Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 09:23
Heeft iemand een leuk eredivisie fitness team ?

Heb nu 15 k en dit team.

http://www.futhead.com/17/squads/1466424/

Heb een BPL omdat ik Touré , Welbeck, en Gibbs non tradeable heb.

Hoe kan ik nu het beste coins maken om mijn team verder uit te breiden? Ik dacht om te beginnen een fitness squad naast mijn normale squad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beavbusi schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 18:07:
Heeft iemand een leuk eredivisie fitness team ?

Heb nu 15 k en dit team.

http://www.futhead.com/17/squads/1466424/

Heb een BPL omdat ik Touré , Welbeck, en Gibbs non tradeable heb.

Hoe kan ik nu het beste coins maken om mijn team verder uit te breiden? Ik dacht om te beginnen een fitness squad naast mijn normale squad.
http://www.futbin.com/17/squad/164572

Maar zou even wachten aangezien de prijzen nu niet realistisch zijn ivm met de mogelijke Marquee Matches ;) Of je moet mijn spelers graag willen kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beavbusi
De klassieker zeg maar? Wanneer worden die marquee matches enzo ingezet? Ik weet daar niks van, die squad building challenges snap ik ook nog niet echt. Kost heel veel coins volgens mij, en dan is die reward untradeable?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PetrCech_3
  • Laatst online: 23-09-2024
Meer mensen problemen met Fut? Kom er vanaf 17.00u al niet meer in..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeweeherman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09-2024

peeweeherman

energieleverend.nl

Nieuwe sbc, hoe kom ik aan ultimate scream
Items?

Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fritske23
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 14-09 21:28

fritske23

Echte naam Rob

peeweeherman schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 19:07:
Items?
Packs openen of van de markt kopen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 03-10 14:06
Heb vanmiddag een mail gekregen van EA, met de melding dat ik coins heb verkocht!
Nou ik weet niet, maar ik heb serieus niks bijzonders gedaan...

Geen idee hoe ze hier nu bijkomen (game is zelfs weg uit mijn Origin account), en hoe ik dit recht kan breien (heb er best wat centjes in zitten dit jaar!).
Had al een paar dagen niet gespeeld, vanwege BF1 :/

[ Voor 16% gewijzigd door Protax op 21-10-2016 19:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

peeweeherman schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 19:07:
Items?
Als je zoekt naar Fellaini en dan alleen special dan zie je er wel wat verschijnen. Zijn alleen rete duur

Vage info ook:
https://www.easports.com/...cid=25349&ts=147707039026

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2016 19:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommiboy96
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 17-05-2024
Protax schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 19:22:
Heb vanmiddag een mail gekregen van EA, met de melding dat ik coins heb verkocht!

Geen idee hoe ze hier nu bijkomen (game is zelfs weg uit mijn Origin account), en hoe ik dit recht kan breien (heb er best wat centjes in zitten dit jaar!).
Heb je ook niet coins van account a naar b gestuurd. Naar een vriend ofzo of weet ik veel wat? Ik zou in ieder geval contact opnemen met ea

Psn: stone-face-lock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

Protax schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 19:22:

Speel je op pc met een trainer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas18GT
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 10:16
Verwijderd schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 19:28:
[...]

Als je zoekt naar Fellaini en dan alleen special dan zie je er wel wat verschijnen. Zijn alleen rete duur

Vage info ook:
https://www.easports.com/...cid=25349&ts=147707039026
Is toch niet zo vaag?
Ze krijgen tijdelijk een upgrade. Een soort IF dus maar dan voor korte tijd..

3 dagen +10 dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thomas18GT schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 19:42:
[...]

Is toch niet zo vaag?

Ja oke. Zou graag een RM Costa willen maar die prijzen zijn wat te zot :P

https://status.playstation.com/en-gb/

Fijn dit :')

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2016 19:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas18GT
Verwijderd schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 19:46:
[...]

Als die upgrade is geweest zullen de prijzen wel snel dalen, dan zijn ze niks beter dan de normale versie :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Thomas18GT schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 19:42:
[...]

Is toch niet zo vaag?

Wat een verschrikkelijke slechte marketing van EA. Die gasten zijn echt zwaar desperate voor geld..... Wisten we al, maar het wordt steeds triester helaas.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arwintju
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 29-09 09:30
Bean77 schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 19:53:
[...]

