Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08:35
Eindelijk een leuke speler uit een pakje na FUT Draft: Hâmsik.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 04-09 16:12
Zo speelde net tegen een vriend online seizoenen in fut. Lijkt of daar wel weer hele andere dingen gebeuren dan gewoon online fut. Heb in 3 potjes 8 omhalen gemaakt waarvan 3 goals. Dat gebeurt me normaal amper en helemaal niet zoveel goals eruit. Ook die vriend van mij vond dat sommige dingen anders aanvoelde en makkelijker waren ofzo! En werd dan ook 5-2 4-3 en 3-6 als uitslagen bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas18GT
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-09 14:00
To easy schreef op zaterdag 15 oktober 2016 @ 00:58:
Zo speelde net tegen een vriend online seizoenen in fut. Lijkt of daar wel weer hele andere dingen gebeuren dan gewoon online fut. Heb in 3 potjes 8 omhalen gemaakt waarvan 3 goals. Dat gebeurt me normaal amper en helemaal niet zoveel goals eruit. Ook die vriend van mij vond dat sommige dingen anders aanvoelde en makkelijker waren ofzo! En werd dan ook 5-2 4-3 en 3-6 als uitslagen bijvoorbeeld.
Dan kan je het niveau volgens mij zelf instellen of pakt hij wat je normaal hebt ingesteld. Het niveau van de ai dus (semi-pro, professioneel enz).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thomas18GT schreef op zaterdag 15 oktober 2016 @ 09:53:
[...]

Dan kan je het niveau volgens mij zelf instellen of pakt hij wat je normaal hebt ingesteld. Het niveau van de ai dus (semi-pro, professioneel enz).
Online seizoen in FUT staat er. Ingestelde AI mag hier niet mee te maken hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
O dat weet ik verder niet. We hebben niks veranderd waar wij wat van af weten. Maar was echt bizaar ook gewoon in alle potjes die we speelde. Was wel leuk opzich, maar als dit online gebeurt tegen een vreemde hou ik echt niet elk potje vol met zoveel spanning van alles haha!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Had iemand nog goede tips voor de weekend league?

Ik was nog even aan het schuiven met spelers en kwam op het volgende. Het Italiaanse gedeelte bevalt mij prima maar heeft iemand de Atletico spelers al onder handen genomen? Afgezien van Koke is het prima te betalen maar ik heb niet zi'n zin om onnodig geld uit te geven.
To easy schreef op zaterdag 15 oktober 2016 @ 11:15:
O dat weet ik verder niet. We hebben niks veranderd waar wij wat van af weten. Maar was echt bizaar ook gewoon in alle potjes die we speelde. Was wel leuk opzich, maar als dit online gebeurt tegen een vreemde hou ik echt niet elk potje vol met zoveel spanning van alles haha!
Tegen Jordi ook 2 absolute faal doelpunten tegen gekregen. Het enige verschil is dat mij dit ook tijdens normale seizoenen gebeurd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Salah in een pakje was erg prettig. Heb inmiddels 120k maar nog geen team. Zit steeds te draften en squad challenges te doen. Best lucratieve business. Alleen verlies ik continu in draft maar goed dat komt vast wel goed. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas18GT
Heerlijke wedstrijd Chelsea - Leicester gezien. Van tevoren 5 Kanté OTW gekocht en na de wedstrijd 25k gestegen. Toch een leuke 115k winst :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Thomas18GT schreef op zaterdag 15 oktober 2016 @ 15:57:
Heerlijke wedstrijd Chelsea - Leicester gezien. Van tevoren 5 Kanté OTW gekocht en na de wedstrijd 25k gestegen. Toch een leuke 115k winst :+
Dat zijn lekkere winsten. Afgelopen ook druk bezig met handelen en nu 875k op de bank. Druk bezig naar het miljoen.

[ Voor 19% gewijzigd door Bean77 op 15-10-2016 16:10 ]

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13-09 23:29
Echt, ik snap niet dat het kantoor van EA nog steeds niet is opgeblazen door iemand met een veel te kort lontje. Ik krijg soms al de neiging van dit klote spel. De EAids is echt gewoon verschrikkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StaafM
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 03-12-2020
wauw, Bale in een pack! <3 <3

En eergisteren in een untradable pack iniesta. Maar eens een mooi team bouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Terranova schreef op zaterdag 15 oktober 2016 @ 16:48:
Echt, ik snap niet dat het kantoor van EA nog steeds niet is opgeblazen door iemand met een veel te kort lontje. Ik krijg soms al de neiging van dit klote spel. De EAids is echt gewoon verschrikkelijk.
Eigen initiatief wordt gewaardeerd hier :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 15 oktober 2016 @ 18:01:
[...]

Eigen initiatief wordt gewaardeerd hier :+
En ik maar denken dat hier alleen maar geduld wordt gepredikt :+

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb Mandzukic IF gehaald als sterke spits naast doetje Dybala.
Iemand nog tips mbt 41212 (CMs), heb nu een paar potjes gedaan en ondanks veel balbezit speel ik niet gevaarlijk voorin. 4312 is ook optie :)

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thomas18GT
Bean77 schreef op zaterdag 15 oktober 2016 @ 16:09:
[...]

Dat zijn lekkere winsten. Afgelopen ook druk bezig met handelen en nu 875k op de bank. Druk bezig naar het miljoen.
Heerlijk, straks een mooi team van te maken :)

Hier nu 861k en Sanches OTW in m'n tijdelijke team. Maakt precies een miljoen *O*

Kanté ondertussen al 190k.. Had nog 100k winst kunnen pakken blijkbaar haha

[ Voor 9% gewijzigd door Thomas18GT op 15-10-2016 18:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambianz
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15:52
Zojuist voor atletico 15x carrasco opgekocht voor ongeveer 3600, blijkt ie nu een hattrick gemaakt te hebben.

