Ja, ik! Ik vind 'm best wel prima hoor, maar moet wel zeggen dat hij bij mij tussen Lahm en OTW Umtiti staat dus dat compenseert ook enigszins.PetrCech_3 schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 16:25:
Iemand van jullie ervaring met Martinez van Bayern? Die pace van hem werkt natuurlijk niet mee... Lijkt het.
Dat is een heel stuk makkelijkerVerwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 16:13:
Je had op Reddit ook wel iemand die vorig jaar met de trainer aan speelde om dit te bevestigen. Je zag dus gewoon een pijl van de trainer maar de bal ging uiteindelijk niet die richting op
Zo jammer vind ik het, het lijkt wel of ze niet van tiki taka houden bij EA. Als ik snel rond blijf passen dan gaat het vanzelf opeens uit het niets fout.
Ik ben ook veranderd naar 4-3-2-1. Ben benieuwd op welke vlakken ik nog winst kan behalen: https://www.easports.com/...Id=fJEiEkQSnMnMQ:FFA17PS4
Middenveld zat ik aan te denken Can, Kante en milner. Spits blijft beetje lastig aangezien ik met Aguero heerlijk speel maar niet te betalen is
Middenveld zat ik aan te denken Can, Kante en milner. Spits blijft beetje lastig aangezien ik met Aguero heerlijk speel maar niet te betalen is
Verwijderd
Als je 3 hoekjes kunt vormen dan gaat het wel goed maar dit is ook erg inconsistent en werkt niet altijd als je spelers naar je toe roept. Op deze manier kun je op zich wel snel de bal rondspelen maar het gaat op een gegeven moment mis omdat een bal de verkeerde kant op gaat zeker ?Terranova schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 16:48:
[...]
Dat is een heel stuk makkelijker![]()
Zo jammer vind ik het, het lijkt wel of ze niet van tiki taka houden bij EA. Als ik snel rond blijf passen dan gaat het vanzelf opeens uit het niets fout.
Net Chiellini 88 en Sandro 84 gekregen uit een megapack door gold 1 te winnen. Weekend league is echt een goede toevoeging.
Set your goals high, and don't stop till you get there.
Klopt, kennelijk vaak in mijn voordeelbbblije schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 16:30:
[...]
In mijn beleving is die blessure tijd ook complete bs. Soms duren 2 min een eeuwigheid, en een andere keer zijn de 4 minuten met 2x knipperen voorbij... A game that keeps on giving
Ik wordt een stuk moeier van de discussie "Het ligt nooit aan mij want ik ben zo goed". Sommige mensen snappen gewoon niet dat als er parameters in het spel veranderen dit gevolgen kan hebben over hoe zij het spel beleven. Veranderen van tactiek, andere speler met andere workrates, aanvallender spelen etc. etc. etc. Maar het is natuurlijk altijd makkelijk het spel de schuld te geven ipv jezelf. Bovendien vergeten ze vaak dat iedereen dezelfde voordelen en nadelen heeft. Je kan wel klagen dat je pech hebt met afronden door een verkeerde aanname, maar dat heeft de tegenstander net zo goed ;')
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Verwijderd
Elke keer een ander de schuld geven (want dat is wat jij ook doet) is ook heel makkelijk. Zoals jij net weer zei dat je weer in de 90e minuut de gelijkmaker kon maken is gewoon geluk. Wat jou volgens mij wel vaker overkomt als je al niet de meest slechte tegenstanders tegen komt omdat je overdag alle tijd van de wereld hebt om Fifa te spelen. Niet iedereen heeft hetzelfde geluk/pech omdat iedereen anders speelt waardoor dingen anders uitpakken. Het jammere is is dat jij altijd gelijk wil hebbenBean77 schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 17:02:
[...]
Klopt, kennelijk vaak in mijn voordeel![]()
Ik wordt een stuk moeier van de discussie "Het ligt nooit aan mij want ik ben zo goed". Sommige mensen snappen gewoon niet dat als er parameters in het spel veranderen dit gevolgen kan hebben over hoe zij het spel beleven. Veranderen van tactiek, andere speler met andere workrates, aanvallender spelen etc. etc. etc. Maar het is natuurlijk altijd makkelijk het spel de schuld te geven ipv jezelf. Bovendien vergeten ze vaak dat iedereen dezelfde voordelen en nadelen heeft. Je kan wel klagen dat je pech hebt met afronden door een verkeerde aanname, maar dat heeft de tegenstander net zo goed ;')
Ander de schuld geven? Voorbeeld was duidelijk user error. Dat zeiden anderen hier ook, dus...?Verwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 17:19:
[...]
Elke keer een ander de schuld geven (want dat is wat jij ook doet) is ook heel makkelijk. Zoals jij net weer zei dat je weer in de 90e minuut de gelijkmaker kon maken is gewoon geluk. Wat jou volgens mij wel vaker overkomt als je al niet de meest slechte tegenstanders tegen komt omdat je overdag alle tijd van de wereld hebt om Fifa te spelen. Niet iedereen heeft hetzelfde geluk/pech omdat iedereen anders speelt waardoor dingen anders uitpakken. Het jammere is is dat jij altijd gelijk wil hebben
Natuurlijk is dat geluk dat scoren in blessuretijd. Ik zeg nergens dat het pure skill is van mij
Haha ik krijg de meest slechte tegenstanders en jij altijd de meest moeilijke? haha is Calimero niet toevallig je bijnaam?
Ik heb niet altijd gelijk en pretendeer dat ook niet te hebben. Dat jij altijd alles wegschuift op EA vind ik altijd zo grappig. Analyseer eerst wat er gebeurt voordat je EA de schuld geeft. Ja het spel zit vol met fouten, maar jij maakt om user errors aan EA toe te schrijven en dat is natuurlijk wel erg grappig
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Klopt helemaal. De bal gaat dan echt een compleet verkeerde kant op, nou ben je vaak zo druk bezig dat je niet precies kan zien hoe je je stick had. Maar het komt vaak genoeg voor.Verwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 16:56:
[...]
Als je 3 hoekjes kunt vormen dan gaat het wel goed maar dit is ook erg inconsistent en werkt niet altijd als je spelers naar je toe roept. Op deze manier kun je op zich wel snel de bal rondspelen maar het gaat op een gegeven moment mis omdat een bal de verkeerde kant op gaat zeker ?
Je hebt een skilloefening met allemaal doeltjes in een rondje. Ideaal om te oefenen. Je zal dan ook merken hoe belangrijk de houding/richting van de speler is als je een pass wilt versturen.Terranova schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 17:34:
[...]
Klopt helemaal. De bal gaat dan echt een compleet verkeerde kant op, nou ben je vaak zo druk bezig dat je niet precies kan zien hoe je je stick had. Maar het komt vaak genoeg voor.
Ochoch iedereen heeft weer geluk behalve onze niels 
Ik mocht geen calimero zeggen ofzo toch? Waarom eigenlijk niet?
Kom EA, gooi er eens wat leuke speler packs uit
Ik weet niet wat je budget is maar het probleem zit m n die renato sanchez. Eventueel kun je Fonte, Pepe, carvajal en rui patricio toevoegen. Krijg je nog 2 leagues erbijPetrCech_3 schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 14:52:
Is er iemand die hier nog verder op kan borduren?
http://www.futhead.com/17/squads/1688904/
Ik zie door de bomen het bos even niet meer. Krijg ze niet allemaal op 9. Zuur...
Psn: stone-face-lock
Verwijderd
Om in tegenstelling tot het clownsduo hier nog wel wat toe te voegen. Mocht je moeite hebben met uittrappen met de keeper. Probeer dan op de radar een vrije man te zoeken, mocht deze er niet zijn dan kun je met L2/R2 (LT/RT) je spelers wat naar voren laten komen of wat verder weg laten staan. Zo kun je altijd wel een vrije man vinden om de bal naar te spelen.
Ja oke je hebt gelijk. Als jij geen gelijk krijgt dan ga je erover heen praten zoals je al een aantal keren hebt gedaan in een discussie met MyUtd4Life (zo schrijf je het trouwens).Bean77 schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 17:25:
[...]
