Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riemer
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14-09 12:35
bbblije schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 15:31:
[...]

Waarde gaat geregeld niet meer omhoog... Wat je begin FIFA voor een speler hebt betaald, krijg je er (bijna) nooit meer voor terug. We krijgen daarna FUTmas (mis?) en dan TOTY.

Bijna tussen haakjes omdat een IF de prijs welleens omhoog wil drijven.
Tja... in principe zullen de prijzen na de eerste crash waarschijnlijk nooit meer het oude niveau bereiken. Vanaf begin december zullen de prijzen dalen i.v.m. Futmas (veeeeeeel soorten packs die worden aangeboden en nieuwe spelers die FIFA 17 voor kerst krijgen en TOTY.

Heb je een leuk team en wil je deze gewoon houden dan zou ik er mee blijven doorspelen. Ik probeer zelf mijn duurste spelers voor half december te verkopen en koop ze met TOTY wel terug voor 25% van de waarde :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morgush
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 26-07-2023
[...]

Waarde gaat geregeld niet meer omhoog... Wat je begin FIFA voor een speler hebt betaald, krijg je er (bijna) nooit meer voor terug. We krijgen daarna FUTmas (mis?) en dan TOTY.

Riemer schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 15:35:
[...]

Tja... in principe zullen de prijzen na de eerste crash waarschijnlijk nooit meer het oude niveau bereiken. Vanaf begin december zullen de prijzen dalen i.v.m. Futmas (veeeeeeel soorten packs die worden aangeboden en nieuwe spelers die FIFA 17 voor kerst krijgen en TOTY.

Heb je een leuk team en wil je deze gewoon houden dan zou ik er mee blijven doorspelen. Ik probeer zelf mijn duurste spelers voor half december te verkopen en koop ze met TOTY wel terug voor 25% van de waarde :)
En de echte toppers zaken ook niet superveel in prijs, die schommelen wel iets (op pc), maar daar kun je je ook weleens in vergrabbelen, dat heb ik vorig jaar paar keer meegemaakt. Ik weet dus niet of ik mijn toppers ga verkopen. Mijn Duitse enclave verkocht want ik speel liever 4-3-2-1 met Messi ben ik achter, dus maar een Spaans team. Heel veel shitty players ingewisseld voor 2 gold rare players via SBC in de hoop op ronaldo IF in pack, maar helaas :+

http://imgur.com/a/MDftN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-07 14:26
[...]

Verkopen zou dus handiger zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambianz
  • Laatst online: 14-09 15:52
Je weet het natuurlijk nooit, wellicht is de SBC tevens gemaakt om de prijs kunstmatig hoog te houden.

Plus als je je team verkoopt kun je natuurlijk niet (fatsoenlijk) meer spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjorn89
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23-03 12:21
Verwijderd schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 12:47:
[...]

Precies. Wat je wel kunt doen is Android draaien op de PC en dan de companion app installeren.
Bluestacks is brilliant, bespaart mij enorm veel telefoon batterij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Riemer schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 15:35:
[...]

Zou ik normaal ook doen, maar dan heb ik juist ff twee weken vakantie en dus juist speeltijd :o

@Bean;
De Bruyne was voor mij in 16 in ieder geval beter dan Pogba, beide hebben samen met Ibra is misschien iets voor zomer 2017 ...

Ik zie overigens nu pas dat De Bruyne maar 4* weakfoot heeft in 17 ivm met 5* in 16.

[ Voor 13% gewijzigd door Bossie op 19-10-2016 17:14 ]

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• servival7
Bossie schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 15:47:
[...]

Zou ik normaal ook doen, maar dan heb ik juist ff twee weken vakantie en dus juist speeltijd :o

@Bean;
De Bruyne was voor mij in 16 in ieder geval beter dan in Pogba, beide hebben samen met Ibra is misschien iets voor zomer 2017 ...

Ik zie overigens nu pas dat De Bruyne maar 4* weakfoot heeft in 17 ivm met 5* in 16.
Ik vind de Bruyne in Pogba zowieso niet zo :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22:40
Bossie schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 15:47:
[...]

@Bean;
De Bruyne was voor mij in 16 in ieder geval beter dan in Pogba, beide hebben samen met Ibra is misschien iets voor zomer 2017 ...

Pff de bruyne, pogba, Zlatan en dan nog eens aguero erbij dan heb je toch een droom elftal. Al zet je er 7 bronzen spelers er bij in haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
servival7 schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 14:30:
Je gaat me toch niet verteelen dat mijn 150k robben straks geen drol meer waard is :+
Mazzel met Robben is dat hij een beetje het enige alternatief aan de rechterkant is in de bundesliga nu Costa LM is geworden.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • +1 Henk 'm!
To easy schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 16:09:
[...]

Pff de bruyne, pogba, Zlatan en dan nog eens aguero erbij dan heb je toch een droom elftal. Al zet je er 7 bronzen spelers er bij in haha.
Aguero is injury prone, weet niet of ik dat aandurf in deze FUT :+
Zal mijn typo ff aanpassen :X

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 17:13:
[...]

