Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bean77 schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 09:16:
[...]

Injury prone maakt na de patch niet echt meer uit denk ik. Mijn Aguero is nog nooit geblesseerd geraakt (hoeft niks te zeggen)
Bij mij was Totti elke wedstrijd de lul.

Overigens is dat een prima cam. Hij kan niet rennen maar schieten en passen doet hij als de beste. Meerdere finesse shots uit bizarre hoeken in de kruising gelegd met hem.

Hamsik is natuurlijk wel beter. Die redt zich uit elke situatie qua passing. Schieten kan die echter niet. Vandaar dat ik wat longshots erbij wou in het middenveld. Is toch handig tegen park The bus spelers en gasten die veel beter zijn. :)

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2016 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErnstMid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 01-09 10:40

ErnstMid

Xbox GT: Capitalbully

To easy schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 13:12:
[...]

Als je bijvoorbeeld met 2 cdm speelt dan zijn khedira en medal naast elkaar wel een goed blok. Maar Asamoah is ook zeker een optie, maar persoonlijk kies ik dan voor khedira vanwege betere overall.
Ik speel met Khedira en de Rossi op cdm met nu pjanic ervoor, dat speelt best lekker hoor :) Maar ga denk ik een team met sanches maken, die speelt ook erg fijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 15:04:
[...]

Bij mij was Totti elke wedstrijd de lul.

Overigens is dat een prima cam. Hij kan niet rennen maar schieten en passen doet hij als de beste. Meerdere finesse shots uit bizarre hoeken in de kruising gelegd met hem.

Hamsik is natuurlijk wel beter. Die redt zich uit elke situatie qua passing. Schieten kan die echter niet. Vandaar dat ik wat longshots erbij wou in het middenveld. Is toch handig tegen park The bus spelers en gasten die veel beter zijn. :)
Gasten die veel beter zijn maakt niet uit hoor. 5 potjes gespeeld, 2 gelijk en 3 verloren. Tegenstanders die niet kunnen verdedigen waardoor je 2 goals kunt maken en dan opeens perfect kunnen verdedigen. Deze zelfde tegenstanders schieten het liefste al vanaf de middenlijn op doel maar kunnen toch opeens vanuit het niets 2 of 3 goals maken.

Hoop echt dat er eens een groep bezig gaat met het reverse engineering van dit spel. Als je ziet dat je spelers zich gedurende het spel anders gedragen na een goal dan is er echt wat mis in de code :')

Story of my life :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 15:52:
[...]

Gasten die veel beter zijn maakt niet uit hoor. 5 potjes gespeeld, 2 gelijk en 2 verloren. Tegenstanders die niet kunnen verdedigen waardoor je 2 goals kunt maken en dan opeens perfect kunnen verdedigen. Deze zelfde tegenstanders schieten het liefste al vanaf de middenlijn op doel maar kunnen toch opeens vanuit het niets 2 of 3 goals maken.

Hoop echt dat er eens een groep bezig gaat met het reverse engineering van dit spel. Als je ziet dat je spelers zich gedurende het spel anders gedragen na een goal dan is er echt wat mis in de code :')

Externe factoren zoeken is een zeer menselijke eigenschap om eigen tekortkomingen niet onder ogen te hoeven zien. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 15:54:
[...]

Externe factoren zoeken is een zeer menselijke eigenschap om eigen tekortkomingen niet onder ogen te hoeven zien. :X
Laat mij niet lachen. Er is werkelijk zoveel mis met dit spel, om te beginnen al met dribbeling wat slechter is geworden om die huilbaby's die niet van skillers konden winnen te pleasen. Daarnaast komt het soms wel heel goed uit dat een speler opeens uit zichzelf struikelt of wat voor vage animatie er opeens geactiveerd wordt wat heel voordelig of nadelig is. Dan heb je nog de super realistische scheidsrechter die vaker niet dan wel fluit waardoor de slechte spelers die graag tackelen dit nog vaker gaan doen aangezien ze toch bijna nooit gestraft worden. Was vorig jaar een divisie 2/3 speler waar ik ook tegen genoeg divisie 1 lui heb gespeeld. Lijkt mij heel erg sterk dat ik moeite zou moeten hebben met lui die zo'n beetje elke kans van 30 meter maar al te graag schieten en vanaf de middenlijn al beginnen met slide tackles waardoor het hele team gaten zou moeten opvullen.

En dan kan ik nog beginnen over inconsistentie. Als je dat niet merkt dan zul je wel een behoorlijke beperking hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StaafM
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 03-12-2020
Pfff, hopelijk doen ze snel iets aan die Disconnect / No loss glitch, Niet te doen.
Gisteren 2 uur gedaan over een Draft. Als tegenstander 1-0 voor komt te staan, voert ie de glitch uit en hij wint door disconnect. Ik krijg geen loss, maar moet wel overnieuw beginnen. Komt ie 1-0 achter, doet ie hetzelfde, win ik en krijgt hij geen loss. Oftewel, niemand verliest meer met draft.

ps. gisteren voor 2e x bale in een pack! =D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 16:06:
[...]

Laat mij niet lachen. Er is werkelijk zoveel mis met dit spel, om te beginnen al met dribbeling wat slechter is geworden om die huilbaby's die niet van skillers konden winnen te pleasen. Daarnaast komt het soms wel heel goed uit dat een speler opeens uit zichzelf struikelt of wat voor vage animatie er opeens geactiveerd wordt wat heel voordelig of nadelig is. Dan heb je nog de super realistische scheidsrechter die vaker niet dan wel fluit waardoor de slechte spelers die graag tackelen dit nog vaker gaan doen aangezien ze toch bijna nooit gestraft worden. Was vorig jaar een divisie 2/3 speler waar ik ook tegen genoeg divisie 1 lui heb gespeeld. Lijkt mij heel erg sterk dat ik moeite zou moeten hebben met lui die zo'n beetje elke kans van 30 meter maar al te graag schieten en vanaf de middenlijn al beginnen met slide tackles waardoor het hele team gaten zou moeten opvullen.

En dan kan ik nog beginnen over inconsistentie. Als je dat niet merkt dan zul je wel een behoorlijke beperking hebben.
Je hoeft niet een persoonlijke aanval in te zetten als je het ergens niet mee eens bent.

Ik geloof er niet zo in. Als ik weekend league speel maak ik 0 kans. Als je beter bent win je. Als het om het even is verlies je de helft. Je kunt het gevoel hebben beter te zijn door bijvoorbeeld veldoverwicht. Als je niet goed bent in afwerken kun je 10 keer schieten, nul keer scoren. Je tegenstander die minder goed in dribblen/passen is en wel kan schieten heeft aan 2 schoten genoeg.

Er zitten allerlei variabelen in het spel. Maar ik geloof niet dat ik 1 keer win als ik 20 keer tegen een prof speel. Ik geloof wel dat ik 1 keer win als ik tegen een div 3 speler 20 keer speel. Omdat ik wel iets kan. Die andere 19 keren gaat zijn betere spel mij volledig van de mat spelen. Vanwege die variabelen is het makkelijker roepen dat je beter bent en het spel slecht dan focussen op je eigen tekortkomingen om zo beter te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PetrCech_3
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 23-09-2024
F*ck, Mané IF. Was de enige die ik nog OTW wilde hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambianz
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20:21
en kanté dus. had toch niet verwacht dat die IF zou krijgen, wel mooi even 200k gestegen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PetrCech_3
Idd... Mané zag ik wel een beetje aankomen, maar Kanté? Vond hem niet zo extreem goed...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas18GT
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 07-10 10:16
hihi O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Doe jij Michael Jackson na? :+
PetrCech_3 schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 16:27:
Idd... Mané zag ik wel een beetje aankomen, maar Kanté? Vond hem niet zo extreem goed...
boh.... gisterenavond op het punt gestaan om de otw te halen ipv de normale. Slechte keus geweest, maar ook eigen schuld. Had kunnen weten dat een speler als hij wel eens een IF had kunnen pakken.

[ Voor 16% gewijzigd door Bean77 op 26-10-2016 16:35 ]

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PetrCech_3
Bean77 schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 16:34:
[...]

Doe jij Michael Jackson na? :+

[...]

boh.... gisterenavond op het punt gestaan om de otw te halen ipv de normale. Slechte keus geweest, maar ook eigen schuld. Had kunnen weten dat een speler als hij wel eens een IF had kunnen pakken.
Ik huil ook een beetje in een hoekje nu. Had simpelweg nog niet genoeg coins, Mané was de eerste die ik wilde halen. Maarja, jammer en helaas. Hopen op een gunstige Marquee voor mij! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 16:13:
[...]

Je hoeft niet een persoonlijke aanval in te zetten als je het ergens niet mee eens bent.

Ik geloof er niet zo in. Als ik weekend league speel maak ik 0 kans. Als je beter bent win je. Als het om het even is verlies je de helft. Je kunt het gevoel hebben beter te zijn door bijvoorbeeld veldoverwicht. Als je niet goed bent in afwerken kun je 10 keer schieten, nul keer scoren. Je tegenstander die minder goed in dribblen/passen is en wel kan schieten heeft aan 2 schoten genoeg.

Er zitten allerlei variabelen in het spel. Maar ik geloof niet dat ik 1 keer win als ik 20 keer tegen een prof speel. Ik geloof wel dat ik 1 keer win als ik tegen een div 3 speler 20 keer speel. Omdat ik wel iets kan. Die andere 19 keren gaat zijn betere spel mij volledig van de mat spelen. Vanwege die variabelen is het makkelijker roepen dat je beter bent en het spel slecht dan focussen op je eigen tekortkomingen om zo beter te worden.
Dus eigen tekortkomingen is geen persoonlijke aanval :') ?

