Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning-Admiraal
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 02-08-2021

Koning-Admiraal

De commandant!

SuperCrisz schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 10:15:
[...]

dus van Gold 3 naar Gold 1 klopt niet helemaal.. eigenlijk begin je gewoon weer bij 0.. want als je niets wint hou je niet je Gold 1 ranking
Jawel, het klopt gewoon. Ik heb vorige week gold 3 gehaald en deze week gold 1.

[ Voor 6% gewijzigd door Koning-Admiraal op 17-10-2016 10:18 ]

Set your goals high, and don't stop till you get there.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommiboy96
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 17-05-2024
MyUtd4Life schreef op zondag 16 oktober 2016 @ 18:53:
Net twee verschillende potjes getest wat de invloeden zijn van je spel op de fitness. Het eerste potje zette ik veel druk, waarbij m'n middenvelders doodop waren na de eerste helft. Dit resulteerde uiteindelijk aan het eind van het potje in -9 fitness. Het tweede potje een stuk rustiger gespeeld, waardoor de middenvelders nog meer dan 50% fitness hadden in de rust. Zover ik weet niet echt anders gespeeld in de tweede helft. Toch hadden ook hier de middenvelders na het potje -9 fitness.

Het lijkt dus alleen tijdens de wedstrijd uit te maken, maar niet bij het einde van de wedstrijd de fitness toch evenveel daalt. Nu is 2 potjes zeer slecht voor een goede test, maar als het zo is is het toch opvallend. Ik wissel na elk potje van team, zodat spelers weer naar 99 conditie gaan maar blijf het super storend vinden dat spelers na een uur al doodop zijn als je regelmatig druk zet.

Hoe pakken jullie dat aan?
Ik probeer deze fifa ook ol de stamina stat te letten. Vooral bij mijn middenvelders. Zo heb ik bv Ramsey met 94 stamina en die houdt t wel 120min vol. Daar kan mijn Thiago nog niet van dromen. Verder roteer ik elke wedstrijd tussen mijn teams

Psn: stone-face-lock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperCrisz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-09 22:34
Diederik-Jan schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 10:17:
[...]
Jawel, het klopt gewoon. Ik heb vorige week gold 3 gehaald en deze week gold 1.
Maar zonder je Gold 3 status had je ook gewoon Gold 1 gehaald... heeft verder niets met elkaar te maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning-Admiraal

Koning-Admiraal

De commandant!

SuperCrisz schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 10:22:
[...]

Maar zonder je Gold 3 status had je ook gewoon Gold 1 gehaald... heeft verder niets met elkaar te maken
Luister, je leest het gewoon verkeerd. Ik geef aan van gold 3 naar gold 1 gegaan te zijn. En elk wel denkend mens begrijpt dan immers dat het om een nieuwe ranking gaat. Aangezien het elk weekend gereset wordt. Vorige week gold 3 deze week gold 1, zo moeilijk is het niet. Je interpreteert het dus foutief.

[ Voor 6% gewijzigd door Koning-Admiraal op 17-10-2016 10:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arwintju
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 10-09 09:49
Diederik-Jan schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 10:25:
[...]

Luister, je leest het gewoon verkeerd. Ik geef aan van gold 3 naar gold 1 gegaan te zijn. En elk wel denkend mens begrijpt dan immers dat het om een nieuwe ranking gaat. Aangezien het elk weekend gereset wordt. Vorige week gold 3 deze week gold 1, zo moeilijk is het niet. Je interpreteert het dus foutief.
Kleine kanttekening. Naast de wekelijkse ranking speel je ook voor een maandelijkse ranking. Hier blijven de potjes die je wint dus staan en bouw je in een maand steeds verder aan je winstpartijen. Nu moet je om bijvoorbeeld gold 1 te halen wel veeel meer wedstrijden winnen, maar er wordt aan het eind van de maand ook rewards uitgereikt voor de rank die je behaalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 13-09 21:24
Dit weekend, ondanks da tik geplaatst was, helemaal geen FUT gespeeld. Dat is dan wel weer jammer als je geen tijd hebt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning-Admiraal

Koning-Admiraal

De commandant!

Arwintju schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 10:29:
[...]

Kleine kanttekening. Naast de wekelijkse ranking speel je ook voor een maandelijkse ranking. Hier blijven de potjes die je wint dus staan en bouw je in een maand steeds verder aan je winstpartijen. Nu moet je om bijvoorbeeld gold 1 te halen wel veeel meer wedstrijden winnen, maar er wordt aan het eind van de maand ook rewards uitgereikt voor de rank die je behaalt.
Dat klopt inderdaad, je hebt ook nog een maandelijkse ranking maar ook daarvoor zijn je wekelijkse prestaties van belang ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jamesl schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 10:30:
Dit weekend, ondanks da tik geplaatst was, helemaal geen FUT gespeeld. Dat is dan wel weer jammer als je geen tijd hebt :(
Ik heb helaas doordeweeks weinig tijd door werk, maar helaas op een paar avonden dat ik wel tijd had bleek mijn Serie-A/Juventus team niet aan de requirements te voldoen.

Hoop me binnenkort wel te kunnen kwalificeren hiervoor :)

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22-08 19:33
Ik heb echt geen idee welke RM/RB lekker speelt in de Premier? Hebben jullie suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 16:57
llovesoccerx7 schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 13:06:
Ik heb echt geen idee welke RM/RB lekker speelt in de Premier? Hebben jullie suggesties?
Kyle Walker / Clyne op de RB positie.

Willian op de RM positie. Shaqiri wil je eigenlijk op de RW/RF positie hebben, maar zou ook nog kunnen.

[ Voor 12% gewijzigd door chengbondkwok op 17-10-2016 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cum Grano Salis
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 13-09 19:55
Verwijderd schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 09:53:
[...]

Mijn team is nu dit:
[afbeelding]

De workrates zijn erg belangrijk en ik ben hier echt bij toeval op gekomen.

Belangrijkste element in dit team is de High/High striker met een CDM type achter zich (Medium/High).
Laten we vooral het kenmerk 'pace' niet vergeten...

Gaude et aude

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Mijn team is nu dit:
[afbeelding]

De workrates zijn erg belangrijk en ik ben hier echt bij toeval op gekomen. Ik had eerst een BPL team (met exact dezelfde workrates als dit team) en dat liep zo lekker. Ik was alleen niet zo fan van Vardy en Sturridge.
Dus ik maak een team met Aubameyang en Griezmann. Precies dezelfde spelerinstructies en dezelfde custom maar niks wou meer. Dus ik zou bijna weer switchen van opstelling. Toen maakte ik dat "goedkope" BPL team weer en ineens liep het weer.

Ik ben toen op zoek gegaan naar dezelfde workrates maar dan met betere spelers en kwam tot dit team.
Voor degene die denkt: Waarom geen Di Maria? Die zit op de bank. Speelt echt verschrikkelijk op RM waarbij Lucas en Gaitan veel meer in het spel voor komen.

