GT
Mars18 schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 06:46:
Ik ben voor het eerst begonnen met FUT. Zal nog een foto van mijn team laten zien.

Wat leuk!
Op futbin.com kan je op squad builder klikken, zo kan je je team opslaan en ook aan ons laten zien dmv een linkje eventueel :)

Leenspelers kun je inderdaad niet verlengen helaas.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mars18
Thomas18GT schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 07:05:
[...]

Wat leuk!
Op futbin.com kan je op squad builder klikken, zo kan je je team opslaan en ook aan ons laten zien dmv een linkje eventueel :)

Leenspelers kun je inderdaad niet verlengen helaas.
Ik begon nooit aan FUT omdat ik altijd 2x 4 minuten wil spelen, Fut is 6 minuten en dacht altijd duurt zo lang. Maar het valt mee :)

En nu ook heerlijk kloten met de app :P

Speel zelfs geen Destiny en Mafia meer :+

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Thomas18GT schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 23:35:
[...]

Gelukkig die duizenden voor Son in mijn zak gehouden dan :)

En ach, bij een 3-1 was het toch niet beslissend.
Son is niet verkeerd hoor, altijd beter dan Walcott, maar als oud fifa16 counter speler bevalt Hazard mij wat beter. Son mag zo nu en dan wat invallen als Hazard moe is.
Mars18 schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 06:46:

Nopez, maar ik vroeg mij wel af waarom je loan spelers niet kunt verkopen eigenlijk. Raar dat ik mij dat pas na 2 jaar afvraag. Ik heb nu iets van 30 leenspelers waarvan ik alleen Hazard van gebruik. Waarom zou je die niet gewoon kunnen verkopen? Misschien wel iets voor fifa18.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Hele goedkope optie voor Douglas Costa
http://www.futhead.com/sq...challenges/squads/122211/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Bean77 schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 08:21:
[...]

Son is niet verkeerd hoor, altijd beter dan Walcott, maar als oud fifa16 counter speler bevalt Hazard mij wat beter. Son mag zo nu en dan wat invallen als Hazard moe is.

[...]

Nopez, maar ik vroeg mij wel af waarom je loan spelers niet kunt verkopen eigenlijk. Raar dat ik mij dat pas na 2 jaar afvraag. Ik heb nu iets van 30 leenspelers waarvan ik alleen Hazard van gebruik. Waarom zou je die niet gewoon kunnen verkopen? Misschien wel iets voor fifa18.
Oke dan :)
Ik ontdek steeds meer, speel vaak met Everton online, heerlijk duo achterin, heb jagielka al gehaald in FUT en wil graag naast hem Ashley Williams hebben.

Online met Everton pakken ze alles, maar in fut zijn de spelers anders als normaal online toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mars18 schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 08:25:
[...]

Oke dan :)
Ik ontdek steeds meer, speel vaak met Everton online, heerlijk duo achterin, heb jagielka al gehaald in FUT en wil graag naast hem Ashley Williams hebben.

Online met Everton pakken ze alles, maar in fut zijn de spelers anders als normaal online toch?
In Fut heb je ook Chemistry kaarten waarbij je bepaalde onderdelen kunt boosten. Met een anchor of shadow kaart (wel prijzig) kun je Baines zelf tot een wat snellere verdediger omturnen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://i.imgur.com/MaHJ9VW.png

Zou wou ik hem gaan doen. Alleen twijfel nu met de dramatische prijzen of het nog wel verstandig is om de challenge te gaan doen. De prijzen van de screamer spelers zijn niet super laag dus je gaat nog steeds +-120k betalen terwijl Robben nu al voor minder te halen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supermach
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 05-10 17:05
Vissert schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 20:33:
Goed nieuws!

Dat is mooi! Kan ik misschien toch nog naar Zilver. Weinig tijd gehad dit weekend :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 08:36:
[...]

http://i.imgur.com/MaHJ9VW.png

Zou wou ik hem gaan doen. Alleen twijfel nu met de dramatische prijzen of het nog wel verstandig is om de challenge te gaan doen. De prijzen van de screamer spelers zijn niet super laag dus je gaat nog steeds +-120k betalen terwijl Robben nu al voor minder te halen is.
Nu snap ik waarom ik zoveel coins pakte om deze keeper, rechtsback en centrale verdediger :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bean77 schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 08:21:
[...]

[...]

