Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas18GT
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 10:16
Bean77 schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 12:51:
[...]

Toont maar aan hoe kapot de gameplay is van wat alle positivo's in de aanloop ook zeiden.
Eingelijk ook wel een logische eigen goal, maar dat is zoals we dat niet altijd (willen) zien.
En gelukkig had ik hem mee ipv tegen. Na de 2-0 die ik ook heerlijk op de counter maakte had meneer er in de 1e helft al geen zin meer in en disconnecte maar.

Who needs Walcott als er SBC Son is >:)
Speelt die lekker? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sterling is veel beter.

mijn noob bpl team nu overigens:
http://www.futbin.com/17/squad/119548

[ Voor 17% gewijzigd door Bean77 op 20-10-2016 12:55 ]

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas18GT
Je weet dat ik baal dat ik die ben misgelopen :-(

Haha lekker teampje toch, voor even :)
Dit is nu de mijne: http://www.futbin.com/17/squad/156520

[ Voor 21% gewijzigd door Thomas18GT op 20-10-2016 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Thomas18GT schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 12:55:
[...]

Je weet dat ik baal dat ik die ben misgelopen :-(
Nopez. Echt wel zonde want hij is veel prettiger dan Son.
Nu nog Ibra en Pogba erin.......

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riemer
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09:16
Bean77 schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 12:58:
[...]

Nopez. Echt wel zonde want hij is veel prettiger dan Son.
Nu nog Ibra en Pogba erin.......
Ik heb ze beide >:)
Nu idd nog Ibra en Pogba maar dat komt wel over tijdje....

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bbblije
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13-09 21:12

bbblije

Riiiiight

Riemer schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 13:05:
[...]

Ik heb ze beide >:)
Nu idd nog Ibra en Pogba maar dat komt wel over tijdje....
Ik heb 13 Walcott's, ruilen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Riemer
bbblije schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 13:08:
[...]

Ik heb 13 Walcott's, ruilen?
Kan niet, Son en Sterling zijn niet verhandelbaar en ik hoef Wallcot niet

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobPete89
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 14-09-2022
Iemand al gespeeld met Walcot IF? Ik heb hem net gekocht maar nog niet mee gespeeld.
Heb nu dit team bij elkaar gehandeld:)

www.futbin.com/17/squad/156656

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gieter90
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 14-03-2024
Jamesl schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 11:37:
[...]

Ja maar waarom zou je in dezelfde squad willen wisselen? Dan moet je toch het hele team wisselen als het om conditie gaat? Of bedoel je letterlijk wisselen in-game?
Nou omdat de ene speler veel sneller fitness naar beneden gaat dan bij de ander? Speel jij altijd met 2 hybrids met bij elk team het andere team op de bank?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arwintju
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 29-09 09:30
Speel nu met een Frans team maar kon ben arfa nog niet betalen. Ik heb dus remy cabella gekocht. Die speelt echt als een beest bij mij zeg. Staat altijd goed! Lekker shot is redelijk snel en behendig. Ik denk dat ik hem liever heb dan die ben arfa. En dat voor 900 coins haha!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas18GT
RobPete89 schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 13:40:
Iemand al gespeeld met Walcot IF? Ik heb hem net gekocht maar nog niet mee gespeeld.
Heb nu dit team bij elkaar gehandeld:)

www.futbin.com/17/squad/156656
Ik heb hem net gesniped voor 130k :)

Van het weekend maar eens goed testen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Shvbvxx
  • Laatst online: 17-02-2021
Een tip voor de mensen hier die zonder custom tactics spelen. Standaard staat de tactiek op buitenspelval waardoor je verdedigers proberen om de spitsen buitenspel te zetten waardoor ik veel doelpunten tegen heb gekregen. Aangepast naar Afdekken en voilá probleem opgelost!

btw, ik speel nu overigens met me eigen custom tactic en moet zeggen dat het zeker een verschil maakt. O-)

[ Voor 17% gewijzigd door Shvbvxx op 20-10-2016 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 05-10 00:29
Shvbvxx schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 14:29:
Een tip voor de mensen hier die zonder custom tactics spelen. Standaard staat de tactiek op buitenspelval waardoor je verdedigers proberen om de spitsen buitenspel te zetten waardoor ik veel doelpunten tegen heb gekregen. Aangepast naar Afdekken en voilá probleem opgelost!

btw, ik speel nu overigens met me eigen custom tactic en moet zeggen dat het zeker een verschil maakt. O-)
Ja merk je dat veel? heb het nog nooit gedaan eigenlijk. Maar dat buitenspelval komt zo ook wel eens fijn uit als de tegenstander met snelle spelers speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supermach
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 05-10 17:05
hoe zit dat eigenlijk in de huidige FUT, blijven je custom tactics onthouden of moet je ze weer steeds opnieuw instellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas18GT
Supermach schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 15:29:
hoe zit dat eigenlijk in de huidige FUT, blijven je custom tactics onthouden of moet je ze weer steeds opnieuw instellen?
http://lmgtfy.com/?q=keeping+custom+tactics+fifa+17

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riemer
Ik ben van plan de komende tijd ook weer wat met custom tactics te prutsen. Tot heden de standaard instellingen gebruikt en bevalt redelijk al mis ik wat runs in en rond de 16. In FIFA 15 altijd veel mee bezig geweest. 16 heb ik een stuk minder gespeeld maar nu weer helemaal in to FIFA.

