Haha idd! Speel jij PS4? Ik wil wel eens tegen jouw team spelen

Ronaldo ST, doe mij die vanavond maar in Weekend League packs.
FIFA Benelux Administrator
Ik wil ook nog wel tekenen voor LewandowskiMyUtd4Life schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 16:22:
[afbeelding]

Het valt mij eigenlijk nog goed mee. Messi is heerlijk om mee te spelen, Hazard is meestal laatste kwartier rijp voor een wissel, dan breng ik Sanchez in.Thomas18GT schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 15:55:
[...]
Ik vind jouw team anders wel aardig dicht bij perfectie komen![]()
Merk je alleen niet dat je buitenspelers kracht missen? Messi kan dat wel compenseren met de rest van zijn stats maar Hazard vond ik zelf (net als Reus overigens) wat te slap.
en jij mij dan zeker ook van het veld tikken he?Vissert schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 16:11:
[...]
Haha idd! Speel jij PS4? Ik wil wel eens tegen jouw team spelen
Wanneer wordt bekend wie player of the month is van de premier league?
Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl
Hmmm.... dat verwacht je niet he,
Verwijderd
Ik heb nog niks gelezen over release van de WL packs?MyUtd4Life schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 16:22:
[afbeelding]
Waarschijnlijk rond middernachtVerwijderd schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 17:44:
[...]
Ik heb nog niks gelezen over release van de WL packs?
Ik heb toch ook weer een kleine aanpassing gedaan aan mijn team:
http://www.futhead.com/17/squads/1153575/
Ik baal wel van Burki als keeper. Maar heb geen andere keus (ja, die Griek uit de SerieA van Udinese). Hopen dat één vd twee een IF gaat krijgen...
Iemand nog een gouden tip?
Ik baal wel van Burki als keeper. Maar heb geen andere keus (ja, die Griek uit de SerieA van Udinese). Hopen dat één vd twee een IF gaat krijgen...
Lekkere teams boyz! Packs of handelen?
Handel, handel, handel. Mijn laatste IF die ik gepacked heb was Suarez TOTS in 2013 (of 2014...). Ik heb wat dat betreft weinig geluk met packs...bbblije schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 18:29:
Lekkere teams boyz! Packs of handelen?
Manolas naar RCB en gebruik Florenzi als RB. Dan is elke strong link GK-CB-LB mogelijk van een andere competitie. Heb je Manolas ook nog met z'n sterke voet aan de juiste kant.PetrCech_3 schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 18:24:
Thanks! Maar ik wil niet nog meer SerieA-spelers. Ben (zoals je wss ziet) best wel een builder en wil verschillende competities mixen.Bledismauw schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 18:33:
[...]
Manolas naar RCB en gebruik Florenzi als RB. Dan is elke strong link GK-CB-LB mogelijk van een andere competitie. Heb je Manolas ook nog met z'n sterke voet aan de juiste kant.
Weet niet of andere pc-spelers het ook opvalt? In fifa 16 was ik altijd divisie 1-2, maar nu lijkt het niveau veel hoger te zijn in Fifa17? Ik kom de ene na de andere skiller tegen in divisie 5...

Verwijderd
Gouden tip van de dag:PetrCech_3 schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 18:24:
Manolas naar rcb
Florenzi op rb
Filipe Luis op lb
Godin op lcb
Oblak op gk
Je kunt ook het volgende doen:
Manolas en Sandro laat je staan
Pepe op rcb
Carvajal op rb
Navas op gk
Graag gedaan!
/edit
Ik zie nu pas dat ik eigenlijk precies zei wat PetrCech_3 al zei, alleen dan met voorbeelden. Excuus!
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 12-10-2016 19:56 ]
Verwijderd
Sellrjvr schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 20:11:
IF Coleman gepacked. Houden of verkopen?
Hoe is SBC Sterling?
Alles wat je nu packed verkopen! Prijzen zijn veel te hoog! Als je er echt de meeste winst uit wil halen kan je ook wachten tot het weekend of volgende week! Maar over een maand of 2 kosten spelers nog de helft als het niet 1/3 is van wat ze nu kosten.rjvr schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 20:11:
IF Coleman gepacked. Houden of verkopen?
Hoe is SBC Sterling?
maand of 2? Begin november verwacht ik al dat ze flink gaan zakken.bbblije schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 20:57:
[...]
Alles wat je nu packed verkopen! Prijzen zijn veel te hoog! Als je er echt de meeste winst uit wil halen kan je ook wachten tot het weekend of volgende week! Maar over een maand of 2 kosten spelers nog de helft als het niet 1/3 is van wat ze nu kosten.
