Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patricks8
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 08-10 23:01
Ik heb vanmorgen Neuer gepackt. Nu twijfel ik wat te doen. Ik speel namelijk een Bundesliga team. Alleen heb al Leno als keeper en Fahrmann als backup en heb 66k aan coins (nog helemaal niet aan traden toegekomen wegens drukte op werk).

Wat zal ik doen?

Neuer houden en doorsparen (en beginnen met traden al is dat nu wel lastiger volgens mij om lekkere winsten te halen) om vervolgens nog wat verbeteringen door te voeren in de selectie (Auba, Alaba, Boateng) of Neuer verkopen en 1 van de gewenste versterkingen te halen mits mogelijk.

PSN: Skippy0810 | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
patricks8 schreef op maandag 07 november 2016 @ 09:56:
Ik heb vanmorgen Neuer gepackt. Nu twijfel ik wat te doen. Ik speel namelijk een Bundesliga team. Alleen heb al Leno als keeper en Fahrmann als backup en heb 66k aan coins (nog helemaal niet aan traden toegekomen wegens drukte op werk).

Wat zal ik doen?

Neuer houden en doorsparen (en beginnen met traden al is dat nu wel lastiger volgens mij om lekkere winsten te halen) om vervolgens nog wat verbeteringen door te voeren in de selectie (Auba, Alaba, Boateng) of Neuer verkopen en 1 van de gewenste versterkingen te halen mits mogelijk.
Neuer verkopen deze week. Misschien handiger te wachten tot woendag/donderdag omdat mensen hun WL teams gaan upgraden. Met het geld van Neuer hier en daar wat investeren en gewoon lekker afwachten op de crash rond Black Friday en Kerst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PetrCech_3
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 23-09-2024
Podverdorie, wat een packs deze ochtend. Stikjaloers! Hier is het weer allemaal meuk wat zelfs niet voor 700 geBINt wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Idd hier precies het zelfde. Bij allebei mijn packs was Sakho de beste speler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelidee
  • Niet online
Het wachten hier is ook op Movember SBC's.
Anders ook een minimaal verlies van +- 4k.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vissert schreef op maandag 07 november 2016 @ 10:14:
Idd hier precies het zelfde. Bij allebei mijn packs was Sakho de beste speler.
Dan heb ik de jackpot met Alli, Lucas en Mirallas :+
Maar ik had mij voorgenomen om vandaag niet te gaan klagen aangezien ik vorige week uit een simpel gold pakje Toure had gehaald.

Volgende week maar Ronaldo, dat zou mooi uitkomen voor het team dat ik wil gaan halen :P

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildcardxl
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23-05-2022
pelidee schreef op maandag 07 november 2016 @ 10:19:
Dat zou ik ook hebben totdat ik zo dom was om bellerabi en Luiz gustavo te kopen voor veel te veel. Achja you win some you lose some.

Heb goed verdiend aan de Huracan spelers dus mag niet klagen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had Montenegro van Huracan gepackt, en te koop gezet. Hij was binnen enkele seconden gesnipet voor 10.000. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas18GT
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-10 13:18
pelidee schreef op maandag 07 november 2016 @ 10:19:
Ik heb er een stuk of 15, wel allemaal onder de 10k ingekocht dus ook een maximaal verlies van rond de 500 per stuk. Ben benieuwd :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelidee
  • Niet online
Thomas18GT schreef op maandag 07 november 2016 @ 10:50:
[...]

Ik heb er een stuk of 15, wel allemaal onder de 10k ingekocht dus ook een maximaal verlies van rond de 500 per stuk. Ben benieuwd :+
Ja precies, Ik heb 10 kaarten staan. Om precies te zijn kan ik een verlies maken van 3498. Mocht er een SBC komen haal ik die er toch wel uit zou je zeggen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas18GT
pelidee schreef op maandag 07 november 2016 @ 11:07:
[...]

Ja precies, Ik heb 10 kaarten staan. Om precies te zijn kan ik een verlies maken van 3498. Mocht er een SBC komen haal ik die er toch wel uit zou je zeggen :9
Ik hoop dan vooral dat we er een nuttige speler uit de SBC voor terugkrijgen. Je zou zeggen van wel, de kaarten op zich zijn totaal niet bijzonder ofzo, ze moeten er toch iets mee doen wat ze de moeite waard maakt zou je zeggen :+

Daarnaast blijven die kaarten toch altijd wel wat meer waard dan hun quicksell prijs, dus je verlies nog wat minder :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MitchelFC
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 25-09 04:07
Hoe was jullie weekend league verlopen? Ik heb 33/40 wedstrijden gewonnen. Met het volgende team in een 4 1 2 1 2 small

=======Williams====Carrasco=======
=============Bakambu============
========Turan========Koke========
=============Casemiro=============
=AlexSandro=Miranda=ThiagoSilva=aurier=
=============Handanovic============

En ik begon de game met 4 3 3 normaal en in game gelijk switchen naar 4 1 2 1 2 small. Puur voor de full chemistry! Helaas wel sommige potjes verloren omdat ik eigenlijk niet eens een heel goede team heb.

http://www.instagram.com/mitcheldenkers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas18GT
MitchelFC schreef op maandag 07 november 2016 @ 11:35:
Hoe was jullie weekend league verlopen? Ik heb 33/40 wedstrijden gewonnen. Met het volgende team in een 4 1 2 1 2 small

En ik begon de game met 4 3 3 normaal en in game gelijk switchen naar 4 1 2 1 2 small. Puur voor de full chemistry! Helaas wel sommige potjes verloren omdat ik eigenlijk niet eens een heel goede team heb.
Zo dat is niet gek zeg!
100k, 3 TOTW spelers en 24 zeldzame spelers pack _/-\o_

Benieuwd of je er wat uit krijgt, laat je het weten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Leuk team! Ik ben ook aan het overwegen om 4-1-2-1-2 te proberen. Ik neem aan dat jij redelijk op de counter speelt of meer op balbezit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 05-10 00:29
Thomas18GT schreef op maandag 07 november 2016 @ 11:49:
[...]