Omdat ik mijn serie a team (10 nationaliteiten) niet kon aanpassen naar 5 nationaliteiten, heb ik voor de gein een loan squad gebruikt als tweede team. Dat ruimde wel op :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Hierbij mijn 2 formaties om FUT mee te beginnen.

Afbeeldingslocatie: http://i66.tinypic.com/2195r1c.png

Afbeeldingslocatie: http://i64.tinypic.com/wc2045.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vissert schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 08:42:
[...]

Omdat ik mijn serie a team (10 nationaliteiten) niet kon aanpassen naar 5 nationaliteiten, heb ik voor de gein een loan squad gebruikt als tweede team. Dat ruimde wel op :+
Zou ik ook kunnen doen, maar het is zo irritant dat ze allemaal een verschillende lengte hebben qua aantal wedstrijden. Dan ben ik continue aan het schuiven.
Nu ben ik continue 3 pagina's aan het doorskippen bij mijn spelers. Overigens nu Donnaruma IF als loan speler erbij.
Mars18 schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 08:44:

[afbeelding]

[afbeelding]
Ik denk dat jouw eerste opdracht is om teams samen te stellen die 100% teamgeest hebben. Je kan futbin.com /futhead.com of wefut.com gebruiken om een selectie te maken en te zien wat de uitkomst daarvan is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Mars18 schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 08:44:
Als je slim bent maak je de team even in http://www.futbin.com/squad-builder. Dit is makkelijker te lezen en scheelt het laden van plaatjes op de telefoon :+

Daarnaast moet je opletten op de positie van spelers. Een speler krijgt een bepaalde chemistry mee. Hoe hoger deze chemistry hoe beter de speler speelt.

Een hogere chemistry krijgt een speler door het spelen op de goede positie, en door middel van "links" met andere spelers. Dit kan op basis van land, club of competitie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
En mocht je obv bovenstaande post niet uitkomen, lees dan ook de topicstart door. Helpt dat niet dan kan je altijd hier je vraag stellen, altijd wel iemand die je verder wilt helpen.

Ondertussen ben ik met de collectebus langs het personeel van mijn club aan het gaan. Onder het motto " Help Bean77 aan Hazard" wordt echt alles aangegrepen om hem te kunnen halen. Al het oude meubilair en andere overbodigheden worden aangeboden waarbij al tegen de grootste beperking wordt aangelopen. Maximaal 100 items op de transferlijst :(

Hazard die nog 3 wedstrijden geleend wordt heeft al aangegeven graag naar de club te willen komen. De vraag is alleen of er voldoende geld wordt binnengehaald. Kind van de rekening is de onlangs aangetrokken reserve Coutinho, hij heeft de club alweer verlaten.

[ Voor 7% gewijzigd door Bean77 op 31-10-2016 10:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Bean77 schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 10:13:
En mocht je obv bovenstaande post niet uitkomen, lees dan ook de topicstart door. Helpt dat niet dan kan je altijd hier je vraag stellen, altijd wel iemand die je verder wilt helpen.

Ondertussen ben ik met de collectebus langs het personeel van mijn club aan het gaan. Onder het motto " Help Bean77 aan Hazard" wordt echt alles aangegrepen om hem te kunnen halen. Al het oude meubilair en andere overbodigheden worden aangeboden waarbij al tegen de grootste beperking wordt aangelopen. Maximaal 100 items op de transferlijst :(

Hazard die nog 3 wedstrijden geleend wordt heeft al aangegeven graag naar de club te willen komen. De vraag is alleen of er voldoende geld wordt binnengehaald. Kind van de rekening is de onlangs aangetrokken reserve Coutinho, hij heeft de club alweer verlaten.
Ja in de topic start staat eigenlijk heel weinig :$

Is er een max aantal spelers wat er in mijn club mag staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PetrCech_3
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 23-09-2024
Wat zijn tot nu toe de (meest strenge) requirements geweest om mee te mogen doen aan de ChampionsCup/WeekendLeague?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PetrCech_3 schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 10:28:
Wat zijn tot nu toe de (meest strenge) requirements geweest om mee te mogen doen aan de ChampionsCup/WeekendLeague?
Dit weekend was het max 5 nat. Aangezien ik dit pas zaterdagochtend zag heb ik mijn tweede team niet kunnen gebruiken en mijn BPL behoorlijk moet wijzigen.. Komend weekend geen specifieke eisen geloof ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
<rant>
Bossie heeft een dagje vrij een hoopte zich hierdoor ook eens tijd te hebben om zich te kwalificeren voor de weekend league, but not today.
</rant>

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaYwaLkUr
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-10 12:52
Ik vind het principe van FUT echt leuk je eigen team bouwen.