Ik heb niet altijd gelijk en pretendeer dat ook niet te hebben. Dat jij altijd alles wegschuift op EA vind ik altijd zo grappig. Analyseer eerst wat er gebeurt voordat je EA de schuld geeft. Ja het spel zit vol met fouten, maar jij maakt om user errors aan EA toe te schrijven en dat is natuurlijk wel erg grappig
Lol meer mensen hebben problemen mee dat slechte tegenstanders vanuit niets iets kunnen maken zonder daar moeite voor te doen. Ik sta hier sowieso niet alleen in en als je het even terug gaat lezen dan zie je andere mensen ook wel praten over vage dingen. Dat jullie 2 in een sprookjes poule zitten wat betreft tegenstanders.Thomas18GT schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 17:38:
Ochoch iedereen heeft weer geluk behalve onze niels
tl;dnrVerwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 18:34:
Om in tegenstelling tot het clownsduo hier nog wel wat toe te voegen. Mocht je moeite hebben met uittrappen met de keeper. Probeer dan op de radar een vrije man te zoeken, mocht deze er niet zijn dan kun je met L2/R2 (LT/RT) je spelers wat naar voren laten komen of wat verder weg laten staan. Zo kun je altijd wel een vrije man vinden om de bal naar te spelen.
[...]
Ja oke je hebt gelijk. Als jij geen gelijk krijgt dan ga je erover heen praten zoals je al een aantal keren hebt gedaan in een discussie met MyUtd4Life (zo schrijf je het trouwens).
[...]
Lol meer mensen hebben problemen mee dat slechte tegenstanders vanuit niets iets kunnen maken zonder daar moeite voor te doen. Ik sta hier sowieso niet alleen in en als je het even terug gaat lezen dan zie je andere mensen ook wel praten over vage dingen. Dat jullie 2 in een sprookjes poule zitten wat betreft tegenstanders.
Moet wel kunnen lukken hoor. Ik snap alleen niet dat je per definitie 3 league's erin wilt proppen. Ik zou echt kijken naar zoveel mogelijk de beste spelers.tommiboy96 schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 18:18:
[...]
Ik weet niet wat je budget is maar het probleem zit m n die renato sanchez. Eventueel kun je Fonte, Pepe, carvajal en rui patricio toevoegen. Krijg je nog 2 leagues erbijFonte kan ook vervangen worden door een andere portugese verdediger van de Liga NOS
Je krijgt Sanches met 2 Portugese CV's alleen op 9 chem wanneer één van die Portugezen uit de Bundesliga komt. Je zult namelijk een groene link moeten hebben om te compenseren voor de rode met Mirallas.tommiboy96 schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 18:18:
[...]
Ik weet niet wat je budget is maar het probleem zit m n die renato sanchez. Eventueel kun je Fonte, Pepe, carvajal en rui patricio toevoegen. Krijg je nog 2 leagues erbijFonte kan ook vervangen worden door een andere portugese verdediger van de Liga NOS
Of je moet Gotze omwisselen met een speler van Bayern, maar dan krijg je weer een probleem met Aubameyang's chem.
[ Voor 9% gewijzigd door Jaap. op 27-10-2016 18:59 ]
Yess of Robben op RM of Müller op CAM. Al krijg je dan weer ergens anders problemenJapieTalent schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 18:56:
[...]
Je krijgt Sanches met 2 Portugese CV's alleen op 9 chem wanneer één van die Portugezen uit de Bundesliga komt. Je zult namelijk een groene link moeten hebben om te compenseren voor de rode met Mirallas
Verwijderd
Behoorlijk. Heb van elk team gelukkig wel wat spelers dus zal nog wel wat winst kunnen maken op deze spelers. Misschien is het om mensen voor te zijn dat ze niet uit gaan van zaterdag om zo maximale winst te maken op spelers.Verwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 19:28:
Ea doet nu de marquee matchups op donderdag raar...
Verwijderd
Heb al 30k van random kaartjes. Had om een of andere reden aardig wat SA dudes. Heb nog 35 active transfers uit de verschillende clubs. Gok dat vooral de non Duitse schalke en Dortmund spelers het goed gaan doen.
Ik gooi alles met max bin er op. Hoe pakken jullie dat aan?
(als je dit een te domme vraag vindt, gewoon overheen lezen)
Verwijderd
Kijken waarvoor ze verkopen. Heb niet zo'n zin om overal naar de laagste bin te zoeken en daar net iets onder te gaan zitten. Meestal zie je op de eerste pagina wel een speler staan waar op geboden isVerwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 20:23:
Heb al 30k van random kaartjes. Had om een of andere reden aardig wat SA dudes. Heb nog 35 active transfers uit de verschillende clubs. Gok dat vooral de non Duitse schalke en Dortmund spelers het goed gaan doen.
mijn hele transfer list stond vol met Shalke en CSKA spelers.
30 stuks van verkocht
Allemaal voor rond de 1,5k terwijl ik ze een paar dagen van tevoren voor 350 muntjes heb gekocht
30 stuks van verkocht
Verwijderd
Heb zelfs een paar zilveren dudes van de goede clubs verkocht voor veel te veel terwijl er een gold requirement op de sbc zit. Maakt mijn domme pack aankopen van gisteren weer goed.lasharor schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 20:35:
mijn hele transfer list stond vol met Shalke en CSKA spelers.
30 stuks van verkochtAllemaal voor rond de 1,5k terwijl ik ze een paar dagen van tevoren voor 350 muntjes heb gekocht
Verwijderd
Ik moest alleen 2 spelers kopen van rond de 3k dus 6 k besteed aan spelers kopen veel winst gemaakt met Dortmund spelers die ik in mijn club zitten had en dan pack ik effe Naingollan 60k !!! Zo duur...Verwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 20:16:
[...]
Behoorlijk. Heb van elk team gelukkig wel wat spelers dus zal nog wel wat winst kunnen maken op deze spelers. Misschien is het om mensen voor te zijn dat ze niet uit gaan van zaterdag om zo maximale winst te maken op spelers.
Wat goed is, kost veelVerwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 21:16:
[...]
Ik moest alleen 2 spelers kopen van rond de 3k dus 6 k besteed aan spelers kopen veel winst gemaakt met Dortmund spelers die ik in mijn club zitten had en dan pack ik effe Naingollan 60k !!! Zo duur...
Handel gaat hier ook erg goed, dankzij de bekende spelers
Ik heb echt net tegen de meest walgelijke FIFA speler gespeeld die ik ooit ben tegengekomen.
Bij ongeveer elke tackle die ik inzette om een voorzet oid te blokkeren drukte hij steeds op het goede moment de afscherm knop in waardoor ik telkens ipv voor/op de bal in de rug van de tegenstander kwam met de tackles...
Gewoon puur kaarten aannaaien dus
Bij ongeveer elke tackle die ik inzette om een voorzet oid te blokkeren drukte hij steeds op het goede moment de afscherm knop in waardoor ik telkens ipv voor/op de bal in de rug van de tegenstander kwam met de tackles...

Merk daar dus vrij weinig van, volgens dat zou mijn IF immobile dan 94 pace n 94 schot hebben, dat de pace 'meevalt' snap ik wel, verdedigers hebben immers ook chemistry styles. Maar zijn schot is bv echt niet beter dan die van Benzema (imo zelfs slechter) terwijl die bij mij nog een basic chemistry style heeft.
Ook voelt immobile niet sneller aan dan benzema terwijl die toch +10 pace zou moeten hebben met jager
Het is ook allemaal theoretische wijsheid. Ingame heb je zoveel variabelen die van invloed zijn. Ik heb wel het "gevoel" dat het werkt, maar zoals je zelf zegt er gaat niet opeens GOD mode aan ofzo.Jamesl schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 22:22:
[...]