Zo dat is niet gek zeg!
100k, 3 TOTW spelers en 24 zeldzame spelers pack _/-\o_

Benieuwd of je er wat uit krijgt, laat je het weten?
Damn dat zijn idd ff de leuke prijzen zeg en nu maar afwachten idd of buiten die 100k 40 games spelen het waard was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

To easy schreef op maandag 07 november 2016 @ 11:50:
[...]

Damn dat zijn idd ff de leuke prijzen zeg en nu maar afwachten idd of buiten die 100k 40 games spelen het waard was.
100k voor 40 potjes is het wel waard toch? Met seizoenen verdien je in divisie 1 maximaal 60k + coins per wedstrijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
To easy schreef op maandag 07 november 2016 @ 11:50:
[...]

Ik neem aan dat je met totw pack gewoon kunt wachten totdat er een leuke totw is?
Ik ben zelf bij zilver 1 gestopt omdat ik volgend weekend in het buitenland zit en dus geen tijd heb om te spelen. Voor betere packs vond ik het doorspelen niet waard met het niveau van de wedstrijden.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
Verwijderd schreef op maandag 07 november 2016 @ 11:53:
[...]

100k voor 40 potjes is het wel waard toch? Met seizoenen verdien je in divisie 1 maximaal 60k + coins per wedstrijd.
Ja die 100k is het sws waard, maar je hoopt toch ook dat uit de packs wel een dikke speler krijgt? Ik bedoel dan ook van 40 games in 3 dagen spelen (weekend) is voor mij best HC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
To easy schreef op maandag 07 november 2016 @ 11:56:
[...]

Ja die 100k is het sws waard, maar je hoopt toch ook dat uit de packs wel een dikke speler krijgt? Ik bedoel dan ook van 40 games in 3 dagen spelen (weekend) is voor mij best HC.
Die pack met TOTW spelers lijkt het mij al waard. Maar het blijft een loterij. Theoretisch kan hij allemaal relatief waardeloze spelers krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

To easy schreef op maandag 07 november 2016 @ 11:56:
[...]

Er zitten zoveel spelers in Fifa en dat is dit jaar met de K league e.d. alleen maar meer geworden. Als het mij lukt om deze maand 67 wedstrijden te winnen dan krijg ik ook een 3 spelers TOTW pakket. Maar heb al zo'n vermoeden dat ook daar de kans zo klein is dat je een goede speler packed. 72 (18*4 weken) spelers waar je 3 van krijgt kan nog heel matig uitpakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
Ja helaas blijft het altijd onzeker. Net zoals dat ik elke maandag hoop dat er in die 2 packs wat leuks zit, maar zoals vandaag was het weer 3 keer niks haha. Alleen de contracten en voor de gold sbc is het leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommiboy96
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 17-05-2024
Verwijderd schreef op maandag 07 november 2016 @ 12:30:
[...]

Er zitten zoveel spelers in Fifa en dat is dit jaar met de K league e.d. alleen maar meer geworden. Als het mij lukt om deze maand 67 wedstrijden te winnen dan krijg ik ook een 3 spelers TOTW pakket. Maar heb al zo'n vermoeden dat ook daar de kans zo klein is dat je een goede speler packed. 72 (18*4 weken) spelers waar je 3 van krijgt kan nog heel matig uitpakken.
Die maandelijkse zijn wel untradeable. Ik zat afgelopem maand een paar overwinningen af van goud, mede doordat ik 1x geen tijd had. Nu ktijg ik een zilvere if... Maar goed, we klagen niet :)

Psn: stone-face-lock

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PetrCech_3 schreef op maandag 07 november 2016 @ 10:08:
Podverdorie, wat een packs deze ochtend. Stikjaloers! Hier is het weer allemaal meuk wat zelfs niet voor 700 geBINt wordt.
Alex Sandro, Mustafi en nog eentje die samen toch ongeveer 15K opleverden.
Ik had Bonaventura ofzo i'm mijn TOTW Loan pack, die wilde ik sowieso nog ff testen :)

Geen Hazard helaas, en die gaat idd in zijn huidige vorm wel weer een TOTW krijgen.
Maar 15K is in mijn geval al behoorlijk bovengemiddeld.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 03-10 12:41
To easy schreef op maandag 07 november 2016 @ 12:33:
Ja helaas blijft het altijd onzeker. Net zoals dat ik elke maandag hoop dat er in die 2 packs wat leuks zit, maar zoals vandaag was het weer 3 keer niks haha. Alleen de contracten en voor de gold sbc is het leuk :)
Dat is ook wel de charme, maatje van me had uit een normaal goud pakket vandaag Modric :)

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tommiboy96 schreef op maandag 07 november 2016 @ 12:50:
[...]

Die maandelijkse zijn wel untradeable. Ik zat afgelopem maand een paar overwinningen af van goud, mede doordat ik 1x geen tijd had. Nu ktijg ik een zilvere if... Maar goed, we klagen niet :)
Dat was iets waar ik al over zat te twijfelen. Het zou de prijs van de IFs ook aanzienlijk verlagen als er opeens oude TOTW spelers terug komen op de markt. Volgend weekend nog maar even kijken of het wat wordt en misschien nog even een Dybala halen als zijn prijs net zo zakt als op de Xbox. Blijkbaar is de Xbox dit jaar goedkoper wat betreft spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MitchelFC
Beide. Ik geef mijn cam de instructie voorin blijven tijdens aanval. Soms als ik de bal van de tegenstander afpak rondom mijn eigen 16 heb ik een man meer situatie. Maar dat is niet mijn insteek ik doe ook veel skilled dribbling totdat ik de ruimte zie. Meest vervelende was alleen dat ik 33 6 had en als ik me laatste pot ook won had ik 2x 3 if spelers nu maar 1x 3 if... Kans is heel behoorlijk dat aubameyang een inform krijgt met zijn 4 goals. Stel je voor je packt zoiets dan ben je klaar toch?
Vissert schreef op maandag 07 november 2016 @ 11:50:
[...]