Wat lijkt jullie slim? De wedstrijd is nog bezig, zal ik hem verkopen voor 5k? Dat is op dit moment de buy in.. Of wachten tot woensdag de totw komt of iets dergelijks?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Thomas18GT schreef op zaterdag 15 oktober 2016 @ 18:53:
[...]

Heerlijk, straks een mooi team van te maken :)

Hier nu 861k en Sanches OTW in m'n tijdelijke team. Maakt precies een miljoen *O*

Kanté ondertussen al 190k.. Had nog 100k winst kunnen pakken blijkbaar haha
impressive :)
ik heb momenteel 5k, maar mijn team staat vrijwel al, misschien later in het seizoen nog eens Higuain/Buffon :)

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ambianz
Ambianz schreef op zaterdag 15 oktober 2016 @ 19:49:
Zojuist voor atletico 15x carrasco opgekocht voor ongeveer 3600, blijkt ie nu een hattrick gemaakt te hebben.

Wat lijkt jullie slim? De wedstrijd is nog bezig, zal ik hem verkopen voor 5k? Dat is op dit moment de buy in.. Of wachten tot woensdag de totw komt of iets dergelijks?
quote mezelf maar even, prijs zit inmiddels al over de 7500 heen, nog maar even wachten dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fritske23
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 18-07 11:16

fritske23

Echte naam Rob

Ambianz schreef op zaterdag 15 oktober 2016 @ 19:56:
[...]

quote mezelf maar even, prijs zit inmiddels al over de 7500 heen, nog maar even wachten dus!
Op de PS4 hetzelfde gedaan. Aantal gekocht voor 7500. Staat nu op 16000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyUtd4Life
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17:13
Ik heb de mijne op PS4, die ik voor de release voor paar k gekocht heb, voor 17k verkocht. Hij presteerde toch al ondermaats, dus heerlijke winst. Ook vandaag een bronzen- en zilveren nobody verkocht voor veel coins omdat ze in SBCs gebruikt worden.

FIFA Benelux Administrator

Acties:
  • 0 Henk 'm!
POTM blijft overigens alleen voor de PL?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambianz
Bossie schreef op zaterdag 15 oktober 2016 @ 21:50:
Vind dat ook wel jammer inderdaad mocht dat zo blijven. Heb niet zoveel met de PL op fifa ondanks ik het op tv leuk vind om te kijken.

Zie liever zo'n POTM richting de serie A/Liga Santander komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bossie schreef op zaterdag 15 oktober 2016 @ 21:50:
Ze hebben een deal met de PL. Vandaar dat het alleen PL spelers zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Paarse Sterling is wel een baas hoor. Lekker op de brommer naar voren dribbelen om tegenstanders heen alsof ze er niet eens staan. Ik baalde een beetje van de packs waar niks uit kwam, maar Sterling alleen maakt het al waard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bean77 schreef op zaterdag 15 oktober 2016 @ 22:14:
Paarse Sterling is wel een baas hoor. Lekker op de brommer naar voren dribbelen om tegenstanders heen alsof ze er niet eens staan. Ik baalde een beetje van de packs waar niks uit kwam, maar Sterling alleen maakt het al waard :)
Son is ook op de brommer, dus binnenkort weer lekker veel pacey PL teams.
Kom ze momenteel nog niet zoveel tegen.

Had zojuist 5 uit 5, begint te draaien in 41212, Mandzukic is sterk in de 16 en Dybala krijgt daardoor veel meer ruimte :) Qua tegenstanders gezien, vermoed dat de betere spelers allemaal druk zijn met de weekend league.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambianz
Heb nog even een leuk hybrid team gemaakt:

http://www.futbin.com/17/squad/129387

Kost niet heel veel en nog genoeg mogelijkheden om te upgraden, denk aan buffon, chiellini/bonnuci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyUtd4Life
Eerlijk gezegd vind ik een hybrid niet geslaagd als niet 99 / 100 chemistry haalt. Daarnaast is deze ook wel erg duur hoor, want denk dat je met 200k veel meer waar voor je coins kan krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambianz
Team is 100 chemistry. Die squad builder van futbin is alleen wat buggy.

Verder zit er in pincipe alles in, met de zekerheid van 5 verdedigers als steunpilaar. Overigens kun je al 45k van de prijs afkrijgen door vardy te vervangen door morata.

Ben wel benieuwd naar een alternatief van je, hoef je niet zelf gemaakt te hebben maar gewoon benieuwd! Heb hiervoor met een 5212 Serie A team gespeeld maar de mogelijkheden voorin waren vrij beperkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyUtd4Life
Al je verdedigers hebben te weinig links, dus het lijkt me niet dat het aan Futbin ligt. Als ik snel een hybrid maak die in de buurt van die prijs kom zal ik gaan voor zoiets: http://www.futbin.com/17/squad/130036

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 10:37
Pique op RCV en je hebt al een hoop opgelost, moet je alleen nog een Spaanse/italiaanse PL verdediger centraal opstellen.
Dan is je enige optie Mori (Everton) geloof ik, dus lever je weer kwaliteit in. En dan is Koulibaly weer een vreemde eend in de bijt.
Al met al klopt die hybrid dus niet helemaal, tenzij je de mindere chemistry voor lief neemt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22-08 19:33
POTM Son is er nu betekent dat je sterling niet meer kan krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fritske23

fritske23

Echte naam Rob

llovesoccerx7 schreef op zondag 16 oktober 2016 @ 00:46:
POTM Son is er nu betekent dat je sterling niet meer kan krijgen?
Klopt, heb toevallig net Son binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambianz
Heb het team ingame gewoon staan met 100 chemistry dus dat zit gewoon goed. Kun je zelfs nog kaarten als rb -> rwb etc geven om te verhogen. Pique op 7 chem zal je mee moeten leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MyUtd4Life schreef op zondag 16 oktober 2016 @ 00:23:
Al je verdedigers hebben te weinig links, dus het lijkt me niet dat het aan Futbin ligt. Als ik snel een hybrid maak die in de buurt van die prijs kom zal ik gaan voor zoiets: http://www.futbin.com/17/squad/130036
http://www.futbin.com/17/squad/131229