Wat een verschrikkelijke slechte marketing van EA. Die gasten zijn echt zwaar desperate voor geld..... Wisten we al, maar het wordt steeds triester helaas.
Jij noemt het slechte marketing, ik noem het geniaal. Aangezien er genoeg gekken rondlopen die helemaal leip worden van dit soort acties zullen er weer flink wat fifa punten verkocht worden. Hoe je het ook wend of keert, EA is een winstgevend bedrijf waar het genereren van omzet en winst op nummer 1 staat. Kun je tegen zijn, maar ze doen goed hun werk gezien winsten die gemaakt worden dmv Fifa! Dat jij dan vind dat gameplay op 1 moet staan Is overigens van ondergeschikt belang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

Had liever marque sbc gezien, of dat je een screamspeler wint bij een toernooi

5x winnaar en je kunt meedoen aan sbc payet

[ Voor 63% gewijzigd door peeweeherman op 21-10-2016 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zelfde hier. 3k verdiend dankzij 2 * Veltman en 1 keer Klaassen maar verder verkoop je op dit moment niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

Verwijderd schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 20:07:
[...]

Zelfde hier. 3k verdiend dankzij 2 * Veltman en 1 keer Klaassen maar verder verkoop je op dit moment niks.
Ik heb nog wat bronzen Belgen in de aanbieding :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyUtd4Life
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 06-10 21:53
Bean77 schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 19:53:
[...]

offtopic:
Probeerde jij gisteren niet om het hier gezellig te houden? Daar helpt zo'n bashende reactie niet echt bij.

Ik vind het wel creatief verzonnen eigenlijk, weer eens wat anders. Ik denk dat je hiermee mensen in staat stelt in korte periode weer eens wat andere goede spelers uit te proberen in plaats van altijd maar de standaard Bale, Neymar, Lewandowski, etcetc. Daarnaast leuke SBC uitdagingen erbij waarbij je kans maakt op unieke spelers. En vind je het teveel coins kosten of niet leuk? Dan sla je het gewoon over. Zo simpel kan het zijn.

En de SBC met oa Feyenoord - Ajax verwacht ik nog wel in de komende dagen. Dus al die paniekverkopen schieten niet veel op. Ik hou degene die ik niet al voor 19:00 uur verkocht heb voorlopig nog wel. En anders kan ik ze zonder verlies quicksellen.

FIFA Benelux Administrator

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Arwintju schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 20:00:
[...]

Jij noemt het slechte marketing, ik noem het geniaal. Aangezien er genoeg gekken rondlopen die helemaal leip worden van dit soort acties zullen er weer flink wat fifa punten verkocht worden. Hoe je het ook wend of keert, EA is een winstgevend bedrijf waar het genereren van omzet en winst op nummer 1 staat. Kun je tegen zijn, maar ze doen goed hun werk gezien winsten die gemaakt worden dmv Fifa! Dat jij dan vind dat gameplay op 1 moet staan Is overigens van ondergeschikt belang.
Vanuit EA perspectief handig en creatief en zal Fifa17 nog meer winstgevend maken dan het al is. Vanuit gamerperspectief vind ik gameplay het belangrijkst. Dat lijkt me ook wel logisch. Sinds de launch van de demo op verschillende forums genoeg kritiek voorbij zien komen op de gameplay. Maar zolang ze echt monopoly positie hebben kunnen ze lekker hun gang gaan.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

Ach ja, ik klaag wel maar ik vindt het tot nu toe de leukste FUT sinds 2011. Vooral die Sterling potm is top!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arwintju
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 29-09 09:30
Bean77 schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 20:23:
[...]

Vanuit EA perspectief handig en creatief en zal Fifa17 nog meer winstgevend maken dan het al is. Vanuit gamerperspectief vind ik gameplay het belangrijkst. Dat lijkt me ook wel logisch. Sinds de launch van de demo op verschillende forums genoeg kritiek voorbij zien komen op de gameplay. Maar zolang ze echt monopoly positie hebben kunnen ze lekker hun gang gaan.
Natuurlijk, maar noem het dan geen slechte marketing. Dat is het namelijk absoluut niet. Dat jij er nu over praat geeft alleen al maar weer aan dat het met marketing wel in orde is daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 19:46:
[...]

Staat Ziyech daar nou met een twente badge tussen :X

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bossie schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 20:50:
[...]

Staat Ziyech daar nou met een twente badge tussen :X
Zie het nu pas xD haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 03-10 14:06
peeweeherman schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 19:42:
[...]