Belangrijkste element in dit team is de High/High striker met een CDM type achter zich (Medium/High). Zit je achter deze High/High een High/Medium dan lopen ze elkaar in de weg. Een andere High/High verstoort de loopacties van de spits waardoor Lacazette in dit geval niet uit de middencirkel komt.

De spelersinstructies zijn als volgt:
  • ST's: Get in behind, stay central, press backline
  • LM+RM: Get in behind
  • LCM: Get forward
  • RCM: Stay back while attacking
  • LB+RB: Stay back while attacking
Ik gebruik de custom tactic van Atletico Madrid als basis en tweak deze na een aantal potjes totdat het lekker loopt. Zo was het eerste wat ik aangepast heb de Width in de custom tactic. Ik denk dat deze nu zo rond de 30/35 zit. Maar daar moet je gewoon even mee omstoeien.
Workrates zijn soms idd belangrijker dan een speler. Vaak is een mindere speler met de juiste workrates beter dan een topper met minder geschikte workrates.

Fifa17 lijken stamina, pace en lengte vooralsnog de toverwoorden te zijn.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cum Grano Salis schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 13:08:
[...]

Laten we vooral het kenmerk 'pace' niet vergeten...
offtopic:
Pace kun je voorkomen door park the bus en counter attack :+

Pace is dit jaar vele malen slechter geworden waardoor je nog minder makkelijk is om keer op keer gewoon op het doel af te rennen. Het draait nu meer om timing, je moet dus kijken naar loopacties die spelers maken, als iemand bijvoorbeeld al op volledige snelheid is dan is er bijna geen stoppen meer aan als hij weg loopt bij zijn directe tegenstander.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
chengbondkwok schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 13:07:
[...]

Kyle Walker / Clyne op de RB positie.

Willian op de RM positie. Shaqiri wil je eigenlijk op de RW/RF positie hebben, maar zou ook nog kunnen.
Willian kost ook wat. Is dat ook waarde voor je geld op dit moment?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cum Grano Salis
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 13-09 19:55
Verwijderd schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 13:34:
[...]

offtopic:
Pace kun je voorkomen door park the bus en counter attack :+

Pace is dit jaar vele malen slechter geworden waardoor je nog minder makkelijk is om keer op keer gewoon op het doel af te rennen. Het draait nu meer om timing, je moet dus kijken naar loopacties die spelers maken, als iemand bijvoorbeeld al op volledige snelheid is dan is er bijna geen stoppen meer aan als hij weg loopt bij zijn directe tegenstander.
Dat klinkt allemaal wel leuk natuurlijk, ware het niet dat zo'n 99% van mijn tegenstanders toch wel met de 'pacers' speelt.(Inaki Williams, Walker, Kabasele, Bolasie, Carrasco, Bellerin etc.)
LB A + steekbal(op de X1) is weer dagelijkse kost, net zoals park the bus. Divisie 3 heeft het spelplezier volledig bij mij weggenomen.

[ Voor 3% gewijzigd door Cum Grano Salis op 17-10-2016 13:44 ]

Gaude et aude

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning-Admiraal

Koning-Admiraal

De commandant!

Ik vind het klote dat je niet even een toernooi kunt spelen zonder requirements, zo zonde dat dat er niet meer is. Nu ben je gebonden aan divisies en max 4 attempts toernooien. Totaal niet leuk.

[ Voor 4% gewijzigd door Koning-Admiraal op 17-10-2016 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-05 23:52

shameblaster

BB4E^Cons

Klopt het dat je selectie met een IF speler een lagere rating kan krijgen?
Heb een serie A selectie, beoordeling 83 (5*), 'normale' Salah(RB) op RB.
Zet ik Salah IF(RB) erin krijgt de selectie een beoordeling van 82 (4.5*)

Cons:::BB4E

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Cum Grano Salis schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 13:42:
[...]

Dat klinkt allemaal wel leuk natuurlijk, ware het niet dat zo'n 99% van mijn tegenstanders toch wel met de 'pacers' speelt.(Inaki Williams, Walker, Kabasele, Bolasie, Carrasco, Bellerin etc.)
LB A + steekbal(op de X1) is weer dagelijkse kost, net zoals park the bus. Divisie 3 heeft het spelplezier volledig bij mij weggenomen.
Ik loop als voormalig divisie 3/2 speler rond in divisie 7 omdat iedereen op zijn Chelseas park the bus speelt en mijn longshots niet werken omdat ik liever tegen de paal/lat schiet.

Pace is in het echte voetbal ook wel degelijk belangrijk, kijk maar naar Leicester afgelopen seizoen. Je moet zelf ook gewoon de verdedigende AI misbruiken en zorgen dat je verdedigers niet teveel mee naar voren lopen.
shameblaster schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 13:56:
Klopt het dat je selectie met een IF speler een lagere rating kan krijgen?
Heb een serie A selectie, beoordeling 83 (5*), 'normale' Salah(RB) op RB.
Zet ik Salah IF(RB) erin krijgt de selectie een beoordeling van 82 (4.5*)
Loyalty ;) 10 wedstrijden spelen.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 17-10-2016 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pace is wel belangrijk maar dat ik Benzema en Lacazette voorin heb wil niet zeggen dat ik Pique er makkelijk uit loop. Het is meer op pure timing en misstappen van de verdediger dat je alleen op de goal af komt. Eenmaal los is het inderdaad wel handig dat je een beetje pace hebt, ben ik met je eens.

Maar in een 1-1 duel met bijvoorbeeld een Pique is geen garantie dat ik dat duel win omdat ik meer pace heb, er komt veel meer bij kijken. De keren dat ik alleen op een keeper af loop zijn ook minimaal. Komt ook door speelstijl. Ik counter amper maar speel possession en passing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 13-09 21:24
Bossie schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 12:33:
[...]

Ik heb helaas doordeweeks weinig tijd door werk, maar helaas op een paar avonden dat ik wel tijd had bleek mijn Serie-A/Juventus team niet aan de requirements te voldoen.

Hoop me binnenkort wel te kunnen kwalificeren hiervoor :)
Ja het is het (in theorie) echt waard!
Ik bereikte vrij makkelijk met iets van 8 wedstrijd over goud 3 en kreeg dus 35K munten, 2 mega packs en een zeldzaam speler pack.

Zat jammer genoeg echt helemaal niks in die packs... maargoed het is leuk om ze te openen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riemer
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12:35
Verwijderd schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 14:04:
Pace is wel belangrijk maar dat ik Benzema en Lacazette voorin heb wil niet zeggen dat ik Pique er makkelijk uit loop. Het is meer op pure timing en misstappen van de verdediger dat je alleen op de goal af komt. Eenmaal los is het inderdaad wel handig dat je een beetje pace hebt, ben ik met je eens.

