Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

garrow schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 10:25:
[...]

Mijn team nr 1:
http://www.futhead.com/17/squads/1374450/
Gabi speelt heerlijk.
Wingers zijn niet verkeerd, alleen is bij Pedro de pijp in de 2de helft leeg als ik iets teveel druk.
Spitsen mochten iets sneller zijn.

heb van m'n 2de squad geen futhead voorbeeld nu, maar zelfde opstelling en dan meer frans. met 2 CVM i.p.v CM
Oeh dat team is zo lelijk haha.
De opstelling is echter prima, daar speel ik zelf ook mee. Echter heb ik ook met deze opstelling gespeeld zonder player instructions en zonder eigen custom tactic. Dan ga ik ook de boot in.

Probeer eens het volgende:
Pas je team aan en zorg dat je wat leukere spitsen krijgt (Serie A is hier erg geschikt voor).
Zorg dat je een all-round LM en RM krijgt. Goede passing, in ieder geval pace van 80+ en goede dribbel.
Dan mag je 1 aanvallend ingestelde CM hebben (workrate H/M) en 1 echte CDM (workrate M/H).
Voor je verdedigers mag je zelf kiezen, maar ik hou van pace, phys en hoge def stats (liefst workrate M/H).

Een voorbeeld team wat betaalbaar moet zijn zou dit kunnen zijn:
http://www.futbin.com/17/squad/144068

Het volgende wat je gaat doen is de spelersinstructies instellen:
- Beide ST's: Get in behind, stay central, press back line
- LM+RM: Get in behind
- CDM type CM: Stay back while attacking
- CAM type CM: Get forward
- LB/RB: Stay back while attacking

Als custom, verander in ieder geval buitenspelval naar cover.

Probeer het dan nog eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelidee
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 10:53:
[...]
Ga het vanavond even proberen om na een 1-0 voorsprong te wisselen naar deze formatie en dan kijken of het makkelijker gaat. Volgens mij speelt o.a. Huge Gorilla met deze formatie als hij voor staat en zag volgens mij ook wat andere Pro Fifa spelers die switchen naar deze formatie dus het zal vast wel iets speciaals hebben.

[...]

Kijk naar toekomstige SBCs. Hier kun je op in spelen. Vanavond zal een nieuwe komen waar o.a. de Klassieker een rol in gaat spelen ;)
Hoe weet je dan welke SBC's er aan komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riemer
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14-09 12:35
Verwijderd schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 10:53:
[...]
Ga het vanavond even proberen om na een 1-0 voorsprong te wisselen naar deze formatie en dan kijken of het makkelijker gaat. Volgens mij speelt o.a. Huge Gorilla met deze formatie als hij voor staat en zag volgens mij ook wat andere Pro Fifa spelers die switchen naar deze formatie dus het zal vast wel iets speciaals hebben.

[...]

Kijk naar toekomstige SBCs. Hier kun je op in spelen. Vanavond zal een nieuwe komen waar o.a. de Klassieker een rol in gaat spelen ;)
Je verteld nu onze geheimen :/
Heb al flink ingeslagen op wat aankomende derby's waaronder de klassieker.

Is er ook een lijst met aanwezige tweakers en het platform waar ze op spelen? Wellicht leuk een x tegen elkaar te spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wauzer
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 03-04 17:37
Nou meer hoe weet je welke spelers zo zullen gaan stijgen, of ga je zo veel mogelijk in slaan van Feyenoord en ajax?

PSN: Wauzer010

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riemer
wauzer schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 10:56:
Nou meer hoe weet je welke spelers zo zullen gaan stijgen, of ga je zo veel mogelijk in slaan van Feyenoord en ajax?
De afgelopen twee weken heeft EA elke x een aantal belangrijke wedstrijden als uitgangspunt genomen. Aangezien de klassieker in Nederland toch wel de belangrijkste derby is lijkt het vrij aannemelijk dat deze vertegenwoordigd is in de komende SBC. Je zou hetzelfde kunnen verwachten van andere soortgelijke wedstrijden. Milan - inter, Barca - Real. Zo heeft elk land wel een aantal wedstrijden. Zorg dat je tijdig wat spelers inkoopt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

wauzer schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 10:56:
Waarschijnlijk zul je maar 2 spelers nodig hebben van beide ploegen. Bij andere SBCs zie je soms dat ze niet uit een bepaald land mogen komen dus laten we zeggen:
  • Minimaal 1 buitenlandse Ajacied
  • Minimaal 1 buitenlandse Feyenoord speler
Ik heb een aantal Sanchez kaarten gehaald naast Dolberg, Klaassen en noem het maar op omdat ze nog een redelijke rating hebben en sommige hiervan niet uit Nederland komen. Botteghin ook geprobeerd te halen maar zijn prijs was al redelijk aan het stijgen toen ik begon met verzamelen.

Zo zie ik Sanchez bijvoorbeeld ook nog wel een 2e IF krijgen, ik ben niet voor Ajax maar die kerel is zo verrekte goed.
Riemer schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 10:56:
[...]

Je verteld nu onze geheimen :/
Heb al flink ingeslagen op wat aankomende derby's waaronder de klassieker.

Is er ook een lijst met aanwezige tweakers en het platform waar ze op spelen? Wellicht leuk een x tegen elkaar te spelen?
Deze staan ook op Reddit dus zo geheim is het niet en de Klassieker is overduidelijk.

Lijst met Tweakers was er ooit wel maar na het proberen van een toernooi op te zetten is er nooit meer wat van gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
servival7 schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 08:52:
[...]

Mijn team is volgens mij best aardig maar kom maar niet door de verdediging van de tegenstander heen. Terwijl mijn verdediging 1 grote gatenkaas is.

Hoop dat het straks met Robben erbij beter gaat. http://www.futbin.com/17/squad/139056
Teveel Dortmund spelers ;) :+

Ik switch voorlopig tussen 4321 en de 41212 formaties. Nog geen enkele keer gedegradeerd.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-07 14:26
Bean77 schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 11:06:
[...]

