Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thomas18GT schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 18:43:
De positie van de keeper bij een corner is iig gefixt op de ps4 :)
Had het getest maar heb mijn twijfels of het nu nog wel goed mogelijk is om te scoren vanuit een hoekschop. Kon de bal 7 keer koppen waarvan 4 keer met een stuiter en de keeper stond gek genoeg altijd precies goed met een normale voorzet (ik ging dus niet voor de verre hoek).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Thomas18GT schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 18:43:
De positie van de keeper bij een corner is iig gefixt op de ps4 :)
Heb er nooit last van gehad eigenlijk.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas18GT
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-09 14:00
Verwijderd schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 18:46:
[...]

Had het getest maar heb mijn twijfels of het nu nog wel goed mogelijk is om te scoren vanuit een hoekschop. Kon de bal 7 keer koppen waarvan 4 keer met een stuiter en de keeper stond gek genoeg altijd precies goed met een normale voorzet (ik ging dus niet voor de verre hoek).
Hoeft van mij ook niet makkelijk te zijn eigenlijk. Het is zo vervelend altijd. Totaal geen kwaliteit nodig om een corner te scoren. Van mij mogen ze de corners afschaffen in Fifa :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Begin van de vorige marquee match ups heb ik een hoop (Trade pile en club vol iig) gouden Ajax en feyenoord kaarten gekocht tegen min bid. Heb ze een uur geleden allemaal verpatst tegen minimaal 1200 per stuk. Best een hoge winst per kaartje. Had geen behoefte aan extra risico (wat nou als feyenoord Ajax niet in sbc komt...) al heb ik een stuk of 10 rare golds bewaard voor als er gekte ontstaat. Al zal dat wel niet gezien de vele berichten over de klassieker op fut sites. Ga nu vast speuren wat er volgende week voor mooie potten aankomen. Wil mijn seria team nog iets leuker maken. :)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 18-10-2016 18:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22-08 19:33
Vanavond maar wat ga inkopen aan dortmund spelers denk ik. Ga er vanuit dat die wel over lissabon heen knallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Thomas18GT schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 18:55:
[...]

Hoeft van mij ook niet makkelijk te zijn eigenlijk. Het is zo vervelend altijd. Totaal geen kwaliteit nodig om een corner te scoren. Van mij mogen ze de corners afschaffen in Fifa :+
Van mij mogen ze alles erin houden zolang het maar onvoorspelbaar blijft en je niet met simpele standaard trucs kunt scoren.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Thomas18GT schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 18:55:
[...]

Vind het persoonlijk ook veel fijner dat een hoekschop bijna niks oplevert. Dan ga je ook zien dat mensen minder afstandsschoten doen die de keeper dan over de lijn tikt. Hierdoor ga je ook een beetje een verschil zien tussen goede en slechte spelers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Lol had ik 4 pakjes van de Son SBC. Heb 99 items lopen in mijn transferlist, dus ik dacht ik pak wel het pakje met 1 rare player. Komt daar Di Maria uit. De beste die ik uit een pakje heb gehaald en dat zegt ook wel genoeg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-07 14:26
opstelling veranderd naar 4-3-3(4) en meteen 4-2 gewonnen :)
Robben maakt zijn reputatie wel waar door in zijn 1e wedstrijd in de 5e minuut een lichte blessure op te lopen. Kon gelukkig verder spelen en achteraf geen schade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bbblije schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 17:05:
[...]

Soms is het ook de momentum hoor, deze FIFA gaat heel erg om de kwaliteiten van je spelers. Hoe realistisch is het als een speler uit jou team iedere wedstrijd geweldige runs maakt, een Ronaldo zal elke wedstrijd voor je scoren omdat hij dat in RL ook doet. Maar een speler die in RL gemiddeld is, zal niet iedere wedstrijd vol vermogen gaan. EA heeft het spel zo gecodeerd dat dit "realisme" in het spel zit. Als de tegenstander een betere verdediging heeft en/of weinig fouten maakt, dan zullen gemiddelde spelers niet iedere wedstrijd geweldige runs maken omdat ze hier geen kans toe zien. Een Ronaldo creeert de kans. Met een gemiddeld team moet je het momentum naar je eigen hand zetten en de tegenstander zo weten te bespelen dat je er door komt. Probeer er een long shot in te krijgen, hierna zal je zien dat het momentum naar jouw kant valt en de verdediging meer fouten gaat maken. Het is lastig uit te leggen, maar een goede speler leest het spel en de wedstrijd, en weet wanneer hij welke tactiek moet toepassen. Zo zie je vaak dat als je eenmaal hebt gescoord of er bij jou is gescoord het spel omslaat of juist in jouw voordeel werkt. Soms mislukt iedere pass omdat je spelers, de "moed" een beetje hebben verloren. Dit kan komen omdat je door eigen doen kansen niet benut of omdat je veel balverlies lijd. 45 en 90 min aids is ook nog steeds een dingetje, spelers die net dat beetje extra geven voor het einde van een helft/wedstrijd. Een wissel kan je team ook net die omslag geven om beter te gaan presteren, precies zoals het in het echt ook vaak gaat. Vandaar ook de waardering voor individuele spelers aan het einde van een wedstrijd. Als jij op tijd in kan grijpen en ziet dat een speler "underperformed", dan beloond EA je door het momentum naar jouw kant te verschuiven. Dit heeft allemaal met "momentum" te maken, en het realisme waar EA met deze engine steeds dichterbij komt.
Sorry hoor, maar ik vind dit (momentum) onzin en als het bestaat (wat EA niet wil toegeven als ik me niet vergis) de grootste zwakste van het spel. Simpelweg omdat dit het spel beïnvloed en dat dit niet word veroorzaakt door de speler en-of tegenspeler maar door EA zelf.

EA moet er simpelweg voor zorgen dat elke game de spelers exact hetzelfde aanvoelen, waarbij het nu vaak helemaal random is.Het enige wat dit zou moeten beïnvloeden is de tegenspeler, formatie, tactics en helaas ook fitness.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22:40

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 19:33:
[...]

Sorry hoor, maar ik vind dit (momentum) onzin en als het bestaat (wat EA niet wil toegeven als ik me niet vergis) de grootste zwakste van het spel. Simpelweg omdat dit het spel beïnvloed en dat dit niet word veroorzaakt door de speler en-of tegenspeler maar door EA zelf.

EA moet er simpelweg voor zorgen dat elke game de spelers exact hetzelfde aanvoelen, waarbij het nu vaak helemaal random is.Het enige wat dit zou moeten beïnvloeden is de tegenspeler, formatie, tactics en helaas ook fitness.
Tsja in de aanloop bleken er al genoeg signalen te zijn dat EA zich niet zo druk heeft gemaakt over de gameplay. Copy/paste is misschien iets te kort door de bocht, maar zal er niet teveel vanaf zitten. In fifa16 had ik ook vaak een ongrijpbaar gevoel. Ik wil het principieel niet erkennen, maar er lijkt mee te zijn dan speler A en speler B soms. Ik negeer het maar en focus op de aspecten die we wel kunnen beinvloeden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13-09 21:12

bbblije

Riiiiight

[...]

