Thanks! Het kostte even puzzelen, maar uiteindelijk ben ik erg tevreden met mijn team, en is er voldoende mogelijkheid tot upgraden zonder dat de identiteit van de hybrid weg valt.
Firminho heb ik er pas 3 wedstrijden nadat ik Wilson (dra-ma-tisch qua afwerken) en Kane (te statisch/traag in handelingssnelheid) geprobeerd en afgeschreven heb. Musa wil ik uit principe niet in mijn team, waardoor Vardy (Wilson 2?), Costa (Kane 2?) en Firmino overbleven, waarna ik de goedkoopste optie het eerst heb geprobeerd. Tot nog toe geen klagen, 2 uit 3 en hij speelt lekker mee. Hopelijk kan ik ooit ergens IF Sanchez of Aguero betalen want die lijken me goed te passen in mijn team/spel.
Jou team ziet er ook goed uit. Ben wel benieuwd naar je ervaringen met Robben. Vond 'm vorig jaar heerlijk aan die rechterkant en was de eerste naam in al mijn teams vanaf dat ik 'm kon betalen. Heb 'm dit jaar nog niet zelf geprobeerd, maar ben op basis van de games tegen hem niet erg onder de indruk moet ik zeggen.
Eveneens ben ik benieuwd hoe Ramos bevalt. Ik heb meerdere mensen in streams horen 'klagen' dat hij ietwat te veel aanvallend bezig is.
bbblije schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 15:29:
[...]
Het is idd ook wat mij betreft wennen met de grote W. De ene keer lijken de boyz alles te snappen wat ik ze via het pedalen paneel te doen geef. Om later geen schot op doel te krijgen. Al ben ik wel van mening dat dit puur door het toedoen van de tegenstander is, zetten meer druk oid.
Ik kan zelf helemaal niets met 4321. Ik switch tussen deze opstellingen:
http://www.futbin.com/17/squad/199657 en
http://www.futbin.com/17/squad/199665
Ik ben 352 gaan spelen op aanraden van een vriend, zelf heb ik het meeste succes met 4312.
Astronaut is een god voor mij, Walcott kan ik niet mee omgaan. Hij scoort, maar niet zoals ik het voor ogen heb. Gekocht voor 130K, wil nog niet in de zure appel bijten

Mata met Catalyst is een wonder werker! Kanté is gehyped! Koscielny is geen 40K waard, maar "iets met wat de gek er voor betaald". Godin en Giménez deden het ook goed voor me, combineren alleen lastig met een BPL team. Spitsen zijn dit jaar schaars, Auba staat boven aan mijn lijstje.. Mss dat ik een team met hem voor de Kerst kan betalen
Vorige jaren altijd met dit gespeeld (mijn UT) maar deze opstelling doet het dit jaar niet voor me
http://www.futbin.com/17/squad/199704
Vorig jaar was 352 ook een van mijn favorieten, echter vielen de tegendoelpunten bij mij in het begin als rijpe appels waardoor ik toch maar voor een iets behoudender formatie ben gegaan met 4 verdedigers. Ik prefereer juist de 4321 boven de 433 opstellingen omdat ik de buitenspelers in die 433 opstellingen te veel aan de zijkant vind staan waardoor ballen langer onderweg zijn en ik (voor mijn gevoel) minder snel/lekker kan rondtikken. Is Bailly niet een betere keus in je eerste team dan Clichy? (misschien persoonlijke voorkeur maar vind die gast nogal matig).
Ik vind Kante niet gehyped eigenlijk, ik zou er zo weer 40k voor neertellen: ondanks dat hij klein is zit hij overal tussen, staat z'n mannetje en is zowel voor als achterin (op het juiste moment) te vinden. Samen met Sanches en Umtiti 3 personen die dit team zeker niet meer uitgaan. Daarom baal ik stiekem ook behoorlijk dat ik net te laat was voor de OTW Kante.