Bedankt voor het meedenken allemaal! 2 potjes gedaan. 2x dik gewonnen + ragequit tegenstander!
Dan weet je zeker dat je lekker bezig bent
Huh? Uitgegeven worden?Bean77 schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 20:26:
[...]
Ik zie geen reden waarom dit anders zou zijn dan vorige week.
Graag gedaan en dat voor redelijk cheap teams.Lekkerboeie86 schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 20:51:
Bedankt voor het meedenken allemaal! 2 potjes gedaan. 2x dik gewonnen + ragequit tegenstander!
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Verwijderd
Die verdediging ziet er alleszins lekker uit !!PetrCech_3 schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 22:32:
http://www.futhead.com/17/squads/1606518/
New Squad! Wil Auba graag gaan proberen! Iemand suggesties?
[ Voor 92% gewijzigd door Kr44nVogel op 24-10-2016 23:06 ]
hoi
Verwijderd
Niet nodig Boateng heeft 4*weakfoot en op de plaats van chiellini kan je bonucci zetten die is rechts
Verwijderd
Moet jij zeggen met je Musa
Daarom heb ik 2 verschillende spitsen. 1 beuker 1 pacer. Soms moet je het op een van de 2 manieren er doorheen komen ja!Verwijderd schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 00:16:
[...]
Moet jij zeggen met je MusaHij heeft 4*4* en is redelijk sterk. Voelt wel een beetje aan als een goedkope Bale.
Je moet daarnaast wat tegen die lui die alles op slot denken te gooien.
[Gigabyte X670 gaming X][Ryzen 7800X3D][Kraken X62][32GB Corsair][Zotac 5080 Solid][Samsung 980 PRO][NZXT H7 FLOW][Evnia 34M2C8600]
Eens hoor. Ik merk dat snelheid en wendbaarheid (m.n. agility, balance) erg handig zijn voor een spits. Ook als ze de deur op slot gooien.Verwijderd schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 00:16:
[...]
Moet jij zeggen met je MusaHij heeft 4*4* en is redelijk sterk. Voelt wel een beetje aan als een goedkope Bale.
Je moet daarnaast wat tegen die lui die alles op slot denken te gooien.
Niet alleen in het weekend, maar bij voorkeur zsm na het doelpunt. Na de wedstrijd ben je vaak al te laat. Je ziet dat wanneer een speler 1x scoort dat er al massaal gekocht wordt om te speculeren. Scoort die nog een keer of een assist dan heb je grote kans om winst te maken.llovesoccerx7 schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 08:47:
Is het de moeite waard om in wat shaqiri te investeren? Of is dat te laat en moet je dat gelijk in het weekend doen?
WelkomJaapoes schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 08:56:
Ik ben dit jaar voor het eerst FUT gaan spelenLeuke modus en erg verslavend!
Merk alleen wel dat het lastig is om in te stappen in een gamemode die al jaren wordt gespeeld door duizenden veteranen.. ik heb al best wat aardige tutorials gevonden over wat alle instellingen doen voor je team alleen hoe je nou het beste geld kan verdienen..? Ik speel tot nu toe divisie toernooien maar dat schiet niet echt op.. Ik las ergens dat je ook bijvoorbeeld een aantal brons/silver/gouden kaarten met een insta buy van, zeg, 400 kunt kopen en ze dan gelijk voor 100 meer weer op de markt zetten maar ik vraag me af hoe succesvol dat is.
Wat doen jullie? Hebben jullie nog tips om een beetje geld te maken?
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Dit wil ik toch even quoten zodat het niet meer verloren kan gaan. Bean en Niels die het met elkaar eens zijn. Ik heb er nu vertrouwen in dat wereldvrede toch nog mogelijk isBean77 schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 09:20:
[...]
Eens hoor. Ik merk dat snelheid en wendbaarheid (m.n. agility, balance) erg handig zijn voor een spits. Ook als ze de deur op slot gooien.
[...]
Niet alleen in het weekend, maar bij voorkeur zsm na het doelpunt. Na de wedstrijd ben je vaak al te laat. Je ziet dat wanneer een speler 1x scoort dat er al massaal gekocht wordt om te speculeren. Scoort die nog een keer of een assist dan heb je grote kans om winst te maken.