Als ik tegenstanders als een beginner zie spelen dan weet ik sowieso dat ik de betere van de 2 ben. Als laatste verdediger slide tackles maken waar je zo om heen kunt lopen is een goed voorbeeld daarvan. het andere voorbeeld wat ik je kan geven is dat ze totaal geen rekening houden met de houding van de speler en zo maar uit de draai schieten (180 no scope of hoe je het wil noemen). Ook genoeg lui gezien die met volledige power op mijn doel willen schieten.

Ik vind het echt prachtig om te zien dat ik van zulke spelers verlies omdat mijn spelers voor de variabelen opeens niks meer goed kunnen doen. Verliezen vind ik geen probleem van een goede speler die mij compleet van de mat spelen dan heb ik daar vrede mee, vorig jaar ook zo iemand tegen gekomen met Futtie Auba en Reus en ik heb hem na de tijd een berichtje gestuurd dat ik echt onder de indruk was van de manier waarop hij reageerde op mijn acties.

Misschien moet je toch eens het forum van Fifa en Reddit lezen over de tekortkomingen van dit spel in plaats van de schuld nu direct bij mij neer te leggen. Als de variabelen veranderen en het is nadelig dan kun je de betere partij zijn maar de tegenstander krijgt opeens een kans en die gaat er in en ik denk dat iedereen dat dit jaar of vorig jaar wel eens heeft meegemaakt dat de tegenstander totaal geen inzet hoeft te tonen en opeens een cadeautje krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arwintju
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 29-09 09:30
Doe je er bijvoorbeeld goed aan nu nog een OTW mane te kopen. 'Slechts' 180K nu terwijl hij toch een fikse upgrade krijgt. Zal deze nog veel stijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Arwintju schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 16:50:
Doe je er bijvoorbeeld goed aan nu nog een OTW mane te kopen. 'Slechts' 180K nu terwijl hij toch een fikse upgrade krijgt. Zal deze nog veel stijgen?
Gaat inmiddels al over de 200k.
Denk dat we onze kans gemist hebben en ons verlies moeten nemen. Renato Sanches zou nog een optie kunnen zijn, maar die speelt ook niet elke wedstrijd met die Kimmich.
Verwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 16:37:
[...]

Dus eigen tekortkomingen is geen persoonlijke aanval :') ?

Als ik tegenstanders als een beginner zie spelen dan weet ik sowieso dat ik de betere van de 2 ben. Als laatste verdediger slide tackles maken waar je zo om heen kunt lopen is een goed voorbeeld daarvan. het andere voorbeeld wat ik je kan geven is dat ze totaal geen rekening houden met de houding van de speler en zo maar uit de draai schieten (180 no scope of hoe je het wil noemen). Ook genoeg lui gezien die met volledige power op mijn doel willen schieten.

Ik vind het echt prachtig om te zien dat ik van zulke spelers verlies omdat mijn spelers voor de variabelen opeens niks meer goed kunnen doen. Verliezen vind ik geen probleem van een goede speler die mij compleet van de mat spelen dan heb ik daar vrede mee, vorig jaar ook zo iemand tegen gekomen met Futtie Auba en Reus en ik heb hem na de tijd een berichtje gestuurd dat ik echt onder de indruk was van de manier waarop hij reageerde op mijn acties.

Misschien moet je toch eens het forum van Fifa en Reddit lezen over de tekortkomingen van dit spel in plaats van de schuld nu direct bij mij neer te leggen. Als de variabelen veranderen en het is nadelig dan kun je de betere partij zijn maar de tegenstander krijgt opeens een kans en die gaat er in en ik denk dat iedereen dat dit jaar of vorig jaar wel eens heeft meegemaakt dat de tegenstander totaal geen inzet hoeft te tonen en opeens een cadeautje krijgt.
Volgens mij kunnen we het best gezellig houden op het forum O+

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PetrCech_3
Bean77 schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 16:54:
[...]

Gaat inmiddels al over de 200k.
Denk dat we onze kans gemist hebben en ons verlies moeten nemen. Renato Sanches zou nog een optie kunnen zijn, maar die speelt ook niet elke wedstrijd met die Kimmich.
Of gokken op een SIF...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speelt die Dembele?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Speelt bij een baggerclub, dus kans op succes is niet zo heel groot :+

Denk dat ik de OTW hype even voorbij laat gaan. Eigenlijk was ik toch van plan om alleen gold en evt TOTS/TOTY te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 15:52:
[...]

Gasten die veel beter zijn maakt niet uit hoor. 5 potjes gespeeld, 2 gelijk en 3 verloren. Tegenstanders die niet kunnen verdedigen waardoor je 2 goals kunt maken en dan opeens perfect kunnen verdedigen. Deze zelfde tegenstanders schieten het liefste al vanaf de middenlijn op doel maar kunnen toch opeens vanuit het niets 2 of 3 goals maken.

Ik val niet onder de categorie dat ik vanaf overal probeer te schieten maar het verdedigen herken ik wel. Ik merk regelmatig dat ik in het begin 1 of 2 stomme fouten maak, om daarna te verdedigen als de Italianen.

Ook andersom herken ik dat zodra ik 2-0 voor sta ik toch wat meer ga relaxen waardoor ik altijd weer ene keer in de fout ga.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je het verschil niet kunt zien tussen wat we schrijven is een discussie niet zinvol.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Vissert schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 17:19:
[...]

Ik val niet onder de categorie dat ik vanaf overal probeer te schieten maar het verdedigen herken ik wel. Ik merk regelmatig dat ik in het begin 1 of 2 stomme fouten maak, om daarna te verdedigen als de Italianen.

Ook andersom herken ik dat zodra ik 2-0 voor sta ik toch wat meer ga relaxen waardoor ik altijd weer ene keer in de fout ga.
Weet dat jij er niet onder valt maar je hebt zulke lui erbij zitten die vanuit het niks zonder enige moeite in het spel te steken opeens scoren omdat de bal zo voor de voeten rolt om maar 1 van de vele voorbeelden op te noemen. Anders voorbeeld is dat wat je ook probeert de bal steeds weer bij de tegenstander terecht komt (passing of sliding).

Speel zoals ik eerder al zei niet echt anders na een voorsprong. Ik hou nog steeds mijn radar in de gaten of ik mogelijkheden zie en of mijn verdediging niet compleet open ligt. Maar tegen sommige tegenstanders kan ik gewoon niks beginnen hoeveel ik ook richting het doel schiet. Uiteindelijk komt het toch tegen de paal terecht of heeft de keeper van mijn tegenstander een fenomenale redding.
Verwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 17:26:
[...]

Als je het verschil niet kunt zien tussen wat we schrijven is een discussie niet zinvol.
Stop maar met deze discussie dan ga weer domme vragen stellen over fitness of andere dingen die al driehonderd keer besproken zijn dan wel niet op Google te vinden zijn.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2016 17:49 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 17:47:
[...]

[...]

Stop maar met deze discussie dan ga weer domme vragen stellen over fitness of andere dingen die al driehonderd keer besproken zijn dan wel niet op Google te vinden zijn.
Afgesproken!

Ik wens je buitengewoon veel plezier met het onaangenaam en niet verwelkomend maken van dit topic.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pelidee
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
Thomas18GT schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 13:22:
Let straks met TOTW op de OTW spelers.
Als Kanté en Mané geen IF krijgen zullen ze wel gedumpt worden :)

Makkelijke manier om tussen de 30 en 50k per stuk mee te verdienen.
Balen, allebei een IF. Levert trouwens ook enrom op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcel_
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17-09 21:03
Ik heb iets heel vreemds tijdens mijn FUT Draft nu, telkens als ik scoor of een doelpunt (helaas) tegen krijg wordt de verbinding verbroken. Win ik na het bepalen van de uitslag, ga ik een ronde verder, verlies ik, mag ik nog een wedstrijd. Nog meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13-09 21:12

bbblije

Riiiiight

Kanté d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Marcel_ schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 21:11:
Ik heb iets heel vreemds tijdens mijn FUT Draft nu, telkens als ik scoor of een doelpunt (helaas) tegen krijg wordt de verbinding verbroken. Win ik na het bepalen van de uitslag, ga ik een ronde verder, verlies ik, mag ik nog een wedstrijd. Nog meer mensen hier last van?
De disconnect glitch is sinds vandaag heel vindbaar op YouTube. Mensen doen dit om zonder echt te spelen door draft te komen. Zou die modus even mijden tot het (hopelijk) gefixt wordt.

Overigens heb je er behalve verloren tijd geen verlies door. Dus als je wil spelen kan het gevaarloos. Is alleen natuurlijk saai. En hoe verder je komt hoe erger het wordt met de Glitch boys.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Voor 30K, I wish :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
oh ja , had ik kunnen weten 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuw team. Nieuwe kansen morgen :') - https://www.easports.com/...Id=cpcfj5vDnMnKe:FFA17PS4

Iets minder dan 800k nog over maar dat ga ik wel gebruiken voor wanneer de prijzen wat omlaag gaan. Veel goede dingen over Martial gehoord en ook al een aantal keer tegen gekomen waar hij wel een goede indruk gaf pace en shooting wise.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 04-10 20:39
Verwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 21:34:
[...]

De disconnect glitch is sinds vandaag heel vindbaar op YouTube. Mensen doen dit om zonder echt te spelen door draft te komen. Zou die modus even mijden tot het (hopelijk) gefixt wordt.

Overigens heb je er behalve verloren tijd geen verlies door. Dus als je wil spelen kan het gevaarloos. Is alleen natuurlijk saai. En hoe verder je komt hoe erger het wordt met de Glitch boys.
Maar dan zou je, door het zelf te doen, ook heel gemakkelijk draft kunnen winnen? Snap niet echt hoe die glitch in elkaar steekt maar raar is het wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 22:21:
Nieuw team. Nieuwe kansen morgen :') - https://www.easports.com/...Id=cpcfj5vDnMnKe:FFA17PS4

Iets minder dan 800k nog over maar dat ga ik wel gebruiken voor wanneer de prijzen wat omlaag gaan. Veel goede dingen over Martial gehoord en ook al een aantal keer tegen gekomen waar hij wel een goede indruk gaf pace en shooting wise.
Walker vind ik echt zo over priced. Ik hou voorlopig Darmian maar totdat Walker is gedaald. En volgens mij heb ik Bellerin nog 14 wedstrijden met loan wedstrijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jamesl schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 23:00:
[...]