Leuk team! Ik ben ook aan het overwegen om 4-1-2-1-2 te proberen. Ik neem aan dat jij redelijk op de counter speelt of meer op balbezit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MitchelFC schreef op maandag 07 november 2016 @ 13:13:
Kans is heel behoorlijk dat aubameyang een inform krijgt met zijn 4 goals. Stel je voor je packt zoiets dan ben je klaar toch?
[...]
Nee hoor, want uiteindelijk wil je de toty/tots versie hebben ;)
Maar tot die tijd is het wel een fijne speler :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MitchelFC
Bean77 schreef op maandag 07 november 2016 @ 13:15:
[...]

Nee hoor, want uiteindelijk wil je de toty/tots versie hebben ;)
Maar tot die tijd is het wel een fijne speler :)
Nou ik weet zeker dat als ik een IF aubameyang heb dat ik soms gewoon lang zijn def loop zonder dat zijn verdediging reageert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas18GT
Kans is heel behoorlijk dat aubameyang een inform krijgt met zijn 4 goals. Stel je voor je packt zoiets dan ben je klaar toch?
[...]
Haha nou volgens mij ben je nooit klaar :P
Naja, als je 2 teams hebt met het beste van het beste misschien, maar dat ga ik in ieder geval niet bereiken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Beide. Ik geef mijn cam de instructie voorin blijven tijdens aanval. Soms als ik de bal van de tegenstander afpak rondom mijn eigen 16 heb ik een man meer situatie. Maar dat is niet mijn insteek ik doe ook veel skilled dribbling totdat ik de ruimte zie. Meest vervelende was alleen dat ik 33 6 had en als ik me laatste pot ook won had ik 2x 3 if spelers nu maar 1x 3 if... Kans is heel behoorlijk dat aubameyang een inform krijgt met zijn 4 goals. Stel je voor je packt zoiets dan ben je klaar toch?
[...]
IF auba zou goed passen in mijn team :p

Hoe speel je tegen de counter ploegen met snelle flankspelers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas18GT
MitchelFC schreef op maandag 07 november 2016 @ 13:19:
[...]

Nou ik weet zeker dat als ik een IF aubameyang heb dat ik soms gewoon lang zijn def loop zonder dat zijn verdediging reageert
Mwah, het is niet zo dat Aubameyang opeens een god is door +1 natuurlijk. al zit hij daar niet ver vandaan O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MitchelFC schreef op maandag 07 november 2016 @ 13:19:
[...]

Dat is ook zo, maar dan nog wil je uiteindelijk de tots/toty versie hebben omdat die uiteindelijk nog beter is.
Zelfde als fifa16. IF's zijn leuk, maar de echte boosts zijn de toty/tots kaarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 16:48
http://www.futbin.com/17/squad/272876

Iemand hier op of aanmerkingen over? Wanneer gaat dit team bijvoorbeeld nog veel in waarde dalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Beavbusi schreef op maandag 07 november 2016 @ 13:23:

Iemand hier op of aanmerkingen over? Wanneer gaat dit team bijvoorbeeld nog veel in waarde dalen?
De rossi eruit, nainggolan erin. Verder prima team. Spits nog niet mee gespeeld (vandaag toevallig de IF versie in een gratis loan pakje).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arwintju
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 08-10 12:10
Bean77 schreef op maandag 07 november 2016 @ 13:21:
[...]

Dat is ook zo, maar dan nog wil je uiteindelijk de tots/toty versie hebben omdat die uiteindelijk nog beter is.
Zelfde als fifa16. IF's zijn leuk, maar de echte boosts zijn de toty/tots kaarten.
Daar is de prijs dan ook naar natuurlijk. Sommige IF's zijn echter zeer de moeite waard. Ik ben op dit moment namelijk aan het twijfelen wat ik ga doen. Ik heb nu 400K coins. Laten we zeggen tegen de tijd van Black Friday 500K. Ik heb al een team in gedachte die ik dan wil bouwen als de markt onderuit gaat. Nu twijfel ik over het halen van Modric ten opzichte van IF isco. IF isco heeft echt schitterende stats. Doet niet echt onder voor Modric. Toch is IF Isco bijna 3x zo goedkoop. In zo'n geval kan het heel erg lonen om voor een IF te gaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Arwintju schreef op maandag 07 november 2016 @ 13:25:
[...]

Daar is de prijs dan ook naar natuurlijk. Sommige IF's zijn echter zeer de moeite waard. Ik ben op dit moment namelijk aan het twijfelen wat ik ga doen. Ik heb nu 400K coins. Laten we zeggen tegen de tijd van Black Friday 500K. Ik heb al een team in gedachte die ik dan wil bouwen als de markt onderuit gaat. Nu twijfel ik over het halen van Modric ten opzichte van IF isco. IF isco heeft echt schitterende stats. Doet niet echt onder voor Modric. Toch is IF Isco bijna 3x zo goedkoop. In zo'n geval kan het heel erg lonen om voor een IF te gaan.
Dat is ook helemaal ook zo. Uiteindelijk gaat het om de balans met de rest van je team.
Verschil tussen Modric en IF Isco is ook zeker een stukje stamina. Als iets belangrijk is in fifa16 dan vind ik stamina dat wel voor de middenvelders. Tenzij je een goed alternatief heb die je na 60 minuten als vervanger erin zet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MitchelFC
Vissert schreef op maandag 07 november 2016 @ 13:19:
[...]

Soms is dat gewoon niet te verdedigen. Enige tip wat ik je dan kan geven is CUSTOM TACTIC. doe je druk a.u.b max 50. Ik zelf zit nog te expirementeren tussen 30 en 49 druk. Of je gaat defensief/ultra defensief spelen wat absoluut mijn voorkeur niet is want dan wordt het speelveld te groot en is het moeilijk tussen de linies te voetballen.

Hoe is je squad nu trouwens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• homernt
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-06-2024

Ik heb SIF Immobile met catalyst erop de pace. Met andere woorden hij bevalt goed. Verder had ik Berardi maar Candreva bevalt mij beter.

Verder ik trek net mij wekelijkse gratis pakketjes open ik dacht niet veel soeps maar aan het eind een draft token.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arwintju
Bean77 schreef op maandag 07 november 2016 @ 13:28:
[...]