Of gewoon 3 leagues, genoeg nationaliteiten en 82 rated. Moet wel voldoen aan de requirements voor de meeste weekend leagues. 60k is nog wel te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gieter90
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 14-03-2024
Heeft iemand een goed voorbeeld voor de 11 nationaliteiten squad voor de SBC Son? Net keihard nat gegaan door te veel te betalen voor een voorbeeld wat 99 Chem opleverde.. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gieter90 schreef op zondag 16 oktober 2016 @ 08:59:
Heeft iemand een goed voorbeeld voor de 11 nationaliteiten squad voor de SBC Son? Net keihard nat gegaan door te veel te betalen voor een voorbeeld wat 99 Chem opleverde.. :X
Of je gooit een extra speler die je uit packs hebt in dat team (als je dat hebt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fritske23

fritske23

Echte naam Rob

Ik heb de challenge van 11 nations gedaan met de TOTW van een keeper uit Ukraine. Die is maar 13.000.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er trouwens iemand die Courtois heeft? Kreeg hem net in een pakketje na een SBC maar zijn prijs is nogal matig voor de beste keeper van FUT 16 (mening). Wat te doen 8)7

Edit:
Al verkocht voor 69k :P

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 16-10-2016 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyramiden
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 14:10
Hoe bevalt de update op de PC jullie? Voor mij voelt het alsof ik een totaal anders spel aan het spelen ben... Het speelt heel erg veel fijner!

Net helaas wel weer iemand die park de bus speelde en een corner scoorde... Gelukkig kwam ik gelijk, maar het was wel erg fijn toen hij ragequitte toen een afvallende bal genadeloos in de korte hoek geschoten werd :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Eerste mijlpaal bereikt. En we gaan door :)

Afbeeldingslocatie: https://www.mupload.nl/img/3bwttuntyjbwj.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bean77 schreef op zondag 16 oktober 2016 @ 12:38:
Eerste mijlpaal bereikt. En we gaan door :)

[afbeelding]
En hoeveel geld uitgegeven naast het opofferen van veel te veel vrije tijd ? zit zelf dankzij Courtois op 700k maar vind het nog maar knap lastig om met spelers winst te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 16 oktober 2016 @ 12:41:
[...]

En hoeveel geld uitgegeven naast het opofferen van veel te veel vrije tijd ? zit zelf dankzij Courtois op 700k maar vind het nog maar knap lastig om met spelers winst te maken.
Vooral geluk gehad door in het begin gelijk goede spelers te halen/packen (vidal, pjanic, marchisio, nainggolan, renato sanches, chielini, bonnuci etc) die vervolgens qua prijs sky high gingen.
En teveel vrije tijd valt ook reuze mee. Kwestie van de juiste beleggingen kiezen en flinke marges.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thomas18GT
Verwijderd schreef op zondag 16 oktober 2016 @ 12:41:
[...]

Hoezo toch altijd dat negatieve ondertoontje Niels? Doen wat je leuk vind noem ik niet opofferen van tijd, het is gewoon vermaak. En met een beetje geluk en logisch verstand haal je dit makkelijk zonder er ook maar een euro aan uit te geven.

Hoeveel heb jij uitgegeven om aan die 700k te komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommiboy96
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 17-05-2024
Volgende week is het trouwens Feyenoord-Ajax. Dat wordt 90% zeker een marquee matchup dus ik zou wat van die spelers gaan hamsteren :)

Psn: stone-face-lock

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bean77 schreef op zondag 16 oktober 2016 @ 12:44:
[...]

Vooral geluk gehad door in het begin gelijk goede spelers te halen/packen (vidal, pjanic, marchisio, nainggolan, renato sanches, chielini, bonnuci etc) die vervolgens qua prijs sky high gingen.
En teveel vrije tijd valt ook reuze mee. Kwestie van de juiste beleggingen kiezen en flinke marges.
yep, de coin boosts maken het verdomd makkelijk om in de eerste week toe te slaan zolang je maar tijd hebt om deze op te branden. Daarnaast is de waarde van mijn team ook enorm gestegen na aanschaf (coins + team is ongeveer 800k).

Had zelf Higuain nog kunnen halen, maar ben toen voor OTW Pjanic gegaan. Ben benieuwd hoe dat zich verder gaat ontwikkelen maar op het veld heb ik geen spijt van deze keuze :).

Ben nu gewoon lekker relaxed aan het spelen, en laat mijn muntjes rustig opbouwen tot TOTS.

http://www.vi.nl/nieuws/d...p-blunder-buffon-weg-.htm
Een leuke Dybala upgrade is natuurlijk ook niet verkeerd, maar dan moet ik een lening bij Bean vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thomas18GT schreef op zondag 16 oktober 2016 @ 12:52:
[...]

Hoezo toch altijd dat negatieve ondertoontje Niels? Doen wat je leuk vind noem ik niet opofferen van tijd, het is gewoon vermaak. En met een beetje geluk en logisch verstand haal je dit makkelijk zonder er ook maar een euro aan uit te geven.

Hoeveel heb jij uitgegeven om aan die 700k te komen?
Hij gaf een keer aan dat hij redelijk wat uren bezig is geweest met het inslaan van team fitness kaarten wat hem 170k (correct me if I'm wrong) had opgeleverd. Ik heb 0 euro uitgegeven, puur gekeken waar de vraag van spelers lag en daardoor >500k verdient met daarnaast wat goede spelers in pakketjes. Ik ga mijn tips sowieso niet meer publiekelijk maken door mensen als jou. Ben er wel een beetje klaar mee met die BFF reacties.