Maar dan zou je, door het zelf te doen, ook heel gemakkelijk draft kunnen winnen? Snap niet echt hoe die glitch in elkaar steekt maar raar is het wel
Klopt. En hopelijk wordt je dan geband. Is echt te triest. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas18GT
pelidee schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 18:58:
[...]

Balen, allebei een IF. Levert trouwens ook enrom op.
Ik had er van allebei 3 :)
Van Sanches ook trouwens, en die hou ik nog even lekker bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 05-10 00:29
ErnstMid schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 15:11:
[...]

Ik speel met Khedira en de Rossi op cdm met nu pjanic ervoor, dat speelt best lekker hoor :) Maar ga denk ik een team met sanches maken, die speelt ook erg fijn :P
De rossie helemaal vergeten dat is idd ook een fijne. Die had ik voordat ik Medel kon kopen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bean77 schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 23:00:
[...]

Walker vind ik echt zo over priced. Ik hou voorlopig Darmian maar totdat Walker is gedaald. En volgens mij heb ik Bellerin nog 14 wedstrijden met loan wedstrijden.
Dacht haal gewoon alvast de beste RB in het spel. Dit weekend heb ik hem al weer terug verdient door de nieuwe SBCs. Marcello vind ik eerder in de categorie overpriced vallen. Zou graag James, Marcello en Varane willen voor in mijn 2e team maar de prijzen zijn een beetje te :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Walker ziet er beter uit dan de fifa16 versie, maar 20k+ voor een +/- 5k speler vind ik voorlopig nog wel te duur. En Darmian doet het ook goed.
Maar ach, jij kan er al van genieten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arwintju
Oke, dus ik heb ineens een heel vage error op de PC. Dit gebeurt voor alsnog alleen op het moment dat ik naar my packs binnen Fifa ga. Dan krijg ik een direct X error. Kan misschien te maken hebben met de FUT weekend league awards want die heb ik opgehaald maar ik kan vervolgens dus niet naar My Packs binnen Ultimate team. Hebben meer mensen op de PC ditzelfde probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bean77 schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 08:08:
Walker ziet er beter uit dan de fifa16 versie, maar 20k+ voor een +/- 5k speler vind ik voorlopig nog wel te duur. En Darmian doet het ook goed.
Maar ach, jij kan er al van genieten :)
Kante, Pjanic, Matuidi en Marchisio zijn het ook niet waard voor de bedragen waarvoor ze nu aangeboden worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 08:53:
[...]

Kante, Pjanic, Matuidi en Marchisio zijn het ook niet waard voor de bedragen waarvoor ze nu aangeboden worden.
Klopt, alleen zijn ze wel wat beter en spelen ze op belangrijkere posities dan een back positie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tommiboy96
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 17-05-2024
Verwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 23:12:
[...]

Klopt. En hopelijk wordt je dan geband. Is echt te triest. :)
Dat zou idd moeten gebeuren maar we weten allemaal dat dat m niet gaat worden...

Psn: stone-face-lock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bean77 schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 09:37:
[...]

Klopt, alleen zijn ze wel wat beter en spelen ze op belangrijkere posities dan een back positie.
Ligt er aan hoeveel je je backs gebruikt. Fullbacks zijn toch redelijk belangrijk voor mij aangezien ik ze voor het opbouwen redelijk veel gebruik en Walker iemand is die zelfs de sterkste spits van de bal krijgt. Ook voor het verdedigen laat ik mijn fullbacks naar binnen komen zodat ik extra man heb staan aangezien de meeste tegenstanders die nog een beetje wat kunnen toch over het middenveld komen.

Er zijn ook zat mensen die nu al >100k uitgeven voor de Gea. En op die positie heb je nog minder invloed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 10:13:
[...]

Ligt er aan hoeveel je je backs gebruikt. Fullbacks zijn toch redelijk belangrijk voor mij aangezien ik ze voor het opbouwen redelijk veel gebruik en Walker iemand is die zelfs de sterkste spits van de bal krijgt. Ook voor het verdedigen laat ik mijn fullbacks naar binnen komen zodat ik extra man heb staan aangezien de meeste tegenstanders die nog een beetje wat kunnen toch over het middenveld komen.

Er zijn ook zat mensen die nu al >100k uitgeven voor de Gea. En op die positie heb je nog minder invloed.
Ik heb zelf Courtois, maar ik vind hem echt stukken beter dan Butland. Een (hele) goede keeper kan echt wel het verschil maken. Niet zozeer tegen ervaren spelers die trucjes kennen mbt afronden, maar tegen minder ervaren spelers pakken ze meer ballen. Gevoelsmatig ben ik daarvan overtuigd.
Backs hoeven alleen wat "domme" pace te hebben (evt met chem kaart) en liefst wat def en phy, maar als ze al in de weg lopen is het wel goed. Geen enkele goede speler gaat met zijn back opbouwen, te groot risico dat in de counter in het gat gedoken gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Laatst online: 06-10 17:01
Ik speel al een tijdje met een Serie A elftal wat na wat vervangen spelers eindelijk nu echt lekker speelt. Echter ben ik nog niet zo tevreden met mijn verdedigers. Ik speel nu met Armero - Koulibaly - Rudiger - Peres.

De enige die wil behouden is Armero, die ondanks de 75 rating echt fijn speelt.

Heeft iemand goed idee voor een vervanging. Ik ben niet de rijkste FUT speler, dus een Chiellini zal wel afvallen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog even terug komend op mijn eigen tekortkomingen: https://www.reddit.com/r/.../?st=ius2l16o&sh=8fc12625
Bean77 schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 10:21:
[...]

Ik heb zelf Courtois, maar ik vind hem echt stukken beter dan Butland. Een (hele) goede keeper kan echt wel het verschil maken. Niet zozeer tegen ervaren spelers die trucjes kennen mbt afronden, maar tegen minder ervaren spelers pakken ze meer ballen. Gevoelsmatig ben ik daarvan overtuigd.
Backs hoeven alleen wat "domme" pace te hebben (evt met chem kaart) en liefst wat def en phy, maar als ze al in de weg lopen is het wel goed. Geen enkele goede speler gaat met zijn back opbouwen, te groot risico dat in de counter in het gat gedoken gaat worden.
Misschien moet je je eens gaan inlezen over hoe belangrijk fullbacks zijn geworden voor het echte voetbal. Kijk maar naar Alaba of Roberto Carlos. Ze helpen het team mee zowel offensief als defensief. Ik praat dus niet over mensen als Willems die alleen maar offensief wat proberen toe te voegen.

Walker heeft met een sentinel chemistry fysiek en defence tegen de 90 aanzitten wat hem naar mijn mening net als vorig jaar de beste RB maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
Nou net me 2 zeldzame Mega pakketten geopend en me zeldzaam goud pakket. Efht helemaal niks gepackt.... John Terry was meeste waard...
Vriend van had ook niks, Bellarabi als hoogste :(

Iemand wél wat gepacked met die champions packs?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Jamesl schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 10:30:
Nou net me 2 zeldzame Mega pakketten geopend en me zeldzaam goud pakket. Efht helemaal niks gepackt.... John Terry was meeste waard...
Vriend van had ook niks, Bellarabi als hoogste :(

Iemand wél wat gepacked met die champions packs?
Een kapotte controller!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arwintju
Arwintju schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 08:32:
Oke, dus ik heb ineens een heel vage error op de PC. Dit gebeurt voor alsnog alleen op het moment dat ik naar my packs binnen Fifa ga. Dan krijg ik een direct X error. Kan misschien te maken hebben met de FUT weekend league awards want die heb ik opgehaald maar ik kan vervolgens dus niet naar My Packs binnen Ultimate team. Hebben meer mensen op de PC ditzelfde probleem?
Inmiddels opgelost. Bleek dat de texture van het zeldzaam goude spelers pakketje ontbrak die ik als prijs bij de WL had gekregen. Dit pakketje geopend via de WebApp en nergens meer last van. Toch wel slordig van EA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
Mooi post op Reddit, ik merk dat ook. Maar het meest irritante wat hij er niet in had staan is het feit dat als 2 spelers vrij staan waarvan 1 buitenspel dan zal de bal aaaaaaaaaaaaltijd naar de buitenspel staande speler gaan. Het maakt dan niet uit hoe hard je de passknop in drukt oid.

Edit: Overigens heb ik ook al meerdere keren gehad dat ik als vleugelspeler de bal wilde voorgeven maar de bal verloor tussen het drukken van de knop en de voorzet en dat dus mijn vleugelspeler de verdediger in stukken schopt. Met soms dan een rode kaart er bij.

[ Voor 18% gewijzigd door Terranova op 27-10-2016 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
Hahaha jij hebt dus ook geen ene pleuris gepakt :')

Pfff zit echt te twijfelen om die Scream Lukaku te kopen.... Ik heb het gevoel dat die morgen/zaterdag echt enorm stijgt in prijs en daarnaast lijkt het me ook een belachelijke speler

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Jamesl schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 10:43:
[...]

Hahaha jij hebt dus ook geen ene pleuris gepakt :')

Pfff zit echt te twijfelen om die Scream Lukaku te kopen.... Ik heb het gevoel dat die morgen/zaterdag echt enorm stijgt in prijs en daarnaast lijkt het me ook een belachelijke speler
Blijft speculeren, zijn stats blijven niet zo... dus voor die paar wedstrijden. Zonde geld, imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
bbblije schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 10:44:
[...]