Aguero is injury prone, weet niet of ik dat aandurf in deze FUT :+
Zal mijn typo ff aanpassen :X
Ik heb (nog) niet het idee dat deze treat iets uitmaakt. Ik had ook een injury phrone speler in het begin, maar die was nog wel het minst geblesseerd. Hoewel een spits misschien wel extra gevoelig is door alle (lucht) duels etc.
Maar als je nog healing cards wilt kopen ;) >:)

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bean77 schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 17:16:
[...]

Ik heb (nog) niet het idee dat deze treat iets uitmaakt. Ik had ook een injury phrone speler in het begin, maar die was nog wel het minst geblesseerd. Hoewel een spits misschien wel extra gevoelig is door alle (lucht) duels etc.
Maar als je nog healing cards wilt kopen ;) >:)
Heb maar 70k momenteel, misschien heb ik meer aan een tip mbt healing cards verkopen.
Mijn coinboosts zijn namelijk bijna op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 17:18:
[...]

Heb maar 70k momenteel, misschien heb ik meer aan een tip mbt healing cards verkopen.
Mijn coinboosts zijn namelijk bijna op.
wat is je huidige team?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Netjes, ik heb geen opmerkingen. Pjanic werkte bij mij ook goed als CAM. Misschien Dybala en Mandzukic nog omdraaien zodat hun strong foot aan de binnenkant staat?
Verder aankleden met chem kaarten en evt upgrades binnen halen.
Asamoah is ook een leuke speler trouwens, hij zit bij je op de bank zie ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bean77 schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 17:30:
[...]

Netjes, ik heb geen opmerkingen. Pjanic werkte bij mij ook goed als CAM. Misschien Dybala en Mandzukic nog omdraaien zodat hun strong foot aan de binnenkant staat?
Verder aankleden met chem kaarten en evt upgrades binnen halen.
Asamoah is ook een leuke speler trouwens, hij zit bij je op de bank zie ik.
Asamoah staat op mijn boodschappenlijstje, lijkt een beetje op een nieuwe ramirez echter het zou dan de 6e middenvelder worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• viperkesvp
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 02-09 08:50
Mijn huidig PL team, samengesteld zonder packs te kopen. Spelers aangekocht via transfermarkt en coins verdiend door te spelen met de coins-bonus.

http://www.futbin.com/17/squad/152238

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas18GT
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-09 14:00
viperkesvp schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 18:35:
Mijn huidig PL team, samengesteld zonder packs te kopen. Spelers aangekocht via transfermarkt en coins verdiend door te spelen met de coins-bonus.

Zo das een hele prestatie! Echt alleen met spelen zoveel verdiend? :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• viperkesvp
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 02-09 08:50
Thomas18GT schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 19:02:
[...]

Zo das een hele prestatie! Echt alleen met spelen zoveel verdiend? :+
Heb nog een bundesliga team ook van dezelfde kwaliteit en heb al managers die contracten verhogen tot 50%.
Net Hernandez gekocht voor een kleine 7K voor mijn bundesliga team. Heb nog een kleine 23K over nu.

Enkel door te spelen met coins-boost (ongeveer 25 matchen aan 1K coins bonus en 20 matchen aan 200). Denk dat ik nu een kleine 50 matchen heb gespeeld (offline divisions).

Ben nu bezig met "the journey" te spelen in de hoop dat ik het FUT kaartje kan gebruiken. Het verhaal spreekt me ook wel aan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:35
Thomas18GT schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 10:20:
[...]

Dan gebruik je toch de goedkopere varianten van sterling en walcott :)

Bolasie, Musa en Sané gebruik ik bijvoorbeeld, maar zo zijn er in elke League wel wat te vinden.
Mja, maar zo wil ik dus niet spelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13-09 21:12

bbblije

Riiiiight

servival7 schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 15:41:
[...]

Verkopen zou dus handiger zijn?
Je dure spelers verkopen inderdaad. Ik heb alleen nog maar spelers van onder de 5K in m'n club.

Als je op FUTBIN kijkt kan je al zien waar het heen gaat.

Ik heb overigens geen miljoenen coins op de bank hoor. Bean, Thomas, Nielsk etc kunnen hier een betere uitspraak over doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner_Youri
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 11-09 22:11
Lol Florenzi zijn IF is trager dan de standaard versie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas18GT
Nachtapotheker schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 19:08:
[...]
Mja, maar zo wil ik dus niet spelen ;)
Lekker weggespeeld worden dan d:)b
bbblije schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 19:09:
[...]

Je dure spelers verkopen inderdaad. Ik heb alleen nog maar spelers van onder de 5K in m'n club.

Als je op FUTBIN kijkt kan je al zien waar het heen gaat.