P.s. Reageer alsjeblieft niet op mij als je weer een reactie wil uitlokken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gieter90
fritske23 schreef op zondag 16 oktober 2016 @ 09:24:
Ik heb de challenge van 11 nations gedaan met de TOTW van een keeper uit Ukraine. Die is maar 13.000.
En welke spelers nog meer erin dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tommiboy96 schreef op zondag 16 oktober 2016 @ 12:58:
Volgende week is het trouwens Feyenoord-Ajax. Dat wordt 90% zeker een marquee matchup dus ik zou wat van die spelers gaan hamsteren :)
Het is ook Club Brugge-Anderlecht ook een grote kans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 16 oktober 2016 @ 13:34:
[...]

Het is ook Club Brugge-Anderlecht ook een grote kans.
En volgende maand heb je ook in Duitsland nog één ;)

Brugge en Anderlecht zijn iig voor discard op te pikken.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 16-10-2016 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 16 oktober 2016 @ 13:35:
[...]

En volgende maand heb je ook in Duitsland nog één ;)

Brugge en Anderlecht zijn iig voor discard op te pikken.
te kleine competitie en internationaal niet interessant.
Krijg weer Kuyt fifa16 herinneringen boven :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bean77 schreef op zondag 16 oktober 2016 @ 13:48:
[...]

te kleine competitie en internationaal niet interessant.
Krijg weer Kuyt fifa16 herinneringen boven :P
En toch kopen mensen ook Zweedse shit spelers voor 10k.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 16 oktober 2016 @ 13:51:
[...]

En toch kopen mensen ook Zweedse shit spelers voor 10k.
Waarschijnlijk ivm sbc, anders ook niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bean77 schreef op zondag 16 oktober 2016 @ 13:52:
[...]

Waarschijnlijk ivm sbc, anders ook niet
SBC = Marquee Matchup. Maar je moet het uiteindelijk zelf weten of je er in gaat investeren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thomas18GT
Verwijderd schreef op zondag 16 oktober 2016 @ 13:12:
[...]

Hij gaf een keer aan dat hij redelijk wat uren bezig is geweest met het inslaan van team fitness kaarten wat hem 170k (correct me if I'm wrong) had opgeleverd. Ik heb 0 euro uitgegeven, puur gekeken waar de vraag van spelers lag en daardoor >500k verdient met daarnaast wat goede spelers in pakketjes. Ik ga mijn tips sowieso niet meer publiekelijk maken door mensen als jou. Ben er wel een beetje klaar mee met die BFF reacties.

P.s. Reageer alsjeblieft niet op mij als je weer een reactie wil uitlokken.
Tsja.. Iedereen die al aardig wat bij elkaar heeft gehandeld is al wat uurtjes bezig of heeft er geld in gestoken. Het komt niet aanwaaien he :+

Ik vraag ook helemaal nergens of je je tips bekend wilt maken, ik heb ze niet nodig :)

Misschien moet je gewoon stoppen met hatelijke reacties plaatsen, dan zal ik er ook zeker niet op reageren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fritske23

fritske23

Echte naam Rob

Gieter90 schreef op zondag 16 oktober 2016 @ 13:26:
[...]

En welke spelers nog meer erin dan?
Links 5 premier league spelers die ik in mn club had en links 5 van de bundesliga (veel van schalke).
Wel even 10 keer de wedstrijd tegen het team van de week gespeeld en meteen afgebroken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fritske23 schreef op zondag 16 oktober 2016 @ 14:46:
[...]

Links 5 premier league spelers die ik in mn club had en links 5 van de bundesliga (veel van schalke).
Wel even 10 keer de wedstrijd tegen het team van de week gespeeld en meteen afgebroken
Spelers die je uit een pakketje hebt hoeven geen 10 wedstrijden te spelen trouwens. Heb geen idee of je voor SBCs spelers moet hebben met contracten maar dat terzijde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik moet van EA verliezen of muntjes uitgegeven vandaag :)

De grap is dat nu steeds mijn LCB geblesseerd raakt, en zijn vervanger in de wedstrijd uiteraard in de wedstrijd erna. Het is of heelcards halen of toch maar een bredere bank.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Koning-Admiraal
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 02-08-2021

Koning-Admiraal

De commandant!

Zo, van gold 3 naar gold 1 gegaan met fut champions. Ik twijfel nog om IF Immobile te halen. Dat de prijzen dalen bij black friday is normaal, maar ik heb niet het idee dat het goedkoper zal zijn dan de prijzen van de eerste week dat een IF speler uit is. Wat denken jullie? Is een IF speler op zijn goedkoopst op het moment dat je er nog een uit een pak kunt krijgen of zal het goedkoper kunnen worden, zelfs als het niet meer verkrijgbaar is.

[ Voor 26% gewijzigd door Koning-Admiraal op 16-10-2016 15:03 ]

Set your goals high, and don't stop till you get there.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Diederik-Jan schreef op zondag 16 oktober 2016 @ 15:01:
Zo, van gold 3 naar gold 1 gegaan met fut champions. Ik twijfel nog om IF Immobile te halen. Dat de prijzen dalen bij black friday is normaal, maar ik heb niet het idee dat het goedkoper zal zijn dan de prijzen van de eerste week dat een IF speler uit is. Wat denken jullie? Is een IF speler op zijn goedkoopst op het moment dat je er nog een uit een pak kunt krijgen of zal het goedkoper kunnen worden, zelfs als het niet meer verkrijgbaar is.
Als hij uit packs is dan is hij meer waard dan dat hij nog in packs zit (uit eigen ervaring). Totdat er een nieuwe IF komt van die speler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning-Admiraal

Koning-Admiraal

De commandant!

Verwijderd schreef op zondag 16 oktober 2016 @ 15:10:
[...]
Als hij uit packs is dan is hij meer waard dan dat hij nog in packs zit (uit eigen ervaring). Totdat er een nieuwe IF komt van die speler.
Ging mij meer om het moment van kopen. Nu of wachten op black friday.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-07 14:26
hebben mensen hier ervaring met robben? ik vind zijn prijs van 155k best meevallen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op zondag 16 oktober 2016 @ 14:59:
Ik moet van EA verliezen of muntjes uitgegeven vandaag :)

De grap is dat nu steeds mijn LCB geblesseerd raakt, en zijn vervanger in de wedstrijd uiteraard in de wedstrijd erna. Het is of heelcards halen of toch maar een bredere bank.
Nog een paar kopen voor 2200 coins? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
Ik twijfel echt over mijn opstelling. Ik hou ervan om lekker rond te tikken op het middenveld en mooie combinaties te maken en dan opeens met snelle flank spelers uit te breken.Of met mooi positie spel een schiet kans te creeren.