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Waar kan ik tekenen?Bean77 schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 21:07:
[...]
maand of 2? Begin november verwacht ik al dat ze flink gaan zakken.
Kwestie van logische dingen.
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Ik teken voor Black Friday! Wanneer gaan we verkopen? Oftwel, hoe lang is het slim om met een discard team te spelen?!
Feitelijk 2e helft november, maar begin november ging iedereen alles dumpen om niet te laat te zijn.Verwijderd schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 21:15:
Jep, black friday is begin november. Gewoon logica dus.
Ik twijfel nog of ik mijn 2 teams ga verkopen. Het overige wel. Je moet toch wel ca een maand overbruggen en dan wil ik eigenlijk gewoon met mijn 2 beste teams door kunnen. (of ik gebruik een eredivisie team en een calcio of bundes squad)
[ Voor 30% gewijzigd door Bean77 op 12-10-2016 21:23 ]
Hoor regelmatig dat finishen moeilijker is in FIFA 17, wellicht dat deze video daarbij kan helpen
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=3zrjoJIaEMA]
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=3zrjoJIaEMA]
Het is belachelijk wat "gemiddelde" spelers kosten. Je slaat jezelf voor je kop wat je er op verliest. Verdien je niet met spelen in de tussentijd. Daarbij is het ook leuk om je FIFA kwaliteiten te verbeteren met een team dat minder goed is. Winnen voelt dan nog beterBean77 schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 21:20:
[...]
Feitelijk 2e helft november, maar begin november ging iedereen alles dumpen om niet te laat te zijn.
Ik twijfel nog of ik mijn 2 teams ga verkopen. Het overige wel. Je moet toch wel ca een maand overbruggen en dan wil ik eigenlijk gewoon met mijn 2 beste teams door kunnen. (of ik gebruik een eredivisie team en een calcio of bundes squad)
Nog PS4 spelers die een potje willen doen?
Heb coleman if op tijd kunnen verkopen, prijs daalt heel snel. Hierdoor Sterling challenge gehaald voor ongeveer 50k.
Prijzen van man city spelers zijn nog belachelijk hoog. Maar zal morgen nog wel dalen.p
Prijzen van man city spelers zijn nog belachelijk hoog. Maar zal morgen nog wel dalen.p
Zo, weer met de eerste poging me kunnen kwalificeren voor de weekend league. Dat gaat me een stuk beter af dan divisie 5 in online seizoenen
Had in 16 ook al zo veel problemen met dit seizoen.
Je kan echt mooie voorzetten geven in Fifa 17.
[ Voor 6% gewijzigd door Koning-Admiraal op 13-10-2016 03:00 ]
Set your goals high, and don't stop till you get there.
Verwijderd
Alle spelers dalen:Diederik-Jan schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 03:09:
Dalen de prijzen op black friday voor informs spelers ook? Want meestal moet je een inform de eerste week dat het gereleased is halen.
IF's
Legends
Golds
Vorig jaar gingen de meeste mensen de boot in. Ze hoopten dat de crash door zou zetten in het weekend...Maar de crash stopte al op donderdagavond
Het blijft natuurlijk een gok want een speler kan tijdelijk even met 10K omhoog gaan en dan weer dalen. Maar stel het niet te lang uit is het advies.
Verwijderd
Leuk voorbeeld is die OTW Pjanic. Ging in 24 uur van 140 naar 240 omdat hij in de voorspellingen van Futhead stondVerwijderd schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 09:14:
[...]
Alle spelers dalen:
IF's
Legends
Golds
Vorig jaar gingen de meeste mensen de boot in. Ze hoopten dat de crash door zou zetten in het weekend...Maar de crash stopte al op donderdagavondDus hou de prijzen in de gaten.
Het blijft natuurlijk een gok want een speler kan tijdelijk even met 10K omhoog gaan en dan weer dalen. Maar stel het niet te lang uit is het advies.
Het is toch elk jaar hetzelfde met hype onzin.
Klopt, alles goed in de gaten blijven houden.Verwijderd schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 09:14:
[...]
Alle spelers dalen:
IF's
Legends
Golds
Vorig jaar gingen de meeste mensen de boot in. Ze hoopten dat de crash door zou zetten in het weekend...Maar de crash stopte al op donderdagavondDus hou de prijzen in de gaten.
Voor mezelf besloten om toch al mijn spelers te verkopen behalve mijn eredivisie en een nog nieuw te kopen tevez squad. Ook al een datum bepaald wanneer ik dit ga doen zodat ik zeer waarschijnlijk aan de goede kant zit. Beter iets te vroeg dan net te laat
edit
[ Voor 98% gewijzigd door RemkoDJ op 13-10-2016 09:44 ]
Verwijderd
Google is niet zo moeilijk toch ?Swaxie schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 09:42:
Wanneer is die Black Friday?