Merk daar dus vrij weinig van, volgens dat zou mijn IF immobile dan 94 pace n 94 schot hebben, dat de pace 'meevalt' snap ik wel, verdedigers hebben immers ook chemistry styles. Maar zijn schot is bv echt niet beter dan die van Benzema (imo zelfs slechter) terwijl die bij mij nog een basic chemistry style heeft.
Ook voelt immobile niet sneller aan dan benzema terwijl die toch +10 pace zou moeten hebben met jager
Wauw, helemaal de omgekeerde wereld. Als dit je 1 of 2 keer gebeurt dan doe je het toch geen 3e keer? Ik maak alleen tackles als ik zeker weet dat ik de bal heb of een aanval eruit haal(en dan neem ik de kaart voor lief).Terranova schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 22:03:
Ik heb echt net tegen de meest walgelijke FIFA speler gespeeld die ik ooit ben tegengekomen.
Bewust tackles maken, weten dat hij wegdraait en dan zeuren om de kaarten

Ik maak dit dus iedere zaterdag mee als ik zelf moet voetballen... Doordat ik mn biertje jarenlang lekkerder vond dan lekker trainen ben ik nu ietsjes aangekomen en niet zo snel meer, dat merk ik ook in mijn tackles. En die tegenstanders blijven maar rennen joh, kunnen toch ook een beetje op mijn instellen en een keertje niet opzij springen????Terranova schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 22:03:
Naaiers! Allemaal naaiers!!!!
PSN: Wauzer010
Dus ook niet gewoon niet meer tackles doenwauzer schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 07:43:
[...]
Ik maak dit dus iedere zaterdag mee als ik zelf moet voetballen... Doordat ik mn biertje jarenlang lekkerder vond dan lekker trainen ben ik nu ietsjes aangekomen en niet zo snel meer, dat merk ik ook in mijn tackles. En die tegenstanders blijven maar rennen joh, kunnen toch ook een beetje op mijn instellen en een keertje niet opzij springen????
Naaiers! Allemaal naaiers!!!!
Hoewel ik makkelijk praten heb met kunstgras.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Het hek is van de dam! http://www.futbin.com/17/squad/204422
Team speelt geweldig, maar ik verpruts kansen. Walcott heeft nu een Finisher chem style, geeft hem meer balans en is daarom meer bal vast.
Gisteren tot 4x toe proberen re kwalificeren, maar keer op keer 90ste minuut de 1-1 tegen gekregen. Daarna zo gefrustreerd dat ik in de verlenging nat ging.
Ik ga denk ik even wat offline spelen om mijn finishing te verbeteren. Te vaak schiet ik mis of vol op de keeper, of kom ik helemaal niet aan schieten toe omdat ik paniekerig reageer in de box. Skillgames en offline! Alleen rust, reinheid en snelle stamina negers zullen u redden.
Team speelt geweldig, maar ik verpruts kansen. Walcott heeft nu een Finisher chem style, geeft hem meer balans en is daarom meer bal vast.
Gisteren tot 4x toe proberen re kwalificeren, maar keer op keer 90ste minuut de 1-1 tegen gekregen. Daarna zo gefrustreerd dat ik in de verlenging nat ging.
Ik ga denk ik even wat offline spelen om mijn finishing te verbeteren. Te vaak schiet ik mis of vol op de keeper, of kom ik helemaal niet aan schieten toe omdat ik paniekerig reageer in de box. Skillgames en offline! Alleen rust, reinheid en snelle stamina negers zullen u redden.
Skillgames zijn dan inderdaad een aanrader. Als ik het goed zie heeft je IF Walcott een individuele hem van 5. Met een finishen kaartje zou hij dan zoals ik het lees helemaal geen 'extra' balans krijgen. Hij wordt wel iets sterker (+3) maar is nog steeds niet de sterkste. Leuk team hoor!bbblije schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 08:33:
Ik zou je team dan ook wat omgooien naar 4-3-2-1, niet alleen omdat ik dat de beste opstelling vind, maar ook omdat je spelers daarvoor zijn gemaakt. Walcott en Martial op RF en LF en Welbeck in de spits. Firminho kan prima als middelste CM fungeren met Kanté en Matuidi om hem heen, moet je alleen even de chem checken.bbblije schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 08:33:
Martial en Walcott op zo'n lage chem kan echt niet vind ik

http://www.futbin.com/17/squad/204488
Zoiets dus, maar dan even kijken om Firminho/Matuidi op wat meer chem te krijgen, of dit voor lief nemen. Voorhoedespelers op minder dan 10 doe ik echt nooit, zonde is dat.
[ Voor 8% gewijzigd door Thomas18GT op 28-10-2016 08:55 ]
Verwijderd
Niet lullig bedoeld maar hoe denk je dat die speler aan de andere kant van de lijn zich voelt als er voor de zoveelste keer iemand is die elke keer slide tackles doet waardoor de spelers voor de zoveelste keer geblesseerd raken of elke keer het ritme uit het spel halen.Terranova schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 22:03:
Misschien ga je dan begrijpen dat al die slide tackles erger zijn dan het even afschermen van de bak om iemand een les te leren
Als je in deze formatie hierboven Kante en firmino wisselt dan sta je ook op 100 chemThomas18GT schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 08:52:
[...]
Ik zou je team dan ook wat omgooien naar 4-3-2-1, niet alleen omdat ik dat de beste opstelling vind, maar ook omdat je spelers daarvoor zijn gemaakt. Walcott en Martial op RF en LF en Welbeck in de spits. Firminho kan prima als middelste CM fungeren met Kanté en Matuidi om hem heen, moet je alleen even de chem checken.
Martial en Walcott op zo'n lage chem kan echt niet vind ik
http://www.futbin.com/17/squad/204488
Zoiets dus, maar dan even kijken om Firminho/Matuidi op wat meer chem te krijgen, of dit voor lief nemen. Voorhoedespelers op minder dan 10 doe ik echt nooit, zonde is dat.
Ach beetje agressief spelen hoort bij het spel. Slide tackles zijn per definitie helemaal niet erg. Ik pak uiterst zelden een rode kaart, terwijl ik de nodige gele kaarten verzamel per wedstrijd. Sliding tackles zijn juist erg effectief. Je moet alleen even weten hoe je een sliding tackle niet moet inzetten ivm kans op een rode kaart.Verwijderd schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 08:56:
[...]
Niet lullig bedoeld maar hoe denk je dat die speler aan de andere kant van de lijn zich voelt als er voor de zoveelste keer iemand is die elke keer slide tackles doet waardoor de spelers voor de zoveelste keer geblesseerd raken of elke keer het ritme uit het spel halen.
Misschien ga je dan begrijpen dat al die slide tackles erger zijn dan het even afschermen van de bak om iemand een les te leren
Goede tip. Naar mijn gevoel kunnen die 2 ook op veel posities spelen.Vissert schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 09:02:
[...]
Als je in deze formatie hierboven Kante en firmino wisselt dan sta je ook op 100 chem
Dan is alleen het balans zo'n beetje helemaal weg aangezien Firminho vaak naar voren wilt en er dan aan die kant telkens een gat komt te liggen. Daarom had ik Firminho tussenin gezetVissert schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 09:02:
[...]
Als je in deze formatie hierboven Kante en firmino wisselt dan sta je ook op 100 chem
Als je de 4-3-2-1 met Firminho als LCM alleen gebruikt als start opstelling dan kun je het daarna wijzigen zoals je wiltThomas18GT schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 09:38:
[...]
Dan is alleen het balans zo'n beetje helemaal weg aangezien Firminho vaak naar voren wilt en er dan aan die kant telkens een gat komt te liggen. Daarom had ik Firminho tussenin gezet
Reden waarom je perse matuidi en aurier wil?Vissert schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 09:50:
[...]