Iemand die mij een beetje kan helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bean77 schreef op zondag 16 oktober 2016 @ 15:59:
[...]

Nog een paar kopen voor 2200 coins? >:)
Heb twee spelers gekocht voor samen 20k om de posities aan te vullen.
Season reward was 4k, dus ehm :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

llovesoccerx7 schreef op zondag 16 oktober 2016 @ 16:01:
Ik twijfel echt over mijn opstelling. Ik hou ervan om lekker rond te tikken op het middenveld en mooie combinaties te maken en dan opeens met snelle flank spelers uit te breken.Of met mooi positie spel een schiet kans te creeren.

Ik heb meer succes met de 41212(2) (zonder LM of RM) dan met snelle spelers gebruiken. De meeste mensen spelen puur op snelheid waardoor het een beetje standaard wordt, zo ook voor de tegenstander aangezien hij hier veel mee te maken krijgt.
Diederik-Jan schreef op zondag 16 oktober 2016 @ 15:48:
[...]

Ging mij meer om het moment van kopen. Nu of wachten op black friday.
Prijzen van IFs blijven relatief hoog voor wat je er voor terug krijgt. Het enige wat je kan hopen is dat er meer IFs komen van een bepaalde speler zodat de eerder uitgebrachte IFs goedkoper worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyramiden
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 14:10
llovesoccerx7 schreef op zondag 16 oktober 2016 @ 16:01:

Dan zou ik kiezen voor 4-3-3 (5) waarbij je met een CF speelt in plaats van met een spits. Zo kun je met hem en het middenveld/de flanken combineren.
Ik zou zorgen voor een CF met goede dribbling, passing en shooting, allround middenvelder erachter en veel pace op je buitenspelers.
Zelf heb ik dit:
http://www.futhead.com/17/squads/836139/

Edit:
Nadat ik 2 potjes met een huurspeler IF Promes kon spelen zit er erg aan te twijfelen om zijn IF te kopen... Maar misschien komt er binnenkort een nieuwe wanneer hij weer speelt... Keuzes, keuzes...

[ Voor 12% gewijzigd door Pyramiden op 16-10-2016 17:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
Is die patch nou geweest of? Ik heb ineens weer 4 blessures in 3 potjes.. En nog eens 1 van 5 met voet blessure ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
http://www.futhead.com/17/squads/1312515/

Dit wil ik graag gaan kopen. Wat is jullie mening hierover?

De off-chem players komen gewoon op 8 ingame.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

To easy schreef op zondag 16 oktober 2016 @ 17:57:
Is die patch nou geweest of? Ik heb ineens weer 4 blessures in 3 potjes.. En nog eens 1 van 5 met voet blessure ook.
Alleen voor de PC jammer genoeg. Je krijgt wel een melding op de Xbox dat er een update nodig is alvorens je online functies kunt gebruiken toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

llovesoccerx7 schreef op zondag 16 oktober 2016 @ 17:58:
http://www.futhead.com/17/squads/1312515/

Dit wil ik graag gaan kopen. Wat is jullie mening hierover?

De off-chem players komen gewoon op 8 ingame.
Als linksback zou ik dan voor Tremoulinas gaan, Lloris is veel te duur op dit moment en hetzelfde geldt voor Ben Arfa. Ik zou Ben Arfa heel graag in een team willen gebruiken maar zijn prijs is vanwege zijn OTW te veel gestegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyUtd4Life
Net twee verschillende potjes getest wat de invloeden zijn van je spel op de fitness. Het eerste potje zette ik veel druk, waarbij m'n middenvelders doodop waren na de eerste helft. Dit resulteerde uiteindelijk aan het eind van het potje in -9 fitness. Het tweede potje een stuk rustiger gespeeld, waardoor de middenvelders nog meer dan 50% fitness hadden in de rust. Zover ik weet niet echt anders gespeeld in de tweede helft. Toch hadden ook hier de middenvelders na het potje -9 fitness.

Het lijkt dus alleen tijdens de wedstrijd uit te maken, maar niet bij het einde van de wedstrijd de fitness toch evenveel daalt. Nu is 2 potjes zeer slecht voor een goede test, maar als het zo is is het toch opvallend. Ik wissel na elk potje van team, zodat spelers weer naar 99 conditie gaan maar blijf het super storend vinden dat spelers na een uur al doodop zijn als je regelmatig druk zet.

Hoe pakken jullie dat aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 10:37
Verwijderd schreef op zondag 16 oktober 2016 @ 18:12:
[...]

Alleen voor de PC jammer genoeg. Je krijgt wel een melding op de Xbox dat er een update nodig is alvorens je online functies kunt gebruiken toch?
Ja, want je kunt niet online als je niet de laatste patch hebt geïnstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MyUtd4Life schreef op zondag 16 oktober 2016 @ 18:53:
Net twee verschillende potjes getest wat de invloeden zijn van je spel op de fitness. Het eerste potje zette ik veel druk, waarbij m'n middenvelders doodop waren na de eerste helft. Dit resulteerde uiteindelijk aan het eind van het potje in -9 fitness. Het tweede potje een stuk rustiger gespeeld, waardoor de middenvelders nog meer dan 50% fitness hadden in de rust. Zover ik weet niet echt anders gespeeld in de tweede helft. Toch hadden ook hier de middenvelders na het potje -9 fitness.