Ik heb overigens geen miljoenen coins op de bank hoor. Bean, Thomas, Nielsk etc kunnen hier een betere uitspraak over doen ;)
Als je naar voorgaande jaren kijkt is het inderdaad slim om je dure spelers weg te doen nu, en met Black friday weer kopen. Dan zit je alleen wel een maand zonder (of met een slecht) team. Persoonlijk vind ik dat wel leuk, een uitdaging :)

[ Voor 61% gewijzigd door Thomas18GT op 19-10-2016 19:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wauzer
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 03-04 17:37
Ok nu heb ik stekelburgjes ingekocht omdat ie wrss in t TOTW zou komen, voor hoeveel zou ik die nu kunnen verkopen denken jullie?

PSN: Wauzer010

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
wauzer schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 19:23:
Ok nu heb ik stekelburgjes ingekocht omdat ie wrss in t TOTW zou komen, voor hoeveel zou ik die nu kunnen verkopen denken jullie?
Denk dat die niet heel hard gaat, want heeft nog steeds niet echt leuke stats. Miss voor eredivisie of NL teams.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theman36
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 21:56
Momenteel dit team http://www.futbin.com/17/squad/152553 en nog zo'n 60k over.
Thiago Silva, Marchisio, ben arfa, chillieni staan nog op mijn lijstje. Iemand nog tips/ vervangers voor Volland en Bellarabi?

Edit: Ben afgelopen weekend geëindigd in goud 1, weet iemand wanneer ik die coins en packs krijg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wauzer
To easy schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 19:26:
[...]

Denk dat die niet heel hard gaat, want heeft nog steeds niet echt leuke stats. Miss voor eredivisie of NL teams.
Welke spelers zouden dan wel erg in waarde gaan stijgen nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
theman36 schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 19:27:
Momenteel dit team http://www.futbin.com/squad-builder en nog zo'n 60k over.
Thiago Silva, Marchisio, ben arfa, chillieni staan nog op mijn lijstje. Iemand nog tips/ vervangers voor Volland en Bellarabi?

Edit: Ben afgelopen weekend geëindigd in goud 1, weet iemand wanneer ik die coins en packs krijg?
je had je team even moeten saven zie nu een leeg lijstje :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• To easy
wauzer schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 19:28:
[...]

Ja best veel. ik denk dat stekelenburg wel iets stijgt, maar niet zoveel als jij hoopt ben ik bang. Een Isco bijvoorbeeld was een leuke geweest die is populairder, maar ook duurder natuurlijk!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Markt in de gaten houden! Kan je geen uitspraak over doen! Is marktwerking! Je blijft speculeren...
wauzer schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 19:28:
[...]

Je bent al te laat! Je moet het in het weekend voorspellen en inkopen. Spelers uit de BPL, BBVA en Bundes doen het het beste! Grootste prijsstijging zit er ook in door het vele inkopen van mensen die de spelers proberen te voorspellen.

Ik heb 15 Walcotts op de bank zitten. Vandaag al een enkeling verkocht voor 10K.

[ Voor 43% gewijzigd door bbblije op 19-10-2016 19:34 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• theman36
To easy schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 19:28:
[...]

je had je team even moeten saven zie nu een leeg lijstje :)
Foutje van de zaak :P Heb 'm aangepast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wauzer
Weet iemand trouwens of er al een oplossing is voor die catalogue bug? Ik zit nog steeds met een 30stuks transferlijst :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wauzer
bbblije schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 19:31:
[...]

Markt in de gaten houden! Kan je geen uitspraak over doen! Is marktwerking! Je blijft speculeren...

[...]

Je bent al te laat! Je moet het in het weekend voorspellen en inkopen. Spelers uit de BPL, BBVA en Bundes doen het het beste! Grootste prijsstijging zit er ook in door het vele inkopen van mensen die de spelers proberen te voorspellen.

Ik heb 15 Walcotts op de bank zitten. Vandaag al een enkeling verkocht voor 10K.
En voor hoeveel heb je dit wallcotts gekocht dan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

wauzer schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 19:34:
[...]

En voor hoeveel heb je dit wallcotts gekocht dan?
5-6K

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Gunner_Youri schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 19:10:
Lol Florenzi zijn IF is trager dan de standaard versie...
http://www.futbin.com/17/compare/15186/341

Die gaan we nog wel paar maal tegenkomen.
Ik heb overigens mijn bank, manzukic If verkocht, en met de muntjes die ik nog had heb ik Higuain bijelkaar kunnen schrapen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
wauzer schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 19:34:
Weet iemand trouwens of er al een oplossing is voor die catalogue bug? Ik zit nog steeds met een 30stuks transferlijst :(
Veel spelen, eerdere versies van fifa tellen ook mee.
Ik vind 100 al erg weinig 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 14-09 12:59
Bossie schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 19:36:
[...]

http://www.futbin.com/17/compare/15186/341

Die gaan we nog wel paar maal tegenkomen.
Ik heb overigens mijn bank, manzukic If verkocht, en met de muntjes die ik nog had heb ik Higuain bijelkaar kunnen schrapen :)
Florenzi komt er heel snel bij mij! Wat een kaart :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bean77 schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 19:39:
[...]