Maar in een 1-1 duel met bijvoorbeeld een Pique is geen garantie dat ik dat duel win omdat ik meer pace heb, er komt veel meer bij kijken. De keren dat ik alleen op een keeper af loop zijn ook minimaal. Komt ook door speelstijl. Ik counter amper maar speel possession en passing.
Persoonlijk vind ik pace veel minder belangrijk dan in FIFA 14 en 15. Wel is het idd zo dat als auba eenmaal vrij is hij nogal snel is, maar irl is dat ook zo, denk aan Robben op het WK die Ramos even flink het nakijken gaf. Ik speel meestal 433-2 of 433-4. Snelle buitenspelers vind ik een must. De spits hoeft wat mij betreft geen snelheidsmonster te zijn. Kracht en passing vind ik dan veel belangrijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Riemer schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 14:08:
[...]

Persoonlijk vind ik pace veel minder belangrijk dan in FIFA 14 en 15. Wel is het idd zo dat als auba eenmaal vrij is hij nogal snel is, maar irl is dat ook zo, denk aan Robben op het WK die Ramos even flink het nakijken gaf. Ik speel meestal 433-2 of 433-4. Snelle buitenspelers vind ik een must. De spits hoeft wat mij betreft geen snelheidsmonster te zijn. Kracht en passing vind ik dan veel belangrijker.
Varane kon Aubameyang anders prima bijhouden toen Dortmund een tijdje terug thuis speelde tegen Real: https://gfycat.com/AdoredInfatuatedBabirusa

offtopic:
Bean let je even op dat niet alles wat ik over Aubameyang zeg positief is :P hehe

Passing is voor een spits ook niet super belangrijk. Dit speelt pas wanneer je een CF gaat gebruiken die naast scoren ook nog de bal moet kunnen rondspelen naar andere spelers in het team.
Verwijderd schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 14:04:

Benzema is ook niet de snelste natuurlijk. Wat belangrijk is is dat je de verdediger van je af schud en dat gaat bij sterke verdedigers soms moeizaam omdat je ze met L2 niet van je af kunt schudden ook al time je het goed.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 14:42:
[...]

Varane kon Aubameyang anders prima bijhouden toen Dortmund een tijdje terug thuis speelde tegen Real: https://gfycat.com/AdoredInfatuatedBabirusa
The playerstats in FUT kloppen al jaren niet. Ieder jaar komen er statistieken uit van de BPL van wie het snelst is. Volgens mij zat Sissoko daartussen vorig jaar (was 2015 but still). Dat zou betekenen dat hij veel meer pace zou moeten hebben dan nu in FUT.
http://www.chroniclelive....s-premier-leagues-8407294

Dus dat Varane in het echt Aubameyang kan bijhouden of zelfs sneller is in het eggie staat even los van het feit of pace nu wel of niet belangrijk is ingame :)

Feit is dat Aubameyang 96 pace heeft en Varane bij lange na niet. Doe een shadow op Varane en met 10chem zou hij dan hij max op 89 pace uit komen. Dus dan zal Auba (zonder bal) nog steeds sneller moeten zijn. Wanneer Auba met bal loopt komen er hele andere factoren bij kijken (dribbling) en zit er een dikke kans in dat Varane hem makkelijk bij houdt.

Voor het eerst in jaren heb ik het gevoel dat EA het eindelijk een keer goed heeft met de pace.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riemer
Passing is voor een spits ook niet super belangrijk. Dit speelt pas wanneer je een CF gaat gebruiken die naast scoren ook nog de bal moet kunnen rondspelen naar andere spelers in het team.

Dat is dan jouw mening; Ik vind passing voor een spits wel belangrijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-07 14:26
[...]

Mijn team is nu dit:
[afbeelding]

De workrates zijn erg belangrijk en ik ben hier echt bij toeval op gekomen. Ik had eerst een BPL team (met exact dezelfde workrates als dit team) en dat liep zo lekker. Ik was alleen niet zo fan van Vardy en Sturridge.
Dus ik maak een team met Aubameyang en Griezmann. Precies dezelfde spelerinstructies en dezelfde custom maar niks wou meer. Dus ik zou bijna weer switchen van opstelling. Toen maakte ik dat "goedkope" BPL team weer en ineens liep het weer.

Ik ben toen op zoek gegaan naar dezelfde workrates maar dan met betere spelers en kwam tot dit team.
Voor degene die denkt: Waarom geen Di Maria? Die zit op de bank. Speelt echt verschrikkelijk op RM waarbij Lucas en Gaitan veel meer in het spel voor komen.

Belangrijkste element in dit team is de High/High striker met een CDM type achter zich (Medium/High). Zit je achter deze High/High een High/Medium dan lopen ze elkaar in de weg. Een andere High/High verstoort de loopacties van de spits waardoor Lacazette in dit geval niet uit de middencirkel komt.

De spelersinstructies zijn als volgt:
  • ST's: Get in behind, stay central, press backline
  • LM+RM: Get in behind
  • LCM: Get forward
  • RCM: Stay back while attacking
  • LB+RB: Stay back while attacking
Ik gebruik de custom tactic van Atletico Madrid als basis en tweak deze na een aantal potjes totdat het lekker loopt. Zo was het eerste wat ik aangepast heb de Width in de custom tactic. Ik denk dat deze nu zo rond de 30/35 zit. Maar daar moet je gewoon even mee omstoeien.
Pff naar dat High/Medium en High/High heb ik echt nog nooit gekeken. Zou ook niet weten wat dit allemaal inhoud.

Momenteel speel ik met dit elftal maar heb hier echt nog niks mee gewonnen: http://www.futbin.com/17/squad/139056

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 15:01:
[...]

The playerstats in FUT kloppen al jaren niet. Ieder jaar komen er statistieken uit van de BPL van wie het snelst is. Volgens mij zat Sissoko daartussen vorig jaar (was 2015 but still). Dat zou betekenen dat hij veel meer pace zou moeten hebben dan nu in FUT.

Dus dat Varane in het echt Aubameyang kan bijhouden of zelfs sneller is in het eggie staat even los van het feit of pace nu wel of niet belangrijk is ingame :)

Feit is dat Aubameyang 96 pace heeft en Varane bij lange na niet. Doe een shadow op Varane en met 10chem zou hij dan hij max op 89 pace uit komen. Dus dan zal Auba (zonder bal) nog steeds sneller moeten zijn. Wanneer Auba met bal loopt komen er hele andere factoren bij kijken (dribbling) en zit er een dikke kans in dat Varane hem makkelijk bij houdt.

Voor het eerst in jaren heb ik het gevoel dat EA het eindelijk een keer goed heeft met de pace.
Idd, het pace is veel beter te "counteren" dan voorheen, er zijn een aantal spitsen waarmee ik nog steeds moeite heb maar dat lijkt voornamelijk door "Tries to beat defensive line" te komen waardoor een spits opeens ook echt weg is.

Het is ook veel lastiger om te ontsnappen van een verdediger, omdat deze altijd nog zijn lichaam er in kan zetten, hoewel er op het veld een groot verschil is tussen simpelweg de bal afschermen en het afschermen van de looplijn zoals vaak in FUT :x

Het wegdraaien van verdediger lijkt overigens ook lastiger dan in FUT16, nou ja niet lastiger maar een verdediger lijkt zich veel sneller weer te herstellen waardoor je schot/pas alsnog geblocked word.

