Acties:
  • 0 Henk 'm!
Thomas18GT schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 18:23:
[...]

Nja vind het allebei niet echt spelers voor op 10 hoor. Eerder Iniesta eruit, maar dan zit zijn Messi waarschijnlijk niet op tg 10..

Müller is wel echt een baas als je voorzetten geeft, hij staat er altijd klaar voor.
Ik heb ze beide als CM in een 41212 opstelling en draxler als cam. Die bevalt mij ook prima. Ook aardig wat assists ook.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 16:37
Iemand goede custom tacktics...voor 433 (4)

Zag een nederlander op twitch met een goedkoop team +-30k en zijn voorhoede was erg aanvallend als hij de bal had non stop.

Krijg het niet voor elkaar, bij konoplayenka blijft soms gewoon wachten en dat is erg irritant.Terwijl ik hem zet blijf voorin en kruip achter de linies...

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13-09 21:12

bbblije

Riiiiight

Amaze86 schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 18:38:
Iemand goede custom tacktics...voor 433 (4)

Zag een nederlander op twitch met een goedkoop team +-30k en zijn voorhoede was erg aanvallend als hij de bal had non stop.

Krijg het niet voor elkaar, bij konoplayenka blijft soms gewoon wachten en dat is erg irritant.Terwijl ik hem zet blijf voorin en kruip achter de linies...
YouTube!

[ Voor 3% gewijzigd door bbblije op 13-10-2016 18:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bean77 schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 18:18:
[...]

ach gun anderen ook een beetje lol. Ik vlieg er ook heerlijk in met mijn tackles. De afgelopen wedstrijden loop ik iets hoger dan 1 op 1. Zelf gelukkig geen enkel last van gehad.
Ik zit wel te denken om die vrije plek in mijn reserves/bank op te gaan vullen met een centrale middenvelder uit dezelfde competitie om geblesseerde spelers enigszins op te vangen.

Vanochtend nog een zwik gold 4x all blessure kaarten zitten verkopen voor 2300 ps. Die prijs is echt nog nooit zo hoog geweest. Je kan beter extra spelers kopen dan die blessure kaarten.
Ik zie totaal de "lol" er niet van in om mijn tegenstander zijn team helemaal kapot te trappen. Het zal wel iets met opvoeden te maken hebben.... Als ik in een paar wedstrijden meerdere blessures heb dan zie ik persoonlijk zelf de lol er ook niet van in, hetzelfde geldt voor wanneer mijn tegenstander een speler met een blessure heeft, omdat het een compleet nutteloze spelonderbreking is wat mij nu zoveel scoringskansen heeft gekost.
Thomas18GT schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 18:27:
[...]

Snap ik ook niet, dan kan je onderhand nog beter even 2 keer tegen TOTW spelen en gelijk afsluiten.. Kost het je wel 11 keer een contract maar dat is nog geen 200 :+
Contracten heb ik wel maar waarom zou ik mijn tijd verdoen met nutteloze wedstrijden? Ernstige blessures is tot daaraan toe. Maar maak er niet 4 wedstrijden en verhoog de kans dat een blessure optreed dermate dat je soms wel 5 man op de bank hebt zitten met een langdurige blessure.

Laat ook lekker de speler bepalen of hij de bal wil uittrappen waarna de wissel kan plaatsvinden. Gedurende het spel heb je ook te maken dat spelers naar de grond worden geduwd zonder dat er voor wordt gevloten. Als een speler een tijdje op de grond ligt te huilen dan heb je ook 1 man minder die je kunt gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 19:14:
[...]

Ik zie totaal de "lol" er niet van in om mijn tegenstander zijn team helemaal kapot te trappen. Het zal wel iets met opvoeden te maken hebben.... Als ik in een paar wedstrijden meerdere blessures heb dan zie ik persoonlijk zelf de lol er ook niet van in, hetzelfde geldt voor wanneer mijn tegenstander een speler met een blessure heeft, omdat het een compleet nutteloze spelonderbreking is wat mij nu zoveel scoringskansen heeft gekost.
Misschien in het oosten te maken met opvoeden maar hier niet hoor. Gewoon omdat het kan :) En vooral omdat EA dit mogelijk maakt, dus je mag hun bedanken. Een geblesseerde speler wisselen is wel zo sportief lijkt mij, dat gun ik ze wel. Wie niet tegen een wat fysiek potje kan moet maar op ballet gaan :+

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas18GT
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-09 14:00
Verwijderd schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 19:14:

[...]

Contracten heb ik wel maar waarom zou ik mijn tijd verdoen met nutteloze wedstrijden? Ernstige blessures is tot daaraan toe. Maar maak er niet 4 wedstrijden en verhoog de kans dat een blessure optreed dermate dat je soms wel 5 man op de bank hebt zitten met een langdurige blessure.

Laat ook lekker de speler bepalen of hij de bal wil uittrappen waarna de wissel kan plaatsvinden. Gedurende het spel heb je ook te maken dat spelers naar de grond worden geduwd zonder dat er voor wordt gevloten. Als een speler een tijdje op de grond ligt te huilen dan heb je ook 1 man minder die je kunt gebruiken.
Tsja dan doe je het niet en verdoe je je tijd door hier maar weer te klagen over hoe slecht Fifa en EA wel niet zijn :+

Ik ben ondertussen een potje draft aan t doen, op beginner zetten, 2 keer scoren en ondertussen tv kijken, gratis packs :)

Dat automatisch stoppen vind ik wel logisch, de Fifa wilt voor respect staan enz. Dan is het prima om de jeugd gelijk te leren dat als er iemand geblesseerd is je de bal buiten schiet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bean77 schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 19:19:
[...]

Misschien in het oosten te maken met opvoeden maar hier niet hoor. Gewoon omdat het kan :) En vooral omdat EA dit mogelijk maakt, dus je mag hun bedanken. Een geblesseerde speler wisselen is wel zo sportief lijkt mij, dat gun ik ze wel. Wie niet tegen een wat fysiek potje kan moet maar op ballet gaan :+
Voetballers zijn de grootste aanstellers ooit :')
Thomas18GT schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 19:37:
[...]