EA geeft toe dat momentum in het spel zit, dit is hun ogen de hoeveelheid realisme die ze in het spel willen hebben. EA heeft de keuze gemaakt om niet iedere wedstrijd het zelfde aan te laten voelen, omdat spelers inconsistent zijn. Het is een stat based game, dan draait het ook om stats. Het wordt wel degelijk veroorzaakt door de speler zelf, bv. jij mist passes als de tegenstander meer druk zet, het missen van passes heeft invloed op je spelers, zelfvertrouwen gaat omlaag en daarmee hun kwaliteiten. Het is aan jou om dit door wissels/andere opstelling/andere tactiek te counteren.

FIFA is al jaren niet enkel meer een "skill" game, en daarom wil iedereen ook een goed team maken. De hoeveelheid realisme is juist geweldig, geniaal hoe EA dit in het spel heeft verwerkt, weet je hoe moeilijk deze AI is!!

We spelen een game mode die gaat over player stats en kwaliteiten, daar horen ook zwakheden bij! Het is aan ons als coach/controller dit te counteren, net zoals in RL.
Bean77 schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 19:39:
[...]

Tsja in de aanloop bleken er al genoeg signalen te zijn dat EA zich niet zo druk heeft gemaakt over de gameplay. Copy/paste is misschien iets te kort door de bocht, maar zal er niet teveel vanaf zitten. In fifa16 had ik ook vaak een ongrijpbaar gevoel. Ik wil het principieel niet erkennen, maar er lijkt mee te zijn dan speler A en speler B soms. Ik negeer het maar en focus op de aspecten die we wel kunnen beinvloeden.
De nieuwe implementatie van de FB engine heeft veel verbeterd hoor! Er is absoluut meer dan speler A of B. Speler A heeft soms z'n wedstrijd niet, en speler B speelt soms de de wedstrijd van z'n leven. Ronaldo prikt er altijd wel eentje in, en Sturridge is altijd geblesseerd. Het is een realistische benadering van voetbal. Kan het beter, ja. Is de techniek er daar voor, wss niet. EA heeft al teveel tijd/geld geinvesteerd in zijn huidige coding. Verdienen ze miljoenen, ja. Kost het geld om alle werknemers etc te betalen, ja. Mag je geld verdienen, natuurlijk! Er moet zelfs geld worden verdiend, anders kan je niet investeren!

Spelers zijn nooit tevreden, iedereen vind verliezen klote, en het is nooit onze eigen fout 8)

Terwijl ze deze versie juist nieuwe dingen hebben toegevoegd die super leuk zijn om te doen, en als je geen geld wil investeren dan is dit de eerste versie waarbij het makkelijker gemaakt is om aan spelers te komen die op je verlanglijstje staan!

Zoals je aangaf is het 95% van de gevallen, user error. Wij die niet zien wat we verkeerd doen, want denken verdomme waarom maken m'n spelers geen runs. Zonder eerst na te gaan of dat de tegenstander ze wel die kans geeft. (of we drukken een knop maar 1x in terwijl je hem twee x in moet drukken :X )

[ Voor 36% gewijzigd door bbblije op 18-10-2016 19:58 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kr44nVogel
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-09 19:02
bbblije schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 18:40:
[...]

L1 is PS4, LB op XBone denk ik. Bovenste knop. Je moet er 2x op "tappen". (wist ik ook niet :P, ik spam die knop altijd gewoon :+ )

http://www.fifauteam.com/fifa-17-controls-playstation-xbox/

http://fifaaddiction.com/tutorials/attacking/
top ! wist ik niet :D irriteer me mateloos dat ze geen runs maken

hoi

Acties:
  • +1 Henk 'm!
bbblije schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 19:44:
[...]

Zoals je aangaf is het 95% van de gevallen, user error.
Pas maar op hoor, voor de woorden user error ben ik in fifa16 bijna verketterd hier op het forum ;)
Maar er zijn zoveel variabelen in het spel. Formaties van jezelf en tegenstander, workrates, skills, keuzes, timing etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shvbvxx
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 17-02-2021
Momenteel speel ik met dit team:
Afbeeldingslocatie: https://imgur.com/gallery/LnFkR

Heerlijk team om mee te spelen!

GK Areola: Goede keeper, die al redelijk wat wedstrijden voor ons heeft beslist.
LB Kurzawa: Aanvallende back, snel en verdedigend ook heel sterk.
RB Ricardo Pereira: Supersnel, goede dribbel, verdedigend niet de sterkste maar lost veel op met zijn snelheid.
LCB Marquinhos: Snel en verdedigend heel sterk, voetballende verdediger die afentoe inschuift en heel kort op de man zit.
RCB Glik: Mijn leider in de defensie! Krachtige verdediger, niet de snelste maar dat compenseert hij door goed positie te kiezen.
CVM Lassana Diarra: Stofzuiger op het middenveld die aanvallend ook zijn steentje bijdraagt.
CVM Krychowiak: Captain en motor van het team. Verdedigend super sterk en abnormaal krachtig aan de bal.
CAM Pastore: De spelmaker van het team. Superrr fijne dribbel en zeer complete speler kan werkelijk alles!! (echte aanrader)
CAM Koziello: Pareltje van het team! Door zijn workrates verrassend sterk in verdedigend opzicht, heel behendig en een goede pass. Enige downside is zijn fysiek maar dat compenseert hij met zijn dribbel.
ST Balotelli: Een van mijn favorieten, super sterk en een goed schot. Ben verrast dat hij zo fijn speelt met die low/low workrates.
ST Cavani: Zeer complete spits, gevaarlijk in de lucht en killer in de 16!

Kleine samenvatting van mijn team. Als iemand nog suggesties heeft hoor ik het graag. Ben wel van plan om Koziello te vervangen door Ben Arfa en Diarra door Verrati!? En natuurlijk de IF's van bepaalde spelers uit mijn team. Al met al zeer tevreden en speelt ook heerlijk op het moment 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
  • Laatst online: 16:57
Zo, net de squad building challenge gedaan (hou van die dingen :) ) en kreeg Kyle Walker en Sergio Busquets uit een pakje (samen 50K). Plus ik had van de voorgaande SBC al 100K ingezameld, waardoor ik eindelijk een team heb gebouwd om online te gaan spelen.

https://www.easports.com/...Id=jtANKfzpnMnbq:FFA17PS4

Na lang puzzelen is het dit team geworden. Voorin de gebruikelijke stats met snelheid, en goed kunnen afwerken, maar tegelijkertijd ook goed kunnen passen.

Het middenveld moet vooral fysiek sterk zijn, goed kunnen passen, en als het kan een beetje kunnen afwerken. Twee redelijk snelle middenvelders afgewisseld met een pure stofzuiger (en voor chemistry doeleinden).

Backs moeten snel zijn, en goed kunnen verdedigen. Als het even kan ook fysiek sterk zijn en beetje passen is ook mooi meegenomen.