Speel je op pc met een trainer?
Ja, ik speel op de PC en uiteraard zonder trainer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amelandbor
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 04-10 21:25
Heeft iemand trouwens die sbc van del Piero voltooid? Je krijgt dan een prime pack, maar wat houdt dat in?

Voordat ik allemaal spelers van Sydney ga kopen voor veels te veel geld :-P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsca777
  • Registratie: Februari 2015
  • Niet online
UT op PS4 ligt al paar uren plat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13-09 21:12

bbblije

Riiiiight

rsca777 schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 21:43:
UT op PS4 ligt al paar uren plat...
Klopt, ik werd er vanmiddag al een paar keer uit gegooid :/ Maar nu blijft het duren, dan maar een filmpje met wat paprika chips...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 12:19
Wanneer was het slimste op je spelers te kopen? Op maandag kopen en vrijdag verkopen? Dat beweren ze tenminste?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Arwintju schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 20:45:
[...]

Natuurlijk, maar noem het dan geen slechte marketing. Dat is het namelijk absoluut niet. Dat jij er nu over praat geeft alleen al maar weer aan dat het met marketing wel in orde is daar.
Dat ik erover praat is dat ik mij enigszins irriteer aan alle kleuren IF/TOTY/Halloween/OTW/ etc etc etc etc kaarten we in het spel krijgen. Ik vind dat pure vervuiling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PetrCech_3
De SBC Giovinco is binnen! Nice nice! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bean77 schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 21:55:
[...]

Dat ik erover praat is dat ik mij enigszins irriteer aan alle kleuren IF/TOTY/Halloween/OTW/ etc etc etc etc kaarten we in het spel krijgen. Ik vind dat pure vervuiling.
En hoeveel IFs had je vorig jaar ook al weer :+ ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Verwijderd schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 22:33:
[...]

Vergeet dat halve TOTY team niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 22:33:
[...]

Ik had meer TOTS :P
Maar ik had geen St Patrick, SBC's, Hero, MOTM, IMOTM, celebrations, Futties, record breakers, etc etc etc in mijn team. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bean77 schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 22:47:
[...]

Ik had meer TOTS :P
Maar ik had geen St Patrick, SBC's, Hero, MOTM, IMOTM, celebrations, Futties, record breakers, etc etc etc in mijn team. :+
En toen die uitgebracht waren had je gewoon IFs. Ook een andere kleur dan de 3 standaard kleuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 23:06:
[...]

En toen die uitgebracht waren had je gewoon IFs. Ook een andere kleur dan de 3 standaard kleuren.
Welk punt wil je maken? Ik heb afgezien van IF/TOTY/TOTS en nu SBC nooit andere "hype" kaarten gehad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Bean77 schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 23:09:
[...]

Welk punt wil je maken? Ik heb afgezien van IF/TOTY/TOTS en nu SBC nooit andere "hype" kaarten gehad.
Kids willen meer kleurtjes ;) Wij zijn niet de grootste doelgroep :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bbblije schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 23:10:
[...]

Kids willen meer kleurtjes ;) Wij zijn niet de grootste doelgroep :(
aah vandaar dat mijn kinderen van 5 en 7 zo graag kleuren :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
Door deze kaartjes gaat dit al enige invloed hebben op de markt? Of zal dat enigzins meevallen?

Zit te twijfelen om in walcott te investeren.

[ Voor 20% gewijzigd door llovesoccerx7 op 22-10-2016 00:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas18GT
llovesoccerx7 schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 00:02:
Door deze kaartjes gaat dit al enige invloed hebben op de markt? Of zal dat enigzins meevallen?

Zit te twijfelen om in walcott te investeren.
Vandaag 30k gedaald, waarschijnlijk doordat er veel packs open zijn gegaan door die Halloween gekkigheid. Morgen zal hij wel weer wat stijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyUtd4Life
  • Laatst online: 06-10 21:53
Ik ga proberen alle paniekverkopers te slim af te zijn door nu nog meer in te kopen voor marquee matches. Waarschijnlijk worden deze morgen/zaterdag alsnog aangekondigd, waardoor mensen de spelers alsnog willen kopen. Daarnaast koop ik tegen laagste bin-prijzen dus verlies is maximaal 42 coins per speler, maar bin-prijzen waarvoor spelers gekocht worden liggen nu al hoger. Ik verwacht dus gemakkelijk winst te maken :9