Gewoon een lading op de transfer targets bewaren :') Zo doe ik het

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambianz
  • Laatst online: 14-09 15:52
Toch weer overgestapt van 5221 naar 4411. Merk dat het middenveld constant overlopen wordt en dat ik voorin achter de spits geen aansluiting van een ca/cam heb.. Zag er op papier prima uit maar in praktijk werkt het minder.

Nu eens proberen met deze opstelling
http://www.futbin.com/17/squad/152701

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ambianz schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 19:56:
Toch weer overgestapt van 5221 naar 4411. Merk dat het middenveld constant overlopen wordt en dat ik voorin achter de spits geen aansluiting van een ca/cam heb.. Zag er op papier prima uit maar in praktijk werkt het minder.

Nu eens proberen met deze opstelling
http://www.futbin.com/17/squad/152701
Kante en Matuidi zou ik sowieso omdraaien ivm met de strong foot ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 18:22:
[...]

Asamoah staat op mijn boodschappenlijstje, lijkt een beetje op een nieuwe ramirez echter het zou dan de 6e middenvelder worden.
Jij hebt toch maar 1 team of wissel je dit inmiddels ook af met een 2e team? In je roulate zou hij denk ik best kunnen. Linksbenige, fysieke speler heb je er niet zoveel van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wauzer
Bean77 schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 19:39:
[...]

Nee ik heb juist last van een bug. Heb alle uitbreidingen gekocht maar ze verschijnen niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22-08 19:33
Is het de moeite waard om spelers van bayern in te slaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theman36
Kan iemand mij vertellen wanneer ik de coins en pakketjes krijg van het weekend toernooi? Kan het nergens vinden namelijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fritske23
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21:28

fritske23

Echte naam Rob

llovesoccerx7 schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 21:02:
Is het de moeite waard om spelers van bayern in te slaan?
Die van PSV in ieder geval niet 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas18GT
theman36 schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 21:06:
Kan iemand mij vertellen wanneer ik de coins en pakketjes krijg van het weekend toernooi? Kan het nergens vinden namelijk..
Vannacht om 2 uur.
Leer Google eens gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22-08 19:33
fritske23 schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 21:10:
[...]

Die van PSV in ieder geval niet 8)7
Nee inderdaad maar dat was al duidelijk vooraf aan de wedstrijd :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-09 08:35
700 BIN.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutgertje
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21-08 10:13

Age of Empires III - Definitive Edition

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Heerlijk hoe op het moment geen enkele TOTW speler kost wat hij gisteren toen er nog volop gespeculeerd werd koste.

Iedereen is nu zijn spelers aan het unloaden, tegen het weekend pak je de winst. Helaas gooit BF* wel wat roet in het eten.

*Battlefield en Black Friday ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:35
Thomas18GT schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 19:16:
[...]

Lekker weggespeeld worden dan d:)
Er zijn meer wegen die naar Rome leiden. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gieter90
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 14-03-2024
Ik heb jullie hulp nodug. Ik snap er echt niets van...ik verlies steeds elke partij. Speel 433 (4) met BPL team. Heb het gevoel alsof mijn spelers ubertraag reageren en mijn tegenstander loopt me werkelijk aan alle kanten voorbij omdat mijn spelers gewoon te traag reageren.. heeft iemand tips/custom tactics voor deze formatie? Dit gaat echt nergens meer over..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Gieter90 schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 22:13:
Ik heb jullie hulp nodug. Ik snap er echt niets van...ik verlies steeds elke partij. Speel 433 (4) met BPL team. Heb het gevoel alsof mijn spelers ubertraag reageren en mijn tegenstander loopt me werkelijk aan alle kanten voorbij omdat mijn spelers gewoon te traag reageren.. heeft iemand tips/custom tactics voor deze formatie? Dit gaat echt nergens meer over..
Welk platform speel je? Oja, Google is je vriend...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutgertje
Tv met veel input lag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gieter90
bbblije schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 22:14:
[...]

Welk platform speel je? Oja, Google is je vriend...
Ps4... En tv + internet is prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Gieter90 schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 22:18:
[...]

Ps4... En tv + internet is prima.
Ik zeg toch, probeer een xtje een computer scherm! Ik dacht ook dat mijn 1000Hz tv goed was.. Niet in vergelijking met een 60hz computer scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bbblije schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 22:40:
[...]

Ik zeg toch, probeer een xtje een computer scherm! Ik dacht ook dat mijn 1000Hz tv goed was.. Niet in vergelijking met een 60hz computer scherm.
Hier een hele mooie nieuwe tv staan, maar ps4 staat hier toch echt op een computer monitor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Bean77 schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 22:45:
[...]

Hier een hele mooie nieuwe tv staan, maar ps4 staat hier toch echt op een computer monitor :)
Setup

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas18GT
Bean77 schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 22:45:
[...]

Hier op een 42" plasmascherm. Ik heb eigenlijk nog nooit nagedacht over input lag, ook nooit last van gehad eigenlijk..