Als je de 4-3-2-1 met Firminho als LCM alleen gebruikt als start opstelling dan kun je het daarna wijzigen zoals je wilt
Anders is dit wel een optie
http://www.futbin.com/17/squad/204699
Matic is een beest
Verwijderd
Hallo, ik lees al een tijdje mee en heb mij nu maar geregistreerd. Ik speel nu voor het 2e jaar FUT, en met de tips op dit forum ben ik al aardig ver gekomen. Ben dit jaar begonnen met een cheap Frans team, wat ik met handelen in met name fitness kaarten al snel kon upgraden met spelers als Lacazette, Verratti en Matuidi. Online wilde het met de wedstrijden niet zo vlotten, en mijn Franse team weer te koop gezet. Walcott had ik inmiddels al gekocht voor 115k met het idee om daar winst op te maken... Heb hem maar gehouden en vervolgens een BPL team samengesteld.
http://www.futbin.com/17/squad/204666
Nu gaat het veel beter, ben opgeklommen naar divisie 5 en de rek is er nog niet uit denk ik. Kante is echt een heerlijke speler, denk dat ik zijn IF binnenkort ga halen. Even kijken wat zijn prijs gaat doen.
http://www.futbin.com/17/squad/204666
Nu gaat het veel beter, ben opgeklommen naar divisie 5 en de rek is er nog niet uit denk ik. Kante is echt een heerlijke speler, denk dat ik zijn IF binnenkort ga halen. Even kijken wat zijn prijs gaat doen.
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 28-10-2016 09:58 ]
Zowel Walcot als Martial zijn 7 chem in deze opstelling. Martial is een LM, geen LF. Hij heeft de stamina en snelheid om Kanté en Matuidi aan te vullen met kans creatie richting de 16.Riemer schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 08:44:
[...]
Skillgames zijn dan inderdaad een aanrader. Als ik het goed zie heeft je IF Walcott een individuele hem van 5. Met een finishen kaartje zou hij dan zoals ik het lees helemaal geen 'extra' balans krijgen. Hij wordt wel iets sterker (+3) maar is nog steeds niet de sterkste. Leuk team hoor!
Walcott gaat op 7 chem van 65 naar 71 strength: http://www.futwiz.com/en/...teamchem=100&playerchem=7
Met een 4321 opstelling kan ik niet uit de voeten, te aanvallend voor mijn speelstijl. Ook met custom tactics staan er dan opeens 8 man rondom de 16 en heb je twee CB die een Mouse oid zo passeert. Ga ik iedere keer op de counter nat.
Je kunt ook starten in de 4-3-2-1 zodat iedereen 10 chem heeft waarna je in de eerste minuut gaat spelen zoals je zelf wilt. De chemistry blijft namelijk "bewaard" ook al speelt een speler op een andere positie.bbblije schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 09:57:
[...]
Zowel Walcot als Martial zijn 7 chem in deze opstelling. Martial is een LM, geen LF. Hij heeft de stamina en snelheid om Kanté en Matuidi aan te vullen met kans creatie richting de 16.
Walcott gaat op 7 chem van 65 naar 71 strength: http://www.futwiz.com/en/...teamchem=100&playerchem=7
Met een 4321 opstelling kan ik niet uit de voeten, te aanvallend voor mijn speelstijl. Ook met custom tactics staan er dan opeens 8 man rondom de 16 en heb je twee CB die een Mouse oid zo passeert. Ga ik iedere keer op de counter nat.
Verwijderd
@Vissert Zat nog even over te team na te denken als dat mag
Die CAM van je wat eigenlijk een spits is zou ik ook vervangen door Banega
Er is nog wel een verschil tussen overmatig slide tackles en goede tackles. Als jij rustig richting het doel loopt en je ziet 1 of andere speler een paar meter voor de tijd al een tackle maken dan is dit gewoon dom. Daarnaast kun je met een slide tackle ook gewoon rekening houden dat iemand de bal afschermt en is dit niet dom iemand een kaart aannaaien. Dit begint toch echt bij jezelf.Bean77 schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 09:38:
[...]
Ach beetje agressief spelen hoort bij het spel. Slide tackles zijn per definitie helemaal niet erg. Ik pak uiterst zelden een rode kaart, terwijl ik de nodige gele kaarten verzamel per wedstrijd. Sliding tackles zijn juist erg effectief. Je moet alleen even weten hoe je een sliding tackle niet moet inzetten ivm kans op een rode kaart.
[...]
Goede tip. Naar mijn gevoel kunnen die 2 ook op veel posities spelen.
Tuurlijk mag datVerwijderd schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 10:12:
@Vissert Zat nog even over te team na te denken als dat magDie CAM van je wat eigenlijk een spits is zou ik ook vervangen door Banega
[...]
Er is nog wel een verschil tussen overmatig slide tackles en goede tackles. Als jij rustig richting het doel loopt en je ziet 1 of andere speler een paar meter voor de tijd al een tackle maken dan is dit gewoon dom. Daarnaast kun je met een slide tackle ook gewoon rekening houden dat iemand de bal afschermt en is dit niet dom iemand een kaart aannaaien. Dit begint toch echt bij jezelf.

Je bedoelt Jovetic? Die speelt top als CAM sinds ik hem een hunter kaart heb gegeven. Ik ben over hem meer tevreden als CAM dan over Eriksen in mijn BPL team.

Maar ik heb het inderdaad ook overwogen om Banega door te schuiven naar de CAM omdat ik op dit moment lengte mis bij beide CDMs (171cm en 174cm). Banega zou dan vervangen worden door een Khedira. Aan de andere kant doet Jovetic het dusdanig goed als CAM. Daarnaast is Banega (4* skills en WF) met engine kaart een prima speler om mee op te bouwen.
Overmatige tackles kunnen nog steeds goede tackles zijn. En bij elke tackle hoort een risico. Op een kaart, dat je de speler mist, ontweken wordt etc.Verwijderd schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 10:12:
@Vissert Zat nog even over te team na te denken als dat magDie CAM van je wat eigenlijk een spits is zou ik ook vervangen door Banega
[...]
Er is nog wel een verschil tussen overmatig slide tackles en goede tackles. Als jij rustig richting het doel loopt en je ziet 1 of andere speler een paar meter voor de tijd al een tackle maken dan is dit gewoon dom. Daarnaast kun je met een slide tackle ook gewoon rekening houden dat iemand de bal afschermt en is dit niet dom iemand een kaart aannaaien. Dit begint toch echt bij jezelf.
Met veel tackles presteer ik nu prima en in fifa16 ook online divisie 1 mee gehaald. Je moet alleen geen kansloze slidings inzetten of te voorspelbare.
Verwijderd
Koulibaly CDMVissert schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 10:19:
[...]
Tuurlijk mag dat![]()
Je bedoelt Jovetic? Die speelt top als CAM sinds ik hem een hunter kaart heb gegeven. Ik ben over hem meer tevreden als CAM dan over Eriksen in mijn BPL team.
[afbeelding]
Maar ik heb het inderdaad ook overwogen om Banega door te schuiven naar de CAM omdat ik op dit moment lengte mis bij beide CDMs (171cm en 174cm). Banega zou dan vervangen worden door een Khedira. Aan de andere kant doet Jovetic het dusdanig goed als CAM. Daarnaast is Banega (4* skills en WF) met engine kaart een prima speler om mee op te bouwen.
P.s. Griezmann +1
Nouja ik kan je wel voorbeelden laten zien als ik mijn filmpjes ga analyseren dat in de lagere divisies mensen echt de sliding knop ingedrukt houden lijkt het wel. Maar ik ga mijn tegenstanders vanaf nu gewoon kaarten aannaaien dat is wel duidelijkBean77 schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 10:21:
[...]
Overmatige tackles kunnen nog steeds goede tackles zijn. En bij elke tackle hoort een risico. Op een kaart, dat je de speler mist, ontweken wordt etc.
Met veel tackles presteer ik nu prima en in fifa16 ook online divisie 1 mee gehaald. Je moet alleen geen kansloze slidings inzetten of te voorspelbare.
Ja jij met je kut GriezmannVerwijderd schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 10:28:
[...]
