Gieter90 schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 22:13:
Ik heb jullie hulp nodug. Ik snap er echt niets van...ik verlies steeds elke partij. Speel 433 (4) met BPL team. Heb het gevoel alsof mijn spelers ubertraag reageren en mijn tegenstander loopt me werkelijk aan alle kanten voorbij omdat mijn spelers gewoon te traag reageren.. heeft iemand tips/custom tactics voor deze formatie? Dit gaat echt nergens meer over..
Ik help je alleen als je beloofd dat je geen Batshuayi, Dele Alli, lallana, Lukaku of elke andere standaard klote BPL speler
Ik zal zeggen dat ik ook echt heel veel problemen had begin deze FIFA, verloor alles en precies zoals je zegt tegenstanders lopen je voorbij en je reageert te traag.
Ik moet heel eerlijk zeggen, ik heb geen idee wát ik precies heb veranderd maar ik had allereerst een tutorial op YouTube gekeken met 'how to defend' ofzo, ik verdedig nu heel veel met L2 en vrij weinig met R1 (speler bijroepen) omdat dat voornamelijk me CB mee trekt en dan een gat laat vallen, werd ook uitgelegd in dat filmpje.
Verder ram ik op tackle als een speler er langs wil op pace, spelers zoals Aurier en beetje goeie CB winnen dat altijd.
Ook probeer ik gewoon de aanvaller een stap voor te zijn, weet welke speler hij heeft.
Als hij bv. Walcott heeft weet je dat hij daarop gaat steken en ALLEEN maar blijft rennen dus dan verdedig ik daar anders op dan als die Mandzukic heeft en die de bal inspeelt (dan gaat die nooit solo, dus scherm ik passrichtingen af). Ik zet ook pas echt druk als ik denk dat ik de bal kan hebben of het hem moeilijk kan maken.
Verder tip voor de aanval: kaats die bal lekker rond, ff balletje terug of balletje van zijkant naar het midden helpt zoveel, ff driehoekjes maken met spelers. Heb je een onervaren tegenstander? Dan zet die als een idioot druk en heb je zo een gat in zijn defecen gevonden.
Hopelijk kan je er wat mee! Ohja en heb je toch één van die BPL-spelers, wees eens een brave jongen en maak is een mooei hybrid, dan hoef ik me niet te irriteren aan wéér een Nederland met een standaard BPL team