Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelidee
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
llovesoccerx7 schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 09:49:
Als jij je gekwalificeerd hrebt voor het weekend toernooi moet je toch 40 games spelen? Hoelang heb je hiervoor?
Zaterdag om 02:00 begint het en Maandag om 02:00 sluit het.
Maximaal kan je 40 potjes spelen. Als je niet meer tijd hebt mag je er ook 10 spelen natuurlijk.
Uiteindelijk per hoeveel gewonnen wedstrijden wordt je ingedeeld in een Rang en krijg je je beloningen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22-08 19:33
pelidee schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 09:52:
[...]

Zaterdag om 02:00 begint het en Maandag om 02:00 sluit het.
Maximaal kan je 40 potjes spelen. Als je niet meer tijd hebt mag je er ook 10 spelen natuurlijk.
Uiteindelijk per hoeveel gewonnen wedstrijden wordt je ingedeeld in een Rang en krijg je je beloningen.
Oke top dit wou ik even weten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 13-09 21:24
rsca777 schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 00:01:
[...]

Ja, ik heb gisteren de Sterling-challenge gedaan. Aankopen van City-spelers hebben me zo'n 75k munten gekost, vrij prijzig dus. Ik kreeg 5000 munten en een Mega-pakket (30 items, 26 goud, 18 zeldzaam). Was het rendabel? Jazeker. O.a. Thiago Silva (75k) en Gundogan (65k) in pakket :) :) :)
Ja hoor 8)7
Maar ik heb nooit pack luck :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, ik heb Gold 3 gehaald en krijg als het goed is dus:
30,000 coins
2 x Mega packs
1 x Rare Players pack

Ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BP14
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 12-09 11:36
Net voor 50.000 coins pakketjes gehaald.
1 van 25.000.
2 keer 7.500
2 x 5.000.

0,0 goeie spelers uitgehaald.. weg 50k.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BP14 schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 10:52:
Net voor 50.000 coins pakketjes gehaald.
1 van 25.000.
2 keer 7.500
2 x 5.000.

0,0 goeie spelers uitgehaald.. weg 50k.
Pakjes halen met coins is ook niet het meest verstandige om te doen. Dat kan nooit uit namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildcardxl
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23-05-2022
Heb even gekeken hoe vaak ik de untradeable gold pack squad challenge heb gedaan, ik heb op dit moment 72 untradeable rare gold players.

Dit houd in dat ik hier dus 138600 gold aan besteed heb. Ik stop er nu mee want het is leuk geweest.

Beste spelers die ik er uit gehaald heb:

Neymar
Toure
Thiago
OTW Sané
Oscar

Qua waarde kan het dus wel uit, verder heel veel matige rare gold players maar die kan ik in toekomstige Squad challenges gebruiken. Mijn twee teams waar ik mee speel bestaan ook volledig uit untradeable spelers uit premier league en een mix serie A/ La liga.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BP14
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 12-09 11:36
Verwijderd schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 10:59:
[...]

Pakjes halen met coins is ook niet het meest verstandige om te doen. Dat kan nooit uit namelijk.
nee klopt. handig is het niet. weer wat geleerd vandaag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 04-09 21:45
Sinds Fifa 17 ook FUT maar weer eens een kans gegeven. Lang geleden dat ik dat heb gedaan. Nou speel ik het zelf compleet voor de lol en absoluut niet competitief, dus Fifa Points gaan er niet besteeds worden.

Ik heb zelf eerst een brons elftal gebouwd met 100 chemistry (Team A).
Vervolgens nog een brons elftal gebouwd met 100 chemistry (Team B) voor als Team A niet fit genoeg is.
Team A zit natuurlijk op de bank bij Team B en vice versa. Ik heb echter wel gemerkt dat ze niet echt veel stamina terug krijgen. Klopt dit of doe ik iets fout? Ik vond de teamfitness kaartjes (±1.000 coins) nogal prijzig. Verder speel ik eigenlijk alleen tegen de CPU.

Iemand nog wat tips? Wat is een goede manier om langzaam verder te bouwen? Sparen voor een 100 chemistry zilver elftal nu of gewoon direct voor 100 chemistry goud? En wellicht heeft iemand een suggestie voor een goedkoop gouden elftal?

My PC  Steam Profile  PSN: AfcaEricNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fritske23
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 18-07 11:16

fritske23

Echte naam Rob

EricNL schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 11:53:
Sinds Fifa 17 ook FUT maar weer eens een kans gegeven. Lang geleden dat ik dat heb gedaan. Nou speel ik het zelf compleet voor de lol en absoluut niet competitief, dus Fifa Points gaan er niet besteeds worden.

Vervolgens nog een brons elftal gebouwd met 100 chemistry (Team B) voor als Team A niet fit genoeg is.
Team A zit natuurlijk op de bank bij Team B en vice versa. Ik heb echter wel gemerkt dat ze niet echt veel stamina terug krijgen. Klopt dit of doe ik iets fout? Ik vond de teamfitness kaartjes (±1.000 coins) nogal prijzig. Verder speel ik eigenlijk alleen tegen de CPU.

Iemand nog wat tips? Wat is een goede manier om langzaam verder te bouwen? Sparen voor een 100 chemistry zilver elftal nu of gewoon direct voor 100 chemistry goud? En wellicht heeft iemand een suggestie voor een goedkoop gouden elftal?
Als je de coinboost aanzet kun je na een paar wedstrijden denk ik wel een goedkoop goud elftal kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 04-09 21:45
fritske23 schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 11:58:
[...]

Als je de coinboost aanzet kun je na een paar wedstrijden denk ik wel een goedkoop goud elftal kopen
Oh ja, dat is een goede. Misschien een tip voor een betaalbaar goud elftal (qua League, Nationaliteit, etc.?) Ik speel nu 4-1-2-1-2 en dat bevalt eigenlijk wel prima.

My PC  Steam Profile  PSN: AfcaEricNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PetrCech_3
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 23-09-2024
EricNL schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 12:59:
[...]

Oh ja, dat is een goede. Misschien een tip voor een betaalbaar goud elftal (qua League, Nationaliteit, etc.?) Ik speel nu 4-1-2-1-2 en dat bevalt eigenlijk wel prima.
Futhead staat er vol mee. SerieA/LigaNOS is erg cheap en mooi up te graden.

Wat is Balotelli IF een beest zeg, niet normaal!