FIFA Benelux Administrator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MyUtd4Life schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 01:01:
Ik ga proberen alle paniekverkopers te slim af te zijn door nu nog meer in te kopen voor marquee matches. Waarschijnlijk worden deze morgen/zaterdag alsnog aangekondigd, waardoor mensen de spelers alsnog willen kopen. Daarnaast koop ik tegen laagste bin-prijzen dus verlies is maximaal 42 coins per speler, maar bin-prijzen waarvoor spelers gekocht worden liggen nu al hoger. Ik verwacht dus gemakkelijk winst te maken :9
Ik snap de paniek niet vorige week was dat ook op zaterdag dus zal dat nu waarschijnlijk ook zo zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Een weekje naar Griekenland en ik ben meteen FIFA verleerd :D Heb ik nog veel gemist hier? Ik zag een update voorbijkomen met een hele waslijst aan "verbeteringen".

Wat mij meteen opviel is dat ik niet meer kan scoren. Alles vliegt op de paal. Na de weekend league wordt het weer terug naar de skillgames.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Waar blijft de crash! De coins branden in m'n e-zakken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vissert schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 10:03:
Een weekje naar Griekenland en ik ben meteen FIFA verleerd :D Heb ik nog veel gemist hier? Ik zag een update voorbijkomen met een hele waslijst aan "verbeteringen".

Wat mij meteen opviel is dat ik niet meer kan scoren. Alles vliegt op de paal. Na de weekend league wordt het weer terug naar de skillgames.
2e paal corner glitch is opgelost, button delay om te scoren zou verbeterd moeten zijn (misschien dat dit je scoringskansen beinvloed) en dribbels zijn volgens mij weer iets effectiever. Had zelf ook wel met Dybala met een chemistry stijl waardoor hij op 99 finishing uit komt ook wel een aantal tegen de paal geschoten wat echt een 100% doelpunt zou zijn geweest :P Doe je weinig aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

Speelt Vardy nog een beetje? Zoek een stand-in CF voor als Welbeck geblesseerd is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PetrCech_3
peeweeherman schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 11:05:
Speelt Vardy nog een beetje? Zoek een stand-in CF voor als Welbeck geblesseerd is
Ben toevallig net tijdens een potje helemaal scheel getikt door Vardy. My god, wat een pace

Acties:
  • +1 Henk 'm!
PetrCech_3 schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 11:10:
[...]

Ben toevallig net tijdens een potje helemaal scheel getikt door Vardy. My god, wat een pace
En voor wie Vardy nog te duur is, Musa is ook erg leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PetrCech_3
Lekker dit... Spontaan 2 disconnects

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dortmund speelt vanmiddag tegen de nummer 18 van de Bundesliga. Misschien is het voor sommige investeerders nog verstandig om een OTW Dembele te halen. Heb er 1 voor 105k kunnen halen en zijn prijs zit nu op 114k/ Hij staat ook in de basis dus ik vermoed dat hij wel een assist of goal maakt.
peeweeherman schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 11:05:
Gray - http://www.futbin.com/17/player/1921/gray

Kost niks en is een hidden gem in het spel.

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2016 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 11:30:
Dortmund speelt vanmiddag tegen de nummer 18 van de Bundesliga. Misschien is het voor sommige investeerders nog verstandig om een OTW Dembele te halen. Heb er 1 voor 105k kunnen halen en zijn prijs zit nu op 114k/ Hij staat ook in de basis dus ik vermoed dat hij wel een assist of goal maakt.

[...]

Hidden misschien niet, aangezien hij een TOTY kaart had afgelopen seizoen :)
Maarre, ik zie dat hij backs into player heeft als trait, hoe bruikbaar is dat ingame zeker nu met meer focus op shielding etc?

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-08 21:45
Vind je gray dan fijner spelen dan een sturridge of welbeck?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kluutmaran schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 13:02:
Vind je gray dan fijner spelen dan een sturridge of welbeck?
Sturridge en Welbeck niet getest maar Gray speelt prima.
Bossie schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 12:57:
[...]

Hidden misschien niet, aangezien hij een TOTY kaart had afgelopen seizoen :)
Maarre, ik zie dat hij backs into player heeft als trait, hoe bruikbaar is dat ingame zeker nu met meer focus op shielding etc?
https://www.reddit.com/r/.../?st=iul3wixr&sh=e5cd8f32

Als ik hier zo kijk is het wat je ook in het promo filmpje van EA zag. Dat hij voordat hij de bal krijgt de bal afschermt, misschien is hij er beter in.