Teveel Dortmund spelers ;) :+

Ik switch voorlopig tussen 4321 en de 41212 formaties. Nog geen enkele keer gedegradeerd.
Die van bayern kan ik nog niet betalen. Zou een muller kunnen kopen maar denk dat ik meer heb aan een Robben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
tommiboy96 schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 10:39:
[...]

Niemand gaat je natuurlijk zijn goudmijn vertellen maar probeer te focussen op spelers die in het totw komen of in squad building challenges. Zo kon je afgelopen week wel weten dat je man u en liverpool spelers moest kopen aangezien dit wel een marquee matchup zou worden en deze spelers dus stijgen.
Spelers die in een ToTW komen dalen toch juist in waarde ipv dat ze steigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
servival7 schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 11:10:
[...]

Die van bayern kan ik nog niet betalen. Zou een muller kunnen kopen maar denk dat ik meer heb aan een Robben.
Het gaat niet zo om de spelers. Ook met een B-team moet je gewoon kunnen meevoetballen in online divisie 7. Gaat er denk ik om om eerst de juiste formatie voor jezelf te ontdekken denk ik.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

servival7 schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 11:13:
[...]

Spelers die in een ToTW komen dalen toch juist in waarde ipv dat ze steigen?
De normale versie stijgt in waarde omdat alleen de IF in packs is die week ;) Vandaar dat je Kante, Pjanic noem ze maar op zo in waarde ziet stijgen. Iedereen hoopt dat ze in de volgende TOTW komen om ze met winst te verkopen. Zo zal morgen waarschijnlijk o.a. OTW Gaitan een upgrade krijgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Swaxie
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 01-09 08:48
servival7 schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 11:10:
[...]

Ikzelf speel met dit Bundesliga team.
Doet het prima. nu een 3tal wedstrijdejes met Muller gespeeld en damn, die maakt aardig wat doelpuntjes al:)

http://www.futbin.com/17/squad/144163

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas18GT
  • Laatst online: 08-09 14:00
Mané is een mooi voorbeeld, kijk maar eens naar zijn grafiek:
http://www.futbin.com/17/player/15106/Man%C3%A9

Gisteren net voor/tijdens de wedstrijd piekte hij op 180k. Op dit moment is hij maar 124k waard.
Iedereen hoopte dat hij gisteren een goede wedstrijd zou spelen en dus in TOTW zou komen en kocht hem daarom in. Nu speelde hij matig/slecht, komt dus niet in TOTW en gaat dus niet stijgen en wordt hij weer gedumpt.
Swaxie schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 11:19:
[...]

Doet het prima. nu een 3tal wedstrijdejes met Muller gespeeld en damn, die maakt aardig wat doelpuntjes al:)

Muller is een baas!

[ Voor 27% gewijzigd door Thomas18GT op 18-10-2016 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Zie het bij een carrasco ook gebeuren inderdaad: http://www.futbin.com/17/player/347/carrasco
Swaxie schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 11:19:
[...]

Ik ga eens even puzelen met mijn opstelling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelidee
  • Niet online
Inmiddels heb ik dit team, speelt voor mij heerlijk.
Gisteravond naar divisie 3 gepromoveerd.

LINK

[ Voor 6% gewijzigd door pelidee op 18-10-2016 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaxie
Thomas18GT schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 11:20:
Mané is een mooi voorbeeld, kijk maar eens naar zijn grafiek:
http://www.futbin.com/17/player/15106/Man%C3%A9

Gisteren net voor/tijdens de wedstrijd piekte hij op 180k. Op dit moment is hij maar 124k waard.
Iedereen hoopte dat hij gisteren een goede wedstrijd zou spelen en dus in TOTW zou komen en kocht hem daarom in. Nu speelde hij matig/slecht, komt dus niet in TOTW en gaat dus niet stijgen en wordt hij weer gedumpt.

[...]

Muller is een baas!
Ik kocht van het weekend een goedkope Luiz Gustavo, hoopte hem voor 14k tek unnen slijten. nog geen 12 uur later, prijs gezakt naar 2k. Doei 12k muntjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas18GT
Swaxie schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 11:27:
[...]

Ik kocht van het weekend een goedkope Luiz Gustavo, hoopte hem voor 14k tek unnen slijten. nog geen 12 uur later, prijs gezakt naar 2k. Doei 12k muntjes.
Nou snap ik ook niet waarom je hem voor 12k koopt.. Als je gewoon even naar zijn grafiek op futbin kijkt is hij amper boven de 3k geweest 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riemer
Swaxie schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 11:27:
[...]

Volgens mij was 12k ook wel erg duur voor hem aangezien zijn prijs normaal een stuk lager is dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thomas18GT schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 11:32:
[...]

Nou snap ik ook niet waarom je hem voor 12k koopt.. Als je gewoon even naar zijn grafiek op futbin kijkt is hij amper boven de 3k geweest 8)7
_O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wauzer
[b]

Deze staan ook op Reddit dus zo geheim is het niet en de Klassieker is overduidelijk.

Lijst met Tweakers was er ooit wel maar na het proberen van een toernooi op te zetten is er nooit meer wat van gekomen.
Heb je een linkje naar die reddit page dan, ik zit denk ik op de verkeerde subfora te kijken van reddit |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13-09 21:12

bbblije

Riiiiight

Hoe groot achten jullie de kans dat Lanzini een IF krijgt? Plausibel? Ik zie hem in geen enkele voorspelling terug komen, maar toch is het jonge talent verantwoordelijk voor de win tegen Palace.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zag het volgende filmpje nog wel op Reddit staan: YouTube: FIFA 17 summary in a nutshell

Prachtig :')

Edit:
https://www.reddit.com/r/.../?st=iufbil0c&sh=96874f43
Update zou uitgerold zijn.
wauzer schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 11:47:
[...]

Heb je een linkje naar die reddit page dan, ik zit denk ik op de verkeerde subfora te kijken van reddit |:(
/r/fifa stond het wel op bijvoorbeeld ;)
bbblije schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 11:49:
Hoe groot achten jullie de kans dat Lanzini een IF krijgt? Plausibel? Ik zie hem in geen enkele voorspelling terug komen, maar toch is het jonge talent verantwoordelijk voor de win tegen Palace.
Heeft een 8.57 op whoscored.com. Het mag dan wel een win zijn maar er zijn wel meer spelers die meer doelpunten hebben gemaakt.