[ Voor 7% gewijzigd door PetrCech_3 op 10-10-2016 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongf7
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 09-09 12:34
EricNL schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 12:59:
[...]

Zelf ben ik begonnen met een eredivisie team.

Hiermee is al prima mee te komen online en is erg goedkoop.

www.futbin.com/17/squad/94037

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

EricNL schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 11:53:

Het spelen van futdraft singleplayer op een altijd te winnen niveau kan ook nuttig zijn. Zelf speel ik tijdens serie kijken fut op amateur en scoor dan 2x om vervolgens afk te zijn tot einde. Doe dat 4x en je krijgt meer dat dat je voor 300 punten kunt kopen in de winkel. Regelmatig een draft token + mega pack gekregen wat dus gratis spelers zijn.

In de bpl kun je voor weinig een aardig team maken met enkel nederlanders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 15:28:
[...]

Het spelen van futdraft singleplayer op een altijd te winnen niveau kan ook nuttig zijn. Zelf speel ik tijdens serie kijken fut op amateur en scoor dan 2x om vervolgens afk te zijn tot einde. Doe dat 4x en je krijgt meer dat dat je voor 300 punten kunt kopen in de winkel. Regelmatig een draft token + mega pack gekregen wat dus gratis spelers zijn.

In de bpl kun je voor weinig een aardig team maken met enkel nederlanders.
Zijn de prijzen bij single player draft dusdanig hoger wanneer je op een hoger niveau speelt? Of is dit te verwaarlozen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Morgush
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 26-07-2023
Prijzen op PC zodanig hoog dat ik toch maar heb besloten e.e.a in de verkoop te zetten, 150k winst op Ibra, 150k winst op Aguero, 200k winst op de Bruyne IF. Wil mijn BPL team inruilen voor hybrid tussen BPL en Liga Santander, zoiets als in bijlage. Ik zou met het geld wat ik nu heb dit net niet kunnen kopen, benieuwd hoe de prijzen zijn als Black Friday is geweest. Voorlopig amuseer ik mij prima met een b-teampje en The Journey.

http://imgur.com/a/hRNq3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mees789
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 20-01-2024
Pfff ik ben zo slecht geworden...
7x gewonnen, 24x verloren, doelsaldo van -39...
Ik haalde in Fifa 16 divisie 2 of 3 op Ultimate Team, maar hier blijf ik op divisie 9 hangen.
Heb nu 2 verschillende team geprobeerd (Eredivsie, Calcio A), op verschillende formaties (4-3-3, 4-1-2-1-2, 5-3-2)
Het valt me op dat de steekpaasjes sneller worden tegengehouden en het in het 16-meter-gebied aardig druk is bij het aanvallen.

Iemand die zijn tactiekjes wil delen? :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ErnstMid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 01-09 10:40

ErnstMid

Xbox GT: Capitalbully

Mees789 schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 17:00:
Ik haalde in Fifa 16 divisie 2 of 3 op Ultimate Team, maar hier blijf ik op divisie 9 hangen.
Heb nu 2 verschillende team geprobeerd (Eredivsie, Calcio A), op verschillende formaties (4-3-3, 4-1-2-1-2, 5-3-2)
Het valt me op dat de steekpaasjes sneller worden tegengehouden en het in het 16-meter-gebied aardig druk is bij het aanvallen.

sorry man, kan er ook geen pepernoot van :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mees789 schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 17:00:

Wat bij mij ontzettend helpt is juist rustiger spelen dan in FUT16, twee kleine tips:
- Speel veel vaker opzij, of loop even terug om de bal in de ploeg te houden in plaats van meteen de diepte in
- Geen steekpasjes rondom de zestien, maar normale passes omdat die meteen in de voet zijn ipv in de ruimte tenzij het echt open ligt
- speel defensiever/afwachtender todat het beter gaat
- zorg dat je het afschermen/shielden van de bal beheerst

Uitslagen zijn bij mij ook nog heel erg wisselend en moet nog normaliseren helaas maar ga stap voor stap vooruit. Helaas heb ik wel steeds reeksen met slechte of juist goede resultaten ipv om en om :+

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 17:16:
[...]

Wat bij mij ontzettend helpt is juist rustiger spelen dan in FUT16, twee kleine tips:
- Speel veel vaker opzij, of loop even terug om de bal in de ploeg te houden in plaats van meteen de diepte in
- Geen steekpasjes rondom de zestien, maar normale passes omdat die meteen in de voet zijn ipv in de ruimte tenzij het echt open ligt
- speel defensiever/afwachtender todat het beter gaat
- zorg dat je het afschermen/shielden van de bal beheerst

Uitslagen zijn bij mij ook nog heel erg wisselend en moet nog normaliseren helaas maar ga stap voor stap vooruit. Helaas heb ik wel steeds reeksen met slechte of juist goede resultaten ipv om en om :+
Vooral rustiger spelen inderdaad. Voorin Met L2 bal vasthouden, iets naar achteren dribbelen en dan de driven pass is ook erg effectief vind ik.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 13-09 20:48
Heb nu Hahn in de spits en gomez voor mij. 2e team, ga ik ermee vooruit als ik chicarito koop. Hahn speelt wel erg fijn.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Amaze86 schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 18:03:
Heb nu Hahn in de spits en gomez voor mij. 2e team, ga ik ermee vooruit als ik chicarito koop. Hahn speelt wel erg fijn.
Chica is veel te duur. Ik heb Volland en Kruse.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Laatst online: 13-09 20:48
Heb nog geen packs gekocht en ben het ook niet van plan dit jaar.

Kleine 70k gespaard en twijfel om nu mijn selectie te verbeteren of gewoon doorsparen...totdat er een crash komt.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vanmiddag voor 170k aan fitness kaarten gekocht. Als ik dadelijk geen rsi heb dan weet ik het niet meer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyUtd4Life
  • Laatst online: 10-09 19:39
Nu is de grote vraag. Waarom?! Waarom zou je nu al zoveel fitness kaarten willen hebben?

