Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben andere mensen ook dat je soms niet kunt bieden op een speler omdat er een nieuw bod is uitgebracht, maar dit bod heeft nooit plaatst gevonden. Als je de hele web app opnieuw laad (wat ergerlijk lang duurt) dan is de speler vaak al weg. Heb zo al behoorlijk wat MLS spelers niet voor normale prijzen kunnen kopen omdat ik niet van 400 naar 450 kon.
Thomas18GT schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 01:00:
[...]

Maar 3 van die scream spelers zijn ook duurder dan Robben :+
En die Costa is zeker niet verhandelbaar..

Maar Robben hebben ze wel traag gemaakt dit jaar. Misschien dat ik die RM Costa ook wel haal als die prijzen nog wat dalen :)
Zo kun je blijven zeuren maar Robben is echt niet meer de beste in het spel (jammer genoeg). Na het Halloween weekend zullen de prijzen dalen omdat ze die boost dan niet meer hebben. Ik had al even gekeken en kan dankzij de Turkse league aan de rest van de requirements voldoen dus ik heb geen last van pricefixed spelers mocht iemand zo gek zijn om dat te gaan doen.
Kidjuh schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 01:45:
Ben nu een beetje begonnen met spelers inslaan van dortmund. Maar waar letten jullie vooral op? Prijs, nationaliteit, plaats? Lijkt me handig dit onder de knie te krijgen om wat centjes te verdienen! Thanks alvast.
Als wij je alles vertellen is het ook niet leuk of wel? Probeer het nou eerst zelf.

[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2016 10:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyramiden
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 17:51
Verwijderd schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 07:25:
Hebben andere mensen ook dat je soms niet kunt bieden op een speler omdat er een nieuw bod is uitgebracht, maar dit bod heeft nooit plaatst gevonden. Als je de hele web app opnieuw laad (wat ergerlijk lang duurt) dan is de speler vaak al weg. Heb zo al behoorlijk wat MLS spelers niet voor normale prijzen kunnen kopen omdat ik niet van 400 naar 450 kon.
Ja, komt bij mij redelijk vaak voor. In de webapp helpt het soms om even de switchen naar "zoeken op de transfermarkt" en daarna weer terug naar de tab waar je kunt bieden.

Heeft iemand hier ervaring met LM Doulgas Costa? Ik zit te twijfelen om hem, of zijn Scream upgrade na de verbeterde stats aan te schaffen. Linksbenig op een LM 3* weakfoot en M/L workrates is natuurlijk niet helemaal fantastisch... Maar zijn stats zijn verder een stuk beter dan die van Shatov.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pyramiden schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 11:06:
[...]

Ja, komt bij mij redelijk vaak voor. In de webapp helpt het soms om even de switchen naar "zoeken op de transfermarkt" en daarna weer terug naar de tab waar je kunt bieden.

Heeft iemand hier ervaring met LM Doulgas Costa? Ik zit te twijfelen om hem, of zijn Scream upgrade na de verbeterde stats aan te schaffen. Linksbenig op een LM 3* weakfoot en M/L workrates is natuurlijk niet helemaal fantastisch... Maar zijn stats zijn verder een stuk beter dan die van Shatov.
Aan de linkerkant zul je hem voor voorzetten moeten gebruiken of schuin voor het doel uitkomen zodat hij hem met links in de verre hoek kan schieten. Maar voorzetten werken niet zo goed meer sinds de patch heb ik het idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amelandbor
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 04-10 21:25
Moet zeggen dat het wat mij betreft na de update alleen maar minder is geworden. Het is met veel tegenstanders alleen maar zo snel mogelijk kaatsen en dan een steekbal, hopen op een verkeerde aanname of switch naar de verdediger.

Verder is corners een grote grap nu. Heeft iemand al een directe goal gezien uit een corner?

En de smerigste overtredingen krijgen soms nog steeds geen kaart :-$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Amelandbor schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 11:32:
Moet zeggen dat het wat mij betreft na de update alleen maar minder is geworden. Het is met veel tegenstanders alleen maar zo snel mogelijk kaatsen en dan een steekbal, hopen op een verkeerde aanname of switch naar de verdediger.

Verder is corners een grote grap nu. Heeft iemand al een directe goal gezien uit een corner?

Ik heb de achievement voor 2x uit een corner scoren gehaald gisteren. 26 corners. Enige wat leek te werken is de bal net voor de 6 meter lijn strak inschieten. Als mensen andere tips hebben, graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 07:25:

[...]
Heb vooral dat de app op telefoon veel te traag is voor aankopen. Elke keer als ik iemand cheap (zeg 500 coins onder de laagste prijs) vindt, is hij al weg als ik hem aanklik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 11:57:
[...]

Heb vooral dat de app op telefoon veel te traag is voor aankopen. Elke keer als ik iemand cheap (zeg 500 coins onder de laagste prijs) vindt, is hij al weg als ik hem aanklik.
Iemand proberen te snipen op de telefoon of web app moet je niet eens aan beginnen. Zo vaak een speler voorbij zien komen die al weg is voor ik op buy now kan drukken.
Amelandbor schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 11:32:

Klopt helemaal en het is vooral vervelend met de blessures.

https://www.reddit.com/r/.../?st=iumiq5wj&sh=3c7e220c
  1. Not sure the official name but the Random input. For example, You are dribbling with your player... then he decides to randomly shoot/pass by himself. Seriously, how is this in the game.
  2. Goalies not bothering to save penalties. I went the right way. The goalies arm/hand makes full contact with the ball, yet decides not to actual make a save motion and push it way.
  3. Referees consistency. We DO NOT need different level of strict refs. When my player gets tripped up from behind and starts crawling.. it's a foul. I've been fouled. Why are are some refs programmed to let borderline murder happen.
  4. Added time. 3 added minutes are shown announced, only 1 is played. 4.1/2. Full time when in a clear goal scoring opportunity. For example, I've shot, the goalies divided and it's gone past him, the game ends. Ball hits the net like 0.1 seconds later... common sense?
  5. Stamina declining stats. So a fast sub with average shooting will outperform everyone else in the game if brought on at around the 70th. Why do our players practically die and are incapable of lasting 90 minutes?
  6. B / Circle clearance when defending corners. Even when the player has momentum to clear the ball out of the box and I'm aiming out... Nope let's give him another corner or 5.
Hier ook wel een aantal punten waar ik zelf ook tegen aan loop. Dit is dezelfde kerel die ook met de chemistry glitch kwam dat IFs niet zozeer beter zijn dan de normale versie. Heeft wel verstand van het spel :+