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 18-10-2016 12:00 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Voor de gein ook maar eens de 4231(2) geprobeerd. Eerste wedstrijd een mooie goal en een leuke einduitslag :) We houden hem er nog maar ff in ;)

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=eDS2FRXPZlI]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bean77 schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 12:02:
Voor de gein ook maar eens de 4231(2) geprobeerd. Eerste wedstrijd een mooie goal en een leuke einduitslag :) We houden hem er nog maar ff in ;)

[video]
Wat deed die koekebakker met zijn keeper daar? lol
Wel netjes ingeschoten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 12:02:
[...]

Wat deed die koekebakker met zijn keeper daar? lol
Wel netjes ingeschoten.
Teveel zijn driehoekje in zitten drukken denk ik.
Het rondtikken van de bal is wel erg irritant trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaxie
Thomas18GT schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 11:32:
[...]

Achja, kwestie van Iniesta en Kompany uit een pakketje trekken, en dan denken, KOPEN KOPEN KOPEN en gewoon alles kopen wat los en vast zit zonder je in te lezen ahaha 8)7 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Swaxie schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 12:18:
[...]

Achja, kwestie van Iniesta en Kompany uit een pakketje trekken, en dan denken, KOPEN KOPEN KOPEN en gewoon alles kopen wat los en vast zit zonder je in te lezen ahaha 8)7 8)7
Is niet eens een kwestie van inlezen lol. Als je een speler koopt doe je dat toch voor de laagste BIN?
Kan niet anders zeggen dat het gewoon dom is |:(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Verwijderd schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 12:21:
[...]

Is niet eens een kwestie van inlezen lol. Als je een speler koopt doe je dat toch voor de laagste BIN?
Soms doe je dingen waar je niet goed genoeg bij nadenkt, hoef je niet gelijk iemand te bashen :P Tolerant en verdraagzaam blijven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaxie
Verwijderd schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 12:21:
[...]

Dom is het zeker dat ontken ik zeker niet,
moet wel zeggen dat dit allemaal middels de app gegaan is, en daar het overzicht lang niet zo groot is als dat dat via de web app of ingame gaat.

Maar dat het niet dom is hoor je mij niet zeggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Swaxie schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 12:26:
[...]

Dom is het zeker dat ontken ik zeker niet,
moet wel zeggen dat dit allemaal middels de app gegaan is, en daar het overzicht lang niet zo groot is als dat dat via de web app of ingame gaat.

Maar dat het niet dom is hoor je mij niet zeggen
Het is vervelend dat je ondoordacht te werk bent gegaan ;) Leermoment! :+ Wees blij dat het maar 10K was O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Riemer
Ach kan een x gebeuren toch. We hebben allemaal wel eens een speler ver onder zijn waarde verkocht of met een veel te hoge BIN gekocht omdat je per ongeluk de verkeerde knop indrukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Riemer schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 12:31:
Ach kan een x gebeuren toch. We hebben allemaal wel eens een speler ver onder zijn waarde verkocht of met een veel te hoge BIN gekocht omdat je per ongeluk de verkeerde knop indrukt.
Als ik soms een speler snipe die voor 10X minder dan de BIN online staat omdat degene die hem heeft gelist een 0 is vergeten, dan heb ik altijd een gemixed gevoel. Win voor mij, maar heel zuur voor degene die hem heeft gelist :P

Zo hebben andermans fouten mij wel oplettend gemaakt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 21:48
Is er hier een mogelijkheid om een FIFA FUT 17 Free Pack project topic te openen? Ik ben van plan om geen spelers te kopen. (krijg FIFA als het goed is deze week binnen) En alles vanuit verdiende pakjes te gaan doen. Dus de Transferlijst is verboden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hmm voor het eerst wat EA pech. Had eigenlijk moeten promoveren naar div5, maar rare situaties waren in voordeel van de tegenstander. Maar goed, doen we div6 nog eens over.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Riemer
bbblije schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 12:34:
[...]

Als ik soms een speler snipe die voor 10X minder dan de BIN online staat omdat degene die hem heeft gelist een 0 is vergeten, dan heb ik altijd een gemixed gevoel. Win voor mij, maar heel zuur voor degene die hem heeft gelist :P

Zo hebben andermans fouten mij wel oplettend gemaakt!
Ik ben helaas iemand die het in de praktijk heeft geleerd |:(
Nu let ik idd zelf ook wel 10 x op voor ik een speler te koop zet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bean77 schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 12:02:

[video]
Het word tijd dat EA 4231-3 toevoegt, hetzelfde als 4231-1 dan beide buitenste CAMs als wingers :)

In demo kon ik er prima mee spelen, met FUT lukt het me helaas niet helemaal, echter in demo speelde United in deze formatie en dat is nogal een groot verschil qua spelersmateriaal :+

41212 gaat voor mij tot nu beter dan de 433x varianten.
http://www.futbin.com/17/squad/96694

Mijn wingers heb ik nog steeds en gebruik ik vaak in de tweede helft.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommiboy96
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 17-05-2024
Bossie schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 12:48:
[...]

Het word tijd dat EA 4231-3 toevoegt, hetzelfde als 4231-1 dan beide buitenste CAMs als wingers :)
Dat is toch gewoon de 433-4 of zie ik dat verkeerd 8)7

Psn: stone-face-lock

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

tommiboy96 schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 12:51:
[...]