Tsja dan doe je het niet en verdoe je je tijd door hier maar weer te klagen over hoe slecht Fifa en EA wel niet zijn :+

Ik ben ondertussen een potje draft aan t doen, op beginner zetten, 2 keer scoren en ondertussen tv kijken, gratis packs :)

Dat automatisch stoppen vind ik wel logisch, de Fifa wilt voor respect staan enz. Dan is het prima om de jeugd gelijk te leren dat als er iemand geblesseerd is je de bal buiten schiet.
Sorry dat ik niet zo'n triest persoon ben zoals jullie twee door alles en iedereen kapot te trappen wat op mijn pad terecht komt. Als ik naar zowel dit jaar als vorig jaar kijk dan is respect wel het laatste wat je ziet tijdens online wedstrijden. Het spel Fifa is daarnaast volgens mij geen spel waar je wat van kunt leren over dat er met blessures iemand gewisseld moet worden. Dit moet toch wel de meest hilarische reactie zijn die ik ben tegen gekomen dit jaar :')

Goed voorbeeld om een punt te maken. Meneer Bean liep vorig jaar behoorlijk te klagen over skills, want dit was volgens hem misbruik maken van spelelementen die overpowered waren. Nu doet hij zelf mee en is hij er ook nog trots op om iedereen kapot te trappen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thomas18GT
Verwijderd schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 19:46:
[...]

[...]

Sorry dat ik niet zo'n triest persoon ben zoals jullie twee door alles en iedereen kapot te trappen wat op mijn pad terecht komt. Als ik naar zowel dit jaar als vorig jaar kijk dan is respect wel het laatste wat je ziet tijdens online wedstrijden. Het spel Fifa is daarnaast volgens mij geen spel waar je wat van kunt leren over dat er met blessures iemand gewisseld moet worden. Dit moet toch wel de meest hilarische reactie zijn die ik ben tegen gekomen dit jaar :')

Goed voorbeeld om een punt te maken. Meneer Bean liep vorig jaar behoorlijk te klagen over skills, want dit was volgens hem misbruik maken van spelelementen die overpowered waren. Nu doet hij zelf mee en is hij er ook nog trots op om iedereen kapot te trappen.
Ik trap alleen iemand kapot als het tactisch slim is :+

En ik snap niet wat er hilarisch is aan de "respect" reclames van Fifa? Hetzelfde geldt voor de "no to racism" reclames. Dat zien ze als hun taak, en dat vind ik best terecht. Hetzelfde als dat je niet kan zeuren tegen de scheidsrechter in Fifa of je shirt uittrekken. Dat je daarom lach vind ik eigenlijk gewoon heel erg dom..

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 19:46:
[...]

[...]

Huh ik en skills....mmm ja idd af en toe fake shot.... ball roll af en toe... skills zei je? hmmm ja soms wat geinige onbedoelde skills. Maar nee, skills dank voor het compliment, maar dit is wat misplaatst bij mij.
Trots, hmm ook niet helaas. Geinig en grappig vind ik het wel. Zeker als ik denk aan mijn 2300 coins per gold card. Trots zou meer iets zijn als ik erg goed zou zijn, bijvoorbeeld als ik een hoog percentage 4 wedstrijden eruit schoppen heb. Maar helaas weet ik dat niet. Dus trots kan ik dan ook niet zijn.

Stevige wedstrijden horen er nu eenmaal bij en leveren duidelijk voordeel op. Niet zozeer dat je speler op de grond ligt, maar met een sliding tackle kan je ook snel in de omschakeling naar voren. Dat iedereen maar moet spelen zoals Niels dat maar wilt is misschien een wat naïeve gedachte. Niet voor niets zei je laatst dat je voorlopig ging stoppen met het spel. >:) Dus je hebt er niet eens last van. In dat opzicht snap ik jouw kritiek ook niet op wat fysiek spel. En respect is onzin. Iedereen speelt op te winnen neem ik aan. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thomas18GT schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 20:04:
[...]

Ik trap alleen iemand kapot als het tactisch slim is :+

En ik snap niet wat er hilarisch is aan de "respect" reclames van Fifa? Hetzelfde geldt voor de "no to racism" reclames. Dat zien ze als hun taak, en dat vind ik best terecht. Hetzelfde als dat je niet kan zeuren tegen de scheidsrechter in Fifa of je shirt uittrekken. Dat je daarom lach vind ik eigenlijk gewoon heel erg dom..
Misschien moet je mijn zin nog eens lezen. Het gaat hier over online wedstrijden en niet over de organisatie Fifa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas18GT
Verwijderd schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 20:21:
[...]

Misschien moet je mijn zin nog eens lezen. Het gaat hier over online wedstrijden en niet over de organisatie Fifa.
Dan moet je mijn reactie maar goed lezen, ik had het daar namelijk wel over. De Fifa heeft natuurlijk een dikke vinger in de pap bij EA en verplicht ze tot zulk soort dingen.

Het zou wat zijn als EA een spel uitbrengt wat Fifa heet waarbij je de scheidsrechter in elkaar kunt slaan als hij je een kaart geeft ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Thomas18GT schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 20:25:
[...]

Dan moet je mijn reactie maar goed lezen, ik had het daar namelijk wel over. De Fifa heeft natuurlijk een dikke vinger in de pap bij EA en verplicht ze tot zulk soort dingen.

Het zou wat zijn als EA een spel uitbrengt wat Fifa heet waarbij je de scheidsrechter in elkaar kunt slaan als hij je een kaart geeft ;)
Aangezien EA het spel met genoeg fouten uitbrengt, sluit ik niet uit dat dit misschien nog wel ergens mogelijk is :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• To easy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 04-09 16:12
Thomas18GT schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 20:25:
[...]

Nou omdat ik dat in het echt niet mag doen (ooo wat wil ik dat graag soms :X ). Is dat miss wel een idee om de scheids een beuk te geven haha, want hij blokkeert me soms ook al op een slecht moment ingame.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13-09 23:29
Heerlijk net het langste potje ever gespeeld. Moet zeker 20min+ zijn geweest.

Beetje kinderachtig van mij, maar voelde wel heeeeeeeerlijk. Maargoed ik speelde tegen het Prototype irritante FIFA tegenstander. Aftrap glitch abusen, high pressure, de hele fucking herhaling kijken bij een glitch goal en dan nog dabben ook. Werd er zo pissig van dat ik ontzettend tijd ben gaan rekken. Wat heel goed werkt is wachten tot de AI de aftrap voor je neemt en dan zo snel mogelijk een eigen goal maken en vervolgens blijven herhalen _O-

Edit: Overigens weigerde hij ook nog eens shirts te wisselen terwijl zijn shirt tussen mijn beide shirts in zat, dus klote zichtbaar.

[ Voor 11% gewijzigd door Terranova op 13-10-2016 21:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Wie is het met mij eens dat ze met deze versie muzikaal de plank helemaal mis hebben geslagen. Ben ik oud aan het worden of vinden meer mensen de meerderheid van de nummers ruk? Playlist van FIFA 16 is/was overigens wel helemaal mijn ding! Luister verschillende nummers nog regelmatig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thomas18GT
Terranova schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 20:58:
Heerlijk net het langste potje ever gespeeld. Moet zeker 20min+ zijn geweest.