[ Voor 73% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2016 12:59 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amelandbor
Nummer 1 heb ik ook een paar keer gehad, dacht dat het mij lag dat ik een knoppencombinatie gebruikte die ik niet ken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riemer
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09:16
Nummer 6 vind ik zelf ook vrij irritant. Als je 1 x een corner voor of tegen krijgt lukt het de verdedigende partij gewoon niet om de bal echt weg te krijgen. Ook verbaas ik me vaak over het geven van corners terwijl ik zelf echt het idee had dat de aanvallende partij de bal als laatste geraakt had. En scoren uit corners ben ik ook verleerd helaas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Amelandbor schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 13:25:
Nummer 1 heb ik ook een paar keer gehad, dacht dat het mij lag dat ik een knoppencombinatie gebruikte die ik niet ken.
Gisteren ook bij Proclubs gehad dus het is een algemeen iets en iets wat in de mechanics van FUT zit. 2 is ook best storend dat keepers soms erbij staan en kijken hoe de bal er in gaat in plaats van een bal proberen te redden.
Riemer schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 13:34:
Nummer 6 vind ik zelf ook vrij irritant. Als je 1 x een corner voor of tegen krijgt lukt het de verdedigende partij gewoon niet om de bal echt weg te krijgen. Ook verbaas ik me vaak over het geven van corners terwijl ik zelf echt het idee had dat de aanvallende partij de bal als laatste geraakt had. En scoren uit corners ben ik ook verleerd helaas...
Vooral voor de update had ik hier echt een hekel aan dat ze telkens weer een nieuwe hoekschop kregen. Maar nu na de update valt het wel mee aangezien het moeilijker is om te scoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riemer
  • Laatst online: 09:16
Verwijderd schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 13:36:

Vooral voor de update had ik hier echt een hekel aan dat ze telkens weer een nieuwe hoekschop kregen. Maar nu na de update valt het wel mee aangezien het moeilijker is om te scoren.
Ben ik met je eens maar het toont wel aan hoe weinig invloed je hebt. Het blijft te lastig om een corner te verdedigen. Als de bal op de rand van de 16 valt heb ik daar eigenlijk nooit een speler staan om de afvallende bal te verdedigen en heeft de aanvaller een vrije schatkans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Riemer schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 13:40:
[...]

Ben ik met je eens maar het toont wel aan hoe weinig invloed je hebt. Het blijft te lastig om een corner te verdedigen. Als de bal op de rand van de 16 valt heb ik daar eigenlijk nooit een speler staan om de afvallende bal te verdedigen en heeft de aanvaller een vrije schatkans.
Klopt, met de afvallende bal heb ik al vele malen gescoord.

Overigens ook maar Aguero gehaald voor mijn BPL team. Geen zin om te wachten tot de crash.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13-09 21:12

bbblije

Riiiiight

Bean77 schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 16:10:
[...]

Klopt, met de afvallende bal heb ik al vele malen gescoord.

Overigens ook maar Aguero gehaald voor mijn BPL team. Geen zin om te wachten tot de crash.
Dat dacht ik ook met Walcott zaterdag ochtend, was hij al van 150 naar 120K gezakt. Nu 100-110. Tel uit je winst. Hopen dat hij volgende week iets recht trekt :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bbblije schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 16:19:
[...]

Dat dacht ik ook met Walcott zaterdag ochtend, was hij al van 150 naar 120K gezakt. Nu 100-110. Tel uit je winst. Hopen dat hij volgende week iets recht trekt :/
Iedereen zit te wachten op die 50k packs waardoor de markt nog verder in elkaar zakt waarschijnlijk. Je kunt er de klok op gelijk zetten dat EA tijdens Halloween nog wel wat pakketten in de store gooit. Hierdoor gaat iedereen elkaar onder bieden waardoor je steeds lagere prijzen ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Verwijderd schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 16:23:
[...]

Iedereen zit te wachten op die 50k packs waardoor de markt nog verder in elkaar zakt waarschijnlijk. Je kunt er de klok op gelijk zetten dat EA tijdens Halloween nog wel wat pakketten in de store gooit. Hierdoor gaat iedereen elkaar onder bieden waardoor je steeds lagere prijzen ziet.
Dus nog 2 uur en 35 min om m'n verlies te minimaliseren?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

bbblije schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 16:25:
[...]

Dus nog 2 uur en 35 min om m'n verlies te minimaliseren?
Het zijn natuurlijk niet mijn coins. Maar het kan zomaar zijn dat ze volgende week pas die packs uitbrengen. Niemand weet het en dat is ook wel het mooie van dit alles.

Wat ik op Reddit had gelezen is de kans het grootst dat ze op dinsdag wat uitbrengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Verwijderd schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 16:30:
[...]

Het zijn natuurlijk niet mijn coins. Maar het kan zomaar zijn dat ze volgende week pas die packs uitbrengen. Niemand weet het en dat is ook wel het mooie van dit alles.

Wat ik op Reddit had gelezen is de kans het grootst dat ze op dinsdag wat uitbrengen.
Bedankt voor je antwoord! Ik moet zeggen, het is ook wel een lekkere kaart hoor! Mss dat ik hem gewoon houd!

[ Voor 9% gewijzigd door bbblije op 23-10-2016 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

https://www.reddit.com/r/.../?st=iumsdpl9&sh=1a436cb5

Kick off glitch :') ?
bbblije schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 16:30:
[...]

Bedankt voor je antwoord! Ik moet zeggen, het is ook wel een lekkere kaart hoor! Mss dat ik hem gewoon houd!
Laat maar even weten of je de spelers verkoopt. Misschien hebben anderen er ook wat aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daiov97
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 06-10 20:46
Genoeg Weekend League gespeeld. Begon erg goed, maar verloor ineens rond de 10 wedstrijden op een rij (en steeds helaas 1 goal verschil) Uiteindelijk deze serie beëindigd en toen begon het allemaal weer beter te lopen. Vooral het afmaken was tijdens die potjes drama...

Uiteindelijk 18 overwinningen behaald en dat betekent dus gold I. Ik heb nog 4 potjes over, maar gold II behalen (22 wins) is niet realistisch.

Ik weet trouwens nog steeds niet welke formatie mij bevalt. Heb 433(4), 4312, 4321 en 4222 gespeeld tijdens de WL met verschillende teams.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daimen schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 17:39:
Genoeg Weekend League gespeeld. Begon erg goed, maar verloor ineens rond de 10 wedstrijden op een rij (en steeds helaas 1 goal verschil) Uiteindelijk deze serie beëindigd en toen begon het allemaal weer beter te lopen. Vooral het afmaken was tijdens die potjes drama...

Uiteindelijk 18 overwinningen behaald en dat betekent dus gold I. Ik heb nog 4 potjes over, maar gold II behalen (22 wins) is niet realistisch.

Ik weet trouwens nog steeds niet welke formatie mij bevalt. Heb 433(4), 4312, 4321 en 4222 gespeeld tijdens de WL met verschillende teams.
Met wat voor team dan? En speelt iedereen gewoon op de counter om koste wat het kost te winnen zoals wat ik heb gehoord. Zou het graag willen en kan een best team bouwen maar vraag mij echt serieus af of het het wel waard is als iedereen zo kloten speelt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 17:49:
[...]

Met wat voor team dan? En speelt iedereen gewoon op de counter om koste wat het kost te winnen zoals wat ik heb gehoord. Zou het graag willen en kan een best team bouwen maar vraag mij echt serieus af of het het wel waard is als iedereen zo kloten speelt :P
Allemaal van die opgefokte spelers, heb ik geen zin in :P

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bean77 schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 17:51:
[...]