Dat is toch gewoon de 433-4 of zie ik dat verkeerd 8)7
433-3 met 2 cdms is dat dan en de vleugelspelers die veranderen in een CAM positie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-09 08:35
Haha, hier zondagmorgen ook gehad (eerste keer :)). Ik wist dat de BIN van IF Immobile 23500 was, ik start de App op en zie er één van 32500, te snel op Buy gedrukt. :) Feestjes op zaterdagavond met op zondagochtend op je mobiel browsen is geen succes. :) Het scheelt wel dat ik Immobile even nodig had en hij over enkele weken wel de waarde van 32500 zal hebben, mits hij geen OTW wordt.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wauzer
Hoe weten jullie eigenlijk dat die samenstellingsuitdagingen vanavond bekend worden gemaakt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

wauzer schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 13:45:
Hoe weten jullie eigenlijk dat die samenstellingsuitdagingen vanavond bekend worden gemaakt?
Vanmorgen stond er 11 uur remaining. Zoveel tijd zal er niet tussen de oude en de bekendmaking van de nieuwe zijn ;) Het zijn uiteindelijk speculaties maar voor het weekend zal hij wel online staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

In demo kon ik er prima mee spelen, met FUT lukt het me helaas niet helemaal, echter in demo speelde United in deze formatie en dat is nogal een groot verschil qua spelersmateriaal :+

Al met al gemiste kans van EA om geen custom formaties toe te laten. En leuke a-symetrische opstelling lijkt me wel leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErnstMid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 01-09 10:40

ErnstMid

Xbox GT: Capitalbully

[...]

hoe speelt mandzukic IF? Heb de gewone versie, twijfel een beetje wat ik wil. Immobile IF is ook een leuke optie....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• homernt
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-06-2024
Je kunt het tijdens de wedstrijd aanpassen maar ik zou graag 424 willen zien dat zat wel Fifa2000 als ik mij goed herinner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ErnstMid schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 14:06:
[...]

hoe speelt mandzukic IF? Heb de gewone versie, twijfel een beetje wat ik wil. Immobile IF is ook een leuke optie....
positioning van Mandzukic is wel lekker. 2 verschillende spelers, hangt denk ik af van je speelstijl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErnstMid

ErnstMid

Bean77 schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 14:08:
[...]

positioning van Mandzukic is wel lekker. 2 verschillende spelers, hangt denk ik af van je speelstijl.
Ja klopt, Mandzukic wat slomer en sterker en Immobile meer a la dybala. Die heb ik nog als leenspeler dus ga daar vanavond eerst wel wat potjes mee spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ErnstMid schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 14:10:
[...]

Ja klopt, Mandzukic wat slomer en sterker en Immobile meer a la dybala. Die heb ik nog als leenspeler dus ga daar vanavond eerst wel wat potjes mee spelen :)
Dybala speelt echt heerlijk. Maar totaal andere voetballer dan mandzukic. Als Dybala bevalt zou Immobile een wat meer voor de hand liggende optie zijn dan Mandzukic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bean77 schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 14:00:
[...]

Al met al gemiste kans van EA om geen custom formaties toe te laten. En leuke a-symetrische opstelling lijkt me wel leuk.
Je kunt net als met online seizoenen toch een speler van plek veranderen door naar de formatie te gaan, een speler te selecteren en dan op vierkantje te drukken? Op deze manier heb ik ook wel eens de 4321 formatie veranderd naar een 41221 formatie met CDM. Let wel op dat wanneer je de complete formatie wijzigt dat je dan je spelers instructies in de ton gooit omdat ze op een "andere" positie staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 14:14:
[...]

Je kunt net als met online seizoenen toch een speler van plek veranderen door naar de formatie te gaan, een speler te selecteren en dan op vierkantje te drukken? Op deze manier heb ik ook wel eens de 4321 formatie veranderd naar een 41221 formatie met CDM. Let wel op dat wanneer je de complete formatie wijzigt dat je dan je spelers instructies in de ton gooit omdat ze op een "andere" positie staan.
Je kan alles veranderen in wat je wilt. Maar gewoon een custom tactic maken en deze bewaren kan dus simpelweg niet. Dat is irritant, net als dat je in fifa16 je custom tactics niet kon opslaan, wat nu gelukkig wel kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bean77 schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 14:15:
[...]

Je kan alles veranderen in wat je wilt. Maar gewoon een custom tactic maken en deze bewaren kan dus simpelweg niet. Dat is irritant, net als dat je in fifa16 je custom tactics niet kon opslaan, wat nu gelukkig wel kan.
Custom formatie bedoel je in je eerste zin gok ik :P De reden dat dit niet kan heeft puur te maken met die (sterke/ zwakke/ geen) links gok ik. Als je gaat lopen kloten met de formatie dan is het ook onmogelijk om die chemistry links te regelen.

Kan het enigszins ook wel begrijpen aangezien je zo echt park de bus. Ooit wel eens offline een potje gespeeld offline met iemand die Wales had gekozen als team en maar 1 man voorin had, 5 verdedigers, 4 CDMs en Bale + park the bus. Dit was dan in Fifa 16 maar als mensen zo gaan spelen dan is het nog lastiger om er doorheen te breken en ga je nog meer spelers krijgen die gaan wachten tot jij een cruciale fout maakt zolang jij zelf niet scoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 14:22:
[...]

Custom formatie bedoel je in je eerste zin gok ik :P De reden dat dit niet kan heeft puur te maken met die (sterke/ zwakke/ geen) links gok ik. Als je gaat lopen kloten met de formatie dan is het ook onmogelijk om die chemistry links te regelen.

Kan het enigszins ook wel begrijpen aangezien je zo echt park de bus. Ooit wel eens offline een potje gespeeld offline met iemand die Wales had gekozen als team en maar 1 man voorin had, 5 verdedigers, 4 CDMs en Bale + park the bus. Dit was dan in Fifa 16 maar als mensen zo gaan spelen dan is het nog lastiger om er doorheen te breken en ga je nog meer spelers krijgen die gaan wachten tot jij een cruciale fout maakt zolang jij zelf niet scoort.
Tsja ook dat is voetbal. Ik hoef geen censuur van EA hoe ik mijn team moet opstellen. Ik betaal ze al genoeg qua aankoop van dit spel. Wat vrijheid zou fijn zijn .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22-08 19:33
Ik heb het gevoel dat mijn 3 aanvallers nooit proberen achter de linie's proberen te kruipen. Zodat ik ze soms met steekpass weg kan sturen. Ook niet als ik rustig rond tik komt er geen beweging in die 3 spelers.
Is hier een oplossing voor? Met de player instructies al geprobeerd maar daar komt weinig verandering bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bean77 schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 14:14:
[...]