Zijn er naast mij meer met die speciale kaart van Gareth Barry? Zijn snelheid is echt dikke ruk maar man wat een heerlijke CDM is dat zeg!

[ Voor 20% gewijzigd door Riemer op 20-10-2016 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-07 14:26
En dan staat op pagina 1 letterlijk geen 1 link naar een item over fifa 17 :+
Zul je net zien

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MyUtd4Life
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 06-10 21:53
We kunnen natuurlijk Supermach ook gewoon antwoord geven. In het squad-menu kan je nu je custom tactics maken, die vervolgens per squad worden opgeslagen. Zo kan je makkelijk voor al je teams een andere custom tactic maken en hoef je dus inderdaad niet meer voor elke wedstrijd moeilijk te doen.

FIFA Benelux Administrator

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Shvbvxx
Supermach schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 15:29:
Your welcome
Shvbvxx schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 18:44:
[...]
in het rijtje van player instructions, player roles, kitnumbers etc. (Speel in het engels dus weet niet wat er staat in het nederlands) zie je ook custom tactics staan. Als je ze daar aanpast, blijven ze opgeslagen. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
MyUtd4Life schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 16:32:
We kunnen natuurlijk Supermach ook gewoon antwoord geven. In het squad-menu kan je nu je custom tactics maken, die vervolgens per squad worden opgeslagen. Zo kan je makkelijk voor al je teams een andere custom tactic maken en hoef je dus inderdaad niet meer voor elke wedstrijd moeilijk te doen.
Misschien handig om in de topic start op te nemen zodat deze vragen niet 10keer beantwoord hoeven te worden? :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Shvbvxx
To easy schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 15:24:
[...]

Ja merk je dat veel? heb het nog nooit gedaan eigenlijk. Maar dat buitenspelval komt zo ook wel eens fijn uit als de tegenstander met snelle spelers speelt.
Ja, ik merk het verschil wel. Tot nu toe loopt het lekker met mijn huidige tactic maar ik probeer wel elke wedstrijd wat te tweaken om het te perfectioneren.

TIP: Ik heb zelf als basis de tactic van AS Monaco gebruikt om zo dus elke wedstrijd wat aan te passen tot ik de juiste tactic had gevonden. Simpel as that! Hoofdmenu FIFA17 en dan naar team sheets gaan, club uitkiezen en uiteindelijk even screentje maken van de tactic. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shvbvxx
Hoeveel ben je gemiddeld kwijt aan die SBC Son?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MyUtd4Life
Bean77 schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 17:05:
[...]

Misschien handig om in de topic start op te nemen zodat deze vragen niet 10keer beantwoord hoeven te worden? :P
Dat zou wel handig zijn inderdaad. Ik heb hier zelf helaas geen tijd voor op dit moment, maar gezien jouw vele posts in dit topic heb jij die tijd wel :9 Kan je ze netjes gestructureerd per onderwerp sturen per PM, dan zorg ik wel dat ze er netjes een plekje krijgen in TS O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MyUtd4Life schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 17:31:
[...]

Dat zou wel handig zijn inderdaad. Ik heb hier zelf helaas geen tijd voor op dit moment, maar gezien jouw vele posts in dit topic heb jij die tijd wel :9 Kan je ze netjes gestructureerd per onderwerp sturen per PM, dan zorg ik wel dat ze er netjes een plekje krijgen in TS O-)
Een topicstarter die geen tijd heeft voor een topic 8)7 Misschien dat je andere werkslaafjes kunt regelen, maar ik pas voor om jouw werk te doen :+

Overigens net voor de 3 keer op rij een disconnect na een doelpunt. Blijft irritant want elke keer is het even kijken hoe het met de fitness ervoor staat of ik hetzelfde team kan gebruiken (3e wereld problemen).
Trouwens het is divisie 6 niveau |:(

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=9P-zL7EtF5Y]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom kom jij elke keer die super slechte lui tegen :') damn

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 17:53:
[...]

Waarom kom jij elke keer die super slechte lui tegen :') damn
Iedereen komt ze tegen, je moet er alleen niet tegen verliezen ;)
Die gast speelde best dominant, maar ik ben op mijn best op de counter, zelfs in fifa17. 2 kansen voor mij waren gelijk 2 doelpunten en dat irriteerde hem. De 3e was de druppel geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bean77 schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 17:55:
[...]

Iedereen komt ze tegen, je moet er alleen niet tegen verliezen ;)
Zie wel weer hele makkelijke goals voorbij komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 17:57:
[...]

Zie wel weer hele makkelijke goals voorbij komen.
Iedereen maakt die makkelijke goals, ik post ze alleen om te laten zien hoe kapot de gameplay soms is en dat ik ook genoeg mazzelmomenten mee heb. En iedereen heeft dat, je moet het alleen weten te waarderen.
Maar divisie 6 is peanuts dus ;)

edit: En Musa is gewoon goed :)

[ Voor 8% gewijzigd door Bean77 op 20-10-2016 18:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bean77 schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 18:00:
[...]

Iedereen maakt die makkelijke goals, ik post ze alleen om te laten zien hoe kapot de gameplay soms is en dat ik ook genoeg mazzelmomenten mee heb. En iedereen heeft dat, je moet het alleen weten te waarderen.
Maar divisie 6 is peanuts dus ;)

edit: En Musa is gewoon goed :)
Ik kom geen tegenstanders tegen die zo slecht staan. Misschien speel ik niet genoeg of op het juiste tijdstip maar elke tegenstander die ik tegen kom kan redelijk verdedigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arwintju
  • Laatst online: 29-09 09:30
Verwijderd schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 18:16:
[...]