Allemaal van die opgefokte spelers, heb ik geen zin in :P
  1. Scoren
  2. park the bus
  3. ....
  4. profit
Heb ik het zo goed omschreven :') ?

Kan op dit moment al zoiets maken om tegenstanders mee te terroriseren maar het nu nu nog zo zonde van de coins: http://www.futbin.com/17/squad/166279

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2016 17:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daiov97
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 06-10 20:46
433(4):
http://www.futhead.com/17/squads/1422792/

4222:
http://www.futhead.com/17/squads/1561281/

4321:
http://www.futhead.com/17/squads/1561461/

Die ervaringen deel ik gedeeltelijk. Het is wel echt een leuk concept en merkte zeker dat naarmate ik verder kwam heel gelijkwaardige wedstrijden kreeg.

Ik ben inderdaad wel eens mensen tegen gekomen die vanaf min één park the bus gingen spelen. Ik domineerde dan volledig, maar kreeg in de 80e min dan één goaltje tegen...

Had overigens ook meer budget, maar wilde coins niet verliezen dus ben voor cheap gegaan.

[ Voor 8% gewijzigd door Daiov97 op 23-10-2016 18:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daimen schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 18:06:

Ik ben inderdaad wel eens mensen tegen gekomen die vanaf min één park the bus gingen spelen. Ik domineerde dan volledig, maar kreeg in de 80e min dan één goaltje tegen...
Leuke teams wel. Zie het ook tijdens seizoenen gebeuren en vind het persoonlijk zo laf dat ik het nog niet aandurf om nu mij te kwalificeren voor de weekend league om dan mensen tegen te komen die vanaf de eerste minuut al deze intentie hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ambianz
  • Laatst online: 05-10 19:53
pff prijs van otw kante is ook even 100k gestegen in 3 minuten tijd. 150 naar 250k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ambianz schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 18:35:
pff prijs van otw kante is ook even 100k gestegen in 3 minuten tijd. 150 naar 250k
Hij heeft de 4-0 tegen die matige (shit) ploeg gemaakt ;) Maar zal echt geen IF krijgen voor 1 niet beslissend doelpunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambianz
Precies dat dacht ik ook al, ook verdedigend valt hij niet echt op. Speelt gewoon prima hoor maar United stelt zo weinig voor dat Kanté verdedigend niet eens kán uitblinken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas18GT
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 10:16
Kanté levert me zo even 350k op :+

Voor de tweede week op rij haha

Naja vorige week 125k :)

[ Voor 16% gewijzigd door Thomas18GT op 23-10-2016 18:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thomas18GT schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 18:48:

Mensen zijn gewoon zo dom :') Niet te geloven maar congrats met je winst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas18GT
Verwijderd schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 18:49:
[...]

Mensen zijn gewoon zo dom :') Niet te geloven maar congrats met je winst
Haha het wordt wel voorspelbaar ondertussen. Makkelijk winst pakken dus. Als hij geen IF krijgt volgende week maar weer 5 inkopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thomas18GT schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 18:50:
[...]

Haha het wordt wel voorspelbaar ondertussen. Makkelijk winst pakken dus. Als hij geen IF krijgt volgende week maar weer 5 inkopen
Mijn OTW investeringen gaan niet zo goed na Milik, Sansone en nu heb ik Dembele nog. Wou ook voor de cruciale wedstrijd van Embolo hem nog halen maar gelukkig zag ik hier vanaf.

Dus weet niet of ik je investeringen mag verpesten met mijn pech ? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambianz
Heb zelf dembele ook nog, denk dat ik het nog een weekje afwacht. Hij was in de CL aantal weken terug zó ontzettend goed. Het moet en gaat er een keer uitkomen, maar dat moet wel snel gebeuren aangezien spelers als Reus, Shurrle etc ook weer terug gaan komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas18GT
Verwijderd schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 18:53:
[...]

Mijn OTW investeringen gaan niet zo goed na Milik, Sansone en nu heb ik Dembele nog. Wou ook voor de cruciale wedstrijd van Embolo hem nog halen maar gelukkig zag ik hier vanaf.

Dus weet niet of ik je investeringen mag verpesten met mijn pech ? :P
Haha ja Milik is pure pech natuurlijk. Sansone en Dembele zijn allebei al niet echt gewild dus die snap ik wel. Kanté is nu al zo goed in Fifa, en hij is maar 81 dus misschien krijgt ie wel een +2 ook bij z'n eerste if.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thomas18GT schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 19:01:
[...]

Haha ja Milik is pure pech natuurlijk. Sansone en Dembele zijn allebei al niet echt gewild dus die snap ik wel. Kanté is nu al zo goed in Fifa, en hij is maar 81 dus misschien krijgt ie wel een +2 ook bij z'n eerste if.
Kon binnen een paar seconde al 40k afschrijven :P Dembele is sowieso wel gewild naar de upgrade ronde (al duurt dat nog wel even).
Ambianz schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 18:56:
Heb zelf dembele ook nog, denk dat ik het nog een weekje afwacht. Hij was in de CL aantal weken terug zó ontzettend goed. Het moet en gaat er een keer uitkomen, maar dat moet wel snel gebeuren aangezien spelers als Reus, Shurrle etc ook weer terug gaan komen.
CL telt niet mee. Volgende week is een cruciale wedstrijd waar ze punten moeten pakken dus hoop dat er een goede basis 11 staan in plaats van het jeugd elftal.

Daarnaast heeft hij op H2H een 5* skills wat tijdens de upgraderonde (al duurt dit nog wel even) een behoorlijke prijsverhoging zal zijn.

http://sofifa.com/player/231443

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas18GT
Verwijderd schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 19:05:
[...]

Kon binnen een paar seconde al 40k afschrijven :P Dembele is sowieso wel gewild naar de upgrade ronde (al duurt dat nog wel even).

[...]

CL telt niet mee. Volgende week is een cruciale wedstrijd waar ze punten moeten pakken dus hoop dat er een goede basis 11 staan in plaats van het jeugd elftal.

Daarnaast heeft hij op H2H een 5* skills wat tijdens de upgraderonde (al duurt dit nog wel even) een behoorlijke prijsverhoging zal zijn.

http://sofifa.com/player/231443
Ja het zijn gewoon best wel hype kaarten. Als hij goed speelt kan je makkelijk winst pakken, maar je kan ook goed pech hebben als hij om wat voor reden dan ook amper nog speelt.

Kanté alweer 35k gedaald :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thomas18GT schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 19:14:
[...]

Ja het zijn gewoon best wel hype kaarten. Als hij goed speelt kan je makkelijk winst pakken, maar je kan ook goed pech hebben als hij om wat voor reden dan ook amper nog speelt.