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Check, precies dezelfde monitor (uiterlijk + merk dan) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gieter90
Maar heeft iemand nog inhoudelijke tips? Voorheen won ik 50/50 maar nu krijg ik ineens gemiddeld 4 goals tegen per wedstrijd....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Bean77 schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 22:54:
[...]

Check, precies dezelfde monitor (uiterlijk + merk dan) :)
Ik begin wel een beetje te zweten, verwacht niet dat Walcott verder zakt.. Maar dit is niet de winst waar ik op hoopte. Ze worden gedumpt!!! Laten we hopen dat de ze in andere tijdzones alles opkopen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Robben is de deur weer uit. :'( Hopen dat hij over een paar weken voor een stuk minder coins weer terug komt.

özil gaat ook lekker trouwens. Die kan ook wel een IF kaartje verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Gieter90 schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 22:56:
Maar heeft iemand nog inhoudelijke tips? Voorheen won ik 50/50 maar nu krijg ik ineens gemiddeld 4 goals tegen per wedstrijd....
https://www.reddit.com/r/...ed_up_getting_better_the/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
Geen CB gebruiken vind ik beetje overdreven. Miss niet als ze dwars door het midden gaan, maar echt wel als ze via de zijkanten gaan en je back al uitgeschakeld is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeweeherman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09-2024

peeweeherman

energieleverend.nl

Zo, voor derde keer op rij gekwalificeerd voor weekend toernooi.
Nu nog tijd zien te vinden tussen trouwdag en verjaardag van mijn vrouw...

Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

To easy schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 23:06:
[...]

Geen CB gebruiken vind ik beetje overdreven. Miss niet als ze dwars door het midden gaan, maar echt wel als ze via de zijkanten gaan en je back al uitgeschakeld is!
Het is een beetje een klote tip als je het mij vraagt. Je moet gewoon zeker weten dat je de bal kunt pakken met de verdediger, maar dit geldt met elke speler zolang je verdedigd. Zo niet dan moet je gewoon goed het veld in de gaten houden om te kijken waar de tegenstander naar kan passen. Daarnaast kun je met team contain gewoon een speler richting de bal sturen terwijl jij zijn plek overneemt, hierdoor heb je minder snel een gat in je verdediging zitten.

Wat jij bedoeld is gewoon dat een CB last resort is.
2 van zulke schermen staan. Speelt veel prettiger dan op een TV.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14-09 10:37
Het idee daarvan is meer als je de bal kwijt raakt en de tegenstander een aanval inzet denk ik; in plaats van met je centrale verdediger naar de speler met de bal toe te gaan (naar voren), ga je met je middenvelders meeverdedigen (naar achteren).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

peeweeherman schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 23:15:
Zo, voor derde keer op rij gekwalificeerd voor weekend toernooi.
Nu nog tijd zien te vinden tussen trouwdag en verjaardag van mijn vrouw...
Dubbel huwelijk? Leuk dat jullie dat in beide gezinnen vieren ;)
dutchgio schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 23:30:
Het idee daarvan is meer als je de bal kwijt raakt en de tegenstander een aanval inzet denk ik; in plaats van met je centrale verdediger naar de speler met de bal toe te gaan (naar voren), ga je met je middenvelders meeverdedigen (naar achteren).
Zo lees ik het ook, zeker na de toevoeging: ... Don't use a CB to defend most of the time. Use a CM / CDM and try to cut out passes or just close down on your opponent, he'll end up running on your CBs or you'll intercept a pass. Only switch to your CBs to make easy tackles or last second tackles to avoid a goal.

Maar ik geef toe, NA CAPS IS DE REST VAN DE TEKST NIET MEER BELANGRIJK. ofzo

[ Voor 54% gewijzigd door bbblije op 20-10-2016 00:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dutchgio schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 23:30:
Correct, sowieso als je dan gaat switchen naar je CB is de tegenstander vaak al ongrijpbaar op het moment dat jij controle krijgt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik meestal doe wanneer ze via het middenveld opbouwen is mijn links/rechts-back naar binnen laten komen en deze het werk op te laten knappen. Fullbacks in dit spel zijn nog steeds de meest all-rounded kaarten en als je het een beetje goed weet te timen dan krijg je ook sterke tegenstanders zoals een Ibra makkelijk van de bal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelidee
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
Gisterenavond nog even wat potjes gespeeld, debuut in Divisie 3. Dat viel even tegen zeg, gevoel alsof bij de tegenstander de x-knop vast zit. Tik,Tik,Tik. Overal net iets telaat voor de duels aan mijn kant, bij hem beweegt alles en iedereen zonder bal. Toch maar eens gaan verdiepen in die custom tactics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

pelidee schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 07:43:
Gisterenavond nog even wat potjes gespeeld, debuut in Divisie 3. Dat viel even tegen zeg, gevoel alsof bij de tegenstander de x-knop vast zit. Tik,Tik,Tik. Overal net iets telaat voor de duels aan mijn kant, bij hem beweegt alles en iedereen zonder bal. Toch maar eens gaan verdiepen in die custom tactics.
Ik vind het knap dat jij het zonder zo ver hebt gered :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelidee
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
bbblije schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 08:00:
[...]