Met hidden bedoel ik beter dan zijn stats doen verwachten. Zoals Kruse vorig jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PetrCech_3
3 potten gewonnen en 4 verloren in de Weekend League. Helaas ZO veel haters die na een 1-0 waanzinnig irritant worden met tijdrekken en parkeer de bus.
Ga nu een weekendje weg dus het zal bij 3k + 2premgoldpakketen blijven... Toch aardig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
Thomas18GT schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 00:32:
[...]

Vandaag 30k gedaald, waarschijnlijk doordat er veel packs open zijn gegaan door die Halloween gekkigheid. Morgen zal hij wel weer wat stijgen :)
Ik zie het walcott staat er voor 100k op. Daalt nog steeds inderdaad

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gaat vandaag wel lekker, paar potjes en overtuigende overwinningen. Echt opvallend hoeveel tegenstanders er disconnecten als ik mijn voorsprong aan het uitbouwen ben.

Mijn BPL team een klein beetje aangepast en dit speelt wel lekker. http://www.futbin.com/17/squad/119548
Keeper was wel duur, maar ik vind hem een topper. Nu maar eens afwachten wat de crash gaat doen met prijzen van Pogba en Ibra/Aguero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutgertje
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 29-09 10:45
Waar blijft die Marquee SBC??

Age of Empires III - Definitive Edition

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mijn team is momenteel rond de 800k waard, misschien is dit een goed moment om te verkopen en te switchen naar BPL. Het zou echter wel deze week moeten aangezien Dybala doordat hij nu in TOTW zit dadelijk weer gaat dalen.

Dan zou ik dus ook op de POTM bandwagon kunnen springen :+

edit:
Ik zie Payet als special als CAM als SBC reward?
http://www.futbin.com/17/player/15228/Payet

[ Voor 15% gewijzigd door Bossie op 22-10-2016 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skann
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-07 13:12
Bossie schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 14:50:
Mijn team is momenteel rond de 800k waard, misschien is dit een goed moment om te verkopen en te switchen naar BPL. Het zou echter wel deze week moeten aangezien Dybala doordat hij nu in TOTW zit dadelijk weer gaat dalen.

Dan zou ik dus ook op de POTM bandwagon kunnen springen :+

edit:
Ik zie Payet als special als CAM als SBC reward?
http://www.futbin.com/17/player/15228/Payet
Ja, moet je wel 5 van die scream cards voor inleveren. Kost je zo 400 a 500k.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Skann schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 14:56:
[...]

Ja, moet je wel 5 van die scream cards voor inleveren. Kost je zo 400 a 500k.
Kan ook voor 300 k hoor de goedkoopste zijn 60k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skann
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-07 13:12
Dan nog, hoop coins voor één speler die je ook niet weer kan verkopen. Ik zou het zelf niet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Skann schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 16:15:
Dan nog, hoop coins voor één speler die je ook niet weer kan verkopen. Ik zou het zelf niet doen.
Ik denk dat ik het wel ga doen. Is natuurlijk een erg goede CAM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 16:11:
[...]

Kan ook voor 300 k hoor de goedkoopste zijn 60k
Je moet wel verschillende spelers hebben. Daarnaast is het maar een kleine upgrade. Mario Gaspar ziet er leuk uit alleen is te klein als CB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voor iets minder dan 320k heb ik SBC Payet gehaald. Ben benieuwd hoe die gaat spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beavbusi
Iemand ervaring met een beest als Sissoko op RM in een 4-1-2-1-2 ? Heb daar nu Deuloufeu, maar is ook niet alles. En Erme Can of Xhaka als CDM? Xhaka passed heel goed en voetbalt lekker. alleen wel 54 pace. Tot nu toe (div 9) geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Laatst online: 15:59
Konoplayenka of Coman... Heb ze beide maar twijfel om coman te verkopen.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bean77 schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 16:34:
Voor iets minder dan 320k heb ik SBC Payet gehaald. Ben benieuwd hoe die gaat spelen.
5 spelers inleveren voor een +1 upgrade is het toch niet waard. Je kan beter de originele kaart kopen en dan je formatie aanpassen zodat hij op het middenveld speelt. Maarja het zijn jouw coins.
7 uur gok ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Beavbusi schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 16:55:
Iemand ervaring met een beest als Sissoko op RM in een 4-1-2-1-2 ? Heb daar nu Deuloufeu, maar is ook niet alles. En Erme Can of Xhaka als CDM? Xhaka passed heel goed en voetbalt lekker. alleen wel 54 pace. Tot nu toe (div 9) geen probleem.
Sissoko en Deuloufeu zijn 2 echt verschillende spelers voor verschillende speelstijlen. Deuloufeu is prettiger op de counter, mocht je rustig willen opbouwen en de duels aangaan dan lijkt mij Sissoko prettiger.
Ik heb Can als CDM en bevalt prima. Toch een stuk meer pace dan Xhaka.
Verwijderd schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 17:32:
[...]