Dat is ook helemaal ook zo. Uiteindelijk gaat het om de balans met de rest van je team.
Verschil tussen Modric en IF Isco is ook zeker een stukje stamina. Als iets belangrijk is in fifa16 dan vind ik stamina dat wel voor de middenvelders. Tenzij je een goed alternatief heb die je na 60 minuten als vervanger erin zet.
Dat is zeker waar. Moet zeggen dat ik niet zoveel problemen heb met stamina. Ik gebruik nu bijvoorbeeld ook Cabella en Turan, respectievelijk 73 en 74 stamina. Die houden het bij mij ook meer dan prima vol. Ik hanteer niet echt een speelstijl waarbij mij spelers na de 60ste minuut leeg zijn. Meestal zijn ze in de 90ste minuut net in het rood. Prima dus (voor mij althans) dus dat maakt de keuze wel makkelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MitchelFC
Arwintju schreef op maandag 07 november 2016 @ 13:33:
[...]

Dat is zeker waar. Moet zeggen dat ik niet zoveel problemen heb met stamina. Ik gebruik nu bijvoorbeeld ook Cabella en Turan, respectievelijk 73 en 74 stamina. Die houden het bij mij ook meer dan prima vol. Ik hanteer niet echt een speelstijl waarbij mij spelers na de 60ste minuut leeg zijn. Meestal zijn ze in de 90ste minuut net in het rood. Prima dus (voor mij althans) dus dat maakt de keuze wel makkelijker.
Grappig. Ik heb altijd renato sanches als sub rondom de 60e minuut omdat turan dan niet meer vooruit te branden is. Of naja hij wint dan echt 0 duels meer en is dan altijd te laat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MitchelFC

Peres rechtsback van AS Roma! Bonucci voor chielinni of miranda, verder ziet het er wel goed uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas18GT
Ik zit hier op mijn werk lekker wat te handelen en Tweakers te lezen en toen kwam ineens de vraag in me op; waar handel ik nou naartoe? Wat is mijn dreamteam?

Ik zou het leuk vinden om van jullie een dreamteam te zien, als je zin hebt om die in elkaar te knutselen.

Hier de mijne:
http://www.futbin.com/17/squad/272960

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyUtd4Life
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 00:13
MitchelFC schreef op maandag 07 november 2016 @ 13:38:
[...]

Peres rechtsback van AS Roma! Bonucci voor chielinni of miranda, verder ziet het er wel goed uit
Peres in plaats van Florenzi? Why? Alleen omdat die iets meer pace heeft?

FIFA Benelux Administrator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vissert schreef op maandag 07 november 2016 @ 13:19:
[...]

Gewoon je team laten zakken doormiddel van custom tactics inderdaad. Daarnaast moet je gewoon goed de radar in de gaten houden en misschien de camera wat hoger zetten zodat je meer ziet. Lui die puur op pace spelen hebben vaak toch maar een paar manieren om er doorheen te komen en dat is een steekballetje of een kansloze lob bal, keer op keer. Als je je team smaller maakt en de pressie en shooting laag zet dan ga je het ze al heel moeilijk maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MitchelFC schreef op maandag 07 november 2016 @ 13:30:
[...]

Soms is dat gewoon niet te verdedigen. Enige tip wat ik je dan kan geven is CUSTOM TACTIC. doe je druk a.u.b max 50. Ik zelf zit nog te expirementeren tussen 30 en 49 druk. Of je gaat defensief/ultra defensief spelen wat absoluut mijn voorkeur niet is want dan wordt het speelveld te groot en is het moeilijk tussen de linies te voetballen.

Hoe is je squad nu trouwens?
Ik heb nu 3 verschillende 4-2-3-1 (2) formaties maar ik ben van plan om een 4-1-2-1-2 formatie op te pakken met mijn BPL team.

Of
http://www.futbin.com/17/squad/273003

Of met een LM en RM
http://www.futbin.com/17/squad/273013

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MitchelFC
MyUtd4Life schreef op maandag 07 november 2016 @ 13:41:
[...]

Peres in plaats van Florenzi? Why? Alleen omdat die iets meer pace heeft?
Ja en hij is sterk vergis je niet! Hij is sneller terug mocht het fout gaan voorin want die backs willen nog weleens gekke runs maken deze fifa. Ik geef mijn backs ook altijd standaard schaduw als chemistry style

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 07 november 2016 @ 13:47:
[...]

Gewoon je team laten zakken doormiddel van custom tactics inderdaad. Daarnaast moet je gewoon goed de radar in de gaten houden en misschien de camera wat hoger zetten zodat je meer ziet. Lui die puur op pace spelen hebben vaak toch maar een paar manieren om er doorheen te komen en dat is een steekballetje of een kansloze lob bal, keer op keer. Als je je team smaller maakt en de pressie en shooting laag zet dan ga je het ze al heel moeilijk maken.
Ja ik moet inderdaad even met de custom tactics spelen. Binnenkort maar even huge gorilla of ovvy kopieren :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MitchelFC
Vissert schreef op maandag 07 november 2016 @ 13:57:
[...]

Ja ik moet inderdaad even met de custom tactics spelen. Binnenkort maar even huge gorilla of ovvy kopieren :+
[...]

Gorilla zijn nieuwe tactic werkt HEEL GOED. daar heb ik dus mijn 33 7 mee behaald. Wel met hier en daar wat aanpassingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MitchelFC
Vissert schreef op maandag 07 november 2016 @ 13:49:
[...]

Ik heb nu 3 verschillende 4-2-3-1 (2) formaties maar ik ben van plan om een 4-1-2-1-2 formatie op te pakken met mijn BPL team.

Of
http://www.futbin.com/17/squad/273003

Of met een LM en RM
http://www.futbin.com/17/squad/273013
Ik zal sws voor de 4 1 2 1 2 small gaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MitchelFC
Verwijderd schreef op maandag 07 november 2016 @ 13:47:
[...]