[...]
WelkomInderdaad erg leuk. Heb je de topicstart al doorgelezen? Ik denk dat daar wel de antwoorden te vinden moeten zijn op de vragen die je stelt.
DankBean77 schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 09:20:
[...]
WelkomInderdaad erg leuk. Heb je de topicstart al doorgelezen? Ik denk dat daar wel de antwoorden te vinden moeten zijn op de vragen die je stelt.
[Gigabyte X670 gaming X][Ryzen 7800X3D][Kraken X62][32GB Corsair][Zotac 5080 Solid][Samsung 980 PRO][NZXT H7 FLOW][Evnia 34M2C8600]
Cons:::BB4E
Dan moeten we de topicstarter Mylife4utd maar eens wakker schoppenJaapoes schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 09:36:
[...]
DankJa heb ik gelezen maar daar staat toch niets over het verdienen van geld? Of ben ik nou kippig?
Verwijderd
Ja binnen een paar seconde. Dit jaar mag je ook niet snipen dus het lijkt mij heel sterk dat dit echte personen zijn aangezien er al meerdere mensen zijn uitgesloten van de web app omdat ze bleven snipen.shameblaster schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 09:41:
Dat lijken bots te zijn. Gouden spelers van Schalke / BVB met een 'lage' koop nu prijs zijn direct weg. (Ps4)
Make it happen.Vissert schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 09:25:
[...]
Dit wil ik toch even quoten zodat het niet meer verloren kan gaan. Bean en Niels die het met elkaar eens zijn. Ik heb er nu vertrouwen in dat wereldvrede toch nog mogelijk is
Nog even over deze Squad.. Pereyra speelt echt fantastisch! Nog nooit met hem gespeeld, maar mijn eerste indruk is erg goed. Sane loopt nog niet echt lekker mee. Maar ben erg blij het dit team!Bean77 schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 16:18:
[...]
Dan zou ik voor een 30-40k team gaan. Dan heb je wat kwaliteit en kan je vooruit. Zeker in divisies t/m 6. Daarna kan je altijd nog upgraden. EenBPL squad kan ook interessant zijn en hoeft ook niet teveel te kosten.
45k:
http://www.futbin.com/17/squad/181349
Zo werken de contract idd. Maar persoonlijk heb ik nog niet veel contracten hoeven kopen. Door middel van de Squad Builder Challenges krijg je genoeg packages met contracten.DaYwaLkUr schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 10:24:
Hoe zit het eigenlijk met Contracts? Bijv Musa heeft Contracts: 7 volgens mij kan die dan 7 matches spelen?
Ik zit maar constant met Contracts te verlengen, is dat een goede aanpak? En ik denk als deze op zijn, maar nieuwe kopen?
SBC lijkt vooralsnog onmogelijk als je pas start met FUT?Vissert schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 10:26:
[...]
Zo werken de contract idd. Maar persoonlijk heb ik nog niet veel contracten hoeven kopen. Door middel van de Squad Builder Challenges krijg je genoeg packages met contracten.
Als ik jou was zou ik Kouyate omwisselen met Can. Volgens mij heb je dan een hogere chemistry.Lekkerboeie86 schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 10:13:
[...]
Nog even over deze Squad.. Pereyra speelt echt fantastisch! Nog nooit met hem gespeeld, maar mijn eerste indruk is erg goed. Sane loopt nog niet echt lekker mee. Maar ben erg blij het dit team!
De "Laten we beginnen" is haalbaar maar je hebt idd een paar makkelijke gemist aan het begin. Hou dit wel in de gaten want er komen regelmatige nieuwe uitdagingen bij.DaYwaLkUr schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 10:27:
[...]
SBC lijkt vooralsnog onmogelijk als je pas start met FUT?
Veel eisen die ze stellen zijn vooralsnog onmogelijk
Niet nodig. Als je hier een trainer uit de BPL neerzet dan heeft iedere speler 10 chem.DaYwaLkUr schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 10:29:
[...]
Als ik jou was zou ik Kouyate omwisselen met Can. Volgens mij heb je dan een hogere chemistry.