Ik kom geen tegenstanders tegen die zo slecht staan. Misschien speel ik niet genoeg of op het juiste tijdstip maar elke tegenstander die ik tegen kom kan redelijk verdedigen.
Ik kom ze ook nauwelijks tegen. Ik vind het filmpje dan ook totaal geen voorbeeld van 'kapotte gameplay' maar meer van iemand die er gewoon niet veel van kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet ook zeker dat er nog bots aanwezig zijn in het spel. Ik had even niks te doen en had een volle transferlist. 20 keer dezelfde speler verkocht om een beetje op te ruimen voor 700 coins (15 coins winst p.s. *O*) en deze waren allemaal binnen een seconde of 3 verkocht terwijl ze gewoon voor 650 te koop zijn.
Arwintju schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 18:39:
[...]

Ik kom ze ook nauwelijks tegen. Ik vind het filmpje dan ook totaal geen voorbeeld van 'kapotte gameplay' maar meer van iemand die er gewoon niet veel van kan.
Precies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 18:16:
[...]

Ze staan bij jou ook gewoon zo slecht hoor. Zelfde AI en zelfde gameplay. Je moet alleen de situatie weten te creëren en er gebruik van maken.

Laatste wedstrijd helaas onterecht verloren, waar een gelijkspel meer op zijn plaats was. Ipv titel nu gewoon gepromoveerd naar divisie 5. Hopelijk daar wat meer uitdaging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bean77 schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 18:43:
[...]

Ze staan bij jou ook gewoon zo slecht hoor. Zelfde AI en zelfde gameplay. Je moet alleen de situatie weten te creëren en er gebruik van maken.

Laatste wedstrijd helaas onterecht verloren, waar een gelijkspel meer op zijn plaats was. Ipv titel nu gewoon gepromoveerd naar divisie 5. Hopelijk daar wat meer uitdaging.
Nee dat staan ze niet. Zoals jij zelf ook al meer dan 50 keer heb gezegd ligt het voornamelijk aan de speler zelf. Als ze dan de bal naar jou spelen waarna jij zo kunt doorlopen dan is dat gewoon onkunde. Hetzelfde geld voor de keeper in domme situaties laten uitkomen als ze al niet de hele formatie uit verband trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 18:46:
[...]

Nee dat staan ze niet. Zoals jij zelf ook al meer dan 50 keer heb gezegd ligt het voornamelijk aan de speler zelf. Als ze dan de bal naar jou spelen waarna jij zo kunt doorlopen dan is dat gewoon onkunde. Hetzelfde geld voor de keeper in domme situaties laten uitkomen als ze al niet de hele formatie uit verband trekken.
Tsja waarom heb ik sommige momenten mee en jij niet? Je vergeet de eigen goal overigens nog te noemen ;)
Maar om naar divisie 5 te komen kom je ook wel wat betere tegenstanders tegen hoor, maar kennelijk is mijn stijl van spelen redelijk effectief tot op heden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MyUtd4Life
Bean77 schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 17:51:
[...]

Een topicstarter die geen tijd heeft voor een topic 8)7 Misschien dat je andere werkslaafjes kunt regelen, maar ik pas voor om jouw werk te doen :+
Werkslaafjes? Hahaha alsjeblieft zeg. Worden zo de mensen bij jou op 't werk genoemd? Dat zal wellicht je kortzichtige reactie verklaren.
Wees blij dat er mensen op Tweakers de moeite nemen om topics te maken en voorzien van een in aardig gevulde topicstart. Sommige mensen hebben meer te doen dan een topicstart bij te werken, ideaal moment voor anderen om dan hulp te bieden, niet waar? Zie het dus ook niet als mijn werk, maar iets van de Tweakers community om andere mensen van de community te informeren / helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MyUtd4Life schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 19:30:
[...]

Werkslaafjes? Hahaha alsjeblieft zeg. Worden zo de mensen bij jou op 't werk genoemd? Dat zal wellicht je kortzichtige reactie verklaren.
Wees blij dat er mensen op Tweakers de moeite nemen om topics te maken en voorzien van een in aardig gevulde topicstart. Sommige mensen hebben meer te doen dan een topicstart bij te werken, ideaal moment voor anderen om dan hulp te bieden, niet waar? Zie het dus ook niet als mijn werk, maar iets van de Tweakers community om andere mensen van de community te informeren / helpen.
Topic was er heus wel gekomen hoor, daar hoeven we geen Boeddha voor te vereren ;) Mijn suggestie was alleen om de topicstart meer inhoud te geven door ook veel gestelde vragen daarin te beantwoorden. Naar dat ik mij herinner had je zelf eens aangegeven dat het de bedoeling was.
Maar laten we het gezellig houden hier, ik wilde je alleen helpen met de suggestie.

Voorlopig in divisie 5 zie ik nog geen verschil tov andere divisies.
Zijn er hier meer spelers die online seasons spelen of hebben jullie meer focus op de andere online wedstrijden zoals toernooien etc.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
Die patch fucked alles weer lekker op ofnie? Tenminste ik heb weer het idee alsof ik fifa 18 speel. Win gewoon een potje met 2-1 waarvan alle drie een eigen goal haha. Ook moet ik nu veel langer de pass knopen inhouden, want ze gaan heel zacht ineens? Blessures zijn er nog steeds...