De twee CV's moeten fysiek sterk zijn en goed kunnen verdedigen. Snelheid is ook belangrijk en passen is mooi meegenomen.

En op doel een topkeeper :)

Nu kijken of ik Divisie 10 ga winnen met dit team :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas18GT
Niels, ik ga je vanavond gelijk geven :+

Eindelijk een potje meegemaakt waarin alles tegen zat, natuurlijk precies in de finale voor het FUT Champions toernooi. 13 schoten op goal waarvan 6 op de paal/lat, tegenstander 2 schoten en allebei een goal :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thomas18GT schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 21:17:

Eindelijk een potje meegemaakt waarin alles tegen zat, natuurlijk precies in de finale voor het FUT Champions toernooi. 13 schoten op goal waarvan 6 op de paal/lat, tegenstander 2 schoten en allebei een goal :+
Thanks maar sluit even achteraan aan in de rij. Er zijn wachtenden voor u :+

Naast de vage dingen hoe iemand inclusief jezelf de bal soms terug krijgt is al merkwaardig dat het allemaal wel heel gelukkig lijkt heb je ook nog te maken dat balaannames soms compleet fout gaan. Had vanavond ook nog een potje waar mijn speler werd weggetrokken als het ware. Liep opeens weg zonder de bal mee te nemen en ik kon hem niet besturen voor een seconde of 2 :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!
chengbondkwok schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 21:15:
Zo, net de squad building challenge gedaan (hou van die dingen :) ) en kreeg Kyle Walker en Sergio Busquets uit een pakje (samen 50K). Plus ik had van de voorgaande SBC al 100K ingezameld, waardoor ik eindelijk een team heb gebouwd om online te gaan spelen.

https://www.easports.com/...Id=jtANKfzpnMnbq:FFA17PS4

Na lang puzzelen is het dit team geworden. Voorin de gebruikelijke stats met snelheid, en goed kunnen afwerken, maar tegelijkertijd ook goed kunnen passen.

Het middenveld moet vooral fysiek sterk zijn, goed kunnen passen, en als het kan een beetje kunnen afwerken. Twee redelijk snelle middenvelders afgewisseld met een pure stofzuiger (en voor chemistry doeleinden).

Backs moeten snel zijn, en goed kunnen verdedigen. Als het even kan ook fysiek sterk zijn en beetje passen is ook mooi meegenomen.

De twee CV's moeten fysiek sterk zijn en goed kunnen verdedigen. Snelheid is ook belangrijk en passen is mooi meegenomen.

En op doel een topkeeper :)

Nu kijken of ik Divisie 10 ga winnen met dit team :+
Moet je zo div 6 mee kunnen halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Waarom is dit team in FIFA 79 rated maar 4,5 ster? http://www.futbin.com/17/squad/147429

Hoogste speler op de bank is Torres van 81...

[ Voor 5% gewijzigd door bbblije op 18-10-2016 21:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jestar076
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 23-02-2021
Ligt het aan mij of is de positionering van de keeper nu nog slechter na de update? :/

Car Care Producten Leverancier van o.a. Krystal Kleen Detail, Bouncer's, Klin Korea & Madcow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23:40
Ik dacht ik ga eens Draft spelen, eens een keer wat anders. Krijg ik een team met 1 legend(Figo) en dan Isco als beste speler, de rest rond de 80. Moet ik tegen iemand met 3! legends en Neymar. Lekker eerlijk dan :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-09 08:35
Ik blijf erbij, je kan beter een team hebben met 83 en 100 chemistery dan een paar echt goede spelers en geen goed opgebouwd team met een slechte chemistery.

Naar mijn mening is een team met alle spelers van dezelfde nationaliteit en dezelfde competitie het beste en meest constante.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
Iemand de rewards van wat je krijgt bij FUT draft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Laatst online: 22:35
Thomas18GT schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 21:17:

Precies dit dus... 4x op rij gehad vanavond. Toen de console maar uitgezet :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Jestar076 schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 22:06:
Ligt het aan mij of is de positionering van de keeper nu nog slechter na de update? :/
Ligt aan jou denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22:40
llovesoccerx7 schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 22:41:
Iemand de rewards van wat je krijgt bij FUT draft?
Ligt er aan hoever je komt. Maar 4 wins offline geeft je 3 packs dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Laatst online: 23:40
Is elke keer anders, ik vloog er net uit in de 1e ronde online en kreeg 2 gold packs en een premium silver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
To easy schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 22:55:
[...]

Ligt er aan hoever je komt. Maar 4 wins offline geeft je 3 packs dacht ik.
2 packs offline

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas18GT
Nou de 3e finale vandaag eindelijk gewonnen. Best een leuk 30k team gebouwd met Bolasie, Musa en Sané voorin in een 4321 opstelling :*

Ja nu mag je me zeker pacehoer noemen niels, maar na de update werkt het wel erg fijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Thomas18GT schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 23:25:
Nou de 3e finale vandaag eindelijk gewonnen. Best een leuk 30k team gebouwd met Bolasie, Musa en Sané voorin in een 4321 opstelling :*

Ja nu mag je me zeker pacehoer noemen niels, maar na de update werkt het wel erg fijn :)
Volgens mij ook de enige wijze waarop je de game fatsoenlijk kunt spelen. Zonder snelle spelers kom je niet (snel) ergens ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Premium gold en jumbo premium gold kreeg ik voor offline.
Nachtapotheker schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 22:51:
[...]

Precies dit dus... 4x op rij gehad vanavond. Toen de console maar uitgezet :+
Achteraan aansluiten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas18GT
Bean77 schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 23:33:
[...]

Volgens mij ook de enige wijze waarop je de game fatsoenlijk kunt spelen. Zonder snelle spelers kom je niet (snel) ergens ;)
Precies, mijn 2e finale vanavond was dat team m'n tegenstander en die speelde me helemaal van de mat. Zo kan ik het ook :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 00:27

Turfschipper

Hup NAC

[...]

Ik ben het hier zo verschrikkelijk mee eens dat het bijna pijn doet haha, ;) .

En ik begrijp dat er mensen zijn die dat wel leutig vinden, nou ok... maar EA kan toch ook een online mode geven waar dat momentum geen rol speelt?

Voor mijn part geven ze een mode waar iedereen een Neuer achtige in de goal heeft, en 10 generieke veldspelers, allemaal even snel, allemaal precies dezelfde kwaliteiten en vaardigheden, en nul invloed uitoefenen.

Verschil maak je dus in tactiek, opstelling, veldspel, individuele kwaliteiten. Controller skills.

Dit lijkt een hele kale spel mode. Maar ik denk toch dat die mode veruit het meest gespeeld zal gaan worden online. En zou ook tevens de enige valide mode zijn op de grote toernooien met geldprijzen.