Kanté alweer 35k gedaald :+
Die prijs ziet er leuk uit ja :+ Zelfde was gebeurd met Pjanic die toen een IF zou krijgen volgens de Futhead voorspellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Thomas18GT schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 18:48:

Dat tikt lekker aan zo :) Ik ga maar weer handelen want mijn coins zijn drastisch gedaald na alle sbc's en Aguerooooo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PetrCech_3
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 23-09-2024
Is er hier iemand die het aandurft om een Squad te maken met Aubameyang en Giovinco? Ik ben pogingen aan het wagen, het is me nog niet gelukt. Probs en karma voor degene die het lukt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blijf het echt een vreemd spel vinden. Eerst een potje tegen een Nederlander, na de 1-0 wou er geen bal meer in maar kon uiteindelijk toch winnen. Volgend potje tegen een Italiaan aan zijn naam te zien met Bakambu voorin en 2 keer kreeg hij de bal gelukkig mee terwijl (en scoorde) ik na mijn goal in de 3e minuut geen enkele bal meer in het net kreeg. Ook best wel kloten dat een bal vooruit tikken zo inconsistent is als het maar kan waardoor ik nog 5 ballen niet kon schieten.

Misschien mis ik Dybala zo erg :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 20:13:
Blijf het echt een vreemd spel vinden. Eerst een potje tegen een Nederlander, na de 1-0 wou er geen bal meer in maar kon uiteindelijk toch winnen. Volgend potje tegen een Italiaan aan zijn naam te zien met Bakambu voorin en 2 keer kreeg hij de bal gelukkig mee terwijl (en scoorde) ik na mijn goal in de 3e minuut geen enkele bal meer in het net kreeg. Ook best wel kloten dat een bal vooruit tikken zo inconsistent is als het maar kan waardoor ik nog 5 ballen niet kon schieten.

Misschien mis ik Dybala zo erg :')
Kopen dus ;)
PetrCech_3 schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 20:06:
Is er hier iemand die het aandurft om een Squad te maken met Aubameyang en Giovinco? Ik ben pogingen aan het wagen, het is me nog niet gelukt. Probs en karma voor degene die het lukt! :)
Zoiets? giovinco op max chem 8 haalbaar. Moet te doen zijn.
http://www.futbin.com/squad-builder/176594

[ Voor 24% gewijzigd door Bean77 op 23-10-2016 20:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PetrCech_3
Bean77 schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 20:16:

Link werkt niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nu wel, nog ff kleine edit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bean77 schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 20:16:
[...]

Kopen dus ;)

[...]

Wacht er nog wel even mee tot iedereen goedkoper is en dan bouw ik 2 fatsoenlijke teams van 500k. Maar blijf erbij dat het soms wel opvalt hoe het spel veranderd als je 1-0 voor staat wat betreft aannames en passing. Het gaat soms echt goed fout en als je last hebt van die automatische passing zonder druk op de knop dan is het in je eigen helft helemaal irritant :P

@Bean staat je team niet op private ofzo. Ik zie ook niks.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2016 20:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 20:34:
[...]

Wacht er nog wel even mee tot iedereen goedkoper is en dan bouw ik 2 fatsoenlijke teams van 500k. Maar blijf erbij dat het soms wel opvalt hoe het spel veranderd als je 1-0 voor staat wat betreft aannames en passing. Het gaat soms echt goed fout en als je last hebt van die automatische passing zonder druk op de knop dan is het in je eigen helft helemaal irritant :P

@Bean staat je team niet op private ofzo. Ik zie ook niks.
Gewoon gefocused blijven op je passing. Sommige spelers passen zo voorspelbaar zodat je makkelijk kunt onderscheppen. Rustig blijven en het overzicht houden. Zeker als spelers achter staan gaan ze meer druk geven en aanvallender spelen. Daardoor kom je zelf ook meer onder druk. Als je tegenstander de instellingen wijzigt, dan heeft dat ook invloed op jouw spel/passing etc.

In mijn andere browser zie ik het team overigens wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Bean77 schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 20:39:
[...]

Gewoon gefocused blijven op je passing. Sommige spelers passen zo voorspelbaar zodat je makkelijk kunt onderscheppen. Rustig blijven en het overzicht houden. Zeker als spelers achter staan gaan ze meer druk geven en aanvallender spelen. Daardoor kom je zelf ook meer onder druk. Als je tegenstander de instellingen wijzigt, dan heeft dat ook invloed op jouw spel/passing etc.

In mijn andere browser zie ik het team overigens wel.
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=CNyCsC6NoHo]

Dingen als dit spelen een belangrijkere rol dan het passing gebeuren. Elk potje als eerste de 1-0 gemaakt waarna het opeens niet meer ging. Ik speel gewoon hetzelfde, de tegenstander geeft meer ruimte weg maar de bal wil er maar niet in. Daarnaast luister ik gewoon muziek en geen commentaar van onze beste vrienden langs de lijn waardoor ik mij dus ook aan niks erger :')

Fun fact: Laatste wedstrijd ook een voorsprong opgebouwd en uiteindelijk ragequitte mijn tegenstander na een longshot die tegen de paal ging en uiteindelijk bij 1 van mijn spelers terecht kwam die hem er in kon knallen :') Het is een beetje dat alles via die paal moet.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2016 22:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Morata scoort eens een goal en zijn prijs direct verdubbelt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen idee of iemand OTW Bailly heeft maar:
Mourinho says Bailly may have suffered a serious knee ligament injury. "He fears it is really bad." "It's in the ligament area. It's really bad." #mufc
https://www.reddit.com/r/.../?st=iun3hfi9&sh=1b0ff24f
Verwijderd schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 22:28:
Morata scoort eens een goal en zijn prijs direct verdubbelt...
Zelfde als Kante dus ;) Hopelijk scoort Dembele ook even een paar goals tegen dat matige Schalke :P

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2016 22:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb die Bailly lekker spelertje hoor op fifa spijtig van die blessure :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Net weer een geinige overwinning wat wel symbolisch is. Tegenstander 13 schoten op doel, ik 3 op goal. ik win met 1-0 :)
Ik heb dat zo vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bean77 schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 23:06:
Net weer een geinige overwinning wat wel symbolisch is. Tegenstander 13 schoten op doel, ik 3 op goal. ik win met 1-0 :)
Ik heb dat zo vaak.
Sommige tegenstanders proberen ook zo'n beetje elke keer vanuit de draai te schieten wat gewoon onmogelijk is. Ik vind het persoonlijk niet erg als ze daardoor voor de zoveelste keer overschieten maar goed :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeweeherman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09-2024

peeweeherman

energieleverend.nl

Tijdens de weekend league is het wel erg vaak 1-0, alsof iedereen anders speelt.
Diverse keren kwam het op penalties aan, maar wist opeens niet mee hoe het moest.
Kwam misschien ook omdat die pijl niet in beeld kwam, bleek achteraf dat ik te vroeg de schiet-knop indrukte.

Uiteindelijk toch alle 25 kunnen spelen, tussen alle feestjes door.
13 gewonnen, volgend weekend moet beter gaan als die penalties wel,lukken en ik nuchter ben.

Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 10:37:
[...]

2e paal corner glitch is opgelost, button delay om te scoren zou verbeterd moeten zijn (misschien dat dit je scoringskansen beinvloed) en dribbels zijn volgens mij weer iets effectiever. Had zelf ook wel met Dybala met een chemistry stijl waardoor hij op 99 finishing uit komt ook wel een aantal tegen de paal geschoten wat echt een 100% doelpunt zou zijn geweest :P Doe je weinig aan.
Late reactie maar dit zijn inderdaad dingen die ik ook terug zie. Hoe is het inmiddels met jouw vorm? Uit de crisis?