Dybala speelt echt heerlijk. Maar totaal andere voetballer dan mandzukic. Als Dybala bevalt zou Immobile een wat meer voor de hand liggende optie zijn dan Mandzukic.
Het is juist voor de balans, Dybala mag ook graag zwerven op links wat prima is in de omschakeling terwijl Mandzukic voornamelijk de sterke target man in de zestien is.

Mandzukic speelt prima tot nu toe, en Dybala is veel meer gaan scoren met Mandzukic naast hem.
Daarnaast is het ook minder vervelend als je een tegenstander hebt met fysiek sterke verdedigers.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bean77 schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 14:23:
[...]

Tsja ook dat is voetbal. Ik hoef geen censuur van EA hoe ik mijn team moet opstellen. Ik betaal ze al genoeg qua aankoop van dit spel. Wat vrijheid zou fijn zijn .
Hoop niet dat je dit meent? Ik heb geen zin om tegen 8-0-2 opstelling mijn FUT Weekend League te spelen lol.
Wellicht dat jij het niet op die manier zou gebruiken maar wie zegt dat anderen dit ook zo "fair" gebruiken.

Daarnaast kun je een custom formation niet standaard blijven gebruiken omdat de links dan weg zijn.
Ik ben juist erg blij dat je geen custom formations kunt gebruiken, wat een hel zou dat zijn.

Wel kun je ingame je formation helemaal maken zoals jij dat wilt. Dus helemaal verbannen is het niet.

In seasons kun je dit volgens mij wel gewoon opslaan, maar in FUT (omwille van links) niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 14:29:
[...]

Het is juist voor de balans, Dybala mag ook graag zwerven op links wat prima is in de omschakeling terwijl Mandzukic voornamelijk de sterke target man in de zestien is.

Mandzukic speelt prima tot nu toe, en Dybala is veel meer gaan scoren met Mandzukic naast hem.
Daarnaast is het ook minder vervelend als je een tegenstander hebt met fysiek sterke verdedigers.
Goede combi die 2. Fysiek sterk om een bal vast te houden en Dybala daar dribbelend omheen. Ik vind wendbare spelers wel leuk om snel weg te draaien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

http://news.futhead.com/p...7-totw-predictions-week-5

Heerlijk om 2 spelers te voorspellen waar niemand rekening mee hield. Nu maar hopen dat Dybala en Soriano er beide in zitten :P
Verwijderd schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 14:35:
[...]

Hoop niet dat je dit meent? Ik heb geen zin om tegen 8-0-2 opstelling mijn FUT Weekend League te spelen lol.
Wellicht dat jij het niet op die manier zou gebruiken maar wie zegt dat anderen dit ook zo "fair" gebruiken.

Daarnaast kun je een custom formation niet standaard blijven gebruiken omdat de links dan weg zijn.
Ik ben juist erg blij dat je geen custom formations kunt gebruiken, wat een hel zou dat zijn.

Wel kun je ingame je formation helemaal maken zoals jij dat wilt. Dus helemaal verbannen is het niet.

In seasons kun je dit volgens mij wel gewoon opslaan, maar in FUT (omwille van links) niet.
Beetje herhaling is niet verkeerd maar met online seizoenen kun je het aanpassen zoals je wilt inderdaad. Dit heeft ook te maken met het feit dat je daar niet je tegenstander zijn opstelling ziet als je een tegenstander treft afgezien van wanneer je op pauze drukt en naar het team van de tegenstander gaat bij "player ratings". Als je vooraf de wedstrijd een misvormde opstelling zou zien ga je ook wel denken, daarnaast heb je dan geen ene reet meer aan positie chemistry omdat je een speler kunt positioneren waar jij wilt. Kijk bijvoorbeeld maar naar het verschil tussen OTW Embolo en ST Embolo. Zelfs na de blessure is zijn ST kaart zoveel duurder omdat die 3 chemistry extra als ST ten opzichte van RF zoveel uitmaakt volgens sommige.

Waar het op neer komt is dat posities dan compleet geschrapt kunnen worden evenals chemistry.
[...]

Je bent gebonden aan chemistry zo is het nou eenmaal. Die links zijn er niets voor niets en daarmee moet je het helaas doen.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 18-10-2016 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22:40
[...]

doorsparen en je favo 11 legens opstellen dan heb je geen chem links nodig haha!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Zo even een 'trade pile' vol van één speler gekocht die vanavond morgenavond TOTW wordt, daarna verkopen. :) Even wat aan fund raising doen. :)

[ Voor 6% gewijzigd door Jumpman op 18-10-2016 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Verwijderd schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 14:46:

Heerlijk om 2 spelers te voorspellen waar niemand rekening mee hield. Nu maar hopen dat Dybala en Soriano er beide in zitten :P
Hoezo niemand? ;) Ik zit al twee dagen in m'n handen te wrijven 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelidee
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 14:46:

Ik zie nu een Holebas als voorspelling erbij staan. Is het nu handig om veel 'normale' kaartjes van hem op te kopen en duurder te gaan verkopen? Wat is jullie ervaring hiermee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
Jumpman schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 15:17:
Zo even een 'trade pile' vol van één speler gekocht die vanavond TOTW wordt, daarna verkopen. :) Even wat aan fund raising doen. :)
wie dan :)? En morgen is pas TOTW neem ik aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

pelidee schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 15:18:
[...]

Ik zie nu een Holebas als voorspelling erbij staan. Is het nu handig om veel 'normale' kaartjes van hem op te kopen en duurder te gaan verkopen? Wat is jullie ervaring hiermee.
Je bent al wat aan de late kant, prijzen schieten al omhoog.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
bbblije schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 15:26:
[...]

Vaak in de wedstrijd al handelen of je bent al te laat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErnstMid

ErnstMid

Bean77 schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 14:14:
[...]