5 spelers inleveren voor een +1 upgrade is het toch niet waard. Je kan beter de originele kaart kopen en dan je formatie aanpassen zodat hij op het middenveld speelt. Maarja het zijn jouw coins.
Jup het zijn mijn coins. Maar met Son en Sterling wordt het wel leuk zo. Maestro kaart erop en gaan met de banaan. Nu nog een leuke spits een volgende keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
Verwijderd schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 11:30:

[...]

Hij zakt alleen op dit moment :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

llovesoccerx7 schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 18:02:
[...]

Hij zakt alleen op dit moment :p
Ja fantastisch gevoel zoals bij elke OTW speler waar ik in geïnvesteerd heb :') Anders had ik 1 miljoen coins kunnen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas18GT
Verwijderd schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 18:10:
[...]

Ja fantastisch gevoel zoals bij elke OTW speler waar ik in geïnvesteerd heb :') Anders had ik 1 miljoen coins kunnen hebben.
Ik heb expres niet in hem geïnvesteerd omdat hij zelfs met 3 upgrades nog geen robben is, en die is zelfs maar 150k :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thomas18GT schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 18:17:
[...]

Ik heb expres niet in hem geïnvesteerd omdat hij zelfs met 3 upgrades nog geen robben is, en die is zelfs maar 150k :+
Heb persoonlijk liever iemand met een 5* WF dan Robben. Zijn eerste IF zal ook wel een redelijke boost zijn zoals je ook ziet bij andere low rated spelers met een IF waardoor zijn individuele stats met meer omhoog gaan dan +1. Zijn 3e IF zal echt wel op het niveau Robben zitten.

Daarnaast is Dembele geen speler die alleen maar loopt te janken vanwege zijn "Injury Prone" trait ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
Verwijderd schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 18:22:
[...]

Heb persoonlijk liever iemand met een 5* WF dan Robben. Zijn eerste IF zal ook wel een redelijke boost zijn zoals je ook ziet bij andere low rated spelers met een IF waardoor zijn individuele stats met meer omhoog gaan dan +1. Zijn 3e IF zal echt wel op het niveau Robben zitten.

Daarnaast is Dembele geen speler die alleen maar loopt te janken vanwege zijn "Injury Prone" trait ;)
Wat ga je doen met hem gewoon houden of toch verkopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

llovesoccerx7 schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 18:26:
[...]

Wat ga je doen met hem gewoon houden of toch verkopen?
Heb zijn normale kaart ook en wou deze straks (paar maand) gebruiken voor een sterke link naar Aubameyang (Als mensen hier met Musa en die andere pacehoeren mogen spelen dan mag ik wel met mijn favo Fifa 16 spelen gok ik :')). Weet alleen niet of zijn op dit moment een goede investering is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/LjJ2rZE.png
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb er genoeg. Voor de Eredivisie clash is het wel verstandig geweest om verschillende nationaliteiten te halen zie ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-05 23:52

shameblaster

BB4E^Cons

Zojuist wat spelers op de transfermarkt aangeboden van de diverse Marquee teams, ben benieuwd :D

Cons:::BB4E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

shameblaster schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 19:11:
Zojuist wat spelers op de transfermarkt aangeboden van de diverse Marquee teams, ben benieuwd :D
Botteghin voor 1400 en Kuyt voor 1200 :) Gaat lekker

Ook nog Salah uit een SBC pakketje gekregen:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/tkLOAad.png