Het lijkt dus alleen tijdens de wedstrijd uit te maken, maar niet bij het einde van de wedstrijd de fitness toch evenveel daalt. Nu is 2 potjes zeer slecht voor een goede test, maar als het zo is is het toch opvallend. Ik wissel na elk potje van team, zodat spelers weer naar 99 conditie gaan maar blijf het super storend vinden dat spelers na een uur al doodop zijn als je regelmatig druk zet.

tsja pace misbruik tov fifa16 was aangepakt. Dat was toch allang bekend??? Alleen maar logisch dat ze spelers doodop zijn van het vele rennen. Je moet slimmer spelen en weten wanneer je moet drukken en wanneer niet.
Alleen maar mooi dat die irritante high pressure teams nu eindelijk de rekening krijgen. Een van de weinige goede dingen die EA heeft geregeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb gebruik chem kaartjes op PHY te boosten, maar heb vandaag geleerd dat dit geen invloed op heeft op de stamina stat. Tijdens de wedstrijd heeft je tegenstander uiteraard hetzelfde issue, afhankelijk van het wedstrijdbeeld maak ik bepaalde wissels.

Het enige wat je echt kan doen is gedoseerd spelen en ervoor te zorgen dat je spelers veel stamina hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
Verwijderd schreef op zondag 16 oktober 2016 @ 18:12:
[...]

Mmm oke dan nog even geduld hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyUtd4Life
Bean77 schreef op zondag 16 oktober 2016 @ 19:07:
[...]

tsja pace misbruik tov fifa16 was aangepakt. Dat was toch allang bekend??? Alleen maar logisch dat ze spelers doodop zijn van het vele rennen. Je moet slimmer spelen en weten wanneer je moet drukken en wanneer niet.
Alleen maar mooi dat die irritante high pressure teams nu eindelijk de rekening krijgen. Een van de weinige goede dingen die EA heeft geregeld.
Thanks, goed verhaal. Natuurlijk was dat al lang bekend en natuurlijk is het logisch dat ze van veel rennen moe zijn. Dat hoef je mij ook niet meer te vertellen, want dat weet ik al maanden dat het zo is.
Maar als je even gelezen had stel ik dat ik met twee verschillende speelstijlen dezelfde fitness bij spelers zie verdwijnen. Daarbij vraag ik niet om verklaringen of begrip dat spelers moe worden, maar hoe jullie het aanpakken dat spelers moe worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambianz
Word zo langzamerhand echt moe van het aantal blessures. Zit nu alweer op 6 blessures in 3 wedstrijden waarvan zelfs een invaller van een geblesseerde speler geblesseerd is geraakt..

Aan het lompe spel van een tegenstander kan het niet liggen, deed even 3 offline om het seizoen af te maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fritske23

fritske23

Echte naam Rob

Net een bronzen speler van Hammarby voor 10.000 verkocht. Lang leve de SBC!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambianz
Denk eerder lang leven de automatische buy in knop. Oftewel een foutje van iemand

Het ergste aan de blessures vind ik nog dat lomp spel beloond wordt met dus wissels bij de tegenstander. Vaak staat er enkel geel voor die natuurlijk ook niet wordt opgeschreven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fritske23

fritske23

Echte naam Rob

Nee geen foutje, er is nu een SBC waar je die spelers voor nodig hebt. Er van die club waren er geen op de markt. Dus instabuy.

Dus iedereen in zijn club kijken naar spelers van hammarby en djungarden

[ Voor 23% gewijzigd door fritske23 op 16-10-2016 20:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gieter90
Ben ik de enige die de 11 nationaliteiten sbc son niet voor elk krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gieter90 schreef op zondag 16 oktober 2016 @ 21:41:
Hoe bedoel je te duur of weet je niet welke spelers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MyUtd4Life schreef op zondag 16 oktober 2016 @ 19:55:
[...]

Thanks, goed verhaal. Natuurlijk was dat al lang bekend en natuurlijk is het logisch dat ze van veel rennen moe zijn. Dat hoef je mij ook niet meer te vertellen, want dat weet ik al maanden dat het zo is.
Maar als je even gelezen had stel ik dat ik met twee verschillende speelstijlen dezelfde fitness bij spelers zie verdwijnen. Daarbij vraag ik niet om verklaringen of begrip dat spelers moe worden, maar hoe jullie het aanpakken dat spelers moe worden.
Dank je wel voor het compliment.
Wat je kunt doen?
1. Spelers opstellen met meer stamina, maar ook zij worden gelukkig moe
2. Geen high pressure of andere instellingen gebruiken waarvan spelers moe worden
3. Niet als een malle spelers opjagen, vastzetten of anderszins onder druk zetten zoals in fifa16 heel normaal was.

Binnen genoemde kaders je eigen aanpak kiezen zoals rustig aan, op momenten vastzetten, sparen voor het laatste half uur als je tegenstander moe is, alleen op eigen helft vastzetten etc. Dat moet jij toch ook kunnen verzinnen? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gieter90 schreef op zondag 16 oktober 2016 @ 21:41:
Ik heb nu al 3 keer gepost hoe je hem kunt oplossen :')

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thomas18GT
Bean77 schreef op zondag 16 oktober 2016 @ 21:48:
[...]

Dank je wel voor het compliment.
Wat je kunt doen?
1. Spelers opstellen met meer stamina, maar ook zij worden gelukkig moe
2. Geen high pressure of andere instellingen gebruiken waarvan spelers moe worden
3. Niet als een malle spelers opjagen, vastzetten of anderszins onder druk zetten zoals in fifa16 heel normaal was.

Binnen genoemde kaders je eigen aanpak kiezen zoals rustig aan, op momenten vastzetten, sparen voor het laatste half uur als je tegenstander moe is, alleen op eigen helft vastzetten etc. Dat moet jij toch ook kunnen verzinnen? ;)
4. Vidal, Sanches en Müller opstellen. Die blijven gaan :+

Alle 3 hebben ze 90+ stamina

Kanté, Pogba en Matuidi ook zo'n heerlijk middenveld met veel stamina.