Haat die patches soms echt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amelandbor
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 04-10 21:25
Ik heb na de patch het idee dat de snelheid van spelers weer is aangepast.

Of ik kom net toevallig weer lui tegen die alleen maar ballen naar voren rammen en alles rennend proberen op te lossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyramiden
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 06-10 17:04
Hmm... Scripting in ieder geval bevestigd gezien vandaag. Ik heb in het weekend geen tijd, maar het leek mij wel leuk om even het niveau van de kwalificatie van de weekend league te bekijken.
Ik stoomde zo door die kwalificatie ronde heen, behalve de latere wedstrijden waar mijn team weer eens als stroop voelde (iedereen 99 fitness). Dramatisch... Gelukkig nog wel op de valreep gekwalificeerd.
De spelers van mijn team speelde precies hetzelfde als dat ze doen als ik offline kick-off tegen vrienden speel. Wat eigenlijk niet kan omdat spelers hier bonussen van chemistry hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
To easy schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 19:55:
Die patch fucked alles weer lekker op ofnie? Tenminste ik heb weer het idee alsof ik fifa 18 speel. Win gewoon een potje met 2-1 waarvan alle drie een eigen goal haha. Ook moet ik nu veel langer de pass knopen inhouden, want ze gaan heel zacht ineens? Blessures zijn er nog steeds...

Haat die patches soms echt :(
EA werkt aan uw ideale fifa17 beleving ;)
Maar erg irritant als iemand met een patch variabelen gaat veranderen. Alle vanzelfsprekendheden eruit en iedere keer opnieuw ervaren wat de nieuwe settings zijn.
Lijkt er op dat dit gewoon een beta versie is waar we allemaal als proefkonijnen fungeren terwijl EA nog bezig is om de game te maken zoals deze hoort.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• To easy
Bean77 schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 20:57:
[...]

EA werkt aan uw ideale fifa17 beleving ;)
Maar erg irritant als iemand met een patch variabelen gaat veranderen. Alle vanzelfsprekendheden eruit en iedere keer opnieuw ervaren wat de nieuwe settings zijn.
Lijkt er op dat dit gewoon een beta versie is waar we allemaal als proefkonijnen fungeren terwijl EA nog bezig is om de game te maken zoals deze hoort.
Ja 2 maand voor fifa18 dan is fifa17 op zijn best haha!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
To easy schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 22:07:
[...]

Ja 2 maand voor fifa18 dan is fifa17 op zijn best haha!
Ik moet denk ik nog steeds wennen aan de "nieuwe" wijze van uitbrengen van beta versies alszijnde volwaardige games. En dan maar ondertussen alle fouten fixen met patches en door patches weer nieuwe fouten creëren.

Ondertussen bevalt divisie 5 prima. Leuke potjes waar ik meer mijn eigen fouten eruit moet halen.
Iemand online al in divisie 1 tot 3 beland?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 12:19
Ik speel op dit moment in div2. Dat ging vrij simpel ik vind het niveau niet zo hoog in FUT vergelijken normale seizoenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bean77 schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 22:50:
[...]

Ik moet denk ik nog steeds wennen aan de "nieuwe" wijze van uitbrengen van beta versies alszijnde volwaardige games. En dan maar ondertussen alle fouten fixen met patches en door patches weer nieuwe fouten creëren.

Ondertussen bevalt divisie 5 prima. Leuke potjes waar ik meer mijn eigen fouten eruit moet halen.
Ik zit nog wat lager, zit elke keer stomverbaasd naar mijn eigen fouten te kijken :O

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-08 21:45
Vandaag Bony ingewisseld voor sturridge maar wat een verschil is dat. Wilde eigenlijk niets investeren in mijn BPL team omdat die prijzen toch wel naar beneden gaan als al die SBC over zijn maar deze had ik wel eerder mogen doen ipv met houten Klaas Bony te blijven spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 23:32:
[...]

Ik zit nog wat lager, zit elke keer stomverbaasd naar mijn eigen fouten te kijken :O
Een paar keer verkeerd uitstappen (wat je per definitie niet moet doen) met een verdediger en dan word je zo uitgespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 04-10 20:39
Gieter90 schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 13:43:
[...]

Nou omdat de ene speler veel sneller fitness naar beneden gaat dan bij de ander? Speel jij altijd met 2 hybrids met bij elk team het andere team op de bank?
Ja altijd :) en dan na 2 wedstrijden omwisselen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeweeherman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09-2024

peeweeherman

energieleverend.nl

Bean77 schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 22:50:
[...]

Gisteren div 5 doorlopen. Wel kampioen geworden maar zie inmiddels de 1ste Ibra's en Pogba's voorbijkomen. Met name met cheap Ligue 1 fitnessteam kan het dan lastig worden.
Welbeck knikt ze er nog steeds erg lekker in, heb voor weekend aan de linkerkant ook IiF Walcot maar gehaald.

Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPM85
  • Laatst online: 11:32
peeweeherman schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 06:58:
[...]