Wat is de WL toch verrekte kut eigenlijk. 14 potjes gespeeld en maar 5 gewonnen. Het loont gewoon niet om normaal te voetballen want de tegenstander hangt toch met 10 man voor de goal om daarna te counteren met een Musa of Sterling. Ik zou gewoon bijna zelf een pace abuse team maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelidee
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
Vorige week mijn BPL team verkocht, als ik nu de prijzen zie net op tijd geweest denk. Wel wat verlies gemaakt +-80k, maar had nog erger kunnen zijn.

Nu 510k op de bank, nog maar verder afwachten wat de markt gaat doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vissert schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 08:31:
[...]

Late reactie maar dit zijn inderdaad dingen die ik ook terug zie. Hoe is het inmiddels met jouw vorm? Uit de crisis?

Wat is de WL toch verrekte kut eigenlijk. 14 potjes gespeeld en maar 5 gewonnen. Het loont gewoon niet om normaal te voetballen want de tegenstander hangt toch met 10 man voor de goal om daarna te counteren met een Musa of Sterling. Ik zou gewoon bijna zelf een pace abuse team maken.
Musa, Sterling, beticht je mij nu van een pace team ;) Telt Agueroooo ook mee :P
Maar pace hadden ze toch aangepakt als ik dat van de experts mocht geloven? >:) Ervaring leert dat in de omschakeling en met ruimte achter de verdedigers (als die er is), pace (en volgens mij voornamelijk acceleration) wel erg lonend is :)

Staan weer paar pakjes klaar van EA. Denk met bovenstaande dat ik nu voor straf Terry eruit ga halen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PetrCech_3
Ik heb uiteindelijk 14 potten gespeeld, 6 gewonnen. Maar het is eigenlijk geen reet aan. Ik ben volgens mij een keer of 10 Musa, Vardy, Sterling tegen gekomen. En ja... Je moet gebruik maken van de ''glitches'' in Fifa. Maar park the bus, 1-0 en achterin rondtikken... Tsja, voor mij geen Weekend League meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PetrCech_3 schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 10:04:
Ik heb uiteindelijk 14 potten gespeeld, 6 gewonnen. Maar het is eigenlijk geen reet aan. Ik ben volgens mij een keer of 10 Musa, Vardy, Sterling tegen gekomen. En ja... Je moet gebruik maken van de ''glitches'' in Fifa. Maar park the bus, 1-0 en achterin rondtikken... Tsja, voor mij geen Weekend League meer.
In het weekend doe je ook leuke dingen toch? Ik ben blij dat ik er niet aan begonnen ben. Lijkt me zo vreselijk irritant dat mensen gelijk gaan rondtikken achterin, puur op balbezit om maar niet te hoeven verliezen. Ik vermaak me gelukkig prima met online seasons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PetrCech_3
Bean77 schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 10:10:
[...]

In het weekend doe je ook leuke dingen toch? Ik ben blij dat ik er niet aan begonnen ben. Lijkt me zo vreselijk irritant dat mensen gelijk gaan rondtikken achterin, puur op balbezit om maar niet te hoeven verliezen. Ik vermaak me gelukkig prima met online seasons.
Zekerste weten. Alleen zat.ochtend en zon.aaf de potjes gedaan. Ja, dat is het precies. Heb er dan gelukkig nog wel een leuke reward aan over gehouden maar met mijn Pack-luck deze Fifa zal het wel alleen maar meuk worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
PetrCech_3 schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 10:13:
[...]

Zekerste weten. Alleen zat.ochtend en zon.aaf de potjes gedaan. Ja, dat is het precies. Heb er dan gelukkig nog wel een leuke reward aan over gehouden maar met mijn Pack-luck deze Fifa zal het wel alleen maar meuk worden.
Ik had net Boudebouz scream versie twv 50k in mijn pakjes. Valt me mee eerlijk gezegd. Mijn karma bij EA is denk ik wat gestegen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas18GT
Hier 2 potjes in de weekendleague gedaan. Was van het weekend niet thuis maar vol goeie moed mijn ps4 meegenomen. Kom ik me daar een 12MBit verbinding tegen (en geen kabel bij natuurlijk, dus ook nog op Wifi). Niets dan lag natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amelandbor
Ik heb ze alle 40 gespeeld, begin was nog minder eerlijk gezegd. Volgens mij stond ik na 10 potjes op 2 winst. Uiteindelijk 22 gewonnen.

Er is qua voetbal soms geen reet aan inderdaad en vrij frustrerend als je de hele tijd countergoals tegen krijgt. Maar ja, ik speel ook 3-5-2, dus dat is soms te verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PetrCech_3
Heeft iemand hier ervaring met 4-4-1-1?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Thomas18GT schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 10:16:
Hier 2 potjes in de weekendleague gedaan. Was van het weekend niet thuis maar vol goeie moed mijn ps4 meegenomen. Kom ik me daar een 12MBit verbinding tegen (en geen kabel bij natuurlijk, dus ook nog op Wifi). Niets dan lag natuurlijk.
En dan post dadelijk Niels weer dat hij zich heeft irriteren aan potjes met lag ;) :P
PetrCech_3 schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 10:29:
Heeft iemand hier ervaring met 4-4-1-1?
Volgens mij scheelt het niet zoveel met mijn 4231 (2) opstelling. Ik merk dat de tegenstander vaak op mijn helft staat, misschien met 4411 dat je meer kunt afhouden, maar dan is er ook weer meer ruimte om ertussen door te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie regelmatig op de markt spelers (brons) die weg gaan voor belachelijke prijzen. Zijn deze spelers zeldzaam o.i.d?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 10:38:
Ik zie regelmatig op de markt spelers (brons) die weg gaan voor belachelijke prijzen. Zijn deze spelers zeldzaam o.i.d?
Kan ook te maken hebben met de SBC

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vissert schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 10:39:
[...]

Kan ook te maken hebben met de SBC
En spelers die zich volledig op bronze spelers focussen met bepaalde toernooien etc.
Hetzelfde met bepaalde zilveren spelers.

[ Voor 35% gewijzigd door Bean77 op 24-10-2016 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 05-10 00:29
Bean77 schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 10:16:
[...]

Ik had net Boudebouz scream versie twv 50k in mijn pakjes. Valt me mee eerlijk gezegd. Mijn karma bij EA is denk ik wat gestegen :P
Haha maar nu krijg je heel fifa17 ook niks meer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
To easy schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 11:57:
[...]

Haha maar nu krijg je heel fifa17 ook niks meer!
Misschien als ik heel positief ben op dit forum dat ik hiervoor beloond wordt door EA :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 05-10 00:29
Bean77 schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 12:11:
[...]

Misschien als ik heel positief ben op dit forum dat ik hiervoor beloond wordt door EA :P
Haha dan had ik pele al moeten hebben O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
To easy schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 12:15:
[...]