Echter als ik Offline Friendly's speel, dan lijkt het echt veel lekkerder weg te spelen. Miss Online vs Offline gameplay?

Ervaren jullie dit ook zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mars18 schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 10:18:
[...]

Ja in de topic start staat eigenlijk heel weinig :$

Is er een max aantal spelers wat er in mijn club mag staan?
Nee, onbeperkt qua aantal verschillende spelers. Je kan echter maar 1 exemplaar per speler in je club houden.
DaYwaLkUr schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 10:57:
Ik vind het principe van FUT echt leuk je eigen team bouwen.

Echter als ik Offline Friendly's speel, dan lijkt het echt veel lekkerder weg te spelen. Miss Online vs Offline gameplay?

Ervaren jullie dit ook zo?
Offline en online is qua spel een wereld van verschil.

[ Voor 35% gewijzigd door Bean77 op 31-10-2016 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13-09 21:12

bbblije

Riiiiight

Prijzen zijn flink aan het droppen! Gelukkig het verlies door Kanté z'n IF recht kunnen zetten. Ingekocht voor 30K gingen voor 45K, Auba here we come!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bbblije schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 11:15:
Prijzen zijn flink aan het droppen! Gelukkig het verlies door Kanté z'n IF recht kunnen zetten. Ingekocht voor 30K gingen voor 45K, Auba here we come!
Maandag dropt het altijd. Worden veel gratis packs geopend en dat drukt de prijs.
Ben benieuwd wanneer de echte crash komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Bean77 schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 11:36:
[...]

Maandag dropt het altijd. Worden veel gratis packs geopend en dat drukt de prijs.
Ben benieuwd wanneer de echte crash komt.
Tov vorige week waren de prijzen dit weekend al laag. Ik heb in ieder geval alles met marginaal verlies kunnen verkopen. Ben ook met smacht op de werkelijke crash aan het wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bossie schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 10:53:
<rant>
Bossie heeft een dagje vrij een hoopte zich hierdoor ook eens tijd te hebben om zich te kwalificeren voor de weekend league, but not today.
</rant>
Volgens mij kun je beter savonds spelen als de normale mensen ook spelen en niet de die hards. Merk zelf soms ook wel dat het na etenstijd veel leuker is om te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 12:43:
[...]

Volgens mij kun je beter savonds spelen als de normale mensen ook spelen en niet de die hards. Merk zelf soms ook wel dat het na etenstijd veel leuker is om te spelen.
En als ik overdag speel tref ik altijd alle slechte spelers? ;)

Maar je kunt inderdaad beter na 16:00 uur spelen als je verhoogde kansen wilt hebben. Maar ook niet weer te laat. 16:00 tot 22:00 is meest ideaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bean77 schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 12:51:
[...]

En als ik overdag speel tref ik altijd alle slechte spelers? ;)

Maar je kunt inderdaad beter na 16:00 uur spelen als je verhoogde kansen wilt hebben. Maar ook niet weer te laat. 16:00 tot 22:00 is meest ideaal.
Zal wel regio gebonden zijn :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 12:52:
[...]
Zal wel regio gebonden zijn :+
Hmmm dat zal de hoge concentratie hufters als tegenstanders dan wel verklaren :P
Wat een zelfspot weer op de maandag :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 12:43:
[...]

Heb vanochtend tussendoor drie potjes gedaan en ondanks de wisselende resultaten (1/1/1) waren deze leuker dan elk potje dat ik tijdens het weekend gespeeld heb.

Had voor de verandering eens tegenstanders die wilden voetballen ipv de bekende PTB/Counter tactiek :+

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het kan toeval zijn maar vanochtend een 5tal potjes gedaan en 3x echt weggetikt. Maar ik mag niet klagen ik hoop goud 2 nog te halen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bossie schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 12:54:
[...]

Heb vanochtend tussendoor drie potjes gedaan en ondanks de wisselende resultaten (1/1/1) waren deze leuker dan elk potje dat ik tijdens het weekend gespeeld heb.