Gebeurd never nooit niet helaas. Eigenlijk zou er een groep knappe koppen en met verstand van voetbal een echte voetbalengine moeten maken. Semi-open source of zo..(moet je voorstellen, dat je een community krijgt voor de footballengine, met bv een deel dat enkel en alleen stadions doet, en een ander deel het geluid etc etc... dan kan je echt wel iets vets maken hoor. Hoe meer ik erover nadenk, hoe meer ik denk; waarom zou het niet mogelijk zijn een soort site, plus forum op te starten met dit doel? Facebook ed gebruiken, groter en groter worden totdat er programmeurs tussen gaan zitten. En je langszaam gaat beginnen met elkaar aan de droom engine?..... hmmm..... eens over nadenken toch.... voetbal is zo megagroot wereld wijd... )

Maar goed, ik dwaal af, ;) .

Edit

Heb er een stuk tussen haakjes bij ge-edit, liep helemaal uit de hand. Maar is dat nu een prima idee of is dat een onhaalbare luchtballon?

Waarschijnlijk als ik er zelf nog even over nadenk het laatste haha.

[ Voor 19% gewijzigd door Turfschipper op 19-10-2016 00:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas18GT
Turfschipper schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 23:49:
[...]

Ik ben het hier zo verschrikkelijk mee eens dat het bijna pijn doet haha, ;) .

En ik begrijp dat er mensen zijn die dat wel leutig vinden, nou ok... maar EA kan toch ook een online mode geven waar dat momentum geen rol speelt?

Voor mijn part geven ze een mode waar iedereen een Neuer achtige in de goal heeft, en 10 generieke veldspelers, allemaal even snel, allemaal precies dezelfde kwaliteiten en vaardigheden, en nul invloed uitoefenen.

Verschil maak je dus in tactiek, opstelling, veldspel, individuele kwaliteiten. Controller skills.

Dit lijkt een hele kale spel mode. Maar ik denk toch dat die mode veruit het meest gespeeld zal gaan worden online. En zou ook tevens de enige valide mode zijn op de grote toernooien met geldprijzen.

Gebeurd never nooit niet helaas. Eigenlijk zou er een groep knappe koppen en met verstand van voetbal een echte voetbalengine moeten maken. Semi-open source of zo..(moet je voorstellen, dat je een community krijgt voor de footballengine, met bv een deel dat enkel en alleen die stadions doet, en een ander deel het geluid etc etc... dan kan je echt wel iets vets maken hoor. Hoe meer ik erover nadenk, hoe meer ik denk. Waarom zou het niet mogelijk zijn een soort site, plus forum op te starten met dit doel? Facebook ed bebruiken, groter en groter worden totdat er programmeurs tussen gaan zitten. En je langszaam gaat beginnen met elkaar aan de droom engine?..... hmmm..... eens over nadenken toch.... voetbal is zo megagroot wereldwijd... )

Maar goed, ik dwaal af, ;) .

Edit

Heb er een stuk tussen haakjes bij ge-edit, liep helemaal uit de hand. Maar is dat nu een prima idee of is dat een onhaalbare luchtballon?

Waarschijnlijk als ik er zelf nog even over nadenk het laatste haha.
Ik vind het een heel leuk idee, heb er alleen zelf geen zin in om uit te voeren ;)

Daarnaast moeten we wel wat te klagen hebben, anders koopt niemand Fifa 18 natuurlijk en dat weet EA dondersgoed.

Ook vind ik het misschien wel leuk voor degene die er echt niks van kunnen, dat die ook eens kunnen winnen met geluk. In het echt wint de beste ook niet altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 00:27

Turfschipper

Hup NAC

Maar wat ik al jaren in mijn hoofd heb, momentum krijg je vanzelf wel. Dat is nu het mooie van voetbal.

Als jij 22 pixelmannetjes met een bal, twee goals, realistische fysics van lichaam en bal en lat ed. En begin dan maar eens, dan krijg je vanzelf momentum swtiches, gekke situaties, onverdiende uitslagen ed. Echt, dat ga je heus krijgen. Daar ben ik van overtuigd.

Maar goed, nu besef ik me dat ik het topic aan het vervuilen ben. Excuses. Nog even over dat idee, ben er toch na even denken wel achter dat het way over my head is, en ook wel een beetje utopia achtig, zo mooi als het plaatje wat ik in mijn hoofd heb, zal het toch nooit gaan worden, ;-).

Maar ok, zo een beetje alle andere game genres hebben grote community games, dus wie weet in de toekomst...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Thomas18GT schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 23:41:
[...]

Precies, mijn 2e finale vanavond was dat team m'n tegenstander en die speelde me helemaal van de mat. Zo kan ik het ook :+
Ik merk dat ik vaak onder druk sta en er soms wat lastig uit kom, maar grappig is dat ik vaak de klootzak ben die tegen de verhoudingen in nog een punt eruit sleept of zelfs een overwinning. >:)
Dus ik als ik wat tegen heb denk ik maar aan deze momenten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
http://www.futhead.com/17/squads/1401456/

Met dit team speel ik op dit moment in Div 2. Ik begon met dit team in Div 5 deze speelt fantastisch en dan heb ik nog 150k op de bank staan :).

Niks meer aan doen en gewoon verder sparen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bean77 schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 00:26:
[...]

Ik merk dat ik vaak onder druk sta en er soms wat lastig uit kom, maar grappig is dat ik vaak de klootzak ben die tegen de verhoudingen in nog een punt eruit sleept of zelfs een overwinning. >:)
Dus ik als ik wat tegen heb denk ik maar aan deze momenten ;)
Een van mijn favorieten is de wedstrijd compleet domineren, maar dat het in de zestien van de tegenstander steeds mis gaat. Als je dan uiteindelijk scoort, de tegenstander vervolgens meteen vanaf de aftrap gelijk maakt, wat dan ook tevens zijn eerste schot op doel is :X

In mijn formatie houd dat in dat minimaal 3 spelers opeens simpelweg voorbij gelopen word.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjorn89
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23-03 12:21
Shvbvxx schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 21:15:
Momenteel speel ik met dit team:
[afbeelding]

Heerlijk team om mee te spelen!

GK Areola: Goede keeper, die al redelijk wat wedstrijden voor ons heeft beslist.
LB Kurzawa: Aanvallende back, snel en verdedigend ook heel sterk.
RB Ricardo Pereira: Supersnel, goede dribbel, verdedigend niet de sterkste maar lost veel op met zijn snelheid.
LCB Marquinhos: Snel en verdedigend heel sterk, voetballende verdediger die afentoe inschuift en heel kort op de man zit.
RCB Glik: Mijn leider in de defensie! Krachtige verdediger, niet de snelste maar dat compenseert hij door goed positie te kiezen.
CVM Lassana Diarra: Stofzuiger op het middenveld die aanvallend ook zijn steentje bijdraagt.
CVM Krychowiak: Captain en motor van het team. Verdedigend super sterk en abnormaal krachtig aan de bal.
CAM Pastore: De spelmaker van het team. Superrr fijne dribbel en zeer complete speler kan werkelijk alles!! (echte aanrader)
CAM Koziello: Pareltje van het team! Door zijn workrates verrassend sterk in verdedigend opzicht, heel behendig en een goede pass. Enige downside is zijn fysiek maar dat compenseert hij met zijn dribbel.
ST Balotelli: Een van mijn favorieten, super sterk en een goed schot. Ben verrast dat hij zo fijn speelt met die low/low workrates.
ST Cavani: Zeer complete spits, gevaarlijk in de lucht en killer in de 16!