@hierboven, passing idd belangrijk voor een spits, behalve short-passing rondom de 16 heeft ook curve zeker invloed op je schoten.

@riemer
Leuk team, in de demo kon ik heerlijk spelen met 4231 en persoonlijk is dit een van mijn favoriete formaties omdat het mijn voorkeur heeft vanuit een defensieve organisatie te spelen. In de demo lukte dit ook erg goed, maar in FUT kan ik er helemaal niets mee en speel ik vooral aanvallend niets klaar waardoor ik steeds minimaal verlies. Probeer eens een 433x/4321 met dit team.

[ Voor 12% gewijzigd door Bossie op 17-10-2016 15:25 ]

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fruitsla2800
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 15:14

fruitsla2800

PSN : Fruitsla379

Iemand een idee wat er mis is met FUT op ps4 ? Kan geen draft spelen , punten van seizoenen worden niet toegevoegd etc .. Terugbelverzoekje aangevraagd bij EA. Deze kon me alleen vertellen dat meerdere mensen hier last van zouden hebben maar dat ze nog geen idee hebben wat er mis is. Man man

PSN : Fruitsla379

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 15:01:
[...]

Volgens mij is Bellerin de snelste speler uit de PL (sneller dan Walcott).Het is natuurlijk ook hoe graag een speler die dag voor de bal wil gaan.

Speed dribbler is volgens mij ook een trait waar je op moet letten wanneer je voor snelheid wil gaan. Pace zit inderdaad wel goed dit jaar en anders heb je zoals je zelf al zegt nog chemistry boosts om zelfs een goedkope speler goed te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 15:45:
[...]

Volgens mij is Bellerin de snelste speler uit de PL (sneller dan Walcott).Het is natuurlijk ook hoe graag een speler die dag voor de bal wil gaan.

Speed dribbler is volgens mij ook een trait waar je op moet letten wanneer je voor snelheid wil gaan. Pace zit inderdaad wel goed dit jaar en anders heb je zoals je zelf al zegt nog chemistry boosts om zelfs een goedkope speler goed te maken.
Ja die link laat de snelste zien tot van seizoen 2014/2015. Maar tot op heden van dit seizoen zijn dit de 10 snelsten in de BPL (Bellerin 10de, Shane Long 1ste):
http://sport360.com/galle...e-2016-17-premier-league#

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PetrCech_3
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 23-09-2024
Net gekwalificeerd voor de Weekend League. Wanneer begint hij exact Ned. tijd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PetrCech_3 schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 16:00:
Net gekwalificeerd voor de Weekend League. Wanneer begint hij exact Ned. tijd?
Vrijdag op zaterdag om 02:00 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 15:56:
[...]

Ja die link laat de snelste zien tot van seizoen 2014/2015. Maar tot op heden van dit seizoen zijn dit de 10 snelsten in de BPL (Bellerin 10de, Shane Long 1ste):
http://sport360.com/galle...e-2016-17-premier-league#
Twijfel sowieso aan de echtheid van al die clickbait sites.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 16:39:
[...]

Twijfel sowieso aan de echtheid van al die clickbait sites.
Ik twijfel eerder aan de research department van EA dan aan zulke sites ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 16:47:
[...]

Ik twijfel eerder aan de research department van EA dan aan zulke sites ;)
Dan zul je je ook echt wat beter moeten inlezen: http://fifa-talentscout.ea.com/TalentScout/index.aspx

Acties:
  • 0 Henk 'm!
klinkt een beetje overbodig, ze kunnen toch de officiële statistieken data minen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bossie schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 17:02:
[...]

klinkt een beetje overbodig, ze kunnen toch de officiële statistieken data minen ?
Dus ze zetten bij elke club even een systeem in waar elke speler in gedrukt wordt om zijn snelheid, reactievermogen te testen, daarnaast nog zijn on-field performance aangezien elke voetbal zonder druk wel een bal perfect kan spelen maar op het veld waar je ook te maken hebt met tegenstanders, krijg je een hele andere situatie.

Als je zo even op Futbin kijkt is de laatst toegevoegde speler #15181 en dan heb je dus nog de spelers die niet in FUT zitten. Het is totaal niet realistisch om laten we zeggen >100.000 elke maand te gaan testen of ze beter/slechter zijn geworden. Naast dat het voor de clubs niet uit kan is het financieel ook een dure grap voor kleine afwijkingen. Dat een speler een enkele keer sneller is zegt niks over zijn stats in Fifa (dit kan per dag veranderen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
Wat is een redelijk bpl spits? die niet meer dan 100k is op dit moment.Ik wil dit jaar wat meer met bpl spelers spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas18GT
  • Laatst online: 08-09 14:00
llovesoccerx7 schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 17:49:
Wat is een redelijk bpl spits? die niet meer dan 100k is op dit moment.Ik wil dit jaar wat meer met bpl spelers spelen
Ligt er een beetje aan wat voor type je wilt. Persoonlijk vind ik Vardy (en Sturridge in mindere mate) wel fijn. Maar ik speel dan ook graag met snelheid voorin :)

Voor kracht heb je Diego Costa en allrounders moet je denken aan Kane of lukaku.

[ Voor 10% gewijzigd door Thomas18GT op 17-10-2016 18:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Thomas18GT schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 18:03:
[...]

Ligt er een beetje aan wat voor type je wilt. Persoonlijk vind ik Vardy (en Sturridge in mindere mate) wel fijn. Maar ik speel dan ook graag met snelheid voorin :)

Voor kracht heb je Diego Costa en allrounders moet je denken aan Kane of lukaku.
Costa is idd wel fijn

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PetrCech_3
Zijn er nog meer mensen met de SBC -> MLS (Giovinco) bezig? My god, wat een prijzen... Ik sla er soms echt stijl van achterover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 17:12:
[...]

Dus ze zetten bij elke club even een systeem in waar elke speler in gedrukt wordt om zijn snelheid, reactievermogen te testen, daarnaast nog zijn on-field performance aangezien elke voetbal zonder druk wel een bal perfect kan spelen maar op het veld waar je ook te maken hebt met tegenstanders, krijg je een hele andere situatie.

Als je zo even op Futbin kijkt is de laatst toegevoegde speler #15181 en dan heb je dus nog de spelers die niet in FUT zitten. Het is totaal niet realistisch om laten we zeggen >100.000 elke maand te gaan testen of ze beter/slechter zijn geworden. Naast dat het voor de clubs niet uit kan is het financieel ook een dure grap voor kleine afwijkingen. Dat een speler een enkele keer sneller is zegt niks over zijn stats in Fifa (dit kan per dag veranderen).
Dat hoeft toch juist ook niet, er zijn genoeg websites vol met voetbal statistieken voor alle competities, inclusief de gegevens van de competities en clubs door middel van samenwerkingsverbanden zelf.

Op basis van die gegevens zou je dus je speler stats bijvoorbeeld kunnen halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bossie schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 18:50:
[...]

Dat hoeft toch juist ook niet, er zijn genoeg websites vol met voetbal statistieken voor alle competities, inclusief de gegevens van de competities en clubs door middel van samenwerkingsverbanden zelf.