Had voor de verandering eens tegenstanders die wilden voetballen ipv de bekende PTB/Counter tactiek :+
In het weekend kom ik ook vaak anti voetbal lui tegen die niks lievers willen dan op goed geluk scoren en dan alles op slot gooien met het liefst 10 verdedigers.
Vissert schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 13:06:
Het kan toeval zijn maar vanochtend een 5tal potjes gedaan en 3x echt weggetikt. Maar ik mag niet klagen ik hoop goud 2 nog te halen 8)7
git gud m8

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 13:10:
[...]

In het weekend kom ik ook vaak anti voetbal lui tegen die niks lievers willen dan op goed geluk scoren en dan alles op slot gooien met het liefst 10 verdedigers.
Als die goal dan ook nog vroeg valt, dan kun je gaan aftellen tot de disconnect :O

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Bossie schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 13:27:
[...]

Als die goal dan ook nog vroeg valt, dan kun je gaan aftellen tot de disconnect :O
Niet zoveel last van. Doe het zelf soms ook nog wel als er zoveel onzin naar mijn mening gebeurd dat ik mijn tijd niet wil verdoen om het potje af te maken. Lag speelt ook mee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Bam! Goud 3 is binnen. Nog 6 potjes voor 4 overwinningen dus de kans op Goud 2 is klein...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3xH
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 01-01-2023

3xH

Vissert schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 14:11:
Bam! Goud 3 is binnen. Nog 6 potjes voor 4 overwinningen dus de kans op Goud 2 is klein...
Netjes! Ik ben in het weekend helaas niet verder gekomen dan 13 potjes en 8 keer winst. Ik vind weekend league wel een heel erg leuke modus, bijna elk potje is spannend. Iedereen lijkt veel serieuzer te spelen, waardoor je veel meer voldoening krijgt na een overwinning.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Vissert schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 14:11:
nice, wat krijg je er eigenlijk mee?

Hazard is hier binnen. Crowdfunding is gestart om Coutinho terug te halen ipv Ramsey.

Mijn team nu (alleen de 3 sbc's tellen niet mee in de waarde van het team)
http://www.futbin.com/17/squad/119548

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas18GT
Bean77 schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 14:55:
[...]

Hazard is hier binnen. Crowdfunding is gestart om Coutinho terug te halen ipv Ramsey.

Heerlijk team zeg, alleen blijf ik die verdediging in de BPL jammer vinden. Het centrale trio van Real of Bayern zou je er nog in proberen moeten passen, zou ik zeggen dan :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!
[...]

Dus op zich wel de moeite waard :+

Gold 3:

30,000 coins
2 x Mega packs
1 x Rare Players pack

Gold 2:

45,000 coins
1 x Rare Gold pack
2 x Rare Mega packs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas18GT
Vissert schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 15:22:
[...]

Gold 3:

30,000 coins
2 x Mega packs
1 x Rare Players pack

Gold 2:

45,000 coins
1 x Rare Gold pack
2 x Rare Mega packs
Altijd lekker!
Alleen heb ik natuurlijk juist in het weekend amper tijd |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoodlum77
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 02-07 10:18
Om de 11 nations sbc af te ronden, moet ik voor 6 spelers nog loyaliteit krijgen. Kan ik deze spelers op de bank zetten bij mijn eigen team of moeten ze echt in je starting 11 zitten om loyaliteit te krijgen?

Kan natuurlijk ook 10 wedstrijden offline spelen en disconnect, maar dat vind ik zo saai

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• chengbondkwok
  • Laatst online: 22:57
Hoodlum77 schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 15:30:
Om de 11 nations sbc af te ronden, moet ik voor 6 spelers nog loyaliteit krijgen. Kan ik deze spelers op de bank zetten bij mijn eigen team of moeten ze echt in je starting 11 zitten om loyaliteit te krijgen?

Kan natuurlijk ook 10 wedstrijden offline spelen en disconnect, maar dat vind ik zo saai
Je moet echt spelen met de spelers om loyaliteit te krijgen.

Wat ik doe (PS4): eerst navigeren naar de 'connect to internet' vinkje in de instellingen. Vervolgens naar FIFA 17 wedstrijd opstarten, en wachten tot de aftrap is geweest. Vervolgens twee keer op de PS knop drukken, zodat je direct weer bij de 'connect to internet' weergave bent. Vinkje uitzetten, weer twee keer op PS knop drukken, zodat je de disconnect ziet. Dan weer terug naar instellingen, vinkje aanzetten, en dan weer aanmelden bij de EA servers. Duurt echt max 10 min.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Thomas18GT schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 15:02:
[...]