FIFA Benelux Administrator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23:29
Ik heb net echt het meest kutte potje ooit gespeeld. De tegenstander zat overal tussen en ik had niet eens 1 seconde de tijd om te passen de hele wedstrijd, echt hij zat er gelijk boven op. En het bleef de hele wedstrijd ook gewoon aanhouden :( Wtf is dat voor tactiek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Terranova schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 20:34:
Ik heb net echt het meest kutte potje ooit gespeeld. De tegenstander zat overal tussen en ik had niet eens 1 seconde de tijd om te passen de hele wedstrijd, echt hij zat er gelijk boven op. En het bleef de hele wedstrijd ook gewoon aanhouden :( Wtf is dat voor tactiek.
High pressure werkt nog steeds helaas, eronder uit proberen te voetballen en in de laatste 20/30 minuten de wedstrijd over de streep trekken als de tegenstander uitgeput is.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MyUtd4Life schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 20:33:
Nu is de grote vraag. Waarom?! Waarom zou je nu al zoveel fitness kaarten willen hebben?
Verkopen als een malle met flinke winst? :F
Terranova schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 20:34:
Kansloze high pressure. Via (custom) tactics kan je ze ook zo agressief opstellen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 00:42
Daarmee komen die fitness kaarten wellicht ook nog goed van pas. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dutchgio schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 20:42:
Daarmee komen die fitness kaarten wellicht ook nog goed van pas. :+
Dat klopt, maar ik vind het een kansloze speelstijl, net als in fifa16. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
Bossie schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 20:37:
[...]

High pressure werkt nog steeds helaas, eronder uit proberen te voetballen en in de laatste 20/30 minuten de wedstrijd over de streep trekken als de tegenstander uitgeput is.
Ja dat lukte ook vrij goed, alleen ja ging toch 1x fout.

Maarja dan bij het potje erna heb ik echt geweldig kunnen spelen. Alles lukte, behalve het scoren...23 schoten op goal. Ik heb een keeper nog nooit zoveel geweldige reddingen zien maken.

En natuurlijk om het compleet te maken bij een counter krijg ik opeens de verre verdediger waardoor ik met pijn en moeite er bij kon komen(Armero is gewoon een beest) maar blijkbaar een overtreding maakte :( Penalty en controller door de kamer...heerlijk spel dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner_Youri
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 11-09 22:11
Gaat er een gerucht rond dat in de volgende SBC Cork city vs Dundalk gaat bij zitten. Moet je die prijzen es checken...(op pc toch). Khoop nu keihard dat die er niet bij zit en dat al die mannen hun investering in rook zien opgaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delano1992
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 28-01-2023
Iemand nog gister of vandaag de man city challenge gedaan? Volgens mij zijn de prijzen aardig gedaald en stuk aantrekkelijker om het nu te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeweeherman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09-2024

peeweeherman

energieleverend.nl

Ik gisteren, helaas niet zoveel pack luck als hiervoor beschreven, maar die POTM Sterling is echt een beest. Nu nog een POTM Walcot, zodat ik Welbeck van 2 kanten kan bedienen.

Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kr44nVogel
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-09 19:02
Heb al mijn spelers verkocht in een ouderwetse rage :) leuke 500k aan overgehouden . Nu weer investeren en een leuk team kopen

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iMac93
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 23-12-2024

iMac93

PSN & Steam: mcmeerbeek

Ik snap echt helemaal niets meer van dit spel. Vorig jaar speelde ik makkelijk divisie 1, nu heb ik moeite met in divisie 8 te blijven. Wat mij echt opvalt is dat ik dagen niet verlies, maar de volgende dag niet kan winnen. Valt echt geen lijn te trekken in mijn prestaties.

Maar langs de andere kant is het natuurlijk wel nog eens aan uitdaging om beter te worden in deze fifa, want deze lijkt wat mij betreft toch een hogere learning curve te hebben.

[ Voor 8% gewijzigd door iMac93 op 11-10-2016 08:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silvi0
  • Laatst online: 05-06 23:02
Zo ik heb me 2 teams compleet! Een Bundesliga team en een Calcio A team. Ik ga Volland nog ruilen voor Muller.. Hebben jullie nog tips/opmerkingen/verbeteringen/andere punten..? :)

Bundesliga
https://www.easports.com/...Id=bZwa3nVDnMmsL:FFA17PS4

Calcio A
https://www.easports.com/...Id=fs8GVb9anMmsM:FFA17PS4

Acties:
  • 0 Henk 'm!
silvi0 schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 08:39:
Zo ik heb me 2 teams compleet! Een Bundesliga team en een Calcio A team. Ik ga Volland nog ruilen voor Muller.. Hebben jullie nog tips/opmerkingen/verbeteringen/andere punten..? :)

Bundesliga
https://www.easports.com/...Id=bZwa3nVDnMmsL:FFA17PS4

Calcio A
https://www.easports.com/...Id=fs8GVb9anMmsM:FFA17PS4
Hoe bevalt Cavani? Heb het idee dat hij beter tot zijn recht komt dan in fifa16 (had hem in een draft)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silvi0
  • Laatst online: 05-06 23:02
Bean77 schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 09:24:
[...]

Hoe bevalt Cavani? Heb het idee dat hij beter tot zijn recht komt dan in fifa16 (had hem in een draft)
Ik heb nog geen idee? :) Heb hem vanmorgen pas gekocht haha..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaxie
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 01-09 08:48
Het was wel weer mooi gisteren.
Eindelijk een beetje tijd om weer te gamen. Knallen me in de 2e wedstrijd net voor het einde de EA servers eruit... Meer mensen hier last van gehad(kwam er daarna ook niet meer op)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oliwier30
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 11-09-2021

Oliwier30

Herman Brood Academie

Als je tegenstander een teamrating heeft van minder dan 80 en jij hebt meer dan 80 dan is winnen echt onmogelijk. De scripting is echt niet te hendelen.

Moest met mijn 83 rated Calcio A team tegen een EPL team met Origi en Musa in de spits, verloren met 2-0 terwijl ik drie keer zoveel schoten op doel had. Butland hield alles er even uit terwijl Handanovic stond te prutsen. Al mijn passes gingen verkeerd/te hard.

Heb vervolgens mijn bank gevuld met +- 55 rated spelers, had een gemiddelde van 77. Vervolgens gewonnen van een 82 rated santander team, had deze wedstrijd ook meteen weer 91% nauwkeurigheid passes.

FIFA zou zonder scripting echt een geweldig spel zijn.

PSN: TiS_x_ChaozZ | https://soundcloud.com/skarbamusic

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben nog steeds erg blij met deze FIFA. Natuurlijk rage ik ook als een malle wanneer ik na 90 minuten 20 schoten heb, de ander 2 en het staat 1-1.

Maar dat heeft meer met mezelf te maken, ik kan gewoon niet scoren. Sinds gister probeer ik de driven finish (schieten even ingedrukt houden, loslaten en weer snel op schieten drukken). Wanneer je dit ook nog kunt combineren met finesse erbij gaat bijna wel alles in de verre hoek erin.