Verwijderd
Koop een paar goedkope gouden managers. De bonus daarvan stackt namelijk. Zo krijg ik nu bijvoorbeeld +50% contracten. Dus als ik een kaartje van 13 contracten geef, krijgt mijn speler er 20 contracten bij. (Y)DaYwaLkUr schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 10:24:
Hoe zit het eigenlijk met Contracts? Bijv Musa heeft Contracts: 7 volgens mij kan die dan 7 matches spelen?
Ik zit maar constant met Contracts te verlengen, is dat een goede aanpak? En ik denk als deze op zijn, maar nieuwe kopen?
DankBean77 schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 09:43:
[...]
Erg basic zijn er paar opties, heel kort. Online divisies pak je coins van wedstrijden en na een seizoen krijg je coins. Soms zijn er acties dat wanneer je inlogt via de webapp dat je soms pakjes krijgt. Verder kan je in je eigen "FIFA winkel" allerlei items unlocken wanneer je genoeg punten hebt verdiend. Dit kunnen ook coin boosts zijn (bijv. 10 wedstrijden 1000 coins extra). Door die te unlocken gaat het ook wel snel.
Met die coins kan je via bijv. futhead.com of futbin.com een team samenstellen en die kan je dan geleidelijk kopen. Zoals eerder gepost kan je voor zo'n 40k al een leuk team hebben. Meest handig is om 2 teams te maken en deze om en om te spelen waarbij het andere team altijd de wisselspelers zijn van het team dat je speelt. Zo hoef je geen fitness kaarten te gebruiken.
Er is alleen zoiets als Team of The Week (TOTW), elke week komt er een team met spelers die in vorm (IF) zijn, deze spelers hebben dan in het weekend (dus NIET in de CL/EL oid) een uitzonderlijke prestatie geleverd, denk maar aan hattrick, paar assists, hele goeie cruciale tackles/slidings, penalty stoppen etc.Jaapoes schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 10:36:
[...]
Dank
Dat laatste had ik in de gaten ja, heb nu inderdaad 2 teams die bij elkaar op de bank zitten1 SPA1 team en een ENG1 team.
Worden de stats van spelers in FUT ook bijgewerkt a.d.h.v. real life prestaties? Waarop kun je een beetje baseren of spelers meer of minder waard worden? Volgens mij moet je wel een beetje op de transfermarkt gaan spelen om pegels binnen te halen maar ik weet niet goed waar ik naar moet kijken.
Dus dat betekent dat de prijs niet meer zal stijgen als ik nu inkoop.Bean77 schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 09:20:
[...]
Eens hoor. Ik merk dat snelheid en wendbaarheid (m.n. agility, balance) erg handig zijn voor een spits. Ook als ze de deur op slot gooien.
[...]
Niet alleen in het weekend, maar bij voorkeur zsm na het doelpunt. Na de wedstrijd ben je vaak al te laat. Je ziet dat wanneer een speler 1x scoort dat er al massaal gekocht wordt om te speculeren. Scoort die nog een keer of een assist dan heb je grote kans om winst te maken.
[...]
Ach, niemand heeft een glazen bolllovesoccerx7 schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 10:59:
[...]
Dus dat betekent dat de prijs niet meer zal stijgen als ik nu inkoop.
[ Voor 13% gewijzigd door Thomas18GT op 25-10-2016 11:02 ]
Nee, dat snap ik. Maar omdat de TOTW elke week opnieuw komt dus misschien is het elke week hetzelfde met de prijzen.Thomas18GT schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 11:01:
[...]
Ach, niemand heeft een glazen bol
*Misschien wel, maar niet een waarmee je de toekomst kunt zien
Dat horen we graag. Ja Pereyra is ook een heerlijke speler. Was die ook in fifa16 toen die nog bij juventus zat, maar in een BPL team komt die ook goed tot zijn recht in relatie prijs/kwaliteit.Lekkerboeie86 schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 10:13:
[...]
Nog even over deze Squad.. Pereyra speelt echt fantastisch! Nog nooit met hem gespeeld, maar mijn eerste indruk is erg goed. Sane loopt nog niet echt lekker mee. Maar ben erg blij het dit team!