Heerlijk team zeg, alleen blijf ik die verdediging in de BPL jammer vinden. Het centrale trio van Real of Bayern zou je er nog in proberen moeten passen, zou ik zeggen dan :+
Eens, maar als er een andere verdediging moet staan zouden dat Bonucci en Chielini zijn met Handanovic.
Vissert schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 15:22:
[...]

Gold 3:

30,000 coins
2 x Mega packs
1 x Rare Players pack

Gold 2:

45,000 coins
1 x Rare Gold pack
2 x Rare Mega packs
Dat is geen verkeerde deal, maar hoeveel tijd ben je er wel niet mee kwijt met kwalificeren en de wedstrijden spelen? Ach zolang je Ronaldo maar packed dan maakt dat alles goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
Jammer dat de weekend league verlengg is. Had graag vandaag weer even willen proberen te kwalificeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErnstMid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 01-09 10:40

ErnstMid

Xbox GT: Capitalbully

chengbondkwok schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 15:38:
[...]

Je moet echt spelen met de spelers om loyaliteit te krijgen.

Wat ik doe (PS4): eerst navigeren naar de 'connect to internet' vinkje in de instellingen. Vervolgens naar FIFA 17 wedstrijd opstarten, en wachten tot de aftrap is geweest. Vervolgens twee keer op de PS knop drukken, zodat je direct weer bij de 'connect to internet' weergave bent. Vinkje uitzetten, weer twee keer op PS knop drukken, zodat je de disconnect ziet. Dan weer terug naar instellingen, vinkje aanzetten, en dan weer aanmelden bij de EA servers. Duurt echt max 10 min.
je kunt ook team of the week challenge doen en meteen wedstrijd afsluiten. Tenzij je echt om je stats geeft, je krijgt dan namelijk wel 10 nederlagen erbij.... EDIT: niks gezegd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ErnstMid schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 16:46:
[...]

je kunt ook team of the week challenge doen en meteen wedstrijd afsluiten. Tenzij je echt om je stats geeft, je krijgt dan namelijk wel 10 nederlagen erbij....
Als je het spel afsluit na de aftrap dan zie je er niks van terug hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PetrCech_3 schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 11:18:
[...]

Je hebt nog 40 dagen... Rustig aan
Nu voor 4k gelukt met Spanjaarden. Even 2 dagen wachten maakten veel verschil. Volgens mij zijn de price fixers blijven hangen bij Argentinië, Brazilië en Portugal. :)

Tip: marquee match ups verlopen ogenschijnlijk nog in zomertijd. Om 18u mogelijk de nieuwe. Al zal dat lijkt me pas later in de week zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Speel je toevallig op de One? Speelde gisteren tegen een zeer vergelijkbaar team met mijn middelmatige (maar heerlijk spelende) Calcio teampje.

Wat wel gek is, is dat Eder veel fijner speelt dan Bacca terwijl al zijn stats slechter zijn. Hoe voelt veel soepeler en sneller op de korte afstand lijkt het.

Div 6 gisteren gewonnen. Morgenavond maar eens zien of mijn serie van 5 titels op rij verlengd kan worden. Ben veel minder slecht dan voorgaande jaren! :)

Edit

Calcio

http://www.futhead.com/17/squads/1829481

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2016 17:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Thomas18GT schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 15:02:
[...]

OTW Pogba next lijkt me, die zal ook nog wel een paar IFs krijgen toch?
Je kan een Belgisch centraal duo overwegen, die hebben ook nog erg goede passing stats voor CBs als dat je speelstijl is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
Bossie schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 17:51:
[...]

OTW Pogba next lijkt me, die zal ook nog wel een paar IFs krijgen toch?
Je kan een Belgisch centraal duo overwegen, die hebben ook nog erg goede passing stats voor CBs als dat je speelstijl is.
Ik mag toch hopen dat heel Man U informs krijgt haha. Smalling, Zlatan en de Gea aub!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

To easy schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 18:25:
[...]