Haha dan had ik pele al moeten hebben O-)
Ik denk dat die al aan iemand anders is gegeven haha :P

Trouwens, ik kan het niet laten, ik irriteer me wel elke keer aan het opstarten van FIFA. Moet ik knop drukken voor de frostbite onzin, dan Reus onzin scherm weer klikken. Kunnen ze niet na het kiezen van je land (kunnen ze dit niet laten onthouden) je gelijk naar je startscherm laten gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Checkit222
  • Laatst online: 03-10 12:59
Net nu ik 2 Dembele OTW heb gekocht voor een goede prijs, begint hij enorm te dalen in prijs :X
Denken jullie dat de prijs wel weer zal gaan stijgen of moet ik nu snel verkopen nu het verlies nog minimaal is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Checkit222 schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 12:19:
Net nu ik 2 Dembele OTW heb gekocht voor een goede prijs, begint hij enorm te dalen in prijs :X
Denken jullie dat de prijs wel weer zal gaan stijgen of moet ik nu snel verkopen nu het verlies nog minimaal is?
Helaas geen glazen bol.
Maar hierop te zien is hij een van de uitzonderingen momenteel. Maar dat zegt vrij weinig.
http://www.futbin.com/market/OnesToWatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Checkit222
  • Laatst online: 03-10 12:59
Bean77 schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 12:26:
[...]

Helaas geen glazen bol.
Maar hierop te zien is hij een van de uitzonderingen momenteel. Maar dat zegt vrij weinig.
http://www.futbin.com/market/OnesToWatch
Bedankt voor de link. Ik hou hem eerst nog maar even bij me. Hopelijk gaat hij volgend weekend vlammen tegen Schalke

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Checkit222 schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 12:31:
[...]

Bedankt voor de link. Ik hou hem eerst nog maar even bij me. Hopelijk gaat hij volgend weekend vlammen tegen Schalke
Hou de markt goed in de gaten, het kan het begin zijn van een crash van de markt. Ik ga ervan dat het komend weekend zal zijn (geen bron, maar eigen logica), maar misschien zijn er meerdere spelers die ze massaal aanbieden op de markt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vissert schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 08:31:
[...]

Divisie 6 *O*

Merk nog steeds wel dat mijn tegenstanders redelijk wat geluk hebben dus moet echt agressiever optreden en zorgen dat ze de 16 niet binnen komen denk ik. Tijdens seizoenen denkt precies iedereen hetzelfde erover, zo snel mogelijk naar het doel of gewoon heel vaak op het doel schieten, ongeacht hoe ze staan in de hoop dat er een bal in gaat. Ik zet zelf ook de counter tactiek aan maar dat is omdat ik nog niet echt de tijd heb om mijn eigen custom tactic te maken waar de verdedigers ook echt achter blijven (Koulibaly is sowieso een uitzondering), maar in tegenstelling tot mijn tegenstanders blijf ik wel gewoon voetballen na een 1-0 omdat de kans op een gelijkmaker dit jaar zo groot is dankzij die fuck-ups gedurende het passen of aannemen.

Edit:
Mijn geluk begint hopelijk ook een beetje te komen. Ben echt benieuwd hoelang dat blijft (was dan wel mijn 3e kans in iets meer dan 20 minuten maar dan nog) :') - YouTube: FIFA 17_20161023222509

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2016 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 12:43:
[...]

Divisie 6 *O*

Merk nog steeds wel dat mijn tegenstanders redelijk wat geluk hebben dus moet echt agressiever optreden en zorgen dat ze de 16 niet binnen komen denk ik. Tijdens seizoenen denkt precies iedereen hetzelfde erover, zo snel mogelijk naar het doel of gewoon heel vaak op het doel schieten, ongeacht hoe ze staan in de hoop dat er een bal in gaat. Ik zet zelf ook de counter tactiek aan maar dat is omdat ik nog niet echt de tijd heb om mijn eigen custom tactic te maken waar de verdedigers ook echt achter blijven (Koulibaly is sowieso een uitzondering), maar in tegenstelling tot mijn tegenstanders blijf ik wel gewoon voetballen na een 1-0 omdat de kans op een gelijkmaker dit jaar zo groot is dankzij die fuck-ups gedurende het passen of aannemen
Met mijn tactiek gebruik ik nu geen enkele custom tactic meer. Wel player instructies, maar verder niks. Met de juiste workrates staat iedereen wel goed.
Maar op 1-0 vertrouw ik ook niet, maar ik ga geen onnodige risico's nemen. Bij 1-0 gooi ik misschien vanaf de 85ste minuut de boel op slot om de overwinning binnen te halen, maar voor de rest blijf ik voetballen. Doordat de tegenstander meer risico neemt scoor ik juist meestal meer doelpunten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 12:43:
[...]

Divisie 6 *O*

Merk nog steeds wel dat mijn tegenstanders redelijk wat geluk hebben dus moet echt agressiever optreden en zorgen dat ze de 16 niet binnen komen denk ik. Tijdens seizoenen denkt precies iedereen hetzelfde erover, zo snel mogelijk naar het doel of gewoon heel vaak op het doel schieten, ongeacht hoe ze staan in de hoop dat er een bal in gaat. Ik zet zelf ook de counter tactiek aan maar dat is omdat ik nog niet echt de tijd heb om mijn eigen custom tactic te maken waar de verdedigers ook echt achter blijven (Koulibaly is sowieso een uitzondering), maar in tegenstelling tot mijn tegenstanders blijf ik wel gewoon voetballen na een 1-0 omdat de kans op een gelijkmaker dit jaar zo groot is dankzij die fuck-ups gedurende het passen of aannemen.

Edit:
Mijn geluk begint hopelijk ook een beetje te komen. Ben echt benieuwd hoelang dat blijft (was dan wel mijn 3e kans in iets meer dan 20 minuten maar dan nog) :') - YouTube: FIFA 17_20161023222509
Goed bezig!

Welke formatie speel je mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bean77 schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 12:47:
[...]

Met mijn tactiek gebruik ik nu geen enkele custom tactic meer. Wel player instructies, maar verder niks. Met de juiste workrates staat iedereen wel goed.
Maar op 1-0 vertrouw ik ook niet, maar ik ga geen onnodige risico's nemen. Bij 1-0 gooi ik misschien vanaf de 85ste minuut de boel op slot om de overwinning binnen te halen, maar voor de rest blijf ik voetballen. Doordat de tegenstander meer risico neemt scoor ik juist meestal meer doelpunten.
Ik speel gewoon hetzelfde maar wacht wel even iets langer voor de volgende kans als mijn tegenstander niet zijn hele formatie uit verband trekt. Vaak verander ik ook tijdens de voorsprong van formatie om zo spelers op een andere positie te zetten zodat ik ze mocht het lukken anders gewoon op de counter pak waarbij ik zeker weet dat ik vanaf die positie op het veld sneller bij het doel ben dan de man die tegenover mij staat. 4321, 4231-2, 433-2 en 41212-2 is waar ik tussen wissel gedurende een wedstrijd afhankelijk van hoe de tegenstander speelt. Heb een middenveld met Parolo, Medel en Banega wat misschien nog wel wat sterker kan maar ik wacht nog op een crash voor ik ga investeren in wat middenvelders.
Vissert schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 12:54:
[...]