Gisteren div 5 doorlopen. Wel kampioen geworden maar zie inmiddels de 1ste Ibra's en Pogba's voorbijkomen. Met name met cheap Ligue 1 fitnessteam kan het dan lastig worden.
Welbeck knikt ze er nog steeds erg lekker in, heb voor weekend aan de linkerkant ook IiF Walcot maar gehaald.
Ik zit in Div. 2, maar teams die je daar tegen komt zijn over het algemeen niet leuk om tegen te spelen.
Zelfs al een team met full legends tegen gekomen. Over het algemeen stop ik als ik een oprichtingsdatum van sept of okt 2016 tegenkom, want dit zijn allemaal die gekochte teams. Zeker spelers als van Nistelrooij, Crespo schieten er alles in vanaf <40 meter.

Ik speel nog met een redelijk basis Liga & Ligue1/Serie A team van beide 20K. Ik ga pas investeren in teams rond december/januari, dan zijn die gasten met sick teams al weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shvbvxx
Heb gewoon 2x verloren in de finale voor de kwalificatie van de weekend league :'(
Nu moet ik weer een week wachten of nog ff voor het einde van de dag divisie 1 winnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben zeer tevreden met de nieuwe patch. Enige wat me nog echt tegen staat zijn de frequenties waarin blessures voor komen. Gebeurd nog te vaak.

Gister weer geplaatst voor de weekend league. Eerste poging kwam ik tot de finale toen de EA servers eruit klapten. Tweede poging overtuigend gewonnen. Finale was even spannend maar in de 2de helft schoot ik er 3 in 20minuten in, dan is het gauw klaar.

Dus gister 8 potjes gespeeld en 7 gewonnen en 1 disconnect. Cijfers waar ik voor teken tijdens weekend league ;)

Maar voor mij is het juist wat makkelijker geworden zo lijkt het door die nieuwe patch. Ik kan makkelijker passen en scoor nu echt soms briljante combinatie goals. Constant possession van 60% en passing van 90%+. Speelt heerlijk weg.

Net ook maar OTW Gaitan gekocht voor mijn team, kan beter coins investeren dan ze op te blazen aan packs wat uiteindelijk dan toch gaat gebeuren.

Had weinig soeps in mijn rewards van weekend league. In totaal hield ik er zo'n 80K aan over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online
Drie potjes FUT Draft gewonnen, bij de vierde kruipt mijn dochter tegen de disc eject knop aan van de PS4. Ik enorm balen, ik dacht en een loss en mijn beloning kwijt. Na FIFA 17 opgestart te hebben kon ik toch nog de beloning inlossen. Krijg ik Benzema uit het pack. :) Ik heb 15 gouden packs geopend in FIFA 17, alleen die je kon winnen. Benzema een mooie aanwinst. :)

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutgertje
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 29-09 10:45
Jumpman schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 10:08:
Drie potjes FUT Draft gewonnen, bij de vierde kruipt mijn dochter tegen de disc eject knop aan van de PS4. Ik enorm balen, ik dacht en een loss en mijn beloning kwijt. Na FIFA 17 opgestart te hebben kon ik toch nog de beloning inlossen. Krijg ik Benzema uit het pack. :) Ik heb 15 gouden packs geopend in FIFA 17, alleen die je kon winnen. Benzema een mooie aanwinst. :)
Offline draft?
Hoeveel en welke packs kreeg je?

Age of Empires III - Definitive Edition

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-07 14:26
Wanneer is die black friday eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11:02
servival7 schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 11:00:
IFA 17 Black Friday may run for three days (November 25th – 27th) and will lead into the FIFA 17 Cyber Monday promotion (November 28th). Black Friday is a big deal for the FUT community and will certainly have a noticeable affect on the FIFA Ultimate Team Transfer Market.

PSN: Maichel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelidee
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
servival7 schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 11:24:
Gooi ik gisteren robben eruit voor 150k staat ie vandaag alweer op 161k :(
173k momenteel. Markt lijkt wat aan te trekken, komt door het weekend denk. Van de week ook mijn team verkocht, scheelt nu al zo'n 2-4k per speler.

[ Voor 4% gewijzigd door pelidee op 21-10-2016 11:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaYwaLkUr
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09:42
Ik ben nog nieuw in FUT, maar hoe kopen jullie spelers zoals Pogba of Robben van 150.000?

Kopen jullie met echt geld Fifa Coins?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

servival7 schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 11:00:
Dit kun je gewoon Googlen!. 27 november zo uit mijn hoofd.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Verwijderd schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 11:14:
[...]

Dit kun je gewoon Googlen!. 27 november zo uit mijn hoofd.
Ik begin me ook steeds meer te irriteren aan terug komende vragen in dit topic :p Waarom is de meerderheid zo lui? Dit is eigenlijk niet eens het geval, want het is minder moeite het zelf op te zoeken dan terug naar dit forum te moeten komen voor een antwoord.

Straks gaan mensen hier nog vragen wanneer het kerst is. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaYwaLkUr schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 11:12:
Ik ben nog nieuw in FUT, maar hoe kopen jullie spelers zoals Pogba of Robben van 150.000?

Ik zou geen coins kopen haha. Wil je pakjes openen, doe dat dan altijd met FIFA Points. Nooit met coins, want dit kan eigenlijk nooit uit.

Verder is het gewoon veel spelen. Ik heb alleen al aan match coins bijna 300K verdiend. Daarnaast nog 700K transferprofit.

Theoretisch zou ik dus 1M coins moeten hebben 8)7
Ware het niet dat ik door kopen, verkopen, kopen, verkopen ook alweer 300K kwijt ben geraakt lol.