Ik verwacht niet dat de OTW's ook omlaag gaan tijdens de black friday?
dus het meest verstandige is je dure spelers verkopen voor die tijd en daarna weer terug gaan kopen?
dus het meest verstandige is je dure spelers verkopen voor die tijd en daarna weer terug gaan kopen?
Iemand die al de ssu van giovinco heeft voltooid?
Lijkt me nog steeds erg duur
Nouja, jullie zitten dus nu al te speculeren over sjit die op 25 november gaat gebeuren?
Het kon toch goed zo zijn dat er opFUT een of andere speciale black friday georganiseerd word of weet ik t wat...
Ik ben daar mee bezig, maardie prijzen zijn echt belachelijk..Ambianz schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 10:01:
Iemand die al de ssu van giovinco heeft voltooid?
Ze vragen voor bepaalde spelers gewoon 7k/10k.
Dus ik ben weer afgehaakt
Verwijderd
Vorig jaar was het wel het geval. Maar voornamelijk packs die werden aangeboden waardoor de prijs zakt.Swaxie schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 10:03:
[...]
Nouja, jullie zitten dus nu al te speculeren over sjit die op 25 november gaat gebeuren?
Het kon toch goed zo zijn dat er opFUT een of andere speciale black friday georganiseerd word of weet ik t wat...
offtopic:
sjit
sjit
Zelf ook bezig maar sommige CBs enzo zijn inderdaad niet te doen. Ook krijg ik nu telkens in SBC packs spelers die ik net heb ingeleverd.silvi0 schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 10:04:
[...]
Ik ben daar mee bezig, maardie prijzen zijn echt belachelijk..
Ze vragen voor bepaalde spelers gewoon 7k/10k.
Dus ik ben weer afgehaakt
[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 13-10-2016 10:06 ]
Ja ze mogen wel 10 keer een black friday op fut doen wat mij betreft.Verwijderd schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 10:05:
[...]
Vorig jaar was het wel het geval. Maar voornamelijk packs die werden aangeboden waardoor de prijs zakt.
offtopic:
sjit
[...]
Zelf ook bezig maar sommige CBs enzo zijn inderdaad niet te doen. Ook krijg ik nu telkens in SBC packs spelers die ik net heb ingeleverd.
zijn er ook kaartjes die een lm veranderen in een cm? Ik kan ze niet vinden namelijk
Nee, daarom kan je ze ook niet vinden.servival7 schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 10:28:
zijn er ook kaartjes die een lm veranderen in een cm? Ik kan ze niet vinden namelijk
Verwijderd
Na de TOTSY is toch alles al redelijk goed betaalbaar.To easy schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 10:23:
[...]
Ja ze mogen wel 10 keer een black friday op fut doen wat mij betreft.
Ja klopt, maar dan zijn we wel weer even een tijdje verderVerwijderd schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 10:32:
[...]
Na de TOTSY is toch alles al redelijk goed betaalbaar.
Weekend League packs waren redelijk. 1x Fabregas, 2x Walker en 1x IF Immobile. Verder veel spul voor toekomstige SBC's.
Eerste IF kaart ooit, nu lees ik dat die na 1 week meer waard worden?
Iemand die speelt met Fabregas? Ik heb nu Ramsey op de CDM staan, maar misschien dat Fabregas daar gaat spelen.
Iemand die speelt met Fabregas? Ik heb nu Ramsey op de CDM staan, maar misschien dat Fabregas daar gaat spelen.
Achterlijk iets weer van EA. Een wijnaldum zou toch prima als een CM of CAM moeten kunnen spelen.
Die worden dan meer waard ja, omdat ze dan niet meer in packs zitten (uiteraard maar 1 week....)Amelandbor schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 10:40:
Weekend League packs waren redelijk. 1x Fabregas, 2x Walker en 1x IF Immobile. Verder veel spul voor toekomstige SBC's.
PSN: Maichel
Heb op dit moment dit Bundesligateam:
http://www.futhead.com/17/squads/1177569/
Reus is een leenspeler en die moet dus vervangen worden.
Wat adviseren jullie verder als versterkingen? Zit zelf te denken aan Piszczek en Ricardo Rodriguez op de backs. Vind deze twee spelers alleen nu nog te prijzig.
Daarnaast moet ik ook een goede spits hebben.