Het is gewoon opnieuw FIFA leren. Ik was altijd iemand met 40% possession en 75% passing dus ik moet mijn hele speelstijl opnieuw bedenken. Ik zit nu op 55/60% possession en 85/90% passing.

De beste tip is om niet te sprinten, enkel gewone A pasjes te geven en alleen een through ball wanneer er echt ruimte ligt. Verder veel shielding gebruiken en niet bang zijn om weer helemaal terug te passen wanneer je geen opening ziet.

Je tegenstander gaat op een gegeven moment gewoon happen wanneer dit geen topspeler is. Het is niet leuk als iemand 15min de bal heeft en maar rond blijft passen. Wacht tot hij gaat happen, tackelen, sliden en je ziet de verdediging als een rode zee openen.

Dus het beste advies is:
- Speel possession
- Geen sprint
- Alleen normal passing
- Gebruik shielding!
- Gebruik driven shot voor schieten

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 10:42:

Maar dat heeft meer met mezelf te maken, ik kan gewoon niet scoren. Sinds gister probeer ik de driven finish (schieten even ingedrukt houden, loslaten en weer snel op schieten drukken). Wanneer je dit ook nog kunt combineren met finesse erbij gaat bijna wel alles in de verre hoek erin.
Dit dus. Doe ik vanaf het begin en super veel vliegt er gewoon in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riemer
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08:31
ben het met je eens dat het echt wel behoorlijk wennen is deze fifa. Met name het shielden en schieten moet ik echt opnieuw leren... oh ja en verdedigen..... Toch voelt het wel heel goed aan, zal eens gaan oefenen met driven shots! Thanks voor de tip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
Bean77 schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 10:57:
[...]

Dit dus. Doe ik vanaf het begin en super veel vliegt er gewoon in.
Dat is gewoon Double tab met schieten toch? Dat die laag gaat die bal?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Jamesl schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 11:15:
[...]

Dat is gewoon Double tab met schieten toch? Dat die laag gaat die bal?
Double tab dan geef je de bal niet veel snelheid mee. Als je in eerste instantie er wat power in doet en dan snel nogmaals op schieten drukt geef je meer power mee. In combinatie dus met finesse is het nog beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 11:19:
[...]

Double tab dan geef je de bal niet veel snelheid mee. Als je in eerste instantie er wat power in doet en dan snel nogmaals op schieten drukt geef je meer power mee. In combinatie dus met finesse is het nog beter.
WTF, de enige methode om dit te kunnen registeren is dat normaal schieten vertraagd word om de input van driven schot te kunnen registeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bossie schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 12:13:
[...]

WTF, de enige methode om dit te kunnen registeren is dat normaal schieten vertraagd word om de input van driven schot te kunnen registeren?
Ja dat is de driven shot. Ik merk weinig vertraging verder hoor. Eerst aanleren om driven shot zonder finesse te doen. Wanneer dit in je systeem zit kun je finesse gaan toevoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[rage aan]

In aanloop naar fifa17 heb ik mijn twijfels uitgesproken over de energie die EA in de gameplay gestopt lijkt te hebben. Steeds vaker zie ik dat EA de kantjes ervan af gelopen heeft en bepaalde errors gewoon niet heeft aangepakt. Zo zwaar irritant van EA.

Voorbeeld 1. Een speler van mij wordt compleet kapot geschopt, voordeelsituatie, ik krijg balbezit en ik scoor. Natuurlijk geeft de scheids geen geel meer. Weer niet aangepakt door EA.

Voorbeeld 2. Steeds irritanter dat de keeper elke keer mijn speler neermaait in het strafschopgebied en ik krijg er nooit een penalty voor. De keeper is onschendbaar. Ook weer een error waar EA het realisme (veel penalties worden veroorzaakt door keepers) compleet miszit.

Voorbeeld 3. Gele kaarten in FUT tellen niet door naar volgende wedstrijd. EA registreert dit wel, maar doet er verder niks mee. Ook al zo'n fout.

Ik denk dat wanneer we er met zijn allen voor gaan zitten we zo een hele waslijst hebben voor #failEA.

Het ergste is nog wel dat ze het heus wel weten, maar kennelijk gewoonweg niet interesseren in deze fouten. Ze zouden eens moeten werken voor hun geld.

[rage uit]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bean77 schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 12:28:
[rage aan]

In aanloop naar fifa17 heb ik mijn twijfels uitgesproken over de energie die EA in de gameplay gestopt lijkt te hebben. Steeds vaker zie ik dat EA de kantjes ervan af gelopen heeft en bepaalde errors gewoon niet heeft aangepakt. Zo zwaar irritant van EA.

Voorbeeld 1. Een speler van mij wordt compleet kapot geschopt, voordeelsituatie, ik krijg balbezit en ik scoor. Natuurlijk geeft de scheids geen geel meer. Weer niet aangepakt door EA.

Voorbeeld 2. Steeds irritanter dat de keeper elke keer mijn speler neermaait in het strafschopgebied en ik krijg er nooit een penalty voor. De keeper is onschendbaar. Ook weer een error waar EA het realisme (veel penalties worden veroorzaakt door keepers) compleet miszit.

Voorbeeld 3. Gele kaarten in FUT tellen niet door naar volgende wedstrijd. EA registreert dit wel, maar doet er verder niks mee. Ook al zo'n fout.

Ik denk dat wanneer we er met zijn allen voor gaan zitten we zo een hele waslijst hebben voor #failEA.

Het ergste is nog wel dat ze het heus wel weten, maar kennelijk gewoonweg niet interesseren in deze fouten. Ze zouden eens moeten werken voor hun geld.

[rage uit]
Het is voor 95% gewoon FUT16 met een engine en database update :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 12:37:
[...]

Het is voor 95% gewoon FUT16 met een engine en database update :)
copy paste idd. Dat is zo irritant. Had gewoon een paar onderdelen echt aangepakt. Dan maak je het spel ook beter. Engine went nu wel. Gameplay is weer de achilleshiel van EA. Precies waar ik bang was en waar het naar uit zag. Fanboys zeiden nog om geduld te hebben, ik ben benieuwd. Geduld tot fifa19? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bean77 schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 12:39:
[...]

copy paste idd. Dat is zo irritant. Had gewoon een paar onderdelen echt aangepakt. Dan maak je het spel ook beter. Engine went nu wel. Gameplay is weer de achilleshiel van EA. Precies waar ik bang was en waar het naar uit zag. Fanboys zeiden nog om geduld te hebben, ik ben benieuwd. Geduld tot fifa19? :(
Er zal binnenkort wel weer een patch komen die een aantal dingen fixed en een paar andere dingen weer sloopt :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 12:44:
[...]