Ja precies, dat was wat ik bedoelde :) Dybala ligt namelijk vrij ver buiten mn budget :) Maar het ligt ook wel wat aan mn opstelling, ik zie mandzukic wel lekker beast mode gaan in de zestien maar het is geen counterspits natuurlijk. Ach, eerst maar s de werkdag overleven 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Bean77 schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 15:27:
[...]

Vaak in de wedstrijd al handelen of je bent al te laat.
Walcott was zondag-maandag nog goed te betalen (max 6K), nu gaat hij al voor 7,5-8K. Hopelijk blijft hij klimmen, weet niet hoe groot de rek is, afgaande van andere spelers in deze prijsklasse kan hij naar de 10K klimmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
To easy schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 15:19:
[...]

wie dan :)? En morgen is pas TOTW neem ik aan?
Klopt, morgen pas verkopen. Haha! Ik zit ook meer met mijn hoofd bij Battlefield 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 13-09 21:24
Iemand deze week nog de Jonas SBC gedaan? Zoja wat waas je kwijt?
Probeer beetje te zoeken of het nu al goedkoper is :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

bbblije schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 15:26:
[...]

Mandzukic vorige week gedurende de wedstrijd gehaald en later verkocht ;)
Jamesl schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 15:38:
Iemand deze week nog de Jonas SBC gedaan? Zoja wat waas je kwijt?
Probeer beetje te zoeken of het nu al goedkoper is :)
Liga NOS zit ik op 2/18
MLS zit ik op 6/20

Sommige spelers zoals bijvoorbeeld de ene zilveren speler die je moet hebben worden gewoon voor 10k gelist waardoor ik het nut er niet van in zie om ze te completen.
bbblije schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 15:18:
[...]

Hoezo niemand? ;) Ik zit al twee dagen in m'n handen te wrijven 8)
Oh niemand kwam er mee aanzetten in beide subreddits waar ik het had gepost. Soriano zal wel moeten om mijn OTW Sansone in prijs te laten stijgen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PetrCech_3
  • Laatst online: 23-09-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 15:41:

Liga NOS zit ik op 2/18
MLS zit ik op 6/20

Sommige spelers zoals bijvoorbeeld de ene zilveren speler die je moet hebben worden gewoon voor 10k gelist waardoor ik het nut er niet van in zie om ze te completen.
MLS zit ik inmiddels op 17/20 en ben al wel een kleine 80k verder. Met name doordat er in de packs totaal niets zat. Meestal heft het zich elkaar wel redelijk op, nu totaal niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Hoeveel invloeg hebben spelerspositie nou echt op het spel?
Bijvoorbeeld als je een RM Robben op een RV plek hebt staan ga je dat dan veel merken tijdens het spelen of is dat verschil minimaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 13-09 21:24
PetrCech_3 schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 15:43:
[...]

MLS zit ik inmiddels op 17/20 en ben al wel een kleine 80k verder. Met name doordat er in de packs totaal niets zat. Meestal heft het zich elkaar wel redelijk op, nu totaal niet.
Dus 80K kosten en dan nog niet de winsten uit packs ervanaf gehaald?
Jonas is wel 100K waard tbh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PetrCech_3 schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 15:43:
[...]

Meeste heb ik uit packs of maximaal 650 uitgegeven per speler. Ik vind 80k teveel voor de kaart die je krijgt voor het afronden van de MLS sbc. Ik heb er denk ik 6 op 1 speler afgerond maar ga echt geen >5k uitgeven voor een speler :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
Jumpman schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 15:36:
[...]

Klopt, morgen pas verkopen. Haha! Ik zit ook meer met mijn hoofd bij Battlefield 1.
Ja dat ga ik ook eerst ff spellen. Heerlijke afwissling voor de ragequits van fifa!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PetrCech_3
Jamesl schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 15:47:
[...]

Dus 80K kosten en dan nog niet de winsten uit packs ervanaf gehaald?
Jonas is wel 100K waard tbh
Ja, zoiets zal het ongeveer zijn. Ondertussen ook met andere dingen bezig geweest dus exact weet ik het niet.
Verwijderd schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 15:47:
[...]

Meeste heb ik uit packs of maximaal 650 uitgegeven per speler. Ik vind 80k teveel voor de kaart die je krijgt voor het afronden van de MLS sbc. Ik heb er denk ik 6 op 1 speler afgerond maar ga echt geen >5k uitgeven voor een speler :')
Tsja... Ik probeer een hybrid te maken en Giovinco is daar een onderdeel van. 1L vind ik (persoonlijk) niets aan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

PetrCech_3 schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 15:54:
[...]

Ja, zoiets zal het ongeveer zijn. Ondertussen ook met andere dingen bezig geweest dus exact weet ik het niet.

[...]

Tsja... Ik probeer een hybrid te maken en Giovinco is daar een onderdeel van. 1L vind ik (persoonlijk) niets aan.
Ik heb een teampje met regular Giovinco: http://www.futbin.com/17/squad/145500

Custom tactics hoge snelheid, ballbezit en je verdediging diep houden. Verratti en Naingolan hebben genoeg stamina om het middenveld op te pakken. Florenzi en Kurzawa, spelen middenveld. Genoeg snelheid om een counter te blocken. Giovinco voor de trough balls of long shots en Immobile en Sansone voor kopkansen en finishing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
Ik heb het gevoel dat mijn 3 aanvallers nooit proberen achter de linie's proberen te kruipen. Zodat ik ze soms met steekpass weg kan sturen. Ook niet als ik rustig rond tik komt er geen beweging in die 3 spelers.
Is hier een oplossing voor? Met de player instructies al geprobeerd maar daar komt weinig verandering bij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

llovesoccerx7 schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 16:05:
Is hier een oplossing voor? Met de player instructies al geprobeerd maar daar komt weinig verandering bij
Je stuurt ze wel dmv L1?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PetrCech_3
bbblije schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 16:05:
[...]