Heb op dit moment zo'n 170k, maar ik wil graag wat coins bewaren zodat ik tijdens BlackFriday bv Reus kan kopen voor een goedkopere prijs.
Wat adviseren jullie verder als versterkingen? Zit zelf te denken aan Piszczek en Ricardo Rodriguez op de backs. Vind deze twee spelers alleen nu nog te prijzig.
Heb op dit moment zo'n 170k, maar ik wil graag wat coins bewaren zodat ik tijdens BlackFriday bv Reus kan kopen voor een goedkopere prijs.
Ik heb Baba lopen als linksback, doet het prima voor zijn niveau. Pisczek is wel prima.Jekke schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 10:52:
Als spits kan je denken aan Volland, Kruse of Hernandez. Al is de laatste nog prijzig.
mijn team: http://www.futbin.com/17/squad/36765
[ Voor 3% gewijzigd door Bean77 op 13-10-2016 10:56 ]
Ikzelf speel op dit moment met Volland en met Gomez, waar ik moet zeggen dat ik verrast ben over Gomez dat die het zo goed doet:). Allemaal persoonlijk uiteraard.Jekke schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 10:52:
Baba heb ik ook nog erbij lopen.
Je zou als CV nog aan Howedes en toprak kunnen denken?
Op links buiten heb ik Schurrle staan, en op rechts heb ik Herrman staan.
Zomaar even wat opties, nogmaals is allemaal persoonlijke mening, wat voor mij lekker speelt hoeft voor jou niet te werken.
Ja, IFs worden meestal na 1 week meer waard. Wanneer heb jij je Weekend League packs precies gekregen? En deze ook via Web App gekregen? Ik heb nog niks namelijk.Amelandbor schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 10:40:
Ter info..: http://www.fifauteam.com/fifa-17-black-friday-guide/Swaxie schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 10:03:
[...]
Promotions Date
FIFA 17 25-27 November 2016
Verwijderd
Ik denk dat je ze moet claimen via je console, heb ook nog niks in de webapp.MyUtd4Life schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 11:07:
[...]
Ja, IFs worden meestal na 1 week meer waard. Wanneer heb jij je Weekend League packs precies gekregen? En deze ook via Web App gekregen? Ik heb nog niks namelijk.
Ik zag net op reddit een lucky fucker: back to back legends (Solskjaer & Dessaily) in zijn Gold 1 rewards!!
Je kan ze alleen claimen via de console idd. Vanochtend even snel gedaanMyUtd4Life schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 11:07:
[...]
Ja, IFs worden meestal na 1 week meer waard. Wanneer heb jij je Weekend League packs precies gekregen? En deze ook via Web App gekregen? Ik heb nog niks namelijk.
Kerel noem je dat redelijk?Amelandbor schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 10:40:
Dat is gewoon zeker 100K aan waarde uit die packs, je zal vast nog wel andere dingen hebben gekregen dus ik zie jouw packwaarde wel oplopen naar de 150K hoor.
Welke 'divisie' zat je? Ikzelf zat in goud 3, had jammer genoeg niet genoeg tijd om goud 2 te halen, te druk weekend.... had nog 10 wedstrijden over

Ben zeer benieuwd wat er in mijn packs zit maar heb er niet echt veel hoop in, ben al blij dat ik die 30K van de divisie krijg
Had eigenlijk op 1 grote klapper gehooptJamesl schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 11:58:
[...]
Kerel noem je dat redelijk?
Dat is gewoon zeker 100K aan waarde uit die packs, je zal vast nog wel andere dingen hebben gekregen dus ik zie jouw packwaarde wel oplopen naar de 150K hoor.
Welke 'divisie' zat je? Ikzelf zat in goud 3, had jammer genoeg niet genoeg tijd om goud 2 te halen, te druk weekend.... had nog 10 wedstrijden over![]()
Ben zeer benieuwd wat er in mijn packs zit maar heb er niet echt veel hoop in, ben al blij dat ik die 30K van de divisie krijg
Zat ook in Goud 3, veel potjes verloren waarbij ik naar mijn idee toch had moeten winnen, maar ja dat heb ik wel vaker
Haha tsja ik hoop ook dat ik vanmiddag even een zwart kaartje zie verschijnen, dan een portugees, dan 'ST' en dan Cristiano Ronaldo, maar ik ben tbh al blij als ik 50K uit die packs trek.Amelandbor schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 12:18:
[...]
Had eigenlijk op 1 grote klapper gehoopt, het is voornamelijk door die walker dat het aardig wat oplevert. Had ze misschien alleen wat langer moeten houden, nu zijn ze beide voor 22k verkocht.
Zat ook in Goud 3, veel potjes verloren waarbij ik naar mijn idee toch had moeten winnen, maar ja dat heb ik wel vaker
Tsja die potjes verliezen doen we allemaal, dat is ook voetbal, hoe frustrerend ook (ja ik zit ook te schelden op de bank dan hoor).
Mijn team momenteel: http://www.futbin.com/17/squad/112424
Merk wel dat de BPL vrij duur is dus ik denk dat ik de hele bende verkoop en een duits team ga proberen.
Merk wel dat de BPL vrij duur is dus ik denk dat ik de hele bende verkoop en een duits team ga proberen.
Weekend league is het echt waard! Ik had gold 3 maar had makkelijk gold 1 kunnen halen. Beste spelers waren 87 Handanovic, Isco 84, Terry 84 en Garay 84. Samen al 35k waard! Dan nog 20 spelers met een waarde tussen de 1-2k en 35k aan coins. Overal 100k aan coins gratis gekregen.
[ Voor 9% gewijzigd door Koning-Admiraal op 13-10-2016 12:45 ]
-
[ Voor 101% gewijzigd door Koning-Admiraal op 13-10-2016 13:31 ]
Iemand enig idee wanneer je je met normaal divisies voor de weekend league plaatst?
Ik heb al wel 20 kwalificatie wedstrijden gespeeld en me nog niet geplaatst (steeds in halve of hele finale er uit).
En dan leveren die 20 wedstrijden je bar weinig op.
Dus ik wil me nu via seizoenen plaatsen, dit zou ook moeten kunnen, maar ik weet niet vanaf welke divisie dit is.
Op dit moment ben ik vrij simpel door gestoomd naar div 5, ieder seizoen kampioen.
Dus als je je vanaf div 3 bijvoorbeeld plaatst, dan laat ik die dagelijkse kwalificaties verder lekker links liggen.
Ik heb al wel 20 kwalificatie wedstrijden gespeeld en me nog niet geplaatst (steeds in halve of hele finale er uit).
Dus ik wil me nu via seizoenen plaatsen, dit zou ook moeten kunnen, maar ik weet niet vanaf welke divisie dit is.
Op dit moment ben ik vrij simpel door gestoomd naar div 5, ieder seizoen kampioen.
Dus als je je vanaf div 3 bijvoorbeeld plaatst, dan laat ik die dagelijkse kwalificaties verder lekker links liggen.
Verwijderd
Divisie 1 en je bent geplaatst.jongf7 schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 13:09:
Iemand enig idee wanneer je je met normaal divisies voor de weekend league plaatst?
Maakt niet uit waar in divisie 1 je zit?
Ik bedoel of je nog een bepaald punten aantal moet hebben in divisie 1
Nee divisie 1 = divisie 1Jamesl schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 13:22:
[...]
Ik bedoel of je nog een bepaald punten aantal moet hebben in divisie 1
Verwijderd
Dit. Zodra je divisie 1 bereikt krijg je al de melding dat je geplaatst bent voor de weekend league.
Ok top, dan ga ik me daar lekker op richtten
4 wedstrijden achter elkaar winnen in de kwalificatie lijkt me wat makkelijker dan divisie 1 komen.
Vanavond ook weer een poging doen.
En 20 pogingen? Je hebt er maar 3/4 per dag toch?pelidee schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 13:55:
[...]
4 wedstrijden achter elkaar winnen in de kwalificatie lijkt me wat makkelijker dan divisie 1 komen.
Vanavond ook weer een poging doen.
Verwijderd
Ik kan je zeggen dat inderdaad het toernooi winnen makkelijker is dan in divisie 1 komen.
Sluit ik me volledig bij aan, is me in divisie 5 nog niet gelukt 4 op een rij te winnen, sta wel voor tweede keer in toernooi. Afhankelijk van het dagtoernooi kun je overigens daar ook nog leuke prijs winnen, bijv goldpack.Verwijderd schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 14:01:
Ik kan je zeggen dat inderdaad het toernooi winnen makkelijker is dan in divisie 1 komen.
Zit hele dag al op Companion app te loeren, krijg je de prijzen alleen op pc?! Hopelijk iets meer geluk dan laatste packs. Begon goed met IF Promes, maar daarna niets soeps gekregen. Misschien moet ik maar voorspellen dat ik IF Ronaldo trek 😜
Had in weekendtoernooi 13 uit 25, dus dat is ook redelijk te doen
[ Voor 4% gewijzigd door peeweeherman op 13-10-2016 14:20 ]
Ik had het over 20 wedstrijden, aangezien ik vrijwel steeds halve finale of finale haal is dat 3 a 4 wedstrijden per poging.Maichel schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 13:57:
[...]