Shooting laag zetten heeft niks met verdedigen te maken toch? Ik speel ook veel op pace. Ik geef vaker ne dieplopende man een pass met r1 + X (ps4 controlls) ipv steekpasses.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MitchelFC schreef op maandag 07 november 2016 @ 14:03:
[...]

Shooting laag zetten heeft niks met verdedigen te maken toch? Ik speel ook veel op pace. Ik geef vaker ne dieplopende man een pass met r1 + X (ps4 controlls) ipv steekpasses.
Shooting heeft er volgens mij mee te maken dat meer spelers zich voorin melden om te kunnen schieten. Oftewel het kan er voor zorgen dat je CDM wat vaker mee naar voren loopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Ik vind de lobpass ook wel redelijk OP. Kwestie van goed timen en rennen met je voorhoede spelers :P

Maar petje af met je 33/7. Ben je toch wel 100% beter dan alle tweakers op dit forum haha.
Speel je ook online seasons?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Heb die van Huge Gorilla ook. Zal hem deze week nog even testen tijdens seizoenen.
[...]

Als je shooting lager zet komen je fullbacks minder op en blijft je CDM nog iets verder achter. Probleem is wel dat je minder mensen voorin hebt. Ik zou eigenlijk willen dat je net als vroeger via de pijltjes verschillende custom tactics kunt selecteren in plaats van high pressure, possession, counter en longball (of wat het ook was). Als je nu wijzigt van tactieken dan kun je geen gebruik meer maken van je custom tactiek zonder te pauzeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyUtd4Life
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 00:13
Ik vind het zo maf dat je wel met een custom tactiek mag beginnen aan de wedstrijd, maar als je eenmaal switcht van tactiek met je d-pad kan je je eigen tactiek niet meer selecteren. Ik wil net als "vroeger" gewoon 4 eigen tactieken (en ditmaal wel met naam in plaats van Custom Tactic 7) op d-pad kunnen instellen.

FIFA Benelux Administrator

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MyUtd4Life schreef op maandag 07 november 2016 @ 14:25:
Ik vind het zo maf dat je wel met een custom tactiek mag beginnen aan de wedstrijd, maar als je eenmaal switcht van tactiek met je d-pad kan je je eigen tactiek niet meer selecteren. Ik wil net als "vroeger" gewoon 4 eigen tactieken (en ditmaal wel met naam in plaats van Custom Tactic 7) op d-pad kunnen instellen.
EA kent de wens heus wel, maar levert simpelweg niet. Het eeuwige geklaag op EA gaat dat heus niet veranderen. Soms moet je leren koesteren dat je iets hebt ipv helemaal niets.
Maar laten we hopen dat ze het bij FIFA 18 weer op hun to do lijstje zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
homernt schreef op maandag 07 november 2016 @ 13:32:
[...]

Ik heb SIF Immobile met catalyst erop de pace. Met andere woorden hij bevalt goed. Verder had ik Berardi maar Candreva bevalt mij beter.

Verder ik trek net mij wekelijkse gratis pakketjes open ik dacht niet veel soeps maar aan het eind een draft token.
Hoe kom je aan een gratis pakje :9~

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelidee
  • Niet online
Mars18 schreef op maandag 07 november 2016 @ 14:42:
[...]

Hoe kom je aan een gratis pakje :9~
Deluxe edition gekocht, krijg je wekelijks 2 pakketjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pelidee schreef op maandag 07 november 2016 @ 14:43:
[...]

Deluxe edition gekocht, krijg je wekelijks 2 pakketjes.
en gratis loan spelers per week. (in mijn club staan de 1e 3 pagina's al vol met allemaal loan spelers)

[ Voor 14% gewijzigd door Bean77 op 07-11-2016 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daiov97
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 22:04

Speel je op de ps4? Ben dan erg benieuwd naar de speelwijze en wil dat graag zelf ervaren om beter te worden in de game. Als je dus een keer tijd/zin hebt en op ps4 speelt, voeg Daiov97 maar toe op psn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelidee
  • Niet online
Zou nu dit team kunnen halen, verleiding is groot om toch maar weer eens wat FUT wedstrijden te gaan spelen. Seizoenen online gaat toch al snel vervelen.

http://www.futbin.com/17/squad/273404

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pelidee schreef op maandag 07 november 2016 @ 15:17:
Zou nu dit team kunnen halen, verleiding is groot om toch maar weer eens wat FUT wedstrijden te gaan spelen. Seizoenen online gaat toch al snel vervelen.

Ik ken het! Heb nu 100k liggen en het is toch verleidelijk om wat spelers te halen maar wachten tot eind november is echt de moeite waard :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MitchelFC
Bean77 schreef op maandag 07 november 2016 @ 14:13:
[...]

Ik vind de lobpass ook wel redelijk OP. Kwestie van goed timen en rennen met je voorhoede spelers :P

Maar petje af met je 33/7. Ben je toch wel 100% beter dan alle tweakers op dit forum haha.
Speel je ook online seasons?
Ja dat speel ik ook. Stond vorige week 95e van de wereld bij de top 100. Nu 121e

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arwintju
Vissert schreef op maandag 07 november 2016 @ 15:22:
[...]

Ik ken het! Heb nu 100k liggen en het is toch verleidelijk om wat spelers te halen maar wachten tot eind november is echt de moeite waard :D
Haha inderdaad ruim 400K ligt nu klaar, hopelijk nog voor eind november naar 500/550/600K (afhankelijk van m'n free/WL pack luck en goede investeringen). Dan moet het lukken om een leuk team in elkaar te zetten. Ik hoop eigenlijk dat de prijzen dan toch wel drastisch dalen (zeg zo'n 25% ofzo) dan wordt het leuk bouwen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MitchelFC
Arwintju schreef op maandag 07 november 2016 @ 15:31:
[...]