Ik heb een teampje met regular Giovinco: http://www.futbin.com/17/squad/145500

Custom tactics hoge snelheid, ballbezit en je verdediging diep houden. Verratti en Naingolan hebben genoeg stamina om het middenveld op te pakken. Florenzi en Kurzawa, spelen middenveld. Genoeg snelheid om een counter te blocken. Giovinco voor de trough balls of long shots en Immobile en Sansone voor kopkansen en finishing.
Dit is de mijne geworden (Alleen Giovinco is nu dus nu reg): http://www.futhead.com/17/squads/1153575/

Zoals ik al zei: ik probeer meestal minimaal 3/4L te maken, gewoon omdat Fut daar bij mij om draait. Creatief zijn en niet met 1/2L al tevreden zijn. Maarja... Dat is ieders eigen keuze natuurlijk. (Hoewel deze verdediging laatst weer door iemand anders gemaakt is -> credits!)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
bbblije schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 15:35:
[...]

Walcott was zondag-maandag nog goed te betalen (max 6K), nu gaat hij al voor 7,5-8K. Hopelijk blijft hij klimmen, weet niet hoe groot de rek is, afgaande van andere spelers in deze prijsklasse kan hij naar de 10K klimmen.
Walcott blijft ook wel een goede speler.
Zojuist Son sbc voor de linkerkant gehaald. Samen met sterling op de rechterkant moet het wel leuk wordwn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas18GT
PetrCech_3 schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 16:15:
[...]

Dit is de mijne geworden (Alleen Giovinco is nu dus nu reg): http://www.futhead.com/17/squads/1153575/

Zoals ik al zei: ik probeer meestal minimaal 3/4L te maken, gewoon omdat Fut daar bij mij om draait. Creatief zijn en niet met 1/2L al tevreden zijn. Maarja... Dat is ieders eigen keuze natuurlijk. (Hoewel deze verdediging laatst weer door iemand anders gemaakt is -> credits!)
Nou vind ik die ook niet zo spannend.. Italië met Atletico kan je ook als 2L zien. Een League of Nation hebben ook dezelfde "eisen".
Bean77 schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 16:24:
[...]

Walcott blijft ook wel een goede speler.
Zojuist Son sbc voor de linkerkant gehaald. Samen met sterling op de rechterkant moet het wel leuk wordwn.
Hier inderdaad ondertussen wel spijt dat ik de Sterling challenge niet heb gedaan :X

[ Voor 21% gewijzigd door Thomas18GT op 18-10-2016 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PetrCech_3
Thomas18GT schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 16:25:
[...]

Nou vind ik die ook niet zo spannend.. Italië met Atletico kan je ook als 2L zien. Een League of Nation hebben ook dezelfde "eisen".

[...]

Hier inderdaad ondertussen wel spijt dat ik de Sterling challenge niet heb gedaan :X
Nouja, zie MLS + L1 nog maar eens verder aan te koppelen met Gio + een goede keeper ;) Succes!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=c63V8oR2zog]

Hier wat voor de lachspieren :') 5e keer tijdens de wedstrijd maar dit keer was het een dubbele.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
Ja dat probeer ik inderdaad wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas18GT
PetrCech_3 schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 16:28:
[...]

Nouja, zie MLS + L1 nog maar eens verder aan te koppelen met Gio + een goede keeper ;) Succes!
Oh nee ik snap helemaal dat het lastig is, daarom is iedereen al snel tevreden met 2L.

Maar omdat je zei dat je voor 3/4L wilt gaan en vervolgens een 2L laat zien vond ik wat apart :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PetrCech_3
Thomas18GT schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 16:32:
[...]

Oh nee ik snap helemaal dat het lastig is, daarom is iedereen al snel tevreden met 2L.

Maar omdat je zei dat je voor 3/4L wilt gaan en vervolgens een 2L laat zien vond ik wat apart :X
Nouja... Met Ligue1, SerieA, MLS en LaLiga zie ik toch echt een 4L. Maar 't kan aan mij liggen? Dat ze niet alle vier even vaak voorkomen... Ja, dat is met de vernieuwde chemlinks niet meer mogelijk helaas. Hybridden is er niet makkelijker op geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gebruiken jullie soms ook wel eens driehoekje (PS4) om de keeper uit te laten komen om de bal te pakken. Tijdens een 2e potje van de dag wou ik dat dus doen met de verwachting dat de keeper hem wel zou klemmen. Echter sloeg hij hem heel zachtjes de 16 in waardoor ik nog extra moeite moest doen om die bal weg te knallen :P

Na het maken van een doelpunt ben ik overgegaan op de 4231-2 met LM en RM. Hoewel ik mij zorgen maakte over beide posities viel het mij reuze mee al zou ik liever een Candreva hebben zodat ik iets minder last heb van sterke tegenstanders. Kan deze formatie wel aanraden, ook bleven El Shaarawy en Cuadrado gewoon prima naar voren lopen. Het enige nadeel blijft alleen Koulibaly die echt liever CDM wil zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

llovesoccerx7 schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 16:29:
[...]

Ja dat probeer ik inderdaad wel.
Soms is het ook de momentum hoor, deze FIFA gaat heel erg om de kwaliteiten van je spelers. Hoe realistisch is het als een speler uit jou team iedere wedstrijd geweldige runs maakt, een Ronaldo zal elke wedstrijd voor je scoren omdat hij dat in RL ook doet. Maar een speler die in RL gemiddeld is, zal niet iedere wedstrijd vol vermogen gaan. EA heeft het spel zo gecodeerd dat dit "realisme" in het spel zit. Als de tegenstander een betere verdediging heeft en/of weinig fouten maakt, dan zullen gemiddelde spelers niet iedere wedstrijd geweldige runs maken omdat ze hier geen kans toe zien. Een Ronaldo creeert de kans. Met een gemiddeld team moet je het momentum naar je eigen hand zetten en de tegenstander zo weten te bespelen dat je er door komt. Probeer er een long shot in te krijgen, hierna zal je zien dat het momentum naar jouw kant valt en de verdediging meer fouten gaat maken. Het is lastig uit te leggen, maar een goede speler leest het spel en de wedstrijd, en weet wanneer hij welke tactiek moet toepassen. Zo zie je vaak dat als je eenmaal hebt gescoord of er bij jou is gescoord het spel omslaat of juist in jouw voordeel werkt. Soms mislukt iedere pass omdat je spelers, de "moed" een beetje hebben verloren. Dit kan komen omdat je door eigen doen kansen niet benut of omdat je veel balverlies lijd. 45 en 90 min aids is ook nog steeds een dingetje, spelers die net dat beetje extra geven voor het einde van een helft/wedstrijd. Een wissel kan je team ook net die omslag geven om beter te gaan presteren, precies zoals het in het echt ook vaak gaat. Vandaar ook de waardering voor individuele spelers aan het einde van een wedstrijd. Als jij op tijd in kan grijpen en ziet dat een speler "underperformed", dan beloond EA je door het momentum naar jouw kant te verschuiven. Dit heeft allemaal met "momentum" te maken, en het realisme waar EA met deze engine steeds dichterbij komt.