[ Voor 6% gewijzigd door Thomas18GT op 16-10-2016 22:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gieter90
Beiden... maar meer welke spelers

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Thomas18GT schreef op zondag 16 oktober 2016 @ 22:02:
[...]

4. Vidal, Sanches en Müller opstellen. Die blijven gaan :+

Alle 3 hebben ze 90+ stamina
Uit ervaring kan ik je vertellen dat ik Vidal en Sanches wel moe krijg na 60 minuten ;) Maar het is logisch dat je spelers met meer stamina langer mee gaan. Dat weet mylife4utd volgens mij ook wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het lijkt dus alleen tijdens de wedstrijd uit te maken, maar niet bij het einde van de wedstrijd de fitness toch evenveel daalt.
Ik zie nu aan het einde van een wedstrijd dat mijn spelers -4 tm -7 verliezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
Ik heb even iets nieuws in elkaar gezet.

http://www.futhead.com/17/squads/1318896/

Wat is jullie mening hierover?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas18GT
llovesoccerx7 schreef op zondag 16 oktober 2016 @ 22:33:
Ik heb even iets nieuws in elkaar gezet.

http://www.futhead.com/17/squads/1318896/

Wat is jullie mening hierover?
Ik vind alleen het Bayern trio fijn, maar Müller weer niet voor in de spits. Daar moet juist nog een spits voor, vind ik.
Die Arsenal zijde ook matig, niet mijn type spelers of speelstijl :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Op de PC vanaf divisie 3 zijn de wedstrijden echt dood saai. Mensen spelen alleen om te winnen en gebruiken de lelijkste tactieken dankzij EA die het dit jaar mogelijk heeft gemaakt om zonder een speler te besturen je de hele wedstrijd kan verdedigen zonder veel fouten te maken. De meeste tegenstanders spelen dan ook gewoon met een cheap 10-20k bpl team. Deze mensen parkeren de bus en hebben bij custom tactics bij verdedigen etc alles op 1 gezet, waardoor je letterlijk niks hoeft te doen want de AI pakt de bal toch wel af en dekt ook nog eens goed door etc. Van de 3 wedstrijden heb ik 1 met geluk gewonnen, de andere verloren en mijn laatste net met een saaie 0-0 uitgespeeld. Alle 3 hadden toevallig dezelfde tactiek. Heb op het EA forum een beetje rond geneusd en zag dat dit tactiek best populair is en er veel wordt over gepraat. Vroeger had je de high pressure noobs maar dit is toch net wat even erger vind ik persoonlijk. Ik heb dan ook niets voor niets belachelijk veel gelijk gespeeld (record: 41-21-21).

Erg jammer, want ik speel om plezier te hebben en boeit mij eigenlijk niet of ik win of verlies. Hopelijk heb ik gewoon ongelukkige run gehad qua tegenstanders.

AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsca777
  • Registratie: Februari 2015
  • Niet online
Heeft er iemand ook problemen met FUT op PS4?
Sinds gisteren (zondag) kan ik moeilijk online spelen, ook problemen met het verzilveren van een gewonnen FUT Token (hiermee bedoel ik: ik kan een team samenstellen voor een draft, maar wanneer ik online wens te gaan krijg ik een foutmelding, ga ik automatisch uit FUT en wanneer ik het vervolgens terug opstart is of mijn opgemaakte Draft weg of staat er een Token-pakket klaar in de winkel maar kan ik het onmogelijk openen) :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aslanboy1905 schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 01:14:
Op de PC vanaf divisie 3 zijn de wedstrijden echt dood saai. Mensen spelen alleen om te winnen en gebruiken de lelijkste tactieken dankzij EA die het dit jaar mogelijk heeft gemaakt om zonder een speler te besturen je de hele wedstrijd kan verdedigen zonder veel fouten te maken. De meeste tegenstanders spelen dan ook gewoon met een cheap 10-20k bpl team. Deze mensen parkeren de bus en hebben bij custom tactics bij verdedigen etc alles op 1 gezet, waardoor je letterlijk niks hoeft te doen want de AI pakt de bal toch wel af en dekt ook nog eens goed door etc. Van de 3 wedstrijden heb ik 1 met geluk gewonnen, de andere verloren en mijn laatste net met een saaie 0-0 uitgespeeld. Alle 3 hadden toevallig dezelfde tactiek. Heb op het EA forum een beetje rond geneusd en zag dat dit tactiek best populair is en er veel wordt over gepraat. Vroeger had je de high pressure noobs maar dit is toch net wat even erger vind ik persoonlijk. Ik heb dan ook niets voor niets belachelijk veel gelijk gespeeld (record: 41-21-21).

Erg jammer, want ik speel om plezier te hebben en boeit mij eigenlijk niet of ik win of verlies. Hopelijk heb ik gewoon ongelukkige run gehad qua tegenstanders.
Op de consoles is het niet veel anders welke modus je ook speelt. Het enige wat je kan proberen is net als vorig jaar oefenen op longshots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo mensen, hoe is de weekend league jullie bevallen?

Ik heb dit keer 21 potjes gewonnen. Ik had wat aanpassingen in mijn team gedaan (OTW's spelers gehaald) en daardoor was mijn complete custom en player instructions gewist. Dus ik speelde 7 potjes achter elkaar, verloor er 7 en het hele team liep niet meer. Ik toch maar eens kijken et voilla, alles was dus gewist.

Nadat ik opnieuw alles had ingesteld liep het weer zoals vanouds. Zo zie je maar dat player instructions en een custom je opstelling kunnen opbreken.

Dus wederom gold 3 voor mij. Laatste 14 potjes heb ik gister gespeeld en toen maar 2 verloren. Ik kon nog gold 2 halen maar verloor een pot door iemand die de corner glitch misbruikte en daarna park de bus ging doen (in een 4231). Niet doorheen te komen.

Ik merk dat ik steeds beter op deze nieuwe fifa ingespeeld raak. Volgend weekend ga ik minimaal voor gold 1, elite 3 zou het uiterste zijn met mijn skilllevel op dit moment.