Beetje kinderachtig van mij, maar voelde wel heeeeeeeerlijk. Maargoed ik speelde tegen het Prototype irritante FIFA tegenstander. Aftrap glitch abusen, high pressure, de hele fucking herhaling kijken bij een glitch goal en dan nog dabben ook. Werd er zo pissig van dat ik ontzettend tijd ben gaan rekken. Wat heel goed werkt is wachten tot de AI de aftrap voor je neemt en dan zo snel mogelijk een eigen goal maken en vervolgens blijven herhalen _O-

Edit: Overigens weigerde hij ook nog eens shirts te wisselen terwijl zijn shirt tussen mijn beide shirts in zat, dus klote zichtbaar.
Mij zou je hier totaal niet mee hebben hoor :+
Ik snap echt niet hoe dit heerlijk kan voelen, maar oke.
bbblije schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 21:09:
Wie is het met mij eens dat ze met deze versie muzikaal de plank helemaal mis hebben geslagen. Ben ik oud aan het worden of vinden meer mensen de meerderheid van de nummers ruk? Playlist van FIFA 16 is/was overigens wel helemaal mijn ding! Luister verschillende nummers nog regelmatig.
Ik heb altijd Spotify aan staan en de muziek van Fifa uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Spotify ik de playlist van 16 ook maar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bbblije schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 21:09:
Nog geen seconde naar de muziek van fifa17 geluisterd, dus kan het niet met je eens of oneens zijn ;)
(overigens laatste half jaar van fifa16 ook niet meer, gewoon altijd eigen playlist aan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delano1992
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 28-01-2023
Wat wordt bedoeld met stamina? Ik dacht zelf ze uithoudingsvermogen? En hoe zie je dat? En wanneer is het een hoge stamina

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arwintju
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 10-09 09:49
Delano1992 schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 22:35:
Wat wordt bedoeld met stamina? Ik dacht zelf ze uithoudingsvermogen? En hoe zie je dat? En wanneer is het een hoge stamina
Stamina is het uithoudingsvermogen van je speler. Ook wel 'energie' genoemd. Elke wedstrijd neemt je stamina af. Zo zal je na 1 wedstrijd 7 tot 10 staminapunten in leveren afhankelijk van de positie van je speler. De ideale stamina is 100, laag is onder de 80. Zelf speel ik nooit onder de 90, dus heb ik een tweede team waarmee ik om de twee wedstrijden afwissel.

Stamina is te zien op het kaartje van je speler. Even met je (volgens mij) linker thumbstick schakelen tussen de informatie op het kaartje. De stamina is daarop zichtbaar als een groene balk met een cijfer erin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas18GT
Arwintju schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 23:00:
[...]

Stamina is het uithoudingsvermogen van je speler. Ook wel 'energie' genoemd. Elke wedstrijd neemt je stamina af. Zo zal je na 1 wedstrijd 7 tot 10 staminapunten in leveren afhankelijk van de positie van je speler. De ideale stamina is 100, laag is onder de 80. Zelf speel ik nooit onder de 90, dus heb ik een tweede team waarmee ik om de twee wedstrijden afwissel.

Stamina is te zien op het kaartje van je speler. Even met je (volgens mij) linker thumbstick schakelen tussen de informatie op het kaartje. De stamina is daarop zichtbaar als een groene balk met een cijfer erin.
Dat wordt meer als conditie aangeduid volgens mij. Die kan je ook herstellen met een conditiekaart. De stamina van een speler is vooraf bepaald, net als schotkracht. Dit heeft een waarde van 1-99. Spelers met een hoge stamina kunnen in het veld langer rennen en zullen in de 90e minuut niet helemaal leeg zijn (afhankelijk van je speelstijl natuurlijk).

*Messi heeft bijvoorbeeld 74 en Ronaldo 92. Je zal dus langer kunnen rondrennen met Ronaldo in een wedstrijd dan met Messi.

[ Voor 5% gewijzigd door Thomas18GT op 13-10-2016 23:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arwintju
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 10-09 09:49
Thomas18GT schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 23:07:
[...]

Dat wordt meer als conditie aangeduid volgens mij. Die kan je ook herstellen met een conditiekaart. De stamina van een speler is vooraf bepaald, net als schotkracht. Dit heeft een waarde van 1-99. Spelers met een hoge stamina kunnen in het veld langer rennen en zullen in de 90e minuut niet helemaal leeg zijn (afhankelijk van je speelstijl natuurlijk).

*Messi heeft bijvoorbeeld 74 en Ronaldo 92. Je zal dus langer kunnen rondrennen met Ronaldo in een wedstrijd dan met Messi.
Ja dat kan ook haha. Ik was even in de war denk ik. Nu weet hij het iig beide.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-09 13:02
Verwijderd schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 17:01:
[...]

Dat blessures een issue zijn en dat het mij nu al meer dan 10 keer is overkomen dat een speler van de tegenstander net van het veld gehaald moet worden wanneer ik zo naar het doel kan lopen. Dacht dat het niet zo moeilijk was om dat uit de tekst te halen.
Ahja zo...dat heb ik ook wel gehad ja. Ook dat mijn speler gewisseld moest worden als de tegenstander rond mn 16 was. Dit lijkt me wel iets wat gepatched kan worden ja...

PSN: Maichel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSD1982
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 13-09 10:26
Klopt het dat de FIFA 17 Companion app niet werkt op iOS 10/10.1 begin scherm blijft bij mij alleen maar op laden staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommiboy96
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 17-05-2024
Heb met mijn fut champion coins nog een tiental gold upgrade sbc gedaan en ik kreeg Griezmann :) mijn eerste walkout. Denk dat ik in totaal 30 gold upgrade sbc heb gedaan dw afgelopen weken en ik heb gekregen:
Griezmann
Otw Bailly
Toprak
Sokratis
Morata
Begovic
Pedro
Firmino en nog een paar anderen

Ik ben tevreden. En nog snel ff een team rond griezmann in elkaar geflanst voor de weekend league :)

[ Voor 14% gewijzigd door tommiboy96 op 14-10-2016 01:01 ]

Psn: stone-face-lock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
tommiboy96 schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 01:00:
Heb met mijn fut champion coins nog een tiental gold upgrade sbc gedaan en ik kreeg Griezmann :) mijn eerste walkout. Denk dat ik in totaal 30 gold upgrade sbc heb gedaan dw afgelopen weken en ik heb gekregen:
Griezmann
Otw Bailly
Toprak
Sokratis
Morata
Begovic
Pedro

Ik ben tevreden. En nog snel ff een team rond griezmann in elkaar geflanst voor de weekend league :)
Dat is die sbc waar je 11 gold spelers inlevert en 2 gouden untradeable terug voor krijgt toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 04-09 21:45
Mannen, misschien een stomme vraag hoor, maar hou houden jullie je team('s) fit?
Ik heb nu 2 bronzen elftallen en 1 gouden elftal. Als m'n ene elftal niet fit genoeg meer is pak ik de andere, maar niet iedereen regent stamina want je kan niet 11 man op de bank hebben.