FUT is nu eenmaal geen CS, waar het puur skill is. Je bent afhankelijk van de kwaliteit en consistentie van je spelers en tegenstanders.

Ook merk je dat er bij de CUP een hoooooop input lag op de verbinding zit. De EA servers hebben merkbaar moeite met de hoeveelheid spelers. Waar je offline of in seasons nog kan anticiperen en laatste mili seconde beslissingen kan maken, zijn de CUP matches echt schaakwedstrijden. Waar je zetten vooruit moet denken omdat je spelers zo sloom reageren.
Cuadrado en Sharaawy expres omgekeerd?

[ Voor 9% gewijzigd door bbblije op 18-10-2016 17:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bbblije schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 17:05:
[...]

Soms is het ook de momentum hoor, deze FIFA gaat heel erg om de kwaliteiten van je spelers. Hoe realistisch is het als een speler uit jou team iedere wedstrijd geweldige runs maakt, een Ronaldo zal elke wedstrijd voor je scoren omdat hij dat in RL ook doet. Maar een speler die in RL gemiddeld is, zal niet iedere wedstrijd vol vermogen gaan. EA heeft het spel zo gecodeerd dat dit "realisme" in het spel zit. Als de tegenstander een betere verdediging heeft en/of weinig fouten maakt, dan zullen gemiddelde spelers niet iedere wedstrijd geweldige runs maken omdat ze hier geen kans toe zien. Een Ronaldo creeert de kans. Met een gemiddeld team moet je het momentum naar je eigen hand zetten en de tegenstander zo weten te bespelen dat je er door komt. Probeer er een long shot in te krijgen, hierna zal je zien dat het momentum naar jouw kant valt en de verdediging meer fouten gaat maken. Het is lastig uit te leggen, maar een goede speler leest het spel en de wedstrijd, en weet wanneer hij welke tactiek moet toepassen. Zo zie je vaak dat als je eenmaal hebt gescoord of er bij jou is gescoord het spel omslaat of juist in jouw voordeel werkt. Soms mislukt iedere pass omdat je spelers, de "moed" een beetje hebben verloren. Dit kan komen omdat je door eigen doen kansen niet benut of omdat je veel balverlies lijd. 45 en 90 min aids is ook nog steeds een dingetje, spelers die net dat beetje extra geven voor het einde van een helft/wedstrijd. Dit heeft allemaal met "momentum" te maken, en het realisme waar EA met deze engine steeds dichterbij komt.

FUT is nu eenmaal geen CS, waar het puur skill is. Je bent afhankelijk van de kwaliteit en consistentie van je spelers en tegenstanders.

Ook merk je dat er bij de CUP een hoooooop input lag op de verbinding zit. De EA servers hebben merkbaar moeite met de hoeveelheid spelers. Waar je offline of in seasons nog kan anticiperen en laatste mili seconde beslissingen kan maken, zijn de CUP matches echt schaakwedstrijden. Waar je zetten vooruit moet denken omdat je spelers zo sloom reageren.

[...]

En vergeet niet dat de fouten 95%user error is ☺

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Bean77 schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 17:09:
[...]

En vergeet niet dat de fouten 95%user error is ☺
Shhhhht! Het ligt nooit aan ons ;) Het is (input)lag, AI of een controller die bijna leeg is! :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!
bbblije schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 17:12:
[...]

Shhhhht! Het ligt nooit aan ons ;) Het is (input)lag, AI of een controller die bijna leeg is! :+
Precies ;) Aan ons zelf ligt het niet. Het spel doet niet wat we denken :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

bbblije schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 17:05:

[...]

Klopt is met opzet gedaan. Cuadrado is een rechtspoot met een 3* WF. El Shaarawy is ook een rechtspoot maar heeft een 4* WF.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kr44nVogel
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-09 19:02
misschien een hele domme vraag maar wat is L1 ?

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
Kr44nVogel schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 17:53:
[...]

Knop boven de trigger?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Knip, spam

[ Voor 95% gewijzigd door F_J_K op 18-10-2016 18:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kr44nVogel
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-09 19:02
LT of LB?

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchredgaming
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 11-09 21:11

Dutchredgaming

ICT Beheerder

Wanneer je een goal maakt en glitch vind :P

Review QNAP TS-230 NAS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.futbin.com/17/squad/146320

Iemand van jullie :') ? Echt een geweldig team maar het was niet een al te beste speler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas18GT
Verwijderd schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 18:28:
http://www.futbin.com/17/squad/146320

Iemand van jullie :') ? Echt een geweldig team maar het was niet een al te beste speler.
Haha nope, mijn team is verkocht -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Kr44nVogel schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 17:53:
[...]

L1 is PS4, LB op XBone denk ik. Bovenste knop. Je moet er 2x op "tappen". (wist ik ook niet :P, ik spam die knop altijd gewoon :+ )

http://www.fifauteam.com/fifa-17-controls-playstation-xbox/

http://fifaaddiction.com/tutorials/attacking/

[ Voor 7% gewijzigd door bbblije op 18-10-2016 18:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas18GT
De positie van de keeper bij een corner is iig gefixt op de ps4 :)
Pagina: 1 ... 25 ... 190 Laatste

Let op:
Let op: handelen in coins is door EA niet toegestaan. Het is dan ook niet toegestaan dit in dit topic te bespreken.