Blijft speculeren, zijn stats blijven niet zo... dus voor die paar wedstrijden. Zonde geld, imo.
Voor 40 wedstrijden dus, en ja klopt maar zijn normale is al 50K en dit is en blijft een soort IF toch dus die zal altijd wel wat waard blijven...
Of iswat er nu op het kaartje staat al de booster stats? Nee toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jamesl schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 11:02:
[...]

Voor 40 wedstrijden dus, en ja klopt maar zijn normale is al 50K en dit is en blijft een soort IF toch dus die zal altijd wel wat waard blijven...
Of iswat er nu op het kaartje staat al de booster stats? Nee toch?
Nee dit zijn de waardes.

Edit: Ik heb nog 2 scream leenspelers. Balotelli en Mandzukic. Ga ik wel even van profiteren dit weekend :)

Afbeeldingslocatie: http://www.fifauteam.com/wp-content/uploads/2016/10/A1120-3.jpg

[ Voor 10% gewijzigd door Vissert op 27-10-2016 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 10:30:
Nog even terug komend op mijn eigen tekortkomingen: https://www.reddit.com/r/.../?st=ius2l16o&sh=8fc12625

[...]

Misschien moet je je eens gaan inlezen over hoe belangrijk fullbacks zijn geworden voor het echte voetbal. Kijk maar naar Alaba of Roberto Carlos. Ze helpen het team mee zowel offensief als defensief. Ik praat dus niet over mensen als Willems die alleen maar offensief wat proberen toe te voegen.

Walker heeft met een sentinel chemistry fysiek en defence tegen de 90 aanzitten wat hem naar mijn mening net als vorig jaar de beste RB maakt.
Je kan bij elke positie wel een discussie en argumenten aandragen dat die belangrijk is. Geen enkel weldenkende speler offert een centrale middenvelder of elke andere positie op om een betere back te hebben. Backs zijn en zullen altijd de minst belangrijke zijn, natuurlijk probeer je prijs/kwaliteit de beste te nemen als back, maar het is niet de plaats waar je je zuur verdiende coins aan gaat besteden. Dat doe je pas als de rest van je team op orde is.

edit: filmpje is user error

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vissert schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 11:03:
[...]

Nee dit zijn de waardes.

Edit: Ik heb nog 2 scream leenspelers. Balotelli en Mandzukic. Ga ik wel even van profiteren dit weekend :)

[afbeelding]
Ik heb ook Mandzukic voor 3 wedstrijden. Weet alleen niet of ik hem ga gebruiken, niet echt de snelheid wat ik gewend ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bean77 schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 11:11:
[...]

Ik heb ook Mandzukic voor 3 wedstrijden. Weet alleen niet of ik hem ga gebruiken, niet echt de snelheid wat ik gewend ben.
94 pace is te langzaam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
71 heeft die

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja maar check de afbeelding hierboven. De scream spelers krijgen een mega upgrade tijdens het Halloween weekend

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vissert schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 11:18:
Ja maar check de afbeelding hierboven. De scream spelers krijgen een mega upgrade tijdens het Halloween weekend
ah ik keek op de halloween kaart in de webapp
pfff wat een onzin die halloween boosts. Als Terry halloween boost had gekregen kon die Aubanoob makkelijk inhalen. En als iemand Auba inhaalt raken er mensen overstuur. Realisme weer compleet mesjokke bij EA.

Maar met 94 pace staat die in de basis :+

[ Voor 8% gewijzigd door Bean77 op 27-10-2016 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
Hmm leuk die chemistry styles toepassen op futhead, ik dacht dat je met bv basis chemistry style over +1 op kreeg maar het is dus heel anders?
Even reagerend op het Walker voorbeeld hierboven, als je walker basic geeft krijgt die al +4 defence en +3 fysiek, dan ga je als verdediger toch gewoon gelijk 3 ratings omhoog ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Terranova schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 10:42:
[...]

Mooi post op Reddit, ik merk dat ook. Maar het meest irritante wat hij er niet in had staan is het feit dat als 2 spelers vrij staan waarvan 1 buitenspel dan zal de bal aaaaaaaaaaaaltijd naar de buitenspel staande speler gaan. Het maakt dan niet uit hoe hard je de passknop in drukt oid.
Passing zit ook vreemd in elkaar maar dat heeft volgens mij ook met RNG te maken wat ik die post ook terug komt. Met assisted passing heeft Fifa er nog wel een handje van om naar de dichtstbijzijnde speler te spelen wat niet altijd even gunstig is. Vind het soms echt een prestatie als iemand keer op keer een bal over 20 meter perfect passen.
Bean77 schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 11:09:
[...]

edit: filmpje is user error
Kerel is 1 van de beste spelers ter wereld. Hij ervaart dit en het is ook echt een feit dat spelers soms random de bal weg tikken zonder user interactie. Had laatst nog Pro F8tal gewonnen waar alleen pros aan mee deden. Hoeft volgens mij geen excuus te verzinnen dat iets niet lukt.

Niet alles is een user error zoals al zovaak is aangegeven.
Jamesl schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 11:52:
Hmm leuk die chemistry styles toepassen op futhead, ik dacht dat je met bv basis chemistry style over +1 op kreeg maar het is dus heel anders?
Even reagerend op het Walker voorbeeld hierboven, als je walker basic geeft krijgt die al +4 defence en +3 fysiek, dan ga je als verdediger toch gewoon gelijk 3 ratings omhoog ofzo?
https://www.easports.com/...chemistry-works-in-fut-17 ;)

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2016 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donverdi073
  • Laatst online: 14-05 11:19
Terranova schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 10:29:
Ik speel al een tijdje met een Serie A elftal wat na wat vervangen spelers eindelijk nu echt lekker speelt. Echter ben ik nog niet zo tevreden met mijn verdedigers. Ik speel nu met Armero - Koulibaly - Rudiger - Peres.

Heeft iemand goed idee voor een vervanging. Ik ben niet de rijkste FUT speler, dus een Chiellini zal wel afvallen :(
Ik zelf speel al vanaf het begin met Alex Sandro - Miranda - Manolas - Florenzi Speelt echt Super :*)
Dit zijn ook niet de duurste spelers , allereerst zou ik Manolas en Florenzi kopen als ik jou was,
Beide snel en kunnen beide goed verdedigen.

Succes ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
Donverdi073 schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 12:03:
[...]

Ik zelf speel al vanaf het begin met Alex Sandro - Miranda - Manolas - Florenzi Speelt echt Super :*)
Dit zijn ook niet de duurste spelers , allereerst zou ik Manolas en Florenzi kopen als ik jou was,
Beide snel en kunnen beide goed verdedigen.

Succes ;)
Oeh bedankt! Die verdedigers klinken goed. Ik heb nu Peres met 92 pace, maar verdedigend is het niet zo veel. Armero met 87 pace werkt stukken beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 11:53:
[...]

Passing zit ook vreemd in elkaar maar dat heeft volgens mij ook met RNG te maken wat ik die post ook terug komt. Met assisted passing heeft Fifa er nog wel een handje van om naar de dichtstbijzijnde speler te spelen wat niet altijd even gunstig is. Vind het soms echt een prestatie als iemand keer op keer een bal over 20 meter perfect passen.

[...]

Kerel is 1 van de beste spelers ter wereld. Hij ervaart dit en het is ook echt een feit dat spelers soms random de bal weg tikken zonder user interactie. Had laatst nog Pro F8tal gewonnen waar alleen pros aan mee deden. Hoeft volgens mij geen excuus te verzinnen dat iets niet lukt.

Niet alles is een user error zoals al zovaak is aangegeven.

[...]

https://www.easports.com/...chemistry-works-in-fut-17 ;)
Vol in de bal sprinten en verwachten dat je de perfecte balbehandeling en first touch gaat krijgen? 8)7 Het filmpje is compleet een logisch gevolg van zijn handelen. Dat die gozer het anders wilt zien snap ik wel. Duizenden spelers willen dat hun spits doet wat ze denken, maar dat maakt onlogische acties nog legitiem.

Duidelijk user error dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arwintju
Bean77 schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 12:15:
[...]

Vol in de bal sprinten en verwachten dat je de perfecte balbehandeling en first touch gaat krijgen? 8)7 Het filmpje is compleet een logisch gevolg van zijn handelen. Dat die gozer het anders wilt zien snap ik wel. Duizenden spelers willen dat hun spits doet wat ze denken, maar dat maakt onlogische acties nog legitiem.

Duidelijk user error dus
Inderdaad user error. Duidelijk voorbeeld van de sprintknop misbruiken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja valt ook niet met jou te praten over bepaalde dingen. Gelukkig staan in de reacties niet dat mensen hetzelfde ervaren. Slechte first touches gebeuren ook zonder dat de sprint knop ingedrukt is en het is gewoon RNG wat dit veroorzaakt en je hebt hier geen enkele invloed op. Het enige wat je kunt doen is bij elk schot/pass/aanname of stap die je zet bidden dat het goed gaat en in jouw voordeel is.

Daarnaast is input delay nog iets wat speelt hoe goed de verbinding ook is. Geen idee waarom je hier niet op in gaat maar heel Reddit staat er vol mee en volgens mij wordt het ook elke keer weer benadrukt in de comments onder een Reddit post als deze.

Ik heb geen zin in weer een flame war/ruzie maar dat het je niet opvalt of er minder last van hebt of niet door hebt dat er random shit gebeurd betekent niet dat het bestaat. Als mensen die geld verdienen met Fifa lopen te klagen dat er cruciale dingen zijn die er vorig jaar niet in zaten zoals de input delay dan is dit wel iets om rekening mee te houden voor EA:
Now I think there was some sort of input delay on last gen for FIFA 14, but once PS4/XB1 came out, that issue disappeared.
Arwintju schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 12:53:
[...]