Uiteindelijk kun je ook prima presteren met Musa in de aanval hoor ;) Spelers van 150K zijn het niet altijd waard. Zo prefereer ik zelf Lucas boven Di Maria. Toch een verschil van bijna 60K.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

bbblije schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 11:17:
[...]

Ik begin me ook steeds meer te irriteren aan terug komende vragen in dit topic :p Waarom is de meerderheid zo lui? Dit is eigenlijk niet eens het geval, want het is minder moeite het zelf op te zoeken dan terug naar dit forum te moeten komen voor een antwoord.

Straks gaan mensen hier nog vragen wanneer het kerst is. :'(
offtopic:
Wanneer is kerst?

Dingen als Black Friday kun je voor volgend jaar zelfs al opzoeken dmv Google of een andere zoekmachine. Het is zelfs al een keer eerder gevraagd hier. Vraag mij af of Black Friday afgezien van een hoeveelheid packs die ter beschikking wordt gesteld wel wat gaat doen. Als je een klein beetje verstand hebt dan weet je dat net als vorig jaar de hype naar Black Friday erger was voor de prijzen dan de dag zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

offtopic:
Als sinterklaas en witte piet geweest zijn.

Ik ben benieuwd hoe witte piet dit jaar in de smaak valt, die hele rascisme discussie heeft er straks voor gezorgd dat de inkomst van sinterklaas een Nazi parade wordt.

Ow wacht dat is nog steeds off-topic: Voetbal!

[ Voor 32% gewijzigd door bbblije op 21-10-2016 11:37 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 11:31:
[...]

offtopic:
Wanneer is kerst?

Dingen als Black Friday kun je voor volgend jaar zelfs al opzoeken dmv Google of een andere zoekmachine. Het is zelfs al een keer eerder gevraagd hier. Vraag mij af of Black Friday afgezien van een hoeveelheid packs die ter beschikking wordt gesteld wel wat gaat doen. Als je een klein beetje verstand hebt dan weet je dat net als vorig jaar de hype naar Black Friday erger was voor de prijzen dan de dag zelf.
Ja de crash is voor Black Friday. Woensdag of donderdag zullen de prijzen op zijn laagst zijn. Vrijdag worden er wellicht wel veel packs geopend maar de hype van te voren is de echte crash. Vorig jaar kon het zo 200K schelen als je je team op vrijdag kocht ipv donderdag.

Goede info nielsk89!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online
DaYwaLkUr schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 11:12:

Haha, nee absoluut niet! Ik gun EA geen cent meer, als de prijs voor de game. Ik heb alles uit voornamelijk handelen en een deel uit spelen.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 11:38:
[...]

Ja de crash is voor Black Friday. Woensdag of donderdag zullen de prijzen op zijn laagst zijn. Vrijdag worden er wellicht wel veel packs geopend maar de hype van te voren is de echte crash. Vorig jaar kon het zo 200K schelen als je je team op vrijdag kocht ipv donderdag.

Goede info nielsk89!
Dacht zeg het nog even. Je kunt er zelfs nog wat mee verdienen.

Edit: Heb dankzij healing kaarten, squad fitness en goede keuze wat betreft het inkopen van spelers (zoals bijvoorbeeld Koreanen tegen discard waarde) 861k verdient en dit weekend komt er nog zo'n 20k bij dankzij de Marquee matches aankopen. Hoewel het handelen van spelers dit jaar redelijk moeilijk is aangezien je niet elke wedstrijd kunt kijken en ook niet denkt zoals EA denkt. Pogba en Dybala kregen waarschijnlijk voorrang op een IF omdat ze redelijk wat waard zijn waardoor mensen packs openen/punten kopen, als je met zulke dingen rekening houdt dan gaat het nog wel een beetje.

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2016 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas18GT
Uit mijn oude team zijn alleen Aubameyang en Ramos aardig wat gestegen (40 en 30k).

Eigenlijk best logisch dat de echte toppers duurder worden. Meer mensen krijgen coins dus de vraag zal hoger worden naar die duurdere.. Ik ben echt benieuwd wat het dit jaar gaat doen met de prijzen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thomas18GT schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 12:47:
Uit mijn oude team zijn alleen Aubameyang en Ramos aardig wat gestegen (40 en 30k).

Eigenlijk best logisch dat de echte toppers duurder worden. Meer mensen krijgen coins dus de vraag zal hoger worden naar die duurdere.. Ik ben echt benieuwd wat het dit jaar gaat doen met de prijzen..
Dybala ook verkocht voor 214 verkocht en hij stond vanmorgen op 230. Denk dat het te maken heeft dat iedereen weer een team gaat bouwen voor FUT Champions persoonlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas18GT
Verwijderd schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 12:55:
[...]

Dybala ook verkocht voor 214 verkocht en hij stond vanmorgen op 230. Denk dat het te maken heeft dat iedereen weer een team gaat bouwen voor FUT Champions persoonlijk.
Haha en dan 100k aan rewards krijgen en 100k op je team verliezen 8)7

Ik ga FUT Champions lekker met mijn 78 rated Musa team spelen O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thomas18GT schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 12:56:
[...]

Altijd als ik Musa tegen me krijg scoort hij. Hij dribbelt als Fifa 15 Neymar lol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donverdi073
  • Laatst online: 14-05 11:19
Wat zijn de requirements op het moment voor de kwalificatie van Weekend league ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Donverdi073 schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 13:21:
Wat zijn de requirements op het moment voor de kwalificatie van Weekend league ?
Vandaag hetzelfde als gister: Geen.
Je hebt in totaal 4 pogingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• homernt
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-06-2024
[...]