Alle spelers zijn te upgraden. Doel was voor een x bedrag een team. Realiseer je wel dat Can minder fysiek heeft en ook kleiner is. Bij corners kan dat wel handig zijn.DaYwaLkUr schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 10:29:
[...]
Als ik jou was zou ik Kouyate omwisselen met Can. Volgens mij heb je dan een hogere chemistry.
Oké, dank voor de tip!Jamesl schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 10:47:
[...]
Er is alleen zoiets als Team of The Week (TOTW), elke week komt er een team met spelers die in vorm (IF)....
vraag en aanbod bepaalt de prijs.Jaapoes schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 11:31:
[...]
Oké, dank voor de tip!
Ik heb toevallig Isco (zat in een pakket kaarten, speelt erg goed!), zal eens kijken of die deze week dan stijgt in waarde.
Vraag me toch af hoe mensen aan die astronomische bedragen komen voor sommige spelers..
[ Voor 18% gewijzigd door Bean77 op 25-10-2016 11:34 ]
De sites die genoemd werden (futhead/futbin.com) zijn sowieso erg handig om wat mee te spelen. Je kunt alle spelers vinden en ook de laagste BINs (Buy It Now). Als je dus lager kan bieden dan de laagste BIN kun je in principe winst maken. Let dan wel even op de 5% 'tax' die EA hanteert. Via google kun je ook wel vrij veel guides vinden die het handelen bespreken. Het is ook een kwestie van veel tijd erin steken, kijken wat de spelers IRL doen. Stel, Ozil speelt de sterren van de hemel en beslist in zijn eentje een topper...gaat zijn prijs omhoog. Etc.Jaapoes schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 09:36:
[...]
DankJa heb ik gelezen maar daar staat toch niets over het verdienen van geld? Of ben ik nou kippig?
Zijn veel mensen die met echt geld fifa points kopen en daarmee een sloot packs halen. Mijn tip: doe het niet. Wat mij betreft is het het absoluuuuuut niet waard.Jaapoes schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 11:31:
[...]
Oké, dank voor de tip!
Ik heb toevallig Isco (zat in een pakket kaarten, speelt erg goed!), zal eens kijken of die deze week dan stijgt in waarde.
Vraag me toch af hoe mensen aan die astronomische bedragen komen voor sommige spelers..
Isco is nu TOTW, zal denk ik niet meer stijgen aangezien we aan het eind zitten.Jaapoes schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 11:31:
[...]
Oké, dank voor de tip!
[ Voor 23% gewijzigd door dutchgio op 25-10-2016 11:49 ]
De standaard kaart blijft altijd ongewijzigd van kracht.Jaapoes schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 10:36:
[...]
Dank
Dat laatste had ik in de gaten ja, heb nu inderdaad 2 teams die bij elkaar op de bank zitten1 SPA1 team en een ENG1 team.
Worden de stats van spelers in FUT ook bijgewerkt a.d.h.v. real life prestaties? Waarop kun je een beetje baseren of spelers meer of minder waard worden? Volgens mij moet je wel een beetje op de transfermarkt gaan spelen om pegels binnen te halen maar ik weet niet goed waar ik naar moet kijken.
Daar heb ik vorige week ook op ingezet, ik denk dat je beter kunt vragen voor langere termijn, in de laatste week zijn prijzen al hoger. Dus, wat is de voorspelling voor de week erna?Donverdi073 schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 12:39:
Wat denken jullie dat de volgende Marquee SBC zal zijn ?
Ik denk dat er deze keer BVB en Schalke bij zal zitten.
[ Voor 8% gewijzigd door peeweeherman op 25-10-2016 13:03 ]
Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl
Die lijkt me ook erg waarschijnlijk. Ik hoop verder op spartak - cskaDonverdi073 schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 12:39:
Wat denken jullie dat de volgende Marquee SBC zal zijn ?
Ik denk dat er deze keer BVB en Schalke bij zal zitten.
Idee erachter is natuurlijk geld verdienenpeeweeherman schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 12:53:
[...]
Daar heb ik vorige week ook op ingezet, ik denk dat je beter kunt vragen voor langere termijn, in de laatste week zijn prijzen al hoger. Dus, wat is de voorspelling voor de week erna?