Er zal binnenkort wel weer een patch komen die een aantal dingen fixed en een paar andere dingen weer sloopt :X
nog even geduld hebben dus? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyramiden
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 13-09 18:14
Bean77 schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 12:39:
[...]

Ik speelde laatst eens FIFA 17 op de Xbox 360 bij een vriend. Dat is écht alleen een skin :+

Verder erger ik mij in 17 vooral aan de vertraging die op het passen en schieten zit, en de klungeligheid van spelers. Daarmee doel ik op spelers die een bal aannemen in plaats van meteen te schieten, of gewoon niet reageren op een pass of hun run niet maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pyramiden schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 12:45:
[...]

Ik speelde laatst eens FIFA 17 op de Xbox 360 bij een vriend. Dat is écht alleen een skin :+

Verder erger ik mij in 17 vooral aan de vertraging die op het passen en schieten zit, en de klungeligheid van spelers. Daarmee doel ik op spelers die een bal aannemen in plaats van meteen te schieten, of gewoon niet reageren op een pass of hun run niet maken.
Op de borst aannemen ipv gewoon wegkoppen. Klungeligheid ten top af en toe. Wel grappig en vermakelijk soms, maar EA doe er eens wat aan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bean77 schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 12:47:
[...]

Op de borst aannemen ipv gewoon wegkoppen. Klungeligheid ten top af en toe. Wel grappig en vermakelijk soms, maar EA doe er eens wat aan!
De vertraging bij het nemen van vrije trappen/ingooien zijn er ook nog steeds waardoor je sowieso vrijwel geen enkele vrije trap online kort kan geven. De long-throw van de keeper is ook nog steeds geen touw aan vast te knopen en gaat regelmatig anders dan aangegeven. Een nieuwe een FUT17 is dat simpele korte passjes soms misschien gaan omdat de AI deze in de ruimte bij een andere speler geeft ipv simpel in de voeten aanspeelt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shvbvxx
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 17-02-2021
Bossie schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 12:53:
[...]

De vertraging bij het nemen van vrije trappen/ingooien zijn er ook nog steeds waardoor je sowieso vrijwel geen enkele vrije trap online kort kan geven. De long-throw van de keeper is ook nog steeds geen touw aan vast te knopen en gaat regelmatig anders dan aangegeven. Een nieuwe een FUT17 is dat simpele korte passjes soms misschien gaan omdat de AI deze in de ruimte bij een andere speler geeft ipv simpel in de voeten aanspeelt..
Je kan ook gewoon je controls op handmatig zetten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyramiden
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 13-09 18:14
Bean77 schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 12:47:
[...]

Ja! Die vergat ik nog! What's up with that? Ik kan totaal geen bal meer wegkoppen! Iets wat helemaal goed werkte in 16.
Het klopt dus dat ik niet de enige ben? Aangezien mijn tegenstanders er geen last van lijken te hebben. Ik verlies nagenoeg elk kopduel op het middenveld en in de verdediging. Ik heb al zoveel dingen geprobeerd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
[...]

Die is zooooooooo mega irritant, ik trap er ook steeds in. Elke keer staat speler vrij, ik druk op pass en ondertussen loopt er een tegenstander tussen en gratis open doel kans. Maar als ik een lange bal speel verlies ik alsnog de bal want ik verlies altijd elk kopduel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shvbvxx
Pyramiden schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 13:00:
[...]

Ja! Die vergat ik nog! What's up with that? Ik kan totaal geen bal meer wegkoppen! Iets wat helemaal goed werkte in 16.
Het klopt dus dat ik niet de enige ben? Aangezien mijn tegenstanders er geen last van lijken te hebben. Ik verlies nagenoeg elk kopduel op het middenveld en in de verdediging. Ik heb al zoveel dingen geprobeerd...
Heeft puur met timing te maken, het heeft geen zin meer om van te voren een aantal x op koppen te drukken je moet je kopduels nu echt timen en zorgen dat je L2 niet indrukt want anders gaat ie afschermen en de bal op zijn borst aannemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
Verwijderd schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 11:19:
[...]

Ah eens even proberen dan, is dat ook de manier als je één op één gaat? Want ik doe eigenlijk dan altijd finesse maar de keepers hebben hem nogal vaak merk ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Terranova schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 13:02:
[...]

Die is zooooooooo mega irritant, ik trap er ook steeds in. Elke keer staat speler vrij, ik druk op pass en ondertussen loopt er een tegenstander tussen en gratis open doel kans. Maar als ik een lange bal speel verlies ik alsnog de bal want ik verlies altijd elk kopduel.
dit dus, de beloning voor een overtreding is dus dat je bal terugkrijgt :?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Er is ook zonder long throw geen touw aan vast te knopen. Elke keer gooit de keeper op een andere manier uit lijkt het wel. Dit was vorig jaar ook zo, ook met long throw wat soms op een normale lijkt. Volgens mij zit er nog steeds een soort van magneet in dat de bal naar een persoon moet gaan (om het maar even zo te noemen) wanneer je hem niet compleet over de bal niet zijlijn trapt/gooit. Het is mij nog nooit gelukt om hem ergers waar hij niet over de zijlijn te gooien waar ook geen speler stond, maar misschien heeft dit te maken met assisted/semi.

P.s. kleine herinnering:
Bossie schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 15:40:
Tja Niels, de enige constante factor die we al sinds ik dit topic ben gaan volgen in jouw klachten terguzie ben jij zelf. Maar uit alles wat ik hier steeds zie terugkomen, ligt het aan alles behalve jou of je internetverbinding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas18GT
  • Laatst online: 08-09 14:00
Verwijderd schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 14:02:
[...]

Er is ook zonder long throw geen touw aan vast te knopen. Elke keer gooit de keeper op een andere manier uit lijkt het wel. Dit was vorig jaar ook zo, ook met long throw wat soms op een normale lijkt. Volgens mij zit er nog steeds een soort van magneet in dat de bal naar een persoon moet gaan (om het maar even zo te noemen) wanneer je hem niet compleet over de bal niet zijlijn trapt/gooit. Het is mij nog nooit gelukt om hem ergers waar hij niet over de zijlijn te gooien waar ook geen speler stond, maar misschien heeft dit te maken met assisted/semi.

