Verwijderd schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 15:01:
[...]
The playerstats in FUT kloppen al jaren niet. Ieder jaar komen er statistieken uit van de BPL van wie het snelst is. Volgens mij zat Sissoko daartussen vorig jaar (was 2015 but still). Dat zou betekenen dat hij veel meer pace zou moeten hebben dan nu in FUT.
http://www.chroniclelive....s-premier-leagues-8407294
Dus dat Varane in het echt Aubameyang kan bijhouden of zelfs sneller is in het eggie staat even los van het feit of pace nu wel of niet belangrijk is ingame
Feit is dat Aubameyang 96 pace heeft en Varane bij lange na niet. Doe een shadow op Varane en met 10chem zou hij dan hij max op 89 pace uit komen. Dus dan zal Auba (zonder bal) nog steeds sneller moeten zijn. Wanneer Auba met bal loopt komen er hele andere factoren bij kijken (dribbling) en zit er een dikke kans in dat Varane hem makkelijk bij houdt.
Voor het eerst in jaren heb ik het gevoel dat EA het eindelijk een keer goed heeft met de pace.
Idd, het pace is veel beter te "counteren" dan voorheen, er zijn een aantal spitsen waarmee ik nog steeds moeite heb maar dat lijkt voornamelijk door "Tries to beat defensive line" te komen waardoor een spits opeens ook echt weg is.
Het is ook veel lastiger om te ontsnappen van een verdediger, omdat deze altijd nog zijn lichaam er in kan zetten, hoewel er op het veld een groot verschil is tussen simpelweg de bal afschermen en het afschermen van de looplijn zoals vaak in FUT :x
Het wegdraaien van verdediger lijkt overigens ook lastiger dan in FUT16, nou ja niet lastiger maar een verdediger lijkt zich veel sneller weer te herstellen waardoor je schot/pas alsnog geblocked word.
@hierboven, passing idd belangrijk voor een spits, behalve short-passing rondom de 16 heeft ook curve zeker invloed op je schoten.
@riemer
Leuk team, in de demo kon ik heerlijk spelen met 4231 en persoonlijk is dit een van mijn favoriete formaties omdat het mijn voorkeur heeft vanuit een defensieve organisatie te spelen. In de demo lukte dit ook erg goed, maar in FUT kan ik er helemaal niets mee en speel ik vooral aanvallend niets klaar waardoor ik steeds minimaal verlies. Probeer eens een 433x/4321 met dit team.
[
Voor 12% gewijzigd door
Bossie op 17-10-2016 15:25
]
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919