Hebben andere mensen ook dat je soms niet kunt bieden op een speler omdat er een nieuw bod is uitgebracht, maar dit bod heeft nooit plaatst gevonden. Als je de hele web app opnieuw laad (wat ergerlijk lang duurt) dan is de speler vaak al weg. Heb zo al behoorlijk wat MLS spelers niet voor normale prijzen kunnen kopen omdat ik niet van 400 naar 450 kon.
Zo kun je blijven zeuren maar Robben is echt niet meer de beste in het spel (jammer genoeg). Na het Halloween weekend zullen de prijzen dalen omdat ze die boost dan niet meer hebben. Ik had al even gekeken en kan dankzij de Turkse league aan de rest van de requirements voldoen dus ik heb geen last van pricefixed spelers mocht iemand zo gek zijn om dat te gaan doen.Thomas18GT schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 01:00:
[...]
Maar 3 van die scream spelers zijn ook duurder dan Robben![]()
En die Costa is zeker niet verhandelbaar..
Maar Robben hebben ze wel traag gemaakt dit jaar. Misschien dat ik die RM Costa ook wel haal als die prijzen nog wat dalen
Als wij je alles vertellen is het ook niet leuk of wel? Probeer het nou eerst zelf.Kidjuh schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 01:45:
Ben nu een beetje begonnen met spelers inslaan van dortmund. Maar waar letten jullie vooral op? Prijs, nationaliteit, plaats? Lijkt me handig dit onder de knie te krijgen om wat centjes te verdienen! Thanks alvast.
[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2016 10:36 ]