P.s. kleine herinnering:

[...]
Heerlijk, die was te verwachten, +1 van mij :D

Overigens ren ik vaak genoeg met mijn keeper tot ongeveer op de helft van de helft, om dan bal te passen. Beter dan dat gooien want dat werkt inderdaad niet best. Daarnaast is het ook gewoon grappig, de tegenstander heeft geen idee wat hij dan moet doen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jamesl schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 13:06:
[...]

Ah eens even proberen dan, is dat ook de manier als je één op één gaat? Want ik doe eigenlijk dan altijd finesse maar de keepers hebben hem nogal vaak merk ik...
Als je de finesse erbij gebruikt kun je zelfs weer in de korte hoek scoren, iets wat met iedere andere combi eigenlijk onmogelijk is. Verre hoek blijft het beste maar daar is niet altijd de ruimte of de hoek voor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Thomas18GT schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 14:07:
[...]

Heerlijk, die was te verwachten, +1 van mij :D

Overigens ren ik vaak genoeg met mijn keeper tot ongeveer op de helft van de helft, om dan bal te passen. Beter dan dat gooien want dat werkt inderdaad niet best. Daarnaast is het ook gewoon grappig, de tegenstander heeft geen idee wat hij dan moet doen :+
Ik denk dat rondjes rennen met de keeper ook wel handig is (de tijd nemen). Dan maar niet direct counteren als die bal toch naar de verkeerde gaat of op de borst wordt aangenomen en zo hard terug kaatst dat hij bijna weer de 16 in rolt :P Wat ik vaak doe is zag naar 1 van de fullbacks gooien. Deze staan meestal wel vrij en het is maar een kleine afstand die je moet overbruggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 14:02:
[...]

P.s. kleine herinnering:

[...]
Inderdaad, al deze dingen zijn nog hetzelfde als FUT16 helaas.
Heb je inmiddels al eens je verbinding gechecked dan, ook tijdens laggy games :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shvbvxx
Ik ben verbaasd dat sommige van jullie problemen hebben met koppen, slechte verbinding(lag), pace abuse etc. ik heb echt 1x in de zoveel tijd last van een laggy potje, koppen gaat me tot nu toe ook gewoon goed af en qua passes en gameplay vind ik het sowieso de beste FIFA tot nu toe. Tuurlijk zijn er glitches of bepaalde issues waar je je aan kan storen maar wat verwacht je anders van een game met een totaal nieuwe engine. EA kennende zullen deze bugs ook never meer gefixed worden want het is zo al jaren aan de gang, dan is het dit en dan is het weer dat. $$$$ op nummer 1 en de community op de 2e plek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErnstMid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 01-09 10:40

ErnstMid

Xbox GT: Capitalbully

Ik dacht... laat ik weer eens een poging wagen om de squad building challenge af te maken waarbij je 8 spelers van sydney fc moet hebben. Hup, even de transfermarkt op... ben ik de enige die alleen een gouden en bronzen spits ziet staan daar?

Moet je de andere zes spelers dan toevallig uit packs tevoorschijn toveren? :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22-08 19:33
Iemand enige ervaring met Hernandez van Leverkussen? Is hij goed dit jaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wie hier is vleermuis, spelend in het eredivisie team die hier al meermaals is gepost :D
Dat was mijn eerste potje van de dag, met als bonus 3 blessures (4tijdens de pot).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shvbvxx schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 15:20:
Ik ben verbaasd dat sommige van jullie problemen hebben met koppen, slechte verbinding(lag), pace abuse etc. ik heb echt 1x in de zoveel tijd last van een laggy potje, koppen gaat me tot nu toe ook gewoon goed af en qua passes en gameplay vind ik het sowieso de beste FIFA tot nu toe. Tuurlijk zijn er glitches of bepaalde issues waar je je aan kan storen maar wat verwacht je anders van een game met een totaal nieuwe engine. EA kennende zullen deze bugs ook never meer gefixed worden want het is zo al jaren aan de gang, dan is het dit en dan is het weer dat. $$$$ op nummer 1 en de community op de 2e plek.
Ik vermoed van wel omdat ze er een E-Sports van willen maken. Als ze het dan maken om 6 updates uit te rollen (zoveel waren er bij 16 zo uit mijn hoofd. Pin me er niet op vast) dan zullen mensen het naast zich neerleggen. Daarnaast zijn er steeds meer voetbalclubs die zich d.m.v. Fifa willen promoten of om wat voor reden dan ook. Als EA ook de voetbalclubs zal negeren dan zullen deze op hun beurt EA ook negeren wanneer het gaat om exclusieve licenties lijkt mij.
Bossie schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 14:38:
[...]

Inderdaad, al deze dingen zijn nog hetzelfde als FUT16 helaas.
Heb je inmiddels al eens je verbinding gechecked dan, ook tijdens laggy games :>
Mooi dat je toch weer begint over mijn volgens jou instabiele netwerk wat nergens op slaat. Ik kan garanderen dat het niet aan mij ligt omdat ik een kabel uit de verpakking heb gehaald en direct aangesloten heb op de router. Daarnaast heb ik een aantal keer tijdens de 2e helft mijn verbinding gecontroleerd en deze bleef gewoon stabiel. Hierdoor kan ik mijzelf al uitsluiten. Daarnaast heb ik de mogelijkheid niet om mijn volledige upload of download vol te gooien met data om te zorgen dat er zoveel troep op de lijn komt waardoor legitieme data niet meer verzonden/ontvangen kan worden. Het enige wat ik kan doen is via de router mijn volledige snelheid omlaag gooien. Maar waarom zou ik dat willen? Fifa is ook het enige spel trouwens waar ik hier last van heb.

Dus kom maar met een nieuwe reden, wat wel ergens op slaat, of reageer niet wanneer je niet weet waar je over praat :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delano1992
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 28-01-2023
Uiteindelijk toch de sterling challenge gedaan, had payet en hummels in de pack dus sterling plus winst! Veel andere challenges gedaan today maar miss net 20k winst gemaakt dus niet de moeite waard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeweeherman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09-2024

peeweeherman

energieleverend.nl

Net weer het dagelijkse toernooi gewonnen!
Bedenk ik me pas in de finale dat ik het hele weekend weg ben 8)7
In elk geval wel goed voor het zelfvertrouwen en nog een premium gold pack met wat meuk erbij.