Nu weet ik natuurlijk dat er teamfitness kaarten zijn maar die krengen zijn 1.000 coins per stuk, en aangezien ik maar een arme stakker ben die niet van plan is Fifa Points te gaan kopen zit ik (continu) redelijk krap bij kas.

My PC  Steam Profile  PSN: AfcaEricNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tommiboy96 schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 01:00:
Griezmann
Otw Bailly
Toprak
Sokratis
Morata
Begovic
Pedro

Mijn beste zijn Hernandez en Reid. Hernandez vanavond sowieso eens opstellen naast Volland en dan kijken of het vandaag wel wat wordt :P
Maichel schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 00:36:
[...]

Ahja zo...dat heb ik ook wel gehad ja. Ook dat mijn speler gewisseld moest worden als de tegenstander rond mn 16 was. Dit lijkt me wel iets wat gepatched kan worden ja...
Die situatie heb ik nog niet meegemaakt. Offline kon je de bal ook altijd naar jezelf spelen na een blessure maar nu ben je verplicht om hem aan de tegenstander te geven.
To easy schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 01:55:
[...]

Dat is die sbc waar je 11 gold spelers inlevert en 2 gouden untradeable terug voor krijgt toch?
Yes
EricNL schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 07:57:
Mannen, misschien een stomme vraag hoor, maar hou houden jullie je team('s) fit?
Ik heb nu 2 bronzen elftallen en 1 gouden elftal. Als m'n ene elftal niet fit genoeg meer is pak ik de andere, maar niet iedereen regent stamina want je kan niet 11 man op de bank hebben.

Nu weet ik natuurlijk dat er teamfitness kaarten zijn maar die krengen zijn 1.000 coins per stuk, en aangezien ik maar een arme stakker ben die niet van plan is Fifa Points te gaan kopen zit ik (continu) redelijk krap bij kas.
Het andere team op de bank zetten.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 14-10-2016 08:02 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tommiboy96
To easy schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 01:55:
[...]

Klopt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo! Gister mijn eerste poging gedaan voor kwalificeren voor de WL en in 1x raak. Ik heb mijn opstelling eindelijk gevonden (442). Nu vanavond maar eens een team voor 750K bouwen voor het weekend en kijken of we voorbij Gold 3 kunnen komen :)

Dan nog even een zeurmode aan:
Aan sommige reacties hier zie je maar weer hoe toxic de FIFA community wel niet is.
Met opzet spelers schoppen, tijd rekken, potjes rekken wanneer je verliest...

Hebben jullie dan niks beters te doen dan gewoon het spel te spelen en doelpunten proberen te scoren?
Bah...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silvi0
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 05-06 23:02
Ik heb me gisteren ook proberen te kwalificeren voor de WL, en na 4x niet gelukt ;(
Ik heb gemerkt dat ik toch nog flink wat te kort kom op het gebied van online potjes spelen.

Iemand die nog wat tips heeft? Verder zoek ik nog een mooi Hybrid team, heb nu onderstaande 2 teams, echter moet je min. 3 competities erin verwerken voor de kwalificatie..

http://www.futbin.com/17/squad/75793
http://www.futbin.com/17/squad/93326

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supermach
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 12-09 03:54
Verwijderd schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 08:45:
Zo! Gister mijn eerste poging gedaan voor kwalificeren voor de WL en in 1x raak. Ik heb mijn opstelling eindelijk gevonden (442). Nu vanavond maar eens een team voor 750K bouwen voor het weekend en kijken of we voorbij Gold 3 kunnen komen :)

Aan sommige reacties hier zie je maar weer hoe toxic de FIFA community wel niet is.

Hebben jullie dan niks beters te doen dan gewoon het spel te spelen en doelpunten proberen te scoren?
Bah...
Het nieuwe voetbal heeft ook in FIFA zijn intrede gedaan. Als er maar gewonnen wordt is alles geoorloofd.
Ik heb er persoonlijk een hekel aan, maar kan het wel begrijpen dat anderen zo spelen. Tegen mij is het altijd heel effectief...Als ik gefrustreerd raak wordt het er niet beter van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyramiden
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 14:10
Haha, "het nieuwe voetbal" is wel een mooie quote. Qua scheidsrechter gaat er inderdaad heel erg veel fout.
Maar dat is wel zo realistisch. Nederland heeft ook 2 goals gehad die onterecht afgekeurd waren en een niet gegeven penalty in de laatste 3 wedstrijden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 08:45:

Bah...
Wat is er mis met opzet spelers schoppen? Binnen de kaders van het spel en kan zelfs voordelen opleveren. Fysiek spel is ook onderdeel van het voetbal.
Ik kom hier gewoon eerlijk voor uit, wat frappanter is dat er dus iemand is die dit verwerpbaar vindt (niet jij, maar iemand anders), maar die zelf in fifa16 kunstmatig lag produceerde via een programma om de tegenstander tot op het bot te frustreren met lag potjes. Dat verwijt de pot natuurlijk helemaal. Wat mij betreft is dat echt pas hoe "toxic" de EA community is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 10:37
Dat laggen is nog erger als 'slecht' winnen; dat mogen ze van mij er ook wel uitbannen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaxie
  • Laatst online: 01-09 08:48
Pyramiden schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 09:40:
Haha, "het nieuwe voetbal" is wel een mooie quote. Qua scheidsrechter gaat er inderdaad heel erg veel fout.
Maar dat is wel zo realistisch. Nederland heeft ook 2 goals gehad die onterecht afgekeurd waren en een niet gegeven penalty in de laatste 3 wedstrijden.
Die niet gegeven Penalty was weldegelijk terecht niet gegeven als je het volgens de regels gaat bekijken.
Heb ergens een linkje voorbij zien komen afgelopen week, kan hem alleen nieet terugvinden, maar als blijkt dat je eerst met de voeten naar de bal gaat en daarna omdat je dus sliding maakt en omvalt blijkt dat het geen hands kan zijn ofzoiets.

Nadeel alleen is dat de ene scheidsrechter dit anders beoordeeld dan de ander

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyUtd4Life
  • Nu online
Dus.....om maar even het gehaat (voornamelijk op personen) tegen te gaan, discussie maar andere wending geven.