Op basis van die gegevens zou je dus je speler stats bijvoorbeeld kunnen halen.
En hoe komen ze aan die informatie? Door vrijwilligers die op de tribune zitten/analyseren. Er is op Tweakers wel iemand die scout is geweest en gegevens aan EA overhandigde. Kan zijn naam zo niet meer onder de nieuwsberichten terug vinden maar daarin stond dat hij een kleine vergoeding van EA kreeg waardoor hij niet elke wedstrijd kon bijwonen. Het is sowieso allemaal schatten hoe goed een speler is. Clubs zelf zullen natuurlijk allemaal zeggen dat ze de volgende Ronaldo/Messi in huis hebben gehaald die absoluut een 99 rating kaart moet hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-08 23:21
Ik heb dit jaar FUT doordat ik ziek was nog niet aangeraakt, alleen mijn wekelijkse 2 pakjes opengemaakt. Net Lukaku eruit gehaald, tof!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PetrCech_3 schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 18:48:
Zijn er nog meer mensen met de SBC -> MLS (Giovinco) bezig? My god, wat een prijzen... Ik sla er soms echt stijl van achterover.
Gewoon niet aan beginnen. Hij is het niet waard. Normale speelt wel grappig, lekker wendbaar. Maar lijkt verder wel een dwergkabouter :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PetrCech_3
Bean77 schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 19:24:
[...]

Gewoon niet aan beginnen. Hij is het niet waard. Normale speelt wel grappig, lekker wendbaar. Maar lijkt verder wel een dwergkabouter :P
Speel nu al een pot of 20 met de normale Gio (Heb mijn squad hier wel eens gepost). Hij is echt een beest. Retesnel en een super dribbel. Hij mag de 16 niet in, en dat werkt perfect!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PetrCech_3 schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 19:26:
[...]

Speel nu al een pot of 20 met de normale Gio (Heb mijn squad hier wel eens gepost). Hij is echt een beest. Retesnel en een super dribbel. Hij mag de 16 niet in, en dat werkt perfect!
Jup en draait heerlijk weg bij de grote reuzen die hem moeten verdedigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PetrCech_3
Bean77 schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 19:28:
[...]

Jup en draait heerlijk weg bij de grote reuzen die hem moeten verdedigen.
De CB's komt hij bij mij weinig tegen hoor ;). Daar staat Balotelli voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bean77 schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 19:24:
[...]

Ik heb er wel aan gedacht, als false 9 / spits in mijn Calcio A team tussen Marchisio, Insigne en Candreva.
Uiteindelijk voor Dybala gegaan, maar die was op moment goedkoper dan nu en gaf meer opties qua spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-12-2024

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

llovesoccerx7 schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 17:49:
Ik speel met Martial (30k) op 7 chem als spits. Echt een aanrader!

Lukaku (40k) is ook echt een beest met jager chem style. Die beukt iedereen aan de kant.

Speel met deze combo tot ik Zlatan kan betalen :)

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!
GandalfTheGrey schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 19:34:
[...]

Ik speel met Martial (30k) op 7 chem als spits. Echt een aanrader!

Lukaku (40k) is ook echt een beest met jager chem style. Die beukt iedereen aan de kant.

Speel met deze combo tot ik Zlatan kan betalen :)
Aangezien pace niet meer zo'n issue is moet Zlatan echt de baas zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bean77 schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 19:50:
[...]

Aangezien pace niet meer zo'n issue is moet Zlatan echt de baas zijn.
Yep, heb erg veel potjes met ManU gespeeld in demo.
Gelukkig maar 550k op dit moment, niet stiekem Aguero ernaast en Pogba erachter doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie in Zlatan een perfecte CAM om eerlijk te zijn, maar als lone striker ook niet verkeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 19:56:
[...]

Yep, heb erg veel potjes met ManU gespeeld in demo.
Gelukkig maar 550k op dit moment, niet stiekem Aguero ernaast en Pogba erachter doen.
Verleidelijk om hem te halen. Maar na de crash zal hij hopelijk wel een paar ton minder waard zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
  • Registratie: Februari 2010
  • Nu online
Had vorig jaar ook Zlatan daar was die al fijn ondanks pace toen meer belangrijk was. Hij houd met zijn body alles weg en kan ook heerlijk kappen en draaien om dan een kanon te lossen! Heel fijn naast een snelle spits die dan het ren werk doet haha.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• StaafM
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 03-12-2020
Veel pack-Luck laatste dagen! paar dagen terug Bale (+/- 600K) en zojuist Dybala (+/- 200K) uit een 25K pack.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
To easy schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 20:58:
Had vorig jaar ook Zlatan daar was die al fijn ondanks pace toen meer belangrijk was. Hij houd met zijn body alles weg en kan ook heerlijk kappen en draaien om dan een kanon te lossen! Heel fijn naast een snelle spits die dan het ren werk doet haha.
Ik had TOTS Ibra, dat was echt een beest. Gevoelsmatig hingen er 10 spelers aan zijn nek, maar bleef hij maar doorlopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PetrCech_3
StaafM schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 21:13:
Veel pack-Luck laatste dagen! paar dagen terug Bale (+/- 600K) en zojuist Dybala (+/- 200K) uit een 25K pack.
Jezus.... Wtf! Kom ik aan: Alli is mijn beste uit oneindig veel (nagenoeg alle SBC's gedaan) packs. Ziek hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoop echt dat die update een keer komt voor de consoles. 5 potjes gespeeld en 4 verloren omdat die corners en voorzetten niet te doen zijn als dat het enige is wat ze proberen :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutgertje
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21-08 10:13
De nieuwe SBC is behoorlijk kansloos. Prijs van 2750 coins, terwijl je 7 gouden spelers moet inruilen....

Age of Empires III - Definitive Edition

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 21:23:
Hoop echt dat die update een keer komt voor de consoles. 5 potjes gespeeld en 4 verloren omdat die corners en voorzetten niet te doen zijn als dat het enige is wat ze proberen :')
Waarom moet daarvoor een update komen? Dat is toch gewoon voetbal?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• StaafM
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 03-12-2020
PetrCech_3 schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 21:21:
[...]

Jezus.... Wtf! Kom ik aan: Alli is mijn beste uit oneindig veel (nagenoeg alle SBC's gedaan) packs. Ziek hoor!
SBC's niet meegeteld. Daar kreeg in een untradable iniesta uit :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PetrCech_3
StaafM schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 21:38:
[...]