En 20 pogingen? Je hebt er maar 3/4 per dag toch?
Meestal heb ik door de weeks geen tijd voor meer dan drie of vier wedstrijden, dus ik ga lekker divisies doen. Vorige fifa's ook altijd div 1 wel gehaald.
Sinds fifa uit is bijna alle potjes die ik speelde die kwalificatie gedaan en dus niets mee bereikt.
Alleen in het weekend divisies en daar ga ik tot nu toe prima doorheen.
edit:
Misschien heb ik veel pech met die kwalificatie ofzo.
Laatst in de finale tegengoals in de 118e en 120e minuut.
Een andere keer er uit omdat de keeper uit zijn handen tegen een verdediger schoot, eigengoal, in de laatste minuten.
[ Voor 15% gewijzigd door jongf7 op 13-10-2016 14:27 ]
Zag net deze voorbij komen op Facebook.....IF Ronaldo als beloning voor Championship....
https://www.facebook.com/...g/videos/811633492311140/
Verwijderd
AandachtshoerMaichel schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 14:57:
Zag net deze voorbij komen op Facebook.....IF Ronaldo als beloning voor Championship....
damn, dat is nog eens een beloning, die van mij vallen tot nu toe iedere keer tegen! Gister wel in de squad challenge voor Sterling Boateng in pack, dus mijn BPL team verkocht en een hybrid Bundesliga-Messi
http://imgur.com/a/Q08Wx
Wauw, nog lekkerder dan gisterenMorgush schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 15:03:
[...]
damn, dat is nog eens een beloning, die van mij vallen tot nu toe iedere keer tegen! Gister wel in de squad challenge voor Sterling Boateng in pack, dus mijn BPL team verkocht en een hybrid Bundesliga-Messigemaakt, speelt super. Jammer alleen dat ik niet zoveel tijd heb om al die wedstrijden in het weekend te spelen.

Alleen die IF Castro vind ik maar niks, al zie ik dat je Sanches OTW ook nog hebt en misschien Muller ook wel? Beide beter volgens mij
Ja, daar ben ik nog niet helemaal uit, heb die ook alletwee op de bank zitten. Heb ook al gespeeld met Vidal op positie van Castro en Muller als CAM, ik ben er nog niet helemaal uit wat lekkerder speelt. Sanches heb ik nog niet geprobeerd, speelt die lekker bij jou?Thomas18GT schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 15:16:
[...]
Wauw, nog lekkerder dan gisteren![]()
Alleen die IF Castro vind ik maar niks, al zie ik dat je Sanches OTW ook nog hebt en misschien Muller ook wel? Beide beter volgens mij
Ik vind Sanches heel erg constant, en zo sterk en veel stamina..Morgush schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 15:18:
[...]
Ja, daar ben ik nog niet helemaal uit, heb die ook alletwee op de bank zitten. Heb ook al gespeeld met Vidal op positie van Castro en Muller als CAM, ik ben er nog niet helemaal uit wat lekkerder speelt. Sanches heb ik nog niet geprobeerd, speelt die lekker bij jou?
Maar dat heeft Vidal ook natuurlijk. Ik zou denk ik met Muller op 10 en Vidal op CM spelen, dan heb je aan Sanches een heerlijke invaller die op allebei die plekken wel uit de voeten kan.
Sanches hoort in de basis samen met Vidal, gooi dan die Muller er maar uitThomas18GT schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 15:26:
[...]
Ik vind Sanches heel erg constant, en zo sterk en veel stamina..
Maar dat heeft Vidal ook natuurlijk. Ik zou denk ik met Muller op 10 en Vidal op CM spelen, dan heb je aan Sanches een heerlijke invaller die op allebei die plekken wel uit de voeten kan.
Wat een godenteam hahaMorgush schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 15:03:
[...]
damn, dat is nog eens een beloning, die van mij vallen tot nu toe iedere keer tegen! Gister wel in de squad challenge voor Sterling Boateng in pack, dus mijn BPL team verkocht en een hybrid Bundesliga-Messigemaakt, speelt super. Jammer alleen dat ik niet zoveel tijd heb om al die wedstrijden in het weekend te spelen.
Denk wel dat je aardig wat geld in packs hebt gestoken? Of ben je heel lucky geweest of trade je veel?
Zal vast heerlijk spelen!
Ja Baas, ik zal het straks eens proberenBean77 schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 15:31:
[...]
Sanches hoort in de basis samen met Vidal, gooi dan die Muller er maar uit
Verwijderd
Beste wat ik uit mijn WL packs had waren:
IF Mandzukic
Felipe Luis
En nog wat 80 rated BPL spelers
Dat in combi met de 30K kom ik toch ook wel boven de 100K uit. Al met al dik tevreden.