Koulibaly CDMKhedira zou ik niet doen vanwege zijn high/high en dat het in het spel gewoon een kluns is die net als mijn Schneiderlin teveel mee naar voren kruipt en totaal niet kan schieten. Het is dat Pogba tegen de 600k zit anders had ik hem als perfecte link kunnen gebruiken naar Martial.
P.s. Griezmann +1![]()
[...]
Nouja ik kan je wel voorbeelden laten zien als ik mijn filmpjes ga analyseren dat in de lagere divisies mensen echt de sliding knop ingedrukt houden lijkt het wel. Maar ik ga mijn tegenstanders vanaf nu gewoon kaarten aannaaien dat is wel duidelijk

In mijn BPL team heb ik op die positie Pereyra staan (naast Matic). Perfecte speler daarvoor. Genoeg snelheid om te verdedigen maar toch ook aanvallend sterk genoeg. Een echte box2box speler.
Ik denk dat Khedira met een engine of catalyst kaart het niet eens zo slecht zou doen. Hij mag naar voren rennen en zal niet vaak in scoringspositie komen.
Khedira is overal, en voelt erg traag/omhandig aan (waarschijnlijk door zn lengte), pak Medel als je een pure CDM wilt. Als je coins over hebt, dan is Naingolan een tank op die positie ondanks zijn workrates.Vissert schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 10:36:
[...]
Ja jij met je kut Griezmann![]()
In mijn BPL team heb ik op die positie Pereyra staan (naast Matic). Perfecte speler daarvoor. Genoeg snelheid om te verdedigen maar toch ook aanvallend sterk genoeg. Een echte box2box speler.
Ik denk dat Khedira met een engine of catalyst kaart het niet eens zo slecht zou doen. Hij mag naar voren rennen en zal niet vaak in scoringspositie komen.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Verwijderd
Medel heeft hij alBossie schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 10:42:
[...]
Khedira is overal, en voelt erg traag/omhandig aan (waarschijnlijk door zn lengte), pak Medel als je een pure CDM wilt. Als je coins over hebt, dan is Naingolan een tank op die positie ondanks zijn workrates.
Met online seizoenen zie ik het tegenovergestelde. Khedira loopt continue mee naar voren en staat soms gewoon voor het doel. Daarnaast krijg ik hetzelfde gevoel als wat ik ook met Koulibaly heb dat hij veel te vaak uit positie loopt.Vissert schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 10:36:
[...]
Ja jij met je kut Griezmann![]()
Khedira kan prima schieten! Blijkbaar doe jij zelf iets fout als hij zo vaak mist voor jou. Hoeveel potje heb je eigenlijk met hem gespeeld?Verwijderd schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 10:28:
Koulibaly CDMKhedira zou ik niet doen vanwege zijn high/high en dat het in het spel gewoon een kluns is die net als mijn Schneiderlin teveel mee naar voren kruipt en totaal niet kan schieten.
Medel is echt wel de betere speler boven Khedira als verdedigende speler zoals je zegt. Anchor kaart op Medel en knallen maar. Toevallig heb ik met beide gespeeld, maar Medel wint het ruim.Bossie schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 10:42:
[...]
Khedira is overal, en voelt erg traag/omhandig aan (waarschijnlijk door zn lengte), pak Medel als je een pure CDM wilt. Als je coins over hebt, dan is Naingolan een tank op die positie ondanks zijn workrates.
Je moet doen waar je goed in bentVerwijderd schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 10:28:
Maar ik ga mijn tegenstanders vanaf nu gewoon kaarten aannaaien dat is wel duidelijk
[ Voor 9% gewijzigd door Bean77 op 28-10-2016 10:58 ]
Pack net met een SBC, een IF Orellana, levert 16k op zie ik. Valt wat tegen, verwachten jullie dat hij nog gaat stijgen na de volgende TOTW?
Medel is echt een baas maar ik merk dat de uittrappen van de keeper standaard voor de tegenpartij is.Bossie schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 10:42:
[...]
Dus uitgaande dat ik Medel wil houden wie heeft er nog een suggestie?
Verwijderd
Tja schenen kapot trappen is ook niet alles.
30+ met seizoenen. Er zijn bij Juventus veel betere spelers die voor het doel horen te staan. Als ik shooting laag heb staan + stay back while attacking dan verwacht ik niet dat hij op de rand van de 16 staat. Met andere CDMs heb ik hier geen problemen mee. Zoals elke speler zou hij wel een simpele bal er in kunnen trappen als hij recht voor het doel staat maar verwacht geen wonderen van hem. Het is leuk dat hij wat lengte heeft maar voor de rest zijn er veel betere spelers die ook nog eens minder duur zijn.3xH schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 10:53:
[...]
Khedira kan prima schieten! Blijkbaar doe jij zelf iets fout als hij zo vaak mist voor jou. Hoeveel potje heb je eigenlijk met hem gespeeld?
Stiekem een hele goede tip dit. Firminho gewoon in minuut 1 in het midden zetten dusVissert schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 09:50:
[...]
Als je de 4-3-2-1 met Firminho als LCM alleen gebruikt als start opstelling dan kun je het daarna wijzigen zoals je wilt
De afgelopen week heb ik niemand direct geblesseerd, sterker nog ik blesseer tegenwoordig haast niemand meer. Dus feitelijk onderbouwd is het dus erg fair play hoe ik speel.Verwijderd schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 11:17:
[...]
Tja schenen kapot trappen is ook niet alles.
In welke online divisies zit iedereen tegenwoordig?
Damn door dat ik ook battlefield speel kan ik maar niet op niveau komen om die weekend league te halen... Heb nu 3 keer de finale gehaald, maar 3 keer best wel hard verslagen helaas.
Verwijderd
6 maar dat heeft puur te maken met geluk van de andere partij. Gisteren nog een potje gedaan tegen Visser en ondanks dat hij niet zijn beste wedstrijd had speelde hij vele malen beter dan de tegenstanders die ik tegen ben gekomen.Bean77 schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 11:51:
[...]
De afgelopen week heb ik niemand direct geblesseerd, sterker nog ik blesseer tegenwoordig haast niemand meer. Dus feitelijk onderbouwd is het dus erg fair play hoe ik speel.
Geen idee of dit een reactie is om je te pleasen dat je zo goed bent omdat je in een hogere divisie speelt
Divisie 6 maar nog 3 punten nodig voor promotie en daar heb ik nog 4 wedstrijden voor. Edit: En inmiddels geplaatst voor de WL.Bean77 schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 11:51:
[...]
De afgelopen week heb ik niemand direct geblesseerd, sterker nog ik blesseer tegenwoordig haast niemand meer. Dus feitelijk onderbouwd is het dus erg fair play hoe ik speel.
Dat ik niet goed speelde was volledig jou verdienste. Stug pace abusend counterploegjeVerwijderd schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 12:07:
[...]
6 maar dat heeft puur te maken met geluk van de andere partij. Gisteren nog een potje gedaan tegen Visser en ondanks dat hij niet zijn beste wedstrijd had speelde hij vele malen beter dan de tegenstanders die ik tegen ben gekomen.
Geen idee of dit een reactie is om je te pleasen dat je zo goed bent omdat je in een hogere divisie speelt
Edit2:
We doen is gek! Hamsik met hunter kaart als opkomende CDM. Werkt het niet dan gebruik ik hem na de WL als CAM.
[ Voor 6% gewijzigd door Vissert op 28-10-2016 12:20 ]
Mooi dat je je hebt kunnen kwalificeren voor de WL. Hamsik als cdm hmmm, ben benieuwd of het voor jou gaat werkenVissert schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 12:13:
[...]
Divisie 6 maar nog 3 punten nodig voor promotie en daar heb ik nog 4 wedstrijden voor. Edit: En inmiddels geplaatst voor de WL.
[...]
Dat ik niet goed speelde was volledig jou verdienste. Stug pace abusend counterploegjeNee geintje. Je hebt je verdediging goed op orde!
Edit2:
We doen is gek! Hamsik met hunter kaart als opkomende CDM. Werkt het niet dan gebruik ik hem na de WL als CAM.