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2016 19:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 04-10 20:39
Gvd ik wist dat ik Feyenoord en Ajax spelers moest kopen... Dom dat ik het niet heb gedaan :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jamesl schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 20:22:
Gvd ik wist dat ik Feyenoord en Ajax spelers moest kopen... Dom dat ik het niet heb gedaan :/
Ja is hier redelijk vaak besproken. Niemand wist alleen aan welke eisen je moest voldoen. Zit nu ongeveer op 70k en ben nog bezig met verkopen. Dus je kunt er misschien volgende week zelf wel redelijk wat aan verdienen als je voor volgende week Schalke of Dortmund spelers in huis haalt ;)

Edit:
Kan alleen die Spaanse SBC niet completen omdat ik net 1 speler mis van beide teams :')

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2016 20:35 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Jamesl schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 20:22:
Ik heb sinds de start alle eredivisie + NL spelers bewaard, flink cashen nu :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na 24 pogingen draft gewonnen! Speel div 8. Dat is ook wel mijn niveau. Heb twee dingen die ik kan. Afstandschoten en geluk hebben met verdedigen. Meestal lukt 1 van de 2. Wordt de eerste fifa die ik 100% heb qua achievements. Althans als ik Clubs ga doen. Ben erg blij met die draft!

Edit: WTF. Reward is 1 gold pack en 1 rare players pack. Wat is dat nou?

Edit 2: In die Rare pack zat wel een Sneijder met rare achterkant.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2016 21:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://i.gyazo.com/003154c0f5b74827e3fc3104457f8909.png
Voor volgende week ook al weer heel wat ingeslagen <3
Verwijderd schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 21:26:
Na 24 pogingen draft gewonnen! Speel div 8. Dat is ook wel mijn niveau. Heb twee dingen die ik kan. Afstandschoten en geluk hebben met verdedigen. Meestal lukt 1 van de 2. Wordt de eerste fifa die ik 100% heb qua achievements. Althans als ik Clubs ga doen. Ben erg blij met die draft!

Edit: WTF. Reward is 1 gold pack en 1 rare players pack. Wat is dat nou?

Edit 2: In die Rare pack zat wel een Sneijder met rare achterkant.
Offline toevallig? Daar krijg je soortgelijke packs als je 4 keer wint. Ik gok dat er morgen slechtere mensen draft doen aangezien je een gratis token krijgt na het completen van een SBC. Maar eens proberen en dan kijken wat ik krijg.

Sneijder kun je voor redelijk wat verkopen trouwens. Is waarschijnlijk meer dan dat de waarde van Mario Gaspar als CB zal zijn en de prijs van deze kaarten daalt toch nog wel dus je kunt ze altijd later nog terug kopen ;) Had voor mijn Salah +-60k gekregen.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2016 21:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 21:39:
[...]

Offline toevallig? Daar krijg je soortgelijke packs als je 4 keer wint. Ik gok dat er morgen slechtere mensen draft doen aangezien je een gratis token krijgt na het completen van een SBC. Maar eens proberen en dan kijken wat ik krijg.

Sneijder kun je voor redelijk wat verkopen trouwens. Is waarschijnlijk meer dan dat de waarde van Mario Gaspar als CB zal zijn en de prijs van deze kaarten daalt toch nog wel dus je kunt ze altijd later nog terug kopen ;) Had voor mijn Salah +-60k gekregen.
Online uiteraard. Snijder lijkt 60 tot 70k op te leveren. Niet verkeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 21:41:
[...]

Online uiteraard. Snijder lijkt 60 tot 70k op te leveren. Niet verkeerd.
Zou het gewoon verkopen. Volgende week zal er doordeweeks toch minder vraag zijn naar deze kaarten. Misschien dat ik zelf ook nog wel wat haal als de prijs daalt tot <20k voor een Gaspar of Costa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kidjuh
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 28-06 11:39
Verwijderd schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 20:32:
[...]

Ja is hier redelijk vaak besproken. Niemand wist alleen aan welke eisen je moest voldoen. Zit nu ongeveer op 70k en ben nog bezig met verkopen. Dus je kunt er misschien volgende week zelf wel redelijk wat aan verdienen als je voor volgende week Schalke of Dortmund spelers in huis haalt ;)

Edit:
Kan alleen die Spaanse SBC niet completen omdat ik net 1 speler mis van beide teams :')
Hoe komt men aan het vermoeden wat de volgende SBC wordt? Zit daar een bepaalde logica achter per week?

PSN: Kidjuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kidjuh schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 21:54:
[...]