Edit: tenzij dit jouw strategie is om de prijzen nog verder op te jagen
Verwijderd
Ik heb nu een stuk of 30 spelers van Schalke en CSKA kunnen kopen. Gokje, maar anders toch minimale aankoopprijsDonverdi073 schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 13:37:
[...]
Idee erachter is natuurlijk geld verdienen
Heb nu een hoop BVB en Schalke spelers gekocht voor bijna min bin,
Dus hoop een flinke winst te maken
Sniper vind ik wel leuk. Hawk ga je qua pace wel te ver over de 99 heen. Dat vind ik zonde.PetrCech_3 schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 13:59:
Welke ChemStyle zouden jullie Auba geven dan? Ik neig zelf naar Hawk
Donderdag ben je de eerstePetrCech_3 schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 14:18:
Heeft iemand van jullie trouwens de WL Rewards al binnen? Ben nog steeds aan het wachten..
Hoe zit het met de rewards op de pc, eerste weekend kreeg ik die pas vrijdagavond. Was dat vorige week beter?
Ja bedoelde ook zijn normale, maar TOTW zal daarna weer stijgen ja, al is dat niet altijd het geval imodutchgio schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 11:46:
Juist wel als ie niet meer verkrijgbaar is, want exclusief.
De TOTW kaart dan, de gewone niet...
[ Voor 16% gewijzigd door DaYwaLkUr op 25-10-2016 16:18 ]
pff dat is de moeite niet.DaYwaLkUr schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 16:17:
Ik probeer nu wat spelers te slijten..
Alleen de marge is zo klein, dat het bijna niet loont? miss 50 a 100 coins..
Verkopen jullie dan bijv een stuk of 10 spelers tegelijk met een profit van <100 ?
Ik kan me voorstellen dat als je speler in vorm zijn en beter zijn geworden, dat je flink kunt cashen.
Ik denk dat ik beter wat matches kan gaan spelen
Ja! Absoluut beter! Ik geloof dat ik ze woensdag/donderdag had. Net als op de consoles dus.peeweeherman schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 14:27:
[...]
Hoe zit het met de rewards op de pc, eerste weekend kreeg ik die pas vrijdagavond. Was dat vorige week beter?
Verwijderd
[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 25-10-2016 18:56 ]
Voor minder kan ik ze echt niet verkopen
Verwijderd
Geen packs kopen als je het niet kan missen. Het is een "roll of the dice". Alle packs zijn hun geld op voorhand niet waard, er is echter een kans dat... Gokken.Verwijderd schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 20:09:
Die promo pack die er nu staat, de rare gold pack, is dat de 25k waard? Ik ben namelijk bang voor meer items dan spelers. Iemand ervaring?
[ Voor 26% gewijzigd door bbblije op 25-10-2016 20:22 ]
Verwijderd
En als ik ze in bulk koop? Doen we zo onder het tafeltje toch? Scheelt jou 5% en mij ook.peeweeherman schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 19:37:
[...]
Voor minder kan ik ze echt niet verkopen
Laat ik er net Vidal uithalen. Dat zijn weer een boel coins. Maar nee, doorgaans is het een te groot risico.Verwijderd schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 20:09:
Die promo pack die er nu staat, de rare gold pack, is dat de 25k waard? Ik ben namelijk bang voor meer items dan spelers. Iemand ervaring?
Hahaha, blijf ze lekker makenBean77 schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 20:25:
[...]
Laat ik er net Vidal uithalen. Dat zijn weer een boel coins. Maar nee, doorgaans is het een te groot risico.
Ik had hem echt, verkocht voor 164k, Rooney weg voor 30k. Verder niet veel bijzonders, maar healing en fitness kaarten verkopen ook wel.bbblije schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 20:29:
[...]
Hahaha, blijf ze lekker makenKanté was voor mij geen slechte vangst
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Ik ook, 31K voor betaaldBean77 schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 20:35:
[...]
Ik had hem echt, verkocht voor 164k, Rooney weg voor 30k. Verder niet veel bijzonders, maar healing en fitness kaarten verkopen ook wel.