Inderdaad user error. Duidelijk voorbeeld van de sprintknop misbruiken!
Gelukkig lees je de tekst. Maar een filmpje zegt natuurlijk meer dan 1000 woorden :')

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2016 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Niels, input delay is er zeker en is bijzonder irritant en heeft erg veel invloed op de game als je snel moet handelen. Dit was er in FUT16 zeker niet waardoor vergelijkbare situaties tussen beide games compleet anders zijn.

Echter is dit wel hoe de game is op dit moment, en de vraag is of EA dit inderdaad als een issue/bug ziet of als onderdeel van de normale spelervaring. Ik hoop het eerste, maar ben bang dat dit als het laatste word gezien :(

Ik speel alleen FUT, maar is dit ook aanwezig in andere game modes?

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arwintju
Verwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 12:55:
[...]

Tja valt ook niet met jou te praten over bepaalde dingen. Gelukkig staan in de reacties niet dat mensen hetzelfde ervaren. Slechte first touches gebeuren ook zonder dat de sprint knop ingedrukt is en het is gewoon RNG wat dit veroorzaakt en je hebt hier geen enkele invloed op. Het enige wat je kunt doen is bij elk schot/pass/aanname of stap die je zet bidden dat het goed gaat en in jouw voordeel is.

Daarnaast is input delay nog iets wat speelt hoe goed de verbinding ook is. Geen idee waarom je hier niet op in gaat maar heel Reddit staat er vol mee en volgens mij wordt het ook elke keer weer benadrukt in de comments onder een Reddit post als deze.

Ik heb geen zin in weer een flame war/ruzie maar dat het je niet opvalt of er minder last van hebt of niet door hebt dat er random shit gebeurd betekent niet dat het bestaat. Als mensen die geld verdienen met Fifa lopen te klagen dat er cruciale dingen zijn die er vorig jaar niet in zaten zoals de input delay dan is dit wel iets om rekening mee te houden voor EA:

[...]

[...]

Gelukkig lees je de tekst. Maar een filmpje zegt natuurlijk meer dan 1000 woorden :')
Filmpje zegt inderdaad meer dan 1000 woorden. Ik kom dit niet of nauwelijks tegen hoor, puur omdat ik ben gaan letten op het gebruik van de sprintknop bij een aanname. Waar ik me wel in kan vinden is het af en toe simpelweg niet willen schieten terwijl je toch echt aangeeft dat hij moet schieten. Maar ook dit heb ik nauwelijks gezien. Kan me echter wel voorstellen dat dit als spelbrekend wordt gezien zeker als het net die kans is waar je gelijk kan komen of de winst binnen kan halen.

Wat ik wel hoogst irritant vind is het schakelen tussen spelers. Het gebeurt mij regelmatig dat ik een dreigende situatie makkelijk kan tegenhouden, maar vanwege het gewoonweg niet willen schakelen naar de man die ik wil er toch een zeer grote kans of zelf goal valt. Echter is dit niet zo makkelijk op te lossen vrees ik. Er is nu eenmaal een bepaald algoritme wat bepaald welke speler geselecteerd wordt. Dan kan het voorkomen dat je andere ideeën hebt en dat je eigenlijk slimmer bent dan het algoritme.

Daarnaast niet elke aanname, schot of kans is perfect. Soms bepaald de AI dat een bal klaarblijkelijk niet goed ligt om gelijk uit te halen. Ook niet elke first touch kan perfect zijn. Welkom in de wereld die voetbal heet. Misschien is het niet goed om in een spel dit soort 'fouten' in te bouwen omdat je dan inderdaad het gevoel krijgt dat de AI het voor jou verpest, maar het voegt wel een soort van realisme toe. Ik ervaar het dan ook zeker niet als spelbrekend.

[ Voor 13% gewijzigd door Arwintju op 27-10-2016 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheva
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 02-10 14:38
Terranova schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 10:29:

Miranda is wel fijn, 15.000 munten ongeveer. Weet niet of dat te behappen is voor je..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 05-10 00:29
Sheva schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 13:08:
[...]

Miranda is wel fijn, 15.000 munten ongeveer. Weet niet of dat te behappen is voor je..
Anders manolas die is aardig gelijk aan miranda, maar dan wel wat minder coins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arwintju schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 13:01:
[...]

Filmpje zegt inderdaad meer dan 1000 woorden. Ik kom dit niet of nauwelijks tegen hoor, puur omdat ik ben gaan letten op het gebruik van de sprintknop bij een aanname. Waar ik me wel in kan vinden is het af en toe simpelweg niet willen schieten terwijl je toch echt aangeeft dat hij moet schieten. Maar ook dit heb ik nauwelijks gezien. Kan me echter wel voorstellen dat dit als spelbrekend wordt gezien zeker als het net die kans is waar je gelijk kan komen of de winst binnen kan halen.

Daarnaast niet elke aanname, schot of kans is perfect. Soms bepaald de AI dat een bal klaarblijkelijk niet goed ligt om gelijk uit te halen. Ook niet elke first touch kan perfect zijn. Welkom in de wereld die voetbal heet. Misschien is het niet goed om in een spel dit soort 'fouten' in te bouwen omdat je dan inderdaad het gevoel krijgt dat de AI het voor jou verpest, maar het voegt wel een soort van realisme toe. Ik ervaar het dan ook zeker niet als spelbrekend.
Zoals ik zei. Ook zonder de sprint knop kan een speler soms een belabberde first touch hebben, zelfs over een afstand van 2 meter kan je de bal soms kwijtraken omdat de speler vergeten is hoe hij een bal aanneemt. Dan heb ik het niet over een bronzen speler maar gewoon op de beste spelers van de wereld die opeens geen bal fatsoenlijk kunnen aannemen zoals een Ronaldo.

Ik ben van mening dat fouten niet in het spel moeten zitten omdat dit nadelig kan zijn in bepaalde situaties, waardoor je door een stom iets waar je niks aan kunt doen opeens verliest. Het moet de gebruiker zijn die tijdens een sprint de bal op het doel schiet of alles te snel wil doen waardoor het mis gaat. Niet wanneer je rustig wilt opbouwen en de speler opeens de bal een compleet andere richting op speelt waardoor je balverlies lijdt tijdens een normale opbouw zonder gevaar/druk van de tegenstander. RNG is teveel aanwezig waardoor zelfs de beste spelers soms niet te gebruiken zijn omdat ze een off-day hebben. Uiteindelijk is dit gewoon pure manipulatie dat er bovenop de acties van de gebruiker nog een extra laag zit met random dingen die gedurende het spel geactiveerd worden.
Bossie schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 13:00:
@Niels, input delay is er zeker en is bijzonder irritant en heeft erg veel invloed op de game als je snel moet handelen. Dit was er in FUT16 zeker niet waardoor vergelijkbare situaties tussen beide games compleet anders zijn.

Echter is dit wel hoe de game is op dit moment, en de vraag is of EA dit inderdaad als een issue/bug ziet of als onderdeel van de normale spelervaring. Ik hoop het eerste, maar ben bang dat dit als het laatste word gezien :(

Ik speel alleen FUT, maar is dit ook aanwezig in andere game modes?
Met zowel online seizoenen als ProClubs heb ik het al meegemaakt dat er een delay is (ook na de patch) of dat een speler helemaal niet wil schieten. Het lijkt mij sterk dat EA dit als normale spelervaring ziet omdat ze zelf ook een redelijke prijzenpot hebben voor de "beste" Fifa speler en er daarnaast een E-sports product van willen maken. Het is te random nu en als je daar gedurende het spel over moet nadenken dan kom je niet meer aan spelen toe gok ik.

Ik vond persoonlijk dit nog wel een leuke reactie:
Watch all the shit players say we are just moaning because they think the AI defending is to do with their own skill level. Seen so many average Div5 players from 16, explain how happy they are and are now killing the higher divisions. I wonder why...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
Sheva schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 13:08:
[...]

Ja 15 is altijd wel te doen, heb ongeveer 200 spelers die niets meer dan clubvulling zijn de SBC's. Ik ben normaal meer van het pakjes kopen omdat ik eigenlijk altijd wel met een zelfde squad speel en ik stiekem verslaafd ben aan pakjes open maken :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arwintju
Verwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 13:14:
[...]

Zoals ik zei. Ook zonder de sprint knop kan een speler soms een belabberde first touch hebben, zelfs over een afstand van 2 meter kan je de bal soms kwijtraken omdat de speler vergeten is hoe hij een bal aanneemt. Dan heb ik het niet over een bronzen speler maar gewoon op de beste spelers van de wereld die opeens geen bal fatsoenlijk kunnen aannemen zoals een Ronaldo.

Ik ben van mening dat fouten niet in het spel moeten zitten omdat dit nadelig kan zijn in bepaalde situaties, waardoor je door een stom iets waar je niks aan kunt doen opeens verliest. Het moet de gebruiker zijn die tijdens een sprint de bal op het doel schiet of alles te snel wil doen waardoor het mis gaat. Niet wanneer je rustig wilt opbouwen en de speler opeens de bal een compleet andere richting op speelt waardoor je balverlies lijdt tijdens een normale opbouw zonder gevaar/druk van de tegenstander. RNG is teveel aanwezig waardoor zelfs de beste spelers soms niet te gebruiken zijn omdat ze een off-day hebben. Uiteindelijk is dit gewoon pure manipulatie dat er bovenop de acties van de gebruiker nog een extra laag zit met random dingen die gedurende het spel geactiveerd worden.
Tsja ik herken me er niet zo erg in moet ik zeggen. Ik heb nooit(!) dat een bal over 2 meter niet aankomt vanwege een foute aanname. Jij doet voorkomen alsof het bij jou elke wedstrijd minimaal 2/3x gebeurd en dan zet ik mijn vraagtekens bij de manier waarop je speelt. Ik ben zelf toch wel een ervaren Fifa speler. Speel het al jaren, zit al jaren op FUT in divisie 1 of daar tegenaan. dus ik mag toch wel meepraten dacht ik zo. Nogmaals ik ontken niet dat de problemen er totaal niet zijn, alleen ik heb er bijna nooit last van. Heb ik dan geluk? of is het gewoon een andere manier van spelen?

Met je tweede alinea ben ik het gedeeltelijk eens. Die fouten horen er niet in te zitten omdat je er als speler niet veel aan kan doen en je op cruciale momenten daar flink nadeel van kan hebben. Echter denk ik aan de andere kant dat je het er wel in moet hebben omdat voetbal nu eenmaal ook draait om dit soort fouten. Als elke aanname perfect zou zijn, dan zou dat toch ook raar ogen. Die discussie werd een paar jaar geleden namelijk gevoerd. Elke pass, elke aanname was toen perfect waarna ook veel spelers gingen klagen. Eigenlijk is het ook nooit goed natuurlijk. Mensen vinden altijd wel weer wat om over te klagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 12:55:
[...]

[...]

[...]

Zie bericht boven je :+

Input delay is wel irritant. Maar daar hebben we het eerder al over gehad. Net zozeer het niet koppen maar met de borst aannemen grappen etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arwintju schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 13:49:
[...]

Tsja ik herken me er niet zo erg in moet ik zeggen. Ik heb nooit(!) dat een bal over 2 meter niet aankomt vanwege een foute aanname. Jij doet voorkomen alsof het bij jou elke wedstrijd minimaal 2/3x gebeurd en dan zet ik mijn vraagtekens bij de manier waarop je speelt. Ik ben zelf toch wel een ervaren Fifa speler. Speel het al jaren, zit al jaren op FUT in divisie 1 of daar tegenaan. dus ik mag toch wel meepraten dacht ik zo. Nogmaals ik ontken niet dat de problemen er totaal niet zijn, alleen ik heb er bijna nooit last van. Heb ik dan geluk? of is het gewoon een andere manier van spelen?
Het is ook niet elke wedstrijd maar ik heb soms wel wedstrijden achter elkaar dat ik als eerste scoor en mijn spelers dan heel anders aanvoelen. Ik kan mij prima 7 minuten achter elkaar concentreren en ga niet achterover leunen na een voorsprong omdat ik dit spel inmiddels wel ken. Ik heb vorig jaar ook gewoon meegedaan in de hogere divisies dus ik neem aan dat ik ook kan meepraten. Heb wel wat wedstrijden opgenomen maar moet er even voor gaan zitten wil ik de juiste beelden eruit halen om te laten zien wat ik bedoel en hoe gelukkig een persoon soms kan zijn.
Arwintju schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 13:49:
Met je tweede alinea ben ik het gedeeltelijk eens. Die fouten horen er niet in te zitten omdat je er als speler niet veel aan kan doen en je op cruciale momenten daar flink nadeel van kan hebben. Echter denk ik aan de andere kant dat je het er wel in moet hebben omdat voetbal nu eenmaal ook draait om dit soort fouten. Als elke aanname perfect zou zijn, dan zou dat toch ook raar ogen. Die discussie werd een paar jaar geleden namelijk gevoerd. Elke pass, elke aanname was toen perfect waarna ook veel spelers gingen klagen. Eigenlijk is het ook nooit goed natuurlijk. Mensen vinden altijd wel weer wat om over te klagen.
Het hoort tussen je oren zitten en niet in het spel. Het hoeft van mij echt geen Arcade spel zijn waar elke pass perfect is ongeacht welke speler het uitvoert en hetzelfde geldt voor een schot op doel. Dan ging ik wel PES spelen. Maar je hebt met die spel nu naast wat er tussen de oren gebeurd ook te maken dat het spel soms echt een gebruiker helpt om meer balans te krijgen.

Het blijft vreemd dat ondanks dat je gewoon gefocust blijft op passing en alle andere dingen dat het soms een heel ander resultaat oplevert wat keer op keer nadelig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bean77 schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 14:16:
[...]

Zie bericht boven je :+

Input delay is wel irritant. Maar daar hebben we het eerder al over gehad. Net zozeer het niet koppen maar met de borst aannemen grappen etc.
Met de borst aannemen is geen input delay maar meer een foute implementatie in de code. Je ziet soms ook wel een speler voorover bukken om een bal te koppen dus het kan ook anders. Sommige ballen op de borst zijn ook echt projectielen die met dezelfde snelheid weer de andere kant op gaan (vooruit wanneer je de bal uit trapt naar een speler).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arwintju
Verwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 14:19:
[...]

Het is ook niet elke wedstrijd maar ik heb soms wel wedstrijden achter elkaar dat ik als eerste scoor en mijn spelers dan heel anders aanvoelen. Ik kan mij prima 7 minuten achter elkaar concentreren en ga niet achterover leunen na een voorsprong omdat ik dit spel inmiddels wel ken. Ik heb vorig jaar ook gewoon meegedaan in de hogere divisies dus ik neem aan dat ik ook kan meepraten. Heb wel wat wedstrijden opgenomen maar moet er even voor gaan zitten wil ik de juiste beelden eruit halen om te laten zien wat ik bedoel en hoe gelukkig een persoon soms kan zijn.

[...]

Het hoort tussen je oren zitten en niet in het spel. Het hoeft van mij echt geen Arcade spel zijn waar elke pass perfect is ongeacht welke speler het uitvoert en hetzelfde geldt voor een schot op doel. Dan ging ik wel PES spelen. Maar je hebt met die spel nu naast wat er tussen de oren gebeurd ook te maken dat het spel soms echt een gebruiker helpt om meer balans te krijgen.

Het blijft vreemd dat ondanks dat je gewoon gefocust blijft op passing en alle andere dingen dat het soms een heel ander resultaat oplevert wat keer op keer nadelig zijn.
Kijk hier kan ik me dan weer iets beter in vinden.

Waar je nu op doelt, dat zul je zelf ongetwijfeld al weten, is het feit dat het momentum verplaatst wordt. Dat mogen ze er van mij inderdaad per direct uit halen. Ook al heb ik ook hier weer niet zo vaak last van, tenminste dat ik daardoor verlies, is dit inderdaad wel spelbrekend omdat dit echt totaal buiten je macht om is. Bedoelt om het verschil tussen een team met messi, ronaldo, suarez etc te temperen zodat je met een minder team ook nog een kans maakt. Helaas slaat dit door en dan kan het lijken alsof je inderdaad 2 tegenstanders in 1 wedstrijd hebt.

Ook hier zit alleen wel bij dat je natuurlijk hierom wel gefrustreerd raakt en frustratie is nu eenmaal niet bevorderlijk voor hoe je speelt en de keuzes die je maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PetrCech_3
Is er iemand die hier nog verder op kan borduren?
http://www.futhead.com/17/squads/1688904/
Ik zie door de bomen het bos even niet meer. Krijg ze niet allemaal op 9. Zuur...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thomas18GT
PetrCech_3 schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 14:52:
Is er iemand die hier nog verder op kan borduren?
http://www.futhead.com/17/squads/1688904/
Ik zie door de bomen het bos even niet meer. Krijg ze niet allemaal op 9. Zuur...
Baines LB en de rest bundesliga?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PetrCech_3
Thomas18GT schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 14:56:
[...]

Baines LB en de rest bundesliga?
Ja, dat was me idd gelukt. Maar zocht nog een derde League (SerieA of LaLiga). Maar dan is t aardig lastig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PetrCech_3 schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 15:12:
[...]

Ja, dat was me idd gelukt. Maar zocht nog een derde League (SerieA of LaLiga). Maar dan is t aardig lastig..
Je hebt baines nodig om mirallas op chemistry te houden.

centrale verdediger + keeper driehoek moet wel lukken van een andere league.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jaap.
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 07-10 06:45
Ik weet dat ik hier niet heel actief mee post (en dus wellicht minder recht van spreken heb), maar ik lees wel trouw mee. Valt me wel op dat jullie nogal in herhaling blijven vallen over zaken waar je weinig tot geen invloed op hebt. Ik snap dat het enerzijds irriteert, maar er over door blijven zagen schiet toch ook niet op? Het lijkt deze editie in dit topic meer (dan voorgaande jaren) te gaan over het afzeiken van elkaar/de game dan over andere dingen.

Ik ben eigenlijk veel meer benieuwd naar de verschillende teams waar jullie mee spelen. Zelf had ik in het begin heel erg veel moeite met zowel de verandering in gameplay als in het vinden van het juiste team. Was ook erg gefrustreerd aangezien ik vorige edities moeiteloos tot aan divisie 3 kon raken en nu niet eens uit de 10e kon komen.

Na lang zoeken echter een interessante hybrid kunnen ontwikkelen: http://www.futbin.com/17/squad/199571.
Helaas net te laat voor OTW Kante :( had/heb mijn coins nog in investeringen zitten waardoor ik 'm niet tijdig kon aankopen, nu maar even doorsparen. Umtiti en Renato zijn echter elke coins waard: wat een ontzettende beesten. Heb inmiddels de game redelijk onder de knie en dus ook de weg omhoog ingeslagen: zit inmiddels in divisie 7 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas18GT
JapieTalent schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 15:16:
Ik weet dat ik hier niet heel actief mee post (en dus wellicht minder recht van spreken heb), maar ik lees wel trouw mee. Valt me wel op dat jullie nogal in herhaling blijven vallen over zaken waar je weinig tot geen invloed op hebt. Ik snap dat het enerzijds irriteert, maar er over door blijven zagen schiet toch ook niet op? Het lijkt deze editie in dit topic meer (dan voorgaande jaren) te gaan over het afzeiken van elkaar/de game dan over andere dingen.

Ik ben eigenlijk veel meer benieuwd naar de verschillende teams waar jullie mee spelen. Zelf had ik in het begin heel erg veel moeite met zowel de verandering in gameplay als in het vinden van het juiste team. Was ook erg gefrustreerd aangezien ik vorige edities moeiteloos tot aan divisie 3 kon raken en nu niet eens uit de 10e kon komen.

Na lang zoeken echter een interessante hybrid kunnen ontwikkelen: http://www.futbin.com/17/squad/199571.
Helaas net te laat voor OTW Kante :( had/heb mijn coins nog in investeringen zitten waardoor ik 'm niet tijdig kon aankopen, nu maar even doorsparen. Umtiti en Renato zijn echter elke coins waard: wat een ontzettende beesten. Heb inmiddels de game redelijk onder de knie en dus ook de weg omhoog ingeslagen: zit inmiddels in divisie 7 :)
Leuk zo'n positieve bijdrage! :)

En ook een heel leuk team zeg! Hoe bevalt firminho in de spits?

Dit wil ik zelf gaan bouwen, eventueel met wat upgrades als de prijzen nog dalen:

http://www.futbin.com/17/squad/192232

[ Voor 4% gewijzigd door Thomas18GT op 27-10-2016 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arwintju schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 14:26:
[...]

Kijk hier kan ik me dan weer iets beter in vinden.

Waar je nu op doelt, dat zul je zelf ongetwijfeld al weten, is het feit dat het momentum verplaatst wordt. Dat mogen ze er van mij inderdaad per direct uit halen. Ook al heb ik ook hier weer niet zo vaak last van, tenminste dat ik daardoor verlies, is dit inderdaad wel spelbrekend omdat dit echt totaal buiten je macht om is. Bedoelt om het verschil tussen een team met messi, ronaldo, suarez etc te temperen zodat je met een minder team ook nog een kans maakt. Helaas slaat dit door en dan kan het lijken alsof je inderdaad 2 tegenstanders in 1 wedstrijd hebt.

Ook hier zit alleen wel bij dat je natuurlijk hierom wel gefrustreerd raakt en frustratie is nu eenmaal niet bevorderlijk voor hoe je speelt en de keuzes die je maakt.
Volgens EA zou momentum uit het spel gehaald zijn (je had vroeger immers zo'n momentum balkje). Daarnaast had je in bijvoorbeeld Fifa 12/13 ook player morale wat misschien achter de schermen er nog steeds in zit wat misschien ook de reden is dat spelers er soms wel en soms niet staan.

Afbeeldingslocatie: http://www.fifauteam.com/pt/wp-content/uploads/2013/03/A161-9.jpg

Momentum is volgens mij nog steeds onderdeel van het spel omdat het soms wel heel vreemd is hoeveel geluk iemand (of je dat nu zelf hebt of de tegenstander) hebt gedurende het spel. Het valt mij ook op hoe iemand van een beginner opeens kan veranderen naar een speler die opeens alles kan tot bijna het extreme.

Mocht momentum niet bestaan dan gok ik dat RNG een hele belangrijke rol kan spelen waar balans misschien ook een rol speelt. Wat leuk zou zijn aan een random getal is dat het elke keer anders zijn. In de praktijk is dit echter anders zoals Dilbert ook al een keer heeft omschreven in een cartoon:
Afbeeldingslocatie: http://assets.amuniversal.com/321a39e06d6401301d80001dd8b71c47

Als voorbeeld pakken we Mesut Ozil er even bij met 89 short passing. Met zijn linkerbeen (sterke been) zou hij dus laten we zeggen 9 van de 10 passes perfect moeten kunnen spelen naar een medespeler (99 is het hoogst haalbare. Daarnaast is het maar een beetje gokwerk wat ik nu doe). Zijn passing zou dus bijna perfect moeten zijn zolang hij goed staat (balans) en zijn linkerbeen gebruikt. Echter zie je soms dat zelfs spelers met een goede passing belabberde ballen geven of aan gewoon direct aan de tegenstander geven doordat een random getal nadelig uitpakt (die 10% in Ozil zijn geval).

Als ik zie dat het mis gaat dan ga ik van nature al rustiger spelen, maar dan kan het nog zijn dat het fout gaat wanneer geen enkele speler rent en dus een bal zou moeten kunnen aannemen (dat zou je denken).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Het is idd ook wat mij betreft wennen met de grote W. De ene keer lijken de boyz alles te snappen wat ik ze via het pedalen paneel te doen geef. Om later geen schot op doel te krijgen. Al ben ik wel van mening dat dit puur door het toedoen van de tegenstander is, zetten meer druk oid.

Ik kan zelf helemaal niets met 4321. Ik switch tussen deze opstellingen: http://www.futbin.com/17/squad/199657 en http://www.futbin.com/17/squad/199665

Ik ben 352 gaan spelen op aanraden van een vriend, zelf heb ik het meeste succes met 4312.

Astronaut is een god voor mij, Walcott kan ik niet mee omgaan. Hij scoort, maar niet zoals ik het voor ogen heb. Gekocht voor 130K, wil nog niet in de zure appel bijten :/ Mata met Catalyst is een wonder werker! Kanté is gehyped! Koscielny is geen 40K waard, maar "iets met wat de gek er voor betaald". Godin en Giménez deden het ook goed voor me, combineren alleen lastig met een BPL team. "Klinische" spitsen zijn dit jaar schaars, Auba staat boven aan mijn lijstje.. Mss dat ik een team met hem voor de Kerst kan betalen ;)

Vorige jaren altijd met dit gespeeld (mijn UT) maar deze opstelling doet het dit jaar niet voor me :( http://www.futbin.com/17/squad/199704

[ Voor 8% gewijzigd door bbblije op 27-10-2016 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Thomas18GT schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 15:19:
[...]

Leuk zo'n positieve bijdrage! :)

En ook een heel leuk team zeg! Hoe bevalt firminho in de spits?

Dit wil ik zelf gaan bouwen, eventueel met wat upgrades als de prijzen nog dalen:

http://www.futbin.com/17/squad/192232
Thanks! Het kostte even puzzelen, maar uiteindelijk ben ik erg tevreden met mijn team, en is er voldoende mogelijkheid tot upgraden zonder dat de identiteit van de hybrid weg valt.

Firminho heb ik er pas 3 wedstrijden nadat ik Wilson (dra-ma-tisch qua afwerken) en Kane (te statisch/traag in handelingssnelheid) geprobeerd en afgeschreven heb. Musa wil ik uit principe niet in mijn team, waardoor Vardy (Wilson 2?), Costa (Kane 2?) en Firmino overbleven, waarna ik de goedkoopste optie het eerst heb geprobeerd. Tot nog toe geen klagen, 2 uit 3 en hij speelt lekker mee. Hopelijk kan ik ooit ergens IF Sanchez of Aguero betalen want die lijken me goed te passen in mijn team/spel.

Jou team ziet er ook goed uit. Ben wel benieuwd naar je ervaringen met Robben. Vond 'm vorig jaar heerlijk aan die rechterkant en was de eerste naam in al mijn teams vanaf dat ik 'm kon betalen. Heb 'm dit jaar nog niet zelf geprobeerd, maar ben op basis van de games tegen hem niet erg onder de indruk moet ik zeggen.
Eveneens ben ik benieuwd hoe Ramos bevalt. Ik heb meerdere mensen in streams horen 'klagen' dat hij ietwat te veel aanvallend bezig is.
bbblije schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 15:29:
[...]

Het is idd ook wat mij betreft wennen met de grote W. De ene keer lijken de boyz alles te snappen wat ik ze via het pedalen paneel te doen geef. Om later geen schot op doel te krijgen. Al ben ik wel van mening dat dit puur door het toedoen van de tegenstander is, zetten meer druk oid.

Ik kan zelf helemaal niets met 4321. Ik switch tussen deze opstellingen: http://www.futbin.com/17/squad/199657 en http://www.futbin.com/17/squad/199665

Ik ben 352 gaan spelen op aanraden van een vriend, zelf heb ik het meeste succes met 4312.

Astronaut is een god voor mij, Walcott kan ik niet mee omgaan. Hij scoort, maar niet zoals ik het voor ogen heb. Gekocht voor 130K, wil nog niet in de zure appel bijten :/ Mata met Catalyst is een wonder werker! Kanté is gehyped! Koscielny is geen 40K waard, maar "iets met wat de gek er voor betaald". Godin en Giménez deden het ook goed voor me, combineren alleen lastig met een BPL team. Spitsen zijn dit jaar schaars, Auba staat boven aan mijn lijstje.. Mss dat ik een team met hem voor de Kerst kan betalen ;)

Vorige jaren altijd met dit gespeeld (mijn UT) maar deze opstelling doet het dit jaar niet voor me :( http://www.futbin.com/17/squad/199704
Vorig jaar was 352 ook een van mijn favorieten, echter vielen de tegendoelpunten bij mij in het begin als rijpe appels waardoor ik toch maar voor een iets behoudender formatie ben gegaan met 4 verdedigers. Ik prefereer juist de 4321 boven de 433 opstellingen omdat ik de buitenspelers in die 433 opstellingen te veel aan de zijkant vind staan waardoor ballen langer onderweg zijn en ik (voor mijn gevoel) minder snel/lekker kan rondtikken. Is Bailly niet een betere keus in je eerste team dan Clichy? (misschien persoonlijke voorkeur maar vind die gast nogal matig).

Ik vind Kante niet gehyped eigenlijk, ik zou er zo weer 40k voor neertellen: ondanks dat hij klein is zit hij overal tussen, staat z'n mannetje en is zowel voor als achterin (op het juiste moment) te vinden. Samen met Sanches en Umtiti 3 personen die dit team zeker niet meer uitgaan. Daarom baal ik stiekem ook behoorlijk dat ik net te laat was voor de OTW Kante.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JapieTalent schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 15:16:

Iedereen heeft even veel recht van spreken. Meestal :+

Al overwogen om andere formatie te gebruiken? Ik was in 16 groot fan van de 4-3-2-1 maar ik speel nu meer defensief met de 4-2-3-1. Daar en tegen toch vaak het team met meer bal bezit.