IF Mandzukic
Felipe Luis
En nog wat 80 rated BPL spelers
Dat in combi met de 30K kom ik toch ook wel boven de 100K uit. Al met al dik tevreden.
Ik heb geen packs gekocht, maar heel in den beginne direct de Bruyne in openingspacks gehad (omdat ik fifa 15 had, kreeg ik die openingspacks). En heel veel gehandeld, vooral ook in fitness, blessure en contractkaarten, die heb ik in eerste twee weken in enorme hoeveelheden gekocht, en die verdubbelden of meer zelfs in waarde. Uit SBC challenges wel nog een keer sanchez gepackt en een keer of 10 keer ozil voor 50k gekocht 's nachts steeds en overdag voor 85k verkopen, dan gaat het op een gegeven moment hard. en zo gaat het door totdat je op gegeven moment ook Pogba koopt voor 550k en paar dagen later voor 850k weer verkoopt. Maar handelen kost wel veel tijd, nu is voor mij het moment om meer te gaan spelen.Jamesl schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 15:34:
[...]
Wat een godenteam haha
Denk wel dat je aardig wat geld in packs hebt gestoken? Of ben je heel lucky geweest of trade je veel?
Zal vast heerlijk spelen!
Verwijderd
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=z3cgSpCI73Y]
Vind trouwens echt dat ze hier naast de hele blessure bullshit wat aan mogen doen. Daarnaast mag verdedigen wel weer wat lastiger worden aangezien mijn tegenstanders naast de perfecte tackle ook nog eens met 4 man om je heen kan staan. Naast de onzin corners mogen ze de voorzetten ook wel aanpakken. Er is weinig geluk voor nodig om zo'n bal in het net te koppen.
Ik heb geprobeerd om heel laf te wachten op een counter en dat loont gewoon. Het is naast laf voetbal ook niet eens leuk om zo te spelen en ik kan ook niet begrijpen dat mensen dit wedstrijd naar wedstrijd kunnen.
Vind trouwens echt dat ze hier naast de hele blessure bullshit wat aan mogen doen. Daarnaast mag verdedigen wel weer wat lastiger worden aangezien mijn tegenstanders naast de perfecte tackle ook nog eens met 4 man om je heen kan staan. Naast de onzin corners mogen ze de voorzetten ook wel aanpakken. Er is weinig geluk voor nodig om zo'n bal in het net te koppen.
Ik heb geprobeerd om heel laf te wachten op een counter en dat loont gewoon. Het is naast laf voetbal ook niet eens leuk om zo te spelen en ik kan ook niet begrijpen dat mensen dit wedstrijd naar wedstrijd kunnen.
Die blessures ja....pffff.....Gisteren had ik er zelfs 4 na 1 wedstrijdje (terwijl ik voor de wedstrijd nog iedereen van max conditie had voorzien....).Verwijderd schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 16:14:
[video]
Verwijderd
Ik irriteer mij er echt kapot aan. Op Reddit zie je ook wel dat mensen een speler wisselen die dezelfde minuut nog geblesseerd raakt. 50e minuut erin, 50e minuut eruit.Maichel schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 16:31:
[...]
Die blessures ja....pffff.....Gisteren had ik er zelfs 4 na 1 wedstrijdje (terwijl ik voor de wedstrijd nog iedereen van max conditie had voorzien....).
Daarnaast vind ik het echt een kwalijke zaak dat het nu elke keer is geweest dat ik een scoringskans kreeg dat mijn tegenstander spontaan geblesseerd raakt en ik mijn hele spel weer opnieuw kan beginnen. Dit is mij nu al meer dan 10 keer overkomen en ook dat komt mij echt de strot uit.
Snap niet precies wat je bedoeld? (tweede stukje)Verwijderd schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 16:40:
[...]
Ik irriteer mij er echt kapot aan. Op Reddit zie je ook wel dat mensen een speler wisselen die dezelfde minuut nog geblesseerd raakt. 50e minuut erin, 50e minuut eruit.
Daarnaast vind ik het echt een kwalijke zaak dat het nu elke keer is geweest dat ik een scoringskans kreeg dat mijn tegenstander spontaan geblesseerd raakt en ik mijn hele spel weer opnieuw kan beginnen. Dit is mij nu al meer dan 10 keer overkomen en ook dat komt mij echt de strot uit.
Damn nice zeg, dat handelen met spelers heb ik nooit luck mee joh.Morgush schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 15:38:
[...]