Haha inderdaad ruim 400K ligt nu klaar, hopelijk nog voor eind november naar 500/550/600K (afhankelijk van m'n free/WL pack luck en goede investeringen). Dan moet het lukken om een leuk team in elkaar te zetten. Ik hoop eigenlijk dat de prijzen dan toch wel drastisch dalen (zeg zo'n 25% ofzo) dan wordt het leuk bouwen!
Ik zal gelijk bale halen met die coins haha

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Zou gewoon wachten tot alles goedkoper wordt. Alaba lijkt leuk maar naar mijn mening is Alex Sandro veel beter voor 13k. Daarnaast is het net als vorig jaar dat spelers met een slechte longshot wel daadwerkelijk longshots erin kunnen schieten (dab was nodig om te tegenstander extra te frustreren omdat ik dit potje moest winnen voor goud 3 :') Don't judge).

Als je beide naast elkaar legt dan lijkt het misschien niet zo maar Alex Sandro is 1 van de weinige spelers die mij nog niet in de steek heeft gelaten: http://www.futbin.com/17/compare/107/194
Vissert schreef op maandag 07 november 2016 @ 15:22:
[...]

1.6 als ik OTW Sanches en Dembele verkoop maar afgezien van een Dybala zie ik mij nog geen spelers halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arwintju
MitchelFC schreef op maandag 07 november 2016 @ 15:33:
[...]

goeie investering ja? Ik geef liever mn coins uit aan een goed team dan 1 topper. Daar wordt je dan toch te afhankelijk van. Ik weet dat hij deze week een IF gaat krijgen (teminste moet raar lopen wil dat niet zo zijn) maar dan lijkt het me nu te laat daarin nog te investeren.

Edit: NVM, ik speel op PC. Bale kost daar ruim 800K :+

[ Voor 6% gewijzigd door Arwintju op 07-11-2016 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MitchelFC schreef op maandag 07 november 2016 @ 15:33:
[...]

Ik had hem ook nog wel duurder verwacht eigenlijk.

Ondertussen Lloris maar gehaald ipv Butland. BPL squad ( http://www.futbin.com/17/squad/267606 )hou ik toch wel ivm de 3 SBC's, dus dan mag er ook een goede keeper staan. 39k is ook niet zoveel als ruim 1,8mln staat te wachten op de bank voor een laliga team. Vanavond maar eens verder mijn club opruimen, eens kijken wat we kunnen ophalen.

[ Voor 3% gewijzigd door Bean77 op 07-11-2016 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kidjuh
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 28-06 11:39
Ik hoor meerdere mensen praten over free packs?! Welke bedoelen jullie hiermee?

PSN: Kidjuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas18GT

Misschien kan je na black friday wel Aubameyang halen ipv Hernandez :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arwintju
Kidjuh schreef op maandag 07 november 2016 @ 15:46:
Ik hoor meerdere mensen praten over free packs?! Welke bedoelen jullie hiermee?
Packs die je krijgt dmv het kopen van de deluxe versie, uit de Weekend league en van bijvoorbeeld squad build challanges of de knock-out toernooien.
Thomas18GT schreef op maandag 07 november 2016 @ 15:48:
[...]

Misschien kan je na black friday wel Aubameyang halen ipv Hernandez :)
Wanneer kan je het beste kopen dan? Net voor black friday als iedereen z'n team dumpt om packs mee te kopen of erna als iedereen packs heeft gekocht en het aanbod groot is?

[ Voor 35% gewijzigd door Arwintju op 07-11-2016 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas18GT
Arwintju schreef op maandag 07 november 2016 @ 15:48:

[...]

Wanneer kan je het beste kopen dan? Net voor black friday als iedereen z'n team dumpt om packs mee te kopen of erna als iedereen packs heeft gekocht en het aanbod groot is?
Ik ben niet helderziend maar op futbin.com kan je zo kijken hoe het voorgaande jaren was :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arwintju
Thomas18GT schreef op maandag 07 november 2016 @ 15:54:
[...]

Ik ben niet helderziend maar op futbin.com kan je zo kijken hoe het voorgaande jaren was :)
haha nee dat snap ik, maar ik denk misschien kan je daar uit eigen ervaring wat over vertellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas18GT
Arwintju schreef op maandag 07 november 2016 @ 15:55:
[...]

haha nee dat snap ik, maar ik denk misschien kan je daar uit eigen ervaring wat over vertellen.
Vorig jaar was het 26 november, dat is niet alleen mijn ervaring maar zelfs een feitje :P

En dit is dus de donderdag voor BF

Wel heb je kans dat er veel mensen dit dus doen en de crash verschuift. De markt is dit jaar toch al zo raar.

[ Voor 20% gewijzigd door Thomas18GT op 07-11-2016 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Thomas18GT schreef op maandag 07 november 2016 @ 15:56:
[...]

Vorig jaar was het 26 november, dat is niet alleen mijn ervaring maar zelfs een feitje :P

En dit is dus de donderdag voor BF
Maar dit was voor of na Black Friday?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arwintju
Vissert schreef op maandag 07 november 2016 @ 16:00:
[...]

Ervoor, Black Friday viel vorig jaar op 27 november.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MitchelFC
Arwintju schreef op maandag 07 november 2016 @ 15:36:
[...]

goeie investering ja? Ik geef liever mn coins uit aan een goed team dan 1 topper. Daar wordt je dan toch te afhankelijk van. Ik weet dat hij deze week een IF gaat krijgen (teminste moet raar lopen wil dat niet zo zijn) maar dan lijkt het me nu te laat daarin nog te investeren.

Edit: NVM, ik speel op PC. Bale kost daar ruim 800K :+
Nog geen 500k op de ps4. Maar spelers als bale en neymar worden inprincipe alleen maar duurder maar spelers van rondom de 10 a 50k zakken met de week van prijs. Dus ik ervaar het dan als coins weggooien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vissert schreef op maandag 07 november 2016 @ 16:00:
[...]

Vorig jaar had je een pre crash. Maar geen idee hoe het dit jaar gaat. Sommige IFs die vorig jaar nog 100k zouden kosten zijn nu super goedkoop en ook aan de IFs die een OTW kaart hebben zijn niet super duur. Je ziet wel dat sommige dure spelers goedkoop worden verkocht door mensen zodat ze packs kunnen kopen. Dit zag je tijdens Halloween al toen een aantal spelers redelijk in prijs gezakt was waarnaar de prijs weer steeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MitchelFC
Daimen schreef op maandag 07 november 2016 @ 14:48:
[...]