Mijn twee formaties op dit moment:

BPL
http://www.futbin.com/17/squad/180108

Serie A:
http://www.futbin.com/17/squad/180068
Verwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 14:21:
[...]

Met de borst aannemen is geen input delay maar meer een foute implementatie in de code. Je ziet soms ook wel een speler voorover bukken om een bal te koppen dus het kan ook anders. Sommige ballen op de borst zijn ook echt projectielen die met dezelfde snelheid weer de andere kant op gaan (vooruit wanneer je de bal uit trapt naar een speler).
Wat is jouw gemiddelde passing percentage aan het eind van de wedstrijd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vissert schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 15:49:
[...]
Wat is jouw gemiddelde passing percentage aan het eind van de wedstrijd?
85-90% maar dit heeft te maken dat ik korte balen doe en driehoekjes maak. Zodra het lange ballen over afstand zijn dan zie ik vaak dat ondanks dat ik gewoon richt hij niet altijd naar de speler gaat waar ik naar richt met assisted passing. Kijk soms naar beneden of ik mijn controller niet verkeerd om heb :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
Verwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 15:56:
[...]

85-90% maar dit heeft te maken dat ik korte balen doe en driehoekjes maak. Zodra het lange ballen over afstand zijn dan zie ik vaak dat ondanks dat ik gewoon richt hij niet altijd naar de speler gaat waar ik naar richt met assisted passing. Kijk soms naar beneden of ik mijn controller niet verkeerd om heb :+
Dat gevoel ken ik :P

Ik wil eigenlijk altijd nog eens een video maken met een wedstrijd waarin ik mijn analoge movement track en ga koppelen aan acties op het veld. Ik denk echt dat je soms echt hele vreemde dingen krijgt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Verwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 15:56:
[...]

Ik had vanochtend zo'n match.. Na mijn 2-0 begon de tegenstander meer druk te zetten, Walflop nam de bal voor open doel op z'n borst en daarna was het 60 min vechten om niet 2-2 gelijk te komen. Heb het godzijdank met 2-1 gewonnen, maar daarna moet ik de controller ook neerleggen.

Afbeeldingslocatie: http://www.troll.me/images/baby-cry/no-more.jpg

Nu ik al jullie mooie hybrids zie zit ik er ook aan te denken de knoop door te hakken en iedereen uit mijn club op straat te zetten. Weg met het oude, tijd voor het nieuwe: http://www.futbin.com/17/squad/199912 ??

[ Voor 12% gewijzigd door bbblije op 27-10-2016 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas18GT
JapieTalent schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 15:48:
[...]

Thanks! Het kostte even puzzelen, maar uiteindelijk ben ik erg tevreden met mijn team, en is er voldoende mogelijkheid tot upgraden zonder dat de identiteit van de hybrid weg valt.

Firminho heb ik er pas 3 wedstrijden nadat ik Wilson (dra-ma-tisch qua afwerken) en Kane (te statisch/traag in handelingssnelheid) geprobeerd en afgeschreven heb. Musa wil ik uit principe niet in mijn team, waardoor Vardy (Wilson 2?), Costa (Kane 2?) en Firmino overbleven, waarna ik de goedkoopste optie het eerst heb geprobeerd. Tot nog toe geen klagen, 2 uit 3 en hij speelt lekker mee. Hopelijk kan ik ooit ergens IF Sanchez of Aguero betalen want die lijken me goed te passen in mijn team/spel.

Jou team ziet er ook goed uit. Ben wel benieuwd naar je ervaringen met Robben. Vond 'm vorig jaar heerlijk aan die rechterkant en was de eerste naam in al mijn teams vanaf dat ik 'm kon betalen. Heb 'm dit jaar nog niet zelf geprobeerd, maar ben op basis van de games tegen hem niet erg onder de indruk moet ik zeggen.
Eveneens ben ik benieuwd hoe Ramos bevalt. Ik heb meerdere mensen in streams horen 'klagen' dat hij ietwat te veel aanvallend bezig is.
Persoonlijk vind ik Costa op zich best fijn, met 2 snelle buitenspelers eromheen dan. Liever heb ik ook een wendbare spits, zoals bijvoorbeeld Musa ;) of Vardy. Maar als Firminho het goed doet zou ik hem lekker houden.

Robben is een beetje lastig dit jaar, een stuk trager dan vorig jaar jammer genoeg. Misschien nog de RM Costa zien te regelen en dan Reus op LF proberen, maar dan moeten eerst die screamprijzen omlaag :+

Ramos is een beest, de enige verdediger die ik heb gehad die Auba echt elke keer af weet te stoppen, wat mij betreft de beste verdediger van het spel :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bbblije schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 16:01:
[...]

Ik had vanochtend zo'n match.. Na mijn 2-0 begon de tegenstander meer druk te zetten, Walflop nam de bal voor open doel op z'n borst en daarna was het 60 min vechten om niet 2-2 gelijk te komen. Heb het godzijdank met 2-1 gewonnen, maar daarna moet ik de controller ook neerleggen.

[afbeelding]

Nu ik al jullie mooie hybrids zie zit ik er ook aan te denken de knoop door te hakken en iedereen uit mijn club op straat te zetten. Weg met het oude, tijd voor het nieuwe: http://www.futbin.com/17/squad/199912 ??
Meer druk vind ik wel meevallen. Zeker in divisie 6/7 waar ik mij mee moet vermaken. Had tijdens mijn laatste potje een tegenstander die er niks van kon. Ik had gekeken hoe hij zou reageren als ik hem meer ruimte gaf en hij kon uiteindelijk een goal maken. Na die goal wat meer pressie gedaan en uiteindelijk nog 2 doelpunten kunnen scoren. Tijdens dit potje merkte ik dat ik nog prima kon scoren na het doelpunt van de tegenstander, is wel eens anders geweest.

Wat betreft je team. Ik zou in plaats van Durm de nieuweling Guerreiro nemen. Iets minder fysiek maar was voor mij persoonlijk super met online seizoenen.
Terranova schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 16:00:
[...]

Dat gevoel ken ik :P

Ik wil eigenlijk altijd nog eens een video maken met een wedstrijd waarin ik mijn analoge movement track en ga koppelen aan acties op het veld. Ik denk echt dat je soms echt hele vreemde dingen krijgt.
Je had op Reddit ook wel iemand die vorig jaar met de trainer aan speelde om dit te bevestigen. Je zag dus gewoon een pijl van de trainer maar de bal ging uiteindelijk niet die richting op :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Thomas18GT schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 16:07:
[...]

Persoonlijk vind ik Costa op zich best fijn, met 2 snelle buitenspelers eromheen dan. Liever heb ik ook een wendbare spits, zoals bijvoorbeeld Musa ;) of Vardy. Maar als Firminho het goed doet zou ik hem lekker houden.

Robben is een beetje lastig dit jaar, een stuk trager dan vorig jaar jammer genoeg. Misschien nog de RM Costa zien te regelen en dan Reus op LF proberen, maar dan moeten eerst die screamprijzen omlaag :+

Ramos is een beest, de enige verdediger die ik heb gehad die Auba echt elke keer af weet te stoppen, wat mij betreft de beste verdediger van het spel :9~
Costa staat nog wel op het lijstje om te proberen, maar aangezien ik mijn coins heb geinvesteerd en het op dit moment even niet had liggen heb ik de goedkoopste optie genomen. :)

Ik hoop dat de screamprijzen juist door het dak gaan want daar zitten mijn centjes haha :) Morgenavond maar eens zien of het een verstandige investering is gebleken of helaas weggegooid geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Durm is sentiment, ookal is hij redelijk jong :P 83 stamina voor een back is toch wel lekker hoor!

Divisie 5 is het verste dat ik het dit jaar geschopt heb, momenteel het veld in divisie 6 aan het stofzuigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PetrCech_3
Iemand van jullie ervaring met Martinez van Bayern? Die pace van hem werkt natuurlijk niet mee... Lijkt het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bbblije schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 16:17:
[...]

Durm is sentiment, ookal is hij redelijk jong :P 83 stamina voor een back is toch wel lekker hoor!

Divisie 5 is het verste dat ik het dit jaar geschopt heb, momenteel het veld in divisie 6 aan het stofzuigen.
Divisie 6 :P Maar neem aan dat de combinatie van Martial, Griezmann en Williams wel wat schade aan kan richten op de counter. Moet mij maar verlagen nu om wedstrijden te winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bbblije schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 16:01:
[...]

[afbeelding]

Haha vandaag zit bij mij de grap elke keer in blessuretijd. Net een potje dat ik 2-1 voorsta, gelijkmaker wordt gemaakt in de 90ste minuut en vervolgens prik ik de winnende er nog in :P En net een potje dat ik 1-2 achter sta en weer ver in blessure tijd de gelijkmaker maak. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Bean77 schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 16:26:
[...]

Haha vandaag zit bij mij de grap elke keer in blessuretijd. Net een potje dat ik 2-1 voorsta, gelijkmaker wordt gemaakt in de 90ste minuut en vervolgens prik ik de winnende er nog in :P En net een potje dat ik 1-2 achter sta en weer ver in blessure tijd de gelijkmaker maak. :+
In mijn beleving is die blessure tijd ook complete bs. Soms duren 2 min een eeuwigheid, en een andere keer zijn de 4 minuten met 2x knipperen voorbij... A game that keeps on giving ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Bean77 schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 16:26:
[...]

Jij hebt gewoon het omgekeerde als wat andere mensen ervaren :') Wees er blij mee
Pagina: 1 ... 32 ... 190 Laatste

Let op:
Let op: handelen in coins is door EA niet toegestaan. Het is dan ook niet toegestaan dit in dit topic te bespreken.