SBC's niet meegeteld. Daar kreeg in een untradable iniesta uit :+
't leven is oneerlijk... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Troost je, je bent niet alleen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-09 21:22

lasharor

7 december 2004

Iemand wellicht feedback voor mijn team? Heb nog 60k muntjes dat ik in dit team wil stoppen. Maar weet niet zo goed wat ik het beste kan veranderen. Wil graag die Sidnei (doet het trouwens absoluut niet slecht) misschien nog verbeteren maar weet niet welke connectie ik dan het beste kan maken.

https://www.easports.com/...Id=gVvgwcoZnMm4W:FFA17PS4

Taison, Pato en die IF Giuliano zijn trouwens super. Giuliano is normaal een CAM dus merk dat die redelijk ver terug zakt. Is dan makkelijk combineren met hem en Taison omdat die alle twee redelijk snel zijn en dus weer makkelijk terug de aanval in kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas18GT
Ach laat die packs toch voor wat het is. Net weer over de 100k winst met Mané OTW. Een beetje logisch nadenken en de winst vliegt binnen met handelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bean77 schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 21:31:
[...]

Waarom moet daarvoor een update komen? Dat is toch gewoon voetbal?
Ik wil niet continue verliezen van die gelukszoekers die telkens het zelfde doen voor makkelijke doelpunten. Ik zit nu in 60 potjes al op meer dan 20 eigen doelpunten wat door een corner of voorzet is ontstaan, vandaar ook dat ik mij er behoorlijk aan vind te storen. Jij was hier de allergrootste "hater" van mensen die skills gebruikte omdat het te overpowered zijn, en nu ik mij er aan stoor is het opeens "gewoon voetbal" in plaats van een bug/glitch.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 22:29:
[...]

Ik wil niet continue verliezen van die gelukszoekers die telkens het zelfde doen voor makkelijke doelpunten. Ik zit nu in 60 potjes al op meer dan 20 eigen doelpunten wat door een corner of voorzet is ontstaan, vandaar ook dat ik mij er behoorlijk aan vind te storen. Jij was hier de allergrootste "hater" van mensen die skills gebruikte omdat het te overpowered zijn, en nu ik mij er aan stoor is het opeens "gewoon voetbal" in plaats van een bug/glitch.
Eerst klaag je over pace, over lag, nu klaag je over teveel voorzetten. Waar ga je morgen over klagen? Ondertussen "sla" je maar wat rond op het forum naar andere gebruikers. Laten we het vooral gezellig houden :)

Ik vind genoeg van EA bagger, en jij was een van de grootste spelers die zei dat ik niet teveel moest mopperen in de aanloop van fifa17. Vervolgens ben jij hier na de launch de grootste klager op het forum, net als bij fifa16. Leer te accepteren dat je tegenstander niet gaat voetballen zoals jij dat zou willen. Je tegenstander speelt om te winnen en gebruikt daarbij alles wat EA toelaat.

Als spelers ergens misbruik van maken adviseer ik je vooral om geduld te hebben. Aangezien gameplay erg hoog in het vaandel staat bij EA zullen ze ongetwijfeld snel met een patch komen :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thomas18GT
Verwijderd schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 22:29:
[...]

Doe gewoon normaal naar anderen toe

[ Voor 20% gewijzigd door Grotman op 18-10-2016 11:41 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Bean77 schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 22:40:
[...]

Eerst klaag je over pace, over lag, nu klaag je over teveel voorzetten. Waar ga je morgen over klagen? Ondertussen "sla" je maar wat rond op het forum naar andere gebruikers. Laten we het vooral gezellig houden :)

Ik vind genoeg van EA bagger, en jij was een van de grootste spelers die zei dat ik niet teveel moest mopperen in de aanloop van fifa17. Vervolgens ben jij hier na de launch de grootste klager op het forum, net als bij fifa16. Leer te accepteren dat je tegenstander niet gaat voetballen zoals jij dat zou willen. Je tegenstander speelt om te winnen en gebruikt daarbij alles wat EA toelaat.

Als spelers ergens misbruik van maken adviseer ik je vooral om geduld te hebben. Aangezien gameplay erg hoog in het vaandel staat bij EA zullen ze ongetwijfeld snel met een patch komen :+
Net vandaag nog gezegd dat pace prima was naar mijn mening maar dat terzijde. Ik snap dat elke tegenstander anders is maar het is gewoon een fout, dat elke tegenstander van mij het misbruikt is prima maar het komt mij de strot uit persoonlijk. Iedereen moet het spel spelen zoals hij/zij/het wil maar het is voor mij gewoon niet leuk zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
  • Registratie: Februari 2010
  • Nu online
Noooooo zie ik de packluck krijg ik tegelijktijdig een appje pakt een maat van mij die weer amper fifa speelt bergkamp uit zijn pakje..... aka 1.1 mil!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 22:50:
[...]

Net vandaag nog gezegd dat pace prima was naar mijn mening maar dat terzijde. Ik snap dat elke tegenstander anders is maar het is gewoon een fout, dat elke tegenstander van mij het misbruikt is prima maar het komt mij de strot uit persoonlijk. Iedereen moet het spel spelen zoals hij/zij/het wil maar het is voor mij gewoon niet leuk zo.
Ik ga er per definitie vanuit dat elke tegenstander het spel misbruikt om te winnen. Je wordt dan nooit teleurgesteld. Natuurlijk heb ik ook soms wel een dipje vanwege fail EA gameplay, maar je moet er niet in zo blijven hangen als je het toch niet kunt beïnvloeden. Anders raak je meer en meer gefrustreerder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 00:51

Turfschipper

Hup NAC

To be fair to Niels, die corners zit wel een glitch in. Kan filmpjes online zien hoe je die heel makkleijk scoort en waar je niks tegen kan doen.

Kort nemen, omdraaien, drie kwart voorzet en gaat over de keeper en de aanvaller wint bijna altijd het duel, dus goal.

Is gewoon een trucje wat een goal op levert. Dat gaan ze wel fixen hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Turfschipper schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 00:04:
To be fair to Niels, die corners zit wel een glitch in. Kan filmpjes online zien hoe je die heel makkleijk scoort en waar je niks tegen kan doen.

Kort nemen, omdraaien, drie kwart voorzet en gaat over de keeper en de aanvaller wint bijna altijd het duel, dus goal.

Is gewoon een trucje wat een goal op levert. Dat gaan ze wel fixen hoor.
Zitten wel meer glitches in het spel dan alleen de corner glitch. Toen ik erover begon voor de release was het pek met veren, maar grappig dat nu dezelfde mensen klagen over die glitch.

Los van de corner glitch, het is altijd zo geweest dat de spelers die het beste (mis)bruik maken van de fail gameplay van EA erg ver gaat komen. Misschien dat mylife4utd meer kan vertellen of we meer geduld moeten hebben of dat EA de gameplay niet meer gaat aanpakken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 00:51

Turfschipper

Hup NAC

Ik kwam dat toevallig tegen op youtube. Maar zie er ook veel mensen gebruik van maken, zoals bv die Krasli (of zo).

Goed ventje en goede speler hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
Kan je met een FUT team tegen een kameraad spelen en als het gelijk wordt met penalties doen? Want altijd dat puntje is ook zo saai na een gelijke stand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Turfschipper schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 00:43:
Ik kwam dat toevallig tegen op youtube. Maar zie er ook veel mensen gebruik van maken, zoals bv die Krasli (of zo).

Goed ventje en goede speler hoor.
Had zelf laatst ook een filmpje gepost dat het werkt. Voor Krasi er mee aan kwam zetten.