Las dat de uitkering van afgelopen weekend woensdag rond middernacht is.
Ze nemen er de tijd wel voor om de resultaten te verifiëren, hopelijk dat de mensen met trainers worden aangepakt. Ben er dit toernooi in elk geval geen tegengekomen.

Iemand die de Barry challenge doet?
Heb nog wel wat Jagielka's in de aanbieding :)

Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsca777
  • Registratie: Februari 2015
  • Niet online
Pyramiden schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 09:43:
[...]

Bij welke challenge krijg je die pakketten? Ik dacht dat de meeste untradable waren?
Challenge Man. City, pack allemaal tradable.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 04-09 16:12
Damn dat koppen is wel iets te gek geworden nu. Ik verlies of win alles met koppen... De tegenstander gebruikt het, maar ik nu ook nu het zo makkelijk is. Wel jammer dat er amper een ander soort goal gescoort word?

En ik was het weekend weg, maar is er een patch geweest? Heb zojuist 5 potjes gespeeld en heb nog geen enkel blessure geval gehad haha. Ben er iig blij mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ind0mi
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06-10-2023

ind0mi

PSN: DexFaya

Waar kan ik ergens (online) zien welk EA level ik ben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

To easy schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 01:58:
Damn dat koppen is wel iets te gek geworden nu. Ik verlies of win alles met koppen... De tegenstander gebruikt het, maar ik nu ook nu het zo makkelijk is. Wel jammer dat er amper een ander soort goal gescoort word?

En ik was het weekend weg, maar is er een patch geweest? Heb zojuist 5 potjes gespeeld en heb nog geen enkel blessure geval gehad haha. Ben er iig blij mee :)
Ik heb gisteren met Jordi weer een avondje ProClubs gespeeld en kan mij sinds gisteren de Mesut Ozil noemen van het Fifa Benelux team :P In een paar wedstrijden tijd hebben we denk ik 4 keer vanuit een corner gescoord hebben. ProClubs is natuurlijk niet te vergelijken met FUT maar ook hier is het goed mogelijk om op een zelfde manier te scoren gok ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
Verwijderd schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 10:34:
[...]

Ik heb gisteren met Jordi weer een avondje ProClubs gespeeld en kan mij sinds gisteren de Mesut Ozil noemen van het Fifa Benelux team :P In een paar wedstrijden tijd hebben we denk ik 4 keer vanuit een corner gescoord hebben. ProClubs is natuurlijk niet te vergelijken met FUT maar ook hier is het goed mogelijk om op een zelfde manier te scoren gok ik.
Haha Ozil nog wel! Ja ik vind het raar, want echt iedereen heeft het door en gaat voor de corners of voor een lange run met buitenspelers en dan een snelle voorzet op een kopsterk iemand en voila een goal. Ik doe natuurlijk nu gewoon mee ook al scoor ik liever met een schot. Ik wil toch winnen en mijn coins binnen krijgen O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildcardxl
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23-05-2022
Voor vanavond de pakjes opgespaard vanwege de verwachte TOTW.

Een mega-pakket, goud spelers pakket en 6 2-zeldzame spelerspakketten.

Niet dat ik verwacht Lewandowski,muller,ronaldo of arnautovic te gaan packen maar toch :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyUtd4Life
[...]

Die corners waren wel geniaal inderdaad, zonder dat onze spelers echt groot of (kop)sterk zijn toch zoveel goals maken. Dezelfde techniek (zorgen dat je met L2/LT de verdediger wegbeukt en dan met R1 inkoppen bij eerste baal) ook maar is in FUT testen.

Hopelijk vanavond de rewards van de Weekend League vanavond, zou leuk zijn daarmee om een Ronaldo of iets dergelijks in pack te krijgen.

Felicitaties trouwens naar de grootste herrieschopper van dit topic, Nielsk89 :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
To easy schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 01:58:

Op het laatst lette ik al steeds meer op de lengte van spelers en ook op die van de backs. Maar ja. Zolang iedereen vaak alles maar met de borst wegwerkt dan met het hoofd kom je ook niet veel verder. Deze bug mag EA onderhand ook wel fixen.
Sterling challenge ondertussen gedaan. Helaas niks bijzonders. Hernandez was nog wel bruikbaar voor mijn bundesliga squad.
[...]

Je weet dat er voor pro clubs een eigen topic is?

edit: wtf x2 ziyech aangeboden voor 650 en 2x niet verkocht. Tegenwoordig ook maar discarden? :?

[ Voor 3% gewijzigd door Bean77 op 12-10-2016 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
wildcardxl schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 10:44:
Voor vanavond de pakjes opgespaard vanwege de verwachte TOTW.

Een mega-pakket, goud spelers pakket en 6 2-zeldzame spelerspakketten.

Niet dat ik verwacht Lewandowski,muller,ronaldo of arnautovic te gaan packen maar toch :p
Zo dan met zulke packs mag je bijna wel verwachten dat je vanavond een leuke speler gaat packen haha.

Succes iig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
To easy schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 11:00:
[...]

Zo dan met zulke packs mag je bijna wel verwachten dat je vanavond een leuke speler gaat packen haha.

Succes iig!
Ook nog extra fut draft spelen en die pakjes bewaren helpt ook wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
Bean77 schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 11:01:
[...]

Ook nog extra fut draft spelen en die pakjes bewaren helpt ook wel ;)
Speel jij dan draft online of offline? Voelt toch altijd een hap geld 15k als je niks bijzonders krijgt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

To easy schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 10:37:
[...]

Haha Ozil nog wel! Ja ik vind het raar, want echt iedereen heeft het door en gaat voor de corners of voor een lange run met buitenspelers en dan een snelle voorzet op een kopsterk iemand en voila een goal. Ik doe natuurlijk nu gewoon mee ook al scoor ik liever met een schot. Ik wil toch winnen en mijn coins binnen krijgen O-)
Behoorlijk wat assists gegeven :P Wat je het beste kunt doen is naar de 2e paal trappen. Dit kan het makkelijkste door de bal kort te spelen zodat je minder te maken hebt met een curve bal.
Bean77 schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 10:58:
[...]

Op het laatst lette ik al steeds meer op de lengte van spelers en ook op die van de backs. Maar ja. Zolang iedereen vaak alles maar met de borst wegwerkt dan met het hoofd kom je ook niet veel verder. Deze bug mag EA onderhand ook wel fixen.
Sterling challenge ondertussen gedaan. Helaas niks bijzonders. Hernandez was nog wel bruikbaar voor mijn bundesliga squad.