Ik heb geen packs gekocht, maar heel in den beginne direct de Bruyne in openingspacks gehad (omdat ik fifa 15 had, kreeg ik die openingspacks). En heel veel gehandeld, vooral ook in fitness, blessure en contractkaarten, die heb ik in eerste twee weken in enorme hoeveelheden gekocht, en die verdubbelden of meer zelfs in waarde. Uit SBC challenges wel nog een keer sanchez gepackt en een keer of 10 keer ozil voor 50k gekocht 's nachts steeds en overdag voor 85k verkopen, dan gaat het op een gegeven moment hard. en zo gaat het door totdat je op gegeven moment ook Pogba koopt voor 550k en paar dagen later voor 850k weer verkoopt. Maar handelen kost wel veel tijd, nu is voor mij het moment om meer te gaan spelen.
Heb net me goud 3 pakketjes geopend (2 mega pakketten en 1 12 zeldzame spelers pack).
He-le-maal NIKS......me duurste speler was 3K......
Echt ongelooflijk... dus nog even tegen degene boven mij met Fabregas, 2x walker en een IF. Je hebt geluk of ik heb enorm pech...
Verwijderd
Dat blessures een issue zijn en dat het mij nu al meer dan 10 keer is overkomen dat een speler van de tegenstander net van het veld gehaald moet worden wanneer ik zo naar het doel kan lopen. Dacht dat het niet zo moeilijk was om dat uit de tekst te halen.Maichel schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 16:45:
[...]
Snap niet precies wat je bedoeld? (tweede stukje)
Is er iemand die op pc het weekendtoernooi heeft gespeeld? Ik heb nog steeds geen reward
Reward voor PC komt vandaag of morgen. Iig voor de nieuwe weekend league begint.peeweeherman schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 17:58:
Is er iemand die op pc het weekendtoernooi heeft gespeeld? Ik heb nog steeds geen reward
ach gun anderen ook een beetje lol. Ik vlieg er ook heerlijk in met mijn tackles. De afgelopen wedstrijden loop ik iets hoger dan 1 op 1. Zelf gelukkig geen enkel last van gehad.Verwijderd schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 17:01:
[...]
Dat blessures een issue zijn en dat het mij nu al meer dan 10 keer is overkomen dat een speler van de tegenstander net van het veld gehaald moet worden wanneer ik zo naar het doel kan lopen. Dacht dat het niet zo moeilijk was om dat uit de tekst te halen.
Ik zit wel te denken om die vrije plek in mijn reserves/bank op te gaan vullen met een centrale middenvelder uit dezelfde competitie om geblesseerde spelers enigszins op te vangen.
Vanochtend nog een zwik gold 4x all blessure kaarten zitten verkopen voor 2300 ps. Die prijs is echt nog nooit zo hoog geweest. Je kan beter extra spelers kopen dan die blessure kaarten.
Nja vind het allebei niet echt spelers voor op 10 hoor. Eerder Iniesta eruit, maar dan zit zijn Messi waarschijnlijk niet op tg 10..Bean77 schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 15:31:
[...]
Sanches hoort in de basis samen met Vidal, gooi dan die Muller er maar uit
Müller is wel echt een baas als je voorzetten geeft, hij staat er altijd klaar voor.
Als ze de tijd nu echt gebruiken om cheaters er uit te mikken, zoals ze aankondigden, dan is het het wachten wel waardArwintju schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 18:18:
[...]
Reward voor PC komt vandaag of morgen. Iig voor de nieuwe weekend league begint.
Snap ik ook niet, dan kan je onderhand nog beter even 2 keer tegen TOTW spelen en gelijk afsluiten.. Kost het je wel 11 keer een contract maar dat is nog geen 200Bean77 schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 18:18:
[...]
ach gun anderen ook een beetje lol. Ik vlieg er ook heerlijk in met mijn tackles. De afgelopen wedstrijden loop ik iets hoger dan 1 op 1. Zelf gelukkig geen enkel last van gehad.
Ik zit wel te denken om die vrije plek in mijn reserves/bank op te gaan vullen met een centrale middenvelder uit dezelfde competitie om geblesseerde spelers enigszins op te vangen.
Vanochtend nog een zwik gold 4x all blessure kaarten zitten verkopen voor 2300 ps. Die prijs is echt nog nooit zo hoog geweest. Je kan beter extra spelers kopen dan die blessure kaarten.
Let op:
Let op: handelen in coins is door EA niet toegestaan. Het is dan ook niet toegestaan dit in dit topic te bespreken.
Let op: handelen in coins is door EA niet toegestaan. Het is dan ook niet toegestaan dit in dit topic te bespreken.