Kleine samenvatting van mijn team. Als iemand nog suggesties heeft hoor ik het graag. Ben wel van plan om Koziello te vervangen door Ben Arfa en Diarra door Verrati!? En natuurlijk de IF's van bepaalde spelers uit mijn team. Al met al zeer tevreden en speelt ook heerlijk op het moment 8)
Bijna mijn team

GK: Same
CB: Marquinhos
CB: Perrin (vind hem fijner dan glik)
LB: Pereira (IF)
RB: Aurier
CM: Koziello, Krywochiak, Veratta(IF)
LM: Jese / Ntep
RM: Lemar / Allesandrini
CAMs: Cabella. Moutinho, Veratt(IF)
SP: Braithwaith / Moukandjo

Balotelli vind ik echt om te huilen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bossie schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 07:05:
[...]

Een van mijn favorieten is de wedstrijd compleet domineren, maar dat het in de zestien van de tegenstander steeds mis gaat. Als je dan uiteindelijk scoort, de tegenstander vervolgens meteen vanaf de aftrap gelijk maakt, wat dan ook tevens zijn eerste schot op doel is :X

In mijn formatie houd dat in dat minimaal 3 spelers opeens simpelweg voorbij gelopen word.
Bij mij is het niet zozeer direct naar de aftrap maar wel dat verdedigers er gewoon niet staan. Gisteren ook voor het eerst dit jaar iemand tegen gekomen die na een waardeloze 1-0 bij de cornervlag ging staan om de bal af te schermen, dan ben je echt een grote jongen :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjorn89
Verwijderd schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 07:48:
[...]

Bij mij is het niet zozeer direct naar de aftrap maar wel dat verdedigers er gewoon niet staan. Gisteren ook voor het eerst dit jaar iemand tegen gekomen die na een waardeloze 1-0 bij de cornervlag ging staan om de bal af te schermen, dan ben je echt een grote jongen :')
Doe ik ook wel eens, of rondtikken achter in de 16.

Zoiets heet professioneel uitspelen, vooral als ik weet dat de tegenstander goed genoeg is om er nog een goal uit te poepen. Als ik niet zo speel dan krijg ik makkelijk doelpunten tegen.

Dan ben ik maar een klootzak, ik win ten minste wel :P

Ik heb moeten leren om enorm veel geduld in dit spel te hebben, ben vaak dan ook de hele ingametijd compleet in de game. Ik blijf Nederlander vol aanvallende intenties :+

Ik neem ook mijn wedstrijden wel eens op, zodat ik later kan terug zien welke situaties ik liet ontstaan, d.m.v fouten

- Keepers mogen wel een stuk balvaster worden
- De Glitch met de corner is er nog steeds / kopballen zijn OP.

Sommige tegenstander kunnen niet eens fatsoenlijk iemand uittikken rammen gewoon alles naar de 16 en met geluk krijgen ze een kopbal mee.

[ Voor 11% gewijzigd door Bjorn89 op 19-10-2016 07:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bjorn89 schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 07:53:
[...]

Doe ik ook wel eens, of rondtikken achter in de 16.

Zoiets heet professioneel uitspelen, vooral als ik weet dat de tegenstander goed genoeg is om er nog een goal uit te poepen. Als ik niet zo speel dan krijg ik makkelijk doelpunten tegen.

Dan ben ik maar een klootzak, ik win ten minste wel :P

Ik heb moeten leren om enorm veel geduld in dit spel te hebben, ben vaak dan ook de hele ingametijd compleet in de game. Ik blijf Nederlander vol aanvallende intenties :+

Ik neem ook mijn wedstrijden wel eens op, zodat ik later kan terug zien welke situaties ik liet ontstaan, d.m.v fouten

- Keepers mogen wel een stuk balvaster worden
- De Glitch met de corner is er nog steeds / kopballen zijn OP.

Sommige tegenstander kunnen niet eens fatsoenlijk iemand uittikken rammen gewoon alles naar de 16 en met geluk krijgen ze een kopbal mee.
Als je dit vanaf de 50e minuut al gaat doen nadat je net een heel slecht doelpunt hebt bij je eerste kans dan ben je gewoon triest. Het is uiteindelijk een spel en winst is leuk maar ik kan mij niet voorstellen dat je het als leuk ervaart om 40 minuten zielig te gaan tijdrekken.

Over je andere punt. Karma???? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shvbvxx
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 17-02-2021
Bjorn89 schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 07:48:
[...]

Bijna mijn team

GK: Same
CB: Marquinhos
CB: Perrin (vind hem fijner dan glik)
LB: Pereira (IF)
RB: Aurier
CM: Koziello, Krywochiak, Veratta(IF)
LM: Jese / Ntep
RM: Lemar / Allesandrini
CAMs: Cabella. Moutinho, Veratt(IF)
SP: Braithwaith / Moukandjo

Balotelli vind ik echt om te huilen :+
Mijn team ziet er nu zo uit:

GK: Areola
LCB: Marquinhos/Yanga-M'biwa
RCB: Glik, Nkoulou
LB: Kurzawa, Sibide
RB: R. Pereira, Munier
LVM: L. Diarra, Koziello
RVM: Krychowiak, Tolisso
LCAM: Defrel, Cabella, Jese(LM)
RCAM: Pastore, Belhanda, Lemar(RM)
SP: Niang, Balotelli
SP: Cavani, Menez, Ben Yedder

Eerste namen zitten in de basisopstelling, als Jese en Lemar spelen dan worden de CAM's -> LM/RM
Ik had Ben Arfa als leenspeler maar vind hem nog iets te prijzig op het moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 07:48:
[...]

Vandaar de Low/High workrates op mijn CB/CDM, met vooral High/High gebeurd dit constant wat ook logisch is. Door de upgrade van Bonucci staat hij er dit jaar ipv Barzaghli, maar wil Barzaghli alsnog halen voor de bank.

Medel is overigens een beest, sterk en veel stamina en als CM in 433x scoort hij ook af en toe door duels op physiek te winnen :+.

Ik zag 4312 hier ook een paar maal langskomen, hoe speelt dat ivm 41212(CMs)?
Het lijkt meer compact, maar dan zonder de extra zekerheid van een CDM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjorn89
Verwijderd schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 07:59:
[...]

Als je dit vanaf de 50e minuut al gaat doen nadat je net een heel slecht doelpunt hebt bij je eerste kans dan ben je gewoon triest. Het is uiteindelijk een spel en winst is leuk maar ik kan mij niet voorstellen dat je het als leuk ervaart om 40 minuten zielig te gaan tijdrekken.

Over je andere punt. Karma???? 8)7
Vanaf de 50ste minuut geef ik je gelijk maar ik had het over 80-90ste minuut :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelidee
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
Iemand ervaring met IF Benteke? Wil Sturridge wegdoen. Zit te twijfelen om om dan IF Benteke of Diego Costa te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bossie schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 08:29:
[...]