Speel je op de ps4? Ben dan erg benieuwd naar de speelwijze en wil dat graag zelf ervaren om beter te worden in de game. Als je dus een keer tijd/zin hebt en op ps4 speelt, voeg Daiov97 maar toe op psn!
MitchelDecibel heet ik op de ps4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arwintju
MitchelFC schreef op maandag 07 november 2016 @ 16:07:
[...]

Nog geen 500k op de ps4. Maar spelers als bale en neymar worden inprincipe alleen maar duurder maar spelers van rondom de 10 a 50k zakken met de week van prijs. Dus ik ervaar het dan als coins weggooien
Tsja uiteindelijk wil ik wel een leuk team hebben dusja, dan is het maar net wat je wil.
Verwijderd schreef op maandag 07 november 2016 @ 16:09:
[...]

Vorig jaar had je een pre crash. Maar geen idee hoe het dit jaar gaat. Sommige IFs die vorig jaar nog 100k zouden kosten zijn nu super goedkoop en ook aan de IFs die een OTW kaart hebben zijn niet super duur. Je ziet wel dat sommige dure spelers goedkoop worden verkocht door mensen zodat ze packs kunnen kopen. Dit zag je tijdens Halloween al toen een aantal spelers redelijk in prijs gezakt was waarnaar de prijs weer steeg.
Tsja, wat je vorig jaar ook zag was dat er 2 weken na Black Friday de volgende crash alweer begon die erger was dan die van Black Friday. Je zou haast zeggen als er een crash komt koop je favo spelers, verkoop ze een 1/2 weken later weer en wacht op de toty crash. Maar zo blijf je bezig natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Kan ik alsnog de luxe versie aanschaffen? Zit daar een code bij ?

Een extra fifa is nooit weg voor mij haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arwintju schreef op maandag 07 november 2016 @ 16:15:
[...]
Tsja, wat je vorig jaar ook zag was dat er 2 weken na Black Friday de volgende crash alweer begon die erger was dan die van Black Friday. Je zou haast zeggen als er een crash komt koop je favo spelers, verkoop ze een 1/2 weken later weer en wacht op de toty crash. Maar zo blijf je bezig natuurlijk.
Uiteindelijk moet je gewoon spelen met een team wat fijn speelt inderdaad. Je ontkomt er toch niet aan dat goede spelers in prijs dalen maar sommige spelers zijn veel te duur.
Mars18 schreef op maandag 07 november 2016 @ 16:26:
Kan ik alsnog de luxe versie aanschaffen? Zit daar een code bij ?

Een extra fifa is nooit weg voor mij haha
Zit een code bij als het goed is. Super Deluxe is alleen online te krijgen. Geen idee of het nog werkt als je al een club hebt.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2016 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Verwijderd schreef op maandag 07 november 2016 @ 16:30:
[...]

Uiteindelijk moet je gewoon spelen met een team wat fijn speelt inderdaad. Je ontkomt er toch niet aan dat goede spelers in prijs dalen maar sommige spelers zijn veel te duur.

[...]

Zit een code bij als het goed is. Super Deluxe is alleen online te krijgen. Geen idee of het nog werkt als je al een club hebt.
Zou mooi zijn https://store.playstation...03214_00-FIFA17SUPDLXPLED

8000 fifa punten. Alleen hoe weet ik zeker dat die op me account komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas18GT
Mars18 schreef op maandag 07 november 2016 @ 16:55:
[...]

Zou mooi zijn https://store.playstation...03214_00-FIFA17SUPDLXPLED

8000 fifa punten. Alleen hoe weet ik zeker dat die op me account komen :)
Ik neem aan dat je al Fifa hebt, dan kan je voor die 100 euro ook gewoon 12000 points kopen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MitchelFC
Wat doen de meeste mensen eigenlijk met die fifa points? Fut draft of pakjes openen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MitchelFC schreef op maandag 07 november 2016 @ 17:55:
Wat doen de meeste mensen eigenlijk met die fifa points? Fut draft of pakjes openen?
Ik draft. Heb afgelopen weekend 2200 punten gekocht. Heb nog een genoeg voor 3 drafts. Vind het leuker om te spelen. Hoewel de rewards voor mijn gevoel minder zijn dan vorig jaar.

Ik krijg toch maar zooi uit pakjes (behalve 1 prime players, volgens mij, van de week met waarde 100k) dus kan ik beter wat voorpret hebben. Plus, draft vind ik een hele toffe modus. Zou graag een goedkopere versie zien met minder rewards.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die nieuwe SBC is ook zever een leenspeler movember kaart...
Die kaart kost 15k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 07 november 2016 @ 19:02:
Die nieuwe SBC is ook zever een leenspeler movember kaart...
Die kaart kost 15k
Afbeeldingslocatie: https://i.gyazo.com/c89287445580e05372b5fcd6456d5861.png

Kun je nog mooi wat aan verdienen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Arwintju schreef op maandag 07 november 2016 @ 16:15:
[...]

Tsja uiteindelijk wil ik wel een leuk team hebben dusja, dan is het maar net wat je wil.

[...]

Vorig jaar was er begin november een crash, die was er nu dus niet. Misschien toch het effect van SBC's, WL etc. Ik probeer zelf nog geduld te hebben tot Black friday en dan zie ik wel of ik mijn team ga kopen. Uiteindelijk wil je er ook mee spelen ipv vlak voor fifa afloopt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bean77 schreef op maandag 07 november 2016 @ 19:49:
[...]

Vorig jaar was er begin november een crash, die was er nu dus niet. Misschien toch het effect van SBC's, WL etc. Ik probeer zelf nog geduld te hebben tot Black friday en dan zie ik wel of ik mijn team ga kopen. Uiteindelijk wil je er ook mee spelen ipv vlak voor fifa afloopt :P
Als ik alles hier lees, dan betwijfel ik of je er wel mee moet gaan spelen ;)

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op maandag 07 november 2016 @ 20:29:
[...]