Goed bezig!

Welke formatie speel je mee?
Zie hierboven. Bleef steeds steken in divisie 7 door vage random dingen maar hopelijk gaat het nu goed op weg naar de top :P

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2016 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 12:55:
[...]

Ik speel gewoon hetzelfde maar wacht wel even iets langer voor de volgende kans als mijn tegenstander niet zijn hele formatie uit verband trekt. Vaak verander ik ook tijdens de voorsprong van formatie om zo spelers op een andere positie te zetten zodat ik ze mocht het lukken anders gewoon op de counter pak waarbij ik zeker weet dat ik vanaf die positie op het veld sneller bij het doel ben dan de man die tegenover mij staat. 4321, 4231-2, 433-2 en 41212-2 is waar ik tussen wissel gedurende een wedstrijd afhankelijk van hoe de tegenstander speelt. Heb een middenveld met Parolo, Medel en Banega wat misschien nog wel wat sterker kan maar ik wacht nog op een crash voor ik ga investeren in wat middenvelders.
Medel is ook mijn CDM naar keuze, voornamelijk door zijn workrates icm strength :)

Counter-attack is niet mijn favoriet, tenzij de tegenspeler echt overduidelijk een betere speler is. Het is simpelweg erg saai, en je geeft erg veel ruimte weg doordat je verdediging te achter blijft hangen.

Ik speel altijd voornamelijk met posession, met iets meer agressie/pressure en snellere build-up passing omdat het anders traag tikken en opschuiven is.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 12:59:
[...]

Medel is ook mijn CDM naar keuze, voornamelijk door zijn workrates icm strength :)

Counter-attack is niet mijn favoriet, tenzij de tegenspeler echt overduidelijk een betere speler is. Het is simpelweg erg saai, en je geeft erg veel ruimte weg doordat je verdediging te achter blijft hangen.

Ik speel altijd voornamelijk met posession, met iets meer agressie/pressure en snellere build-up passing omdat het anders traag tikken en opschuiven is.
Medel is echt een perfecte CDM _/-\o_

Dat probeer ik idd ook maar ik merk dat zeker in de WL ik gewoon niet goed genoeg kan verdedigen om de counters van de tegenstander onschadelijk te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vissert schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 13:02:
[...]

Medel is echt een perfecte CDM _/-\o_

Dat probeer ik idd ook maar ik merk dat zeker in de WL ik gewoon niet goed genoeg kan verdedigen om de counters van de tegenstander onschadelijk te maken.
Second that. Medel is een baas. Ideale breker op het middenveld.
Probeer goed naar je workrates te kijken. Scheelt al een boel als je niet teveel avonturiers in je team hebt. En vooral geduld hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bossie schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 12:59:
[...]

Zie hem soms wel mee naar voren kruipen maar dat is niet erg. Ik heb de counter tactic puur aan staan zodat die backs ook echt achter blijven. Ik speel nog gewoon aanvallend en heb totaal geen zin om zoals Atletico Madrid te gaan spelen tijdens een 1-0 voorsprong omdat ik dit spel inmiddels al wel ken :P
Bean77 schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 13:03:
[...]

Second that. Medel is een baas. Ideale breker op het middenveld.
Probeer goed naar je workrates te kijken. Scheelt al een boel als je niet teveel avonturiers in je team hebt. En vooral geduld hebben.
Heb een Shadow kaart aan hem gegeven. In dat laatste filmpje wat ik geplaatst had had hij de assist gegeven terwijl hij volgens mij vanaf de middenlijn met een omweg begon met sprinten (en in een behoorlijk tempo). Hij zou bijna 90 pace hebben door de shadow kaart en volgens mij klopt het wel ( http://www.futhead.com/17...ry-medel/?chemType=shadow ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 13:22:
[...]

Zie hem soms wel mee naar voren kruipen maar dat is niet erg. Ik heb de counter tactic puur aan staan zodat die backs ook echt achter blijven. Ik speel nog gewoon aanvallend en heb totaal geen zin om zoals Atletico Madrid te gaan spelen tijdens een 1-0 voorsprong omdat ik dit spel inmiddels al wel ken :P

[...]

Heb een Shadow kaart aan hem gegeven. In dat laatste filmpje wat ik geplaatst had had hij de assist gegeven terwijl hij volgens mij vanaf de middenlijn met een omweg begon met sprinten (en in een behoorlijk tempo). Hij zou bijna 90 pace hebben door de shadow kaart en volgens mij klopt het wel ( http://www.futhead.com/17...ry-medel/?chemType=shadow ).
Ik heb uit mijn hoofd Medel een anchor kaart gegeven. Ook zijn fysiek een leuke boost voor in de duels die hij als cdm genoeg tegenkomt. Hij heeft bij mij al een afvallende corner flink erin geramd met zijn linkervoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bean77 schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 13:25:
[...]

Ik heb uit mijn hoofd Medel een anchor kaart gegeven. Ook zijn fysiek een leuke boost voor in de duels die hij als cdm genoeg tegenkomt. Hij heeft bij mij al een afvallende corner flink erin geramd met zijn linkervoet.
Backbone is mijn favorit, PHY+DEF+PAS :)
Voornamelijk omdat de meeste Calcio - A CB's een zeer lage passing stat hebben, DRI lijkt om zeer bruikbaar omdat Reactions onderdeel van DRI is maar nog niet getest.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 13:38:
[...]

Backbone is mijn favorit, PHY+DEF+PAS :)
Voornamelijk omdat de meeste Calcio - A CB's een zeer lage passing stat hebben, DRI lijkt om zeer bruikbaar omdat Reactions onderdeel van DRI is maar nog niet getest.
Verdedigers en CDM's eigenlijk allemaal anchor, tenzij...... Dan shadow/catalyst als pace echt onder de ca 75 is.

Andere middenvelders merk ik dat ik veel artist gebruik. Voorin opvallend veel dead eye's en Hawks ipv hunter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik moet ook maar even wat gaan investeren in teamgeeststijlen. Lijkt toch wel rendabel.

Welke gebruiken jullie bij een 4-2-3-1 (2) formatie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vissert schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 13:46:
Ik moet ook maar even wat gaan investeren in teamgeeststijlen. Lijkt toch wel rendabel.

Ik zou op al jouw verdedigers in de BPL anchor gooien.
Matic ook anchor
Pereyra, tsja lastig, vind ik niet echt een CDM.
Je wingers beide artist.
je spits deadeye
je cam maestro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vissert schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 13:46:

Ligt aan de speler. Je moet kijken waarvoor je hem voor wilt gebruiken en wat zijn zwakheden zijn. Zo heb ik bijvoorbeeld standaard op mijn fullbacks een Shadow kaart zodat ze op 90+ Pace uitkomen en dus iedereen wel kunnen bijhouden + betere tackles hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Nu online
Verwijderd schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 10:53:
[...]

Oeh dat team is zo lelijk haha.
De opstelling is echter prima, daar speel ik zelf ook mee. Echter heb ik ook met deze opstelling gespeeld zonder player instructions en zonder eigen custom tactic. Dan ga ik ook de boot in.