En welke formatie gebruik je dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

homernt schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 13:26:
[...]

Vast 4321 of 433(4) :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Ik heb Gray in een pakketje gekregen. Ga hem als wissel gebruiken rond de 60e minuut vanwege zijn snelheid en prima shooting. Sowieso voor park the bus teams wel handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas18GT
homernt schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 13:26:
[...]

4-3-2-1 inderdaad :+

http://www.futhead.com/17/squads/1479198/
Verwijderd schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 13:41:
[...]

Ik heb Gray in een pakketje gekregen. Ga hem als wissel gebruiken rond de 60e minuut vanwege zijn snelheid en prima shooting. Sowieso voor park the bus teams wel handig.
Ziet er heel erg fijn uit voor zijn 1100 coins :*)

[ Voor 42% gewijzigd door Thomas18GT op 21-10-2016 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm toch wel een leuk team verder. Had je al eens naar Barkley of Lamela gekeken? Ook beide erg leuke CAMs. Veel betaalt voor IF Walcott? Goedkopere optie zou Shaqiri kunnen zijn :)

Vind alleen persoonlijk die opstelling verschrikkelijk om mee te spelen, echter om tegen te spelen altijd wel moeite mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas18GT
Verwijderd schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 13:44:
[...]

Hmm toch wel een leuk team verder. Had je al eens naar Barkley of Lamela gekeken? Ook beide erg leuke CAMs. Veel betaalt voor IF Walcott? Goedkopere optie zou Shaqiri kunnen zijn :)

Vind alleen persoonlijk die opstelling verschrikkelijk om mee te spelen, echter om tegen te spelen altijd wel moeite mee.
Had het gebouwd om me te plaatsen voor FUT Champions, dat was maximaal 78 rated dinsdag, maar het speelde toch wel erg lekker, toen nog met Sané op de plek van Walcott.

Walcott heb ik 135 voor betaald en eigenlijk alleen gekocht als investering. Ik denk/hoop dat hij over een week 200k waard is :D

Verder eigenlijk nog niet echt gekeken naar het team en verbeteringen. Ik kan ook Ibra en Pogba betalen ondertussen, maar we wachten de "crash" maar even af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hetzelfde hoor. Maar geïnvesteerd in OTW spelers ipv op coins te zitten. Als je uiteindelijk een team hebt gevonden wat lekker speelt dan kun je beter zo blijven spelen.

Of het team nabouwen en betere spelers selecteren op dezelfde traits en workrates (werkte bij mij).
Wanneer ik hier niet op let en gewoon de hoogst haalbare spelers voor mij erin zet valt alles ineen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas18GT
Verwijderd schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 13:49:
Ik heb hetzelfde hoor. Maar geïnvesteerd in OTW spelers ipv op coins te zitten. Als je uiteindelijk een team hebt gevonden wat lekker speelt dan kun je beter zo blijven spelen.

Of het team nabouwen en betere spelers selecteren op dezelfde traits en workrates (werkte bij mij).
Wanneer ik hier niet op let en gewoon de hoogst haalbare spelers voor mij erin zet valt alles ineen.
Ja precies, alleen zijn OTW kaarten ook niet zonder risico natuurlijk, kijk maar naar Milik :+
Ik heb nu precies een miljoen klaar staan, en dan Walcott nog. Voor 1.2 na de crash wat leuks maken moet toch wel leukken O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daiov97
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 06-10 20:46
Heb mij vandaag voor het eerst geplaatst voor de weekend league. Bewust eerste 2x nog niet meegedaan. Plaatsing heb ik gedaan met een cheap BPL team en een hybrid.

BPL team is gebouwd om Martial, SBC Sterling en SBC Garry. Ik vul dit team eigenlijk alleen maar aan met de goedkoopste rare spelers uit de BPL.

Het andere team is waarschijnlijk het team waar ik het meest mee ga spelen. Ik wilde graag Renato Sanches proberen en ik denk dat dit team verder goed in elkaar zit:
http://www.futhead.com/17/squads/1422792/

Op/aanmerkingen hoor ik graag!

[ Voor 7% gewijzigd door Daiov97 op 21-10-2016 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thomas18GT schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 14:26:
[...]

Ja precies, alleen zijn OTW kaarten ook niet zonder risico natuurlijk, kijk maar naar Milik :+
Ik heb nu precies een miljoen klaar staan, en dan Walcott nog. Voor 1.2 na de crash wat leuks maken moet toch wel leukken O+
Milik en Embolo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Daimen schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 14:26:
Heb mij vandaag voor het eerst geplaatst voor de weekend league. Bewust eerste 2x nog niet meegedaan. Plaatsing heb ik gedaan met een cheap BPL team en een hybrid.

BPL team is gebouwd om Martial, SBC Sterling en SBC Garry. Ik vul dit team eigenlijk alleen maar aan met de goedkoopste rare spelers uit de BPL.