Het probleem zit hem nu dat longshots als het al geen goal is dat de keeper hem over de lijn tikt waardoor ze opnieuw die corner onzin kunnen doen. Ik schiet zelf liever gewoon in de 16 op doel waardoor ik minder corners krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Bean77 schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 22:59:
[...]

Ik ga er per definitie vanuit dat elke tegenstander het spel misbruikt om te winnen. Je wordt dan nooit teleurgesteld. Natuurlijk heb ik ook soms wel een dipje vanwege fail EA gameplay, maar je moet er niet in zo blijven hangen als je het toch niet kunt beïnvloeden. Anders raak je meer en meer gefrustreerder.
Mijn dipje duurt al sinds de launch. Heb letterlijk maar een potje of 4 gewonnen en sta op het punt te degraderen uit divisie 9 :+ :+ :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

servival7 schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 08:45:
[...]

Mijn dipje duurt al sinds de launch. Heb letterlijk maar een potje of 4 gewonnen en sta op het punt te degraderen uit divisie 9 :+ :+ :+
Gisteren gedegradeerd naar divisie 8. Laatste wedstrijden om in divisie 7 te blijven in de 90e minuut compleet verpest door naar de paal of de handen van de keeper te schieten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Verwijderd schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 08:50:
[...]

Gisteren gedegradeerd naar divisie 8. Laatste wedstrijden om in divisie 7 te blijven in de 90e minuut compleet verpest door naar de paal of de handen van de keeper te schieten :+
Mijn team is volgens mij best aardig maar kom maar niet door de verdediging van de tegenstander heen. Terwijl mijn verdediging 1 grote gatenkaas is.

Hoop dat het straks met Robben erbij beter gaat. http://www.futbin.com/17/squad/139056

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas18GT
servival7 schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 08:52:
[...]

Mijn team is volgens mij best aardig maar kom maar niet door de verdediging van de tegenstander heen. Terwijl mijn verdediging 1 grote gatenkaas is.

Hoop dat het straks met Robben erbij beter gaat. http://www.futbin.com/17/squad/139056
Probeer eens 433(4) zou ik zeggen..
Dembele en Kono staan veel te ver naar achteren om aanvallend gevaarlijk te worden wat mij betreft.
Robben gaat dat ook aanvallend niet redden zo met zijn stamina, als hij telkens van zo ver moet komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• servival7
Thomas18GT schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 08:54:
[...]

Probeer eens 433(4) zou ik zeggen..
Dembele en Kono staan veel te ver naar achteren om aanvallend gevaarlijk te worden wat mij betreft.
Robben gaat dat ook aanvallend niet redden zo met zijn stamina, als hij telkens van zo ver moet komen.
vanavond maar eens proberen. Dank voor de tip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

servival7 schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 08:52:
[...]

Je kunt misschien beter nog even wachten tot ze het blessure gebeuren gefixt hebben. Las op Reddit al wel dat injury prone redelijk ernstig is op dit moment en dat Robben elke 4 wedstrijden wel een keer geblesseerd raakte.

Mijn eerste team is ook niet slecht maar het is soms gewoon niet te doen :')

Afbeeldingslocatie: https://i.gyazo.com/6b41e044887f5cad0eca10251aefc1a7.png
Alex Sandro nog op de bank ivm een blessure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Verwijderd schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 08:57:
[...]

Je kunt misschien beter nog even wachten tot ze het blessure gebeuren gefixt hebben. Las op Reddit al wel dat injury prone redelijk ernstig is op dit moment en dat Robben elke 4 wedstrijden wel een keer geblesseerd raakte.

[afbeelding]
cuadrado was jij niet zo'n fan van toch. Of is dat met FUT 17 veranderd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
  • Laatst online: 16:57
[...]

[afbeelding]
Candreva voor Cuadrado? Perin op doel? Radu als linksback (slomer, maar verdedigend beter).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte,89
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 18-08 16:30

Jelte,89

Woodworking

[...]

Las op Reddit al wel dat injury prone redelijk ernstig is op dit moment en dat Robben elke 4 wedstrijden wel een keer geblesseerd raakte.
Dat heet dan weer realisme! :+

Revive the guild!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

chengbondkwok schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 09:00:
[...]

Candreva voor Cuadrado? Perin op doel? Radu als linksback (slomer, maar verdedigend beter).
Cuadrado voldoet prima naar mijn mening. Ook met zijn rechterbeen aangezien ik hem in een smalle formatie gebruik loopt hij altijd wel prima voor een schot op doel. Heb El Shaarawy nog voor aan de linker kant maar die was ook geblesseerd :') Middenveld wil ik later gaan upgraden maar ik ga geen +50k per speler betalen op dit moment om Pjanic, Marchisio e.d. te halen.
servival7 schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 08:59:
[...]

cuadrado was jij niet zo'n fan van toch. Of is dat met FUT 17 veranderd?
  1. Meest irritante speler om tegen te krijgen. Ook dit jaar
  2. Nog steeds nachtmerries dankzij Jordi die hem als RB gebruikt :+
Jelte,89 schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 09:07:
[...]

Dat heet dan weer realisme! :+
Toch nog iets realistisch. Ook elke personen met een Ajax badge hebben te veel geluk, wat ook realistisch is haha :+

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 18-10-2016 09:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garrow
  • Laatst online: 11-09 08:03

garrow

PSN: Garrow1978

Vandaag geen small gift in de companion app, meer mensen?
Hier helaas ook geen geluk met openen packs, dus maar 5K coins.
Kan m'n draai nog niet vinden in deze Fifa maar 10 wins 10 gelijk en 56 verloren, dus ook weer gedegradeerd naar divisie 10.
1. Teveel corners tegen, terwijl het kunstje mij niet zo vaak lukt als de tegenstander.
2.. Long shots krijg ik niet onder controlen, was in 16 nog een leuke/makkelijke manier om te scoren.
3. Niet genoeg spelers voor de goal tijdens counters. (zal wel aan speelwijze/ settings liggen)
4. M'n verdediging is soms een gatenkaas.

Zo dat lucht op :)

[ Voor 0% gewijzigd door garrow op 18-10-2016 09:23 . Reden: Typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Moet ik misschien toch maar eens een Ajax badge instellen.

Alhoewel een Feyenoord badge na die 1-2 tegen NEC misschien beter werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

garrow schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 09:18:
Kan m'n draai nog niet vinden in deze Fifa maar 10 wins 10 gelijk en 56 verloren, dus ook weer gedegradeerd naar divisie 10.
1. Teveel corners tegen, terwijl het kunstje mij niet zo vaak lukt als de tegenstander.
2.. Long shots krijg ik niet onder controlen, was in 16 nog een leuke/makkelijke manier om te scoren.
3. Niet genoeg spelers voor de goal tijdens counters. (zal wel aan speelwijze/ settings liggen)

Die companion gifts zijn niet meer ;)

Er zijn trouwens menig posts op Reddit over dit alles:
https://www.reddit.com/r/.../?st=iuf57an3&sh=080a3774
servival7 schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 09:18:
Moet ik misschien toch maar eens een Ajax badge instellen.