Hoe komt men aan het vermoeden wat de volgende SBC wordt? Zit daar een bepaalde logica achter per week?
Kijken naar de grote wedstrijden in elke competitie.

@niels Seijger staat er op idd. Ga toch geen NL of super liga team ooit maken. Ga even snuffelen voor 3 van die scream spelers. Een Costa rm is ideaal voor mijn bundesliga team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 21:58:
[...]

Kijken naar de grote wedstrijden in elke competitie.

@niels Seijger staat er op idd. Ga toch geen NL of super liga team ooit maken. Ga even snuffelen voor 3 van die scream spelers. Een Costa rm is ideaal voor mijn bundesliga team.
Ga ervan uit dat de prijzen nog wel wat omlaag gaan. Je kunt Sneijder verkopen en later voor minder terug kopen.

Costa doet ook niet veel onder voor Robben trouwens: http://www.futbin.com/17/compare/89/15209
Kidjuh schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 21:54:
[...]

Zoek gewoon naar derby's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
Sadio Mane heeft gescoord en assist is dat de moeite waard om een OTW te kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 04-10 20:39
Verwijderd schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 20:32:
[...]

Edit:
Ja super dom ik had het se hele week erover met een vriend van me maar die Challenge kwam maar niet...

Verwachten jullie dat Dortmund en schalke een Challenge wordt? Ik ben niet heel best met de klassiekers in buitenland :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wauzer
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 27-09 23:15
Jamesl schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 22:41:
[...]

Ja super dom ik had het se hele week erover met een vriend van me maar die Challenge kwam maar niet...

Verwachten jullie dat Dortmund en schalke een Challenge wordt? Ik ben niet heel best met de klassiekers in buitenland :p
De Kohlenpot derby is wel een hele bekende ja ;-)

PSN: Wauzer010

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jamesl schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 22:41:
[...]

1 van de (misschien wel de) derby's in de wereld dus ga er maar vanuit: Wikipedia: Revierderby

Acties:
  • 0 Henk 'm!
llovesoccerx7 schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 22:25:
Sadio Mane heeft gescoord en assist is dat de moeite waard om een OTW te kopen?
Je bent al te laat denk ik. Begin van de middag was hij rond de 125k nog op te halen. Verder blijft het een gok, maar een doelpunt en een assist geven hem wel een redelijke kans. Ook gelet op de andere uitslagen.

[ Voor 3% gewijzigd door Bean77 op 23-10-2016 00:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas18GT
Maar 3 van die scream spelers zijn ook duurder dan Robben :+
En die Costa is zeker niet verhandelbaar..

Maar Robben hebben ze wel traag gemaakt dit jaar. Misschien dat ik die RM Costa ook wel haal als die prijzen nog wat dalen :)

[ Voor 17% gewijzigd door Thomas18GT op 23-10-2016 01:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Thomas18GT schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 01:00:
[...]

Maar 3 van die scream spelers zijn ook duurder dan Robben :+
En die Costa is zeker niet verhandelbaar..

Maar Robben hebben ze wel traag gemaakt dit jaar. Misschien dat ik die RM Costa ook wel haal als die prijzen nog wat dalen :)
Misschien aan het einde van de actie dat de spelers goedkoper worden want iedereen moet er dan wel vanaf lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas18GT
Bean77 schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 01:17:
[...]

Misschien aan het einde van de actie dat de spelers goedkoper worden want iedereen moet er dan wel vanaf lijkt mij.
Juist, we hebben nog 12 dagen en na 1 november zijn ze weer hun eigen lage rating als het goed is dus dan zullen ze wel gedumpt worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Thomas18GT schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 01:30:
[...]

Juist, we hebben nog 12 dagen en na 1 november zijn ze weer hun eigen lage rating als het goed is dus dan zullen ze wel gedumpt worden :)
Lijkt me zonde om 60k of wat de meerprijs ook is tov de normale kaart door de plee te spoelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kidjuh
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 28-06 11:39
Ben nu een beetje begonnen met spelers inslaan van dortmund. Maar waar letten jullie vooral op? Prijs, nationaliteit, plaats? Lijkt me handig dit onder de knie te krijgen om wat centjes te verdienen! Thanks alvast.

PSN: Kidjuh

Pagina: 1 ... 29 ... 190 Laatste

Let op:
Let op: handelen in coins is door EA niet toegestaan. Het is dan ook niet toegestaan dit in dit topic te bespreken.