Verwijderd
Had de wedstrijd wel opgenomen vanwege dat doelpunt van Martial wat voor mijn gevoel nog steeds super vaag was hoe ik de bal terug kreeg. Daarnaast dat een verdediger nog net een poot uit steekt wanneer jij wil gaan schieten.Vissert schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 12:13:
[...]
Divisie 6 maar nog 3 punten nodig voor promotie en daar heb ik nog 4 wedstrijden voor. Edit: En inmiddels geplaatst voor de WL.
[...]
Dat ik niet goed speelde was volledig jou verdienste. Stug pace abusend counterploegjeNee geintje. Je hebt je verdediging goed op orde!
Edit2:
Hamsik is volgens mij wel een prima speler. In een pakketje gekregen maar direct verkocht omdat je er nu nog wat voor kunt krijgen.
Ja precies, immobile IF kan echt niet afmaken met jager kaartje... Mist kans op kans.. echt zonde terwijl die 94 schot heeft ofzo met jagerBean77 schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 22:28:
[...]
Het is ook allemaal theoretische wijsheid. Ingame heb je zoveel variabelen die van invloed zijn. Ik heb wel het "gevoel" dat het werkt, maar zoals je zelf zegt er gaat niet opeens GOD mode aan ofzo.
Die chem kaarten zijn toch allang ontkracht? Die geven helemaal niet zo'n dikke boost als sommige denken. Tenminste daar las ik een heel topic van op reddit!
Afmaken heeft niet zozeer te maken met de rating, maar of je het afwerk trucje goed kan. Met name in fifa16 was dat erg duidelijk te merken. Goed naar de youtube filmpjes kijken hoe je en waar je op moet letten bij het afwerken.Jamesl schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 13:07:
[...]
Ja precies, immobile IF kan echt niet afmaken met jager kaartje... Mist kans op kans.. echt zonde terwijl die 94 schot heeft ofzo met jager
Net een potje met een tegenstander en allebei 7 schoten op doel. Ik won met 4-0. Letten op afronden helpt echt.
Verwijderd
Heb mijn twijfels hoor maar merkte met Medel wel dat hij verrekte snel is met een shadow kaart. Het is sowieso lastig om dit te vergelijken als je niet 2 spelers hebt die naast elkaar rennen maar volgens mij heeft het wel effect.To easy schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 13:09:
Die chem kaarten zijn toch allang ontkracht? Die geven helemaal niet zo'n dikke boost als sommige denken. Tenminste daar las ik een heel topic van op reddit!
Daarnaast hebben ze nu zelf na de chemgate (dat IFs slechter zijn dan NIFs en zo) een bericht gepost waarin uitgelegd hoe het zou moeten werken. Als ook dit jaar naar buiten komt dat chemistry niet werkt zoals het zou moeten dan zijn er echt wel aandeelhouders die aan de bel trekken. Uiteindelijk is ook EA afhankelijk van aandeelhouders die geld willen zien en als het bedrijf de boel blijft bedonderen dan trekken ze zich echt wel terug.
Toch benieuwd wat voor werk je doet als je overdag tijd hebt voor FifaBean77 schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 13:09:
[...]
Net een potje met een tegenstander en allebei 7 schoten op doel. Ik won met 4-0. Letten op afronden helpt echt.
Achja herkenbaar wat Bean heeft. Ik werk regelmatig thuis en misschien heeft Bean wel vakantie?Verwijderd schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 13:24:
[...]
Heb mijn twijfels hoor maar merkte met Medel wel dat hij verrekte snel is met een shadow kaart. Het is sowieso lastig om dit te vergelijken als je niet 2 spelers hebt die naast elkaar rennen maar volgens mij heeft het wel effect.
Daarnaast hebben ze nu zelf na de chemgate (dat IFs slechter zijn dan NIFs en zo) een bericht gepost waarin uitgelegd hoe het zou moeten werken. Als ook dit jaar naar buiten komt dat chemistry niet werkt zoals het zou moeten dan zijn er echt wel aandeelhouders die aan de bel trekken. Uiteindelijk is ook EA afhankelijk van aandeelhouders die geld willen zien en als het bedrijf de boel blijft bedonderen dan trekken ze zich echt wel terug.
[...]
Toch benieuwd wat voor werk je doet als je overdag tijd hebt voor Fifa? Zal wel niet de enige zijn.
Thuiswerken heeft zo zijn voordelen! Ik begin graag een uurtje eerder op een thuiswerk dag zodat ik verspreid over de dag nog paar potjes kan doen
Niels slaat de plank volledig mis met zijn eerdere opmerking dat ik genoeg tijd zou hebben. Ik werk gewoon fulltime, maar als je slim dingen regelt dan kan je bijv idd thuiswerken, flexibel werken etc. etc. Hij vindt het kennelijk leuk om zulke opmerkingen over mij te maken dus ik laat hem maar, ik kan er goed om lachen want hij zet zichzelf alleen maar voor gekVissert schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 13:40:
[...]
Achja herkenbaar wat Bean heeft. Ik werk regelmatig thuis en misschien heeft Bean wel vakantie?
Thuiswerken heeft zo zijn voordelen! Ik begin graag een uurtje eerder op een thuiswerk dag zodat ik verspreid over de dag nog paar potjes kan doen
Daarnaast snapt Niels het nog niet hoe het bij EA werkt. Met FUT maakt EA honderden miljoenen winst. Aandeelhouders zijn zielsgelukkig. Die gaan niet zo mekkeren als de gameplay niet zo loopt. Getuige de launch van fifa17. Laten wij onze centen maar netjes storten bij elke versie, dan lachen ze zich daar helemaal rot
Ik zit in 5, maar ook omdat de focus op weekend league ligt.Bean77 schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 11:51:
Deze week een vormcrisis, dus voor eerst in 3 weken nog niet gekwalificeerd. Heb nog 2 kansen vandaag, maar misschien geen tijd
Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl
Ik zag net dat er pakketjes van 1000 points waren dacht doe is gek koop 1 pakje ( had ook maar 1000 points gehaald ) xD
Kreeg ik het volgende uit mijn pakje: http://i.imgur.com/oRaSOM0.jpg
Iemand al Schalke/Dortmund kaartjes verkocht? Wat is de vangst ongeveer? Weet niet of ik moet laten bidden of buynow in moet gaan stellen
pfffft wat een lekker pakje. Die krijg ik nou nooitpascal073 schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 14:05:
Ik zag net dat er pakketjes van 1000 points waren dacht doe is gek koop 1 pakje ( had ook maar 1000 points gehaald ) xD
Eigenlijk wel raar. In fifa 16 zat ik in div 1 tot 3 95% van de tijd, maar fifa17 lijkt nog erg wennen hier.peeweeherman schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 14:05:
[...]
Ik zit in 5, maar ook omdat de focus op weekend league ligt.
Deze week een vormcrisis, dus voor eerst in 3 weken nog niet gekwalificeerd. Heb nog 2 kansen vandaag, maar misschien geen tijd
Heb zo'N 20 kaartjes verkocht, allemaal voor 800-1000, dus levert voor goud niet heel veel op, brons is beter. Beloning van sbc is ook niet zo heel hoogPetrCech_3 schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 14:05:
Iemand al Schalke/Dortmund kaartjes verkocht? Wat is de vangst ongeveer? Weet niet of ik moet laten bidden of buynow in moet gaan stellen
Hoppa! Debuut van Hamsik. Ik merkte wat twijfel hier op het forum over Hamsik als CDM.
Met een hattrick en 1 assist toch zeker de MOTM
Met een hattrick en 1 assist toch zeker de MOTM

Verwijderd
Ik heb het idee dat ik er meer verstand van hebt omdat jij alle "kleuren" van kaarten al niet begreep om mee te beginnen. Ook kun je het topic van vorig jaar er wel bij pakken en volgens mij heb ik dan ook meer punten. Als laatste weet ik ook hoe code in elkaar steekt aangezien ik zelf al meer dan 10 jaar programmeer.Bean77 schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 13:53:
[...]