Het andere team is waarschijnlijk het team waar ik het meest mee ga spelen. Ik wilde graag Renato Sanches proberen en ik denk dat dit team verder goed in elkaar zit:
http://www.futhead.com/17/squads/1422792/

Op/aanmerkingen hoor ik graag!
Ik hoop voor je dat ze Niang er niet al de eerste wedstrijd voor 5 wedstrijden uit schoppen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daiov97
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 06-10 20:46
Niang is echt een beest. Als alternatief in het team kan Bacca altijd nog, maar ik houd er toch wel van als een speler minimaal 4* skills heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kidjuh
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 28-06 11:39
Hi!

Nu voor het eerst sinds jaren serieus aan FUT begonnen. Heb een paar lucky packs gehad waardoor ik nu al een aardig team heb kunnen bouwen. Kunnen jullie mij misschien een tip geven waar nog ruimte voor verbetering is? Thanks!

http://www.futbin.com/17/squad/163197

PSN: Kidjuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• viperkesvp
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 08:11
Mijn huidig Bundesliga team ook even op futbin gegooid: http://www.futbin.com/17/squad/162937

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kidjuh schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 14:41:
Hi!

Nu voor het eerst sinds jaren serieus aan FUT begonnen. Heb een paar lucky packs gehad waardoor ik nu al een aardig team heb kunnen bouwen. Kunnen jullie mij misschien een tip geven waar nog ruimte voor verbetering is? Thanks!

http://www.futbin.com/17/squad/163197
Niet slecht voor een starter :)
Je defence kan wat beter en ik ben zelf niet zo van spelers niet op full chem:
http://www.futbin.com/17/squad/163324

Kost je wel wat extra coins...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daimen schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 14:30:
Niang is echt een beest. Als alternatief in het team kan Bacca altijd nog, maar ik houd er toch wel van als een speler minimaal 4* skills heeft.
Klopt ik heb hem ook. Snel, kan scoren en nog redelijk groot voor een spits. Gebruik hem vaak als wissel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Verwijderd schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 14:50:
[...]

Klopt ik heb hem ook. Snel, kan scoren en nog redelijk groot voor een spits. Gebruik hem vaak als wissel.
Ik had hem, maar bij mij kreeg hij steeds op z'n kloten. Zattie weer 5 wedstrijden de bank warm te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kidjuh
Verwijderd schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 14:49:
[...]

Niet slecht voor een starter :)
Je defence kan wat beter en ik ben zelf niet zo van spelers niet op full chem:
http://www.futbin.com/17/squad/163324

Kost je wel wat extra coins...
Hummels eruit ja :'( ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 10:34
Zet je Hummels rechtscentraal, heb je Toprak ook niet nodig. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valderrama
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 05-10 07:25
Ben met die SBC's bezig. Hybride en dan hard en ultimate. Krijg die chemistry niet hoog genoeg ondanks een team te hebben samengesteld met hulp van Google :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kidjuh
Valderrama schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 16:49:
Ben met die SBC's bezig. Hybride en dan hard en ultimate. Krijg die chemistry niet hoog genoeg ondanks een team te hebben samengesteld met hulp van Google :(
Komt door de team loyalty, beste manier om dit te doen is om single player toernooi te starten tegen CPU en vervolgens direct na de aftrapt FIFA afsluiten. Herhaal die 10x.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Nu online
Je hebt nog Loyalty nodig. Daarom moet je met het team 10 wedstrijden spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanavond om 7 uur uur begint het Halloween gebeuren. Waarschijnlijk komt er een SBC aangezien er een kit staat op o.a. Futbin met een botten. Ik vermoed dat er ook weer een lading packs komen (EA kennende) waardoor de prijzen misschien nog wel iets dalen van spelers of consumables (aangezien mensen die packs openen toch vaak consumables voor de standaard 150/5000 listen).

offtopic:
Dacht zeg het maar even anders krijg je weer soortgelijke black friday vragen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Beroep: IT Consultant :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valderrama
Aha!

En dan echt FIFA afsluiten en helemaal opnieuw opstarten? Of is quitten voldoende?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Valderrama schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 17:06:
Aha!

En dan echt FIFA afsluiten en helemaal opnieuw opstarten? Of is quitten voldoende?
  1. TOTW uitdagen
  2. 1 keer de bal passen naar iemand
  3. PS4 knop ingedrukt houden
  4. Applicatie sluiten
  5. Repeat
  6. ????
  7. Profit
Kan ik nu ook consultant worden :+ ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valderrama
Verwijderd schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 17:08:
[...]
  1. TOTW uitdagen
  2. 1 keer de bal passen naar iemand
  3. PS4 knop ingedrukt houden
  4. Applicatie sluiten
  5. Repeat
  6. ????
  7. Profit
Top! Ga ik dit doen, maar dan wel op een xbox One ;)

En nee, je bent nog geen IT consultant maar een heuse FIFA 17 master.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Verwijderd schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 17:08:
[...]
_/-\o_ Ik weet wie ik zou bellen ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Valderrama schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 17:10:
[...]

Top! Ga ik dit doen, maar dan wel op een xbox One ;)

En nee, je bent nog geen IT consultant maar een heuse FIFA 17 master.
IT is toch shit :P Beter ga je software ontwikkelen.
bbblije schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 17:10:
[...]

_/-\o_ Ik weet wie ik zou bellen ;)
Afbeeldingslocatie: http://vector.me/files/images/4/1/41685/ghostbusters.png
Pagina: 1 ... 28 ... 190 Laatste

Let op:
Let op: handelen in coins is door EA niet toegestaan. Het is dan ook niet toegestaan dit in dit topic te bespreken.