Vandaar de Low/High workrates op mijn CB/CDM, met vooral High/High gebeurd dit constant wat ook logisch is. Door de upgrade van Bonucci staat hij er dit jaar ipv Barzaghli, maar wil Barzaghli alsnog halen voor de bank.

Medel is overigens een beest, sterk en veel stamina en als CM in 433x scoort hij ook af en toe door duels op physiek te winnen :+.

Ik zag 4312 hier ook een paar maal langskomen, hoe speelt dat ivm 41212(CMs)?
Het lijkt meer compact, maar dan zonder de extra zekerheid van een CDM.
Felipe Melo heeft M/H. Maar doel meer op mijn verdedigers die soms gewoon niet willen lopen. Maar dat is sowieso wel een bekend verhaal dat spelers het ene moment super atletisch zijn en het andere moment niks meer op het veld te zoeken hebben. Gok dat iedereen deze inconsistentie wel kent. Medel heb ik nu al een paar keer in een pack gekregen maar ik weet het niet zeker of ik hem nou moet gaan gebruiken.

Bedoel je trouwens niet de 4231-2 formatie ?

p.s. heb trouwens ook IF Mandzukic uit een SBC pack. Ook geen idee wat ik er mee moet :P
Bjorn89 schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 08:51:
[...]

90e minuut zou ik de bal ook wat rustiger rondspelen aangezien ik heel bekend ben met de 90e minuut onzin maar 6 (echte) minuten tijd rekken is gewoon not done :P

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 19-10-2016 09:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
IF Mandzukic zou ik zeker ff testen. 4312 is idd de formatie die ik bedoelde ivm 41212 aanfezien beide twee spitsen met kort daarachter een CAM hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bossie schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 09:25:
IF Mandzukic zou ik zeker ff testen. 4312 is idd de formatie die ik bedoelde ivm 41212 aanfezien beide twee spitsen met kort daarachter een CAM hebben.
4312 speel ik soms ook en dan zet ik El Shaarawy op de CAM positie. Is op zich een prima formatie en naar mijn mening hetzelfde als de 41212-2 omdat een CDM toch altijd mee naar voren kruipt.

Medel met een Shadow chemistry stijl ziet er wel leuk uit ja. Probeer hem wel eens uit als echte CDM aangezien hij toch low attacking heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-09 13:02
Bossie schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 09:25:
Afbeeldingslocatie: http://i64.tinypic.com/x4jho8.png

Zoiets dus :P

PSN: Maichel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• servival7
Ik weet niet meer wie mij gisteren aanrade om 4-3-3(4) te proberen met dit spel maar bedankt!
Wat een verademing. Spelers op de flanken maken de goede loopacties mijn spits komt zowaar in scoringspositie en ik kan weer potjes winnen. :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thomas18GT
servival7 schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 09:36:
Ik weet niet meer wie mij gisteren aanrade om 4-3-3(4) te proberen met dit spel maar bedankt!
Wat een verademing. Spelers op de flanken maken de goede loopacties mijn spits komt zowaar in scoringspositie en ik kan weer potjes winnen. :D
Graag gedaan O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Laatst online: 22:35
Ik heb vanaf het begin met 2 redelijk bagger teams gespeeld. Een team met nederlanders van 79 en n serie a team met 80 rating. Daarmee tot div6 geschopt, maar ik merk dat mijn tegenstanders betere teams krijgen en ik vaak met 1-0 verlies door individuele kwaliteit van de spelers van de tegenstanders.
Ik wil eigenlijk wachten tot de kerst met investeren in 2 goede teams. Vind nu de topspelers nog veel te duur en ben lekker aan het sparen en handelen :D
Maar als ik niet verder kom van div 6/7 en steeds wordt weggecounterd door de aubas sterlings en walcotts van deze wereld terwijl ik veel beter speel... dan is het irritant aan het worden :D en ik vind park the bus en counteren maar laf, dus dat gaan we niet doen :P. Aan de andere kant 80% van m'n tegenstanders doet het dus waarom niet.. Pace is nog steeds overpowered als het mij vraagt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laan1988
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 14-09 09:04
Damn wat blijft die Promes IF duur...
Iemand de verwachting dat hij binnekort iets gaat dalen.
Zoals ik het nu zie krijg ik hem niet voor onder de 65.000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas18GT
Nachtapotheker schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 10:09:
Ik heb vanaf het begin met 2 redelijk bagger teams gespeeld. Een team met nederlanders van 79 en n serie a team met 80 rating. Daarmee tot div6 geschopt, maar ik merk dat mijn tegenstanders betere teams krijgen en ik vaak met 1-0 verlies door individuele kwaliteit van de spelers van de tegenstanders.
Ik wil eigenlijk wachten tot de kerst met investeren in 2 goede teams. Vind nu de topspelers nog veel te duur en ben lekker aan het sparen en handelen :D
Maar als ik niet verder kom van div 6/7 en steeds wordt weggecounterd door de aubas sterlings en walcotts van deze wereld terwijl ik veel beter speel... dan is het irritant aan het worden :D en ik vind park the bus en counteren maar laf, dus dat gaan we niet doen :P. Aan de andere kant 80% van m'n tegenstanders doet het dus waarom niet.. Pace is nog steeds overpowered als het mij vraagt.
Dan gebruik je toch de goedkopere varianten van sterling en walcott :)

Bolasie, Musa en Sané gebruik ik bijvoorbeeld, maar zo zijn er in elke League wel wat te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bjorn89 schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 08:51:
[...]

Al deed je het vanaf minuut 50, dat maakt niks uit. Het grote probleem is dat EA dit mogelijk maakt en dit kennelijk zo OP is dat je er weinig aan kunt doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas18GT
Bean77 schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 10:26:
[...]

Al deed je het vanaf minuut 50, dat maakt niks uit. Het grote probleem is dat EA dit mogelijk maakt en dit kennelijk zo OP is dat je er weinig aan kunt doen.
Tsja wij wilden realisme :+
NEC deed dit weekend vanaf de 1-0 tegen Feyenoord ook niet anders dan verdedigen en tijd rekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Thomas18GT schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 10:28:
[...]

NEC deed dit weekend vanaf de 1-0 tegen Feyenoord ook niet anders dan verdedigen en tijd rekken.
Idd, dus eigenlijk heel realistisch dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bean77 schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 10:26:
[...]

Kon er met team pressing nog niet bij. Het duurde 10 minuten ingame omdat team mate contain zo slecht is in deze situaties. Gelukkig zijn er niet veel spelers die zo spelen maar het is irritant.
[...]

Het verschil is dat met Fifa de minuten een stuk sneller gaan :P

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 19-10-2016 10:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobPete89
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 14-09-2022
pelidee schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 08:52:
Iemand ervaring met IF Benteke? Wil Sturridge wegdoen. Zit te twijfelen om om dan IF Benteke of Diego Costa te halen.
Ik ben ook benieuwd naar de IF Benteke. Heb Sturridge gehad, maar vond hem te slap in mijn 4-3-3. Lukaku gehad, die vond ik wel fijn. Sinds gister Diego Costa en die bevalt me nog net iets beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RobPete89 schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 10:40:
[...]