Zijn er nog mensen die zich kwalificeren voor de Weekend League? Zelf door tijdgebrek in het weekend en de ervaringen van afgelopen week sla ik even over. Ook is mijn team nog niet echt op sterkte om competitief te spelen, aangezien deze nog dezelfde is als bijna 3 weken geleden. De 300k coins die ik heb wil ik met deze prijzen nog niet gaan inzetten.

FIFA Benelux Administrator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bean77 schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 09:55:
[...]

Wat is er mis met opzet spelers schoppen? Binnen de kaders van het spel en kan zelfs voordelen opleveren. Fysiek spel is ook onderdeel van het voetbal.
Ik kom hier gewoon eerlijk voor uit, wat frappanter is dat er dus iemand is die dit verwerpbaar vindt (niet jij, maar iemand anders), maar die zelf in fifa16 kunstmatig lag produceerde via een programma om de tegenstander tot op het bot te frustreren met lag potjes. Dat verwijt de pot natuurlijk helemaal. Wat mij betreft is dat echt pas hoe "toxic" de EA community is.
Ik vind beide niet erg sportief om eerlijk te zijn (al zie ik het veroorzaken van lag gewoon als cheaten en het veroorzaken van blessures zie ik meer als spelbederf voor de ander).

Waarom niet gewoon lekker proberen te ballen en gewoon van je eigen kracht uit te gaan. Iemand mag van mij prima park de bus spelen, prima tijd rekken wanneer hij 1-0 voorstaat in de 80ste minuut, high pressure is geen probleem. Maar wanneer iemand de cornerglitch gebruikt om op 1-0 te komen en dan gaat tijd rekken vanaf de 10de minuut dan ben ik er wel klaar mee. Als iemand dan ook nog er op uit is om spelers te blesseren dan is dat wel de spreekwoordelijke druppel voor mij.

Maar goed, ieder zijn recht om te doen wij hij wil. Dit is alleen mijn mening.
MyUtd4Life schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 10:15:
Dus.....om maar even het gehaat (voornamelijk op personen) tegen te gaan, discussie maar andere wending geven.

Zijn er nog mensen die zich kwalificeren voor de Weekend League? Zelf door tijdgebrek in het weekend en de ervaringen van afgelopen week sla ik even over. Ook is mijn team nog niet echt op sterkte om competitief te spelen, aangezien deze nog dezelfde is als bijna 3 weken geleden. De 300k coins die ik heb wil ik met deze prijzen nog niet gaan inzetten.
Ik heb me gister in mijn eerste poging direct gekwalificeerd en ga er weer vol voor. Vorige keer met een 150K team tot Gold 3 weten te spelen. Ik ga nu voor een 750K team voor Elite 3. 40 Games is wel veel maar als ik niet teveel schoppers en parkeer-de-bus-time-waste tegenstanders krijg is het wel te doen ;)

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 14-10-2016 10:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyUtd4Life
  • Nu online
Verwijderd schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 10:21:
[...]
Ik heb me gister in mijn eerste poging direct gekwalificeerd en ga er weer vol voor. Vorige keer met een 150K team tot Gold 3 weten te spelen. Ik ga nu voor een 750K team voor Elite 3. 40 Games is wel veel maar als ik niet teveel schoppers en parkeer-de-bus-time-waste tegenstanders krijg is het wel te doen ;)
Nice! Op moment dat je golden rankings behaalt krijg je best leuke prijzen.
40 potjes doe je toch zo'n 15 uur over, dus wat mij betreft mogen ze dat terugbrengen tot 25 potjes net zoals op PC.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

MyUtd4Life schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 10:25:
[...]

Nice! Op moment dat je golden rankings behaalt krijg je best leuke prijzen.
40 potjes doe je toch zo'n 15 uur over, dus wat mij betreft mogen ze dat terugbrengen tot 25 potjes net zoals op PC.
Sjah hangt er vanaf. Ik had me gister binnen het uur geplaatst voor de WL. Vooral wanneer er rage quiters tussen zitten.

Probleem is dat ik afgelopen weekend geregeld op ET en penalties uitkwam, dan duurt een potje toch wel lang hoor.

Hier het team waarmee ik gister speelde (Ben Arfa is een monster, 9 goals in 4 potjes):
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/RM7gJm9.jpg

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 14-10-2016 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-08 21:45
RSD1982 schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 00:43:
Klopt het dat de FIFA 17 Companion app niet werkt op iOS 10/10.1 begin scherm blijft bij mij alleen maar op laden staan
App is nog een beetje buggy, gewoon helemaal afsluiten (2x home button en omhoog vegen) en opnieuw openen doet de truc bij mij altijd als die weer eens op laden blijft staan.

Expres blessures veroorzaken en harde slidings ben ik ook wel klaar mee. Gisteren 5 blessures in 2 wedstrijden waarbij de tegenstander welgeteld 1 gele kaart had gekregen. Toen ben ik het 2de potje na 70 minuten ook maar gaan schoppen maar helaas geen enkele tegenstander een blessure en 2 rode en 4 gele kaarten. :F

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Bean77 schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 09:55:
[...]

Fijn dat je mijn proof of concept er weer bij haalt :') Het is ook elke keer weer hetzelfde met jou dat je weer reacties moet uitlokken waarna je vervolgens weer in de slachtoffer rol kruipt en ik weer een berichtje krijg in mijn inbox. Ik heb het 3 keer getest tijdens de +1600 potjes die ik online gespeeld heb.

Spelers kapot trappen en alles voor winst, dat is wat "toxic" is maar jij zit natuurlijk aan de andere kant van de tafel omdat jij het liefst iedereen kapot trapt zodat je weer je healing voor veel kan verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
Die speciale weekend league enzo lijken mij best vet, maar waarom moet er nou weer van die vage regels aan zitten dat je die of dit in je team moet hebben? Verwachten ze nou dat we elk weekend een ander team bouwen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommiboy96
krijg je aan het eind van de maand ook een prijs voor fut champions? In de maandelijkse leaderbords zit ik nu in brons 1 maar geen idee of ik daar ook nog wat voor krijg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaxie
To easy schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 11:00:
Die speciale weekend league enzo lijken mij best vet, maar waarom moet er nou weer van die vage regels aan zitten dat je die of dit in je team moet hebben? Verwachten ze nou dat we elk weekend een ander team bouwen?
ow veranderen die teams elke week?
Ik dacht dat het steeds t zelfde bleef en was al langzamerhand spelers aan het sparen haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tommiboy96 schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 11:01:
krijg je aan het eind van de maand ook een prijs voor fut champions? In de maandelijkse leaderbords zit ik nu in brons 1 maar geen idee of ik daar ook nog wat voor krijg
Durf ik eigenlijk niet te zeggen. Wellicht zijn de monthly rewards alleen voor top100?
Swaxie schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 11:02:
[...]