Ik mag toch hopen dat heel Man U informs krijgt haha. Smalling, Zlatan en de Gea aub!
De manier waarop ze spelen nu is om te huilen en Zlatan gaat echt niks meer laten zien aangezien de verdedigers wel van een uitdaging/duel houden. Man U is echt een perfect voordeel van iemand met veel geld en uiteindelijk een team zonder team chemistry :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
Verwijderd schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 18:29:
[...]

De manier waarop ze spelen nu is om te huilen en Zlatan gaat echt niks meer laten zien aangezien de verdedigers wel van een uitdaging/duel houden. Man U is echt een perfect voordeel van iemand met veel geld en uiteindelijk een team zonder team chemistry :P
Ik denk dat ze er nog wel boven op komen na de winter, maar niet dat ze dik eerste worden ofzo. Ik volg nu Man u vanwege zlaten, maar dat team mist 1 type speler en dat is een modric/iniesta. Zo'n speler hebben ze echt nodig. Dus die moeten ze even fixen in de winterstop en dan komen die informs vanzelf O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

To easy schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 18:58:
[...]

Ik denk dat ze er nog wel boven op komen na de winter, maar niet dat ze dik eerste worden ofzo. Ik volg nu Man u vanwege zlaten, maar dat team mist 1 type speler en dat is een modric/iniesta. Zo'n speler hebben ze echt nodig. Dus die moeten ze even fixen in de winterstop en dan komen die informs vanzelf O-)
Dat type moest Pogba zijn maarjaa...

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 19:04:
[...]

Die word toch voornamelijk als CDM gebruikt door Mourinho :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
Verwijderd schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 19:04:
[...]

Haha ja oke beetje wel, maar bij juve was die ook meer een cam/allrounder het echte strooi werk van passen deden anderen.

Ik denk dat het allemaal komt door de OTW die pogba heeft haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

[...]

Rijk man, zoals ieder jaar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Naar mijn mening heeft de weekend league ook echt seizoenen verpest. Ik kwam 1 of andere Pool tegen die na een lucky 1 doelpunt zijn team veranderde naar het volgende:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/23h3WDC.png

Uiteindelijk na veel moeite een 1-1 kunnen maken maar het is echt lachwekkend hoe mensen spelen :') Misschien ook maar goed dat je niet je eigen formatie kan maken.
To easy schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 18:58:
[...]

Mourinho is gewoon niet geschikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 17:28:
[...]

Speel je toevallig op de One? Speelde gisteren tegen een zeer vergelijkbaar team met mijn middelmatige (maar heerlijk spelende) Calcio teampje.

Wat wel gek is, is dat Eder veel fijner speelt dan Bacca terwijl al zijn stats slechter zijn. Hoe voelt veel soepeler en sneller op de korte afstand lijkt het.

Div 6 gisteren gewonnen. Morgenavond maar eens zien of mijn serie van 5 titels op rij verlengd kan worden. Ben veel minder slecht dan voorgaande jaren! :)

Edit

Calcio

http://www.futhead.com/17/squads/1829481
Nopez, speel op de ps4. Jij ook?

Mooi naar div5! Tsja soms kan je een mindere speler hebben qua stats, maar als die wel gunstigere workrates heeft dan kan dat al een wereld van verschil zijn.
bbblije schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 19:11:
[...]

Rijk man, zoals ieder jaar ;)
Vorig jaar had ik 2 van zulke teams, nu 1. En ik denk dat dit team ook wel minder is dan die van vorig jaar.
Komt ook wel omdat ik aanzienlijk minder actief ben met traden dan vorig jaar. Webapp lijkt wat instabieler geworden.
Verwijderd schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 19:13:
Naar mijn mening heeft de weekend league ook echt seizoenen verpest. Ik kwam 1 of andere Pool tegen die na een lucky 1 doelpunt zijn team veranderde naar het volgende:
[afbeelding]
Best aanvallend om met zo'n hoog staande verdediging te spelen hoor :+
Lobpass de hoeken in en je bent er door overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bean77 schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 19:18:
[...]

Best aanvallend om met zo'n hoog staande verdediging te spelen hoor :+
Lobpass de hoeken in en je bent er door overigens.
Vanaf de eerste minuut was het al park de bus. Het begon als 5212 waar Khedira en Hamsik sowieso al achter bleven waardoor ik in het begin al 7 verdedigers had. Lob ballen doe ik nauwelijks omdat ik vind dat driehoekje de bal soms totaal verkeerd uitpakt dan waar ik werkelijk naar richt.