Als ik alles hier lees, dan betwijfel ik of je er wel mee moet gaan spelen ;)
Vanwege hoe de tegenstanders spelen?
Ach er is altijd nog online seasons :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arwintju
Bean77 schreef op maandag 07 november 2016 @ 19:49:
[...]

Inderdaad. Dat heb ik ook wel hoor. Ik wil gewoon een goed team neerzetten die ik dan eventueel nog kan upgraden met de echte topspelers (Bale, Rodriguez, Neymar, Vidal etc.). Vorig jaar helemaal geen gebruik gemaakt van een crash en toen had ik ook een heel aardig team staan dus dat komt wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Arwintju schreef op maandag 07 november 2016 @ 20:57:
[...]

Inderdaad. Dat heb ik ook wel hoor. Ik wil gewoon een goed team neerzetten die ik dan eventueel nog kan upgraden met de echte topspelers (Bale, Rodriguez, Neymar, Vidal etc.). Vorig jaar helemaal geen gebruik gemaakt van een crash en toen had ik ook een heel aardig team staan dus dat komt wel goed.
Vorig jaar veel coins verspild door teveel van team te wisselen en geen geduld te hebben. Volgens mij had ik wel bijna elke IF en TOTY/TOTS speler gebruikt die er was. En EA elke keer maar lachen met die 5%.
Na black friday haal ik mijn laliga team. Samen met mijn bpl team moeten ze het maar gaan doen.

Net nog een grappige wedstrijd gespeeld. Kom terecht 1-0 voor, tegenstander maakt gelijk en gaat zitten provoceren. Dan is dit wel een heerlijke EA karma goal om toch te winnen :)
Uiteraard lekker op het einde van de wedstrijd :P

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=G4dM3B_bmlQ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas18GT
Bean77 schreef op maandag 07 november 2016 @ 21:33:
[...]

Vorig jaar veel coins verspild door teveel van team te wisselen en geen geduld te hebben. Volgens mij had ik wel bijna elke IF en TOTY/TOTS speler gebruikt die er was. En EA elke keer maar lachen met die 5%.
Na black friday haal ik mijn laliga team. Samen met mijn bpl team moeten ze het maar gaan doen.

Net nog een grappige wedstrijd gespeeld. Kom terecht 1-0 voor, tegenstander maakt gelijk en gaat zitten provoceren. Dan is dit wel een heerlijke EA karma goal om toch te winnen :)

[video]
Matip is rechts, 2* WF en 48 voor long shots, je zou zeggen dat hij er nooit met (links in) zou kunnen :+

Wel heerlijk zo voor jou maar echt typisch voor Fifa dit haha

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Thomas18GT schreef op maandag 07 november 2016 @ 22:08:
[...]

Matip is rechts, 2* WF en 48 voor long shots, je zou zeggen dat hij er nooit met (links in) zou kunnen :+

Wel heerlijk zo voor jou maar echt typisch voor Fifa dit haha
Dat bedoelde ik met EA karma ;) En ook de video gepost om te laten zien hoe vaag EA kan zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arwintju
Zo inmiddels weer gekwalificeerd voor de volgende WL. Wat is het toch heerlijk als je in divisie 1 zit. Je hoeft alleen maar voor te spelen voor holding (dus genoeg om erin te blijven wat 14 punten is) en dan ben je er. Gaat i.m.o. stuk makkelijker dan die knock out toernooien en het levert ook nog is meer op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommiboy96
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 17-05-2024
Ik heb me voor het eerst in 3 weken ook maar weer eens gekwalificeerd. Eindelijk weer een weekendje vrij.

Handanovic is echt een beest van een keeper en dat voor 11k :) . Nu sparen voor Naingolan :)

Psn: stone-face-lock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Gefeliciteerd,

Gister 2 pogingen gedaan,

1e keer gelijk verloren in de 1e ronde.

2e keer doorgestoten tot de finale. 1-0 voor niks aan de hand, 84e min 1-1. en ja hoor helaas in de verlenging 2-1 verloren.

Mijn team is er klaar voor, ik ook. Moet goed kunnen komen deze week

Dit is nu mijn team.

http://www.futbin.com/17/squad/277940

15k op de bank, wat zouden jullie verbeteren?

Het speelt erg lekker.

[ Voor 19% gewijzigd door Mars18 op 08-11-2016 07:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bean77 schreef op maandag 07 november 2016 @ 21:33:
[...]

[video]
Lekker goaltje. Fijne kleurencombinatie ook met die shirts :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mars18 schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 06:44:
Gefeliciteerd,

Gister 2 pogingen gedaan,

1e keer gelijk verloren in de 1e ronde.

2e keer doorgestoten tot de finale. 1-0 voor niks aan de hand, 84e min 1-1. en ja hoor helaas in de verlenging 2-1 verloren.

Mijn team is er klaar voor, ik ook. Moet goed kunnen komen deze week

Dit is nu mijn team.

http://www.futbin.com/17/squad/277940

15k op de bank, wat zouden jullie verbeteren?

Het speelt erg lekker.
Leuk team! Misschien een eriksen als cam? Smalling is wel een baas al verdediger. Heb je al geïnvesteerd in goede chemistry styles?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Vissert schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 08:08:
[...]

Leuk team! Misschien een eriksen als cam? Smalling is wel een baas al verdediger. Heb je al geïnvesteerd in goede chemistry styles?
Dank je, nee nog niet bewust, wat kan ik daar nog meer mee bereiken en hoe doe ik dat ? :>

Ik hoor wel van iemand dat ik mijn keeper zou kunnen wisselen, Ik ben op zich tevreden met Begovic, hij is 83.

Bravo is 85 en kost 13.000
Chech is 88 en kost 30.000

Op mijn bank zitten

Wallcot,
Mendy als cvm van Leicester
Deulofeu
Zouma
Mane
Batshuayi
Young
Rojo
Musa
Coleman
Jagielka

:)

Pagina: 1 ... 40 ... 190 Laatste

Let op:
Let op: handelen in coins is door EA niet toegestaan. Het is dan ook niet toegestaan dit in dit topic te bespreken.