Ik dacht dat het steeds t zelfde bleef en was al langzamerhand spelers aan het sparen haha
Nee iedere dag is het toernooi om je te kwalificeren anders. Dan moet je een hybrid hebben met max. 6 spelers van 1 competitie, dan minimaal 3 competities, dan weer niks, etc.

Het blijkt nu dat ze dit nu ook door trekken naar de WL. Zo mag je komend weekend alleen spelen met een hybrid en met max. 6 spelers van dezelfde league.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
Swaxie schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 11:02:
[...]

Ja ik bedoel de eene keer moet je 3 compitities in je team hebben en de andere miss 11 duitsers etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommiboy96
Rob (community manager) heeft bevestigd dat er ook monthly rewards zijn voor fut champions
https://fifaforums.easpor...pions-rewards-are-monthly

[ Voor 5% gewijzigd door tommiboy96 op 14-10-2016 11:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

To easy schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 11:00:
Ik gok dat het is om niet elke keer je beste team te kunnen gebruiken, dat je vaker wisselt van team en dus meer coins terug geeft aan EA (5% fee). Dit lijkt mij een logische gedachte vanuit een EA standpunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tommiboy96 schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 11:09:
Rob (community manager) heeft bevestigd dat er ook monthly rewards zijn voor fut champions
https://fifaforums.easpor...pions-rewards-are-monthly
Nice!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Dames en heren,

De eerste update is aangekondigd. Op dit moment al beschikbaar voor PC:
The first title update for FIFA 17 is now available on PC. PlayStation 4 and Xbox One are due at a later date. For updates on when it’s live for your platform please follow @EASPORTSFIFA on Twitter.

Within this update we have the new components for the 2016/17 Premier League broadcast package.

Addressed the following in gameplay:
A situation where cancel was unresponsive after requesting a clearance.
A rare situation where the penalty shootout should have ended earlier.
Increased the CPU AI tendency to attack directly.
An issue where players sometimes overrun the ball after a skill move.
Increased the chance of error from ground crosses (triple tap).
Improvements to ball physics where shots off the goal posts lose too much speed.
Goalkeeper positioning for corner kicks.
Improvements made to player switching from corners and free kicks.
An issue where the player would control the ball instead of attempting a clearance.
Improvements to contested headers logic from corner kicks.
General fixes for player controlled celebrations.
Cut scene for contentious fouls can now be skipped.
Improved the general responsiveness of shooting.
Minor improvement to passing responsiveness when the ball is in the air.

In Pro Clubs, we:
Increased experience required for the higher overall ratings in Pro Clubs. *
Addressed an issue where a player's customised facial features did not display properly in game.

In Ultimate Team:
FUT Single Player difficulty no longer defaults to your CPU setting.
Addressed an issue where the player is forced to substitute an injured player in FUT online matches.
Corrected the shooting and crossing text in custom tactics

In Career mode, we:
Addressed a situation where the CPU AI would frequently leave star players on the bench.

Visual changes include:
Added new components of the 2016/17 Premier League broadcast package.
Updated team kits, banners and flags for Velez Sarsfield and Tigre.
The goalkeeper now correctly celebrates after catching the final penalty in a shootout.
Addressed an issue where the selected kit isn't the one used in-game.
Addressed frame-rate issue during pre-match skill game.
Addressed an issue where the fog from a player's breath was detached from their position.
General overlay fixes.

*As a result of the change to Pro Clubs, some of you may find you’re a lower OVR than before the update. This is intentional and you haven’t lost any of your progress.

Thanks to those who’ve provided constructive feedback on Twitter, Facebook, and the EA Forums. Throughout the course of the FIFA 17 season we’ll provide you with more information and updates if and when they become available.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas18GT
Verwijderd schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 11:11:
[...]

Ik gok dat het is om niet elke keer je beste team te kunnen gebruiken, dat je vaker wisselt van team en dus meer coins terug geeft aan EA (5% fee). Dit lijkt mij een logische gedachte vanuit een EA standpunt.
Verschrikkelijk is dit..
Telkens je team aanpassen en die 5% over een miljoen is al 50k.
Dus als ik me plaats dan moet ik al meer dan 50k als reward of uit packs krijgen om überhaupt winst te maken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaxie
Thomas18GT schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 11:32:
[...]

Verschrikkelijk is dit..
Dus als ik me plaats dan moet ik al meer dan 50k als reward of uit packs krijgen om überhaupt winst te maken..
Waar je wel bij kan gaan vermelden uiteraar dat je op een begeven moment genoeg spelers hebt om je elke keer te kunnen qualificeren zonder steeds teams te hoeve kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyUtd4Life
  • Nu online
Mooie patchnotes voor eerste patch, alleen jammer dat ik niks lees over een betere balans van blessures :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MyUtd4Life schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 11:56:
Mooie patchnotes voor eerste patch, alleen jammer dat ik niks lees over een betere balans van blessures :9
Het mooiste aan de nieuwe update is dan Bean77 nu mag schoppen wat hij wil, ik hoef ze niet meer te wisselen ;)

Jammer dat ze niet park de bus eruit hebben gehaald en als mentaliteit gewoon: defensive, normal, attacking aanhouden. Maar ik kan ermee leven.

De cornerglitch is straks weg en buttondelay met passing en schooting. Dus een perfecte patch IMO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
[...]

Verschrikkelijk is dit..
Ja man dat is het hem gewoon die 5% ea tax. Ze gunnen je ook weinig plezier bij fifa he haha!

En die patch note gelezen van die corner fixes, daar bedoelen ze dan alle kopgoals uit corners mee neem ik aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oliwier30
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 11-09-2021

Oliwier30

Herman Brood Academie

Verwijderd schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 11:57:
[...]

Het mooiste aan de nieuwe update is dan Bean77 nu mag schoppen wat hij wil, ik hoef ze niet meer te wisselen ;)

Jammer dat ze niet park de bus eruit hebben gehaald en als mentaliteit gewoon: defensive, normal, attacking aanhouden. Maar ik kan ermee leven.

De cornerglitch is straks weg en buttondelay met passing en schooting. Dus een perfecte patch IMO.
Uit eigen ervaring weet ik toch dat er meer dingen aangepast worden dan EA beweert. Ben benieuwd hoe het gaat spelen na de patch, vind het nu wel prima eigenlijk.

PSN: TiS_x_ChaozZ | https://soundcloud.com/skarbamusic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
Oliwier30 schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 12:22:
[...]