[...]

Je weet dat er voor pro clubs een eigen topic is?

edit: wtf x2 ziyech aangeboden voor 650 en 2x niet verkocht. Tegenwoordig ook maar discarden? :?
Uiteindelijk blijft het een voetbal spel en kunnen tips onderling uitgewisseld worden. Ik wou alleen even kwijt dat er een aantal manieren zijn om een corner te nemen waardoor je je scoringskans kunt verbeteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
To easy schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 11:03:
[...]

Speel jij dan draft online of offline? Voelt toch altijd een hap geld 15k als je niks bijzonders krijgt..
Ik speel het offline. In het begin van het spel is de kans op een goede speler best groot voor 15k investering. Na verloop van tijd heeft het geen enkele zin meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyUtd4Life
Bean77 schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 10:58:
Discarden zou ik sowieso niet doen aangezien er vroeg of laat een Eredivisie SBC komt. En ik denk dat je Ziyech daarvoor al zeer binnenkort kan inzetten of verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-07 14:26
Ik had gisteren tijdens mijn draft potjes iets raars.

Het gebeurde verschillende keren dat ik een bal van 1 van mijn spelers afkaatst maar dat ik vervolgens niet kan wissellen naar een andere speler om die bal weer op te pikken. Soms rend de betreffende speler het halve veld over om die bal tussen mijn centrale spelers weer op te pikken. Terwijl ik gewoon wil switchen naar 1 van mijn verdedigers om die bal op te pakken aangezien hij er toch al naast staat, maar switchen is dan dus onmogelijk.

Meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
servival7 schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 11:46:
Ik had gisteren tijdens mijn draft potjes iets raars.

Het gebeurde verschillende keren dat ik een bal van 1 van mijn spelers afkaatst maar dat ik vervolgens niet kan wissellen naar een andere speler om die bal weer op te pikken. Soms rend de betreffende speler het halve veld over om die bal tussen mijn centrale spelers weer op te pikken. Terwijl ik gewoon wil switchen naar 1 van mijn verdedigers om die bal op te pakken aangezien hij er toch al naast staat, maar switchen is dan dus onmogelijk.

Meer mensen hier last van?
Jazeker! Ik denk dat het een bugje is in het (semi) assisted pasing. FIFA is in de waan dat een specifieke speler de bal moet krijgen ondanks dat het door een verandering van situatie handiger is dat een andere speler de bal aanneemt. Dit gebeurde in FIFA 16 ook af en toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

Dat gebeurt echt al jaren, ook bij de vorige generatie FIFA. (PS3/360)

[ Voor 52% gewijzigd door SR8 op 12-10-2016 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
Bean77 schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 11:19:
[...]

Ik speel het offline. In het begin van het spel is de kans op een goede speler best groot voor 15k investering. Na verloop van tijd heeft het geen enkele zin meer.
Ja dat is ook weer zo haha. Maar ik vind vooral bij het begin 15k ook nog zoveel geld eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13-09 21:12

bbblije

Riiiiight

Het is zo jammer dat die Franse voorhoede nog zo duur is :( Het lijkt me zo lekker spelen met Lacazette - Pogba - Griezman

Voorlopig (wss tot TOTY) nog even roeien met de riemen die we hebben http://www.futwiz.com/en/fifa17/squad/203865

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thomas18GT
bbblije schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 14:29:
Het is zo jammer dat die Franse voorhoede nog zo duur is :( Het lijkt me zo lekker spelen met Lacazette - Pogba - Griezman

Voorlopig (wss tot TOTY) nog even roeien met de riemen die we hebben http://www.futwiz.com/en/fifa17/squad/203865
Zo, je hebt al een prima team met nog mooie uitbreidingen mogelijk zeg!

Even wat leuks van gemaakt :X
http://www.futbin.com/17/squad/106977

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bbblije
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13-09 21:12

bbblije

Riiiiight

Thomas18GT schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 14:39:
[...]

Zo, je hebt al een prima team met nog mooie uitbreidingen mogelijk zeg!

Even wat leuks van gemaakt :X
http://www.futbin.com/17/squad/106977
Als ik dit kan opstellen is mijn FIFA jaar geslaagd ;) dan mag 18 weer komen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas18GT
bbblije schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 14:42:
[...]

Als ik dit kan opstellen is mijn FIFA jaar geslaagd ;) dan mag 18 weer komen :p
Haha zoiets heb ik eigenlijk ook al met mijn Bundesliga team, ik mis alleen Vidal nog..

http://www.futbin.com/17/squad/100627

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morgush
Thomas18GT schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 15:04:
[...]

Haha zoiets heb ik eigenlijk ook al met mijn Bundesliga team, ik mis alleen Vidal nog..

http://www.futbin.com/17/squad/100627
lekkere elftallen, dan moet ik die van mij ook toevoegen! Vooral die spaanse combo met duits is interessant, misschien ook nog eens gaan doen.

http://imgur.com/a/TGRG6

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Haha ik speelde gisteren tegen iemand met de naam TikiTaka. Ik had hoge verwachtingen. Een 4-3-3 formatie met Reus - Auba - Willian voorin.. |:(

Ik heb hem compleet van het veld getikt 8)7

[ Voor 3% gewijzigd door Vissert op 12-10-2016 15:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morgush
Vissert schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 15:42:
Haha ik speelde gisteren tegen iemand met de naam TikiTaka. Ik had hoge verwachtingen. Een 4-3-3 formatie met Reus - Auba - Willian voorin.. |:(

Ik heb hem compleet van het veld getikt 8)7
TikiTakaKaka dus :) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas18GT
Morgush schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 15:35:
[...]

lekkere elftallen, dan moet ik die van mij ook toevoegen! Vooral die spaanse combo met duits is interessant, misschien ook nog eens gaan doen.

http://imgur.com/a/TGRG6
Ik vind jouw team anders wel aardig dicht bij perfectie komen _/-\o_

Merk je alleen niet dat je buitenspelers kracht missen? Messi kan dat wel compenseren met de rest van zijn stats maar Hazard vond ik zelf (net als Reus overigens) wat te slap.
Pagina: 1 ... 20 ... 190 Laatste

Let op:
Let op: handelen in coins is door EA niet toegestaan. Het is dan ook niet toegestaan dit in dit topic te bespreken.