Potje wat erop volgde met mijn fitness team was het na de 3-0 ook weer raak dat mijn team opeens heel slecht begon te passen terwijl ik nog gewoon dezelfde instelling had :') Begrijp er soms echt geen hol van wat er nu gebeurd. Had de wedstrijd wel opgenomen om hem nog eens terug te kijken. Kan binnenkort wel eens delen voor de mensen die graag met 4231-2 zouden spelen en willen weten hoe ze moeten opbouwen aangezien je met deze formatie toch lastig kunt counteren omdat het allemaal wat verder naar achteren staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bean77 schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 19:18:
[...]

Nopez, speel op de ps4. Jij ook?

Mooi naar div5! Tsja soms kan je een mindere speler hebben qua stats, maar als die wel gunstigere workrates heeft dan kan dat al een wereld van verschil zijn.
Dat laatste merk ik vooral. Ook mijn bundesliga teampje klopt allemaal wel qua workrates en Player instructions geloof ik. Man mark voor de twee cd's werkt overigens best lekker. Tiki taka wordt moeilijk voor de tegenstanders als er twee etterbakken steeds in de weglopen. Ik loop daar achter met de cdm mijn best te doen om te onderscheppen. Dat lukt bijna nooit maar het gaat al beter dan actief de man met de bal opjagen.

Speel zelf op de One.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3xH
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 01-01-2023

3xH

Verwijderd schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 19:13:
Naar mijn mening heeft de weekend league ook echt seizoenen verpest.
Heb je het uberhaupt al een keer gespeeld? Ik vind het leuker dan seizoenen, ik vind het een hele goede toevoeging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 19:44:
[...]

Vanaf de eerste minuut was het al park de bus. Het begon als 5212 waar Khedira en Hamsik sowieso al achter bleven waardoor ik in het begin al 7 verdedigers had. Lob ballen doe ik nauwelijks omdat ik vind dat driehoekje de bal soms totaal verkeerd uitpakt dan waar ik werkelijk naar richt.

Potje wat erop volgde met mijn fitness team was het na de 3-0 ook weer raak dat mijn team opeens heel slecht begon te passen terwijl ik nog gewoon dezelfde instelling had :') Begrijp er soms echt geen hol van wat er nu gebeurd. Had de wedstrijd wel opgenomen om hem nog eens terug te kijken. Kan binnenkort wel eens delen voor de mensen die graag met 4231-2 zouden spelen en willen weten hoe ze moeten opbouwen aangezien je met deze formatie toch lastig kunt counteren omdat het allemaal wat verder naar achteren staat.
Ook ontzettend veel zuig-potjes hier vanavond, wat een verschil qua tegenstanders ivm vanochtend :(
Nog twee potjes voor twee punten om in D5 te blijven, 4 maal op rij de pot in de laatste 5/10 minuten verloren of de tegenstander gelijk laten maken |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 19:44:
[...]

Ik speel nu 4321 (wat ik kan aanpassen naar 4231-2), maar als je door het middel niet komt, want meestal wordt er direct druk gezet, dan helpt een lobpass wel. Niet erdoor, dan erover heen. Is wel een risico, maar op een deur kloppen schiet ook niet echt op. Lobpass en pace met een brommertje is wel redelijk OP vind ik in fifa 17.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

3xH schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 20:39:
[...]

Heb je het uberhaupt al een keer gespeeld? Ik vind het leuker dan seizoenen, ik vind het een hele goede toevoeging.
Heb het gespeeld ja. Heb alleen in het weekend niet genoeg tijd om er echt wat mee te doen. Maar dit is het eerste jaar dat ik zoveel mensen puur voor winst zie gaan met anti voetbal (park de bus + counter) waar ze afhankelijk zijn van een fout van de tegenstander om te scoren. Als ik iemand met 9 verdedigers zie spelen na een gelukkige 1-0 dan lach ik mij kapot dat iemand zo moet spelen om punten te pakken.

Ik kan op dit moment elke normale gouden kaart, dus ook Ronaldo halen en zou op zich een team kunnen maken waar ik nog wel beter ga spelen aanvallend. De reden dat ik het nog goedkoop wil houden is dat wanneer ik met een Griezmann of Dybala aan kom zetten nog meer tegenstanders op de counter gaan spelen. Zo ervaar ik het tenminste.