Uit eigen ervaring weet ik toch dat er meer dingen aangepast worden dan EA beweert. Ben benieuwd hoe het gaat spelen na de patch, vind het nu wel prima eigenlijk.
Ja dat is altijd tricky het speelt voor vele nu wel lekker en stabiel en iedereen is er aardig aan gewend en dan kan zo'n patch je echt weer een week gek laten worden en opnieuw gaan laten wennen. Altijd afwachten met fifa patches haha!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

To easy schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 12:21:
[...]

Ja man dat is het hem gewoon die 5% ea tax. Ze gunnen je ook weinig plezier bij fifa he haha!

En die patch note gelezen van die corner fixes, daar bedoelen ze dan alle kopgoals uit corners mee neem ik aan?
Positie van de GK passen ze aan, aan koppen veranderen ze niet zo gek veel.
Komt er gewoon op neer dat de keeper niet meer zo makkelijk te verslaan is wanneer je bijvoorbeeld een korte corner neemt, stukje over de achterlijn wandelt en de bal voorzet bij de 2de paal (nu 50/75% kans op een goal).

Dus hij zal zichzelf beter positioneren zodat dit niet meer een makkelijke kans is om te scoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oliwier30
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 11-09-2021

Oliwier30

Herman Brood Academie

To easy schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 12:24:
[...]

Ja dat is altijd tricky het speelt voor vele nu wel lekker en stabiel en iedereen is er aardig aan gewend en dan kan zo'n patch je echt weer een week gek laten worden en opnieuw gaan laten wennen. Altijd afwachten met fifa patches haha!
Ja precies. In vriendschappelijke seizoenen in FUT had ik tegen een vriend van mij 5 titels gepakt achterelkaar. Hij had er geen. Na de patch had hij er 10 en ik nog steeds 5 8)7

PSN: TiS_x_ChaozZ | https://soundcloud.com/skarbamusic

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

To easy schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 12:21:
[...]

Klopt. De verre hoek lijkt mij. Dus de keeper zal nu wel wat naar achteren lopen waardoor de korte hoek niet gedekt wordt :P
[...]

Verschrikkelijk is dit..
Tenminste dit lijkt mij de enige reden voor EA om het te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
Oliwier30 schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 12:26:
[...]

Ja precies. In vriendschappelijke seizoenen in FUT had ik tegen een vriend van mij 5 titels gepakt achterelkaar. Hij had er geen. Na de patch had hij er 10 en ik nog steeds 5 8)7
Haha precies dat. Soms kan die patch je echt heel verkeerd vallen, maar we wachten af en zullen het zien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22-08 19:33
Mensen die op dit moment veel handelen en profit maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas18GT
llovesoccerx7 schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 12:48:
Tsja.. wat is veel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riemer
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12:35
Nieuwe SBC is online! Zuid koreanen handelen dus! Had ze gelukkig al ingeslagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
Kan je dit jaar wel custom tactics opslaan in online games?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
  • Laatst online: 16:57
Riemer schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 13:06:
Nieuwe SBC is online! Zuid koreanen handelen dus! Had ze gelukkig al ingeslagen.
Wat zijn de vereisten? Ik zie het namelijk niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyUtd4Life
  • Nu online
llovesoccerx7 schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 13:07:
Kan je dit jaar wel custom tactics opslaan in online games?
Yep, kan je per squad instellen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Riemer
chengbondkwok schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 13:10:
[...]

Wat zijn de vereisten? Ik zie het namelijk niet...
- BPL team minimaal 82 rated
- Zuid Koreaans team minimaal 70 rated
- internationaal team, 11 landen minimaal 78 en 1 TOTW Speler

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 10:47:
[...]
Spelers kapot trappen en alles voor winst, dat is wat "toxic" is maar jij zit natuurlijk aan de andere kant van de tafel omdat jij het liefst iedereen kapot trapt zodat je weer je healing voor veel kan verkopen.
Ik handel in fitness, niet in healing. Ik heb een aantal overbodige verkocht, meer niet ;)

Beetje off topic. EA heeft de nieuwe aftrap niet, Football manager 2017 wel :o Hup EA, aan het werk aan een patch waarin jullie veel fouten gaan fixen!

Prijzen stijgen ook als een malle. Bijna 190k voor een normale Vidal lol. Dit spel is zooo kapot :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
  • Laatst online: 16:57
Riemer schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 13:20:
[...]

- BPL team minimaal 82 rated
- Zuid Koreaans team minimaal 70 rated
- internationaal team, 11 landen minimaal 78 en 1 TOTW Speler
Laat ik nou net 5 Koreaanse spelers hebben :)

Dit is overigens wel een dure SBC, waarbij je minimaal 1 TOTW speler nodig hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas18GT
chengbondkwok schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 13:21:
[...]

Dit is overigens wel een dure SBC, waarbij je minimaal 1 TOTW speler nodig hebt.
Je kan ook een bronzen TOTW speler gebruiken >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riemer
of een discard gold TOTW, wel zo handig als je een 78 rated team moet maken. Ik had Brian Luiz nog dus zal eens kijken of ik daar wat mee kan maken en heb anders Forsberg achter de hand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

chengbondkwok schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 13:21:
[...]

Ik heb alles behalve een keeper, en dan kom ik nog heel wat rating tekort. Ik gooi ze er wel gewoon op voor 10k en dan hopen dat iemand mis klikt. Ik heb Son daarnaast ook die bijna 6k waard is wat mooi meegenomen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeweeherman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09-2024

peeweeherman

energieleverend.nl

Al pc spelers die de beloning van afgelopen weekend hebben gekregen? Hier nog niets...

Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Thomas18GT schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 13:24:
[...]

Je kan ook een bronzen TOTW speler gebruiken >:)
Of je gebruikt Alex Hunter ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas18GT
Krijgt ie dadelijk een zieke winterupgrade van +10. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thomas18GT schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 14:35:
[...]

Krijgt ie dadelijk een zieke winterupgrade van +10. >:)
Lijkt mij sterk aangezien er gewoon videomateriaal is ingame dat hij een 75 kaart vast houd. Het zou wel super grappig zijn dat ze dit zouden doen omdat hij "zo'n goed seizoen" heeft gedraaid bij elke club gedurende The Journey :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas18GT
Verwijderd schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 14:40:
[...]

Lijkt mij sterk aangezien er gewoon videomateriaal is ingame dat hij een 75 kaart vast houd. Het zou wel super grappig zijn dat ze dit zouden doen omdat hij "zo'n goed seizoen" heeft gedraaid bij elke club gedurende The Journey :P
Haha lijkt me ook wel erg sterk, al zou het wel erg leuk zijn. Een kaart waar je ook daadwerkelijk iets aan hebt na een heel seizoen The Journey hebben gedaan ipv deze kaart :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Thomas18GT schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 14:50:
[...]