Al een ETA voor wanneer de rewards uitkomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelidee
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 09:00:
Zo mensen, hoe is de weekend league jullie bevallen?

Ik heb dit keer 21 potjes gewonnen. Ik had wat aanpassingen in mijn team gedaan (OTW's spelers gehaald) en daardoor was mijn complete custom en player instructions gewist. Dus ik speelde 7 potjes achter elkaar, verloor er 7 en het hele team liep niet meer. Ik toch maar eens kijken et voilla, alles was dus gewist.

Nadat ik opnieuw alles had ingesteld liep het weer zoals vanouds. Zo zie je maar dat player instructions en een custom je opstelling kunnen opbreken.

Dus wederom gold 3 voor mij. Laatste 14 potjes heb ik gister gespeeld en toen maar 2 verloren. Ik kon nog gold 2 halen maar verloor een pot door iemand die de corner glitch misbruikte en daarna park de bus ging doen (in een 4231). Niet doorheen te komen.

Ik merk dat ik steeds beter op deze nieuwe fifa ingespeeld raak. Volgend weekend ga ik minimaal voor gold 1, elite 3 zou het uiterste zijn met mijn skilllevel op dit moment.

Al een ETA voor wanneer de rewards uitkomen?
Wat stel je precies in dan dit het zoveel verschil maakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-07 14:26
rsca777 schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 01:21:
Heeft er iemand ook problemen met FUT op PS4?
Sinds gisteren (zondag) kan ik moeilijk online spelen, ook problemen met het verzilveren van een gewonnen FUT Token (hiermee bedoel ik: ik kan een team samenstellen voor een draft, maar wanneer ik online wens te gaan krijg ik een foutmelding, ga ik automatisch uit FUT en wanneer ik het vervolgens terug opstart is of mijn opgemaakte Draft weg of staat er een Token-pakket klaar in de winkel maar kan ik het onmogelijk openen) :s
Het enige probleem dat ik heb met FUT is dat ik alles verlies |:(

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

pelidee schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 09:07:
[...]

Wat stel je precies in dan dit het zoveel verschil maakt?
Mijn team is nu dit:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/DvjY4Tg.png

De workrates zijn erg belangrijk en ik ben hier echt bij toeval op gekomen. Ik had eerst een BPL team (met exact dezelfde workrates als dit team) en dat liep zo lekker. Ik was alleen niet zo fan van Vardy en Sturridge.
Dus ik maak een team met Aubameyang en Griezmann. Precies dezelfde spelerinstructies en dezelfde custom maar niks wou meer. Dus ik zou bijna weer switchen van opstelling. Toen maakte ik dat "goedkope" BPL team weer en ineens liep het weer.

Ik ben toen op zoek gegaan naar dezelfde workrates maar dan met betere spelers en kwam tot dit team.
Voor degene die denkt: Waarom geen Di Maria? Die zit op de bank. Speelt echt verschrikkelijk op RM waarbij Lucas en Gaitan veel meer in het spel voor komen.

Belangrijkste element in dit team is de High/High striker met een CDM type achter zich (Medium/High). Zit je achter deze High/High een High/Medium dan lopen ze elkaar in de weg. Een andere High/High verstoort de loopacties van de spits waardoor Lacazette in dit geval niet uit de middencirkel komt.

De spelersinstructies zijn als volgt:
  • ST's: Get in behind, stay central, press backline
  • LM+RM: Get in behind
  • LCM: Get forward
  • RCM: Stay back while attacking
  • LB+RB: Stay back while attacking
Ik gebruik de custom tactic van Atletico Madrid als basis en tweak deze na een aantal potjes totdat het lekker loopt. Zo was het eerste wat ik aangepast heb de Width in de custom tactic. Ik denk dat deze nu zo rond de 30/35 zit. Maar daar moet je gewoon even mee omstoeien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperCrisz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-09 22:34
Diederik-Jan schreef op zondag 16 oktober 2016 @ 15:01:
Hoe werkt dat als je in het tweede weekend zit dan, aangezien jij van Gold 3 naar Gold 1 ben gegaan? Behoud je je aantal gewonnen wedstrijden van afgelopen weekend? Dus als je er 11 had gewonnen vorig weekend, en je wint er nu 10, dan zit je op 21? Als het echt zo cumulatief werkt, kan het best oplopen! (had 2e week niet gekwalificeerd, vorige week silver 2 gehaald, vandaar de vraag).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Koning-Admiraal

Koning-Admiraal

De commandant!

SuperCrisz schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 10:02:
[...]

Hoe werkt dat als je in het tweede weekend zit dan, aangezien jij van Gold 3 naar Gold 1 ben gegaan? Behoud je je aantal gewonnen wedstrijden van afgelopen weekend? Dus als je er 11 had gewonnen vorig weekend, en je wint er nu 10, dan zit je op 21? Als het echt zo cumulatief werkt, kan het best oplopen! (had 2e week niet gekwalificeerd, vorige week silver 2 gehaald, vandaar de vraag).
Nee, je moet elk weekend opnieuw 40 wedstrijden spelen en aan de hand daarvan wordt bepaald in welke rank je terechtkomt. Voor gold 1 moet je dus 26 wedstrijden van de 40 winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperCrisz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-09 22:34
Diederik-Jan schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 10:12:
[...]
Nee, je moet elk weekend opnieuw 40 wedstrijden spelen en aan de hand daarvan wordt bepaald in welke rank je terechtkomt. Voor gold 1 moet je dus 26 wedstrijden van de 40 winnen.
dus van Gold 3 naar Gold 1 klopt niet helemaal.. eigenlijk begin je gewoon weer bij 0.. want als je niets wint hou je niet je Gold 1 ranking
Pagina: 1 ... 23 ... 190 Laatste

Let op:
Let op: handelen in coins is door EA niet toegestaan. Het is dan ook niet toegestaan dit in dit topic te bespreken.