Ik vind het knap dat jij het zonder zo ver hebt gered :o
Ja, is het zo belangrijk in de hogere divisies? In divisie 4 wel wat gelijk spelletjes maar nog niet het idee dat ik compleet kansloos was, dat had ik gisteren wel in divisie 3. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongf7
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 09-09 12:34
Ik ook sinds gister in div 3, zonder custom tactics.

Tot hier ieder seizoen meteen kampioen (behalve div 5, daar op een punt na niet, wel directe promotie).

Eerste wedstrijden in div 3 gingen ook nog best prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Ik heb nog nooit met custum tactics gespeeld. Zou ook niet weten wat ik daar in zou moeten vullen.
In fut 16 ook met alleen player instructions divisie 2 gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silvi0
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 05-06 23:02
Ik heb me hele selectie te koop gezet behalve dit team:

http://www.futbin.com/17/squad/137401

Dit team is nog 100k waard ongeveer dus dat neem ik voor lief straks :)
Na Black Friday weer nieuwe teams kopen :)
Kijken hoeveel munten ik straks heb nadat ik alles verkocht heb, op dit moment 250k op de bank..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutgertje
Custom tactics zijn ook absoluut geen must. Als de standaardinstellingen prima bij je speelstijl passen, waarom zou je dan iets aanpassen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

pelidee schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 08:13:
[...]

Ja, is het zo belangrijk in de hogere divisies? In divisie 4 wel wat gelijk spelletjes maar nog niet het idee dat ik compleet kansloos was, dat had ik gisteren wel in divisie 3. |:(
Mijn spelers hielden geen bal vast zonder! Kans creatie is ook veel beter als je die afstelt op je formatie. Er staan genoeg Custom tactics op internet, zodra je weet waar de sliders voor staan kan je die het beste aanpassen aan je speelstijl en spelers (workrates). Ik raad je aan dit een paar keer te testen in een friendly, voor he live gaat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas18GT
bbblije schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 09:25:
[...]

Mijn spelers hielden geen bal vast zonder! Kans creatie is ook veel beter als je die afstelt op je formatie. Er staan genoeg Custom tactics op internet, zodra je weet waar de sliders voor staan kan je die het beste aanpassen aan je speelstijl en spelers (workrates). Ik raad je aan dit een paar keer te testen in een friendly, voor he live gaat ;)
Ik kan niet echt ideale settings voor mezelf vinden..

http://lmgtfy.com/?q=custom+tactics+pacehoer+fifa+17

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
  • Laatst online: 13-09 21:24
Ik help je alleen als je beloofd dat je geen Batshuayi, Dele Alli, lallana, Lukaku of elke andere standaard klote BPL speler :p

Ik zal zeggen dat ik ook echt heel veel problemen had begin deze FIFA, verloor alles en precies zoals je zegt tegenstanders lopen je voorbij en je reageert te traag.
Ik moet heel eerlijk zeggen, ik heb geen idee wát ik precies heb veranderd maar ik had allereerst een tutorial op YouTube gekeken met 'how to defend' ofzo, ik verdedig nu heel veel met L2 en vrij weinig met R1 (speler bijroepen) omdat dat voornamelijk me CB mee trekt en dan een gat laat vallen, werd ook uitgelegd in dat filmpje.
Verder ram ik op tackle als een speler er langs wil op pace, spelers zoals Aurier en beetje goeie CB winnen dat altijd.

Ook probeer ik gewoon de aanvaller een stap voor te zijn, weet welke speler hij heeft.
Als hij bv. Walcott heeft weet je dat hij daarop gaat steken en ALLEEN maar blijft rennen dus dan verdedig ik daar anders op dan als die Mandzukic heeft en die de bal inspeelt (dan gaat die nooit solo, dus scherm ik passrichtingen af). Ik zet ook pas echt druk als ik denk dat ik de bal kan hebben of het hem moeilijk kan maken.

Verder tip voor de aanval: kaats die bal lekker rond, ff balletje terug of balletje van zijkant naar het midden helpt zoveel, ff driehoekjes maken met spelers. Heb je een onervaren tegenstander? Dan zet die als een idioot druk en heb je zo een gat in zijn defecen gevonden.

Hopelijk kan je er wat mee! Ohja en heb je toch één van die BPL-spelers, wees eens een brave jongen en maak is een mooei hybrid, dan hoef ik me niet te irriteren aan wéér een Nederland met een standaard BPL team >:) :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-09 08:35
bbblije schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 22:57:
[...]