Haha lijkt me ook wel erg sterk, al zou het wel erg leuk zijn. Een kaart waar je ook daadwerkelijk iets aan hebt na een heel seizoen The Journey hebben gedaan ipv deze kaart :+
Lijkt me juist kansloos. Uberhaupt een fictieve spelerskaart in FUT is al erg onrealistisch, laat staan als die nog beter zou worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 13-09 21:24
Ik moet wel zeggen dat het echt jammer is dat die kaart van Hunter zo slecht is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas18GT
Bean77 schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 15:21:
[...]

Lijkt me juist kansloos. Uberhaupt een fictieve spelerskaart in FUT is al erg onrealistisch, laat staan als die nog beter zou worden.
Ach die Legends op de Xbox zijn ook niet realistisch maar ik zou ze toch graag ook op de Playstation hebben O+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• garrow
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 11-09 08:03

garrow

PSN: Garrow1978

Thomas18GT schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 15:34:
[...]

Ach die Legends op de Xbox zijn ook niet realistisch maar ik zou ze toch graag ook op de Playstation hebben O+
Nou ik niet.....absoluut niet realistisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
garrow schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 15:37:
[...]

Nou ik niet.....absoluut niet realistisch.
Inderdaad. En dan hebben ze nog ratings als goden. En klap op de vuurpijl linken ze met werkelijk iedereen. Wat een nepgedoe is dat. Blij dat ik ps4 heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
Iemand enige ervaring met lloris en cech? Ik wil 1 van deze 2 gaan halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skann
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-07 13:12
Net mijn IF Varas voor 45k verkocht. Had ik gekocht voor 10500. Dat is lekker verdiend. Sowieso niet zo'n geweldige keeper. Iemand een idee waarom die ineens zo duur is?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pelidee
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
llovesoccerx7 schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 16:49:
Iemand enige ervaring met lloris en cech? Ik wil 1 van deze 2 gaan halen.
Ik heb Begovic in de goal staan, valt ook niet tegen moet ik zeggen. Nog geen moment getwijfeld om hem te vervangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThijsM
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
net sturridge gepacked. Had net wat coins nodig dus komt goed uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wel mooi dat zelfs bronzen Koreanen 2k opleveren. Toch leuk als je je goed bent in gokken :') 600k ook weer gepasseerd en op zich al redelijke teams staan. Nu alleen nog naar de 3 League hybrids werken en dan kan ik ook eens FUT champions proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommiboy96
pelidee schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 16:53:
[...]

Ik heb Begovic in de goal staan, valt ook niet tegen moet ik zeggen. Nog geen moment getwijfeld om hem te vervangen.
Hier ook uitermate tevreden over Begovic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
pelidee schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 16:53:
[...]

Probleem is voor mijn hybrid moet ik of lloris of cech :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riemer
Skann schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 16:51:
Net mijn IF Varas voor 45k verkocht. Had ik gekocht voor 10500. Dat is lekker verdiend. Sowieso niet zo'n geweldige keeper. Iemand een idee waarom die ineens zo duur is?
Discard IF's gaan ineens voor +25k ivm die SBC challenge. Ik heb ook al paar verkocht met lekkere winst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 15:34
llovesoccerx7 schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 12:48:
Ik heb geen idee wat er gebeurt is vandaag, maar ik doe de IF-trading methode. Zie ook:
https://fifaforums.easpor...t-17-if-trading-thread/p1

Zoals elke dag doe ik zoveel mogelijk relisten voor een te hoge prijs in de hoop dat mensen mijn speler kopen zonder goed te zoeken naar de beste prijs. Dagelijks verkoop ik best wat kaartjes, maar vandaag was ik 1 uur alles weg. Falque, Benedetto, Ruiz gingen in 1 uur als warme broodjes weg. Pakte makkelijk 6/7K per kaart winst x 40 stuks ofzo! Zal iets met die Squad challenge te maken hebben, maar wat een gekkenhuis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spacejockey
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 01-08 20:04
Ik heb mijn Oranje team maar verkocht. Nu weet ik dat ik slecht ben en een betere speler kan er vast meer uithalen, maar ik kon er echt helemaal niets mee. Alle aanvallers en middenvelder zijn zo sloom als ik weet niet wat...Van Persie, Huntelaar, Strootman, Sneijder... IF Promes was dan nog een lichtpuntje, maar één goede speler is niet genoeg. Nu maar iets anders verzinnen.

[ Voor 14% gewijzigd door Spacejockey op 14-10-2016 18:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spacejockey schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 18:35:
Ik heb mijn Oranje team maar verkocht. Nu weet ik dat ik slecht ben en een betere speler kan er vast meer uithalen, maar ik kon er echt helemaal niets mee. Alle aanvallers en middenvelder zijn zo sloom als ik weet niet wat...Van Persie, Huntelaar, Strootman, Sneijder... IF Promes was dan nog een lichtpuntje, maar één goede speler is niet genoeg. Nu maar iets anders verzinnen.
Ik vond mijn Eredivisie team met Wijnaldum en Promes eerlijk gezegd beter spelen dan mijn serie a team. Je moet gewoon veel de bal rondspelen omdat je minder kunt bouwen op fysieke duels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaxie
Pfooeeee, dit was een lekker pakketje:)

Inieste en Kompany uit hetzelfde Jumbo Pakketje:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Swaxie schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 19:11:
Pfooeeee, dit was een lekker pakketje:)

Inieste en Kompany uit hetzelfde Jumbo Pakketje:)
zozo dat is mazzel hebben :) Kan je een mooi team mee gaan beginnen. Of flink verkopen.

Hier een heerlijk trade dagje, winsten lopen mooi op en de verkopen lukken ook goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delano1992
Iemand al son geprobeerd? Vrees bij die 11 landen loyalty cards nodig te hebben. Is dat zo en hoe kom je hieraan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Delano1992 schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 20:46:
Iemand al son geprobeerd? Vrees bij die 11 landen loyalty cards nodig te hebben. Is dat zo en hoe kom je hieraan?
https://i.reddituploads.c...2b61505daf6b9d4ec793cc132

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delano1992
Muchos gracias!!! Morgen effe fix. Aanval met
Mahrez potm en sterling po #genieten
Pagina: 1 ... 22 ... 190 Laatste

Let op:
Let op: handelen in coins is door EA niet toegestaan. Het is dan ook niet toegestaan dit in dit topic te bespreken.