Ik geef toe dat Fifa toe is aan vernieuwing maar de manier waarop sommige mensen spelen is alles behalve leuk om continu een Berlijnse muur te zien op de 16.
Bean77 schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 20:46:
[...]

Ik speel nu 4321 (wat ik kan aanpassen naar 4231-2), maar als je door het middel niet komt, want meestal wordt er direct druk gezet, dan helpt een lobpass wel. Niet erdoor, dan erover heen. Is wel een risico, maar op een deur kloppen schiet ook niet echt op. Lobpass en pace met een brommertje is wel redelijk OP vind ik in fifa 17.
Zal het eens proberen.

Had nog wel bewijs dat Medel in de lucht echt belachelijk goed is en dat Banega ook prima speelt: YouTube: FIFA%2017 20161031193629 mp4

Dacht je kan hem wel waarderen als Medel fan :P

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2016 20:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 20:48:
[...]

Ik geef toe dat Fifa toe is aan vernieuwing maar de manier waarop sommige mensen spelen is alles behalve leuk om continu een Berlijnse muur te zien op de 16.
Made by EA.

Fifa 16 was te aanvallend, Fifa17 te verdedigend. Spelers vinden altijd wel een wijze om optimaal gebruik te maken van wat EA toelaat in de spellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bean77 schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 20:52:
[...]

Made by EA.

Fifa 16 was te aanvallend, Fifa17 te verdedigend. Spelers vinden altijd wel een wijze om optimaal gebruik te maken van wat EA toelaat in de spellen.
Klopt maar het te geautomatiseerd naar mijn mening. Ik zou het prima vinden dat goede verdedigers zoals een Boateng, Ramos of Pique goed hun mannetje staan maar soms lijkt het echt te OP als je de AI ziet verdedigen. Laat dat nou het iets zijn wat veel slechte spelers gebruiken.

Neem aan dat er wel een update komt zoals de anti pace update vorig jaar waardoor het automatisch verdedigen minder wordt dan dat het nu is. Vorig jaar werd AI contain ook beperkt, toen werd het auto tackelen verwijderd. Iets wat dit jaar terug is :+
Bossie schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 20:42:
[...]

Ook ontzettend veel zuig-potjes hier vanavond, wat een verschil qua tegenstanders ivm vanochtend :(
Nog twee potjes voor twee punten om in D5 te blijven, 4 maal op rij de pot in de laatste 5/10 minuten verloren of de tegenstander gelijk laten maken |:(
Kon met 1 potje over op 11 punten uitkomen. Het gaat dit jaar echt dramatisch vind ik en dat spelers na 70 minuten ondanks dat ze nog voldoende stamina hebben als walvissen bewegen is soms wel storend als je door zoiets een tegengoal krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kidjuh
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 28-06 11:39
Heren,

Ben inmiddels weer iets verder gekomen met mijn team, ben alleen een beetje besluiteloos wat ik nu het best kan halen? Jullie nog tips?

http://www.futbin.com/17/squad/227778

PSN: Kidjuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Echt hilarisch. Een bronzen Go Ahead dude voor 7k verkocht. Met een hele hoop Nederlanders die in het buitenland spelen. Succes met de challenge mensen. Ik koop ze volgende week wel terug voor een paar muntjes. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thomas18GT
Ik was het wachten op de crash toch maar beu dus besloten m'n team maar gewoon te halen. Een kleine aanpassing gedaan naar Boateng ipv Pepe. Die Boateng is toch wel echt een beest naast Ramos, wat OP zo samen :+

Misschien Reus nog halen maar Costa speelt zo fijn..

http://www.futbin.com/17/squad/228000

Acties:
  • +1 Henk 'm!
whahaha. Weer een epische goal, uiteraard in blessuretijd maar wel met een leuke doelpuntenmaker :P

Overigens een terechte uitslag, wel jammer, een gestolen punt was eigenlijk nog mooier geweest ;)

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=qvhFTZItMSI]

Edit:
Gelijk maar opgenomen in Bean's deadliest goalkeepers in fifa ;)
YouTube: Bean's deadliest fifa goalkeepers!

[ Voor 28% gewijzigd door Bean77 op 31-10-2016 22:44 ]

Pagina: 1 ... 35 ... 190 Laatste

Let op:
Let op: handelen in coins is door EA niet toegestaan. Het is dan ook niet toegestaan dit in dit topic te bespreken.