Ik begin wel een beetje te zweten, verwacht niet dat Walcott verder zakt.. Maar dit is niet de winst waar ik op hoopte. Ze worden gedumpt!!! Laten we hopen dat de ze in andere tijdzones alles opkopen :P
Je coins zitten vast, of je moet alles laag verkopen. De markt zakt, omdat heel veel mensen op Black Friday wachten en alles verkopen.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shvbvxx
  • Laatst online: 17-02-2021
viperkesvp schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 18:35:

Ja, ik ook. Heb alleen de coin-boosts gebruikt en nu ongeveer 75 wedstrijden gespeeld en wat gehandeld op de transfermarkt. Ben ook niet van plan om ook maar een 1 cent uit te geven, Free-to-play is makkelijk te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jamesl schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 10:28:
[...]

Ik help je alleen als je beloofd dat je geen Batshuayi, Dele Alli, lallana, Lukaku of elke andere standaard klote BPL speler :p
Alli <3
Ik zal zeggen dat ik ook echt heel veel problemen had begin deze FIFA, verloor alles en precies zoals je zegt tegenstanders lopen je voorbij en je reageert te traag.
Ik moet heel eerlijk zeggen, ik heb geen idee wát ik precies heb verandert maar ik had allereerst een tutorial op YouTube gekeken met 'how to defend' ofzo, ik verdedig nu heel veel met L2 en vrij weinig met R1 (speler bijroepen) omdat dat voornamelijk me CB mee trekt en dan een gat laat vallen, werd ook uitgelegd in dat filmpje.
Verder ram ik op tackle als een speler er langs wil op pace, spelers zoals Aurier en beetje goeie CB winnen dat altijd.
R1 zorgt ervoor dat de dichtstbijzijnde speler richting de bal loopt. Wat je ook kunt doen is zelf naar de aanvaller lopen en dan switchen en op R1 drukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Shvbvxx schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 11:08:
[...]

Ja, ik ook. Heb alleen de coin-boosts gebruikt en nu ongeveer 75 wedstrijden gespeeld en wat gehandeld op de transfermarkt. Ben ook niet van plan om ook maar een 1 cent uit te geven, Free-to-play is makkelijk te doen.
De coin boosts zijn wel lekker. Zal wennen zijn als ze er niet meer zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
Verwijderd schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 11:19:
[...]

Alli <3

:|
[...]

R1 zorgt ervoor dat de dichtstbijzijnde speler richting de bal loopt. Wat je ook kunt doen is zelf naar de aanvaller lopen en dan switchen en op R1 drukken.
Ja dat doe ik ook weleens maar vind het fijner hem zelf in de hand te houden en dan met L2 verdedigen, heb het gevoel alsof R1 minder doet dan vorig jaar.
Ligt volledig aan de situatie natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Gooi ik gisteren robben eruit voor 150k staat ie vandaag alweer op 161k :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
servival7 schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 11:24:
En als die vandaag voor 130k was weggegaan dan was je blij geweest. Achteraf is het altijd makkelijk kijken. En 11k is dan nog echt peanuts qua verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gieter90
[...]

Ik moet heel eerlijk zeggen, ik heb geen idee wát ik precies heb veranderd maar ik had allereerst een tutorial op YouTube gekeken met 'how to defend' ofzo, ik verdedig nu heel veel met L2 en vrij weinig met R1 (speler bijroepen) omdat dat voornamelijk me CB mee trekt en dan een gat laat vallen, werd ook uitgelegd in dat filmpje.

Ook probeer ik gewoon de aanvaller een stap voor te zijn, weet welke speler hij heeft.
Als hij bv. Walcott heeft weet je dat hij daarop gaat steken en ALLEEN maar blijft rennen dus dan verdedig ik daar anders op dan als die Mandzukic heeft en die de bal inspeelt (dan gaat die nooit solo, dus scherm ik passrichtingen af). Ik zet ook pas echt druk als ik denk dat ik de bal kan hebben of het hem moeilijk kan maken.

Verder tip voor de aanval: kaats die bal lekker rond, ff balletje terug of balletje van zijkant naar het midden helpt zoveel, ff driehoekjes maken met spelers. Heb je een onervaren tegenstander? Dan zet die als een idioot druk en heb je zo een gat in zijn defecen gevonden.

Hopelijk kan je er wat mee! Ohja en heb je toch één van die BPL-spelers, wees eens een brave jongen en maak is een mooei hybrid, dan hoef ik me niet te irriteren aan wéér een Nederland met een standaard BPL team >:) :')
Thnx voor je tips :-) het nadeel aan hybrids vind ik vaak dat er maar 1 speler is die op die plek kan spelen, wanneer deze speler fitness onder de 90 is en je dus wilt wisselen, ben je je Chem kwijt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErnstMid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 01-09 10:40

ErnstMid

Xbox GT: Capitalbully

Shvbvxx schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 11:08:
[...]

Same here, dit is het team wat ik tot nu toe bij elkaar heb gekregen: http://www.futhead.com/17/squads/1443462/

al moet ik toegeven dat ik ozil en ben arfa uit een pack heb getrokken van een sbc :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jamesl schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 11:21:
[...]

Ja dat doe ik ook weleens maar vind het fijner hem zelf in de hand te houden en dan met L2 verdedigen, heb het gevoel alsof R1 minder doet dan vorig jaar.
Ligt volledig aan de situatie natuurlijk.
De meeste spelers die ik tegen kom verdedigen met R1. Ik vind het zelf ook niet echt fijn om zo te verdedigen aangezien het voor mij niet echt goed werkt tegen tegenstanders die iets beter zijn dan de debielen die ik nu tegen kom.
servival7 schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 11:24:
Hij heeft gescoord he. Sommige mensen denk ook nog steeds dat CL resultaten een TOTW opleveren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ErnstMid schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 11:31:
[...]

Same here, dit is het team wat ik tot nu toe bij elkaar heb gekregen: http://www.futhead.com/17/squads/1443462/

al moet ik toegeven dat ik ozil en ben arfa uit een pack heb getrokken van een sbc :)
Prima team toch? Als je alle coin boosts kunt unlocken dan speel je in ieder geval al redelijk snel aardig wat coins bij elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErnstMid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 01-09 10:40

ErnstMid

Xbox GT: Capitalbully

Bean77 schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 11:33:
[...]

Prima team toch? Als je alle coin boosts kunt unlocken dan speel je in ieder geval al redelijk snel aardig wat coins bij elkaar.
Jazeker, absoluut niet ontevreden! Ben bijna door al mn 1k boosts heen inmiddels, altijd een lekkere bonus.

Nu aan het sparen voor een betere CM en wat aan het 'aanklooien' met opstellingen om een favoriet te ontdekken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
Gieter90 schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 11:30:
[...]

Thnx voor je tips :-) het nadeel aan hybrids vind ik vaak dat er maar 1 speler is die op die plek kan spelen, wanneer deze speler fitness onder de 90 is en je dus wilt wisselen, ben je je Chem kwijt..
Ja maar waarom zou je in dezelfde squad willen wisselen? Dan moet je toch het hele team wisselen als het om conditie gaat? Of bedoel je letterlijk wisselen in-game? Want dan maakt chem niet uit vgm, althans dat was vorige FIFA's zo en ik merk er ook geen hol van als ik dat doe tbh
Ik speel met 2 teams, meestal één duurdere en één goedkopere.
Dit is de duurdere:
http://www.futhead.com/17/squads/1443537/
Niet de mooiste hybrid die ik heb gebouwd maar speelt wel fijn :)

En de goedkopere squad 2: http://www.futhead.com/17/squads/1443576/
Mooie hyrbid vond ik zelf.

Speel er allebei mee in divises omdat ze allbei gewoon goed spelen.

[ Voor 13% gewijzigd door Jamesl op 20-10-2016 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ErnstMid schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 11:35:
[...]

Jazeker, absoluut niet ontevreden! Ben bijna door al mn 1k boosts heen inmiddels, altijd een lekkere bonus.

Nu aan het sparen voor een betere CM en wat aan het 'aanklooien' met opstellingen om een favoriet te ontdekken :P
Heb mijn team gedowngrade met een middenveld met Asamoah, Medel en Banega (CAM). Staat erg goed en bevalt mij erg goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
servival7 schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 08:50:
Ik heb nog nooit met custum tactics gespeeld. Zou ook niet weten wat ik daar in zou moeten vullen.
In fut 16 ook met alleen player instructions divisie 2 gehaald.
Ik speel er regelmatig mee, maar uiteindelijk eindig ik toch voornamelijk met possesion als standard stijl.
Hoewel je wel meteen de impact van custom tactics voelt tijdens het spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik mis toch wel een beetje alle positiviteits goeroe's van fifa17.
Dit is ook weer zoiets..... EA op zijn best lol.

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=v4sSlm0pA4M]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Bean77 schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 12:39:
Ik mis toch wel een beetje alle positiviteits goeroe's van fifa17.
Dit is ook weer zoiets..... EA op zijn best lol.

[video]
Jouw filmpje was niets, de link naar dikke tieten strip FIFA daarentegen, .................. was ook compleet zaad.

Waarom willen die kinderen geen Walcotts van mij kopen? :|

Acties:
  • +1 Henk 'm!
bbblije schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 12:47:
[...]

Jouw filmpje was niets, de link naar dikke tieten strip FIFA daarentegen, .................. was ook compleet zaad.

Waarom willen die kinderen geen Walcotts van mij kopen? :|
Toont maar aan hoe kapot de gameplay is van wat alle positivo's in de aanloop ook zeiden.
Eingelijk ook wel een logische eigen goal, maar dat is zoals we dat niet altijd (willen) zien.
En gelukkig had ik hem mee ipv tegen. Na de 2-0 die ik ook heerlijk op de counter maakte had meneer er in de 1e helft al geen zin meer in en disconnecte maar.

Who needs Walcott als er SBC Son is >:)

Pagina: 1 ... 27 ... 190 Laatste

Let op:
Let op: handelen in coins is door EA niet toegestaan. Het is dan ook niet toegestaan dit in dit topic te bespreken.