Alhoewel een Feyenoord badge na die 1-2 tegen NEC misschien beter werkt.
MyUtd4Life triggered.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 10:37
Verwijderd schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 09:10:
[...]

Toch nog iets realistisch. Ook elke personen met een Ajax badge hebben te veel geluk, wat ook realistisch is haha :+
Volgens mij was er afgelopen weekend maar 1 ploeg met een flinke lading geluk... :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dutchgio schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 09:32:
[...]

Volgens mij was er afgelopen weekend maar 1 ploeg met een flinke lading geluk... :Y)
Feyenoord en Zwolle maar volgens mij zitten we in het verkeerde topic :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

garrow schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 09:18:

Das niet zo'n heel best record vriend.
Welk team heb je, want dit doet zeer om te lezen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garrow
  • Laatst online: 11-09 08:03

garrow

PSN: Garrow1978

Verwijderd schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 10:05:
[...]

Das niet zo'n heel best record vriend.
Welk team heb je, want dit doet zeer om te lezen :)
Mijn team nr 1:
http://www.futhead.com/17/squads/1374450/
Gabi speelt heerlijk.
Wingers zijn niet verkeerd, alleen is bij Pedro de pijp in de 2de helft leeg als ik iets teveel druk.
Spitsen mochten iets sneller zijn.

heb van m'n 2de squad geen futhead voorbeeld nu, maar zelfde opstelling en dan meer frans. met 2 CVM i.p.v CM

[ Voor 33% gewijzigd door garrow op 18-10-2016 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riemer
garrow schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 10:25:
[...]

Mijn team nr 1:
http://www.futhead.com/17/squads/1374450/
Gabi speelt heerlijk.
Wingers zijn niet verkeerd, alleen is bij Pedro de pijp in de 2de helft leeg als ik iets teveel druk.
Spitsen mochten iets sneller zijn.

heb van m'n 2de squad geen futhead voorbeeld nu, maar zelfde opstelling en dan meer frans. met 2 CVM i.p.v CM
Als je zoveel wedstrijden verliest is het wellicht een idee om eens van opstelling te switchen? Heb je al eens 4231-2 geprobeerd? Je speelt dan met 2 cdm's en dat is behoorlijk verdedigend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wauzer
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 03-04 17:37
Met welke spelers wordt er nu dikke winst gemaakt op de Xbone?

PSN: Wauzer010

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommiboy96
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 17-05-2024
wauzer schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 10:34:
Met welke spelers wordt er nu dikke winst gemaakt op de Xbone?
Niemand gaat je natuurlijk zijn goudmijn vertellen maar probeer te focussen op spelers die in het totw komen of in squad building challenges. Zo kon je afgelopen week wel weten dat je man u en liverpool spelers moest kopen aangezien dit wel een marquee matchup zou worden en deze spelers dus stijgen.

Psn: stone-face-lock

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wauzer
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 03-04 17:37
tommiboy96 schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 10:39:
[...]

Niemand gaat je natuurlijk zijn goudmijn vertellen maar probeer te focussen op spelers die in het totw komen of in squad building challenges. Zo kon je afgelopen week wel weten dat je man u en liverpool spelers moest kopen aangezien dit wel een marquee matchup zou worden en deze spelers dus stijgen.
Thnx!
Maar denk je echt dat die paar tweakeraars de transfermarkt waar 100.000en op zitten gaan beinvloeden als ze hier vertellen wat hun goudmijntjes zijn? je zou elkaar elkaar juist rijker maken door samen te werken.

PSN: Wauzer010

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Riemer schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 10:31:
[...]

Als je zoveel wedstrijden verliest is het wellicht een idee om eens van opstelling te switchen? Heb je al eens 4231-2 geprobeerd? Je speelt dan met 2 cdm's en dat is behoorlijk verdedigend.
De 4231-2 is volgens mij echt super goed dit jaar. Daarnaast moet je als je LM's en RM's gebruikt rekening houden dat ze ondanks instructies vaker achter blijven. Hierdoor zullen ze ook verdedigende taken op zich nemen en als je dan zwakke spelers hebt dan worden deze zo aan de kant gebeurd. Spelers als Sissoko, Bale (klein beetje te duur), Shaqiri, Bolasie zijn geschikt voor zoiets omdat ze naast snelheid ook sterk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riemer
Verwijderd schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 10:43:
[...]

De 4231-2 is volgens mij echt super goed dit jaar. Daarnaast moet je als je LM's en RM's gebruikt rekening houden dat ze ondanks instructies vaker achter blijven. Hierdoor zullen ze ook verdedigende taken op zich nemen en als je dan zwakke spelers hebt dan worden deze zo aan de kant gebeurd. Spelers als Sissoko, Bale (klein beetje te duur), Shaqiri, Bolasie zijn geschikt voor zoiets omdat ze naast snelheid ook sterk zijn.
Ik denk dat het nu een sterke formatie is door de 2 cdm's en het feit dat het zo lastig switchen is tussen spelers. Je hebt nu altijd 2 middenvelders die diep terugzakken vlak voor je eigen 16 meter gebied waardoor het daar nogal druk wordt. Daarnaast zoals jij al zegt vallen de buitenspelers ook diep terug en heb je dus bijna 8 verdedigers. Ik speel zelf niet veel met deze formatie maar als je veel doelpunten tegen krijgt lijkt het een goede oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Riemer schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 10:51:
[...]

Ik denk dat het nu een sterke formatie is door de 2 cdm's en het feit dat het zo lastig switchen is tussen spelers. Je hebt nu altijd 2 middenvelders die diep terugzakken vlak voor je eigen 16 meter gebied waardoor het daar nogal druk wordt. Daarnaast zoals jij al zegt vallen de buitenspelers ook diep terug en heb je dus bijna 8 verdedigers. Ik speel zelf niet veel met deze formatie maar als je veel doelpunten tegen krijgt lijkt het een goede oplossing.
Ga het vanavond even proberen om na een 1-0 voorsprong te wisselen naar deze formatie en dan kijken of het makkelijker gaat. Volgens mij speelt o.a. Huge Gorilla met deze formatie als hij voor staat en zag volgens mij ook wat andere Pro Fifa spelers die switchen naar deze formatie dus het zal vast wel iets speciaals hebben.
wauzer schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 10:41:
[...]

Thnx!
Maar denk je echt dat die paar tweakeraars de transfermarkt waar 100.000en op zitten gaan beinvloeden als ze hier vertellen wat hun goudmijntjes zijn? je zou elkaar elkaar juist rijker maken door samen te werken.
Kijk naar toekomstige SBCs. Hier kun je op in spelen. Vanavond zal een nieuwe komen waar o.a. de Klassieker een rol in gaat spelen ;)
Pagina: 1 ... 24 ... 190 Laatste

Let op:
Let op: handelen in coins is door EA niet toegestaan. Het is dan ook niet toegestaan dit in dit topic te bespreken.