Niels slaat de plank volledig mis met zijn eerdere opmerking dat ik genoeg tijd zou hebben. Ik werk gewoon fulltime, maar als je slim dingen regelt dan kan je bijv idd thuiswerken, flexibel werken etc. etc. Hij vindt het kennelijk leuk om zulke opmerkingen over mij te maken dus ik laat hem maar, ik kan er goed om lachen want hij zet zichzelf alleen maar voor gek
Daarnaast snapt Niels het nog niet hoe het bij EA werkt. Met FUT maakt EA honderden miljoenen winst. Aandeelhouders zijn zielsgelukkig. Die gaan niet zo mekkeren als de gameplay niet zo loopt. Getuige de launch van fifa17. Laten wij onze centen maar netjes storten bij elke versie, dan lachen ze zich daar helemaal rot
Als laatste, ik handel ook in aandelen. Als een bedrijf stinkt dan gaat een aandeelhouder echt wel beter op zijn geld letten en als een bedrijf de boel keer op keer bedonderd dan is het echt wel een punt op de agenda hoor. Als Fifa niet meer aantrekkelijk is voor de spelers dan gaan ze echt wel nadenken. Dat is precies wat de klanten oplichten kan doen.
Zou dus niet zo verkeerd zijn om naast je voetbal kennis (over bijvoorbeeld de fullbacks) ook wat kennis op te doen over aandelen en de gevaren ervan.
Maar elke dag spelen is iets wat ik zelfs als student niet kan. Overdag heb ik ivm stage en daarnaast nog werk geen tijd om overdag tegen de kinderen die vrij hebben te spelenVissert schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 13:40:
[...]
Achja herkenbaar wat Bean heeft. Ik werk regelmatig thuis en misschien heeft Bean wel vakantie?
Door omstandigheden ben ik in de laatste twee weken niet zo actief geweest al voorheen. Als ik nu het topic bekijk is het wellicht verstandig om die inactiviteit verder door te trekken, maar ditmaal bewust. Zo ontzettend jammer dat de helft van de posts gezeik en persoonlijke aanvallen omvat. Een trend die doorgezet wordt uit het FIFA 16 topic en dus inmiddels al een jaar speelt. Teleurstellend dat de sfeer in de FIFA-topics in vergelijking met andere topics zo laag is en dat de voornaamste betrokkenen zich dit niet aanrekenen en proberen te veranderen.
FIFA Benelux Administrator
Is er eigenlijk een manier om een seizoen te beëindigen? Ik heb in divisies 10,9 en 8 echt de maximaal aantal wedstrijd gehad om na de promotie het kampioenschap te winnen of alsnog niet te winnen 
De lagere divisie titels kunnen mij gestolen worden eigenlijk
De lagere divisie titels kunnen mij gestolen worden eigenlijk
Helmaal mee eens, volg de FUT topics nu ook een tijdje, en ben het 1000% met je eens.MyUtd4Life schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 15:52:
Door omstandigheden ben ik in de laatste twee weken niet zo actief geweest al voorheen. Als ik nu het topic bekijk is het wellicht verstandig om die inactiviteit verder door te trekken, maar ditmaal bewust. Zo ontzettend jammer dat de helft van de posts gezeik en persoonlijke aanvallen omvat. Een trend die doorgezet wordt uit het FIFA 16 topic en dus inmiddels al een jaar speelt. Teleurstellend dat de sfeer in de FIFA-topics in vergelijking met andere topics zo laag is en dat de voornaamste betrokkenen zich dit niet aanrekenen en proberen te veranderen.
Idd alleen maar gezeik naar elkaar, kansloze discussies
De betweterige en zure ondertoon in veel posts weerhoudt mij er ook van om actief binnen dit topic te zijn. Als ik ook zie hoe sommige beginnende FUT'ers met vragen worden afgebrand...MyUtd4Life schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 15:52:

Maar is het daadwerkelijk het bedrijf dat stinkt of een enkeling die ontevreden is met het product/dienst? Zolang die aantallen niet de pan uit rijzen en de baten er tegenop wegen heeft het gemiddelde bedrijf daar maling aan hoor.Verwijderd schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 15:41:
[...]
Ik heb het idee dat ik er meer verstand van hebt omdat jij alle "kleuren" van kaarten al niet begreep om mee te beginnen. Ook kun je het topic van vorig jaar er wel bij pakken en volgens mij heb ik dan ook meer punten. Als laatste weet ik ook hoe code in elkaar steekt aangezien ik zelf al meer dan 10 jaar programmeer.
Als laatste, ik handel ook in aandelen. Als een bedrijf stinkt dan gaat een aandeelhouder echt wel beter op zijn geld letten en als een bedrijf de boel keer op keer bedonderd dan is het echt wel een punt op de agenda hoor. Als Fifa niet meer aantrekkelijk is voor de spelers dan gaan ze echt wel nadenken. Dat is precies wat de klanten oplichten kan doen.
Zou dus niet zo verkeerd zijn om naast je voetbal kennis (over bijvoorbeeld de fullbacks) ook wat kennis op te doen over aandelen en de gevaren ervan.
[...]
Maar elke dag spelen is iets wat ik zelfs als student niet kan. Overdag heb ik ivm stage en daarnaast nog werk geen tijd om overdag tegen de kinderen die vrij hebben te spelenThuiswerken staat ook niet gelijk aan Fifa spelen gok ik zo.
Precies wat ik probeer te zeggen. Zolang het binnen een marge ligt is het voor hun acceptabel.JapieTalent schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 16:13:
[...]
Maar is het daadwerkelijk het bedrijf dat stinkt of een enkeling die ontevreden is met het product/dienst? Zolang die aantallen niet de pan uit rijzen en de baten er tegenop wegen heeft het gemiddelde bedrijf daar maling aan hoor.
Wat zal de Marquee van next week worden dan?
Wie speelt er hier op Xbox One? Mijn userid is VicenzoNL. Wellicht leuk om eens een potje te spelen als Tweakers onder elkaar.
Verwijderd
Na mijn geluk met de marquee match ups (uiteindelijk 60k aan verdiend aan meuk in mijn club) hen ik de volgende gevonden. Positiewisselingen en fitness. Er staan er steeds nauwelijks op de markt. Mensen betalen gewoon 5k voor middenveld positiewisselingen. 3k voor squad fitness is vandaag 3 maal gelukt. Lijkt me duur ipv 2 potjes met je 2e team spelen. Ik lach me rot.
Dat is echt letterlijk coins binnen harken. Is er op de xbox dan echt zoveel minder aanbod? Ik speel zelf ps4 en voor squad fitness pak je met wat geluk 1k.Verwijderd schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 17:15:
Na mijn geluk met de marquee match ups (uiteindelijk 60k aan verdiend aan meuk in mijn club) hen ik de volgende gevonden. Positiewisselingen en fitness. Er staan er steeds nauwelijks op de markt. Mensen betalen gewoon 5k voor middenveld positiewisselingen. 3k voor squad fitness is vandaag 3 maal gelukt. Lijkt me duur ipv 2 potjes met je 2e team spelen. Ik lach me rot.
Verwijderd
Geen idee. Loopt sinds de middag wel minder. Ben ook te lui om de App elk uur te openen voor reist al. Hoop dat het morgen tijdens weekend league weer feest is. Toch wel al weer leuk verdiend. Misschien is het een perfect gastje in de markt. Misschien samenloop omstandigheden en incidenteel.Bean77 schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 17:40:
[...]
Dat is echt letterlijk coins binnen harken. Is er op de xbox dan echt zoveel minder aanbod? Ik speel zelf ps4 en voor squad fitness pak je met wat geluk 1k.
Ik zou maar oppassen! Dit is dus de reden dat ik afgelopen vrijdag ben gebanned.Verwijderd schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 17:15:
Zie ook:
http://fifaforums.easport...ghtful-bans-thread#latest
Vandaag is er weer een banwave geweest, voor mensen die net als ik handelde in SBC's
EA is helemaal gestoord

Wat een onzin om daar bans voor uit te delen. Het is gewoon de markt werking!Protax schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 17:53:
[...]