Probeer eens het volgende:
Pas je team aan en zorg dat je wat leukere spitsen krijgt (Serie A is hier erg geschikt voor).
Zorg dat je een all-round LM en RM krijgt. Goede passing, in ieder geval pace van 80+ en goede dribbel.
Dan mag je 1 aanvallend ingestelde CM hebben (workrate H/M) en 1 echte CDM (workrate M/H).
Voor je verdedigers mag je zelf kiezen, maar ik hou van pace, phys en hoge def stats (liefst workrate M/H).

Een voorbeeld team wat betaalbaar moet zijn zou dit kunnen zijn:
http://www.futbin.com/17/squad/144068

Het volgende wat je gaat doen is de spelersinstructies instellen:
- Beide ST's: Get in behind, stay central, press back line
- LM+RM: Get in behind
- CDM type CM: Stay back while attacking
- CAM type CM: Get forward
- LB/RB: Stay back while attacking

Als custom, verander in ieder geval buitenspelval naar cover.

Probeer het dan nog eens.
Ziet er best goed uit eigenlijk. Wil FUT weer oppakken qua spelen. Alleen maar aan het handelen geweest en heb weinig FUT gespeeld. Zit nu op 650K coins waarvan ik er 550K in IF kaarten heb zitten. Hopelijk verkoop ik er snel nog een paar, maar zit nu met 100K en daar wil ik een lekker team van bouwen.

Heb je zelf ervaring met deze squad? Ben erg aan het knutselen qua formaties. Vaak lijkt een 433 variant wel redelijk te spelen, maar dit ziet er goed uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lekkerboeie86 schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 15:10:
[...]

Ziet er best goed uit eigenlijk. Wil FUT weer oppakken qua spelen. Alleen maar aan het handelen geweest en heb weinig FUT gespeeld. Zit nu op 650K coins waarvan ik er 550K in IF kaarten heb zitten. Hopelijk verkoop ik er snel nog een paar, maar zit nu met 100K en daar wil ik een lekker team van bouwen.

Heb je zelf ervaring met deze squad? Ben erg aan het knutselen qua formaties. Vaak lijkt een 433 variant wel redelijk te spelen, maar dit ziet er goed uit!
Ik zou na het weekend wachten met een team kopen. Tenzij je nog geen team hebt uiteraard.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Nu online
Bean77 schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 15:34:
[...]

Ik zou na het weekend wachten met een team kopen. Tenzij je nog geen team hebt uiteraard.
Ik heb op dit moment geen team. En heb gewoon zin om FUT te spelen. Hiermee zoveel mogelijk coin bonussen vrij te spelen. Misschien is een discard team verstandiger prijs technisch. Maja je wilt ook kans maken om te winnen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lekkerboeie86 schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 16:03:
[...]

Ik heb op dit moment geen team. En heb gewoon zin om FUT te spelen. Hiermee zoveel mogelijk coin bonussen vrij te spelen. Misschien is een discard team verstandiger prijs technisch. Maja je wilt ook kans maken om te winnen :p
Een goed team hoeft niet veel te kosten. Je kan voor 30/40k een prima team bouwen. Sterker nog mijn Argentijnse team wat 17k kostte doet het prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donverdi073
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 14-05 11:19
Momenteel de volgende squad bij elkaar gesprokkeld :
http://www.futbin.com/17/squad/181257

Alleen twijfel nu heel erg om te verkopen of toch vast te houden aan de squad met de hoop van zegen dat pjanic snel inform gaat en ook renato O-)

Wat denken jullie ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Lekkerboeie86 schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 16:03:
[...]

Dan zou ik voor een 30-40k team gaan. Dan heb je wat kwaliteit en kan je vooruit. Zeker in divisies t/m 6. Daarna kan je altijd nog upgraden. EenBPL squad kan ook interessant zijn en hoeft ook niet teveel te kosten.

45k:
http://www.futbin.com/17/squad/181349

[ Voor 3% gewijzigd door Bean77 op 24-10-2016 16:26 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Lekkerboeie86 schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 15:10:
[...]

Ik heb een aantal spelers van die squad geprobeerd, waren stuk voor stuk prima. Hoe het in zijn geheel zal spelen durf ik niet te zeggen.

Ik speel zelf nog steeds 442 maar zit wel te denken aan het aanpassen van de formatie. Ik twijfel nog welke:
41212(2)
4231(brede variant)
433(4)
4321

Of dus gewoon 442 blijven spelen. Maar ik merk tijdens de Weekend League tegen echt goede tegenstanders dat ik aanvallend er soms gewoon niet doorheen kom. Dan begin ik te onstuimig te spelen, alles naar voren, sprinten, noem maar op en dan loop ik in de counter een hoop tegengoals op.

Ik ga deze week wat knutselen in mijn squad om te kijken wat ik wellicht anders wil doen. Zal wel hier posten wanneer ik eruit ben :)

Dit weekend Gold 2 gehaald, had makkelijk Gold 1 kunnen halen maar ik zat in zo'n slechte modus en had even een break moeten nemen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Nu online
Verwijderd schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 18:26:
[...]

Ik heb een aantal spelers van die squad geprobeerd, waren stuk voor stuk prima. Hoe het in zijn geheel zal spelen durf ik niet te zeggen.

Ik speel zelf nog steeds 442 maar zit wel te denken aan het aanpassen van de formatie. Ik twijfel nog welke:
41212(2)
4231(brede variant)
433(4)
4321

Of dus gewoon 442 blijven spelen. Maar ik merk tijdens de Weekend League tegen echt goede tegenstanders dat ik aanvallend er soms gewoon niet doorheen kom. Dan begin ik te onstuimig te spelen, alles naar voren, sprinten, noem maar op en dan loop ik in de counter een hoop tegengoals op.

Ik ga deze week wat knutselen in mijn squad om te kijken wat ik wellicht anders wil doen. Zal wel hier posten wanneer ik eruit ben :)

Dit weekend Gold 2 gehaald, had makkelijk Gold 1 kunnen halen maar ik zat in zo'n slechte modus en had even een break moeten nemen.
De BPL squad van Bean ga ik kopen en deze

http://www.futhead.com/17/squads/1564599/

Ben benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Williams zou ik sowieso doen :P Gebruik hem als spits in de 2e helft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 19:12:
[...]

Williams zou ik sowieso doen :P Gebruik hem als spits in de 2e helft.
Toch niet stiekem vanwege zijn pace? :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Niet raar die tweede maar zou toch wat aanpassingen doen:
http://www.futbin.com/17/squad/182902

Overall toch iets beter IMO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 04-10 20:39
Prijzen zullen wel weer woensdag uitgegeven worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jamesl schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 20:22:
Prijzen zullen wel weer woensdag uitgegeven worden?
Ik zie geen reden waarom dit anders zou zijn dan vorige week.

Pagina: 1 ... 30 ... 190 Laatste

Let op:
Let op: handelen in coins is door EA niet toegestaan. Het is dan ook niet toegestaan dit in dit topic te bespreken.