Ik ben ook benieuwd naar de IF Benteke. Heb Sturridge gehad, maar vond hem te slap in mijn 4-3-3. Lukaku gehad, die vond ik wel fijn. Sinds gister Diego Costa en die bevalt me nog net iets beter.
In fifa17 nog niet met Lukaku gespeeld, maar in fifa16 vond ik hem fantastisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12-09 09:11
Wat is eigenlijk de functie/doel van een manager
En wat moet ik met contracten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyramiden
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 20:24
Laan1988 schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 10:11:
Damn wat blijft die Promes IF duur...
Iemand de verwachting dat hij binnekort iets gaat dalen.
Zoals ik het nu zie krijg ik hem niet voor onder de 65.000
Klopt... Ik wil hem ook graag halen... Vaak is hij nieteens op de markt.
Het probleem is dat hij een IF uit de 1e week is, waardoor er maar heel weinig van zijn.

Hij zou de volgende wedstrijd weer in de basis moeten staan na een blessure, dus met een beetje mazzel komt er een SIF :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cum Grano Salis
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 13-09 19:55
[...]

Ja, want park the bus is meer regel dan uitzondering...

Gaude et aude

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laan1988
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 14-09 09:04
Pyramiden schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 11:12:
[...]

Klopt... Ik wil hem ook graag halen... Vaak is hij nieteens op de markt.
Het probleem is dat hij een IF uit de 1e week is, waardoor er maar heel weinig van zijn.

Hij zou de volgende wedstrijd weer in de basis moeten staan na een blessure, dus met een beetje mazzel komt er een SIF :)
Laten we daar maar voor duimen dan >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommiboy96
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 17-05-2024
pelidee schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 08:52:
Ik heb zelf Lukaku en daan ben ik heel tevreden over
Een vriend van me heeft if benteke en die is daar ook erg tevreden over. Geen ervaring met Costa

Psn: stone-face-lock

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Vissert schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 15:50:
[...]

Zijn de prijzen bij single player draft dusdanig hoger wanneer je op een hoger niveau speelt? Of is dit te verwaarlozen?
Enkel effect op coins per match.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeweeherman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09-2024

peeweeherman

energieleverend.nl

Heb IF Benteke gehad als jager, maar viel me tegen. Vooral als je in 16 aanspeelt, is hij te traag en lomp om vlot te draaien en schieten. Mijn aanvalsbaas heet Welbeck! Net wat sneller en compacter, en hij knikt de ballen van Walcot en PotM Sterling er lekker in in 4-3-3 (5)

Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• servival7
chimera2 schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 11:11:
Wat is eigenlijk de functie/doel van een manager
En wat moet ik met contracten?
contracten heb je nodig om spelers en managers te kunnen blijven gebruiken.
Managers geven bonus op team chem en op contracten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Cum Grano Salis schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 11:17:
[...]

Ja, want park the bus is meer regel dan uitzondering...
Ik doe het soms ook nog wel na de 80ste minuut als ik het echt nodig heb. Merk dat ze dan niet meer zo makkelijk rondtikken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DC Vogelaar
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 06-03-2021
Ik wil voor het eerst sinds FIFA 14 weer ietwat serieus met FUT beginnen. Wat mij in FIFA 17 gelijk opgevallen is, is dat er geen formaties meer op player kaarten staan. Ik kan dus vrijuit mijn formatie tweaken met dezelfde spelers?

Eerste pakje wat ik een aantal weken geleden opende zat de IF keeper van Las Palmas in, dus heb gelijk een leuk start punt om mijn team te bouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOnAt
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 11-09 08:48
Heb op dit moment een serie A team: 41212 (2) met Hart, Sandro, Manolas, Barzagli en Florenzi achterin. Op het middenveld switch ik tussen De Rossi en Biglia (CDM) en Allan, Asamoah, Strootman en Parolo (CM) en op CAM heb ik Valero of Banega staan. Dan als ST Eder, Niang of Jovetic. Speelt best lekker en ik merk dat pass en move meer wordt beloond dan in Fifa 16. Heb nog 150K om te investeren (David De Gea gepackt na 4x draft overwinningen), maar die laat ik nog even staan tot na Black Friday. Op mijn verlanglijst staan; Nainggolan, Chiellini, Buffon, IF Manolas, Pjanic, Hamsik en Marchisio. Dybala zal wel ruim buiten budget blijven.

Nou speel ik al sinds 2003 Fifa en kan ik echt wel wat, maar blijf een beetje in divisie 6 hangen nu. Wat me opvalt is dat ik veel goals weggeef in de counter en dan vooral door steekballen. Op een of andere manier lopen mijn verdedigers niet goed mee. Heb geprobeerd om de 'bus te parkeren' en dan blijven je CB's idd lekker diep hangen. Geen tegengoal meer gehad, maar aanvallend kom ik dan poppetjes te kort. Hebben mensen ervaring met snel wisselen van custom tactics (counter bijv.) of wisselen jullie van spelintentie bij bal-winst/verlies? Anders ga ik serieus overwegen om met 5 verdedigers te spelen.

Ik heb ook geprobeerd om weer 433 te spelen, blijft van oudsher toch mijn favoriete opstelling. Maar merk dat voorzetten niet vaak aankomen. IF Mandzukic dus maar weer verpatst. Mis ook het beetje de kracht van het dribbelen in Fifa 16, waardoor ook naar binnen dribbelen lastiger is geworden bij 433. Alhoewel, dat was nou weer mijn grootste ergernis bij Fifa 16 en bron van honderden tegengoals.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jOnAt schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 11:46:
Heb op dit moment een serie A team: 41212 (2) met Hart, Sandro, Manolas, Barzagli en Florenzi achterin. Op het middenveld switch ik tussen De Rossi en Biglia (CDM) en Allan, Asamoah, Strootman en Parolo (CM) en op CAM heb ik Valero of Banega staan. Dan als ST Eder, Niang of Jovetic. Speelt best lekker en ik merk dat pass en move meer wordt beloond dan in Fifa 16. Heb nog 150K om te investeren (David De Gea gepackt na 4x draft overwinningen), maar die laat ik nog even staan tot na Black Friday. Op mijn verlanglijst staan; Nainggolan, Chiellini, Buffon, IF Manolas, Pjanic, Hamsik en Marchisio. Dybala zal wel ruim buiten budget blijven.

Nou speel ik al sinds 2003 Fifa en kan ik echt wel wat, maar blijf een beetje in divisie 6 hangen nu. Wat me opvalt is dat ik veel goals weggeef in de counter en dan vooral door steekballen. Op een of andere manier lopen mijn verdedigers niet goed mee. Heb geprobeerd om de 'bus te parkeren' en dan blijven je CB's idd lekker diep hangen. Geen tegengoal meer gehad, maar aanvallend kom ik dan poppetjes te kort. Hebben mensen ervaring met snel wisselen van custom tactics (counter bijv.) of wisselen jullie van spelintentie bij bal-winst/verlies? Anders ga ik serieus overwegen om met 5 verdedigers te spelen.