Ik zou maar oppassen! Dit is dus de reden dat ik afgelopen vrijdag ben gebanned.
Zie ook:
http://fifaforums.easport...ghtful-bans-thread#latest
Vandaag is er weer een banwave geweest, voor mensen die net als ik handelde in SBC's
EA is helemaal gestoord
Ja, het is klinkklare onzin, lees die comments maar in het topic.Bean77 schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 17:56:
[...]
Wat een onzin om daar bans voor uit te delen. Het is gewoon de markt werking!
Ik dacht dat ik de enige was, tot vandaag... Community gaat helemaal los!
Het lijkt dus veroorzaakt te worden doordat ik bijv. voor de Son SBC challenge een Koreaan heb gekocht voor 8 of 10K.
Wat een fail EA. Dat ze dit zelf niet kunnen bedenken als ze met de SBC challenge kunnen beginnen. In plaats daarvan is de community een proefkonijn met trial en error...... Blijkt maar weer nog steeds 1 grote beta versie te zijn dit spelProtax schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 17:58:
[...]
Ja, het is klinkklare onzin, lees die comments maar in het topic.
Het lijkt dus veroorzaakt te worden doordat ik bijv. voor de Son SBC challenge een Koreaan heb gekocht voor 8 of 10K.

Jup, ik kan dus al een week niet spelen.Bean77 schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 18:01:
[...]
Wat een fail EA. Dat ze dit zelf niet kunnen bedenken als ze met de SBC challenge kunnen beginnen. In plaats daarvan is de community een proefkonijn met trial en error...... Blijkt maar weer nog steeds 1 grote beta versie te zijn dit spel
Daarnaast is de game ook uit mijn Origin account verdwenen.
Ben gewoon een paar honderd euro kwijt!
Zomaar??? Of had je in het verleden al eens een waarschuwing gekregen?Protax schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 18:03:
[...]
Jup, ik kan dus al een week niet spelen.
Zomaar, ze zeggen het volgende in de mail:Bean77 schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 18:05:
[...]
Zomaar??? Of had je in het verleden al eens een waarschuwing gekregen?
Hallo,
We hebben gemerkt dat jouw FIFA-account de spelregels van EA heeft overtreden…
Daar moeten we het even over hebben…
Het overtreden van onze regels verpest de ervaring voor jou en andere spelers. Wij willen graag dat iedereen veilig en onbezorgd kan spelen.
blablabla
We hebben jouw account gemarkeerd voor het verkopen van FIFA Coins aan een derde partij. Daarom hebben we je EA-account permanent geblokkeerd.
Lees meer over hoe je volgens de regels speelt op http://help.ea.com/nl-nl/help/faq/play-by-the-ea-rules
Raadpleeg onze volledige dienstvoorwaarden op http://terms.ea.com/nl
Nog vragen? Neem contact met ons op via help.ea.com. Als je denkt dit bericht per abuis te hebben ontvangen, laat ons dat dan weten op lets_talk@ea.com.
Bedankt,
EA Terms of Service
Als ik 1 ding niet zou doen is het verkopen van coins, ik wil alleen maar meer
Maar blijkbaar zit op het verkopen van coins een directe rode kaart!

Verwijderd
Balen zeg! Hoop dat jet je lukt om het teruggedraaid te krijgen.Protax schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 18:03:
[...]
Jup, ik kan dus al een week niet spelen.
Wat een dieven. Verbaasd me niks. Voor de release was ik in dit topic aardig kritisch op EA omdat ik het gevoel had dat ze meer met randzaken bezig waren (hoe kunnen we nog meer geld vangen) dan echt inhoudelijk het spel zelf. Dit is weer zo'n voorbeeld waarbij ze inhoudelijk niet nagedacht hebben. Een aantal op dit forum vond deze kritiek niet terecht en gaven aan vooral geduld te hebben en dat het goed zou komen. Nou ik hoop voor jou dat het vanavond nog goed komt en dat je wat extra leuks krijgt (5000 fifa points ofzo) ter compensatie van de onterechte ban en het niet kunnen spelen.Protax schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 18:08:
[...]
Zomaar, ze zeggen het volgende in de mail:
Hallo,
We hebben gemerkt dat jouw FIFA-account de spelregels van EA heeft overtreden…
Daar moeten we het even over hebben…
Het overtreden van onze regels verpest de ervaring voor jou en andere spelers. Wij willen graag dat iedereen veilig en onbezorgd kan spelen.
blablabla
We hebben jouw account gemarkeerd voor het verkopen van FIFA Coins aan een derde partij. Daarom hebben we je EA-account permanent geblokkeerd.
Lees meer over hoe je volgens de regels speelt op http://help.ea.com/nl-nl/help/faq/play-by-the-ea-rules
Raadpleeg onze volledige dienstvoorwaarden op http://terms.ea.com/nl
Nog vragen? Neem contact met ons op via help.ea.com. Als je denkt dit bericht per abuis te hebben ontvangen, laat ons dat dan weten op lets_talk@ea.com.
Bedankt,
EA Terms of Service
Als ik 1 ding niet zou doen is het verkopen van coins, ik wil alleen maar meer![]()
Maar blijkbaar zit op het verkopen van coins een directe rode kaart!
Verwijderd
Je moet toegeven dat het verkopen van shit spelers voor de maximale prijs wel opvalt en zo gaan coin sellers ook te werk.Protax schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 17:58:
[...]
Ja, het is klinkklare onzin, lees die comments maar in het topic.
Klopt, maar als er een SBC is, dan weet je dat dit het gevolg is. EA zit gewoon te slapen, dat weten ze zelf ook.Verwijderd schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 18:15:
[...]
Je moet toegeven dat het verkopen van shit spelers voor de maximale prijs wel opvalt en zo gaan coin sellers ook te werk.
[ Voor 3% gewijzigd door Bean77 op 28-10-2016 18:17 ]
Nou ik ga er vanuit dat ze niets doen, ik heb vier dagen terug de laatste update gekregen:Bean77 schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 18:14:
[...]
Wat een dieven. Verbaasd me niks. Voor de release was ik in dit topic aardig kritisch op EA omdat ik het gevoel had dat ze meer met randzaken bezig waren (hoe kunnen we nog meer geld vangen) dan echt inhoudelijk het spel zelf. Dit is weer zo'n voorbeeld waarbij ze inhoudelijk niet nagedacht hebben. Een aantal op dit forum vond deze kritiek niet terecht en gaven aan vooral geduld te hebben en dat het goed zou komen. Nou ik hoop voor jou dat het vanavond nog goed komt en dat je wat extra leuks krijgt (5000 fifa points ofzo) ter compensatie van de onterechte ban en het niet kunnen spelen.
Hello,
Thanks for waiting while we investigate your query about your Fifa account.
After we review your case, we will update you as soon as possible.
You can review the full Terms of Service at http://tos.ea.com/legalapp/WEBTERMS/US/en/PC/
Thank you,
EA:Terms of Service
Woensdag telefonisch contact gezocht, met EA Nederland.
Maar daar werd ik ronduit asociaal te woord gestaan, en werd als een soort van crimineel behandeld.
Maar volgens mij hebben ze daar totaal geen inzicht in dit soort zaken, gezien het enige wat ze konden melden was geduld hebben want we hebben miljoenen andere Fifa spelers.
Hij wilde ook totaal niet te begrijpen, dat klanten met dergelijke issues ook willen weten hoe / waarom etc.
Ben erg benieuwd hoe dit gaat aflopen, ik geef voorlopig nog niet op!
[ Voor 4% gewijzigd door Protax op 28-10-2016 18:19 ]
Let op:
Let op: handelen in coins is door EA niet toegestaan. Het is dan ook niet toegestaan dit in dit topic te bespreken.
Let op: handelen in coins is door EA niet toegestaan. Het is dan ook niet toegestaan dit in dit topic te bespreken.