Verwijderd
Ik heb Sbc Barry, Herrera, If AllenAmaze86 schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 20:36:
Iemand tips voor 3 goede cm's uit bpl.speel nu 4321, heb can, pereyra en kouyate.
Ik zit te denken om Can eruit te halen voor Kante, maar twijfel nog over chemistry kaart. Denk dat ik voor anchor ga.
Hij is echt snel genoeg, ik zou meer richting de Maestro, Backbone, Powerhouse gaan...Bean77 schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 21:03:
[...]
Ik zit te denken om Can eruit te halen voor Kante, maar twijfel nog over chemistry kaart. Denk dat ik voor anchor ga.
Verwijderd
Waarom 3 uit de bpl?Amaze86 schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 20:36:
Iemand tips voor 3 goede cm's uit bpl.speel nu 4321, heb can, pereyra en kouyate.
Parolo, Asamoah, Hamsik, Khedira..Verwijderd schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 21:10:
http://www.futhead.com/sq...qZ!i0Yhde0vJCe0q3IM0QO1j/
Iemand tips voor een of twee upgrades? Heb een munt of 20k er voor. Ben vooral minder blij met de rechter cm.
Omdat ik nu een bpl en budesliga squad heb, en wil ze upgraden rond 10k per cm.
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Medel?
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
2 verschillende squad bedoel je?Amaze86 schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 22:03:
[...]
Omdat ik nu een bpl en budesliga squad heb, en wil ze upgraden rond 10k per cm.
Verwijderd
Thanks. Heb parolo genomen vanwege longshots en geen injury prone. Dat miste ik op het middenveld. Hamsik huppelde al door de linies heen voor me.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2016 07:24 ]
Verwijderd
Khedira zou ik in ieder geval niet doen. Net als vorig jaar is het net niet echt wat.Verwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 07:23:
[...]
Thanks. Heb parolo genomen vanwege longshots en geen injury prone. Dat miste ik op het middenveld. Hamsik huppelde al door de linies heen voor me.
Zou nu nog niet zoveel uitgeven aan een niet super speciale speler.
Injury prone maakt na de patch niet echt meer uit denk ik. Mijn Aguero is nog nooit geblesseerd geraakt (hoeft niks te zeggen)Verwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 07:23:
[...]
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Op het middenveld rondtikken en kijken of er ergens een verdediger uitstapt om gebruik te maken van de vrijgelaten ruimte.Royz schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 10:21:
Wat doen jullie als je tegen een 5-2-2-1 elftal speelt? Tegen 5 verdedigers kom je bijna niet door de verdediging heen en snelheid werkt ook niet echt meer. Loop gewoon continu tegen een muur op
Jep dit dus. Wat wel mee helpt Is als je 2 goede wingers hebt. Bij een opstelling met 5 verdedigers staan de back's toch wat meer richting middenveld en ligt er ruimte achter de back waar je winger gebruik van kan maken.Bean77 schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 10:35:
[...]
Op het middenveld rondtikken en kijken of er ergens een verdediger uitstapt om gebruik te maken van de vrijgelaten ruimte.
Of ik laat het initiatief bij de tegenstander en probeer op de counter meer gebruik te maken van de ruimte.
Met een centrale middenvelder die hoog staat kan je met L2 ingedrukt naar achteren lopen naar je eigen doel. Daarmee trek je altijd een verdediger eruit. In praktijk kan je dan vaak met een driven pass of normale pass snel iemand dat gat in sturen.Arwintju schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 11:03:
[...]
Jep dit dus. Wat wel mee helpt Is als je 2 goede wingers hebt. Bij een opstelling met 5 verdedigers staan de back's toch wat meer richting middenveld en ligt er ruimte achter de back waar je winger gebruik van kan maken.
Verwijderd
Wat kheidera nog wel aantrekkelijk doet lijken is lengte en kracht. Mijn middenveld is nu best zwakjes en niet super snel. Aanvallend loopt het erg soepel. Verdedigend in de omschakeling niet echt. Verdedigend als iedereen op de goede plek staat weer top. De meeste kansen van mijn tegenstanders ontstaan door snelle passes en snelle spelers na een aanval van mij.Verwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 09:14:
[...]