Ik heb ook geprobeerd om weer 433 te spelen, blijft van oudsher toch mijn favoriete opstelling. Maar merk dat voorzetten niet vaak aankomen. IF Mandzukic dus maar weer verpatst. Mis ook het beetje de kracht van het dribbelen in Fifa 16, waardoor ook naar binnen dribbelen lastiger is geworden bij 433. Alhoewel, dat was nou weer mijn grootste ergernis bij Fifa 16 en bron van honderden tegengoals.
Dribbelen is niet zozeer moeilijker geworden, het is ook soms aardig voorspelbaar als een buitenspeler naar binnen wil dribbelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donverdi073
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 14-05 11:19
Net SBC No Keeper afgerond, haal ik Jamie Carragher uit de Pack.
Eerst echte dure speler die ik uit de SBC haal :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyUtd4Life
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17:13
Zo, dat is het betere werk! Ik had spelers met een totale waarde samen van 5k...

FIFA Benelux Administrator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelidee
  • Niet online
Hier nog een, Bender van Leverkussen. 2k...

Wel jammer dat die SBCs nog niet via de WebApp kunnen.

[ Voor 40% gewijzigd door pelidee op 19-10-2016 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Klopt wat zijn je ervaringen met deze formatie in FUT17?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pelidee schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 12:17:
Hier nog een, Bender van Leverkussen. 2k...

Wel jammer dat die SBCs nog niet via de WebApp kunnen.
Dat kan wel hoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
  • Laatst online: 14-09 12:59
Bossie schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 12:28:
[...]

Bij mij super sinds ik geswitched ben naar 41212 (2).
Wingers zijn gewoon drama, veel te weinig betrokken in het spel.
Ik kan sinds ik geswitched ben veel beter rondtikken, en het spel voelt veel vloeiender.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riemer
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14-09 12:35
Naar mijn mening kan het niet via de webapp, wel via de companion app.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Riemer schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 12:44:
[...]

Precies. Wat je wel kunt doen is Android draaien op de PC en dan de companion app installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-09 13:02
Bossie schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 12:28:
[...]

Heb IF Mandzukic pas een dag dus nog niet veel over te zeggen. Daarvoor had ik deze formatie met Bacca. Vind de formatie zelf wel fijn ja! Vind dit fijner dan met vleugels vooral als je met je CAM lekker steekpaasjes kan geven en daar is Hamsikje perfect voor *O*

PSN: Maichel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Riemer schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 12:44:
[...]

Klopt, wel een gemiste kans van EA. Ik doe erg veel via de webapp

[ Voor 13% gewijzigd door Bean77 op 19-10-2016 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas18GT
Iemand zin om een leuk team te maken voor 1.2 miljoen op de PS4?
Enige vereiste zijn 4-3-2-1 en een echt goede spits, verder heb ik nog geen idee voor league of nationaliteit :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Thomas18GT schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 13:23:
Enige vereiste zijn 4-3-2-1 en een echt goede spits, verder heb ik nog geen idee voor league of nationaliteit :+
http://www.futbin.com/17/player/198/

Hier heb je je spits :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Thomas18GT schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 13:23:
Verder kom ik niet :+

http://www.futbin.com/17/squad/150717

Maar serieus, ik zou de crash over 2 weken ofzo even afwachten voordat je een serieus team gaat kopen.

[ Voor 12% gewijzigd door Bean77 op 19-10-2016 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
Bean77 schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 13:47:
[...]

Maar serieus, ik zou de crash over 2 weken ofzo even afwachten voordat je een serieus team gaat kopen.
Hoezo komt er een crash als ik vragen mag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas18GT
Bean77 schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 13:47:
[...]

Haha bedankt hoor jongens :+
Ik wacht al een week en dat duurt zo lang als je telkens naar die miljoen coins kijkt haha
En dan tegen een team komen die alleen maar wint omdat hij betere spelers heeft, die ik ook had kunnen hebben |:(

[ Voor 16% gewijzigd door Thomas18GT op 19-10-2016 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thomas18GT schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 14:07:
[...]

[...]

Haha bedankt hoor jongens :+
Ik wacht al een week en dat duurt zo lang als je telkens naar die miljoen coins kijkt haha
En dan tegen een team komen die alleen maar wint omdat hij betere spelers heeft, die ik ook had kunnen hebben |:(
Ik verlies soms ook met Dybala en win 4-0 van iemand met een team van bijna een miljoen en kon nog 8 keer scoren als ik hem niet continue wou trampen :P
llovesoccerx7 schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 14:05:
[...]

Meer spelers op de markt staat gelijk aan een lagere prijs (meestal)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
llovesoccerx7 schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 14:05:
[...]

black friday in november. Vorig jaar werden begin november al veel dure spelers gedumpt om de crash voor te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas18GT
Bean77 schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 14:12:
[...]

black friday in november. Vorig jaar werden begin november al veel dure spelers gedumpt om de crash voor te zijn.
Vorig jaar was die crash (met Messi en Ronaldo in ieder geval) 20 en 21 oktober, en daarna 24, 25, en 26 november (black friday).

Dat zou dus morgen en overmorgen zijn :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Je gaat me toch niet verteelen dat mijn 150k robben straks geen drol meer waard is :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelidee
  • Niet online
servival7 schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 14:30:
Je gaat me toch niet verteelen dat mijn 150k robben straks geen drol meer waard is :+
Grote kans..
Momenteel heb ik ook spelers als Toure, Gundogan, Vardy, Bailly die nu al veel minder waard zijn. Nu verkopen levert al flink verlies op. Maar ben bang dat de waarde alleen maar minder wordt. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dybala is blijkbaar een spook: https://streamable.com/t9ne

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WestBoy_B
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01-09-2022
waarom gaat de waarde omlaag dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Black friday worden er allemaal packs aangeboden door EA waardoor er meer spelers op de markt terecht komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
pelidee schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 14:44:
[...]

Grote kans..
Momenteel heb ik ook spelers als Toure, Gundogan, Vardy, Bailly die nu al veel minder waard zijn. Nu verkopen levert al flink verlies op. Maar ben bang dat de waarde alleen maar minder wordt. 8)7
Wat is handig? Nu beperkt verlies pakken of gokken dat de waarde daarna wel weer omhoog gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

servival7 schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 15:27:
[...]

Wat is handig? Nu beperkt verlies pakken of gokken dat de waarde daarna wel weer omhoog gaat?
Waarde gaat geregeld niet meer omhoog... Wat je begin FIFA voor een speler hebt betaald, krijg je er (bijna) nooit meer voor terug. We krijgen daarna FUTmas (mis?) en dan TOTY.

Bijna tussen haakjes omdat een IF de prijs welleens omhoog wil drijven.
Pagina: 1 ... 26 ... 190 Laatste

Let op:
Let op: handelen in coins is door EA niet toegestaan. Het is dan ook niet toegestaan dit in dit topic te bespreken.