Khedira zou ik in ieder geval niet doen. Net als vorig jaar is het net niet echt wat.
[...]
Zou nu nog niet zoveel uitgeven aan een niet super speciale speler.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2016 11:26 ]
Verwijderd
Probleem is is dat Khedira ook dit jaar het leuk vind om naar voren te kruipen ongeacht welke instructies of tactics je gebruikt.Verwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 11:26:
[...]
Wat kheidera nog wel aantrekkelijk doet lijken is lengte en kracht. Mijn middenveld is nu best zwakjes en niet super snel. Aanvallend loopt het erg soepel. Verdedigend in de omschakeling niet echt. Verdedigend als iedereen op de goede plek staat weer top. De meeste kansen van mijn tegenstanders ontstaan door snelle passes en snelle spelers na een aanval van mij.
Parolo had ik voor 750 coins. Kan Khedira nog uitproberen dus.
Verwijderd
Zijn schoten zijn ook zo beroerd als het maar kan. Heb soms Medel al mee naar voren en zijn schoten zijn al belabberd maar vorig jaar kon ik mij echt irriteren wanneer Khedira opeens weer voor het doel verscheen om hem dan voor de zoveelste keer het stadion uit te trappenpsvunited schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 12:13:
Inderdaad jammer van zijn High/High workrates, zijn aaanvallende stats zijn ook niet zo slecht maar had hem ook liever gezien als M/H.
Khedira is waardeloos. Enige positie waar ik hem zie staan is op de cdm plek, maar van de 100 keer kies ik 99 keer voor Medel en 1x voor Asamoah (of marchisio, naingolan al zijn deze nu flink duurder). Op andere posities zie ik hem überhaupt niet.3xH schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 12:33:
Advies voor mensen die vragen hebben over hoe iemand speelt, probeer zelf spelers uit! Je moet zelf ervaren hoe een speler voor jou speelt, dat kan per persoon verschillen. Zo zijn de schoten van Khedira helemaal niet beroerd, dat blijkt ook uit zijn stats.
Als je bijvoorbeeld met 2 cdm speelt dan zijn khedira en medal naast elkaar wel een goed blok. Maar Asamoah is ook zeker een optie, maar persoonlijk kies ik dan voor khedira vanwege betere overall.Bean77 schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 12:41:
[...]
Khedira is waardeloos. Enige positie waar ik hem zie staan is op de cdm plek, maar van de 100 keer kies ik 99 keer voor Medel en 1x voor Asamoah (of marchisio, naingolan al zijn deze nu flink duurder). Op andere posities zie ik hem überhaupt niet.
Verwijderd
Is dit na de bekendmaking of na 7 uur ? Dit jaar meer met SBC kunnen verdienen aangezien de markt zo vaag in elkaar zit.Thomas18GT schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 13:22:
Let straks met TOTW op de OTW spelers.
Als Kanté en Mané geen IF krijgen zullen ze wel gedumpt worden
Makkelijke manier om tussen de 30 en 50k per stuk mee te verdienen.
Naja het dumpen duurt wel een hele dag denk ik, dan daalt de prijs geleidelijk. Je moet alleen opletten wanneer hij stabiel blijft op het laagste punt en dan inkopen. Ik hou het in de gatenVerwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 13:35:
[...]
Is dit na de bekendmaking of na 7 uur ? Dit jaar meer met SBC kunnen verdienen aangezien de markt zo vaag in elkaar zit.
Verwijderd
Stuur maar een privebericht danThomas18GT schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 13:46:
[...]
Naja het dumpen duurt wel een hele dag denk ik, dan daalt de prijs geleidelijk. Je moet alleen opletten wanneer hij stabiel blijft op het laagste punt en dan inkopen. Ik hou het in de gaten
Haha ja de meeste blijf ik ook mooi vanaf. Ik handel alleen in Kanté, Mané en Sanches.Verwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 13:51:
[...]
Stuur maar een privebericht danOTW spelers heb ik na het zien van Milik, Embolo en nu Bailly niet echt vertrouwen meer in en ook de prijs van TOTW spelers is heel erg anders dan vorig jaar. Meestal werden ze meer waard maar dit jaar zie ik het niet zo.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq